Print Page | Close Window

Жардињери

Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Урбани прашања
Forum Discription: Урбанизам, урбана опрема, урбана мафија...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=348
Printed Date: 22-Jun-2025 at 05:51


Topic: Жардињери
Posted By: vardar
Subject: Жардињери
Date Posted: 04-Apr-2008 at 09:19
 

Градот ќе прави нови жардиниери, граѓаните ги крадат садниците

Градот Скопје планира да изгради нови жардиниери во должина од 10 км на седум булевари

Сања Наумовска

Градот Скопје планира да изгради жардиниери во должина од околу 10 километри на седум булевари. Моментно се работи на јавниот повик за изведувачот на средишното зеленило на булеварот „Александар Македонски“ во должина од 2 километра, а Општина Карпош се очекува да распише и повик за дел од „Партизанска“ каде што ќе се гради жардиниера во должина од 2,6 километри. Во тек е и подготовката на реализацијата на булеварот „Гоце Делчев“, која ќе следува веднаш по проширувањето на улицата, планирано да се реализира до крајот на летото. Градските власти најавуваат дека во текот на оваа градежна сезона ќе бидат направени и жардиниерите на останатите четири булевари „8 Септември“, во должина од 1,2 километри, „Крсте Мисирков“, 1,6 километри, „Кочо Рацин“, 720 метри и „Кузман Јосифовски Питу“, 750 метри. Формата и висината на жардиниерите ќе се задржи иста како и досега, а за зеленилото ќе одлучува градското претпријатие „Паркови и зеленило“. Сепак, нагласуваат во Градот и покрај желбата за уредување на средишното зеленило, засега немаат успешен начин да ги спречат кражбите на садниците кои секојдневно се случуваат.

„Кај нас се краде се', зеленило, шахти, делови од семафори и слично и Градот би требало да се претвори во полицаец ако сака сето тоа да го спречи. Сепак, тоа нема да влијае на нашата одлука да ги реализираме проектите за уредување на новите жардиниери“, коментираат во градскиот Сектор за урбанизам.

Во „Паркови и зеленило“, пак, велат дека на локациите каде што постои најголема веројатност за кражба на садници патролираат чувари 24 часа на ден во три смени. Тоа најчесто е на локациите каде што има новонасадено зеленило, каде што и деновиве двапати беа фатени крадци. Во јавното претпријатие велат дека се сомневаат дека се работи за организирани групи кои не се заинтересирано за кои било садници, туку се крадат скапи увозни дрвца кои веројатно потоа се препродаваат.

„Претпријатието има добра соработка со полицијата, од каде што повратните информации укажуваат дека садниците се крадат и од страна на поединци за садење во нивните дворови, но во последно време и за бизнис од страна на организирани групи, кои потоа ги продаваат“, информираат во „Паркови“. Во последно време такви случаи се булеварите „Словенија“ и „Александар Македонски“, бидејќи новонасадените садници многу полесно се крадат отколку постарите кои се закоренети и потешко се откорнуваат.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=21F438634DFCAD42932C13399627B952 - utrinski
 
 
 



Replies:
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 10-Aug-2008 at 01:49
Досега за жардињерите беше расправано во повеќе нишки, но бидејќи тие во градов очигледно се форсираат како работа од исклучителна важност, најдобро да почнеме да ги третираме во засебна нишка.
Колку што прелистав, досегашните дискусии за жардињерите се испреплетени со други теми, па го префрлив само претходниот пост на вардар и еве ќе почнеме скоро на ново... Не се сомневам дека ќе имаме доволно материјали за нишкава Roll%20eyes

Сакам да нагласам, јас лично немам ништо против жардињерите како концепт, напротив, мислам дека се одлични решенија од многу аспекти. Но кај нас и убавите работи често знаеме да ги превртиме наопаку и да ги отераме во друга крајност.

Она што ми смета е во врска со жардињерите е:

1. Се градат и се планираат таму каде што би требало да поминуваат трамвајски траси, а пругите за трамваите се зацртуваат на постоечки сообраќајни ленти.

2. Никој не превзема ништо против постојаните кражби на садници од жардињерите (ова е и поширок проблем, садници се крадат од кај ќе се стигне, не само од жардињери).

3. Жардињерите се форсираат како да се некој приоритетен проект, во време кога имаме толку многу вистински ургентни приоритети, а толку малку финансиски средства. Нормално, тука е и дежурното перверзно објаснување дека со жардињерите ќе сме станеле „метропола“.



Еве да почнеме со денешнава вест:

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=2ABD4B02233613449973C17A18D32A0D - http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=2ABD4B02233613449973C17A18D32A0D

Нови жардиниери на три булевари

Реализацијата, очекуваат во Градот, ќе започне за дваесетина дена

Град Скопје ќе започне со изградба на жардиниери во средишното зеленило на булеварите „Кочо Рацин“, „Крсте Мисирков“ и на дел од „Христијан Тодоровски - Карпош“. Деновиве заврши тендерот, на кој за изведувач на проектот е избрана градежната фирма „Карпош“. Реализацијата, очекуваат во Градот, ќе започне за дваесеттина дена, по потпишувањето на договорот со изведувачот и по добивањето на одоберенијата за сообраќајните решенија од Министерството за внатрешни работи.

За изградбата на жардиниерите на булеварите од градскиот буџет се одвоени 24 милиони денари. На булеварите ќе бидат изградени корита, исти како оние во средишното зеленило на „Партизанска“ и на „Александар Македонски“, во кои потоа јавното претпријатие „Паркови и зеленило“ ќе засади разновидно зеленило. Во жардиниерите ќе биде вграден и системот за полевање капка по капка.

„Во буџетот за годинава за изградба на жардиниери имаме издвоено 40 милиони денари. Во првата фаза објавивме тендер за 24 милиони денари, која ќе ги опфати овие три булевари. Сметаме дека за нив е најургентно да се подноват со ново зеленило, бидејќи постојното е доста уништено и лошо изгледа“, вели Мичо Поповски од Секторот за урбанизам. Тој додава дека веднаш по реализацијата на првата фаза, ќе биде распишан нов тендер за остатокот од средствата. Со нив ќе се уредува средишното зеленило на булеварот „Јане Сандански“ и на дел од „Партизанска“ во Општина Карпош. (С.Н.)



Posted By: lslcrew
Date Posted: 10-Aug-2008 at 04:14
Па жардињерите не се некои којзнае колку битен дел од нашето живеење  (заслужуваат нишка, да не бидам погрешно сватен), но сепак им се дава големо значење од оние лица кои не ги бива за нешто поприоритетно, а сепак сакаат да излезат фраери на следните избори. Јас жардињерата ја гледам како еден вид "денивелација на тревник" и ништо повеќе, но сепак е битно оградувањето, односно ѕидот. Ѕидот и не е некоја посебна работа кога и онака се базира на бекатон концепт. Жардињерата не е нешто што се изведува којзнае колку тешко и затоа не гледам дека се проблем на трамвајските траси, зашто може за пола саат да се размонираат. Има една друга работа која сссстрааашноооо ме иритира, а тоа се оние забиколувања на шахти кои се присутни на големо ширум партизанска. Сметам дека жардињерите треба да бидет составен дел од секој булевар во градот. Можеби на некого ќе му смета за прескакање улица на непешачки премин, но тоа е. А дали ќе сме станеле метропола, жардињерата не игра никаква улога и тука комплетно се слагам со Кловер.


Posted By: pbanks
Date Posted: 10-Aug-2008 at 11:51
Мене павер жардинериите ми станаа одвратни. Кога се направи првата таква на Водњанска ми се допаѓаше но кога го аплицираа истиот концепт по цел град стана одвратно. Мислам дека белата ограда со убаво одржана трева и ружи изгледаше многу подобро. Ако целта беше да не се рипа оградата не е постигната. Луѓе нонстоп ги прерипуваат жардинериите, немаат проблем дали ќе зацапаат во кал, очигледно примитивниот инстинкт е посилен од се. Поефектно решение ќе беше да останеше старата ограда и истата да се електрифицираше.

Безбедносно се исто така проблематични. На Партизанска на пример ретко кога може да се примети пешак кој чека во средишниот појас додека тој не стапне на коловозот. Не еднаш сум видел луѓе во последен момент да кочат.

Зеленилото не е ништо посебно импресивно и како што веќе спомнавте постојано се краде. Во Атина на пример имам видено одлична средишна жардинерија со палми кои беа осветлени секоја засебно со рефлектори одоздола. Иако изгледаше одлично за разлика од скопскиве моделот не беше применет на секој можен булевар како врвен приоритет.

И наместо да се престане со целото ова глупирање ете уште најави OhnoWallbash


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 10-Aug-2008 at 12:22
Originally posted by lslcrew

Жардињерата не е нешто што се изведува којзнае колку тешко и затоа не гледам дека се проблем на трамвајските траси, зашто може за пола саат да се размонираат.
Абе да, ама нема никаква логика да ги градиш за одма после да ги рушиш...  Мада мислам дека за рушење во корист на трамвајот нема шанса - ова нивно форсирање е силен сигнал дека воопшто не ја ни земаат во обзир можноста трамвајот на одредени делници да поминува на средина или некоја друга комбинација каде што средишниот простор ќе треба да се искористи. Ова е уште еден доказ колку се несериозни и неодговорни во планирањето на трамвајот.


