Print Page | Close Window

Булевар Словенија

Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Градска инфраструктура
Forum Discription: Улици, булевари, сигнализација, јавен превоз...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=36
Printed Date: 18-Apr-2024 at 20:31


Topic: Булевар Словенија
Posted By: pbanks
Subject: Булевар Словенија
Date Posted: 21-Sep-2007 at 04:29

Булеварот „Словенија“ сообраќајно ќе го растовари Скопје за 40 отсто


Новиот булевар ќе овозможи големо сообраќајно растоварување за околу 150 илјади жители од општините Бутел, Чаир и Шуто Оризари, но ќе биде и пократка врска со Карпош и Гази Баба

Изградбата на новата сообраќајница чини 190 милиони денари

СНЕЖАНА КАЛАБАКОВА

Со поставување на последниот слој асфалт деновиве привршуваат градежните зафати на булеварот „Словенија“. Во тек се подготовките за светлечката сигнализација, мостот и повеќе од половината од средишното булеварско зеленило се завршени. Според сообраќајните експерти, во последниве пет години оваа сообраќајница е една од најважните што биле изградени во главниот град, бидејќи се прогнозира дека ќе овозможи 30 до 40-процентно сообраќајно растоварување. За Скопје таа ќе претставува уште една обиколница и мал прстен заедно со булеварите „Босна и Херцеговина“, „Хрватска“, „Војводина“ и „Србија“. Булеварот „Словенија“ ќе овозможи сообраќајно растоварување и на таканаречената Јадранска магистрала на патот кон Косово. Булеварот ќе претставува излез и влез и за потешките товарни возила, кои нема да влегуваат преку централното градско подрачје. Ќе овозможи големо сообраќајно растоварување за околу 150 илјади жители од општините Бутел, Чаир и Шуто Оризари, но ќе биде и пократка врска со Карпош и Гази Баба. Ќе ја растовари од возила и улицата „Цветан Димов“ во Чаир, која се' уште претставува единствениот вентил и тесно грло за излез и влез на трите општини кон и од Бит-пазар и централното градско подрачје, поради што се користи обиколниот пат преку Топаана, а се очекува да биде „олеснета“ и најфреквентната крстосница кај Судската палата. Изградбата на булеварот „Словенија“ чини 190 милиони денари.

„Идејата е во догледно време булеварот ’Словенија‘ да продолжи до спојот со ’Илинденска‘, но за тоа треба да се доизградат уште две третини. Во првата фаза, откако ќе профункционира сообраќајот на овој булевар проценивме дека ќе имаме проблеми кај семафорите на спојот на оваа сообраќајница со т.н. Јадранска магистрала. Ќе биде доста оптоварен овој регионален пат, па затоа сметавме дека ќе биде потребно да се изгради надвозник на две нивоа. За тоа веќе се работи на идејното решение. Ќе обезбедиме средства од буџетот за 2008 година, а очекуваме и финансиска помош од централната власт“, вели Јован Христовски, раководител на Секторот за сообраќај во Градот.

Надлежните од општината Чаир и Бутел велат дека булеварот „Словенија“ ќе претставува големо сообраќајно растоварување од тешките товарни возила кои поминуваат по улиците „Втора македонска бригада“, „Македонско-косовска бригада“ и по булеварот „Босна и Херцеговина“. За Општина Бутел оваа сообраќајница ќе значи и подобра комуникација со Визбегово, каде што се развива индустриската зона. Сообраќајницата е од големо економско, но и културно значење, бидејќи со дозиградба на еден крак ќе се овозможи и сообраќајна врска со Римскиот аквадукт, голем споменик на културата.




Replies:
Posted By: pbanks
Date Posted: 21-Sep-2007 at 04:30
zapazete go boldiraniot del. Ova e dobra vest iako realno trebase toa da se napravi uste vo ovaa faza. No ako bide i do godina kje bide dobro. Bidejki e predizborna godina, mozno e da se desi vakov proekt pobrzo nego obicno.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 21-Sep-2007 at 13:42
^^

Ееееее ова е одлична вест што преовладал разумот и сепак планираат да правак клучка таму... Знаете дека јас многу се нервирав и многу пишував на SSC токму за ова.

Ама не можам а да не ги спомнам глупостите што така лесно ги напишала новинарката. Најголемите:

- 40% отсто растоварување на сообраќајот во Скопје?!? Ма дај...
- Мал прстен??? Малиот прстен е во центар... Овој и официјално се вика голем прстен.
- Зборува како да со Словенечка целиот прстен ќе почне да функционира, а нас уште не фалат најголемите делови од прстенот.


Posted By: pbanks
Date Posted: 21-Sep-2007 at 13:45
hehe znam deka za toa zborevme na SSC, i mene me izraduva informacijava. A glupostite novinarski za srekja se ovoj pat banalni, t.e. ne pravat steta.
 
Denes ja nosev na servis kolata u butel i kompletno bese zatvorena raskrsnicata kaj sto vkrstuvaat Slovenecka, ulicana sto ide od pravec na Cair i sto ide od Topaana nakaj Sutka (ne gi znam iminjata :(). Mi izgledase deka se pri kraj so spojuvanjeto.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 21-Sep-2007 at 13:54
Уште да додадам и околу:  Идејата е во догледно време булеварот ’Словенија‘ да продолжи до спојот со ’Илинденска`

Овој спој треба да биде во близина на железничката станица Ѓорче петров. Мислам дека ова е сосема непотребно во блиска иднина. Со изградбата на скопската обиколница и со планираното продолжување на бул. Илинден до тој дел од градот, проблемите се решени за подолг временски период.

Сепак би се сложил дека треба да се продолжи да се работи на големиот ринг, но приоритети би требале да бидат изградба на бул. Хрватска (поврзување на Војводина со Босна и Херцеговина) и веќе долго најавуваното проширување и продолжување на булевар Србија кон Водно.


Posted By: pbanks
Date Posted: 29-Sep-2007 at 10:24
go sredija M3... valjda kje pobrzaat so taa klucka... btw go probija rokot povtorno, otvaranjeto trebase da bide vo Septemvri.
 
