Print Page | Close Window

Автопат Миладиновци - Штип

Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Патишта
Forum Discription: Автопатишта, магистрали, патарини, одморишта...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=3006
Printed Date: 25-Jun-2019 at 15:26


Topic: Автопат Миладиновци - Штип
Posted By: Danielbtmk
Subject: Автопат Миладиновци - Штип
Date Posted: 21-Feb-2014 at 16:28

Почнува изградбата на автопатот Скопје - Штип

Со асфалтирање на еден километар кај приградската населба Три чешми денес во Штип стартуваше изградбата на автопатот Штип-Миладиновци.

Со асфалтирање на еден километар кај приградската населба Три чешми  денес во Штип стартуваше изградбата на автопатот Штип-Миладиновци. На денешната свеченост присуствуваше премиерот Никола Груевски, министри, градоначалници, како и амбасадорот на република Кина.

Премиерот Груевски истакна дека денес е историски ден за Источна Македонија, бидејќи со изградбата на овој автопат ќе се овозможи економски просперитет и побрза комуникација.
 
Новиот автопат ќе биде во должина од 47 километри и ширина од 27,4 метри. Предвидено е автопатот да има две коловозни ленти во двата правци, како и една дополнителна лента за застанување. На делницата ќе бидат изградени седум клучки кои ке имаат функција влез и излез од автопатот кон градовите и населените места. Се планира долж автопатот да има осум надпатници, пет потпатници, армиран бетонски мост со должина од 154 метри.  

Изградбата на овој капитален проект изнесува 206 милиони евра, средства обезбедни со кредит преку кинеската Ексим банка, а ќе се отплаќа во наредните дваесет години со каматна стапка од 2 отсто. 
Автопатот Миладиновци-Штип ќе биде завршен во 2018 година со што оддалеченоста помеѓу главниот град  и Штип ќе се намали за триесетина минути. 

Новиот автопат ќе го гради кинеската компанија Синохидро Корпорејшн Лимитид. Според договорот кој оваа компанија го склучи со Владата во декември минатата година синохридо корпорејшн е обврзана помалку од половина од градежните материјали кои ќе ги користи да се произведени во Македонија, а повеке од половина од работниците кои ќе бидат вклучени во изградбата да бидат македонци. Истата оваа компанија ќе го гради и автопатот Кичево-Охрид.

http://www.alfa.mk/News.aspx?ID=71759#.Uwdv-4W2zCk - извор



Replies:
Posted By: Тркало
Date Posted: 21-Feb-2014 at 18:35
Ова како враќање филм на едниот километар и неколкуте моста кај Велешко Езеро, негде 1994-5...како заедничка особина на двете опции    (се надеввам дека грешам и се радувам ако не испаднам во право).


Posted By: gorco
Date Posted: 22-Feb-2014 at 12:06
Се плашам дека и така ќе испадне и овој проект, а и избори се ближат, за жал

дај боже да не сум во право и да се направи.

-------------


Posted By: gjoko
Date Posted: 22-Feb-2014 at 12:58
За неградењето на овие автопати мислам дека непостои начин да биди така.парите ги даваат кинезите кои се обезбедени,тие ќе ги градат со помош на наши фирми,почетокот на плаќањето на ратите започнува после 5 години,т.е. откога ќе се направат...така да негледам начин да не се изградат.

единствени пречки можат да бидат тектонски движења на политичка основа


Posted By: ko4ani
Date Posted: 11-Mar-2014 at 12:17
Пред некој ден поминував од овде, поточно кај с. Три Чешми, исчистени и порамнети се некои 50 м. каде што е поставуан темелот и други активности немше во околината а и машините се повлечени, е сега можда има некои активности кај Свети Николе, таму кинезите ке правеле населба па можда од таму ке почнат навака да работат. 


Posted By: Џоле
Date Posted: 17-Apr-2014 at 18:17
Почна изградбата на автопатот Миладиновци - Штип

Почна изградбата на првите 10 километри на автопатот Миладиновци-Штип на територијата на општина Свети Николе. Градежната механизација на кинеската фирма Синохидро веќе ја пробива делницата.

Претставникот на кинеската фирма Синохидро вели дека му е задоволство што градежните работи веќе се почнати на територијата на општина Свети Николе, а како компанија добиле и голема стратешка поддршка Локалната самоуправа.

Над 1000 нови работни места ќе обезбеди изградбата на автопатот Штип-Миладиновци и Кичево-Охрид.

На линкотима и видео прилог http://iris.mk/index.php/vesti/lokalnivesti/9776-2014-04-17-15-04-36 - http://iris.mk/index.php/vesti/lokalnivesti/9776-2014-04-17-15-04-36

-------------
За сè има вторпат


Posted By: gjoko
Date Posted: 17-Apr-2014 at 18:38
блазе си им,кај нас во кичево кинезите само се шетаат и чат пат се појавуваат на митинзи


Posted By: axel
Date Posted: 12-Jun-2014 at 23:14

Кинезите засилено го градат патот Миладиновци – Штип

За две недели ќе пристигнат моќни градежни машини, кои патуваат од Кина до Солун, од каде што ќе бидат транспортирани во Македонија

Иван Бојаџиски


Штип - Градежната офанзива за изградба на автопатот Миладиновци - Свети Николе - Штип е започната. Патот е „нападнат“ од две страни: од кај штипската населба Три Чешми се расчистуваат површините каде ќе минува магистралата, а тие активности се извршуваат и три километри од Свети Николе во насока кон Куманово. За почеток, домашни фирми под будното око на стручњаци од кинеската компанија „Синехидро“, која ја доби работата, вршат ископ на земја долж трасата по која ќе минува овој автопат, а кој од бизнис заедницата се третира како најважниот елемент за економски развој на источниот дел од државата.

„Со земјените работи започнавме на 2 мај годинава, а според зацртаната динамика автопатот треба да го завршиме до 2 мај 2017 година, односно за само три години. Досега се ископани 30.000 м3 земја, а со секој нов ден вклучуваме се' поголема механизација и така ги забрзуваме работите“, ни рече Даи Ѓидонг, менаџер на одделот за техничка документација.

Според нашите информации од трасата каде што поминавме едно претпладне, вистинската градежна офанзива ќе настане за најмногу половина месец, кога овде ќе пристигнат голем број моќни градежни машини кои патуваат со брод од Кина до пристаништето во Солун, од каде што ќе бидат транспортирани во Македонија.

На потегот кај Свети Николе поставена е табла со сите информации во врска со оваа инвестиција. На таблата пишува дека патот ќе биде долг 45,8 км, ќе има 14 моста, седум клучки, 25 пропусти за водотеци. Јасно е запишан и датумот до кој истиот треба да биде завршен, а тоа е 2 мај 2017 година.

Зенг Ѕонглианг, административен менаџер, е силно убеден дека Македонија ќе добие исклучително квалитетен автопат.

„Во моментот покрај ископите на земја почнавме да работиме и на два моста на кои ја поставуваме основата. Но, вистинската работа допрва ни престои, а без оглед на тоа колку тука ќе бидат високи температурите ние ќе работиме од утро до вечер за да го запазиме рокот“, вели срдечниот Кинез.

Во Свети Николе се дојдени околу четириесетина од вкупно 80 стручњаци од разни градежни области кои „Синохидро“ ги има ангажирано на овој проект. Првично постоеше идеја во овчеполската метропола да се изгради кинеска населба во која требаше да се смести стручната екипа. Но, од таквата намера се отстапи па „Синохидро“ го зеде под закуп хотелот „Овче Поле“ и сега таму се врши негова голема обнова бидејќи беше прилично руиниран. Кинеските стручњаци, кои се дојдени во Македонија, се сместени во овој хотел без оглед на фактот што тој се реновира. Овде наскоро ќе се вселат сите 80 експерти од кинеската компанија.

Автопатот ќе биде широк 29 метри со по две ленти во двете насоки, секоја со широчина од по 3,85 метри, меѓу двете ленти ќе има заштитен зелен појас од 4 метри и систем за зафаќање на атмосферските води од коловозите. Од двете страни на автопатот ќе има уште по една лента широка 2,50 метри за застанување. По овој автопат ќе може да се вози до 120 км/час, а од Штип до Скопје ќе се патува само 30 наместо сегашните најмалку 60 минути.

За граѓаните од источниот и југоисточниот дел на Македонија, но за бизнис заедницата пред се', ова е најдобрата и најпотребната работа што ќе има големо влијание врз подобрување на развојот на стопанството.

„Белгиската компанија за автобуси ’Ван Хол‘ ја одбра нашата фирма за долгорочна соработка, па ние во Штип градиме голема фабрика за автобуски шасии за автобусите кои ’Ван Хол‘ ги произведува во својата фабрика во зоната ’Бунбарџиќ‘. Најголема забелешка нашите странски партнери ја имаат на лошата патна мрежа, па ова ќе биде една голема, квалитетна промена која ќе придонесе за развој на бизнисот во овој дел од државата“, вели Иле Николов, директор на „Актива“.

На иста позиција во размислувањето е и Славчо Сирачевски, сопственик на супер атрактивниот ресорт и спа-центар „Аурора“ на Беровското Езеро.

„Светското туристичко семејство бара убави, сигурни и брзи патишта за да се стаса до некоја омилена туристичка дестинација. Источна Македонија има голем потенцијал во туризмот, но лошата патна инфраструктура е таа која ги одвраќа странските туристи од одмор во нашите туристички дестинации. Автопатот е голема шанса да се направи квалитетен исчекор, но е неопходно да се изгради и пристоен пат од Штип до Кочани, а од таму и до Берово како место кое најголемиот потенцијал го има во туризмот“, вели Сирачевски.

http://www.utrinski.mk/default.asp?ItemID=D10836BA12CE074A9BBC488DB8BFFCCC



Posted By: ko4ani
Date Posted: 15-Jun-2014 at 12:41


Posted By: Bojan10
Date Posted: 15-Jun-2014 at 13:29
Тоа е таа лута машина од Кина што треба да израмни километар дневно :P

-------------
Од чаламот си патиме!


