Print Page | Close Window

Градска автобуска станица - Прилеп

Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Градска инфраструктура
Forum Discription: Улици, булевари, сигнализација, јавен превоз...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=422
Printed Date: 23-Aug-2025 at 14:40


Topic: Градска автобуска станица - Прилеп
Posted By: lslcrew
Subject: Градска автобуска станица - Прилеп
Date Posted: 19-Oct-2008 at 00:50
Еве некои рендери од општина Прилеп. Се надевам дека тука прилпчаните ќе се заангажираат малку повеќе па да добиеме некоја слика повеќе од терен.












Replies:
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 19-Oct-2008 at 02:58
Ако не се лажам, ова би требало да е овде:

41°20'39.10"N   21°32'25.66"E


Posted By: maestro
Date Posted: 19-Oct-2008 at 09:43
Оваа ќе се прави на истото место каде што беше старата?

-------------


Posted By: lslcrew
Date Posted: 19-Oct-2008 at 12:01
Колку што можам да заклучам според Google Earth, на таа локација моментално се наоѓа противпожарна бригада, ама не сум сигурен. Ај да почекаме прилепчаниве да се уклучат деновиве.


Posted By: beTon
Date Posted: 19-Oct-2008 at 12:31

Катната гаража ќе се наоѓа на местото на досегашната автобуска станица, која според Деталниот урбанистички план ќе се дислоцира во близината на железничката станица.

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=15&tabid=1&EditionID=1011&ArticleID=66526 - Време - 13.02.2007



Posted By: ovaj_stariov
Date Posted: 30-Oct-2008 at 04:20
Значи дефинитивно нема да биди на старото место,точно таму се гради катната гаража.
И јас слушнав дека ќе биди во близина на железничката станица.

Зградата нацртана до неа многу личи на противпожарната станица,најверојатно е таа,но недостасува една улица и ја прави сликата малку нејасна

на ова мислам


ако е по грешка испуштена улицата значи ќе се гради веднаш до против пожарната,на:

41 20' 21.03" N   21 32' 25.68" N


-------------
build.mk, гради форумска историја


Posted By: ovaj_stariov
Date Posted: 30-Oct-2008 at 04:23
Инаку заборавив да кажам,на терен нема апслутно ништо.

Сеуште се користи дел од пракингот на старото автобуска,што не е зафатен со градежни работи.


-------------
build.mk, гради форумска историја


Posted By: Cibi
Date Posted: 30-Oct-2008 at 14:08
kolku peroni ke ima avtobuskata stanica?


Posted By: Cibi
Date Posted: 30-Oct-2008 at 14:09
po crtezite gledam samo 5.mislam za grad kako prilep treba da ima od 7 do10 peroni.


Posted By: La Linea
Date Posted: 30-Oct-2008 at 14:23
7 перони за пристигнување и 24 за поаѓање овозможуваат во станицата дневно да циркулираат 450 возила. Во моментов искористеноста на капацитетот е двојно помала што значи дека во иднина автобуската станица може да овозможи континуирано и квлитетно користење на уште околу 250 автобуси


Ова го пишува на веб сајтот на Автобуската станица - Скопје
Скопје има 700 000 жители и има вкупно 12 перони кои се користат(од вкупно 24)
Прилеп има 70 000 жители, 10 пати помалку, и има 5 перони. Мислам дека бројката е на место... 

-------------
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!


Posted By: BOJAN
Date Posted: 06-Nov-2008 at 16:17
А како стои Пелагонија транс од Прилеп, работи ли, мене ми изгледа дека градот ќе добие нова автобуска станица, ама градскиот автопревозник ќе отиде во стечај? Дали има некој што воопшто се вози со автобус од Прилеп кон Скопје и кон Битола, прилепчани важат за фанови на возотNaughty.


