НАЈ
Printed From: build.mk
Category: Останати теми
Forum Name: Останати теми
Forum Discription:
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=470
Printed Date: 29-Mar-2024 at 07:47
Topic: НАЈ
Posted By: gotsomekicks
Subject: НАЈ
Date Posted: 14-Sep-2007 at 19:09
Ako ne ste go videle ova:
Заврши изградбата на највисоката зграда во Кина
14.09.2007
По десетгодишни одложувања, заврши изградбата на највисоката зграда во Кина.
Тоа е новиот облакодер, кој се издига во небото над Шангај, висок
492 метри. Објектот што има 101 кат го градеше јапонска градежна
компанија.
Зградата, чија изградба чинеше речиси милијарда долари, ќе биде
официјално отворена за време на одржувањето на Олимписките игри во
Пекинг идната година.
|
Replies:
Posted By: Vladimir P
Date Posted: 22-Nov-2008 at 13:14
Атлантис хотел во Дубаи
http://www.dubaishortstay.com/hotel/atlantis-the-palm-dubai.asp# - http://www.dubaishortstay.com/hotel/atlantis-the-palm-dubai.asp#
[TUBE]AK_9ZTKKRg[/TUBE]
http://www.youtube.com/watch?v=-AK_9ZTKKRg - http://www.youtube.com/watch?v=-AK_9ZTKKRg
------------- Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 22-Nov-2008 at 23:46
Неможам да кажам дека не е импресивно но јас лично не сум одушевен од сите работи што се градат во Дубаи. Конкретно и кај островата во форма на континентите и кај Palm island ми пречат формите кои се земени. Од птичја перспектива изгледа премногу вештачки и тоа не ми се допаѓа.
|
Posted By: zabegan
Date Posted: 23-Nov-2008 at 02:33
епа одговара на темата, значи не се грижат за изгледот туку да биде НАЈ- на светот
|
Posted By: dejan
Date Posted: 23-Nov-2008 at 04:08
Мислам малку премногу се занесуваат во Дубаи со овие градби и се какви ‘чуда‘. Од почеток беа интересни, ама веќе не се и се ова што се гради еден ден ке остаре и веќе нема да биде интересно и што тогаш?
|
Posted By: Vladimir P
Date Posted: 23-Nov-2008 at 18:22
Originally posted by dejan
... еден ден ке остаре и веќе нема да биде интересно и што тогаш?
|
Ќе срушат и ќе градат уште поголемо, додека им тече чешмичето
------------- Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/
|
Posted By: zabegan
Date Posted: 23-Nov-2008 at 21:41
Originally posted by Vladimir P
Originally posted by dejan
... еден ден ке остаре и веќе нема да биде интересно и што тогаш?
|
Ќе срушат и ќе градат уште поголемо, додека им тече чешмичето
| не бе па и ти, за илјада години ќе бидат древните светски чуда
|
Posted By: Vladimir P
Date Posted: 25-Nov-2008 at 14:12
Најголема дигитална библиотека ЕВРОПЕАНА
Падна европската дигитална библиотека
|
|
ЕУ отвори дигитална библиотека |
Европската унија мораше да го затвори сајтот на новата дигитална библиотека веднаш по отворањето поради огромен интерес на
јавноста.
„Европеана“ вклучува слики, фотографии, филмови, книги, мапи и ракописи од илјада музеи, државни библиотеки и архиви, а се
очекува одново да се отвори во декември, по технолошките подобрувања.
Ако сакате одблиску да ја видите Мона Лиза или некоја партитура од Моцарт, подгответе се за изненадување бидејќи ќе се појави
порака дека страничката привремено не е достапна поради огромен интерес.
Така,
дигиталната библиотека стана жртва на сопствениот успех и мораше да се
затвори само по еден час откако на неа се обидоа да влезат преку 10
милиони посетители, двојно повеќе од очекуваното и дваесет пати повеќе
од она на серверот на Европската унија.
Портпарол на
Европската комисија рече дека „ова вредеше да се направи и дека
културата е многу популарна, повеќе одошто сонувавме“.
Непосредно пред отворањето, системот ги удвои серверите од три на шест и таа почна накусо да работи.
Сега ќе се направат тестови за да се обезбеди дека библиотеката ќе остане отворена пред заинтересираните да го загубат својот
интерес.
Во четвртокот, најмногу посетители имало од Германија, Франција и Шпанија, но 4% од барањата дошле од САД.
Страничката наречена „Европеана" вклучува филмови, фотографии, мапи и записи од илјадници музеи, национални библиотеки и архиви.
Од Хомеровата „Одисеја“ па до падот на Берлинскиот ѕид, две илјади години европска култура и историја стануваат дигитално
достапни.
Проектот го водеше Франција, загрижена дека напорите на „Гугл“ да објави милиони книги „он-лајн“, би довеле до американска
доминација во светската култура.
„Европеана“ стартува со околу 2 милиони дигитални наслови, од кои речиси половина доаѓаат од Франција.
Но постојат надежи дека до 2010 години, библиотеката ќе брои 10 милиони наслови.
„Гугл“ ја поздрави „Европеана“, велејќи дека се радува на соработката што би резултирала со најголемиот технолошки скок во
ширење на знаењето по времето кога Гутенберг ја измисли печатарската преса.
http://www.bbc.co.uk/macedonian/news/story/2008/11/081120_eu_lybrary.shtml - http://www.bbc.co.uk/macedonian/news/story/2008/11/081120_eu_lybrary.shtml
|
------------- Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/
|
Posted By: Vladimir P
Date Posted: 29-Nov-2008 at 13:43
Една од нај кич фасади во Скопје
Кип на слобода, ужас.
------------- Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/
|
Posted By: Vladimir P
Date Posted: 02-Dec-2008 at 19:06
Дефинитивно најружната надградба во центарот
------------- Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/
|
Posted By: beTon
Date Posted: 02-Dec-2008 at 19:33
незнам што е полошо рекламата или подкровјето, фали уште една сателитска антена и да биде нај топ на плоштад кој фаќа сеир од горе знае некој, мислам дека се канцеларии нечии или?!