Posted By: phenomenon
Date Posted: 15-Jun-2014 at 13:47
Oвие главата си ја заштитиле, а за нозете ич не им е гајле

-------------
開始されていないだけの戦いが失われ、


Posted By: Denko
Date Posted: 04-Jul-2014 at 14:01
Pred 2 casa pominav pokraj gradilisteto i ne vidov nitu eden rabotnik...


Posted By: Vasilij
Date Posted: 23-Jul-2014 at 14:14
http://kurir.mk/makedonija/vesti/166254-Gruevski-Gradeznite-raboti-na-avtopatot-Miladinovci-Stip-se-odvivaat-odlicno - http://kurir.mk/makedonija/vesti/166254-Gruevski-Gradeznite-raboti-na-avtopatot-Miladinovci-Stip-se-odvivaat-odlicno
Денес премиерот заедно со директорот на јавното претпријатие бил во обиколка на градежните работи околу изградбата на автопатот Скопје-Штип.Тие потенцираа дека негде околу 45 % од трасата е пробиена, на автопатот освен кинезите работат и Гранит и Бетон како подизведувачи, и дека се очекува автопатот да биде готов кон крајот  на 2016 година.


Posted By: Denko
Date Posted: 23-Jul-2014 at 17:59
Jas vo poslednite dve nedeli pominav dva pati i ne zabelezav gradezni aktivnosti!?


Posted By: Џоле
Date Posted: 24-Jul-2014 at 07:16




фото: МИА.мк

-------------
За сè има вторпат


Posted By: daci92
Date Posted: 30-Aug-2014 at 02:00
Кај Штип иде брзо, На магистралата од Штип до клучката за накај Велес/Скопје целата делница е ископана за дополнителните 3/4 ленти (од левата страна кога одиш од Штип према св.Николе).


Posted By: gjoko
Date Posted: 30-Aug-2014 at 11:31
Веќе два пати издадов одобренија за набавка на експлозиви за фирма што работи на автопатот за Штип и ниеднаш за овој за Охрид.Ваму поспоро работат


Posted By: elnino
Date Posted: 30-Aug-2014 at 11:54
да не зборуваш за друга делница, не за надградбата темава е за новиот автопат


Posted By: gjoko
Date Posted: 30-Aug-2014 at 12:13
за овој автопат зборувам.Во изградбата учествува и една фирма од Кичево(Тајмиште) која некако се поврза со Бетон на Минчо Јорданов.На неколку места имало потреба од минирање на карпи


Posted By: daci92
Date Posted: 30-Aug-2014 at 15:09
Мислам дека Елнино ми се обрати мене.
И јас зборувам токму за оваа делница, и доколку не си запознат веќе постои магистрален пат помеѓу Штип и Св.Николе и според проектот истата таа делница ќе биде надградена до автопатска форма ,а нова делница е само од Миладиновци до Свети Николе.

Ѓоко ке да било дека експлозивот се користи за пробивање на делот кај Свети Николе ,бидејќи надоле е прилично рамничарски терен.


Posted By: gjoko
Date Posted: 30-Aug-2014 at 17:36
Па незнам точно,работат на тој терен, а и јас вооптшо слабо сум го посетувал овој регион.теренот бил добар за работа но на некои места постоеле некои помали карпи за кои побрза варијанта е да се раскршат со експлозив.

за разлика од таму,автопатот за охрид ќе се гради воглавном со експлозив


Posted By: Џоле
Date Posted: 04-Oct-2014 at 08:57
Една фотка од историјата на овој патен правец...



-------------
За сè има вторпат


Posted By: Obedineta Makedonija
Date Posted: 10-Oct-2014 at 10:11
Репортажа на МТВ од вчера!

http://play.mrt.com.mk/play/35401/?options%5Bvideo_list%5D%5Bfilter_request%5D%5Bvideo_slug%5D=35404%2F&options%5Bvideo_list%5D%5Bfilter_request%5D%5Bposition%5D=2&options%5Bvideo_list%5D%5Bfilter_request%5D%5Bpage%5D=2&options%5Bvideo_list%5D%5Bfilter_request%5D%5Blisted_in_categories%5D%5B0%5D=227&options%5Bvideo_list%5D%5Bfilter_request%5D%5Blisted_in_categories%5D%5B1%5D=221&options%5Bvideo_list%5D%5Bfilter_request%5D%5Blisted_in_categories%5D%5B2%5D=407&options%5Bvideo_list%5D%5Bfilter_request%5D%5Blisted_in_categories%5D%5B3%5D=269&options%5Bvideo_list%5D%5Bfilter_request%5D%5Blisted_in_categories%5D%5B4%5D=355&options%5Bvideo_list%5D%5Bfilter_request%5D%5Blisted_in_categories%5D%5B5%5D=216&options%5Bvideo_list%5D%5Bfilter_request%5D%5Blisted_in_categories%5D%5B6%5D=224&options%5Bvideo_list%5D%5Bfilter_request%5D%5Blisted_in_categories%5D%5B7%5D=200 - http://play.mrt.com.mk/play/35401/?options%5Bvideo_list%5D%5Bfilter_request%5D%5Bvideo_slug%5D=35404%2F&options%5Bvideo_list%5D%5Bfilter_request%5D%5Bposition%5D=2&options%5Bvideo_list%5D%5Bfilter_request%5D%5Bpage%5D=2&options%5Bvideo_list%5D%5Bfilter_request%5D%5Blisted_in_categories%5D%5B0%5D=227&options%5Bvideo_list%5D%5Bfilter_request%5D%5Blisted_in_categories%5D%5B1%5D=221&options%5Bvideo_list%5D%5Bfilter_request%5D%5Blisted_in_categories%5D%5B2%5D=407&options%5Bvideo_list%5D%5Bfilter_request%5D%5Blisted_in_categories%5D%5B3%5D=269&options%5Bvideo_list%5D%5Bfilter_request%5D%5Blisted_in_categories%5D%5B4%5D=355&options%5Bvideo_list%5D%5Bfilter_request%5D%5Blisted_in_categories%5D%5B5%5D=216&options%5Bvideo_list%5D%5Bfilter_request%5D%5Blisted_in_categories%5D%5B6%5D=224&options%5Bvideo_list%5D%5Bfilter_request%5D%5Blisted_in_categories%5D%5B7%5D=200

-------------
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!


Posted By: ko4ani
Date Posted: 17-Oct-2014 at 19:49
Eve nesto od mene pokraj Tri Cesmi, celata trasa e probiena osven nekoi mali delovi, na nekoi mesta se pravi nasipot so kamen od kamenolomot ezovo, nekade se kopa, se spremat mostovi,propusti i sl. Slikano e od avtobus pa zatoa i sliktie se takvi kakvi sto se
http://s1055.photobucket.com/user/iveco_mkd/media/IMG_1972_zpsbaf88d79.jpg.html">
http://s1055.photobucket.com/user/iveco_mkd/media/IMG_1973_zps7407bdf2.jpg.html">
http://s1055.photobucket.com/user/iveco_mkd/media/IMG_1974_zps52d5c70d.jpg.html">
http://s1055.photobucket.com/user/iveco_mkd/media/IMG_1975_zps7170dff6.jpg.html">
http://s1055.photobucket.com/user/iveco_mkd/media/IMG_1976_zps58c1b3db.jpg.html">
http://s1055.photobucket.com/user/iveco_mkd/media/IMG_1977_zps423c0b3f.jpg.html">
http://s1055.photobucket.com/user/iveco_mkd/media/IMG_1978_zpsf57130eb.jpg.html">


Posted By: alexsend
Date Posted: 16-Jan-2015 at 10:37
Ајде малку да ве израдувам петочки
Има обнова на снимките на GoogleMaps...и погодете што се гледа на нив - прогрес!
Ова се први сателитски снимки од новата делница;




-------------
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.


Posted By: tiberix
Date Posted: 16-Jan-2015 at 12:38
Oд Facebook ...

http://s838.photobucket.com/user/Addvert/media/1465356_907908445906402_6436205507145252137_n.jpg.html">


Posted By: Џоле
Date Posted: 16-Jan-2015 at 13:43
Да не е ова делницата Велес-Кадрифаково?

-------------
За сè има вторпат


Posted By: tiberix
Date Posted: 16-Jan-2015 at 16:15
Не знам Џоле... пишуваше  “.. по новиот пат Штип кон Скопје“...



Posted By: jyvation
Date Posted: 16-Jan-2015 at 18:49
И кај "Три чешми" баш забележав пред некој ден дека се гледа напредок само заборавив да постирам.



Posted By: Џоле
Date Posted: 13-Feb-2015 at 16:42
Кај клучката пред Миладиновци почнува да се гради дел и за автопатов... Денес поминував оттаму, и сликнав од кола, набрзина (лоша снимка, што да се прави).



-------------
За сè има вторпат


Posted By: Џоле
Date Posted: 02-Mar-2015 at 09:20
НА АВТОПАТОТ МИЛАДИНОВЦИ – ШТИП СЕ ЧЕКА НА АСФАЛТНАТА БАЗА



Малку луѓе и малку механизација видовме при нашата обиколка на градилиштето на патот Штип - Свети Николе – Миладиновци, за кој камен-темелникот беше поставен пред точно една година кај штипската приградска населба Три Чешми. На неколку локации забележавме понекоја градежна машина, понекој камион и по десетина до дваесет работници. За автопат долг 46 километри, широк 29 метри и со зелен појас помеѓу двата правца, интензитетот на работите е слаб. Барем таков беше нашиот впечаток, особено ако се знае дека автопатот треба да биде готов до 2017 година.

Лу Лонг е комерцијален менаџер на кинеската компанија „Синехидро“ која ја доби работата на автопатот, вредна 206 милиони евра. Лонг вели дека има мали незначителни отстапувања од планираната динамика кои биле резултат на неповолните временски услови во текот на минатогодишното лето и оваа зима.

„Имаме проблеми како што се нерасчистени имотно-правни односи на трасата поради што нашиот подизведувач ’Гранит‘ има заостанување во работата. Покрај ова, се јави и потреба од дислокација на телефонска и на електрична инсталација, што не е мала работа. Се надеваме дека Владата ќе ни помогне да ја засилиме динамиката, иако лично верувам дека овој автопат ќе биде изграден во планираниот рок“, ни рече Лу Лонг.

