Print Page | Close Window

Од светот

Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Патишта
Forum Discription: Автопатишта, магистрали, патарини, одморишта...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1242
Printed Date: 28-Mar-2024 at 16:28


Topic: Од светот
Posted By: Vladimir P
Subject: Од светот
Date Posted: 25-Mar-2011 at 09:05
За само 6 (шес) дена обновен пат во Јапан



http://dnevnik.hr/vijesti/svijet/foto-japanci-obnovili-razorenu-autocestu-u-samo-sesat-dana.html - http://dnevnik.hr/vijesti/svijet/foto-japanci-obnovili-razorenu-autocestu-u-samo-sesat-dana.html

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/



Replies:
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 01-Oct-2011 at 00:04


The Secret Life of the Motorway


Би-Би-Си документарец во три едночасовни епизоди, за развојниот пат на автопатиштата во Велика Британија.


Епизода 1

Falling in love


[tube]7Rxc4MOmH9s[/tube]





Епизода 2

The honeymoon period


[tube]N3R1698JoAM[/tube]





Епизода 3

The end of the affair


[tube]-I8C5wnoPoA[/tube]




Posted By: OCB
Date Posted: 01-Oct-2011 at 01:32
I-10, познат и како „Кети Фривеј“, дел од коридорот „Интерстејт 10“ во Тексас, САД со 26 ленти е најширокиот дел од автопат во светот:


Wikipedia


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 03-Oct-2011 at 02:28


I-5 кај Сан Диего има три ленти помалку, ама хардкор, а не со растегливи критериуми како I-10 

32°54'44.52"N  117°13'44.22"W




Posted By: Cloverstack
Date Posted: 10-May-2012 at 14:23
Ајде нешто и од Флорида

[tube]eBXmC_jTiNc[/tube]


Posted By: Denko
Date Posted: 28-May-2012 at 00:55
Ne znam dali ova go pisuvam na pravo mesto, no mislam deka e interesno da se vidi kako izgledale prvite germanski avtopati izgradeni vo triesettite godini na minatiot vek so sto pocnal razvojot na modernata patna infrastruktura. Frapanten e podatokot deka vo period od 1933 do 1939 Germancite izgradile avtopatna mreza vo dolzina od 3.300km...!

http://imageshack.us/photo/my-images/140/reichsautobahnmittankst.jpg/">


Posted By: Dexter26
Date Posted: 28-May-2012 at 10:28
Originally posted by Denko

Ne znam dali ova go pisuvam na pravo mesto, no mislam deka e interesno da se vidi kako izgledale prvite germanski avtopati izgradeni vo triesettite godini na minatiot vek so sto pocnal razvojot na modernata patna infrastruktura. Frapanten e podatokot deka vo period od 1933 do 1939 Germancite izgradile avtopatna mreza vo dolzina od 3.300km...!

http://imageshack.us/photo/my-images/140/reichsautobahnmittankst.jpg/

 
Уште пофрапантен е податокот од каде им пари на тогашните власти во Германија за да ги изградат тие автопати.
 
Малку помош:
 
 - не биле пари од задолжувања;
 - не биле пари од донации или од штедење;
 - не биле пари од даноци.
 
А да не заборавиме да додадеме дека станувало збор за домашни инвестиции, а не за странски инвестиции, односно Германците сами ги граделе тие автопати со домашни средства, иако тогашните власти во Германија ги обезбедиле истите тие средства на доста недемократски и на доста некапиталистички начин, а луѓето од кои ги обезбедиле истите тие средства, случајно или не, исчезнале засекогаш откако поминале низ портите на кои пишувало "Arbeit macht frei" ("Работата ве прави слободни").
 
Знам дека форумов не е место за политичка дискусија, но мислам дека кога веќе дискутираме за големите успеси на Германците во 1930-те години од гледна точка на патничката инфраструктура, мораме да обрнеме внимание на тоа од каде и како германските власти во периодот од 1933 до 1945 година ја финансирале германската инфраструктурна, индустриска и воена машинерија.


Posted By: Denko
Date Posted: 28-May-2012 at 14:24
Ima uste mnogu da se pisuva, koj, kako i zosto rabotel na izgradbata na germanskata patna infrastruktura vo triesettite godini no toa ne e temata. Tie i togas bile mokni da izdradat avtopatista bez diktatura. Celta mi bese da kazam kade lezat pocetocite na avtopatot vo vreme koga avtomobilie bile retkost. Ovie avtopati se so asfalten sloj od 70cm i prilagodeni za brzina og 160km/h. Bidejki togasnite avtomobili bile spori nemalo ogranicuvanje na brzinata.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 16-Nov-2012 at 01:40

Норвешка... Atlanterhavsveien

http://en.wikipedia.org/wiki/Atlantic_Ocean_Road - http://en.wikipedia.org/wiki/Atlantic_Ocean_Road




1


2


3


4


Posted By: BOJAN
Date Posted: 20-Nov-2012 at 11:04
Russky Bridge, Владивосток, Русија. Светското градителско чудо има цела серија на фотографии од најразлични агли снимени од самиот мост и од неговата околина на специјалната интернет - страница за проектот: http://rusmost.ru/panoramas/









Posted By: gjoko
Date Posted: 20-Nov-2012 at 16:39
добро да прашам нешто што мислам дека не го знам_како слегуваат надолу колите на овој мост од последната слика кога малу ќе подмрзне,а екипите нефрлиле средство против мрзнење.па не се супермени на сите страни да фрлат,негде ќе ги изненади(како кај нас снегот што ги изненадува во ДЕКЕМВРИ


Posted By: daci92
Date Posted: 19-Feb-2013 at 14:41
[tube]Y6BFticW1Ns[/tube]

Еве како треба да изгледа делницата Д3 во Словачка која е во склоп на Е75 и Е50 а и повеќе локални значајни патишта.
Оваа делница била почната пред многу години но досега не е направено многу освен еден Тунел што е пробиен и неколку километри пат направен.

Повеќе информации за делницата на http://en.wikipedia.org/wiki/D3_motorway_%28Slovakia%29 - википедија
Највеќе информации има на Словачката википедија доколку нешто ве интересира од таму а не разбирате словачки се нудам да преведам (само да не биде целиот текст бидејќи има многу а има и термини кој не ги разбирам.)

Иначе Словаците (народот) се сомнева дека ова ќе се изгради наскоро бидејќи со години наназад се ветува дека ќе се продолжи со работата на оваа делница но досега нема направено ни еден метар откако е прекината со градба.


Posted By: Џоле
Date Posted: 31-Jan-2014 at 18:02
Молдавија (после 1:30 има интересни сцени со „квалитетни“ патишта)

[tube]yMPzac6UCbQ#t=125[/tube]

-------------
За сè има вторпат


Posted By: daci92
Date Posted: 02-Mar-2014 at 17:08

http://www.kurir.mk/svet/vesti/149661-Pusten-vo-upotreba-najdolgiot-most-vo-jugoistocna-Azija - Пуштен во употреба најдолгиот мост во југоисточна Азија

Недела, 02 Март 2014 16:34

Денеска е пуштен во сообраќај вториот мост што ги поврзува островот Пенанг со западниот брег на Малезија, во должина од 24 километри, од кои 16,9 километри над морето. По повеќечасовни свечености на кои присуствуваа неколку десетици илјади жители од сите краишта на Малезија, мостот во употреба го предаде премиерот на таа држава Наџиб Тун Разак.

most

Најголемиот мост во југоисточна Азија дневно ќе опслужува 100.000 возила и со просечна брзина од 80 километри на час возилата ќе го минуваат за триесетина минути. Првиот мост на оваа релација, изграден 1985 година, беше познат и по сообраќајните турканици, а можеш да опслужи најмногу 60.000 возила дневно.

Како што рече малезискиот премиер Разак, мостот на пригодна свеченост наскоро ќе добие и име. Ќе се вика според сегашниот монарх Туанаку Абдул Халим Сах.

