Print Page | Close Window

Кружен тек кај Момин Поток

Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Градска инфраструктура
Forum Discription: Улици, булевари, сигнализација, јавен превоз...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=3828
Printed Date: 28-Apr-2024 at 23:13


Topic: Кружен тек кај Момин Поток
Posted By: stef4o
Subject: Кружен тек кај Момин Поток
Date Posted: 28-Nov-2020 at 10:17
СО КРУЖЕН ТЕК НА ДВЕ НИВОА ЌЕ СЕ РЕШАВА МЕТЕЖОТ ВО СООБРАЌАЈОТ КАЈ СКОПСКИ МОМИН ПОТОК



Напролет ќе стартува изградбата на кружниот тек на две нивоа кај населбата Момин поток во Скопје. Владата на последната седница му додели 5 милиони денари на Град Скопје за старт на градежните работи за реализизација на овој капитален проект, со кој ќе се реши метежот во сообраќајот што секојдневно се создава во овој дел од Скопје.

Проектот предвидува решенија за двете крстосници. На крстосницата кај „Хубо маркет“ ќе се гради голем кружен тек кој, како што велат од Град Скопје, ќе овозможи проток на возилата без застој и нема да се создаваат колони особено наутро и попладне. На втората крстосница, односно онаа кај улицата Никола Карев, се предвидува изградба на кружен тек на две нивоа со кој непречено ќе се движат возилата и кон Визбегово и улицата Словенечка и кон касарната Илинден.

„Наскоро ќе се распише тендерот за избор на фирма изведувач, а напролет очекуваме да почнат градежните работи. Дотогаш ќе се работи на реконструкцијата и проширувањето на улицата Никола Карев односно продолжението на Пластичарска улица. Годинава завршивме со реконструкцијата до крстосницата кај касарната Илинден, а во текот на овој месец ќе стартуваат градежните работи за вториот дел односно од касарната до крстосницата каде ќе се гради клучката на две нивоа“, велат од Град Скопје.

Од Град Скопје објаснуваат дека месецов завршија со реконстуркција на булеварот 8 Септември од крстосницата кај „Хубо маркет“ до Илинденска, со што оваа сообраќајница ќе биде целосно обновена со изградбата на кружниот тек.

Град Скопје од Владата доби и 4 милиони денари за почетокот на градежните работи за изградба на мостот во Карпош 4 односно од улицата Љубљанска до Скупи.


%20 - https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/so-kruzhen-tek-na-dve-nivoa-ke-se-reshava-metezhot-vo-soobrakajot-kaj-skopski-momin-potok/



Replies:
Posted By: user8642
Date Posted: 28-Nov-2020 at 11:49
На бришан простор ржавно земјиште на касарната, од предвидена нормална клучка идат чекор подолу на некаков "кружен тек на две нивоа". Глупости, доволно беше само да се држат до ГУП-от!


Posted By: user8642
Date Posted: 28-Nov-2020 at 12:39
Еве што викаат регулационите линии од катастар за овој простор. Ниту двата кружни тека не се во согласност со ГУП. Не ми е јасно како вака градските власти си проектираат инфраструктурни проекти надвор од согласност со ГУП?! Па ги наведуваат после стручните служби на тенок мраз да потпишуваат дека се е у согласност, кога не е.

https://ibb.co/TKBhFST">

Кај Момин Поток е предвидена T-bone клучка.
https://www.google.com/search?q=t-bone+interchange&rlz=1C1CHBD_enMK742MK742&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjGrcqclKXtAhXSDewKHebqDSEQ_AUoAXoECAgQAw&biw=1920&bih=969 - https://www.google.com/search?q=t-bone+interchange&rlz=1C1CHBD_enMK742MK742&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjGrcqclKXtAhXSDewKHebqDSEQ_AUoAXoECAgQAw&biw=1920&bih=969


Posted By: Staro Skopje
Date Posted: 28-Nov-2020 at 17:00
Кружен би бил корисен ако во иднина пробијат тунелче и улица низ касарната до Втора Македонска Бригада.

-------------
Градот убав никна, но го откорнаа


Posted By: Théoden
Date Posted: 28-Nov-2020 at 18:03
Немам некои очекувања за клучката или „кружниот тек на две нивоа“ кај Момин Поток. Таков проект досега се нема реализирано во Македонија и мислам дека уште е преголем залак за нас, едно од што е скап, друго од неискуство на нашите градежни фирми.

Ми изгледа како властите да ги продаваат и две раскрсници како еден проект колку да се каже дека се работи и на клучката Момин Поток, која беше одамна најавувана, но не се планира да се направи во скоро време, на што посочуваат одвоените 5 милиони денари.

За другава раскрсница не би требало да има некој проблем. Веќе е вцртан турбо кружен тек во предлог ДУП-от.



Posted By: user8642
Date Posted: 28-Nov-2020 at 19:17
На крај од двете обеќавани нивоа, ќе добиеме две ленти во турбо кружен тек, ама не било убаво пренесено кажано.


Posted By: alexsend
Date Posted: 28-Nov-2020 at 20:33
Одлично што конечно ќе се решат овие две крстосници! Мостот голем бонус
Одсекогаш ми се свиѓала идејата за кружен кај Хубо, прегуст сообраќај...

Дај боже да ги реализираат!

-------------
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.


Posted By: <Fresno>
Date Posted: 28-Nov-2020 at 21:09
Значи турбо е кај Момин Поток, на две нивоа е крајот на Никола Карев. Добро што е турбо, само да пазат на радиусите и ширината поради камиони.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 10-Jan-2021 at 17:32



Posted By: user8642
Date Posted: 10-Jan-2021 at 18:57
Лошо решение, на отворен простор кај што може цела детелина да се направи, се одлучиле за нешто овакво што тотално не одговара на бројот на возила што доаѓа од различен правец и не обезбедува проточност.


Posted By: mirakuliks
Date Posted: 01-Feb-2021 at 01:54
Претпоставувам дека тука се направени одредени студии, посебно кај разкрсницата/клучкта кај Никола Карев зошто тука ќе се влева сообраќајот од автопатот од Блаце


Posted By: MKDSTRUGA
Date Posted: 01-Feb-2021 at 12:02
Mislam deka ke treba da se napravi slicen kruzen tok i na raskrsnicata na bulevar 8mi septemvri so bulevar Ilinden. Tamu se stvara golema guzva.


Posted By: Théoden
Date Posted: 01-Feb-2021 at 17:21
Една визуелизација правена според претходниот ДУП на која се гледа и првично замислената клучка.



Posted By: Denko
Date Posted: 01-Feb-2021 at 19:51
Originally posted by Théoden

Една визуелизација правена според претходниот ДУП на која се гледа и првично замислената клучка.
Resenie so vakva klucka e daleku podobro i pokorisno od kruzen tek. Vakvata klucka ovozmozuva protocen vlez, dodeka kruzniot tek sepak go zapira/zabavuva soobrakajot i ovozmozuva stvaranje na guzva.


