Print Page | Close Window

Возен парк (општо)

Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Железници
Forum Discription: Возен парк, инфраструктура, железнички станици...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=48
Printed Date: 25-Apr-2024 at 07:34


Topic: Возен парк (општо)
Posted By: Cloverstack
Subject: Возен парк (општо)
Date Posted: 28-Dec-2007 at 22:29
http://www.kanal5.com.mk/ShowNews.aspx?ItemID=27668&mid=1500&tabId=1&tabindex=0 - http://www.kanal5.com.mk/ShowNews.aspx?ItemID=27668&mid=1500&tabId=1&tabindex=0

Дотраени локомотиви, нервозни патници и репарирани вагони стари по дваесет години
Дотраени локомотиви, нервозни патници и репарирани вагони стари по дваесет години. Патничките возови доцнат и по неколку часови, а сообраќајот редуциран. Ова е сликата за македонската железница. Без државна помош јавниот железнички превоз тоне. Годинава нема субвенции, транспортот не може да ги покрие ниту трошоците за патничкиот сообраќај.  
 
Вработените пак, тврдат дека инвестиции во железницата нема 17 години. За наредната, менаџментот најави 8 милиони евра ќе купува транспортни вагони и нови локомотиви.
- Во Европа има недостиг на вагони, не се соочуваме само ние, иако имаме 700-ини надвор од сообраќај поради техничка неисправност. Ќе гледаме да ги внесеме во техничка исправност - тврди директорот на АД МЖ Транспорт, Благоја Крстевски.
 
Крстевски тврди сега компанијата има позитивни резултати. Се пофали дека транспортот на стоки е зголемен за една третина. Превземените долгови, тежат 64 милиони евра, за враќање на долгот кон странските железници, засега нема договор.



Всушност под „набавка“ на нови локомотиви новинартот подразбира набавка на две нови маневарки (2,6 милиони евра) и ремонт, осовременување и тиристоризација на две стари електрични локомотиви.

П.С.
Џуро до кај е работава за да можеме да закачуваме документи у таа секција на сајтот? Имам еден детален ПДФ за предвидените инвестиции во железницата.



Replies:
Posted By: La Linea
Date Posted: 20-Mar-2008 at 15:40
Ова е за во „Грандиозни зафати“, ама ајде...

Хрватски Кончар ќе ги модернизира македонските возови
 
Во Министерството за транспорт и врски вчера беше е потпишан договор за поправка и тиристоризација на две електрични локомотиви меѓу „МЖ Транспорт“од Скопје и „Кончар“ од Загреб .
Потпишаниот договор претставува продолжение на преговорите на Јавното претпријатие „Македонски железници“ со компанијата „Кончар“ за реализирање на набавка за реконструкција и тиристоризација на две локомотиви.
Техничката документација за реализација на проектот е усогласена, а целокупниот износ на набавката е во висина од 3,2 милиони евра и за него е добиена согласност од Светската Банка.
“Со оваа набавка се овозможува комплетно обновување на две локомотиви, со што се зајакнува возниот парк на „МЖ Транспорт“, во насока на подобро и продуктивно работење и обезбедување подобри услуги за корисниците”, се вели во сооопштението од Министерството за транспорт и врски.
http://www.total.com.mk/ShowNewsAdv.aspx?ItemID=10003&mid=303&tabId=1&tabindex=0 - (Toтал)


-------------
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 20-Mar-2008 at 15:57
Ова е за во „Грандиозни зафати“, ама ајде...


Па не е баш мала работа.

Локомотиви се скапа работа, а нивен комплетен ремонт и модернизација со вклучена тиристоризација не е баш за потценување.


Posted By: La Linea
Date Posted: 20-Mar-2008 at 19:00
Previous Па првин видов дека се само 2 локомотиви. Ама после ја видов цената дека воопшто не е за потценување (3,2 милиони евра) па сфатив дека не сум целосно во право. Штета е што се само 2 локомотиви, останатите ќе мора сеуште да останат во таа состојба и да чекаат подобри денови

-------------
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!