Originally posted by pbanks

Поефектно решение ќе беше да останеше старата ограда и истата да се електрифицираше.


LOL LOL LOL


Posted By: lslcrew
Date Posted: 10-Aug-2008 at 12:30
Не се сложувам со пбанкс дека белата ограда ако се оддржавала ќе изгледала убаво. Мене уопште не ми изгледа убаво, многу е некако штуро, празно. Подобор ако не, само тревник нека биде, без ограда. И така нема никаква заштита, освен за прерипувачите кои ионака и и нашле финта. Одсекогаш сум бил против тие огради. Врвот на целата работа е неоддржувањето, а има и уште еден проблем, а тоа е што дури и при поставувањето, се криво поставени.


Posted By: pbanks
Date Posted: 10-Aug-2008 at 12:35


Пази... не реков убаво, реков поубаво. Во тоа е и целата трагедија.

Но... ако се навратиш на постари слики на Скопје каде оградите биле одржани, прави, тазе офарбани и обложени со ружи пузавици реално убаво изгледаат.

Не би ми сметало ни воопшто да нема ограда само да ги нема оние проклети жардинерии.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 10-Aug-2008 at 12:43
Добро ок, поубаво. Ружите воопшто не би изгледале поубаво од жардињери. И незнам зашто па сега проклети. Мене водњанска и првиот дел од партизанска најубаво ми изгледаат со жардињери и затоа и погоре реков "да станат дел од секој булевар во градов". стварно не гледам ништо проклето у ова. Можеби ти смета високото зеленило коешто се сади?!


Posted By: pbanks
Date Posted: 10-Aug-2008 at 12:48
Originally posted by lslcrew

Добро ок, поубаво. Ружите воопшто не би изгледале поубаво од жардињери. И незнам зашто па сега проклети. Мене водњанска и првиот дел од партизанска најубаво ми изгледаат со жардињери и затоа и погоре реков "да станат дел од секој булевар во градов". стварно не гледам ништо проклето у ова. Можеби ти смета високото зеленило коешто се сади?!


абе нема врска ствар на вкус е веќе ова. Мене едноставно не ми се допаѓаат објаснив погоре зошто. Не викам дека јас сум во право можеби на некој друг му се допаѓаат. Сепак мислам дека има далеку побави и поедноставни начини да се реши средишното зеленило на булеварите.


Posted By: beTon
Date Posted: 12-Oct-2008 at 01:12

незнам дали жардињерите ќе ги рушат долж средината меѓу правците доколку се трасираат трамваите по среде но дека ќе мора нешто да се преземе околу претераната унифицираност на сите видови жардињери тоа е сигурно, станаа како главно обележје на градот, а воопшто и не се одржуваат како што треба, или се преплавени или обезглавени накитени само со грмушести растенија. за илуминација на истите не доаѓа во предвид според аршините на општините тие и вака им се скапи за одржување а камоли тој луксуз иако не е некој битен и примарен фактор во разубавувањето на скопските улици сепак таквиот додаток дава чувство на топлина, како некој урбан арт момент !



Posted By: pbanks
Date Posted: 12-Oct-2008 at 14:14
Originally posted by beTon

незнам дали жардињерите ќе ги рушат долж средината меѓу правците доколку се трасираат трамваите по среде но дека ќе мора нешто да се преземе околу претераната унифицираност на сите видови жардињери тоа е сигурно, станаа како главно обележје на градот, а воопшто и не се одржуваат како што треба, или се преплавени или обезглавени накитени само со грмушести растенија. за илуминација на истите не доаѓа во предвид според аршините на општините тие и вака им се скапи за одржување а камоли тој луксуз иако не е некој битен и примарен фактор во разубавувањето на скопските улици сепак таквиот додаток дава чувство на топлина, како некој урбан арт момент !



Кога се постави првата жардињера од овој тип на Водњанска имав високи очекувања и ми се допаѓаше. Имам видено во други градови ваков тип на жардињери и не излгедаат воопшто лошо но како што самиот кажа хортикултурно се многу подобро уредени а да не зборувам колку перверзно добро изгледаат со соодветна илуминација ноќе (најубав пример од овој тип ми е една жардињера со палми во квартот Вулигаменис во Атина).

Ова што денеска го имаме би го порушил без око да ми трепне. Не некои улици воопшто и не соодветствува таков тип на жардињера.


Posted By: beTon
Date Posted: 12-Oct-2008 at 22:10

Originally posted by pbanks

Ова што денеска го имаме би го порушил без око да ми трепне. Не некои улици воопшто и не соодветствува таков тип на жардињера.

последнава констатација ме замисли малку околу оштетувањето на жардињерите, во случај на сообраќајки во кои се предизвикуваат механички оштетувања на жардињерите или заштитните огради дали оној што ќе направи штета ја надоместува истата подоцна или само општината е должна да ги закрпи оштетувањата, ова како прашање би го поставил и за колатералните штети и на другиот дел од сообраќајната инфраструктура како што се семафорите, канделабрите, корпите и знаците!?  



Posted By: dacito
Date Posted: 12-Oct-2008 at 22:11
Не би се сложил pbanks. На повеќето од улиците каде се поставени средишни жардињери, токму жардињерите се лајт мотив... Само мислам дека жардињерите поставени во време на Пенов се поелегантни и постилски од денешниве, ама сеедно, мене ми изгледаат сосем коректно и едните и другите


Posted By: pbanks
Date Posted: 13-Oct-2008 at 00:01
Originally posted by dacito

Не би се сложил pbanks. На повеќето од улиците каде се поставени средишни жардињери, токму жардињерите се лајт мотив... Само мислам дека жардињерите поставени во време на Пенов се поелегантни и постилски од денешниве, ама сеедно, мене ми изгледаат сосем коректно и едните и другите


работа на вкус така да не ти го оспорувам мислењето. Од моја страна има неколку клучни поенти

1. не ми се допаѓа унифицираноста на цел град
2. не ми се допаѓа вклопувањето на некои од жардинериите во одредени булевари (пример на Водњанска ми е во ред но на Партизанска воопшто не ми се допаѓа
3. кога веќе има жардинерии замерката ми е дека дефинитивно има посреќни хортикултурни решенија и опции за илуминација кои би давале одличен шмек ноќно време


Posted By: zabegan
Date Posted: 13-Oct-2008 at 16:15
особено жардињерите на партизанска го задушуваат просторот и ја намалуваат видливиста
според мене било какви жардињери не одговараат насекаде, има и други решенија за да разубавиш еден или повеќе булевари
и плус не гледам логика да потрошиш толку пари на жардињери за по кратко време да ги срушиш


-------------
Architects create dreams...politicians create nightmares


Posted By: pbanks
Date Posted: 13-Oct-2008 at 16:19
Originally posted by zabegan

особено жардињерите на партизанска го задушуваат просторот и ја намалуваат видливиста
според мене било какви жардињери не одговараат насекаде, има и други решенија за да разубавиш еден или повеќе булевари
и плус не гледам логика да потрошиш толку пари на жардињери за по кратко време да ги срушиш


токму тоа ми е поентата. одлично си го лоцирал проблемот


Posted By: mitatos
Date Posted: 13-Oct-2008 at 16:49
I ja se slozuvam so zabegan@ za toa sto go kaza za partizanski odredi deka ja namaluva vidlivosta, jas sum ziv svedok koga se pregazija 2 zeni ,kade sto ima pesacki premini treba barem od 100 metri da nema takvi zivi ogradi ili da ne bidat premnogu visoki, za da moze da se gledaat i pesacite, i normalno deka ne odgovaraat na podracja kade sto ima mnogu naseleni zoni,eve primer vo bul goce delcev nema da ima problem ,oti nema pesaci mnogu natamu itn.

-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: lslcrew
Date Posted: 28-Oct-2008 at 11:31
Бетонски жардиниери на повеќе булевари

Нови бетонски жардиниери ќе се поставуваат на местото на железните огради на повеќе булевари во градот, во кои ќе биде вграден систем за полевање капка по капка, а ќе биде засадено и зеленило, соопштуваат од градската управа.

Оттаму објаснуваат дека веќе се почнати активностите за отстранување на средишните железни огради на булеварите Гоце Делчев и на Крсте Петков Мисирков, а дека се работи на средување и садење на зеленилото во жардиниерата кај хотелот „Континентал“ на булеварот Александар Македонски, до натпатникот кај Бит-пазар.

- Жардиниерата на булеварот Гоце Делчев ќе се протега од мостот „Гоце Делчев“ до спојот со улицата Беласица и ќе биде долга 1.550 метри. Оградата на булеварот Крсте Петков Мисирков ќе биде долга 950 метри, а ќе се простира од мостот кај МАНУ до Бит-пазар. Потребно е да се изведат уште околу 1.000 метри од жардиниерата кај хотелот „Континентал“ до надвозникот кај Бит-пазар. Се надеваме дека граѓаните нема да ги уништуваат жардиниерите, но сепак апелираме до нив да не ја преминуваат улицата преку нив и да не го оштетуваат засаденото зеленило - истакнуваат градските власти.

Тие додаваат дека покрај овие булевари ќе се уредува и средишниот појас на булеварите Христијан Тодоровски -Карпош и на Кочо Рацин. На булеварот Кочо Рацин ќе се гради ограда долга 810 метри, која ќе оди од спојот со улицата Мито Хаџи Василев -Јасмин до мостот кај Народната банка, а жардиниерата на булеварот Христијан Тодоровски Карпош ќе ја гради фабриката Карпош за што градот од својот буџет издвоил 26 милиони денари.