Posted By: гитардемон
Date Posted: 01-Feb-2021 at 21:14

Нели станува збор за турбо кружен тек, односно кружен тек на две нивоа? (слично како ова подолу)



-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: Denko
Date Posted: 01-Feb-2021 at 22:15
Originally posted by гитардемон


Нели станува збор за турбо кружен тек, односно кружен тек на две нивоа? (слично како ова подолу)

Ne znam kakov e toj turbo kruzen tek, no ovde samo od sebe se nudi resenie so nadpatnik.

https://www.facebook.com/koce.trajanovski/videos/1482425305139087/


Posted By: alexsend
Date Posted: 01-Feb-2021 at 22:29
Турбо кружен е кај Хубо, другата клучка е на две нивоа

-------------
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.


Posted By: Denko
Date Posted: 01-Feb-2021 at 22:43
Originally posted by alexsend

Турбо кружен е кај Хубо, другата клучка е на две нивоа
Sfativ. Dobro e i toa resenie.


Posted By: user8642
Date Posted: 02-Feb-2021 at 00:01
Ај да ги раздвоиме работите:

1. Кај Хубо се вртат два видови кружен тек во опција:
- Едниот е турбо кружен тек каде лентите се вртат спирално према надвор во насока на правецот на движење, и таков кружен тек во Скопје е единствено тој кај Католичка. Оваков кружен тек според симулации на сообраќајни инженери е за 12% поефикасен во проточност од обичен.
- Обичен кружен тек, што се врти по некои визуелизации, како таа на Коце и како во тој ДУПот горе со зеленилото.

2. Кај Момин Поток на патот за Приштина се вртат три различни опции:
- Кружен тек со денивелација на главниот форсиран правец Пластичарска-Блаце, а горе обичен кружен тек за комуникација со булеварот према Хубо. Овој тип има една маана, а тоа е дека е проточен беспрекерно само во еден правец, форсираниот во случајов Пластичарска-Блаце, а тука на оваа раскринца тоа не е случај. Третиот правец има еднакво загушен сообраќај. Мислам дека ова не е соодветно решение за тука. Оваков тип кружни текови многу се форсираат во Косово и Албанија.
- Обична клучка тип: Труба. Оваква е првично предвидена уште во првите планови за овие булевари пред децении. Оваа нема форсиран правец, туку сите правци се еднакво важни и максимално ефикасни, нема застој во ниеден правец на движење.
- Полуизведена клучка детелина. Ова по функционалност е слична на Труба, само што овозможува плус превец да возило што доаѓа од правец на Хубо да може да се врати назад према Хубо, што и не е некој голем плус, и го нема кај обичната Труба. Исто така е максимално ефикасна и во сите правци на движење нема застој. Овој тип обезбедува future-compatibility за некогаш да се отвори четврти правец према Касарната. И ова е најдобрата опција за оваа клучка. Оваа е таа што ја има кај Коце во симулацијата, а и оваа е таа што е вцртана во ГУП-от моментален на Скопје. Ако се реши Шилегов да прави други типови, ќе треба прво да го смени ГУП-от како не би градел против-законски контра важечките планови.

Еве извадок од Катастар каде јасно се гледа дека тука би се идело на полуизведена клучка детелина.

https://ibb.co/h2HCLv5">

https://ibb.co/02y8m64">


Posted By: Влатко
Date Posted: 02-Feb-2021 at 07:33
Дали воопшто има некаква динамика за решавање на овие 2 точки?


Posted By: MKDSTRUGA
Date Posted: 02-Feb-2021 at 09:23
Kolku sto znam gotovi se so proektiranje i na prolet pocnuva ralizacija. Mislam deka ne e loso resenie da ima kruzen tek kaj momin potok so podpatnik, odnosno pod kruzniot tek ke pominuva Bulevarot koj odi prema industriska zona vizbegovo a gore na krizniot tek ke se vrti za nakaj Hubo. Bo sekoj slucam 1000 pati po protocno reseni od segasnoto. So kruzniot tek ke se zastiti i brdoto i ke bide mn poevtino.

Po mene so zastedenite pari bi mozelo uste eden kruzen tek da se predvidi na raskrsnicata na Ilindenska so 8mi septemvri a pred i posle mostot po koritoto na vardar da se izvedat ubavi rampi za pesacki premini pod samiot most so sto pesacite voopsto ne bi morale da minuvaat preku ulicata.


Posted By: Влатко
Date Posted: 02-Feb-2021 at 13:28
Би било одлично ако на пролет се зафатат со оваа проблематика со што ќе се реши една целина од бул. 8ми септемри до бул. Никола Карев а крајно време е да се започне со Јадранска магистрала која е од витално значење за цела држава.


Posted By: fichot
Date Posted: 04-Feb-2021 at 10:17
Originally posted by user8642

Кај Момин Поток е предвидена T-bone клучка.
https://www.google.com/search?q=t-bone+interchange&rlz=1C1CHBD_enMK742MK742&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjGrcqclKXtAhXSDewKHebqDSEQ_AUoAXoECAgQAw&biw=1920&bih=969 - https://www.google.com/search?q=t-bone+interchange&rlz=1C1CHBD_enMK742MK742&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjGrcqclKXtAhXSDewKHebqDSEQ_AUoAXoECAgQAw&biw=1920&bih=969


Не ми делува баш практично, не гледам опција за вртење назад.


Posted By: Théoden
Date Posted: 04-Feb-2021 at 20:53
Originally posted by fichot

Originally posted by user8642

Кај Момин Поток е предвидена T-bone клучка.
https://www.google.com/search?q=t-bone+interchange&rlz=1C1CHBD_enMK742MK742&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjGrcqclKXtAhXSDewKHebqDSEQ_AUoAXoECAgQAw&biw=1920&bih=969 - https://www.google.com/search?q=t-bone+interchange&rlz=1C1CHBD_enMK742MK742&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjGrcqclKXtAhXSDewKHebqDSEQ_AUoAXoECAgQAw&biw=1920&bih=969


Не ми делува баш практично, не гледам опција за вртење назад.


Има можеби повеќе за вртење но опција секако постои:




Posted By: Théoden
Date Posted: 11-Apr-2021 at 00:32
Според она што може да се навести од новиот ДУП за западниот блок од четвртот кој ја опфаќа касарна „Илинден“, клучката ќе изгледа отприлика вака:


Во основа, модифицирана клучка од тип труба, со дополнителен приклучок на една новопланирана улица од север во кружен тек, но од неа има директен пристап само во две насоки од булевар... хмм... „Хасан Приштина“? Roll%20eyes За другите две изгледа ќе треба вртење до кај „Хубо“.


Posted By: The Wild Boy
Date Posted: 11-Apr-2021 at 17:32
Мислам дека вака е подобро, за разлика од кружен ток.

Иначе, не треба таа улицата што ја говорите, што би минувала преку касарната да се врзе на овој мал кружен ток (таа клучка) ???