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 02-Dec-2008 at 19:36
Доградбата беше евидентирана и во урбано дивјаштво. Не знам како можело да се дозволи она... Нема друг збор освен криминал
А плус гадно е до немајкаде
|
Posted By: Б.Ѓ.Т
Date Posted: 02-Dec-2008 at 23:43
toa ama nikad ne sum go zabelezal ke da sum slep,reklamata sum ja videl ama toa do nea ne,neznam samo kako mozelo da se dozvoli toa da se naprai ama kaj nas se e dozvoleno ako platish,bravo za toj sto si se prosiril ama ubavo mesti si nasaol
sto ne ja trgnal i reklamata da ne mu smeta i da si se prosirel i nataka ili toa mesto ko dvorce si go koristi???
|
Posted By: гитардемон
Date Posted: 03-Dec-2008 at 00:02
Па и билбордот е од поубавите машала, не им треба сателитска чинија, билбордот прима сигнал. Офтопик, ама мислам само во Македонија има вакви билборди-ламарини. На ништо не личат. Барем кога го зафаќаат цел простор во градовите низ Македонија, нека личат на нешто.
------------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 10-Dec-2008 at 13:49
Најголемите електрани во светот... http://www.industcards.com/top-100-pt-1.htm - линк
Првите 4 места им припаѓаат на хирдоцентралите. Еве ги прво и второ место
1 Итаипу 14,750 MW - Парана, Бразил/Парагвај
2 Три клисури 13,490 MW, Јангцекјанг, Кина
Лифтовите за бродови во изградба
Бонус.... мост на Јангцекјанг некаде пред браната
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 25-Dec-2008 at 06:43
Трусно подрачје...........
|
Posted By: Б.Ѓ.Т
Date Posted: 25-Dec-2008 at 10:31
super sliki lsl,samo prvata ne mi se sviga
|
Posted By: Vladimir P
Date Posted: 25-Dec-2008 at 11:14
Без коментар, SF
------------- Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/
|
Posted By: dejan
Date Posted: 25-Dec-2008 at 13:47
Лелеј каде беше тоа? Токио?
|
Posted By: Б.Ѓ.Т
Date Posted: 25-Dec-2008 at 14:25
Највисоките Згради во Светот
Дали
знаевте дека зградата Taipei 101 е највисока зграда во Светот, дека во
Кина се наогаат највисоките згради!? Кои се тие? Во продолжение ви ја
даваме листата од 10те Највисоки згради на Светот и некои значајни
работи за истите.
Зградата Taipei 101 изградена во 2004
година е сеуште Највисоката зграда на Светот со висина од 509метри и
101 спрат. Овде е инсталиран и најбрзиот патнички лифт во светот кој
нагоре се движи со брзина од 1 010метри/минута, а надолу со
600метри/минута, преведено со 60,6 км/ч .
Petronas Towers висока 452метри, 88
спрата. Конструкцијата на двете кули беше завршена во 1998година. Во
моментот Petronas Towers се највисоките кули близначки во Светот.
До 1998година, највисоките кули
близначки беа во САД. Но ова се смени кога Petronas Towers во Malaysia
се изградија. Тие беа и највосоки воопшто додека во 2004година не се
изгради Taipei 101 која ги надмина Petronas Towers.
Sears Tower, Chicago е висока
442метри со 108 спрата. Изградена е во 1974година, и стана највисока
кула во САД изненадувајќи го World Trade Center во New York.
Jin Mao, Shanghai, China, завршена
во 1998година, висока 421метар, 88 спрата, и изградена врз улица ја
прави највисоката и најдолга обсервациона кула во China.
Two International Finance Centre,
Hong Kong, China; се издига високо над Hong Kong со нејзините 415метри
и 88 спрата. Во моментов е на шестото место а беше финиширана во
2003година.
CITIC Plaza, Guangzhou, China е
завршена во 1997година и беше највисока кула во China се до 1998год.
кога беше изградена Jin Mao. Оваа зграда е висока 391метар и има 80
спрата.
Shun Hing Square, Shenzhen, China,
трета по висина во China а осма во Светот. Висока е 384метри и има 69
спрата. Изградена е во 1996година и е највисока зграда направена од
челик.
Empire State Building, New York, со
познатотто Big Apple, е една од најголемите туристички атракции. Висока
381метар со 102 спрата беше финиширана во 1931година и беше најголемата
структура на Земјата. Заедно со World Trade Center(417метри) во New
York и Twin Towers(415метри) се до терористичкиот напад во 2001год беа
највисоки кули во New York. Од тогаш највисока во New York е Empire
State Building.
Central Plaza, Hong Kong,
China(1992год), ја заокружува листата на Највисоки 10 Згради во Светот.
Оваа висока структура се издига на височина од 374метри со 78 спрата. http://bluezone.com.mk/poveke.aspx?id=1686 |
|
Posted By: Б.Ѓ.Т
Date Posted: 25-Dec-2008 at 14:35
Десетте архитектонски чуда во Дубаи
Дубаи
е еден од урбаните центри кои најбрзо се развиваат во историјата на
човештвото. На својата територија постојат градби кои го носат епитетот
“најголеми”, “највисоки”, “најскапи” на светот. Од мал пристанишен град
се трансформираше со неизмерно богата метропола, а во продолжение Ви ги
претставуваме десетте архитектонски чуда на Дубаи.
10. Emirates Towers
Ова
е една од “најстарите” градби и првиот симбол на Дубаи како град кој
сака да биде препознатлив. Се состои од две индивидуални структури. Во
едната се наоѓаат канцелариски простирии, а во другата – хотел. Првата
кула е повисока и според височината се наоѓа на дванаесеттото место во
светот. Во хотелскиот дел собите чинат по 420 долари од ноќевање.
9. Пристаништето во Дубаи
По
завршувањето на градбата, ова ќе биде најголемото пристаниште изградено
на светот. Иако е завршена само првата фаза од изградбата, според
големината веќе го надминува пристаништето Del Ray во Калифорнија. Ќе
се состои од преку 200 високи згради и комплекси, вклучувајќи ги и
Dubai Internet City, Media City, како и американскиот универзитет.
8. Business Bay
Во
срцето на градот се создава простор, за кој се очекува дека ќе биде
финансискиот епицентар на Блискиот Исток, а подоцна и на светот. Се
наоѓа во средишниот дел на комерцијалниот кварт, а во иднина ќе се
состои од 230 згради и ќе претставува адекватен одговор на Manhattan,
Tokyo и останатите деловни и финансиски центри.
7. Mall of Arabia
Ќе
претставува најголемиот трговски центар на светот, поголем дури и од
оној во Dongguan во Кина. На две нивоа ќе се изградат објекти за забава
и шопинг, потоа хотели на врвот, како и локации за спорт, но и
најголемата Starbucks кафетерија.