Posted By: blejdsk
Date Posted: 20-Mar-2008 at 19:12
zto znaci "тиристоризација" -znae nekoj? 


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 20-Mar-2008 at 20:34
Па кај постари електрични локомотиви ставаат уред - тиристор, кој прави некои финти во користењето на ел. енергија и драстично ги подобрува перформансите на локомотивата и нејзината ефикасност/економичност. Не сум некој стручњак, јас толку знам околу тоа.


Posted By: vardar
Date Posted: 20-Mar-2008 at 21:35
А добро знае некој колку отприлика кошта нова локомотива? И дали знаеме колку локомотиви има МЖ?


Posted By: ProMKD
Date Posted: 20-Mar-2008 at 22:28
А од кај пари сега за ова кога во унгарија им ги ремонтираа локомотивите, и нејќеа да ги вратат назад зашто сме им должеле неколку милијони веќе... а и на бугарските железници им должиме доста пари


Posted By: blejdsk
Date Posted: 30-Mar-2008 at 04:11
VLADAVA SEA NESTO SLUSAM 100 VAGONI NOVI KE KUPUVALA ,,,,,,IMA NEKOJ POISE INFORMACII....


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 30-Mar-2008 at 11:35


Ја како што слушнав дека они ќе издвојат средства за 100 нови вагони за МЖ транспорт (која е уште во државна сопственост), бидејќи се потребни за зголемување на извозот од железарницата пред се, а МЖ нема средства да ги купи.

Претпоставувам дека ќе бидат флат бед, евентуално стејк вагони.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 06-Apr-2008 at 22:47
100 нови вагони за МЖ транспорт 


Издвоени се 2.200.000,00 EUR за оправка на вагони (иначе 700 вагони се вон употреба), веќе во Колска - Велес се поправат и првите вагони се пуштени во употреба.

(која е уште во државна сопственост) 

Званично  веќе се МЗ - Транспорт АД-Скопје (акционерско друштво кое сигурно брзо некој ќе го купи) 


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 06-Apr-2008 at 23:33
Originally posted by Vladimir P


Званично  веќе се МЗ - Транспорт АД-Скопје (акционерско друштво кое сигурно брзо некој ќе го купи) 


Прво добредојде Smile

Инаку акциите се битно во државна сопственост, тоа сакав да кажам. Со додатните вагони се зголемува и вредноста на друштвото...

А имаш информации кој се е заинтересиран за мнозински пакет?


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 07-Apr-2008 at 08:23
Благодарам, и баш ме радува да има оваков форум кој случајно го открив.

Колко знам уште нема нешто конкретно, но сигурно ќе биде бидејќи МЗ Транспорт е профитабилен, но претходно сигурно треба да се набилда како со вагониве така и со осовременување на лок. па тек тогаш да влезе некој со капитал.


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: pbanks
Date Posted: 07-Apr-2008 at 09:25
Vladimir P Cheers

Sto se odnesuva do transport edno vreme se spomnuvaa Ferpsed, Schenker i nekoi drugi kako zainteresirani za kupuvanje no se ostana na nivo spekulacija


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 07-Apr-2008 at 16:27
Originally posted by pbanks

Sto se odnesuva do transport edno vreme se spomnuvaa Ferpsed, Schenker i nekoi drugi kako zainteresirani za kupuvanje no se ostana na nivo spekulacija

Bi bilo dobro da vleze Schenker, (tia se mamuti) Thumbs%20Up
osim ovie ima spekulacija za Zelezara- Makstil, neznam dali Fersped treba da ima pari sega ....


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: pbanks
Date Posted: 07-Apr-2008 at 19:53
Originally posted by Vladimir P


Bi bilo dobro da vleze Schenker, (tia se mamuti) Thumbs%20Up
osim ovie ima spekulacija za Zelezara- Makstil, neznam dali Fersped treba da ima pari sega ....


pa da bidam poprecizen mislam deka se rabotese za kombinacija Sterjo-Minco za prevzemanje na transport. Kolku ima vistina vo toa moze samo da nagagjame


Posted By: vardar
Date Posted: 07-Apr-2008 at 23:21

BTW велкам Владимир П  Cheers

Ко да се разбираш околу овие работи....па ај да те прашам нешто Big%20smile
 
 
Originally posted by vardar

А добро знае некој колку отприлика кошта нова локомотива? И дали знаеме колку локомотиви има МЖ?


