Print Page | Close Window

Експресен пат Штип - Радовиш

Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Патишта
Forum Discription: Автопатишта, магистрали, патарини, одморишта...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=2057
Printed Date: 18-Apr-2024 at 23:52


Topic: Експресен пат Штип - Радовиш
Posted By: Cloverstack
Subject: Експресен пат Штип - Радовиш
Date Posted: 22-May-2018 at 13:53


Објавено на 21.05.2018 во категорија http://build.mk/posts - Вести .
http://www.facebook.com/sharer.php?u=http%3A%2F%2Fbuild.mk%2Fpochna-izgradbata-na-ekspresniot-pat-shtip-radovish%2F&t=%D0%9F%D0%BE%D1%87%D0%BD%D0%B0%20%D0%B8%D0%B7%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B1%D0%B0%D1%82%D0%B0%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BE%D1%82%20%D0%BF%D0%B0%D1%82%20%D0%A8%D1%82%D0%B8%D0%BF%20%13%20%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%88&s=100&p%3ca%20href=">Facebook http://twitter.com/share?url=http%3A%2F%2Fbuild.mk%2Fpochna-izgradbata-na-ekspresniot-pat-shtip-radovish%2F&text=Hey%20check%20this%20out">twitter http://www.linkedin.com/shareArticle?mini=true&url=http%3A%2F%2Fbuild.mk%2Fpochna-izgradbata-na-ekspresniot-pat-shtip-radovish%2F&title=%D0%9F%D0%BE%D1%87%D0%BD%D0%B0%20%D0%B8%D0%B7%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B1%D0%B0%D1%82%D0%B0%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BE%D1%82%20%D0%BF%D0%B0%D1%82%20%D0%A8%D1%82%D0%B8%D0%BF%20%13%20%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%88">linkedin

 

 

Австриската компанија „Штрабаг“ денеска започна со градежни работи за изведба на новиот експресен пат од Штип до Радовиш. Капиталниот проект е со вредност од над 1,7 милијарди денари (28 милиони евра) и ќе се реализира во наредните три години. Финансиските средства ги обезбеди Европската банка за обнова и развој. Станува збор за целосно нова траса на потегот помеѓу штипското село Софилари и клучката кај радовишкото село Бучим. Градежните работи на терен ќе се изведуваат врз основа на изготвениот проект на кумановската фирма „Простор“.

 

* Постојниот пат меѓу Штип и Радовиш

 

Изградбата на експресниот пат Штип – Радовиш беше најавена од македонската влада уште кон крајот на минатата година. Коловозот ќе се состои од две сообраќајни ленти со широчина од по 3,5 метри и две ленти за застанување од по 2 метри. Реализацијата на овој зафат ќе овозможи побрз проток на патници и стока измеѓу југоисточна Македонија и Скопје, земајќи ја во предвид и изведената автопатска траса меѓу Скопје и Штип. Воедно, австрискиот изведувач „Штрабаг“ ќе биде одговорен за одржување на идниот експресен пат во период од 5 години по завршувањето на проектот.

 





http://build.mk/pochna-izgradbata-na-ekspresniot-pat-shtip-radovish/ - http://build.mk/pochna-izgradbata-na-ekspresniot-pat-shtip-radovish/



Replies:
Posted By: daci92
Date Posted: 22-May-2018 at 18:59
Работата е почната од пред неколку недели. 


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 29-May-2018 at 23:25

Четири археолошки локалитети на трасата на експресниот пат Штип-Радовиш

Напишано од
  https://plusinfo.mk/author/mia/ - МИА
 -
261
https://www.facebook.com/sharer.php?u=https%3A%2F%2Fplusinfo.mk%2F%25d1%2587%25d0%25b5%25d1%2582%25d0%25b8%25d1%2580%25d0%25b8-%25d0%25b0%25d1%2580%25d1%2585%25d0%25b5%25d0%25be%25d0%25bb%25d0%25be%25d1%2588%25d0%25ba%25d0%25b8-%25d0%25bb%25d0%25be%25d0%25ba%25d0%25b0%25d0%25bb%25d0%25b8%25d1%2582%25d0%25b5%25d1%2582%25d0%25b8-%25d0%25bd%25d0%25b0-%25d1%2582%25d1%2580%25d0%25b0%25d1%2581%2F -


https://plusinfo.mk/wp-content/uploads/2018/05/pat-izgradba.jpg">

Изградбата на новиот експресен пат Штип-Радовиш откри четири археолошки локалитети. Директорот на Заводот за заштита на споменици и Музеј на град Штип, Митко Штерјов на денешната прес-конференција истакна дека тимот од археолози веќе е на терен и се почнати истражувањата на локалитетите, а низ кој поминува новата траса. Четирите археолошки  локалитетите се од праисторијата до средниот  век. Штерјов забележува дека за нив се од големо  значење.

– Карактеристични се два локалитетa. Едниот, е од таканaречниот хеленистички период, а другиот, од железнодобскиот период. Токму од нив, очекуваме да дадат артефакти, како одговори на повеќе непознаници од животот на населението од овој регион, како и археолошки придонес во обемната македонска архелошка карта на вредни пронајдоци – вели Штерјов.

Архолошките истражувања на трасата на новиот екпсрен пат Штип-Радовиш ќе чинат околу 100.000 евра и  ги обезбедува Владата. Археолозите на терен на овие четири локалитети ќе работат до крајот на август.


https://plusinfo.mk/%D1%87%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%80%D0%B8-%D0%B0%D1%80%D1%85%D0%B5%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%88%D0%BA%D0%B8-%D0%BB%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%82%D0%B8-%D0%BD%D0%B0-%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%81/



Posted By: Џоле
Date Posted: 02-Jun-2018 at 13:33
Почна изградбата на експресниот пат Штип - Радовиш

Градежните работи за изградба на експресен пат Штип-Радовиш почнаа денеска. Инвестицијата во патот, во должина од 23,5 километри, изнесува 27 милиони евра за изградба на патниот правец во должина од 23,5 километри.

Новиот експресен пат ќе има две коловозни ленти со широчина од 3,5 метри и две ленти за застанување од по два метри.

Патот го гради компанијата „Штрабаг“, која е избрана за најповолен понудувач на меѓународниот тендер објавен од Европската банка за обнова и развој.

https://kanal5.com.mk/articles/336830/pochna-izgradbata-na-ekspresniot-pat-shtip-radovish - https://kanal5.com.mk/articles/336830/pochna-izgradbata-na-ekspresniot-pat-shtip-radovish



https://flic.kr/p/J7uw1v"> https://flic.kr/p/J7uw1v - Отпочнување изградба на експресен пат Штип - Радовиш by https://www.flickr.com/photos/vladamk/ - Влада на Република Македонија , on Flickr

https://flic.kr/p/26oPgFz"> https://flic.kr/p/26oPgFz - Отпочнување изградба на експресен пат Штип - Радовиш by https://www.flickr.com/photos/vladamk/ - Влада на Република Македонија , on Flickr

https://flic.kr/p/J7uvBz"> https://flic.kr/p/J7uvBz - Отпочнување изградба на експресен пат Штип - Радовиш by https://www.flickr.com/photos/vladamk/ - Влада на Република Македонија , on Flickr

-------------
За сè има вторпат


Posted By: Џоле
Date Posted: 07-Aug-2018 at 15:24


Геометриски напречен профил на патот:





Клучки:









Повеќе на
https://www.porta3.mk/se-gradi-patot-shtip-radovish/ - https://www.porta3.mk/se-gradi-patot-shtip-radovish/

-------------
За сè има вторпат


Posted By: Denko
Date Posted: 07-Aug-2018 at 19:28
Vrz starata trasa li se gradi?


Posted By: Obedineta Makedonija
Date Posted: 07-Aug-2018 at 20:29
Originally posted by Denko

Vrz starata trasa li se gradi?


Скрос нова лево од старана(правец Штип-Радовиш), и кај клучка Бучим се префрла од десна страна

-------------
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!


Posted By: ironm
Date Posted: 07-Aug-2018 at 20:34
Според текстот на Порта3, првата и четвртата делница ќе бидат рехабилитација и проширување на постоечката делница, а втората и третата се комплетно нови траси.


Posted By: Obedineta Makedonija
Date Posted: 07-Aug-2018 at 20:39
Originally posted by ironm

Според текстот на Порта3, првата и четвртата делница ќе бидат рехабилитација и проширување на постоечката делница, а втората и третата се комплетно нови траси.



Да ама тоа е од Три Чешми - до мостот на Брегалница(првата) и од после клучката Бучим - клучка Радовиш(четвртата), а главната работа и најобемната е скрос нова рута - барем ја така го разбрав концептот...

-------------
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 08-Aug-2018 at 00:11

Во право е О.М.

А што е работава со клучката Штип Југ, зошто раздвоен коловоз на надвозникот? Вака е поскапо, а не ја гледам причината зошто е ова потребно или пожелно.