МИА


http://www.kurir.mk/svet/vesti/149661-Pusten-vo-upotreba-najdolgiot-most-vo-jugoistocna-Azija - http://www.kurir.mk/svet/vesti/149661-Pusten-vo-upotreba-najdolgiot-most-vo-jugoistocna-Azija



Posted By: daci92
Date Posted: 20-Apr-2014 at 19:24

Почна изградбата на подводниот тунел "Евроазија"

Турскиот премиер Реџеп Тајип Ердоган денеска го означи почетокот на градежните работи на тунелот „Евроазија“, што ќе минува под Мраморното Море и ќе ги поврзува европскиот и азискиот дел на Истанбул, јави Анадолија

- Овој тунел ќе го намали времето за преминување преку Босфорот од сегашните 100 на само 15 минути, нагласи Ердоган, додавајќи дека вакви тунели низ кои возилата минуваат под вода има само уште во Њујорк, и тоа четири, како и по еден во Малезија и Франција.

Церемонијата на отопчнување на подземните работи на тунелот се одржа во азискиот дел на Истанбул. Ердоган најави дека е предвидено дневно да бидат пробивани по 10 метри од тунелот.

Тунелот ќе биде со должина од 14,6 километри и низ него ќе може да минуваат само автомобили и минибуси, додека движењето на камиони, мотоцилки, велосипеди и пешаци нема да биде дозволено.

http://www.novamakedonija.com.mk/DetalNewsInstant.asp?vestInstant=33610 - http://www.novamakedonija.com.mk/DetalNewsInstant.asp?vestInstant=33610


Posted By: гитардемон
Date Posted: 20-Apr-2014 at 20:36
Море стварно Реџеп, а од Довер до Кале како се стига?

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: zabegan
Date Posted: 21-Apr-2014 at 20:03
Originally posted by гитардемон

Море стварно Реџеп, а од Довер до Кале како се стига?
тој е железнички тунел... но како и да е не е во право Smile


-------------
Architects create dreams...politicians create nightmares


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 24-Apr-2014 at 12:37

US Route 50



Posted By: phenomenon
Date Posted: 19-Aug-2014 at 21:31
6 дена за поправка на автопат:



-------------
開始されていないだけの戦いが失われ、


Posted By: Obedineta Makedonija
Date Posted: 19-Aug-2014 at 21:56
Originally posted by phenomenon

6 дена за поправка на автопат:



Да да секако..... Како прво сликата е земјотресите што ја зафатија Јапонија пред неколку години, првата слика е од земјотресот а втората гидина подоцна и ја имаше на сите медиуми која циркулирање со поголем број на исти слики каде имаше правено компарација.

-------------
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!


Posted By: jyvation
Date Posted: 09-Jan-2015 at 13:48
Зошто пропаѓаат германските автопатишта?



Големата мрежа германски автопати беше симбол, а сегашната лоша состојба на 12.800 километри автопати е знак за пропаѓање на инфрастуктурата и показател колкава закана претставува за растот на најсилната европска економија.

Направени уште во триесеттите години од минатиот век, во времето на нацистичкиот водач Адолф Хитлер, германските легендарни автопати беа симбол на забрзаниот повоен развој. На таа мрежа од врвно направени патишта, Германците се фалеа со своите врвни возила на домашните производители БМВ, Порше, Ауди и Мерцедес. Меѓутоа, деновите на безгрижното возење без ограничување на брзината на добро одржуваните автопати, одамна се минато. Возачите денешното возење по нив го опишуваат како стоење во колони по истрошени патишта и изронети мостови со долго доцнење.

Германското главно автоздружение ADAC проценува дека во 2013 година таквите колони вкупно се протегале во должина од 830.000 километри, што е речиси колку оддалеченоста од Земјата до Месечината и назад.

За многумина Германци возењето без ограничување беше една од ценетите слободи во и онака многу регулираното тамошно општество. Изразот „Freie Fahrt fuer freie Buerger“ (непопречуваните граѓани се возат без ограничување) од 1970-те беше мотото на германската автомобилска култура и на моќното автомобилско лоби.

Меѓутоа, во 2013 бројот на застоите на патиштата се искачил на 415.000, а поради безбедноста, бучавата и постојаната потреба од поправки, денес на околу 40 отсто од германските автопати постои ограничување на брзината.

„Слабите инвестиции – тоа е нашата Ахилова петица“, вели Марсел Фратцшер, прв човек на Германскиот институт за економско истражување (DIW). Една петтина од мрежата од автопати и 40 отсто од мостовите се во критична состојба, што е делумно последица на повеќегодишното стегање на фискалниот појас, се заклучува во студијата на DIW.

Германската одлука да не вложува во изградба и одржување на темелна инфраструктура иако државата остварува буџетски вишок, често како прашање го поставува економистот Пол Кругман, со оцена дека на тамошните полтичари идеологијата им е поважна од насушно потребните инвестиции, пренесува Индекс.хр.

http://lider.mk/2015/01/07/zosto-propagjaat-germanskite-avtopatista/ - http://lider.mk/2015/01/07/zosto-propagjaat-germanskite-avtopatista/


Posted By: Џоле
Date Posted: 09-Jan-2015 at 16:06
Американски фотограф ги фотографира одмориштата низ американските автопатишта пред нивното конечно исчезнување. Воодушевен сум од нивното ниво на чистота.

Во Њу Мексико





Тексас







Повеќе фотки на http://ryannford.com/531222/rest-stop/ - http://ryannford.com/531222/rest-stop/

-------------
За сè има вторпат


Posted By: jyvation
Date Posted: 28-Jan-2015 at 11:47
АДИНГ во Казахстан – изградба на автопатишта со цементно-бетонски коловоз



Во 2007 година во Казахстан започна грандиозен потфат за реконструкција и изградба на инфраструктурната мрежа на земјата. Почетниот акцент наменски е ставен на мрежата на автопатишта со која треба да се обезбеди ефикасна врска помеѓу 14 регионални центри на земјата. По успешната изградба на првата експериментална делница на автопат со цементно-бетонски коловоз, од Астана кон Петропавловски, се донесува стратегиска одлука со која сите нови автопатишта трба да бидат изградени со коловози од цемент-бетон. Оваа инвестиција, секако, е поскапа за околу 30% во однос на патиштата со асфалтно-бетонски коловози, но е по погодна за локалните климатски услови и за понатамошното одржување.

Во 2010 година започнуваат градежните работи на транзитниот коридор „Западна Кина – Западна Европа“ низ Казахстан, популарно наречен „патот на свилата“. Од местото Хоргос на границата со Кина па до границата со Русија, трасата се протега во должина од 2.787 км. Во 2012 и 2013 година започнува работењето на насоките Астана-југ (кон Караганди и Алмати), Астана-исток (кон Павлодар), а во подготовка е насоката Астана-запад (кон Актау), кој според обемот исто така се мери во илјадници километри. Ова се грандиозни финансиски и градежни зафати во кои се вклучени домашни и странски градежни фирми.


бетонска база

Компанијата АДИНГ, преку својата филијала во градот Алмати, во 2008 година се вклучува во првиот проект, односно 57 км долгата делница Астана-Шчучинск, каде што пласира адитиви за бетон како и учество на свои стручни лица во изградбата. По почетниот успех во своето ангажирање, компанијата станува составен дел на поголем број на проекти за изградба на бетонски автопатишта низ пространствата на Казахстан. Македонската компанија „рамо до рамо“ со другите домашни и светски компании од Турција, Азербејџан, Италија, Германија, Иран … учествува во изградбата на делниците: Тараз-граница на Јужноказахстанска област, обиколница на градот Шимкент, влезна делница во градот Туркистан, потоа делница на потегот Астана-Караганда, две делници на потегот Алмати-Капчигај, делница на потегот Астана-Павлодар, итн.


Доставување на бетон со кипери на делницата Тараз – гр. ЈУКО

Современата технологија на изградба на автопатишта со завршни цементно-бетонски коловози подразбира употреба на најмодерна техника за таа намена. Со моќна градежна механизација, во многу кратки временски рокови, во земјените насипи успешно се вградени количини кои се мерат во милиони кубици, успешно се изградени стотици илјади кубици стабилизирана постелка и тампони од природен чакал, десетина илјади кубици базен слој на цементна стабилизација и на крајот стотина илјади кубици бетон во цементно-бетонскиот коловоз.