6. Burj Al Arab
Препознатлив
ширум светот по својот оригинален облик на едро, Burj Al Arab е
највисокиот хотел на светот, изграден на вештачки остров во близина на
крајбрежјето на Дубаи. Цените за користење на една соба во хотелот со
седум ѕвезди чини од 1.000 долари па сè до 28.000 долари за кралскиот
апартман. Дизајниран во форма на едро, тој претставува симбол на
градот.
5. Hydropolis
Првото
луксузно одморалиште под вода наречено Hydropolis ќе се изгради
недалеку од хотелот Burj Al Arab. Ќе се наоѓа на 20 метри под нивото на
морето во Персискиот залив, а конструкцијата ќе се состои од челик,
бетон и плексиглас. Ќе може да прими 2.200 гости, а неговата изградба
ќе чини преку милијарда долари. Почетокот на изградбата на ова чудо
многупати беше одложувано, така да постои можност да не се случи во ова
столети, ако тоа и воопшто се случи.
4. The World Islands
Најголемиот
светски архипелаг изграден од раката на човекот се наоѓа, а каде на
друго место, освен во близина на крајбрежјето на Дубаи. Дизајниран на
таков начин, да ја претставува мапата на светот со преку 300 посебни
острови. Еден од најскапите проекти е предвиден за престој на жители
кои се спремни да платат од 1 до 15 милиони долари за куќа на ова
необично место. Се шпекулираше дека Brad Pitt и Angelina Jolie купиле
остров на местото од Етиопија, но подоцна тоа беше дематирано.
3. Dubailand
Моментално
Walt Disney World на Флорида е најголемиот тематски парк на светот.
Сепак, како стојат работите, Dubailand со два пати поголема површина од
2015 година ќе го превземе приматот од ова престижно место. Ќе има 45
“мега проекти” и 200 помали кое ќе чини неверојатни 6 милијарди долари.
2. Острови во форма на палма
Најпрепознатливите
острови се изградени исто така во Дубаи. Конструирањето на првата од
трите предвидени палми започна во јули 2001 година, а првите жители
почнаа да се вселуваат во јануари 2006 година. Останатите две пални,
сеуште се во изградба. Магнатот за недвижности, Donald Trump во
момнетов лично е ангажиран во изградбата на Palm Trump International
Hotel и кулата на ова место.
1. Burj Dubai
Врвот
на достигнувањата на светските архитекти кои во Дубаи “си играат
Господ” дефинитивно е најголемата кула на светот Burj Arab. Нејзиното
завршување се очекува во средината на следната година, а со
моменталната висина ја престигна и славната Taipei 101 во Тајван.
Направена е од 330.000 кубни метри бетон, 39.000 кубни метри челик, а
ќе ја покријат 142.000 квадратни метри стакло. Во неа ќе се наоѓаат 56
лифтови кои ќе се движат со брзина од 1,75 до 10 метри во секунда. За
посетителите ќе биде отворен во септември 2009 година. Цената на
квадратен метар канцелариски и станбен простор ќе направи да помислите
дека Manhattan е џабе локација.
http://bluezone.com.mk/poveke.aspx?id=1634 |
|
Posted By: Vladimir P
Date Posted: 15-Jan-2009 at 12:19
Стопирана e изградба на најголемата зграда во светот во Дубаи поради светската економска криза
Слики од изградбата и самата визија http://www.burjdubai.com/ - http://www.burjdubai.com/
------------- Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/
|
Posted By: гитардемон
Date Posted: 18-Jan-2009 at 23:36
[tube]0p2C4-VtYvc&feature=related[/tube]
Мислам дека овие се најголемите локомотиви што ги имам видено во животот Покрај тоа, 9 се една зад друга.
------------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
Posted By: Vladimir P
Date Posted: 19-Jan-2009 at 00:28
Мамут на General Electric ES40DC со снага од негде 4000 КS sekoja
Обично влечат 200 вагони или кобасица од 3300 метри
------------- Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 19-Jan-2009 at 02:24
Ова изгледа стварно феноменално
|
Posted By: dejan
Date Posted: 19-Jan-2009 at 04:35
Во Токио;
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=346504 - Повеќе тука
611m чудо ке биде.
|
Posted By: beTon
Date Posted: 19-Jan-2009 at 14:44
http://en.wikipedia.org/wiki/Road_train - en.wikipedia.org/wiki/Road_train [tube]nPyR0namWfk[/tube] The owner of this truck is American, called Jeremy Hart hitches. His truck is 182 foot = 55.47 meters Road Train www.channel4.com/4car/gl/gallery/gallery/588/5
|
Posted By: zabegan
Date Posted: 19-Jan-2009 at 15:17
сум а гледал таа направата од клипчето на емисија на Discovery, мислам дека се викаше Monster moves пренесуваа една стара локомотива од Јужна Африка до Шкотска, не можев да најдам подетално клипче за неа
|
Posted By: La Linea
Date Posted: 19-Jan-2009 at 18:52
Ваљда еден од оние вагони е резерварот
------------- Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
Posted By: Vladimir P
Date Posted: 19-Jan-2009 at 23:58
Washington 1861
Washington 2009
Се во пропаганада
------------- Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 02-Feb-2009 at 18:21
Аеродромот во Франкфурт. Видете ги крановите
http://imageshack.us"> http://g.imageshack.us/img125/1429737rf3.jpg/1/">
http://imageshack.us"> http://g.imageshack.us/img70/2ii9vsgdl0.jpg/1/">
|
Posted By: dejan
Date Posted: 03-Feb-2009 at 04:10
Мм..како чечкалици ми личат
Него ли видете ја оваа слика од санкт Петербург
|
Posted By: anDarko
Date Posted: 11-Feb-2009 at 17:19
шумата од кранови е од градбата на новата железничка станица (AiRail Centre) која ќе го сервисира франкфуртскиот аеродром...чудовиште од објект...неверојатно е колку брзо се гради, секој месец забележувам разлика...до летово ќе се пушти во употреба...
