Print Page | Close Window

Урбани велосипедски патеки - Скопје

Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Градска инфраструктура
Forum Discription: Улици, булевари, сигнализација, јавен превоз...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=3244
Printed Date: 25-Apr-2024 at 17:14


Topic: Урбани велосипедски патеки - Скопје
Posted By: Џоле
Subject: Урбани велосипедски патеки - Скопје
Date Posted: 31-Oct-2015 at 16:48
ПРОМОВИРАНА РЕКОНСТРУИРАНАТА ВЕЛОСИПЕДСКА ПАТЕКА НА БУЛЕВАРОТ АЛЕКСАНДАР МАКЕДОНСКИ



Градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски и градоначалникот на општината Гази Баба, Тони Трајковски, денеска /31.10.2015 година/ ја промовираа реконструираната велосипедска патека по должината на булеварот Александар Македонски, на потегот од подземниот премин кај хотелот „Континентал“ до влезот во пунктот на ЈСП во Автокоманда.



- Градот Скопје интензивно работи на реализација на проектот „СКОПЈЕ ВЕЛОГРАД 2017“. Денеска ја промовираме реконструираната велосипедска патека по должината на булеварот Александар Македонски, на потегот од подземниот премин кај хотелот „Континентал“ до влезот во пунктот на ЈСП во Автокоманда, што е дел од рутата 1 од овој проект. Во текот на изминатиов месец, пешачката и велосипедска патека по должината на булеварот Александар Македонски беше целосно реконструирана на должина од 1.040 метри, беше отстранет стариот и оштетен асфалт, беа поставени нови рабници и нов асфалтен слој. Пешачката патека е широка 4 метри, а велосипедската патека – 2,5 метри. Означена е и хоризонталната и вертикалната сигнализација. На реконструкција на пешачката и велосипедска патека на булеварот Александар Македонски, на потегот од подземниот премин кај хотелот „Континентал“ до влезот во пунктот на ЈСП во Автокоманда, работеа екипите на ЈП „Улици и патишта“, а Градот Скопје за овој зафат потроши околу 8,6 милиони денари – рече градоначалникот Коце Трајановски.



За да се овозможи непречено движење на велосипедистите, екипите на Град Скопје ја реконструираа и пешачката и велосипедска патека по должината на улицата Беласица, на потегот од крстосницата со булеварот Гоце Делчев до кружниот тек кај хотелот „Континентал“, од страната на скопското сајмиште, на должина од 260 метри, а кај хотелот „Континентал“ е изградена нова велосипедска патека долга 50 метри. Со овој зафат, велосипедистите добија можност за непрекинато движење по должината на булеварот Александар Македонски и по улицата Беласица по уредена велосипедска патека.



- Во наредниве денови продолжуваме со активностите за изградба и обнова на велосипедските патеки од рутата 1. Ќе се работи на булеварот Александар Македонски, на потегот од базата на ЈСП во Автокоманда до клучката „Естекада“, на булеварот Илинден, на потегот од улицата Љубљанска до булеварот 8.Септември, на булеварот Илинден, на потегот од крстосницата со булеварот Свети Климент Охридски до фонтаната во Градскиот парк, на улицата Беласица, од страната на паркингот и по должината на булеварот Гоце Делчев, од страната на населбата Крњево. На терен работат 3 градежни компании, а градежните работи на патеките од рутата 1 очекуваме да завршат до крајот на годинава. Потоа ќе продолжиме да работиме и на преостанатите три рути од проектот „СКОПЈЕ ВЕЛОГРАД 2017“. Сакам да потсетам дека со проектот за унапредување на велосипедскиот сообраќај „СКОПЈЕ ВЕЛОГРАД 2017“ во градот ќе се оформат четири главни велосипедски рути, и тоа: РУТА 1 - Гази Баба-Центар-Карпош, РУТА 2 - Аеродром-Центар-Карпош-Ѓорче Петров, РУТА 3 - Кисела Вода - Центар – Карпош, РУТА 4 - Бутел-Чаир-Центар, како и седум конектори што ќе ги поврзуваат патеките од рутите. Со овој проект до 2017 година ќе се реконструираат вкупно 51 километар велосипедски патеки. Апелирам до граѓаните што повеќе да користат велосипед во своето движење низ градот и да ги користат обновените велосипедски патеки – нагласи денеска градоначалникот Трајановски.



Досега во Скопје се реконструирани следниве велосипедски патеки:

- на булеварот Кузман Јосифовски – Питу, на потегот од НБРМ до Транспортен центар;

- на булеварот Гоце Делчев, на потегот од МРТВ до факултетскиот комплекс;

- на булеварот Крсте Мисирков, на потегот од Адвокатската улица до кеј „Димитар Влахов“;

- на булеварот Александар Македонски, на потегот од бараките на Општина Гази Баба до Шумарскиот факултет, лева страна;

- на булеварот Александар Македонски, на потегот од улицата 16. Македонска бригада до клучката „Естекада“, лева страна;

- на булеварот Ѓорче Петров, на потегот од булеварот Македонска војска до мостот за Сарај, лева страна;

- на булеварот Крсте Мисирков, на потегот од ТЦ „Мавровка“ до клучката кај Бит-пазар, од страната на пазарот.

http://skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=8582&mid=482&tabId=1 - http://skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=8582&mid=482&tabId=1

-------------
За сè има вторпат



Replies:
Posted By: BOJAN
Date Posted: 18-Dec-2015 at 17:29
Сето она што е поврзано со градските патеки за велосипеди во Скопје предлагам да го објавуваме во оваа нишка. Исто така, предлагам тука да ги посочуваме сите урбани пречки со кои се соочуваат велосипедистите во Скопје, како велосипедските паркинзи.


Posted By: stratus
Date Posted: 19-Dec-2015 at 16:57
По должината на Илинденска од стара америчка амбасада па се до владата, се поставува нов асфалт за тротоари и велосипедски патеки. Исто така се спуштаат ивичниците во деловите кај што има раскрсници.
Одлично е што конечно во оваа насока се придвижија работите но дали пак мора прешачките тротоари да се прекриени со асфалт. Претходно беше се со бехатон, а сега е се со асфалт.

