Print Page | Close Window

Експресен пат Штип - Кочани

Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Патишта
Forum Discription: Автопатишта, магистрали, патарини, одморишта...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=3234
Printed Date: 23-Apr-2024 at 15:06


Topic: Експресен пат Штип - Кочани
Posted By: Џоле
Subject: Експресен пат Штип - Кочани
Date Posted: 28-Jan-2015 at 08:47
Ќе се изготви проект за експресниот пат Штип – Кочани

Постоечкиот магистрален пат од Штип до Кочани ќе се надгради на ниво на експресен пат со по две коловозни ленти од по 3,5 метри и по две ленти за застанување од по 2,45 метри. Агенцијата за државни патишта објави оглас за избор на фирма што ќе ја изработи проектната документација за планираната делница во должина од 26 километри. Најповолниот понудувач ќе биде познат на 3 февруари.



Освен изготвувањето на проектната документација, се чини дека не постојат позначителни пречки за остварување на овој инфраструктурен објект. За реализација на експресниот пат се обезбедени потребните финансиски средства преку неодамна подигнатиот кредит во висина од 160 милиони евра од Европската банка за обнова и развој. Изградбата на планираниот полуавтопат следува со привршувањето на реконструкцијата на патот Велес – Кадрифаково, кој во моментов се наоѓа во трета фаза од реализација на проектот.

http://www.build.mk/?p=42794 - http://www.build.mk/?p=42794

-------------
За сè има вторпат



Replies:
Posted By: Џоле
Date Posted: 24-Apr-2015 at 08:41
ГИМ ќе го проектира експресниот пат Штип – Кочани

На вториот тендер за избор на проектантско биро што ќе го проектира експресниот пат (полуавтопат) Штип – Кочани, како единствен понудувач победил Градежен институт „Македонија“ АД Скопје (ГИМ). Се работи за надградба на постоечкиот магистрален пат помеѓу овие два града, во должина од 26 километри. Вредноста на потпишаниот договор со ЈП за државни патишта изнесува 23.600.000 денари, односно 384 илјади евра. За изработка на проектната документација ГИМ има на располагање 10 месеци. Потребните финансии за изведба на експресниот пат се веќе обезбедени преку неодамна подигнатиот заем во висина од 160 милиони евра од Европската банка за обнова и развој. Предвидено е сегашниот магистрален пат од Штип до Кочани да се реконструира и прошири, после што коловозот би имал две коловозни ленти за возење широки по 3,5 метри и две ленти за застанување широки по 2,45 метри.

http://www.build.mk/?p=44154 - http://www.build.mk/?p=44154

-------------
За сè има вторпат


Posted By: nonamemacedonia
Date Posted: 10-Nov-2015 at 13:36
Здраво,

На ТВ слушнавме и на интернет прочитавме дека ќе се граде ескпресен пат Штип - Кочани. Доколку некој е запознаен ме интересира што конкретно значи експресен пат? Затоа имам неколку прашања и очекувам Ваше мислење:
1. Колку ленти ке биде во една насока? (Дали ќе биде нешто слично како што е новиот пат Велес Штип)?
2. Доколку се двете ленти во една насока дали едната лента ќе биде за возење а другата за претекнување, или едната лента ке биде за запирање а другата за возење (како Велеш Штип)
3. Дали ќе биде дозволена земјоделска механизации (Трактори, Комбањи и слично) да се движи по патот?
4. Дали ќе биде од страната поставено банкина (или висок дол) за да не може да се приклучуваат земјоделките машини од нивите (Како што има висок дол на патот Велес - Штип)?
5. Дали некој ја знае точнаса траса на патот или приближна, од каде ќе почне во Штип и каде ќе заврши во Кочани?
6. И дали се знае кога треба да заврши градбата на експресниот пат Штип - Кочани?

Поздрав, чекам коментари и размислувања.


Posted By: Navigator
Date Posted: 10-Nov-2015 at 16:02
Ќе се гради експресен пат Штип-Кочани, обезбедени средства од ЕБОР



Македонија доби од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) дополнителни 21 милион евра со кои се овозможува, наместо реконструкција на постоечкиот, изградба на нов експресен пат од Штип до Кочани. Договорот денеска во Лондон го потпишаа вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставрески, првиот потпретседател на Банката Фил Бенет и директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Александар Стојанов.

Експресниот пат ќе биде со должина од 28 километри и ќе има четири ленти. Ќе се зголеми безбедноста на сообраќајот, а ќе се влијае и на заштита на животната средина. Треба да почне да се гради во првиот квартал следната година.

Во Лондон го потпишавме договорот со Европската банка за обнова и развој за финансирање нов експресен пат од Штип до Кочани. Вредноста на проектот е 53 милиони евра кои ќе овозможат да се изгради целосно нов експресен пат со четири ленти во должина од 28 километри кој ќе ги поврзува Штип и Кочани. На тој начин им излегуваме во пресрет на граѓаните на Штип, на Кочани и на другите населени места со изградба на модерен пат кој ќе обезбеди побезбедно и побрзо патување помеѓу овие два града. Истовремено се овозможува да се подобри и конкурентноста во регионот и да се привлечат нови инвеститори кои ќе го користат овој пат, изјави Ставрески по потпишувањето на Договорот.

Тој додаде дека изградбата на регионалниот пат од Штип до Кочани се вклопува во агендата на Владата на РМ за интензивна изградба на регионални патишта од кои пак, како што рече, ЕБОР ја поддржува и изградбата на патот од Раевци до Дреново која, исто така, ќе започне набрзо, како и изградбата на патот од Охрид кон Пештани и од Требеништа до Струга.

– Соработуваме и во делот на железничката инфраструктура каде со средства на ЕБОР се поддржува изградбата на пругата кон Бугарија, а очекуваме и поддршка во енергетскиот сектор, рече Ставрески и додаде дека на ваков начин се заокружуваат крупни транспортни проекти со кои се подобрува конкурентноста на македонската економија.

Се заблагодари на ЕБОР која во Македонија во изминатиот период изнесува вкупно 1,5 милијарда евра од кои голем дел се средства за траснпортната инфраструктура, изградба на железницата и поддршка на приватниот сектор.