Posted By: Obedineta Makedonija
Date Posted: 08-Aug-2018 at 06:22
Originally posted by Cloverstack

Во право е О.М.
А што е работава со клучката Штип Југ, зошто раздвоен коловоз на надвозникот? Вака е поскапо, а не ја гледам причината зошто е ова потребно или пожелно.


Мост на Брегалница

-------------
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 08-Aug-2018 at 17:34



Сеедно што воедно е и премостување на Брегалница, тоа само по себе не е причина. Всушност со оглед дека патов е проектиран со можност да прерасне во автопат, ова делува уште почудно, освен ако обата моста немаат ширина од минимум 8 метри, а не делува така.



Posted By: Théoden
Date Posted: 08-Aug-2018 at 22:14

Не знам што е толку чудно, и мостовите преку Вардар на А1 го имаат истиот профил со по две ленти. Бидејќи сообраќајот по експресниот пат е двонасочен, веројатно не е оправдано стеснување од двете страни за да се премине преку сегашниот мост. Во овој случај, со оглед на тоа што патов треба да прерасне во автопат во иднина, се оди со втор мост - копија на првиот. Сликите од клучките мене ми личат на најобични скици и јас не би проценувал димензии според нив.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 08-Aug-2018 at 22:48

Сегашниот мост сигурно не е дел од експресниот пат, односно од оваа клучка , затоа што е премногу краток (а веројатно и премногу низок) за под него да може да помине подвозникот прикажан на скицата.

Претпоставувам дека ова е малку поисточно од сегашниот мост.

Не можам да тврдам со сигурност, затоа што информациите се оскудни, но ова ми изгледа како два нови моста за експресниот пат.

Ако си во право дека ова се груби скици и дека не треба да извлекуваме заклучоци за ширината, тогаш може да се два моста со доволна ширина за тука во иднина да помине автопат. Но повторно не прави логика зошто би ги правеле двата моста сега, кога еден со адекватна ширина во оваа фаза е доволен, а вториот би можел без проблеми да се изгради кога ќе биде потребно.




Posted By: Théoden
Date Posted: 09-Aug-2018 at 13:33
Првичната претпоставка ми беше дека ќе се прави засебен потпатник нешто појужно од постоечкиот мост. Но правецот на патот кон Штип не остава многу простор. Во овој случај, наспроти изградба на целосно нов мост како поевтина опција можеби е земена продолжување на сегашниот мост, зафат кој не сум запознаен дека воопшто е извршен негде кај нас.

Исто така, ако еден од двата моста на скицата е стариот мост, тогаш тоа повеќе ми изгледа како да е западниот.

Но секако, ова може да се само наши нагаѓање без да знаеме повеќе детали за проектот.


Posted By: Џоле
Date Posted: 21-Sep-2018 at 10:44
[tube]N1SC70PtIXU[/tube]

-------------
За сè има вторпат


Posted By: Denko
Date Posted: 21-Sep-2018 at 11:24
Postojnava magistrala ke ostane ili ke bide vmetnata vo ekspresniot pat?


Posted By: WolfLeader
Date Posted: 05-Oct-2018 at 02:47
https://www.youtube.com/watch?v=W_g_qjz7bVE


Posted By: daci92
Date Posted: 05-Oct-2018 at 21:18
Само го видов насловот, ништо повеќе нема потреба да видам, срамно за министерот, трасата можеби е пробиена околу 60-70 проценти, кога бев пред две недели натаму , немаше ни 50 проценти пробиеност, кај винаријата нема поместувања , кај кањонот каде што е карпест дел исто така нема поместување , само во лесниот предел е средено солидно. Лично не верувам дека и со натчовечки напори и решени сите проблеми успеале да ги пробијат тие делови за две-три недели. Веројатно наредната недела повторно ќе одам натаму па ќе погледнам, штета немам никој со мене за да може да слика.


Posted By: WolfLeader
Date Posted: 06-Oct-2018 at 05:39
Epten lazat a ccc , ja mislev samo Misajlovski lazese ovie beter od nego se , toj so ni pola zavrsena rabota zavrseno vikase deka avtopatot e gotov , a ovie so nepocnat proekt vikat gotov e


Posted By: elnino
Date Posted: 06-Oct-2018 at 15:44
темава е за штип радовиш, да не лафиш за миладиновци штип?


Posted By: daci92
Date Posted: 06-Oct-2018 at 16:25
Кого прашуваш? Миладиновци - Штип набрзо ќе биде пуштена, јас лично мислам средина на Ноември би требало да биде во функција.


Posted By: Џоле
Date Posted: 07-Oct-2018 at 22:16
Од фејсбук профилот на Министерот за транспорт и врски:













-------------
За сè има вторпат


Posted By: WolfLeader
Date Posted: 08-Oct-2018 at 05:48
Originally posted by elnino

темава е за штип радовиш, да не лафиш за миладиновци штип?

Daci iskomentira za ovoj pat deka toa so kaza minister ne e tocno , prethodniot minister za site avtopato tvrdese deka se vekje gotovi a ustvari ne bea ni do pola .... A i da se sluci nekakvo cudo da bide gotov pred rok sigurno tolku i ubavo ke bide izraboten , poarno ic da ne bide taka barem da bide napraven kako so treba.


Posted By: daci92
Date Posted: 09-Oct-2018 at 19:28
Утре веројатно ќе поминам тука, ако можам да застанам (веројатно нема да имам време бидејќи имам набиен распоред) ќе сликам и ќе пуштам некоја слика од деловите кој ги споменав во претходниот пост, за сите да видат за што зборувам.


Posted By: Sashko
Date Posted: 09-Oct-2018 at 21:17
Дали ширината на овој експресен пат и изведбата на клучките дозволуваат некогаш да прерасне во автопат?


Posted By: Zelenikovo
Date Posted: 10-Oct-2018 at 00:10

уште да имаа gpr скенер [ https://idsgeoradar.com/products/ground-penetrating-radar/pegasus-stream - 1 ][ https://leica-geosystems.com/products/mobile-sensor-platforms/capture-platforms/leica-pegasus-stream - 2 ][ https://www.archaeological.org/fieldwork/afob/24563 - 3 ] за да истераат брзо сондирање на цели локалитети него парцијално рекогнистицирање по трасата на патот, камо државата да инвестираше во вакви направии, бар на регионално ниво да имаат по една на лагер ако веќе археологијата ја тимарата како туристички магнет ...

https://web.archive.org/web/20181009200105/https://sdk.mk/index.php/magazin/artefakti-od-5-vek-pred-n-e-skelet-od-kon-najdeni-na-trasata-megu-shtip-radovish/ - https://sdk.mk/index.php/magazin/artefakti-od-5-vek-pred-n-e-skelet-od-kon-najdeni-na-trasata-megu-shtip-radovish/

[tube]IPrE6ZzeNsM[/tube]


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 14-Oct-2018 at 20:55
Originally posted by Sashko

Дали ширината на овој експресен пат и изведбата на клучките дозволуваат некогаш да прерасне во автопат?
Ширината да. Клучките не знам... Но и едното и другото може да се надгради во секој случај. Она што е поважно е дека кривините се проектирани да бидат благи, според стндарди за автопат, бидејќи тоа не може баш да се оправа отпосле.

Колку што знам, покрај овој пат, вака се проектирани и Штип - Кочани и Ранковце - Крива Паланка.



Posted By: husejin
Date Posted: 10-Jan-2019 at 14:31
Ima li nekoj informacija vo vrska so tekot na izgradbata na ovoj pat.Na pocetokot mnogu se zboruvase deka se ke zavrsi porano od onaa sto e vo predvideniot rok.Neli lesno e da se falis ama krajot go krasi deloto.


Posted By: hcitrS
Date Posted: 10-Jan-2019 at 23:32
Originally posted by Zelenikovo


уште да имаа gpr скенер [ https://idsgeoradar.com/products/ground-penetrating-radar/pegasus-stream - 1 ][ https://leica-geosystems.com/products/mobile-sensor-platforms/capture-platforms/leica-pegasus-stream - 2 ][ https://www.archaeological.org/fieldwork/afob/24563 - 3 ] за да истераат брзо сондирање на цели локалитети него парцијално рекогнистицирање по трасата на патот, камо државата да инвестираше во вакви направии, бар на регионално ниво да имаат по една на лагер ако веќе археологијата ја тимарата како туристички магнет ...

https://web.archive.org/web/20181009200105/https://sdk.mk/index.php/magazin/artefakti-od-5-vek-pred-n-e-skelet-od-kon-najdeni-na-trasata-megu-shtip-radovish/ - https://sdk.mk/index.php/magazin/artefakti-od-5-vek-pred-n-e-skelet-od-kon-najdeni-na-trasata-megu-shtip-radovish/


Има таков скенер управата за културно наследство. Но нема техничар кој би можел да го управува, така да си седи во некој склад.