-------------


Posted By: ehrlich
Date Posted: 30-Dec-2015 at 20:38
Го извозев вечерва целиот дел од Илинденска и морам да кажам дека е пријатно изненадување целата патека. Сепак, неколку мои забелешки: зашто целосно е занемарена патеката до самата улица и зашто се употребува делот од пешачката патека, мислам дека во летен период, само проблеми би се правело, односно пешаците и велосипедистите би си сметале себеси; потоа, се уште на некои раскрсници (Воена болница; Мида; Скопје Сити Мол) не се нивелирани тротоарите и верувајте ако не се среди ова, многумина нема да ја возат патеката, иако е добро направена.


Posted By: fichot
Date Posted: 30-Dec-2015 at 22:08
IMO, би морала да се санира и старата патека затоа што таму кај што ја има ќе служи како и досега, а комбинираната пешачко/велосипедска е маркирана само за контра односно кон Запад. Ако добро приметив двонасочна е само во делот од Рузвелтова до Матично.


Posted By: xnx
Date Posted: 31-Dec-2015 at 10:27
zosto bese potrebna nishkava koga ima veke edna za velosipetski pateki? samo zabuna pravite.


Posted By: BOJAN
Date Posted: 31-Dec-2015 at 11:02
Originally posted by xnx

zosto bese potrebna nishkava koga ima veke edna za velosipetski pateki? samo zabuna pravite.


Со текот на времето, ќе ги распределиме сите поважни текстови во неколку нови нишки. Велосипедизмот и развојот на инфраструктурата, заедно со развојот на ова превозно средство како јавен превоз, допрва доаѓа во Македонија и сметам дека треба и ние како форум да пружиме шанса.


Posted By: daci92
Date Posted: 12-Jan-2016 at 12:45
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/12418029_10153304998918016_734616013344173077_n.jpg?oh=4ecb3034a7120f9b5719f93c604d5574&oe=56FC902F - https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/12418029_10153304998918016_734616013344173077_n.jpg?oh=4ecb3034a7120f9b5719f93c604d5574&oe=56FC902F


логика, слалом!?


Posted By: Navigator
Date Posted: 12-Jan-2016 at 13:08
Originally posted by daci92

https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/12418029_10153304998918016_734616013344173077_n.jpg?oh=4ecb3034a7120f9b5719f93c604d5574&oe=56FC902F - https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/12418029_10153304998918016_734616013344173077_n.jpg?oh=4ecb3034a7120f9b5719f93c604d5574&oe=56FC902F логика, слалом!?
Да не претеруваме. Божем ако беше поделена патеката и имаше црвена вело лента, едните и другите ќе го почитуваа движењето.


Posted By: ehrlich
Date Posted: 12-Jan-2016 at 18:54
Како некој што постојано го користи велосипедот за превоз низ Скопје, морам да кажам дека не е воопшто проблем тоа. И баш како што кажа Навигатор и како што може да се заклучи од праксата подолу на патеката каде таа е поделена, нема воопшто никакво почитување од страна на пешаците и тоа долго време ќе треба да се навикнуваме едни со други.

Воедно, добро е што го средија овој дел и што си ја сфатија грешка со правењето на Илинденска со сливниците на секои дваесетина сантиметри. Милина е да се вози самата патека по целата нејзина должина.

Сепак, МВР и сообраќајна полиција мора да бидат многу поактивни, особено на клучните места: гимназија „Орце Николов“, Стоковна куќа „Мост“, кај Зоолошка, поради непрописни паркираните возила. Исто така, се надевам патеката ќе ги добие долгоочекуваните слеани рабници и на раскрсниците кај Воена, Ми-Да и Зоолошка.

Исто така, и ќе е лошо од време на време и по некоја метла да удрат


Posted By: daci92
Date Posted: 12-Jan-2016 at 19:11
Навигарот не е за поделеноста, видете столбчињата каде се поставени. Наместо на крајот до самата ивица од патеката ние добивме столбчиња скоро на сред патека.


Posted By: Џоле
Date Posted: 13-Jan-2016 at 09:43
Нас. Карпош, десно се гледа бул. Илинден

https://flic.kr/p/C8g4PM"> https://flic.kr/p/C8g4PM - Skopje by https://www.flickr.com/photos/84288284@N02/ - george k. 1981 , on Flickr

-------------
За сè има вторпат


Posted By: kultuzin
Date Posted: 13-Jan-2016 at 12:02
Ubavo. Ke treba da se vovede i sluzba za odrzuvanje na ovie pateki.


Posted By: phenomenon
Date Posted: 13-Jan-2016 at 12:46
Originally posted by kultuzin

Ubavo. Ke treba da se vovede i sluzba za odrzuvanje na ovie pateki.


Зошто да се воведува служба? Пушти ги тие 1600 луѓе што седат дома а земаат плата за бадијала, за одржување на патеките.


-------------
開始されていないだけの戦いが失われ、


Posted By: kultuzin
Date Posted: 13-Jan-2016 at 13:11
Originally posted by phenomenon


Originally posted by kultuzin

Ubavo. Ke treba da se vovede i sluzba za odrzuvanje na ovie pateki.
Зошто да се воведува служба? Пушти ги тие 1600 луѓе што седат дома а земаат плата за бадијала, за одржување на патеките.


Pa i toa e voveduvanje na sluzba.


Posted By: hcitrS
Date Posted: 13-Jan-2016 at 14:53
Jas pedlagam sluzhba za odrzhuvanje na sluzbhata za odrzhuvanje. Taka barem sigurno neshto kje bide domakinski odrzhano.


Posted By: ViktorMKD
Date Posted: 13-Jan-2016 at 15:14
Originally posted by hcitrS

Jas pedlagam sluzhba za odrzhuvanje na sluzbhata za odrzhuvanje. Taka barem sigurno neshto kje bide domakinski odrzhano.

Ако може малку да појасниш што сакаше да кажеш?


Posted By: zabegan
Date Posted: 13-Jan-2016 at 22:37
Originally posted by ViktorMKD

Originally posted by hcitrS

Jas pedlagam sluzhba za odrzhuvanje na sluzbhata za odrzhuvanje. Taka barem sigurno neshto kje bide domakinski odrzhano.