Originally posted by pbanks
Аеродромот во Франкфурт. Видете ги крановите
|
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 14-Feb-2009 at 13:01
Lotus Temple India
|
Posted By: гитардемон
Date Posted: 25-Feb-2009 at 18:39
[tube]3Y5b96hwkXc&feature=channel[/tube]
браво за дечкото што го снимил ова, силни нозе треба инаку 5 ѕвезди има видеото, а некои тврдат таму дека се звуци од авиони. но јас мислам дека се возовите, има осцилации по секој вагон, не ќе да е од авион
------------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
Posted By: Vladimir P
Date Posted: 25-Feb-2009 at 19:51
Кога сме кај брзините
[TUBE]8yszy1wltw8&feature=channel_page[/TUBE]
------------- Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 08-Apr-2009 at 19:23
Originally posted by Vladimir P
Стопирана e изградба на најголемата зграда во светот во Дубаи поради светската економска криза
Слики од изградбата и самата визија http://www.burjdubai.com/ - http://www.burjdubai.com/
|
Истовремено, продолжена е изградбата на најголемиот хотел на светот, 330m високиот Ryugyong хотел во Пјонгјанг, Северна Кореа. Ваљда за инает на светската криза Хотелот се гради од 1987 а од 1992 година се наоѓаше во оваа состојба
Прв пат гледам рендер за ова чудо
Еве го прогресот
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 08-Apr-2009 at 19:28
Зградава еднаш доби некоја "награда" лани за светски најгрд објект! Мене ми делува како некоја зграда од времето на војната во Босна или некоја снимка од Чеченија на времето или нешто такво како воено поле ме потсеќа. Сега ова стаклава колку толку оправаат видик, ама се мислам дека првичкиот проект е без стаклава.
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 08-Apr-2009 at 20:27
Кога сме кај Пјонгјанг, еве уште нешто НАЈ!
Рунградо стадионот кој има капацитет од 150 илјади.
Прекрасен!
1
2
3
4
|
Posted By: гитардемон
Date Posted: 08-Apr-2009 at 21:56
За стадионот не знам, ама за масовните игри во чест на 'великиот претседател и син му' (диктаторската фамилија) се навистина светско чудо. Видете mass games на јутуб, има бескрајни да не постирам, ќе се уверите. Инаку за хотелот, покрај сите глупости поврзани со него, читав и дека е многу лошо изведен почетниот дел и има голема веројатност да се сруши (така пишува на википедија), дека шахтите за лифтовите биле грешно конструирани, и милијарда работи. А најјако од сè, па во С. Кореја одат 3 туристи годишно, кој ќе го користи ова чудото?
------------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 08-Apr-2009 at 22:01
Originally posted by гитардемон
За стадионот не знам, ама за масовните игри во чест на 'великиот претседател и син му' (диктаторската фамилија) се навистина светско чудо. Видете mass games на јутуб, има бескрајни да не постирам, ќе се уверите. Инаку за хотелот, покрај сите глупости поврзани со него, читав и дека е многу лошо изведен почетниот дел и има голема веројатност да се сруши (така пишува на википедија), дека шахтите за лифтовите биле грешно конструирани, и милијарда работи. А најјако од сè, па во С. Кореја одат 3 туристи годишно, кој ќе го користи ова чудото?
|
Истите луѓе што го користат масивниот 2х4 автопат кој води од Пјонгјанг до Јужнокорејската граница
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 14-Apr-2009 at 02:43
Анорексична архитектура
|
|
Како што популацијата на нашава планета се зголемува, можеби ваква ќе
биде архитектурата во иднината, зградите ќе стануваат се повисоки и
потенки. Погледнете неколку ултра тенки архитектонски примероци околу
светот кои го редефинираат терминот „тесно живеење“.
Најтенките куќи низ светот - Лондон
Оваа куќа (лево) широка само еден метар и три метри висока, беше продадена за речиси еден милион долари.
Неколку тенки архитектонски примероци изгубени покрај облакодерите во Њујорк.
Ниту Европа не е имуна на трендот на тесното живеење. Една од
најтенките згради во светот се наоѓа во Амстердам, на Singel бр.7. Оваа
малечка куќа е само еден метар широка речиси колку надворешната врата.
Луѓето кои живеат таму мора да се на доживотна диета.
Oude Hoogstraat 22, Амстердам (лево), а десно - Kloveniersburgwal, 26
(сопствениците го претворија нивниот дом во музеј (и веројатно се
преселиле на некое поширроко место)).
Уште една слабичка куќа во Амстердам. Пробајте само да внесете мебел.
http://www.365.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=3882&Itemid=2
|
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 14-Apr-2009 at 02:45
Тесно живеење
|
|
Дали можете да замислите како е да се живее во куќа широка 1 метар и
висока 10? Една ваква градба во Бразил предизвика внимание кај
медиумите деновиве: таа има 3 ката и е дизајн на Хеленита, која е
воедно и среќен сопственик на оваа куќа.
Во прво време, општината не и издала дозвола да ја изгради, но потоа
сфатила дека токму оваа куќа би можела да стане туристичка точка за
малото гратче од 12.000 жители.
Пред куќата има клупи каде туристите може да одморат гледајќи во оваа
необична градба. Некои пак, се пољубопитни и прашуваат за дозвола да
влезат внатре и да изнудат некоја фотка со своите апарати.
Хеленита планира да изгради и четврт кат - место за опуштање, скара и рекреација.
| http://www.365.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=1320&Itemid=2
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 18-May-2009 at 21:49
Posted By: vardar
Date Posted: 19-May-2009 at 05:05
Да не беше зафрканција ќе беше интересно. http://www.wired.com/autopia/2009/03/the-hotelicopte/ - ЛИНК
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 19-May-2009 at 08:42
Го собрав на брзина од ССЦ немав време да проверувам дали е заебанција . Сепак ми одговараше со оние дугачки камиони и возови што ги постиравме поназад во нишката.
|
Posted By: zabegan
Date Posted: 19-May-2009 at 14:17
можеби овој е заебанција, ама русите имаат направено обид за ваков
хеликоптер (како авион со ротори од двете страни) наречен V-12
|
Posted By: beTon
Date Posted: 30-May-2009 at 01:06
[tube]kKsWTdjnXiw[/tube]
[tube]bwNvRZAKCSY[/tube]
[tube]s7UJ66u941g[/tube]
|
Posted By: beTon
Date Posted: 30-May-2009 at 01:07
Тула по тула ја пренела својата куќа за 23 години
Британката
Меј Алис Севиџ решила да го премести својот дом дел по дел од
Хертфордшир во Норфолк, кои се оддалечени речиси 200 километри, за да го спаси од уништување
За проект почнат од љубов, тоа било „направи сам“ работа на векот.