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 11-Apr-2021 at 18:06

Ако е навистина вака како што скицираше Theoden всушност би било многу лошо решение, затоа што од Визбегово нема пристап кон касарната, а нема ни од касарната во правец кон пластичарска. Се надевам нема да е вака, затоа што преку глава веќе од некомплетни клучки.


Posted By: MKDSTRUGA
Date Posted: 11-Apr-2021 at 20:37
Dali ima najavi za ovaa faza koga ke pocne so realizacija? Sega primetiv fazata koja ja gradat zavrsuva so nekoe stesnuvanje koje najavuva deka podolgo vreme nema da se prodolzi prema Momin Potok. Ili toa e epten privremeno do pocnuvanje na narednata faza.


Posted By: Влатко
Date Posted: 12-Apr-2021 at 10:48
еве што е во план на тој потег

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/nova-naselba-ke-se-gradi-vo-skopje-na-prostorot-od-kasarna-ilinden-do-bulevar-slovenija-opshtina-karposh-go-donese-detalniot-plan/?fbclid=IwAR39ats-AmVpBDEmMGxoLs9HQa01-p63sApu0YRTfOLBlMrtG1wxsfs52Bw#.YHPtj-uPp3s.facebook


Posted By: Théoden
Date Posted: 12-Apr-2021 at 12:11
Еве го и делот со клучката:



Posted By: MKDSTRUGA
Date Posted: 12-Apr-2021 at 12:30
Pristapot od Vizbegovo prema novata naselba najverovatno e zamislen so vrtenje desno prema Hubo pa okolu toj kruzen tek i nazad prema ovaa klucka. Drug nacin so ova resenie ne gledam. Sepak mislam deka realiziranjeto na taa nova naselba nema lesno da odi taka so toa e vo dosta podalecna idnina za koja licno smetam deka demografskite trendovi ke sprecat bilo kakva gradezna ekspanzija duri i vo Skopje.


Posted By: stef4o
Date Posted: 28-Apr-2021 at 09:00
Веќе со години, граѓаните се соочуваат со потешкотии во сообраќајот на клучката Момин Поток. Како втора главна рута кон северот на градот, овој потег секојдневно го поминуваат најмалку 25.000 возила.







https://www.facebook.com/p.shilegov/videos/517969779214877


Posted By: ehrlich
Date Posted: 28-Apr-2021 at 15:18
2-2,5 години ќе траел зафатов, јас навистина не гледам што толку е сложено тука, па уште тоа ќе бил најсложениот зафат во сообраќајот во Скопје?!


Posted By: user8642
Date Posted: 28-Apr-2021 at 15:38
И повторно нема детаљи што точно ќе се изведува?


Posted By: stef4o
Date Posted: 28-Apr-2021 at 15:50
ДВА НОВИ КРУЖНИ ТЕКОВИ, ПОДВОЗНИЦИ И НАДВОЗНИЦИ - РЕШЕНИЕ КАЈ МОМИН ПОТОК



Градоначалникот Петре Шилегов денеска најави уште еден голем проект за жителите на Скопје – изведбата на клучката кај Момин поток која е една од двете главни рути што ги поврзуваат северниот и јужниот дел од градот.
- Се работи за огромен проект во вкупна вредност од околу 18 милиони евра, за кој постапката ја започнавме вчера, градежните работи ќе ги започнеме во текот на јуни, а изведбата треба да трае 2 до 2,5 години. Според својата комплексност, се работи за убедливо најсложениот сообраќаен проект којшто Град Скопје го има изработено од 1965 година, па наваму. Малку поедноставен е проектот за клучката кај хотелот „Континентал“. Со цел да се намали сообраќајниот метеж на овој потег, се предвидува изградба на 2 кружни тека, првиот треба да ја замени крстосницата кај булеварот 8.Септември и улицата Скупи и вториот кој треба да ја замени крстосницата на булеварот Никола Карев и патот кон Визбегово, обиколницата и косовската граница. Од вториот кружен тек улицата продолжува до крстосницата со булевар Словенија каде што се поврзува со булеварот Словенија и со булеварот Босна и Херцеговина. Оваа сообраќајница е една од клучните градски сообраќајници бидејќи дневно овде поминуваат 25.000 возила и метежот е голем – рече Шилегов, на денешната прес-конференција.
Вкупната должина на сообраќајницата меѓу двата кружни тека и до пред раскрсницата со булевар Словенија изнесува околу 1.600 метри. По должина на целата сообраќајница ќе биде поставено најсовремено ЛЕД булеварско осветлување, пешачки и велосипедски патеки од двете страни на коловозот. Проектот предвидува и изградба на 2 моста на реката Серава која тече под оваа сообраќајница.
- Сакам да нагласам дека во делот на сообраќајната инфраструктура во северниот дел од градот го завршивме булеварот Христијан Тодоровски Карпош, а при крај се и булеварите Никола Карев и Босна и Херцеговина. Ова е во целосна согласност со визијата што јас ја имам за нашиот град – рамномерно развиен град со инфраструктура поволна за сите граѓани, без оглед на кој дел од градот припаѓаат. Градот неколку децении доцнеше со ваквите визии, а со ваквите проекти се обидуваме во само еден мандат фундаменталните работи на градот да ги започнеме до точка од која нема враќање. Безбедниот сообраќај и урбаната мобилност остануваат во редот на приоритетите мои и на оваа градска администрација, а тоа граѓаните имаа можност да го видат изминатите 3 и пол години и најдобро знаат да ги препознаат ваквите активности на градот – нагласи Шилегов.
На денешната прес-конференција присуствуваа и претседателката на Советот на Град Скопје, Љубица Јанчева и градоначалниците на општините Карпош, Чаир, Центар и Бутел - Стефан Богоев, Висар Ганиу, Саша Богдановиќ и Велимир Смилевски.

https://www.facebook.com/CityofSkopje/


Posted By: stef4o
Date Posted: 28-Apr-2021 at 15:51
(ВИДЕО) Шилегов најавува сообраќаен проект кај Момин Поток: Два кружни тека, подвозници и надвозници

[tube]ah9_w3jR7L4[/tube]

https://360stepeni.mk/video-shilegov-najavuva-soobrakaen-proekt-kaj-momin-potok-dva-kruzhni-teka-podvoznitsi-i-nadvoznitsi/


Posted By: <Fresno>
Date Posted: 28-Apr-2021 at 16:58
18 милиони за што?


Posted By: гитардемон
Date Posted: 28-Apr-2021 at 21:12
За кружен тек на две нивоа ако не се лажам?

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: alexsend
Date Posted: 28-Apr-2021 at 21:24
Плус претпоставувам 4 ленти до бул.Словенија.

-------------
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.


Posted By: <Fresno>
Date Posted: 28-Apr-2021 at 21:57
Аха, тоа може крева цена за експропријација.