Финишер за бетон на делницата Тараз – гр.ЈУКО

Бетонските бази имаат капацитет на производство од 240 м3 бетон за еден час. Рецептурата за бетон, покрај стандардното учество на песок, чакал, цемент и вода, задолжително содржи и адитиви за бетон со кои се овозможува бетонот да ги исполнува бараните карактеристики за овој вид на бетон. Потребно е да се задоволат условите како што се: одложен почеток на врзување на бетонската смеса поради долгиот транспорт со кипери, подобра вградливост на бетонот кој е со многу низок водоцементен фактор (w/c = 0,36-0,39), контролирано врзување на вградениот бетон, отпорност на мраз, висока почетна и крајна цврстина и слично. За постигнување на проектираните карактеристики на бетонот, од производствената програма на АДИНГ се употребени адитивите СУПЕРФЛУИД-М1 и ПОРОЧИНИТЕЛ, како и матерјали за заштита на свеж бетон ЗАШТИТА-Б произведен на парафинска основа и ЗАШТИТА-Б3 произведен на акрилна основа.


Заштита на свеж бетон: ЗАШТИТА-Б3

Финишерите со кои се вградува бетонот претставуваат, исто така, најново достигнување во областа на машинството. Овие машини кои тежат и до 140 тони, и во чиј состав е влезена и електрониката, можат да го вградуваат доставениот бетон во вид на цементно-бетонски коловози со широчина до 16 м и дебелина до 40 см. Во Казахстан се градат неармирани коловози со широчина од 9,25 м, 11,00 м, 13,50 м и 14,75 м и дебелина од 25-28 см, во зависност од предвидените оптоварувања на коловозот и протокот на сообраќај. За разлика од старата технологија за изградба на цементно-бетонски коловози во вид на етапно бетонирање на независни, но меѓусебно врзани бетонски плочи, со новата технологија бетонот се вградува со хомогена непрекината постапка. Подоцнежната непречена дилатација на цементно-бетонските коловози поради температурните промени и разлики, се обезбедува со формирање на спојници кои се имплементираат со сечење на бетонот на точно определени места. Овој пат ќе дадеме посебен осврт на темата спојница, што е многу важен елемент во конструкцијата на коловозите.


План за распоред на спојници во коловозот

Во зависност од температурните и временските услови, сечењето на бетонот започнува два или повеќе часови после неговото вградување. Попречните спојници се сечат со длабочина од 30-40% од дебелината на бетонот на растојание од 5 м, точно на половина од веќе вградените спојници, додека подолжните спојници се сечат со длабочина од 40-45% од дебелината на бетонот на половина растојание на вградените сидра, и тоа една спојница за коловози со широчина до 10 м, две спојници за коловози со широчина до 13,5 м и три спојници за коловози со широчина поголема од 13,5 м. При одредување на положбата на спојниците треба да се тежнее да се формира поле со приближен квадратен облик и со површина не поголема од 30 м2. Исто така, при позиционирањето на подолжните спојници треба да се избегнува преклопување со патеката на движење на тркалата на возилата по коловозот.


Спојница заштитена со ПЕ фолија

Спојниците и сидрата се втиснуваат во свежата бетонска маса со помош на механизам кој е во состав на финишерот, на длабочина која изнесува точно половина од дебелината на бетонскиот коловоз. Спојниците се направени од мазен челик и целосно се премачкани со синтетичка боја со дебелина на премазот од 0,3 мм или се обвиткани со ПЕ фолија, заради спречување на соединување на бетонската смеса со челикот. Сидрата се направени од ребраст челик и делумно по средината се премачкани заради претпазливост од појава на корозија доколку случајно дојде до продор на вода низ спојницата. Всушност, спојниците слободно лежат во коловозот, додека сидрата треба да остварат многу силна врска со бетонот. Улогата на спојниците е да го примат врз себе оптоварувањето што се јавува поради прекинатиот континуитет на бетонскиот коловоз, заради исечените места за спојници, и со тоа да ја спречат денивелацијата на формираните бетонски плочи. Димензионирањето на спојниците и нивното меѓусебно растојание кое се движи од 25-50 см, зависи од предвиденото оптоварување. Ребрестите сидра, освен што го примаат оптоварувањето, го обезбедуваат и спречуваат меѓусебното раздвојување на бетонските плочи. Тие се поставуваат на меѓусебно растојание од 1,0 – 1,2 м.


Механизам за втиснување на спојница


Механизам за втиснување на сидра

Формирањето на спојниците се прави во неколку фази. Првата фаза е сечење на бетонот и се нарекува засек кој се работи на веќе спомнатите длабочини и со широчина од 4 мм. Засекот подоцна му овозможува на бетонот да го продолжи контролираното пукање по целиот попречен пресек, со што се формираат бетонските плочи кои под оптоварување можат слободно да дилатираат, а меѓусебно остануваат целосно во коловозот и се поврзани со спојниците и сидрата.


Пример на попречен пресек за спојница


Залевање на спојница со кит – жешка постапка

Во следната фаза, после седмиот ден на созревање на бетонот, се работат засеци со широчина од 8 мм и длабочина кон внатрешноста на спојницата од 3,5 см, а потоа се врши изработка на таканаречените „фаски“, односно се врши засекување на острите рабови на спојницата на површината на бетонот. После потполното созревање на бетонот, односно после 28 дена старост кога влажноста на бетонот паѓа под 5%, се пристапува на постапката за целосно херметизирање на спојниците и тоа на следниот начин: спојниците целосно се чистат и се обезпрашуваат со компримиран воздух, се премачкуваат со прајмер БИТЕК-П заради силната адхезија на бетонот со китот со кој се исполнуваат спојниците, се поставува неопренско црево во спојниците заради спречување на неконтролиран одлив на китот. На крај се врши вградување на китот БИТЕК-А со жешка постапка со што се врши потполно запечатување на спојницата. Со херметизација на спојницата се спречува продор на вода и негативно влијание на евентуалниот мраз во внатрешноста на спојницата врз хомогеноста на бетонската структура.


Подготовка на спојница за залевање со кит

За квалитетна изработка на цементно-бетонски коловози, потребно е големо познавање на бетонот како градежен матерјал, висок степен на обученост за користење на современата механизација како и почитување на правилата на технологијата за овој вид градежништво.


Изглед на површината на цементно-бетонски коловоз со херметизирани спојници

Компанијата АДИНГ во својот долгогодишен поход во освојување на пазарот на Казахстан, во својот сектор оваа година бележи завиден успех, и веќе подготвува планови кои треба да се реализираат во наредната бизнис година. Се очекува зголемување на пласманот на производи како и обезбедување на работа за стручни лица кои ќе бидат ангажирани на високоспецијализирани позиции, од изготвување на рецептури за бетон до управување со механизација и раководење со работите при изградба.

Слободан Миниќ, дипл.град.инж.

http://www.porta3.mk/ading-vo-kazahstan-izgradba-na-avtopatishta-so-cementno-betonski-kolovoz/ - http://www.porta3.mk/ading-vo-kazahstan-izgradba-na-avtopatishta-so-cementno-betonski-kolovoz/


Posted By: jyvation
Date Posted: 07-Feb-2015 at 02:14
Плаќање на патарина пред влез на Москва.Покрај микробрановите транспондери и смарт картичките си го задржале и готовинското плаќање.





Интересна и моќна слика   













сликите се превземени од: Void0 од ССЦ
оригиналниот извор: http://zyalt.livejournal.com/1227466.html - http://zyalt.livejournal.com/1227466.html


Posted By: Џоле
Date Posted: 07-Feb-2015 at 09:25
Originally posted by jyvation

Интересна и моќна слика   


Москва е позната по огромниот метеж на нејзините булевари, обиколницата и автопатите што водат од и кон неа. Има видеа на кои се прикажани колони долги со километри поради некаков застој во сообраќајот.

Неколку примери:





-------------
За сè има вторпат


Posted By: Џоле
Date Posted: 26-Mar-2015 at 14:02
Имало и полошо од нас

[tube]b2jQ42hVY8c[/tube]

-------------
За сè има вторпат


Posted By: jyvation
Date Posted: 26-Mar-2015 at 19:15
РУСКИ ПЛАН: АВТОПАТ ОД ЛОНДОН ДО ЊУЈОРК ПРЕКУ СИБИР

Проектот предвидува изградба на огромен автопат долж посточеката транссибирска пруга, кој треба да ги поврзе Русија и Алјаска
Генералниот директор на „Руски железници“, Владими Јакуњин, го најави планот за изградба на транссибирскиот автопат, со кој инфрастуктурно би се поврзале Азија и Северна Америка.

