Print Page | Close Window

Ранжирна станица Трубарево

Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Железници
Forum Discription: Возен парк, инфраструктура, железнички станици...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1318
Printed Date: 27-Apr-2024 at 22:33


Topic: Ранжирна станица Трубарево
Posted By: Vladimir P
Subject: Ранжирна станица Трубарево
Date Posted: 27-May-2011 at 10:06
Ранжирна станица Трубарево - Скопје













-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/



Replies:
Posted By: Vladimir P
Date Posted: 27-May-2011 at 10:07












-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 27-May-2011 at 10:11
Маневра на МЖ 642-180 во ранзирна станица Трубарево

[TUBE]0J4NjBKcpYk[/TUBE]

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: stratus
Date Posted: 27-May-2011 at 11:53
Frankfurt


Posted By: dacito
Date Posted: 27-May-2011 at 12:11
Една исправка. Ова е населба Гоце Делчев (или како уште народски се нарекува Скопско поле), не Трубарево


Posted By: my Macedonia
Date Posted: 27-May-2011 at 12:11
Frankfurt ne se dava od trevataBig%20smile
Inace iznenaden deka Mz ima voopsto tolkav kapacitet


Posted By: pbanks
Date Posted: 27-May-2011 at 12:49
Моќна фото сесија Cheers


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 27-May-2011 at 13:17


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 28-May-2011 at 00:44
Супер фотки Владимир (видеото го имам гледано од порано)  Cheers
Само штета што не си ги сликнал местата на операторите од каде што се управува со активностите.

Дали некој има да сподели подетални „технички“ податоци за станицава? Или некакви статистики низ годините и моментално? Кога воопшто е изградена станицава и дали од почеток била во денешнава форма?

Исто така ме интересира што претставуваат оние како придадени колосеци на источниот крај. Дали служат чисто за „паркирање“ или имаат некаква поактивна улога?

И конечно, дали со интензивната контејнеризација на транспортот, ранжирните станици низ светот полека ја губат важноста и обемот на сообраќај во нив се намалува?



Posted By: Vladimir P
Date Posted: 01-Jun-2011 at 23:48

Со градење на скопскиот јазол изградена е и ранзирната станица Трубарево

На сат. фотото не е даден првиот дел од станицата каде се оставаат композициите, во да ја наречам инката помеѓу двата дела (делот од филмот) е местото каде се распоредуват вагоните и составаат композиции.

Контејнерите се посембен дел каде само се товарат/растоварат, но повторно составување на композиција мора на ранжирна.

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 03-Jun-2011 at 04:08
На овие колосеци мислев кога спомнав придадени колосеци на источниот крај:
41°58'20.05"N  21°32'21.77"E

Која е нивната улога?




Posted By: Vladimir P
Date Posted: 03-Jun-2011 at 10:25
Дел каде се одлагаат „проблематичните“

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: MAPJAH
Date Posted: 25-Jul-2012 at 11:30
Originally posted by Vladimir P

Ранжирна станица Трубарево - Скопје











 
Ранжирната станица Трубарево работи веќе 40 години.
 
Истата се состои од два дела - приемна група и ранжирноотпремна група.
 
На првата слика е ранжирноотпремната група. Приемната група е западно.
Помеѓу приемната група и ранжирноотпремната група е централната поставница 
(срцето на станицата) од каде се управува со трите шински кочници
за распределба на вагоните во три снопа по осум колосеци во ранжирноотпремната група.
Предвидена е и четврта шинска кочница со сноп од осум колосеци,
но до сега таа не била потребна.
Работата во станицата се намалува поради намалениот превоз,
а и поради променетата организација на ранжирните реони во регионот.
 
На северната страна се локомотивското депо и колската работилница,
а североисточно (слика 6) се сервисните колосеци
на кои се врши чистење и подготовка на вагоните.
 
На југоисточната страна е зградата за телекоманда на сообраќајот (слики 2, 3, 4 и 5)
(каде се врши управување со возовите по коридорот 10)
и далечинско управување со електроенергетските постројки по коридорот 10.
 
На јужната страна (слика 5) се колосеците од транзитната група.
Тука доаѓаат возовите кои не е потребно да се ранжираат.
 
Ранжирните станици се многу важни за товарниот сообраќај
и затоа нивната структура зависи од потребите на товарниот сообраќај. 


