Print Page | Close Window

Музеј на Град Скопје / Стара Железничка станица

Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Културни
Forum Discription: Музеи, театри, историски објекти...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1435
Printed Date: 24-Apr-2024 at 15:46


Topic: Музеј на Град Скопје / Стара Железничка станица
Posted By: gorco
Subject: Музеј на Град Скопје / Стара Железничка станица
Date Posted: 10-Oct-2011 at 08:08
09.10.2011, 21:20

Ќе добие ли Скопје музеј за 26 Јули?

Нов објект или нова постановка за предземјотресно Скопје

Старата железничка станица или делови од неа е можно да се трансформираат во посебен музеј на 26 јули. Според она што се зборува, предвидено е ревитализација на старата железничка станица, каде што, наводно, би требало да бидат сместени експонатите што се зачувани уште од времето на земјотресот, а се уникатни.

Од Музејот на град Скопје ги демантираат овие информации, кои ги оценуваат како шпекулации, но потврдија дека, сепак, наголемо се размислува како да бидат изложени материјалите што се чуваат во музејскиот објект. Она што го потврдуваат е дека, најверојатно, тие експонати ќе бидат дел од нова, постојана музејска поставка, која ќе биде поставена во самиот музеј, а не во посебен објект надвор од музејот.

„Кај нас се чуваат делови од железниот лустер што е зачуван од времето на земјотресот, а стоел во железничката станица, како и еден од часовниците. Во моментов се размислува како тие да бидат изложени, за што има повеќе идеи“, велат во Музејот на град Скопје.

Нашите соговорници негираат дека постојат идеи за посебен музеј, туку, најверојатно, предметите ќе бидат дел од постојана музејска поставка во рамките на музејот, поточно на источната страна, каде што се лоцирани и буквите на Тито. Просторот на источната страна, како што објаснуваат надлежните, е подновен и сега се размислува како најрационално да се искористи бидејќи е празен. Според нив, експонатите што би биле изложени, а ќе потсетуваат на времето од земјотресот, ќе бидат поделени во неколку фази, опфаќајќи го предземјотресно и постземјотресно Скопје, за што тврдат дека не им е потребен многу голем простор бидејќи се работи за макети што не заземаат голем простор. Но, во никој случај, велат тие, не може да се менува стариот дел од Старата железничка станица од надворешната страна бидејќи е споменик на културата од втора категорија.

Во Општина Центар не сакаа да коментираат што е предвидено да се гради на местото на Старата железничка станица и дали, евентуално, таму е предвидено да никне музеј. Само не' упатија на деталниот урбанистички план. „За Деталниот урбанистички план Стара железничка станица е почната процедура за донесување, усвојување. Тој е објавен на веб-страницата на Општина Центар, каде што може да го погледнете и да видите што е предвидено на посочената локација за која прашувате“, гласеше официјалниот одговор од општина Центар. Сепак, од ДУП Стара железничка станица не може да се види многу, освен дека за просторот околу старата станица е предвидено да биде површина наменета за културата.

„Утрински весник“ веќе објави дека во последната верзија на Деталниот урбанистички план за овој простор се предвидува обнова и развој на разрушениот дел на Старата железничка станица, кој, практично, е планиран да биде влез во новиот деловно-административен комплекс што треба да се гради на просторот меѓу Музејот на град Скопје и „Рамстор“. (Ж.Х.З.-Д.Т)

Статијата е прочитана 216 пати.
http://utrinski.com.mk/?ItemID=3BF2375218EADA4099B6925F2A282CB6



Replies:
Posted By: my Macedonia
Date Posted: 10-Oct-2011 at 08:18
Definitivno  sum protiv obnova na starata Zeleznica!Taa treba taka da ostane, da se vidi sto se slucuvalo. Toa go custvuvas koga ja gledas starata zeleznica! Ako ja pod ili nagradat(kako i da e) togas definitivno kje izgubime nesto sto e znacajno za ovaj grad. Da se renovira fasadata i vnatresnite prostorii (BEZ DA GO SMENAT NADVORESNIOT LI) togas ajde, zosto da ne. Se pocesto zabelezuvam deka se unistuvaat simbolite na Skopje, eve primer Kale ili pak namesto kameniot most, od drugata godina kje bide mostot oko simbolot na skopje(a ziti se kakva istorija ima mostot oko? hahaha da, se gradel vo 2010Crazy )


Posted By: StreetStruck
Date Posted: 10-Oct-2011 at 12:39
PreviousПа дај да не градиме ништо ново и да не ги обновуваме работите што веќе ги имаме, ако не. Одамна подржувам изградба или обнова како сакате на Старата Железничка станица во нејзината првобитна, целосна форма, како пред земјотресот. Дури бев за тоа тука да се смести и градската управа на град Скопје. Мислам дека таква идеја имаше и од Пенов, но не е битно. Ако се обнови, сто посто некој нема да заборави што се случувало, а ако не знае си има и видео записи и фотографии, како сведоштва на едно време и настан.

-------------
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански


Posted By: theMac3donian
Date Posted: 10-Oct-2011 at 13:26
Јас би прифатил да се додаде стаклена/метална конструкција.
Така би се гледал стариот дел а сепак би бил заштитен.
Со тоа и ќе се зачува меморијата за музијот (ќе си ја исполнува функцијата) а и ќе може да се заштити.

Сепак ова прашање мислам дека Скопјани треба сами да си го решат.
Навистина сентименталноста кон овој објект го имаат скопјани и тие треба да кажат „да“ или „не“ или пак до кој степен ќе се обнови/реновира/реставрира...

-------------
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР


Posted By: my Macedonia
Date Posted: 10-Oct-2011 at 14:01
Originally posted by StreetStruck

PreviousПа дај да не градиме ништо ново и да не ги обновуваме работите што веќе ги имаме, ако не. Одамна подржувам изградба или обнова како сакате на Старата Железничка станица во нејзината првобитна, целосна форма, како пред земјотресот. Дури бев за тоа тука да се смести и градската управа на град Скопје. Мислам дека таква идеја имаше и од Пенов, но не е битно. Ако се обнови, сто посто некој нема да заборави што се случувало, а ако не знае си има и видео записи и фотографии, како сведоштва на едно време и настан.


Slikata ne mozes da ja meris so objekt sto mozes da go gledas na zivo.....
Jas sepak mislam deka kje se pravi golema greska ako se cepka muzejot!
Eve jas primer do sega sum bil nekolku pati so drugari i stranci vo Skopje prvoto sto kje prasat e, sto se slucilo so zgradava? A najinteresno i e kako ostanal casovnikot i SAMIOT MUZEJ (znaci interesno e sto mozat da go vidat muzejot vo orginalen izgled posle zemjotresot)
Sto deka kje ima nadgradba itn? Togas kje ima samo fantazii namesto tuka vednas da se vidi kako bilo....STETA navistina...


Posted By: StreetStruck
Date Posted: 10-Oct-2011 at 16:14
Previous Очигледно имаме различни "фантазии". Сакале ние или неќеле мора да се извршат градежни зафати бидејќи во скоро време ќе почнат да се расцепуваат глави од паднати блокови од Музејот. И на крај да се вратам за "фантазиите". Мене ќе ми било многу помило, ако ја видам старата железничка станица во својот целосен сјај, како во некое минато време, отколку ваква каква што е. Целото место околу ја покажува само неумешноста да се изведе тоа што се сакало, а тоа е да се долови ефектот што го имал земјотресот, бидејќи околината е запуштена и оставена на забот од времето. И сигурен сум дека доколку се обновува, ќе се замешаат доста професионални кадри кои би можеле и да ја оживеат Железничката, а од друга страна да остане како потсетник за катастрофата. Сепак Железничката била еден од помонументалните и поубавите објекти во Скопје.