Posted By: BlacK
Date Posted: 06-Nov-2008 at 16:28
Uuu sea ja vidov niskava.Fala bogu im tekna.Segasnata u Prilep e katastrofa.Se vozev pred nova godina.Stvarno ne lici na nisto.Ni eden grad ne bi trebalo da ima takvo nesto za prva slika pri vleguvanjeto za prv pat vo gradot.
Samo mi izgleda nekako mala za grad ko sto e Prilep.Sega ne znam kako e planirana,u Tetovo selskata i megjugradskata se eden objekt pa moze zaradi toa mi izgleda mn pomala ovaa.QuestionQuestionQuestion



Posted By: гитардемон
Date Posted: 06-Nov-2008 at 17:20

во битола имавме калдрма до влезот во автобуската 30тина години, наредени продавачи на песок и дрвосечачи, но, конечно се асфалтира патот и изгледа како авионска писта сепак, автобуската е во фаза на распаѓање, но бидејќи е на транскоп нивна е и должноста да се реновира. иако има неколку сегменти реновирани, 3-4 години е во таа фаза на половично-реновирана/во реновација. а за пероните, има 9, но никогаш не сум ги видел сите полни, а не ни биле, мислам најмногу што имам видено се четири или пет, а во битола има(ше) неколку меѓународни линии. а има уштедна т.н. селска, оттаму одат неколку автобуси за турција. сепак, најповеќето автобуси поаѓаат од пред спортската сала младост, но бидејќи сега е таму платен паркинг (го имавме во една нишка тука) не верувам дека ќе биди уште така.

п.с. шо бидна со рангирањето на автобуските станици кај нас? имаше во некој весник прочитав ќе се рангираат, но само тие што ќе се пријават на рангирање!?

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: ovaj_stariov
Date Posted: 06-Nov-2008 at 17:36
За тие што мислат дека автобуската е мала,само да му кажам дека досегашната автобуска немаше перони.
Најмногу што собираше беа два автобуси еден до друг.

Но и во таква состојба никогаш не видов дека некогаш се блокирала,дека некој автобус чекал и слично.
Затоа пероните се повеќе од доволно.

P.S. дај боже да ја направат,оти досега има само најави а на терен апсолутно ништо.


-------------
build.mk, гради форумска историја


Posted By: BlacK
Date Posted: 06-Nov-2008 at 18:09
Nema veze toa dali se polni peronite ili ne,treba da ima sigurno dovolen kapacitet za da primi povece od redovniot broj na avrobusi,bidejci treba da se planira od sega za naredni 10-15 godini bidejci gradovite ne stojat vo mesto se sirat se razvivaat,se zgolemuva protokot na lugje.
Zatoa rekov deka na proektot predvidenata avtobuska mi izgleda mala za grad od golemina na Prilep.


Posted By: Dragan
Date Posted: 24-Mar-2009 at 11:04
a pocnata e da se gradi avtobuskata???


Posted By: ovaj_stariov
Date Posted: 16-Jul-2009 at 01:04
Овде сум заборавил да ве корегирам.
Сега за сега нема никави најави за отпочнување на било какви активности.
Можи слободно да ја тргните ознаката дека објектов е во изградба.

Сеуште си ја користиме старата автобуска(ако можи така да се наречи)


-------------
build.mk, гради форумска историја


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 16-Jul-2009 at 01:43
Ок

Ставив статус „во најава“

Во очекување сме да ни соопштиш добри вести па да го ставиме симболот „во изградба“, овој пат без да погрешиме Smile


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 16-Jul-2009 at 01:45
Originally posted by ovaj_stariov


Сеуште си ја користиме старата автобуска(ако можи така да се наречи)

А зарем таму има простор да функционира автобуска станица, со оглед на тоа што се одвиваат работите на катната гаража?


Posted By: ovaj_stariov
Date Posted: 16-Jul-2009 at 01:57
По принцип катната гаража се гради на паркиралиштето што беше до автобуската и дел од автобуската.Така да има дел што може уште да се користи.

Деновиве ќе сликам само да за да видите колку е катастрофална ситуацијата таму.

-------------
build.mk, гради форумска историја


Posted By: mitatos
Date Posted: 16-Jul-2009 at 12:11
pocnat li e veke ovoj proekt ili ne?

