Print Page | Close Window

Булевар Св. Климент Охридски

Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Градска инфраструктура
Forum Discription: Улици, булевари, сигнализација, јавен превоз...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1293
Printed Date: 28-Apr-2024 at 05:32


Topic: Булевар Св. Климент Охридски
Posted By: axel
Subject: Булевар Св. Климент Охридски
Date Posted: 02-May-2011 at 23:58

ВО РАМКИТЕ НА ГРАДСКИОТ ПРОЕКТ ЗА РЕКОНСТРУКЦИЈА НА УЛИЦИ ВО ЦЕНТРАЛНОТО ПОДРАЧЈЕ

„Климент Охридски“ ќе добие две нови ленти

Градоначалникот Трајановски најави почеток на проширувањето во јуни, а веќе е распишан тендер за избор на изведувач, но од одделението за односи со јавност рекоа дека немаат информации на кој потег ќе се работи

Проширувањето на булеварот Климент Охридски ќе почне во јуни, а веќе е распишан тендер за избор на изведувач за градежните работи, објавен на страницата за јавни набавки. Градоначалникот Коце Трајановски при најавата за голема реконструкција на улици и булевари низ Скопје го спомена и „Климент Охридски“, но не прецизираше на кој потег ќе се работи, а и за колку ленти ќе се прошири.

Урбанистичките планови „Дебар маало 2“ и „Буњаковец“ за овој реон предвидуваат уште една лента, од двете страни, со ширина од 3,5 метри и средишно зеленило од 5 метри. Новите ленти би се изградиле на сметка на дел од парковското зеленило. Како што објаснија од Општина Центар, при усвојување на плановите во 2004 година, не постои можност да се одзема од делот на тротоарите поради блискоста на објектите до улицата.

- Средишното зеленило, меѓу коловозите, сега изнесува 12 метри, а за оваа цел, планот дозволува да се скрати за половина - објаснија надлежните од Центар.

Од одделението за односи со јавност во Градот, пак, не може да потврдат што точно ќе се случува во јуни, односно на кој потег ќе почне проширувањето, имајќи предвид дека булеварот се протега од Влада, па с` до крстосницата на Водњанска со улицата Васил Ѓоргов. Рекоа дека во моментот не располагаат со детаљни информации за овој проект, односно дека раководните лица не се достапни да кажат нешто повеќе.

Сепак, најавата за поширок булевар за уште една лента од двете страни не е нова, напротив ја промовираше и минатиот градоначалник Трифун Костовски. Тогаш тој нарача и проект во ГП „Маврово“, но не го оствари замисленото, како за Климент Охридски, така и за Илинденска. Организираше потпишување петиција, а потоа се откажа поради поделеност на мислењата кај граѓаните за тоа дали идејата е добра или не.

Проширувањето на булеварот е предвидено со Генералниот урбанистички план на Скопје поради релаксирање на сообраќајот во централното градско подрачје. Администрацијата на Костовски сметаше дека е важно сообраќајот да се движи на овој потег, да не стои, затоа што стоењето на автомобилите на раскрсниците е голем причинител на загадувањето на воздухот. Финансиската процена за изградбата на двете нови ленти, како што беше кажано пред пет години, ќе чини околу 300.000 евра.

Од Градот изјавија дека наредните денови ќе излезат со точни податоци околу цената за овој булевар.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=5A691A5BD4196C49B51B96A32D87AE26



Replies:
Posted By: StreetStruck
Date Posted: 03-May-2011 at 00:09
Добро е, уште една потврда, али не се нормални ако не ги прошират и тротоарите барем за едно метро. И стварно не ми е јасно зошто ги ставија тие зелените стубчиња од страна кога ќе се проширува. Некој си лапна добра пара гарант.

-------------
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански


Posted By: krale
Date Posted: 03-May-2011 at 08:38
Originally posted by StreetStruck

Добро е, уште една потврда, али не се нормални ако не ги прошират и тротоарите барем за едно метро. И стварно не ми е јасно зошто ги ставија тие зелените стубчиња од страна кога ќе се проширува. Некој си лапна добра пара гарант.


Тротоарите нема потреба да се прошируваат. Со урбанистичкиот план, сите нови градби ќе имаат вовлечен тротоар од 4-5 метри на првото ниво, (како кај новиот објект кај Аркадија) со што ќе се отвори доста простран тротоар на булеварот.


Posted By: pbanks
Date Posted: 03-May-2011 at 09:15


А постоечките градби од кои барем 4-5 буквално излегуваат на улица?


Posted By: krale
Date Posted: 03-May-2011 at 09:58
Originally posted by pbanks

А постоечките градби од кои барем 4-5 буквално излегуваат на улица?



Постоечките градби во најголем дел ќе се рушат, бидејќи маркиците на тие плацеви се многу поголеми од постоечките маркици, и сигурен сум дека ќе има заинтересирани инвеститори.


Posted By: OCB
Date Posted: 03-May-2011 at 14:01
За жал дојде време информациите од Дневник да ги читаме со особена претпазливост и резерва. Денешниот наслов („Климент Охридски“ ќе добие две нови ленти) не соодејствува со пренесениот текст.

од одделението за односи со јавност рекоа дека немаат информации на кој потег ќе се работи.

Градоначалникот Коце Трајановски при најавата за голема реконструкција на улици и булевари низ Скопје... не прецизираше на кој потег ќе се работи, а и за колку ленти ќе се прошири.

Од одделението за односи со јавност во Градот, пак, не може да потврдат што точно ќе се случува во јуни. Рекоа дека во моментот не располагаат со детаљни информации за овој проект, односно дека раководните лица не се достапни да кажат нешто повеќе.


Posted By: StreetStruck
Date Posted: 03-May-2011 at 14:50
Originally posted by krale

Постоечките градби во најголем дел ќе се рушат, бидејќи маркиците на тие плацеви се многу поголеми од постоечките маркици, и сигурен сум дека ќе има заинтересирани инвеститори.


Од кај знаеш ти дека ќе се рушат, што ако се на приватни лица зградите (гарант се). Значи не знам дали беше во оваа нишка истово со тебе го зборевме и јас ти ги набројав точно зградите што искачаат на улица, баш толку се 4-5. И ти пак нешто си имаш зацртано во глава. За тебе полесно е да се срушат зградите да се направат нови на тоа место со вовлечени тротоари, отколку да се искористи средишното зеленило за да се прошират сегашните тротоари на негова сметка. Па после ако се градат нови згради пак може да си имаат вовлечени тротоари, уште подобро.


-------------
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански


Posted By: krale
Date Posted: 03-May-2011 at 21:59
Originally posted by StreetStruck

Originally posted by krale

Постоечките градби во најголем дел ќе се рушат, бидејќи маркиците на тие
плацеви се многу поголеми од постоечките маркици, и сигурен сум дека ќе
има заинтересирани инвеститори.
Од кај знаеш ти дека ќе се рушат, што ако се на приватни лица зградите (гарант се). Значи не знам дали беше во оваа нишка истово со тебе го зборевме и јас ти ги набројав точно зградите што искачаат на улица, баш толку се 4-5. И ти пак нешто си имаш зацртано во глава. За тебе полесно е да се срушат зградите да се направат нови на тоа место со вовлечени тротоари, отколку да се искористи средишното зеленило за да се прошират сегашните тротоари на негова сметка. Па после ако се градат нови згради пак може да си имаат вовлечени тротоари, уште подобро.