-------------
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански


Posted By: mitatos
Date Posted: 10-Oct-2011 at 16:59
 И ја сум да се врати железничката станица како што си беше од пред земјотресот, без разлика што ке ја пренаменат, само да биде квалитетно и автентично изработено.

-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: HugoGoulding
Date Posted: 10-Oct-2011 at 17:23
Дефинитивно треба да му се даде функција на тоа место и објект.


Posted By: gorco
Date Posted: 10-Oct-2011 at 19:53
Не можам да разберам неколку работи.

Јас не се мешам нападно во активностите за други градови, како Кичево, Битола, Охрид и сл... каде што не живеам, би можел само да кажам што би ми се допаѓало или не (а не категорично да тврдам што чини или не). Но да не терам друг муабет сега ...

Музејов да се обнови бидејки и онака целиот простор сега е за никаде, несреден, а мислам дека би можел да се обнови во истата форма и градба, но со поразличен материјал во боја да речеме (бар во друга нијанса), со што би се потенцирало дека тој дел би срушен во земјотресот. Секако дека идејава е сааатот да си остане каков што е, како и делот кој го преживеал земјотресот.

И откако ќе се реновира повторно, објектот ќе биде еден од поубавите не само во Скопје, туку и пошироко.



-------------


Posted By: gjoko
Date Posted: 10-Oct-2011 at 20:26
можеби ќе ви звучи чудно но Јас немам став дали да се реконструира старата железничка или да остане како споменик на една трагедија.Би оставил поупатени на вакви теми да предложат решение.Не се сметам компетентен за коментирање на културни објекти со ваква или слична судбина/историја.Треба историчари,културни дејци, археолози и архитекти да кажат каква е положбата на вакви објекти во светот и да се размисли што да се прави понатака


Posted By: my Macedonia
Date Posted: 10-Oct-2011 at 20:50
Gorco daj ne preteraj so gradovite, ista drzava e, a deka se mesam za Skopje, toa moja rabota e...
Gjoko ti si vo pravo, no sigurno znes deka arhiolozite, arhitektite itn. kje kazat toa sto im se dopagja na nekomu....


Posted By: gjoko
Date Posted: 10-Oct-2011 at 21:06
да ,ама сигурно знаат повеќе од мене на таа тема,едноставно не би се осудил нешто да тврдам,вака треба-вака не треба


Posted By: lslcrew
Date Posted: 10-Oct-2011 at 22:33
Јас ќе се надоврзам на предходно кажаното од СтритСтрак, Митатос, Хуго, Горчо итн. Сметам дека треба да се реконструира објектот, но предходно да се отстранат сите статички ризични делови, зашто тамо до скоро висе, ако не сеуште, бетонски блокови на парче арматура. Реконструкцијата треба да биде или афтентична или па ултра модерна но под услов строго да го следи габаритот. Симболика дека објектот предходно бил разрушен мора да се запази,а ко е афтентичен тоа потешко би одело, додека модернизам само по себе тоа ќе го отцрта. Дури и еднаш предходно преложив, сега незнам каде е таа монтажа, може да се менува ширината и немора да ја следи истата онаа што била предземјотресот и тоа преку задржување на стилот со варирање во бројот на столбовите во средина. Исто и да се запази можноста во иднина оваа железничка станица да и се врати и функцијата како идна лрт/метро станица.

Горчо те молам да не ги дискредитраме соговорниците по ниеден основ, најмалку по место на живеење, сообено што се работи за главен град кој е сопственост на сите граѓани. Да не треба после да се заплеткуваме и да бришеме постови, молам да прекратиме со таа дискусија.



Posted By: StreetStruck
Date Posted: 11-Oct-2011 at 00:38
Originally posted by lslcrew

Исто и да се запази можноста во иднина оваа железничка станица да и се врати и функцијата како идна лрт/метро станица.


Сакав и ја истово да го пишам прееска и добро што го пиша за да се покрене здрава дискусија. Имено Старата Железничка е позиционирана идеално и како да била проектирана за денешниов град, за сегашново време (што и не се сомневам дека некој мислел малку повеќе од денес). Ако архитектите и планерите во градов кои би работеле на проектов имаат визија, дефинитивно треба да и ја вратат функцијата, заради иднината на Скопје како град со огромен потенцијал. Со самото реализирање на Јужен Булевар (дај Боже што поскоро да се изгради, но како и да е самиот развој на градов ја наметнува изградбата, независно од времето), ќе се види значењето на првобитната и оригиналната функција на железничката станица.


-------------
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански


Posted By: nouseforname
Date Posted: 11-Oct-2011 at 15:35
themac3donian bas se soglasuvam treba da se sredi stariov del ama da se naprai nov-star del od staklo metal ili nesto taka...!


Posted By: gorco
Date Posted: 12-Oct-2011 at 09:42
Мило ми е што највеќето се со став за реконструкција на овој објект.

Секако дека истиот ми можел да се комбинира и како ЛРТ станица во долниот заден дел или подрумот (доколку се направи Јужен Бул. за едно 50 години), додека во најголем дел другиот дел треба да биде Музеј на Град Скопје.

Под идејава за реконструкци, подразбирам дека делот кој не беше срушен ќе остане каков што е, вклучувајки го и часовникот.

-------------


Posted By: stratus
Date Posted: 12-Oct-2011 at 13:45
Не е лошо и делот што би се реновирал да биди музеј на железницата во Македонија


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 12-Oct-2011 at 20:41


За таква работа е потребна пруга до просторот каде што ќе бидат експонатите од возниот парк. Еве го предлогот на Vladimir_P:
http://mz-rail.atwebpages.com/museum/museum.html - http://mz-rail.atwebpages.com/museum/museum.html



Posted By: IN_MOTION
Date Posted: 31-Oct-2011 at 22:28

Денеска случајно на ова налетав:


Проектов е од 2004 та година.

Автори:

prof. Boris Cipan
Miodrag Radonjic - Bato
Ranco Hristov

Повеке инфо на  http://www.ajvarhrrm.com.mk/pro/pr109/pr1.html

Мене ми се допаѓа проектов.



Posted By: mitatos
Date Posted: 31-Oct-2011 at 22:49
Мене ич не ми се допага ,ја губи автентичноста.

-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: zabegan
Date Posted: 31-Oct-2011 at 22:54
мене ми се допаѓа концептот, но не ми се допаѓа тоа што ја чепкале фасадата од западната страна која си е сосем читава
инаку, ако воопшто не сака никој да го чепка објектот, барем нека направат косина како што има на рендеров, да се среди рушевината малку, барем да нема елементи кои можат секој момент да се одронат, како и да не биде толку грда сликата, таман може да го обноват и столбот од кој е останата само арматурата... такви пополнувања, има на римскиот колосеум на пример


-------------
Architects create dreams...politicians create nightmares


Posted By: mitatos
Date Posted: 01-Nov-2011 at 12:39
Јас сум дал и претходно предлози ,столбовите што беа на оваа железничка станица го красеа овој објект исто така фасадата и тие горните шари на фасадата,потполно сметам дека тие столбови комплетно треба да се реконструираат,и треба старата фасада да се обнови ,а внатре како ке изгледа не е битно,овој објект беше еден од најубавите во тогашно време ,и треба и таков да си остане.

-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: axel
Date Posted: 25-Feb-2012 at 15:21

“Лимак“ купи уште една парцела кај Стара Железничка

“Лимак“%20купи%20уште%20една%20парцела%20кај%20Стара%20Железничка
Турската компанија “Лимак“ на денешната јавна лицитација купи уште една парцела кај Стара Железничка во Скопје. Во вторникот на јавното електронско наддавање во Министерството за транспорт и врски истата компанија ја купи првата парцела со површина од 32.000 метри квадратни од “Јужниот булевар“ за речиси 3.3 милиони евра. 