Во моментот, според нашиот соговорник, еден од проблемите за кои се надеваат дека ќе се реши со ангажман на Владата е утврдување на локацијата на која ќе биде инсталирана асфалтната база за која опремата се носи од Кина.

„Асфалтната база треба да се гради на Ежово Поле. Но, локацијата треба да ја утврди Агенцијата за државни патишта на Македонија. Ние се надеваме дека ова прашање бргу ќе се разреши и дека наскоро ќе можеме да пристапиме кон инсталирање на асфалтната база“, оптимист е Лонг.

Целата делница, според нашиот соговорник, е поделена на три дела. Откај Миладиновци работи механизацијата на „Бетон“, а од Штип кон Свети Николе активностите на трасата ги изведува „Гранит“. Се работи на изградба на носачи на мостови и надвозници. На средината, помеѓу Свети Николе и Куманово работи „Синехидро“.

„Од нашата компанија, на овој проект во моментов работат околу 40 луѓе, сите се инженерски кадар од разни струки, а ангажирани се и 60-ина работници од овој крај. Како што ќе се подобрува времето и ќе се отвора простор за работа, така тој број ќе станува се' поголем“, вели Лонг. Тој е сигурен дека наскоро ќе се зголемат и механизацијата и бројот на ангажираните, а ако биде потребно, ќе се работи и во две смени наместо во една, како што се работи сега.

На информативната табла поставена покрај градилиштето стои дека на овој автопат ќе бидат изградени 14 моста, ќе има седум клучки и 25 протоци за водотеци. Како датум до кој треба да бидат завршени работите и автопатот да биде пуштен во употреба е забележан 2 мај 2017 година. Ова е еден од најзначајните проекти за источниот дел на Македонија. Во моментот автопатот од Штип до Велес е во мошне лоша состојба, особено од Штип до Свети Николе каде што има многу крпеници, издадени асфалтни делници и нерамнини, со што возењето претставува голем ризик. Мора да се вози бавно, не повеќе од 80 километри на час, додека по новиот автопат кој растојанието помеѓу Штип и Скопје ќе го скрати за 30 километри ќе може да се вози и со брзина до 120 километри на час. Се очекува овој автопат да даде нов импулс на економскиот развој на источниот регион, кој е еден од најсиромашните во државата и од кој многу млади побегнаа во неможност дома да си обезбедат егзистенција.

http://www.utrinski.mk/?ItemID=36A9CA57AE8A7A42ADA825344936E94F - http://www.utrinski.mk/?ItemID=36A9CA57AE8A7A42ADA825344936E94F

-------------
За сè има вторпат


Posted By: gjoko
Date Posted: 13-Mar-2015 at 20:00
Денес разговарав со главниот инженер на делот од трасата на автопатот од 5-ти до 17-ти км, и како што кажа работата оди супер.Планираат до Октомври месец оваа година целосно да ја завршат оваа делница и да ја предадат во состојба до главен тампон .Значи после тоа останува на друга фрима да го стави завршниот слој на тампон и асфалт.

За првите 5 км работата ја има бетон и таму темпото на работа било поспоро,и после Октомври добиваат подршка од овие што ќе ја завршат делницата.

на делот од Св.Николе до Штип,исто така трасата е пробиена,но таму целата делница се изведува со насип,за што треба суви временски прилики и зимава работите биле подзакочени.Неможи да се става насип на врнежливо време,бидејќи наместо насип се добива-кал.

генерално целата траса била пробиена до состојба на движење со работни маши и работа на терен.

Ми се чини дека е задоволително,но само да не ги урочиме


Posted By: jyvation
Date Posted: 13-Mar-2015 at 22:04
Теренот е таков да дозволува брзо пробивање на трасата и добро темпо на работа.


Posted By: jyvation
Date Posted: 02-Jun-2015 at 16:14
Пробиени 80 проценти од автопатот Миладиновци - Штип

Инвестициски бум во патната инфраструктура. Градежната оператива е на терен.. Во полн ек е изградбата на автопатот Миладиновци- Штип, се очекува пуштање на патот во предвидениот рок. Во истовреме се работи на 236 километри патна инфраструктура, автопати, регионални и локални патишта...



Преку 500 градежни работници работат на автопатот Миладиновци - Штип каде моментално се пробиени 80 проценти од трасата. Во моментов работат 2.200 лица на вкупно 230 километри патна инфраструктура од кои 130 километри се автопатишта. Ова денеска го истакна министерот за транспорт и врски Владо Мисајловски при посетата на прва секција од автопатот Миладиновци - Штип на потегот кај селото Средно Коњаре.

Моментално се пробиени 80 проценти од трасата. Динамиката е запазена. Имавме многу проблеми со врнежите и снеговите, но во моментов добро се одвиваат градежните активности и очекувам во летниот период да се зголемува динамиката, истакна Мисајловски.

Министерот информира дека паралелно се работи на делниците Кичево - Охрид каде работат 900 работници, Демир Капија - Смоквица 700 работници, 100 на Велес -Катланово како и на 46 локални правци.

http://mrt.com.mk/node/23597 - http://mrt.com.mk/node/23597


Posted By: Џоле
Date Posted: 05-Jun-2015 at 09:12






















http://www.telegraf.mk/aktuelno/makedonija/279050-vozevme-po-novata-trasa-od-skopje-do-stip-ke-se-stignuva-za-40-minuti-foto - http://www.telegraf.mk/aktuelno/makedonija/279050-vozevme-po-novata-trasa-od-skopje-do-stip-ke-se-stignuva-za-40-minuti-foto

-------------
За сè има вторпат


Posted By: jyvation
Date Posted: 24-Jun-2015 at 12:54
1.


2.


3.


4.


5.


6.

Владо Мисајловски


Posted By: Denko
Date Posted: 16-Jul-2015 at 16:28
Ima aktivnosti na gradilisteto.
Inaku soobrakajot kon Sv. Nikole i Kumanovo e vo prekin bidejki e srusen mostot na kluckata za Veles (kaj Kadrifakovo).
Eve kratko video od pred nekoj den.

https://www.youtube.com/watch?v=qn_tjX3KLbM&feature=youtu.be


Posted By: Denko
Date Posted: 16-Jul-2015 at 17:20
Originally posted by Џоле

Да не е ова делницата Велес-Кадрифаково?
Da, taa e...


Posted By: Denko
Date Posted: 16-Jul-2015 at 18:00
Gradeznite raboti na delnicata Veles - Kadrifakovo se vo poln ek. Za zal praksata soobrakajot da se odviva po sred gradiliste po kamenja, pesok i sto li uste ne, ja ima samo vo Makedonija. Bidete vnimatelni... horizontalnata i vertikalnata signalizacija e nikakva, skoro i da ja nema. Gradilisteto ne e obezbedeno, odnosno odvoeno od soobrakajot. Ziva mizerija...
Kratko video:

https://www.youtube.com/watch?v=fHt0YCUyTUo&feature=youtu.be


Posted By: WolfLeader
Date Posted: 29-Sep-2015 at 20:29
Како течи работата на трасата , до каде се стигнати дали е некој запознат ? а и ако има некоја пресна фотка не би било лошо да се постави


Posted By: gjoko
Date Posted: 29-Sep-2015 at 20:40
Еден од инженерите на Бетон ми е пријател, и пред 1-2 месеци ми рече дека се надева дека нивниот дел од трасата до пред почетокот на зимата ќе биди спремен до ниво на завршен тампон(оној под асфалтот. Во последно време е постојано тамо на трасата и затоа поретко се гледам, ама ќе му пишам да ми пушти некоја слика


Posted By: WolfLeader
Date Posted: 29-Sep-2015 at 20:47
Originally posted by gjoko

Еден од инженерите на Бетон ми е пријател, и пред 1-2 месеци ми рече дека се надева дека нивниот дел од трасата до пред почетокот на зимата ќе биди спремен до ниво на завршен тампон(оној под асфалтот. Во последно време е постојано тамо на трасата и затоа поретко се гледам, ама ќе му пишам да ми пушти некоја слика


Е па да можат да стигнат до пред зимото до тоа ниво на завршниот тампон би било супер , зошто тогаш нели и времето ќе се расипе па работата ќе биде по забавена за разлика како што беше од сега во овој период ,штом поретко го гледаш тогаш значи се работи со полна пареа ,океј за сликите види што можеш да добиеш


Posted By: gjoko
Date Posted: 29-Sep-2015 at 22:25
Првиот дел што го има Бетон е воглавном трасата со пробивање, а вториот дел (мислам дека Гранит ја има) е насипен. А насипи се градат исклучиво во суво време.

затоа првиот дел од автопатот побрзо се гради-копај и носи надвор од змејата, по некое минирање..


Posted By: xnx
Date Posted: 30-Sep-2015 at 10:54
nemam nisto protiv avtopatov, megutoa mislam deka prednost trebase da mu se dade na koridor 8, delot od kumanovo do kriva palanka


Posted By: Navigator
Date Posted: 30-Sep-2015 at 14:44
Originally posted by xnx

nemam nisto protiv avtopatov, megutoa mislam deka prednost trebase da mu se dade na koridor 8, delot od kumanovo do kriva palanka

Како мислиш да му се даде приоритет? И зошто? Коридорот 8 е дефакто мртов, непотребен. Стои само на хартија. За мене е многу поважно и покорисно да автопатски се поврзат Скопје и Штип (а со тоа и цела источна Македонија), отколку со Крива Паланка и границата со Бугарија. Освен тоа, експресниот пат што е предвиден до бугарска граница е сосема доволен за таа фрекефенција на возила.


Posted By: WolfLeader
Date Posted: 30-Sep-2015 at 16:20
Originally posted by gjoko

Првиот дел што го има Бетон е воглавном трасата со пробивање, а вториот дел (мислам дека Гранит ја има) е насипен. А насипи се градат исклучиво во суво време.

затоа првиот дел од автопатот побрзо се гради-копај и носи надвор од змејата, по некое минирање..


Да да те разбирам потполно ...


