Print Page | Close Window

Експресен пат Битола - Меџитлија

Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Патишта
Forum Discription: Автопатишта, магистрали, патарини, одморишта...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=3729
Printed Date: 26-Apr-2024 at 19:13


Topic: Експресен пат Битола - Меџитлија
Posted By: гитардемон
Subject: Експресен пат Битола - Меџитлија
Date Posted: 10-Jun-2020 at 20:55
Originally posted by Тера Телевизија


Се подготвува проектната документација за експресниот пат Битола – Меџитлија
10/06/2020



Покрај рехабилитацијата на регионалниот пат од Битола до Меџитлија, ќе се проектира и нова обиколница, експресен пат до самиот граничен премин, истакна директорот на Јавното претпријатие за државни патишта, Зоран Китанов. Се очекува проектната документација за изградба на експресниот пат Битола-Меџитлија да заврши до крајот на летото. Додека пак за рехабилитацијата на постојниот пат се очекува на крајот на јуни или почетокот на јули да биде објавен тендер.

-Рехабилитација на Битола-Меџитлија до граничен премин, 13 километри, два милиона евра, средства финансии од ЕБОР. Јули, август треба да заврши проектирањето, проектот тогаш треба да ми се достави за обиколница нова на Битола во ширина на експресен пат и експресен пат до Меџитлија. Јас веќе неколку пати имав консултации со консултации и со вашите луѓе од урбанизмот, знам дека тоа се финализира. Тој горчлив проблем да се реши. Не само што ќе се рехабилитира патот од Битола до Меџитлија, ќе се направи и експресен пат, изјави Китанов.

Се работи и на проектирање на автопатот Прилеп – Битола.

-Веќе проектната задача се работи на Градежен факултет, потенцираше тој.

Како што најавија заедно со министерот Сугарески, годинава е предвидено да се започне со рехабилитација на преку 170 километри патна мрежа во Пелагонискиот регион.

[tube]i_UR7Ai5cpM[/tube]



https://tera.mk/se-podgotvuva-proektnata-dokumentaczija-za-ekspresniot-pat-bitola-medhitlija/ - https://tera.mk/se-podgotvuva-proektnata-dokumentaczija-za-ekspresniot-pat-bitola-medhitlija/

Еве и тука нека стои. Најавата постоеше од поодамна, ама сега предизборно некако повеќе се споменува.

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.



Replies:
Posted By: highway10
Date Posted: 10-Jun-2020 at 22:42
Обеќаваше рехабилитација и изградба на нов експресен пат пред локални избори, референдум и претседателски избори. Да не идат избори ??


Posted By: The Wild Boy
Date Posted: 10-Jun-2020 at 23:58
Се надевам дека истовремено ќе почнат со автопатот од Прилеп кон Битола. Надоградба на веќепостоечката магистрала ќе е доста. Кога тогаш автопат од Скопје до Битола, со експресен пат до Меџитлија ќе треба да има. Ова дополнително ќе го олесни сообраќајот на граничните премини Богородица, и Стар Дојран, и исто така ќе има повеќе опции за транзитирање кон Грција.
Кога - тогаш автопат низ Бабуна ќе има, но каква ќе биде клучката пред Велес со 2 раздвоени патишта. Нема да има смисла да се остави Катланово - Велес така, па затоа дајте да ургираме пред да биде предоцна, да направиме една петиција може ќе им текне да го средат и тој дел еднаш засекогаш.


Posted By: Théoden
Date Posted: 21-Dec-2020 at 19:45
Одредена е трасата по која ќе се гради експресниот пат Битола-Меџитлија. Одбрана е најисточната варијанта, што значи Битола ќе се заобиколува од подалеку. Од постоечкиот пат ќе се раздвојува уште кај Могила и ќе оди сѐ до самиот граничен премин. Покрај вкрстувањата со постоечкиот магистрален пат, изгледа како да има уште една голема клучка за Битола со патот Битола-Логоварди. Означените точки подолу не се клучки, туку само места за теренски истражувања.