-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: pbanks
Date Posted: 16-Jul-2009 at 12:12


те мрзи да читаш а? Одговорот е во последните 3-4 поста


Posted By: ovaj_stariov
Date Posted: 16-Nov-2009 at 18:55
eve edna dobra vest,zabelezete koga e datumot za naddavanje Smile

http://www.prilep.gov.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=796&Itemid=316


-------------
build.mk, гради форумска историја


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 18-Nov-2009 at 20:01

Еве и сиже од Нова Македонија. Ајде втора среќа  Smile

Нов тендер до изградба на автобуска станица во Прилеп





 

На нов тендер што го објави Министерството за транспорт и врски прилепската самоуправа ќе се обиде да најде инвеститор за изградба на современа автобуска станица. Автобуската станица треба да се гради во близина на Железничката станица

 

 
%20  
- Објектот е предвиден со урбанистичкиот план. Ќе има површина од 413 квадратни метри со висина од 7, 2 метри. Со тендерот е предвидено земјиштето да биде дадено под закуп на 40 години. Со изградбата на автобуската станица ќе се заокружи транспортниот центар во градот - вели Илија Карески, раководител на секторот за урбанизам во општината.

Вкупната вредност на земјиштето е над два милиони денари. Претходно пропадна тендерот со кој преку јавно приватно партнерство се бараше инвеститор за изградба на автобуската станица.
 
   
Автор: Ка.М.
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=111891018521&id=10&prilog=0&setIzdanie=21840


Posted By: lslcrew
Date Posted: 02-Dec-2009 at 02:47
Втор обид за автобуска станица

ПРИЛЕП - На површина од 4.200 квадратни метри, во близина на железничката станица во Прилеп, локалните власти предвидуваат да се гради функционална автобуска станица за современ транспорт на патници.

Според повикот од Министерството за транспорт и врски, инвеститорите можат да достават понуди до 21 декември за учество во лицитација по електронски пат за продажба на државното земјиште на кое ќе се гради автобуската станица. Право на учество имаат сите домашни и странски правни и физички лица регистрирани во Централниот регистар. Јавното електронско наддавање ќе се одржи на 30 декември, со почетна цена од 500 денари за квадратен метар.

Ова е втор обид да се најде инвеститор што ќе ја добие на користење автобуската станица за 40 години. Минатата година не успеа тендерот на општината за јавно-приватно партнерство. Имаше само една нецелосна понуда, со која беше предвидено приватниот партнер со автобуската да стопанисува 30 години. (МИА)

http://utrinski.com.mk/?ItemID=829094D38C80F54EB6DE347C7FC4944D


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 12-Mar-2010 at 00:51
Ај и трета мајка

Трет обид за нова автобуска станица во Прилеп

Нова објава на Министерството за транспорт и врски за давање под долготраен закуп на земјиштето на кое треба да никне градска автобуска станица во Прилеп. Земјиштето со површина од 4.267 метри квадратни и почетна цена од 2.133.500 денари (500 денари за метар квадратен) се дава под закуп од 40 години. Парцелата е опфатена со урбанистички план УАЕ бр. 21, дел урбан блок 21/2. Објектот треба да биде висок 7,2 метри и со површина од 413 метри квадратни, а ќе се гради непосредно до постоечката железничка станица, со што ќе се заокружи транспортниот центар во Прилеп.

Најповолниот понудувач се обврзува дека во рок од 6 месеци од солемнизирање на договорот, ќе обезбеди одобрение за градба на предвидениот објект, а истиот ќе го изгради во рокот предвиден согласно одредбите од Законот за градење, од денот кога одобрението за градба станало правосилно. Пријавите за учество можат да се доставуваат најдоцна до 07.04.2010, а јавното наддавање ќе се оддржи на 14.04.2010. Во првиот обид, општината не успеа да го реализира проектот преку јавно-приватно партнерство, а не беше успешен ни ../?p=676 - минатогодишниот обид на министерството, под исти услови како сегашниот.

http://www.build.com.mk/?p=2242 - http://www.build.com.mk/?p=2242


Posted By: PrilepGorazd
Date Posted: 12-Apr-2010 at 18:32
Originally posted by BOJAN

А како стои Пелагонија транс од Прилеп, работи ли, мене ми изгледа дека градот ќе добие нова автобуска станица, ама градскиот автопревозник ќе отиде во стечај? Дали има некој што воопшто се вози со автобус од Прилеп кон Скопје и кон Битола, прилепчани важат за фанови на возотNaughty.