Posted By: Влатко
Date Posted: 29-Apr-2021 at 06:45
Вчера малку студиозно ја гледав визуелизацијава (ја има на фб страната на Петре Шилегов) и малку ми е конфузно околу вело патеките. Дали некој може да објасни, кога со велосипед ќе се движиш од тојота кон Словенечка како по вело патека ќе се стигне до таму? Верувам дека и вело мостот ќе мора да се користи.


Posted By: stef4o
Date Posted: 29-Apr-2021 at 08:47
Во јуни ќе почне да се градат кружни текови и два моста кај скопски Момин Поток

[tube]a7zi5_703XY[/tube]

На две од главните скопски артерии ќе се олесни сообраќајот преку изградба на крстосница на локацијата Момин Поток. Поврзувањето на северниот и јужниот брег на главниот град ќе се врши со проект на скопската локална самоуправа, чии градежни работи се очекува да започнат во јуни и да траат две и пол години. Планирани се два кружни тека и два моста по цена од 18 милиони евра. Првиот кружен тек прво ќе ја замени крстосницата на булеварот 8 Септември со улицата Скупи, а втората меѓу булеварот Никола Карев и патот кој води кон Косово.

Иако засега станува збор само за проект на хартија, на терен денеска дојдоа повеќе градоначалници.

„Ова нема да биде решение само за Општина Карпош, туку и за сите други општини бидејќи оваа врска се наоѓа на границата на некои општини…“

На прашањето на Алсат дали овој проект ќе го замени заборавениот булевар од зградата на Владата кон тунелот под Кале, градоначалникот Шилегов рече дека Градот го раскинал договорот со изведувачот. Инаку, во овој мандат булевар нема да стане ниту патот кај Визбегово што води до обиколницата кон Блаце, а проектот за Качанички пат, кој ја поврзува земјава со Косово, не е предвиден во оваа буџетска година.

https://alsat.mk/mk/vo-juni-ke-pochne-da-se-gradat-kruzhni-tekovi-i-dva-mosta-kaj-skopski-momin-potok/


Posted By: stef4o
Date Posted: 29-Apr-2021 at 08:57












https://www.facebook.com/p.shilegov/videos/1061937144294846/


Posted By: user8642
Date Posted: 29-Apr-2021 at 16:05
Проточноста ќе се зголеми од претходно и тоа ќе подлаже народ дека проблемот е решен. У суштина еде ден пак ќе треба да правиме импровизации како модификација на клучка Бит-Пазар и слични вратоломии кога ќе сватат влатите дека нема ништо потемлно од детелина или кловерстак клучка со потполна достапност.

И незнам зашто веќе кога се решени за класични кружни текови како овој кај Хубо, зашто да не биде од оние супер-типови, или како и да се викаат, како кај католичка кога веќе се знае дека се поефикасни и ефективно се искористуваат двете ленти.


Posted By: <Fresno>
Date Posted: 29-Apr-2021 at 16:38
Турбо. Нема никаква причина да не е таков кога има три краци. Можеби е проблем за камиони, којзнае.

А клучка треба да планираат барем кај Словенија. Треба да се продолжи накај Бардовци, а ќе се вкрстува практично со автопат, така да обична раскрсница или кружен е несериозно решение.


Posted By: Staro Skopje
Date Posted: 29-Apr-2021 at 20:02
Не разбрав, обичен кружен тек или нешто понапредно ќе прават на раскрсницата 8 Септември/Никола Карев? Со 18 милиони евра и информација дека овој зафат е посложен од клучката кај Континентал би требало да е второто.

Рендерот за Скупи/8 Септември горе личи на турбо кружниов:
Originally posted by Théoden

За другава раскрсница не би требало да има некој проблем. Веќе е вцртан турбо кружен тек во предлог ДУП-от.



-------------
Градот убав никна, но го откорнаа


Posted By: stef4o
Date Posted: 04-May-2021 at 06:56
Два нови кружни текови, подвозници и надвозници – решение кај Момин поток

[tube]_01soo8B_o0[/tube]


Posted By: Влатко
Date Posted: 04-May-2021 at 12:56
Супер, само да не е предизборен маркетинг.


Posted By: MKDSTRUGA
Date Posted: 04-May-2021 at 16:05
Za ova mislam deka ke se realizira posto sredstva se obezbedeni preku TAV kako kompenzacija za aerodromot vo Stip so nema da se gradi. E sega ke vidime kolku dolgo ke odi. Do sega Silegov barem dosta brzo rabotese.


Posted By: build
Date Posted: 16-May-2021 at 14:19
ke prodolzi li bul. slovenija


Posted By: stef4o
Date Posted: 09-Jun-2021 at 14:14
ГРАД СКОПЈЕ ДОБИ 2 МИЛИОНИ ЕВРА ОД ВЛАДАТА ЗА КЛУЧКА КАЈ СЛОВЕНЕЧКА И ПРОШИРУВАЊЕ ВО БУЛЕВАР НА УЛИЦАТА ДО ОБИКОЛНИЦА

Град Скопје доби два милиони евра со ребалансот на државниот буџет за реализација на проектот клучка на булевар Словенија. Станува збор за третата фаза од сообраќајното решение за овој дел од градот која предвидува проширување во булевар на улицата Хасан Приштина до Обиколницата, а наместо семафор на крстосницата со Словенечка да има клучка. Со тоа без семафори и со современо сообраќајно решение би бил потегот од булеварот Никола Карев до Обиколница.

„Ние пред два месеци ја почнавме постапката за изградба на клучката кај Момин поток. Со овие два милиони евра од Владата ја продолжуваме третата фаза од проектот. Со тоа овој дел од градот ќе добие нови сообраќајни стандарди, брз и безбеден сообраќај. Вкупната вредност на проектот кој треба да овозможи поврзување со Обиколница е 11 милиони евра“, вели градоначалникот Петре Шилегов.

Проектот за ова сообраќајно решение е готов, а откако ќе се усвои ребалансот на буџетот во Собранието и парите се префрлат на сметката на Градот, ќе се распише тендер за изведувач.

Шилегов вели дека до крајот на месецов треба да биде избрана фирма која ќе ги гради кружниот тек кај „Хубо маркет“ и клучката кај Момин поток, со што летово би стартувале градежните работи. Оваа сообраќајница е една од клучните градски сообраќајници бидејќи дневно поминуваат 25.000 возила и метежот е голем. Со цел да се намали сообраќајниот метеж на овој потег, се предвидува изградба на 2 кружни тека, првиот треба да ја замени крстосницата кај булеварот 8.Септември и улицата Скупи и вториот кој треба да ја замени крстосницата на булеварот Никола Карев и патот кон Визбегово, обиколницата и косовската граница. Од вториот кружен тек улицата продолжува до крстосницата со булевар Словенија каде што се поврзува со булеварот Словенија и со булеварот Босна и Херцеговина. Вредноста на проектот е 18 милиони евра.