Не постојат згради што пречат. Има една зградичка, многу стара, од делот на страната кај соборна, што има 2ипол спрата. Кога ќе се даде маркица со 6-7 спратови, економската логика ќе ги натера да се руши. Нема потреба да бидат државна сопственост.

Другите се смешни објекти за да ги нарекуваш „згради“ и се поише од некој монтажен тип, како кафичите и она за мебел што е не знам како се вика. Мал број се куќи (куќа не е=зграда) што самите газди ќе сакаат да се срушат, за да земат голема пара од зградите што ќе се изградат на нивно место.


Posted By: pbanks
Date Posted: 03-May-2011 at 22:29


Жити се. Што е за новата 6 катница (стара не повеќе од 10 години) веднаш до Кинг Бургер. Само во тој ред има 4-5 објекти од 4+ катови за кои нема економска логика некој да ги чепка во догледна иднина.


Posted By: zabegan
Date Posted: 03-May-2011 at 23:23
не ми е јасна една работа, зошто при планирањето на еден булевар не се зема во предвид поврзаноста на тој булевар со останатата инфраструктура на градот, поради такво нешто дури и проширувања на профилите на улиците може да доведе до поголеми гужви одколку кога биле помали... не дека проширување на Климент Охридски е нешто лошо и непросперитетно, баш напротив, ама треба да се има план за се, не само да се гради, а ова ретко гледам да се планира


Posted By: krale
Date Posted: 04-May-2011 at 00:05
Originally posted by pbanks

Жити се. Што е за новата 6 катница (стара не повеќе од 10 години) веднаш до Кинг Бургер. Само во тој ред има 4-5 објекти од 4+ катови за кои нема економска логика некој да ги чепка во догледна иднина.



6катницата кај Кинг е вовлечена, не е на сам булевар.

Повеќето објекти се од ваков тип.





Posted By: pbanks
Date Posted: 04-May-2011 at 00:17
Грешно си ме разбрал, т.е. грешно сум објаснил.

Зборувам за новата транзициска зграда вендаш карши преку споредното уличе на кое е Кинг (не карши преку булевариот Климент О).

Или преку булеварот, точно карши Аркадија.

Доволно е тоа тесно грло за да се види дека тротоарите немаат каде освен да се прочишират.


Posted By: krale
Date Posted: 04-May-2011 at 00:25
И тоа мислам дека е вовлечено 2-3 метри. Таму има само едно помало зградиче, збутано меѓу двете, што излегува до сам булевар, ама тоа мислам дека би можело да се руши, пошто е ниско.

Еве гоогле мапс линк. http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=41.997331,21.425486&spn=0.000716,0.00184&t=k&z=19%20 - http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=41.997331,21.425486&spn=0.000716,0.00184&t=k&z=19

Колата што ја гледаш е на десната лента, и точно десно од неа се гледаат бледо контурите на тоа збутаното зградиче. Доле од тоа збутаното е таа транзициската зграда, и се гледа дека таа е вовлечена неколку метри, иако фино ќе беше да е и повеќе, сепак е доволно широк просторот, во споредба со ако се земе дека кај тоа збутаното зградиче има 1 метро.


Posted By: fichot
Date Posted: 04-May-2011 at 01:01
Нема логика од страната на Кинг да се руши нешто. Покрај тоа постарото зградиче (има кројач мислам на приземјето) и зградата до АМЦ мислам дека е премногу близу до улицата така да... полесно е од другата страна кај што се неколку куќи само. Мада и тоа можеби е непотребно имајќи ја в предвид широчината на зеленилото која може да се „злоупотреби“.


Posted By: krale
Date Posted: 04-May-2011 at 07:30
Ако од едната страна се изгради покриениот тротоар од 4-5 метри ширина, од другата ќе биде сосема доволно тоа што ќе остане како пред АМЦ, што е некои си 3-4 метри.

Зградичето што е збутано МОРА да се руши, бидејќи прави тесно грло од само 1 метро на тој дел на тротоарот.


Posted By: Djole88
Date Posted: 04-May-2011 at 11:12
Абе кој будала ќе ти руши куќи и такви слични комбинации. Јасно е дека ќе се скрати средишното зеленило(ако може така да се нарече, јас повеќе би го нарекол калливо)


Posted By: krale
Date Posted: 04-May-2011 at 14:03
Originally posted by Djole88

Абе кој будала ќе ти руши куќи и такви слични комбинации. Јасно е дека ќе се скрати средишното зеленило(ако може така да се нарече, јас повеќе би го нарекол калливо)



Преска поминав на Климент Охридски и убаво ја анализирав состојбата.

Од страната кај поранешна Аркадија, не постои ниеден објект кој е од некоја величина која би била проблем за инвеститор да го сруши и изгради нова зграда со ГОЛЕМ профит. Очекувам тоа да се случи во следните неколку години. Затворениот тротоар од таа страна ќе биде поголем од оној што е сега на средишното зеленило. Се работи за објекти со 1-2 спрата кои се повеќето од монтажен тип.


Од страната на Кинг Бургер, новите згради не се воопшто проблем. Кај Кинг Бургер таа е вовлечена околу 4 метри. До неа има една постара зграда што е проблем, ама среќа е само 2 спрата и нема да е проблем инвеститор да изгради 6 спрата и да му се исплати инвестицијата.

Подолу, зградата на АМЦ е вовлечена околу 4-5 метри, но таа до неа е проблем. Има 5 спрата и е околу 1,5 метро од булеварот.

Значи од двете страни, само таа стара зграда е реално проблем за да се има широки тротоари од 4-5 метри од двете страни.

Јас сум против тротоарите да се прават на сметка на зеленилото.


Posted By: pbanks
Date Posted: 04-May-2011 at 14:14


Само таа зграда е сосема доволна за да се изјалови работата но најголеми кривци се Аркадија и Корнер, т.е. новите градежни линии кои се повлекоа со тие маркици.

За тој проблем е зборувано на форумот уште од 2007 и јасно беше како бел ден дека кога тогаш ќе ни се мафне од глава.

Во најдобар слуучај и во овој простор што го имаме да сместиме се, ќе изгубиме можност да имаме еден раскошен булевар во центарот на градот (со широко централно зеленило кое вклучува и дрворед) и наместо тоа ќе добиеме еден класичен 2х3 булевар кој функционално ќе си ја заврши работата но естетски и еколошки штетата ќе биде голема.


