Print Page | Close Window

Булевар Трета Македонска Бригада

Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Градска инфраструктура
Forum Discription: Улици, булевари, сигнализација, јавен превоз...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1131
Printed Date: 25-Apr-2024 at 11:23


Topic: Булевар Трета Македонска Бригада
Posted By: lslcrew
Subject: Булевар Трета Македонска Бригада
Date Posted: 02-Dec-2009 at 15:41
СЕКОЈДНЕВНО КОЛОНИ ОД ВОЗИЛА ПО ТЕСНАТА УЛИЦА КОН ЛИСИЧЕ
“Трета македонска“ само според името е булевар

Елена Мачевска

По две коловозни ленти, преку дупки и напукнат асфалт скопјани возат по Трета македонска бригада, сообраќајница која се протега од Железничката станица до населбата Лисиче. На овој булевар, кој по структурата ни оддалеку не може да се нарече така, се создава хаос од илјадниците возила кои секојдневно минуваат по него. За состојбата да биде уште полоша, преку коловозот се протегаат и шините на пругата која некогаш поминувала во овој дел од градот, а кои се уште не се извадени, создавајќи им со тоа дополнителни проблеми на возачите. Пешачењето, пак, долж булеварот е незамисливо. По неговата должина ретко каде има простор за движење на граѓаните, а и на постојните неколкуметарски патеки, пешаците се принудени да одат по дупки и пропаднат асфалт. Најлоша е состојбата кога врне затоа на булеварот нема ни атмосферска канализација. Така, секои пообилни врнежи го поплавуваат коловозот, со што се отежнува одвивањето на сообраќајот. - Воопшто не е безбедно возењето во овој дел на булеварот. Не е прегледно од големиот број грмушки и дрва, кои никогаш не се отстранети. Поради тоа, многу често се случуваат сообраќајни несреќи. Надлежните мора да се решат да го прошират булеварот, кој е од исклучителна важност за сите што живеат во оваа општина - вели Коста од Мичурин. Сепак, и покрај лошата состојба на Трета македонска бригада, од надлежните институции нема најава дека наскоро ќе се преземе нешто. Во буџетот за следната година, Град Скопје, во чијашто надлежност е булеварот, нема предвидено средства за негова реконструкција или, пак, за проширување. Оттаму велат дека во моментот се изработува идејно решение за проширување на оваа делница од булеварот Трета македонска бригада. - Идејното решение ќе ги покаже параметрите за евентуално проширување на булеварот, како што се имотно-правните односи, трасата, цената на чинење на проектот, како и детали од типот дали е оправдано отстранувањето на пругата која минува преку булеварот - информираат од Одделението за односи со јавност на Град Скопје. Во јули годинава булеварот беше проширен за една коловозна лента во близина на Тутунски комбинат, со што значително се растовари сообраќајот во овој дел. Тоа го чинеше Градот 12 милиони денари.



http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=4&tabid=1&EditionID=1882&ArticleID=128073



Replies:
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 15-Nov-2010 at 16:27
Преку булевар до Лисиче

Следната година ќе се проектира со колку ленти ќе се прошири ули­ца­та Трета македонска бригада и колку ќе чини изградбата

Ули­ца­та Трета македонска бригада во Аеродром ќе стане булевар. Из­ра­бот­ка­та на проектот за проширување на главната улица кон населбата Лисиче е пред­ви­де­на за следната година, како една од капиталните градски ин­вес­ти­ции во Општината.
Со колку ленти ќе се прошири улицата и колку ќе чини изградбата, допрва ќе се проектира.
"Точ­но е дека Трета македонска бригада ќе стане булевар, но кога ќе поч­не да се гради, ќе биде познато кога ќе заврши целата процедура на из­ра­бот­ка на проектот и избор на фирма која ќе гради. В година само ќе се из­ра­бо­ту­ва идејното решение, по што симболично ќе се види и колку пари ќе тре­ба да потрошиме за неа", велат од Град Скопје.
Овој булевар со години е црна точка во Општината. Бидејќи води кон на­сел­ба­та Лисиче, многу е фреквентен, па жителите се жалат дека на оваа ули­ца досега се случиле голем број сообраќајки.
Ос­вен овој булевар, во план е проширување и на булеварот АСНОМ во Но­во Лисиче, како и завршување на изградбата на булеварот Србија, кој ќе ги поврзе Аеродром и Кисела Вода.

(М.Ѓ.)
http://vest.com.mk/?ItemID=FEA3FFCD6469E54D9962DB21844E994C - http://vest.com.mk/?ItemID=FEA3FFCD6469E54D9962DB21844E994C


Posted By: OCB
Date Posted: 19-Dec-2011 at 02:47
АЕРОДРОМ И ГРАДОТ ГИ УТВРДИЈА ПРИОРИТЕТИТЕ

За Трета македонска нема проширување и в година

Жи­те­ли­те на Аеродром бараат од градските власти да се прошири бу­ле­ва­рот Трета македонска бригада за да се намалат сообраќајните несреќи во овој дел. Со вакво барање, тие го пречекаа градоначалникот на Град Скоп­је Коце Трајановски за време на посетата на Општината.

"Гра­ѓа­ни­те, преку месните и урбаните заедници, дадоа сугестии за проекти кои може да се предвидат во градскиот буџет за следната година, а едно од главните барања беше проширувањето на булеварот Трета македонска бри­га­да", изјавија од Општина Аеродром.
Од Град Скопје најавија проширување на булеварот, но не за следната го­ди­на.
"Мо­ра да се решат многу имотно-правни прашања и да се направат со­об­ра­ќај­но-урбанистички проекти, кои бараат многу време, со што ре­а­ли­за­ци­ја на овој проект не може да се очекува за наредната година", изјавија од Гра­дот.

Овој булевар со години е црна точка во Општината. Бидејќи води кон на­сел­ба­та Лисиче, многу е фреквентен, па жителите се жалат дека на оваа ули­ца досега се случиле голем број сообраќајки.

http://www.vest.com.mk/default.asp?ItemID=85FDE1E615377C46A921FC34D4325310





Делот по кој овој „булевар“ е обична улица. Должина: 2,2км.


Posted By: N23
Date Posted: 20-Dec-2011 at 02:15
Требало у текстов да стават дека ова е ЕДИНСТВЕНА улица по која граѓаните на населбата Лисиче, па и селото Лисиче,можат да стигнат од дома до Центар и обратно. Ама очигледно Аеродром е навикнат во последниве години да остане заборавен од градската управа...


Posted By: alexsend
Date Posted: 20-Dec-2011 at 10:28
Со оглед на тоа дека на оваа улица меѓу Тутунски и Бул.Србија има само 1 семафор на 2+км сметам дека движењето по неа не претставува потешкотија, барем јас многу често ја користам кога од Бисер одам накај Капиштец.
Има далеку побитни улици кои треба да се претворат во булевари, оваа сигурно ќе почека барем до 2014.


Posted By: N23
Date Posted: 09-May-2012 at 19:53

На барање на жителите, до крајот на 2012 година, Градот ќе распише тендер за проширување на булеварот Трета Македонска бригада, најави градоначалникот Kоце Трајановски на последната работна средба со градоначалникот на Општината Аеродром, Ивица Kоневски. По овој булевар се движи автобуската линија „7“. На истата средба тој ја најави и реконструкцијата на булеварот „Јане Сандански“ - од „Мекдоналд“ до булевар Србија која ќе чини околу 750.000 евра. Годинава, пак, Градот и Општина Аеродром, ќе продолжат со доизградба на почнатите паркинзи. Досега, во разни проекти на територијата на оваа општина, според Трајановски, од градскиот буџет биле слеани 500 милиони денари.

