Print Page | Close Window

Изградба на оџак

Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Изградба и ентериери
Forum Discription: Совети, искуства, едукација, проекти...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1970
Printed Date: 13-Jul-2025 at 20:59


Topic: Изградба на оџак
Posted By: Nikola
Subject: Изградба на оџак
Date Posted: 11-Dec-2012 at 18:15
Сакам да изградам надворешен оџак од полна цигла ( тула). Ме интересира дали има некои стандарди во градењето, односно пропишани димензии за ширина и колку треба да биде високо над кровот од куќата како подноцна не би имал проблеми со враќање на чад.



Replies:
Posted By: gjoko
Date Posted: 11-Dec-2012 at 19:30
најдобар оџак можиш да добиеш ако го направиш од готовите оџаци,каде централниот дел е направен од цилиндри-хилзни изработени од огноотпорен материјал-шамот,па се става надворешен бетонски оклоп,а просторот помеѓу се полни со ленти од тервол.

најважна каракеристика на оџакот е температурната изолација.што значи тоа?доколку ѕидовите на оџакот лесно ја проведуваат топлината,внатрешните ѕидови на оџакот во тој случај ќе бидат ладни,и ќе настапи ефект на кондензација,при што на ѕидовите ќе се нафаќа слој на ѕифт-катран.дихтувањето и излоцаијата се најважни елементи.

ширината на оџакот зависи од температурата на чадот и висината на оџакот.доколку се употребуваат печки како италијанските камини каде искористувањето е скоро 70%,фабриката препорачува вметнување на цевка од ф80 мм,поради изразито ладниот чад.доволно за една куќа е ширина од две цели и тули а длабина од две цели тули.

никако да неправиш два соседни оџаци поради можноста да се појави процеп помеѓу нио и да се добие ефект на `расипан карбуратор`.принципот на оџак и карбуратор е скоро ист.

висината на оџакот се одредува така да биди највисока точка од страната од каде дува ветерот.доколку ветерот е со променлив правец,тогаш оџакот треба да бидо највисока точка на куќата(да имам молив и лист ќе ти го објаснам тоа од аеродинамички принцип)



Posted By: Dragan
Date Posted: 11-Dec-2012 at 22:49
Иако навидум лесно е да се изгради оџак но пред се треба да се запазат некој главни функции за изградбата. Најчесто се изработуваат  од посебни префабрикувани елементи кои ќе служат за одведување на гасовите, секој оџак мора да има сој почеток или дно за собирање и за чистење на каналот преку специјални вратички и исто така секој оџак треба да има добар завршеток односно да биде обработен со капа кој ќе го штити од надворешни влијанија.
Е сега ако оџакот се преоктира од надворешен ѕид потребно е да се обезбеди доволна дебелина на зидот од надворешната рамниа до каналот да биде минимун 25ц!. Во средните ѕидов заштитна дебелин треба да изнесува 12 цм. Минималниот пресек  на каналот да изнесува од 80-100цм2 ( доволно само за една грејна печка).
Најважно е завршетокот на каналот, ако се работи за рамен покрив оџакот треба да се изгради  со висина од 150-200 цм над покривот, а додека се работи за таванска конструкција  тие треба да излагаат ба покривот од 40-150 цм .


-------------


Posted By: Nikola
Date Posted: 12-Dec-2012 at 19:25
Би благодарам на советите. Сигурен сум дека ќе ми бидат од корист


Posted By: Гизмо
Date Posted: 21-Dec-2012 at 00:32
sakam da prasam nesto vo vrska so temava sto ja razglobuvate... Pravev odzak ama kako i izrekata siromaviot plakja 2 pati, taka i jas. Go napraviv celosno no do keramidite ne go izmacav nitu pak mu staviv nekakva izolacija, i sega pocna da tece od tavanot.. gore nema nisto no nekade formira kondenzacija i protekuva dolu vo sobata. Prasanjeto mi e dali dokolku sega stavam izolacija tervol + giter okolu samiot odzak, ke ima nekakvo podobruvanje na situacijava ? go cistev odzakot no ne e do toa. mislev i deka e od toa sto nemase kapa nad nego no ne e ni toa. pomos ako nekoj imal slicna situacija i nekako ja resil.
 


Posted By: gjoko
Date Posted: 21-Dec-2012 at 01:26
кондензацијата е она што го пишував погоре.внатрешниот ѕид на оџакот(каде што поминува чадот) е ладен ,чадот е топол и доаѓа до кондензација.треба да се изолира оџакот.не е добро дирекно да се стави тервол,бидејќи на споевите на тулите каде е малтерот со тек на време ќе се јави пукнатина,па оџакот нема да заптива добро.пожелно е прво темелно да се малтериса,па да се стави или тервол или да се опшие со полна тула како што направив јас.5-6 години го користам оџакот и засега не е ни близу за чистење,нема што да се чисти.а користам се си сешто за загревање-јаглен,дрва,брикети,најлони полнети со пилевина помешана со шишарки,т.е.све што ќе ми падне во рака


Posted By: +Protagorist
Date Posted: 21-Dec-2012 at 11:12

еве и посовремено решение за истиот проблем

[tube]S42OdCW7OP0[/tube]

-------------
HaјсилнoтoOpужјe https://archive.is/Vu2G4 - е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв


Posted By: +Protagorist
Date Posted: 18-Jan-2013 at 17:30

имам оџак кој баш и не е најдобро направен,е сега настрана потенфцијални проблеми што би можеле да се јават од заеднички оџак ил повеќенаменски оџак,ко што е опишано на линков http://www.forum.hr/showthread.php?t=412819&page=2 - http://www.forum.hr/showthread.php?t=412819&page=2 знам може ко што е наведено во пост 39 од линкот,но ме интересира дали би било проблем да се стави обичен аспиратор или свртен вентилатор во самата цевка на печката наместо во ил над оџакот, и дали вакво нешто е применливо и кај заѕидани камини!?



-------------
HaјсилнoтoOpужјe https://archive.is/Vu2G4 - е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв


Posted By: gjoko
Date Posted: 18-Jan-2013 at 19:50
аспираторот можи да им прави проблеми на тие на тебе,ќе им внесува чад и миризба создавајќи натпритисок во самиот оџак


Posted By: +Protagorist
Date Posted: 18-Jan-2013 at 20:11
не не, се работи за самостоен оџак,само ми треба начин како да го убрзам протокот со оглед дека во моментов не е идеална опција да го преправам истиот,инаку оџакот е предвиден за ќумбе а печката е трајножареча ем се полни од горе,па кога ќе ја посложам сакал нејќел ми се враќа чад а особено ако е ветровито,но воглавном ова е случај додека пројде првото полнење потоа нема зијан,затоа и ми треба некоја лесна закрпа до напролет!

инаку барајќи соодветно решение налетав на интересна иновација,а како таква посвојствена за камини но во секој случај економична опција за регулација на испусноста на чадот http://www.eurocowls.com/chimneycontrol.html - http://www.eurocowls.com/chimneycontrol.html

иако основно е правилно изолирање и димензионирање на оџакот,всушност за чадот многу што зависи од тоа како и на што се грее чоек,минатата година падна една сува топола па тоа беше парна локомотива ова печкава,ајде бар добро за потпала!