Од градската управа нагласуваат дека откако ќе завршат градежните работи за поставување на жардиниерите, јавното претпријатие „Паркови и зеленило“ во нив ќе вгради систем за наводнување, а ќе посади и зеленило и садници. Тие додаваат дека целта на овој проект е да се овозможи прочистување на воздухот, поради големата густина на сообраќајот на булеварите и големата загаденост во градот.

http://novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=218&ArticleID=10166




Posted By: BOJAN
Date Posted: 28-Oct-2008 at 12:35
Покрај тоа што се опасни за возачите на автомобили, од жардињерите ќе биде невозможно да се изгради трамвајската пруга во зелениот дел од некои од булеварите.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 28-Oct-2008 at 18:29


За трамвајот е навистина жалосно како неодговорно се занемарува тој простор, но не гледам како би биле опасни за возачите.


Posted By: гитардемон
Date Posted: 28-Oct-2008 at 20:07
Не знам колку е ова модерно во денешно време, ама наместо малецки грмушки би било добро да има убави високи дрвореди, да личи на авенија Викам не знам колку е модерно, пошто некако ми звучи старовремски сето тоа со дрворедите, некако од старите филмови Но, во секој случај е убаво да има густи зелени дрва кои ќе го делат патот. Имаше тука во солун пред да почнат со унаказувањето на цел град за да се изгради метрото. Сепак кога еднаш тие ќе пораснат големи мислам дека ќе има проблеми со асфалтот.

А за тоа со будалите што ги газат жардињерите и преминуваат по скратени патчиња, сум бил сведок тука (додуша тука екстремни будали се) ако преминеш на место кај шо не е пешачки премин, и ако ради тебе возачот почни да кочи или мора да застани или да те избегни да не те удри, знае комотно да ти се врати и да те истепа. Се случило ова 2-3 пати пред мене

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: zabegan
Date Posted: 28-Oct-2008 at 21:35
дрворедите се подобри за помали и постари улици, кога збориме за булеварите, тие бараат друго уредување, еден пример се жардињерите
јас имам друг предлог, на некои булевари (зависи каде одговара) да има уредна ниска жива ограда
на некои места не сметаат жардињерите, туку зеленилото во нив (пр. Партизанска), па повеќе треба да внимаваат на тоа отколку на жардињерата, макар и обичен бетон да е, добро одбраното зеленило е тоа што го краси
П.С. На бул. Кочо Рацин имаат нешто раскопано, претпоставувам за жардињерите


Posted By: evolutionary
Date Posted: 04-Nov-2008 at 10:14

НА БУЛЕВАРИТЕ


Жардиниери наместо старите огради


Средишните огради на булеварите во Скопје ќе се заменат со жардиниери. Градежните работи веќе започнаа на булеварите Гоце Делчев и Крсте Петков Мисирков, а облагородувањето на жардиниерите ќе се изведува и кај клучката Континентал, на булеварот Александар Македонски до натпатникот кај Бит пазар.
- Жардиниерата на булеварот Гоце Делчев ќе биде долга 1.550 метри, а ќе се простира од мостот Гоце Делчев до спојот со улицата Беласица. На булеварот Крсте Мисирков се гради жардиниера долга 950 метри, од мостот кај МАНУ до Бит Пазар. По должината на булеварот Александар Македонски веќе е уредена жардиниерата од почетокот на сообраќајницата до клучката кај х. Континентал, каде се изведуваат уште 1.000 метри нова жардиниера на потегот кон надвозникот Бит Пазар, велат во Градот.

Со проектот средишниот појас ќе се уредува и на булеварите Коцо Рацин и Христијан Тодоровски Карпош. На Коцо Рацин ќе се изведува жардиниера долга 810 метри, од спојот со улицата Мито Хаџи Василев Јасмин до мостот кај Народната банка. На булеварот Христијан Тодоровски Карпош жардиниера ќе биде долга 800 метри. Градот за оваа намена издвои 26 милиони денари, а веднаш по завршувањето на градежните работи ЈП "Паркови и зеленило" ќе постави систем за полевање капка по капка и ќе ги облагороди со зеленило и садници.

(Д.Т.)

http://vecer.com.mk/?ItemID=9F602AF533A4874588CCA3C2C2921424


-------------
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone


Posted By: Supervisor
Date Posted: 04-Nov-2008 at 18:46
Браво! 

-------------
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje


Posted By: pbanks
Date Posted: 07-Nov-2008 at 11:29
Скопје метропола Crazy Wallbash

Нови жардињери на

1. Кочо Рацин

2. Крсте Мисирков

3. Гоце Делчев



Posted By: lslcrew
Date Posted: 20-Nov-2008 at 13:05
Ова што не се гледа на сликата треба да биде Жардињерата на ХТ-Карпош!




Posted By: vardar
Date Posted: 02-Dec-2008 at 03:07
 

Жардиниерите се подготвуваат за садници

Јавното претпријатие „Паркови и зеленило“ поставува хидрантска мрежа и ги полни со земја жардиниерите пред ТЦ „Мавровка“ со што ги подготвува за садење листопадни и зимзелени растенија. Доколку дозволат временските услови, ќе бидат засадени најразлични зимзелени грмушкасти растенија, потоа мали елки, туи, борчиња, како и други украсни растенија. Хортикултурно ќе се уредат и жардиниерите кај Судска палата, а потоа и оние на булеварот „Крсте Мисирков“.

Но, во „Паркови“ велат дека е најважно садниците да се зачуваат, бидејќи се постојано цел на крадци. Во изминативе шест дена од жардиниерите во Автокоманда биле украдени триесетина дрвца.

„На потегот од семафорите кај Земјоделскиот факултет до надвозникот на Бит- пазар се украдени 12 дрвца туја розердалис, потоа 11 дрвца туја вудворди и 5 дрвца туја смарад. Тоа се се' скапи и квалитетни дрвца во форма на пирамида“, вели Елизабета Георгиевска, портпарол во ЈП „Паркови и зеленило“. (Сн.К.)

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=66B5E9C458476E47885B48439E1D6C3F - http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=66B5E9C458476E47885B48439E1D6C3F
 


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 02-Dec-2008 at 03:56


Но, во „Паркови“ велат дека е најважно садниците да се зачуваат, бидејќи се постојано цел на крадци. Во изминативе шест дена од жардиниерите во Автокоманда биле украдени триесетина дрвца.

„На потегот од семафорите кај Земјоделскиот факултет до надвозникот на Бит- пазар се украдени 12 дрвца туја розердалис, потоа 11 дрвца туја вудворди и 5 дрвца туја смарад. Тоа се се' скапи и квалитетни дрвца во форма на пирамида“, вели Елизабета Георгиевска, портпарол во ЈП „Паркови и зеленило“. (Сн.К.)



Па конечно превземете нешто... Bash
Што е поентата на се повеќе жардињери, се повеќе квалитетни и скапи садници, а борба против зачестените кражби тотално отсуствува? Континуирано слушаме само жалопојки и апели. Од кога тоа криминалните појави се решаваат со апели?!?

Јас со години слушам за крадење на садници (имам дури видено и видео клипови), но немам слушнато некој да е фатен и казнет. Вака испаѓа дека на некои им одговара крадењето и намерно не се превзема ништо... Можеби некој трие раце од постојаните нови нарачки, или се прикажува повеќе украдено отколку што е вистинската ситуација или пак и двете во комбинација.


Posted By: Б.Ѓ.Т
Date Posted: 02-Dec-2008 at 12:38
se prikazuva poveke deka e ukradeno,pa zatoa ne prevzemaat nisto zasto im odgovara a samo neznam na koj do tolku mu doslo za drvca da krade,a  toa deka ke gi sprecat da gi kradat drvcata cisto sumjam toa ako si naumil nekoj ke go zeme pa sto saka neka bide ako treba ke go iskrsi od inat.Smile


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 02-Dec-2008 at 17:09
Originally posted by Б.Ѓ.Т

samo neznam na koj do tolku mu doslo za drvca da krade

Абе има луѓе кои на тој начин си ги облагородуваат дворовите... Скапо им е да купуваат садници, поубаво им е да копачат по жардињерите и слични локации. Bash


a  toa deka ke gi sprecat da gi kradat drvcata cisto sumjam toa ako si naumil nekoj ke go zeme pa sto saka neka bide ako treba ke go iskrsi od inat.Smile

Не може да се спречи комплетно, но барем да се заузда. Важно е да се превземат мерки и да има казнена политика. Тоа у старт ќе одврати голем дел од овие лешинари. Па 1 у 50 да фаќаат веќе од корен ќе се смени ситуацијата. Поготово што тоа не се класични криминалци него веројатно фамилијарни луѓе кои ете се грижат и за изгледот на својот двор. Репутацијата е важен фактор. Обелодени го идентитетот на некој таков кој ќе биде казнет за ваква кражба и веќе си делувал на најголем дел од другите потенцијални крадци.
Слично е и за вандализмот (уништување на садници). Тука можеби репутацијата нема да биде толку силен фактор, но потенцијалната казна исто така ќе делува одвраќачки. Треба да се фатат неколку такви и да им се стемни од казните и од нив да се направи пример.