„Ова е меѓународен, но и меѓуцивилизациски проект, кој на светот би му дал една нова димензија во иднина“, рече Јукањин на обраќањето во Руската акдемија на науките.

Патот би поминувал низ целата територија на Русија во должина од 10.000 километри и би значел поврзување со постоечката автопатска мрежа во Западна Европа и Азија.

Сепак, во проектот не е дефинирано како патот ќе поминува преку морето, со оглед на тоа што најблиската копнена точка помеѓу Русија и Алјаска изнесува 88 километри.

http://kapital.mk/ruski-plan-avtopat-od-london-do-nujork-preku-sibir/ - http://kapital.mk/ruski-plan-avtopat-od-london-do-nujork-preku-sibir/


Posted By: jyvation
Date Posted: 26-Mar-2015 at 19:16


porta3.mk


Posted By: gjoko
Date Posted: 26-Mar-2015 at 19:36
Пред некоја година човек кој е агент на онаа австриската осигурителна компанија што продава полиси за животно осигурување ми кажа дека компанијата голем дел од парите ги инвестирала во градба на мост преку Беринговиот мореуз и по нивна пресметка тоа ќе бил профитабилен проект.дали се работи за мост од истиот овој проект-незнам


Posted By: geny
Date Posted: 27-Mar-2015 at 12:23
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%BE%D0%B2_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BA http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%BE%D0%B2_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BA - http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%BE%D0%B2_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BA LOL


Posted By: Staki
Date Posted: 27-Mar-2015 at 14:07
Ај да беше брза железница што би се движела над 250-300 км на час, ама автопат да направиш во предел каде што нема жив човек, стварно не ми личи реално. Можат и авионски да се поврзат, ако имаат некој интерес. Стварно не гледам никаква потреба да се поврзуваат со автопат.


Posted By: Џоле
Date Posted: 26-Jun-2015 at 17:59
Наидов на една листа за квалитетот на патиштата во државите од светот (не се сите држави на број):

1     United Arab Emirates          6.06
2     Portugal          6.03
3     Austria          6.03
4     France          6.02
5     Netherlands          6.01
6     Singapore          6.01
7     Hong Kong SAR          6.00
8     Oman          6.00
9     Switzerland          6.00
10     Japan          5.09
11     Spain          5.09
12     Taiwan, China          5.09
13     Germany          5.09
14     Finland          5.09
15     Luxembourg          5.07
16     United States          5.07
17     Croatia          5.06
18     Korea, Rep.          5.06
19     Malaysia          5.06
20     Sweden          5.05
21     Denmark          5.04
22     Bahrain          5.04
23     Canada          5.03
24     Cyprus          5.03
25     Ireland          5.03
26     Saudi Arabia          5.03
27     Belgium          5.03
28     Namibia          5.02
29     Puerto Rico          5.02
30     United Kingdom          5.02
31     Chile          5.01
32     Sri Lanka          5.01
33     Barbados          5.01
34     Qatar          5.00
35     New Zealand          4.09
36     Lithuania          4.09
37     South Africa          4.09
38     Slovenia          4.09
39     Iceland          4.09
40     Turkey          4.09
41     Swaziland          4.09
42     Mauritius          4.08
43     Australia          4.08
44     Panama          4.07
45     Israel          4.07
46     Rwanda          4.07
47     El Salvador          4.06
48     Kuwait          4.06
49     China          4.06
50     Thailand          4.05
51     Morocco          4.05
52     Mexico          4.04
53     Dominican Republic          4.04
54     Estonia          4.04
55     Greece          4.03
56     Bhutan          4.03
57     Italy          4.03
58     Hungary          4.02
59     Kenya          4.02
60     Seychelles          4.02
61     Jordan          4.01
62     Gambia, The          4.01
63     Iran, Islamic Rep.          4.01
64     Cape Verde          4.00
65     Georgia          4.00
66     Trinidad and Tobago          4.00
67     Botswana          4.00
68     Lao PDR          4.00
69     Azerbaijan          4.00
70     Suriname          4.00
71     Albania          3.09
72     Indonesia          3.09
73     Côte d'Ivoire          3.09
74     Norway          3.09
75     Pakistan          3.08
76     India          3.08
77     Ethiopia          3.08
78     Guatemala          3.07
79     Ghana          3.07
80     Armenia          3.07
81     Czech Republic          3.07
82     Slovak Republic          3.07
83     Tunisia          3.07
84     Jamaica          3.07
85     Malta          3.07
86     Zambia          3.06
87     Philippines          3.06
88     Nicaragua          3.06
89     Poland          3.05
90     Uruguay          3.05
91     Macedonia, FYR          3.04
92     Senegal          3.04
93     Cambodia          3.04
94     Mali          3.04
95     Bolivia          3.03
96     Honduras          3.03
97     Lesotho          3.03
98     Montenegro          3.03
99     Malawi          3.03
100     Zimbabwe          3.03
101     Burundi          3.02
102     Peru          3.02
103     Guyana          3.02
104     Vietnam          3.02
105     Uganda          3.02
106     Bulgaria          3.01
107     Algeria          3.01
108     Latvia          3.01
109     Tajikistan          3.00
110     Argentina          3.00
111     Sierra Leone          3.00
112     Tanzania          3.00
113     Kazakhstan          3.00
114     Serbia          2.09
115     Nepal          2.09
116     Cameroon          2.09
117     Bangladesh          2.09
118     Egypt          2.09
119     Costa Rica          2.08
120     Lebanon          2.08
121     Romania          2.08
122     Brazil          2.08
123     Kyrgyz Republic          2.07
124     Russian Federation          2.07
125     Nigeria          2.07
126     Colombia          2.07
127     Venezuela          2.06
128     Chad          2.06
129     Madagascar          2.06
130     Mongolia          2.06
131     Yemen          2.05
132     Burkina Faso          2.05
133     Paraguay          2.05
134     Myanmar          2.04
135     Gabon          2.04
136     Haiti                  2.04
137     Mauritania          2.03
138     Angola          2.03
139     Ukraine          2.02
140     Moldova          2.01
141     Mozambique       2.01
142     Libya                  2.01
143     Guinea          1.09
144     Timor-leste          1.09

http://reports.weforum.org/global-competitiveness-report-2014-2015/rankings/ - http://reports.weforum.org/global-competitiveness-report-2014-2015/rankings/

-------------
За сè има вторпат


Posted By: Граѓанин
Date Posted: 26-Jun-2015 at 18:07
Некако тешко за верување Свазиленд да се подобри од нас. Сум бил по земјава и надолж и попреку, и навистина не би се согласил дека сме тројка. Или тоа, или податоците за нас им се стари...


Posted By: Vasilij
Date Posted: 26-Jun-2015 at 19:27
Ова листа за коефициентот на земјите според квалитетот на патиштата е малце стара.Бугарија на пример во последните 3-4 години изгради над 200 километри автопат така да сега сигурно е пред нас.Македонија последните 8 години има изградено 7,5 км автопат односно делницата Куманово- Табановце, така да сигурно сме подолу.Меѓутоа тоа би требало да се промени кон подобро со пуштањето во употреба на делницата Демир Капија - Смоквица со што коридорот 10 ќе биде целосно на ниво на Автопат.Останатите 2 автопатишта кои се градат веројатно нема да бидат завршени за годнина до две особено Кичево - Охрид.Сепак ќе мора да се подобрат регионалните и дел од магистралните патишта во источна Македонија и особено да се стави акцент на магистралата Куманово - Крива Паланка односно изградба на источниот крак од коридорот 8 на ниво на Автопат.


Posted By: Denko
Date Posted: 28-Jun-2015 at 14:41
Listava e zanikade. Aj sto e Albanija pred nas ( a nema sansi da e), tuku e podobro plasirana i od edna Ceska ili npr. Slovacka. Drugo, Francija podobra od Svajcarija? Hmm... ne e za veruvanje... ili Spanija podobra od Germanija? Dajte vi se molam...


Posted By: Џоле
Date Posted: 28-Aug-2015 at 13:42
Кружен тек во тунел, Норвешка



-------------
За сè има вторпат


Posted By: WolfLeader
Date Posted: 03-Sep-2015 at 20:35
Предобро , милина е да возиш по ваков тунел )


Posted By: daci92
Date Posted: 10-Sep-2015 at 21:53
Тек какви тунели има Минхен низ градските булевари...