Компанијата “Лимак“, што ќе ја гради  подземната железничка на “Јужен Булевар“,  денеска на електронското јавно наддавање за отуѓување на градежно земјиште што е предвидено со Детален урбанистички план “Стара Железничка Станица“, на општина Центар, купи парцела со површина од 9.895 метри квадратни за цена од 30.675.000 денари.

Како што соопшти Министерството за транспорт и врски, компанијата треба да изгради објект со компатибилни класи на намени – времено сместување, мали комерцијални и деловни единици, големи трговски единици, деловни простории, државни институции и спорт и рекреација. 

“Лимак“ е должна во рок од 15 дена од денот на завршување на постапката за јавно наддавање да ги уплати средствата согласно постигнатата цена од наддавањето и да достави банкарска гаранција за навремено и квалитетно завршување на работите.

http://www.netpress.com.mk/mk/vest.asp?id=99450&kategorija=1


Posted By: Faciste
Date Posted: 28-Jun-2012 at 16:21
Да не поминал некој од тука во скоро време ?! Денес слушнав од вујко ми (кој има канцеларија од спротива) дека ја срушиле цела стара железничка дури и делот со саатот?!

Би било убаво некој да каже ако знае дали е тоа вистина ?!


Posted By: alexsend
Date Posted: 28-Jun-2012 at 20:49
Таман работа. Јас поминувам секој ден тука. Се сруши СЕ што се наоѓа меѓу "Стара железничка" и новата катна гаража која е во изградба. Затоа што ќе се добрадува истата.
Сега убаво се гледа местото на која стоеше пораката од Тито за Скопје и сеуште е празна, а нели кога ја тргнаа рекоа дека било привремено?


Posted By: alexgizh
Date Posted: 28-Jun-2012 at 20:56
Originally posted by Faciste

Да не поминал некој од тука во скоро време ?! Денес слушнав од вујко ми (кој има канцеларија од спротива) дека ја срушиле цела стара железничка дури и делот со саатот?!

Би било убаво некој да каже ако знае дали е тоа вистина ?!


Поминав пред некој ден. Не е точно дека е срушена целата, само нискиот дел лево од часовникот. Кога бев таму сеуште не беше срушен малиот објект во кој е сместена партијата „Титови Леви Сили“, но лично Угриновски ми кажа дека очекуваат да бидат срушени секој момент.

Од сиот потег, веројатно ќе рушат до делот каде почнува старата фасада на железничката, и ќе го остават последниот столб со сводот.


-------------
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.


Posted By: HugoGoulding
Date Posted: 30-Jun-2012 at 19:28


Posted By: HugoGoulding
Date Posted: 30-Jun-2012 at 19:29


Posted By: alexgizh
Date Posted: 01-Jul-2012 at 02:23
Денеска кога поминав видов дека тоа објектчето на „Титови леви сили“ е срушено.

-------------
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 07-Jul-2012 at 22:02
1


2



Posted By: mitatos
Date Posted: 10-Jul-2012 at 16:22
Има ли информации што ке се изгради тука ? или се работи са реконструкција?

-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 10-Jul-2012 at 21:37


За тоа како ќе изгледа објектот нема никаква информација, но мислам дека со сигурност можеме да исклучиме екстериер вистински верен на оригиналната зграда.

Од  други информации засега за жал единствено ова:

Турски „Лимак“ купи уште една парцела кај старата железничка станица

Уште една голема градежна парцела во центарот на Скопје отиде во рацете на турскиот холдинг „Лимак“. На денешната електронска аукција за 9.895 метри квадратни државно земјиште околу старата железничка станица [ http://www.build.mk/?page_id=7058&m=%D0%B4%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B0 - »мапа ], Турците беа единствени заинтересирани и со едно наддавање станаа сопственици на парцелата за 3.100 денари за квадрат, односно вкупно половина милион евра.

Деталниот урбанистички план на ова место предвидува зграда која ќе биде доградба на Музејот на град Скопје, односно старата железничка станица. Предвидената намена на просторот е за културни институции, со максимална бруто површина на објектот од 25.959 метри квадратни, но 49% од неговата квадратура инвеститорот ќе може да ја намени за други содржини и дејности. Најголемата дозволена висина на зградата е 23 метри, односно приземје и пет ката. Рокот за прибавување на дозвола за градење е една година, а рокот за изградба на објектот е 6 години.

Лимак во вторникот http://www.build.mk/?p=12618 - за околу 3,3 милиони евра ја купи и соседната парцела со површина од 31.929 метри квадратни и должина од речиси еден километар, која се протега долж зацртаната подземна траса на Јужниот булевар.

 

http://www.build.mk/docs/users/1/Proekti/Kulturni/Stara%20zeleznicka/StaraZS%2001.jpg">  # http://www.build.mk/docs/users/1/Proekti/Kulturni/Stara%20zeleznicka/StaraZS%20predlog%20plan%20sintezen%20201108%20izv-sz1.jpg">          #


http://www.build.mk/?p=12731 - #
Објавено на 25.02.2012 во категорија http://www.build.mk/?cat=28 - Вести .

Тагови: http://www.build.mk/?tag=%d0%b4%d0%b5%d0%bb%d0%be%d0%b2%d0%bd%d0%b8 - Деловни , http://www.build.mk/?tag=%d0%ba%d0%be%d0%bc%d0%b5%d1%80%d1%86%d0%b8%d1%98%d0%b0%d0%bb%d0%bd%d0%b8 - Комерцијални , http://www.build.mk/?tag=%d0%ba%d1%83%d0%bb%d1%82%d1%83%d1%80%d0%bd%d0%b8 - Културни , http://www.build.mk/?tag=%d0%bb%d0%b8%d0%bc%d0%b0%d0%ba - Лимак , http://www.build.mk/?tag=%d1%81%d0%ba%d0%be%d0%bf%d1%98%d0%b5 - Скопје , http://www.build.mk/?tag=%d1%81%d1%82%d0%b0%d1%80%d0%b0-%d0%b6%d0%b5%d0%bb%d0%b5%d0%b7%d0%bd%d0%b8%d1%87%d0%ba%d0%b0-%d1%81%d1%82%d0%b0%d0%bd%d0%b8%d1%86%d0%b0 - Стара железничка станица , http://www.build.mk/?tag=%d1%82%d0%b5%d0%bd%d0%b4%d0%b5%d1%80%d0%b8-%d0%b8-%d0%bb%d0%b8%d1%86%d0%b8%d1%82%d0%b0%d1%86%d0%b8%d0%b8 - Тендери и лицитации

http://www.build.mk/?p=12731


Posted By: BOJAN
Date Posted: 13-Jul-2012 at 10:34
Морам да кажам дека пропратните објекти, колку и да беа бесправно изградени, генерално добро се вклопуваа со нивната висина и изглед на железничката станица. Она што повеќе ме интересира дали ќе се води сметка со претстојните архитектонски решенија како ќе изгледа целокупниот простор околу музејот, т.е. дали ќе се има сенс новите објекти да бидат континуитет на архитектонска градба на сегашниот музеј. Ако направат рашомонијада од објекти, подобро ќе биде и сегашниот музеј да го срушат!


Posted By: xnx
Date Posted: 13-Jul-2012 at 10:50
malce e licemerno posle tolku vreme ostaveno vo ruina da se bunime sto nekoj konecno se zafati da go sredi objektov koj e eden od najbitnite vo strogiot centar na skopje. e sega sto i kako ke se gradi ke vidime, pa posle ke dadam kritika. inaku mnogu mi smeta sto gi trgnaa bukvite na tito. koi sme nie da briseme del od istorija od licni ubeduvanja(frustracii). strashno. da vidime sto ke se sluci


Posted By: kenzo_fan
Date Posted: 13-Jul-2012 at 10:58

Пропратните објекти беа колку некој да добие ефтин простор во Центар, а кога се почна со изградба 1994-95 дури и се дрзнаа да го именуваат како обнова на стара Железничка.

