Print Page | Close Window

Од светот

Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Воздухопловство
Forum Discription: Аеродроми, авиосообраќај...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1184
Printed Date: 28-Mar-2024 at 19:44


Topic: Од светот
Posted By: Cloverstack
Subject: Од светот
Date Posted: 06-Feb-2011 at 01:07
Бојан ме инспирираше со timelapse клипот што го постави за железничката станица во Будимпешта, да побарам нешто слично и на тема авијација. Уживајте:

1
[tube]ESQ62l86Ngs[/tube]

2
[tube]VHwzDjf_7vo[/tube]

3
[tube]DROzOzVToes[/tube]

4
[tube]b_uhGuudmzg[/tube]






Replies:
Posted By: OBX
Date Posted: 05-May-2011 at 03:39
Интересно!!! Би било убаво кога откако ќе се заврши Александар Велики би се изработило вакво видео кое ке кружи по интернет просторот, би било убава промоција!


Posted By: vladegf
Date Posted: 09-May-2011 at 22:32
Iako e offtopic, vredi da se pogledne videovo, maketa koja cinela 3.400 000$


Applause
Applause

[tube]4_06qrFnvnw&feature=player_embedded[/tube]


Posted By: mirakuliks
Date Posted: 29-May-2011 at 12:11
Има одредено незадоволство поради „нестилскиот“ изглед на новиот скопски терминал само колку да се има на ум дека не мора се да биде толку стилско колку што функционално кога станува збор за аеродроми моментално еден од најголемите аеродроми е во иѕградба имено берлинскиот кој ќе ги замени постојните два односно до пред неколку години три.
BBI (Berlin-Brandenburg International) е потполно функционален а некоја посебна убавина не ни има бидејќи моемнтално тоа што е во изградба како терминал треба да има вкупна површина од 280.000 квадрати (скопскиот има 40.000) и е предвиден да опслушува годишно до 30 милиони патници (скпоскиот 6 милиони) со можност за доградба на два додатни терминални згради за зголемување на капацитетот на 50 милиони. И нејќете да почнете колку е мали и големи проблеми и детали постојат на кои мора да се внимава кај овој аеродром. ама само да раѕберете колкава е оваа „грдосија“ и колку изгледот е не ниско приоритетно место еве неколку слики. Инаку интересно како битна вариабла кај аердромиве е растојанието кое терба да се преоди од влез на терминал до авион, колку пократко толку подобро.










Posted By: Cloverstack
Date Posted: 30-May-2011 at 00:35


Ме поттикна да прочитам на википедија подетално, навистина грандиозен проект.
http://en.wikipedia.org/wiki/Berlin-Brandenburg_International_Airport - http://en.wikipedia.org/wiki/Berlin-Brandenburg_International_Airport

Гледам ко балканци се испокарале за името LOL
Што не го оставија Шонефелд?

А Тегел и Темпелхоф ќе ги затворале... Имаат ли искристализирани планови што ќе се прави на нивно место? Со оглед на големината на површините и со оглед дека се буквално во градот, може чуда да се направат...




Posted By: mirakuliks
Date Posted: 30-May-2011 at 12:44
Темпелхоф е затворен небаре 2 години и имаше многу дискусии. Прво терминалната зграда која изградена за свое време била многу голема една од најдолгите градби, е официјално споменик на културата. Второ иако берлин е реалтивно распрснат град со доста паркови, едноставно се нема желба да му се остави целиот тој простор (Инаку целиот аеродром е буквално во средина на град) на некој да го искористи за станбен простор, моментално мислам дека целиот аеродром е дефиниран како BuGa (BundesGarten) или сојузна градина, и особено во овие сончеви денови на големо се користо огромното поле како простор за рекреација, пистите се користата за летање хоби летала на далечинско управување, змееви, тревната површина се користи за излетно-спортски активности а асфалтираната инфраструктура предвидена за возила се користи како патеки за трчање, ролање и возење велосипед. А тегел кој моемнтално е и главниот аеродром кој моментално работи со над 150% од својот капацитет, навистина не знам за што ќе служи бидејќи е интересна и уникатна градба.
А за името на новиот аеродром..... тоа е, во основа тегел го има најпригодното име за аеродром Ото Лилиентал, германски авијатичарски пионер. Ама ѕа разлика од нас балканците кои ради името нема да почнеме да го градиме, овие едноставно имаат голем наплив на крититки али на крај пак го ѕемале првото решение и продолжиле...бидејќи има многу побитни техничко-сигурносно-еколошки полемики во однос на аеродромот. Сеуште се бунат тие што живеат во јужен берлин дека премногу ќе им било бучно со даденте летечки коридори.


Posted By: Dave Gahan
Date Posted: 30-May-2011 at 13:49
Originally posted by Cloverstack


Имаат ли искристализирани планови што ќе се прави на нивно место? Со оглед на големината на површините и со оглед дека се буквално во градот, може чуда да се направат...


Нешто што видов скоро...луда работа...

http://www.archdaily.com/40755/the-berg-the-biggest-artificial-mountain-in-the-world/ - http://www.archdaily.com/40755/the-berg-the-biggest-artificial-mountain-in-the-world/

-------------
MAKE CAPITALISM HISTORY


Posted By: OCB
Date Posted: 30-May-2011 at 16:06
Уште еден предлог:



www.tempelhofersee.de


Posted By: Denko
Date Posted: 31-May-2011 at 02:34
Znaete li kolku cini BBI (Berlin-Brandenburg International)?