ЗАВРШИ СЕМАФОРИЗАЦИЈАТА НА КРСТОСНИЦАТА МЕЃУ БУЛЕВАР СЛОВЕНИЈА И РЕГИОНАЛНИОТ ПАТ М3
Јавното претпријатие “Улици и патишта“ заврши со градежните работи за семафоризација на крстосницата меѓу булеварот Словенија и регионалниот пат M3 (Скопје – Приштина).
 
Поставени се семафорските столбови со лантерни (возачки и пешачки) и каунтери кои се изработени во лабораторијата на ЈП “Улици и патишта“, а се донација од претпријатието за Градот.
 
Воедно, извршено е и бележење на хоризонталната сигнализација на булеварот, а се планира, во текот на утрешниот ден (28.09.2007 год.), да се постави и вертикалната сигнализација.

 



Posted By: dejan
Date Posted: 29-Sep-2007 at 10:42
Super! Mnogu ubavo zalikuva:)


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 09-Oct-2007 at 14:28
http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=1370&mid=24&tabId=1&tabindex=0 - http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=1370&mid=24&tabId=1&tabindex=0


ОТВОРАЊЕ НА БУЛЕВАР СЛОВЕНИЈА СО СКОПСКА РОЛЕРИЈАДА

Град Скопје на 11 Октомври 2007, во 11 часот, со традиционалната Скопска ролеријада ќе го пушти во употреба новоизградениот булевар Словенија.
 
В четврток, сите заинтересирани граѓани можат да се пријават за учество во ролеријадата, еден час пред започнување на трката, при што ќе добијат маичка за учество со знакот на ролеријадата.
 
Во детската трка, право на учество имаат деца од 7 до 14 години, стартот на трката е во 11 часот, а трасата е долга 700 метри.
 
Градската трка, пак, во која право на учество имаат сите граѓани на возраст од 14 до 77 години, започнува во 11,30 часот, а ќе се вози по кружна траса со должина од 3 километри.



Posted By: Cloverstack
Date Posted: 09-Oct-2007 at 19:17
Еве мало фото потсетување од текот на изградбата:

17.12.2006 - Топаанско Поле, блиску до крстосницата со БиХ и Македонско-Косовска Бригада.

http://imageshack.us">



04.09.2007 - Во близина на Визбегово




Posted By: Cloverstack
Date Posted: 10-Oct-2007 at 00:04
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=D9C63BECE2517C499927A9FDFFF45A52 - http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=D9C63BECE2517C499927A9FDFFF45A52


Новиот булевар „Словенија“ подготвен за сообраќај

Сообраќајницата свечено ќе биде пуштена на 11 Октомври


Новата сообраќајница има средишно зеленило со егзотични садници и модерно улично осветление

СНЕЖАНА КАЛАБАКОВА

„Изградбата на булеварот „Словенија“ заврши и утре, на Денот на македонското востание – 11 Октомври, со голема забава, ролеријада и дефиле на мотоцикли и авиони ќе биде означено свеченото предавање во употреба на новата сообраќајница. По две траси од новоизградената улица први ќе возат скопските ролерџии од најмали до најголеми. Стрмнините на новата улица ќе бидат голем предизвик за оние кои го сакаат ролањето“, рече Мичо Поповски, заменик-раководител на Секторот за урбанизам во Градот на вчерашната прес-конференција.

Градските власти информираа дека при изведбата на овој нов и современо изграден булевар наишле на многубројни технички пречки, особено на проблеми со подземни инсталации: електрична мрежа, телекомуникациски инсталации и цевки од гасоводот на „Гама“. Најмногу време и пари Градот потрошил на решавање на имотноправните односи. За експропријација на земјиштето се издвоени еден милион евра, а вкупната инвестиција за комплетното реализирање на булеварот „Словенија“ изнесува четири милиони евра. Должината на сообраќајницата од нејзиниот пресек со „Босна и Херџеговина“ до магистралата кон Косово изнесува 1.800 метри, а со двата крака вкупно 2.400 метри. Булеварот има четири ленти, по две во секој правец со широчина од по 3,5 метри и средишно зеленило со егзотични садници и модерно улично осветление.

„Изградбата на булевар ’Словенија‘ ќе значи многу за Општина Бутел, но и за Чаир, Шуто Оризари, Чучер- Сандево и новата индустриска зона што ја развиваме во Визбегово. Тамошните жители веќе се заинтересирани за автобуска линија која ќе поминува по новиот булевар. Освен што сообраќајно ќе се растоварат улиците ’Цветан Димов‘, ’Македонско-косовска бригада‘ и уличките во Топаана, за многу кусо време ќе се стигнува и до Општина Карпош и централното градско подрачје. Булеварот е особено значаен и за Римскиот аквадукт кој многу брзо ќе биде предмет на конзервација и реставрација“, рече Снежана Клинчарова, советник за информирање во Општина Бутел.

Сашо Христовски, одговорен во Секторот за спорт и рекреација во Градот, посочи дека во рамките на свеченото отворање е планирана третата градска ролеријада, овој пат подалеку од Градскиот плоштад. „Сите учесници ќе треба да дојдат пред 10 часот и услов за учество е да носат ролери. Детската трка е на траса долга 700 метри, додека возрасните ќе возат кружно по новоотворениот булевар ’Словенија‘“, објасни Христовски.



Posted By: Cloverstack
Date Posted: 10-Oct-2007 at 00:26
Новата сообраќајница има средишно зеленило со егзотични садници и модерно улично осветление


Да, навистина одлично изгледа зеленилото, барем на онаа мала слика. Ама ај да видиме до кога ќе преживее.

Имаме големи проблеми со такви работи во многу покултурни делови од градот, па мислам дека не требало до толку да ја шминкаат словенечка. Ионака не поминува низ некој убав предел... Ова пак ми изгледа како тотално немање осет за приоритетите и за тоа во каква реалност живееме.