На работната средба, освен градоначалниците, присуствуваа и директорите на јавните претпријатија, претставници од градски сектори и месни заедници, како и администрацијата на Општина Аеродром. Средбите со општинските челници, Трајановски ги остварува од почетокот на својот мандат заради полесно реализирање на капиталните проекти.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=E56CDB926F2917468B5A5ED3C7522C3F

За Трета македонска бригада веќе има оставено солиден простор по цела траса за проширување, а и поради новите згради кои се градат пред Лисиче а и изборите што следат, убеден сум дека за овој проект ќе најдат пари.




Posted By: Cloverstack
Date Posted: 10-May-2012 at 13:56


А и не треба којзнае колку пари да се најдат. Се работи за должина од 2 километри и како што кажа трасата е чиста. Ниту пак има потреба од изградба на било какви поскапи структури. Градежните работи веројатно можат да се завршат за под 2 милиони евра. За експропријација нема ништо позначајно. Еве да додадеме и еден голем бонус за крадење, пак целата работа веројатно може да се заврши за под 3 милиони евра, освен ако ептен не забегаат со крадењето. Од друга страна, бенефитот од овој проект ќе биде огромен и со оглед на висината на средствата кои се потребни за него, срамота е што и досега не е реализиран. Навистина кога нема гужва, профилот на улицата е сосема адекватен, но во шпицови знае да се закрчи. А сега со интензивната изградба долж улицава и во околината, дефинитивно е дојдено крајно време за проширување на 3-та Македонска бригада.

Инаку се надевам дека нема и овде да им текне да прават некакви импровизации за да заштедат некој ситниш кој што после ќе го „инвестираат“ во некоја жална врба или во некоја шмизла. Проширувањето обавезно мора да биде со средишно зеленило, велосипедски патеки и со сите нишани, а не само додавање на ленти.


Posted By: OCB
Date Posted: 23-Jun-2012 at 23:52
Отпочнува постапката за претворање на улицата во булевар:

ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРОТ ЗА ЈАВНА НАБАВКА

Изработка на Основен сообраќаен проект за режимот на сообраќај на дел од булевар 3-та Македонска бригада на потегот од крстосница со булевар Србија до крстосница со улица Никола Карев во Скопје, со обезбедена ревизија

Архитектонски услуги; инженерски услуги и интегрални инженерски услуги; услуги за просторно планирање и инженерски услуги за уредување на земјиштето; поврзани научни и технички советодавни услуги; услуги за технички испитувања и анализа

Понудите да се достават најдоцна до: 04.07.2012 во 10.00 часот

https://e-nabavki.gov.mk/PublicAccess/Dossie/dosieRPP.aspx?EntityId=8432c81c-9128-4b85-9aaf-2d74c1d2e223&Level=2


Posted By: N23
Date Posted: 20-Feb-2013 at 17:31
Градоначалникот на Градот Скопје, Коце Трајановски и градоначалникот на општина Аеродром, Ивица Коневски, утре /21.02.2013 година, четврток/ во 11  часот на раскрсницата на улицата Венјамин Мачуковски со улицата 3 Македонска бригада, (во близина на општинската зграда на Општина Аеродром), ќе дадат изјави во врска со проширувањето на улицата 3 Македонска бригада во булевар.

Од официјалниот сајт на Град Скопје


-------------
23ka.wordpress.com


Posted By: daci92
Date Posted: 21-Feb-2013 at 15:17
http://kurir.mk/republika/opstini/104619-Aerodrom-ke-dobie-nov-bulevar - http://kurir.mk/republika/opstini/104619-Aerodrom-ke-dobie-nov-bulevar
Го ставам линкот затоа што најважното се наоѓа во видеото.


Posted By: alexsend
Date Posted: 21-Feb-2013 at 15:40
Работава само колку да се сликаат и да ги има на ТВ вакак за пред избори

Ниту кажаа колку точно фази ќе има
Ниту кажаа кој е рокот (до крајот на годинава)
Ниту колку метри ќе се прошируваат во првата фаза
Ниту колку ќе чини тоа
...

-------------
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.


Posted By: gjoko
Date Posted: 21-Feb-2013 at 19:46
на горниот линк пишува дека вкупната должина ќе биди 2100 метри(како булевар) а ќе се пробива до Корчагин.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 21-Feb-2013 at 20:01


Делот до Корчагин (поточно до „Злате“) веќе има 4 ленти, иако без средишно зеленило. Од друга страна, помеѓу крстосницата кај амбулантата „Пролет“ до проширениот дел кај крстосницата со булеварот Србија има точно 2100 метри.

Проектов е многу потребен и се надевам дека има нешто посериозно во најавава отколку политиччки маркетинг. Особено со целата моментална станбена експанзија во зоните долж трасата на сообраќајницава, може да се каже дека веќе проектов е УРГЕНТЕН!

Исто така се надевам дека нема да се изостави и пробивањето на сегментот покрај Корчагин, како и проширувањето на постоечката улица до ГТЦ, затоа што се работи за една логична сообраќајна целина, а моменталната ситуација со пренасочување на целиот сообраќај кон булеварот 11 Октомври е неодржлива подолгорочно.


Posted By: vlatko.mk
Date Posted: 21-Feb-2013 at 21:12
Делницата што ќе минува помеѓу Корчагин и Олимписки е многу мистериозен дел од овој проект - не се знае ниту на кој начин ќе се гради - ниту како ќе се реши поврзувањето со бул.Кочо Рацин.
Кога веќе се спомна булеварот 11 Октомври баш пред некој ден помислив дека Скопје нема никаква алтернатива на оваа сообраќајница која би се користела како алтернатива при обнова на асфалтот кој е делумно оштетен на повеќе точки.


Posted By: daci92
Date Posted: 21-Feb-2013 at 21:47
На новиот ГУП мислам дека има како треба да изгледа и како треба да се поврзе .


Posted By: kultuzin
Date Posted: 21-Feb-2013 at 22:03

Да бидам искрен ништо не разбрав од собиранката на градоначаниците. Ниту почна нешто да се гради , ниту пак се одредија термини буквално ништо. Ќе понело да се гради кога ќе имало пари и кога ќе се решеле имотно правните проблеми кои патем биле многу сложени. Преведено на македонски јазик буквално ништо не се случи а со почеток и крај на градбата можат да почнат и после 10 години.

Мене ми личеше цела акција премногу млитава, неконкретна и несериозна за да верувам дека набрзо ќе се реши овој булевар.

Дај боже да грешам зошто овој булевар е многу битен плус во моментов изгледа како да е во некоја напуштена средина , што со оглед на експанзијата на стамбени единици во овој дел во блиска индина може да биде огромен проблем. 



Posted By: kultuzin
Date Posted: 21-Feb-2013 at 23:10
Од Аеродром до Центар ќе се вози само по булевар


Булеварот "Трета македонска бригада" ќе биде долг 2.100 метри, ќе има четири ленти со зеленило во средишниот дел. На него ќе биде поставено ново осветлување и нова атмосферска канализација, а проширувањето е предвидено да заврши до крајот на годинава

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=5AD4CD4AB56FBF42A142D4688BDA4F5C


Јас навистина неможам да им најдам НЗС на нашите медиуми.