Posted By: daci92
Date Posted: 11-Jan-2019 at 07:20
Originally posted by husejin

Ima li nekoj informacija vo vrska so tekot na izgradbata na ovoj pat.Na pocetokot mnogu se zboruvase deka se ke zavrsi porano od onaa sto e vo predvideniot rok.Neli lesno e da se falis ama krajot go krasi deloto.


Дали работа од неколку месеци за тебе значи дека веќе треба да е готово, колку што знам започнаа во Јуни ?
Рокот е 3 години, а мое мислење е дека ако продолжат со темпото по кое работеа ќе биде за помалку.
Според состојбата што ја видов на 31ви декември трасата е скоро целосно пробиена или целосно е пробиена (не сум сигурен само за некој делови кој не се гледаат од постојниот пат), конструкциите на сите мостови, натпатници и потпатници се почнати, а на некој се и скоро завршени. Сега е зимска сезона каде што поради снегот и ладното време скоро воопшто нема да се работи. Од пролет може да се очекува интезивирање на работата па да видиме како ќе тече.

За мене побитно е кога ќе се распише тендерот за втората фаза од Бучим до Радовиш и која компанија ќе го гради.


Posted By: Obedineta Makedonija
Date Posted: 11-Jan-2019 at 10:34
Во моментот е прекриен со снег и слабо се гледа, инаку завчера проаѓав. Се има доста изградено, земјените работи(косини, насипи, ископи се скоро во финална фаза, мостовите и подпатниците се исто многу завршени освен тој најголемиот мост после Лакавица) а другите работи ако има некој поупатен може да сподели...

-------------
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!


Posted By: husejin
Date Posted: 17-Jan-2019 at 13:38
Daci mene me izraduva bilo sto ke se gradi vo Makedonija.Zborot mi bese za onie koi sto odma po pocetokot na izgradbata na ovaa delnica veke nekoi nadlezni i visoki funkcionri izjavija deka patot ke bide zavrsen pred rokot.Jas dobro znam deka rokot e 3 godini.I vo ovoj rok da se zavrsi toa e uspeh.Smetam deka ovakvi raboti ne bi trebalo da se koristat za politicka propaganda.Ako nesto se gradi vo Makedonija treba site da bideme zadovolni.A ako nekoj go zloupotrebi i ne domakinski gi koristi parite dobieni od EU ili drugi svetski fondovi treba i da odgovorat za toa.Samo ke ti kazam eden primer od 2014 god.togasniot minister za soobrakaj i vrski veti deka se obezbedeni sredstva za rekonstrukcija na patot Radovis-Konce-Lubnica okolu 3 mil.eura.Spored planot patot trebase ta se prosiri od 3,5 na 6 metri.Taka stoese i vo dnevniot pecat.Sto se sluci posle se renovirase patot okolu 3 godini ama patot pak si ostana na ista sirocina od 3,5.Sto e kriv narodot.Za ovaa treba li nekoj da snosi odgovornost ili ne.A i
vrednost se pokaci na 3,4 mil.eura.


Posted By: Obedineta Makedonija
Date Posted: 24-Jan-2019 at 21:39


















-------------
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!


Posted By: Obedineta Makedonija
Date Posted: 24-Jan-2019 at 21:45

















-------------
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!


Posted By: Obedineta Makedonija
Date Posted: 24-Jan-2019 at 21:48
Мала аматерска репортажа, да разбијам монотонија(од прошла недела е)

-------------
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!


Posted By: Џоле
Date Posted: 25-Jan-2019 at 10:09
Супер, фала за фотките.

-------------
За сè има вторпат


Posted By: husejin
Date Posted: 21-Mar-2019 at 11:57
Dali znae nekoj da dava informacii kako se odvivaaat rabotite so izgradbata na ovaa delnica.I koga ke pocne so izgradbata na sekciite 1 i 4 Tri Cesmi Stip Jug i Bucim Radovis.Nekolku pati od vladinite izvori rekoa deka treba da se zapocne sega naprolet.


Posted By: WolfLeader
Date Posted: 24-Mar-2019 at 12:47
Do pola go pominav i Stip-Radovis i od toa so se gleda ima dosta aktivnost, ima mnogu lugje , masinerija , duri vidov i na nekoj mostovi i nosacite bea postaveni , na drugite vekje se spremaa ,najmnogu rabota ima na mostovite , a ostanatiot del od trasata onoj zemjen sto e polesen bas i ne go forsiraat tuku se dava prednost na poteskite raboti, so vakvo tempo ako teraat i da gi sluzi dobroto soncevo vreme ke bide super.Spored mene od toa so vidov rabotite se odvivaat prilicno dobro.


Posted By: husejin
Date Posted: 08-May-2019 at 10:44
Denes pominav ovaa delnica rabotite se odvivaat normalno.A toa znaci bavno vo Makedonija.Na nikoj ne im se brza iako rekoa deka ke bide izgraden pred predvideniot rok.Ne e probien celiot pat narocito kaj Pilav tepe eden del mislam deka e najteskiot e samo kamen.Segasniot e mnogu rasipan a mozebi i od mehanizacijata sto e na teren.Ne veruvam deka ke zavrsi vo predvideniot rok.A za toa se krivi starata vlada prema izjavite na denesnive.


Posted By: Bakica
Date Posted: 08-May-2019 at 10:56
Poleka, kaj brzas pa ti


Posted By: husejin
Date Posted: 13-May-2019 at 11:54
Vo pravo si ne treba da se brza.Pa moze i da ne gradat i onaka narod se seli od Makedonija pa sto ke im e patista.


Posted By: husejin
Date Posted: 14-May-2019 at 13:54



Како своевидна реткост во реализацијата на проектите од патната инфраструктура, новиот експресен пат Штип – Радовиш се гради побрзо од планираното. Досега се завршени околу 40% од градежните работи на идната траса долга 23 километри меѓу селото Софилари и рудникот „Бучим“. Оваа делница од идниот експресен пат ќе биде готова во текот на 2020 година, односно речиси една година порано од првичниот рок што беше предвиден за нејзиното завршување.

Австриската компанија „Страбаг“ во моментов изведува земјани и бетонски работи, канали, мостови и други сегменти од новиот патен правец. – Изведувачот не се соочува со поголеми проблеми, освен со одредени пропусти во проектната документација – изјавија за „Мета“ од Јавното претпријатие за државни патишта. Изградбата на експресниот пат Штип – Радовиш започна пред помалку од една година, со првичен рок за изведба на работите од 3 години.

Во меѓувреме, ЈП за државни патишта ја заврши и тендерската постапка за избор на изведувач за втората фаза од реализацијата на експресниот пат Штип – Радовиш. Во следниве недели ќе се знае изведувачот на додатните 16,87 километри, на потегот од клучката Три чешми кај Штип до мостот на реката Брегалница и од рудникот „Бучим“ до влезот во Радовиш. Рокот за изведба на втората фаза е 2 години, што значи дека експресниот пат Штип – Радовиш ќе биде целосно готов во 2021 година.

По новиот експресен пат ќе се вози со максимална брзина до 110 километри на час, со по една коловозна лента од 3,5 метри и една лента за застанување од 2,5 метри во секој правец. За прв пат во Македонија, изведувачот на градежните работи ќе има обврска да го одржува новиот пат во период од 5 години по завршувањето на неговата изградба. Камен – темелникот за отпочнување со изведба на експресниот пат Штип – Радовиш беше поставен на почетокот од јуни 2018 година.                                                                     
      Edna radosna vest za Ekspresniot pat Stip Radovis.Toa e obekanoto.Jas ne ocekuvam da zavrsi predvreme.Ama ako se zavrsi na vreme pak je super.


Posted By: husejin
Date Posted: 17-Jun-2019 at 11:54
https://youtu.be/N1SC70PtIXU Video snimka od Izgradbata na Ekspresniot pat Stip-Radovis.


Posted By: Џоле
Date Posted: 18-Jun-2019 at 13:29
Видеово е од септември 2018 година, што значи сигурно има некаков напредок во градежните работи.

-------------
За сè има вторпат


Posted By: stef4o
Date Posted: 16-Sep-2019 at 12:43
Од фб профилот на министерот за транспорт и врски









Posted By: The Wild Boy
Date Posted: 19-Jan-2020 at 14:08
Има некој новости?
До кај се со патот, уште колку преостанува да се заврши?
Знам последна пат кога поминав се работеше во полна пареа, уствари секад кога и да поминам дали празници или не они full работат,и тоа е убаво.
Иначе има еден дел од кај радовиш и тој се пренасочува по новиот пат ама тоа е кратко едно 400 метри и мање. Убаво што им текнало и стариот пат да го средат.