Posted By: OCB
Date Posted: 31-May-2011 at 02:58
„Најмногу 2,8 милијарди евра“ од кои 430 милиони ќе обезбеди компанијата која оперира со аеродромите во Берлин и Бранденбург а остатокот ќе се обезбедува преку кредити.

http://www.berlinonline.de/berliner-zeitung/berlin/104657/index.php (германски)


Posted By: Denko
Date Posted: 31-May-2011 at 13:23
Originally posted by OCB

„Најмногу 2,8 милијарди евра“ од кои 430 милиони ќе обезбеди компанијата која оперира со аеродромите во Берлин и Бранденбург а остатокот ќе се обезбедува преку кредити.

http://www.berlinonline.de/berliner-zeitung/berlin/104657/index.php (германски)
Proektot bese planiran na 4,5 milijardi evra... Vo meguvreme nekoi raboti otpadnaa so sto se dobi na vreme i se razbira pari, pa taka sega celiot proekt cini okolu 3,27 milijardi evra...

http://www.berlinonline.de/berliner-zeitung/berlin/300820/300821.php


Posted By: mladen_s
Date Posted: 31-May-2011 at 14:33
Пред две години се затвори аеродромот и започнаа размислите што да се прави, па еве сега заврши и конкурсот (забележувате: ДВЕ ГОДИНИ ДЕБАТА)..

Токму во тоа време на Архитектонскиот факултет во Скопје се одржа работилница за параметарско генерирање и тема беше Темпелхоф.. Еве што се направи за 4 дена (како контраст на тоа што го напишав погоре ) :

http://gsskopje.wordpress.com

http://soparametric.com/2009/07/03/generative-scripting-in-skopje/



%20 - %20 - %20 - %20 -


Posted By: Balken Airways
Date Posted: 14-Jun-2011 at 08:21

EUROPEAN PASSENGER TRAFFIC UP 27.1% DURING APRIL 2011
13 June 2011 year

European passenger traffic up 27.1% during April 2011

Brussels, 9 June 2011: The latest traffic data for European airport traffic during April 2011 is distorted by its comparison to April 2010, during which the volcanic ash plumes from Eyjafjallajokull shut down a significant portion of Europe’s airspace for several days. As a result, the overall passenger traffic at European airports increased by +27.1% in April 2011 compared with April 2010. The overall freight traffic among European airports increased +13.9% in April 2011 when compared with the corresponding month in 2010. The overall figure for movements at European airports increased +18.4% in April 2011 when compared with April 2010.

Airports welcoming more than 25 million passengers per year (Group 1), airports welcoming between 10 and 25 million passengers (Group 2), airports welcoming between 5 and 10 million passengers (Group 3) and airports welcoming less than 5 million passengers per year (Group 4) reported an average increase of +25.6%, +30.1%, +25.2% and +26.8% respectively when compared with April 2010. The same comparison of April 2011 with April 2009 demonstrates an average increase of +8.2%, +14.1%, +8.8% and +15.5% respectively.

Examples of airports that experienced the highest increase in passenger traffic per group, when comparing April 2011 with April 2010, include:

Group 1 airports – Amsterdam (+37.2%), London LGW (+34.4%), Munich (+32.1%) and London LHR (+31.3%)
Group 2 airports – Helsinki (+58.3%), Stockholm ARN (48.8%), Oslo (+47.4%) and Berlin TXL (+44.7%)
Group 3 airports – Tenerife TFS (+49.5%), Faro (+45.2%), Edinburgh (+43.9%), and Porto (+36.6%)
Group 4 airports – Bourgas (+197.9%), Ljubljana (+114.3%), Kaunas (+104.1%), and Malmo (+71.0%).

ADJUSTED FIGURES

Seperately, working on the hypothesis of April 2010 having not been interrupted by the volcanic ash shock and having enjoyed the same growth rate as Q1 2010 (+5.3% for the entire sample), the adjusted traffic growth estimates are as follows:

Adjusted* April 2011 traffic statistics
  Apr11/Apr10 Apr11/Apr09
Group 1 +3.7% +8.2%
Group 2 +6.1% +14.1%
Group 3 +4.5% +10.7%
Group 4 +6.1% +9.5%
Total Europe +4.9% +10.6%

The 'ACI EUROPE Airport Traffic Report - April 2011' includes 169 airports in total.

http://skp.airports.com.mk/default.aspx?ItemID=447&id=188


Posted By: axel
Date Posted: 18-Aug-2011 at 14:35

ТАВ го доби и аеродромот во исламскиот свет град Медина, С. Арабија


http://plusinfo.cfd.mk/large_pics/2011/08/17/turkeys-tav-says-best-bidder-in-medina-airport-auction-2011-08-08_l.jpg

Турскиот ТАВ го презеде и управувањето со аеродромот во Медина, еден од двата свети исламски градови во Саудиска Арабија.


ТАВ ќе го дизајнира, финансира, изгради и оперира аеродромот во следните 25 години.


Во првата фаза на експанзија ќе бидат инвестирани 1 милијарда долари со што ќе се зголеми капацитетот на аеродромот од 4 на 8 милиони патници годишно и, слично како и во Скопје, само на многу поголема скала, ќе биде изградена нова аеродромска зграда, реконструирана слетно-полетната писта, како и патеките што водат до неа.


Во втората фаза, во рок од 10 години, капацитетот на аеродромот ќе се зголеми на 16 милиони патници.


Покрај во Источна Европа, ТАВ наголемо работи и во арапските земји. Компанијата го градеше патничкиот терминал на новиот аеродром во Доха, Катар, работеше на изградба на делови на аеродромот во Оман, на терминалскиот комплекс во Абу Даби, а во Каиро работеше на тамошниот аеродром каде ја изгради третата терминална зграда со големина од 300 илјади метри квардатни. Компанијата, исто така, градеше и објекти на два аеродроми во Либија, но градежните работи таму се сопрени заради немирите во таа земја.


Компанија во моментов оперира со аеродромите во Истанбул, Измир и Аланија Газипаша во Турција, два аеродроми во Тунис, два во Џорџија – Тбилиси и Батуми, а во Македонија, како што е познато, управува со аеродромите во Скопје и Охрид.