[tube]pC67gBhWu0Y[/tube]


-------------
HaјсилнoтoOpужјe https://archive.is/Vu2G4 - е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв


Posted By: gjoko
Date Posted: 18-Jan-2013 at 20:26
трајножаречите се доста незгодни,сум ги имал цел живот.за да влечат подобро потребно е ложиштето што се втерува средина да е добро заптиено,т.е. да не нема никакви процепи.кога ќе го извадиш нагоре,има жлеб на дното од печката,тука треба добро да заптива за да не оди пламенот и чадот на разни страни туку да се канализира.добро е на сите места да се стави од негорливине траки(азбестни).

друг начин да се подобри влечноста на оџакот е да се надгради,со секоја тула нагоре ќе влечи подобро.

она со хартијата не го разбрав најдобро.јас ја спалувам без проблеми нема проблеми никакви.

пошто имам многу добар и широк оџак(4 слојен ѕид) јас го потпалувам со десетина шишарки,и за брзо време се постигнува голема влечност.

шеста година го користам овој оџак и поради добрата температурна изолација нема никакви наслаги на ѕидовите.тотално е чист од внатре,нема потреба од никакво чистење


Posted By: +Protagorist
Date Posted: 18-Jan-2013 at 21:33

е сега и ти ептен математика му удри,а ќе нема процепи кога ќе ја затнам цела со огноотпорен силиконски лепак кој колку толку е поздрава (еколошки) варијанта него тоа азбестната трака,сепак кај мене гајретот е од оџакот пошто да е ко што треба цугот нема да ми враќа чад воопшто,затоа и велам може е паметно привремено да импровизирам со контра-вентилаторче т.е. аспираторче додека го решам оџакот потака

инаку ако го продолжам а и така е тесен мислам уште толку ќе ја утнам работата,нејсе може најлезет решение ќе биде потпалатада оди со брикети наместо дрва а така би куртулил од екстра чад со оглед дека брикетите брзо прават голем жар

што е за хартијата,претпоставувам мислиш на советот од видеото,каде потенцираат да не се палат весници а најверојатно заради оловните бои кои се користат при штампањето

-------------
HaјсилнoтoOpужјe https://archive.is/Vu2G4 - е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв


Posted By: gjoko
Date Posted: 18-Jan-2013 at 21:48
ние сме толку затрупани со олово,да ова малку не ни влијае баш многу.а и кога ги листаме весниците нели прстот прво го налигуваме , а со тоа дирекно оловото влегува во нас.

пробај да го изолираш топлотно оџакот со процврстување на тервол од дтраните таму каде можи(на таван).кога оџакот е потопол помалку има саѓи на ѕидовите и повеќе ќе влечи.

тоа со брикетите е добра идеа,сум користел и задоволен сум.сега има едни струмички како хилзни долги 40-50 см,со отвор во средината и поминати на пламен со голема температура одозгора,што знатно допринесува за побрзо горење(ова е добро објаснето во една од емисиите на Дискавери-дуал сарвајвер каде ќе запалат памучна крпа и ќе ја стават во конзерва и ќе ја покријат да нема воздух.кога ќе се јагленизира,многу брзо се пали)


Posted By: +Protagorist
Date Posted: 09-Sep-2013 at 16:04


еј Ѓоре ова што зборевме лани ето га пак на дневен ред и дефинитивно морам да одам со нов оџак наместо закрпа на стариот иако вреди и тоа да се проба ако математиката ептен ми скубне од ракав! сепак бидејќи размислувам http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1802&PID=158403#158403 - трајножаречата да ја заменам со бугарски камен та посекако ќе ми треба и нов оџак!

јас би одел со тоа двослојната цевка та дури и околу неа би ставил тервол освен што и самата е изолирана,само незнам дали и од тоа ротирачките капи да ставам ил да го оставам отворен, плус бидејќи кај http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/gradjevinarstvo/instalacije-grejanja-i-klimatizacije/zidanje-dimnjaka?page=1 - Шиедел ова изолиранава цевка е 50 евра метар [ http://www.youtube.com/user/SchiedelSlovensko/videos - 1 ] најверојатно за да заштедам (иако незнам колку е паметно) би одел со оџакот директно од висината на штуцната т.е. каналот помеѓу ќункот внтаре и цевката од оџакот надвор, јасно со сите пропратни елементи, но место оџакот да биде исцело изѕидан да би летечки т.е. заѕидан високо!

[tube]WGX-7AWLlnw[/tube]

SANACIJE DIMNJAKA

Vjerojatno niste znali da prema procjeni dimnjačarske struke u RH je 65-70% dimnjaka u upotrebi neispravno!  Ukoliko na neku od dolje navedenih tvrdnji imate pozitivan odgovor, znajte da Vam je vjerojatno potrebna sanacija dimnjaka!

- Želim uštedjeti troškove 

- Mijenjam ložište (bojler) 

- Ovlašteni dimnjačar otkrio je oštećenja na mom dimnjaku 

- Neugodan miris u stambenom prostoru u kojem je dimnjak smješten 

- Dimnjak je stariji od 10 godina

Karakteristike novih trošila su visoka učinkovitost, niže temperature izlaznih dimnih plinova te veći stupanj kondenzacije, što uzrokuje promjene profila i materijala postojećeg dimnjaka, kako bi mogao kvalitetno djelovati u promijenjenim uvjetima.

Vremena se mijenjaju pa plin postaje jedan od najskupljih energenata – sve veći broj korisnika u prijelaznom razdoblju (proljeće, jesen) ili čak za glavno grijanje koristi drvo kao energent. Grijanje na drva predstavlja najstariji oblik grijanja, no ložišta na drva su također kroz godine tehnološki usavršena s ciljem veće učinkovitosti grijanja, pa također dolazi do stvaranja veće količine kondenzata, ali ne i smanjenja količine dimnih plinova te je izuzetno važna kvalitetna prilagodba dimnjaka.

Schiedel u svom proizvodnom programu za sanacije nudi rješenja za sve vrste trošila, bez obzira na vrstu goriva. Schiedel sistemi sanacije dimnjaka zadovoljavaju međunarodno priznati test otpornosti na koroziju GASTEC, te posjeduju sve potrebne, zakonom predviđene Izjave o sukladnosti proizvoda.

IMA 

Dobar protok Troslojni dimnjački sistem – plaštevi od laganog betona s optimalnim mjerama i kanalima za prozračivanje, toplinska izolacija visokog stupnja kvalitete i cijev od tehničke keramike, koja osigurava siguran protok izlaznih dimnih plinova. 

Sigurnost od dima i pozara Velike razlike u temperaturama dovode do napuklina kod nekvalitetnih ili jeftinijih rješenja izrade dimnjaka. Kod troslojne konstrukcije dimnjak je siguran od napuklina i nepropustan je kad dođe do sagorijevanja (čak i kod temperatura iznad 100°C). 

Neosetljivost na vlagu Jedna od posljedica sagorijevanja plina, drva ili loživog ulja je kondenzat. Nepropusna cijev od tehničke keramike u kombinaciji s dimovodno-dozračnim sustavom održavaju dimnjak suhim. Ostatak kondenzata sigurno se odvodi kroz kondenzacijsku posudu na dnu dimnjaka. Ugradnjom takvog dimnjaka, vješti graditelji izbjegavaju visoke troškove sanacije u budućnosti. 