Фил Бенет по потпишувањето на Договорот за ЕБОР рече дека клучен приоритет во Македонија е развој на инфраструктурата. – Добро развиени и современи регионални транспортни конекции ќе го зајакнат регионот и ќе го подобрат пристапот на оддалечените области до поголемите пазари. Во прилог на ова, подобрениот дизајн на продолжувањето на патот ќе резултира во значајно зголемување на безбедоста, истакна Бенет.

ЕБОР почна да инвестира во македонската економија во 1993 година. До денес, во земјата има потпишано над 90 проекти.

http://lider.mk/2015/11/10/ke-se-gradi-ekspresen-pat/ - Извор


Posted By: AmyntA
Date Posted: 24-Nov-2015 at 12:24
Навистина ми е смачено од проекти чии детали се кријат од јавноста. Од онаа јавност со чии пари треба да се градат. Срамота.


Posted By: Blagoevgrad
Date Posted: 24-Jan-2016 at 23:46
Како што имам прочитано, експресниот пат ке се гради по трасата, коjа беше планирана за автопат Велес-Делчево-Бугариjа по проектот на ДИВИ Македонија од пред неколку години, што значи далеко од сегашниот постоечки пат. Со тоа се цели во иднина експресниот пат да се прошири и да прерасне во автопат.

http://roads.org.mk/UserFiles/files/ZivotnaSredina/Nacrt_Izvestaj_SOZS_za_ekspresen_pat_A3_STIP_KOCANI.pdf - Еве тука има карти

Ке биде добро решение ако се продолжи кон Делчево и границата, со што ке се поврзат автопатиштата Скопjе-Штип и Софиjа-Благоевград. Со тоа се избегнува потребноста од експресен пат преку Кустендил. Растоjанието Скопjе-Софиjа ке биде речиси исто, но поголемиот дел ке биде автопат, со што вероватно и времето за патуванье ке е помалку, отколку вариjантата преку Крива Паланка-Кустендил.


Posted By: alexsend
Date Posted: 25-Jan-2016 at 17:06
Држи вода.

-------------
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.


Posted By: Џоле
Date Posted: 06-Feb-2017 at 22:14
Објавен тендер за изградба на 13,8 км од патот Штип-Кочани

Македонското јавно претпријатие за државни патишта објави тендер за изградба на 13,8 км долга делница од експресниот пат Штип-Кочани која треба да се финансира со средства од заемот од Европската банка за обнова и развој (ЕБРД), соопшти банката.

Изградбата на делницата од Крупиште до Кочани треба да трае 24 месеци. Според договорот, компанијата која ќе го добие тендерот треба целосно да го изгради патот, вклучувајќи и 10 мостови и надвозници. Експресниот пат Штип-Кочани треба да биде долг 28 км и да има четири ленти.

Инаку, проектот е вреден вкупно 53 милиони евра, а е дел од Коридорот Исток-Запад, од Трбеништа до границата со Бугарија.

http://www.mkd.mk/makedonija/ekonomija/objaven-tender-za-izgradba-na-138-km-od-patot-shtip-kochani - http://www.mkd.mk/makedonija/ekonomija/objaven-tender-za-izgradba-na-138-km-od-patot-shtip-kochani

-------------
За сè има вторпат


Posted By: alexsend
Date Posted: 07-Feb-2017 at 17:52
Нели требаше да се почне со Штип-Крупиште, а не Крупиште-Кочани?

-------------
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.


Posted By: Џоле
Date Posted: 22-May-2017 at 18:39
Започната градба на експресен пат од Штип до Кочани



http://mia.mk/mk/Inside/RenderSingleGalleryTest/133706548/1?month=5&year=2017&day=22&desc=0 - http://mia.mk/mk/Inside/RenderSingleGalleryTest/133706548/1?month=5&year=2017&day=22&desc=0

-------------
За сè има вторпат


Posted By: WolfLeader
Date Posted: 22-May-2017 at 21:42
http://www.televizijastar.com/2017/05/09/%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D0%B8%D0%B7%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B1%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BE%D1%82-%D0%BF%D0%B0%D1%82-%D1%88/ На почеток од видеото и на крајот има неколку интересни инсерти ....


Posted By: AmyntA
Date Posted: 23-May-2017 at 10:23
Вчера возев до Кочани. Не ми личи дека се работи.


Posted By: Џоле
Date Posted: 23-May-2017 at 16:15


Во медиумите проструи веста дека градежните работи се започнати на почетокот на Штип кон Кочани.

-------------
За сè има вторпат


Posted By: WolfLeader
Date Posted: 23-May-2017 at 17:54
И се работи веќе денови уназад пред медиумите да објават ...А ти амунта коа си возел изгледа на пауза си ги фатил луѓето па не си ги видел


Posted By: elnino
Date Posted: 23-May-2017 at 22:41
он мисле дека трасата е иста со старата, кажи му дека е комплетно нова траса, затоа не видел


Posted By: daci92
Date Posted: 23-May-2017 at 23:14
И јас не видов бидејќи трасата започнува кај Три Чешми, кај оној мутавион надвозник што нема никаква функција засега кога одиш од Штип за Кадрифаково, ако ги виде ископите околу надвозникот од лево и од десно за клучката ,на десно према Кочани се гледа дека се извршувани земјени работи.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 16-Apr-2018 at 20:49

1. Целата траса





2. Клучките Штип и ТИРЗ Штип





3. Клучка Крупиште





4. Клучка Кочани







Posted By: nonamemacedonia
Date Posted: 31-Jan-2019 at 06:44
Дали некои има информации до каде е изградбата на Експресниот пат Три чешми - Кочани. Дали има некои напредок.


Posted By: alexsend
Date Posted: 31-Jan-2019 at 09:09
На некои сателитски снимки моќе да се види дека цела траса е пробиена.

-------------
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.


Posted By: BOJAN
Date Posted: 31-Jan-2019 at 09:47
Ги контактирав од ЈП за државни патишта пред нова година и има текст за оваа тема. Над 40% од градежните работи се досега завршени, а од ова претпријатие очекуваат изведувачот да го заврши во целост новиот патен правец до крајот на 2019 година.