Posted By: WolfLeader
Date Posted: 21-Dec-2020 at 20:15
Uste podobra varijanta e vaka , nema potreba da flevuvas vo Bitola ako si trgnal nakaj granicen premin.I kako so se gleda celata trasa e delumno prava , ne go znam terenot ama po se izgleda nema brda ,planini i karpi so znaci e ramen teren , i za probivanje ke bide polesen.. Uste da se resi Prilep - Bitola i ke bide super. Ima li nesto vo vrska so taa delnica ??


Posted By: гитардемон
Date Posted: 21-Dec-2020 at 21:13

Изгледа автопатот Битола-Прилеп ќе почнува кај Кукуречани (или попрецизно кажано, автопатот од Прилеп ќе се претвори во експресен пат кај Кукуречани.

Трасата е доста интересна, и од она што гледам битолчани пак ќе треба да возат по дупки до после Кравари (но патот реално е за транзитниот сообраќај така што тоа не е проблем), но одење до Логоварди и приклучување на експресниот пат ќе им биде многу далеку на автобусите со работници кои возат кон индустриската зона (тие на Kromberg & Schubert), така што ќе продолжат да возат низ Кравари (моменталниот пат). Реално, тие се тешките возила кои го уништија моменталниот пат (бидејќи камионскиот сообраќај и не е така голем).

Од друга страна, патов поминува до индустриската зона Жабени (иако сега има и товарна железничка станица на пругата до Лерин и Солун), и близу другата индустриска зона кон Логоварди, така што рутата е баш на место што се однесува на товарниот сообраќај.



-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: Bistro
Date Posted: 21-Dec-2020 at 21:32
Според мене не е никакво изненадување, оваа траса беше очекувана, теренот е равница, како идеален за градба на пат, Пелагонија е тоа, единствено што ке поминува низ многу приватни ниви па да видиме како ке се заврши експропријацијата. Инаку кај Кукуречани е петљата за обиколницата на Битола за Охрид - Прилеп. Значи истата ке биде и за Грција, идеално.


Posted By: Могли
Date Posted: 21-Dec-2020 at 23:11

Мислам дека, според мапата погоре, поврзувањето на новиот експресен пат ќе биде некаде паралелно со Могила (жолтата стрелка), додека денешната клучка е во близина на Крклино (сината стрелка). И како што напиша гитар, изгледа идниот автопат Битола - Прилеп ќе започнува од кај Могила.
https://postimg.cc/gnfLnn5c">


Posted By: AleksandarTheGreat
Date Posted: 22-Dec-2020 at 15:46
Originally posted by WolfLeader

Uste podobra varijanta e vaka , nema potreba da flevuvas vo Bitola ako si trgnal nakaj granicen premin.I kako so se gleda celata trasa e delumno prava , ne go znam terenot ama po se izgleda nema brda ,planini i karpi so znaci e ramen teren , i za probivanje ke bide polesen.. Uste da se resi Prilep - Bitola i ke bide super. Ima li nesto vo vrska so taa delnica ??


Решена е и оваа делница, ќе излезе тендер за RED FIDIC, и можно е да биде најдобро изградената делница со должина над 40 км во државава.


Posted By: none_ski
Date Posted: 23-Dec-2020 at 09:03
каква врска има RED FIDIC со дали ќе е добро или лошо изградена некоја делница?

-------------
the more you use your brain, the more brain you will have to use.


Posted By: AleksandarTheGreat
Date Posted: 23-Dec-2020 at 09:47
Originally posted by none_ski

каква врска има RED FIDIC со дали ќе е добро или лошо изградена некоја делница?


Знам дека сум аматер во градежни работи, ама можам да направам разлика од жолт до црвен фидик, и знам дека автопатот Битола-Прилеп ќе почне да се реализира за многу краток период, а изведбата (тендерот) ќе биде направена по т.н. црвен фидик со цел побрзо да се изгради.

Секако сите преходни жолти фидици ја чинеле државава многу повеќе отколку ако се одело по црвен, без да се земе факторот време како изгубени пари, а тие пак се најголемите пари кои се губат.


Posted By: none_ski
Date Posted: 23-Dec-2020 at 09:50
те молам дај ми еден пример каде кај нас имало проект според жолт фидик

-------------
the more you use your brain, the more brain you will have to use.