Posted By: Б.Ѓ.Т
Date Posted: 03-Dec-2008 at 00:50
epa koga ke udris nekogo po dzeb i malce koga ke go posramis,i ako se tie sto se grizat kolku i za dvorot tolku i za nivnata reputacija togas bi trebalo da deluva t.e da funkcionira.


Posted By: La Linea
Date Posted: 20-Dec-2008 at 02:11

Ново зеленило на булеварот „Гоце Делчев“

Во жардиниерите на булеварот „Гоце Делчев“ екипи на „Паркови и зеленило“работат на засадување зимзелени и листопадни садници. Насадени се туја, каталпи, како и други мини-грмушки. Истовремено, екипи на „Паркови“ ќе работат и по должината на булеварот „Никола Карев“ и во општина Кисела Вода, во близина на „Тинекс“, каде што на површина од 7.000 квадратни метри ќе се направи реконструкција на тревникот и ќе се посадат разни видови садници, со што граѓаните ќе добијат ново зелено катче.



Статијата е прочитана 31 пати.


http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=27DAD0EBD109D74BA96A820FE04241A8


-------------
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!


Posted By: zabegan
Date Posted: 20-Dec-2008 at 16:27
не ми е јасно зошто садат грмушки и некои ниски дрвца, во жардињери во кои што треба да има ниско зеленило, уредна трева и цвеќиња, еме подобро изгледа за еден булевар, ем има видливост, и нема да има проблеми со пешаците (како што има на партизанска)


Posted By: La Linea
Date Posted: 20-Dec-2008 at 18:27
Овие дрвца „траат“ многу подолго, а башка се зимзелени, па ќе има зеленило и во зимскиот период. Башка цената за одржување на цвеќенца е многу поголема. Јас сум за овие дрвца, и не сметам дека на овој булевар проблемот е ист како на партизанска.

-------------
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!


Posted By: pbanks
Date Posted: 04-Feb-2009 at 23:16
Значи трасата за трамвај ја решија така што ќе узурпираат една од сообраќајните ленти а средишниот простор каде е оставен простор за трамвајска траса ќе го затрупаат со нивните глупави бекатонски жардинерии.

Маестрално Applause Wallbash

Жардениера ќе го двои булеварот К.Ј.Питу


Град Скопје почна да ја гради жардиниерата во средишниот дел на булеварот Кузман Јосифовски Питу. Жардениерата ќе биде долга 920 метри, а ќе биде изработена од армирано-бетонски префабрикувани елементи, информираат градските власти.
Жардениери ќе добијат и булеварите Јане Сандански, 8 Септември и Партизански одреди. Јавната набавка за избор на најповолен изведувач е во завршна фаза.

Жардениерата на булеварот Јане Сандански ќе биде долга 800 метри и ќе се протега од почетокот на булеварот до крстосницата кај Мајчин Дом. Средишната ограда на булеварот Партизански одреди, на потегот од улицата Рузвелтова до мостот Обединети нации, ќе биде заменета со жардиниера во должина од 2,650 метри, а ќе се гради жардениера и на булеварот 8-ми Септември, на потегот од фабриката Алумина до улицата Илинден, и ќе биде долга 1.100 метри.

Жардениерите ќе бидат наполнети со земја и во нив ќе биде поставен систем за полевање "капка по капка", по што ќе бидат засадени со разновидни садници.


http://www.vecer.com.mk/?ItemID=19ECEF4C6FC7744780A6F4F6372E819B


Posted By: zabegan
Date Posted: 05-Feb-2009 at 00:23
и на Јане Сандански му се спремаат Crazy
донекаде ќе сфатам на другиве булевари, ама на Јане сандански е широко зеленилото, што ќе има? базен од земја?
некој си направил добар бекатонски бизнис Wallbash


Posted By: ArchiTechTone
Date Posted: 05-Feb-2009 at 00:29
Кај нас очигледно се` се прави на  јуриш и без било каква визија за иднината. Цел град го прередија со павер елементи, а не им текна дека треба да се постават тактилни патеки за слепи лица. Сега ќе го изѕидаат Јане сандански, Партизанска веќе е до пола изѕидана.... Трамвајот после ќе заглави во препуцавања со паркови и зеленило и еко-друштвата... Башка што справувањето со бетонските жардињери ќе влијае на чинењето на целиот зафат потребен за трамвајот.... Тифани е плесната на локација за подземна сообраќајница... Соравија се нареди со стакло, па се пишманија па после пак ставаа ново стакло.... Улиците се прекопуваат за секој нов објект што се гради....

pbanks не знам зошто ти е толку чудно Shocked


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 06-Feb-2009 at 22:04
Почна




-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: my Macedonia
Date Posted: 10-Feb-2009 at 20:01

Нови жардиниери на булеварите во Центар, Аеродром и во Карпош

За реализација на проектите, во буџетот на Градот се предвидени 30 милиони денари

Градот Скопје започна да ја гради жардиниерата во средишниот дел на булеварот „Кузман Јосифовски-Питу“. Жардиниерата, на потегот од железничката станица до зградата на Народна банка, ќе биде долга 920 метри, а ќе биде изработена од армирани бетонски префабрикувани елементи. По завршувањето на градежните работи, кои ги изведува фирмата „Карпош“, „Паркови и зеленило“ ќе инсталира систем за наводнување капка по капка, а во жардиниерата ќе бидат засадени ниски грмушки и цвеќиња.

Во завршна фаза е и тендерот за избор на најповолен изведувач што ќе ги гради жардиниерите на булеварите „Јане Сандански“, „8 Септември“ и „Партизански одреди“, информираат градските власти. За завршување на проектите, во буџетот на Градот има 30 милиони денари.

Со завршувањето на овие жардиниери ќе бидат разубавени сите булевари во централното градско подрачје, сметаат во Градот, а доколку останат средства во буџетот, проектите ќе се прошират и на булеварите во населбите.

Жардиниерата на булеварот „Јане Сандански“ ќе биде долга 800 метри и ќе се протега од почетокот на булеварот до раскрсницата кај Мајчин дом. Средишната ограда на булеварот „Партизански одреди“, на потегот од улицата „Рузвелтова“ до мостот „Обединети нации“, ќе биде заменета со жардиниера во должина од 2.650 метри. Жардиниера ќе се гради и на булеварот „8 Септември“, на потегот од фабриката „Алумина“ до улицата „Илинденска“, а ќе биде долга 1.100 метри. (С.Н.)

http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=0390490BA343AD4E8332499E569E20B4


Posted By: lslcrew
Date Posted: 27-Mar-2009 at 11:58
Фотовест
Скопје
Градежни екипи почнаа да градат средишна жардиниера на булеварот Партизански одреди во населбата Карпош 3. Речиси сите булевари во градот, особено во централниот дел, ќе добијат средишно зеленило што ќе се полева со системот „капка по капка“.

http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabID=2&fCat=1&EditionID=352&top=1&ArticleID=21268


Posted By: my Macedonia
Date Posted: 30-Mar-2009 at 18:22
ТРИЕСЕТ КИЛОМЕТРИ ЖАРДИНИЕРИ НА СКОПСКИТЕ БУЛЕВАРИ

Еден од најзабележителните проекти во изминатите три години, со кој значително се измени ликот на булеварите во градот Скопје е проектот за изградба на бетонски жардиниери.

Со реализацијата на жардиниерите на булеварите Партизански одреди и Јане Сандански, Град Скопје унифицирано ги уреди средишните делови на сите булеварски решенија /освен булеварот Свети Климент Охридски, кој треба во средишниот дел да се проширува/.

Заедно со последните два булевари, Скопје на 7 булевари, доби 30 километри, хортикултурно уредени средишни жардиниери, кои го чинеа Град Скопје 90 милиони денари.

- Должината на жардиниерите кои ги започнуваме денеска, на булеварот Партизански одреди и на булеварот Јане Сандански изнесува 11 километри во двете насоки. Очекуваме тие да бидат комплетно уредени до мај. Ефектот од жардиниерите е најголем, тие го разубавуваат просторот, зеленилото во нив овозможува филтрирање на воздухот, а бетонските конструкции спречуваат улицата да се преминува на недозволени места. За ефективно наводнување и одржување на зеленилото во жардиниерите ќе се постави систем за наводнување „капка по капка“. Во жардиниерата на булеварот Јане Сандански би сакале да воведеме медитерански видови дрвца кои добро успеваат и на овие простори – рече градоначалникот Трифун Костовски при денешната посета на жардиниерите на булеварот 8-ми Септември и на Јане Сандански.

Новиот лик на булеварските средишта е препознатлив од влезот во Скопје, низ централните градски артерии, на левата и на десната страна на Вардар.

ЈП „Паркови и зеленило“ доби задача која успешно ја спроведува, за хортикултурно уредување на жардиниерите. Договорено е сите жардиниери да се уредат со разновидно зеленило, како оние што се градат, така и оние што денеска ги започнуваме.

Град Скопје, покрај изградбата ги финансираше и проектите за жардиниерите, како и хортикултурното уредување.

Средишните жардиниери, комплетирањето на велосипедско-ролерската патека по должината на десниот брег на Вардар; целосната реконструкција на влезната партија во Градскиот парк со платото пред споменикот на Гоце Делчев; обележувањето на велосипедските патеки во градот; неколкуте видиковци на Водно, Гази Баба и во Градскиот парк и проектот за реконструкција на мостовите и зеленилото во Градскиот парк, претставуваат сериозни зафати за подобрување на стандардите на урбаното живеење на скопјани.