Posted By: LEPI
Date Posted: 22-Feb-2013 at 10:34
Eve informacija od 1 raka imeno imam imot na samata trasa kade se najavi prosiruvaneto na 3 Mak udarna brigada,i do denes nikoj nitu me kontaktiral nitu pak pobarale sredba so mene taka da nekako ne mi izgleda deka rabotava ke se odviva so tempo kakvo sto posakuvame site nie .Voedno i da ne zaboravime deka po noviot GUP za Skopje celiot poteg kaj f-kata Rade Koncar sega ke se prenameni za kolektivno domuvane i veke od opstinata dobivme uveruvane deka se zapocna so izgotvuvane na nov DUP za del ! 17 po GUP.


Posted By: alexsend
Date Posted: 22-Feb-2013 at 20:14
Прво пази ја реченицава која сите медиуми ја пренесоа и никој не поставил никакво потпрашање, греота...

Булеварот "Трета македонска бригада" ќе биде долг 2.100 метри, ќе има четири ленти со зеленило во средишниот дел. На него ќе биде поставено ново осветлување и нова атмосферска канализација, а проширувањето е предвидено да заврши до крајот на годинава.

Сите кои имаме GoogleEarth знаеме колку е долга улицата, НО до крајов на годинава значи ќе биде се готово! Сите фази така!? Игра на зборови, тоа до крајот на годината се однесува на првата фаза која може и 100м да е АМА...

Зошто се сликаат ако не започнува истиот ден со работа? За да ни кажат дека таму имаат во план да прошируваат!? По таа логика нека се сликаат и на водно дека и таму имаат во план да прават ски патека. Разбирам да се сликаат кога започнува со работа, ама ова...

Фала за сознанието кое инаку веќе сите го знаевме

-------------
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.


Posted By: gjoko
Date Posted: 22-Feb-2013 at 23:00
јас мерев на гугл,2100 метри е од надвожњакот на железницата,а не од почетокот на улицата


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 24-Feb-2013 at 21:08
Originally posted by LEPI

Eve informacija od 1 raka imeno imam imot na samata trasa kade se najavi prosiruvaneto na 3 Mak udarna brigada,i do denes nikoj nitu me kontaktiral nitu pak pobarale sredba so mene taka da nekako ne mi izgleda deka rabotava ke se odviva so tempo kakvo sto posakuvame site nie .Voedno i da ne zaboravime deka po noviot GUP za Skopje celiot poteg kaj f-kata Rade Koncar sega ke se prenameni za kolektivno domuvane i veke od opstinata dobivme uveruvane deka se zapocna so izgotvuvane na nov DUP za del ! 17 po GUP.
Ме изненади ова што спомна дека просторот кај фабриката Раде Кончар (всушност целиот блок 17) со новиот ГУП е пренаменет за колективно домување. Сега проверив и додуша не е само за колективно домување туку е мешовита зона која вклучува и деловни и комерцијални намени, но сепак за мене е изненадување со оглед на постоечката лесна индустрија таму.

Дали си во тек, моментално како се движи пазарната цена на земјиштето во тој реон?


Патем добредојде на форумов Smile


Posted By: LEPI
Date Posted: 25-Feb-2013 at 10:09
Благодарам за топлото добредојде воедно и во прилог на новиот ГУП беше потенцирано дека се пристапува кон дислокација на сите индустриски капацитети надвор од Скопје па така и со ф-ката Раде Кончар (по примерот на Алумина во Карпош)што мислам дека е одличен потег затоа што во тој дел на Аеродром има баш голем потенцијал за градба,воедно и тука е планирано поврзување на Аеродром со Кисела Вода и пробивање на новиот Бул.Македонија во делот каде сега се пругите.Што се однесува до цените навистина немам претстава затоа што тој дел на Скопје по долги години сега стана атрактивен за градба но доколку добијам некоја инф. веднаш ке ја споделам.


Posted By: mirko
Date Posted: 04-Mar-2013 at 22:39
se ova ok ama da se prodolzi so selenje na fabrikite podaleku od gradot no koga ke se seti nekoj na golemite zagaduvaci na skopje kako usje toa da se dislocira bi zavrsilo golema rabota


Posted By: LEPI
Date Posted: 05-Mar-2013 at 19:57
   По мое инсистирање во Град Скопје конечно добив и прецизен одговор за тоа кога и од каде ке започне просирувањето и одговорот гласеше дека со работа ке се започне во месец Септември(што значи ке се започне здравје боже некогаш) а ќе се работи само на делницата од Бул.Србија па до Тинех а за останатиот дел сеуште нема прецизирано темпо на работа.

    Важно се сликаа и побараа уште 1 мандат


Posted By: pbanks
Date Posted: 05-Mar-2013 at 20:06
Проектот е супер но преспоро е цепкањево на сто делници. Подобро нека прават по една голема улица во буџетска година отколку по пет мали сегменти на повеќе сообраќајници. Најквалитетен сегмент од минатиот мандат беше прва фаза на илинденска.


Posted By: mr bombastic
Date Posted: 06-Mar-2013 at 02:53
Опааа ќе се работи тука 2-3 години...а може се тоа многу брзо да се заврши ама...и не е изненадување, во програмата на Коце пишува дека ќе се гради од 2013-2015.Ohno


Posted By: LEPI
Date Posted: 11-Aug-2013 at 09:37
Тендерот конечно се распиша за изградба на 1та фаза од проширување на булеварот 3 Мак ударна бригада и проширувањето ке започне од крстосницата кај Бул.Србија и ке заврши кај бензинската на ЛУКОИЛ.
Доколку некој има линк до самиот тендер ве молам да го прикачите.


Posted By: gjoko
Date Posted: 11-Oct-2013 at 21:17
Скопје
Улицата „Трета македонска бригада“ ќе стане булевар

Градот Скопје денеска ја почна реконструкцијата на улицата „Трета македонска бригада“ во општина Аеродром од крстосницата со булеварот „Србија“ до крстосницата со улицата „Никола Карев“. Градежнните работи во првата фаза ќе го опфати делот до улицата „Фрањо Клуз“.

Градоначалникот на Скопје Коце Трајановски истакна дека токму оваа улица е многу важна за Аеродром, општина во која се одвива интезивна градба на станови.
- Во рамките на ГУП-от ева е булеварско решение, а со новиот ГУП ќе се овозможи од левата и десната страна на булеварот да се изградат станбени, деловни и комерцијални објекти кои што ќе ја оправдаат неговата изградба -истакна Трајановски.
Со проширувањето на оваа прва делница долга 1.243 метри, улицата ќе добие четири коловозни ленти, по две во секоја насока и средишно зеленило широко пет метри. Градежните активности на оваа делница ќе се искористат за да се постави атмосферска канализација во дожина од 1.300 метри која ќе се приклучи кон колекторот на булевар „Србија“. На сообраќајницата ќе бидат поставенит 84 столбови за улично осветлување со 128 светилки.
За реконструкција на оваа улица Градот Скопје ќе потроши 133 милиони денари, а градежните активности ќе ги изведува ДГТ„Жикол“ Дооел Струмица. Рокот на изведба е девет месеци.
http://www.novamakedonija.com.mk/DetalNewsInstant.asp?vestInstant=25558 - http://www.novamakedonija.com.mk/DetalNewsInstant.asp?vestInstant=25558


Posted By: alexsend
Date Posted: 11-Oct-2013 at 21:50
По речиси година конечно се враќаме на надградба на патната инфраструктура во Скопје

Само една работа, атмосверската канализација ќе се приклучи на колекторот на булевар Србија! Да ве потсетам дека после секој пороен дожд булеварот Србија е делумно потопен (на потегот помеѓу Трета Македонска Бригада и Борис Трајковски) и се вози по тротоарите. Ова само може да ја влоши ситуацијата.