Тула по тула, една упорна стара дама го демонтирала својот дом
извлекувајќи го секој средновековен клинец од старата дабова
конструкција, потоа ги подредила и нумерирала илјадниците ќерамиди,
тудорските камини и елизабетанските оловни огледала во камиони и
почнала со повторна градба на куќата на која и' го посветила својот
живот. Долго пред конзервацијата на старите градби да стане модерна,
Меј Алис Севиџ решила да го премести својот дом дел по дел од
Хертфордшир во Норфолк, кои се оддалечени, речиси 200 километри, за да
го спаси од уништување. Решителната Меј поминала 23 работни години
вложувајќи труд од љубов, борејќи се со властите, инсектите, стаорците
и влошеното здравје, придружувана единствено од нејзиното верно куче
Саша. Сега нејзината неверојатна приказна е раскажана првпат од
нејзината внука, Кристина Адамс, во книга за изгубената љубов,
решителноста и болните тајни на една жена, се вели во написот на „Дејли
мејл“.
Родена во Стретам, јужен Лондон, во 1911 година, Меј
живеела сиромашно уште од 10-годишна возраст. Кога имала 16 години се
запознала со Денис Вотсон, талентиран актер за шекспировски улоги, кој
бил многу постар од неа. Тие планирале да се земат, но Денис починал
ненадејно во 1938 година. Меј никогаш не закрепнала од овој суров удар
на судбината и го носела свршеничкиот прстен цел живот. Таа се повлекла
во себе и во 1947 година купила стара куќа во Вер, Хертфордшир и сакала
да ја реставрира. Куќата била изградена во 1450 година, за богат монарх,
и имала специфична архитектура за тој период. Меј ангажирала градежници
да и' го поправат покривот, но останатата работа, вклучувајќи го
ѕидањето, реставрирањето на столаријата, подовите, монтирањето стакла
на прозорците, стружењето малтер и 20 слоја тапети од ѕидовите, таа го
завршила сосема сама.
БИТКА ДОЛГА 15 ГОДИНИ
Во
1953 година, од Градскиот совет и рекле дека куќата ќе и биде срушена
зашто се наоѓа на трасата на улица што треба да биде направена. Тогаш
почнала битката. Меј решила да ја спаси куќата и 15 години се борела
против плановите на Советот, постојано пишувајќи им. Ако оваа мала куќа
навистина ви пречи, побрзо ќе ја преместам и повторно ќе ја изградам,
отколку да ви дозволам да ја срушите - вели во писмата.
Во 1969
година, кога Меј имала 58 години, пред нејзината порта дошле булдожери.
За да ја спаси куќата таа решила да ја демонтира дел по дел,
нумерирајќи ја секоја греда, ќерамида и секое парче стакло, па така
создала гигантска сложувалка. Меј останала да спие во куќата на
студенилото, под ведро небо се' додека и последното делче од неа не
било демонтирано и нумерирано. Едноставно нема да дозволам некој
булдожер да срамни со земја прекрасна стара куќа како оваа. Секако нема
што да правам по цел ден, па сама ќе ја завршам работата - изјавила Меј.
ЅИДАР БЕЗ ЅИДАРСКО ИСКУСТВО
Меј купила плац
во близина на крајбрежниот град Велс-некст-д-си во Норфолк и извадила
градежна дозвола, па ги поставила темелите. Сите дела од нејзината куќа
биле донесени во 11 камиони, а потоа почнал тешкиот живот. Немало
струја на плацот, па работела под светлината на викторијанските
парафински лампи. Меј секој ден си поставувала цел, местејќи го
будилникот, забележувала колку клинци на час успевала да извади од
дабовите греди додека ја демонтирала куќата и ја подготвувала за
повторна изградба. Во текот на изградбата таа живеела во караван во кој
често и' било неподносливо студено. Мајка ми не' израсна учејќи не'
дека не постои изразот „не можам“- изјавила Меј во 1971 година во
клубот за дами „Факенхам“.
Две години подоцна локален столар ја
подигнал рамката за куќата и ја поврзал со темелите, па Меј почнала со
ѕидањето. Таа немала ѕидарско искуство, но била решена совршено да ја
постави секоја тула. На Меј и' биле потребни осум години за да заврши
со ѕидање и да го покрие покривот со ќерамиди за да не пропушта вода, а
староста не е' пречела да се качува по ѕидарското скеле. Тогаш Меј
имала веќе 70-тина години, се вселила во куќата и гордо стоела во
градината. Во 1986 година британската кралица ја признала нејзината
работа и ја поканила на забава во градината на Бакингамската палата. Во
1992 година, пред крајот на силите Меј поставила во куќата шпорет за
греење на дрва, но веќе е' било тешко да се качува по скалите и да
малтерисува. Кога во 1993 година Меј починала на 82 години, куќата
останала недовршена.
- Ѕидовите беа подигнати и покривот беше
наместен, но сепак местото беше нестабилна школка - вели Адамс, на која
Меј и' ја оставила куќата. ...
http://www.dnevnik.com.mk/?itemID=14AF7CA77832F449B7F1B150EAB68C28&arc=1 - www.dnevnik.com.mk/?itemID=14AF7CA77832F449B7F1B150EAB68C28&arc=1 |
|
Posted By: гитардемон
Date Posted: 19-Jun-2009 at 19:14
Ако некој не видел, еве за што зборувавме со mitatos. Ова чудо е огромно!
Инаку, во Солун имав чест да го видам укотвен овој гигант (повисок беше скоро двојно од сите станбени згради во градот - некаде околу 16-17 катница)
Edit: Грешка, сепак беше Freedom of the Seas (еден од најголемите). http://www.cruisebrothers.com/royal-caribbean-cruises-eastern-europe.php - http://www.cruisebrothers.com/royal-caribbean-cruises-eastern-europe.php
------------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
Posted By: Vladimir P
Date Posted: 03-Jul-2009 at 15:12
Можда најмалиот хотел во Скопје - симпатично
2009-07-03
------------- Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 05-Jul-2009 at 20:03
Доволна реконструкција на стар објект. Камо среќа да се сите во ваква состојба!
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 10-Jul-2009 at 00:06
Шпанци ќе го прошируваат Панамскиот Канал
Конзорциум на
чело со шпански „Сасир“ го доби договорот од повеќе милијарди
американски долари за изградба на цела низа нови брани во Панамскиот Канал, за низ него да минуваат гигантски товарни бродови.
Групата
наречена „Обединети за каналот“, во која се собрани шпански, германски,
италијански и панамски компании понудила најниска цена за изведба на
посочениот проект, од 3,12 милијарди долари. Трошоците за проектот
претходно беа проценети на 3,35 милијарди долари.