Ако може малку да појасниш што сакаше да кажеш?
дека каква служба и да имаме, нема да си ја врши работата как ошто треба

-------------
Architects create dreams...politicians create nightmares


Posted By: ehrlich
Date Posted: 17-Feb-2016 at 17:19
Демек, вчера ја почнаа втората рута од т.н. проект Скопје Велоград 2017. Еве ги резултатите од првата рута - http://www.telegraf.mk/foto/foto-makeodonija/ns-newsarticle-skopje-velograd-velosipedisti-povelete-pominete-foto.nspx">Велосипедисти, слободно поминете

Не знам како да им објасниш на властиве, дека мене ама, ич ништо не ми значи, ако на 90% од патеката е најсовремено изградена и е супер возењето, ако на тие десет посто јас морам да правам пресметки како воопшто да поминам и дали ќе успеам да поминам.


Posted By: Џоле
Date Posted: 17-Feb-2016 at 18:42
Тука единствени виновници се полицијата и пајак-службата. Да сакаат, ќе воведат ред за еден час. Ама да сакаат.

-------------
За сè има вторпат


Posted By: kultuzin
Date Posted: 17-Feb-2016 at 19:09
Што убаво 11 километри паркинг. Убавини. Па уште ВЕЛО град ќе сме биле. Незнам само со кој памет. Ама ајде добро е што барем има некое движење.


Posted By: kultuzin
Date Posted: 17-Feb-2016 at 19:10
Патем еве на што личат патеките за велосипеди.
http://telegraf.mk/foto/foto-makeodonija/ns-newsarticle-skopje-velograd-velosipedisti-povelete-pominete-foto.nspx - http://telegraf.mk/foto/foto-makeodonija/ns-newsarticle-skopje-velograd-velosipedisti-povelete-pominete-foto.nspx


Posted By: Petar Skopje
Date Posted: 17-Feb-2016 at 20:59
Суровата реалност.


Posted By: one1
Date Posted: 17-Feb-2016 at 21:19
Скопје не може никогаш да биде "велосипедски град" и покрај тоа што во комунизмот сите веќе постоечки главни артерии се проектирани со велосипедски патеки.

Не може да биде бидејќи до бескрај колите се на тротоар а пешаците и велосипедистите се на улица!


Posted By: Petar Skopje
Date Posted: 17-Feb-2016 at 21:36
Не може Коце да промовира проект вело-град а у исто време прави прави булевари како Теодосиј Гологанов,Климент Охридски и Илинденска каде што сосема ги уништува постоечките велосипедски патеки. Апсурдно е.


Posted By: kultuzin
Date Posted: 17-Feb-2016 at 23:28
Originally posted by Petar Skopje

Не може Коце да промовира проект вело-град а у исто време прави прави булевари како Теодосиј Гологанов,Климент Охридски и Илинденска каде што сосема ги уништува постоечките велосипедски патеки. Апсурдно е.


Се согласувам. Не можеш да се избациш на цел памет да промовираш некаков проект ВЕЛО град а притоа немаш ниту едно решение кое ќе го приоризира велосипедот. Ова што Коце го прави е само следење на булевари со велосипедски патеки и тоа само таму каде што има место. Тоа не се вика ВЕЛО град туку се вика град каде што е возможно да се вози велосипед. Секако со оглед дека овие патеки ќе служат за паркирање дури ни тоа нема да е возможно. Реков добро е што има некое движење,но не е добро што некој мисли дека со овие 4 булевари Скопје ќе стане вело град.


Posted By: BOJAN
Date Posted: 18-Feb-2016 at 09:27
Барем нека ги обноват и обележат велосипедските патеки, барем овој проект нека го завршат. А потоа ќе притискаме за други проекти. Очигледно дека градските и другите локални власти не можат да ги следат сите новитети кои ги бараат граѓаните. Очигледно е дека мора чекор по чекор да се оди.


Posted By: Petar Skopje
Date Posted: 18-Feb-2016 at 12:05
Втора работа која е сосема спротивна на идејата вело-град е ширењето на улици и градењето на еден куп катни гаражи во најстрогото централно подрачје. Со тоа се дава отворена покана на граѓаните да користат приватни возила, наместо јавен превоз или алтернативен превоз(велосипед).


Posted By: kultuzin
Date Posted: 18-Feb-2016 at 14:18
Originally posted by BOJAN

Барем нека ги обноват и обележат велосипедските патеки, барем овој проект нека го завршат. А потоа ќе притискаме за други проекти. Очигледно дека градските и другите локални власти не можат да ги следат сите новитети кои ги бараат граѓаните. Очигледно е дека мора чекор по чекор да се оди.


Се согласувам Бојан треба да се оди чекор по чекор. Но она што ќе биде најтешко е да се менуваат навиките и менталитетот. Освен тоа проектот воопшто не го фаворизира велосипедот како превозно средство туку само ги следи булеварите. Но како и да се добро е што се почна, добро е што се прифатени многу забелешки на групата НА ТОЧАК така да ова ќе претставува добра основа за понатамошен развој. Сепак мене ме иритира што некако сака да се продаде прикаската дека после овој проект Скопје ќе стане ВЕЛО ГРАД. Јас би рекол кога ќе заврши овој проект ќе се направи првиот ЧЕКОР кон некоја идна цел Скопје да стане вело град. А за да се добие таква ТИТУЛА треба многу, многу, многу работа.


Posted By: fichot
Date Posted: 24-Feb-2016 at 03:01
Originally posted by Џоле

Нас. Карпош, десно се гледа бул. Илинден

https://flic.kr/p/C8g4PM"> https://flic.kr/p/C8g4PM - Skopje by https://www.flickr.com/photos/84288284@N02/ - george k. 1981 , on Flickr


додадени се столпчиња на пристапните делови.


Posted By: ehrlich
Date Posted: 24-Feb-2016 at 13:29
И се работи на нивелирање на рабниците на крстосницата кај Зоолошка градина


Posted By: Logan
Date Posted: 24-Feb-2016 at 15:07
Ova e ednonasocna velosipedska pateka od levata strana, ako sakam da se vakam nazad nakaj zoloska?