Регионалниот директор за арапските земји на ТАВ, Јусуф Ачканоглу, кој, сепак, за компанијата работи далеку од Македонија, тука го додава и аеродромот во Штип, на кој ќе почекаме во следните 10 години.


http://www.plusinfo.mk/vest/11870/TAV-go-dobi-i-aerodromot-vo-islamskiot-svet-grad-Medina-S-Arabija


Posted By: axel
Date Posted: 09-Sep-2011 at 18:29

Кина го гради најголемиот аеродром во светот

Во Пекинг почна изградбата на новиот мега – аеродром Дасинг кој треба да биде со големина приближно како островската држава Бермуда и ќе има дури девет писти.

Кога меѓународниот аеродром Дасинг ќе биде отворен во 2015 година, кинеската престолнина ќе биде најфреквентно воздушно пристаниште во светот на кое ќе слетуваат и ќе полетуваат околу 370.000 патници на ден.

Новиот аеродром веќе почна да се гради иако минаа само три години откако на постојниот пекиншки аеродром BCIA беше отворен терминалот 3, со грандиозна структура која е поголема од петте терминали на лондонскиот аеродром Хитроу.

Постојниот аеродром во Пекинг има годишен капацитет од 75 милиони патници, а минатата година опслужил 73 милиони. Се смета дека за две години ќе бидат пополнети сите негови капацитети. /www.kanal5.com.mk

09.09.2011, 18:53

http://daily.mk/cluster3/e57b2b27f30f57184ce4c4e3a73d3a7f/896732


Posted By: axel
Date Posted: 11-Sep-2011 at 10:20
ne mozev nikade da najdam render i kolku ke cini   noviov aerodrom o peking dal e nekoj zapoznaen a ako najde render neka postira 


Posted By: mirakuliks
Date Posted: 11-Sep-2011 at 10:54































Posted By: axel
Date Posted: 11-Sep-2011 at 11:05
mirakuliks ovoa neli e noviot terminal 3 na BCIA  otvoren pred nekolku godin?


Posted By: mirakuliks
Date Posted: 11-Sep-2011 at 14:31
Да во право си, ама убаво е да се види што не е доволно како инфраструктура за пекиншкиот, или подобро кажано кинескиот воздушен сообраќај.


Posted By: gjoko
Date Posted: 26-Sep-2011 at 20:14
нов начин на превоз на патници на лондонскиот аеродром Heathrow за заштеда на време

http://www.youtube.com/watch?v=Byk8LcPovOQ&feature=player_embedded#! - http://www.youtube.com/watch?v=Byk8LcPovOQ&feature=player_embedded#!


Posted By: vladegf
Date Posted: 14-Oct-2011 at 11:06
http://www.time.mk/read/f60cdcef60/cf350da92f/index.html


Posted By: axel
Date Posted: 09-Nov-2011 at 20:51

Неверојатен аеродром во Кувајт!

http://popara.mk/author/popara/ - popara на 9 ноември, 2011 во http://popara.mk/category/interesno/ - интересно - http://popara.mk/2011/interesno/neverojaten-aerodrom-vo-kuvajt/#respond - Нема коментари
1

Во Кувајт почна изградбата на еден од најмодерните аеродроми во светот… Судејќи по фотографиите, можеме да замислиме како целиот комплекс на крајот ќе изгледа…

http://daily.mk/cluster3/19212b4e265ac57533a6dd63282e72ac/989824/neverojaten-aerodrom-vo-kuvajt


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 08-Dec-2011 at 17:58
Моментални и најавени линии на кои лета Ербасот А380
(најавените се обележани со испрекинати линии)

http://imageshack.us/photo/my-images/804/a380currentandupcomingd.png/">


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 24-Jan-2012 at 16:48
Број на патници на аеродромите на неколку европски земји:



РУСИЈА
Со сино 2011, 2011 проценка* или 2010**
Со црвено 2001

Eeek2  @  порастотот





ГЕРМАНИЈА
Број на патници во месец јули 2011 (бројката е дадена во заграда, а процентот на промена се однесува на периодот јули 2010 - јули 2011)






ПОЛСКА
2010






ШПАНИЈА
2011






ХОЛАНДИЈА
2011 (ако добро помнам)






Posted By: OCB
Date Posted: 24-Jan-2012 at 18:20
Originally posted by Cloverstack

РУСИЈА

Eeek2  @  порастотот

И сето тоа во услови кога им требаат визи за патување во ЕУ и САД. Преговорите за олеснување на визниот режим со ЕУ се веќе започнати и до првата половина од годинава се очекува договор кој ќе овозможи поефтини визи кои ќе се издаваат за пократок рок. Сепак, за целосно укинување на визите ќе почекаат уште некоја година.


Posted By: гитардемон
Date Posted: 24-Jan-2012 at 18:32
Сепак Русија има развиен домашен авиосообраќај уште од советски времиња. Баш ќе побарам колкав дел од летовите им се меѓународни, колку домашни, би била интересна информација.


Posted By: axel
Date Posted: 17-Jan-2013 at 12:51

Турски ТАВ заинтересиран да управува со њујоршкиот аеродром ЛаГвардија

Турски%20ТАВ%20заинтересиран%20да%20управува%20со%20њујоршкиот%20аеродром%20%20ЛаГвардија

Турскиот аеродромски оператор ТАВ, кој ги управува и скопскиот и охридскиот аеродром,  планира заедно со мнозинскиот акционер Аеропортс де Пари (АДП) да конкурира за правото на управување со њујоршкиот аеродром ЛаГвардија, изјави шефот на ТАВ, Сани Сенер,  вчера.

“Заедно со АДП ќе аплицираме на тендерот за управувачките права врз ЛаГвардија аеродромот“, рече Сенер за Ројтерс за време на вчерашната посета на француска бизнис делегација предводена од министерот за трговија Никол Брик, на Истанбул.

ЛаГвардија е аеродром за домашни летови во САД и во 2011 година преку него поминале 24,1 милион патници.

