Print Page | Close Window

Глобална статистика

Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Воздухопловство
Forum Discription: Аеродроми, авиосообраќај...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=3256
Printed Date: 24-Apr-2024 at 21:40


Topic: Глобална статистика
Posted By: avijacijamk
Subject: Глобална статистика
Date Posted: 09-Jan-2016 at 00:02






Replies:
Posted By: one1
Date Posted: 09-Jan-2016 at 00:04
Ататурк 61 милион


Posted By: zabegan
Date Posted: 09-Jan-2016 at 00:12
Originally posted by one1

Ататурк 61 милион
18 и пол милиони од таа бројка се domestic

-------------
Architects create dreams...politicians create nightmares


Posted By: daci92
Date Posted: 09-Jan-2016 at 00:16
Originally posted by zabegan

Originally posted by one1

Ататурк 61 милион
18 и пол милиони од таа бројка се domestic


мислиш 19.3 милиона


Posted By: zabegan
Date Posted: 09-Jan-2016 at 00:22
Originally posted by daci92


Originally posted by zabegan

Originally posted by one1

Ататурк 61 милион
18 и пол милиони од таа бројка се domestic
мислиш 19.3 милиона
еј да, јас сум ги гледал тие од 2014-та
како и да е, не знаев дека турците толку многу патуваат со авион, по 53 илјади патници дневно, машала

-------------
Architects create dreams...politicians create nightmares


Posted By: pbanks
Date Posted: 09-Jan-2016 at 12:13
Ги префрлив овие постови во нова нишка. Мислам дека сме собрани доволно статистички 'geek'-ови на оваа тема за да имаме муабет и тука


Posted By: BOJAN
Date Posted: 09-Jan-2016 at 13:16
Не знам зошто сте среќни со бројките на аеродромот Ататурк. Јас како патник и нивни корисник не сум среќен. Од хаотичната организација, преку млитавата услуга на вработените, до сето она се вика ГУЖВА. Тоа значи гужва на аеродром, гужва ако фатиш такси, гужва ако случајно се одлучиш да користиш градски автобус, или не дај боже, да патуваш со метро кон градот.


Posted By: pbanks
Date Posted: 09-Jan-2016 at 18:40


Не гледам дека некој се радува, чисто се коментира фактот дека Истанбул е животно од аеродром (претпоставувам дека ако не годинава, до година ќе влезе во топ 10 во свет според патници).

За искуствата на Ататурк имам пишувано на широко во некоја од нишките и само би се повторувал.


Posted By: gorazd
Date Posted: 09-Jan-2016 at 19:01
ne ja zaboravajte i Sabiha Gökcen so 26.037.560 patnici (Januari  - Noemvri 2015) i porast od 19%  inaku eden od podosadnite aerodromi za tranzitiranje


Posted By: pbanks
Date Posted: 09-Jan-2016 at 21:07


Тоа е башка муабет. На куп ако се стави, мислам дека Лондон е неприкосновен. Нема некоја листа на кумулативни бројки за аеродроми по метрополитан зона па човек треба да собира рачно.


Posted By: гитардемон
Date Posted: 09-Jan-2016 at 21:57
https://en.wikipedia.org/wiki/Worlds_busiest_city_airport_systems_by_passenger_traffic - World's busiest city airport systems by passenger traffic

Кој рече дека нема?

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: one1
Date Posted: 09-Jan-2016 at 22:31
За Лондон имам слушано дека Хитроу е толку хаотичен терминал нешто слично на Ататурк и фактот што нема можност за ширење плус се наоѓа до големи станбени населби исто како Ататурк нешто што Турците го средија и ќе го затвараат до 2020 и веќе градат нов аеродром на поодалечена локација со капацитет преку 100 милиони годишно.


Posted By: alexgizh
Date Posted: 09-Jan-2016 at 23:13
Originally posted by гитардемон

https://en.wikipedia.org/wiki/Worlds_busiest_city_airport_systems_by_passenger_traffic - World's busiest city airport systems by passenger traffic

Кој рече дека нема?


Во линкот ти фалеше апострофот кај "World's", па си зедов за слобода да го едитирам твојот пост. Се надевам нема да се налутиш

-------------
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.


Posted By: гитардемон
Date Posted: 10-Jan-2016 at 09:57
NWA - Fuck the grammar police.mp3

Инаку на Хитроу се обидуваат да изградат трета писта веќе неколку години, но никако не можат да наидат на одобрување од околните општини и засегнати страни.

Noise abatement е многу сериозна работа во Европа, и за разлика од блискиот исток од каде што доаѓаат најголемите конкуренти на европските авиокомпании, во Европа полетување и слетување во доцните вечерни часови е стриктно забрането (со исклучок на итни случаи). Поради такви причини во многу градови големите аеродроми се преместени далеку од резиденцијалните зони.

Како и да е, Хитроу е голем, но сите терминали се добро поврзани.

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: pbanks
Date Posted: 10-Jan-2016 at 11:51
Стварно имало, иако не ви работат линковите на двајцата

Мислам дека форумов има проблем со тој апострофот кога го прави УРЛто

https://en.wikipedia.org/wiki/World's_busiest_city_airport_systems_by_passenger_traffic

Ќе го оставам линков вака.




Posted By: pbanks
Date Posted: 10-Jan-2016 at 12:04
Originally posted by one1

За Лондон имам слушано дека Хитроу е толку хаотичен терминал нешто слично на Ататурк и фактот што нема можност за ширење плус се наоѓа до големи станбени населби исто како Ататурк нешто што Турците го средија и ќе го затвараат до 2020 и веќе градат нов аеродром на поодалечена локација со капацитет преку 100 милиони годишно.


За новиот аеродром во Истанбул слушнав од тебе во една скорешна дискусија што ја имавме тука. Навистина градат чудовиште. Интересно е дека ТАВ ќе го изгуби аеродромот кој му носи скоро ~60% од патинците со оглед на тоа дека не е дел од конзорицумот за новиот аеродром.



Print Page | Close Window