Од сликата изгледа дека нема ни било каква ограда, што ме потсети дека ќе има и тотална анархија со преминувањето на пешаци. Не дека ограда ќе помогнеше многу... Плус тоа ионака веројатно брзо ќе беше украдена и продадена како старо железо. Веројатно треба да почнеме да испробуваме нови методи. На пример бодликава жица и снајперски кули секои 500м

LOL

Што се однесува до тоа дека имало „модерно“ осветление, мене ми изгледа како најобична фалба без никаква основа. Што има толку модерно во осветлението???


Градските власти информираа дека при изведбата на овој нов и современо изграден булевар наишле на многубројни технички пречки, особено на проблеми со подземни инсталации


Еве уште една фалба без врска. Стварно претеруваат... Чудо невидено било тоа како се справиле со „тешките“ проблеми... Мислат дека ние нафта пиеме? Па ако таму низ нивите имале толку тешки проблеми, како ли би се справиле со проблеми во густо населени области? Самите се фалат колку се неспособни...



Булеварот е особено значаен и за Римскиот аквадукт кој многу брзо ќе биде предмет на конзервација и реставрација“, рече Снежана Клинчарова, советник за информирање во Општина Бутел.


Аха да и тоа... Знаеме колку сте брзи... Dead Dead Dead


Posted By: dejan
Date Posted: 10-Oct-2007 at 08:43
Super sliki:)


Posted By: pbanks
Date Posted: 10-Oct-2007 at 09:32
gleam si bil raspolozen za disekcija....
 
- zeleniloto kje mora da slikame dodeka e novo, cisto radi promotivni pricini. JA mu davam mesec dena dodeka ne se izmasakrira. Ne e samo lokacijata na bulevarot i divite pesaci nego i sposobnosta na gradsko zelenilo da go odrzuva. Osven trevnicite na Kale jas neznam edna zelena povrsina vo Skopje sto imala podolg rok na traenje. A i taa ne e kako sto bi mozela i bi trebala da bide.
 
za drugie stvari, no comment Angry


Posted By: dejan
Date Posted: 10-Oct-2007 at 12:02
Toa zeleniloto mnogu ubavo izgleda samo kako sto rekovte, ke bide pak kako zemja...mozebi ograda ke go zastiti.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 11-Oct-2007 at 15:43
Еве штотуку на А1 гледав уште едно грандиозно отварање како за бензинските. Груевски му беше гостин на Костовски.


Костовски се пофали каква супер работа завршиле, а не пропушти да ја спомне ни клучката континентал која според него е „прво такво сообраќајно решение во Република Македонија“. Не објасни што е тоа толку авангардно во врска со нејзе.

Груевски пак рече дака кога дошле на власт не нашле никакви проекти. Ама сега интензивно правеле проекти,  па после тоа ќе почнле да градат и растур ќе напраеле...

А новинарката на А1 кажа дека булеварот Словенија го поврзувал северниот дел од градот со центарот



Се на се, се изведува заклучок дека таму групно дувнале нешто како дел од прославата. Уствари се надевам дека дувнале, зашто ако немаат ништо попаметно да кажат при бистар ум, тогаш стварно тешко нас.


Posted By: gotsomekicks
Date Posted: 11-Oct-2007 at 18:08
^^ Ali nishto od rolerijadata a? Isturashe cel den! 


Posted By: pbanks
Date Posted: 14-Oct-2007 at 13:54

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20



Posted By: dejan
Date Posted: 15-Oct-2007 at 09:24
Woooow epten e dobro! stavi gi ovie sliki na ssc...


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 02-Nov-2007 at 23:57
Вечерва прв пат да поминав по Бул. Словенија и...   катастрофа!!! Нерамнини од сите видови Mad

Нема ни месец дена како го пуштија, така да очигледно или така бил направен или многу брзо се упропастил. Ова е навистина неприфатливо... Мислам дека работите ги изведе „Пелагонија“. Баш добра реклама за нив! Roll%20eyes

Bash


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 10-Nov-2007 at 02:01
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=C5C03A75632DE64D942753C8C8B4B067 - http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=C5C03A75632DE64D942753C8C8B4B067


Булеварот „Словенија“ не го растовари сообраќајот по „Цветан Димов“


Булеварот „Словенија“

И по еден месец од предавањето во употреба на булеварот „Словенија“ не се чувствува растоварување на сообраќајот по улицата „Цветан Димов“, туку секојдневно во утринските и попладневните часови сообраќајниот метеж остана непроменет. Од семафорите на почетокот на оваа сообраќајница се' до семафорот на крстосницата со „Џон Кенеди“ се создаваат редици од возила. Граѓаните кои секојдневно поминуваат по оваа улица сметаат дека булеварот „Словенија“ не го донесе очекуваното сообраќајно растоварување на „Цветан Димов“. Од Секторот на сообраќај во Градот тврдат дека не е така, бидејќи секаде во светот во утринските и попладневните шпицеви е метеж. Ниедна патна мрежа во тие интервали на денот не може да ги задоволи сообраќајните потреби. Напротив, велат од Градот, по булеварот „Словенија“ сега има поголем обем на сообраќај. Иако не е направено конкретно снимање, тоа јасно го покажува фреквенцијата на возила на крстосницата кај Момин Поток, помеѓу улиците „Скупи“ и „8 Септември“. Таму има огромен обем на сообраќај, што го навлече токму булеварот „Словенија“. Само автоматски бројачи на возила можат точно да покажат колкав проток на возила има по новиот булевар, објаснуваат од Градот.

„Бидејќи има потреба, во фаза сме на распишување тендер за набавка на еден автоматски бројач на возила. Истовремено, тој е и радар, а ја регистрира и категоријата на возила. Но, на ’Цветан Димов‘ се случува нешто друго. Минатата недела имавме поплаки од граѓани токму за оваа улица. Проблем е односот на возачите, кои непрописно се паркираат и излегуваат со голема брзина од споредните улички, иако сообраќајницата има по две ленти во двете насоки“, објасни Јован Христовски, раководител на Секторот за сообраќај во Градот. (Сн.К.)