Posted By: krale
Date Posted: 04-May-2011 at 14:23
Originally posted by pbanks

Само таа зграда е сосема доволна за да се изјалови работата но најголеми кривци се Аркадија и Корнер, т.е. новите градежни линии кои се повлекоа со тие маркици. За тој проблем е зборувано на форумот уште од 2007 и јасно беше како бел ден дека кога тогаш ќе ни се мафне од глава. Во најдобар слуучај и во овој простор што го имаме да сместиме се, ќе изгубиме можност да имаме еден раскошен булевар во центарот на градот (со широко централно зеленило кое вклучува и дрворед) и наместо тоа ќе добиеме еден класичен 2х3 булевар кој функционално ќе си ја заврши работата но естетски и еколошки штетата ќе биде голема.



Таа зграда е од страната на Кинг.

Од страната на Акрадија и Корнер, сите објекти се ниски (максимум 2 спрата) и можат брзо да добијат инвеститори со кои ќе се добие проширен покриен тротоар.

Од другата страна, таа зграда што се наоѓа меѓу АМЦ и Матица, ќе остане проблем, ама и во другиот дел и таа страна ќе има широк тротоар од 3-4 метри.


Posted By: pbanks
Date Posted: 04-May-2011 at 14:30
Ама Аркадија сама по себе е пречка, не треба да има 5 пречки, доволно е една пречка за да нема простор да се прошири профилот. Втората пречка е Корнер. 


Posted By: krale
Date Posted: 04-May-2011 at 14:45
Аркадија?

Аркадија има затворен и простран тротоар.


Posted By: krale
Date Posted: 04-May-2011 at 14:46
Корнер, ако мислиш на старата кладилиница, е објект од 1 спрат (мислам дека) и многу лесно ќе се најде инвеститор што ќе изгради 7-8 катница на тоа место, со вовлечен тротоар на приземно ниво (како кај аркадија).



Ќе постирам нешто подоцна фотки, направив од тие проблематичните објекти, да видите за што станува збор.


Posted By: pbanks
Date Posted: 04-May-2011 at 14:50
Не е битно дали има вовлечен тротоар, битно е дека столбовите на тој објект се скоро исфрлени на улица. Односно нема простор да се прошири профилот на улицата од таа страна за да се добие простор кај проблематичните објекти од страната на кинг.



Posted By: krale
Date Posted: 04-May-2011 at 14:55
Целиот муабет го водиме за тротоарите. Улицата ќе се прошири на сметка на средишното зеленило, а тротоарите ќе си останат под новите објекти - тоа е најдоброто решение. Ако се пришири на сметка на зеленилото, ќе имаме 2х3 ленти, и доста широко зеленило од околу 4-5 метри, а пешаците ќе си одат по тротоарите од страните на булеварот.


Инаку ако мислиш дека нема да има тротоар од страната кај Кинг, реков дека и тој дел не е воопшто проблематичен, од Соборна се до после АМЦ. Тука има еден проблематичен објект, кајшто тротоарот не може да се прошири и ќе остнае во тој мал дел околу 1,5 метри. Во другиот дел објектите се повлечени на околу 4 метри од булеварот, со исклучок на еден низок објект до кулата од цигли карши соборна.


Posted By: pbanks
Date Posted: 04-May-2011 at 15:05
Ама човеку, не е решение макар и 1 објект да остане залепен до улица, тоа се тие парцијални решенија кои вечно ни се влечкаат и заради кои повеќекратно ги плаќаме работите.

Проблемите треба или да се решаваат, или да не се решаваат. Парцијални решенија се најскапи.

Има ли подобар пример за тоа од Водњанска? Доволно е што на тој тесен дел гужвата од пешаци често ќе се симнува на улица за да се размине и тоа е потенцијален проблем за безбедноста со оглед на тоа дека ќе имаме булевар на кој се вози брзо.




Posted By: krale
Date Posted: 04-May-2011 at 15:32
Originally posted by pbanks

Ама човеку, не е решение макар и 1 објект да остане залепен до улица, тоа се тие парцијални решенија кои вечно ни се влечкаат и заради кои повеќекратно ги плаќаме работите. Проблемите треба или да се решаваат, или да не се решаваат. Парцијални решенија се најскапи. Има ли подобар пример за тоа од Водњанска? Доволно е што на тој тесен дел гужвата од пешаци често ќе се симнува на улица за да се размине и тоа е потенцијален проблем за безбедноста со оглед на тоа дека ќе имаме булевар на кој се вози брзо.


Значи треба да ја разгледаш состојбата на терен.

Нема никаков проблем објектите да се залепени до улица, ако под зградите си има тротоар. Не знам што е тука спорно, така е во МНОООГУ градови.

Од едната страна ќе има тротоар од 5-6 метри, тоа е повеќе од доволно. Не секогаш треба да се прави тротоар што е широк од двете страни.

Од другата страна, точно е дека ќе остане едно тесно грло, но тоа е далеку покултурно решени од уништување на зеленилото за да се направи тротоар - и на што ќе личи после тој тротоар - ако на тесниот дел биде 4-5 метри, на широките делови ќе биде 10 метри. Зошто?


Posted By: krale
Date Posted: 04-May-2011 at 15:34
Еве како тоа изгледа во Болоња, на пример.



Posted By: mirakuliks
Date Posted: 04-May-2011 at 17:03
krale eden mal hint, gradezhnata linija od stranata na arkadija i korner e pored originalniot urbanistichki plan e mnogu ponazada duri od tie 4-5 metra trotoar, ne znam dali beshe vo ovaa tema ili imash zasebna za bulevarot kade shto e mnogu ubavo prikazhano so slika.


Posted By: <Fresno>
Date Posted: 04-May-2011 at 17:14
Градежната линија од западната страна е веќе поставена со новите обејкти и ситуацијата со тротоарите е јасна. Не гледам никаков проблем целиот потег од Корнер до Мамас да биде решен така, но под услов да не биде запоседнат од кафичи. Така да нема зашто да се скратува дополнително од зеленилото и да се поместува коловозот. Освен тоа би настанал и проблем при движење од југ кон Матица и би се нарушил правецот на лентите.


Posted By: pbanks
Date Posted: 04-May-2011 at 17:17
Originally posted by <Fresno>

Градежната линија од западната страна е веќе поставена со новите обејкти и ситуацијата со тротоарите е јасна. Не гледам никаков проблем целиот потег од Корнер до Мамас да биде решен така, но под услов да не биде запоседнат од кафичи. Така да нема зашто да се скратува дополнително од зеленилото и да се поместува коловозот. Освен тоа би настанал и проблем при движење од југ кон Матица и би се нарушил правецот на лентите.


Битен аргумент со оглед на тоа дека во Аркадија веќе има кафич кој летно време комплето го узурпира пролазот.


Posted By: <Fresno>
Date Posted: 04-May-2011 at 17:25
Да, но тоа е решливо ако се сака. Не мора и таму да се толерира 100процентно узурпирање како на Ленинова. Попроблематична е источната страна, со оглед на тоа што високата зграда што е блиску до коловозот тешко дека на среден рок ќе се руши. Баш пред недела дена го видов Тодоровиќ на точак кај Матица како се мачи да изманеврира. Но сепак, поместување на коловозот западно не ми се допаѓа како опција.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 04-May-2011 at 17:28
Тука се поставени порано назад градежните линии, ама со универзитеттот овој европски и со Нова Македонија се градени понапред и линиите не се испочитувани во тој случај, не се докрај јасни првичните планови за овој булевар и етапите како е менувано.