-------------
L.G.


Posted By: Petar Skopje
Date Posted: 24-Feb-2016 at 15:31



Posted By: Џоле
Date Posted: 24-Feb-2016 at 21:51


Стандардна и редовна појава. Покрај катна гаража. Нешто сообраќајна полиција, ти реков ми рече?

-------------
За сè има вторпат


Posted By: kultuzin
Date Posted: 24-Feb-2016 at 21:54
Meine posledna nadez mi ostana deka koga ke zavrsat gradeznite raboti ke zavrsi ludiloto iako najiskreno se somnevam.


Posted By: ehrlich
Date Posted: 24-Feb-2016 at 23:09
Знаеш кога ќе престане лудилото, кога градските власти навистина ќе прават „Велоград“.

Мала дигресија, денес, како и секоја последна среда во месецот беше спроведена Критична маса. И се застана пред Броз кафе, познато како место кое е целосно непроодно во најголем дел од денот. Застанавме на пет минути, како што многумина тоа го велат, блокирајќи ја Партизанска. И погодете, баш еден гостин се имаше паркирано на велосипедската патека со четири вклучени трепкачи, демек на кратко е. Град Скопје почна нешто да работи, редно време е и сообраќајната да дели казни, а во меѓувреме, столпчиња СЕКАДЕ.


Posted By: kultuzin
Date Posted: 24-Feb-2016 at 23:44
Originally posted by ehrlich

Град Скопје почна нешто да работи, редно време е и сообраќајната да дели казни, а во меѓувреме, столпчиња СЕКАДЕ.


Stolbcinja ne e mozno sekade da se postavat. Treba povekje soobrakjajci i poveke pajaci.


Posted By: fichot
Date Posted: 25-Feb-2016 at 01:33
Originally posted by Logan

Ova e ednonasocna velosipedska pateka od levata strana, ako sakam da se vakam nazad nakaj zoloska?


Во таа насока би требало да се користи старата патека покрај улицата.
Мада ако е така, тогаш и таа треба да се реновира и да се отстранат постојките и други препреки од неа.


Posted By: BOJAN
Date Posted: 25-Feb-2016 at 10:03
Неопходна е реконструкција на велосипедската патека и на целиот кеј од десната страна на Вардар од пешачкиот мост до хотел Холидеј ин. Додека не се заврши овој зафат и додека не се ослободи мајор коритото на Вардар од тараби, рекреативната патека крај Вардар ќе си остане отсечена.


Posted By: Staro Skopje
Date Posted: 08-Mar-2016 at 11:02
http://web-rating.mk/warpit/survey/index.php?loginSID=31068e2744524e5-21 - Почитувани граѓани, Овој прашалник се спроведува како дел од проектот на Општина Центар чија крајна цел е подобрување на условите за возење велосипед и велосипедската инфраструктура во Центар. Со цел да добиеме податоци, врз база на вашето секојдневно искуство од движењето низ градот, за најчестите проблеми со кои се соочувате како граѓани кои користат велосипед како транспорт, потребни ни се вашите одговори за планирање и креирање соодветни политики во Општината. Прашалникот ќе ви одземе од 5 до 10 минути, лесен е за пополнување, а ќе биде од голема корист во планирањето и донесувањето одлуки во Општината.


-------------
Градот убав никна, но го откорнаа


Posted By: Џоле
Date Posted: 08-Mar-2016 at 20:02
ОД МОСТОТ „8.СЕПТЕМВРИ“ ДО ВЛИВОТ НА ЛЕПЕНЕЦ ВО ВАРДАР

Се гради нова ролерско-велосипедска патека на кејот на Вардар

Екипи на Градот Скопје деновиве работат на изградба на ролерско-велосипедската патека на левата страна на кејот на реката Вардар, на потегот од мостот „8 Септември" до вливот на реката Лепенец во Вардар.



Ролерско-велосипедската патека на оваа делница ќе биде долга 2.000 метри, а широка 4 метри. На терен, на трасата на патеката е извршен ископ, нанесен е тампонски слој и се поставуваат рабници. Во текот на наредните денови патеката ќе се асфалтира и ќе се обележи хоризонталната сигнализација, соопштија од Град Скопје.



На изградба на оваа ролерско-велосипедска патека работат екипите на ЈП „Улици и патишта“.

На новата патека ќе бидат поставени 91 столб за осветлување со висина од по 7 седум метри.



http://www.mkd.mk/makedonija/skopje/se-gradi-nova-rolersko-velosipedska-pateka-na-kejot-na-vardar-foto - http://www.mkd.mk/makedonija/skopje/se-gradi-nova-rolersko-velosipedska-pateka-na-kejot-na-vardar-foto

-------------
За сè има вторпат


Posted By: xnx
Date Posted: 09-Mar-2016 at 11:06
na patekata od ovaa strana na vardar, koga i da otidam da prosetam po kej, gledam koli kako si vozat po nea. neviden horor


Posted By: kultuzin
Date Posted: 09-Mar-2016 at 11:41
Originally posted by xnx

na patekata od ovaa strana na vardar, koga i da otidam da prosetam po kej, gledam koli kako si vozat po nea. neviden horor


Toa e stranata kade sto ne postojat zakoni.


Posted By: ehrlich
Date Posted: 09-Mar-2016 at 15:34
Кога некој ќе ги тргне Ромите кај архиепископската резиденција, можеме да правиме муабет дека некој ќе вози натаму, ИАКО дури и тогаш, оваа патека останува недоповрзана со Влае и мостот Обединети нации.


Posted By: xnx
Date Posted: 10-Mar-2016 at 10:31
Originally posted by kultuzin

Originally posted by xnx

na patekata od ovaa strana na vardar, koga i da otidam da prosetam po kej, gledam koli kako si vozat po nea. neviden horor


Toa e stranata kade sto ne postojat zakoni.


tocno, no prosetaj po kej od mostot kaj MKC pa se do stadionot, ke vidis deka i kejot na ovaa strana e pretvoren vo eden golem div parking. zalosno


Posted By: BOJAN
Date Posted: 10-Mar-2016 at 12:53
Пополнете прашалник : Kолку, како и кога користите велосипед?