Posted By: AleksandarTheGreat
Date Posted: 26-Dec-2020 at 07:44
Originally posted by none_ski

те молам дај ми еден пример каде кај нас имало проект според жолт фидик

Кичево - Охрид?
Не знам, затоа реков дека сум прилично неписмен во оваа сфера, затоа и најчесто прашувам или барам логика од некои претходни ситуации. За делницата Битола-Прилеп дека автопатот ќе се прави по црвен фидик имам 100% сигурен извор.


Posted By: The Wild Boy
Date Posted: 26-Dec-2020 at 13:14
А што е тоа црвен / жолт фидик?
Прва пат слушам, и чудно ми е.


Инаку експресниот пат ќе оди баш до граничниот премин? Нема таму да се прошири во 2+2 ленти? Барем камиони кога ќе се натрупаат да нема гужви, а би било добро и граничниот премин да се прошири.


Мене ако ме прашате, јас би и ова да биде автопат, значи од Велес до Меџитлија да има 100% автопат, бидејки ова е дел од коридор и е добра алтернатива на А1, па така да туристите и тие што транзитираат ако сакаат да отидат на пристаништето игуменица или на островот крф ќе им биде пократко од овде, него ли да одат преку Гевгелија или Дојран и да создаваат колона гужви и на граничните премини, а и на патарините.
Овој коридор е многу важен, и ќе е од голема значајност за да се намалат гужвите на A1, особено во летните периоди.


Posted By: гитардемон
Date Posted: 26-Dec-2020 at 13:18
Originally posted by The Wild Boy

А што е тоа црвен / жолт фидик?
Прва пат слушам, и чудно ми е.


Google is your friend. https://fidic.org/sites/default/files/FIDIC_Suite_of_Contracts_0.pdf - КЛИК ТУКА

Originally posted by The Wild Boy


Инаку експресниот пат ќе оди баш до граничниот премин? Нема таму да се прошири во 2+2 ленти?


Па експресниот пат Е 2+2.

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: The Wild Boy
Date Posted: 26-Dec-2020 at 13:32
Originally posted by гитардемон

Originally posted by The Wild Boy

А што е тоа црвен / жолт фидик?
Прва пат слушам, и чудно ми е.


Google is your friend. https://fidic.org/sites/default/files/FIDIC_Suite_of_Contracts_0.pdf - КЛИК ТУКА

Originally posted by The Wild Boy


Инаку експресниот пат ќе оди баш до граничниот премин? Нема таму да се прошири во 2+2 ленти?


Па експресниот пат Е 2+2.


Мислев на тоа 1+1 со дополнителни ленти на застанување, а кога кажав 2+2 мислев на 2 ленти во 1 правец ( како што е од Тетово до Гостивар).

Како што знам експресниот пат треба да биде со 2 ленти за возење, и 2 за застанување, а не 2+2 ленти за возење.


Posted By: user8642
Date Posted: 26-Dec-2020 at 15:10
Мислам дека практично разликата црвен/жолт ФИДИК е во тоа кој го проектира патот, дали владата па готов проект дава на изведување на тендер, или тендерот е со све проектирање па се дава топтан со изведбата на тендер. Ако добро сум разбрал?!


Posted By: none_ski
Date Posted: 26-Dec-2020 at 15:59
До сега кај нас нема ниту еден проект работен по жолт фидик, сите се со црвен.

Кичево-Охрид е модифициран црвен фидик, со неколку исфрлени\додадени членови.
Главна разлика меѓу жолт и црвен фидик е што согласно црвениот фидик инвеститорот го обезбедува проектот, а согласно жолтиот инвеститорот во фаза на тендер има само идејно решение за проектот. Избраниот изведувач треба првин да го изработи проектот па да го изведува.

Во однос за побрза изведба на проектот, жолтиот фидик овозможува побрзо да се распише тендерот и да се одбере изведувач, но не значи дека побрзо ќе се заврши. Тоа според мене најмногу зависи од тоа кој ќе го добие тендерот.

-------------
the more you use your brain, the more brain you will have to use.