Posted By: pbanks
Date Posted: 04-May-2011 at 17:29
Originally posted by lslcrew

Тука се поставени порано назад градежните линии, ама со универзитеттот овој европски и со Нова Македонија се градени понапред и линиите не се испочитувани во тој случај, не се докрај јасни првичните планови за овој булевар и етапите како е менувано.


Се сложувам, делот кај Нова Македонија е навистина енигма за тоа како планирале да се реши целосно булеварот. Се надевам дека некој ден ќе ископаме релевантни материјали да ни се разјасни таа мистерија.


Posted By: krale
Date Posted: 04-May-2011 at 17:42
Originally posted by mirakuliks

krale eden mal hint, gradezhnata linija od stranata na arkadija i korner e pored originalniot urbanistichki plan e mnogu ponazada duri od tie 4-5 metra trotoar, ne znam dali beshe vo ovaa tema ili imash zasebna za bulevarot kade shto e mnogu ubavo prikazhano so slika.


Сите знаеме во какво време живееме. Таква линија за жал во овој момент не може да пројде од економски причини.

Не смета објектите да се залепени до булевар, а под нив да оди тротоарот. Освен проблемот кај Матица, друго е се решливо во рок од 3-4 години.


Posted By: krale
Date Posted: 05-May-2011 at 10:59
Тротоарите на улица Климент Охридски.


РЕШЕНИЕТО за тротоар на булеварот е предвидено да биде решено како ова решение што го има кај што беше Аркадија, на следнава слика:




Ова решение ги задоволува инвеститорите, бидејќи на сите погорни спратови имаат поголема квадратура, а ги задоволува и пешаците, кои можат да се движат по поширок тротоар.

На сликата исто се гледа дека гледајќи кон Соборна црква, нема други објекти што пречат, односно се работи за ниски куќи и монтажни објекти, кои инвеститорите ќе имаат мотив да ги срушат и изградат.

Гледајќи од истата страна, но кон Нова Македонија, се овие куќи, кои исто така лесно би се срушиле и изградиле згради на нивно место. Има интерес за инвеститори.



На другата страна има 2 тесни грла.

Најнапред гледајќи од кај Кинг кон Соборна, гледаме дека новата зграда има доволно простор оставено, но таа до неа е тесна.



Еве ја од друг агол:


Гледајќи кон Нова Македонија, се гледа втората проблематична зграда (до АМЦ и Матица).




Овие две проблематични згради ќе бидат проблем. Има три можни решенија:

1. Да се срушат (тешко дека ќе се случи, бидејќи едната е петокатница)
2. Да се сруши едната (пониската), а другата да се остави како тесно грло. Најверојатно ова и ќе се случи.
3. Да се остават и двете, а целото тротоарско решение да биде од другата страна. Или пак со тотално уништување на зеленилото.

Според мене, најверојатна варијанта е под број 2. а најдобра под 1.


Posted By: Djole88
Date Posted: 05-May-2011 at 14:09
А на крај ќе испадне комбинација 3


Posted By: krale
Date Posted: 05-May-2011 at 14:37
Нека испадне и 3, само да не биде со губење на зеленилото, него со целосно решение за тротоар од другата страна.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 05-May-2011 at 14:54
А да се откупи деловниот простор и да се пробие тротоар?


Posted By: krale
Date Posted: 05-May-2011 at 15:14
Originally posted by lslcrew

А да се откупи деловниот простор и да се пробие тротоар?


За овие две проблематичните збориш?

Не знам како би можело тоа да се изведе, сепак имаат 5-6 спрата нагоре.


Posted By: Supervisor
Date Posted: 05-May-2011 at 15:18
Што се фативте толку за тротоарите едноставно ќе се руши средината ионака за 3+3 па нема да има голема разлика како и да е тоа "паркот" во средина нема да постои па уште пола метро од двете страни и ете тротоари. Никакви згради нема да се рушат за да се добие на тротоар тоа е лудост за наши услови.

-------------
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje


Posted By: lslcrew
Date Posted: 05-May-2011 at 15:23
Абе да се откупат дуќаните и да се срушат ѕидовите. Ќе остане конструкцијата и ќе има ходник што ќе биде тротоар.


Posted By: krale
Date Posted: 05-May-2011 at 15:31
Originally posted by Supervisor

Што се фативте толку за тротоарите едноставно ќе се руши средината ионака за 3+3 па нема да има голема разлика како и да е тоа "паркот" во средина нема да постои па уште пола метро од двете страни и ете тротоари. Никакви згради нема да се рушат за да се добие на тротоар тоа е лудост за наши услови.


Не дај Боже ова да се случи. Зеленилото му е насушно потребно на Климент Охридски.

Не верувам ни јас дека ќе се руши, туку очекувам да остане зеленило (без тротоар) во ширина од 4-5 метри, а тротоарите да останат исти какви што се сега, со тоа што полека преку инвестиции едната страна ќе добие тротоар широк околу 6-7 метри (од кај Аркадија) а другата околу 5 метри (со исклучок на тие 2 тесни грла.


Posted By: phenomenon
Date Posted: 06-May-2011 at 06:39
      Се плашам да не се прибегне кон опција
     4. Импровизациско проширување на тротоарот со поставување бетонски одбојници на самиот коловоз (како на Водњанска). Кога таму за една куќа е направено така, та ништо чудно да го направат и овде, бидејќи се работи за две згради.


-------------
開始されていないだけの戦いが失われ、


Posted By: krale
Date Posted: 06-May-2011 at 08:12
Originally posted by phenomenon

       Се плашам да не се прибегне кон опција
     4. Импровизациско проширување на тротоарот со поставување бетонски одбојници на самиот коловоз (како на Водњанска). Кога таму за една куќа е направено така, та ништо чудно да го направат и овде, бидејќи се работи за две згради.



А не верувам и овде такво нешто да се направи.


Posted By: zabegan
Date Posted: 06-May-2011 at 19:01
а зарем не може тотално да се елиминира средишносто зеленило и за сметка на најдесните ленти на секоја страна да се прошири тротоарот? мислам дека е најдобро решение, и вака и така ќе се збогуваме од тоа зеленило...
значи ем булеварот, ем тротоарите ќе се прошират и вака и така




Posted By: krale
Date Posted: 06-May-2011 at 22:36
Originally posted by zabegan



а зарем не може тотално да се елиминира средишносто зеленило и за сметка на најдесните ленти на секоја страна да се прошири тротоарот? мислам дека е најдобро решение, и вака и така ќе се збогуваме од тоа зеленило...значи ем булеварот, ем тротоарите ќе се прошират и вака и така


За мене ова е најлошо решение. Подобро ич да не се проширува, ако тоа значи губење на зеленилото.