Pelagonija Trans ne odi daleku. Jas se zanimavam so avtobusi i znam se za site firmi vo Makedonija, gazdata site avtobusi gi prodade ostanaa uste eden sanos s315.21, eden MB O303, MB O303 Europa, MB O304 i toj go prodava i 5 kombina... Imaa mnogu sanosi 415ki sega eden samo


Posted By: Тркало
Date Posted: 02-Feb-2012 at 16:08
Originally posted by La Linea

7 перони за пристигнување и 24 за поаѓање овозможуваат во станицата
дневно да циркулираат 450 возила. Во моментов искористеноста на
капацитетот е двојно помала што значи дека во иднина автобуската
станица може да овозможи континуирано и квлитетно користење на уште
околу 250 автобуси
Ова го пишува на веб сајтот на Автобуската станица - СкопјеСкопје има 700 000 жители и има вкупно 12 перони кои се користат(од вкупно 24)Прилеп има 70 000 жители, 10 пати помалку, и има 5 перони. Мислам дека бројката е на место... 


Не се доволни 5 перони поради една навидум небитна ситница.Прилеп е 'попатна станица, постојка' за линиите од/до :

- Охрид , Ресен, Битола и Крушево(над 50 тргнувања во двата правци)спрема Источна Македонија и Скопје од нивните превозници

- Поголем дел превозници од Централна/Источна Македонија (Кавадарци, Кочани, Радовиш, Струмица, Берово, Гевгелија) работат барем по една линија накај Битола и Охрид како универзитетски и туристички центри, во летен период бројот е зголемен

- линиите на Пелагонија Транс за Скопје, Кичево и Струмица (14)

- редовните линии за/од Крушево/Битола на секои ~ 30 мин. полни со студенти и средношколци

- меѓународни линии за Виена, Софија, Белград, Истанбул и Данска/Шведска

- поради немање друга опција често и автобусите со грчки шопинг тури или автобуси од екскурзии се паркирани тука

Бројот на национални и меѓународни превозници е над 20.Сличен е и бројот на локални (најчесто со комбе или минибуси) превозници до селата кои се уште еден проблем плус за капацитетот на оваа станица.
Во последен период дел од нив се префрлија со тргнувања од катната гаража и сега имаме два проблеми со гужва од патници и возила на катната гаража и немање доволно простор на *автобуската*.

Или ваква ситуација:
Чекам 15:00 автобус за Битола (две опции Принц Травел - Ресен и Скорпион - Крушево, значи две возила).Во 15:00 е поставен уште еден автобус на Пелагонија за Скопје, во 15:00 е тука и автобусот од Битола за Струмица и отприлика во тој период +/- 5 мин. и автобусот за Радовиш.
Ги додаваме и локалните превозници за селата и таксистите = проблем.Доволно е да ја видиш сликата и да го замислиш хаосот.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 04-Feb-2012 at 03:11


Добра анализа.

А еве ги и рендерите од 2008г:


1


2


3


4


5


6


7


8



Posted By: ovaj_stariov
Date Posted: 31-Oct-2012 at 18:51
Една добра вест од Прилеп
По неколку неуспешни обиди отуѓена парцелата за изградба на нова Автобуска станица