И покрај сите познати предности (здравствени, еколошки, економски, просторни итн), велосипедот се уште не е значително користен во нашата средина.

Како дел од проектот чија крајна цел е подобрување на условите за возење велосипед и велосипедската инфраструктура, Општина Центар спроведува прашалник и мапирање на велосипедското движење.

1. Во периодот 08-22 март ќе се спроведе електронски прашалник

http://web-rating.mk/warpit/survey/index.php?loginSID=31068e2744524e5-21

Со цел да добиеме податоци, врз база на вашето секојдневно искуство од движењето низ градот, за најчестите проблеми со кои се соочувате како граѓани кои користат велосипед како транспорт, потребни ни се вашите одговори за планирање и креирање соодветни политики во општината. Прашалникот ќе ви одземе од 5 до 10 минути, лесен е за пополнување, а ќе биде од голема корист во планирањето и донесувањето одлуки во општината.
Се пополнува електронски и е наменет за сите граѓани на Скопје кои користат велосипед, но и за оние кои се заинтересирани во иднина да користат и би сакале да се подобрат условите.
Ве молиме раширете го прашалникот меѓу вашите пријатели за да добиеме што повеќе одговори.

Во изготвувањето на прашалникот со свои сугестии ни помогнаа професори од Архитектонскиот факултет и волонтери од НаТочак. Им благодариме.

2. Проектот има и втора фаза – истражување на движењето на велосипедистите преку мобилни апликации, поточно STRAVA.
Следењето на движењето интензивно ќе се спроведе во периодот 22 март- 22 април, но доколку имате паметен телефон, можете уште од денес да вклучувате Страва кога го користите велосипедот како превоз.

Како релевантни во истражувањето ќе се земат предвид транспортните велосипедски рути (не рекреативните). Повеќе информации за таа фаза ќе споделиме пред 22-ти март, а доколку сте заинтересирани да учествувате во мапирањето – оставете ги своите податоци на крајот на прашалникот. Од велосипедските рути со помош на GIS алатки ќе бидат извлечени заклучоци за најпреферираните патеки за движење на велосипед, места каде се јавува застој, најчестите дестинации, пречките, брзината на движење итн. Оваа фаза ќе ни помогне да дознаеме повеќе за навиките на велосипедистите, да издвоиме приоритетни проблеми за решавање и ќе не насочи во планирањето на велосипедската инфраструктура.

Со почит,
Општина Центар


Posted By: ehrlich
Date Posted: 10-Mar-2016 at 13:28
Сето ова ќе беше одлично доколку се приклучиле и другите општини, како и самиот Град Скопје.

Инаку, пополнето веќе, секоја чест за Општина Центар


Posted By: Џоле
Date Posted: 11-Mar-2016 at 20:04
Приоритети



-------------
За сè има вторпат


Posted By: xnx
Date Posted: 12-Mar-2016 at 12:00
sve si kazuva slikava... tragedija


Posted By: fichot
Date Posted: 12-Mar-2016 at 14:47
На Илинденска деновиве се средуваа пристапните рабници. Онака плукни залепи, не многу угледно, ама брка работа.

----------

Џабе пари фрлање е патеката од другата страна. Таму во делот кај Канал5-Систина, што фирми горе, што сепарациии и сл. нонстоп камиони фрчат, креваат тони прав во воздух и некој доле као ќе се рекреира демек?


Posted By: daci92
Date Posted: 12-Mar-2016 at 22:02
На Јане сандански веќе некое време се прават патеките од страната од Ново лисиче кон Центар


Posted By: zabegan
Date Posted: 14-Mar-2016 at 03:29
Originally posted by daci92

На Јане сандански веќе некое време се прават патеките од страната од Ново лисиче кон Центар

не се прават патеките туку се поставуваат некакви кабли...

-------------
Architects create dreams...politicians create nightmares


Posted By: ehrlich
Date Posted: 14-Mar-2016 at 13:58
Координација на ниво

Слика од денес (14.03.2016) на новата велосипедска патека кај Воена болница, пред Ми-Да.



Posted By: one1
Date Posted: 14-Mar-2016 at 16:29
А што е со кичот во центар што се гради уште некоја година па една деценија и секое лето е сопрено движењето по патеките на кеј во центар. Нешто слично се случува сега кај тркалото. Сепак простачкиот македонски менталитет сеуште преовладува и тешко дека ќе се овозможи прегледно движење на велосипедистите.

-------------
Плав, не црвен.
Масон, не комунист.
Критичар, не поттрчко.


Posted By: fichot
Date Posted: 15-Mar-2016 at 00:19
Има мало коридорче + дрвено моФче за „непречено“ движење. Кај и да е ќе оставам тркало некаде (се надевам не и повеќе од тоа).


Posted By: ehrlich
Date Posted: 15-Mar-2016 at 01:04
Дечки, мене поентата тука ми беше друга, сите знаеме што се случува во центарот на градот. Со сликава сакав да кажам дека нема два месеци како е направена патеката, значи нов асфалт, а веќе е раскопана, со што се поставува прашање, кој сега ќе плаќа и уште поважно, како ќе се изведе. Се плашам дека долгонајавуваната Рута 1 со вакви постапки уште долго нема да биде отворена.


Posted By: fichot
Date Posted: 15-Mar-2016 at 01:17
Не знам што те чуди. Класична некоординираност на службите.

Чакштовише, мислам дека проектот „велоград“ е далеку од некаква сериозна визија, а е чисто популистички потег на коце/вмро со цел да соберат некој глас повеќе.

Со минимален зафат се обновуваат ~пола век постоечки велопатеки, а притоа ниедна нова или проширена улица не доби соодветна вело-површина.


Posted By: Navigator
Date Posted: 15-Mar-2016 at 09:55
Originally posted by ehrlich

Координација на ниво

Слика од денес (14.03.2016) на новата велосипедска патека кај Воена болница, пред Ми-Да.

Сигурен си дека овде имаше нов асфалт? Јас го поминувам овој дел (најчесто навечер) и не се сеќавам да имаше. До МиДа знам дека е нова патеката, овде ми се чини не беше.