Posted By: zabegan
Date Posted: 06-May-2011 at 23:41
Originally posted by krale

Originally posted by zabegan



а зарем не може тотално да се елиминира средишносто зеленило и за сметка на најдесните ленти на секоја страна да се прошири тротоарот? мислам дека е најдобро решение, и вака и така ќе се збогуваме од тоа зеленило...значи ем булеварот, ем тротоарите ќе се прошират и вака и така


За мене ова е најлошо решение. Подобро ич да не се проширува, ако тоа значи губење на зеленилото.
а што има врска зеленилото, и на Илинденска нема зеленило па ок си е булеварот
не знам зошто сеуште го штедиме зеленилото, како воопшто да го нема во градов...

мене многу ми е побитно пешаците да имаат простор за движење, а ваке ќе го добијат, наместо да импровизираме со вовлечени тротоари и градежни линии


Posted By: N23
Date Posted: 07-May-2011 at 01:14
Ок е зеленилот да остане, ама ако треба да е во ваква ужасна состојба, ондак не фала. Мислам дека зеленило ќе остане, само ќе се тргне пешачката патека во средина, а тротоар ќе добиеме кај бившата балкан бет и таа куќичката до неа со рушење. Факт е дека во овој дел од Скопје суштински треба тротоар, не ми е јасно кој порано вака ја испланирал улицата, со пола метро тротоар.


Posted By: krale
Date Posted: 07-May-2011 at 08:54
Originally posted by N23

Ок е зеленилот да остане, ама ако треба да е во ваква ужасна состојба, ондак не фала. Мислам дека зеленило ќе остане, само ќе се тргне пешачката патека во средина, а тротоар ќе добиеме кај бившата балкан бет и таа куќичката до неа со рушење. Факт е дека во овој дел од Скопје суштински треба тротоар, не ми е јасно кој порано вака ја испланирал улицата, со пола метро тротоар.


Не била испланирана со пола метро тротоар. Си има пешачка патека по средината на булеварот.

Јас исто мислам дека патеката од средина ќе ја снема, зеленилото ќе си остане, во некој скратен формат, а тротоарите нема да се пипкаат, додека не се случи изградба на нови објекти над постоечките.


Posted By: pbanks
Date Posted: 07-May-2011 at 14:20
Еве предлог како може да се реши средишниот дел на булеварот после стеснувањето за да го задржи сегашниот стил во случај да не се иде на класична жардинерија во скопски стил.

Сликите се од Тирана






Posted By: krale
Date Posted: 07-May-2011 at 22:49
Нема да има простор ова да се изведе кога ќе се додадат уште 2 ленти.


Posted By: toasumjas
Date Posted: 07-May-2011 at 23:19
Крале друже не се лјутиш ако ти дадам надимак ?


Posted By: ovaj_stariov
Date Posted: 08-May-2011 at 00:02
Dobar e primerot na pbanks so Tirana i od estetski i od ekologicen faktor e podobro.
No sekoja pesacka zona na srede bulevar nosi rizici,ne znam kolku e prometen Kliment Ohridski(stom go prosiruvaat sigurno e dosta)no cestite preminuvanja na pesaci na obelezani i neobelezani(posebno za nasiot mentalitet) mesta e vo golem procent pogolem pri sredisna pesacka zona.
Taka da spored mene podobro da se prosirat trotoarite so zelenilo i da se postavi klasicna zardinjera.

Sepak ova go kazuvam po nekoja moja logika,neka spodelat iskustvo tie sto cesto go koristat.

-------------
build.mk, гради форумска историја


Posted By: krale
Date Posted: 08-May-2011 at 09:09
Originally posted by ovaj_stariov

Dobar e primerot na pbanks so Tirana i od estetski i od ekologicen faktor e podobro.
No sekoja pesacka zona na srede bulevar nosi rizici,ne znam kolku e prometen Kliment Ohridski(stom go prosiruvaat sigurno e dosta)no cestite preminuvanja na pesaci na obelezani i neobelezani(posebno za nasiot mentalitet) mesta e vo golem procent pogolem pri sredisna pesacka zona.
Taka da spored mene podobro da se prosirat trotoarite so zelenilo i da se postavi klasicna zardinjera.

Sepak ova go kazuvam po nekoja moja logika,neka spodelat iskustvo tie sto cesto go koristat.


Хм... не ти е лоша идејата. Стварон зошто не би можело зелеинлото да биде по страните, во проширените тротоари?


Posted By: StreetStruck
Date Posted: 08-May-2011 at 11:36
Покрај проширувањето на тротоарите би сакал да додадам нешто. Имено, сериозно треба да размислат за правење на подземен пешачки од Аркадија до Кинг Бургер бидејќи на тоа место најчесто се преминува булеварот. Кога ќе биде со три ленти ова ќе биде уште по тапа. И онака ќе ја прошируваат улицата па можат да идат и со површински коп, нема гајле ќе си почекаме ако треба месец дена, само да го направат, а овој потег е најпогоден бидејќи уличето кај Кинг Бургер е ќорсокак и природна пешачка зона, а истото важи и од другата страна. Се кладам дека подземниот би се користел, а плус и Коце конечно ќе може и со тоа да се пофалиBig%20smile

-------------
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански


Posted By: pbanks
Date Posted: 08-May-2011 at 12:39


Мислам дека обични пешачки премини во Скопје би биле големи утки скоро на било која локација.

Повеќе треба да се размислува за изградба на пошироки подземни комерцијални зони низ кои ќе проаѓаат премините. Луѓето мора да се мотивираат да се симнат надоле а премини од типот на оној кај Скопјанка никогаш нема да заживеат според мене.

Мислам дека Скопје има барем 4 месеци во годината кога овие зони би биле преферирани од пешаците наместо да се мрзнат или печат на површината.


Posted By: StreetStruck
Date Posted: 08-May-2011 at 15:20
Овој подземен би бил користен цело време несомнено, барем ја така мислам, бидејќи движењето е природно, не треба да вртиш, ќе се направи блага удолница и од двете страни на булеварот и ете ти. Плус тоа што викаш може да има доле продавничиња и сл. но според мене тоа да не биде нешто кузнај што, доволни се мали 24/7 трафики. Инаку Партизанска плаче за подземни тоа е веќе кажано, поготово од Лептокарија па до Центар не можеш да возиш а да не застанеш едно 10 пати. А исто имам размислувано дали би било добро уличките што се наоѓаат од двете страни на Партизанска на потегот од Рузвелтова до Ленинова да се поврзат подземно, ако не за сообраќај, барем за пешаци или па да се направат подземни паркинзи под Партизанска каде би се пристапувало до нив баш од тие улички. Според мене, би се користеле доста, поготово кај Универзална и кај Буњаковец, Архитектонски факултет и слично. Па може да се отвори дискусија за ова.

-------------
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански


Posted By: krale
Date Posted: 08-May-2011 at 15:26
За партизанска се сложувам дека има потреба од подземни - дефинитивно.

На оваа локација на Климент Охридски не сум за такво решение. Мислам дека дури и да нема тука воопшто пешачки, не е страшно, бидејќи пешачките премини се на 100м.

Друга работа и да остане обичен пешачки, семафорите се многу блиску, и често со создаваат прилики за пешаците безбедно да поминуваат. Така да не гледам дека ова е приоритет. Број еден приоритет за подземни е Бит пазар, а потоа партизанска.