Posted By: Cloverstack
Date Posted: 21-May-2008 at 00:45
Еве ви ја Словенечка, поточно Булевар Словенија, ноќе Smile




Posted By: La Linea
Date Posted: 21-May-2008 at 08:27
Wow, топ. Мислам дека булеваров не ги донесе олеснувањата во сообраќајот како што се очекуваше. 

-------------
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!


Posted By: evolutionary
Date Posted: 06-Jul-2008 at 10:00
Da se prefrli u gotovi proekti?

-------------
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone


Posted By: lslcrew
Date Posted: 06-Jul-2008 at 11:08
Ова е само дел од Словенечка. Ѕирни во ГУП-от, ова е само некои 30-40% од вкупната , така да не о рачунаме уште за готово.


Posted By: evolutionary
Date Posted: 06-Jul-2008 at 11:45
Ne mozam da go najdam, ili ne e na sajtov. Nekoj neka prati link. Thx odnapred

-------------
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone


Posted By: lslcrew
Date Posted: 06-Jul-2008 at 12:12
http://i137.photobucket.com/albums/q213/realek/mreza2.jpg

Словенечка продужува накај ѓорче уште.


Posted By: evolutionary
Date Posted: 06-Jul-2008 at 19:00
Upm, ja pa celo vreme se lozev deka ide nakaj Karpos 4 na mestoto kade zavrsuva Ilindenska da se vkrsti pa da produzi po ulickata do pred Mostot na ON.

-------------
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 06-Jul-2008 at 19:13
Originally posted by evolutionary

Upm, ja pa celo vreme se lozev deka ide nakaj Karpos 4 na mestoto kade zavrsuva Ilindenska da se vkrsti pa da produzi po ulickata do pred Mostot na ON.


Зашто УПМ? Па решението во ГУП-от е добро и е конзистентно со остатокот на мрежата.


Posted By: evolutionary
Date Posted: 06-Jul-2008 at 19:18
Dobro e de, samo jas prethodno sum imal poinakva vizija.

-------------
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone


Posted By: beTon
Date Posted: 12-Aug-2008 at 23:33
http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=85287 - Со песокот од Стенковец е граден новиот булевар „Словенија“. Илјадници кубни метри песок, незаконски, без дозвола од државата се извадени од Скопскиот аеродром.

Стопирано ископувањето на Стенковец

На Стенковец повеќе не се копа песок. Но, не само што е стопирано ископувањето, туку огромната дупка на спортскиот аеродром почна да се затрупува.

А1 минатата недела го откри овој криминален бизнис. Без концесија, фирмата „29 мај“ ископува песок од ова државно земјиште.

Откако скандалот го обелоденивме во јавноста, се прават напори аферата да се забошоти. Машините денеска не работеа. Тука беше само чуварот кој не дозволи снимање.

За неколку дена ископот ќе биде затрупан и ќе нема ниту трага од нелегалните зделки. Но, песокот од Стенковец досега донел огромна заработувачка.

Со песокот од Стенковец е граден новиот булевар „Словенија“. Илјадници кубни метри песок, незаконски, без дозвола од државата се извадени од Скопскиот аеродром.

Според информациите на А1 под асфалтот на „Словенија“ се ставени околу 50.000 кубни метри од стенковскиот песок. Ќарот од 1 кубик е околу 5 евра. Тоа значи дека 250.000 евра се заработени само за двекилометарскиот булевар.

Пред десет дена со шампањско и црвена лента свечено го пуштија во употреба Премиерот и Градоначалникот. Костовски е вџашен од информациите дека булеварот е граден со незаконски песок.

„Не сум ја имал оваа информација, но морам да кажам дека градежната фирма што го работи тоа Е „Пелагонија“ и каде они го ископуваат песокот и каде го користат, не сум знаел за таа работа“, изјави Трифун Костовски, градоначалник на Скопје.

Но, песокот од Стенковец не завршува само на „Словенија“. Нашите извори велат дека со него се прави и клучката кај „Континентал“ и таму изведувач е „Пелагонија“.

Веќе една недела не можеме да стапиме во контакт со раководството на ова градежно претпријатие. Откако пукна аферата директорите се на пат.

Случајот го истражува МВР. Испитува, кој наместо да го открие, замижал пред криминалот со земја чиј газда е државата.

http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=85287 - a1 23.10.2007


незнам дали некој добил кривична за песокот но како стојат работите некој треба да добие за квалитетот на асфалтот...



Posted By: Cloverstack
Date Posted: 12-Aug-2008 at 23:51
Originally posted by beTon



незнам дали некој добил кривична за песокот но како стојат работите некој треба да добие за квалитетот на асфалтот...



Што е поточно проблемот со асфалтот?
Јас одма ставив замерка за тоа колку е нерамен булеварот... Има нешто врска со ова или?


Posted By: beTon
Date Posted: 13-Aug-2008 at 00:12
Originally posted by Cloverstack


Што е поточно проблемот со асфалтот?
Јас одма ставив замерка за тоа колку е нерамен булеварот... Има нешто врска со ова или?


баш за тоа мислев, дефинитивно е проблемот до асфалтот нема што друго, http://apps.volvotrucks.com/launch/launch2008/fh16/default.asp?lama=en-global">или евентуално ако поминал некој 60 тонски волво LOL 


Posted By: lslcrew
Date Posted: 13-Aug-2008 at 04:16
Повеќе ми е логично да има некој проблем со тампонадата, која или не е убаво натапкана или па е премногу што е исто така штетно па доаѓа до изобличувања. А нерамнините се осеќаат при нормални брзини од 60, а камоли малце ако згазиш повеќе.


Posted By: beTon
Date Posted: 13-Aug-2008 at 12:31
Originally posted by lslcrew

Повеќе ми е логично да има некој проблем со тампонадата, која или не е убаво натапкана или па е премногу што е исто така штетно па доаѓа до изобличувања. А нерамнините се осеќаат при нормални брзини од 60, а камоли малце ако згазиш повеќе.