Otpornost na koroziju Jedna od posljedica sagorijevanja je i stvaranje agresivnih kiselina u izlaznim plinovima, koje oštećuju klasične dimnjake. Schiedel tehnička keramika izrađena specijalnom tehnologijom, otporna je na agresivne kiseline, pa do takvih oštećenja ne dolazi. 

Jamstvo dugotrajnosti Kupnjom originalnih dijelova sistema dimnjaka Schiedel ostvarujete tridesetogodišnje jamstvo otpornosti na vlagu, sigurnosti od dima i požara, te otpornosti na koroziju. 

Univerzalnost Schiedelovi univerzalni dimnjaci opremljeni su za sve postojeće i najavljene buduće tehnologije grijanja. Tehnika budućnosti lišava Vas troškova sanacije prilikom zamjene ložišta, te na taj način i danas štedite novac. 

Jednostavna montaza Schiedel nudi savršeno usklađene dijelove, počevši od troslojnog sistema, do pribora, od gotovog podnožja do glave dimnjaka. To znači malo vremena utrošenog za montažu , uštedu troškova i izbjegavanje skupih pogrešaka. 

Schiedel Setovi Schiedel setovi sadrže sve elemente, koji su potrebni za kvalitetnu ugradnju i siguran rad dimnjaka. Kupnjom seta, a time i originalnih Schiedel dijelova, ostvarujete 30 godišnje jamstvo otpornosti na vlagu, sigurnosti od dima i požara, te otpornosti na koroziju. 

60 godina uspesnog rada SA SISTEMIMA DIMNJAKA. Schiedel je profesionalac za dimnjake, a kao vodeći svjetski proizvođač i lider, razvija i proizvodi sisteme dimnjaka, koji zadovoljavaju optimalne standarde ugradnje i prilagođavaju se novim trendovima ložišne tehnike. 

Profilirana cijev od tehnicke keramike Razvijena i izrađena od strane Schiedelovih stručnjaka, kako bi zadovoljila visoke zahtjeve modernih ložišta. Najnaprednija tehnologija izrade izostatične cijevi, te posebno razvijeni profil cijevi za povećani učinak izmjene topline „krivci“ su za sigurnost od dima i požara, te otpornost na vlagu i koroziju. To jamči ispitana kvaliteta i sigurnost, koje su potvrdili državni instituti, te stalne interne kontrole proizvodnje.


SANACIJE DIMNJAKA

Stari, dotrajali, te dimnjaci neprilagođeni korištenom ložištu ili energentu, osim što su prijetnja zdravom okruženju svakog stambenog prostora, najveća su prijetnja sigurnosti svih stanara. Nerijetki su slučajevi trovanja ugljičnim monoksidom ili požara nastalih zapaljenjem čađe u dimnjacima, koji ne zadovoljavaju karakteristiku vatrootpornosti, a koji vrlo često dovode do smrtnih slučajeva.

Isključivo pravovremeno prepoznavanje problema vezanih uz postojeći dimnjak, može pomoći u sprečavanju mogućih štetnih posljedica. Kao što je prilikom novogradnje potrebno obratiti pažnju na kompatibilnost dimnjaka s ložištem i korištenim energentom, isto je potrebno uzeti u obzir prilikom sanacije dimnjaka. Ispravna sanacija uključuje individualan pristup svakom dimnjaku, snimanje postojeće situacije, izradu proračuna prema željenom ložištu i energentu, te preporuku o potrebnom sistemu dimnjaka. Najveći broj dimnjaka sanira se sistemima dimnjaka od nehrđajućeg čelika i pri tome je važno da takvi dimnjaci budu vatrootporni, te otporni na kondenzat i koroziju. 

NEUGODAN MIRIS U STAMBENOM PROSTORU U KOJEM JE DIMNJAK SMJEŠTEN

Zbog puknuća u stjenkama dimni plinovi, umjesto u atmosferu, prodiru u prostor u kojem je dimnjak smješten. To su najčešće dijelovi stana u kojem stanari najviše borave (dnevne sobe, spavaće sobe…), a pukotine u većini slučajeva nisu vidljive jer su prekrivene raznim oblogama, poput tapeta ili drvenih obloga, koje ne mogu spriječiti ulazak neugodnih mirisa, a i štetnih izlaznih dimnih plinova. Štetni izlazni dimni plinovi uzrokuju bolest ili u najgorem slučaju smrt stanara.

Neugodan, kiselkast miris koji se pojavljuje u stambenom prostoru mora Vam biti alarm da pozovete ovlaštenog dimnjačara i hitno pokrenete sanaciju neispravnog dimnjaka.

Kao i većina ostalih dijelova kuće ili stana, dimnjak je nakon dugotrajnog korištenja potrebno obnoviti, jer postoji velika vjerojatnost da nema više karakteristike poput nepropusnosti, vatrootpornosti, te otpornosti na vlagu i agresivni kondenzat, a što je potrebno da se zadovolji potpuna funkcionalnost dimnjaka.

ENERGETSKA EFIKASNOST I KONDENZACIJSKA LOŽIŠTA NOVE GENERACIJE

Projekt Europski cilj 20-20-20 do 2020.g. odnosi se na povećanje energetske efikasnosti za 20%, 20 % obnovljivih izvora energije, te smanjenje emisija stakleničkih plinova za 20%.

Vezano uz takvu novu strategiju, proizvođači ložišta i kotlova najavili su ukidanje proizvodnje i zamjenu klasičnih ložišta s kondenzacijskim i niskotemperaturnim ložištima do 2013. g., a sve u cilju uštede energije i smanjenja emisije CO2. Takva ložišta rade u kondenzacijskoj tehnologiji, imaju znatno manje izlazne temperature dimnih plinova (i do 30°C), čime se povećava njihova učinkovitost i do 115%. Ugradnjom kondenzacijskog ložišta postižu se uštede od 10-15 % u usporedbi s drugim novim kotlom, a do 30% u odnosu na kotlove starije od 30 godina. U takvim slučajevima dimnjak mora biti nepropustan i otporan na agresivni kondenzat, te imati svojstva rada u mokrim uvjetima. Kako bi se u potpunosti iskoristila energetska efikasnost ložišta, te kako ne bi došlo do oštećenja dimnjaka ili samog stamenog prostora, dimnjak po tehničkim karakteristikama treba biti u potpunosti kompatibilan s takvim ložištem. Dimnjaci u svojoj primarnoj funkciji omogućavaju pravilno odvođenje dimnih plinova, te na taj način omogućavaju sigurnost i stanara i kuće. Samo efikasni, dobro izolirani te prikladni dimnjaci omogućavaju rad uređaja, odnosno ložišta na najvišem stupnju učinkovitosti, te proizvodnju najmanjih razina ispušnih plinova.

Jedan od osnovnih dijelova dimnjaka je unutarnja cijev, koja istovremeno mora biti otporna i postojana na temperaturne promjene, te na agresivne kondenzate, koji nastaju u dimnjaku. Cijevi od šamota, koje se u gradnji još uvijek koriste, nažalost ne mogu zadovoljiti zahtjeve modernih ložišta jer zbog poroznosti propuštaju kondenzat, koji nastaje u dimnjaku, dok cijevi od drugih materijala (kao što su plastika i sl.) ne mogu zadovoljiti visoke temperature i temperaturne promjene koje nastaju u dimnjaku, te zadovoljiti vatrootpornost u objektu, koja je zahtijevana prema usvojenim normama. Takvim uvjetima u potpunosti se može prilagoditi Schiedel profilna cijev od moderne tehničke keramike.