Posted By: user8642
Date Posted: 26-Dec-2020 at 16:23
Мене ми изгледа дека жолт ФИДИК е некако покомпатибилен за понеспособни држави или држави каде нема многу chain-of-decision-making него има шеик што не подлежи на закони за антикорупција. Инаку кажано за афрички баталени држави што не се способни сами да испроектираат заради немање стандард или па блискоисточки и централно азиски држави што немаат кадар ама имаат пари. Црвен ФИДИК ми е некако поевропски каде има доста "тупење" во фаза на проектирање (дуп, гуп, лупд, елаборати, идеен, основен, изведбен, оцена за влијание на животна средина, физибилити студија, и разни други пичкематерине)


Posted By: Џоле
Date Posted: 26-Jan-2021 at 12:00
Регионалните комори од Пелагонискиот регион при Стопанската комора на Македонија ја обновија иницијативата за модернизација на регионалната патна инфраструктура и модернизирање на патниот правец Меџитлија – Битола – Прилеп – Велес.

Бизнис секторот од овој регион е незадоволен бидејќи овој регионго нема во плановите за капитални инвестиции и Фондот за патишта за 2021 година.Тие апелираат што побрзо да се сретнат со премиерот и економскиот тим на земјата за да ги изложат аргументите повторувани 20 години се во функција на подобрување на економската ситуација што би имале корист сите.

Од коморите информираа дека во последните 3 години за ова прашање е дискутирано со највисоките претставници на извршната власт и тоа на неколку последователни средби и работни состаноци во Прилеп и Битола со премиерот, заменик на претседателот на Владата на РСМ задолжен за економски прашања и за координација со економските ресори, министерот за транспорт и врски и министерот без ресор, задолжен за регулатива за подобрување на инвестициската клима за домашните претпријатија.

Бизнисмените сметаат дека реализацијата на иницијативата ќе има големо значење и за работењето на компаниите од Југозападниот регион кој учествува со 19,5% од БДП, но и за поврзување со Република Грција (со околу 250.000 жители во пограничните региони) и Република Албанија (со околу 150.000 жители во пограничниот регион) со што ќе опфати регион од околу 1 милион жители.

Иницијативата за ова патно решение првично e покрената на седница на Управниот одбор на Регионалната комора со седиште во Прилеп уште во 2005 година и на седница на Управниот одбор на Регионалната комора со седиште во Битола на 17.11.2010 година, каде се спомнува главен проект од 1997 година за истиот пат во должина од 52,65 км т.е. 71,87 км. Во 2008 година од сопствени средства на Комората, изработен е и предлог проект од фирмата Балкан Консалтинг.

Над 8.300 компании компаниите од Пелагонискиот регион создаваат 11,3% од БДП и вработуваат вкупно 130.000 вработени.


https://plusinfo.mk/biznismenite-od-prelegoniskiot-region-baraat-da-se-modernizira-patot-me-itli-a-bitola-veles/

-------------
За сè има вторпат


Posted By: hcitrS
Date Posted: 26-Jan-2021 at 13:32
Па мами*ата нивна, до кога ќе трае ова системско и систематско игнорирање и погребување на Пелагонискиот регион? 30 години салам лопата се нема фрлено, па со иницијативи ќе ги натерале да земат карта на Македонија и да видат дека и ова е дел од државата.
Ете го РЕК, примарен ресурс. Блокади на сите пристапи до Централата па ќе видиме колку долго ќе чекаме одговор...


Posted By: гитардемон
Date Posted: 26-Jan-2021 at 15:52
Е добро, веќе е најавен и автопатот Битола-Прилеп, и објавена е трасата за експресниот пат од кај Тополчани дирек до Жабени па до грчка граница. Има веќе 2-3 месеци.

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: ovaj_stariov
Date Posted: 26-Jan-2021 at 23:50
Ne zafrkavaj od Topolcani ke se deli patot za Zabeni, nekako mnogu rano mi izgleda?

-------------
build.mk, гради форумска историја


Posted By: user8642
Date Posted: 26-Jan-2021 at 23:54
Не е од Тополчани, од кај Могила е некаде. Побарај поназад има мапа.