држи и тоа вода лсл, но не ми се верува дека повеќе ситни нерамнини би се појавиле туку попрво во таков случај би се јавила поголема аномалија на патот.
но како и да е единствено сондажа би ја разрешила мистеријата зошто и како се јавиле тие аномалии, http://www.vest.com.mk/default.asp?id=122732&idg=6&idb=1858&rubrika=Skopje - може да се случи подоле да е до тампонот а погоре на истата улица да е до нееднаков квалитет на асфалтот или пак лошо решение во изведбата на проектот и постоечките инсталации , сепак за да не нагаѓамe најмеродавна институција за ова е  http://www.zim.com.mk/mk/index.php?id=13&type=submenu&headertitle=%D0%9E%D0%B4%D1%80%D0%B6%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%9A%D0%B5+%D0%B8+%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%9A%D0%B5+%D1%81%D0%BE+%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%88%D1%82%D0%B0 - Завод за испитување на материјали - zim.com.mk кои во најмала рака мислам дека се обврзани да вршат атестирање при секое пуштање на нова урбана патна структура, а можеби тоа и било некогаш, поверојатно е сега да излегуваат доколку се ургира преку фактура и приватно, па кој сака бујрум нека ургира до нив...



Posted By: beTon
Date Posted: 13-Aug-2008 at 12:53
значи и ние сме биле исоизирани LOL
лошо читав па направив превид и грешно констатирав дека не сме стандардизирани и дека не издаваме исо сертификати...
http://www.zim.com.mk/mk/index.php?id=2&type=topmenu&headertitle=%D0%9F%D0%BE%D1%87%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%B0 - Својот деловен успех и понатамошниот развој ЗАВОДОТ го темели на квалитетот на производите и услугите, преку исполнување на барањата поставени од меѓународните стандарди ISO 9001:2000, ISO/IEC 17025:205 и EN 45011:1998.


сепак за компарација а и како постар брат еве го и српскиот завод
  http://www.highway.co.yu/kvalitet/index.html - www.highway.co.yu


Posted By: BL
Date Posted: 21-Aug-2008 at 16:14
Dobro izgleda, ne shvatam samo sto nisu napravili i biciklisticke staze odmah. Ima prostora, a i bulevar je velik. Pored toga i drvored ne bi skodio. 


Posted By: kire85
Date Posted: 21-Aug-2008 at 17:22
Originally posted by BL

Dobro izgleda, ne shvatam samo sto nisu napravili i biciklisticke staze odmah. Ima prostora, a i bulevar je velik. Pored toga i drvored ne bi skodio. 


zatoa sto kaj nas recisi i ne postoi prostorno planiranje so nekolku godini, pa da ne recam i decenii odnapred...denes se gradi bulevarot, utre ke se natrupaat stanbeni zgradi i trgovski, pa koa ke dojde noz do grlo ke se zbuta po nekoja crvena cik-cak lenta megju banderi, bilbordi i avtobuski i ke se narece velosipedska pateka....Crazy


Posted By: BL
Date Posted: 21-Aug-2008 at 18:46
nadam se da ce biti bolje.
A nema bulevar Republika Srpska i CG?


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 21-Aug-2008 at 18:58
Originally posted by BL

nadam se da ce biti bolje.
A nema bulevar Republika Srpska i CG?


Црна Гора е проектирана, баш во преодолжение на Словенечка (на Запад).

Република Српска нема, закаснили сте Big%20smile
Нема ни Федерација БиХ ако ти е некаква утеха LOL

Ама има Бањалучка Thumbs%20Up





Posted By: lslcrew
Date Posted: 21-Aug-2008 at 22:58
Има булевар Србија, булевар војводина, македонско-косовска бригада, други незнам.

Ептен истеравме офтопик.


Posted By: BL
Date Posted: 22-Aug-2008 at 07:57
Nije mi nikakva utjeha sto nema FBiH Jer svejedno ima BiH, bez F
Ali hajde bar ima banajalucka


Posted By: evolutionary
Date Posted: 07-Oct-2008 at 16:18
Kako sto mozam da primetam bulevar Slovenija mnogu malku im koristi na Caircani, zatoa frekventnosta na Jaja pasa ne se namaluva. Soobrakajot na Jaja pasa go otezuva i parkiranjeto dolz ulicata i toa e dopolnitelen problem, no i koga toj bi bil resen sepak ke ima problemi poradi nefunkcionalnosta na kvazi-kluckata Bit Pazar koja itno treba da se proektira odnovo i izgradi, a i pesackite premini na Krste Misirkov treba da bidat zameneti so nadzemni premini.
Sto se odnesuva do Slovenija, taa momentalno im koristi samo na Butelcani i Radisanci koi patuvaat nakaj K3,K4,Vlae ili Gjorce (posle zavrsuvanje na obikolnicata poslednive dve naselbi ke otpadnat kaj Butelcani, a kaj Radisanci site 4 dodeka ne se dovrsi Slovenija).
Caircani pointenzivno bi ja koristele Slovenija dokolku se dovrsi, vaka corba.


-------------
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone


Posted By: lslcrew
Date Posted: 07-Oct-2008 at 17:16
Да те надополнам, И доколку се изгради клучка Момин Поток!


Posted By: evolutionary
Date Posted: 07-Oct-2008 at 19:27
Thnx, zaboraviv da spomnam. Smile

-------------
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 11-Mar-2009 at 15:24
Денеска направив една прошетка по НОВИОТБулевар Словенија“ за да ја почуствувам таа нова градба во Скопје



Но изгледа ја згрешив локацијата, навлегов во депонијата „Булевар Словенија“



Која мислам има добар капацитет за една депонија



На некој места депонијата малце беше неуредна



Депонијата има посебен дел за старо железо



И добро некако се излегов од мојата промашена прошетка тражејки го центарот



-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: pbanks
Date Posted: 11-Mar-2009 at 15:35
тажно Ohno. Споредете само со фотографиите кои ги имам постирано пред само година ипол на првата страна во оваа нишка. 