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 08-Apr-2008 at 00:40
Ako samo za teristorizacija (podobruvanje) na edna lokomotiva od nasata serija 461 cenata e ~ 1.100.000,00 EUR
pretpostavi kolku bi kostala edna od novite serii lokomotivi,
bi pocnale so 4-5 mil EUR pa ponatamu


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: lslcrew
Date Posted: 08-Apr-2008 at 00:45
Абе од дијаманти да не е локомотивата?! Ова или е грешка некоја, или па некој трља раце од некој тендер!!!


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 08-Apr-2008 at 00:47
Владимир, која класа на нови локомотиви мислиш дека би била најприкладна за Македонија и дали воопшто треба да се оди на набавка на нови локомотиви во ваква ситуација? (знам дека има недостаток на локомотиви, ама се прашувам колку добра опција е евентуална набавка на постари локомотиви од надвор... барем од око, трите 442-ки набавени од Хрватска, со претходен „третман“ во Кончар, изгледа дека се во топ форма)



Posted By: vardar
Date Posted: 08-Apr-2008 at 00:52
Фала на одговорот.....па затоа и прашував, како што викаш само подобрување милион и нешто а немав никаква претстава колку би била нова. 
Него за нигде сум немам никаков срам...се утепав од прашување....па ај да продолжам пошто си добро информиран Big%20smile   а колку локомотиви имаме ние отприлика


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 08-Apr-2008 at 00:53
Da, zabraviv za kolicinata

Dizel lokomotivi 661 - 21 kom. od koj 12 se aktivni
Dizel motorni vozovi 712 - 12 garnituri od koj 3 vo redoven soobracaj
Dizel manevarski (razni serii) - 8 kom. a trebaat najmalku uste tolku
Elektro lokomotivi (tri tipa serii)- 16 kom. (3 teristorizirani, sega uste 2 se na pat)
Elektro motorni vozovi 412 - 4 garnituri od koj 2 vo upotreba

Sega jasna e situacijata kolku pari treba samo ovie da se opravat a kamoli da se kupat novi


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 08-Apr-2008 at 01:01
Originally posted by Cloverstack

Владимир, која класа на нови локомотиви мислиш дека би била најприкладна ...

Pa da uspeeme da gi teristorizirame i osovremenime ovie postoeckite bi bilo dobro, a za nabavka na novi mislam deka ne sme ni blizu vo sostojba.


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: vardar
Date Posted: 08-Apr-2008 at 01:07

А што се случи со долговите на МЖ, отпишани или????



Posted By: Vladimir P
Date Posted: 08-Apr-2008 at 01:10
Originally posted by lslcrew

Абе од дијаманти да не е локомотивата?! Ова или е грешка некоја, или па некој трља раце од некој тендер!!!

E ubavo bi bilo da ne se takvi ceni no znaj na primer dizelkite 661 (nareceni Kenedi) se stari do 45-46 godini, i ako dobro se odrzuvat ke teraat uste, pa sega pomisli dali se od diamanti
- za sporedba kolku ti trae tvojata kola i kolku ja eksplatiras Smile


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 08-Apr-2008 at 01:16
Originally posted by Vladimir P

Originally posted by Cloverstack

Владимир, која класа на нови локомотиви мислиш дека би била најприкладна ...

Pa da uspeeme da gi teristorizirame i osovremenime ovie postoeckite bi bilo dobro, a za nabavka na novi mislam deka ne sme ni blizu vo sostojba.