%20 - https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/grad-skopje-dobi-2-milioni-evra-od-vladata-za-kluchka-kaj-slovenechka-i-proshiruvane-vo-bulevar-na-ulitsata-do-obikolnitsa/


Posted By: <Fresno>
Date Posted: 09-Jun-2021 at 18:04
Добро е, ќе се синхронизираат со автопатот. Само со 2 милиона не верувам добра експропријација да се направи за широк профил со зеленило, велосипедски итн.


Posted By: alexsend
Date Posted: 09-Jun-2021 at 20:02
Одлични вести се ова!
Владата мора да интервенира почесто во град Скопје, сепак пола држава живее тука и ако чекаме само на градскиот буџет ќе се изначекаме...

-------------
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.


Posted By: user8642
Date Posted: 09-Jun-2021 at 20:07
Дали ќе иде преку Визбегово или ќе се помести западно меѓу Инд.Зона Визбегово и село Бардовци??


Posted By: Théoden
Date Posted: 09-Jun-2021 at 20:41
Треба да почекаме и да го видиме проектот прво, некоја презентација веројатно ќе има до пред изборите. Big%20smile
Моја претпоставка е дека ќе се оди на варијанта слична на оваа на пластичарска: 2+2, со средишно зеленило од 1-2 m, велосипедска патека или лента и тротоар од 1,5-2 m. Ова го собира во 20-на метри, што ќе бара навлегување за само 5-6 метри во парцелите од страна и значи помалку експропријација, иако ни за ова нема гаранција дека нема да се закочи процесот.


Posted By: stef4o
Date Posted: 20-Jul-2021 at 08:45
Почнува изградба на клучка кај Момин поток

Град Скопје денеска ги почнува најавените активности за изградба на клучка помеѓу булеварите „Никола Карев“ и „8 Септември“ кај Момин поток.

По повод означувањето на почетокот на работите на кружните сообраќајни решенија кај Момин Поток заедничка прес-конференција ќе одржат премиерот Зоран Заев и градоначалниците на Град Скопје, Петре Шилегов и на Општина Карпош, Стефан Богоев.

Со цел да се намали сообраќајниот метеж се предвидува изградба на два кружни тека, првиот треба да ја замени крстосницата кај булеварот „8.Септември“ и улицата „Скупи“, а вториот крстосницата на булеварот „Никола Карев“ и патот кон Визбегово, обиколницата и косовската граница.

%20 - https://mk.tv21.tv/pochnuva-izgradba-na-kluchka-kaj-momin-potok/


Posted By: Влатко
Date Posted: 20-Jul-2021 at 09:12
Со среќа и што побрзо да се заврши. Чинам дека најавата беше 2 години а еден месец веќе каснат.


Posted By: Влатко
Date Posted: 20-Jul-2021 at 09:16
https://skopskoeho.mk/shilegov-vo-chetvrta-brzina-od-bulevarot-nikola-karev-mashinite-se-selat-kaj-momin-potok/


Posted By: stef4o
Date Posted: 20-Jul-2021 at 12:12
ПОЧНА ДА СЕ ГРАДИ КЛУЧКАТА КАЈ МОМИН ПОТОК, ПРОЕКТОТ ОД 18 МИЛИОНИ ЕВРА ЌЕ БИДЕ ЗАВРШЕН ВО 2023 ГОДИНА

Денеска започна реализацијата на уште еден голем инфраструктурен проект за Скопје – изведбата на клучката кај Момин Поток, која е една од двете главни рути што ги поврзуваат северниот и јужниот дел од градот. На почетокот на градежните работи се обрати градоначалникот на Скопје Петре Шилегов.
- Станува збор за огромен проект во вкупна вредност од околу 18 милиони евра, чија изведба ќе трае од 2 до 2,5 години. По својата комплексност се работи за најсложениот сообраќаен проект којшто Град Скопје го има изведувано од 1965 до денес, каде што сличен, но поедноставен проект за изведба беше тој на клучката кај хотелот „Континентал“, изградена пред 15-тина години. Со цел да се намали сообраќајниот метеж на овој потег, се предвидува изградба на 2 кружни тека, каде што првиот треба да ја замени крстосницата кај булеварот 8.Септември и улицата Скупи и вториот кој треба да ја замени крстосницата на булеварот Никола Карев и патот кон Визбегово, обиколницата и косовската граница. Од вториот кружен тек улицата продолжува до крстосницата со булевар Словенија каде што се поврзува со булеварот Словенија и со булеварот Босна и Херцеговина. Оваа сообраќајница е една од клучните градски сообраќајници бидејќи дневно овде поминуваат 25.000 возила и метежот е голем – рече Шилегов, на денешната прес-конференција.
Вкупната должина на сообраќајницата меѓу двата кружни тека и до пред раскрсницата со булевар Словенија изнесува околу 1.600 метри. По должина на целата сообраќајница ќе биде поставено најсовремено ЛЕД булеварско осветлување, како и пешачки и велосипедски патеки од двете страни на коловозот.
Проектот предвидува и изградба на 2 моста на реката Серава која тече под оваа сообраќајница, како и изградба на надпатник во продолжение на бул. 8. Септември, над бул. Никола Карев, со распон од 42 метри, потпорни ѕидови со вкупна должина од 2.000 метри, атмосферска и фекална канализација. За непречено одвивање на пешачкиот и велосипедскиот сообраќај предвиден е пешачко-велосипедски надпатник над бул. Никола Карев и 3 подземни пешачко велосипедски премини во рамки на денивелираниот јазол на спојувањето на бул. 8. Септември со бул. Никола Карев.
- Сакам да нагласам дека во 2017 година кажавме дека ќе работиме и градиме по план. Во делот на сообраќајната инфраструктура во северниот дел од градот ги завршивме булеварите, Никола Карев, Босна и Херцеговина и Христијан Тодоровски Карпош, и ако на тоа ја додадеме и оваа клучка и нејзиното поврзување со булевар Словенија, и сега веќе се гледаат резултатите од ваквото планско работење – нагласи Шилегов.
Тој додаде дека создавањето на инфраструктурни услови во северниот дел на градот неминовно води до намалување на притисокот на урбанизацијата во јужниот дел, која се случува повеќе децении наназад, заради нерамномерниот развој на различните делови од градот.
На прес-конференцијата Премиерот Зоран Заев истакна дека Владата на РСМ во континуитет работи на давање на финансиска и политичка поддршка за проектите кои се во насока на подобрување на животот на граѓаните. Владата тоа изминатиов период ќе го реализира преку 94 проекти во целата земја, каде што преку реализацијата на ТАВ Програмата се предвидени 49,7 милиони евра.
На денешната прес-конференција присуствуваа и претседателката на Советот на Град Скопје, Љубица Јанчева, градоначалникот на Општина Карпош, Стефан Богоев, заменик-министерот за информатичко општество и администрација, Александар Бајдевски и Заменик на Претседателот на владата за борба против корупцијата и криминал, одржлив развој и човечки ресурси, Љупчо Николовски







https://www.facebook.com/CityofSkopje


Posted By: stef4o
Date Posted: 20-Jul-2021 at 12:38
ПОЧНА ДА СЕ ГРАДИ КЛУЧКАТА КАЈ МОМИН ПОТОК, ПРОЕКТОТ ОД 18 МИЛИОНИ ЕВРА ЌЕ БИДЕ ЗАВРШЕН ВО 2023 ГОД