 

 
http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=2451&mid=24&tabId=1&tabindex=0 - http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=2451&mid=24&tabId=1&tabindex=0
 


Posted By: zabegan
Date Posted: 30-Mar-2009 at 19:07
Јане Сандански Crazy
EPIC FAIL!!!


Posted By: La Linea
Date Posted: 30-Mar-2009 at 23:12
Кога ќе размислам, жардињериве не само што:

- коштаат
- прават зелен простор на веќе зелен простор
- отежнуваат понатамошно проширување на улиците или сместување на трамвајска траса врз нив,

туку и претставуваат потенцијална опасност. Тоа го викам, бидејќи средишното зеленило ме спаси од посериозна сообраќајка додека беше снегот. На раскрсницата кај Жан-Мари од далеку видов дека неколку коли сериозно се слупале, но прекасно беше да кочам и единствено нешто што ме спаси беше само зеленилото на кое се качив за да се спасам од сообраќајка. Да беа жардињерите, не сакам да знам што ќе се случеше. А секој што живее во аеродром- ново лисиче, знае дека тука нема ама баш никаков проблем со прескокнување преку оградата... Освен кај тобакото кај Скопјанка , но таму сериозно недостига еден пешачки премин




-------------
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!


Posted By: pbanks
Date Posted: 30-Mar-2009 at 23:14
Originally posted by La Linea

Кога ќе размислам, жардињериве не само што:

- коштаат
- прават зелен простор на веќе зелен простор
- отежнуваат понатамошно проширување на улиците или сместување на трамвајска траса врз нив,

туку и претставуваат потенцијална опасност. Тоа го викам, бидејќи средишното зеленило ме спаси од посериозна сообраќајка додека беше снегот. На раскрсницата кај Жан-Мари од далеку видов дека неколку коли сериозно се слупале, но прекасно беше да кочам и единствено нешто што ме спаси беше само зеленилото на кое се качив за да се спасам од сообраќајка. Да беа жардињерите, не сакам да знам што ќе се случеше. А секој што живее во аеродром- ново лисиче, знае дека тука нема ама баш никаков проблем со прескокнување преку оградата... Освен кај тобакото кај Скопјанка , но таму сериозно недостига еден пешачки премин


Мене ми се има случено шлепер буквално да ме избутка од трета лента и спасот да го барам во зеленилото. Во истото такво сценарио со жардинерииве шлеперот би ме смачкал.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 30-Mar-2009 at 23:15
Линеа ај сега и ти жардињериве коштале ....да коштале немало уопштре да ги праат , како и сите работи други што коштаат. 


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 30-Mar-2009 at 23:25
Мислам дека имаат и доста позитивни страни жардињерите, но кај нас се прават пред се на погрешни булевари и со премногу помпа. Чим и самиот град се фали дека тоа било еден од најзабележителните проекти во изминатите 3 години, јасно е колку е саатот и колку инфраструктура се направила. По ова се слагам со лсл - жардињерите ги прават затоа што за повеќе не се способни.


Posted By: anDarko
Date Posted: 30-Mar-2009 at 23:28
бидејки сиот булеварски средишен простор во градот го забарикадираа со жардињери,  останува наместо трамвај да побараме висечки monorail Nuts


Posted By: La Linea
Date Posted: 30-Mar-2009 at 23:40
Originally posted by Cloverstack

Мислам дека имаат и доста позитивни страни жардињерите


Ај наброј неколку , навистина не ми текнуваат некои посебно позитивни страни.

Само да расчистиме една работа - точно е дека го попречуваат прерипувањето огради, но ако е веќе така тогаш да поставиме бодликава жица, зошто ни жардињерите на партизанска не се доволни за да ги спречат некои луѓе. Естетски е дискутабилно, и обично средишно зеленило за мене е доволно добро.  Но, како што кажав - опасноста од судар и непрегледноста(како што е случај на партизанска) се и тоа како аргумент против.

Но во никој случај не се сериозна тема за дискусија покрај толку многу приоритети, чисто онака ме интересира туѓото мислење.


-------------
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!


Posted By: Supervisor
Date Posted: 30-Mar-2009 at 23:50
Браво за акцииве! Конечно!

-------------
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje


Posted By: ArchiTechTone
Date Posted: 30-Mar-2009 at 23:53
И јас мислам дека ја загрозуваат безбедноста, особено кога вегетацијата ќе се разлиста и ќе нарасне. Пешачките премини се особено ризични бидејќи растенијата прават проблем во видливоста, и за автомобилите и за пешаците.

А не сум размислувал на зеленилото како простор за “завртување во последен момент“ но дефинитивно држи вода. Дури и само да ти забега воланот, жардињерите сами по себе се поопасни од металната ограда....


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 30-Mar-2009 at 23:58
Линеа, еве за естетиката не се слагаме. Што се однесува до попречувањето на преминување, факт е дека не се апсолутна пречка, но сигурно дека во голема мерка ја намалуваат таа појава. Плус тоа мислам дека вака жардињерски организирано зеленило е поотпорно на нашата ниска граѓанска свест и култура.

Кога сме кај сообраќајните опасности, има и контра-аргументи. Жардињера барем може ефективно да спречи преминување од другата страна на булеварот и потенцијален голем инцидент да го одржи во побезопасни рамки.

Мене највеќе ме иритира оваа офанзива за жардињери на клучните булевари во исто време кога планираат трамвај, ама по обичај импровизаторски него решаваат да го лупнат на прва лента.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 31-Mar-2009 at 00:06
Ај да го изнесам моето, ЗА

Пример првата ограда од метални лакови (прегрда) во Ѓорче Петров на самата кривина е менуваа комплетно секоја недела бидејќи стално некој улетуваше во неа. (откако ja сменива нема гребнатинка на бетонските елементи)

Кај мене на Партизанска оградата (која инаку баснословно кошта) можда на два дена некое парче заменуваа бидејќи познати се трките на истата, но тоа можда не беше најголем проблен, секое второ влетување низ оградата беше кобно на автомобилите кој идеа од спротивната насока.

Со исфрлање на прљавстините од автомобилите стално земњениот дел беше многу повисок од ивичњакот и стално на дожд се вреќасе на коловоз огромна количина на земја.

Цвеќињата кој беа во висина на ауспусите никогаш не успевава и тоа беше коров.

Немаше начин на наводнување

Целиот град доби целина од еден стил

А за место за транвајот веќе разговаравме во соодветната нишка, ни еден простор нема доволна ширина

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 31-Mar-2009 at 00:11
Originally posted by Vladimir P


А за место за транвајот веќе разговаравме во соодветната нишка, ни еден простор нема доволна ширина

На некои места има сосема доволно простор за трамвајска траса, а на други сепак би бил добредојден тој простор за вкупното решение.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 31-Mar-2009 at 00:23
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by Vladimir P


А за место за транвајот веќе разговаравме во соодветната нишка, ни еден простор нема доволна ширина

На некои места има сосема доволно простор за трамвајска траса, а на други сепак би бил добредојден тој простор за вкупното решение.

Да не ја отвараме темава и тука но траси и стојалишта - нема шанси - израчунај


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 01-Apr-2009 at 23:54


http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=50&PID=35578#35578 - http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=50&PID=35578#35578


Posted By: La Linea
Date Posted: 22-Apr-2009 at 23:32


Увозни дрвја за жардиниерите

Јавното претпријатие „Паркови и зеленило“ се поднови за шестотини нови садници, набавени од Србија. Новите дрвја ќе се засадат во жардиниерите на неколку булевари во градот. Набавени се неколку вида листопадни дрвја, каламата, јасен, калемен вид јасен, од иглолисните јавор, туја, туја пликата, туја розенталис, а од зимзелените на булеварите ќе растат кипарис, ретиноспора и смрека. (С.Н.)

http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=4B0AE08A6182E543B026EAE960007357




-------------
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!


Posted By: zabegan
Date Posted: 27-Apr-2009 at 19:27
абе нели планот беше жардињери до мајчин дом на Јане сандански?
тогаш зошто копаат по должината пред Бисер?


Posted By: lslcrew
Date Posted: 22-May-2009 at 00:46

Застој во изградбата на булеварските жардиниери

Повеќе од десетина дена на булеварите не се одвиваат никакви градежни работи

Изградбата на четирите жардиниери од средишно зеленило, во должина од 6 километри, е во застој. Повеќе од десетина дена на булеварите „Партизански одреди“, „8 Септември“, „Кузман Јосифовски-Питу“ и „Јане Сандански“ не се одвиваат никакви градежни работи. Во средината на булеварите се оставени дел од бетонските блокови кои требаше да се монтираат.

Во Градот Скопје велат дека жардиниерите, и покрај застојот, ќе бидат навреме изградени, според зацртаниот проект. Моментно се работи за технички проблеми во фабриката „Карпош“, која ги изработува и ги монтира коритата од армирано-бетонски монтажни елементи. Проблемот не е сериозен и изградбата би требало да продолжи следната седмица.

Со изградба на жардиниерите се почнаа пред околу два месеца. Поради застојот во градежните работи ќе мора да се одложи и пополнувањето со земја, како и засадувањето зеленило. Пред конечното уредување на булеварите ќе биде ревидиран и проектот за зеленилото, со цел да се овозможи нивно поедноставно одржување во иднина.