Значи според тебе во моментов не ни требаат ниту дополнителни локомотиви, ниту патнички сетови, туку единствено маневарки. А што мислиш за маневарките? Тие на ново да идат, или нешто на старо да се зима (зборам за старо, ама во солидна состојба...) И кога треба да стигнат тие две нови маневарки што требаше да се купат од кредитот на светска банка ако не се лажам? До каде е таа работа? Се знае отприлика што класа би требало да бидат тие?


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 08-Apr-2008 at 01:28
Originally posted by Cloverstack

Значи според тебе во моментов не ни требаат ниту дополнителни локомотиви, ниту патнички сетови, туку единствено маневарки ...

Ни требаат ко леб но, маневарките со товарните вагони ке донесат пари за понатамошно улаганје.
За маневарките има две опции или германски или чешки бидејќи веке такви имаме (заради компатабилност) ???!!!


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 08-Apr-2008 at 01:43
Владимир, знам дека те затрупавме со прашања, ама да те прашам и нешто за 461-ките... Smile

Што се случува со нив? Дали знаеш колку имаме вкупно, колку се во употреба и уште колку долго планираат да ги користат? Јас колку што знам тоа се најмоќни локомотиви со кои располага МЖ а исто така и единствени електрични со Co-Co конфигурација (поправи ме ако грешам). Дали со таквата „уникатност“ можат да одговорат на некаква специфична задача на која другите локомотиви не можат? Мој впечаток е дека 461-китте се во најлоша состојба, па бев убеден дека пополека се спремаат да ги баталат...


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 08-Apr-2008 at 01:55
Серија 461 имаме 5 комада

Бас сега ќе ја испраќаме  МЖ 461-117 и нешто подоцна МЖ 461-116 за Кончар

Серија 461 -  тип Co'Co', снага 5100 kW, максимална брзина 130/150 km/h, тежина 123 t, долзина 19,800 mm, производител Elecktroputere - Романија по лиценца на ASEA - Шветска

Одлични лок.

Другите електрични 441 и 442 се Bo'Bo' но дизелките се исто така Co'Co'

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: vardar
Date Posted: 10-Apr-2008 at 12:27
Владимир ај малце да ти досаѓам Big%20smile
на вики наидов на информација дека бугариве зеле патнички возови сименс desiro, незнам колку е веродостојно али пишува дека за 25 дизелаши дале 67 милион евра (2.7 комад)  а за  25 електрични пак 117 милиони (4.7)
Се немам качено у воз 10 години....па викам да те прашам за патничките....колку ги има кај нас отприлика....vторото прашање ми е дали вакви возови одговараат за кај нас (za меѓуградски)??? И третото и последно Big%20smile прашање што е поитно да се реновира/обнови во овој момент патнички или товарни???
 


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 10-Apr-2008 at 15:10
Originally posted by vardar

Владимир ај малце да ти досаѓам Big%20smile
на вики наидов на информација дека бугариве зеле патнички возови сименс desiro, незнам колку е веродостојно али пишува дека за 25 дизелаши дале 67 милион евра (2.7 комад)  а за  25 електрични пак 117 милиони (4.7)
Се немам качено у воз 10 години....па викам да те прашам за патничките....колку ги има кај нас отприлика....vторото прашање ми е дали вакви возови одговараат за кај нас (za меѓуградски)??? И третото и последно Big%20smile прашање што е поитно да се реновира/обнови во овој момент патнички или товарни???

- Да тоа е тачно дека источните соседи имат набавено тие возови Siemens Desiro кој ги има во два типа дизел и електрични. еден видео клип од БГ http://www.vbox7.com/play:598f938b - http://www.vbox7.com/play:598f938b

- За кај нас би одговарале електричните (зашто имаме добра електро мреже, а тоа е многу поефтино во експлатација од дизелот) но само кога би имале пари.

- А колку ги имаме неможам да ти одговорам зашто ние немаме врзани композиции како во горниот случај освем (како сто напоменав во еден пост погоре) 2 гарнитури од типот 412 - електро моторни и 3 гарнитури от типот 712 - дизел моторни (сепак нешто застарено), се друго се комбинира со постоечките локомотиви и вагони (патнички вагони од разни серии - 75 комада)

- За пример Словенија поодавна а деновиве и Хрватска набави една
Siemens Taurus локомотива (3.976.000 € + ДДВ) која е од таа серија а ги користи рестаурираните постојни вагони, која комбинација и за нас би била во некое догледно време одлична.