-------------
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША


Posted By: MAPJAH
Date Posted: 25-Jul-2012 at 12:12
Originally posted by Vladimir P











 
На првата слика лево се колосеците од транзитната група,
во длабочина е зградата на централната поставница,
а десно се колосеците од ранжирноотпремната група
и во длабочина е комерцијално управната зграда на станицата,
како и работилницата на локомотивското депо.
 
На втората слика се колосеците од транзитната група.
 
На третата слика се колосеците од ранжирноотпремната група,
во длабочина е комерцијално управната зграда на станицата,
како и работилницата на локомотивското депо.
 
На четвртата слика се колосеците од ранжирноотпремната група.
 
На петата слика се излезните свртници за ранжирноотпремната група.
 
На шестата слика се излезните сигнали за ранжирноотпремната група.
Броевите 65 се ознаки дека возовите треба да се движат со брзина до 65km/h.


-------------
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 26-Jul-2012 at 12:36
Originally posted by MAPJAH

Работата во станицата се намалува поради намалениот превоз,
а и поради променетата организација на ранжирните реони во регионот.

Марјан, може ли малку подетално за болдираниот дел?


Posted By: MAPJAH
Date Posted: 27-Jul-2012 at 12:00
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by MAPJAH

Работата во станицата се намалува поради намалениот превоз,
а и поради променетата организација на ранжирните реони во регионот.

Марјан, може ли малку подетално за болдираниот дел?
 
Организацијата на ранжирните реони се регулира со возниот ред секоја година.
Таа зависи од потребите на корисниците за железнички транспортни услуги.
Потребите на крисниците се регулираат директно со железничките транспортни фирми
или со шпедитерските фирми, кои пак прават договори со железничките транспортни фирми.
Кај нас железничка транспортна фирма е МЖ Транспорт АД - Скопје.
Железничките транспортни фирми
кај фирмите менаџери за железничката инфраструктура,
кај нас тоа е ЈП МЖ Инфраструктура - Скопје,
поднесуваат барање за траси на товарните возови кои би сообраќале на нивните пруги.
Од поднесените барања за траси на возовите,
железничките инфраструктурни фирми изготвуваат возен ред
во кој се утврдуваат трасите на возовите и
ранжирните станици во кои ќе се врши преаранжирање на возовите
и нивното задржување во ранжирните станици.
За да се намали потребата од преаранжирање на возовите
во ранжирните станици во текот на патувањето на возот,
возовите сега претежно се формираат во почетната станица
со состав кој не се менува до крајот на патувањето.
Тоа се т.н. блок возови и соодветно
за нив се обезбедуваат траси од почетната до крајната станица.
 
Возовите кои немаат фиксен состав од почетната станица,
во текот на патувањео се преаранжираат во ранжирните станици.
За ваквите возови се утврдуваат траси од една до друга ранжирна станица
и самите ранжирни станици.
Вака утврдените траси и ранжирни станици се опфатени со возниот ред
и со тоа се утврдува организацијата на ранжирните реони.
 
За да биде појасно гореизнесеното ќе го илустрирам со два примери.
 
Во станица Скопје Југ се формира блок воз кој директно патува до станица Ријека,
во Хрватска, по траса која не се менува во попатните ранжирни станици.
 
Попатни ранжирни станици се Трубарево, Поповац, Лапово и Макиш во Србија,
Винковци и Загреб Ранжирни Колодвор во Хрватска.
 
Ако во станица Скопје Југ не е оформен блок воз,
тогаш вагоните што треба да стигнат до Ријека
се вклучуваат во возови формирани во попатните ранжирни станици.
Значи тие вагони ќе патуваат во состав на повеќе возови,
со траси соодветни за нив утврдени со возниот ред и
тие траси се опфатени со организацијата на ранжирните реони.
 
Организацијата на ранжирните реони е главната работа
на железничките инфраструктурни фирми кои менаџираат со пругите и
ранжирните станици и за своите услуги соодветно
од железничките транспортни фирми наплатуваат трошоци
за користење на пругите и ранжирните станици.
Бидејќи крајниот корисник плаќа се, затоа негов интерес е да се формираат
блок возови со фиксни траси од почетната до крајната станица,
па со тоа цената за железничкиот транспорт се намалува,
а се намалува и времето на патување на стоката.  
 


-------------
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 27-Jul-2012 at 14:25
Благодарам за исцрпниот одговор   Cheers



Print Page | Close Window