Posted By: Bakica
Date Posted: 31-Jan-2019 at 10:28
Toa e super ako e stvarno taka i ako gi ispocituvaat rokovite i go zavrsat patot do kraj na godinava


Posted By: daci92
Date Posted: 31-Jan-2019 at 17:27
Ама не се работи за Три Чешми - Кочани туку Три Чешми - Крупиште, а тендер за Крупиште - Кочани мислам дека сеуште не е објавен.


Posted By: Bakica
Date Posted: 31-Jan-2019 at 23:29
Da, vo pravo si. Krupiste-Kocani kje pocne da se realizira od 2019 godina. Taka da za celosno povrzuvanje megu Stip i Kocani so ekspresen pat kje pocekame najmalku do kraj na 2021


Posted By: Albi
Date Posted: 24-Feb-2019 at 00:01
Zdravo dali ima novosti za ekspresniot pat stip kocani?

-------------
Alberto


Posted By: ironm
Date Posted: 09-May-2019 at 10:53
Експресниот пат Штип – Кочани доцни половина година

Наместо како што беше првично предвидено да се пушти месецов, првата фаза од изградбата на експресниот пат Штип – Кочани ќе биде отворена за сообраќај на крајот на  годинава. Од Јавното претпријатие за државни патишта велат дека се соочиле со нерешена експропријација на земјиштето и дополнителни работи кои не биле предвидени во фазата на проектирање, вклучувајќи го ѝ откривањето на археолошки локалитети на самата траса и дислоцирањето на инсталации долж трасата.

– Физичкиот прогрес на градежните работи изнесува околу 50% – посочуваат за „Мета“ од ЈП за државни патишта. Тие нагласуваат дека наследените проблеми се решени, со што е интензивирана реализацијата на градежните работи на терен. Паралелно со ова, веќе е потпишан договорот со изведувачот на втората фаза од експресниот пат, на потегот меѓу селото Крупиште и Кочани во должина од 14 километри.

На втората секција од овој проект во моментов се вршат подготвителните работи на терен пред официјалниот почеток на изградбата. Очекувањата на ЈП за државни патишта се експресниот пат Штип – Кочани, со вкупна должина од 28 километри, да биде целосно завршен во 2021 година.

Овој патен правец во иднина ќе има четири ленти, по две коловозни и две ленти за застанување. Трасата на новиот пат Штип – Кочани минува надвор од населените места, со што ќе се намали времетраењето на патувањето и ќе се зголеми безбедноста во сообраќајот. Првата фаза од експресниот пат ја гради скопски „Гранит“, додека делницата од Крупиште до Кочани ја изведува кинеската компанија „Синохидро“.

По неколку одолговлекувања на работите, експресниот пат Штип – Кочани почна да се изведува кон крајот на мај 2017 година. Проектот вреден 38 милиони евра се гради со средства обезбедени првенствено од заемот од Европската банка за обнова и развој.

https://meta.mk/ekspresniot-pat-shtip-kochani-doczni-polovina-godina/ - https://meta.mk/ekspresniot-pat-shtip-kochani-doczni-polovina-godina/


Posted By: mirakuliks
Date Posted: 10-May-2019 at 01:49
Едно прашање до тие кои можеби знаат. Кога се дефинираат трасите на економски побитните патишта, се прави ли во физибилити студијата и анализа на можноста на постоење на археолошко наоѓалишите на трасата? Знам дека не се знаат сите можни архолошки наоѓалишта во државава, ама сигурно постои “катастар“ на архолошко наоѓалишта и претпоставки за неоткриени археолошки наоѓалишта врз основа на историски текстови?
На пример во Скопје се знае дека на трасата која ќе ги поврзува идниот мост од Љубљанска во карпош и продолжението на Словенечка има поголемо археолошко наоѓалиште.


Posted By: ehrlich
Date Posted: 10-May-2019 at 19:30
Постои Археолошка карта на Македонија, која брои над 6000 познати археолошки локалитети. Напоменувам дека под локалитет се подразбира и „осамен наод“, што претставува само еден сад, зачуван ѕид, и слично, но многумина сметаат дека бројката е дури и поголема.

Е сега дали се водат по оваа карта, не знам.


Posted By: mr bombastic
Date Posted: 11-May-2019 at 00:07
Знаеме дека за сите проекти кај нас има одложувања тоа секогаш било така, ама едно е одложување со усул а сосема друго е одложување со години, роковите значи се ужас невиден права катастрофа, па неможе пат од 28км кој се нарекува експресен да се гради 4, 5 или повеќе години, ај да е автопат па да се проголта ама ова е мизерија


Posted By: hcitrS
Date Posted: 11-May-2019 at 10:58
Археолошка карта на Македонија постои, ама името на тој труд буни бидејќи се работа а книга со описно дефинирана локација и содржина на локалитети, а не карта во вистинска смисла на зборот како мапа на македонија со гео точки нацртани на неа. Археолошкат акарта иако некогаш корисна денес е сосема застарена бидејќи е изработена пред скоро 30 години и во неа имате описи на локалитети као на пример „На околу 1.5 километар северозападно од селото Крупиште во нивата на Петко Петковски откриени се остатоци од железнодопска населба“. Е сеа то 1.5 км може во реалноста да е 1200 или 1700 метри, свереозападно може да е у ствари северно или нешто измеѓу, а Петко и неговите врсници може дасе одамна умрени па така да скоро и да немате никакви информации за тоа каде се наоѓа локалитетот.

Пред неколку години беше започнат проектот за изработка на Археолошки Катастар на Македонија каде со поголема точно, со геолоцирање преку смартфон се внесуваа локалитети. Работата никогаш не се доврши и неам една централна баа туку секој музеј има своја листа со различно ниво на темеленост.

И покрај работите што ги набројав сепак секогаш пред отпочнување на голем инфраструктурен проект надлежнито музеј и завод за даден регион прави задолжително рекогносцирање на терен. Е сеа од надлежниот музеј или тоа го направиле многу површно па не нашле локлаитет пред почетокот на градба, или (за мене повероватно) во случајов овие си измислиле изговро за доцнењето на патот.

Инаку, еден пример како може и треба документриање на културно наследство да изгледа:
http://diendicure.mk

За жал проектот не доби поддршка од УЗКН, па ќе чмаеме аналогно уште многу години.