Posted By: WolfLeader
Date Posted: 30-Sep-2015 at 16:25
Originally posted by Navigator

Originally posted by xnx

nemam nisto protiv avtopatov, megutoa mislam deka prednost trebase da mu se dade na koridor 8, delot od kumanovo do kriva palanka

Како мислиш да му се даде приоритет? И зошто? Коридорот 8 е дефакто мртов, непотребен. Стои само на хартија. За мене е многу поважно и покорисно да автопатски се поврзат Скопје и Штип (а со тоа и цела источна Македонија), отколку со Крива Паланка и границата со Бугарија. Освен тоа, експресниот пат што е предвиден до бугарска граница е сосема доволен за таа фрекефенција на возила.


За цела источна Македонија е битно да се има овој автопат ,важен е и тоа како ,бидејќи ќе ги поврзе со метрополата за многу кратко време ,по безбедно возење а и има многу голема фрекфенција на движење , за разлика од к8 , а и експресниот како што кажа navigator до бугарска граница ќе биде сосема доволен за потребите на тој дел од државата ...


Posted By: Џоле
Date Posted: 01-Oct-2015 at 16:42
Наводно сателитска снимка на автопатот Скопје-Штип во изградба... Линкот беше објавен на форумот ЅЅС, на нишката за патна инфраструктура во Македонија.

https://browse.digitalglobe.com/imagefinder/showBrowseMetadata?csrfToken=ywsOyVXCabpHR6rvJo%2B534aFgaocj%2BgtdyrtO5eMkqOUjDlwzw%2FhvxBq8mnY7e%2BaOy2moDaA4euCK%2F%2FfNGxWJgyK6wDbP%2BerDHEJOw71%2Fao%2BupRQpRN9Tp4AB4HVd5m2eS54hJww%2FMaeX%2BZP6O503%2F3b25ASW92h5LVzQuTdeir3UtfGnKCz5MZ%2BsBzuZdv6g11WMgY0CCxjbt3MXM3EA4423dJL27bEoywrvmhTvOXqeUGoeb8JOvlJZS%2BCA96tk8iLtoVUUCLmc99pYDgQzr3Ad6uDV4l452tTQ7wQ3wwlLmMZnxLnDxnP1rZz2C0JuSmGMIYuHvCkR85%2Fghed2g%3D%3D&buffer=1.0&catalogId=1050010001751A00&imageHeight=natres&imageWidth=natres - https://browse.digitalglobe.com/imagefinder/showBrowseMetadata?csrfToken=ywsOyVXCabpHR6rvJo%2B534aFgaocj%2BgtdyrtO5eMkqOUjDlwzw%2FhvxBq8mnY7e%2BaOy2moDaA4euCK%2F%2FfNGxWJgyK6wDbP%2BerDHEJOw71%2Fao%2BupRQpRN9Tp4AB4HVd5m2eS54hJww%2FMaeX%2BZP6O503%2F3b25ASW92h5LVzQuTdeir3UtfGnKCz5MZ%2BsBzuZdv6g11WMgY0CCxjbt3MXM3EA4423dJL27bEoywrvmhTvOXqeUGoeb8JOvlJZS%2BCA96tk8iLtoVUUCLmc99pYDgQzr3Ad6uDV4l452tTQ7wQ3wwlLmMZnxLnDxnP1rZz2C0JuSmGMIYuHvCkR85%2Fghed2g%3D%3D&buffer=1.0&catalogId=1050010001751A00&imageHeight=natres&imageWidth=natres

-------------
За сè има вторпат


Posted By: zabegan
Date Posted: 02-Oct-2015 at 18:25
Originally posted by Navigator

Originally posted by xnx

nemam nisto protiv avtopatov, megutoa mislam deka prednost trebase da mu se dade na koridor 8, delot od kumanovo do kriva palanka

Како мислиш да му се даде приоритет? И зошто? Коридорот 8 е дефакто мртов, непотребен. Стои само на хартија. За мене е многу поважно и покорисно да автопатски се поврзат Скопје и Штип (а со тоа и цела источна Македонија), отколку со Крива Паланка и границата со Бугарија. Освен тоа, експресниот пат што е предвиден до бугарска граница е сосема доволен за таа фрекефенција на возила.
приоритет треба секогаш да се меѓународните коридори, како и да е... кракот кон Штип е само тоа, локален крак кој се надоврзува на коридор 10

супер би било насекаде низ земјава да се стига за 5 минути, ама мора да има редослед на работите

-------------
Architects create dreams...politicians create nightmares


Posted By: Navigator
Date Posted: 03-Oct-2015 at 10:48
Originally posted by zabegan

Originally posted by Navigator

Originally posted by xnx

nemam nisto protiv avtopatov, megutoa mislam deka prednost trebase da mu se dade na koridor 8, delot od kumanovo do kriva palanka

Како мислиш да му се даде приоритет? И зошто? Коридорот 8 е дефакто мртов, непотребен. Стои само на хартија. За мене е многу поважно и покорисно да автопатски се поврзат Скопје и Штип (а со тоа и цела источна Македонија), отколку со Крива Паланка и границата со Бугарија. Освен тоа, експресниот пат што е предвиден до бугарска граница е сосема доволен за таа фрекефенција на возила.
приоритет треба секогаш да се меѓународните коридори, како и да е... кракот кон Штип е само тоа, локален крак кој се надоврзува на коридор 10

супер би било насекаде низ земјава да се стига за 5 минути, ама мора да има редослед на работите

Извини Mr By the book, ама не е точно. За една држава треба да се приоритет патиштата со (потенцијално) најголема фрекфенција на сообраќај, а не некои си коридори што некој ги нацртал пред 20 години. Особено не такви како коридорот 8, мртви во пракса. Еве кажи ми зошто приоритетно ни треба автопат со Бугарија? Заради големата трговска размена? Заради големиот број туристи? Заради поврзување на Бугарија и Албанија каде ние ќе бидеме конекција и ќе профитираме? Од друга страна, Штип е доминантата на истокот и тој мора да биде автопатски поврзан со главниот град. Слично, Охрид е најважното туристичко место во државава, така што и тој мора да биде автопатски поврзан со Скопје. Тоа се приоритетите, секако паралелно со коридорот 10. И на крајот на краиштата, коридорот 8 не е запоставен, напротив, и на него се работи.


Posted By: avijacijamk
Date Posted: 03-Oct-2015 at 14:17
Немањето на автопат до Штип е катастрофа...А тоа го знае бизнис секторот и тие што живеат во овој дел од државата. Тие коридори од пред 20 години се жива глупост и се сложувам со Navigator. Државата треба да ги изгради коридорите на кои има највисока фреквенција а не нешто друго.


Posted By: zabegan
Date Posted: 03-Oct-2015 at 15:48
Originally posted by Navigator

Originally posted by zabegan

Originally posted by Navigator

Originally posted by xnx

nemam nisto protiv avtopatov, megutoa mislam deka prednost trebase da mu se dade na koridor 8, delot od kumanovo do kriva palanka

Како мислиш да му се даде приоритет? И зошто? Коридорот 8 е дефакто мртов, непотребен. Стои само на хартија. За мене е многу поважно и покорисно да автопатски се поврзат Скопје и Штип (а со тоа и цела источна Македонија), отколку со Крива Паланка и границата со Бугарија. Освен тоа, експресниот пат што е предвиден до бугарска граница е сосема доволен за таа фрекефенција на возила.
приоритет треба секогаш да се меѓународните коридори, како и да е... кракот кон Штип е само тоа, локален крак кој се надоврзува на коридор 10

супер би било насекаде низ земјава да се стига за 5 минути, ама мора да има редослед на работите

Извини Mr By the book, ама не е точно. За една држава треба да се приоритет патиштата со (потенцијално) најголема фрекфенција на сообраќај, а не некои си коридори што некој ги нацртал пред 20 години. Особено не такви како коридорот 8, мртви во пракса. Еве кажи ми зошто приоритетно ни треба автопат со Бугарија? Заради големата трговска размена? Заради големиот број туристи? Заради поврзување на Бугарија и Албанија каде ние ќе бидеме конекција и ќе профитираме? Од друга страна, Штип е доминантата на истокот и тој мора да биде автопатски поврзан со главниот град. Слично, Охрид е најважното туристичко место во државава, така што и тој мора да биде автопатски поврзан со Скопје. Тоа се приоритетите, секако паралелно со коридорот 10. И на крајот на краиштата, коридорот 8 не е запоставен, напротив, и на него се работи.
затоа што коридорите се меѓународни и на нив поминува меѓународен сообраќај, додека другите патишта низ земјава се чисто за македонското население и локалните бизниси
не велам дека Коридор 8 е спасот на сообраќајот во земјава, туку дека треба да е приоритет како една од двете единствени сериозни врски што земјава ги има со надворешноста
не викам дека не треба да има автопат до Штип, туку што треба да е приоритетно.. инаку сите сакаме да стигаме секаде за пет минути, со поголема удобност
..кога веќе пуштаат автопат до Штип, барем да направат некаков план тоа да биде правеца на поврзување, алтернативен крак на коридор 10 и 8 за поврзување со коридор 4...
исто така, повторно поприоритетно нешто од крак кон Штип, би бил патот до Битола како крак на коридор 10
инаку, Охрид ти е дел од коридор 8, само што не е директно на трасата, туку треба да се пушти крак до него


-------------
Architects create dreams...politicians create nightmares


Posted By: avijacijamk
Date Posted: 03-Oct-2015 at 16:43
По она што ти го велиш испаѓа приоритет за сите освен за граѓаните на самата земја...бесмислено и небулозно. Да не се лажеме тие коридори од пред 20 години се мртва работа. Македонија е заобиколена преку Бугарија и Романија за карго транспорт со нивните европски коридори дирекно развиени од самата Европска Унија.


Posted By: alexsend
Date Posted: 03-Oct-2015 at 19:27
Албанија си ја помести трасата место преку Струга на Дебар...

-------------
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.