Posted By: my Macedonia
Date Posted: 11-Mar-2009 at 16:09

strasno, kjubre, pa vidite i vo vakvi ulici ima vandalizam,kal , za zelenivoto da ne prasame Ohno

dreba site da drzeme ako sakame da imame dobar grad (i gradacalnicite i zitelite)a ne eden pravit 1000 rasipat


Posted By: lslcrew
Date Posted: 11-Mar-2009 at 16:38
5-та бандера по ред од десна страна на претпоследната слика!


Posted By: ivopfc
Date Posted: 11-Mar-2009 at 17:16
ovoj grad za zal ne zasluzuva nisto. site treba da se sramime od ova. uzas.


Posted By: гитардемон
Date Posted: 11-Mar-2009 at 17:41
А кога го видов знакот (на последната слика) морав да прашам офтопик: јадранска магистрала би било што? Да не се мисли на автопатот Е-75? Јадранска магистрала нели беше онаа низ Хрватска па Црна Гора, но дека стига до Македонија не сум знаел. Или тоа е некој улица џабе дигам фама?

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 11-Mar-2009 at 18:11
Се мисли на Е-65, не Е-75. Овој пат, се до Скопје, на времето во Југославија навистина се викал Јадранска Магистрала, ама гледам овие ги прегазило времето. А по обичај содржината на ваквите табли кај нас е тотално паушална и без никакви стандарди. Оставена е на нечие момментално расположение и лоши преведувачки способности.

Релативно ситна работа која лесно може да се среди, ама со години не успеваме во тоа па сообраќајните знаци и официјалните информативни табли се премногу упадлива работа која збори за тоа колку несериозна држава сме.
Wallbash


Posted By: гитардемон
Date Posted: 11-Mar-2009 at 18:18
Бидејќи знам дека Е-75 е пан-европски коридор па ме збуни не поминувал никогаш покрај Јадранот, но ете заборавив дека постои и Е-65 во Македонија, и тоа поминува покрај Битола И сега конечно сфатив дека бројките имаат врска со географската должина, Е01 е најзападно во Европа додека Е-105 е најисточно во Европа, сите други се измеѓу.

А за знациве, овие не се од државата, овие се од Akzent Media, и колку што сум забележал се доста точни англиските преводи. Дури и тука е точно сè, само што ете не се вика повеќе Јадранска магистрала (колку носталгично звучи). Јас немам видено грешка на преводот на овие знаците по бандерите.

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 11-Mar-2009 at 18:32
Originally posted by гитардемон

А за знациве, овие не се од државата, овие се од Akzent Media, и колку што сум забележал се доста точни англиските преводи. Дури и тука е точно сè, само што ете не се вика повеќе Јадранска магистрала (колку носталгично звучи). Јас немам видено грешка на преводот на овие знаците по бандерите.

Да одлични се овие... Italian Embasi, Policlinical Bukurest, St. Jurij Gagarin... И многу други бисери кои со време ми избледеле од меморија...

Во секој случај ништо не менува тоа што е приватна фирма. Концесијата и правилата за овие полу рекламни полу информативни табли (што само по себе не ми штима) им е дадена од институциите на оваа држава, а овие табли не стојат во дворот на газдата туку насекаде околу нас на јавни простори.

Само како може институциите да контролираат некаква приватна фирма кога токму самите институции демонстрираат невидени нивоа на идиотизам во содржината на таблите што ги поставуваат.

Туку забегавме... За ова се разбира си има посебна нишка
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=338&PID=13531#13531 - http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=338&PID=13531#13531


Posted By: vardar
Date Posted: 12-Mar-2009 at 00:39
Kamion na jugoeksport na jadranska magistrala, ko da sme '89  Stern%20Smile
 
 
 
 
Aj za deponiite kraj pat treba da se smeni kulturata i epten redovni inspekcii, ama za toa pola metar kal/prasina do trotoarot dovolno e ednas na nekolku meseci da go iscistat  nadleznite Roll%20eyes


Posted By: stef4o
Date Posted: 31-Aug-2021 at 06:58
Ќе се гради клучка на булеварот „Словенија“



Првиот вицепремиер и министер за политички систем и односи меѓу заедниците Артан Груби, вицепремиерот задолжен за економски прашања, координација на економските ресори и инвестиции Фатмир Битиќи и градоначалникот на град Скопје, Петре Шилегов ќе одржат заедничка прес – конференција за тендерската постапка за изградба на клучката на булевар „Словенија“.

Клучката ќе се наоѓа на крстосницата помеѓу булевар „Словенија“ и „Качанички пат“.

https://nezavisen.mk/kje-se-gradi-kluchka-na-bulevarot-slovenija/ - https://nezavisen.mk/kje-se-gradi-kluchka-na-bulevarot-slovenija/


Posted By: Влатко
Date Posted: 31-Aug-2021 at 08:47
Има некој рендер како би изгледала таа клука?


Posted By: stef4o
Date Posted: 31-Aug-2021 at 11:09
ШИЛЕГОВ: КЛУЧКАТА КАЈ ВИЗБЕГОВО ЗНАЧИ ПРОБИВАЊЕ НА БУЛЕВАРИТЕ СЛОВЕНИЈА И ХАСАН ПРИШТИНА