Покрај двата аеродроми во Македонија, ТАВ во моментов управува со истанбулскиот аеродром Ататурк, Есенбога во Анкара, Аднан Мендерес во Измир, Газипаша во Анталија, како и со по два аеродроми во Грузија и Тунис.

http://www.kapital.com.mk/MK/region/91768/turski_tav_zainteresiran_da_upravuva_so_njujorshkiot_aerodrom__lagvardija.aspx


Posted By: alexsend
Date Posted: 24-Jan-2013 at 20:08
Истанбул ќе го добие најголемиот аеродром во светот
Турскиот министер за сообраќај, поморство и комуникации Бинали Јилдрим денеска зборуваше за изградбата на третиот аеродром во Истанбул, што ќе биде најголем аеродром во светот.

-Победникот на тендерот за изградба на аеродромот ќе биде соопштен на 3 март. Тендерот веќе утре ќе биде објавен во меѓународните весници, рече тој.

Јилдрим објасни дека во вториот дел од проектот на новиот аеродром се планира изградба на една писта и три улици за такисти, а во третиот дел од изградбата и на терминал со капацитет од 30 милиони патници, паралелни улици за таксистите и дополнителна писта за авионите.

-Во четвртиот дел од проектот, ќе изградиме уште еден терминал за 30 милиони патници. Просторот на кој ќе се изгради терминалот ќе се простира на милион и 400.000 квадратни метри, а аеродромот ќе има капацитет од 150 милиони патници, рече Јилдрим. „Кога ќе се завршат сите фази од проектот, ќе имаме аеродром со 165 мостови за влегување на патниците во авионите, четири терминали, три технички блокови, осум контролни кули и шест писти“.
http://vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=41&egId=10&eventId=62221

-------------
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.


Posted By: Portal
Date Posted: 20-Feb-2013 at 00:46


Posted By: FoSsiL
Date Posted: 08-Jun-2013 at 18:32
Accident: Wizz A320 at Rome on Jun 8th 2013, left main gear did not extend

By Simon Hradecky, created Saturday, Jun 8th 2013 15:11Z, last updated Saturday, Jun 8th 2013 15:11Z
A Wizz Air Airbus A320-200, registration HA-LWM performing flight W6-3141 from Bucharest Otopeni (Romania) to Rome Ciampino (Italy) with 165 passengers and 5 crew, was on approach to Ciampino's runway 15 when the crew went around from about 1500 feet due to the left hand main gear indicating unsafe at about 07:20L (05:20Z). The aircraft climbed back to 5000 feet and entered a hold to work the checklists, the crew decided to divert to Rome Fiumicino because of the longer runways available. About 35 minutes after aborting the approach the aircraft performed a low approach to Fiumicino's runway 34R to have the gear inspected from the ground, which confirmed the left main gear had not extended. The crew climbed to 2000 feet and positioned for another approach to runway 34R with the left main gear not in the extended position. The aircraft touched down safely at 08:09L (06:09Z), the crew kept the left wing up as long as suitable, then lowered the aircraft onto the left hand engine, the aircraft skidded to a stop on its right hand main gear, belly (tail area) and left hand wing with the nose gear up in the air, and was evacuated via slides. Three people received minor injuries in the evacuation.

HA-LWM sitting on Fiumicino's runway (Photo: APA/EPA):





Source: http://avherald.com/h?article=46380ff0&opt=0 - The Aviation Herald

-------------
Македонија - Земја на чудата!


Posted By: Џоле
Date Posted: 28-Nov-2013 at 13:29
Новиот терминал на аеродромот во Шенжен, Кина.

















-------------
За сè има вторпат


Posted By: Џоле
Date Posted: 28-Nov-2013 at 13:29












-------------
За сè има вторпат


Posted By: Dexter26
Date Posted: 28-Nov-2013 at 13:39
Previous
 
Кој би рекол, аеродром со креативен покрив, а не магацински покрив каков што му поставија на "најголемиот аеродром" во регионот, кој е поголем единствено од споменикот кој се наоѓа во неговиот главен терминал, споменикот на Ацета Велики.


Posted By: kire85
Date Posted: 28-Nov-2013 at 18:48

Покрив кој најверојатно коштал повеќе него целиот наш аеродром...но се сложувам со поентата.

-------------
Phantasie ist wichtiger als Wissen, denn Wissen ist begrenzt.

Albert Einstein


Posted By: Џоле
Date Posted: 10-Dec-2013 at 20:13
Шпанија продава „аеродром на духови“

Аеродром во централна Шпанија, чија изградба чинела милијарда евра, а на кој авионите не слетуваат од 2011, бил понуден за продажба за само 100 милиони долари, јавува Дејли мејл.



Со писта доволно долга за на неа да слета ербас 380, најголемиот авион во светот, и капацитет да услужи десет милиони патници годишно, аеродромот во Сиудад Реал, околу 200 километри јужно од Мадрид, станал симбол на „балонот“ на шпанскиот пазар со недвижности, пишува Франс прес.



Првиот шпански приватен меѓународен аеродром почнал да работи во декември 2008, а операторот на аеродромот, АР Аеропуертос банкротирал во јуни 2012, поради долгови од околу 300 милиони евра.





Аеродромот денес бил понуден за продажба со почетна цена од 100 милиони евра, а аукцијата ќе заврши на 27 декември, изјавил портпаролот на судот во Сиудад Реал, кој е одговорен за продажбата.





Сиудад Реал, град со околу 75.000 жители, на половина пат меѓу Мадрид и Кордоба, не привлекува многу туристи, но аеродромот бил изграден со намера да ги опслужува и шпанската престолнина и андалузискиот брег, кои се оддалечени помалку од еден час со брза железница.



Последниот патнички авион, на нискотарифната компанија Вуелинг, слетал на аеродромот кон крајот на 2011, а аеродромот бил отворен уште шест месеци, примајќи ретки приватни летови.