Posted By: ovaj_stariov
Date Posted: 27-Jan-2021 at 00:12
Sega razgledav, taka e vo red, makar po ova sto gledam, ako avtopatot zavrsuva kaj Mogila a najverojatno ke pocnuva od Lagovo prilepsko (potegot od Lagovo do Prilep e poln so vikendici, ne veruvam deka ke se odlucat za ekspropriacija), zboruvame za okolu 25 km avtopat. Ke bide intersno da vidime kade bi se postavile patarini sl.

Idealnoto bi bilo avtopatot da pocnuva od severniot vlez na Prilep do kluckata pred Bitola. Idealno mislam ako se izgradi klucka na severniot vlez na Prilep, koj spored mene e edna od najopasnite tocki vo toj region. Koga izleguvas od Prilep za Skopje vozis po ulica so dve lenti vo pravec i doagas do tocka kade ima znak STOP i bukvalno go presekuvas magistralniot Bitola-Skopje. Dopolnitelno ako obikolnicata okolu Prilep stane avtopat,ke se ogardi i obezbedi prostorot, kade momentalno mozes da nacekas kravi na patot, motorcikli so neosvetleni prikolku, tocaci, kucinja skitnici...



-------------
build.mk, гради форумска историја


Posted By: гитардемон
Date Posted: 27-Jan-2021 at 10:40
Кукуречани де

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: stef4o
Date Posted: 08-Sep-2021 at 09:59
НА ПАТОТ БИТОЛА – ГРЧКА ГРАНИЦА НЕ СЕ КРПАТ НИ ДУПКИТЕ, А НОВ ЕКСПРЕСЕН ПАТ ОСТАНА САМО ВО ВЕТУВАЊАТА ОД ПРЕД ДВЕ ГОДИНИ



Експресниот пат од Битола до грчка граница засега останува исцртан само на хартија во проектите и во ветувањата на политичарите дадени уште пред две години. На терен не се реахабилитира ни постоечкиот пат, кој е единствена сообраќајна врска од југозападна Македонија кон Грција. Патот е стар, нерамен, полн со крпени дупки, зарастен со трева и грмушки, а е на прагот на ЕУ.

„За 30 години македонска независност, низ овој пат кој води за грчка граница сме виделе од автомобилско рели со цел да ги поврзе Битола и Лерин, до блокади и спуштени рампи. Но, подобар пат никогаш не сме виделе. Ова е меѓународен пат, а има само две ленти со максимална брзина од 70 километри на час“, велат жителите од Крвари.

Рехабилитација на постоечкиот пат за Грција пред две години вети тогашниот министер за транспорт и врски Горан Сугарески. Имаше изјавено дека ќе чини 2,5 милиони евра, средства обезбедени од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР), а ќе се спроведе напролет во 2020 година. Но не беше рехабилитиран ни во 2021, во месеците пред летотото кога преминот беше затворен и немаше фреквенција на возила. Напоредно, тој вети дека ќе се изработи и проект за експресен пат за граница.

„Не бараме многу, изгребете го стариот асфалт и турете нов. Колите си ги искршивме. На сите гранични премини каде што имам одено, патот до нив е со нов асфалт, само Меџитлија е како црна овца. Како одговорен граѓанин на оваа држава без денар долг кон истата по било кој основ, прашувам дали ние од Битола не заслуживме рехабилитиран пат до Меџитлија после 30 години самостојност на Македонија? Се префрлува сума од 2 милиона евра за реконструкција на некоја клучка во Скопје, а ние овде зборуваме за пат од 22 километри низ рамница кој ја поврзува државата со граничен премин на ЕУ“ , реагира Драган Вељанов, НВО активист кој подолго време во јавноста се залага за реконструкција на патот.

Министерот за транспорт и врски Благој Бочварски при последната посета на Пелагонискиот Регион минатата недела рече: „Во овој момент, размислуваме на динамичките планови да го завршиме патот Прилеп-Градско, секако размислуваме на автопатот Прилеп-Битола и на изградбата на експересниот пат Битола-Меџитлија. Во целиот овој регион се работи и ќе ги следиме состојбите, колкав е бројот на превезени патници, на стока, на возила по овие рути, зашто ако е потребно потоа треба да се направи предимензионирање, отворање на нови рути“, рече Бочварски.