Posted By: Denko
Date Posted: 03-Oct-2015 at 20:55
Originally posted by avijacijamk

По она што ти го велиш испаѓа приоритет за сите освен за граѓаните на самата земја...бесмислено и небулозно. Да не се лажеме тие коридори од пред 20 години се мртва работа. Македонија е заобиколена преку Бугарија и Романија за карго транспорт со нивните европски коридори дирекно развиени од самата Европска Унија.
Ne sum siguren, deka ti drzi voda ovoj stav. Duri i da ja zememe tvojata logika kako osnova, ke ispadne deka pak Tabanovce-Bogorodica ispaga glavna delnica. Kumanovo - Skopje - Veles - Negotino (Kavadarci) - D.Kapija - Valandovo - Gevgelija. Strumica i Stip se na triesetina kilomentri od avtopatot i ke bese mnogu pologicno seriozno da se investira so delnicata Stip-Veles, bidejki em ke se povrzat dva golemi grada, em Stip za 20 min. ke bide povrzan so koridorot 10. Vaka ispaga deka Stip se povrzuva so Skopje, dodeka ostanatiot del od istocna Makedonija si ostanuva i ponatamu "otsecen". Nam ni treba regionalno povrzuvanje so moznost granicite da padnat sto poskoro ili barem vo bliska idnina da se napravat zaednicki granici so cel pobrzo dvizenje na lugeto i stokata.


Posted By: Navigator
Date Posted: 04-Oct-2015 at 12:36
Originally posted by zabegan

Originally posted by Navigator

Originally posted by zabegan

Originally posted by Navigator

Originally posted by xnx

nemam nisto protiv avtopatov, megutoa mislam deka prednost trebase da mu se dade na koridor 8, delot od kumanovo do kriva palanka

Како мислиш да му се даде приоритет? И зошто? Коридорот 8 е дефакто мртов, непотребен. Стои само на хартија. За мене е многу поважно и покорисно да автопатски се поврзат Скопје и Штип (а со тоа и цела источна Македонија), отколку со Крива Паланка и границата со Бугарија. Освен тоа, експресниот пат што е предвиден до бугарска граница е сосема доволен за таа фрекефенција на возила.
приоритет треба секогаш да се меѓународните коридори, како и да е... кракот кон Штип е само тоа, локален крак кој се надоврзува на коридор 10

супер би било насекаде низ земјава да се стига за 5 минути, ама мора да има редослед на работите

Извини Mr By the book, ама не е точно. За една држава треба да се приоритет патиштата со (потенцијално) најголема фрекфенција на сообраќај, а не некои си коридори што некој ги нацртал пред 20 години. Особено не такви како коридорот 8, мртви во пракса. Еве кажи ми зошто приоритетно ни треба автопат со Бугарија? Заради големата трговска размена? Заради големиот број туристи? Заради поврзување на Бугарија и Албанија каде ние ќе бидеме конекција и ќе профитираме? Од друга страна, Штип е доминантата на истокот и тој мора да биде автопатски поврзан со главниот град. Слично, Охрид е најважното туристичко место во државава, така што и тој мора да биде автопатски поврзан со Скопје. Тоа се приоритетите, секако паралелно со коридорот 10. И на крајот на краиштата, коридорот 8 не е запоставен, напротив, и на него се работи.
затоа што коридорите се меѓународни и на нив поминува меѓународен сообраќај, додека другите патишта низ земјава се чисто за македонското население и локалните бизниси
не велам дека Коридор 8 е спасот на сообраќајот во земјава, туку дека треба да е приоритет како една од двете единствени сериозни врски што земјава ги има со надворешноста
не викам дека не треба да има автопат до Штип, туку што треба да е приоритетно.. инаку сите сакаме да стигаме секаде за пет минути, со поголема удобност
..кога веќе пуштаат автопат до Штип, барем да направат некаков план тоа да биде правеца на поврзување, алтернативен крак на коридор 10 и 8 за поврзување со коридор 4...
исто така, повторно поприоритетно нешто од крак кон Штип, би бил патот до Битола како крак на коридор 10
инаку, Охрид ти е дел од коридор 8, само што не е директно на трасата, туку треба да се пушти крак до него

Познавајќи те, нема да се разбереме и убедиме, ама уште еднаш ќе кажам: За нас како држава, автопатот Скопје-Штип е најмалку десеткратно поважен од автопатското поврзување со Бугарија. Кој е тој меѓународен транспорт што се одвива со Бугарија? Јас не познавам 10 големи компании што секојдневно увезуваат/извезуваат од Бугарија. Истовремено, познавам најмалку 30 сериозни компании само од источниот дел на државата што возат према север и на кои повеќе од неопходен им е овој автопат. Заборавете на Бугарија и Албанија ако зборуваме за приоритети, оставете што пишува во некакви меѓународни документи. Важниот меѓународен транспорт се одвива по коридорот 10. Се друго е теорија.


Posted By: zabegan
Date Posted: 04-Oct-2015 at 17:21

не мора да има којзнае каква економија за да се има добра поврзаност со сите земји од соседството и подалеку... затоа и ти викам дека воопшто не се работи за тоа дали коридор 8 е економскиот спас на земјата
едноставно не ми е логично меѓународен пат да ти е на супстандардно ниво, а да градиш современи и брзи патишта кои завршуваат слепо... и ете, затоа ти спомнувам дека муабетот не треба да застане кај Штип и тој проект да се продолжи до границите
плус, збориме за профил на автопати, а не за тоа дали треба да се инвестира во патот кон Штип... автопат не се прави сегде... кога зборикме за Штип, битно е да се направи квалитетен и брз пат, не мора да е автопат... можда затоа и не ми е логично да е автопат ако не е дел од некој европски коридор

тука веќе сопирам и не се убедувам за нешто што лабаво го познавам

-------------
Architects create dreams...politicians create nightmares


Posted By: zabegan
Date Posted: 04-Oct-2015 at 17:38
Originally posted by avijacijamk

По она што ти го велиш испаѓа приоритет за сите освен за граѓаните на самата земја...бесмислено и небулозно. Да не се лажеме тие коридори од пред 20 години се мртва работа. Македонија е заобиколена преку Бугарија и Романија за карго транспорт со нивните европски коридори дирекно развиени од самата Европска Унија.
не се разбираме што збориме

како прво, збориме за тоа дека не мора да биде профил на автопат и дека таквиот профил е приоритетен за меѓународните коридори... од тој аспект многу пологично е да се изгради автопат на коридор 8, отколку кон Штип
кај сте виделе автопат слепо да завршува? мора да е поврзан со друг автопат од исто значење некако
...инаку бог да чува, не реков дека Штип треба да биде отсечен од светов и дека на таа делницва не е потребна инвестиција
за економичност не знам дали може воопшто да збориме, затоа што земјава нема никаков долгорочен план на генерално ниво и проекти се вадат најпросто политички од рукав... вака што би било најубаво за земјава, може да си нагаѓаме до утре според лични сфаќања

а државава да прави највисок профил на автопат само за жителите на Штип, тоа мало сутра... државата не служи за тоа
еве сите сакаме за 5 минути насекаде да стигаме, ама па кај ни е железницата, кај ни се алтернативните делници во случај на кризи и несреќи, кај ни се делниците кај што не мораш да намалиш на 30 км/ч за да свртиш во кривина? кај се одмориштата и сервисните центри? каде е организацијата и контролата на сообраќај? ...сето ова е многу побитно отколку самиот профил на коловозот

и ја на пример се возев саат време плус, од Дојран до Скопје, поради сообраќајка на делницата кај Велес... тоа не значи дека треба да се направи крак автопат директно до Дојран, уште од утре

-------------
Architects create dreams...politicians create nightmares


Posted By: Bojan10
Date Posted: 05-Oct-2015 at 14:31
Ако не ме лажат, Кинезите го асфлатираат нивниот дел. Појака механизација имале од Бетон. Бетон и новите машини често мора да ги поправаат.

-------------
Од чаламот си патиме!


Posted By: WolfLeader
Date Posted: 09-Oct-2015 at 08:59
Originally posted by Bojan10

Ако не ме лажат, Кинезите го асфлатираат нивниот дел. Појака механизација имале од Бетон. Бетон и новите машини често мора да ги поправаат.


Јас колку што сум запознает ако сакаат да си го запазат предвидениот рок трите фирми треба некаде до пред нова година да бидат стигнати до асвалт или барем до завршниот тампон,а до каде ќе стигнат останува да видиме..


Posted By: Џоле
Date Posted: 13-Oct-2015 at 22:03
Од страната на Штип... јуни месец.

https://www.google.hr/maps/@41.7953501,22.0911186,3a,90y,263.48h,82.13t/data=!3m7!1e1!3m5!1s3E****R7oip8XX2Ah-7ANQ!2e0!6s%2F%2Fgeo3.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3D3E****R7oip8XX2Ah-7ANQ%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D29.874584%26pitch%3D0!7i13312!8i6656 - https://www.google.hr/maps/@41.7953501,22.0911186,3a,90y,263.48h,82.13t/data=!3m7!1e1!3m5!1s3E****R7oip8XX2Ah-7ANQ!2e0!6s%2F%2Fgeo3.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3D3E****R7oip8XX2Ah-7ANQ%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D29.874584%26pitch%3D0!7i13312!8i6656

-------------
За сè има вторпат


Posted By: stratus
Date Posted: 14-Oct-2015 at 00:19
Зошто хрватски гугл?

-------------


Posted By: mirakuliks
Date Posted: 14-Oct-2015 at 06:13
Или пишува од Хрватска или користи хрватско прокси.


Posted By: Џоле
Date Posted: 14-Oct-2015 at 09:32
Originally posted by stratus

Зошто хрватски гугл?


Случајно наидов на друг линк на хрватски форум, па почнав да пребарувам по мапата. Но тоа не е битно.

-------------
За сè има вторпат


Posted By: stratus
Date Posted: 14-Oct-2015 at 09:56
Приметив, дека е такво на сите линкови. Нема врска

-------------


Posted By: WolfLeader
Date Posted: 16-Oct-2015 at 12:47
Дајте некоа пресна сликичка да видиме до каде се стигнати ,отприлика знам до каде се стигнати ме известуваат редовно но од кажано и видено има разлика нели ,толку ли никој од скопјанишчава не му текнува да се извози натаки јас не сум слободен поради работава иначе од мерак ќе отидам да направам некоа слика.


Posted By: Navigator
Date Posted: 20-Oct-2015 at 09:22








Posted By: jyvation
Date Posted: 20-Oct-2015 at 11:33
Кај е ова точно..Негде пред Штип?


Posted By: Navigator
Date Posted: 20-Oct-2015 at 12:32
Отприлика, на правиот дел пред Три Чешми, кога одиш накај Штип.