Posted By: ironm
Date Posted: 13-May-2019 at 17:54
Пронајденo новo археолошкo наоѓалиштe при изградбата на експресниот пат Штип-Кочани

Изминатиот викенд ангажираните работници на кинески „Синохидро“ при изведбата на експресниот пат Штип – Кочани кај селото Жиганци, пронајдоа остатоци од ранохристијанска базилика, која датира од третиот до шестиот век.

Археолозите на штипскиот Завод и музеј, кои веднаш дошле на терен, првично соопштија дека се работи за дел од поголем објект од базилика (црква) од ранохристијанско време. Работниците ископале влезна порта – делови од скали и градежни тули. Ова за архолозите се вредни наоди и втори што се пронајдени на трасата на експресниот пат.

Директорот на Завод и музеј, Мите Штерјов потврди дека денеска до Агенцијата за државни патишта е испратен допис за програма и пресметка.

-Очекуваме најмалку еден месец да траат работите на истражувањето и конзервацијата, во кои треба да бидат вклучени триесетина луѓе. Финансирањето на работите се на товар на Агенцијата за државни патишта. Активностите на овој локалитет и тие кај претходно најдениот кај селото Соколарци, ќе чинат околу два милиони денари – рече Штерјов.

За инвеститорот на експресниот пат, клучно прашање е што ќе промени овој нов археолошки наод. За директорот на Агенција, Зоран Китанов, оваа информација беше нова и при денешната посета на изведбата на патот Пробиштип – Злетово, кратко изјави дека тоа ќе го решат по институционален пат.

Од друга страна, директорот на штипскиот Завод и музеј, Штерјов, кој е археолог по професија, вели дека локалитетот е на 100 метри од трасата и во зависност од тоа што ќе најдат, ќе се види дали ќе има поместување на трасата. Застој нема да има, бидејќи додека работи екипата на музејот, градежниците продолжуваат на друг дел од патот.

Ова е втор археолошки локалитет што е пронајден на трасата на експресниот пат Штип – Кочани, по откривањето на некрополата кај Соколарци. Сепак, за директорот на Агенцијата за државни патишта, Китанов, археолошките наоѓалишта не се проблем, туку до сега работата на патот, како што рече, ја усложнила експропријацијата, која кога го презел проектот, била завршена со само 10 отсто.

https://meta.mk/prona-deni-novi-arheoloshki-nao-alishta-pri-izgradbata-na-ekspresniot-pat-shtip-kochani/ - https://meta.mk/prona-deni-novi-arheoloshki-nao-alishta-pri-izgradbata-na-ekspresniot-pat-shtip-kochani/


Posted By: ninjazelka
Date Posted: 05-Jun-2019 at 13:57
Kako ide rabotata na ovoj pat, ima li nekoj predviduvanje koga treba da se zavrsi, pokraj oficijalniot rok deka do kraj na 2019 treba da zavrsi?


Posted By: ironm
Date Posted: 05-Jun-2019 at 21:18
Рокот не е за целата делница. До крај на 2019 е предвидено завршување на Штип - Крупиште, иако не сум најубеден дека ќе го постигнат рокот. Пред некоја недела беше објавен тендер и за Крупиште - Кочани што ќе се гради наредниве две години.


Posted By: AmyntA
Date Posted: 18-Jun-2019 at 10:30
Јас тука гледам дека активно се работи и на Крупиште-Кочани. Како е можно да се работи без договор?
https://apps.sentinel-hub.com/eo-browser/?lat=41.86547&lng=22.25967&zoom=13&time=2019-06-13&preset=1_TRUE_COLOR&datasource=Sentinel-2%20L1C


Posted By: ironm
Date Posted: 18-Jun-2019 at 12:35
Потпишан е договор, мислам дека Синохидро ја работи таа делница. Актуелно беше пред нецел месец кога Китанов објавуваше некои бројки дека Синохидро понудиле 3-5 пати пониски суми за разни материјали отколку сумите што сме ги плаќале за Миладиновци - Штип.


Posted By: ko4ani
Date Posted: 20-Jun-2019 at 18:44
Започнаа работите и на Кочани-Крупиште пред 2-3 недели. Синохидро работи на терен и од Кочанска страна а и од кај Крупиште кон Кочани.
За Штип-Крупиште мислам ако ги интензивираат работите можда ке има услови да се заврши до крајот на 2019, но мислам дека тоа нема да се случи.


Posted By: zorant
Date Posted: 26-Aug-2019 at 08:23
Има некој информации како се одвива работата тука?


Posted By: ironm
Date Posted: 26-Aug-2019 at 09:33
Китанов даде изјава пред неколку дена дека почнале со работа на Крупиште - Кочани, а Штип - Крупиште ќе привршел до крајот на годината. Имајќи ги предвид сите инфраструктурни проекти кај нас, јас повеќе би рекол дека Штип - Крупиште ќе приврши лето 2020.


Posted By: ironm
Date Posted: 05-Sep-2019 at 21:18
[tube]tjNZYYuOcdc[/tube]


Posted By: zorant
Date Posted: 06-Sep-2019 at 08:09
„Првата фаза од експресниот пат од селото Три Чешми до Крупиште е завршена со 80 отсто и очекувам во почетокот на идната година да се комплетира асфалтирањето, коешто веќе е започнато. Рокот за завршување на оваа втора фаза, од Крупиште кон Кочани е до пролетта 2021 година. Патот ќе биде со висок квалитет на градба, ќе биде широк 11,5 метри, односно две ленти од по 3,5 метри и уште две од 2,2 метри“ соопшти Китанов.

http://www.komarec.com.mk/?p=25514 - http://www.komarec.com.mk/?p=25514


Posted By: Sashko
Date Posted: 06-Sep-2019 at 08:28
Дали ширината на овој пат и клучките дозволуваат во иднина да прерасне во автопат?


Posted By: Џоле
Date Posted: 06-Sep-2019 at 09:02
Originally posted by ironm

[tube]tjNZYYuOcdc[/tube]



Originally posted by zorant


„Првата фаза од експресниот пат од селото Три Чешми до Крупиште е
завршена со 80 отсто и очекувам во почетокот на идната година да се
комплетира асфалтирањето, коешто веќе е започнато. Рокот за завршување
на оваа втора фаза, од Крупиште кон Кочани е до пролетта 2021 година.
Патот ќе биде со висок квалитет на градба, ќе биде широк 11,5 метри,
односно две ленти од по 3,5 метри и уште две од 2,2 метри“ соопшти
Китанов. http://www.komarec.com.mk/?p=25514 - http://www.komarec.com.mk/?p=25514




Originally posted by Sashko

Дали ширината на овој пат и клучките дозволуваат во иднина да прерасне во автопат?