Според проектот, до крајот на летото жардиниери ќе има на „Партизански одреди“, на потегот од раскрсницата со „Рузвелтова“ до мостот „Обединети нации“, во должина од 2,6 километри и на булеварот „8 Септември“, од фабриката „Алумина“ до раскрсницата со „Илинденска“, во должина од 1,1 километар. Истовремено, градежните работи ќе продолжат и на „Кузман Јосифовски-Питу“, од Народна банка до „Тобако 2“, во должина од 1 километар, и на булеварот „Јане Сандански“, на потегот од „Тобако 2“ до Мајчин дом. За изградбата Градот ќе плати околу 36 милиони денари.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=DF1087F6821D274385C92992E353EB38


Posted By: zabegan
Date Posted: 28-May-2009 at 17:19



Posted By: La Linea
Date Posted: 21-Jun-2009 at 12:51
Убава глетка



-------------
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!


Posted By: zabegan
Date Posted: 21-Jun-2009 at 16:33
ако го исфрлиме фактот што самата жардињера е испокршена

инаку, јас вакво нешто сакав да има по средишното зеленило на булеварите


Posted By: lslcrew
Date Posted: 04-Aug-2009 at 01:58

Новите жардиниери со поевтино зеленило

Увозните садници тешко се одржуваат но и често се крадат

Градските власти продолжуваат со изградба на жардиниери на четири булевари по неколкумесечна пауза, во која се вршеше набавка на бетонските корита. Сепак, до оформувањето на конечниот лик на средишното зеленило на сообраќајниците, градските власти ќе треба да одлучат со какво зеленило ќе ги пополнат.

Идејата на Градот е да заштеди на одржувањето во иднина, бидејќи досегашните решенија на повеќе булевари бараат огромен ангажман на екипите на Јавното претпријатие „Паркови и зеленило“. Постојаното плевење, чистење и засадување нови садници одземаат многу време, финансии, а ги ангажираат и повеќето теренски работници на „Паркови“.

Сигурно е дека ќе се избегне и садењето увозни и скапи растенија, иако беше најавено дека заради промена, на некои локации ќе се засадат и такви. Проблемот кај ретките садници, покрај одржувањето, се и честите кражби, поради што градските власти се принудени неколкукратно да инвестираат во една локација.

Сепак, нагласуваат во Градот, и покрај намерата за штедење, растенијата што ќе бидат засадени на четирите булевари ќе ја исполнат својата еколошка и естетска функција.

Во меѓувреме, се одвива изградбата на жардиниерите на средишното зеленило на булеварот „8 Септември“, кон хотелот „Александар палас“. Се работи и на булеварот „Јане Сандански“, а бетонските корита веќе се монтирани на булеварот „Крсте Мисирков“. Дооформени се и жардиниерите на делот каде што се направи клучката „Бит-пазар“.

„Бетонските жардиниери се реализираат со градежна динамика предвидена во плановите за изградба. Во меѓувреме, се поставува системот за наводнување капка по капка, по што екипите од ’Паркови и зеленило’ ќе извршат хортикултурно уредување според потребите и можностите на просторот. Тоа значи зеленило што нема да биде скапо за одржување, а од друга страна, ќе биде убаво“, велат во Градот.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=AFC13D69867EA946BB4F8FCA9C045942


Posted By: zabegan
Date Posted: 04-Aug-2009 at 18:31
знае некој со што ги покриваат жардињериве и зошто? на пример оние на К.Ј.Питу


Posted By: mama
Date Posted: 04-Aug-2009 at 23:06
neznam dali mislis na crniot najlon koj se stava da ja socuva vlagata,  i pod nego e crevoto za navodnuvanje na kapka po kapka,ili nad nego za dekoracija drvca.(golema steta se pravi so preminuvanjeto preku zardinjerite zasto doaga do pukanja na crevata za navodnuvanje)
Mene licno mi nedostasuvaat trendafilite vo bivsa Jugoslavija sto bea megu bulevarite...

-------------
mama


Posted By: zabegan
Date Posted: 05-Aug-2009 at 12:30
Originally posted by mama

neznam dali mislis na crniot najlon koj se stava da ja socuva vlagata,  i pod nego e crevoto za navodnuvanje na kapka po kapka,ili nad nego za dekoracija drvca.(golema steta se pravi so preminuvanjeto preku zardinjerite zasto doaga do pukanja na crevata za navodnuvanje)
Mene licno mi nedostasuvaat trendafilite vo bivsa Jugoslavija sto bea megu bulevarite...
да, на тие  мислев


Posted By: lslcrew
Date Posted: 06-Aug-2009 at 13:27

Зеленилото на Партизанска веќе не ги загрозува пешаците

Густите грмушки во близина на пешачките премини во изминатиов период беа причина за повеќе сообраќајни несреќи во кои страдаа пешаци, бидејќи беше намалена и нивната прегледност, а и таа на возачите

%20
По голем број сообраќајни несреќи што се случија на булеварот Партизански Одреди поради непрегледност на пешачките премини, јавното претпријатие „Паркови и зеленило“ ги уреди и ги искастри грмушките во средишните жардиниери. Од претпријатието велат дека тоа не го направиле порано бидејќи зеленилото среде Партизанска дури сега дошло на ред, а нивната акција немала врска со намалената безбедност во сообраќајот.

- Секое дрво си има определен рок кога треба да се кастри и да се средува. Затоа сега ги средуваме средишните жардиниери на булеварот Партизански одреди. Ниту некој ни кажал, ниту пак сме забележале дека сообраќајот на тој булевар бил отежнат поради непрегледноста од зеленилото - вели Елизабета Георгиеска, портпаролка на „Паркови“.

Граѓаните кои живеат во зградите што се наоѓаат непосредно пред булеварот велат дека во изминатиот период се случиле голем број сообраќајни несреќи на пешачките премини.

- Само во изминатите неколку недели се случија три несреќи на пешачкиот премин кај аптеката „Зегин“. Дрвјата и грмушките пораснаа толку големи што од нив не можеше да се види дали од другата страна на улицата наидува автомобил. Редно беше да го средат зеленилото. Овде има и деца и стари луѓе што лесно може да станат жртви - велат дел жители на Партизанска.

Околните дуќанџии исто така се жалеа поради состојбата со грмушките, па и тие ја поздравија акцијата на претпријатието „Паркови и зеленило“, но порачаа дека зеленилото треба почесто да се одржува.

- Треба да ги потсетиме надлежните служби дека не е доволно нешто само да се засади, туку треба и одржување. Не смее да се дозволи жардиниерата повторно да заличи на џунгла. Некои луѓе не преминуваат на пешачки премини и со тоа свесно се доведуваат во опасност, но и тие што се внимателни и што ги користат премините се загрозени. Тоа е недозволиво - додадоа дуќанџиите.

Возачи објаснуваат дека им било тешко да видат дека пешак чека покрај преминот на местата каде што има густо зеленило.

- Кога јас се доближувам некој може да тргне по преминот и да не го видам навреме, а да биде доцна за да запрам. На булеварот Партизански одреди го имаше овој проблем, а сега гледам дека жардиниери се поставуваат насекаде. Треба да се внимава уште додека се сади зеленилото. Ниски растенија кај премините, а повисоки на останатите локации - вели скопјанецот Игор Михајловски.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=8591527397&id=14&prilog=0&setIzdanie=21756


Posted By: zabegan
Date Posted: 06-Aug-2009 at 17:10
„паркови и зеленило“ не треба да бидат толку наивни, сообраќајната безбедност можеби не е во нивна надлежност, но зеленилото е, и не работата до кастрењето, туку и до тоа каде се засадени грмушките, кој сади грмушки на пешачки?


Posted By: igorius
Date Posted: 07-Aug-2009 at 01:11
Originally posted by mama

neznam dali mislis na crniot najlon koj se stava da ja socuva vlagata,  i pod nego e crevoto za navodnuvanje na kapka po kapka,ili nad nego za dekoracija drvca.(golema steta se pravi so preminuvanjeto preku zardinjerite zasto doaga do pukanja na crevata za navodnuvanje)
Mene licno mi nedostasuvaat trendafilite vo bivsa Jugoslavija sto bea megu bulevarite...


trendafilite ili da frlas so trendafili po TITO (se salam norm)

sto se odnesuva do zardinerite ako veke taka gi narekovme jas sum za bidejki  na partizanska vo golem  % od soobrakajnite nesreki  ke bidat  namaleni zaradi reducirano preskoknuvanje preku bulevarot.sto se odnesuva do hortito...sto zanm ke go mislam deka ke  go sredat...ke vidat ke im pokaze kade imaat greski vo  nasadite i ke go presadat, ne e nekoja frka taa stavka ...taka se raboti sekade horti


Posted By: Sale SK
Date Posted: 22-Aug-2009 at 20:14
Гледам дека има доста противници на жардињерите...Мене лично не ми пречат,а мислам и дека естетски поубаво делуваат од железните огради кои воглавном беа испокршени.Јас дури би ги ставил и на делот кај тротоарите(како во Карпош кај Лептокарија) со цел да се спречи паркирање на коли.Знам дека постои голем проблем во градов со паркирањето,ама тротоарот е за пешаци и тука толеранција не треба да има.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 23-Aug-2009 at 03:52
За да се регулира појавата да не се паркираат на тротоари, оддамна нормалниот свет има измислено подобар начин. Едноставно, рабниците се доста повисоки од овие кај нас и ретко кој може да се качи со кола.