Posted By: WolfLeader
Date Posted: 11-Sep-2015 at 01:22
https://www.youtube.com/watch?v=aD4AX4nYPoo 2:12 погледнете нешто за срце и душа


Posted By: jyvation
Date Posted: 09-Oct-2015 at 22:46
Патарина пред Пекинг

[TUBE]watch?t=63&v=O3kL6nMap2s[/TUBE]


Posted By: gjoko
Date Posted: 09-Oct-2015 at 23:00
кога ги фрлаа точаците што мислеа


Posted By: nenad
Date Posted: 10-Oct-2015 at 09:25
ova fotomotaza li e ili vistina?


Posted By: WolfLeader
Date Posted: 10-Oct-2015 at 13:19
Originally posted by jyvation

Патарина пред Пекинг

[TUBE]watch?t=63&v=O3kL6nMap2s[/TUBE]


Е тука стварно ова ќе ти биде тест за нервите колку се издржливи


Posted By: Џоле
Date Posted: 10-Oct-2015 at 13:42
Вистина е, и ова се случува пред секој државен (национален) празник. Тога Кинезите земаат по една-две недели одмор за да патуваат до дома и назад.

-------------
За сè има вторпат


Posted By: jyvation
Date Posted: 13-Oct-2015 at 18:59
А1 автопатот во Босна.Сликите се превземени од SSC.



















Posted By: WolfLeader
Date Posted: 13-Oct-2015 at 22:08
Каков напредок направи Босна во инфраструктурата тоа е за големо браво, имаа да не кажам нај лоша можна патна мрежа на балканов до некаде 2010 година беа по лоши од нас и тоа многу , од 2010 од тогаш па натаму драстично почнаа да градат нови автопатишта и еве во рок од 5 години впечатокот е повеќе од задоволувачки , направија голем бум гледано во инфраскруктурно поле ,вложија многу во изградбата што е за пофалба , и кај нас за едно 2-3 години ќе имаме автопатишта слични на овие , единствена разлика е тоа што на босанците многу порано им текна да инвестираат во патната мрежа за разлика од кај нас , ние сме зад нив едно 3 години и за тоа ќе почекаме уште некое време да за добиеме ваква слика на патиштата кај нас , како и да е предобри фотографии , и како во права смисла на значење треба да изгледа современ автопат.


Posted By: King
Date Posted: 04-Nov-2015 at 08:36
Еве како се гради во светот:
http://www.atraktiva.net/content/view/3069/ogroman-stroj-koji-gradi-most-u-kini-za-neko-minuta-je-najfascinantnija-stvar-koju-%C4%87ete-pogledati-danas - http://www.atraktiva.net/content/view/3069/ogroman-stroj-koji-gradi-most-u-kini-za-neko-minuta-je-najfascinantnija-stvar-koju-%C4%87ete-pogledati-danas


Posted By: WolfLeader
Date Posted: 04-Nov-2015 at 13:51
Па самиот збор кажува Кинези


Posted By: elnino
Date Posted: 05-Nov-2015 at 19:38
isto i vo demir kapija se gradi taka


Posted By: zabegan
Date Posted: 05-Nov-2015 at 20:05
мислам дека веќе поприлично е застапена машинава во светот, а вакви вијадукти обично се прават баш вака, со претходно обработени бетонски парчиња

-------------
Architects create dreams...politicians create nightmares


Posted By: WolfLeader
Date Posted: 16-Nov-2015 at 14:01
http://www.fakulteti.mk/news/15-11-15/turskiot_golden_gejt_-_chudo_na_modernata_arhitektura.aspx На линкот имате и галерија од неколку слики ,чисто да видете како изгледа градба на едно вакво грандиозно дело ,за кој што верувам дека нема држава во светот која што не би посакувала да поседува нешто вакво


Posted By: Џоле
Date Posted: 05-Jan-2016 at 19:27
Состојбата на автопатската мрежа во Романија

зелено - во употреба
жолто - во изградба
сиво - планирано



-------------
За сè има вторпат


Posted By: Џоле
Date Posted: 25-Jan-2016 at 21:41
Интересен пример кој би можел да се примени и кај нас:

Circular bridge in Uruguay lets drivers slow down and enjoy the view

A new circular bridge in Uruguay represents "a lagoon within a lagoon" according to the architect Rafael Viñoly. The bridge, which stretches across Laguna Garzón between the cities of Rocha and Maldonado on the southern coast of Uruguay, replaces a traditional raft crossing. The circular structure encourages traffic to slow down and allows drivers and pedestrians to take in the view as they cross.















“The concept of the Puente Laguna Garzon was to transform a traditional vehicular crossing into an event that reduces the speed of the cars, to provide an opportunity to enjoy panoramic views to an amazing landscape, and at the same time create a pedestrian place in the centre,” says Viñoly, the New York-based Uruguayan architect.

The two lanes of traffic split as they enter the circular portion of the bridge and are expected to carry 1,000 cars per day across the lagoon. Pedestrian walkways are located on both sides of the traffic lanes, encouraging tourists to use the bridge for recreational purposes.

The bridge project was funded by Eduardo Constantini, a developer who is responsible for a tourist development on the Rocha side of the bridge.

“It is an iconic architectural piece that will be a catalytic factor in driving the development of Rocha’s coastline, especially protected to preserve direct contact with nature. Just 35 percent of the stretch between the two lagoons can be developed and 50 percent must be devoted to green areas,” said Costantini.

Despite these environmental safeguards, according to La Nacion, the construction was met with resistance by local and environmental groups.

http://inhabitat.com/circular-bridge-in-uruguay-encourages-drivers-to-slow-down-and-enjoy-the-view/ - http://inhabitat.com/circular-bridge-in-uruguay-encourages-drivers-to-slow-down-and-enjoy-the-view/

-------------
За сè има вторпат


Posted By: nenad
Date Posted: 26-Jan-2016 at 09:14
trosenje pari, mozele da napravat nekoj vidikovec pokraj patot a ne vaka da si igraat.


Posted By: zabegan
Date Posted: 26-Jan-2016 at 22:05
дури и не е практично решение и е малку бесмислено... повеќе можеш да вртиш поглед кога се движиш во права линија отколку во кривина

-------------
Architects create dreams...politicians create nightmares


Posted By: Staki
Date Posted: 26-Jan-2016 at 22:18
Интересно, но нефункционално решение. Ако сакаш да уживаш во погледот ќе застанеш на страна, нема да возиш. Плус во случајов возачот треба да се фокусира на кривината, а не на погледот околу себе.


Posted By: Џоле
Date Posted: 18-Feb-2016 at 18:40
Држави со најдолга мрежа автопати:



-------------
За сè има вторпат


Posted By: one1
Date Posted: 18-Feb-2016 at 21:46
Колку неразвиена и заостаната земја е Русија говори овој податок. Ако Франција е помала од Русија околу 1000 пати сепак има дваипол пати поголема мрежа. Кина 112.000 импресивно.


Posted By: Џоле
Date Posted: 18-Feb-2016 at 21:54
Многу параметри треба да се земат предвид, зашто твоето тврдење е доста површно. На пример, големината на Русија е и една од причините зошто огромни делови немаат потреба од автопат. Второ, на долги дестинации во Русија се патува со авион, зашто е лудост од Москва да тргнеш со кола до Владивосток, на пример. Помалите земји имаат подобри шанси за погуста мрежа, во зависност од своите финансиски можности и од реалните потреби. Да, факт е дека Русија инфраструктурно заостанува во одредени области, но во скоро време се работи и на тоа. Од друга страна, една понеразвиена Шпанија има поголема мрежа од Франција и од Италија, па и од Германија. За САД не ме чуди, таму градат автопатишта уште од 1950-те години. Јужна Кореја претставува пријатно изненадување. Бројките за Кина се импресивни, нема што.

-------------
За сè има вторпат


Posted By: one1
Date Posted: 18-Feb-2016 at 22:08
Моето видување е дека Русија се обидува да биде политичка светска сила а ништо не им пружа на своите 140 милиони жители бидејќи со инфраструктурата е сеуште во времето на Сталин слободно ке кажам. Знам дека на тие големи дистанци се користи авионски превоз но Европскиот дел на Русија ако го земеш сепак многу многу сериозно заостанува зад светот не само со патишта и со железницата исто. А како се трансформира држава во светска сила пример е Кина што се има од инфраструктура таму.