Пистата долга 4.200 метри потоа била обележана со жолти иксови за пилотите кои летаат во таа област да знаат дека слетувањето е забрането.



Шпанија, која полека заздравува од долготрајната рецесија предизвикана од пукањето на „балонот“ на пазарот за недвижности, има најголем број комерцијални аеродроми во Европа.

http://www.mkd.mk/svet/vesti/shpanija-prodava-aerodrom-na-duhovi-fotovideo#10 - http://www.mkd.mk/svet/vesti/shpanija-prodava-aerodrom-na-duhovi-fotovideo#10

-------------
За сè има вторпат


Posted By: Џоле
Date Posted: 25-Feb-2014 at 09:54
Статистики за Лондонските аеродроми...

London's aviation traffic hits new all-time record[

This recovery has been matched elsewhere, with the world's biggest aviation hub surpassing the 140 million passengers per year mark for the first time ever (the previous record on the eve of the recession was 139,991,831).

January 2014
- Heathrow = 72,530,722
- Gatwick = 35,571,006
- Stansted = 17,924,234
- Luton = 9,709,690
- City = 3,412,449
- Southend = 983,842

Total = 140,128,943

http://www.caa.co.uk/docs/80/airport...Statistics.pdf - http://www.caa.co.uk/docs/80/airport...Statistics.pdf

-------------
За сè има вторпат


Posted By: BOJAN
Date Posted: 14-Apr-2014 at 18:11
Троа фотографии од аеродромот Ататурк во Истанбул:











Posted By: N23
Date Posted: 07-Aug-2014 at 14:10
Момци слетал некој од вас на Шарл де Гол после 10 навечер?
Не за друго, гледам малце се кубури со конекција со Париз после 11, а со оглед дека знаат авиониве да каснат, ништо чудно додека излезам од терминал и после 11 да фати.
И дали генерално Париз е безбеден град, или е на ниво на Прага?


-------------
23ka.wordpress.com


Posted By: jyvation
Date Posted: 07-Aug-2014 at 14:26
Originally posted by N23

Момци слетал некој од вас на Шарл де Гол после 10 навечер?Не за друго, гледам малце се кубури со конекција со Париз после 11, а со оглед дека знаат авиониве да каснат, ништо чудно додека излезам од терминал и после 11 да фати.И дали генерално Париз е безбеден град, или е на ниво на Прага?



А зошто демек Прага е небезбеден??
Не генерално небезбедно е под мостовите или околу железничките станици каде што има многу бездомници.


Posted By: Tranquilis
Date Posted: 07-Aug-2014 at 14:26
Originally posted by N23

Момци слетал некој од вас на Шарл де Гол после 10 навечер?Не за друго, гледам малце се кубури со конекција со Париз после 11, а со оглед дека знаат авиониве да каснат, ништо чудно додека излезам од терминал и после 11 да фати.И дали генерално Париз е безбеден град, или е на ниво на Прага?



Провери ги опциите тука:

http://www.aeroportsdeparis.fr/ADP/en-GB/Passagers/Access-maps-car-parks/Paris-CDG/Access/public-transport/

Во најлоша рака, ако пристигнеш предоцна има ноќен автобус (Noctilien, N140/143).

Безбедноста зависи од Arrondissement-от низ кој минуваш / во кој си упатен. Некои се опасни и денски.

-------------
Perfect speed, my son, is being there.


Posted By: N23
Date Posted: 07-Aug-2014 at 15:04
Originally posted by jyvation

Originally posted by N23

Момци слетал некој од вас на Шарл де Гол после 10 навечер?Не за друго, гледам малце се кубури со конекција со Париз после 11, а со оглед дека знаат авиониве да каснат, ништо чудно додека излезам од терминал и после 11 да фати.И дали генерално Париз е безбеден град, или е на ниво на Прага?



А зошто демек Прага е небезбеден??
Не генерално небезбедно е под мостовите или околу железничките станици каде што има многу бездомници.


Па два пати бев и делува као град без контрола, али да, особено околу населбите до главната железничка. Искрено ме изненади неинтервенирањето на полицијата врз манијакални типови кои немаат контрола и не бираат средства како да ги демолираат сите автомати од кои може да извадат по некоја паричка. Џандарите едноставно поминуваат поред нив. И после ние не сме чинеле


-------------
23ka.wordpress.com


Posted By: N23
Date Posted: 07-Aug-2014 at 15:10
Originally posted by Tranquilis

Originally posted by N23

Момци слетал некој од вас на Шарл де Гол после 10 навечер?Не за друго, гледам малце се кубури со конекција со Париз после 11, а со оглед дека знаат авиониве да каснат, ништо чудно додека излезам од терминал и после 11 да фати.И дали генерално Париз е безбеден град, или е на ниво на Прага?



Провери ги опциите тука:

http://www.aeroportsdeparis.fr/ADP/en-GB/Passagers/Access-maps-car-parks/Paris-CDG/Access/public-transport/

Во најлоша рака, ако пристигнеш предоцна има ноќен автобус (Noctilien, N140/143).

Безбедноста зависи од Arrondissement-от низ кој минуваш / во кој си упатен. Некои се опасни и денски.


Баш на линкот прееска разгледував и јас, фала во секој случај.
Најверојатно ќе одиме на опција shuttle, со оглед дека од терминалот до хотелот наплаќаат 18 евра по лице, плус однапред ги договараш. Доколку идеме на варијанта воз/автобус а после тоа и метро/такси до хотелот ќе фати некои 15 евра што сепак е малку сумљива варијанта во однос на шатлот. На крај краева некако со девојка на полноќ у метро, не ми излгеда као добитна комбинација.