Градоначалникот Петре Шилегов денеска најави уште еден голем проект за жителите на Скопје – изведбата на клучката кај булеварот Словенија, која заедно со клучката кај Момин поток се наоѓа на едната од двете главни рути кои ги поврзуваат северниот и јужниот дел од градот. На презентацијата на овој капитален проект денеска присуствуваа и вицепремиерите, Фатмир Битиќи и Артан Груби, како и градоначалникот на Општина Чаир, Висар Ганиу.
- Денеска започнува постапката за избор на најповолен понудувач за изградба на клучката кај булеварот Словенија, што е всушност продолжение на клучката кај Момин поток. Овде го решаваме тесното грло на поранешната Јадранска магистрала, сега булевар Хасан Приштина. Ова не значи само работа на клучката, ова значи дека почнуваме со градба на два нови булевара – едниот е булеварот Хасан Приштина низ индустриската зона Визбегово до обиколницата, а вториот е продолжението на булеварот Словенија кој што ќе оди до Волково и ќе се вклучува на обиколницата на западниот влез во градот. Вкупната инвестиција изнесува околу 550 милиони денари, а започнуваме со средства од ребалансот на Буџетот на Република Северна Македонија, обезбедени од страна на Владата, во износ од 2 милиона евра. Сакам да изразам благодарност до вицепремиерите овде присутни за помошта која што ја даваат на Градот. Ова е инфраструктура која го решава најголемиот проблем во сообраќајот кој што во моментот постои во нашиот град, но создава и перспектива за понатамошен непречен развој на Скопје – рече градоначалникот Шилегов, на презентацијата.
Тој очекува дека за 2 до 2,5 години овој потег и северниот влез во Скопје ќе добијат сосема поинаков лик.
Станува збор за огромен проект во вкупна вредност од околу 8,5 милиони евра, од кои за првата фаза 2 милиона евра се обезбедени со поддршка од Владата преку ребаланс на Буџетот на Република Северна Македонија. Со цел да се намали сообраќајниот метеж на овој потег, проектот предвидува денивелиран патен јазол чија конструкција предвидува 5 рампи кои директно ги поврзуваат булеварите Словенија и Никола Карев и улицата Новопроектирана 6. По должина на целата сообраќајница ќе биде поставено најсовремено ЛЕД булеварско осветлување, средишно и странично зеленило, пешачки и велосипедски патеки од двете страни на коловозот.
Изградбата на оваа клучка е од особено значење заради пробивањето на двата булевари, булеварот Словенија кон Карпош и булеварот Хасан Приштина кон излезот за Косово.
За потсетување, во северниот дел од градот Градот Скопје веќе ги заврши булеварите Босна и Херцеговина, Христијан Тодоровски Карпош и Никола Карев, а во тек е изведбата на клучката кај Момин поток.

https://www.facebook.com/CityofSkopje - https://www.facebook.com/CityofSkopje


Posted By: stef4o
Date Posted: 31-Aug-2021 at 11:43
НА НЕРОДЕН ПЕТКО КЛУЧКА МУ КРОЈАТ Шилегов презентираше капитален проект, а изведувач допрва ќе се избира

Сосема друг лик ќе добие северниот влез во главниот град откако ќе биде изградена новата клучка кај булеварот Словенија, рече денеска скопскиот градоначалник Петре Шилегов, признавајќи дека сè уште не е избран изведувачот на проектот.

– Денеска започнува постапката за избор на најповолен понудувач за изградба на клучката кај булеварот Словенија, што е всушност продолжение на клучката кај Момин поток. Овде го решаваме тесното грло на поранешната Јадранска магистрала, сега булевар Хасан Приштина. Ова не значи само работа на клучката, ова значи дека почнуваме со градба на два нови булевара – едниот е булеварот Хасан Приштина низ индустриската зона Визбегово до обиколницата, а вториот е продолжението на булеварот Словенија којшто ќе оди до Волково и ќе се вклучува на обиколницата на западниот влез во градот. Вкупната инвестиција изнесува околу 550 милиони денари, а започнуваме со средства од ребалансот на Буџетот на Република Северна Македонија, обезбедени од страна на Владата, во износ од 2 милиона евра. Ова е инфраструктура која го решава најголемиот проблем во сообраќајот којшто во моментот постои во нашиот град, но создава и перспектива за понатамошен непречен развој на Скопје – рече Шилегов.

Тој очекува дека за 2 до 2 и пол години, овој потег и северниот влез во Скопје да добијат сосема поинаков лик.

Како што најави градоначалникот, се работи за огромен проект кој ќе чини околу 8,5 милиони евра.

– Со цел да се намали сообраќајниот метеж на овој потег, проектот предвидува денивелиран патен јазол чија конструкција предвидува 5 рампи кои директно ги поврзуваат булеварите Словенија и Никола Карев и улицата Новопроектирана 6. По должина на целата сообраќајница ќе биде поставено најсовремено ЛЕД булеварско осветлување, средишно и странично зеленило, пешачки и велосипедски патеки од двете страни на коловозот – истакна Шилегов.

https://plusinfo.mk/na-neroden-petko-kluchka-mu-kro-at-shilegov-prezentirashe-kapitalen-proekt-a-izveduvach-doprva-e-se-izbira/?fbclid=IwAR04MEI6JFGQU85jFHJzYi5ennX_Fem6OBhpL7nEfKdp1s0o9fPtaDFmgXs - https://plusinfo.mk/na-neroden-petko-kluchka-mu-kro-at-shilegov-prezentirashe-kapitalen-proekt-a-izveduvach-doprva-e-se-izbira/?fbclid=IwAR04MEI6JFGQU85jFHJzYi5ennX_Fem6OBhpL7nEfKdp1s0o9fPtaDFmgXs


Posted By: stef4o
Date Posted: 31-Aug-2021 at 12:29
Originally posted by Влатко

Има некој рендер како би изгледала таа клука?


Има видео презентација на фб,еве извадоци и линк до истата

https://www.facebook.com/p.shilegov/videos/179603924260277 - https://www.facebook.com/p.shilegov/videos/179603924260277





Posted By: Влатко
Date Posted: 31-Aug-2021 at 12:59
По ова што можам да го заклучам, Словенечка ќе се издигне на повисоко ниво и како мост ќе ја преминува Јадранска Магистрала по ново Хасан Приштина?

Исто така вели почнавме со изградба на клучката. Утрово немаше ништо баш попладне ќе видам дали нешто е почнато.


Posted By: MKDSTRUGA
Date Posted: 31-Aug-2021 at 13:10
Originally posted by Влатко

По ова што можам да го заклучам, Словенечка ќе се издигне на повисоко ниво и како мост ќе ја преминува Јадранска Магистрала по ново Хасан Приштина?