- Секако товарниот е во приоритет - тој ќе донесе пари за набавка на современи возови и во Македонија.


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: vardar
Date Posted: 11-Apr-2008 at 08:11
Fala za odgovorot  Thumbs%20Up
Cenive se dosta visoki....a vladava so drugi infrastrukturni raboti e preokupirana (aerodrom, patishta).... se nadevam deka ke se najde nekoj investitor zainteresiran za MZ


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 27-Apr-2008 at 16:44
Владимир, повторно да те прашам нешто. Дали знаеш што стана со набавката на машини и опрема за одржување? Колку што памтам од кредитот на светска банка требаше да се набават неколку поимпресивни примероци...

Еве една од старите машини за одржување на пруга. Оваа беше во дефект, па ја влечеше тоа моторното чудо напред...


Еве ги и операторите на ова чудо... Љубезно ми објаснија како функционира машината и немаа ништо против да ги ставам сликиве на интернет.






Posted By: Vladimir P
Date Posted: 27-Apr-2008 at 20:52
Originally posted by Cloverstack

Владимир, повторно да те прашам нешто. Дали знаеш што стана со набавката на машини и опрема за одржување? Колку што памтам од кредитот на светска банка требаше да се набават неколку поимпресивни примероци...


Одржувањето на пруги веќе одамна е во приватни раце (купено од некој Босанец) со седисте во старата железничка колонија позади Универзална сала.


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 27-Apr-2008 at 21:27


А што стана со средствата кои беа предвидени за оваа намена (за набавка на механизација за одржување)? Тоа беа замашни средства, баш ме интересира дали се пренаменети или укинати...

BTW, еве на овој линк можеш да најдеш многу детален извештај на светска банка околу спомнатиот кредит (во TXT и во PDF формат)

http://www-wds.worldbank.org/external/default/main?pagePK=64193027&piPK=64187937&theSitePK=523679&menuPK=64187510&searchMenuPK=64187283&siteName=WDS&entityID=000090341_20050819084659 - http://www-wds.worldbank.org/external/default/main?pagePK=64193027&piPK=64187937&theSitePK=523679&menuPK=64187510&searchMenuPK=64187283&siteName=WDS&entityID=000090341_20050819084659


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 27-Apr-2008 at 21:49
Не би мозел да ти дадам тачен одговор будејќи сега се распарчени на повеке единици, најмалце 5-6, така да сега секоја делува посебно !!!???

А сигурно ќе се набават поради обнова на коридорите кој кога тогаш мора да ги средиме и прилагодиме за поголеми брзини - (времето е пари!)

Моето познаванје е најповеќе за транспорт и историја поради изтражување и собирање на документација и фотографии за Македонските железници, а најповеќе за 600 мм -та теснолинејка


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: vardar
Date Posted: 29-Apr-2008 at 08:03

ВЕЛЕШАНИ СЕ ЖАЛАТ НА ЖЕЛЕЗНИЧКИОТ СООБРАЌАЈ

Повеќе патници, полоши возови

Бројот на патниците од Велес е зголемен за 20 отсто, а со тоа и турканиците во старите и бавни возови

Бројот на патниците во возовите се зголеми, но квалитетот на услугите се влоши. Од Велес со воз патуваат за 20 отсто повеќе граѓани во споредба со истиот период лани. Причина е поевтиниот превоз. Во изминатите 12 месеци имаме пораст на продадените билети за една петина. Најмногу од патниците, две третини, се возат до Скопје, следува Битола, а кон Гевгелија и Кочани е многу мал бројот - велат во железничката станица во Велес. Оваа станица е најфреквентна во земјавам со околу 1.200 продадени билети дневно.