Панамскиот
Канал во периодот од 1904 до 1914 година го изградија САД, кои во 1999
и' ја отстапија контролата на Панама. Најголемите бродови што сега се
користат преку каналот превезуваат до 5.000 контејнери, но со
проширувањето ќе биде овозможен премин на супертанкерите и бродови со
повеќе од 12.000 контејнери.
http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=52162238ECC7304A8FA52B029AC91360 |
|
Posted By: zabegan
Date Posted: 10-Jul-2009 at 13:11
инаку еве го најголемиот брод на светот
а еве го кога е полн до врв
а што се однесува до танкерите, контејнериве ми изгледаат како штеки цигари во споредба со нив
|
Posted By: mitatos
Date Posted: 10-Jul-2009 at 14:05
maersk e eden od najgolemite tovarni brodovi i tesko se tovari ,ubavo kaza kako steka cigari ehhe , a zamisli vo zadniot del da ima poveke tovar a vo predniot ne, seto toa se meri koj kontenjer kaj da se stavi , mnogu e slozeno tovarot vo tie brodovi
------------- "Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 10-Jul-2009 at 14:07
meaesrk e danska firma shto ima sopstveni mnogu vakvi brodovi. U sekoj sluchaj celiot pomorski transport izgleda masivno!
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 20-Jul-2009 at 21:45
Изградба на клучка
Shijiazhuang, China
Feb 2009
Mar 2009
Apr 2009
May 2009
Jun 2009
Jul 2009
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 29-Jul-2009 at 17:35
Новиот мост над Hoover Dam во Америка. Ако не се лажам ќе биде највисокиот мост од овој тип во светот (или барем во Америка) по комплетирањето.
1
2
3
4
|
Posted By: zabegan
Date Posted: 31-Jul-2009 at 17:15
можат да научат нешто нашиве, особено за клучката кај нас за клучка сметаат четири лаци асфалт
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 08-Aug-2009 at 17:10
Новиот мега аеродром во Дубаи - Al Maktoum International Airport
24°53'35.61"N 55° 9'18.14"E
Со изградба е почнато во 2007, првиот лет е планиран за 2010, а целосно завршување на проектот е зацртано за 2017. Кога ќе биде завршен ќе биде со најголем капацитет и за патници и за карго.
Инаку пистите се 6 на број (сите паралелни) и со должина од 4,5 километри
|
Posted By: zabegan
Date Posted: 08-Aug-2009 at 18:31
omfg оние малите авиончиња сигурно се А380
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 09-Aug-2009 at 13:52
Најголемата ранжирна станица во Европа - Maschen, близу Хамбург.
53°24'11.20"N 10° 3'31.99"E
За 30 години (1977-2007) овде се составени 1,4 милиони композиции со вкупно 35,5 милиони вагони!
1 Google Earth screenshot
2
3
|
Posted By: Dave Gahan
Date Posted: 09-Aug-2009 at 15:08
Das ist fantastisch, им се восхитувам на Германциве...сигурно сте слушнале за Мaglev (Magnetically levitated trains) - лебдечки возови, кои веројатно поради скапата инфраструктура која е потребна за нивно функционирање не се многу популарни, ама сепак се фасцинантни по брзините што се достигнуваат и бесшумноста... http://www.o-keating.com/hsr/maglev.htm - http://www.o-keating.com/hsr/maglev.htm http://www.youtube.com/watch?v=hUATDtZble0 - http://www.youtube.com/watch?v=hUATDtZble0
------------- MAKE CAPITALISM HISTORY
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 09-Aug-2009 at 15:20
Маглев е феноменален. Што направија кинезите дали остана само линијата Шангај-Аеродром оперативна или ја продолжија трасата како што планираа, знае некој?
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 14-Aug-2009 at 12:31
Не сум некој голем љубител на градежниот бум кој се случува во Дубаи. Мислам дека и покрај се преовладува доста многу кич и непотребна мегаломанија (секако со исклучоци).
Сепак овој проект ми е
Кога ќе се изгради ќе биде најголемиот лачен мост на светот.
1
2
3
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 14-Aug-2009 at 14:18
Ovie vo Dubai mi ostvaat vpe;atok deka gradat kolku da se kur;at pred svetot, ne deka ne[to realno imaat potreba. A i megju sebe imaat nekoj natprevar vo megalomanija. Edna pomala kriza i soprea pola i povekje gradilishta, ostanaa kjapacitetite prazni. A ako zememe i vpredvid ochekuvanjata za svetskite resursi, mislam deka sve ova nekako ke otide za dzabe, osven shto moze da stanat regionlen centar na eftin deloven prostor.
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 14-Aug-2009 at 14:33
Тек останува да видиме. Сепак успеаа да намамат неколку светски корпорации да ги префрлат седиштата таму, го развија туризмот и го дуплираа својот морски брег (ако не се лажам креираа околу 700км брег со изградбата на оние острови). Денеска само 25% од економијата се должи на нафтата.
И јас сум скептик дека сите овие прескапи инвестиции се исплатиливи но не би отишол до таму уште од сега да им предвидам пропаст.
|
Posted By: mitatos
Date Posted: 14-Aug-2009 at 15:21
gledav edna emisija , i ne veruvam deka im e za kurcenje, dubia ima nafta do 2050 posle toa nemaat nisto i celiot koncept im e da gradat nesto moderno za da posle toa privlecat turisti , taka im bese konceptot.
------------- "Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
Posted By: Dave Gahan
Date Posted: 14-Aug-2009 at 15:28
Моментално Дубаи е економски бунар, во огромен процент е прекината изградбата и постои процес на масовно заминување на странците од градот. Многу нелогично, ама кризата најмногу се отслика врз нивниот градежен занес во последниве години. Многу колеги, пријатели и познати (од струкава) се вратија од таму, за жал. Од нивните впечатоци, а и од тоа што може на интернет да се види, жално е што мегаломанијата е следена со голема доза на кич и (можеби на нас ни е чудна) многу примеси од арапската архитектура (и воопшто смислата за убавина).
Само како пример ќе го земам Burj-al-arab, објект што сигурно заслужува да стои во thread-от НАЈ, хотел со 7 ѕвезди, сигурно фантастична услуга, една од најубавите силуети што сум ја видел, инжинерски смело - изграден е на вештачки остров, ама ентериерот е приказна за себе - кич во огромни количини -
http://en.wikipedia.org/wiki/Burj_Al_Arab - http://en.wikipedia.org/wiki/Burj_Al_Arab
Дека зборуваме за мостов, инфраструктурата била очајна во смисол на
организиран превоз, пешачки површини исл., ама тоа не го земам како
некоја сериозна забелешка затоа што се работи за луѓе што се движат
само со кола, имаат ефтина нафта, а и климата многу не дозволува дневно
шетање, посебно преку лето. Затоа и не ми е јасно како мислат да ги донесат туристите и што мислат да праат со нив, ама тоа они нека му ја мислат...