-------------
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 11-Oct-2013 at 22:58
Фала богу, еден рационален и многу потребен проект... ваквите проекти навистина се реткост веќе долго време наназад.

Ме радува фактот што ќе се прави со средишно зеленило, ми падна камен од срце во врска со ова. Но не знам која е потребата од овие заебанции со тротоарите и велосипедските патеки... од едната страна ќе имало тротоар, велосипедски патеки и зелен појас по сите нишани, а од другата страна ќе имало само тротоар и тоа со мизерна ширина од 1,5 метри (колку реално ќе остане за движење после поставувањето на сообраќајни знаци и улично осветлување?). Штета за ова.

Улицата Трета Македонска бригада ќе прерасне во булевар

http://www.build.mk/docs/users/1/Infrastruktura/Gradska%20infrastruktura/Skopski%20soobrakaj/Ul%20Treta%20makedonska%20brigada/Ulica%20Treta%20makedonska%20brigada%200201e.jpg">извор:%20Град%20Скопје

Започнаа градежните активности за проширување и реконструкција на првата делница од улицата Трета Македонска бригада што ја поврзува населбата Лисиче со центарот на Скопје. Целосниот проект предвидува реализација на булеварски профил на сообраќајницата на потегот од крстосницата со булеварот Србија до крстосницата со улицата Никола Карев, при што постоечкиот коловоз ќе се реконструира и ќе се изгради нов коловоз со две сообраќајни ленти, а помеѓу нив ќе се изведе средишно зеленило.

„Во првата фаза од градежните работи што ги почнуваме денеска, ќе се прошири делница од улицата Трета Македонска бригада – од булеварот Србија до улицата Фрањо Клуз. Со проширувањето на оваа прва делница долга 1.243 метри, улицата Трета Македонска бригада ќе добие четири коловозни ленти, по две во секоја насока и средишно зеленило со ширина од пет метри. Од двете страни на новоформираната сообраќајница ќе се изградат тротоари кои што ќе се покријат со бехатон плочки. Од левата страна тротоарот ќе биде широк 1,5 метри, а од десната страна ќе се оформи зелен појас, велосипедска патека и пешачка патека“, изјави градоначалникот на Скопје, Коце Трајановски.

Градежните работи на оваа делница ќе се искористат за да се постави атмосферска канализација во должина од 1.300 метри со променлив профил. Новата сообраќајница ќе ја осветлуваат 84 столба за улично осветлување со висина од по 10 метри, на кои ќе се постават 128 светилки. Рокот за завршување на првата фаза изнесува девет месеци. Од градската каса за проширувањето на улицата Трета Македонска бригада ќе се издвојат 133 милиони денари. Изведувач на градежните работи е компанијата „Жикол“ од Струмица.



http://www.build.mk/?p=29291 - #
Објавено на 11.10.2013 во категорија http://www.build.mk/?cat=28 - Вести .

Тагови: http://www.build.mk/?tag=%d0%b1%d1%83%d0%bb%d0%b5%d0%b2%d0%b0%d1%80%d0%b8-%d0%b8-%d1%83%d0%bb%d0%b8%d1%86%d0%b8 - Булевари и улици , http://www.build.mk/?tag=%d0%b2%d0%b5%d0%bb%d0%be%d1%81%d0%b8%d0%bf%d0%b5%d0%b4%d1%81%d0%ba%d0%b8-%d0%bf%d0%b0%d1%82%d0%b5%d0%ba%d0%b8 - Велосипедски патеки и пунктови , http://www.build.mk/?tag=%d0%b3%d1%80%d0%b0%d0%b4%d1%81%d0%ba%d0%b0-%d0%b8%d0%bd%d1%84%d1%80%d0%b0%d1%81%d1%82%d1%80%d1%83%d0%ba%d1%82%d1%83%d1%80%d0%b0 - Градска инфраструктура , http://www.build.mk/?tag=%d0%b6%d0%b8%d0%ba%d0%be%d0%bb - Жикол , http://www.build.mk/?tag=%d0%b8%d0%bd%d1%84%d1%80%d0%b0%d1%81%d1%82%d1%80%d1%83%d0%ba%d1%82%d1%83%d1%80%d0%b0 - Инфраструктура , http://www.build.mk/?tag=%d1%81%d0%ba%d0%be%d0%bf%d1%98%d0%b5 - Скопје , http://www.build.mk/?tag=%d1%83%d0%bb%d0%b8%d1%86%d0%b0-%d1%82%d1%80%d0%b5%d1%82%d0%b0-%d0%bc%d0%b0%d0%ba%d0%b5%d0%b4%d0%be%d0%bd%d1%81%d0%ba%d0%b0-%d0%b1%d1%80%d0%b8%d0%b3%d0%b0%d0%b4%d0%b0 - Улица Трета македонска бригада

http://www.build.mk/?p=29291 - http://www.build.mk/?p=29291


Posted By: daci92
Date Posted: 06-Dec-2013 at 12:16
Вчера вечерта поминав два пати по овој булевар и сакам да кажам дека сум прилично импресиониран со каква брзина се работи на него ,поголемиот дел од трасата е расчистен и се поставени цефки за атмосферска канализација ,а во исто време е израмнета трасата и се поставени рабници, во моментов се копа за цефки кај Американскиот Колеџ. Би требало во догледно време да се става тампонот и потоа (најверојатно на пролет) следува асфалтирањето.


Posted By: Bulldozer
Date Posted: 06-Dec-2013 at 23:49


Posted By: N23
Date Posted: 07-Dec-2013 at 02:48
Previous
Како што се гледа и од сликата, колку не пазат на загадувањето на околината, пред 2 дена токму на пресекот помеѓу бул Србија и Трета мак брига било измерено загадување 14 пати повисоко од нормалното!
Не само што воздухот оачјно лошо смрди, туку од големата фреквенција на автомобили се создава магла од прашина преку целиот ден. Ама кај нас очигледно се задоволуваме само со терминот "градење". Точно е, ја сум еден од позадоволните што и овој дел ќе се среди, зашто многу често пешки одам до Лисиче баш од овој дел, али дефинитивно мора да се поработи на чистотата. Очигледно и алармантниот податок за зголеменост на луѓе со малигни заболување не допира до надлежните, па уво ги заболе од тоа како се гради. Топло препорачувам секој да помине од тука и да се увери за што зборам.