Posted By: ehrlich
Date Posted: 15-Mar-2016 at 15:16


Да, Навигатор 100% сигурен, јас ја возам патеката, за разлика од градските власти. Воедно, од десната страна кај цевките, и јасно и се гледа новиот асфалт.


Posted By: fichot
Date Posted: 15-Mar-2016 at 18:49
Ми се чини дека до ул. Манапо или до Љубљанска беше преасфалтирана пешачката (сега мешовита) зона.


Posted By: Џоле
Date Posted: 15-Mar-2016 at 22:10
Катастрофална некоординираност на градските служби.

-------------
За сè има вторпат


Posted By: Petar Skopje
Date Posted: 22-Mar-2016 at 18:13
Цареви. Денес во Вечер пишува дека Скопје ќе стане Амстердам.


Posted By: one1
Date Posted: 22-Mar-2016 at 19:23

Ние не можеме Загреб, Љубљана, Белград, Букурешт, Софија да ги стигнеме ќе сме биле Амстердам.

-------------
Плав, не црвен.
Масон, не комунист.
Критичар, не поттрчко.


Posted By: fichot
Date Posted: 25-Mar-2016 at 18:32
Ја возев сабајле рута 1 од Љубљанска до МНТ и сум задоволен од израмнетите приоди и обиколниците кај автобуските постојки. Дури и колите карши Влада ги немаше, а и оној дежурнииот пасат на Илинденска. Мислам дека само тоа делче е малку незгодно за возење, во иднина би морало улицата да даде една лента за велосипеди.


Posted By: kultuzin
Date Posted: 21-Apr-2016 at 10:39

Анкета: се тркала ли точак во Скопје?

Нашиот тим е сведок дека Скопје има перфектна почва за велосипед, тука нема збор, ама РСБСП сака да ве потпраша нешто поконкретно на оваа тема, за дечките да имаат увид како да ги подобрат работиве. Па одвоjте неколку минути - пополнете анкета.

Републичкиот совет за безбедност во сообраќајот на патиштата започна со реализација на анкетно истражување за велосипедистите. Анкетниот прашалник содржи неколку прашања кои што треба да ги утврдат навиките, прашања и проблемите на велосипедистите во Скопје.

„Идејата ни е преку ова истражување да утврдиме колку често во Скопје се употребува велосипед и за кои цели се прави тоа. Освен тоа, сакаме да видиме кои се проблемите со кои се соочуваат велосипедистите и што треба да се направи за да се променат тие", велат од РСБСП. - извор МОФ

Ајде сега сите ТУКА https://docs.google.com/forms/d/1OtYAzYPncfZBzB-oVoPj2LjJRknjfzbxNO8QrbjL64U/viewform?c=0&w=1 - https://docs.google.com/forms/d/1OtYAzYPncfZBzB-oVoPj2LjJRknjfzbxNO8QrbjL64U/viewform?c=0&w=1
http://karas4training.com/mk/news/anketa-se-trkala-li-tochak-vo-skopje


Posted By: fichot
Date Posted: 17-May-2016 at 06:54
http://www.plusinfo.mk/vest/69913/anketa-parkirani-vozila-visoki-rabnici-problem-za-velosipedistite - http://www.plusinfo.mk/vest/69913/anketa-parkirani-vozila-visoki-rabnici-problem-za-velosipedistite


Posted By: jyvation
Date Posted: 22-Aug-2016 at 19:48
Вело-патека од двете страни на Вардар

Во моментот, привршуваат градежните работи на првата делница на велосипедската патека која ќе се протега од мостот "8-ми септември" до вливот на реката Лепенец. Имено, рутата сеуште не е подготвена за отворање, готов е 1,5 километар од планираните 2, на 4 метри широката патека.



Велосипедската патека на десниот брег на реката Вардар стана вистинска атракција за Скопјани, па во летниот период настанува вистинска гужва на неа. Градот Скопје уште при изградбата на истата, најави изградба на иста таква и на другиот брег на реката.

Кога ќе биде комплетиран целиот проект, Скопје ќе добие велосипедска патека од двете страни на реката Вардар со вкупна должина од 21 километар. Паралелно, на терен работат и екипи на "Улици и патишта" кои поставуваат 7 метарски канделабри за улично осветлување.

Ова е засебен проект на Град Скопје, кој паралелно спроведува уште еден, наменет за велосипедистите. Како што беше објавено пред неколку дена Градот Скопје ја покрена иницијативата "Скопје вело-град" 2017, со која се опфатени велосипедски патеки низ најголемите сообраќајници во градот.

http://start.mk/article/181836/velopateka-od-dvete-strani-na-vardar - http://start.mk/article/181836/velopateka-od-dvete-strani-na-vardar


Posted By: fichot
Date Posted: 05-Nov-2016 at 10:03
Долж рекреативната патека на Вардар се редат „барокни“ кандалбри. Моментално ги има од скејтпаркот до стадион. Фино за осветлувањето ама... изгледа им останале вишок од канделабриве пошто изборот е гној. :/


Posted By: гитардемон
Date Posted: 18-Nov-2016 at 14:34
Originally posted by NaTochak



Aко преставниците на институциите со сопствен пример не покажат почитување на правилата во општеството (а правилата несомнено викаат: забрането паркирање на пешачки и велосипедски патеки), што останува за другите граѓани?
Или ќе има ред и сите ќе го следат редот, вклучително и луѓе со функции или ќе си живееме во хаос и небезбедност засекогаш, што НаТочак не го прифаќа како опција.
Бараме Град Скопје Официјален профил повторно да постави столбчиња, а Министерство за Внатрешни работи да си ја врши работата.









https://www.facebook.com/NaTochak/

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: Џоле
Date Posted: 30-Mar-2017 at 16:30
Дебил е преслаб збор да се опише идиотов!



-------------
За сè има вторпат


Posted By: Dexter26
Date Posted: 30-Mar-2017 at 18:55
Previous
 
Најверојатно растоварувал цевки таму кај мостот што е до железничката станица, веќе имаат растоварено неколку цевки под мостот, за што се - не знам.


Posted By: kultuzin
Date Posted: 31-Mar-2017 at 11:52
Za kolku tovar e proektirana ovaa pateka. Posle PUKALE i ne bile ramni. E pukaat.