Прашање е дали во догледна иднина ќе има потреба да прерасне во автопат.

Фотки од втората фаза, од фб профилот на Горан Сугарески:











-------------
За сè има вторпат


Posted By: daci92
Date Posted: 06-Sep-2019 at 14:37
Колку што јас знам, експропријацијата е соодветна за во иднина да прерасне во автопат, целиот проект, косини, кривини , а мислам и клучки се така проектирани за во иднина да биде автопат.


Posted By: AmyntA
Date Posted: 10-Sep-2019 at 10:15
Кочанската обилокнице „се реновире“ веќе трети месец. изгребани се некои 200 метра, еден мост од 20 метра е со семафор веќе три месеци. Ни до пола не е завршено. направиви и слики, но многу сложено за аплоуд.
Кај и да е до 2022 ќе ја завршат. Ебати некадарниците.


Posted By: stef4o
Date Posted: 17-Sep-2019 at 16:31
Еве фотки од обиколницата од фб профилот на ЈПДП од 4 септември








Posted By: zorant
Date Posted: 17-Dec-2019 at 08:57
Има нешто ново тука?


Posted By: Vasilij
Date Posted: 16-Jan-2020 at 08:17
Дали има некој поконкретни информации или пак слики од состојбата на оваа делница. Пред некој ден прочитав дека прогресот на градежните работи на првата делница (Три Чешми - Крупиште) изнесува 85% и дека се очекувало Април истата да биде завршена.


Posted By: The Wild Boy
Date Posted: 24-Feb-2020 at 01:31
Дечки, дали овој пат ќе биде како Тетово Гостивар со 4 ленти ама без дополнителна лента за застанување, или ќе биде како Велес - Штип, Штип - Радовиш со по 2 ленти и со ленти за застанување?


Posted By: Vasilij
Date Posted: 24-Feb-2020 at 10:05
Ќе биде како Велес - Кадрифаково и Штип - Радовиш. Мислам дека првата делница од Три Чешми до Крупиште е во завршна фаза и дека во Април ќе биде пуштен тој дел... Доколку има некој подетални информации од терен и евентуално фотографии може да сподели..


Posted By: MKDSTRUGA
Date Posted: 24-Feb-2020 at 11:05
Spored snimkite na sentinel Hub, koj se od pred nekoj den, mislam deka ima uste 3-4 meseci rabota na delnicata od Tri cesmi do Krupiste. Sekako do Juni ocekuvam da e pustena.

https://apps.sentinel-hub.com/eo-browser/?lat=41.82122&lng=22.18912&zoom=13&time=2020-02-23&preset=1_TRUE_COLOR&datasource=Sentinel-2%20L1C


Posted By: Vasilij
Date Posted: 24-Feb-2020 at 12:41
Фала за снимките, инаку јас се раководам според изјавите во два наврата на Китанов (септември 2019: вкупен процент 84% и крај на ноември, почеток на декември 87% ако не се лажам). Според тоа (иако декември и јануари се работи со намален интензитет), сега би требало да биде веќе околу/над 90% завршена делницата...


Posted By: The Wild Boy
Date Posted: 01-Apr-2020 at 10:20
Има некој новости до кај се со патот?
Незнам каде, ама ако не се грешам, обиколницата кај Кочани ја имаат завршено.


Posted By: Vasilij
Date Posted: 01-Apr-2020 at 10:37
Обиколницата кај Кочани е завршена во декември. Првата делница од експресниот пат од Три Чешми до Крупиште мислам дека е во завршна фаза односно над 90% реализирана. Втората делница (Крупиште - Кочани Запад) последна информација беше околу 20% пред некои 3-4 недели. Е сега дали во моментот се работи со исти интензитет како пред кризата со вирусот не знам... Искрено се надевам и посакувам во Јуни првата делница веќе да биде во функција. Инаку клучката кај Три Чешми е целосно завршена.


Posted By: Théoden
Date Posted: 01-Apr-2020 at 14:28
Како ќе биде изведено поврзувањето со Кочани?
Според досега пробиената траса не ми изгледа како во иднина патот да продолжува кон кочанската обиколницата, туку кон Виница би се пробивал нов. Евентуално, би се надоврзувал на обиколницата некој километар поисточно.
Се плашам да не се остане на некое „привремено“ решение, со кое патот би влегувал директно во градот Кочани, а обиколницата би останала башка.


Posted By: AmyntA
Date Posted: 01-Apr-2020 at 16:01
Originally posted by Théoden

Како ќе биде изведено поврзувањето со Кочани?
Според досега пробиената траса не ми изгледа како во иднина патот да продолжува кон кочанската обиколницата, туку кон Виница би се пробивал нов. Евентуално, би се надоврзувал на обиколницата некој километар поисточно.
Се плашам да не се остане на некое „привремено“ решение, со кое патот би влегувал директно во градот Кочани, а обиколницата би останала башка.


Така личи


Posted By: Vasilij
Date Posted: 01-Apr-2020 at 17:27
Експресниот пат ќе се спојува кај бензинската пред клучката Кочани Запад, околу еден километар позападно. До таму ќе бидат 4 ленти (2+2), а натака (обиколницата) ќе си е како што сега е, затоа и се реконструираше.


Posted By: Bertu
Date Posted: 01-Apr-2020 at 17:50
Znaci ke se spojuva kaj trakanje li?


Posted By: Théoden
Date Posted: 01-Apr-2020 at 18:09
Originally posted by Vasilij

Експресниот пат ќе се спојува кај бензинската пред клучката Кочани Запад, околу еден километар позападно. До таму ќе бидат 4 ленти (2+2), а натака (обиколницата) ќе си е како што сега е, затоа и се реконструираше.


Зошто тогаш е правен овој ископ покрај железничката пруга, југоисточно од бензинската?