Posted By: Andrej_LJ
Date Posted: 23-Aug-2009 at 12:26
Ако под нормален свет ти подразбираш само Турција тогаш добро, инаку ваквото решение не сум го видел никаде во Европа ниту во Америка. Таму има видиш ли доста попаметни решенија од типот на убави огради од ковано железо, високи казни и вековна општа култура. А пак жардињери против паркирање?!? Па само колите ќе се префрлат од тротоар на третата лента на булеварот како што се прави кај нас. Инаку жардињерите мене ми се убави, само оние старите, на пример на бул. ВМРО таа ми е најубава. Овие новиве што ги градат безврска се неестетски, набрзина, неодржани, а да не збориме дека в многу случаи се на местото каде би требало да минува ЛРТ-то во Скопје.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 23-Aug-2009 at 12:40
Незнам во Турција како е регулирано тоа, знам за други примери, а најрадикалниот од ваквите го имам видено во Црна Горе каде што ни џип неможе да се качи, скоро колку една скала, ако не и повеќе. А ова со оградите е една од подобрите начини за решавање на проблемов, и тоа од повеќе аспекти, и пораби сигурност на пешачи, за паркирање, за да нема преоѓање улица секаде. Но ваквите огради највеќе ми изгледаат потребни на шеталишта, како што на пример е рекорд, зашто всушност и зашптитата на патници е основната цела на оградиве, а не против паркирање!


Posted By: pbanks
Date Posted: 26-Aug-2009 at 16:20
Кога е отворена оваа дупкетина на бул. Кочо Рацин??? Што имаше претходно тука метални столпчиња? Веќе почнаа разни дебили на сред булевар да вртат полукружно.




Posted By: lslcrew
Date Posted: 26-Aug-2009 at 16:22
Највероватно како последица од нешто што е вцртано во урбанистичките планови, некоја улица да треба да се реализира. Каде точно е ова?!


Posted By: pbanks
Date Posted: 26-Aug-2009 at 16:23


На крајот на олимписки кај што почиња фавелата.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 26-Aug-2009 at 16:31
Originally posted by lslcrew

Највероватно како последица од нешто што е вцртано во урбанистичките планови, некоја улица да треба да се реализира. Каде точно е ова?!

Еве ја локацијата:
41°59'33.01"N  21°26'20.21"E


Нема шанси да е за некаква улица што тука треба да се вкрстува. Вкрстување е планирано на само 100 метри од тука, каде што треба да биде продолжението на 3та Македонска Бригада.


Posted By: pbanks
Date Posted: 26-Aug-2009 at 16:35
Што и да е мистеријата ми е како ги снема металните стоплчиња преку ноќ (ваљда тоа имаше претходно). Овдека може да се случува масакр, ова е брз и прометен булевар за некои идиоти да прават полукружни акробации, а сигурно ќе ги прават, веќе почнаа видов двајца за неполна минута. 


Posted By: zabegan
Date Posted: 26-Aug-2009 at 16:38
Originally posted by pbanks

Што и да е мистеријата ми е како ги снема металните стоплчиња преку ноќ (ваљда тоа имаше претходно). Овдека може да се случува масакр, ова е брз и прометен булевар за некои идиоти да прават полукружни акробации, а сигурно ќе ги прават, веќе почнаа видов двајца за неполна минута. 
пбанкс колку што памтам таму немаше столпчиња, беше празно, што во никој случај не ја оправдува сегашната ситуација, штеделе на бекатон Nuts


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 26-Aug-2009 at 16:57


Жардињериве се бетонски, не бехатонски  Big%20smile


Posted By: lslcrew
Date Posted: 26-Aug-2009 at 17:08
Кловер мислев дека е за трета македонска ама неможев да ја утврдам локацијата, а и не ми текнуваше конкретно на името на 3-та македонска.


Posted By: zabegan
Date Posted: 26-Aug-2009 at 23:19
Originally posted by Cloverstack



Жардињериве се бетонски, не бехатонски  Big%20smile
Doh


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 06-Oct-2009 at 11:55
Ќе неможе веќе паркирање во тревниците.


2009-10-06

Партизанска, на потег од страна на Тафталиџе


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: lslcrew
Date Posted: 06-Oct-2009 at 11:59
Ај да речам дека е паметна работа ова, освен ако не е врткање бекатон низ прсти (муабети денар од коцка). Паркирањето и по тротоари и по тревници ќе се реши единствено со повисоки рабници, што воедно и ќе реши еден друг проблем со автобуските за некое минимално полесно влагање у автобус.


Posted By: my Macedonia
Date Posted: 07-Oct-2009 at 14:39
koga go gledam ovaj del(ubavi i visoki zgradi, ubavi ulici, zelenilo itn. dreba da kazam deka ova e edna metropola.Prekrasen grad, cair centar george petrov, saraj, sutka mi smetaat
a karpos, aerodrom, novo lisice se superrrr
 
ЗАЗЕЛЕНИЈА ЖАРДИНИЕРИТЕ ВО АЕРОДРОМ
http://www.skopje.gov.mk/images/Image/ZardinieriAerodrom.JPG"> Екипи на ЈП „Паркови и зеленило“ деновиве интензивно работат на уредување на новоподигнатите жардиниери во градот. Жардиниерите во населбата Аеродром се веќе уредени, поставена е нова хидрантска мрежа и систем за полевање капка по капка, направени се шахтите, пополнети се празнините меѓу елементите со фуга, а посеана е и нова трева.
http://www.skopje.gov.mk/images/Image/ZardinieriAerodrom2.JPG"> Изградбата на жардиниерата во Автокоманда, кон мостот во Сингелиќ, е во завршна фаза. Поставена е хидрантска мрежа за полевање, а деновиве се подготвува земјената подлога. Оваа жардиниера е долга 900 метри.
На жардиниерата на Бит-пазар се сее трева, а се поставува и системот за полевање капка по капка.
http://www.skopje.gov.mk/images/Image/ZardineriAerodrom1.JPG"> На жардиниерите на булеварот Партизански одреди на потегот од раскрсницата кај „Симпо“ до мостот „Обединети нации“ со вкупна должина од 3 километри се поставува хидрантска мрежа за полевање, се распостила нова плодна земја, се прават шахтите и се пополнуваат фугите на елементите.
На жардиниерите на булеварите 8. Септември и Октомвриска револуција се подготвува земјената подлога, по што ќе следи поставување на хидрантска мрежа за полевање и поставување на систем капка по капка.
http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=2871&mid=24&tabId=&tabindex=0 - http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=2871&mid=24&tabId=&tabindex=0
 


Posted By: vardar
Date Posted: 08-Oct-2009 at 06:08
 

Жардиниерите се подготвуваат

Екипи на ЈП „Паркови и зеленило“ деновиве и ги уредуваат новоподигнатите жардиниери во градот. Жардиниерите во населбата Аеродром се веќе уредени. Поставена е нова хидрантска мрежа и систем за полевање капка по капка, направени се шахтите, пополнети се празнините меѓу елементите со фуга, а е посеана и нова трева.

Изградбата на жардиниерата во Автокоманда, кон мостот во Сингелиќ е во завршна фаза. Поставена е хидрантска мрежа за полевање, а деновиве се подготвува земјената подлога. Оваа жардиниера е долга 900 метри.

На жардиниерата на Бит-пазар се сее трева, а се поставува и системот за полевање капка по капка.

На жардиниерите на булеварот Партизански одреди на потегот од раскрсницата кај „Симпо“ до мостот Обединети нации со вкупна должина од три километри, се поставува хидрантска мрежа, се распостила нова плодна земја, се прават шахтите и се пополнуваат фугите. Слични активности се вршат и на булеварите 8 Септември и Октомвриска револуција.
 
 
http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=939CBF9989D47D42A27C10BC1214E864 - Dnevnik


Posted By: dacito
Date Posted: 08-Oct-2009 at 11:55
Поминав пред 15-тина дена низ Аеродром и морам да кажам дека зеленилото од новите жардињери зрачеше со свежина, но и генерално гледано, жардињерата изгледа убаво, пространо, широко, многу подобро од досегашното зеленило и оградата што се протегаше по средина. Баш ми се допадна, во иднина треба само одржување. Мислам дека и оние кои на форумов беа скептици околу изградбата баш на оваа жардињера, низ Аеродром, после ова ќе се демантираат


Posted By: ArchiTechTone
Date Posted: 08-Oct-2009 at 16:54
ПОминувам секој ден, и да изгледа убаво, бидејќи е одржувано. МОжеше и претходно да биде одржувано. Сега одржувањето го качија 40тина сантиметри повисоко, а изведувањето на некаква трамвајска/LRT траса непотребно поскапа. Како жител на Аеродром, го сметам проектов за промашена инвестиција...