Posted By: fichot
Date Posted: 03-Apr-2017 at 20:23
Се привршува со обновата на велопатеката на Партизанска. Прошла недела ја асфалтираа кај Карпош4 (скоро до Парапунов), деновиве се работи гледам од Парапунов накај Влајко, па белким и натаму до кружниот тек ќе бидне наскоро.


Posted By: skopskodete
Date Posted: 03-Apr-2017 at 21:10
Мислам дека еднаш треба да сфатат дека ако прават вело-патека мора да биде двонасочна, бидејќи никогаш не се почитува правилото ако е еднонасочна патеката од едната страна на улицата, само така да се вози.


Posted By: fichot
Date Posted: 13-Apr-2017 at 20:45
Originally posted by skopskodete

Мислам дека еднаш треба да сфатат дека ако прават вело-патека мора да биде двонасочна, бидејќи никогаш не се почитува правилото ако е еднонасочна патеката од едната страна на улицата, само така да се вози.


Мислам дека ќе биде огромен проблем за/со пешаците доколку бидат двонасочни.. кај нас немаат свест (и покрај огромни исцртани знаци на доволна оддалеченост) дека се наоѓаат на вело-патека, уште ако сообраќајот по неа е во насока спротивна на најблискиот моторен сообраќај... заебано. Поготово на автобуски постојки, каде велопатеката заобиколува или не, сеедно.
Опасно ќе биде и ради возилата кои се вклучуваат од споредна на главна, и по правило гледаат само надоаѓачки сообраќај од лево. Ова чинам беше и причина за скорешна сообраќајка (точак-кола) кај Румунска болница.


Posted By: zabegan
Date Posted: 15-Apr-2017 at 00:42
на нас главниот проблем ни е културата, сите, без разлика дали се велосипедисти, пешаци или возачи, мислат дека се цареви и сопственици на патот... едноставно мора сите да се научат да го почитуваат просторот и фактот дека секаде ќе мораш да подзастанеш, да скршнеш, да се разминеш и да не им го попречуваш движењето на другите
и Скопје да беше Амстердам, пак, просторот е толкав колку што е, и го делиме сите...
и како пешак и како возач, редовно пцујам велосипедисти ради некоректно возење, и кога имало услови за возење велосипед, и кога немало, сеедно

не е дека Скопје е некоја заостаната дупка и дека треба да правиме писти специјално за велосипедисти, мора да се воведе таа сообраќајна култура

-------------
Architects create dreams...politicians create nightmares


Posted By: UrbanJam
Date Posted: 15-Apr-2017 at 11:48
Јас мислам дека проблемот со културата може да се реши со применување на поагресивно возење. Едноставно се понашаш ко да велосипедската патека е исклучиво твоја и правиш да сите луѓе кои се движат на велосипедска патека добијат чувство дека нивната безбедност е загрозена ако нареден пат се движат по истата. После тоа муабетот се шири, и луѓето ќе сфатат дека велосипедската патека е исклучиво за велосипед, а не за пешачење. Сум бил сведок на ситуации во кои човек се движи по велосипедска патека (пред Универзална Сала), а има 5-6 метри широка пешачка патека по која може слободно да се движи.

Инаку и од велосипедистите има несовесни, неодамна сум бил сведок на премногу ситуации во кои има велосипедска патека, ама луѓево пак возат по улица. Сум бил сведок и на многу ситуации во кои луѓето возат во обратна насока, а има соодветна патека за соодветната насока, на другата страна на улицата.

Субвенцииве од Општина Центар (а генерално и популарноста на користење велосипед како превозно средство) ќе направат многу тазе велосипедисти, па ќе треба да се мисли и на едуцирање на тие велосипедисти, да не настане општ хаос.


Posted By: FlytheSky
Date Posted: 15-Apr-2017 at 14:20

Скопје ти е стандард над цела Македонија разбираш, Скопје ти е за останатите градови Њу Јорк. (Што реално ако го споредиш со други главни градови смешка) И како таков во граници на оваа држава не може да го развиваш ако не се развиваат останатите срредини. (ова важи за општествена свест и одговорност не за бетонизирирање)
Стази вакви немаш никаде во држава освен во Скопје. И како сакаш да ти се понаша народ. Тоа е затоа што тебе стандард ти е Скопје. Кога ќе и биде стандард Прилеп ќе ја видиш реалнсота во каква земја и со каков народ живееш.

И затоа јас тврдам за да расте еден главен град треба да расте цела држава. Со секое додадено каменче и бетонче во село Скопје губи цела Македонија затоа што остатокот како во Прилеп живеат и без канализација без асфалт. Па да не збориме за парно греење или за урбани стази.

-------------
Критичар за критика


Posted By: zabegan
Date Posted: 15-Apr-2017 at 20:11
Originally posted by UrbanJam

Јас мислам дека проблемот со културата може да се реши со применување на поагресивно возење. Едноставно се понашаш ко да велосипедската патека е исклучиво твоја и правиш да сите луѓе кои се движат на велосипедска патека добијат чувство дека нивната безбедност е загрозена ако нареден пат се движат по истата. После тоа муабетот се шири, и луѓето ќе сфатат дека велосипедската патека е исклучиво за велосипед, а не за пешачење. Сум бил сведок на ситуации во кои човек се движи по велосипедска патека (пред Универзална Сала), а има 5-6 метри широка пешачка патека по која може слободно да се движи.

Инаку и од велосипедистите има несовесни, неодамна сум бил сведок на премногу ситуации во кои има велосипедска патека, ама луѓево пак возат по улица. Сум бил сведок и на многу ситуации во кои луѓето возат во обратна насока, а има соодветна патека за соодветната насока, на другата страна на улицата.

Субвенцииве од Општина Центар (а генерално и популарноста на користење велосипед како превозно средство) ќе направат многу тазе велосипедисти, па ќе треба да се мисли и на едуцирање на тие велосипедисти, да не настане општ хаос.
колку што има број на пешаци што се движат на велосипедски патеки, толку има и велосипеди што се движат по пешачки патеки
зборам за општо непочитување на наменети патеки онаму каде што ги има и непочитување на останати учесници во сообраќај, онаму каде што ги нема...