Posted By: StreetStruck
Date Posted: 08-May-2011 at 15:33
Што збориш бе Крале какви семафори какви бакрачи, па тука кај Аркадија најчесто се поминува улица, движењето е природно. Дај малце проанализирај во глава нешто. И нема да анализирам дополнотелно бидејќи секој мој обид пропаѓа во вода кога си ти во прашање. Не го сфаќај лично но ова ти е при готово вересија. Убаво ти кажав и за тротоарите (ти ги набројав зградите/куќите посебно) и сега имам напишано што/зошто/како за подземниот пешаки премин на Климент Охридски и ти упорно си фураш. И нормално дека не е приоритет, никој не рече такво нешто, но кога веќе ќе се работи на тој потег зошто да не, и онака ќе се чека, па плус месец дена за да го направат нема да смени ништо.

-------------
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански


Posted By: krale
Date Posted: 08-May-2011 at 15:35
Originally posted by StreetStruck

Што збориш бе Крале какви семафори какви бакрачи, па тука кај Аркадија најчесто се поминува улица, движењето е природно. Дај малце проанализирај во глава нешто. И нема да анализирам дополнотелно бидејќи секој мој обид пропаѓа во вода кога си ти во прашање. Не го сфаќај лично но ова ти е при готово вересија. Убаво ти кажав и за тротоарите (ти ги набројав зградите/куќите посебно) и сега имам напишано што/зошто/како за подземниот пешаки премин на Климент Охридски и ти упорно си фураш. И нормално дека не е приоритет, никој не рече такво нешто, но кога веќе ќе се работи на тој потег зошто да не, и онака ќе се чека, па плус месец дена за да го направат нема да смени ништо.


Браво... одма да вреѓаш мислиш дека ако не си јак на аргументи си јак на јазик. Ок, нека ти биде.


Posted By: StreetStruck
Date Posted: 08-May-2011 at 15:47
Какво вреѓање не ми беше тоа намерата, едноставно не се сложувам со твоите аргументи и сметам дека не си во право, како за тротоарите така и за овој подземен пешачки премин. Нормално дека немам ништо против што имаме различни мислења. И што треба да бидам јак на аргументи, друг ќе оцени тоа не јас или ти. Но немој да мислиш дека ако ги опседна нишкиве твоите аргументи се поиздржани.

-------------
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански


Posted By: <Fresno>
Date Posted: 08-May-2011 at 15:55
Подземен на оваа локација е одлична идеја. Тука има огромна фреквенција на луѓе, кои не го ни користат пешачкиот туку преминуваат директно од уличката кај Кингбургер. Со еден премин тука од една страна ќе се овозможи слободно движење на возилата, а од друга преминување на пешаците по природен коридор. И нема потреба од некакви скапи зафати со деловен простор, доволно е да биде 4-5 м широк и секако осветлен.


Posted By: Observer
Date Posted: 27-May-2011 at 19:16
Од денес -
Градоначалникот Трајановски рече и дека реконструкцијата на петте големи сообраќајници во централното градско подрачје е завршена и дека се очекува почетокот на градежните работи за проширување и реконструкција на булеварот Свети Климент Охридски.

- Булеварот Свети Климент Охридски треба да добие по три ленти во секоја насока, средишно зеленило и нови тротоари – рече градоначалникот Трајановски.

-------------
http://www.facebook.com/suvenirimakedonija


Posted By: N23
Date Posted: 27-May-2011 at 20:00
Вчера шетајќи по "тротоарите" на Климент реков дека на 3 јуни ќе објават дека ќе ја реконструираат.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 02-Jun-2011 at 17:52

Предизборно ќе се шири булеварот Климент Охридски


http://img.plusinfo.mk/large_pics/2011/05/31/bulevar%20Kliment%20Ohridski.jpg

Булеварот Климент Охридски ќе добие уште по една лента од двете страни, а реконструкцијата и проширувањето се најавуваa веднаш по предвремените парламентарни избори во земјава. Иако, не е спорно дека на градов му требаат широки и проодни сообраќајници, зачудува одлуката на градската власт, бидејќи само пред неколку месеци, долж булеварот се поставија заштитни столпчиња околу средишниот зелен појас, а секако, таа активност не беше бесплатна. Се постави и споменик на Климент Охридски кај Соборниот храм и се уште не е јасно дали поради новата најава за проширување на булеварот, можно е тој да се дислоцира.
Засега од Градот не се достапни подетални информации, иако проектот е веќе завршен. Се знае само дека проширувањето ќе се одвива во неколку фази, а ќе почне од вкрстувањето со улицата Мито Хаџивасилев Јасмин до булеварот Партизански одреди. Реконструкцијата понатаму треба да продолжи до зградата на Владата.
- Подготовките за реконструкција на булеварот Климент Охридски се во завршна фаза и според предвидената динамика проширувањето ќе се изведува фазно. Според планот во оваа фаза ќе се реконструира делот од зградата на „Нова Македонија“ до крстосницата кај аптеката „Илинден“, при што за сметка на минимално одземање на средишниот дел ќе се прошират коловозите и тротоарите. Повеќе детали Градот ќе објави на стартот на градежните активности - велат од одделението за односи со јавност на Град Скопје.

http://www.plusinfo.mk/vest/3573/Predizborno-kje-se-shiri-bulevarot-Kliment-Ohridski


Posted By: my Macedonia
Date Posted: 07-Jun-2011 at 18:03
Cheers
ПОКАНА

Градот Скопје Ве поканува на почетокот на градежните работи за проширување и реконструкција на булеварот Свети Климент Охридски кој што е закажан за утре /08.06.2011 година, среда/ во 14 часот, на крстосницата на булеварот со улицата Мито Хаџивасилев Јасмин.

На почетокот на градежните работи на булеварот Свети Климент Охридски ќе присуствува градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски.

http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=4292&mid=482&tabId=1&tabindex=0


-------------


Posted By: build.mk
Date Posted: 08-Jun-2011 at 21:34
Булеварот Св. Климент Охридски ќе добие по уште една лента

Град Скопје денеска го отпочна проектот за проширување и реконструкција на булеварот Св. Климент Охридски на потегот од крстосницата со улицата Мито Хаџивасилев Јасмин до крстосницата со булеварот Илинден, во должина од речиси 1.000 метри. Сообраќајницата ќе добие по уште една коловозна лента во секоја насока, за сметка на постојното средишно зеленило. По проширувањето булеварот ќе има вкупно шест коловозни ленти широки по 3,5 метри, средишно зеленило (жардињера) широка пет метри и нови тротоари поплочени со бехатон плочки. Планирана е и реконструкција и на постојната атмосферска канализација.