Posted By: Supervisor
Date Posted: 08-Oct-2009 at 17:48
Каков трамвај луѓе смешно е посебно да се уништи средината. Трамвај воопшто не треба да има или кога би имало ќе оди на трета лента на коловоз

-------------
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje


Posted By: Дуле
Date Posted: 08-Oct-2009 at 20:48
Па баш ако има трамвај треба да проага по средината, шо мајка бара да иде по 3 лента кога и онака треба да му биде слободен патот. Еве рецимо пред трамвај иде онакво оние циганските коли шо се или најкежуал ствар запрежна кола??? И трамвајот ќе се влече по него или једино ако го стаат оној у 5ка шо вози со хебла шо средува работа па да го гази


Posted By: Дуле
Date Posted: 08-Oct-2009 at 20:58
И во метропола све е зелено а не само тука колку ете лејјјј зелено било а погледни убаво лево и десно!!! А кај да е ќе почне пак иста рутина, слези од автобус и опааа преку тревник кај и да е ќе се напраи патека поред тревникот видичеш


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 08-Oct-2009 at 23:44

Се слагам, ако остане вака без да се направи сериозна ограда или друга пречка, промашена е според мене главната поента - спречување на преминување на улица на недозволени места. А во таков случај ни зеленилото нема да остане поштедено.


Originally posted by Supervisor

Каков трамвај луѓе смешно е посебно да се уништи средината. Трамвај воопшто не треба да има или кога би имало ќе оди на трета лента на коловоз
Епа што треба, да ја жртвуваме трамвајската/ЛРТ мрежа за да имаме жардињери? Јас генерално немам ништо против жардињери, баш напротив, цело време искажувам мислење дека тие можат да бидат добро функционално и естетско решение, ама не секаде!

Без да навлегувам во дискусија зошто и каков ЛРТ ни треба (затоа што не е адекватна тема во нишкава), барем би прашал што правиме со урбанистичките планови. Зошто жардињери се прават на шински коридори и тоа токму каде шински коридори се зацртани во средишниот дел на булеварите? Еве го ДУП-от за Реонски Центар Аеродром, што значи тоа е логиката и по цела должина на Бул. Јане Сандански:

http://i676.photobucket.com/albums/vv125/Cifrata/Pic019.jpg - http://i676.photobucket.com/albums/vv125/Cifrata/Pic019.jpg

И зошто на трамвајска траса по средина на булевари да се гледа како на „уништување на средината“? Уништување во кој смисол? Ако мислиш на зеленилото, не си во право.
1-Барцелона; 2-Париз; 3-Гренобл; и многу други...
Која е пречката конкретно во средишниот појас на Бул. Јане Сандански, наместо жардињера да има ем трамвајска траса ем прекрасно зеленило?

1.


2.


3.





Posted By: Supervisor
Date Posted: 09-Oct-2009 at 00:09
Не си правите филмови прво за средишна сообраќајна инфраструктура треба урбана култура. Тие слики од Франција и Швајцарија се друго. Пешаците нема кај да поминат за да стигнат до станица попрво ќе ги изгазат.
Дефинитивно според мене ова е најдобрата идеја на градот во однос на средишното зеленило кадешто се спречија многу диви преминувања од естетска страна не сакам да зборувам ама трамвај е само за на 3. лента и никаде на друго место. (Ионака нема да го има)


-------------
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje


Posted By: pbanks
Date Posted: 09-Oct-2009 at 00:29
Originally posted by dacito

Поминав пред 15-тина дена низ Аеродром и морам да кажам дека зеленилото од новите жардињери зрачеше со свежина, но и генерално гледано, жардињерата изгледа убаво, пространо, широко, многу подобро од досегашното зеленило и оградата што се протегаше по средина. Баш ми се допадна, во иднина треба само одржување. Мислам дека и оние кои на форумов беа скептици околу изградбата баш на оваа жардињера, низ Аеродром, после ова ќе се демантираат


Јас бев еден од скептиците . Баш ќе разгледам, не сум бил во Аеродром изгледа одавна. Дека работава е утка во смисла на блокирање на најоптималната траса за ЛРТ мислам дека нема дилема. А за естетиката може да грешам, иако кога подобро ќе размислам имам веќе видео широки жардинерии (во Атина) и не беа лоши со тоа што беа поредени со убаво илуминирани палми (една на секои 10-15м). Можеби може да изведат нешто такво и тука (секако не со палми би било смешно а и не би можеле да опстанат). Значи би било интересно да се обидат малку се повисока вегетација.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 09-Oct-2009 at 01:34
Незнам што се зафатиле за муабетов со жардињериве кога жардињерите не се ни еден процент од евентуален лрт проект. Тоа земјиште ќе се прекопа дупло него жардињерите ако треба од тамо да проаѓа. А инаку јас попрво тука би ставил коловозно лента, а трамвајот по крај.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 09-Oct-2009 at 02:10


Проблемот е во некоординираноста, стихијноста, лутањето. Еве ајде и да имаме некакво разбирање за тоа што сеуште немаат оформено детален концепт. Но тогаш зошто прават работи кои можеби ќе бидат во колизија со концептот кога тој ќе се оформи? (а мора да се оформи што поскоро)
Еве Коце со право ќе го преиспитува концептот за Трамвај/ЛРТ на Трифун. Но зошто тогаш го продолжува трифуновиот проект за жардињери на местата каде што овие проекти потенцијално ќе се преклопат? Што ако концептот се ревидира меѓудругото и во полза на тоа трасите каде што може да бидат во средина? На крајот на краиштата така се планирани во урбанистичките планови. Сега имаме ситуација каде ни се најавува трамвај, а тој според плановите е зацртан каде што се градат жардињери и ти не гледаш проблем?

Воопшто не држи тоа со цената. Каква врска има колку споредбено ќе чини трамвајот? Зарем неколку стотици илјади евра за правење на жардињери и после нивно отстранување треба едноставно да ги фрлиме само затоа што во споредба со друг проект изгледаат малку?

Тоа со распоредот на шините и лентите, како што кажав нема да го коментирам бидејќи не е место. Но и да земеме како што викаш, кон средина да се прошири уште една лента, пак жардињерите одат во канта како сувишен трошок за изградба и отстранување.

Проблемот со жардињериве е што не ни сакаат да погледнат подалеку од носот, па ги прават стихијно, без да ги усогласат поврзаните работи, само колку да покажат дека нешто работат. Јас тоа би го нарекол „дневен урбанизам“, аналогно на дневна политика. Толку се доблесни и одговорни, толку знаат и умеат, па затоа добиваме вакви „капитални“ проекти.

Во суштина да, жардињериве се релативно ситна работа, ама сепак укажуваат на битни проблеми.


Posted By: Дуле
Date Posted: 09-Oct-2009 at 09:43
Originally posted by Supervisor

Не си правите филмови прво за средишна сообраќајна инфраструктура треба урбана култура. Тие слики од Франција и Швајцарија се друго. Пешаците нема кај да поминат за да стигнат до станица попрво ќе ги изгазат.


Ја бар колку што сум го вишол трамајот во Будимпешта, тој ајде што оди по средина но постојките си се направени со бетон и лугето си се симнуваат и после тоа на следниот пешачки премин си ја проагаат улицата. Коа се вракаме од утакмица МЗТ онда да тогаш се симиња кој кога сака ама иначе вака кога е си има ред кај се застанува... а не собери патници кај сакаш автобусот крца ја се лепам на прозор небаре ме Зипувале. А трамвај ко трамвај ако не денес за едно 10 години кој знае битно ќе имаме, ми кажа врапчето


Posted By: zabegan
Date Posted: 09-Oct-2009 at 11:46
Originally posted by lslcrew

Незнам што се зафатиле за муабетов со жардињериве кога жардињерите не се ни еден процент од евентуален лрт проект. Тоа земјиште ќе се прекопа дупло него жардињерите ако треба од тамо да проаѓа. А инаку јас попрво тука би ставил коловозно лента, а трамвајот по крај.
се сложувам со ова, ќе има дури и пак простор за зеленило Smile
во секој случај доколку има ЛРТ треба да биде одделен од коловозот, барем така е по најмодерни стандарди
плус ако некој мисли дека жардињериве спречуваат претрчување улица се лаже, има и те како претрчување, дури и им ја скратува маката на сите да кинат панталони на бившата ограда


Posted By: Max
Date Posted: 09-Oct-2009 at 12:41


25 евра глоба за секој што ќе го фатат, па сега нека претрчува човекот, доколку е шизик, може и со точак да се вози по жардињери, но големиот брат кога тогаш ќе го стигне  LOL сега откако планираат да ги опремат семафорите со камери, сигурно и ќе имаат увид кои се точки им се најмили на каубојците, освен оние стандардните за кои бидејќи веќе се има развиено голема навика, неретко и фамилијарно традиционална, за тие места ќе треба и некое порадикално решение како прскалки за вода кои на сензор ќе бањаат секаков натрапник


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 23-Nov-2009 at 14:47
НА ПАРТИЗАНСКА И НА 8 СЕПТЕМВРИ
Новите жардиниери при крај

На булеварите 8 Септември и на Партизанска привршува изградбата на средишните бетонски жардиниери, на кои, за зеленилото, се поставува системот на полевање „капка по капка“. Надлежните информираат дека завршувањето на работите доцни затоа што сообраќајниците се многу фреквентни, па не можело навреме да се направи дотур на земјата со која жардиниерите треба да се наполнат.
Освен на овие два булевари, бетонски жардиниери се изградени и на Јане Сандански и на Кузман Јосифовски - Питу. За ова Град Скопје издвои 100 милиони денари.

http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=3&tabid=1&EditionID=1873&ArticleID=127205


Posted By: zabegan
Date Posted: 23-Nov-2009 at 21:13
нели планот беше на Јане Сандански жардиниерите да се постават само до Мајчин дом? сега ги ставаат по должината на целиот булевар



Print Page | Close Window