Posted By: Vasilij
Date Posted: 01-Apr-2020 at 18:11
Да, мислам дека таму, кај кривината, ќе има клучка со сегашниот пат кој оди низ Облешево. Мое лично мислење (иако можеби целосно не се согласувам со форматот на патот уште од времето на правењето на Велес - Кадрифаково), сепак мислам дека ќе биде огромна придобивка за Кочани, Виница, Делчево, Пехчево, Берово и Македонска Каменица односно дополнително кратење за 10-15 минути.


Posted By: Vasilij
Date Posted: 01-Apr-2020 at 18:21
Снимките од сателитот се од пред да почне втората фаза, мислам дека нема таму да минува трасата (можеби ќе бидам демантиран), меѓутоа кога го читав проектот пред речиси две години, нигде не стоеше дека во правец на Виница ќе оди, напротив стоеше до Кочани Запад 4 ленти а после реконструирана обиколница. И мислам дека нема никаква логика за до Виница да правиш експресен пат, за кого за 50 000 луѓе (општините Виница, Берово и Пехчево)


Posted By: FiLo
Date Posted: 01-Apr-2020 at 19:17
Originally posted by Théoden



Originally posted by Vasilij

Експресниот пат ќе се спојува кај бензинската пред клучката Кочани Запад, околу еден километар позападно. До таму ќе бидат 4 ленти (2+2), а натака (обиколницата) ќе си е како што сега е, затоа и се реконструираше.

Зошто тогаш е правен овој ископ покрај железничката пруга, југоисточно од бензинската?



Можеби овој пат ќе заврши директно на западната исклучка за Кочани, односно од Три чешми без да се исклучуваш на ниту едно место и возиш само право би влегол директно во Кочани.
Ете продолжи понатаму по пругата, ќе те однесе директно на неа.


Него со изградбата на овој пат, каква фунцкија ќе добие постоечкиот пат Штип-Кочани ?

Дали на некој што живее во Штип а сака да оди до Кочани би му било подобро да оди до Три Чешми и да се приклучи на експресниот пат или да вози по постоечкиот што сега се користи ?


Posted By: Théoden
Date Posted: 01-Apr-2020 at 19:36
На поновите сателитски снимки, иако во полош квалитет, јасно се гледа дека патот продолжува покрај железничката пруга.


Очигледно се работи за понова промена, затоа што оваа варијанта ја нема на постарите студии, како на оваа од 2011 (картата е превртена):



Posted By: The Wild Boy
Date Posted: 02-Apr-2020 at 09:27
Значи овој пат може и да продолжи по кочанската обиколница која што во иднина би можела во експресен пат да прерасне, и да продолжи како експресен пат до македонска каменица, па делчево се до бугарската граница. Ако во опште се нафатат во иднина, исто така и би се скратило времето за патување кон бугарија.


Posted By: Bertu
Date Posted: 02-Apr-2020 at 13:48
Zdravo sakam da prasam kakva e sostojbata ma prvata delnica od tri cesmi do krupiste?


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 04-Apr-2020 at 23:33

Ако експресниот пат се поврзува со обиколницата кај клучката „Кочани запад“ (што ми изгледа логично врз база на сателитските снимки), типувам дека вака некако ќе се модифицира клучката. Вака е потребно само едно скромно ново премостување и дооформување на една излезна и една влезна рампа на експресниот пат. Останатата инфраструктура веќе постои.





Вакво решение обезбедува безконфликтни сообраќајни текови:
- Кочани <-> Штип
- Кочани <-> Тркање, Спанчево, Соколарци, Облешево, Чешиново... (по старите патишта)

Не е обезбедена конекција Кочани <-> Виница, но колку што гледам клучката „Кочани запад“ во моменталната форма исто така не обезбедува вртење од Виница кон Кочани, што е и океј со оглед дека тоа е можно (а и многу поадекватно) на другата клучка („Кочани југ“ ли се вика официјално ??).

Во иднина сигурно и некоја постоечка крстосница ќе се надгради во клучка „Кочани исток“, на пример онаа кај Оризари. Затоа кај „Кочани запад“ која е најнерелевантна во однос на сообраќајот од/кон исток секако не е многу рационално да се изведува некое непотребно скапо решение.


Патем, ми изгледа дека на Кочани му е потребна сообраќајница што ќе ги поврзе двете индустриски зони, без да се поминува низ центарот на градот.



Posted By: Cloverstack
Date Posted: 05-Apr-2020 at 00:15

Оваа варијанта овозможува и вртење од/кон Виница:
(плус две рампи, од кои за едната е потребно проширување на обиколницата пред излезот кон Кочани, потоа премостување на пругата)




Posted By: MileX
Date Posted: 05-Apr-2020 at 02:51
Мене ми личи како споредниот пат да го преместуват до пругата, а моменталниот да прерасне во експресен.

-------------
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 05-Apr-2020 at 17:49



Помислив на таа можност, но со оглед на сателитската снимка на Google Earth, ширината на трасата каде што се изведуваат земјени работи мислам дека ја исклучува таа опција.


Posted By: FiLo
Date Posted: 05-Apr-2020 at 20:39
А каква ќе остане функцијата на стариот пат ?
Дали некој што живее во Штип и треба да патува до Кочани, подобро би му било да вози до Три Чешми и да се уклучи на овој нов пат или да вози по постоечкиот ?
И обратно од Кочани до Штип ?


Posted By: The Wild Boy
Date Posted: 06-Apr-2020 at 00:06
Originally posted by FiLo

А каква ќе остане функцијата на стариот пат ?
Дали некој што живее во Штип и треба да патува до Кочани, подобро би му било да вози до Три Чешми и да се уклучи на овој нов пат или да вози по постоечкиот ?
И обратно од Кочани до Штип ?

Стариот пат ќе може да се користи за стока, трактори, ако на некој му се оди од едно село до друго, до нива, итн...
Е сега најбрз начин пак ќе биде да се оди по новиот експресен пат, бидејки овде ќе се вози повеќе од 80 km/h, и се надокнадува, оти низ стариот пат пак мораш на многу места 60 km/h оти и низ населени места минува патот.
А и плус ќе биде уште побрзо кога ќе се прошири штипската обиколница со експресниот пат Штип - Радовиш, и малиот дел од Три чешми до Штип да прерасне во експресен пат.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 06-Apr-2020 at 01:04
Originally posted by FiLo

А каква ќе остане функцијата на стариот пат ?
Дали некој што живее во Штип и треба да патува до Кочани, подобро би му било да вози до Три Чешми и да се уклучи на овој нов пат или да вози по постоечкиот ?
И обратно од Кочани до Штип ?