-------------
23ka.wordpress.com


Posted By: Џоле
Date Posted: 09-Aug-2014 at 20:01
Боинг 777 над Лос Анџелес



-------------
За сè има вторпат


Posted By: Denko
Date Posted: 29-Aug-2014 at 18:21
Dodeka noviot aerodrom "Flughafen Berlin Brandenburg „Willy Brandt“" se uste dreme prazen, odnosno zaglaven vo pravno-politickiot lavirint na samobendisanite politicari, pravnici, arhitekti itn., Tegel raboti so polna parea. Eve del od toa sto mozev da zirnam od aerodromskata ograda

https://www.youtube.com/watch?v=_6d6xq3ZALQ


Posted By: Џоле
Date Posted: 20-Dec-2014 at 18:59
Боинг 747 полетува во магла



-------------
За сè има вторпат


Posted By: gjoko
Date Posted: 20-Dec-2014 at 20:06
чудовиште


Posted By: Џоле
Date Posted: 19-Jun-2015 at 08:32
Ова се најдобрите авиокомпании

Qatar Airlines беше прогласена за најдобра авионска компанија во светот за 2015 година во годишната топ 100 листа на Skytrax.

Тоа не е големо изненадување. Авиокомпанијата е позната по тоа дека им нуди на патниците во прва класа дизајнерска удобности и јадења подготвени од готвачи од рангирањето Michelin. Компанијата го опреми и претрупаниот терминал во Доха со соби за масажа, сауни и џакузи. Економичнта класа исто така, добива пофалби за удобните седишта и повеќето дозволена тежина, особено за долги летови.

Според Skytrax рангирањето е базирано на независни истражувања меѓу повеќе од 18 милиони патници од 100 земји. Вебсајтот ја утврди Катар ервејс и за најдобра на Блискиот Исток во регионалната рејтинг листа.

Иако азиските авиокомпании доминираат во топ 20, трите најголеми превозници од Блискиот Исток се во првите десет. Ниту една американска компанија, сепак не е вклучена во дваесетте најдобри авиокомпании. Најгоре во рангирањето се наоѓа Virgin America која ја зазема 26-та позиција. Delta, JetBlue, United Airlines, Alaska Airlines, American Eagle и American Airlines се доста надолу во листата.
Лидерската позиција на Qatar Airlines треба да е уште едно предупредување за американските и европските превозници кои постојано ги повикуваат владите да ги разгледаат трговските договори со трите најголеми авиокомпании од Блискиот Исток – Qatar Airways, Etihad Airways и Emirates.

Во март American Airlines, Delta и United Airlines го претставија извештајот од 55 страници, според кој субвенциите за превозниците од Заливот изнесуваат вкупно 32 милијарди долари од 2004 година. Во одговор на ова авиокомпаниите од Персискиот залив изјавија дека американските авиокомпании имаат корист од други форми на протекционизам.

Во секој случај обидите на американските превозници да достават повеќе атрактивни, но доста оскудни понуди кон своите клиенти, привлекувајќи ги со кадифен перници и еспресо машини, допрва ќе треба да покажат дали чинат.



http://faktor.mk/2015/06/19/grafika-ova-se-najdobrite-aviokompanii/ - http://faktor.mk/2015/06/19/grafika-ova-se-najdobrite-aviokompanii/

-------------
За сè има вторпат


Posted By: vladegf
Date Posted: 06-Jul-2015 at 13:51
http://kajgana.com/dzirnete-vo-vnatreshnosta-na-noviot-aerodrom-vo-severna-koreja#1 - http://kajgana.com/dzirnete-vo-vnatreshnosta-na-noviot-aerodrom-vo-severna-koreja#1


Posted By: Denko
Date Posted: 06-Jul-2015 at 18:33
Nitu edna evropska...


Posted By: гитардемон
Date Posted: 06-Jul-2015 at 19:33
Добро, Северна Кореја е ова, мислам дека е логично. Освен Кина и Русија, зачуден сум воопшто што има лет до Куала.

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: Џоле
Date Posted: 08-Nov-2015 at 18:17
Нов аеродромски терминал во Баку, Азербејџан



















-------------
За сè има вторпат


Posted By: Obedineta Makedonija
Date Posted: 08-Nov-2015 at 19:27
Како мислиш нов, стар е повеќе од 1ипол година - летав таму лани на 01.12.2014 - останав без зборови - Бајка !!

-------------
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!


Posted By: +Protagorist
Date Posted: 28-May-2016 at 10:33


колку цепидлака овој ОМ а јас сеуште скопскиот аеродром го доживувам ко нов, него сигурно е и бајка и басна, бар за оние животни кои од таму врват

него во најава нов кинески футурист, интерено тој во Пекинг заедно го  проектирале Заха и АДП, а овој само французите  го работеле, ќе видиме ли натака и некој изворен кинески футуризам 

[ https://en.wikipedia.org/wiki/Chengdu_Tianfu_International_Airport - 1 ] http://english.cctv.com/2016/05/28/VIDEeQ0noLL0nnlY4qJvZc8H160528.shtml - http://english.cctv.com/2016/05/28/VIDEeQ0noLL0nnlY4qJvZc8H160528.shtml  

 

 



-------------
HaјсилнoтoOpужјe https://archive.is/Vu2G4 - е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв


Posted By: Џоле
Date Posted: 11-Aug-2016 at 10:25
Аеродромот во Лавов, Украина















-------------
За сè има вторпат


Posted By: Џоле
Date Posted: 11-Aug-2016 at 10:25












-------------
За сè има вторпат


Posted By: BOJAN
Date Posted: 20-Dec-2016 at 12:25
Аеродромот во Братислава, сосе авионот на „Визер“ за Скопје:












Posted By: Obedineta Makedonija
Date Posted: 29-Jan-2017 at 16:03
Ryanair is in talks about providing connecting flights to AlItalia's long-haul services as it tries to ease its expansion in continental Europe. AlItalia is undergoing restructuring amid uncertainty around major shareholder Etihad, which this week said it would review its European investment strategy following the departure of its Chief Executive James Hogan. "We can help them by offering them cheap feed, low cost feed into their hubs ... but that means taking out aircraft, people, and that's very difficult politically in Italy", Ryanair CEO, Michael O'Leary said. "We are still talking to them", he added. Ryanair, which exclusively operates short-haul point to point services, is hoping to pilot a system of feeding long-haul flights in the coming months. Mr O'Leary said he hoped such plans with Norwegian Air Shuttle and Aer Lingus could start in May. The integration of their booking systems has delayed the signing of deals. Ryanair is offering long-haul carriers the ability to book its seats for resale at the same prices offered to customers on its own website. The long-haul carriers would take full responsibility for missed connections, though Ryanair would pay fines under EU rules for flights over three hours late.