Posted By: stratus
Date Posted: 18-Feb-2016 at 22:11
За Шпанија можам од лично искуство да тврдам дека има подобри патишта од Германија, Италија и Франција. Односно е во друштво со Австрија и Холандија во поглед на квалитет и густина на автопатиштата.
Додека за Русија се сегласувам дека не им е потребна толку голема мрежа на автопат со оглед на географијата на земјата. Во Русија е најнормално и многу често внатрешното патување со авион.


Posted By: one1
Date Posted: 18-Feb-2016 at 22:13
Јас велам државата не инвестира надвор од Москва скоро ништо. Русија е многу заостаната земја со инфраструктура тоа е факт. Патиштата се државни и им служат на сите граѓани, авионски превоз е обично приватен и се плаќаат сепак поголеми средства.


Posted By: JovanOdGjorche
Date Posted: 18-Feb-2016 at 22:51
Добро Русија има и железница која ја поврзува со Владивосток (Транс-Сибирската), така да сигурно и тоа користат. Можеби треба да инвестираат повеќе, но во Азискиот дел живејат само 30-35 милиони луѓе и тоа се обично во големите градови и нивните предградија со што не би им требало некој си автопат. Деодека САД е со голема популација а за Кина и да не правиме муабет.

-------------
And something, somewhere was lost in 1938...


Posted By: zabegan
Date Posted: 18-Feb-2016 at 23:08
80% од површината на Русија е дивина без никакви индустриски или економски центри, најбитниот дел на Русија се наоѓа во Европа и баш таму е мрежата на автопати од картава

-------------
Architects create dreams...politicians create nightmares


Posted By: WolfLeader
Date Posted: 19-Feb-2016 at 17:17
Сум патувал низ Русија , и слободно можам да кажам дека гледано инфраструктурно се многу за никаде , патиштата нешто слично како нашите , тесни , каде необележани па и многу нерамнини и често дупки имаше , дали можеби сум имал таква среќа да поминам баш покрај тие делови од државата незнам , ама искрено квалитетот на патиштата не им беше ништо подобар од овој што е кај нас , а и реално гледано русија како држава со таа економија што ја поседува незнам зошто се остава на едно такво ниво и не се интересира околу инфраструктура , сите знаеме што им е нив целта уште од кога постојат , само вооружување и градење непобедлива војска ништо друго не ги интересира
А за Шпанија факт е дека ги имаат едни од нај убавите автопатишта како држава , и ако се земе во предвид дека во каква криза се наоѓа таа држава , доволен е фактот само дека колку пати до сега и банкротирала во последните неколку години ,имаат најголем број на невработени и дека преку 28.000 компании пропаднаа во последните години , и пак успева на крај да одржува инфраструктура во секое гледно поле тоа е за пофалба , нема зборови со кој можат да се опишат убавините кога возиш низ таа држава. Еве едно видео само да видите како тоа изгледа . https://www.youtube.com/watch?v=rpdGQBsNA88


Posted By: Џоле
Date Posted: 19-Feb-2016 at 18:29
Автопатот на видеото е фантазија. Колку е само чист и уреден, колку само се обратило внимание на зеленилото околу коловозот.

П.С. Секојпат кога патувам Скопје-Тетово ми се смачува од ѓубрето што го гледам покрај патот. Никој не го чисти.

-------------
За сè има вторпат


Posted By: ehrlich
Date Posted: 19-Feb-2016 at 20:11
И тоа во една од најсиромашните автономни заедници во Шпанија, секоја чест.

Џоле, добро ќе беше ѓубрето да беше присутно само на автопатите, дури и во најзафрлените делови на Македонија, во кои мислиш дека е само природа, ќе пронајдеш ѓубре и мини-депонии


Posted By: nenad
Date Posted: 20-Feb-2016 at 10:00
Шпанија има развиена мрежа на автопати, исто така има и развиена мрежа на брзи железници. Но како велат: тоа им е и благослов и клетва. Одржувањето и градењето на нови патишта стана преголем товар кои државата ја фрлаат во долгови. Шпанија е доказ дека не е исправна економската логика на градење скапи патишта и каде што треба и каде што не треба и дека тие по автоматизам ќе донесат раст на економијата.


Posted By: one1
Date Posted: 20-Feb-2016 at 19:17
Originally posted by WolfLeader

Сум патувал низ Русија , и слободно можам да кажам дека гледано инфраструктурно се многу за никаде , патиштата нешто слично како нашите , тесни , каде необележани па и многу нерамнини и често дупки имаше , дали можеби сум имал таква среќа да поминам баш покрај тие делови од државата незнам , ама искрено квалитетот на патиштата не им беше ништо подобар од овој што е кај нас , а и реално гледано русија како држава со таа економија што ја поседува незнам зошто се остава на едно такво ниво и не се интересира околу инфраструктура , сите знаеме што им е нив целта уште од кога постојат , само вооружување и градење непобедлива војска ништо друго не ги интересира
А за Шпанија факт е дека ги имаат едни од нај убавите автопатишта како држава , и ако се земе во предвид дека во каква криза се наоѓа таа држава , доволен е фактот само дека колку пати до сега и банкротирала во последните неколку години ,имаат најголем број на невработени и дека преку 28.000 компании пропаднаа во последните години , и пак успева на крај да одржува инфраструктура во секое гледно поле тоа е за пофалба , нема зборови со кој можат да се опишат убавините кога возиш низ таа држава. Еве едно видео само да видите како тоа изгледа . https://www.youtube.com/watch?v=rpdGQBsNA88


Го делам првиот дел од твоето мислење. Фактот е дека Русија во медиумите посебно кај нас е претставена како силна, непобедлива дури и развиена земја, а фактите се дека дека сето тоа е само маска. На пример да се патува од Москва до Волгоград потребни се дури и 2 дена поради лошите патишта, неодржување на истите и немање на брзи сообраќајници. Сето тоа си ја прави големината но и според мене немање интерес на државата на долг рок да се развие и насочени се кон вооружување.
Кога Русија би била развиена земја, Македонија би била над секашното ниво на Швајцарија ако двете се развиваат со исто темпо.
И за крај би рекол како правилно се развива и функционира една светска суперсила тоа е само Кина а не Русија, не само поради големината на таа земја исто така и според фактот што има преку 1 милијарда жители.

-------------
Плав, не црвен.
Масон, не комунист.
Критичар, не поттрчко.


Posted By: Kid_A
Date Posted: 21-Feb-2016 at 02:12
Originally posted by one1

Originally posted by WolfLeader

Сум патувал низ Русија , и слободно можам да кажам дека гледано инфраструктурно се многу за никаде , патиштата нешто слично како нашите , тесни , каде необележани па и многу нерамнини и често дупки имаше , дали можеби сум имал таква среќа да поминам баш покрај тие делови од државата незнам , ама искрено квалитетот на патиштата не им беше ништо подобар од овој што е кај нас , а и реално гледано русија како држава со таа економија што ја поседува незнам зошто се остава на едно такво ниво и не се интересира околу инфраструктура , сите знаеме што им е нив целта уште од кога постојат , само вооружување и градење непобедлива војска ништо друго не ги интересира
А за Шпанија факт е дека ги имаат едни од нај убавите автопатишта како држава , и ако се земе во предвид дека во каква криза се наоѓа таа држава , доволен е фактот само дека колку пати до сега и банкротирала во последните неколку години ,имаат најголем број на невработени и дека преку 28.000 компании пропаднаа во последните години , и пак успева на крај да одржува инфраструктура во секое гледно поле тоа е за пофалба , нема зборови со кој можат да се опишат убавините кога возиш низ таа држава. Еве едно видео само да видите како тоа изгледа . https://www.youtube.com/watch?v=rpdGQBsNA88


Го делам првиот дел од твоето мислење. Фактот е дека Русија во медиумите посебно кај нас е претставена како силна, непобедлива дури и развиена земја, а фактите се дека дека сето тоа е само маска. На пример да се патува од Москва до Волгоград потребни се дури и 2 дена поради лошите патишта, неодржување на истите и немање на брзи сообраќајници. Сето тоа си ја прави големината но и според мене немање интерес на државата на долг рок да се развие и насочени се кон вооружување.
Кога Русија би била развиена земја, Македонија би била над секашното ниво на Швајцарија ако двете се развиваат со исто темпо.
И за крај би рекол како правилно се развива и функционира една светска суперсила тоа е само Кина а не Русија, не само поради големината на таа земја исто така и според фактот што има преку 1 милијарда жители.