[tube]s-Fza4MfwOk[/tube]

%20 - https://360stepeni.mk/video-so-dva-kruzhni-teka-mostovi-i-podzemni-premini-ke-se-reshava-soobrakajniot-metezh-kaj-momin-potok/


Posted By: stef4o
Date Posted: 20-Jul-2021 at 15:43
КЛУЧКАТА КАЈ МОМИН ПОТОК ВО СКОПЈЕ ЌЕ СЕ ГРАДИ 2,5 ГОДИНИ, ЗА ЈАДРАНСКА МАГИСТРАЛА ДОПРВА ЌЕ СЕ ПРАВИ ПРОЕКТ ЗА БУЛЕВАР

Град Скопје денеска почна со градежни работи за изградба на клучката кај Момин Поток и кружен тек кај „Хубо маркет“. Како што најави градоначалникот Петре Шилегов градежните работи на овој потег ќе траат 2,5 години бидејќи станувало збор за сложен проект.

„Со цел да се намали сообраќајниот метеж на овој потег, се предвидува изградба на 2 кружни тека, каде што првиот треба да ја замени крстосницата кај булеварот 8 Септември и улицата Скупи и вториот кој треба да ја замени крстосницата на булеварот Никола Карев и патот кон Визбегово, обиколницата и косовската граница. Од вториот кружен тек улицата продолжува до крстосницата со булевар Словенија каде што се поврзува со булеварот Словенија и со булеварот Босна и Херцеговина. Оваа сообраќајница е една од клучните градски сообраќајници бидејќи дневно овде поминуваат 25.000 возила и метежот е голем“, рече градоначалникот Петре Шилегов на денешната прес-конференција.

На крстосницата со булеварот Словенија се предвидува исто така изградба на кружен тек за што Град Скопје со ребалансот на државниот буџет ќе добие 11 милиони. Потегот од булевар Словенија до Обиколница или Јадранска магистрала која сега е во катастрофална состојба со дупки и прокопи на секој чекар и две коловозни ленти, по една во двата правци, Шилегов вели дека ќе почне да се решава догодина. За оваа делница допрва ќе треба да се прави проект за проширување во булевар и спојување со Обиколницата и автопатот кон границата со Косово.

Изградбата на клучката кај Момин поток чини 18 милиони евра.

%20 - https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/kluchkata-kaj-momin-potok-ke-se-gradi-2-5-godini-za-jadranska-magistrala-doprva-ke-se-pravi-proekt-za-bulevar/


Posted By: user8642
Date Posted: 20-Jul-2021 at 17:24
Стварно е да неможе човек да разбере зашто има треба 2,5 години најавени, а тек што ќе се завлечка повеќе од 3.


Posted By: stef4o
Date Posted: 07-Oct-2021 at 12:37








https://www.facebook.com/p.shilegov - https://www.facebook.com/p.shilegov


Posted By: Влатко
Date Posted: 17-Nov-2021 at 09:03
Нешто од утрово. Секој ден поминувам тука и динамиката може да кажам дека е задоволителна.

 

https://ibb.co/XsDNN6K">

https://ibb.co/74JGNc6">


Posted By: Влатко
Date Posted: 17-Nov-2021 at 09:05
https://ibb.co/3TPB3PX">

https://ibb.co/Npx3z2z">

https://ibb.co/tZ1JN2C">


Posted By: Влатко
Date Posted: 25-Mar-2022 at 07:57
Напредува









Posted By: The Wild Boy
Date Posted: 25-Mar-2022 at 13:17
Нели Данела го стопираше проектов?


Posted By: MKDSTRUGA
Date Posted: 25-Mar-2022 at 14:28
Kolku sto znam proelktov e managiran od TAV. Danela se obvinuva za stopiranje za da se prikrie zadocnetata expropriacija na nekolki industriski objekti vo okolinata poradi koja i delumno proektot e sporren. Odredeni objekti i elementi se odvivaat so odlicna dinamika no drugi ne mazot ni da pochât poradi losite podgotvitelni raboti. Gradot ne managera so izgradbata na proektot no manager so expropriacijata kako sto znam i toa bilo mnogu zadoceneto i sporo przed Danela da bidę gradonacalnik.

Se na se mn proekti se isforsiraa predizborno da pochât a ima I take koi mnogu ne kvalitetno se izvedeni kako ulicata vo Gege.


Posted By: Влатко
Date Posted: 25-Mar-2022 at 15:43
Тоа "стопирање" мене ми личи као после да се китат дека е нивни проект. Околу експропријацијата не сум запознаен но овие делови кои постојано се во градба никогаш не прекинаа дури веќе се маркира и кружниот тек кај Тојота а мислам дека потпорните ѕидови се веќе завршени.


Posted By: user8642
Date Posted: 25-Mar-2022 at 18:18
Проектот се изведува од Жикол, а ТАВ само финансира дел, и нема никаква врска со менаџирање на проектот или избор на изведувачи. Тоа е компензација за откажување од Штипскиот аеродром. Данела можед да се обидува да опструира, како и за све друго, ама Жикол ако застанае да гради за тоа што му е платено (за потребите на вмровската деструктивна политика), тогаш само може да си направи проблем пред централната власт. Затоа и си продолжува да се работи проектот!


Posted By: Влатко
Date Posted: 28-Mar-2022 at 07:58
Како и да е од политички аспект, битно е проектот да тече, да се изведува...


Posted By: MKDSTRUGA
Date Posted: 28-Mar-2022 at 08:51
Јас не видов ниту кочење ниту заглавување на проектите од страна на Данела со исклучок на БРТ. Ова за БРТ не и го оправдувам, но за другите проекти неможа, да кажам дека одат во исти кош само затошто политички ја сакам или не ја сакам. Единствена кочница која ја успорува динамиката на момин поток и мостот АСНОМ е експроприацијата која е лесно мерлива. Во тој контекст Данела ги има убрзано постапките во споредба со Шилегов. А само летово ќе преасвалтира повеќе улици од Петре во 4 години. Не можам да сватам како толку еднопартиски мозоци живеат две сезони лето-зима во зависност од промената на властите... Кое фајде би имала данела да закочи проекти... Се проба Зоќе со чочекот коа го чекавме година дена автопатот према Грција и видоа сите дека кочењето е политички контрапродуктивно.


Posted By: Влатко
Date Posted: 28-Mar-2022 at 14:38
Друже. Момин Поток, мост Асном, БРТ, Универзална сала.......она све закочи, што гледаш ти јас незнам.....пак ќе речам, од политички глупости си патиме.