KONCEPT ENERGETSKE KORISTI

Kuću koja omogućuje sigurnu budućnost prepoznajemo po broju dimnjaka!
Schiedelov koncept energetske koristi 3+1 predstavlja optimalnu kombinaciju moderne tehnike i najviše orijentacije prema koristi koja je osigurana za stanare. A upravo to je ono što će Vašem domu trebati i sutra! Sistemi dimnjaka Schiedel objedinjuju sve prednosti koje su Vam ili će Vam biti potrebne – kompletnost, sigurnost, brzina i jednostavnost ugradnje svih elemenata uz osigurano jamstvo od 30 godina prilikom ugradnje originalnih dijelova. Razgovarajte sa svojim projektantom ili stručnjacima iz Schiedela o kvaliteti Schiedelovog koncepta energetske koristi 3+1, jer samo planska gradnja, koja predviđa unaprijed sve mogućnosti, štedi Vaše vrijeme i novac.

1. Dimnjak za centralno grijanje, odnosno glavna peć za grijanje
Preuzima odvod izlaznih dimnih plinova ložišta centralnog grijanja i čini ga samostalnim i neovisnim. Potpuno univerzalan sistem dimnjaka Schiedel Advance omogućuje korištenje trenutno najisplativije vrste grijanja, ali i prelazak na novu vrstu grijanja u budućnosti, te Vam na taj način osigurava velike uštede u budućnosti.

2. Dimnjak za kamin
Kamin u stambenom prostoru, koji omogućuje ugradnju sobnog otvorenog ili zatvorenog kamina, jamstvo je zadovoljstva udobnošću stambenog prostora. Svejedno je hoćete li se za njegovu ugradnju odlučiti odmah ili za nekoliko godina, kada će Vam to dozvoljavati kućni budžet. Bitno je da ste na vrijeme planirali i instalirali dodatni Schiedel Advance ili UNI plus dimnjak.

3. Sigurnosni, pričuvni dimnjak
Svake zime aktualna „plinska“ kriza, potaknula je pitanje postojanja alternativnih izvora grijanja u slučajevima problematičnih isporuka plina. Posljedice vremenskih nepogoda, oluja, snježnih katastrofa, u vidu nesigurnosti u opskrbi električnom energijom, već smo osjetili, iste su izgledne u budućnosti, zbog raspada sistema zbog dotrajalosti, pa na vrijeme moramo biti svjesni negativnih posljedica ovisnosti grijanja o samo jednom energentu. Jedini preduvjet korištenja alternativnih izvora grijanja je sigurnosni dimnjak, koji će Vam omogućiti spajanje peći i osigurati toplinu Vama i obitelji korištenjem trenutno dostupnog energenta. Više o pričuvnom dimnjaku

4. Višefunkcionalni ventilacijski kanal
Predstavlja inteligentno rješenje za nebrojeno mnogo mogućnosti ugradnje. Koristi se u svrhu ventiliranja prostorija, ili za provođenje instalacija, kao štosu cijevi za centralno grijanje, klima uređaje, satelitske antene i još mnogo toga.

 

 



-------------
HaјсилнoтoOpужјe https://archive.is/Vu2G4 - е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв


Posted By: +Protagorist
Date Posted: 11-Sep-2013 at 16:00
Originally posted by +Protagorist

еј Ѓоре ова што зборевме лани ето га пак на дневен ред и дефинитивно морам да одам со нов оџак наместо закрпа!
...
најверојатно за да заштедам (иако незнам колку е паметно) би одел со оџакот директно од висината на штуцната т.е. каналот помеѓу ќункот внaтре и цевката од оџакот надвор, јасно со сите пропратни елементи, но место оџакот да биде исцело изѕидан да биде летечки т.е. заѕидан високо!


Колку е ова паметно,да не одам по цел ѕид со оџакот навистина незнам,со оглед дека прв пат ќе ѕидам нов оџак!?

најдов абер само за висината над кровот http://www.diminox.hr/index.php?option=com_content&view=article&id=10&Itemid=16 - http://www.diminox.hr/index.php?option=com_content&view=article&id=10&Itemid=16 но неможам да најдам соодветно инфо за подпритисокот и должината иако има од каде да барам (ајде не сум седнал да исчитам ова скриптава http://www.vusb.hr/~mcobovic/encert/Fizika_zgrade_Buzov.pdf - http://www.vusb.hr/~mcobovic/encert/Fizika_zgrade_Buzov.pdf

Патем дали чул ил користел некој спреј за подмачкување печки и оџаци [ http://www.stovesonline.co.uk/heat-resistant-spray-paint.html - 1 ][ http://www.forum.hr/showthread.php?p=31677414#post31677414 - 2 ][ http://mvpycommerc.com/products.php?product=Hemi-Gar - 3 ] колку да не фрлам на слепо камен а да ги попрска уште однапред печката и ќункот иако може и баш не е паметно нови елементи да дооправам




-------------
HaјсилнoтoOpужјe https://archive.is/Vu2G4 - е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв


Posted By: gjoko
Date Posted: 11-Sep-2013 at 18:10
Од големо искуство што имам со оџаци,најбитно е внатрешноста на оџакот да е добро термички изолиран од надворешноста,т.е. оџакот да не се лади лесно.втора работа е да има добар провев,т.е. оџакот да ствара промаја.ако е оџакот со поголем Ф тогаш потребно е да има и поголема висина за до би се постигнало добар `ѕуг`.

а дали оџакот ќе почнува од подрум или од прв плоча е прашање на хигиена при чистењето на таложникот.

кај чистачот никако не смее да влегува воздух,треба да е добро задихтовано ,бидејќи колку влегува воздух,толку помалку ќе влечи оџакот.

најдобро е внатрешниот дел од оџакот,тој што е дирекно подложен на чадот да биди изработен од шамот или сличен материјал ис о метод на составување на севка во цевка а не со малтер.малтерот со тек на време се деградира од влијанието на топлината и влагата


Posted By: +Protagorist
Date Posted: 11-Sep-2013 at 18:23

Благодарам за думите!

- најбитно ми беше да ја расчистам оваа што велиш хигиенскава,со оглед дека вака и побајаги ќе заштедам т.е. поисплатливо ако ги прескокнам тие 3м.цевка+3м.ѕидарија кои сега и баш не ми менуваат ништо!
- инаку ќе одам со ова инокс цевкиве кои имаат во себе изолација,а може и околу неа да ставам уште кога ќе ја соѕидувам!
- се надевам дека фи-200 ќе ми биде доволна за тоа 17 киловатното ќумбе!

-------------
HaјсилнoтoOpужјe https://archive.is/Vu2G4 - е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв


Posted By: gjoko
Date Posted: 11-Sep-2013 at 20:24
повеќе и од доволно е тоа,но сепак отпрлика треба и најмалку 6 метри должина на оџакот за да се постигне промаја


Posted By: +Protagorist
Date Posted: 11-Sep-2013 at 21:44
Е сега ме утеши! тука брат имам простор макс 3-3,5 метри да пуштам цевка од штуцна до над кровната венчаница! ајде 4м нека биде ко што вели во скриптава ама 6м хм тоа вака летечки нема шанси! инаку ќе ставам цевката без ѕидање само ќе прицврстам па ќе видам што ќе испадне, а одоколу откако се уверам дека чади ко што треба мислам да ја соѕидам со итонг!?