За овој зафат Градот ќе одвои околу 29 милиони денари, односно нешто помалку од половина милион евра. На терен ќе работат екипи на градежната компанија „Гранит“, а рокот за изведба е пет месеци. Активностите ќе се одвиваат во фази и најпрвин ќе се работи на потегот од крстосницата со улицата Мито Хаџивасилев Јасмин до крстосницата со булеварот Партизански одреди. Во текот на работите ќе биде воведен привремен сообраќаен режим и ќе се постави соодветна сигнализација.

http://www.build.mk/?p=8074 - http://www.build.mk/?p=8074


Posted By: IN_MOTION
Date Posted: 08-Jun-2011 at 22:23
Секој ден сум тука, така да редовно ке ве снабдувам со тазе слики.  Cheers


Posted By: ebivetre
Date Posted: 09-Jun-2011 at 08:48
"Одлично"...

Се исече и тој дрворед, липите баш сега расцветани... Уште малку асфалт навистина добро ќе му дојде на градов.

Сообраќајнитете проблеми никогаш нема да се решат со бескрајново проширување на улиците, се раэбира на сметка на эеленилото. Тие ќе се решат единствено со воведување и КОРИСИСТЕЊЕ алтернативен превоэ.

Како да им се стави тоа во главата на луѓево што одлучуваат!!!



Posted By: OCB
Date Posted: 09-Jun-2011 at 10:54
За пет месеци „Климент Охридски“ со две нови ленти



Првата од вкупно две фази ќе опфати реконструкција на сообраќајницата во должина од 500 метри, и тоа од „Партизанска“ па с` до НИП „Нова Македонија“

Булеварот Климент Охридски, долги години тесно грло и локација на невиден метеж, од вчера се проширува за уште една лента од обете страни. Реконструкцијата, во должина од 500 метри се одвива од крстосницата на „Мито Хаџивасилев-Јасмин“, па до булеварот Партизански одреди, информираа градските власти на вчерашниот официјален почеток на градежните работи. Тоа значи дека во наредните пет месеци дел од улицата ќе биде оневозможен за нормално одвивање на сообраќајот, односно Градот ќе воведе привремен режим. Вкупната инвестиција за растоварување на метежот Градот ќе го чини околу 300.000 евра.

Како што кажа градоначалникот Коце Трајановски, за да се реализира замислата, ќе мора да се одземе од средишното зеленило. Но, тоа не значи дека дел нема да остане.

- Проширувањето на булеварот ќе се работи во фази. Потоа булеварот Свети Климент Охридски ќе има по три коловозни ленти во секоја насока, широки по 3,5 метри, средишно зеленило и жардиниера - рече градоначалникот.

Со цел да не се создаваат колони и сообраќаен хаос, ќе биде поставена и времена сигнализација, но од Градот апелираат граѓаните да ги користат околните улици како алтернатива.

Втората фаза ќе опфати уште 500 метри проширување на оваа сообраќајница, и тоа од „Партизанска“, па до зградата на Владата.

Паралелно со проширувањето ќе се реконструира и постојната атмосферска канализација со нови хоризонтални сливници и шахти.

Идејата за поширок булевар е стара веќе неколку години. Ја промовира и минатиот градоначалник Трифун Костовски. Администрацијата на Костовски сметаше дека е важно сообраќајот да се движи на овој потег, да не стои, затоа што стоењето на автомобилите на раскрсниците е голем причинител за загадувањето на воздухот. Тогаш тој нарача и проект во ГП „Маврово“, но не го оствари замисленото, како за Климент Охридски, така и за Илинденска. Организира потпишување петиција, а потоа се откажа поради поделеност на мислењата кај граѓаните за тоа дали идејата е добра или не.

Протестни писма до Трајановски и до Поповска

По повод сечењето на дел од дрвјата на „Климент Охридски“, во текот на вчерашниот ден разни здруженија и граѓани испратија протестни писма до градоначалникот на Скопје, Коце Трајановски, како и до Лилјана Поповска од партијата Демократска обнова на Македонија. Граѓаните реагираат до Трајановски дека не се грижи за зелените оази во градот и дека безмилосно ги уништува, наведувајќи го примерот со сечењето на дрвјата на „Илинденска“. А до Поповска, како член на партија која во јавност се декларира како заштитник за зачувување на животната средина, а кога тоа се случува на терен, неа никаде ја нема.

Од кабинетот на градоначалникот изјавија дека на булеварот Илинден посадени се нови дрвја, а на „Климент Охридски“ ќе се одземе само дел од сегашниот парк, односно ќе остане средишно зеленило со ширина од пет метри.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=1F82D1D5C5FE2D47B5C44228A747E4DE


Posted By: WNBARCH
Date Posted: 09-Jun-2011 at 11:12
Дали некој прорачунал колку повеќе се троши бензин заради гужвата која настанува ради малиот капацитет на булеварот?Колку таа гужва го кошта секој граѓанин?Дали некој прорачунал колку повеќе издувни гасови се содзаваат од таа гужва?гужва + липи и кал и дупки+ нови амортизери почесто + две ленти и CO и CO2 < побрз проток+помалку бензин и загадување+ново зеленило+ помалку менување делови на коли


Posted By: xnx
Date Posted: 09-Jun-2011 at 12:00
mislam deka prosiruvanjeto na ovoj bulevar ima smisla samo dokolku vo isto vreme se otpocne i klucnoto prodolzuvanje na ulicata kaj vlada, preku vardar, pod kaleto do cair. inaku mi nema smisla se dodeka e slepo crevo


Posted By: MGS
Date Posted: 09-Jun-2011 at 12:24
Ма не е битно тоа,битни се дрвата.


Posted By: Supervisor
Date Posted: 09-Jun-2011 at 12:32
Originally posted by xnx

mislam deka prosiruvanjeto na ovoj bulevar ima smisla samo dokolku vo isto vreme se otpocne i klucnoto prodolzuvanje na ulicata kaj vlada, preku vardar, pod kaleto do cair. inaku mi nema smisla se dodeka e slepo crevo



Тоа е фаза кога треба да се дооформи и северен булевар од клучката кај бит-пазар према Скупи како и тунелот под плоштад мислам дека има приоритет во однос на ова. Сега за сега едно вакво проширување многу ќе смени и проточност и ќе ја смени грдата слика на булеваров.

-------------
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje


Posted By: OCB
Date Posted: 09-Jun-2011 at 14:31
Со оглед на тоа што на овој булевар се наоѓа соборниот храм, на раскрсницата со Партизанска би требало да се постави јавен тоалет.



Posted By: zabegan
Date Posted: 09-Jun-2011 at 14:55
Originally posted by Supervisor

Originally posted by xnx

mislam deka prosiruvanjeto na ovoj bulevar ima smisla samo dokolku vo isto vreme se otpocne i klucnoto prodolzuvanje na ulicata kaj vlada, preku vardar, pod kaleto do cair. inaku mi nema smisla se dodeka e slepo crevo



Тоа е фаза кога треба да се дооформи и северен булевар од клучката кај бит-пазар према Скупи како и тунелот под плоштад мислам дека има приоритет во однос на ова. Сега за сега едно вакво проширување многу ќе смени и проточност и ќе ја смени грдата слика на булеваров.
проточноста нема да се зголеми се додека не се заврши целата организација на областа околу таа улица и улиците поврзани со неа, што ако имаш уште по една лента на булеварот ако други раскрсници ти го кочат
во многу случаи може и да се влоши состојбата, со самото тоа што булеварот ќе добие многу поголем промет, а нема да биде проточен


Posted By: 4skopje
Date Posted: 09-Jun-2011 at 17:02
Prosuruvanjeto na bulevarot samo ke go zakoci ostanatiot soobraka ji ne treba da ima uste edna lenta,tuku treba da se napravi da funkcionira kako obicna ulica(dvosmerna od dvete strani )


Posted By: <Fresno>
Date Posted: 10-Jun-2011 at 12:36

Кажи ми една причина зошто би требало да се направи тоа. А и како би функционирал сообраќајот така.