Posted By: The Wild Boy
Date Posted: 02-Feb-2020 at 12:14
И, дали низ целот експресен пат ќе се вози 110km/h?
Бидејки гледам во проектираната максимална брзина пишува 110km/h.
Знам дел од патот поминува низ еден вид на клисура.
Исто така ако има некој информации, новости нека пише. Немам јас поминато од тој дел, но ако поминам ќе ви пишам, ама последена пат кога бев, и претходно кога сум поминувал се се работело во полна пареа.
Слушав од други луѓе дека на овие изведувачите (Strabag) не им се влечкало и сакале што побрзо да завршат и да се тргнат од оваа држава. Најверојатно нејќат да си имаат работа со оваква власт. Ништо чудно и ако се заврши патот порано од предвиденото.


Posted By: Bakica
Date Posted: 02-Feb-2020 at 20:54
Cudno e ova sto go kazuvas za Strabag. Oni dosta proekti izrabotea niz drzavava.


Posted By: Vasilij
Date Posted: 02-Feb-2020 at 21:38
Делот "Најверојатно нејќат да си имаат работа со оваква власт" мислам дека го кажуваш без никакви факти и аргументи во прилог на истата теза. Ако не се лажам работат на уште 2 делници експресни патишта (едниот дел од делницата Штип - Кочани) и/или еден од трите дела Градско - Прилеп и/или еден сегмент од експресниот накај К.Паланка. (ова ќе го проверам дополнително), но сигурен сум дека работат на уште најмалку 2 патишта во земјата.


Posted By: The Wild Boy
Date Posted: 02-Feb-2020 at 22:27
Јас ова не го тврдам туку така имам слушнато. Нешто као демек они сакале што побрзо да завршат и да не се замараат. Е сега колку е тоа точно или не, дали сакале или нејќеле да си имаат работа со власта за тоа неможам да ви тврдам 100% дека е вистина. Јас само така имам слушнато.


Posted By: Bakica
Date Posted: 03-Feb-2020 at 11:05
Jas od ona sto go pratam kako laik imam primeteno deka Strabag i drugi proekti gi ima zavrsuvano pred vreme. Toa nema da bide nesto novo za ovaa kompanija. Mozebi nekoj drug poupaten mozebi ima povekje informacii za toa


Posted By: Denko
Date Posted: 03-Feb-2020 at 11:40
Originally posted by Bakica

Jas od ona sto go pratam kako laik imam primeteno deka Strabag i drugi proekti gi ima zavrsuvano pred vreme. Toa nema da bide nesto novo za ovaa kompanija. Mozebi nekoj drug poupaten mozebi ima povekje informacii za toa
Tuka nema nekoja golema filozofija. Sto porano se zavrsi izgradbata tolku poveke korist za firmata.


Posted By: ironm
Date Posted: 03-Feb-2020 at 11:47
Штрабаг работеше и на пругата од Битола до Грција, а не само на патишта низ државава. Еднаш еден проект ќе е предвреме и луѓево ќе го извртат муабетот дека на некого не му се работело во државава Big%20smile Дај боже на сите да не им се работи па така ефикасни да се.


Posted By: Bakica
Date Posted: 03-Feb-2020 at 20:41
Originally posted by Denko

Originally posted by Bakica

Jas od ona sto go pratam kako laik imam primeteno deka Strabag i drugi proekti gi ima zavrsuvano pred vreme. Toa nema da bide nesto novo za ovaa kompanija. Mozebi nekoj drug poupaten mozebi ima povekje informacii za toa
Tuka nema nekoja golema filozofija. Sto porano se zavrsi izgradbata tolku poveke korist za firmata.


Toa i mi e poentata. Daleku od toa deka bega od vlasta ili opozicijata tuku rabotat profesionalno


Posted By: The Wild Boy
Date Posted: 04-Feb-2020 at 01:46
Ок, а патов иначе до кога ќе биде готов?
Ќе се вози ли насекаде 110 km/h vmax, или?


Posted By: husejin
Date Posted: 14-Feb-2020 at 11:47
Ne znam od koi pricini ama nema mnogu zainteresirani sto ja pratat izgradbata na ovoj ekspresen pat.I mene mi raduva da zavrsi na vreme ako e tocno. Pred vreme vo makedonija toa e golema retkost.Izveduvacot Strabag i da
moze da zavrsi nasite sigurno ke najdat nesto da go sprecat vo toa.Inaku ova sto se gradi se samo delnicite broj 3 i 4 Za da se kompletira ovoj eskpresen pat od zavrsetokot na avtopatot Miladinovci Tri Cesmi do Radovis bese planirano i delnicite 1,2 i 5 da pocne da se gradat.Toa se odlozi a koga ke se pocne jas ne najdov nikade informacija za toa.Pretprijatieto za Drzavni stranici ima laik stranica kade davaat nekoi informacii ama las nemam nisto videno.Stranicata e za nikade.


Posted By: none_ski
Date Posted: 14-Feb-2020 at 12:17
Моментално се градат секциите 2,3 и 4. Во врска со 1 и 5 - би требало да се почнат април/мај (одберен е Страбаг како изведувач, се очекува само да се воведат во работа откако ќе се обезбеди градежна дозвола). Како и скоро секаде, и на овој пат проектите се доста лоши па има доста непредвидени работи кои го одложуваат завршувањето на патот. Инаку, според првичната динамика веќе требаше да бидат готови секциите 2,3 и 4. Новото предвидување е дека до крајот на оваа година ќе бидат завршени (пред сe' зависи од тоа колку брзо институциите ќе ги решаваат проблемите со непредвидени работи и одобрување на дополнителни средства). Доколку се' оди како што треба, можно е да се очекува најкасно до пролет наредната година да се готови сите 5 секции

-------------
the more you use your brain, the more brain you will have to use.


Posted By: ironm
Date Posted: 14-Feb-2020 at 13:32
Јас би рекол заинтересирани има, само никој од источна Мк да не удостои со некоја фотка Big%20smile 


Posted By: husejin
Date Posted: 14-Feb-2020 at 15:26
None_sky mnogu si optimst.Veruvam deka tvoeto vetuvanje ke se ispolni.Sekciite 1,2 i 5 vo septemvri minatata godina ne bea uste zapocnati.A ne sum siguren deka i se pocnati.Prema planot ovaa izgradba treba da zavrsi 2021 godina.Ti vikam uste ednas i vo predvideniot rok da zavrsi smetam deka e uspeh.Ministerot za soobrakaj Sugareski e dosta discipliniran covek.


Posted By: ehrlich
Date Posted: 14-Feb-2020 at 20:42
Поминав таму минатиот викенд, ама со точак и бевме голема група и немаше многу прилика за застанување

Единствено што забележав дека патниот правец се прави по сите прописи, па така се забележуваат веќе изградените одливи на сите места за водата од пресечените ридови. Исто така, помеѓу стариот и новиот пат, дури е засадена и нова трева, но мислам дека асфалтирањето не е целосно завршено, особено кај мостовите. Сепак оддава впечаток на добро завршена работа, подобра би рекол од автопатот Миладиновци-Свети Николе.


Posted By: none_ski
Date Posted: 17-Feb-2020 at 10:02
Originally posted by husejin

None_sky mnogu si optimst.Veruvam deka tvoeto vetuvanje ke se ispolni.Sekciite 1,2 i 5 vo septemvri minatata godina ne bea uste zapocnati.A ne sum siguren deka i se pocnati.Prema planot ovaa izgradba treba da zavrsi 2021 godina.Ti vikam uste ednas i vo predvideniot rok da zavrsi smetam deka e uspeh.Ministerot za soobrakaj Sugareski e dosta discipliniran covek.


Секцијата број 2 е почната во ноември 2018 година. Половина од оваа секција е и асфалтирана со прв слој асфалт. Не знам дали знаеш од каде почнува и каде завршува, но битно знаеш дека не била почната.
За секциите 1 и 5 не беше завршена тендерската постапка (во август 2019 се поднесуваа понуди), не знам како очекуваш да се работи во септември. Само што заврши целата процедура пред две три недели, и е одбран изведувач. Се чека на градежна дозвола и да се воведе изведувачот во работа, што би требало да се случи крај на март/почеток на април. Април 2021 е рокот за завршување на секциите 2,3 и 4 (според првичниот договор, без дополнителните работи. моменталниот план е со сите дополнителни работи сепак да се заврши до крај на оваа година, значи неколку месеци пред договорниот рок). За 1 и 5 сеуште не е потпишан договорот, но верувам дека ќе се завршат сите активности на терен до пролет 2020.     

-------------
the more you use your brain, the more brain you will have to use.


Posted By: husejin
Date Posted: 18-Feb-2020 at 12:01
Originally posted by none_ski

Originally posted by husejin

None_sky mnogu si optimst.Veruvam deka tvoeto vetuvanje ke se ispolni.Sekciite 1,2 i 5 vo septemvri minatata godina ne bea uste zapocnati.A ne sum siguren deka i se pocnati.Prema planot ovaa izgradba treba da zavrsi 2021 godina.Ti vikam uste ednas i vo predvideniot rok da zavrsi smetam deka e uspeh.Ministerot za soobrakaj Sugareski e dosta discipliniran covek.