Клучката Три чешми не е баш блиску до Штип, ама сепак мислам дека дури и за релацијата Штип <-> Кочани, новиот пат е без дилема побрза, поудобна и побезбедна варијанта.

Причините за ова се тоа што стариот пат:
1. поминува низ повеќе населени места
2. има многубројни странични приклучоци од секаков тип
3. во однос на експресниот пат има инфериорни технички карактеристики (иако сам по себе не е лош)
4. обемно го користи земјоделска механизација, точаци, мопеди...


Во секој случај кон стариот пат гравитираат многу села со вкупно население кое не е за потценување, и на него се поврзуваат многу локални патчиња, така што мислам дека стариот пат ќе продолжи да биде солидно искористен.




Posted By: Denko
Date Posted: 06-Apr-2020 at 12:45
Sekako deka stariot pat ke bide solidno iskoristen samo sto (iskustvoto taka pokazuva) sega nadleznite celosno ke dignat race od nego.


Posted By: ironm
Date Posted: 06-Apr-2020 at 15:52
За тоа со искуството си во право, но во изминативе 2-3 години има нов тренд, па се реновираа многу споредни патишта што биле запоставени по 50 години.

Актуелни примери се експресниот од Ранковце до Крива Паланка, а истовремено комплетно го рехабилитираа моменталниот магистрален пат и експресниот од Градско накај Прилеп каде во периодов е отпочната рехабилитација на магистралниот. Друг пример (иако не со експресен) е Охрид - Струга каде комплетно се реновира R1208 иако тука е постоечкиот магистрален пат. Можеби ќе видиме рехабилитација и на Штип - Кочани (а можеби и не). Crazy


Posted By: deni86
Date Posted: 07-Apr-2020 at 20:34
Zdravo,
Dali momentalno se raboti na dvete delnici..Stip-Krupiste i Krupiste-Kocani?
I koga otprilika se ocekuva pustanje na prvata delnica od Stip do Krupiste?


Posted By: ko4ani
Date Posted: 07-Apr-2020 at 22:47
Се работи и на двете делници, Штип-Крупиште на делови се асфалтира (околу Три Чешми е веке асфалтирано) имаше и некои вести дека делницата минува низ асфалтна база, и се работи интензивно на клучката кај с.Крупиште (бетонски и змејани работи)со стариот пат.

Крупиште-Кочани се работи на пробивање на трасата и изработка на објектите. Кај селата Жиганци и Соколарци се врши шриок ископ, материјалот се депонира близу Кочани и го користат како подобрен слој. После с. Соколарци се работи на голем (според мене) потопорен ѕид и према Кочани се изработуваат цевсти и АБ пропусти.
Кај с. Тркање се работи некој поголем фундамент најверојатно за клучка.

Некаде гледав имаше скици од проектот и колку ме држи паметот мислам дека кај с. Тракње ќе има клучка, а патот до пругата ќе биде влез за Кочани и влез за на експресниот пат. Експренсиот пат завршуваше пред постоечката клучка, што се гледа бидејки од с.Тркање до пред клучката е исчитена вегетацијата и е спремно за ископ за проширување на постоечкиот коловоз, а дали на посотечката клучка ке има измени незнам. Ке се потрудам да ги најдам тие скици, а и да направам некоја фотка од лице место.


Posted By: Vasilij
Date Posted: 08-Apr-2020 at 06:38
Да, за првата делница и јас имам такви информации, наводно било над 90% асфалтирано, освен 3-4 километри после Три Чешми кај што има засек (тоа се гледа и од снимките иако се пред неколку месеци). Искрено, очекувам во Јуни делницата да биде пуштена. Втората делница мислам дека секако нема да биде завршена оваа календарска година.


Posted By: The Wild Boy
Date Posted: 18-Apr-2020 at 12:33
На видеото подолу ја имам фатено клучката кај Три Чешми за новиот експресен пат.
https://youtu.be/Gs-JaNZ7fKc
Не се гледа баш убаво, ама барем јас како што можев да видам, ја имаат завршено.


Posted By: Vasilij
Date Posted: 20-Apr-2020 at 21:19
Денес прочитав дека рокот за завршување на делницата Три Чешми - Крупиште е до средина на Јуни. И Китанов во емисијата што беше споделена во темата за Штип - Радовиш во Јануари го споменува Јуни како месец на пуштање на делницата. Може ли некој да сподели линк од снимки од тие сателитите што погоре мислам дека имаше споделено линк, и доколку некој има нови информации може да сподели бидејќи е крај на месец Април, значи ако се запази рокот за 2 месеци од сега делниата треба да биде пуштена...


Posted By: Bertu
Date Posted: 24-Apr-2020 at 11:42
Zdravo, znae li nekoj kakva e sostojbata na delnicata od tri cesmi do krupiste?


Posted By: Vasilij
Date Posted: 24-Apr-2020 at 19:24
https://apps.sentinel-hub.com/eo-browser/?lat=41.81617&lng=22.17719&zoom=15&time=2020-04-18&preset=1_TRUE_COLOR&datasource=Sentinel-2%20L1C

Според ова, би рекол 95% дека е завршена...


Posted By: Denko
Date Posted: 24-Apr-2020 at 19:38
Ova ne e "Stip-Kocani" tuku delnica "Tri Cesmi-Kocani". Isto kako avtopatot "Miladinovci-Tri Cesmi".


Posted By: Vasilij
Date Posted: 25-Apr-2020 at 10:24
Штотуку Китанов на пресконференција заедно со Сугарески објави дека експресниот пат Три Чешми - Крупиште е во завршна фаза и ќе бил пуштен во употреба во Јуни.


Posted By: Expresway
Date Posted: 25-Apr-2020 at 10:36
Kade Vaslilij na koj kanal?


Posted By: Vasilij
Date Posted: 25-Apr-2020 at 10:41
https://www.youtube.com/watch?v=h_a-r_HgoKo&feature=youtu.be&fbclid=IwAR23d2bfLxd9kLBM5CwH18H5ER_zZNGW8935C0fDXlknp-YTYbAeEyQ1qFk
Повели


Posted By: The Wild Boy
Date Posted: 18-May-2020 at 11:32
Има некој новости кога првиот дел ќе го завршат точно во Јуни?
Слики?