Денеска и вчера се одржаа електронските аукции за продажба на државно градежно земјиште за различни намени на повеќе локации од општинава. По неколку неуспешни обиди отуѓена е парцелата на местото од Противпожарниот дом на која ќе се гради Транспортен центар со Автобуска станица, бензинска пумпа и придружни деловни содржини.
Постигната е цена од 970 денари за квадратен метар. Исто така отуѓен е плацот за изградба на втората колективна зграда во кругот на Касарните.
Двете успешно спроведени аукции, кои беа со досега најбогата понуда, повторно предизвикаа голем интерес кај физичките и правни лица од градов и земјава. Станува збор за парцели од рамките на седмиот по ред јавен повик распишан од страна на Општина Прилеп кој се однесува на продажба на државно земјиште за изградба на индустриски погон од лесната незагадувачка индустрија, деловен објект во старата градска чаршија, колективна зграда во дворот на Касарните, како и изградба на транспортен центар на локацијата кај Пожарниот дом и 14 парцели за објекти за индивидуално домување.
Почетната цена за земјиштето наменето за погон во Индустриската зона Прилеп 1, како и објектите за индивидуално домување изнесуваше 61 денар, за Транспортниот центар стартната аукциска цена беше 880 денари, за колективната зграда 1 380 денари, додека за парцелата наменета за деловен објект во градската чаршија почетната цена беше највисока и изнесуваше 2 300 денари.
На двете електронски наддавања спроведени од одделението за управување со државно неизградено земјиште при Локалната самоуправа, учествувале 50тина правни и физички лица.
По објавата на неколку неуспешни тендери на вчерашната аукција отуѓена е парцелата со вкупна површина од 5 иљади 299 метри квадратни наменета за изградба на Транспортен центар на местото од сегашниот Противпожарен дом. Постигната е цена од 970 денари за квадрат. Исто така, отуѓен е плацот во дворот на Касарните наменет за колективна зграда по цена од 1520 денари за квадратен метар, како и земјиштето во старата градска чаршија кое достигна последна цена од 4 иљади 201 денар за квадрат. Повеќе од половината од плацевите наменети за објекти за индивидуално домување во новата населба Градина се отуѓени. Најповолните понудувачи на двете аукции за да станат нови сопственици треба да ги уплатат средствата во рок 15 дена од завршување на постапката на јавното наддавање.

http://www.kanalvizija.com/index.php/2011-06-30-23-44-03/327-avtobuska31 - http://www.kanalvizija.com/index.php/2011-06-30-23-44-03/327-avtobuska31

-------------
build.mk, гради форумска историја


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 01-Nov-2012 at 02:16
А каде ќе се префрли пожарната станица?


Posted By: ovaj_stariov
Date Posted: 01-Nov-2012 at 13:01
Originally posted by Cloverstack

А каде ќе се префрли пожарната станица?


Последно што слушнав дека возилата на пожарната ќе бидат разделени на три места низ градот со цел побрзо стигнување на одредената цел.
Сепак како главна база ќе биде старото ЕМУЦ на патот за Крушево не далеку од сегашната,другата дисперзирана база ќе биде во јавното претријатие СТЕРНА и за третото сеуште се барало решение.

Сепак ова го изјави градоначаникот на една пресконференција,дали е официално и колку е изводливо не знам,може @gjoko како позапознат со овие работи да даде свое мислење.

Вака некако,со црно сегашната пожарна,со црвено новата главна база,со плаво првата дисперзирана база.



-------------
build.mk, гради форумска историја


Posted By: gjoko
Date Posted: 01-Nov-2012 at 21:27
ги матит умот со три посебни единици.треба да се формираат 4 смени со по најмалку двајца возачи и двајца пожарникари,тоа е најмалку 16,по три места 48 луѓе во кои не е вкалкулирано дека некој се разболел,некој има годишен одмор ,и доаѓаме до бројка каде треба најмалку двојно повеќе од сегашните луѓе во единицата.

тоа се прави во Скопје каде градот е стварно голем и каде има релна потреба од дисперзирани единици.за Прилеп тоа е луксуз


Posted By: ovaj_stariov
Date Posted: 01-Nov-2012 at 22:26
Originally posted by gjoko

ги матит умот со три посебни единици.треба да се формираат 4 смени со по најмалку двајца возачи и двајца пожарникари,тоа е најмалку 16,по три места 48 луѓе во кои не е вкалкулирано дека некој се разболел,некој има годишен одмор ,и доаѓаме до бројка каде треба најмалку двојно повеќе од сегашните луѓе во единицата.