Тоа е затоа што и ти ја гледаш само медиумската слика за Кина, а не реалната. Стотина добро нашминкани градови во Кина не се слика за нивната економија и социјала. Таа држава има 1,35 милијарди жители и секоја година додава +10-15 милиони нови жители така да најголем дел од популацијата таму сеуште живее во мизерија и лоши услови. Огромната пренаселеност им носи многу послаби можности да развијат квалитетни услови за живот додека контролираниот наталитет им донесе големо стареење на популацијата што во иднина би значело големо проблем за економијата. Тие се меѓу две зла.



Posted By: WolfLeader
Date Posted: 21-Feb-2016 at 12:52
Originally posted by nenad

Шпанија има развиена мрежа на автопати, исто така има и развиена мрежа на брзи железници. Но како велат: тоа им е и благослов и клетва. Одржувањето и градењето на нови патишта стана преголем товар кои државата ја фрлаат во долгови. Шпанија е доказ дека не е исправна економската логика на градење скапи патишта и каде што треба и каде што не треба и дека тие по автоматизам ќе донесат раст на економијата.


Па да се слагам со твоето мислење , нешто слично и со нашите јужни соседи грците , изнаправија огромни сали , стадиони , изградија преубави и големи модерни автопатишта а тоа и не беше баш толку потребно , узалуд фрлање на огромни пари ,океј е за патиштата што толку многу вложија бидејќи тие патишта ќе ги користат многу идни генерации и секој ќе има корист од тоа,али сепак патиштата им се многу безбедни во секој поглед, во грција ако некој најде дупка на автопат или нерамнина тоа е невозможно , толку се средени , башка на секој километар има електронски знаци за известување , камери на секое ќоше ,а за тунелите па да не правиме муабет колку се убави , одморалишта да не кажам на секој 20 километри има место за одмор како WC ,чешми , клупи некој се дури и покриени за возилата од сонце ,исто така има и многу ресторанчиња кој што работат 24/7 што е за пофалба во секој поглед, а ако некој некогаш патувал до Закинтос (via Egnatia Odos /A2/E90 ) околу 560 километри и ќе примети дека долж тој пат има 81 тунел и самото тоа кажува колку многу вложија во инфраструктура, ,и завлегоа во тешка економска криза но барем направија и нешто корисно како држава , тие сали , стадиони , патишта , бродови и пристаништа , аеродроми има на секој остров ќе служат како што кажав на многу идни генерации и секој ќе види убаво од тоа.И една интересна случка беше тоа кога се возевме по самите автопатишта од десна страна на лентата према нас идеше едно малечко возило нешто слично како овие што се низ скопје за чистење на улиците , само што имаше една долга цефка и на крај беше стесната , и беше наместена на крајот од патот накај тревата и полека си се движи , и јас си помислив овој има изгубено нешто и сеа пробува да го вшмука со тоа , и баш намалив да видам што прави од радозналост , дали верувате дека човекот уствари травичката што беше подадена па еве нека биде и по 4 сантима ја гореше со тоа а таа ептен ептен малце беше подадена на самиот асвалт ни ту сметаше на некој ни ту пак од далеку може да примет дека има трева а не па да дојдиш и да ја сечиш, тоа кога го видов верувајте дека немав зборови и неколку дена се чудев до каде се грците отидени и колку свеста им работи кога станува збор за одржување на инфраструктурата во својата држава.Еве неколку видеа и ќе ви стане јасно за што зборувам . https://www.youtube.com/watch?v=2kTR5KXUVAA , https://www.youtube.com/watch?v=6T6e4rcqFQE , https://www.youtube.com/watch?v=u3CJO2uf2wE погледнете од страните се какви знаци има.


Posted By: Џоле
Date Posted: 21-Feb-2016 at 13:47
Еквадор

[/url]
https://flic.kr/p/ofXjaN - INAUGURACIÓN RUTA COLLAS-TABABELA by https://www.flickr.com/people// - Presidencia de la República del Ecuador , on Flickr

https://flic.kr/p/ofXd9u">
https://flic.kr/p/ofXd9u - INAUGURACIÓN RUTA COLLAS-TABABELA by https://www.flickr.com/people// - Presidencia de la República del Ecuador , on Flickr

https://flic.kr/p/ovqgrE">
https://flic.kr/p/ovqgrE - INAUGURACIÓN RUTA COLLAS-TABABELA by https://www.flickr.com/people// - Presidencia de la República del Ecuador , on Flickr

https://flic.kr/p/ofY3Dn">
https://flic.kr/p/ofY3Dn - INAUGURACIÓN RUTA COLLAS-TABABELA by https://www.flickr.com/people// - Presidencia de la República del Ecuador , on Flickr

https://flic.kr/p/ovqbhm">
https://flic.kr/p/ovqbhm - INAUGURACIÓN RUTA COLLAS-TABABELA by https://www.flickr.com/people// - Presidencia de la República del Ecuador , on Flickr

https://flic.kr/p/ofXdgT">
https://flic.kr/p/ofXdgT - INAUGURACIÓN RUTA COLLAS-TABABELA by https://www.flickr.com/people// - Presidencia de la República del Ecuador , on Flickr

-------------
За сè има вторпат


Posted By: zabegan
Date Posted: 21-Feb-2016 at 18:23

јака им е клучкава, прв пат гледам нешто во овој стил

-------------
Architects create dreams...politicians create nightmares


Posted By: WolfLeader
Date Posted: 22-Feb-2016 at 15:47
На вакви убавини да не ти е криво и 100 евра патарина да им платиш )


Posted By: Staro Skopje
Date Posted: 23-Feb-2016 at 22:52
http://sitel.com.mk/vuchikj-nish-i-prishtina-kje-gi-povrzuva-avtopat-na-mirot - Вучиќ: Ниш и Приштина ќе ги поврзува „автопат на мирот“

Ниш и Приштина ќе се поврзат со „автопат на мирот“, изјави српскиот премиер Александар Вучиќ на инвестициската средба на земјите од Западен Балкан, организирана од Европската банка за обнова и развој во Лондон, пренесоа српските медиуми.

Во својот говор на средбата Вучиќ кажа дека што е можно поскоро треба да почне изградбата на автопатот Ниш-Приштина, затоа што тој на подобар начин ќе ги поврзе Србите и Албанците, и притоа ја повика ЕБОР да помогне во реализирањето на проектот.

-------------
Градот убав никна, но го откорнаа


Posted By: Denko
Date Posted: 15-May-2016 at 12:47
Vo Germanija vo momentov ima okolu 100 tn. "Zeleni mostovi"... Bravos!

http://thumbs.dreamstime.com/z/wilde-br%C3%BCcke-gr%C3%BCne-br%C3%BCcke-%C3%BCber-landstra%C3%9Fe-43133199.jpg

http://www.taz.de/picture/220785/948/Cyber_N2_auf_4sp_sw_10.jpg


Posted By: Bojan10
Date Posted: 15-May-2016 at 14:33
Софија - Благоевград има многу такви.

-------------
Од чаламот си патиме!


Posted By: Џоле
Date Posted: 12-Jun-2016 at 15:35
Унгарија



-------------
За сè има вторпат


Posted By: jyvation
Date Posted: 07-Sep-2016 at 20:15
Германија: Импресивна мрежа на автопати во водечката економија во Европа



Германската мрежа на автопати (Autobahn), има вкупна должина од 12.949 километри во 2015 година, што ја вбројува меѓу нарразвиените и најдолги системи во светот. Подолга автопатска мрежа имаат само Кина (111.950 километри), САД (77.017 километри) и Шпанија (16.583 километри). Автопатската мрежа во Германија била доградувана и проширувана систематски во текот на повеќе децении.



Идејата за изградба на автопат за првпат се појавила уште во средината на 20тите години од минатиот век, во времето на Вајмарската република., но изградбата течела бавно притисната од економска криза и без политичка поддршка. Првиот пат од ваков вид бил завршен во 1932 година помеѓу Келн и Бон, и бил отворен од страна на Конрад Аденауер (тогашен градоначалник на Келн а подоцнежен канцелар на Западна Германија).