Да не имаат објавено видео од вожња како што беше за демир капија - смоквица што објавија пред да го пуштат?


Posted By: user8642
Date Posted: 19-May-2020 at 14:22
Неможам да одгатнам каква клучка се изведува на влезот од Кочани. Според сликиве излага дека патот ако се вози само право по него нама да те наведе да проодолжиш према Виница/Каменица излезот, туку ќе те наведе да влезеш во Кочани, а за продолжување даље треба да се исклучиш десно на клучката на крак кој не го гледам дека постои ?? Знае ли некој, има ли планови како ќе изгледа оваа клучка??

https://ibb.co/vDvzvGw">


Posted By: user8642
Date Posted: 19-May-2020 at 14:26
Еве што мислам, за човек кој се движи од Скопје и иде накај Берово, би требало пред Штип да продолжи по новиот пат и кога ќе дојде непосредно пред Штип треба да се исклучи за према Берово по црвената линија

Можно е, ми мириса дека е штедено да не се направи еден премин преку пругата, него вака е најдено workaround solution да се заврши патот, не верувам дека ова е вака во планови.

https://ibb.co/StC1M3k">


Posted By: user8642
Date Posted: 19-May-2020 at 18:45
Успеав да најдам нешто, не ми е јасно зашто вака.

https://ibb.co/6t9z7D3">


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 19-May-2020 at 19:26

Дали е тоа кружен тек кај 41°53'59.31"N 22°23'14.87"E






Posted By: Théoden
Date Posted: 19-May-2020 at 21:25
А како пак би се приклучувал сообраќајот што доаѓа од кај Виница? Со рампа дури кај с. Тркање?


Posted By: Théoden
Date Posted: 19-May-2020 at 21:39
Originally posted by Cloverstack


Дали е тоа кружен тек кај 41°53'59.31"N 22°23'14.87"E



Сепак кружен тек е. Big%20smile
Од ГУП-от на Кочани:




Posted By: Gocce
Date Posted: 28-May-2020 at 07:07
Zdravo
Na delot od Trkanje do vlezot vo Kocani ekspresniot pat e trasiran da odi po postockata trasa I da prodolzi po obikolnicata na Kocani-crvenata linija. Veke e okolceno prsiruvanjeto na postoeckata lenta.
Na delot sto sega se tamponira pokraj prugata ke bide prefrlen stariot pat Stip -Kocani-zelenata linija.


Posted By: The Wild Boy
Date Posted: 29-May-2020 at 21:31
Има некој информации кога точно во Јуни ќе се пушта првиот дел на овој експресен пат? Или јас сум пропуштил нешто?
Ќе има тест возење пред да го пуштат? Снимки? Слики?


Posted By: Vasilij
Date Posted: 30-May-2020 at 08:14
Според тоа што го изјави Китанов во два наврати ќе биде во втората половина на Јуни (спомна 20-25 јуни). Од тоа што го имам видено, клучката кај Три Чешми е целосо завршена, потоа до кај што се гледа е асфалтирано со последен слој, а на другата страна (кај Крупшите) другар ми кажа дека е исто готов надвозникот (пресекот со регионалниот пат Пробиштип - Крупиште, чија инаку целосна реконструкција на 19,5 км која трае скоро година дена е на крај).


Posted By: Vasilij
Date Posted: 06-Jun-2020 at 15:43
https://apps.sentinel-hub.com/eo-browser/?zoom=13&lat=41.79998&lng=22.15273&themeId=DEFAULT-THEME&datasetId=S2L1C&fromTime=2020-06-05T00:00:00.000Z&toTime=2020-06-05T23:59:59.999Z&layerId=1_TRUE_COLOR&visualizationUrl=https%3A%2F%2Fservices.sentinel-hub.com%2Fogc%2Fwms%2F42924c6c-257a-4d04-9b8e-36387513a99c
На линкот може да го видите сателитски снимки од вчера (конечно е чисто, нема облаци) од експресниот пат. Јас пред 3 дена поминав кај Три Чешми и забелажав дека клучката и до кај што се гледа патот е 99% завршен. Ако се остварат најавите на Китанов од пред 3 недели, за две недели од сега би требало да биде пуштен во употреба (мислам на првата фаза до Крупуште)


Posted By: Expresway
Date Posted: 09-Jun-2020 at 15:06
https://www.facebook.com/530794376967201/posts/3184217041624908/



















-------------


Posted By: Expresway
Date Posted: 09-Jun-2020 at 15:07
Prezeme od Granit na facebok


Posted By: The Wild Boy
Date Posted: 09-Jun-2020 at 15:59
Originally posted by Expresway

Prezeme od Granit na facebok

Ова само првиот дел е или и вториот дел?
Оти гледам на некои места уште копаат.


Posted By: Marxentric
Date Posted: 09-Jun-2020 at 16:14
Денес поминав таму, клучката кај Крупиште се мазни со ваљаци, но сеуште е земјена, мислам дека ќе фати уште две-три недели додека да стигне до асфалтирање. Но останатото од Три Чешми до Крупиште изгледа завршено.


Posted By: Expresway
Date Posted: 09-Jun-2020 at 16:51
Toa e prviot del tri cesmi krupiste.


Posted By: WolfLeader
Date Posted: 09-Jun-2020 at 17:16
Najnogu sto mi se svigja i so mi bodi vo oci , stranicnite delovi od kosinite vekje se posadeni so zelenilo i na vremeno se zastiteni da ne dojde do lizganje na zemjiste ili bilo sto drugo , za razlika od drugite patista koj sto se gradat kaj nas ne primetiv takvo nesto tuku se do pustanje na patot seuste stoe zemja , sepak mislam deka Granit e e edna vrvna kompanija i nacinot na koj sto gradi e izvonreden , se poznava po efikasnoto rabotenje , organizacijata , poglednete samo so kakvi novi masini raboti , za razlika od nekoj firmi koj so kopaat so bageri od pred 30 godini i kamioni koj sto im se defekt preku 2 dena ....



Print Page | Close Window