При неговата посета во Битола во септември 2020, најави дека уште во октомври истата година преку ЈП за државни патишта ќе се објави тендер за рехабилитација на патниот правец од Битола за Меџитлија, и дека веќе се врши проектирање на нов екпресен пат со обиколница од Битола за граничниот премин.

Во Годишната програма на ЈП за 2021 пишува дека ако се обезбедат средства за тековната година се планира да почнат со изградба на експресниот пат. Во известувањето на претпријатието за намера за изведување на проект за експресен пат А3 делница Битола-граничен премин, пишува дека вкупна должина ќе биде 22,15 километри.

„Во време на изработка на овој проект, целокупниот (лесен и тежок) транзитен сообраќај на релација од граничен премин Меџитлија кон Битола, а потоа кон Прилеп или кон Ресен и Охрид, минува низ центарот на град Битола или по некои магистрални градски улици, што многукратно го зголемува и отежнува нормалното функционирање на локалниот градски сообраќај и ја загрозува животната средина и квалитетот на живеење на населението. За надминување на оваа состојба се јавува потреба од определување на сосема нов патен правец“, велат од ЈП за државни патишта.

Во меѓувреме, не проработи ни железничката линија од Битола за Грција иако веќе е одбновена од пред две години, а поставени се и тараби за безбедност. Не се отвори ни граничниот премин Маркова Нога, за што секако влијание имаше и пандемијата и намалениот број функционални гранични премини меѓу двете држави.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/na-patot-bitola-grchka-granitsa-ne-se-krpat-ni-dupkite-a-nov-ekspresen-pat-ostana-samo-vo-vetuvanata-od-pred-dve-godini/ - https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/na-patot-bitola-grchka-granitsa-ne-se-krpat-ni-dupkite-a-nov-ekspresen-pat-ostana-samo-vo-vetuvanata-od-pred-dve-godini/


Posted By: JOE
Date Posted: 15-Apr-2022 at 22:42
ЈАВНА РАСПРАВА ЗА ЕКСПРЕСНИОТ ПАТ ДО МЕЏИТЛИЈА


Денеска во Битола се одржа Јавна расправа по Студијата за оцена на влијание врз животната средина на Проектот „Изградба на државен пат А3,делница Битола-Меџитлија“.Со проектот се предвидува изградба на нов експресен пат Битола-граничен премин Меџитлија со вкупна должина од околу 22,15 км. Надлежен орган за одобрување на проектот е Министерството за животна средина,а инвеститор на проектот е ЈП за Државни патишта.


„Проектот е од јавен интерес и е дел од државната патна мрежа,насловен како А3, меѓутоа оваа делница е исклучително значајна и важна затоа што е дел и од Европскиот коридор 10 Д којшто е врска со коридорот 10 низ Вардарската долина, понатаму гранката 10 Д кон Пелагониската котлина и се поврзува кон Р.Грција“, рече Јоже Јовановски, раководител на Одделението за заштита на животна средина и социјални аспекти при ЈП за Државни патишта.


На јавната расправа присутни беа и проектантите од Градежниот институт „Македонија“ и експерти од животната средина. Студијата е изработена врз база на посети на терен,на искуствата и на база на основите кои што ги дава Законот за животна средина.

„Разгледувани се 12 варјанти, од аспект на тоа како ќе влијае врз животната средина, од економски и социјален аспект, од сообраќаен аспект и од аспект на важноста на патот со поврзување со Коридорот 10 Д, какао и ваше сообраќајно вмрежување со меѓународната сообраќајна мрежа“, рече експертот Љупчо Аврамовски.


Проектот е во финална фаза, после презентацијата на Студијата присутните имаа можност да дадат забелешки и сугестии со цел истиот да се финализира, а ЈП за Државни патишта и Владата да отпочне постапка за изнаоѓање на средства за изградба на овај патен правец.



https://tera.mk/%d1%98%d0%b0%d0%b2%d0%bd%d0%b0-%d1%80%d0%b0%d1%81%d0%bf%d1%80%d0%b0%d0%b2%d0%b0-%d0%b7%d0%b0-%d0%b5%d0%ba%d1%81%d0%bf%d1%80%d0%b5%d1%81%d0%bd%d0%b8%d0%be%d1%82-%d0%bf%d0%b0%d1%82-%d0%b4%d0%be-%d0%bc/ - Link


Posted By: Théoden
Date Posted: 16-Apr-2022 at 00:08
Уште некоја слика:





Ова би требало да е пресекот со патот Битола-Логоварди:






Posted By: Џоле
Date Posted: 01-Sep-2022 at 12:08
Ми звучи повеќе ко реклама, кога ќе го прочитате последниот пасус.