По преземањето на власта од страна на нацистите во 1933, Хитлер започнал амбициозен проект за изградба на автопати преку кој до 1936 година биле директно вработени 100.000 лица. Неговиот министер за пропаганда создал од овој проект главна медиумска атракција која привлекла внимание и на меѓунатоден план. Веднаш по Втората светска војна, западна Германија извршила сериозна санација на автопатската мрежа, а во текот на 70тите години изградени се и нови делници. Некои делови пак, биле комплетирани дури по реунификацијата на Германија во 1990. Во табелата е дадена вкупната должина на автопатите во Германија по години.

Како резултат на развиената и модерна патна инфраструктура, во периодот од 1970 до 2010 година , бројот на сообраќајни несреќи се намалил за 80% (од 19.193 на 3.648), а бројот на жртви од сообраќајни несреќи на автопатите за истиот период се намалил од 945 на 430.



Колку развојот на патната инфраструктура влијаел на развојот на економијата на оваа земја, би било предмет на некоја посложена анализа, но не е тешко да се воочи зависноста.



http://www.porta3.mk/germanija-impresivna-mrezha-na-avtopati-vo-vodechkata-ekonomija-vo-evropa/ - http://www.porta3.mk/germanija-impresivna-mrezha-na-avtopati-vo-vodechkata-ekonomija-vo-evropa/


Posted By: Blagh
Date Posted: 07-Nov-2016 at 16:24
https://en.wikipedia.org/wiki/Diverging_diamond_interchange - Diverging Diamond Interchange


Интересен концепт
[TUBE]5gLxlXamhgY[/TUBE]



Posted By: Џоле
Date Posted: 30-Nov-2016 at 22:48


-------------
За сè има вторпат


Posted By: Џоле
Date Posted: 23-May-2018 at 21:58
Оптовареност со сообраќај на руските федерални патишта (рути). Во кругчињата со бројка се наведени по редослед. Интересно е тоа што оптовареноста на сообраќајот помеѓу двата најголеми руски града (Москва-Санкт Петерсбург) е на дури шесто место.



https://rg.ru/2018/01/21/mintrans-sostavil-rejting-samyh-zagruzhennyh-trass.html - https://rg.ru/2018/01/21/mintrans-sostavil-rejting-samyh-zagruzhennyh-trass.html

-------------
За сè има вторпат


Posted By: alexsend
Date Posted: 24-May-2018 at 09:27
Тоа е можеби затоа што имаат брза железица од Москва до СтП.
Па така 700km се поминуваат за 3 и пол саати.

-------------
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.


Posted By: Denko
Date Posted: 24-May-2018 at 12:37
Originally posted by alexsend

Тоа е можеби затоа што имаат брза железица од Москва до СтП.
Па така 700km се поминуваат за 3 и пол саати.
... a patnata delnica uste ne e celosno pokriena so avtopat.


Posted By: Џоле
Date Posted: 08-Dec-2018 at 12:30
Детална мапа на патната мрежа во Словачка



-------------
За сè има вторпат


Posted By: Џоле
Date Posted: 10-Dec-2018 at 19:21

Hungary - completed and under construction and plannedmotorways



Czechia aka Czech Republic - completed motorways



Poland - completed and under construction motorways




-------------
За сè има вторпат


Posted By: Џоле
Date Posted: 10-Mar-2019 at 18:35
Холандија има околу 135.470 км патишта (податок од 2007 г.). Од нив 5.012 км се автопати.



-------------
За сè има вторпат


Posted By: Zelenikovo
Date Posted: 02-Jan-2020 at 13:19

road collapse due to drainage failure или лошо истампониран сегмент, кога овасе случува сред сАд што пак другде, поука ет дека поарно е бетонски испусти да има него ваква ламарина! кај нас денес што им е поефтино на изведувачите? буични поплави има секаде, но не секаде извлекуваат поуки потоа, што бидна со http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=84&PN=22 - скопската обиколница средија ли тоа речните корита општините?

http://www.fao.org/3/ah861e/ah861e.pdf - бетонска, пластична и лимена дренажа ...

https://www.reddit.com/r/CatastrophicFailure/comments/5rrtjj/soil_erosion_collapses_road/ - https://www.reddit.com/r/CatastrophicFailure/comments/5rrtjj/soil_erosion_collapses_road/

[tube]NTbhyHNA1Vc[/tube]



Posted By: stef4o
Date Posted: 22-Jan-2021 at 18:28
Podvodni Plutajuci Tunel u Norveskoj - Zasto ga Prave ?

[tube]aoPGehtjfx0[/tube]


Posted By: stef4o
Date Posted: 22-Jan-2021 at 18:29
Inside Norway's $47 Billion Floating Highway

[tube]WMbSzFf_wTc[/tube]


Posted By: ehrlich
Date Posted: 22-Jan-2021 at 21:46
Многу им е амбициозен планот. Јас во 2018 година бев во Норвешка 10 дена на шетање и навистина е фасцинантна држава во сите погледи.

Природата во овие делови е навистина преубава, а од аспект на сообраќајот овој автопат е навистина потребен, затоа што кога се мислев како да го испланирам одморот, сфаќаш дека иако на карта делува блиску треба да видиш на која страна на фјордот се работите, бидејќи единствената опција е кружење (што некогаш е по 50-100 км) или со фериботи, кои не се толку чести.

Сандефјорд што е најголемиот, најширокиот, најдлабокиот и најдолгиот фјорд ќе им биде посебен предизвик. Буквално имаш впечаток дека си на море, бидејќи другиот брег е на километар и пол оддалечен од другиот брег.

Ама па и треба тоа парите од нафтата и гасот да ги потрошат на нешто


Posted By: user8642
Date Posted: 22-Jan-2021 at 23:22
Оваков принцип ако успее за прв пат, а скептик сум дека ќе успее, ќе отвори многу нови можност за сега кај што неможе ни тунел ни мост. Некако не ми изгледа дека може ова долгорочно да трае и да е толку отпорно на бранови, струи, земјотреси и све останато. Ама ако успее како концепт, ќе отвори моќжност за многу други локации во свет каде сега е многу тешко да се поврзат, односно места каде има многу длабоки заливи или протоци, па е многу длабоко за столбови за мост, а и за тунел е длабоко. Таков пример е протокот Месина меѓу Сицилија и Италија.


Posted By: stef4o
Date Posted: 30-Mar-2021 at 15:17


https://www.facebook.com/VoOdbranaNaDebarMaalo


Posted By: user8642
Date Posted: 13-Apr-2021 at 16:38
За овие скоро дознав дека постојат. На неколку километри на автопати после опасни удолници се ставало овакви прекинати ленти, излези од автопат со земја, песок, канти вода или со нагли угорници за нагло успорување на камиони на кои многу често им откажуваат кочници. Јас незнам дали некаде во регионот околу Македонија има воопшто овакво нешто.

[tube]C0BxORWTD7s[/tube]
https://en.wikipedia.org/wiki/Runaway_truck_ramp - https://en.wikipedia.org/wiki/Runaway_truck_ramp


Posted By: user8642
Date Posted: 29-Sep-2022 at 18:06
[tube]I_0rLCi8K9s[/tube]


Posted By: hcitrS
Date Posted: 30-Sep-2022 at 00:02
Originally posted by user8642

За овие скоро дознав дека постојат. На неколку километри на автопати после опасни удолници се ставало овакви прекинати ленти, излези од автопат со земја, песок, канти вода или со нагли угорници за нагло успорување на камиони на кои многу често им откажуваат кочници. Јас незнам дали некаде во регионот околу Македонија има воопшто овакво нешто.

[tube]C0BxORWTD7s[/tube]
https://en.wikipedia.org/wiki/Runaway_truck_ramp - https://en.wikipedia.org/wiki/Runaway_truck_ramp


Јаа вакво нешто низ Европа немам видено, ама сум чул дека има. Во Америка е доста често, првпат таму видов и се чудев шо е.

Малку задоцнета реакцијата ама шојма врска


Posted By: Denko
Date Posted: 30-Sep-2022 at 13:03


Sum videl vo Ceska i Germanija...



Print Page | Close Window