Денес кога се оди со официјална обнова има начини тоа да се направи извонредно, но се плашам дека такви нешта кај нас не виреат па ќе добиеме пак некоја лоша реализација и уште по-брука намена.



-------------
"Скопје е промашен град" - Арх. Живко Поповски


Posted By: pbanks
Date Posted: 13-Jul-2012 at 11:02
Originally posted by kenzo_fan

Пропратните објекти беа колку некој да добие ефтин простор во Центар, а кога се почна со изградба 1994-95 дури и се дрзнаа да го именуваат како обнова на стара Железничка.



Што точно беше новоградба од таа обнова која ја споменуваш? Јас ја паметам галеријата на Остен (која прва отиде по ѓаволите со рушењето сега, тоа беше оној објект буквално залепен до јужен) како новоградба која се направи изгради некаде во 80те години.

Дали сите останати објекти беа новоградби?


Posted By: xnx
Date Posted: 13-Jul-2012 at 11:27
jas mislam deka ke se odi na rekonstrukcija na postoeckiot objekt (fasadata). ne veruvam deka toa ke bide avtenticno tuku nesto kako teatarot. inaku vaka kako sto bese bese horor film. mnogu arhitekti domasni i stranski reagiraa na toa. pogotovo tie kaficite i galeriite pozadi bea tolku losa slika da mislam deka sreka sto se nafatija. se nadevam nema da bide uste eden trgovski, na 2 ogromni trgovski do nego, niti pa katna garaza(nedaj boze) jas licno bi go napravil golem zatvoren prostor nalik zeleznicka stanica odkade ke bide pocetna stanica na zicarata koja odi do krstot. znaci nesto kako glavna zeleznicka(zicharna) stanica so propratni funkcii kako na sekoja druga zeleznicka vo evropa- restorani banki i licni sodrzini, no da se zacuva eden golem vnatresen hol koj ke dise.

http://static1.kleinezeitung.at/system/galleries_520x335/upload/0/6/2/2107442/westbahnhof_apa_210809_726.jpg

no za zal niti zicarata ke trgne od tuka niti pa veruvam deka nekoj ke misli poveke na estetika otkolku na licen profit


Posted By: kenzo_fan
Date Posted: 13-Jul-2012 at 12:15

Да појаснам, кога реков официјална обнова не мислев на нужна идентичност со оригиналот туку на волуменска обнова - објект кој ќе биде со габарит колку и оригиналот а во кој ќе е вклопен постоечкиот остаток т.е. Музејот. Всушност и не знам дали постои официјална најава за обнова, тоа го реков по инерција на база на некои предлог решенија што циркулираат на нет.     



-------------
"Скопје е промашен град" - Арх. Живко Поповски


Posted By: xnx
Date Posted: 13-Jul-2012 at 12:22
anketava e malce nesoodvetna. opciite se da, kako muzej i ne... a tie sto mislat deka treba da se rekonstruira, no ne kako muzej sto da kliknat??


Posted By: kenzo_fan
Date Posted: 13-Jul-2012 at 12:43
Originally posted by pbanks

Originally posted by kenzo_fan

Пропратните објекти беа колку некој да добие ефтин простор во Центар, а кога се почна со изградба 1994-95 дури и се дрзнаа да го именуваат како обнова на стара Железничка.



Што точно беше новоградба од таа обнова која ја споменуваш? Јас ја паметам галеријата на Остен (која прва отиде по ѓаволите со рушењето сега, тоа беше оној објект буквално залепен до јужен) како новоградба која се направи изгради некаде во 80те години.

Дали сите останати објекти беа новоградби?

Под споменатата “обнова“ се мислеше на доградбата лево од влезот на Музејот, ваљда последно таму беа Титови леви сили, јас го знам како место каде беше кафичот Спутник и некои канцеларии горе, мислам на Синтезис фестивалот/фондацијата за дигитално наследство или така нешто. За остатокот од објектите не можам да се сетам кои беа...има(ше) еден комплекс кафичи и дуќанчиња меѓу паркингот (бивша Меѓународна автобуска) и вагоните што (беш)е постара градба од оваа на Спутник, не знам дали тој дел беше од пред земјотресот па адаптиран или некоја доградба од (пример) осумдесеттите.  



-------------
"Скопје е промашен град" - Арх. Живко Поповски


Posted By: damjan4o
Date Posted: 01-Mar-2013 at 19:25


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 02-Mar-2013 at 01:36
wow

А дали некој налетал на слика или знае кој е објектот што се наѕира од левата страна, кај денешен Рамстор?


Posted By: alexgizh
Date Posted: 02-Mar-2013 at 12:14
Некој ми има кажано дека тоа била старата пошта. Повеќе од ова незнам.

-------------
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.


Posted By: mitatos
Date Posted: 02-Mar-2013 at 23:00
Не е старата пошта поштата беше подолу малку мислам.Ова е нешто по нов објект во тоа време.

-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: mitatos
Date Posted: 02-Mar-2013 at 23:39


Ове поштата од лево, од десно Хотел Бристол ,овој објектот што го збориме е во средина.


-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: alexgizh
Date Posted: 03-Mar-2013 at 00:23
Незнаев за кој објект се зборува. Бидејќи го спомна Рамстор, а Поштата била токму кај што е сега Рамстор, затоа се збунив изгледа.

-------------
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.


Posted By: axel
Date Posted: 07-Mar-2013 at 12:12

ПРОСТОРОТ НА ЈУЖЕН БУЛЕВАР Сe УШТЕ НЕ Е ОГРАДЕН

Музејот на Скопје сардисан од шут

Општинарите од Центар изјавија дека турската фирма „Лимак“ има одобрение за градба, но и рок од две години за да почне со реализација

По ланското отстранување на привремените објекти зад Музејот на град Скопје, ѓубре и разни градежни остатоци с` уште го нагрдуваат просторот на Јужен булевар. На сите страни има искршени тули, штици, стари алишта, пластични шишиња и друг отпад што ветерот го разнесува накај „Рамстор“ и накај Музејот, кој е автентичен споменик што сведочи за катастрофалниот земјотрес во 1963 година. Понекогаш во близина на Музејот може да се видат и диви собирачи на шишиња, кои таму ја чуваат пластиката. Често и преноќуваат во импровизирани шатори.

Оваа локација лани се расчисти заради изградба на хотелски комплекс, но и подземна сообраќајница, сето тоа обврска на идниот градител, односно на местото на сегашниот Јужен булевар ќе се изградат згради, а тој ќе понира под земја. Парцелата со површина од околу 32.000 квадратни метри на лицитација ја купи турската фирма „Лимак“ и за тоа на државата ~ плати 3,3 милиони евра.

Сепак, иако подготвителни работи се случија лани веднаш по продажбата, брз почеток на градежните активности не се наѕира набргу. Такво нешто не најавуваат ни од локалната власт бидејќи местото с` уште не е ни прописно оградено.

Општинарите од Центар изјавија дека „Лимак“ има одобрение за градба, но исто така и рок од две години за да почне со реализација. Во однос на луѓето што често таму носат отпад, посочија како досега во неколку наврати имале акции со полицијата за нивно отстранување, а тоа ќе го прават и во иднина с` додека не почне изградбата.