------------- MAKE CAPITALISM HISTORY
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 14-Aug-2009 at 15:29
Originally posted by mitatos
gledav edna emisija , i ne veruvam deka im e za kurcenje, dubia ima nafta do 2050 posle toa nemaat nisto i celiot koncept im e da gradat nesto moderno za da posle toa privlecat turisti , taka im bese konceptot. |
fakt e deka malku zabeguvaat... preeska procitav deka momentalno vo dubai se gradat objekti vo vrednost od 250 milijardi dolari. Toa se ogromni pari.
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 14-Aug-2009 at 15:34
@ mitatos Ретко кој има значителни количини нафта за после 2050, а Дубаи е веќе на залезот.
Дефинитивно цел тој градежен бум им е со конецпт. Можеби дел од концептот е и „ку*чење“ како што кажа лсл, ама и самото „ку*чење“има своја улога во привлекување внимание, а со тоа и градење на имиџ и привлекување на бизнис и на туризам.
Накратко, би се сложил со пбанкс дека е под знак прашање долгорочната економска логика на голем дел од тоа што се гради, но дали севкупниот експеримент наречен Дубаи ќе биде успешен, останува да се види. Сега за сега работите се одвиваат добро.
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 14-Aug-2009 at 15:35
Originally posted by Dave Gahan
Моментално Дубаи е економски бунар, во огромен процент е прекината изградбата и постои процес на масовно заминување на странците од градот. Многу нелогично, ама кризата најмногу се отслика врз нивниот градежен занес во последниве години. Многу колеги, пријатели и познати (од струкава) се вратија од таму, за жал. Од нивните впечатоци, а и од тоа што може на интернет да се види, жално е што мегаломанијата е следена со голема доза на кич и (можеби на нас ни е чудна) многу примеси од арапската архитектура (и воопшто смислата за убавина).
Само како пример ќе го земам Burj-al-arab, објект што сигурно заслужува да стои во thread-от НАЈ, хотел со 7 ѕвезди, сигурно фантастична услуга, една од најубавите силуети што сум ја видел, инжинерски смело - изграден е на вештачки остров, ама ентериерот е приказна за себе - кич во огромни количини -
http://en.wikipedia.org/wiki/Burj_Al_Arab - http://en.wikipedia.org/wiki/Burj_Al_Arab
Дека зборуваме за мостов, инфраструктурата била очајна во смисол на
организиран превоз, пешачки површини исл., ама тоа не го земам како
некоја сериозна забелешка затоа што се работи за луѓе што се движат
само со кола, имаат ефтина нафта, а и климата многу не дозволува дневно
шетање, посебно преку лето. Затоа и не ми е јасно како мислат да ги донесат туристите и што мислат да праат со нив, ама тоа они нека му ја мислат...
|
околу туристите. Незнам дали си гледал документарци за вештачките острови. Можеби нивните силуати гледано одозгора изгледаат кичесто и вештачки (барем јас така ги доживувам) но на 'street level' сето тоа изгледа прилично добро. Безброј вили со приватни плажи и излез на убаво море. Гледам причина зошто луѓе би сакале да бидат таму. Всушност затоа островите се прават и во такви форми какви што се прават, заради користење на минимум материјали и добивање максимум должина на брег за истите.
За кичот. Се сложувам и јас во најголема мера ги доживувам објектите како кич. Сепак мислам дека мора да сме толерантни и за туѓи вкусови. Можеби во арапскиот свет тој хибрид на модерна архитектура и арапски елементи се смета за state of art. Сепак тие се навистина една сосема друга култура која живее во свој паралелен свет и многу осетот за естетика им е очигледно исклучително различен.
|
Posted By: mitatos
Date Posted: 14-Aug-2009 at 15:45
Mnogu se gradi , dui 15 % od svetskite kranovi se naogaat tamu ,mnogu od strancite forciraat tamu osobeno amerikancite i britancite , no fakt e deka malku zastanale, premnogu trosele ,duri napravija i zimski centar zatvoren so vestacki sneg u sred pustina , znaes ono da recat eve kaj nas ima ,za da privlecat uste poveke turisti , covek koga ima pari ne znae sto pravi ,a i ne znae kaj da gi trosi ,da se trosea pametno mozda ke imase eden ubav grad so dobra infrastruktura i poeftin
------------- "Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
Posted By: Dave Gahan
Date Posted: 14-Aug-2009 at 16:18
Originally posted by pbanks
Можеби нивните силуати гледано одозгора изгледаат кичесто и вештачки (барем јас така ги доживувам) но на 'street level' сето тоа изгледа прилично добро. Безброј вили со приватни плажи и излез на убаво море. Гледам причина зошто луѓе би сакале да бидат таму. Всушност затоа островите се прават и во такви форми какви што се прават, заради користење на минимум материјали и добивање максимум должина на брег за истите.
|
Не викам дека не се добри, далеку од тоа. Голем проблем е климата, камерата не може тој ефект да го долови. Се обидуваат со секакви маркетинг кампањи да ги претстават на светот (пр. Бекам, Шумахер, Парис Хилтон дека ќе ви бидат комшии), ама во реалноста не е така, голем процент се празни и непродадени. Ова можам да ти кажам дека е од прва рака затоа што имам двајца познати кои работеа на една од палмите (сега веќе не, поради рецесијата) и кои еден работеше на одржувањето на целиот комплекс, па не верувам дека би ги скриле туристите или сопствениците на објектите од него. Посебна приказна за дубајскиот туризам се исламските религиозни ограничувања, а посебни нивното безмилосно спроведување што се однесува до некои слободи што кај нас се секојдневна работа, а таму се табу-тема. Можеби не се извршуваат смртни казни секојдневно, ама има голема можност да имаш непријатности со властите за некои работи што дома ги правиш без никаква забрана.