Секцијата број 2 е почната во ноември 2018 година. Половина од оваа секција е и асфалтирана со прв слој асфалт. Не знам дали знаеш од каде почнува и каде завршува, но битно знаеш дека не била почната.
За секциите 1 и 5 не беше завршена тендерската постапка (во август 2019 се поднесуваа понуди), не знам како очекуваш да се работи во септември. Само што заврши целата процедура пред две три недели, и е одбран изведувач. Се чека на градежна дозвола и да се воведе изведувачот во работа, што би требало да се случи крај на март/почеток на април. Април 2021 е рокот за завршување на секциите 2,3 и 4 (според првичниот договор, без дополнителните работи. моменталниот план е со сите дополнителни работи сепак да се заврши до крај на оваа година, значи неколку месеци пред договорниот рок). За 1 и 5 сеуште не е потпишан договорот, но верувам дека ќе се завршат сите активности на терен до пролет 2020.     


Posted By: husejin
Date Posted: 18-Feb-2020 at 12:14
Sekcijata 1 e kluckata kaj sto zavrsuva avtopatot Miladinovci Stip.Toa e vsusnost i ekspresniot pat sto se gradi prema Kocani a zavrsuva na starata klucka od Radovis Stip Kocani Skopje.Od ovaa klucka pocnuva sekcija br.2 i prodolzuva do mostot na rekata Bregalnica.Jas posleden pat pominav od tamu septemvri posle mostot nemase nikakvi aktivnosti na sekcijata 2.Prema prvite predviduvanja Od kluckata Kocani avtopatot Miladinovci trebase pozadi seloto Tri Cesmi direktno da izleze na mostot vo Bregalnica.Sepak se nadevame deka nesto dobro ke ispadne na krajot.Ako ostane pak ovoj Georgi Sugareski mozebi ke bide podobro.Izgleda discipliniran covek.


Posted By: none_ski
Date Posted: 18-Feb-2020 at 13:39
Originally posted by husejin

Sekcijata 1 e kluckata kaj sto zavrsuva avtopatot Miladinovci Stip.Toa e vsusnost i ekspresniot pat sto se gradi prema Kocani a zavrsuva na starata klucka od Radovis Stip Kocani Skopje.Od ovaa klucka pocnuva sekcija br.2 i prodolzuva do mostot na rekata Bregalnica.Jas posleden pat pominav od tamu septemvri posle mostot nemase nikakvi aktivnosti na sekcijata 2.Prema prvite predviduvanja Od kluckata Kocani avtopatot Miladinovci trebase pozadi seloto Tri Cesmi direktno da izleze na mostot vo Bregalnica.Sepak se nadevame deka nesto dobro ke ispadne na krajot.Ako ostane pak ovoj Georgi Sugareski mozebi ke bide podobro.Izgleda discipliniran covek.


Не знам од каде ти се информациите, но не се точни. Секција број 2 се води од км 5+066 до км 7+413 (за полесна ориентација, постоечкиот мост на р. Брегалница е на км 5+350). Секција 1 е од крај на автопатот (км -3+213) до км 5+066. Ќе се проширува и рехабилитира постоечкиот пат, не се гради нова траса позади селото.

-------------
the more you use your brain, the more brain you will have to use.


Posted By: ironm
Date Posted: 18-Feb-2020 at 14:42
Секциите претставени од страна на билд



Секциите претставени од страна на порта3



https://www.porta3.mk/se-gradi-patot-shtip-radovish/ - https://www.porta3.mk/se-gradi-patot-shtip-radovish/


Posted By: none_ski
Date Posted: 18-Feb-2020 at 16:25
Финалната верзија на поделба на секциите е различна, и е следнава:
секција 1: -3+213.50 -   5+066.40
секција 2: 5+066.40 -   7+413.49
секција 3: 7+413.49 - 21+120.00
секција 4: 21+120.00 - 28.000.00
секција 5: 28+556.84 - 38+080.00

-------------
the more you use your brain, the more brain you will have to use.


Posted By: The Wild Boy
Date Posted: 24-Feb-2020 at 01:41
А зошто да не изградат автопат од три чешми до Штип Југ? Теренот го дозволува тоа. А и таман кај Штип Југ ќе може да завршува автопатот со делница, и после да тера експресниот пат до Радовиш.
И што ќе деси кога ќе се заврши овој експресен пат. Понатаму Радовиш - Струмица ќе има ли експресен пат? Теренот и таму е доста рамен па не само експресен пат туку и автопат би му дошло добро (нормално ако има доста проток на коли), таман после се до ново село и ете ви на некој начин од Скопје до Бугарија експресно поврзување.


Posted By: Théoden
Date Posted: 24-Feb-2020 at 15:29
Previous

Нема доволно сообраќај во овој момент што би оправдал автопат до Штип Југ. Некои би рекле нема ни до Три Чешми, но сепак Три Чешми може да се смета за една важна клучка во која ќе се слева сообраќајот од експресните патишта Радовиш-Штип и Кочани-Штип во автопатот кон Скопје, па има логика тука да завршува автопатот.

Инаку, точно е дека според плановите експресниот и можен иден автопат Три Чешми-Радовиш треба да се оди директно од Три Чешми до Штип Југ, но засега ќе се оди на прилагодување на постоечкиот пат.

Исто може лесно да се прилагоди во ист профил на експресен пат отприлика половина од сегашниот пат Радовиш-Струмица, до селото Радичево. Понатаму ќе треба целосно нова траса. Но според последните податоци, Струмица-Ново Село е делницата што има најголем сообраќај во овој дел од Македонија, така што очекувам да добие приоритет пред Струмица-Радовиш како нареден проект од А4.


Posted By: Denko
Date Posted: 24-Feb-2020 at 16:09
Luge amante veke so toa, demek nemalo dovolno soobrakaj i zatoa ne se gradi avtopat. Ova e zamena na tezi i golemo nepoznavanje na tema ekonomski razvoj. Vo strumicko-radoviskiot kraj ziveat okolu 130.000 iljadi luge so golem ekonomski potencijal. Bez soodvetna infrastruktura toa e nemozno.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 24-Feb-2020 at 16:37

Originally posted by Théoden

според последните податоци, Струмица-Ново Село е делницата што има најголем сообраќај во овој дел од Македонија, така што очекувам да добие приоритет

Дали знаеш каде поточно би поминувала трасата на Струмица - Ново Село?
Има ли барем идеен проект?



Originally posted by The Wild Boy

А зошто да не изградат автопат од три чешми до Штип Југ? Теренот го дозволува тоа.

Ќе биде некогаш:
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=3006&PID=228269#228269 - http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=3006&PID=228269#228269


Posted By: stef4o
Date Posted: 24-Feb-2020 at 18:12
Австриски „Страбаг“ ќе ја гради и втората фаза од експресниот пат Штип – Радовиш

Јавното претпријатие за државни патишта ја заврши постапката за избор на изведувач за втората фаза од изградбата на експресниот пат Штип – Радовиш, со должина од 16,9 километри. Австриската компанија „Страбаг“ е избрана како најповолен понудувач со доставената понуда од 14,9 милиони евра. Станува збор за трасата од клучката Три чешми кај Штип до мостот на реката Брегалница и од рудникот „Бучим“ до влезот во Радовиш.

– Се очекува во најскоро време и воведување на изведувачот во работа, со што ќе почне да тече и рокот за изведба. Рокот за изведба е предвиден да биде 24 месеци – велат за „Мета.мк“ од ЈП за државни патишта.

Во моментов процентот на реализација на првата фаза од експресниот пат Штип – Радовиш изнесува 70 отсто. Крајниот рок за пуштање во употреба на првите километри од овој патен правец е крајот на април 2021 година, но поради забрзаната изградба на проектот на терен се очекува првата фаза да биде предвремено ставена во функција – на крајот од годинава или на самиот почеток од 2021 година. Трасата долга 23 километри од првата фаза на проектот се гради меѓу селото Софилари и рудникот „Бучим“.

Изградбата на експресниот пат Штип – Радовиш започна во јуни 2018 година. Новата патна врска ќе се состои од по една коловозна лента од 3,5 метри и една помошна лента за застанување од 2,5 метри во секој правец. Максималната брзина на движење на возилата ќе изнесува 110 километри на час.

https://meta.mk


Posted By: The Wild Boy
Date Posted: 24-Feb-2020 at 19:13
Океј ве сватив. Значи сега делот Штип - Југ до Бучим е при крај, а остануваат само деловите Три Чешми - Штип Запад, Штип Запад - Штип Југ (Штипска Обиколница), после од тоа ќе се оди се по експресниот пат, и делот кај Бучим до Радовиш.
Убаво што vmax ќе биде 110 km/h.
Дали од кога ќе се заврши целосно овој проект, ќе биде по - исплатливо да се оди преку Ново Село до Софија, во споредба со преку Крива Паланка?