еве, Јане Сандански има огромни и пространи пешачки и велосипедски патеки, дури и велосипеди и пешаци да се движат на пешачката патека на пример, има доволно простор за сите ако велосипедистите не возат со брзина на просечен скутер и ако пешаците не се движат ко пијана дружина наоколу
и еве има простори каде што нема можност да се задоволат потребите на сите, на прометни автобуски станици каде има по 1000 патници на ден и нема простор за велосипедска патека
и еве, јас сум пациент што се движел по велосипедска патека онаму каде што немало пешачка, на сам раб на патека широка три метри, без жив човек во околина и велосипед мораше да ме помине со 60 км/ч на 10 сантиметри од мене... зошто, не знам...

-------------
Architects create dreams...politicians create nightmares


Posted By: skopskodete
Date Posted: 15-Apr-2017 at 23:07
А зошто да речеме на бул. „Јане Сандански“, на пример, велосипедските патеки не се стават измеѓу улицата и пешачката патека (притоа да бидат двонасочни), а моменталниот простор за велосипедската патека да се зазелени и на тој начин само малце да се изгуби зеленило (скоро ич), а да се зголеми безбедноста. Според мене тоа би било најдобар начин, барем за тој булевар.


Posted By: Џоле
Date Posted: 16-May-2017 at 09:15
СЕ ПРОДОЛЖУВА РОЛЕРСКО-ВЕЛОСИПЕДСКАТА ПАТЕКА НА КЕЈОТ НА ВАРДАР ВО ГОРНО ЛИСИЧЕ

Екипите на Град Скопје и на ЈП „Улици и патишта“ ја асфалтираат ролерско-велосипедската патека на кејот на реката Вардар во Горно Лисиче, на потегот од големиот парк на булеварот Февруарски поход до железниот мост во Горно Лисиче, од десната страна.

Оваа ролерско-велосипедска патека е формирана на должина од 2.000 метри, со ширина од 4 (четири) метри. На терен е направен ископ, нанесен е тампонски слој и рабници, а потоа и нов асфалтен слој.



Ролерско-велосипедската патека на кејот на реката Вардар што се протега од големиот парк на булеварот Февруарски поход до железниот мост во Горно Лисиче, односно до крај на регулацијата на реката Вардар, претставува продолжување на патеката која се протегаше од мостот „Тодор Александров“ до паркот на булеварот Февруарски поход.



Градот Скопје во текот на изминативе неколку години интензивно работи на изградба и реконструкција на велосипедските патеки во градот за да се формира мрежа на обележени и поврзани патеки што на велосипедистите ќе им овозможат беа пречки и безбедно да стигнат до посакуваната дестинација. Така, во рамките на проектот „Скопје Велоград 2017“, се изградени и реконструирани велосипедски патеки во должина од околу 18 километри, а изградени се и ролерско-велосипедски патеки од двете страни на кејот на реката Вардар.

http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=9512&mid=482&tabId= - http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=9512&mid=482&tabId=

-------------
За сè има вторпат


Posted By: Џоле
Date Posted: 16-May-2017 at 09:20
ПИВАРА СКОПЈЕ И КОКА КОЛА ДОНИРАА ПАРКИРАЛИШТА ЗА ВЕЛОСИПЕДИ НА ГРАДОТ СКОПЈЕ

На платото пред фонтаната „Лотосов цвет“ во Градскиот парк денеска /12.05.2017 година/ беше промовирано првото Кока-Кола паркиралиште за велосипеди, донација за Градот Скопје од Пивара АД Скопје и од компанијата Кока Кола. Двете компании на Градот Скопје ќе му донираат 5 вакви паркиралишта кои ќе бидат поставени на различни локации, а се во облик на препознатливото шише на Кока-Кола. На секоја од локациите ќе биде поставен пар од Кока-Кола и Кока-Кола Зеро паркиралиште и на нив ќе може да се паркираат 24 велосипеди.





- Во текот на изминативе неколку години Градот Скопје посветено работи и вложува во подобрувањето на велосипедската инфраструктура во Скопје. Потврда за тоа е успешната реализација на капиталниот проект „СКОПЈЕ ВЕЛОГРАД 2017“ со кој во градот ќе се формира ефикасна мрежа на обележени велосипедски патеки коишто ќе бидат поврзани и достапни за користење, односно, ќе се овозможи на сите што користат велосипед без препреки и безбедно да стигнат до саканата дестинација. Досега, ги изградивме велосипедските патеки од Рутата 1, на должина од 7.600 метри и на велосипедистите им овозможивме непречено да се движат од Гази Баба преку центарот на градот до Карпош. При крај е изградбата и реконструкцијата на велосипедските патеки од Рутата 2, на вкупна должина од 11 километри, од општина Аеродром, преку општините Центар и Карпош, до општина Ѓорче Петров. Ќе следува формирањето на велосипедските патеки од Рутата 3 кои ќе ја поврзат Кисела Вода преку центарот на градот со Карпош; патеките од Рутата 4, од Бутел преку Чаир до центарот, како и седумте конектори. Со проектот „СКОПЈЕ ВЕЛОГРАД 2017“ ќе се изградат и реконструираат вкупно 51 километар велосипедски патеки во Скопје. За нас е многу важно да создадеме услови и да ги поттикнеме граѓаните, а особено младите луѓе, во што поголем број да го користат велосипедот како алтернативно транспортно средство, да следат здрави животни навики и да придонесат за почиста животна средина. Таа наша заложба и напредок ги препозна и Европската унија, а Скопје се вброи меѓу трите града со најдобра одржлива мобилност. Во оваа пригода, се заблагодарувам на добрата соработка и на донацијата од 5 паркиралишта за велосипеди на Пивара Скопје и на компанијата Кока Кола, како општествено одговорни компании кои ја поддржуваат нашата заложба за одржлив транспорт во градот и се вистински пример за грижа кон заедницата – рече денеска градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски.

http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=9510&mid=482&tabId=1 - http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=9510&mid=482&tabId=1

-------------
За сè има вторпат



Print Page | Close Window