Подземната сообраќајница, пак, според урбанистичкиот план за овој реон, ќе биде долга 800 метри, а ќе понира шест метри во земја. Пред реализацијата, „Лимак“ ќе изработи главен проект. Kога с` ќе биде готово, обврска на инвеститорот е подземниот тунел да го предаде во рацете на градската власт без никаков надомест.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=363BAE42D20A434FBC1CB98DD3C873AE


Posted By: Ani
Date Posted: 07-May-2013 at 18:21
Што стана со реконструкцијата на станицава ? Ќе се реконструира ?


Posted By: Portal
Date Posted: 23-May-2013 at 00:21
parkingot izmegu stara zeleznicka i ramstor pocnale da go zagraduvaat kako za gradiliste da ke pravat, dali imame info sto ke se grdi tamu?


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 23-May-2013 at 09:57
Го префрлив постот тука, верувам сега и одговорот е јасен.

Се работи за доградба на старата железничка станица. Предвидената намена објектот е 51% за културни институции, а 49% за други дејности за потребите на инвеститорот. Инвеститор исто како и на парцелите врз јужен булевар е Лимак.


Posted By: Ani
Date Posted: 23-May-2013 at 11:51
Се реконструира исто како пред земјотресот ?


Posted By: xnx
Date Posted: 23-May-2013 at 12:47
sigurno malce ke go "zbogatat" kako teatarot


Posted By: Portal
Date Posted: 27-May-2013 at 12:05
Originally posted by Cloverstack

Го префрлив постот тука, верувам сега и одговорот е јасен.

Се работи за доградба на старата железничка станица. Предвидената намена објектот е 51% за културни институции, а 49% за други дејности за потребите на инвеститорот. Инвеститор исто како и на парцелите врз јужен булевар е Лимак.
 
Toa podrazbira deka ova sega zagradenovo ke go gradi investitorot Limak !? Kade 51% ke bide za dzavnite kulturni institucii,  49% na investitorot...
 
Sega gledam deka vaka se zagraduva od dvete strani na postojniot objekt Stara Zeleznicka ...


Posted By: gjoko
Date Posted: 28-May-2013 at 16:30
Јужен булевар се затвора, започнува изградбата на подземната сообраќајница
28.05.2013 - 11:36:49
    
Според последните информации кои ги објави Дневник, јавното претпријатие „Градски паркинг“ доби допис од турскиот инвеститор „Лимак“ да ги тргне рампите од паркиралиштата кај Музејот на Скопје и да им го ослободи теренот за изградба на тунелска улица и деловен комплекс во висина од 70 метри.

Откако турскиот инвеститор „Лимак“ ќе ја почне изградбата на трговски центар и хотел, но и на подземна улица зад Музејот на Скопје, во овој дел од градот ќе стапи во сила ново и изменето сообраќајно решение за движење на возилата. Сегашниот Јужен булевар, кој е врска на центарот на метрополата со Kисела Вода и со Аеродром, и обратно кон Kарпош, е предвидено да понира под земја, а тоа значи дека оваа траса за време на реализацијата целосно ќе биде затворена. Поради тоа, очекувано, сообраќајот ќе биде пренасочен по други алтернативни патишта, како што се „Свети Kирил и Методиј“ (поранешна „Јасмин“) и „Јордан Мијалков“ (поранешна „Железничка“).

Како што пренесе Дневник, од Градот не посочуваат кога точно ќе почнат работите, но лани во март, при потпишување на договорот со „Лимак“, беше кажано дека подземната улица ќе почне да се гради една година по официјализирање на документацијата. Дека почетокот е извесен потврдуваат и неодамнешните настани - претпријатието „Градски паркинг“ доби допис од „Лимак“ да ги тргне рампите од паркиралиштата кај Музејот на Скопје и да го ослободи теренот, поради нивната најава за градење на замисленото. Што се однесува до самиот терен, тој е расчистен уште лани.
http://www.skopjeinfo.mk/gradot/1052838790/juzen-bulevar-se-zatvora-zapocnuva-izgradbata-na-podzemnata-soobrakajnica - http://www.skopjeinfo.mk/gradot/1052838790/juzen-bulevar-se-zatvora-zapocnuva-izgradbata-na-podzemnata-soobrakajnica


Posted By: gjoko
Date Posted: 08-Aug-2013 at 14:42
     
[tube]2Vyv-ZyX-Lg&list=PL75BAB5F84831636B[/tube]


Posted By: Џоле
Date Posted: 08-Aug-2013 at 20:40
Браво бе, имењак! Секоја чест за сите стари видеа што си ги нашол.

-------------
За сè има вторпат


Posted By: violeta23
Date Posted: 02-Jan-2014 at 15:11
Zdravo na site
Jas sum studentka na Arhitektonski fakultet, se obiduvav da najdam osnovi od starata zeleznicka stanica, no edintsveno uspeav da najdam edna slika na koja ima necelosna osnova. Intervenirame na lokacijata, pa sakame da go povrzeme stariot objekt so noviot, no nemame nikakvi informacii. Bi vi bila blagodarna dokolku nekoj ako ima bilo kakva dokumentacija za objektot da mi prosledi.
Fala odnapred


Posted By: albulena
Date Posted: 22-Feb-2015 at 09:42
pozdrav violeta,
jas sega ja imam istata zadaca za koja si napisala, najde li nekoja osnova i dali moze da ja spodelis? fala odnapred )


Posted By: fichot
Date Posted: 26-Feb-2015 at 18:07
случајно налетав на ова, од 93та за конкурс.



Posted By: Z|evzek
Date Posted: 26-Feb-2015 at 21:12
wow


Posted By: zabegan
Date Posted: 26-Feb-2015 at 22:00
значи одамна се планира железничката да се догради со стакло, што и всушност е најбезболно и пристојно решение доколку се изведе како што треба

-------------
Architects create dreams...politicians create nightmares


Posted By: gjoko
Date Posted: 26-Feb-2015 at 22:12
најголем проблем кај ваквите проекти е што никогаш не се градат како што е предвидено према проектот.ова најмногу се однесува на холтикултурното уредување на просторите помеѓу објектите во целината


Posted By: Z|evzek
Date Posted: 26-Feb-2015 at 22:36
violeta23 и albulena можеби на некој начин ќе ви помогнат овие основи и пресеци

Следните слики се од идејното решение на Syndicate studio (Проектантите на спомен домот на Тоше Проевски) Според мене едни од најдобрите архитекти во Македонија.

Се слагам со zabegan Берлинско решение е најдобра варијанта !





































Posted By: kultuzin
Date Posted: 28-Feb-2015 at 22:26
Мислам дека оваа со стаклото се наметнува како најдобро, најлогично и најприменувано решение во пракса. Така да секој друг експеримет би бил кобен за постоечкиот објект бидејќи би го задушил.


Posted By: alexgizh
Date Posted: 25-Mar-2015 at 11:11
И јас го поддржувам тоа решение со една мала замерка - мислам дека треба да се задржи "искршеноста" на преостанатиот свод. Некако вака:



-------------
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.


Posted By: Staro Skopje
Date Posted: 18-Apr-2015 at 23:24
Околината околу објектов можеби би било најдобро да се направи Плоштад на солидарноста, со многу зеленило, некако вака:


Зелено - Зеленило
Бордо- Музеј на Град Скопје
Окер - Пешачка зона
Тиркиз - Фонтана
Розево - Катна гаража
Виолетово - Деловна зграда
Жолто - Музеј на Македонската железница
Бело - Знамиња на земјите и организациите кои помогнале повторно да се изгради Скопје
Црно - Споменикот на жртвите од земјотресот (кој беше во близина, а којзнае каде отиде)
Портокалово - Макетата на Кензо Танге
Црвено - Макета на железничката пред земјотресот


Posted By: kultuzin
Date Posted: 18-Mar-2016 at 11:28


Светлосна инсталација: Старата железничка станица ја доби и другата половина (ГАЛЕРИЈА)























Станува збор за проект на три македонски студентки на кои им припадна една од наградите на меѓународниот натпревар за дизајн од Сан Диего, Калифорнија – CLUE (Community Lighting for the Urban Environment).