Posted By: Théoden
Date Posted: 24-Feb-2020 at 21:13
Originally posted by Denko

Luge amante veke so toa, demek nemalo dovolno soobrakaj i zatoa ne se gradi avtopat. Ova e zamena na tezi i golemo nepoznavanje na tema ekonomski razvoj. Vo strumicko-radoviskiot kraj ziveat okolu 130.000 iljadi luge so golem ekonomski potencijal. Bez soodvetna infrastruktura toa e nemozno.


Никој не го спори позитивниот ефект за економијата што го создава патната инфраструктура. Проблем е наоѓањето средства за такви инфраструктурни проекти, располагаме со ограничен буџет, а списокот со проекти од висок приоритет е долг. Во таква ситуација, треба со внимателност да се одбира кои и какви патишта ќе се градат.

Originally posted by Cloverstack


Дали знаеш каде поточно би поминувала трасата на Струмица - Ново Село?
Има ли барем идеен проект?


Не, а прашање е и дали воопшто постои нешто зацртано на хартија. На патната карта на Македонија, планираниот автопат завршува помеѓу селата Добрејци и Просениково. Инаку, Китанов https://www.youtube.com/watch?v=QD_OVHzOVVA - летоска најавил дека „веќе се проектира“ експресен пат од граничен премин Ново Село до Струмица и од Струмица до Смоквица.


Posted By: Denko
Date Posted: 25-Feb-2020 at 01:46
Originally posted by Théoden


Originally posted by Denko

Luge amante veke so toa, demek nemalo dovolno soobrakaj i zatoa ne se gradi avtopat. Ova e zamena na tezi i golemo nepoznavanje na tema ekonomski razvoj. Vo strumicko-radoviskiot kraj ziveat okolu 130.000 iljadi luge so golem ekonomski potencijal. Bez soodvetna infrastruktura toa e nemozno.
Никој не го спори позитивниот ефект за економијата што го создава патната инфраструктура. Проблем е наоѓањето средства за такви инфраструктурни проекти, располагаме со ограничен буџет, а списокот со проекти од висок приоритет е долг. Во таква ситуација, треба со внимателност да се одбира кои и какви патишта ќе се градат.
Originally posted by Cloverstack


Дали знаеш каде поточно би поминувала трасата на Струмица - Ново Село?
Има ли барем идеен проект?
Не, а прашање е и дали воопшто постои нешто зацртано на хартија. На патната карта на Македонија, планираниот автопат завршува помеѓу селата Добрејци и Просениково. Инаку, Китанов https://www.youtube.com/watch?v=QD_OVHzOVVA - летоска најавил дека „веќе се проектира“ експресен пат од граничен премин Ново Село до Струмица и од Струмица до Смоквица.
Od kade se najdoa sredstva za "Tri Cesmi-Miladinovci" i "Kicevo-Ohrid"? Se trosat milioni na gluposti, da ne recam se krade na veliko... eve npr, se potrosija dopolnitelni 200 milioni evra za avtopatot "Kicevo-Ohrid", od kade sredstva!?


Posted By: The Wild Boy
Date Posted: 25-Feb-2020 at 15:22
Инаку слушнав на вести, не се сеќавам кога ама се збореше дека тие што имале од три чешми до штип запад плацови, ќе им биле срушени за да се направи простор за експресниот пат од патната делница I, бидејки моментално има бензинска станица на тој пат, салон за коли и кафич, па или тие ќе треба да бидат тргнати (да ги срушат), што мислам дека ќе биде најочигледно што ќе се нафатат, или ќе бидат поместени тие објекти.


Posted By: The Wild Boy
Date Posted: 04-Apr-2020 at 02:39
Случајно отворив Google Maps и кога да видам, нова сателитска снимка. Изгледа прошишал сателит одреден дел од патов и се гледа дека до негде е завршен.




Е сега, исто така воочив и дека делот после рудникот Бучим го имаат почнато, ама вака ми изгледа дека ќе се оди со проширување на веќепостоечкиот пат, слично на Велес - Штип, само што таму беше по малце од двете страни, а ове изгледа ќе се прошири од едната страна и ќе се прецртува.
Не сум експерт па така да дечките со тоа сателитските програми нека отворат, проверете дали има нови сателитски снимки од тој дел, дали има нешто изменето од последната пат кога сте провериле, споделете слики/линкови да видиме до кај се :-)


Posted By: The Wild Boy
Date Posted: 04-Apr-2020 at 02:40
Edit:
Сликите се подоле. Пробав со опцијата што ми ја дава форумот, преку линк па слика, ама не ги претвори. Изгледа затоа што форумот е малце стар.
https://ibb.co/bPBBjCN
https://ibb.co/PgFjPkX
https://ibb.co/mvhWDy1
https://ibb.co/VMXLRHJ


Posted By: MileX
Date Posted: 04-Apr-2020 at 17:51
Се гради целосно надвор од старата траса, блиску ама нема преклопување уопште

-------------
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/


Posted By: The Wild Boy
Date Posted: 05-Apr-2020 at 00:38
Originally posted by MileX

Се гради целосно надвор од старата траса, блиску ама нема преклопување уопште

Чекај сега ме збуни. Делот Бучим - Радовиш ќе биде целосно нова траса до самата клучка кај Радовиш а не надоградба на веќепостоечкиот пат така?
Значи они ќе отидат како кај клучката со Бучим(види на слика) , исто така и кај клучката со Радовиш каде што освен клучка до Радовиш ќе има и спојување со стариот пат?
Незнам зошто вака се имаат одлучено, наместо да го прошират веќепостоечкиот пат од Бучим до Радовиш, и клучката или да си остане како што е, или да се прошири/реновира, а не вака со спојување со стариот пат како кај рудникот Бучим.
Ова вака само напразно фрлање пари.


Posted By: MileX
Date Posted: 05-Apr-2020 at 02:48
Моја грешка, мислев говориме за делот што моментално се гради. Накај Радовиш вероватно ќе се гради врз магистралата која има одлична геометрија освен една озлогласена шикана што би требало да ја исправат...

-------------
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/


Posted By: The Wild Boy
Date Posted: 06-Apr-2020 at 00:09
Originally posted by MileX

Моја грешка, мислев говориме за делот што моментално се гради. Накај Радовиш вероватно ќе се гради врз магистралата која има одлична геометрија освен една озлогласена шикана што би требало да ја исправат...

Истото и за Штипската обиколница така?
Оти и тамо теренот е прилично рамен.
Инаку, може некој да провери преку тоа апликациите/сајтовите за најнови сателитски снимки? Јас вчера гледав на Sentinel ама при зумирање има многу лош квалитет на Сателитска снимкa.


Posted By: Théoden
Date Posted: 08-Apr-2020 at 12:43
Клучката Долани, прва после Штип југ, состојба од есен 2019.




Posted By: The Wild Boy
Date Posted: 11-Apr-2020 at 23:00
Originally posted by Théoden

Клучката Долани, прва после Штип југ, состојба од есен 2019.



Имаш ли уште? Особено понови фотки?
Инаку јас можно е за велигден да отидам до Радовиш, ќе видиме не се знае.
Ама оти јас сеуште не возам од задно седиште сликите нема да искочат најдобри, а и башка многу грмушки има. Но ќе се потрудам да видам и да фотнам најубаво што можам и ќе се распрашам, ако во опште отидам за велигден, па ќе видиме


Posted By: Sashko
Date Posted: 13-Apr-2020 at 20:41
 Според изведбата на клучките тешко дека ова е планирано некогаш да прерасне во автопат или сум грешка?


Posted By: alexsend
Date Posted: 13-Apr-2020 at 21:08
Нема оваа делница никогаш да биде автопат.

-------------
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.


Posted By: The Wild Boy
Date Posted: 13-Apr-2020 at 23:30
Originally posted by alexsend

Нема оваа делница никогаш да биде автопат.

Па се гледа тоа.
На некои места е проектирано, на некои не е.
Јас кажав дека ќе треба да се докопува и да се проширува за да стане автопат.
Барем за сега нема да треба, ама во иднина можеби?
А и плус со ваква власт... арно што го работат турбо патот, и крај на 2020 - та да се заврши супер ќе биде.


Posted By: Vasilij
Date Posted: 14-Apr-2020 at 07:31
Да бидеме искрени, огромна е веројатноста никогаш и да нема потреба да биде автопат. Мислам дека се направи мала грешка во делот кај Три Чешми. Можеби автопатот требаше да биде уште 3-4 километри, до сегашната клуча кај Штип (сегашниот пат за Кочани и Радовиш). Мислам дека на истокот по средување на Штип-Кочани и Штип - Радовиш главен приоритет треба да биде Струмица - Ново Село - ГП со Бугарија и Куманово - Деве Баир. Мое мислење е дека до Страцин треба да биде автопат а потоа од Страцин до Крива Паланка и Деве Баир експресен пат со можност да прерасне во автопат.