-------------
23ka.wordpress.com


Posted By: Џоле
Date Posted: 14-Feb-2014 at 20:06
http://www.flickr.com/photos/84288284@N02/12524699445/">
http://www.flickr.com/photos/84288284@N02/12524699445/ - DSC02843 by http://www.flickr.com/people/84288284@N02/ - george k. 1981 , on Flickr

http://www.flickr.com/photos/84288284@N02/12524812873/">
http://www.flickr.com/photos/84288284@N02/12524812873/ - DSC02844 by http://www.flickr.com/people/84288284@N02/ - george k. 1981 , on Flickr

http://www.flickr.com/photos/84288284@N02/12524811383/">
http://www.flickr.com/photos/84288284@N02/12524811383/ - DSC02846 by http://www.flickr.com/people/84288284@N02/ - george k. 1981 , on Flickr

http://www.flickr.com/photos/84288284@N02/12524696625/">
http://www.flickr.com/photos/84288284@N02/12524696625/ - DSC02847 by http://www.flickr.com/people/84288284@N02/ - george k. 1981 , on Flickr

http://www.flickr.com/photos/84288284@N02/12524806613/">
http://www.flickr.com/photos/84288284@N02/12524806613/ - DSC02854 by http://www.flickr.com/people/84288284@N02/ - george k. 1981 , on Flickr

http://www.flickr.com/photos/84288284@N02/12524691765/">
http://www.flickr.com/photos/84288284@N02/12524691765/ - DSC02855 by http://www.flickr.com/people/84288284@N02/ - george k. 1981 , on Flickr

http://www.flickr.com/photos/84288284@N02/12524805243/">
http://www.flickr.com/photos/84288284@N02/12524805243/ - DSC02856 by http://www.flickr.com/people/84288284@N02/ - george k. 1981 , on Flickr

-------------
За сè има вторпат


Posted By: Џоле
Date Posted: 14-Feb-2014 at 20:07
Не ми е јасно како се дозволува ваква трошна куќарка да остане на 20 см од булевар.

http://www.flickr.com/photos/84288284@N02/12524696105/">
http://www.flickr.com/photos/84288284@N02/12524696105/ - DSC02848 by http://www.flickr.com/people/84288284@N02/ - george k. 1981 , on Flickr

-------------
За сè има вторпат


Posted By: phenomenon
Date Posted: 14-Feb-2014 at 20:49
Таа самата ќе падне од вибрациите на натоварените шлепери.

-------------
開始されていないだけの戦いが失われ、


Posted By: fichot
Date Posted: 14-Feb-2014 at 23:24
Проблемот е што е трошна или што е преблизу? Пошто исто е и кај ЗОО, само тие не се трошни.


Posted By: Џоле
Date Posted: 15-Feb-2014 at 13:14
Мене ми е проблематично што е преблизу. Се надевам дека ќе ја отстранат, зашто нема логика да оставиш куќа на пола метар од прометен булевар (Иако знам дека логиката во земјава не функционира секогаш најздраворазумски).

-------------
За сè има вторпат


Posted By: Denko
Date Posted: 15-Feb-2014 at 13:29
Originally posted by Џоле

Мене ми е проблематично што е преблизу. Се надевам дека ќе ја отстранат, зашто нема логика да оставиш куќа на пола метар од прометен булевар (Иако знам дека логиката во земјава не функционира секогаш најздраворазумски).
Vo slucajov bulevarot e na pola metar do kukata.   


Posted By: fichot
Date Posted: 15-Feb-2014 at 14:59
чисто процедурално,

во ред е, и ја сум за тоа. сакав само да расчистиме дали е проблемот околу близината или состојбата на објектот.



Posted By: Denko
Date Posted: 15-Feb-2014 at 15:55
Originally posted by fichot

чисто процедурално,

во ред е, и ја сум за тоа. сакав само да расчистиме дали е проблемот околу близината или состојбата на објектот.

i dvete.


Posted By: Џоле
Date Posted: 17-Mar-2014 at 20:09








http://skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=6405&mid=482&tabId= - http://skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=6405&mid=482&tabId=

-------------
За сè има вторпат


Posted By: daci92
Date Posted: 18-Mar-2014 at 01:49
Ова само во првите 150 метра вака ,сега само што поминав од таму (цел булевар го изодев) и освен местово каде што се сликиве (кај училиштата и ДБК) надоле ситуацијата 99% иста со од пред месец дена , жардињерите сеуште не се довршени ,рабниците сеуште не се поставени на доста места ,а за асфалт во наредниве месец- два мислам дека можеме да очекуваме да почнат но ни тоа не се знае.


Posted By: Џоле
Date Posted: 20-May-2014 at 16:05
ПОЧНА АСФАЛТИРАЊЕТО НА БУЛ. ТРЕТА MAКЕДОНСКА БРИГАДА

Екипите на Градот Скопје почнаа со асфалтирање на новопробиените две коловозни ленти на булеварот Трета македонска бригада, на потегот од раскрсницата со булеварот Србија кон улицата Фрањо Клуз.













извор: фејсбук страницата на Град Скопје

-------------
За сè има вторпат


Posted By: daci92
Date Posted: 20-May-2014 at 21:29
Асфалтирањето не е почнато денес туку уште вчера. Исто така важно е да се напомене дека по целата траса тротоарот на стариот дел се копа и се вадат рабниците за да се заменат со нови и поставување на нови тротоари. Денес поминав од таму но немав можност да сликам.


Posted By: alexsend
Date Posted: 20-May-2014 at 23:14
Се надевам дека научија да асфалтираат и дека овој пат нема резулатот да биде како на Првомајска/Борис Трајковски.


Posted By: vedran1982
Date Posted: 01-Jun-2014 at 21:28
Ова не би смеело да се нарекува булевар. тротоарите се широки едвај 1 метар а како бонус на нив се поставени бандери. Така да од најавеното зеленило и велосипедска патека од Коце, нормално ништо!


Posted By: daci92
Date Posted: 21-Jun-2014 at 12:31
Вчера поминав од овде ,новата страна е завршена и деновиве сообраќајот се одвива по нејзе додека старата страна да се рехабилитира
Инаку има убав и мазен асфалт (бар така приметив), малку лентите ми делуваа тесни но можеби поради ширината на возилото во кое бев, штета не носев телефон да сликам.


Posted By: gjoko
Date Posted: 21-Jun-2014 at 15:40
И мене ми се чинеше дека коловозите се тесни,а можеби е од психолошки аспект од проширената траса


Posted By: fusion
Date Posted: 21-Jun-2014 at 22:15
Tesni trotoari a ne se iskoristi ni da se napravi biciklisticka pateka.Naokolu dzungla so obrasnata treva i drvja.


Posted By: mackomk
Date Posted: 22-Jun-2014 at 00:15
Скоро секој ден возам по булеваров, не знам зошто коловозите ви се чинат тесни, мене ми се нормални.За патеката за велосипеди, мислам дека е предвидена за другата страна/лента, што допрва ќе ја прават.


Posted By: BOJAN
Date Posted: 24-Jun-2014 at 14:58
Многу евтино изгледа овој проект. Се крпел новиов булевар да се направи некако, ама целосно се заборавило на пешаците и на велосипедистите. Да не заборавиме, ова е директна врска на Лисиче со Скопје и ако овде нема простор за велосипедисти, тогаш не знам навистина која друга врска би ја имале овие луѓе за да пристигнат со точак до центарот на градот.
 
 
 


Posted By: <Fresno>
Date Posted: 24-Jun-2014 at 15:16


Ќе има велосипедска патека и поширок тротоар од другата страна. На оваа страна толку дозволуваат условите (постоечки објекти и приватно земјиште). Инаку возев на новиот асфалт пред некој ден и солидно ми изгледа. И возачите и велосипедистите ќе имаат неспоредливо подобра врска во споредба со претходната ситуација, така да не знам кон што ти е насочена критикава.

Она на што уште сега треба да почне да се мисли е решавањето на спојката со ул. Пролет. Претпоставувам дека ќе се оди на кружен тек, бидејќи планот за Крушевска република нема во догледно време да се реализира.