Source: Reuters

-------------
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!


Posted By: Navigator
Date Posted: 05-May-2017 at 09:15
China's first big passenger plane takes off for maiden flight

China's first large domestically made passenger aircraft has completed its maiden flight, mounting a major challenge to Boeing and Airbus.

After about 90 minutes in the air the plane landed safely back at Pudong airport in Shanghai. The plane is a key symbol of Beijing's soaring ambitions to enter the global aviation market. The jet by state-owned firm Comac has been planned since 2008 but the flight was repeatedly pushed back.

For Friday's maiden flight, the plane carried only its skeleton crew of five pilots and engineers and took off in front of a crown of thousands of dignitaries, aviation workers and enthusiasts.



Ahead of the flight, state television said the plane would fly at an altitude of only 3,000 metres (9,800 feet), some 7,000 metres lower than a regular trip, and reach a speed of around 300 kilometres (186 miles) per hour. The C919 is designed to be a direct competitor to Boeing's 737 and the Airbus A320. It's estimated that the global aviation market will be worth $2tn (£1.55tn) over the next 20 years.

The plane still relies on a wide array of imported technology though, it is for instance powered by engines from French-US supplier CFM International. Orders have already been placed for more than 500 of the planes, with commitments from 23 customers, say officials, mainly Chinese airlines. The main customer is China Eastern Airlines.

Europe's aviation safety regulator has started the certification process for the C919 - a crucial step for the aircraft to be successful on the international market. China has had ambitions to build its own civil aircraft industry since the 1970s, when leader Mao Zedong's wife, Jiang Qing, personally backed a project. But the Y-10, built in the late 1970s, was impractical due to its heavy weight and only three of the aircraft were ever made.

http://www.bbc.com/news/world-asia-china-39814146?ocid=socialflow_facebook&ns_mchannel=social&ns_campaign=bbcnews&ns_source=facebook - http://www.bbc.com/news/world-asia-china-39814146?ocid=socialflow_facebook&ns_mchannel=social&ns_campaign=bbcnews&ns_source=facebook


Posted By: Zelenikovo
Date Posted: 16-Nov-2017 at 21:51



Браво сега им фали уште Притехничка авиокомпанија и да почнат да рушат цени низ свет ...

еве тро и конкурентска креативност, која кај нас најефективно би поминила антички или изворно, нормално ако некогаш пак добиеме национален авиопревозник ... хм да им свири лајв тезга изворен, чалгаџиски или плех оркестар, нормално по избор преку мнозинско гласање на букираните ...

би ги издвоил 3-ка, 5-ка, 8-ца и 13-сетката, а и 11-кава може да биде фора ако е со глоу ин дарк - фосфоресцентна боја ...

https://www.scoopwhoop.com/Weirdest-Airlines-In-The-World/ - https://www.scoopwhoop.com/Weirdest-Airlines-In-The-World/
http://www.kulula.com/flights/fleet/gallery - Kulula Airlines : The airline with neon green humorous planes
Kulula means 'It's Easy', and the airline is a low cost carrier around South Africa. The planes employ a unique, tongue in cheek livery, with paint jobs spelling 'Flying 101', 'This Way Up' and 'Mile-High Club Initiation Chamber' around the body of the plane.



Posted By: Џоле
Date Posted: 21-Jun-2018 at 16:36
Новиот аеродром во Симферопол, Крим (Русија). Изграден за 22 месеци, вкупно чинел 32 милијарди рубли (околу 434,5 милиони евра).

































повеќе фотографии на https://varlamov.ru/2955394.html - https://varlamov.ru/2955394.html

-------------
За сè има вторпат


Posted By: pbanks
Date Posted: 16-Jul-2018 at 13:33
Еве еден сувенир од мене. Air Koryo

https://ibb.co/hTd0By">


Posted By: Џоле
Date Posted: 07-Aug-2018 at 17:01
Интересно видео за сибирскиот воздушен простор и како Русија го користи тоа да наплаќа „мрсно“ за прелетите на комерцијалните авиокомпании.

[tube]jdNDYBt9e_U[/tube]

-------------
За сè има вторпат


Posted By: stef4o
Date Posted: 28-Oct-2018 at 11:05
Новиот аеродром во Истанбул,најголем аеродром во свет,три и пол пати поголем од оној во Франкфурт.

[tube]Ju6FJ8qRTtk[/tube]


Posted By: Tranquilis
Date Posted: 18-Mar-2019 at 09:15
https://www.seattletimes.com/business/boeing-aerospace/failed-certification-faa-missed-safety-issues-in-the-737-max-system-implicated-in-the-lion-air-crash/ - Flawed analysis, failed oversight: How Boeing, FAA certified the suspect 737 MAX flight control system



https://www.linkedin.com/pulse/boeing-737-max-crash-all-airbuss-fault-tarik-alptekin/ - It is all Airbus's fault



https://twitter.com/trevorsumner/status/1106934362531155974?s=21&fbclid=IwAR1K5lF9D_sHTda1Mg1XzeGRbOyiGkLb-1bVqGwPX2HMBDVOX2JHNPMX6cQ



-------------
Perfect speed, my son, is being there.