Исто така вели почнавме со изградба на клучката. Утрово немаше ништо баш попладне ќе видам дали нешто е почнато.


Denes e objaven tenderot, taka so nema ni do izbori da pocnat


Posted By: Théoden
Date Posted: 31-Aug-2021 at 14:38
Според рендерот (кој е ист од презентацијата за клучката кај Момин Поток) клучката изгледа исто како на урбанистичките планови, што не знам дали е идеално решение.





Posted By: stef4o
Date Posted: 23-Oct-2021 at 15:42




Posted By: The Wild Boy
Date Posted: 25-Oct-2021 at 02:11
Како би се споил овој булевар со автопатот кој што треба да оди до граница со косово? Знае некој каква клучка би имало таму? Каде точно би се врзало со овој автопат, и како?

Не требаше и еден друг булевар (булевар Хрватска) да се надоврзе на овој булевар??

И новиот дел на овој булевар ќе биде целосно со раскрсници како на автопат?? Каде би завршувал точно кај Ѓорче Петров?


Posted By: fichot
Date Posted: 26-Oct-2021 at 01:13
Автопатот претпоставувам би почнувал од обиколница па до граница. Бул. Хрватска е измеѓу бул. БИХ и Киро Глигоров т.е. генерално низ Железара/АК.
Од Словенија на запад низ Ѓорче покрај пругата треба да оди бул. Црногорска ама него никој не го спомнува.


Posted By: stef4o
Date Posted: 16-Dec-2021 at 10:09
Арсовска не го продолжува проектот на Шилегов? – Стопиран проектот за продолжување на булеварот „Словенија

[tube]W5DfS2j6AKw&t[/tube]

Градоначалничката на Град Скопје, Данела Арсовска ја стопираше јавната набавка за проектот кој предвидува продолжување на булеварот Словенија. Ова за ТВ21 го потврди координаторката на советничката група на СДСМ во Град Скопје, Љубица Јанчева.

„Зошто е стопирана јавната набавка за идејниот план за проширување на булеварот Словенија, екипата на ТВ21 неколку пати се обиде да добие одговор и од Град Скопје. Побаравме одговор и во писмена форма и изјава, но од Град Скопје никогаш не одговорија“, истакна репортерката на ТВ21.

Побаравме одговор директно и од градоначалничката Данела Арсовска но таа никогаш не одговори на повиците на ТВ21.

Инаку за првата фаза од овој проект со ребалансот на буџетот, Владата издвои 2 милиони ев ра.

Целиот овој проект заедно со двата булевари Хасан Приштина и продолжувањето н а булеварот Словенија беше кажано дека ќе заврши за 2,2 години а проектот беше промовиран од екс градоначалникот на Град Скопје, Петре Шилегов, два месеца пред локалните избори.

https://mk.tv21.tv/arsovska-ne-go-prodolzhuva-proektot-na-shilegov-stopiran-proektot-za-prodolzhuvane-na-bulevarot-slovenija/ - https://mk.tv21.tv/arsovska-ne-go-prodolzhuva-proektot-na-shilegov-stopiran-proektot-za-prodolzhuvane-na-bulevarot-slovenija/


Posted By: my Macedonia
Date Posted: 16-Dec-2021 at 12:42
Тоа е кога самите скопјани бараат проблеми. Сите важни проекти веќе се стопираат за инает или не, тоа е. Its your own fault [}]


Posted By: Vasilij
Date Posted: 16-Dec-2021 at 14:32
Originally posted by my Macedonia

Тоа е кога самите скопјани бараат проблеми. Сите важни проекти веќе се стопираат за инает или не, тоа е. Its your own fault [}]


Се согласувам.

Жалноооо.... Ако кажам мислење кој ќе биде резултатот на Арсовска после 4 години некои ќе се нафрлат тука како хиени...
Живи и здрави да бидеме и да видиме... И трпение.. ќе ни треба по што ќе биде уште полошо. Гужвите ќе станат поголеми, понеподносливи, Скопје се шири, за 2-3 години од сега ќе има плус 30-40 000 жители што е еднакво на град од типот на Кочани или Струмица...


Posted By: Denko
Date Posted: 17-Dec-2021 at 15:32
A kruzniov tek i toj ke se stopira!?


Posted By: anna75
Date Posted: 18-Dec-2021 at 19:45
Ама затоа сите шахти во градов ќе се нивелираат


Posted By: Џоле
Date Posted: 17-Jan-2024 at 12:21
ИЗВЕСТУВАЊЕ ЗА СКЛУЧЕН ДОГОВОР ЗА ЈАВНА НАБАВКА

Број на огласот за кој се однесува известувањето: 15131/2021

ДЕЛ I: ДОГОВОРЕН ОРГАН

I.1) Податоци за договорниот орган

I.1.1) Назив на договорниот орган: Град Скопје

ДЕЛ II: ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРОТ ЗА ЈАВНА НАБАВКА

II.1) Предмет на договорот за јавна набавка:

Изградба на клучка на бул.„Словенија“ - вкрстување со бул.„Никола Карев“ – втора фаза

II.9) Времетраење на договорот:
Период во месеци: 30

IV.2) Информации за носителот на набавката со кој е склучен договорот

Име на носителот на набавката: Друштво за градежништво,трговија и услуги БАУЕР БГ ДОО Скопје

IV.3.1) Проценета вредност на набавката со ДДВ 475.000.000,14

https://e-nabavki.gov.mk/PublicAccess/home.aspx#/dossie-acpp/2a427c46-71cb-4016-800c-3a52c4e1b22f

-------------
За сè има вторпат


Posted By: MKDSTRUGA
Date Posted: 17-Jan-2024 at 12:56
Значи ќе се продолжи со булеварско решение на никола карев барем до оваа клучка со Словенечка? Ако е така тогаш останува да се доврши до обиколница западниот дел и на источната страна клучка кај автокомнда која веќе се проектира. За пластичарска ќе си остане затка...



Print Page | Close Window