Симона Тасевска, апсолвент на индустриски дизајн на Mашински факултет, Ирена Милојеска и Христина Секулоска кои се студенти на Aрхитектонски факултет во Скопје, се добитници на пофалница и почесно споменување за нивната светлосна инсталација на старата железничка станица во Скопје, која ја ревитализира другата половина која беше урната во земјотресот.На натпреварот пристигнале 222 проекти од 51 различни земји, додека жирито кое е составено од седум меѓународни членови додели три награди и три пофалници за најкреативните проекти.



Наша должност беше да избереме место кое не e лимитирано со размер, локација, внатрешност и надворешност, и да дадеме одговор во рамките на локалната реалност. Со употреба на конструкција од лед-диоди, инсталацијата Ab Aeterno оформува спиритуална врска меѓу два временски периоди разделени повеќе од една декада“, додава Тасевска.

Со оглед на тоа што старата железничка станица во Скопје стои половично, инсталацијата ја ревитализира другата половина која што денес недостасува физички, со тоа што креира ново просторно доживување. Во текот на денот ефектот од големата катастрофа на земјотресот од 1963 е се уште видлив, додека за време на ноќта преку инсталацијата, железничката се гради повторно и стои како што стоела пред 52 години.



Студентките велат дека за нив би била огромна чест ако нивната инсталација се изведе на конкретната локација во Скопје до 26 Јули оваа година, и таа биде официјално отворена на овој датум во чест на 53-тата годишнина од скопскиот земјотрес.

„Во план ни е овој проект како идеен да го предложиме во Музеј на Град Скопје и доколку е прифатен од нивна страна, да стапиме во контакт со надлежните институции за можноста тој да биде остварен. И покрај тоа што ние не знаеме што се случува моментално со таа локација и колкави се можностите нашиот проект да биде изграден, сепак се надеваме на позитивна реакција и одговор“, додава Тасевска за Радио МОФ.
http://skopjeinfo.mk/svetlosna-instalacija-starata-zheleznichka-stanica-ja-dobi-i-drugata-polovina-galerija - http://skopjeinfo.mk/svetlosna-instalacija-starata-zheleznichka-stanica-ja-dobi-i-drugata-polovina-galerija


Posted By: BOJAN
Date Posted: 18-Mar-2016 at 14:51
Зградата на Старата железничка станица е вистинско време да прерасне во Музеј на солидарноста од Скопскиот земјотрес, со реновирање на постоечкиот објект, изложбените сали и со конципирање на целосно нова поставка што треба да ги симболизира последиците од Скопскиот земјотрес, меѓународната солидардност и урбанистичкиот развој на Скопје после земјотресот.

Сето останато значајно за Скопје и скопскиот регион, од археолошки пронајдоци до организирање на изложбени поставки треба да се смести во нов објект на Музејот на град Скопје. Еве предлагам, да го затвориме во целост Музејот на ВМРО и по архитектонската интервенција однадвор и одвнатре на ова здание од „Скопје 2014“ во него да се смести Музејот на град Скопје.

На тој начин, ќе дадеме еден вреден придонес во целното, постепено и суштинско разнебитување на проектот „Скопје 2014“.


Posted By: Z|evzek
Date Posted: 18-Mar-2016 at 16:52
Originally posted by BOJAN

Зградата на Старата железничка станица е вистинско време да прерасне во Музеј на солидарноста од Скопскиот земјотрес, со реновирање на постоечкиот објект, изложбените сали и со конципирање на целосно нова поставка што треба да ги симболизира последиците од Скопскиот земјотрес, меѓународната солидардност и урбанистичкиот развој на Скопје после земјотресот.

Сето останато значајно за Скопје и скопскиот регион, од археолошки пронајдоци до организирање на изложбени поставки треба да се смести во нов објект на Музејот на град Скопје. Еве предлагам, да го затвориме во целост Музејот на ВМРО и по архитектонската интервенција однадвор и одвнатре на ова здание од „Скопје 2014“ во него да се смести Музејот на град Скопје.

На тој начин, ќе дадеме еден вреден придонес во целното, постепено и суштинско разнебитување на проектот „Скопје 2014“.
Настрана од твоите политички оргазми, вака не ќе беше лошо да дадеш коментар колку е само предобро решението на колешките... Па еве и некоја објава да напишеше за истото, наместо како онаа пред некој ден за бившиот твој премиер


Posted By: BOJAN
Date Posted: 18-Mar-2016 at 19:05
Originally posted by Z|evzek

Originally posted by BOJAN

Зградата на Старата железничка станица е вистинско време да прерасне во Музеј на солидарноста од Скопскиот земјотрес, со реновирање на постоечкиот објект, изложбените сали и со конципирање на целосно нова поставка што треба да ги симболизира последиците од Скопскиот земјотрес, меѓународната солидардност и урбанистичкиот развој на Скопје после земјотресот.

Сето останато значајно за Скопје и скопскиот регион, од археолошки пронајдоци до организирање на изложбени поставки треба да се смести во нов објект на Музејот на град Скопје. Еве предлагам, да го затвориме во целост Музејот на ВМРО и по архитектонската интервенција однадвор и одвнатре на ова здание од „Скопје 2014“ во него да се смести Музејот на град Скопје.

На тој начин, ќе дадеме еден вреден придонес во целното, постепено и суштинско разнебитување на проектот „Скопје 2014“.
Настрана од твоите политички оргазми, вака не ќе беше лошо да дадеш коментар колку е само предобро решението на колешките... Па еве и некоја објава да напишеше за истото, наместо како онаа пред некој ден за бившиот твој премиер


Zevzek, не разбираш ова што јас го предлагам, во иста или слична верзија, една или друга идеја, ќе биде реализирано многу скоро. Ќе има прави дим во центарот на Скопје!


Posted By: zabegan
Date Posted: 18-Mar-2016 at 21:25
Музејот на град Скопје, ака Стара железничка, може да прерасне во прекрасен музејски/културен комплекс доколку се искористи просторот на срушениот дел

мене како најидеално решение ми звучи до постоечкиот да се изгради нов физички одвоен објект кој ќе ја презентира срушената половина со својата форма... а измеѓу објектите може да има еден покриен двор, под услов да ја вратат плочата со говорот на Тито
може дури и да се направи буквална копија на другата половина, ама битно е да се познава делот што е срушен

-------------
Architects create dreams...politicians create nightmares


Posted By: Staro Skopje
Date Posted: 18-Mar-2016 at 22:08
Јас предлагам улицата од Макпетрол до Нова Македонија да се пренамени во пешачка (со сервисни улички од страните), а на неколку нивоа под неа, кои би биле видливи од горе, да се изгради музеј во кој би се префрлил Музејот на Град Скопје, а Стара железничка да се пренамени во Музеј на солидарноста и Музеј на железницата. Влезот во новиот музеј би бил во мал надземен објект во паркот карши Бристол, додека над улицата би се вееле знамиња на сите земји и организации што се солидаризирале со Скопје. Платото кај срушениот дел од станицата би се пренаменило во летна сцена.

-------------
Градот убав никна, но го откорнаа


Posted By: WolfLeader
Date Posted: 12-May-2016 at 13:47
http://tocka.com.mk/3/195868/starata-zeleznicka-stanica-i-denes-urban-toponim-vo-zivotite-na-skopjani Избрана и фирма која што ќе го гради овој проект ,дали е ова финален проект и навистина ќе се отпочни да се гради ?