Posted By: Denko
Date Posted: 20-Oct-2015 at 13:45
Kako sto gledam, stariot pat (segasniot) ke go iskoristat za eden pravec od avtopatot. Poznavajki go nasiot menatlitet mozno e da go ostavat vaka, bez nov sloj asfalt?!


Posted By: jyvation
Date Posted: 20-Oct-2015 at 14:08


А трета лента??


Posted By: kultuzin
Date Posted: 20-Oct-2015 at 14:16
Originally posted by Denko

Kako sto gledam, stariot pat (segasniot) ke go iskoristat za eden pravec od avtopatot. Poznavajki go nasiot menatlitet mozno e da go ostavat vaka, bez nov sloj asfalt?!


Denko ne preteruvaj


Posted By: Denko
Date Posted: 20-Oct-2015 at 14:43
Originally posted by kultuzin

Originally posted by Denko

Kako sto gledam, stariot pat (segasniot) ke go iskoristat za eden pravec od avtopatot. Poznavajki go nasiot menatlitet mozno e da go ostavat vaka, bez nov sloj asfalt?!


Denko ne preteruvaj
Zosto preteruvam?


Posted By: kultuzin
Date Posted: 20-Oct-2015 at 14:49
Originally posted by Denko

Originally posted by kultuzin

Originally posted by Denko

Kako sto gledam, stariot pat (segasniot) ke go iskoristat za eden pravec od avtopatot. Poznavajki go nasiot menatlitet mozno e da go ostavat vaka, bez nov sloj asfalt?!


Denko ne preteruvaj
Zosto preteruvam?


Zatoa sto preteruvas. Nemozat tuku taka da ostavat star pat da koristi kako avtopat. Razbiram da ima propusti vo kvalitet, zavrsna izrabotka i slicno ama ova ti so go vikas e premnogu.


Posted By: Denko
Date Posted: 20-Oct-2015 at 15:10
Originally posted by kultuzin

Originally posted by Denko

Originally posted by kultuzin

Originally posted by Denko

Kako sto gledam, stariot pat (segasniot) ke go iskoristat za eden pravec od avtopatot. Poznavajki go nasiot menatlitet mozno e da go ostavat vaka, bez nov sloj asfalt?!


Denko ne preteruvaj
Zosto preteruvam?


Zatoa sto preteruvas. Nemozat tuku taka da ostavat star pat da koristi kako avtopat. Razbiram da ima propusti vo kvalitet, zavrsna izrabotka i slicno ama ova ti so go vikas e premnogu.
Pa jas ne tvrdam, tuku nagovestuvam mozno resenie. Vakvo nesto ne e novina vo Makedonija. E75 e poln so vakvi resenija, kade sto starata delnica si ostavuva vo staroto ruvo t.e. stanuva del od avtopatot. Miladinovci-Kumanovo, Smokvica-Gevgelija itn...


Posted By: Obedineta Makedonija
Date Posted: 20-Oct-2015 at 16:53
Originally posted by Denko

Originally posted by kultuzin

Originally posted by Denko

Originally posted by kultuzin

Originally posted by Denko

Kako sto gledam, stariot pat (segasniot) ke go iskoristat za eden pravec od avtopatot. Poznavajki go nasiot menatlitet mozno e da go ostavat vaka, bez nov sloj asfalt?!


Denko ne preteruvaj
Zosto preteruvam?


Zatoa sto preteruvas. Nemozat tuku taka da ostavat star pat da koristi kako avtopat. Razbiram da ima propusti vo kvalitet, zavrsna izrabotka i slicno ama ova ti so go vikas e premnogu.
Pa jas ne tvrdam, tuku nagovestuvam mozno resenie. Vakvo nesto ne e novina vo Makedonija. E75 e poln so vakvi resenija, kade sto starata delnica si ostavuva vo staroto ruvo t.e. stanuva del od avtopatot. Miladinovci-Kumanovo, Smokvica-Gevgelija itn...


Излези на плитко - премногу длабоко си влезен!

-------------
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!


Posted By: Navigator
Date Posted: 30-Oct-2015 at 14:46
Еве до каде се работите на овој проект

https://www.facebook.com/NGruevski/videos/10153675229937716/ - Видео


Posted By: WolfLeader
Date Posted: 30-Oct-2015 at 15:09
Originally posted by Navigator

Еве до каде се работите на овој проект

https://www.facebook.com/NGruevski/videos/10153675229937716/ - Видео


Миладиновци- Штип е преку 82 % пробиена трасата, а вкупен прогрес на градежни работи е 21 % , вчера се снимаше видеото , одлично оди работата и многу напредуваат ,искрено мене лично а и на задоволство на повеќето што беа на терен се увериа дека многу забрзано се работи на овој автопат


Posted By: kultuzin
Date Posted: 30-Oct-2015 at 18:18
Premierot rece deka od sega trebat uste dve godini za da se zavrsi. Ne sum strucnjak no ako se raboti so ovoj intenzitet moze i pobrzo da go zavrsat. Trasata e relativno ednostavna taka da verojatno nema problemi kako na avtopatot Kicevo Ohrid ili demir kapija smokvica


Posted By: WolfLeader
Date Posted: 31-Oct-2015 at 16:20
Септември 2017 треба да заврши , а реално гледано можно е и порано да заврши ако се работи со голем интензитет како што е моментално сега ,но треба да се земи во предвид временските услови како ќе не послужат ...


Posted By: Тркало
Date Posted: 31-Oct-2015 at 16:57
Вака од видеава очигледно е доста полесен терен од Кичево - Охрид и Смоквица.Во секој случај е добро, а и ако се завршат навреме работите.Нормално под претпоставка да е сериозно изработено, да не е брзање само поради рушење рок.


Posted By: Denko
Date Posted: 31-Oct-2015 at 17:59
Originally posted by Тркало

Вака од видеава очигледно е доста полесен терен од Кичево - Охрид и Смоквица.Во секој случај е добро, а и ако се завршат навреме работите.Нормално под претпоставка да е сериозно изработено, да не е брзање само поради рушење рок.
Seriozno izraboteno u Makedonija nema. "Kumanovo-Tabnovce" posle samo dve godini pocna da popusta, "Gradsko-D.Kapija" isto taka, dodeka "Zagreb-Split" i posle 10 godini e kako nov.


Posted By: WolfLeader
Date Posted: 31-Oct-2015 at 22:19
Не би требало да има рушење на рок и да има непотребно брзање ,нормално е при работа да се појавуваат одредени несакани проблеми дали финансиски дали материјал и т.н, но ајде сега да не мислиме на тоа и да се надеваме дека ќе нема нешто такво ,доволно е да го завршат на време како што е планирано нема потреба од брзање ,и би требало да биде сериозно изработено бидејќи за силата што ја има нашата држава се вложени голема сума на пари , главните изведувачи се странски реномирани и квалитетни фирми ,проектната документаицја е на високо ниво ,а и сега не сме 2000 година кога се правеле демир капија или табановце незнам кој таму па да мислеме дека и овие ќе завршат како нив и дека ги чека иста судбина , нормално треба да бидат изработени со што поголем квалитет и да бидат по издржливи за разлика од тие порано што се граделе ,ново време , нов материјал ,современа технологија и многу други фактори кој што би требале да не послужат и овие автопатишта кој што се прават моментално а и оние кој што тек ќе почнат да се градат да не завршат како тие претходните и векот да им биде што поголем ,а и реално нашата држава во ниеден случај неможе да се рамни со хрватска , знаеме колкава е економијата хрватска и нивниот стандарт и со какви ресурси располага таа држава , и кога хрватите пред 10 година граделе автопатишта и си ја поврзувале државата, нашата тогашна власт не успеала да постави еден слој нов асвалт на некој пат а не пак да гради патишта кој ќе беа корисни до ден денешен и ќе оставеа нешто за долго сеќавање , така да кривицата зошто сега сме многу назад од останатите наши комшии во овој дел ''инфрастуктурен'' треба да се бара во многу други работи ,но ајде да го оставиме тоа нека биде минато и да не гледаме наназад и да го заборавиме што побрзо , да се надеваме на што подобро утро за инфраструктурата во нашата држава а и на се останато не само патиштата ,идат нови времиња нови генерации , а и овие патишта кој што се градат ќе бидат за век и векови и ќе бидат корисни за многу нови генерации кој што следат ,а и се надевам ваквото темпо ќе продолжи и понатаму , и пред се мора да бидеме Оптимисти и да се надеваме на што подобро.


Posted By: Vasilij
Date Posted: 01-Nov-2015 at 12:52
"тогашната власт"....Звучи премногу субјективно.Еве едно прашање: а каде беше оваа власт добри 7-8 години. Од 2006 до 2013 се изградени рекордни 8 километри автопат ( делницата Куманово - Табановце).Од 2014 почнаа да се градат двете делници со кинески кредити, бидејќи парите од буџетот отидоа за споменици, фонтани, палми, провизии и тн. На реалноста требе да и погледнеме објективно, а тоа е дека на сите влади очигледно инфраструктурата не им беше приоритет. За да не испадне дека зборам без факти еве неколку во продолжение...
Во 1995 година завршена е делницата Миладиновци –Хиподром,во должина од 10 километри за што се платени 13,3 милиони евра.
Во 1998 година завршена е и делницата Стоби-Неготино, во должина од 16 километри за сума од 15,6 милиони евра. Истата, 1998 година завршена е и делницата Скопје-Тетово, на ниво на автопат со должина од 32 километри и за тоа се платени 24 милиони евра.
Во 2005 година, со помош на програмата ФАРЕ, изградена е делницата Неготино -Демир Капија во должина од 16 километри. За ова делница од Буџетот исплатени се 23 илјади евра .
Во 2006 година завршена е делницата Смоквица –Гевгелија, во должина од 11, 5 километри за што се исплатени 9,5 милиони евра.
. Во 2004 година завршена е обиколницата во Тетовово должина од 3,5 килиометри и за неа се платени 6,5 милиони евра.