Патот од Битола до Меџитлија ќе добие нов лик што ќе отвори можности

Битолчани можат да здивнат. Започнуваат градежните активности за санација и рехабилитација на патот од Битола до граничниот премин Меџитлија. Овој многу значаен пат кој го користат битолчани, жителите на околните градови во Пелагонија, на пограничните македонски села и посетителите од Грција, во следните неколку месеци ќе добие сосема нов лик.

Во должина од 15 километри ќе биде поставен нов коловоз, за првпат откако патот е изграден.

Современата патна инфраструктура ќе отвори нови можности за Кравари, за развој
на туризмот, на угостителски и сместувачки капацитети кои позитивно ќе влијаат на локалната економија, изјави првиот човек на СДСМ Битола, Драган Крајовски.

Изминатите две години Владата предводена од СДСМ инвестираше во битолскиот регион во реконструкција на патот кон Ниже Поле и ски центарот Стрежево, како и патот до Магарево. Сега се работи на патот до грчка граница.

https://novamakedonija.com.mk/makedonija/republika/patot-od-bitola-do-medjitlija-kje-dobie-nov-lik-shto-kje-otvori-mozhnosti/

-------------
За сè има вторпат


Posted By: гитардемон
Date Posted: 01-Sep-2022 at 12:18

Станува збор за веќе постоечкиот пат, не за новиот експресен пат кој треба да се изгради.

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: Џоле
Date Posted: 01-Sep-2022 at 15:13


Знам, затоа ме зачуди, нема никаква најава за експресниот.

-------------
За сè има вторпат


Posted By: MKDRobot
Date Posted: 01-Sep-2022 at 17:26
Za noviot tek doprva ke se oficijalizira i ako vekje toa stvarno se sluci , za sega nema nisto sigurno , ubavo bi bilo i vekje postoeckiot da se sredi zosto e vo mizerna sostojba.. dodeka noviot se ceka ke pominat uste godini.

-------------
Robotocis


Posted By: nikolakoco
Date Posted: 14-Jun-2023 at 14:55
Моментално се реконструира постоечкиот пат. Започнато е со нанаесување на првиот слој асфалт од граница кон Битола. Да се надеваме дека за разумно време ќе биде завршено.


Posted By: nikolakoco
Date Posted: 11-Sep-2023 at 10:39
Од меџитлија кон Битола моментално се нанесува вториот слој од асфалт, на постоечкиот пат.


Posted By: Џоле
Date Posted: 11-Sep-2023 at 10:47
Се враќав од Грција некаде првата недела на јуни, тогаш беше само изгребан асфалтот, и дури сега нанесува втор слој? Секоја чест на брзината, кај и да е, ќе се обележи со хоризонтална и вертикална сигнализација пред да бидеме примени во ЕУ, некаде околу 2050 година.

-------------
За сè има вторпат


Posted By: nikolakoco
Date Posted: 13-Sep-2023 at 12:09
Чекаа првиот слој да легни


Posted By: Џоле
Date Posted: 20-Dec-2023 at 20:24
По 40 години патниот правец Битола–Меџитлија за прв пат е рехабилитиран!

Рехабилитиравме 12.7 километри со средства обезбедени од ЕБОР во висина од 3,27 милиони евра. Ширината на оваа патна делница е променлива и се движи од 6 до 6.5 метри. Заедно со премиерот Ковачевски и министерот Бочварски официјално го означивме пуштањето во сообраќај на овој патен правец кој води до граничниот премин Меџитлија и кој е главна артерија за проток на сообраќај помеѓу двете соседни земји.


https://www.facebook.com/drzavnipatista









-------------
За сè има вторпат



Print Page | Close Window