еве нешто дополнително инфо

http://www.koper.com.mk/products/catalog2013.pdf - ОЏАКОТ Е НАЈВАЖЕН
За работа на секој камин со котел за етажно греење многу е важно правилно
избран оџак. Ако кај ложењето се појавуваат проблеми како што се: јако ди-
мење во ложиштето, не може да се постигне саканата температура на вода
во котелот, во поголема количина се создаваат саѓи и катран на зидовите на
ложиштето најчесто причина е оџакот кој не остварува доволно јака промаја
и со тоа подпритисок во ложиштето. Како резултат на тоа се појавува непот-
полно горење што влијае на значително намалување на искористување на
горивото и зголемени емисии на димни гасови. Во тие околности потребно е
почесто чистење на оџакот и каминот, а се крати и векот на котелот и каминот.

ВНИМАНИЕ !!!
Употреба на камин за етажно греење без термовентил е опасно. Системот со вода не смее екстремно да се полни без да се внимава на работниот притисок.

НАПОМЕНА:
ЗАДОЛЖИТЕЛНО Е ВГРАДУВАЊЕ НА СИГУРНОСЕН ВЕНТИЛ НА ОДВОЕН ПРИКЛУЧОК.ВО СПРОТИВНО НЕ ЈА ПРИЗНАВАМЕ ГАРАНЦИЈАТА, НИТУ ПРИФАЌАМЕ ДА СНОСИМЕ БИЛО КАКВИ НЕСАКАНИ
ПОСЛЕДИЦИ ПОРАДИ НЕПРАВИЛНО ПРИКЛУЧУВАЊЕ НА ЕТАЖОТ.

OSNOVNI NAPOMENI ЗА ЕТАЖНО ГРЕЕЊЕ
Raboten pritisok na sistemot za toplovodno greenje ne smee da pominuva poveke od 2,5 bar .Preporaclivo e sistemot da bide na pritisok od 1,6-1,8 bar. Pred palenje na kaminot da se obezbedi istisnuvanje na vozduhot od sistemot so vklucena pumpa vo vreme traenje od 30-40 min od site grejni tela i obezvozdusuvaci.
Prvoto palenje treba da bide postepeno so mala kolicina na gorivo kako kaminot i kotelot bi se prilagodilе na novata temperatura

Priklucokot na odzak da se izvede so limeni dimovodni cevki i коlena
so presek preporacan vo upatstvoto, takа sto da elementite bidat sostaveni vnimatelno. Ne e dobro da se ugradat pove}e od 2 kolena na 1m
cevki. Debelinata na zidot na oxakot mora da bide najmalku pola cigla.
Kaminot da se prikluci na odzak koj sto mora da ima presek 15x15cm i visina od minimum 4m i da gi nema ovie nedostatoci:
1 - Vetrobranot ne e dobro izveden i doagja do gu{swe na struenje.
2 - Odzakot e ponizok od rtot na pokrivot ili sosedniot zid sto predizvikuva nepovolno vlijanie na veterot (vrakanje na dimot).
3 - Strano telo ili ispaknuvanje vo odzakot sto predizvikuva smaluvanje na kanalot i losa promaja.
4 - Naslagi na necistotija i smola vo odzakot.
5 - Odzakot e nedovolno iscisten.
6 - Zidot koj gi deli dvata kanala e osteten i propusta.
7 - Vratata na odzakot e loso zatvorena ili ne postoi.
Dokolku na ist odzak se priklucat dve lozista na isto, priklucnite
otvori treba da se razdelat po visina priblizno za 500 mm. Cevkata
ne smee da vleguva vo slobodniot presek na kanalot(6).

Димопроводните цевки (колена) треба да се постават цврсто и да не препуштаат ништо преку споевите и цврсто и непропусно да се поврзат на оџакот. Во текот
на поставувањето на каминот потребно е да се придржувате на националните, европските, како и на локалните прописи за оваа врста на уреди.




-------------
HaјсилнoтoOpужјe https://archive.is/Vu2G4 - е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв


Posted By: gjoko
Date Posted: 11-Sep-2013 at 23:18
јас целото парно го правев сам,и шемата на врзување,и бројот на ребра по соби,и врзување на котелот,пумпи,бољерот,сигурносните елементи- каде,што колку....и многу сум задоволен.пошто одев со бакарни цевки на балконските врати наместо како мајсторите да ги вртам над врата,јас ги положив во иберцокот под паркетот


Posted By: +Protagorist
Date Posted: 12-Sep-2013 at 19:10
Originally posted by gjoko

јас целото парно го правев сам,и шемата на врзување,и бројот на ребра по соби,и врзување на котелот,пумпи,бољерот,сигурносните елементи- каде,што колку....и многу сум задоволен.пошто одев со бакарни цевки на балконските врати наместо како мајсторите да ги вртам над врата,јас ги положив во иберцокот под паркетот



еџ бакар што поарно плус ти си праел со време, додека мајсторите обично тераат околу врата за да не раскопуваат подот, бар тоа е логиката, иако јас би одел со сите цевки во воздух но до пола во висина колку да се користат истите утре за сушење, некој ќе рече подот не би го греел така доволно но ако печката здраво букти а и доле има изолација од воа нема да куца магарето

исто ми се допадна и овој систем и така ќе ја земам баш оваа печка,уште да го разбрав Сократ што лафе на воа клипот

[tube]643zusbbn1I[/tube]


-------------
HaјсилнoтoOpужјe https://archive.is/Vu2G4 - е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв


Posted By: gjoko
Date Posted: 12-Sep-2013 at 21:14
незнам дали има ново во оваа шема на врзување,не го сватив она со бурето.другото е класика-пумпа,воздушен вентил,сигурносен вентил....

она со ќумците воопшто не е добра работа,а гледам и кај нас е моден тренд да се ставаат сјајни ќумци.по виновиот закон за зрачење што е телото поцрно полесно ја ослободуваа топлината,а што е посветло и посјајно потешко.соосдветно на тоа оној ќумк воопшто не ја загрева просторијата ,а ако се измери неговата температура(или се чепни со прст ) таа ќе биди многу висока.и нормално доколку се стави ќумк офарбан со црна боја(како печката),ќумкот лесно ќе ја оддава топлуината и самиот нема да има многу висока температура(лесно ќе се лади).

затоа сите печки се фарбаат со црна боја.тоа не е мода туку наука


Posted By: +Protagorist
Date Posted: 12-Sep-2013 at 21:43
но Ѓоко овие ќункци се изолирани така да и вака и онака нема да одаваат топлина, e сега што он не требало воопшто да оди со нив внатре него само надвор тоа е сосем друга работа, денес е нели мода со кондури по дома да шеташ

-------------
HaјсилнoтoOpужјe https://archive.is/Vu2G4 - е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв


Posted By: gjoko
Date Posted: 12-Sep-2013 at 22:59
приметувам дека имаат проширување одма над котелот,но незнам поради која причина е тоа изведено.