------------- MAKE CAPITALISM HISTORY
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 16-Aug-2009 at 12:34
Highway 401 кај Торонто
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 16-Aug-2009 at 12:38
Ако не се лажам ова е најшироката делница во цел свет?
|
Posted By: Dave Gahan
Date Posted: 16-Aug-2009 at 13:04
...и пак е полна со коли, ама во секој случај
------------- MAKE CAPITALISM HISTORY
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 16-Aug-2009 at 13:25
Originally posted by pbanks
Ако не се лажам ова е најшироката делница во цел свет?
|
Па најетаблиран е ама зависи како ќе земеш, ене ги Американците стално се 'рчкаат со Канаѓаните околу критериумите
По слични критериуми I-5 кај Сан Диего е и малце поширок.
|
Posted By: UrbanFreak
Date Posted: 16-Aug-2009 at 13:52
А ние една обиколница од 30км и 4 ленти 7 години ја градиме
|
Posted By: zabegan
Date Posted: 16-Aug-2009 at 16:27
Originally posted by UrbanFreak
А ние една обиколница од 30км и 4 ленти 7 години ја градиме | а замисли си да имавме промет како во Северна Америка
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 08-Sep-2009 at 14:22
Дистрибутивен центар за супермаркети во Англија
52°27'37.66"N 1°14'46.59"W
1.
2. еве како изгледа и внатре во некое од складиштата
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 14-Sep-2009 at 17:31
Еве го најновиот статус на Ryugyong хотелот. Ким Јонг Ил е стварно сериозен да го заврши ова чудо
|
Posted By: ArchiTechTone
Date Posted: 14-Sep-2009 at 22:34
Најмрднатиот податок што го имам чуено за објектов(на Форум Скопје) е дека статиката била работена од ИЗИИС.
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 15-Sep-2009 at 02:18
Деифинитно ќе биде најголемото сферно огледало у свет. И тоа од три страни. Поголем архитекнски шит неам видено. Дали е предавател или е караула. Ниту е предавател, ниту е караула, тук је хотел!
|
Posted By: medo
Date Posted: 15-Sep-2009 at 08:04
Originally posted by ArchiTechTone
Најмрднатиот податок што го имам чуено за објектов(на Форум Скопје) е дека статиката била работена од ИЗИИС.
|
Не е најмрднат, туку 100% точен податок. Правена е динамичка анализа на објектот во ИЗИИС. Ќе најдам податок денес.
|
Posted By: medo
Date Posted: 15-Sep-2009 at 10:02
Еве го моделот тестиран на динамичка платформа во ИЗИИС, нормално скалиран во соодветна размера. Фино се забележуваат обележаните мерни точки. Направен е од дрво, веројатно иверка, но така да има соодветни карактеристики како реалниот објект.
|
Posted By: UrbanFreak
Date Posted: 15-Sep-2009 at 10:29
Медо, дали имаш податок кога е правена анализата и тестирањето во ИЗИИС?
Незнам дали е ова добра или лоша реклама за ИЗИИС ??? Во секој случај толкава грдосија чим сеуште стои во прилично трусно подрачје, па колку и да е антиреклама грдотијата и нерационалноста на зградава како и режимот во Северна Кореја, сепак ИЗИИС завршиле одлична работа.
|
Posted By: medo
Date Posted: 15-Sep-2009 at 11:36
Испитувањата се правени во 1992 год. Секако дека е добра реклама, затоа што луѓето завршиле работа, односно тоа што им се барало го направиле.
|
Posted By: pavche
Date Posted: 17-Sep-2009 at 13:05
http://www.youtube.com/watch?v=Gjwnv7xXREE - Dubai Metro at 474 miles per hour
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 17-Sep-2009 at 15:32
You are aware that the video is fake right? It's simply speeded up.
|
Posted By: La Linea
Date Posted: 17-Sep-2009 at 15:49
Originally posted by Cloverstack
You are aware that the video is fake right? It's simply speeded up.
|
Yup, the trains top speed will be 90 km/h. Nonetheless, that's an amazing infrastructure undertaking, nothing new for Dubai
------------- Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
Posted By: pavche
Date Posted: 17-Sep-2009 at 22:28
Originally posted by Cloverstack
You are aware that the video is fake right? It's simply speeded up.
|
Of course.Can't imagine a metro train moving with such speed. It requires some time for speeding up and speeding down, which can't be achieved with stops at such short distances. Well, at least for now, with the current modern technologies.
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 18-Sep-2009 at 11:23
Not just metro trains, I don't think such speed is realistic at the moment at all. What was the speed of the MAGLEVs.... 400-500km/h?
|
Posted By: pavche
Date Posted: 18-Sep-2009 at 13:20
according to wikipedia:
The highest recorded speed of a Maglev train is 581 kilometres per hour
(361 mph), achieved in Japan in 2003, 6 kilometres per hour (3.7 mph)
faster than the conventional http://en.wikipedia.org/wiki/TGV - TGV
speed record. This is slower than many aircraft, since aircraft can fly
at far higher altitudes where air drag is lower, thus high speeds are
more readily attained. The technology has the potential to exceed
6,400 kilometres per hour (3,977 mph) if deployed in an http://en.wikipedia.org/wiki/Vacuum - evacuated tunnel. |
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 18-Sep-2009 at 13:36
6400 kmh I never knew these were the anticipated speeds in a vacuum tube. Amazing. What the hell is that Skopje-The Ural Mountains in 30 mins
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 22-Sep-2009 at 03:10
Аеродромот Funchal, на португалскиот остров Madeira
32°41'53.67"N 16°46'21.52"W
Во денешниот облик пуштен во употреба во 2000год. Дел од пистата (вкупно долга 2800m) ја носат 180 столбови, високи по околу 70m
1
2
3
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 10-Oct-2009 at 16:15
Internet Map
|
Posted By: Dave Gahan
Date Posted: 02-Nov-2009 at 10:24
Oasis of the seas е Најголемиот cruise ship (крстосувач веројатно?) во светот. Изграден е во финското пристаниште Турку (интересно имево). Ако Титаник ви е некаков репер за големо, овој е некои 100тина метри подолг од него (5 пати поголем веројатно во површината на палубите?). Интересно е што морале да ги спуштат оџаците пред некој ден (поточно на 31 октомври) за да помине под мост во Балтичкото Море.
Повеќе инфо на линковиве:
%20 - http://en.wikipedia.org/wiki/MS_Oasis_of_the_Seas
%20 - http://news.yahoo.com/s/ap/20091101/ap_on_re_eu/eu_world_s_largest_cruise_ship
------------- MAKE CAPITALISM HISTORY
|
Posted By: zabegan
Date Posted: 02-Nov-2009 at 22:01
LEGO Allianz arena има стварно луѓе со многу слободно време, Алијанз арената направена од лего, со пресек, со голем дел од нејзините простории, со конференциска сала, пресоблекувални, канцеларии, па и со целосен паркинг, и што е најбитно, имитација на фудбалска утакмица
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 05-Nov-2009 at 19:10
Останаа неполни два месеци до отварањето на Бурж Дубаи
1
2
3
|
|