Posted By: The Wild Boy
Date Posted: 14-Apr-2020 at 23:08
Originally posted by Vasilij

Да бидеме искрени, огромна е веројатноста никогаш и да нема потреба да биде автопат. Мислам дека се направи мала грешка во делот кај Три Чешми. Можеби автопатот требаше да биде уште 3-4 километри, до сегашната клуча кај Штип (сегашниот пат за Кочани и Радовиш). Мислам дека на истокот по средување на Штип-Кочани и Штип - Радовиш главен приоритет треба да биде Струмица - Ново Село - ГП со Бугарија и Куманово - Деве Баир. Мое мислење е дека до Страцин треба да биде автопат а потоа од Страцин до Крива Паланка и Деве Баир експресен пат со можност да прерасне во автопат.

Па да, така најарно ќе биде.
Инаку кажав претходно, на вести даваа а има и во проектирањата, од три чешми до старата клучка кон кочани ќе биде експресен пат, само ќе треба со веќепостоечките објекти да се среди, да ги срушат или да ги подместат.


Posted By: Denko
Date Posted: 15-Apr-2020 at 13:01
Ne mora da bide klasicen avtopat, no mozese da napravat ednosmeren ekspresen pat slicno kako "Tetovo-Gostivar", barem na mesta kade terenot ovozmozuva polesna izvedba. Inaku delnicite "Tri Cesmi-Stip" kako i stipskata obikolnica kon Radovis se vo katastrofalna sostojba i mora sto pobrgu da bidat sanirani so no vsloj asfalt.


Posted By: FiLo
Date Posted: 15-Apr-2020 at 15:38
Originally posted by Denko

Ne mora da bide klasicen avtopat, no mozese da napravat ednosmeren ekspresen pat slicno kako "Tetovo-Gostivar", barem na mesta kade terenot ovozmozuva polesna izvedba. Inaku delnicite "Tri Cesmi-Stip" kako i stipskata obikolnica kon Radovis se vo katastrofalna sostojba i mora sto pobrgu da bidat sanirani so no vsloj asfalt.


Веќе кога правиш таков пат од калибарот на Тетово-Гостивар и правиш по две ленти во правец, тоа ти се 7.4 метри ширина на пат (по 3.7 метри за секоја лента ги сметам иако Тетово Гостивар е помала ширината), ондак што те чини уште 2.5-3 метри лента да додадеш и да биде автопат по сите прописи ?

Така да тоа од типот на Тетово Гостивар нема поголема глупост бидејки ако веќе прават таков тип на пат, 100% ќе ти стават и патарина па потоа ќе се нервираме како ни наплакаат патарина а не возиме по класичен автопат.


Posted By: MileX
Date Posted: 15-Apr-2020 at 16:15
Многу полесно ќе прерасне ова во автопат доколку има желба и потреба отколку Врбјани-Охрид.
Инаку за југоистокот... треба сериозно да размислуват за поширока обилколница на Струмица која би се протегала од Радичево до Босилово за да се растерети патот што минува низ сред Владевци, густите индустриски зони Василево и Дабиле како и низ самиот град, но никој нема спомнато вакво нешто.

-------------
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/


Posted By: The Wild Boy
Date Posted: 15-Apr-2020 at 17:00
Originally posted by MileX

Многу полесно ќе прерасне ова во автопат доколку има желба и потреба отколку Врбјани-Охрид.
Инаку за југоистокот... треба сериозно да размислуват за поширока обилколница на Струмица која би се протегала од Радичево до Босилово за да се растерети патот што минува низ сред Владевци, густите индустриски зони Василево и Дабиле како и низ самиот град, но никој нема спомнато вакво нешто.

Треба и те како. Пат кој што поминува низ доста села, трактори, камиони, ужасна миризба, измет по патиштата, ти искачаат со коњови, ајде да не зборам.
Инаку Врбјани - Охрид автопат ќе биде ако не се грешам? Или мислиш експресен пат (автопат без помошна лента)??


Posted By: Denko
Date Posted: 15-Apr-2020 at 17:07
Originally posted by FiLo

Originally posted by Denko

Ne mora da bide klasicen avtopat, no mozese da napravat ednosmeren ekspresen pat slicno kako "Tetovo-Gostivar", barem na mesta kade terenot ovozmozuva polesna izvedba. Inaku delnicite "Tri Cesmi-Stip" kako i stipskata obikolnica kon Radovis se vo katastrofalna sostojba i mora sto pobrgu da bidat sanirani so no vsloj asfalt.


Веќе кога правиш таков пат од калибарот на Тетово-Гостивар и правиш по две ленти во правец, тоа ти се 7.4 метри ширина на пат (по 3.7 метри за секоја лента ги сметам иако Тетово Гостивар е помала ширината), ондак што те чини уште 2.5-3 метри лента да додадеш и да биде автопат по сите прописи ?

Така да тоа од типот на Тетово Гостивар нема поголема глупост бидејки ако веќе прават таков тип на пат, 100% ќе ти стават и патарина па потоа ќе се нервираме како ни наплакаат патарина а не возиме по класичен автопат.
Nacelno se soglasuvam, no kako pojdovna tocka gi zemam cenata na izgradbata. Klasicen avtopat bi cinel mnogu poveke od ednonasocen ekspresen pat.


Posted By: Denko
Date Posted: 15-Apr-2020 at 17:35
Originally posted by Denko

Originally posted by FiLo

Originally posted by Denko

Ne mora da bide klasicen avtopat, no mozese da napravat ednosmeren ekspresen pat slicno kako "Tetovo-Gostivar", barem na mesta kade terenot ovozmozuva polesna izvedba. Inaku delnicite "Tri Cesmi-Stip" kako i stipskata obikolnica kon Radovis se vo katastrofalna sostojba i mora sto pobrgu da bidat sanirani so no vsloj asfalt.


Веќе кога правиш таков пат од калибарот на Тетово-Гостивар и правиш по две ленти во правец, тоа ти се 7.4 метри ширина на пат (по 3.7 метри за секоја лента ги сметам иако Тетово Гостивар е помала ширината), ондак што те чини уште 2.5-3 метри лента да додадеш и да биде автопат по сите прописи ?

Така да тоа од типот на Тетово Гостивар нема поголема глупост бидејки ако веќе прават таков тип на пат, 100% ќе ти стават и патарина па потоа ќе се нервираме како ни наплакаат патарина а не возиме по класичен автопат.
Nacelno se soglasuvam, no kako pojdovna tocka gi zemam cenata na izgradbata. Klasicen avtopat bi cinel mnogu poveke od ednonasocen ekspresen pat.
Segasnata magistrala pominuva samo niz Vladevci... inaku se soglasuvam deka moze da se napravi posiroka obikolnica kon bugarskata granica. Delnicata mote da pocne kaj kluckata za "Dobrosinci" i bi minuvala pomegu Vasilevo-Piperevo i Prosenikovo-Dabile, Radovo-Bosilovo, Turnovo-Borievo i se taka pomegu selata do bugarskata granica. Ne znam kolku e toa izvodlivo no ete mislam deka moze da se izgradi ekspresen pokraj selata!?


Posted By: The Wild Boy
Date Posted: 15-Apr-2020 at 18:09
Originally posted by Denko

Originally posted by Denko

Originally posted by FiLo

Originally posted by Denko

Ne mora da bide klasicen avtopat, no mozese da napravat ednosmeren ekspresen pat slicno kako "Tetovo-Gostivar", barem na mesta kade terenot ovozmozuva polesna izvedba. Inaku delnicite "Tri Cesmi-Stip" kako i stipskata obikolnica kon Radovis se vo katastrofalna sostojba i mora sto pobrgu da bidat sanirani so no vsloj asfalt.


Веќе кога правиш таков пат од калибарот на Тетово-Гостивар и правиш по две ленти во правец, тоа ти се 7.4 метри ширина на пат (по 3.7 метри за секоја лента ги сметам иако Тетово Гостивар е помала ширината), ондак што те чини уште 2.5-3 метри лента да додадеш и да биде автопат по сите прописи ?

Така да тоа од типот на Тетово Гостивар нема поголема глупост бидејки ако веќе прават таков тип на пат, 100% ќе ти стават и патарина па потоа ќе се нервираме како ни наплакаат патарина а не возиме по класичен автопат.
Nacelno se soglasuvam, no kako pojdovna tocka gi zemam cenata na izgradbata. Klasicen avtopat bi cinel mnogu poveke od ednonasocen ekspresen pat.
Segasnata magistrala pominuva samo niz Vladevci... inaku se soglasuvam deka moze da se napravi posiroka obikolnica kon bugarskata granica. Delnicata mote da pocne kaj kluckata za "Dobrosinci" i bi minuvala pomegu Vasilevo-Piperevo i Prosenikovo-Dabile, Radovo-Bosilovo, Turnovo-Borievo i se taka pomegu selata do bugarskata granica. Ne znam kolku e toa izvodlivo no ete mislam deka moze da se izgradi ekspresen pokraj selata!?