Posted By: Џоле
Date Posted: 05-Jul-2014 at 18:32
БАНДЕРАШКО ПИСМО НА ЧИТАТЕЛИ



1. За вкупната широчина на тротоарот сме биле прашани и сме рекле „ок, ни одговара". Да, при донесување на деталните урбанистички планови се дефинираат и профили на улици (широчини на тротоари, велосипедски патеки, коловоз, зелен појас и др.), а не само парцели и маркици.
- Дали е доцна да се жалиме дека се тесни? – Да.

2. За позицијата на бандерите никој не нѐ прашува. Никогаш. Ги гледаме кога ќе ги постават. Епа сега ги поставија на Трета Македонска Бригада и тоа по целата должина од една страна. Точно среде тротоар. Да не должам, еве линк од еден „Прирачник за прирачник за обезбедување непречен пристап до отворените простории и до објекти" издаден од Полио Плус. Да, замислете и „тие" треба да се движат по овие тротоари.



- Дали е доцна да се жалиме за позицијата? – НЕ! Булеварот е во тек на градба. Па аман, имате зелен појас од 2км помеѓу двата коловоза по цела должина на булеварот, натакнете ги таму, ќе ни заштедите и на бандери. Дупло!

п.с. Забелешка за позицијата на бандерите е испратена и до Град Скопје (како Инвеститор) во форма на порака на нивната официјална Facebook страна. Логично е да се примаат забелешки и тој начин, штом оставиле можност да им пишеш. Во очекување сум на „дојдете во понеделник или четврток, пополнете формулар... бла бла..." или не дај боже „проодете".

Марко

v - http://off.net.mk/pisma-na-chitateli/banderashko-pismo-na-chitateli

-------------
За сè има вторпат


Posted By: mr bombastic
Date Posted: 08-Aug-2014 at 03:13
До каде стигнаа тука, нели требаше веќе да завршат?


Posted By: Џоле
Date Posted: 08-Aug-2014 at 07:53
Мислам дека веќе се завршени. Или грешам?

-------------
За сè има вторпат


Posted By: N23
Date Posted: 08-Aug-2014 at 16:17
Нема абер, денес поминав, уште не е поставен ни првиот слој асфалт на целата делница, исто како и добар дел од тротоарот а ни подземната инсталација. Веројатно до 8ми септември ќе го завршат.

-------------
23ka.wordpress.com


Posted By: Djole88
Date Posted: 12-Aug-2014 at 23:51
немаат пари, „хотелот“ на Бетон е од стратешко значење, јебеш булевари (еве и Гологанов го влечкаат со прва брзина)


Posted By: alexsend
Date Posted: 13-Aug-2014 at 13:03
Може и намерно. Го чекаат 8ми септември.... Глупости


Posted By: BOJAN
Date Posted: 13-Aug-2014 at 15:30
За просторот наменет за пешаци и велосипеди веќе подолго време дискутираме, а очигледно дека и други медиуми се вклучуваат во опсервација на градежните зафати на Коце Трајановски. Само да скренам внимание дека во последно време се работи на исклучително опасно проширување на неколку фреквентни сообраќајници со по една коловозна лента (долж Партизански одреди, сега и Александар Македонски, крстосница Крсте Мисирков/Гоце Делчев) за сметка и на оној малку простор што го имаа пешаците и велосипедистите за чекање на семафор. Не знам кого консултирале за овие работи, ама како се вози на скопскиот асфалт можам само да кажам дека овој чекор на Град Скопје е ЛУДОСТ!


Posted By: zabegan
Date Posted: 13-Aug-2014 at 18:59
се работи за чисто лошо планирање... зошто инаку булевар кој има два-три метра широко зеленило во средината, нема испланирано пешачки и велосипедски простор, кој додатно е упропастен со бандери, кои можеле да бидат позиционирани во истото тоа зеленило, или пак некој пола метар понадвор од патеката?
... патем, истовремено се уништуваат паркови и зеленило, ама мора на секој булевар да има зелен појас во жардиниери


меѓудругото, смешно е што единствени сообраќајни зафати кои се прават на градов се проширувања на улици, привремени решенија, и тоа на булевари со каубојски раскрсници, семафори на секои два метра и сообраќајни чворови и блокади


-------------
Architects create dreams...politicians create nightmares


Posted By: BOJAN
Date Posted: 14-Aug-2014 at 08:58
Колку и да изгледа несериозно, ваквите стеснувања на пешачките и велосипедските патеки можат да бидат многу опасни и за оние што ги изработиле. Да дадеме пример, автомобил прегазува пешак на еден ваков премин и се отвора судска постапка за овој случај. Еден од адвокатите побара експертиза за одвоениот простор за пешаци од страна на градската власт. И ќе се утврди дека овој простор е премал, како во случајот со улицата Трета македонска бригада. На крајот ќе треба да одговора и оној што ја парафирал проектната документација.


Posted By: xnx
Date Posted: 14-Aug-2014 at 09:39
mene mi se dopaga idejata za sredno zelenilo, site bulevari koisto imaat, a pogotovo koga ke rascvetaat drva deluvaat mnogu poubavo. za razlika od na primer, teodosij gologanov, cel bulevar e betonsko sivilo. a velosipetskite pateki voosto ne ni bile zemeni vo predvid, iako na kampanjata za gradonacalnik kocence prv se kaci na tocak za pred kameri da se povozi malku.


Posted By: phenomenon
Date Posted: 14-Aug-2014 at 11:02
Originally posted by BOJAN

За просторот наменет за пешаци и велосипеди веќе подолго време дискутираме, а очигледно дека и други медиуми се вклучуваат во опсервација на градежните зафати на Коце Трајановски. Само да скренам внимание дека во последно време се работи на исклучително опасно проширување на неколку фреквентни сообраќајници со по една коловозна лента (долж Партизански одреди, сега и Александар Македонски, крстосница Крсте Мисирков/Гоце Делчев) за сметка и на оној малку простор што го имаа пешаците и велосипедистите за чекање на семафор. Не знам кого консултирале за овие работи, ама како се вози на скопскиот асфалт можам само да кажам дека овој чекор на Град Скопје е ЛУДОСТ!


Нели гледате дека Коце сака да го намали бројот на пешаците и велосипедистите, а да го зголеми бројот на автомобилите? Што мислите тие автомобили што ќе ги исфрлат од Хамбург и од некои други градови во Западна Европа кај ќе завршат? На улиците и патиштата во Македонија. Затоа Коце ги проширува улиците за да може и тие автомобили да ги собере.

-------------
開始されていないだけの戦いが失われ、


Posted By: daci92
Date Posted: 14-Aug-2014 at 11:59
Нема врска муабетот Феноменон , работата е што 90% од тие булевари биле предвидени да бидат проширени и направени уште во претходните ГУПови ,но никој не ги реализирал ,а Скопскиот сообраќај се гушеше во гужви секојдневно ,но сепак и денес сликата не е поразлична ,бидејќи има многу тесни грла.
Мене ме нервира тоа што велосипедските и пешачките патеки се занемаруваат и се намалуваат.

Инаку утринава се подготвуваа за асфалтирање на завршниот слој од раскрсницата на бул. Србија.


Posted By: N23
Date Posted: 14-Aug-2014 at 14:50
Овие ги "урочив" изгледа, деновиве турбо работат.

1.

2.

3.