тоа се прави во Скопје каде градот е стварно голем и каде има релна потреба од дисперзирани единици.за Прилеп тоа е луксуз

Баш за тоа сакав мислење од некој навлезен во работите.Зошто вака на прв поглед изгледа интересно,но треба да се пресметаат позитивните и негативните страни на таков проект.

-------------
build.mk, гради форумска историја


Posted By: gjoko
Date Posted: 01-Nov-2012 at 22:54
па јас работам таму(преку МВР) а колега од Прилеп ми е Кочо што замина во пензија пред некое време .тоа што се нуди е убаво ама за богати држави и градови.брзината на пристигнување можи да се добие и со други методи,не само вака(тоа се тековни проблеми за друга тема)


Posted By: Тркало
Date Posted: 21-Nov-2012 at 18:03
Никнува нова автобуска станица во Прилеп, ќе ја менаџира „Пелагонија бус“
21/11/2012 // Пред 6 часа // ИНФРАСТРУКТУРА // Коментирај

Општина Прилеп денеска на електронска аукција ја продаде парцелата од 5.300 метри квадратни површина кај железничката станица, на која ќе се гради транспортен центар со нова автобуска станица.

Како купувач се јави Сања Шестакова, која најави дека станицата ќе биде пуштене идната година, а ќе се гради на површина од 500 до 700 метри квадратни, каде што ќе се сместат сите неопходни објекти и простор за автобуската станица. Исто така таа најави дека планираат се категоризират во прва категорија со работно време 24 часа.


Автобуската станица ќе ја менаџира фирмата „Пелагонија бус“.

„ Имаме искуство кога е во прашање автобускиот сообраќај. Сопственици сме на автобуските во Берово, Штип и Велес. Ќе се гради според стандарди и да се задоволат сите услови пропишани со закон за патен сообраќај“, вели Шестакова.


Веројатно оваа фирма Пелагонија Бус е сосем различна од превозникот Пелагонија Транс, газда на сегашната ‘станица‘.Само ме збуна ова дека се веќе газди на станиците во Берово, Штип и Велес.Мислам дека на првите две газда е Берово Транс , а третата порано беше Тедико...ај ќе го почекаме Sanos_A за посигурни информации од Истокот...

Во ваква нова ситуација, можат да размислат да го обноват делот од исклучокот кај Лагово, покрај Марфил и Сигурносно Стакло до под Железничка, за да не кружат на влез во Прилеп.


Posted By: ovaj_stariov
Date Posted: 21-Nov-2012 at 18:55
Јас имам информација дека во целата работа се вклучени руле-турс но не можам да потврдам 100%

Originally posted by Тркало


Во ваква нова ситуација, можат да размислат да го обноват делот од исклучокот кај Лагово, покрај Марфил и Сигурносно Стакло до под Железничка, за да не кружат на влез во Прилеп.
Интересна идеја,но мислам дека проблематична ќе биди улицата од терминалот до железничката станица која е доста тесна и минува низ еден рурален дел на градот.

-------------
build.mk, гради форумска историја


Posted By: Тркало
Date Posted: 02-Dec-2012 at 01:15
Originally posted by Тркало


Веројатно оваа фирма Пелагонија Бус е сосем различна од превозникот Пелагонија Транс, газда на сегашната ‘станица‘.Само ме збуна ова дека се веќе газди на станиците во Берово, Штип и Велес.Мислам дека на првите две газда е Берово Транс , а третата порано беше Тедико...ај ќе го почекаме Sanos_A за посигурни информации од Истокот...

Една потврда - Пелагонија Бус не е во никаква врска со превозникот Пелагонија Транс и е заедничка ќерка фирма на Руле Турс и Берово Транс кои веќе спомнав дека се концесионери или сопственици на АС во Берово и Скопје (веројатно како посебни субјекти) + Велес и Штип каде е ‘газда‘ заедничкиот субјект.
Од неврзани муабети слушнав и за нивна наводна заинтересираност за АС Охрид.