Posted By: zabegan
Date Posted: 10-Jun-2011 at 15:34
јас па не го разбрав за каква улица збори Question


Posted By: Tuvok
Date Posted: 10-Jun-2011 at 16:04
Јас мислам дека оваа улица и претходно си имаше добра проточност но доколку навистина не се дозволуваше застанување на крајната лента.


Posted By: N23
Date Posted: 20-Jun-2011 at 13:35
Вчера се обидов да направам паралела помеѓу Климент и МТГ и факт е дека на Климент се работи во полна пареја и очигледно сакаат побрзо да го завршат овој булевар, особено што на МТГ треба да се поставуваат и нови цевки а и некако многу повеќе работници има овдека отколку на МТГ.


Posted By: Dave Gahan
Date Posted: 20-Jun-2011 at 14:11
Originally posted by Tuvok

Јас мислам дека оваа улица и претходно си имаше добра проточност но доколку навистина не се дозволуваше застанување на крајната лента.
За ова со застанувањето да, ама главниот проблем настанува заради многу малото растојание меѓу семафорите меѓу Нова Македонија и студентскиот Кузман, па се случува веќе на пола зелено да е исполнета раскрсницата и да е затворен правецот кон Центар...ова освен во летниот период е секојдневие, посебно во ударните периоди рано наутро и после 4...
Реално не гледам вака дека може да се реши овој проблем...може со некакво попаметно програмирање на семафорите и веројатно поголемо учество на сообраќајната полиција, која ја нема во овие периоди на терен како по правило...

-------------
MAKE CAPITALISM HISTORY


Posted By: IN_MOTION
Date Posted: 20-Jun-2011 at 21:45

Од денес:

1.

2.

3.

4.

Турбо се работи, само опасно е нема пешаците кај да поминуваат - се бутаме меѓу коли, автобуси...



Posted By: G.I. Joe
Date Posted: 20-Jun-2011 at 22:44
dali ke bidat prosireni trotoarite od dvete strani i pomesteni lentite koga ke zavrsat so bulevarot ? posto bese negde 13 m zeleniloto , ako mu odzemime ete neka se 2 lenti x 3metri ostanuvaat 7 metri sredisno zelenilo .. mnogu ke da e .. 5 da go naprat i da dodat uste po 1 metro trotoar ..znaj nekoj kako e planot ?!


Posted By: G.I. Joe
Date Posted: 20-Jun-2011 at 22:47
dobro , pobarav nazad vo niskata pisi trotoari novi verojatno na toa se misli Big%20smile


Posted By: IN_MOTION
Date Posted: 28-Jun-2011 at 20:26

Има напредок и од двете страни. Cheers



Posted By: 4skopje
Date Posted: 06-Jul-2011 at 15:52




Св.Климент Охридски


Posted By: N23
Date Posted: 06-Jul-2011 at 16:43
Е ја ова ам ич не го разбирам. Веќе го асфалтираа едниот дел, а другите тек сеа ќе ги гребат па асфалтираат.


Posted By: Supervisor
Date Posted: 06-Jul-2011 at 16:43
Свака част брзо оди!

-------------
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje


Posted By: 4skopje
Date Posted: 07-Jul-2011 at 11:34
Originally posted by N23

Е ја ова ам ич не го разбирам. Веќе го асфалтираа едниот дел, а другите тек сеа ќе ги гребат па асфалтираат.


Pa prv sloj e !!! Mora da ima podloga .Kako moze da gi grebat dvete lenti,a drugota da bide zemja-pesok!?


Posted By: N23
Date Posted: 07-Jul-2011 at 12:51

А што има везе третата лента каква ќе остане? Цел град беше изгребан па возеа по изгребани улици. Новава лента е сосема независна и нејзиното асфалтирање е непотребно сега ако не биде пуштена за сообраќај кога другиве две ќе бидат гребени. Они не започнале целосно средување доле кај Соборна, битно овде асфалтирале. За тоа се противев, затоа што на еден дел работат турбо, на друг успорено.


Posted By: <Fresno>
Date Posted: 07-Jul-2011 at 12:58
Па нормално е тоа, се работи во фази за да може полесно да се регулира сообраќајот. Затвараат еден дел, пуштаат друг итн.


Posted By: 4skopje
Date Posted: 07-Jul-2011 at 13:31
Arno kazuvas,na fazi se raboti za da se regulira soobrakajot (kolku-tolku)Inaku bi trebalo,zatvori 2 meseci ,pa dali e asfalitrano ili ne ke vidime po 60 dena.


Posted By: N23
Date Posted: 07-Jul-2011 at 14:03
Епа фазното работење доведе до тотално неуреден и непрофесионално изграден булевар Србија. Не да се затвори, но сигурно има поефикасни техники на работење кога се прави зафат во строг Центар. Затворањето на Илинденска не направи голем застој, а беше изведена сосема професионално и солидно. Али ајде не се правам некој познавач на оваа тематика, само искуството од другите улици ме прави скептик при изградбата на оваа. Се надевам дека грешам.


Posted By: build.mk
Date Posted: 25-Jul-2011 at 11:36
1


2


3


4


5


6


Posted By: Supervisor
Date Posted: 25-Jul-2011 at 12:52
Проширувањето е одлично сега ќе се врти и на оваа последнава слика на раскрсницата према двете страни ама она што ќе биде трн се фасадите што сега копаат очи пошто нема дрва ќе мора итна иницијатива за нови фасади посебно на оние прастарите куќички (кога знаеме дека нема да се рушат)!

-------------
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje


Posted By: my Macedonia
Date Posted: 25-Jul-2011 at 13:08
Ilindenska broj 2 Big%20smile
Inace zar ne mozea da stavea celosen nov asvalt?Nepotrebno stedenje...


Posted By: Supervisor
Date Posted: 25-Jul-2011 at 13:10
Ќе има нов на сите ленти ќе се прекопа стариот ама фасадиве се крш :@

-------------
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje


Posted By: Tuvok
Date Posted: 26-Jul-2011 at 22:18
Поршираувње на тротоари нема да има никаде ?


Posted By: mirakuliks
Date Posted: 27-Jul-2011 at 13:26
Originally posted by Tuvok

Поршираувње на тротоари нема да има никаде ?


За македонските власти и генрално македонскиот менталитет нажалост пешаците и велосипедистите се учесници во сообраќајот од трет ред. Од прв ред се автомобили а од втор се возила на јавниот транспорт.



Print Page | Close Window