Сумирано ако се изземати автопатите кои се во изградба  "тогашната власт" изградила 100-120 километри автопат, а ''моменталната" само 7,5 километри...

http://faktor.mk/2013/02/19/faktografija-site-makedonski-vladi-z/



Posted By: Obedineta Makedonija
Date Posted: 01-Nov-2015 at 14:46
Originally posted by Vasilij


"тогашната власт"....Звучи премногу субјективно.Еве едно прашање: а каде беше оваа власт добри 7-8 години. Од 2006 до 2013 се изградени рекордни 8 километри автопат ( делницата Куманово - Табановце).Од 2014 почнаа да се градат двете делници со кинески кредити, бидејќи парите од буџетот отидоа за споменици, фонтани, палми, провизии и тн. На реалноста требе да и погледнеме објективно, а тоа е дека на сите влади очигледно инфраструктурата не им беше приоритет. За да не испадне дека зборам без факти еве неколку во продолжение...Во 1995 година завршена е делницата Миладиновци –Хиподром,во должина од 10 километри за што се платени 13,3 милиони евра.Во 1998 година завршена е и делницата Стоби-Неготино, во должина од 16 километри за сума од 15,6 милиони евра. Истата, 1998 година завршена е и делницата Скопје-Тетово, на ниво на автопат со должина од 32 километри и за тоа се платени 24 милиони евра.Во 2005 година, со помош на програмата ФАРЕ, изградена е делницата Неготино -Демир Капија во должина од 16 километри. За ова делница од Буџетот исплатени се 23 илјади евра .Во 2006 година завршена е делницата Смоквица –Гевгелија, во должина од 11, 5 километри за што се исплатени 9,5 милиони евра.. Во 2004 година завршена е обиколницата во Тетовово должина од 3,5 килиометри и за неа се платени 6,5 милиони евра.Сумирано ако се изземати автопатите кои се во изградба  "тогашната власт" изградила 100-120 километри автопат, а ''моменталната" само 7,5 километри...http://faktor.mk/2013/02/19/faktografija-site-makedonski-vladi-z/




Важи, ај оди на бихачка да се дообјасниш

-------------
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!


Posted By: Тркало
Date Posted: 01-Nov-2015 at 14:56
На сите власти досега инфраструктурата (патна, железничка, воздухопловна, енергетска, водоводна, комунална и било каква друга) им била приоритет само предизборно и ‘на ура‘, во занес, брзо и неквалитетно.А никогаш сериозно.Ама кога ‘им се може‘...


Posted By: Vasilij
Date Posted: 01-Nov-2015 at 16:55
"На реалноста требе да и погледнеме објективно, а тоа е дека на сите влади очигледно инфраструктурата не им беше приоритет."  Ако ова ти боде очи и ти личи на про опозициско тогаш незнам. Јас  ниту  сум  бил  ниту ќе  одам  на ,,бихачка" да  дообјаснувам... Но, затоа преочигледно е дека вие сте дел од  тие со розеви очила за кои  зборот  кажан  од " др. Драган Павлович - Латас " e  закон  кој  мора  да  се слуша,  а ако  се  има  различно  мислење  од тоа  тогаш  тоа  е предавничко  мислење.  Ова  е фашистичко размислување и резонирање,  но  секој  си  има  право  на  свој  личен  став  во  врска со се...


Posted By: Obedineta Makedonija
Date Posted: 01-Nov-2015 at 16:59
Originally posted by Vasilij

"На реалноста требе да и погледнеме објективно, а тоа е дека на сите влади очигледно инфраструктурата не им беше приоритет."  Ако ова ти боде очи и ти личи на про опозициско тогаш незнам. Јас  ниту  сум  бил  ниту ќе  одам  на ,,бихачка" да  дообјаснувам... Но, затоа преочигледно е дека вие сте дел од  тие со розеви очила за кои  зборот  кажан  од " др. Драган Павлович - Латас " e  закон  кој  мора  да  се слуша,  а ако  се  има  различно  мислење  од тоа  тогаш  тоа  е предавничко  мислење.  Ова  е фашистичко размислување и резонирање,  но  секој  си  има  право  на  свој  личен  став  во  врска со се...


Фала ти на комплиментот

-------------
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!


Posted By: King
Date Posted: 01-Nov-2015 at 22:39
Originally posted by Vasilij


"тогашната власт"....Звучи премногу субјективно.Еве едно прашање: а каде беше оваа власт добри 7-8 години. Од 2006 до 2013 се изградени рекордни 8 километри автопат ( делницата Куманово - Табановце).Од 2014 почнаа да се градат двете делници со кинески кредити, бидејќи парите од буџетот отидоа за споменици, фонтани, палми, провизии и тн. На реалноста требе да и погледнеме објективно, а тоа е дека на сите влади очигледно инфраструктурата не им беше приоритет. За да не испадне дека зборам без факти еве неколку во продолжение...Во 1995 година завршена е делницата Миладиновци –Хиподром,во должина од 10 километри за што се платени 13,3 милиони евра.Во 1998 година завршена е и делницата Стоби-Неготино, во должина од 16 километри за сума од 15,6 милиони евра. Истата, 1998 година завршена е и делницата Скопје-Тетово, на ниво на автопат со должина од 32 километри и за тоа се платени 24 милиони евра.Во 2005 година, со помош на програмата ФАРЕ, изградена е делницата Неготино -Демир Капија во должина од 16 километри. За ова делница од Буџетот исплатени се 23 илјади евра .Во 2006 година завршена е делницата Смоквица –Гевгелија, во должина од 11, 5 километри за што се исплатени 9,5 милиони евра.. Во 2004 година завршена е обиколницата во Тетовово должина од 3,5 килиометри и за неа се платени 6,5 милиони евра.Сумирано ако се изземати автопатите кои се во изградба  "тогашната власт" изградила 100-120 километри автопат, а ''моменталната" само 7,5 километри...http://faktor.mk/2013/02/19/faktografija-site-makedonski-vladi-z/




Несериозно е правењето на вакви паралели, освен ако не се политички мотивирани, па мора да се пише нешто.


Posted By: WolfLeader
Date Posted: 01-Nov-2015 at 23:06
Originally posted by Vasilij


"тогашната власт"....Звучи премногу субјективно.Еве едно прашање: а каде беше оваа власт добри 7-8 години. Од 2006 до 2013 се изградени рекордни 8 километри автопат ( делницата Куманово - Табановце).Од 2014 почнаа да се градат двете делници со кинески кредити, бидејќи парите од буџетот отидоа за споменици, фонтани, палми, провизии и тн. На реалноста требе да и погледнеме објективно, а тоа е дека на сите влади очигледно инфраструктурата не им беше приоритет. За да не испадне дека зборам без факти еве неколку во продолжение...Во 1995 година завршена е делницата Миладиновци –Хиподром,во должина од 10 километри за што се платени 13,3 милиони евра.Во 1998 година завршена е и делницата Стоби-Неготино, во должина од 16 километри за сума од 15,6 милиони евра. Истата, 1998 година завршена е и делницата Скопје-Тетово, на ниво на автопат со должина од 32 километри и за тоа се платени 24 милиони евра.Во 2005 година, со помош на програмата ФАРЕ, изградена е делницата Неготино -Демир Капија во должина од 16 километри. За ова делница од Буџетот исплатени се 23 илјади евра .Во 2006 година завршена е делницата Смоквица –Гевгелија, во должина од 11, 5 километри за што се исплатени 9,5 милиони евра.. Во 2004 година завршена е обиколницата во Тетовово должина од 3,5 килиометри и за неа се платени 6,5 милиони евра.Сумирано ако се изземати автопатите кои се во изградба  "тогашната власт" изградила 100-120 километри автопат, а ''моменталната" само 7,5 километри...http://faktor.mk/2013/02/19/faktografija-site-makedonski-vladi-z/




Баш тоа и го кажав на неколку пати , дека на оваа власт тоа е најголемата мана што малце покасно почна да ја средува инфтаструктурата низ државата , не бегам од тоа и не се крие тоа е факт , е па сега за едно 2-3 години ќе се има околу 150 километри нови автопатишта а до прва и ќе се градат нови ,верувај до сега ова е најголемата програма што ја има зацртано една партија од кога јас се сеќавам што е на власт во македонија , ова е нај обемната програма што е замислена во делот на инфраструктурата.


Posted By: WolfLeader
Date Posted: 01-Nov-2015 at 23:20
Originally posted by Vasilij

"На реалноста требе да и погледнеме објективно, а тоа е дека на сите влади очигледно инфраструктурата не им беше приоритет."  Ако ова ти боде очи и ти личи на про опозициско тогаш незнам. Јас  ниту  сум  бил  ниту ќе  одам  на ,,бихачка" да  дообјаснувам... Но, затоа преочигледно е дека вие сте дел од  тие со розеви очила за кои  зборот  кажан  од " др. Драган Павлович - Латас " e  закон  кој  мора  да  се слуша,  а ако  се  има  различно  мислење  од тоа  тогаш  тоа  е предавничко  мислење.  Ова  е фашистичко размислување и резонирање,  но  секој  си  има  право  на  свој  личен  став  во  врска со се...


Не бе пријателе , никаде ја не спомнав ни бихачка ни михачка , не ме интересира тоа , искрено луѓето не ги делам по партиска основа не сум ни помислил на тоа ,и никогаш ама никогаш не ме интересира мене латас што кажува , јас го следам и го пратам тоа што мене ме интересира и ги пратам луѓето кој што се задолжени за тој дел инфраструктурен,јас тоа што го мислам мене неможе никој да ми го докаже ни латас ни некој сорос или незнам кој ,јас само реално сакам со секој да испаднам на крај ,јас ако си приметил сум ги критикувал и вмро за некои работи што се непотребни како фонтани , тркала или незнам што , а за некои работи и ќе ги пофалам и ќе кажам браво ако тоа е таман што го направиле , значи јас без разлика дали сум десничар ќе кажам браво за секој што ќе направи нешто убаво за оваа држава ,и да дека на сите влади што поминаа инфраструктурата не им беше приориет тоа е точно и не се бега од реалноста но еве полека таа слика се менува и да се надеваме дека така и ќе продолжи ,и никаде јас не сум ти рекол еј ти вака мислиш ти овака мислиш , тоа си е твое , ти ќе си ги браниш тие што ги цениш а јас ќе си ги бранам тие што јас мислам дека треба , нели сепак секој си има свое право на збор и свое видување на ситуацијата ,мислам дека се разбираме , и да бидеме реални моменталната власт што направи и допрва ќе се прави претходните а посебно ''левицата'' ни со едно нешто неможе да се спореди , биди реалан и кажи дека не е така.