Posted By: гитардемон
Date Posted: 18-Mar-2019 at 09:32
За волја на вистината, да се приземји МАХ-от е во интерес на секоја држава вклучена во производство на авиони - Бразил и ЕУ како први како вистински конкуренти, но очајните Кина и Русија се уште погласни поради нивните ЅЈ100 и С919.

Читав извештаи уште пред несреќата на Lion Air дека неколку пилоти во САД не се задоволни и неколку пати морале да се вратат назад после полетување, но факт е дека сепак постои опција да се избере manual trim и на МАХ-от (што значи дека пилотите не се беспомошни ако се случи нешто вакво), но тоа не е вклучено во нивната обука точно поради напишаното во статииве - за да нема потреба од скапи дополнитени обуки.

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: Zelenikovo
Date Posted: 04-Jul-2020 at 14:14


[ https://www.youtube.com/watch?v=hUhv-lhT8Xc - 1 ] http://compositesmanufacturingmagazine.com/2016/01/ukrainian-engineer-designs-composite-aircraft-with-detachable-cabin/ - http://compositesmanufacturingmagazine.com/2016/01/ukrainian-engineer-designs-composite-aircraft-with-detachable-cabin/

https://theconversation.com/why-a-detachable-cabin-probably-wont-save-your-life-in-a-plane-crash-53532 - https://theconversation.com/why-a-detachable-cabin-probably-wont-save-your-life-in-a-plane-crash-53532

https://www.youtube.com/watch?v=DiPmjs8jxL4&start=4161 - He thinks he produces, he exists|
They lied when they said the inventor was Vladimir Tatarenko N.
[ https://archive.is/FaohT - 1 ]

[tube]-kVhurg5b9U[/tube]

~

туку

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=485&PID=242071#242071 - http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=485&PID=242071#242071

[tube]DQeleaQJfoU[/tube]

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=21&PID=237401#237401 - http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=21&PID=237401#237401

[tube]1-2OOj9DyPE[/tube]

~

ем

pick ur sars-2 companion

https://en.wikipedia.org/wiki/Social_seating - https://en.wikipedia.org/wiki/Social_seating

https://www.airlinetrends.com/2012/02/07/klm-meet-and-seat-social-flight/ - https://www.airlinetrends.com/2012/02/07/klm-meet-and-seat-social-flight/

https://thegate.boardingarea.com/has-meet-seat-by-klm-royal-dutch-airlines-failed/ - https://thegate.boardingarea.com/has-meet-seat-by-klm-royal-dutch-airlines-failed/

[tube]uGpskgihpec[/tube]




Posted By: Galileo
Date Posted: 01-Nov-2020 at 13:40
След девет години закъснение вчера я откриха берлинската аерогара ,, Вили Бранд".










































Posted By: ehrlich
Date Posted: 01-Nov-2020 at 19:58
Хахах, сериозно конечно го отворија. Овој аеродром беше најголемиот срам во историјата на германското градителство.


Posted By: stef4o
Date Posted: 14-Oct-2021 at 15:53
„АЛИТАЛИЈА“ ЗГАСНУВА ПО 74 ГОДИНИ, ПОСЛЕДНИОТ АВИОН СЛЕТУВА ВЕЧЕРВА ВО РИМ


Важно поглавје од историјата на италијанската авијација ќе се затвори вечерва кога во Рим ќе слета последниот авион на авиопревозникот „Алиталија“, кој долго време е оптоварен со финансиски проблеми.

„Авионот од Сардинија ќе слета на аеродромот ‘Фјумичино‘ во 23:10 часот“, изјави портпаролот на компанијата.

Таа потоа ќе престане да постои по цели 74 години. Компанијата беше основана во 1947 година и во наредните децении беше бренд со кој се поистоветуваше поствоениот економски подем на Италија.

Новата државна авиокомпанија „Италија транспорто аерео“ (ИТА) почна да работи денеска. Таа се смета за наследник на „Алиталија“, иако и италијанската влада и Европската комисија сакаат да ја оттргнат од нејзиното проблематично финансиско минато.

„Алиталија“ немаше остварено годишен профит од 2002 и иако беше приватизирана во 2008, продолжи да прима голема државна помош. Во 2017 прогласи банкрот.

ИТА, во која владата вложи 1,35 милијарди евра, ќе оперира со 52 авиони и во прв момент ќе лета кон 45 дестинации.

https://sdk.mk/index.php/svet/alitalija-zgasnuva-po-74-godini-posledniot-avion-sletuva-vecherva-vo-rim/ - https://sdk.mk/index.php/svet/alitalija-zgasnuva-po-74-godini-posledniot-avion-sletuva-vecherva-vo-rim/


Posted By: Џоле
Date Posted: 10-Mar-2022 at 17:02
Збогување со украинската Мечта

Мечта (Мрија), технички познат како Антонов Ан-225, е најголемиот товарен авион што некогаш летал на планетава. Создадена за потребите на советската вселенска програма, чудовишната Мечта беше начекана неподвижна во хангарите на матичниот аеродром Антонов во близина на Киев и уништена на лице место за време на борбите меѓу Русија и Украина за аеродромот во Гостомел. Последен ангажман на Мечта беше да пренесе медицинска опрема од Кина во Данска.









цел текст тука https://off.net.mk/off-course/zboguvanje-so-ukrainskata-mechta

-------------
За сè има вторпат


Posted By: gorazd
Date Posted: 10-Mar-2022 at 19:33
od site svetski web strani koi imaat pisuvani za ova najde da ja share-uvas ovaa koja propagandira za stranata koja go unisti doticniot avion.WallbashWallbashWallbash


Posted By: WolfLeader
Date Posted: 24-Apr-2022 at 11:11
https://www.youtube.com/watch?v=qSH6zYR9Vdw

https://www.youtube.com/watch?v=H1ZxKEmBXg8&feature=youtu.be

Dve moi kratki videa )



Print Page | Close Window