Posted By: kultuzin
Date Posted: 12-May-2016 at 13:51


Лимак една од најголемите градежни компании во светот ќе гради во Скопје


Секој град има свои обележја по кои е препознатлив во светот. Тоа се најчесто маркантни архитектонски изданија кои се градени со години, и кои се дел од историјата на една земја. Париз е познат по Aјфеловата кула, Барселона по Гаудиевата Катедрала, Истамбул по Капали чаршијата, речиси секој поголем град има свој карактеристичен белег. Скопје било препознатливо по Старата железничка станица, по Калето, Камениот мост. Она што е карактеристично за исклучителните архитектонски зданија е што секогаш во нивната реализација е вклучен голем, финансиски стабилен инвеститор, кој има искуство и капацитет да изгради нешто значајно.



Токму поради овој факт, добрите познавачи на градежните состојби во регионот, изразуваат задоволство што токму реномираната и светски позната градежна компанија Лимак ќе гради на просторот околу Старата железничка станица во Скопје, а постоечката зграда на Музеј на град Скопје, која се планира да биде возобновена од градските власти, ќе биде умешно вградена во склоп на комплексот. Се планира современ, атрактивен, мултифункционален деловно резиденцијален комплекс кој ќе има за цел да го спои симболот на градот-Старата железничка станица со модерните потреби и животни навики на граѓаните на Скопје.

Основана во 1976 година, Лимак Холдинг постави високи стандарди во областа на градежништвото, туризмот, хотелиерството и инфраструктурата. Компанијата гради капитални објекти во повеќе од 10 земји во светот, а за истакнување е моменталната изградба на најголемиот аеродром во светот, третиот во Истамбул кој ќе биде седиште на 150 авио – компании, паркинг на 500 авиони и шест авионски писти.
http://skopjeinfo.mk/limak-edna-od-najgolemite-gradezhni-kompanii-vo-svetot-kje-gradi-vo-skopje


Posted By: srna_
Date Posted: 27-Jan-2017 at 02:18
Здраво дечки,

Знаете кај може да го download-ирам 3д моделот на Старата Железничка?
Нешто не го наоѓа на 3d warehouse. Фала


Posted By: hcitrS
Date Posted: 25-Apr-2017 at 14:33
Инетересно: и Болоња има свој часовник застанат во времето на железничката станица, во помен на 85те жртви на терористичкиот напад од 2 август 1980.






Posted By: Staro Skopje
Date Posted: 24-Jul-2018 at 12:50
Старите букви повеќе ми се допаѓаа, но сепак е исправена грешката. Се надевам дека со изградбата на комплексот на Лимак пристојно ќе се уреди просторов и ќе стане музеј на отворено. Сега треба да ги вратат и старите имиња на улиците, а музеите и архивите да работат на дигитализација на стари фотографии, видео записи и текстови со цел подобро запознавање со историјата на градов.

https://www.facebook.com/CityofSkopje/photos/pcb.1901859559860247/1901858289860374/?type=3&theater - извор

-------------
Градот убав никна, но го откорнаа


Posted By: ironm
Date Posted: 24-Jul-2018 at 17:35
Еве како изгледаше порано




Posted By: pbanks
Date Posted: 27-Jul-2018 at 11:59
Новиот фонт е одвратен. Или требаше да го вратат како што беше или да го направат многу посовремено.


Posted By: ToniB
Date Posted: 27-Jul-2018 at 13:37
Ова е ужас невиден. Катастрофа.


Posted By: hcitrS
Date Posted: 27-Jul-2018 at 14:30
Calibri со македонска поддршка. Тоа што било по дефолт ко го вклучиле Ворд. Бедници.
А нели тука прерродба се деси, архитектите и фелата биле за се консултирани, невидена транспарентност, креативна слобода... Во некое паралелно Скопје ама.


Posted By: ToniB
Date Posted: 27-Jul-2018 at 17:23
Ова некој што нема благи везе со дизајн и типографија го правел. Како дозволиле ова да се направи, не ми е јасно.

Под итно да се тргне овој срам. Видете само како е од крај до крај, колку визуелна тензија создава тоа. Ништо не е подесено во овој текст. Се е автоматски. Искуцале текст во несоодветен фонт, удирле justified, и... толку. Несоодветен tracking на буквите. Видете колку простор има меѓу буквите во НЕВИДЕНА и после колку простор има меѓу буквите во ТОА. Ова треба да е left aligned. Оргиналот е 5 пати подобар. Ма какви 5, 200 пати.

Па уште и тоа остро осветлувањето што фрла катастрофа сенки да не се чита текстот.

Срамота за градот. Комедии.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 01-Aug-2018 at 17:36

Originally posted by ToniB

удирле justified


Да не го прекопирале слепо word документот врз ѕидов, ќе сфателе дека вака е не само полошо естетски, туку и дека е потешко да се изведе во пракса (не дека добро го извеле, растојанијата се произволни).


Posted By: ToniB
Date Posted: 02-Aug-2018 at 15:25
Мислам и дека почитав дека поради печатни грешки знаков претрпел некои мали промени.

Јас не се ни осмелив да го прочитам од што ми е одвратен.


Posted By: stef4o
Date Posted: 28-Jun-2020 at 11:16
СЕ РЕКОНСТРУИРА МУЗЕЈ НА ГРАД СКОПЈЕ

Во тек е реконструкција на изложбениот простор во Музеј на град Скопје. Реконструкцијата треба да заврши до ноември, а Скопје ќе добие современ изложбен простор по сите светски стандарди.

Финансиските средства за реконструкцијата на музејот во висина од 800.000 евра се обезбедни со грант од Светска банка.







https://www.facebook.com/CityofSkopje/


Posted By: stef4o
Date Posted: 28-Jun-2020 at 16:33
МУЗЕЈОТ НА ГРАД СКОПЈЕ ЌЕ ДОБИЕ НАЈСОВРЕМЕН ИЗЛОЖБЕН ПРОСТОР ВО ЗЕМЈАВА, ВЕЛИ ДИРЕКТОРОТ ЛИСИЧКОВ

Со грант од 800.000 евра од Светска банка почна реновирањето на изложбениот простор на Музејот на Град Скопје. Реконструкцијата вклучува целосна обнова на просторот, со што до крајот на годинава Скопје ќе добие современ и модерен изложбен простор.

„Градежните работи почнаа пред еден месец, со мало задоцнување поради епидемијата на коронавирусот. Во моментов се отстрануваат гипсените ѕидови, по што ќе следува поставување нова електрика и останати зафати. Со овој зафат, Музејот на Град Скопје ќе добие една нова димензија и изложбен просторот каков што нема во државата. На публиката и уметниците ќе има што да им понудиме. Музејот долги години не беше реновиран и се надевам дека после оваа активност ќе продолжиме со реконстуркција на други делови од објектот“, вели директорот на Музејот на Град Скопје Славко Лисичков.

Се очекува градежните работи да завршат кон крајот на ноември и дотогаш Музејот нема да биде отворен за посетители. За повторното отворање на реновираниот изложбен простор ќе биде поставена ретроспективна изложба на Владимир Георгиевски, еден од најзначајните сликари во македонската современа уметност, кој почина во 2017. Изложбата ја подготвува Емил Алексиев, кустос-советник во Музејот.

А. АНТЕВСКА

%20 - https://sdk.mk/index.php/kultura/muzejot-na-grad-skopje-ke-dobie-najsovremen-izlozhben-prostor-vo-zemjava-veli-direktorot-lisichkov/


Posted By: user8642
Date Posted: 26-Jul-2020 at 16:14
Јас би сакал да го искористам денов на земјотресот да изнесам една радикална идеја за овој објект на стара железничка. Имено мислам дека и покрај тоа што градов веќе го има прифатено како споменик саатот на објектот со застанатите стрелки, кој на некој начин природно се има формирано како споменик што е реткост, сепак мислам дека треба да се разгледа опцијата симболично "Скопје да продолжи да живее" односно да се рестартира саатот.