4. И една малце мутна


Сеа за сеа гледам дека дел од дрвените столбови ги елиминираа и поставија подземна инсталација, но сеуште голем дел од нив си стојат поред булеваров. Ќе биде уште еден epic fail ако направат булевар, а сите кабли не ги стават под земја.



-------------
23ka.wordpress.com


Posted By: jyvation
Date Posted: 05-Sep-2014 at 12:03



















извор:Паркови и зеленило- Скопје


Posted By: alexsend
Date Posted: 05-Sep-2014 at 20:27
Во понеделник го имаме


Posted By: kultuzin
Date Posted: 05-Sep-2014 at 20:51
Средишното „зеленило„ ако остана вака подобро и да не оставале толкав простор туку истиот да го искористиле за поширока велосипедска патека.


Posted By: gjoko
Date Posted: 05-Sep-2014 at 20:59
а дека се коЈните да ја пасат тревата?


Posted By: Teglarot
Date Posted: 06-Sep-2014 at 00:18
Тротоарот, односно пешачката со велисопедската патека, осеќам дека ќе биде под опсада. Требаше да се наредат столпчиња долж целиот булевар.

Како и да е одлично изгледа булеварот, од една од најомразените улици во Ск, стана една од посредените.


Posted By: jyvation
Date Posted: 06-Sep-2014 at 07:50
Дефинитивно една од најлошите улици во Скопје беше оваа.Ниту имаше пешачка/велосипедска патека ниту пак беше добро осветлена.
Фала богу им текна да ја средат, сега да го видиме уште конечниот изглед и дали е квалитетно сработена.


Posted By: Џоле
Date Posted: 06-Sep-2014 at 09:40
Е па, ајде некој што живее во тој дел нека направи една фото тура.

-------------
За сè има вторпат


Posted By: jyvation
Date Posted: 07-Sep-2014 at 23:20
[TUBE]mfSDQ0lvZPI[/TUBE]


Posted By: jyvation
Date Posted: 08-Sep-2014 at 07:56












Не гледам на сликиве механизација освен кај уличката кај Тинекс и Американ колеџ.
Би требало за брзо време да го пуштат во употреба булеваров.


Posted By: gjoko
Date Posted: 08-Sep-2014 at 10:15
http://www.sitel.com.mk/zavrshena-prvata-delnica-od-bulevarot-treta-makedonska-brigada - http://www.sitel.com.mk/zavrshena-prvata-delnica-od-bulevarot-treta-makedonska-brigada


Posted By: Џоле
Date Posted: 08-Sep-2014 at 16:08


plusinfo.mk

-------------
За сè има вторпат


Posted By: Џоле
Date Posted: 08-Sep-2014 at 16:15


mia.mk

-------------
За сè има вторпат


Posted By: Mk_01
Date Posted: 08-Sep-2014 at 16:15
Пофалби од мене за пуштањето во употреба на овој булевар. Покрај главниот бенефит (растеретување на сообраќајот) од проширувањето на булеварите во Скопје мене многу ме радува што со изградбата на вакви булевари се менува ликот на цела околина, градот делува многу поразвиено, средено и остава убав впечаток.


Posted By: kultuzin
Date Posted: 08-Sep-2014 at 16:23
Многу позната улица ми е , сум ја возел сто пати со велосипед и личеше како на некоја уличка во некоја далечна приградска општина Сингелиќ или нешто во тој стил.Сега се отоври овој дол и заличи на урбана градска средина. Само во средина на булеварот да се посади малку зеленило. Мислам дека видов на една од сликите дупки така да веројатно ќе се сади нешто ако ништо друго барем чемпреси.


Posted By: mackomk
Date Posted: 08-Sep-2014 at 16:27
Што убав паркинг пешачкана патека од десно ќе стане.Иначе изгледа солидно сработено, ќе видиме со тек на време....


Posted By: гитардемон
Date Posted: 08-Sep-2014 at 16:35
Ми се допадна многу широчината на велосипедската патека, иако не ми изгледа дека е некако обележана на асфалтот кај премините, а ни пак самиот павер има некои ознаки, освен тие на сообраќајните знаци на бандерите.

Возилата што паркираат - that's a NO NO! Си викам ќе наместат метални столпчиња како на Гологанов / Иво Рибар, па ќе се реши некако паркирањето.

А кај автобуската постојк катастрофално го решиле проблемот. Всушност, не го ни решиле, а тоа ќе се види кога ќе се стави настрешница за постојката.

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: jyvation
Date Posted: 08-Sep-2014 at 18:52
Па постојката ќе се стави позади патеката нема на самата патека.


Posted By: gjoko
Date Posted: 08-Sep-2014 at 19:01




http://a1on.mk/wordpress/archives/380187 - http://a1on.mk/wordpress/archives/380187


Posted By: kultuzin
Date Posted: 08-Sep-2014 at 19:01
Јас сеуште си стојам на ставот дека место столбови треба да има шилци на тротоарите кои ќе ги бушат гумите на автомобилите. Тоа според мене е најприфатливо и најефикасно решение. Само така може да се спречи лудилото со паркирањето.


Posted By: dimemk
Date Posted: 08-Sep-2014 at 19:27
VELOSIPEDSKA PATEKA NE SE PRAVI OD PAVER ELEMNET , TUKU OD MAZEN BETON....



Posted By: one1
Date Posted: 08-Sep-2014 at 23:40
втора фаза кога ќе се почнува до после железничкиот мост? Практично почнати се ископи ако не се лажам околу атмосферата/канализација од после бензинската па надоле.


Posted By: zabegan
Date Posted: 09-Sep-2014 at 00:59
Originally posted by dimemk

VELOSIPEDSKA PATEKA NE SE PRAVI OD PAVER ELEMNET , TUKU OD MAZEN BETON....

да не збориме па за квалитетот на изведба на павер кај нас Roll%20eyes

но, полека ме обзема и мене незаинтересираноста на јавното мислење, па ќе кажам дека е добро што се потрудиле барем од едната страна на булеварот да изградат велосипедска и пешачка патека со солидни димензии... НО, сепак можеа слободно да го жртвуваат средишното зеленило за патека и од другата страна, и да стават некој појас на ниско злеленило измеѓу патеката и коловозот



-------------
Architects create dreams...politicians create nightmares


Posted By: phenomenon
Date Posted: 09-Sep-2014 at 01:59
Originally posted by kultuzin

Јас сеуште си стојам на ставот дека место столбови треба да има шилци на тротоарите кои ќе ги бушат гумите на автомобилите. Тоа според мене е најприфатливо и најефикасно решение. Само така може да се спречи лудилото со паркирањето.


Зошто не се примени многу поедноставно решение - наместо коси да се постават вертикални рабници?



-------------
開始されていないだけの戦いが失われ、


Posted By: zabegan
Date Posted: 09-Sep-2014 at 02:10
мислам дека од шилци многу подобро ќе си ја научат лекцијата Wink


-------------
Architects create dreams...politicians create nightmares


Posted By: гитардемон
Date Posted: 09-Sep-2014 at 11:53
Originally posted by jyvation

Па постојката ќе се стави позади патеката нема на самата патека.




Алудирав на тоа дека луѓето што ќе чекаат автобус, ќе го прават тоа стоејќи токму на велосипедската патека (како и што прават на сликата). Затоа, можеле да одат со нешто што не го ограничува автобускиот патник (дури и мене природно ми доаѓа да чекам поблиску до асфалтот), и да ја заобиколат постојката со велосипедска патека отпозади.