Posted By: MKDSTRUGA
Date Posted: 28-Mar-2022 at 15:33
Ајде по ред:

1. Момин Поток турбо се гради освен во делот на индустриските објекти кои се заглавени по судови и спорови. (По судовите Данела удел нема)

2. Мост АСНОМ привршува со градба според предвидената динамука (во време на Петре е предвидена). Булеварот од АСНОМ до Ист Гејт, никој никогаш не кажа кога ќе биде, а во судовите може да се провери во чие време се трчале постапките побрзо (пак Данела нема удел во работата на Судот).

3. БРТ иаме исто мислење горе доле.

4. Универзална сала болје скрос да ја стопираат, си ги видел ли фасадните панели? Па на пумпите од Макпетрол болје фасада имаат контењерите за продавничките...

Се на се сигурен сум дека со Петре ништо побрзо и ништо поспоро немаше нитуеден проект да се заврши. Разликата е што побрзо се почнаа пред изборите, па затоа сега делуваат успорени.


Posted By: anna75
Date Posted: 28-Mar-2022 at 15:41
Originally posted by MKDSTRUGA

Ајде по ред:

1. Момин Поток турбо се гради освен во делот на индустриските објекти кои се заглавени по судови и спорови. (По судовите Данела удел нема)

2. Мост АСНОМ привршува со градба според предвидената динамука (во време на Петре е предвидена). Булеварот од АСНОМ до Ист Гејт, никој никогаш не кажа кога ќе биде, а во судовите може да се провери во чие време се трчале постапките побрзо (пак Данела нема удел во работата на Судот).

3. БРТ иаме исто мислење горе доле.

4. Универзална сала болје скрос да ја стопираат, си ги видел ли фасадните панели? Па на пумпите од Макпетрол болје фасада имаат контењерите за продавничките...

Се на се сигурен сум дека со Петре ништо побрзо и ништо поспоро немаше нитуеден проект да се заврши. Разликата е што побрзо се почнаа пред изборите, па затоа сега делуваат успорени.


А муабетите на Данче дека мостот АСНОМ ќе биде за ловење риби?


Posted By: user8642
Date Posted: 28-Mar-2022 at 17:33
Originally posted by MKDSTRUGA

... Кое фајде би имала данела да закочи проекти...
Ќе го има истото фајде што го имаше Шилегов со одложувањето на мостот што требаше да биде тркало! Значи никакво! Го развлечка непотребно до наредни избори, како што сега Данела мисли дека со истата финта нешто ќе добие со влечкањето на мостот. Само гнев и негативни гласови, ништо неможе друго да добие.

Јас, како и повеќето тука, не сме ботови на дугме и критикуваме тоа што треба да се критикува. За разлика од многу "спијачи" што искачате како црви после дожд кога треба да се брани нешто неодбранливо.


Posted By: <Fresno>
Date Posted: 28-Mar-2022 at 18:36
Мостот и целиот булевар треба да сме среќни ако заврши до крај на мандат. Тука исто мислам и доколку Шилегов беше уште градоначалник. Доволно е една будала да прави проблем како на Трета македонска и ќе се влечкаат по судови.

Конкретно за овој проект рокот е почеток на 2024. Зошто е толкав којзнае, треба да притисне Данела барем 2023 да биде.


Posted By: Џоле
Date Posted: 08-May-2022 at 12:42
Две фотки од вчера, малце матни поради облачното време...





-------------
За сè има вторпат


Posted By: Влатко
Date Posted: 09-May-2022 at 07:03
Originally posted by Џоле

Две фотки од вчера, малце матни поради облачното време...





не се гледаат сликите


Posted By: Џоле
Date Posted: 09-May-2022 at 12:24


Не знам што е проблемот, јас ги гледам.

-------------
За сè има вторпат


Posted By: Влатко
Date Posted: 12-Jul-2022 at 07:53
Утрово, набрзинка









Posted By: Влатко
Date Posted: 12-Jul-2022 at 07:54
Кај Тојота





Posted By: Џоле
Date Posted: 03-Sep-2022 at 17:08
Овде горе се копа, веројатно поврзано со проектов:



-------------
За сè има вторпат


Posted By: stef4o
Date Posted: 12-Sep-2022 at 17:31
Со проектов изгледа бавно им оди,секој ден е голем хаос тука(од твитер)



-------------
Carpe diem


Posted By: Влатко
Date Posted: 13-Sep-2022 at 06:52
Поставуваа атмосферска а камоли кога ќе почне да се прави кружниот. Ама ајде ќе се стрпиме, за после, се надевам протокот кон Визбегово да е поедноставен.


Posted By: Влатко
Date Posted: 13-Sep-2022 at 14:12
Originally posted by Џоле

Овде горе се копа, веројатно поврзано со проектов:



https://ibb.co/Dz2VM26">

од Гугл Мапс


Posted By: stef4o
Date Posted: 16-Feb-2023 at 13:00
ГРАД СКОПЈЕ ГО ГРАДИ КРУЖНИОТ ТЕК КАЈ „ХУБО МАРКЕТ“ ГОДИНА И ПОЛ И УШТЕ НЕ Е ГОТОВ, НЕМА АБЕР НИТУ КЛУЧКАТА КАЈ МОМИН ПОТОК



Уште не е готов кружниот тек кај „Хубо маркет“ кој Град Скопје почна да го гради во јули 2021, односно пред година и пол. На оваа прометна крстосница постојано има големи гужви, а сега се уште поголеми поради градежните работи. Улицата е раскопана, со градежни машини и колони возила кои чекаат да го минат овој дел.

Нема абер ниту реализацијата на капиталниот проект за Скопје, клучката кај Момин Поток со која треба да се реши тесното грло на овој потег во градот. Иако на терен има градежни машини се работи со многу бавна динамика. Иако се почна да се работи пред година и пол, на терен уште не се наѕира клучката, туку досега само се копа ридот каде треба таа да се гради.

При почетокот на градежните работи, тогашниот градоначалник Петре Шилегов кажа дека кружниот тек и клучката ќе бидат готови за 2 и пол години со што Скопје ќе добие еден нов модерен лик. Но, овој рок нема да се испочитува бидејќи уште е на почеток изградбата на клучката која е најсложениот проект којшто Градот го работел.

Од кабинетот на градоначалничката Данела Арсовска само кусо ни одговорија дека изградбата на проектот „Клучка Момин Поток“ нема никаков застој и рокот за изведба е до февруари 2024 година.

Според проектот, со цел да се намали сообраќајниот метеж на овој потег се предвидува изградба на 2 кружни тека, првиот треба да ја замени крстосницата кај булеварот 8 Септември и улицата Скупи, а вториот треба да ја замени крстосницата на булеварот Никола Карев и патот кон Визбегово, обиколницата и косовската граница. Од вториот кружен тек улицата продолжува до крстосницата со булевар Словенија каде што се поврзува со булеварот Словенија и со булеварот Босна и Херцеговина.

Изградбата на кружниот тек и клучката чинат 18 милиони евра.