италијанците на пример околу ќумкот ставаат спирална цевка во која струи воздух и која ја одзема топлината од ќумкот.со ваква и со некои други решенија имаат стигнато до над 90% ефикасност.поради тие причини кај тие италијанските камини се препорачува ставање на цевка во оџакот од 80 мм во случај да е оџакот поширок,од причина што чадот е толку изладен да е подобро да струи во тенок а долг оџак.

имам списание негде низ куќа со овој камин(котел),ама за да го постирам ќе треба да го сликам,во друг формат го немам


Posted By: +Protagorist
Date Posted: 12-Sep-2013 at 23:33


не дека измислиле топла вода,и порано имало дифузери на проток на чад а не па сега




-------------
HaјсилнoтoOpужјe https://archive.is/Vu2G4 - е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв


Posted By: gjoko
Date Posted: 13-Sep-2013 at 00:25
не ми беше муабетот за овие како решетки.италијанскиот камин има спирала околу ќумкот низ која струи независен воздух кој се загрева од самиот ќумк.после тој воздух можи да се носи каде се сака.низ ќумкот си проаѓа чад,а низ спиралата возух од просторијата кој најчесто се зема во висина на подот каде воздухот е најладен,а се разведува по желба.струењето можи да се реализира и со тивки вентилатори налик на кулерите во комјутерите


Posted By: +Protagorist
Date Posted: 13-Sep-2013 at 07:44


аха јас те сконтав дека се дел од ќункот!

а инаку за ова ајде би рекол појачувач во ваква форма првпат слушам!

слично нешто имам видено во внатрешен оџак од камин,чиј канал минува широко низ двете соби вертикално а на висина од 1м низ него минуваат цевки во ширина со каминот токму за дополнително загревање на долниот слој воздух во собата, абе diy марифети и марифетџии колку сакаш 

патем фората за која збориш еве как ја користат за идиректно загревање вода, хм прилично корисни импровизации,а првава е по принципот што ти го напонена само место за воздух за загревање вода,а втората со тоа магнетите е уште појака

[tube]AbDMITAMLio[/tube]

[tube]0rbiPFJYzy0[/tube]





-------------
HaјсилнoтoOpужјe https://archive.is/Vu2G4 - е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв


Posted By: gjoko
Date Posted: 13-Sep-2013 at 10:02
Se zboruva deka taljanite imaat najdaleku stignato vo razvojot.Stavaat mali turbini so creva vo zidovite,so čija pomoš se nosi vozduh od nadvor vo kaminot.Se postignuvaat dve celi-za procesot na gorenje ne se troši kislorodot od sobata,i vtoro so mlaznici vozduhot se nasčuva vo stakloto,i taka toa se čisti od naslagi od čad.Koga vo nekoja prostorija se čustvuva zagušlivost,toa e poradi istrošenost na kislorodot,a ne poradi toplinata,pa zatoa otvorame prozor,za da vlezi nov kislorod


Posted By: +Protagorist
Date Posted: 13-Sep-2013 at 11:21

ниту се блиску ниту се далеку,тоа одамна се користи ко техологија,та и јас оставам подотворено ложиште за подобро да влече но ко што кажа го суши брзо воздухот,е сега дека има фајде од таков пристап со влечење воздух однадвор има,но и тоа не е идеално,впрочем ако печката ти е в соба и зависно каков е атмосферскиот притисок внатре и надвор и ето ти куршлус пак ќе ти зачади ќумбето макар и собен вентилатор си пикнал пикнал в него http://woodheat.org/the-outdoor-air-myth-exposed.html - http://woodheat.org/the-outdoor-air-myth-exposed.html

-------------
HaјсилнoтoOpужјe https://archive.is/Vu2G4 - е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв


Posted By: gjoko
Date Posted: 14-Sep-2013 at 17:24
Протагорист-дужиш пиво за копањето во прашина во подрумот.Еве што пишуваше во Мајстор пред 7-8 години за камини,коефициенти на искористување,и нешто има и за оџаците

http://s1239.photobucket.com/user/gjoko-mkd/media/maketi/SAM_2386.jpg.html">
http://s1239.photobucket.com/user/gjoko-mkd/media/maketi/SAM_2387.jpg.html">
http://s1239.photobucket.com/user/gjoko-mkd/media/maketi/SAM_2388.jpg.html">
http://s1239.photobucket.com/user/gjoko-mkd/media/maketi/SAM_2389.jpg.html">
http://s1239.photobucket.com/user/gjoko-mkd/media/maketi/SAM_2390.jpg.html">
http://s1239.photobucket.com/user/gjoko-mkd/media/maketi/SAM_2391.jpg.html">
http://s1239.photobucket.com/user/gjoko-mkd/media/maketi/SAM_2392.jpg.html">
http://s1239.photobucket.com/user/gjoko-mkd/media/maketi/SAM_2393.jpg.html">
http://s1239.photobucket.com/user/gjoko-mkd/media/maketi/SAM_2394.jpg.html">


Posted By: tralou
Date Posted: 27-Oct-2013 at 20:36
Originally posted by +Protagorist

Originally posted by gjoko

јас целото парно го правев сам,и шемата на врзување,и бројот на ребра по соби,и врзување на котелот,пумпи,бољерот,сигурносните елементи- каде,што колку....и многу сум задоволен.пошто одев со бакарни цевки на балконските врати наместо како мајсторите да ги вртам над врата,јас ги положив во иберцокот под паркетот



еџ бакар што поарно плус ти си праел со време, додека мајсторите обично тераат околу врата за да не раскопуваат подот, бар тоа е логиката, иако јас би одел со сите цевки во воздух но до пола во висина колку да се користат истите утре за сушење, некој ќе рече подот не би го греел така доволно но ако печката здраво букти а и доле има изолација од воа нема да куца магарето

исто ми се допадна и овој систем и така ќе ја земам баш оваа печка,уште да го разбрав Сократ што лафе на воа клипот

[tube]643zusbbn1I[/tube]



Бидејќи го разбирам Сократ разбрав дека ќунците се изолирани,а бурето е дел од таканаречен "отворен систем" којшто има и една цевка која вишокот од водата го носи надвор од куќата.Пумпата е приклучена на ладната вода.Доколку Ве интересира уште нешто стојам на располагање.


Posted By: +Protagorist
Date Posted: 06-Dec-2013 at 18:38

 

Originally posted by tralou

Бидејќи го разбирам Сократ разбрав дека ќунците се изолирани,а бурето е дел од таканаречен "отворен систем" којшто има и една цевка која вишокот од водата го носи надвор од куќата.Пумпата е приклучена на ладната вода.Доколку Ве интересира уште нешто стојам на располагање.

  Благодарам за инфото tralou, тоа им одело и ко стандардна понуда на бугарите http://www.prity.rs/yu/uputstva.htm - http://www.prity.rs/yu/uputstva.htm само што чоекот тро и импровиирал [ http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/gradjevinarstvo/instalacije-grejanja-i-klimatizacije/centralno-grejanje-otvoren-sistem#comment-348519 - 1 ]



-------------
HaјсилнoтoOpужјe https://archive.is/Vu2G4 - е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв


Posted By: +Protagorist
Date Posted: 06-Dec-2013 at 18:58



туку нешто нoво ко изолатор http://www.webgradnja.hr/clanci/furanflex-dimovodni-sanacijski-sustav/443/ - http://www.webgradnja.hr/clanci/furanflex-dimovodni-sanacijski-sustav/443/

What makes the FuranFlex® procedure revolutionary?
FuranFlex® is the only non-destructive procedure with which chimneys of any shape, size or length can be lined with a corrosion-proof, flame and heat resistant, airtight liner tube made of a composite material with the solidity of steel, without any joints.