Може, тоа е лесно. И после да направат или нов граничен премин, или да го спојат со сегашниот. Од бугарската страна можат исто така да покажат интерес, и да направат експресен пат, кој што ќе се спои со АМ. Струма. И ете ти. Од Скопје до Банско или Софија, побрзо и побезбено


Posted By: Denko
Date Posted: 15-Apr-2020 at 18:13
Originally posted by The Wild Boy

Originally posted by Denko

Originally posted by Denko

Originally posted by FiLo

Originally posted by Denko

Ne mora da bide klasicen avtopat, no mozese da napravat ednosmeren ekspresen pat slicno kako "Tetovo-Gostivar", barem na mesta kade terenot ovozmozuva polesna izvedba. Inaku delnicite "Tri Cesmi-Stip" kako i stipskata obikolnica kon Radovis se vo katastrofalna sostojba i mora sto pobrgu da bidat sanirani so no vsloj asfalt.


Веќе кога правиш таков пат од калибарот на Тетово-Гостивар и правиш по две ленти во правец, тоа ти се 7.4 метри ширина на пат (по 3.7 метри за секоја лента ги сметам иако Тетово Гостивар е помала ширината), ондак што те чини уште 2.5-3 метри лента да додадеш и да биде автопат по сите прописи ?

Така да тоа од типот на Тетово Гостивар нема поголема глупост бидејки ако веќе прават таков тип на пат, 100% ќе ти стават и патарина па потоа ќе се нервираме како ни наплакаат патарина а не возиме по класичен автопат.
Nacelno se soglasuvam, no kako pojdovna tocka gi zemam cenata na izgradbata. Klasicen avtopat bi cinel mnogu poveke od ednonasocen ekspresen pat.
Segasnata magistrala pominuva samo niz Vladevci... inaku se soglasuvam deka moze da se napravi posiroka obikolnica kon bugarskata granica. Delnicata mote da pocne kaj kluckata za "Dobrosinci" i bi minuvala pomegu Vasilevo-Piperevo i Prosenikovo-Dabile, Radovo-Bosilovo, Turnovo-Borievo i se taka pomegu selata do bugarskata granica. Ne znam kolku e toa izvodlivo no ete mislam deka moze da se izgradi ekspresen pokraj selata!?

Може, тоа е лесно. И после да направат или нов граничен премин, или да го спојат со сегашниот. Од бугарската страна можат исто така да покажат интерес, и да направат експресен пат, кој што ќе се спои со АМ. Струма. И ете ти. Од Скопје до Банско или Софија, побрзо и побезбено
Moze no ne postoi interes nitu od makedonska nitu od bugarska strana. I dvete strani investiraat kon Srbija i Grcija!?


Posted By: The Wild Boy
Date Posted: 17-Apr-2020 at 22:47
Епаааа, тоа што го ветив редно е да го исполнам.
Моментално сум во Радовиш, малце за велигден надвор од градот. Имав шанса да фатам доста материјал.
Е сега оти у вожња, задно седиште, да сликав немаше да искочи убаво, а и немам најдобра камера на телефонот ( Samsung A50), па се решив да снимам.
Прво со Бул. АСНОМ/АВНОЈ, после малце од клучката три чешми кон новиот експресен пат до Кочани (Само клучката ја снимав, и тоа мал дел, не се гледаше убаво), а повеќето е снимка од Експресниот пат Штип - Радовиш.
Другите снимки ќе бидат испратени во соодветните теми.
Еве го видеото:
https://youtu.be/n7K3pjbkbOc

Е сега неколку работи да појаснам.
Не е најубава снимка, оти со таков телефон, ама добро е што извадив барем нешто. Можев и 4k ама overkill ќе му дојдеше, а и немаше многу разлика да има, па така да не замерувајте.
Исто така, ротацијата од вертикално, на хоризонтално, но пак си остана иста ротација на Јутуб, ама тоа е моја грешка што не ротирав од претходно. За ова, може преку телефон ако гледате дс си исклучите ротација, и да го завртите телефонот. А ако гледате од компјутер/лаптоп симнете го целото видео (околу 3GB е) и потоа ротирајте го.
Се обидов најубаво да го фатам што можам.

Сега, на страна тоа проблемите, да кажам неколку зборови и мое мислење.

Оти сум по потекло од тој крај, овој експресен пат е од голема важност за сите нас. Едно што ќе се стига побезбедно од Скопје до Радовиш, туку и побрзо. Вака за саат ипол, отприлика преку новиот автопат Гоце Делчев.
На почетокот од овој експресен пат (барем од каде што имаат почнато) се гледа клучката кај Штип Југ, каде што, за мостот преку р. Брегалница, изгледа само 1 ќе биде, барем така јас увидов. Проверете на видеото и ќе видите.
Подоцна накај третата минута во видеото се гледа и првата скоро завршена клучка (барем така увидов), а тие коли што свртеа се изгледа оние што им носат храна на работниците, па така да ова додава на тоа дека на патот сеуште работат. Подоцна во видеото ќе се видат доста работници исто така.
На оваа клучка и осветлувањето беше поставено, што значи дека е прикрај со оваа клучка, освен неколку ситници.
Подоцна некаде накај осмата минута, можете да го видите, ако не се грешам мостот над лакавица, кој што е најдолгиот и највисокиот на оваа траса, ако не се грешам.
Подоцна овој експресен пат ги заобиколува селата, и се враќа паралелно со постоечкиот.
Друго што имам да кажам е дека, барем на почетокот после Штип запад, поточно подоле Semac и Antiva фабриките, барем јас приметив еден мал ископ, околу 200 - 400 метри, но незнам дали тоа е дел од проширувањето на веќепостоечкиот пат од Штип Запад до Штип Југ (прва фаза), или дали тоа било ископано за нешто друго. На Google Maps го нема тој ископ. Истото и накај Радовиш (после делот каде што завршува третата фаза.
Значи освен тие искочи, што не знам дали се дел од ова или се за нешто друго, прва фаза и четврта фаза немаат ништо чепнато, втора фазс повеќето е асфалтирано. Тоа на Google Maps што го гледав, каде што на GPS не го покажуваше експресниот пат (одредени делови), сега можам да кажам дека е ископано, тоест пробиено земјиште. Остануваат мостовите да се завршат, тоа што не е асфалтирано да се асфалтира, и клучните да се завршат и повеќето ќе биде готово. Работници има, е сега јас во полна пареа не ги начекав ама работат. Можно е и порано да го завршат, барем со вакво темпо е океј, до крајта на оваа година, и после првата и последната секција да ги почнат. Тие се релативно лесни, и до Јули - Август 2021, ова во целост ќе биде завршено, барем јас така мислам.
За брзината сум скептик дека 110 km/h vmax ќе биде, оти гледано ни новиот автопат Гоце Делчев нема толкава максимална брзина, а ова како што има повеќе кривини и клучки, јас мислам дека ќе се одлучат на 80 vmax, оти за ваков експресен пат тоа барем мене најлогично ми доаѓа. Ама сепак, убаво направено барем за сега, јас вака сум задоволен, и мило ми е што од претходната власт и од оваа покажаа голем интерес, оти и овој регион е од голема важност исто така, не само Југот доле, и Битола, Прилеп, Охрид...
Подоцна, најдобро ќе биде да се отпочне со сосема нов пат до Струмица или Ново Село, дали експресен или автопат незнам, ама дефинитивно ќе треба и тој регион да добие модерно поврзување.
И делот Три Чешми - Штип Запад, е во очајна состојба, тој прво нека го средат, дали автопат или експресен пат до клучката треба да се среди убаво.
Минатата година таму макпетрол си ги реновираа бензинските, а во блиска иднина ќе треба да ги рушат, освен ако не бираат нова траса за останатите неколу километри, што барем мене ми нема логика.
Другите снимки како што кажав ќе ги испратам во соодветните теми и ќе продискутираме за другите ствари.


Posted By: Denko
Date Posted: 18-Apr-2020 at 12:55
Mislam deka e jasno deka od "Tri Cesmi" kon Stip-Radovis ke bide ekspresen pat, taka sto benzinskite ke si ostanat taka kako sto se. Inaku delot od Tri Cesmi kon Stip treba sto pobrgu da se rekonstruira bidejki patot e vo faza na raspaganje.   


Posted By: Vasilij
Date Posted: 18-Apr-2020 at 12:56
Супер,
во делот на брзината, автопатот до Три Чешми е со 130 максимална, најчесто има ограничување од 130, 120 и 100. Јас мислам дека нема да биде 80, или ќе биде 90 или 100. Се согласувам дека најверојатно нема да се одлучат за 110. Можеш ли да потврдиш дека мостовите се двојни, или таа реализација на мостовите е само за експресниот пат Градско-Прилеп..?



Print Page | Close Window