Posted By: ovaj_stariov
Date Posted: 18-Mar-2013 at 16:40
Една анимација,инаку засега на терен нема ништо
[tube]TeEHcW1FOm8[/tube]

-------------
build.mk, гради форумска историја


Posted By: ovaj_stariov
Date Posted: 19-Jun-2013 at 12:33
Веќе можи да ставите едно чеканче

Поставени камен темелите за новата автобуска станица





Во присуство на Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески, сопствениците, градоначалникот Марјан Ристески и пред голем број на граѓани, денеска беа поставени камен темелите на нова автобуска станица.
“Станицата ќе биде на 500 до 700 метри квадратни со сите неопходни објекти и простор за автобуската станица. Сакаме да се категоризираме во прва категорија со работно време 24 часа. Ќе има билетарница, тобако, да се издава простор под наем за други придружни објекти. Веќе имаме искуство во ова дејност. Сопственици сме на автобуски во Берово, Штип, Велес ”, вели Горан Трпкоски претставник на Фирмата „Пелагонија бус“. Според градоначалникот Марјан Ристески изградбата на нова современа автобуска станица во Прилеп се заговараше со децении, зашто сегашната во центарот на градот не задоволува никакви услови. Новиот поширок простор околу новата автобуска станица ќе се доуредува. - Во близина е железничката станица. Преку Европската унија и Владата заедно со локалната самоуправа се обезбедени средства за уредување на целиот простор што ќе ја зафаќа железничката станица - тротоарите, зелените површини, осветлувањето, сообраќајно уредување со кружни текови, изјави градоначалникот Ристески. Досегашниот Противпожарен дом, на чие место ќе се гради станицата, ќе биде дислоциран во старите простории на СОУ ,,Ристе Ристески – Ричко”. Новата автобуска станица ќе биде менаџирана од компанијата Пелагонија бус.

http://prilep.gov.mk/news/mk/postaveni-kamen-temelite-za-novata-avtobuska-stanica/ - http://prilep.gov.mk/news/mk/postaveni-kamen-temelite-za-novata-avtobuska-stanica/

-------------
build.mk, гради форумска историја


Posted By: kultuzin
Date Posted: 19-Jun-2013 at 12:36
Браво за Прилеп. Неверојатно колку брзо се развива овој град. 


Posted By: daci92
Date Posted: 19-Jun-2013 at 12:50
Да браво и јас сум изненаден од Прилеп ,него не ми е јасно ,зашто нема наведено изведувач на информативната табла ?


Posted By: ovaj_stariov
Date Posted: 19-Jun-2013 at 13:01
Јас не го делам мислењето дека Прилеп се развива којзнае колку многу, поточниот збор би бил се средува.
Под развивање барем јас разбирам економско зајакнување, а од многу време во Прилеп нема ништо ново на тој план.

И за средувањето можам да најдам доста забелешки за тоа како неплански се прават многу работи, но општо земено во таа свера од сите гарнитури што го воделе градот оваа е дефинитивно најдобра досега.

-------------
build.mk, гради форумска историја


Posted By: zabegan
Date Posted: 20-Jun-2013 at 15:31
новиов проект мене ми се чини како подобар од стариот, ако ги споредиме


-------------
Architects create dreams...politicians create nightmares


Posted By: Тркало
Date Posted: 20-Jun-2013 at 17:47
Originally posted by zabegan

новиов проект мене ми се чини како подобар од стариот, ако ги споредиме



Исто и мене.Дополнително, дури сега можам да се ориентирам точно како ќе е се поставено, покрај бензинската на Макпетрол...т.е. после добро загледување гледам дека е сосема нова бензинска

И дали според видеото, ќе се спојат Војводинска со улицата кон индустриската зона и стариот пат за Битола? Исто и 4 ленти за ул.516 и булеварот Гоце Делчев?
http://s820.photobucket.com/user/Galeb_Oh/media/Screenshot_1_zps21765f3e.png.html">


Posted By: S.P.Q.R.
Date Posted: 20-Jun-2013 at 22:50

Според новиот ГУП за Прилеп, треба да се спојат Војводинска и Трајко Николоски (улицата што води за стариот пат за Битола), баш како што има нацртано Тркало, патот треба или да оди со тунел или со мост над пругата. Додека улицата што е пишана 516 треба да се затвори т.е. да не постои сегашниот премин за возила преку пругата поради небезбедност. Исто така предвидено е кај што се спојува Булеварот со Војводинска и Егејска да има кружен тек. Булеварот, Улицата Трајко Николоски, улицата Леце Котески (патот за Крушево)според ГУП треба да бидат со 4 ленти и средишно зеленило.