What does composite mean?
Composite is the technical name for high-strength glass fibre reinforced resins. Their structure is similar to that of reinforced concrete. The difference is that the composite material consists of resin instead of concrete made of cement, sand and gravel, and of glass fibres thinner than hair instead of steel rods.
http://www.furanflex.com/index2.php?lang=en - http://www.furanflex.com/index2.php?lang=en

[tube]SEmKgKbmeCE[/tube]   [tube]XnQ4AIVPmVk[/tube]



-------------
HaјсилнoтoOpужјe https://archive.is/Vu2G4 - е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв


Posted By: +Protagorist
Date Posted: 20-Dec-2013 at 00:25


еве современа варијанта на тоа античкиот дифузер од погоре

надолж оџакот на секој спрат може да има цевки кои ке влегуваат во собата, е сега нема да го имаат истиот ефект ко со фенот, но поприлично би можело да ја зголемат топлината

по некоја логика нема потреба од оџак доколку цевката оди низ сите соби, но чистењето е попроблематично, освен ако чоек и за тоа нема некоја автоматска закрпа [ http://automaticchimneysweeping.com/about-us.html - 1 ]

[tube]pLAJa4FSuLE[/tube]

[tube]0NCxEEAPh4A[/tube]

[tube]b1FsmoR46jg[/tube]




-------------
HaјсилнoтoOpужјe https://archive.is/Vu2G4 - е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв


Posted By: +Protagorist
Date Posted: 03-Feb-2014 at 00:19


и кај нас ли е задолжителна услуга

[tube]Plp6HV69lho[/tube]



-------------
HaјсилнoтoOpужјe https://archive.is/Vu2G4 - е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв


Posted By: +Protagorist
Date Posted: 07-Feb-2014 at 22:29

mi padna na um duma dali postoi gotov protivpozaren alarm koj bi aktiviral kujnski aspirator dokolku naseti chad, odnosno bi improviziral bidejki nemam avtomaki aspirator iako toa i ne e nesto voobicaeno [ http://www.gfen.com/pdf/articles/cookinggas0808.pdf - 1 ]

ova pred se mi treba koga ostavam po doma gosti, a kako ne bi se zagushile navecer dokolku neznaat sto kako okolu peckata [ http://www.csi-aba.net/index.php?option=com_content&view=article&id=215:ugljen-monoksid&catid=32:savjeti&Itemid=7 - 1 ] ona da bidam miren deka se ke bide ko sto treba duri i da zaboravat dobro da zatvorat kapakot od peckata odnosno vratata od lozisteto

nesto najdov no dali i kako bi funkcioniralo toa doprva ke vidime em seuste e patent http://www.reversomatic.com/blog/KITCHEN-GUARDIAN-SMART-RANGE-HOOD-~-By-Rain-Mountain-LLC/20.html - http://www.reversomatic.com/blog/KITCHEN-GUARDIAN-SMART-RANGE-HOOD-~-By-Rain-Mountain-LLC/20.html

[tube]EA7zxudbqFI[/tube]

[tube]umEnQbTKZpY[/tube]


-------------
HaјсилнoтoOpужјe https://archive.is/Vu2G4 - е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв


Posted By: daci92
Date Posted: 08-Feb-2014 at 00:06
Пробај на постапка направи сам ,е сега ти треба малку познавање на електрика и електроника и познавање на самите апарати и нивната електроника и електрика за да можеш да го изработиш.
Системите на противпожарни апарати (детекторите) работат на две жици (односно повратна врска ) , самата централа испраќа сигнал до едниот апарат и (мислам дека во зависност од опремата) ако има пожар го враќа сигналот или го прекинува.
Некој од нив активираат аларм, некој аларм и систем спринклери ,а некој мислам дека имаат и дополнителни функции. Тебе би ти вршел работа и првиот само пренасочување на сигналот наместо аларм да активира аспиратор.
Не сум размислувал за ваков систем,а и немам преголемо познавање во електорниката и електриката на ПП уредите и аспираторите но теоретски е можно и би требало да не е толку тешко да се изработи.

Или поедноставно ,да се додадат детектори на Реверсоматикот и така да функционира (е ова уште помалку сум сигурен колку е можно, бидејќи ова е фабрички изграден уред, дали има простор за надоградба треба да се види).


Posted By: +Protagorist
Date Posted: 08-Feb-2014 at 00:25

дека ќе пробам да импровизирам тоа е сигурно, но прашање е каков аларм да земам гледам сега има и нешто понапредни ко ова ASD [ http://www.youtube.com/watch?v=MByARnIWsFo - 1 ]

-------------
HaјсилнoтoOpужјe https://archive.is/Vu2G4 - е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв


Posted By: daci92
Date Posted: 08-Feb-2014 at 20:01
Ова е доста напредно али мислам дека и доста солено.
А тоа каков аларм да земеш ќе треба да се консултираш со некој друг бидејќи јас лично сум ги поврзувал тие системи и од прилика знам како работат но не ги познавам ни по марки ни по функционалности за да можам да одбирам кој.


Posted By: +Protagorist
Date Posted: 08-Feb-2014 at 22:12

за некои работи вреди и да се плати скапо во зависно од потребите, но ништо не е солено доколку се најде на распродажба или на старо па и импровизација од некој систем за вентилација [ http://www.buildingtechnologies.siemens.com/bt/global/en/buildingautomation-hvac/home-automation-system-synco-living/fields-of-use/ventilation/Pages/ventilation.aspx - 1 ] ајде што да кажe рурална азија или африка

[tube]y0HXGqHvbUM[/tube]

-------------
HaјсилнoтoOpужјe https://archive.is/Vu2G4 - е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв


Posted By: daci92
Date Posted: 08-Feb-2014 at 23:04
По балкански стандарди плаќањето на скапи работи дури и кога потребите се големи се скоро невозможни и непосакувани па затоа сите ние одиме на принцип направи сам, а често нашите производи се и доста квалитетни (иако се импровизации) и си ја вршат работата (пример се топлотните пумпи и останатите уреди за греење и ладење).
Рурална Азија и Африка се приказни за себе.


Posted By: +Protagorist
Date Posted: 09-Feb-2014 at 00:33

дека сам ќе го врзам сето тоа тешкo, а дека ќе дадам на друг камен за тоа уште помалку, најдов готова закпра

Insteon Plug-In Smoke Bridge - It Can be linked to lights or other Insteon devices manually or via software to turn lights on instantly in the event of an alert - http://www.homedepot.com/p/Insteon-Plug-In-Smoke-Bridge-2982-222/204380694 - http://www.homedepot.com/p/Insteon-Plug-In-Smoke-Bridge-2982-222/204380694


-------------
HaјсилнoтoOpужјe https://archive.is/Vu2G4 - е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв


Posted By: daci92
Date Posted: 09-Feb-2014 at 01:15
Не е лош но сепак има две мани според мене, првата е дека само за јаглерод моноксид е ,втората е дека работи на 120 волти (американски стандард).
Е сега гледам дека е дел од Автоматизиран дом и е само детектор,а тоа би го нашол како мана бидејќи најчесто овие производи не работат самостојно ,односно да може да биде употребен како прекинувач без дополнителен уред (односно самиот прекинувач).