Оваа сообраќајница е една од клучните градски сообраќајници бидејќи дневно овде поминуваат 25.000 возила и метежот е голем.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/grad-skopje-go-gradi-kruzhniot-tek-kaj-hubo-market-godina-i-pol-i-ushte-ne-e-gotov-nema-aber-nitu-kluchkata-kaj-momin-potok/ - https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/grad-skopje-go-gradi-kruzhniot-tek-kaj-hubo-market-godina-i-pol-i-ushte-ne-e-gotov-nema-aber-nitu-kluchkata-kaj-momin-potok/

-------------
Carpe diem


Posted By: The Wild Boy
Date Posted: 16-Feb-2023 at 22:24
Што ќе посееш, тоа ќе ти никне...


Posted By: Влатко
Date Posted: 17-Feb-2023 at 08:58
Вакви неодговорни работи повеќе нема ни во Африка. Кој не го користи тој потег, не знае што е мака. Што од забавена изведба, што од неписмени шофери на кои возачката најверојатно им се паднала во Смоки...


Posted By: Théoden
Date Posted: 02-Mar-2023 at 12:03
Од Твитер:




Posted By: Влатко
Date Posted: 03-Mar-2023 at 08:58
Тој што сликал начекал кога нема гужва


Posted By: MKDSTRUGA
Date Posted: 03-Mar-2023 at 13:04
Ако не се лажам овој проект е со пари од ТАВ и како таков, во целост го менаџираат истите, градот Скопје само може да им асистира по потреба. Не би било лошо новинари од скопските поратали и медиуми да ги исконтактираат за динамиката на реализација.


Posted By: Влатко
Date Posted: 31-Mar-2023 at 09:56
Од вчера почнаа да асфалтираат сегменти кај кружниот тек. Се надевам дека бар тој ќе биде за скоро готов.


Posted By: stef4o
Date Posted: 03-Apr-2023 at 17:04
Голем метеж на крстосниците кај Момин Поток и „Хубо маркет“



Нервозни се возачите што секојдневно мораат да поминуваат по крстосниците кај Момин Поток и кај „Хубо маркет“. На терен има многу градежни машини, кои треба да направат клучка кај Момин Поток и кружен тек кај „Хубо маркет“, но динамиката се одвива бавно.

Улицата по која дневно поминуваат по 25 илјади возила е раскопана, со градежни машини и со колони возила кои чекаат да го минат овој дел до планираниот кружен тек што почна да се гради пред една и пол година.

Во исто време почна да се работи и клучката, но не се наѕира нејзиното завршување, бидејќи на терен машини го копаат ридот и земјата се преместува малку погоре. Изградени се некои пристапни делови од големиот и најсложен проект што го работел Градот. Сличен, но поедноставен проект за изведба беше оној на клучката кај хотелот „Континентал“, изградена пред 16-ина години.

Станува збор за огромен проект во вкупна вредност од околу 18 милиони евра, чија изведба ќе трае од две до две и пол години. Од Град Скопје велат дека нема никаков застој во изградбата на клучката и рокот за изведба е до февруари 2024 година.



Клучката кај Момин Поток е една од двете главни маршрути што ги поврзуваат северниот и јужниот дел од градот. Со цел да се намали сообраќајниот метеж на овој потег, се предвидува изградба на два кружни тека, при што првиот треба да ја замени крстосницата кај булеварот „8 Септември“ и улицата „Скупи“, а вториот треба да ја замени крстосницата на булеварот „Никола Карев“ и патот кон Визбегово, обиколницата и косовската граница. Од вториот кружен тек улицата продолжува до крстосницата со булеварот „Словенија“, каде што се поврзува со булеварите „Словенија“ и „Босна и Херцеговина“.



Вкупната должина на сообраќајницата меѓу двата кружни тека и до пред раскрсницата со булеварот „Словенија“ изнесува околу 1.600 метри. По должина на целата сообраќајница ќе биде поставено најсовремено ЛЕД-булеварско осветлување, како и пешачки и велосипедски патеки од двете страни на коловозот.

Проектот предвидува и изградба на два моста на реката Серава, која тече под оваа сообраќајница, како и изградба на натпатник во продолжение на булеварот „8 Септември“, над булеварот „Никола Карев“, со распон од 42 метри, потпорни ѕидови со вкупна должина од 2.000 метри, атмосферска и фекална канализација.

За непречено одвивање на пешачкиот и на велосипедскиот сообраќај, предвиден е пешачко-велосипедски натпатник над булеварот „Никола Карев“ и три подземни пешачко-велосипедски премини во рамки на денивелираниот јазол на спојувањето на булеварот „8 Септември“ со булеварот „Никола Карев“.

https://www.vecer.press/голем-метеж-на-крстосниците-кај-момин/ - https://www.vecer.press/голем-метеж-на-крстосниците-кај-момин/

-------------
Carpe diem


Posted By: user8642
Date Posted: 03-Apr-2023 at 17:54
Видете само во регионов како се пратат проектите што се градат, Србија, Бугарија, Босна, оперираат фриленсери со дронови на дневно ниво. Јес да може и да се владини пропагандисти, сепак тоа кошта и пари и време, ама резултат има на ЈуТјуб секој ден. Кај нас има едвај вакви клошарски вести, од типот "многу гужва....", "до кога затворена улицата...." се така нешто површно и кусогледо.


Posted By: Влатко
Date Posted: 04-Apr-2023 at 07:22
Originally posted by user8642

Видете само во регионов како се пратат проектите што се градат, Србија, Бугарија, Босна, оперираат фриленсери со дронови на дневно ниво. Јес да може и да се владини пропагандисти, сепак тоа кошта и пари и време, ама резултат има на ЈуТјуб секој ден. Кај нас има едвај вакви клошарски вести, од типот "многу гужва....", "до кога затворена улицата...." се така нешто површно и кусогледо.


Затоа сме тука кај што сме, на сите нивоа во општеството.


Posted By: stef4o
Date Posted: 07-Apr-2023 at 16:46
Канал 5 репортажа: Интензивно се гради клучката кај Момин Поток

[tube]8dn2vNXFr3E[/tube]

https://kanal5.com.mk/kanal-5-reportazha-intenzivno-se-gradi-kluchkata-kaj-momin-potok/a576518 - https://kanal5.com.mk/kanal-5-reportazha-intenzivno-se-gradi-kluchkata-kaj-momin-potok/a576518

-------------
Carpe diem


Posted By: <Fresno>
Date Posted: 07-Apr-2023 at 18:19


Posted By: shkupjan166
Date Posted: 08-Apr-2023 at 00:43
Изворот на сликата?


Posted By: user8642
Date Posted: 08-Apr-2023 at 11:31
Од каде па сега ова? Далеку подобро од претходното со денивелиран кужен тек, ама зашто едноставно мајку му само ние како држава немаме јасна претстава што се гради? Па толку ли е тешко бе еден .јпг да се сподели со јавност?



Print Page | Close Window