Добро е, супер се, 60 години симболика кон настан во минатото, генерации граѓани беа идеологизирани како контратежа на овој настан, или да се изразам пооширно, во пост-земјостресниот развој на Скопје се чита по малку артикулација на една иделошка борба на комунизмот со природата. Сталин прогласи три жетви и копаше нови реки, ние тука поефтино пројдовме, го развивме Скопје во некој идеолошки правец за инат на земјотресот. Или па да се изразам поуличарски, генерации стручна фела пензија извадија на земјотресов.

Αј да почнеме малку една друга симболика која денес ни треба повеќе од било кога, дека "Скопје не смее да застане". Наместо ретроградни заветувања дека застанатаниот часовник вечно ќе го чуваме во 5:17, ни треба заветување дека Скопје ќе го чува вечно функционален часовникот, како и вечно функционален градот! А на градот му треба повеќе од било кога ваква симболика!

Оние кои што мислам дека не сум во право, нека размислат два-пати, изборјте до десет, можда има "муабет" понекогаш во тоа друг што го кажува иако не се слагате.



Posted By: гитардемон
Date Posted: 26-Jul-2020 at 17:11


Мислев дека тука некаде ќе има втор часовник, ама ќе да не е предвиден.

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: user8642
Date Posted: 26-Jul-2020 at 17:27
Нема поента тамо да има втор часовник, за кого би бил? Овој оригиналниот е битниот што е во фокус на улица Македонија.


Posted By: Staro Skopje
Date Posted: 26-Jul-2020 at 17:29
Стара железничка, со застанатиот саат, треба да си останат вакви како спомен. Скопје треба да продолжи да живее со нови булевари, нови паркови, рушење урбана мафија, нови урбани комплекси, вклучително и Лимак кој се издига тука... Симбол на новото Скопје нека биде кула со часовник кај новата железничка станица, со пешачка улица до плоштад.

-------------
Градот убав никна, но го откорнаа


Posted By: user8642
Date Posted: 26-Jul-2020 at 18:52
Инаку оваа идеја за рестарт на часовникот своевремено на почетокот на мандатот ја имаше и Коце Трајановски, ама идејата беше "надградена и проширена" со друга идеја часовникот да свирел и македонски народен мелос     . И така, заради и други глупости на Коце, оваа добра идеја за рестарт на часовникот остана така "на криво магаре качена" и добро што во таа форма не се реализираше тогаш, со музика.

Мислам дека прашањето излегува од чисто симболика за Скопје и значењето на часовникот, него се кршат копјата едноставно на некоја иделошка основа. Дали повеќе во Македонското општество преовладува прогресивна идеја, да работи часовникот, дека нема застанување, дека нема оставање нефункционални работи. Наспроти е масовната регресивна идеологија во Македонија на затаеност, застанатост, зачмаеност и неменливост на работите, играње со емоциите на Скопјани, евоцирање спомени од "добрите времиња" на старо Скопје, што психолошки гледано е аспсурд зашто човекот ги памти само убавите работи. Истата финта на која Трамп доби голем дел од гласачите. Затоа и не очекувам големо разбирање за ваква идеја.


Posted By: zabegan
Date Posted: 26-Jul-2020 at 19:57

застанатиот часовник е еден од главните симболи на Скопје, како што е камениот мост, или калето на пример... не гледам зошто би го менувале после 60 години, кога веќе е етаблиран како таков толку долго време... не ја гледам паралелата со прогресивност, зошто по таа логика треба да ги модернизираме сите историски локалитети и да ги ставиме во денешна функција

мене далеку поуритантно ми е што еден од главните симболи на градот е сега минорна точка во еден огромен комерцијален комплекс што кога-тогаш ќе згасне, наместо да се прошири како поголем музејски/меморијален комплекс и рушевината да добие подобра естетика, наместо руините во кои седеше долго време, кои ги правеа да личи како да е некоја заборавена рандом рушевина, наместо главниот музеј на градот

-------------
Architects create dreams...politicians create nightmares


Posted By: Zelenikovo
Date Posted: 29-Jul-2020 at 01:02

ова едно време и Коце го сакаше [ http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=68&PID=32833#32833 - 1 ][ http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=44&PID=32883#32883 - 1 ][ http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=68&PID=30028#30028 - 1 ] што до сега како идеја дефинитивно не беше изводлива, евентуално на другиот крај кај Чаршија та да се направи скулптурална конекција со Даут Пашин Амам, воопшто може секој еден тековен Градски Часовник во Скопје да има некоја слична форма ко овој, некаде на стаклена некаде бетонска дрвена метална основа а некаде етерично висејќи во празно, можеби така обележувајќи модерни историски парковски стамбени или административни целини ...

Арно ама сега со Лимак се отвора проблем кој јавнувајќи го МГС одзади токму може некој да го искористи за да искарикира некаква копија на Железничкио Саат, што ќе бидне не само Кич туку и проблематично доколку таква некоја копија на саатот е накинџурена врз некоја алубонд фасада на сегментот од Лимак над-зад МГС, што мора со време да се осуети како не би се добило на крајот на ул.МКД терсене визура, евентуално сето тоа да се испегла со Голем Бел Банер кој би виснал над МГС како би направил дистинкиција во визурата утре одзади, на кој Банер може да се проектираат тековни абери за градски манифестации изложби и настани кои во позадина би имале контури на саатот, или можеби одвреме навреме меѓу културно-рекламните проекции да се оди со проекција од саатот ...

Originally posted by http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1658&PID=243508#243508 - Zelenikovo

]



Posted By: hcitrS
Date Posted: 22-Nov-2023 at 14:31
КУЛТУРНОТО НАСЛЕДСТВО НА СКОПЈЕ СОБРАНО ВО ПОСТОЈАНА ПОСТАВКА, СЕ ОТВОРА В ПЕТОК ВО МУЗЕЈОТ НА ГРАД СКОПЈЕ

Изложбата „Музејот – Кустос на градот“ ќе се отвори на 24 ноември во 19,30 чaсот во Музејот на Град Скопје. Станува збор за изложба која е поставена со цел да прерасне во постојана поставка, која хронолошки го претставува историскиот и културниот развој на градот Скопје.

Од Музејот велат дека богатото културно наследство на градот е раскажано преку музејски предмети, фотографии, документи и макети, почнувајќи од периодот на неолитот, железното време, раната антика, римскиот период, средниот век, османлискиот период, 19. век, 20. век па сѐ до денес.




„Музејот на Град Скопје го чува, истражува и промовира културното наследство на градот. Археолошкото, историското, оделението за историја на уметност, архитектонското и етнолошкото одделение содржат голем број музејски предмети распределени според временскиот период, содржината и контекстот за кои зборуваат. Изложбата е комплексна музејска поставка, која преку музејските предмети поставени во соодветен меѓуоднос и контекст, има за цел на посетителот да му овозможат содржинска, визуелно атрактивна приказна“, велат од Музејот.

Оттаму додаваат дека во реализацијата на изложбата учествувале сите кустоси и вработени во Музејот и дека е подготвена без пари.

Б. НЕСТОРОСКА

извор: https://sdk.mk/index.php/kultura/kulturnoto-nasledstvo-na-skopje-sobrano-vo-postojana-postavka-se-otvora-v-petok-vo-muzejot-na-grad-skopje/ - https://sdk.mk/index.php/kultura/kulturnoto-nasledstvo-na-skopje-sobrano-vo-postojana-postavka-se-otvora-v-petok-vo-muzejot-na-grad-skopje/



Print Page | Close Window