Posted By: +Protagorist
Date Posted: 09-Feb-2014 at 08:59

мислам за она што ми треба е повеќе од доволно, а еве ко појава го има и во европа [ http://www.amazon.co.uk/INSTEON-DIMMER-PLUG-MODULE-2632-442/dp/B00BC3EVR2/ref=sr_1_1?s=electronics&ie=UTF8&qid=1391933983&sr=1-1&keywords=insteon+plug-in - 1 ][ http://www.amazon.co.uk/product-reviews/B00BC3EWVM/ref=dp_top_cm_cr_acr_txt?ie=UTF8&showViewpoints=1 - 2 ] плус е компатибилно со http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1721 - X10 стандардот па претпоставувам може да се врзе и за друг алармен систем

има и поскапи варијанти [ http://www.amazon.co.uk/dp/B003AJ9Q1C/?tag=snowboard07a-21 - 1 ][ http://www.e-domotica.com/en/about-e-domotica/prizes - 2 ] но свичов на Инстеон е без конкуренција, битно функцијата да ја има и при потреба да се активира

ова посекако најкорисно би било за во гаража, но ето ќе послужи и за во куќа околу камин и печка



-------------
HaјсилнoтoOpужјe https://archive.is/Vu2G4 - е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв


Posted By: daci92
Date Posted: 09-Feb-2014 at 16:21
Сум работел со автоматизација на дом и со ПП системи и затоа би рекол чим е компатибилно со Х10 тогаш е одлично ,јас не видов дека има таква можност.
Поскапи варијанти за мене воопшто не би биле во предвид, потребата е функциите а уреди има.
Нема врска за каде е може да се монтира каде било, само да не ти прави проблем при палење на каминот/огинот?



Posted By: +Protagorist
Date Posted: 09-Feb-2014 at 20:36

хм, она премосницата ја немаат во интернационални производи [ https://www.insteon.com/global-products.html - 1 ] та евентуално да искористам тоа он/оф сензорот [ https://www.insteon.com/2843-x22-open-close-sensor.html - 2 ] или уште побезболно она свичот за светло со штекер, и на него да го приклучам аспираторот, останува проблем само околу брзините на аспираторот односно не е толку напраден по дефаулт да се пали на најбрзо а воедно и интервалот кога и како да се исклучи

нејсе има простор да импровизирам и со некои ефтини хабови за сензори, та целосно да е автоматизиран аспираторот, па би инсталирал и сензор за пареа и co2 сензор, а на хабот би го врзал аспираторот http://www.vapotec.com.au/conteudo/pricing.html - http://www.vapotec.com.au/conteudo/pricing.html [ http://www.infolink.com.au/c/vapotec-australia/vapotec-steam-sensor-n763918 - 1 ][ http://www.vapotec.com.au/pdf/4.pdf - 2 ] брзината најверојатно може механички да се премости и секогаш да се вклучува на најбрзо 

уште да најдам ПП аларм, кој би го закачил на ова вапотек-хабов





-------------
HaјсилнoтoOpужјe https://archive.is/Vu2G4 - е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв


Posted By: +Protagorist
Date Posted: 28-Feb-2014 at 23:44

malku e smeshno kolku vo momentov nema auto-aspirator opcija ni po izvikanite i skapite marki aspiratori, a pokraj ona reversomatik senzoro edinstveno sto ima vakva opcija e Melink Intelli

http://hvac-talk.com/vbb/showthread.php?735021-automatically-start-a-kitchen-hood-system - hvac-talk.com/vbb/showthread.php?735021-automatically-start-a-kitchen-hood-system

http://www.accurex-systems.com/Products.aspx?m=pd&p=23 - www.accurex-systems.com/Products.aspx?m=pd&p=23

http://www.melinkcorp.com/Produc%20ts-and-Services/Kitchen-Ventilation-Controls/FAQ.aspx - www.melinkcorp.com/Products-and-Services/Kitchen-Ventilation-Controls/FAQ.aspx


-------------
HaјсилнoтoOpужјe https://archive.is/Vu2G4 - е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв


Posted By: +Protagorist
Date Posted: 10-Aug-2014 at 18:26

cuv neshto deka odzak ne biva da se dzida so siporeks t.e. ytong, ako ima nekoj neshto aber za ova neka kaze

mislam ajde za zidanje pechka so ytong moze nebiva [ http://donkey32.proboards.com/thread/1148/kills-ytong - 1 ] no za odzak da ne izdrzi, i toa mnogu verojatno kje stavam improvizorno i obichna cevka ko sprovod a itongot da dojde neshto ko lesna maska, dodeka za knap izolacija megju cevkata i blokoite bi odel so staklena volna ili ushte poeftino so ovcha volna nakvasena so borkas [ http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=337&PID=174974#174974 - 2 ]

lesna zakrpa duri ako choek stava i eden odzak, a osobeno ako treba da stavi tri chetiri, ova e najeftina varijanta nalik diy-odjak koj i dunster bi go krenal!

-------------
HaјсилнoтoOpужјe https://archive.is/Vu2G4 - е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв


Posted By: +Protagorist
Date Posted: 27-Aug-2014 at 12:52

koj bi rekol deka lugje ne se dvoumat da eksperimentiraat so itong

http://www.hearth.com/talk/threads/installing-an-insert-in-log-home.15464/#post-466396 - http://www.hearth.com/talk/threads/installing-an-insert-in-log-home.15464/#post-466396

zakluchok: "optimalna" volja i okolnosti se neophodni za unikatni improvizaci, pr. rocket stove so itong sprovodni kanali ni site sobi a poniv i odzak od siporeks, jasno kanalite bi bile idealni za sedechki klupi


-------------
HaјсилнoтoOpужјe https://archive.is/Vu2G4 - е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв


Posted By: +Protagorist
Date Posted: 10-Sep-2014 at 03:45

ako se zbrojat sredstvata za gradenjeto na odzakot, negovoto odrzuvanje, kako i negovata efektivnost, kje izleze deka nema potreba od nego a mesto nego da odi samo mal stranichen ispust so fen na nego, jasno i toj chini pari no nesporedlivo pomalku vo odnos na odzak eventualno struja shto kje troshi no i toa ne e neshto strashno osobeno ako e solaren, bitno istiot e nezamenlivo ekonomsko em ekoloshko reshenie, dobro ova anglichanive troa otkachile so cenite http://www.stovesonline.co.uk/wood_burning_stoves/Exodraft-Chimney-Fans.html no balkan-diy fen ne e na odmet da se sklepa http://www.fluesystems.com/fans/chimney_top_fans.htm

Induced draught fan is the way to go, but it has to vent to atmosphere via an airtight pipe greater than 150mm and above the eaves.


[tube]Ruw5pHw-zvk[/tube]

[tube]hjeEoBMQhMQ[/tube]

-------------
HaјсилнoтoOpужјe https://archive.is/Vu2G4 - е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв



Print Page | Close Window