Posted By: WolfLeader
Date Posted: 01-Nov-2015 at 23:31
Originally posted by WolfLeader

Originally posted by WolfLeader

Originally posted by WolfLeader

Originally posted by Vasilij


"тогашната власт"....Звучи премногу субјективно.Еве едно прашање: а каде беше оваа власт добри 7-8 години. Од 2006 до 2013 се изградени рекордни 8 километри автопат ( делницата Куманово - Табановце).Од 2014 почнаа да се градат двете делници со кинески кредити, бидејќи парите од буџетот отидоа за споменици, фонтани, палми, провизии и тн. На реалноста требе да и погледнеме објективно, а тоа е дека на сите влади очигледно инфраструктурата не им беше приоритет. За да не испадне дека зборам без факти еве неколку во продолжение...Во 1995 година завршена е делницата Миладиновци –Хиподром,во должина од 10 километри за што се платени 13,3 милиони евра.Во 1998 година завршена е и делницата Стоби-Неготино, во должина од 16 километри за сума од 15,6 милиони евра. Истата, 1998 година завршена е и делницата Скопје-Тетово, на ниво на автопат со должина од 32 километри и за тоа се платени 24 милиони евра.Во 2005 година, со помош на програмата ФАРЕ, изградена е делницата Неготино -Демир Капија во должина од 16 километри. За ова делница од Буџетот исплатени се 23 илјади евра .Во 2006 година завршена е делницата Смоквица –Гевгелија, во должина од 11, 5 километри за што се исплатени 9,5 милиони евра.. Во 2004 година завршена е обиколницата во Тетовово должина од 3,5 килиометри и за неа се платени 6,5 милиони евра.Сумирано ако се изземати автопатите кои се во изградба  "тогашната власт" изградила 100-120 километри автопат, а ''моменталната" само 7,5 километри...http://faktor.mk/2013/02/19/faktografija-site-makedonski-vladi-z/




Баш тоа и го кажав на неколку пати , дека на оваа власт тоа е најголемата мана што малце покасно почна да ја средува инфтаструктурата низ државата , не бегам од тоа и не се крие тоа е факт , е па сега за едно 2-3 години ќе се има околу 150 километри нови автопатишта а до прва и ќе се градат нови ,верувај до сега ова е најголемата програма што ја има зацртано една партија од кога јас се сеќавам што е на власт во македонија , ова е нај обемната програма што е замислена во делот на инфраструктурата.А очигледно имаме недоразбирање ,јас кажав за претходна власт и мислев на левицата , значи зборувам за времето од 2000 година до 2006 додека тие беа на власт што сработиа и што оставиа , не кажав ништо за 1995 година додека на власт дојде Љубчо Георгиевски , да се разбереме тие години ти што ги кажуваш на власт беше вмро , јас мислев на сдсм што направиа додека беа на власт и за тоа реков претходната власт,изгледа малце си ги помешал годините и власта ,и ете сам кажа дека за делниците демир капнија - неготино , смоквица гевгелија и обиколницата во тетово се на се 30 километри успеала да изгради таа власт тоа значи сдсм , па пријателе искрено многу направиле ,нели за рок од 6 години успеале да направат 30 километри пат стварно секоја им чест...


Posted By: Vasilij
Date Posted: 02-Nov-2015 at 20:54
Во ред, мислам дека се разбираме. Искрено не сакав да добие  таква  политичка димензија  како што  се  протолкува (сепак форумот не е наменет за тоа),  туку  само  сакав  да  погледнеме  објективно на работите.
 Мала исправка во врска со владите: сдсм беа во владата во периодот 1992 до 1998 и 2002 до 2006.Вмро-дпмне во периодот 1998-2002(Љубчо) и 2006-2015 (моменталната). Мислам дека  инфраструктурниот  развој е основата за развој  на  економијата и  мислам дека секој во Македонија ја подржува  изградбата на трите автопатски делници кои се градат во моментот ( дури и во собранието се изгласаа едногласно) меѓу кои и оваа која е многу значајна за брзо поврзување на источниот дел со централниот и пред се главниот град. Сепак, интерес на народот е и целата постапка да биде коректна и транспарентна, доколку е во можност дел од средствата да бидат од буџетот а не само од странски кредити кои ќе се враќаат во иднина, и се разбира на крај квалитетот да е на солидно ниво. Ако ова што го кажав е исполнето и да нема никакви сомневања околу цената, квалитетот и транспарентноста  (за што не сум убеден до крај дека е така)  мислам дека ќе биде добро...



Posted By: WolfLeader
Date Posted: 03-Nov-2015 at 01:40
Originally posted by Vasilij


Во ред, мислам дека се разбираме. Искрено не сакав да добие  таква  политичка димензија  како што  се  протолкува (сепак форумот не е наменет за тоа),  туку  само  сакав  да  погледнеме  објективно на работите. Мала исправка во врска со владите: сдсм беа во владата во периодот 1992 до 1998 и 2002 до 2006.Вмро-дпмне во периодот 1998-2002(Љубчо) и 2006-2015 (моменталната). Мислам дека  инфраструктурниот  развој е основата за развој  на  економијата и  мислам дека секој во Македонија ја подржува  изградбата на трите автопатски делници кои се градат во моментот ( дури и во собранието се изгласаа едногласно) меѓу кои и оваа која е многу значајна за брзо поврзување на источниот дел со централниот и пред се главниот град. Сепак, интерес на народот е и целата постапка да биде коректна и транспарентна, доколку е во можност дел од средствата да бидат од буџетот а не само од странски кредити кои ќе се враќаат во иднина, и се разбира на крај квалитетот да е на солидно ниво. Ако ова што го кажав е исполнето и да нема никакви сомневања околу цената, квалитетот и транспарентноста  (за што не сум убеден до крај дека е така)  мислам дека ќе биде добро...


Добро ок е да не преувиличуваме и да не излева дека политика се меша за форумот оти не е ни место ни време за тоа , на кратко само нешто.Да нормално е и секој граѓанин посакува се да биде коректно,чесно и поштено бидејќи тоа останува за самиот него а и за сите нови генерации кој што следат, барем еве сите ја знаеме колкава е нашата сила како земја гледано на економски пат,бидејќи кај нас секогаш се зимала таа плата и секогаш ќе се зима , никогаш кај нас нема да има просечна плата од 1000 евра , па и незнам која партија да дојде на власт секога ш стандардот ќе биде тој истиот , и утре нови луѓе да ја водат државата нашата земја пак ќе биде истата со пари и со економија ,никој неможе да промени ништо така да , и самите сме свесни дека не е можно 3 такви автопатски делници како што се овие моменталните во грабда да се платат од нашиот буџет ,тука станува збор за огромни суми кој што нашата држава неможе да ги издвои од својот буџет,и мора да се зимаат кредити за ако сакаме да постигнеме нешто ,значи нема земја во светот која не позајмува пари за грабда на инфаструктура ,зборувам за овие земји кој што се како нашата,босна,србија,црна гора ,албанија , бугарија ,грција сите овие земји од регионот градат со позајмени пари и се во длабоки долгови како и нашата држава ,и тие прават како нас , пола буџетски пари а скоро поголемиот дел е кредит , тоа не е ништо ново и не сме само ние кој што позајмуваме пари ,скоро секоја држава има позајмено пари , е сега некоја побрзо ќе го исплати а некоја по бавно ,еве типичен пример за грците , тие позајмиа огромни кредити за изграбда на грандиозни стадиони,сали,аеродроми,пристаништа,автопатишта и дефинитивно овдека во регионот од се ова што набројав тие имаат се нај големо , нај убаво и нај модерно ,еве исправи ме ако греша, и сега еве колку и да им е развиен туризмот и економијата и све тоа сепак долговите се многу големи и енормни суми се во прашање , добро тука станува збор и за внатрешна политика во таа држава нема да се мешаме во тоа , него само зборот ми е дека секоја држава позајмува пари за изграбда ,многу се ретки тие држави кој што самите успеваат да си градат ,така да овие пари сепак ќе ги враќа народот каде што и секаде е така а и од самите патарини во наредните 30 години ќе се враќаат тие пари али сепак од овие нови патишта ќе имаме сите спокој , пред се убавина во возењето , уживање и по сигурно возење , по модерни патишта какви што заслужува секој граѓанин , а и со самото тоа баш по коридор 10 уште повеќе ќе се привлечат странските туристи да транзитираат по нашата држава а тука патарините ќе си го прават своето , тоа е тоа мислам дека се разбираме.


Posted By: Џоле
Date Posted: 12-Nov-2015 at 09:51
Вчера бев до Штип, па успеав да сликнам малку од делот што се гради во тој крај...















-------------
За сè има вторпат


Posted By: MileX
Date Posted: 12-Nov-2015 at 10:40
На линко има интересни слики од клучката Миладиновци
%20 - http://www.prostor.com.mk/project/highway-miladinovci-sv-nikole-stip.html

-------------
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/


Posted By: Џоле
Date Posted: 12-Nov-2015 at 12:31
Фала за линкот, еве ги сликите:







-------------
За сè има вторпат


Posted By: WolfLeader
Date Posted: 19-Nov-2015 at 01:23
Последната слика , преубаво


Posted By: medlence
Date Posted: 12-Dec-2015 at 19:18
Од ФБ профилот на Гранит
http://postimg.org/image/a5eybusi1/">

http://postimg.org/image/agweom8y1/">

http://postimg.org/image/5tqcmull5/">


Posted By: WolfLeader
Date Posted: 13-Dec-2015 at 13:42
https://www.youtube.com/watch?v=6cSWnAZzHk4 На видеото со Миленко гостин е министерот Владо мисалјовски каде што се на увид на градежните активности на овој нов автопат и зборуваат за тоа што се направило до сега и во иднина што се планира и кој се идните планови во врска со инфраструктурата во нашата држава , исто така има и дел каде што се гледа и почетното асвалтирање на дел од делницата .



Print Page | Close Window