-------------
Македонија е во дилема дали да одбере ужас без крај или ужасен крај


Posted By: BOJAN
Date Posted: 15-Sep-2013 at 10:15
Има ли некој информации и фото-материјали до каде е изградбата на прилепската автобуска станица? Претпоставувам дека барем дел од објектот е подигнат. Со каква динамика се работи?


Posted By: ovaj_stariov
Date Posted: 17-Sep-2013 at 00:03
Баш сношти поминав има некои ископување налик на темели и ништо друго, сакав да сликам но веќе беше затемнето, ама реално и нема што да се види.

Додека пожарната не се пресели во новиот објект не очекувам некоја градежна офанзива тука.

-------------
build.mk, гради форумска историја


Posted By: Dexter26
Date Posted: 23-Nov-2013 at 19:20
Среќа во несреќа, градежен работник паднал од овој објект во изградба, завршил со повреди, но барем извадил жива глава.
 
На Интернет страницата кон која води наредниот линк е објавен и видео клип поврзан со конкретната статија.
 
http://www.telma.com.mk/index.php?task=content&cat=1&rub=6&item=32596 - http://www.telma.com.mk/index.php?task=content&cat=1&rub=6&item=32596
 

РАБОТНИК ОД СКОПЈЕ ТЕШКО ПОВРЕДЕН ПРИ ПАД ОД СКЕЛЕ ВО ПРИЛЕП

 
22.11.2013
 

 
Градежен работник од скопската фирма „Ама-стил“ изутрината околу 9 часот е повреден при пад од металната конструкција  при изградба на новата автобуска станица во Прилеп.Тони Петрески (41),паднал од 8 метри височина, при што се урнала и металната конструкција.Тој се здобил со тешки телесни повреди, па од градската болница во Прилеп, е префрлен на клиниката за трауматологија во Скопје.
 
„Човекот беше легнат на основата на градежниот објект, веднаш покрај него беше падната целата конструкција од скелето, се жалеше на големи болки. Се работи за повреди на карлицата, повреди на рбетниот столб, повреди на градниот кош и повреди на нозете“, изјави д-р Гоце Јонзоски, началник на службата за итна медицинска помош.
Вработените во Ама стил кои работат на објектот, велат дека Петрески е работник со искуство. Од фирма инвеститор- Пелагонија бус пак велат дека тој несоодветно се качувал по скалата.Но,истрагата ќе покаже кои се причинита за несреќата, невниманието на работникот или пак пропусти во работата на фирмата подизведувач.

 
„Не се качувал од внатре како што треба се качувал по скалата од надвор и таман дошол горе колку да се фати за кровот, малку се занишал и како паднал, го виделе другите работници кога бил долу паднат“, изјави Пецо Ефтимџиоски, вработен во Пелагонија бус-Скопје.
 
Инвестицијата за новата автобуска станица се проценува на околу милион евра. Овој проект беше дел од изборната програма на градоначалникот Марјан Ристески.
 
[ Моника Талеска ]



Posted By: ovaj_stariov
Date Posted: 09-Mar-2014 at 18:48
Тука веќе има напредок, не е како што беше на рендерите стаклениот дел е доста намален.

http://s389.photobucket.com/user/alek_di/media/CAM00073_zps2a4d91f2.jpg.html">
http://s389.photobucket.com/user/alek_di/media/CAM00072_zps1001993b.jpg.html">
И една малку матна од далеку, десно се поставени и темелите на бензиската, колку што можев да залележам ја гради некоја струмичка фирма (Џет Оил или така нешто)
http://s389.photobucket.com/user/alek_di/media/CAM00071_zpsb2579b49.jpg.html">

-------------
build.mk, гради форумска историја



Print Page | Close Window