Нешто вакво е применето во Аеродром:


А нешто вакво кај нас е научна фантастика:


Мислам дека имаше простор и можност ова последното решение за велосипедска патека да се изведе долж целиот булевар, при што и од визуелен и од безбедносен карактер би било полн погодок!

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: DejanKLM
Date Posted: 09-Sep-2014 at 16:18
Za zelenata povrsina so cvekinja, imaat li integrirano resenie za navodnuvanje?
Se nadevam ke mozat da go odrzat kako sto izgleda sega....

Avtobuskata postoja isto izgleda premnogu mala... izgleda deka avtobusot ke zazema del od kolovozot kade sto se dvizat vozilata i so toa ke kreira nepotreben zastoj na soobrakajot.


Posted By: gjoko
Date Posted: 09-Sep-2014 at 17:59
Originally posted by dimemk

VELOSIPEDSKA PATEKA NE SE PRAVI OD PAVER ELEMNET , TUKU OD MAZEN BETON....






https://flic.kr/p/p7jC5W">


Posted By: Џоле
Date Posted: 09-Sep-2014 at 18:03
Мислам дека горнава слика зборува многу. Додека еден куп луѓе и коли стојат на велосипедската патека на новоизграден булевар, кутриот велосипедист го ризикува животот и вози на самата улица.

-------------
За сè има вторпат


Posted By: zabegan
Date Posted: 09-Sep-2014 at 18:43
Originally posted by Џоле

Мислам дека горнава слика зборува многу. Додека еден куп луѓе и коли стојат на велосипедската патека на новоизграден булевар, кутриот велосипедист го ризикува животот и вози на самата улица.
сликата зборува многу, ама не го зборува тоа
да, на патеката има пешаци (нема возила освен тоа полото) ама тие се во многу мал број и велосипедистот може да се размине со нив... едноставно кај нас фали култура, велосипедистите ова го прават и на улици каде имаат чисти велосипедски патеки, а возат по коловозот или пешачката патека
а и во гужва мислам дека може да се функционира, барем додека не добиеме нешто подобро, како решението на гитардемон горе... проблемот е што нема култура и меѓусебно разбирање, ни кај велосипедисти, ни кај пешаци, ни кај возачи... а тоа не се решава ни со закони и физички оградувања, туку едноставно треба да е вроден осет кај луѓето


-------------
Architects create dreams...politicians create nightmares


Posted By: ehrlich
Date Posted: 09-Sep-2014 at 19:55
Originally posted by zabegan


Originally posted by Џоле

Мислам дека горнава слика зборува многу. Додека еден куп луѓе и коли стојат на велосипедската патека на новоизграден булевар, кутриот велосипедист го ризикува животот и вози на самата улица.
сликата зборува многу, ама не го зборува тоада, на патеката има пешаци (нема возила освен тоа полото) ама тие се во многу мал број и велосипедистот може да се размине со нив... едноставно кај нас фали култура, велосипедистите ова го прават и на улици каде имаат чисти велосипедски патеки, а возат по коловозот или пешачката патекаа и во гужва мислам дека може да се функционира, барем додека не
добиеме нешто подобро, како решението на гитардемон горе... проблемот е
што нема култура и меѓусебно разбирање, ни кај велосипедисти, ни кај пешаци, ни кај возачи... а тоа не се решава ни со закони и физички оградувања, туку едноставно треба да е вроден осет кај луѓето


Очигледно ти никогаш не си се качил на велосипед и не си се возел низ Скопје. Претпоставувам дека и овде како и на 90% од сите улици/булевари во Скопје, РАБНИЦИТЕ не се во соодветна линија на улиците, па извини, ама никој не сака своето возило (во овој случај велосипед) да си го крши на рабниците на секои 20 метри.

Па дури и да има едно возило на патеката, тебе тоа целосно те попречува, бидејќи јас треба да се симнам од велосипедот, да го заобиколувам, па потоа пак да се качам.

И во краен случај, аман веќе со критикиве за велосипедистите, ко божем ние имаме обезбедени патеки во цел град и ред други поволности, па ајде за секоја ситница, ама знаеш ти тоа така не треба.

За културата на возачите, може да се види на организираните Критични маси низ Скопје, кога не можат да почекаат ни 5 минути за да помине групата безбедно, па неретко настануваат кавги помеѓу велосипедистите и возачите.

На крај, извини, не е ништо лично, ама ова е насобраната фрустрација од возење со велосипед низ Скопје.


Posted By: one1
Date Posted: 09-Sep-2014 at 22:18
Така е тоа кај нас. Простите и будалите се негуваат. Премногу треба да си будала за да почитуваш правила. И во принцип во Европа секаде велосипедска патека е спуштена до улицата односно е на исто ниво со улицата и секако е физички одвоена. Од една страна нема препреки како тротоари и разни чуда и неможат возила да попречуваат. Меѓутоа кај нас проблемот е во главите. Се се менува ама во глава за промени требаат по неколку децении...


Posted By: zabegan
Date Posted: 09-Sep-2014 at 23:40
echrlich
извини и од мене ако било лично, ама и мене ми е собрана фрустрација од велосипедисти поради кои милион пати сум требал да возам слалом со кочење по улица, и кои ме прошишале со стотка на сред пешачка патека, на места каде велосипедските патеки може не се совршени, ама доволно се широки, рамни и неиспрекинати со рабници, за да можеш да возиш по нив
па дури и да не се:
знам каква хаотична ситуација има во градов во тој поглед и дека нема една комплетно извршена патека, ама мора да се знае дека не сме сите жртви тука, за хаосот во сообраќајот се одговорни сите, и несовесните пешаци, и возачи и велосипедисти, и дека мора некако да се разбираат меѓу себе и да имаат осет за другиот, нити сме сите жртви, нити пак треба да обвинуваме некого, пред самите себе

еве уште еден пример, на кејот во Аеродром, каде што има велосипедска патека, а нема спортска патека за трчање и вежбање (а на делови нема и пешачка патека) велосипедистите се први кои се бунат и протестираат за тоа што луѓе пешачат и трчаат на велосипедската патека, ама на 100 наврати до сега, сум сретнал велосипедисти кои возат на пешачката патека на насипот, каде едвај се разминуваат двајца

затоа, полека малце, размисли дека иако си обесправен, има и други во сообраќајот, дури и ако треба со велосипедот да заобиколуваш, да подзастануваш и да се симнуваш со него... знам дека е фрустрирачки, ама фрустрации трпат и другите луѓе, и барем додека не се средат работите, треба да имаме меѓусебно разбирање... како некоја раскрсница во тајланд, каде нема семафори и по 100 возила во минута се разминуваат, ама нема никакви сообраќајки


-------------
Architects create dreams...politicians create nightmares


Posted By: kultuzin
Date Posted: 09-Sep-2014 at 23:43
Originally posted by one1

И во принцип во Европа секаде велосипедска патека е спуштена до улицата односно е на исто ниво со улицата и секако е физички одвоена.


Колку ви е лесно вака да давате произволни и непроверени информации чудо едно.


Posted By: jyvation
Date Posted: 10-Sep-2014 at 21:14
Ајде сега убаво прочитајте го целиот текст..

http://off.net.mk/zhivot-i-zabava/urban/kjarot-na-dodavanje-velosipedska-lenta - Ќарот на додавање велосипедска лента



Print Page | Close Window