ТУРКАНИЦИ ВО ВАГОНИТЕ

Но, патниците се жалат дека условите се катастрофални поради старите вагони, бавните возови и големите турканици. Најлошо е во понеделник наутро, кога им завидуваме дури и на сардините во конзервите. Толкава турканица е. Има многу патници, па може некој ден да се случи да почнеме да седиме на покривот како во Индија. Не може ни кондуктерот да помине за да ги прегледа билетите - вели Милан Ѓоргиев, кој работи во Скопје.Тој е еден од 400-те патници што користат месечен билет и со години патуваат на оваа релација. Особено е критично во првиот работен ден од неделата, кога во возот од Битола, полн со патници, треба да се качат уште 500 велешани, вработени, студенти и ученици. Тие се прашуваат како ќе биде кога за некоја недела ќе се зголемат температурите. Евроамбасадорот Ерван Фуере, кој во минатата недела патуваше со воз од Велес до Скопје, ги пофали „Македонски железници“ за редовноста, но се пожали на квалитетот на услугата. Возот со кој патував стигна навреме. Но, железничкиот сообраќај и инфраструктурата мора да се поправат бидејќи се особено важни за развојот на земјата - изјави тој.

МАЛКУ ВОЗОВИ

Патниците се жалат и на лошиот распоред на возниот ред бидејќи од осум до 12 часот нема ниту еден воз кон Скопје. Според нив, во тој термин многумина сакаат да тргнат кон главниот град. Велешани бараат и да се изгради санитарен јазол во железничката станица. Постојниот го затворила санитарно-здравствената инспекција во 1999 година. Во ЈП „Македонски железници“ изјавија дека знаат за поплаките од патниците, но не можело ништо да се промени бидејќи просечната старост на возовите била над 20 години. За жал, имаме ограничен број патнички вагони и локомотиви. Со нив треба да одржуваме триесетина линии во земјава, поради што е мошне тешко да ги задоволиме барањата на патниците - велат во МЖ.

Петар Печков

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=58DE8504A8B68B4EA7EC1978188508CF - Dnevnik



Posted By: Vladimir P
Date Posted: 29-Apr-2008 at 19:25
Нема оправдуванје за ова, но ако се земе во предвид дека оваа година прв пад се инвестира во железница по незнам колку десетици години се надевам дека ќе продолжат и понатаму со инвестиции а со тоа и подобрување на условите.
* Сегдека во светот железницата е во подем, па се надевам и кај нас


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: vardar
Date Posted: 02-May-2008 at 13:04
Слика од дневник, ај кој прв ќе каже која класа е итн..... Big%20smile (изгледа тазе реновирано, барем фарбано)
 
 
 


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 02-May-2008 at 13:58
Овие веќе ги спомнавме - класа 661 (производ на General Motors, кај нас познати и под надимакот Кенедиевки). Оваа конкретно е од косово, не е македонска. Инаку новата фарба не е никаков показател за тоа дали е направен некаков ремонт или внатре е крш.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 03-May-2008 at 07:40
Сешто е собрано во Косово на нивната 333 километарска пруга

* еве еден домкнат шветски (косовски) вагон


Но за разлика од нас тие имаат и свој сајт
http://www.kosovorailway.com/home.php?lang=3&mod=home&cat=32 - http://www.kosovorailway.com/home.php?lang=3&mod=home&cat=32

А ние УЖАС !
http://www.mz.com.mk - http://www.mz.com.mk

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: гитардемон
Date Posted: 03-May-2008 at 09:57
ужас ужас ама го најдов возниот ред за 2008 на нашиот сајт и баш е добар...
http://www.mz.com.mk/mz-web-patnicki/patnicki-vnatresen%20soobrakaj/timetable.htm - http://www.mz.com.mk/mz-web-patnicki/patnicki-vnatresen%20soobrakaj/timetable.htm

а се изнабарав на грчки немаше нигде за солун скопје... дури и на сајтот на грчки железници сите дестинации ги пиши само скопје не

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 03-May-2008 at 18:47
Originally posted by гитардемон

ужас ужас ама го најдов возниот ред за 2008 на нашиот сајт и баш е добар...

Едино нешто што има !

Eве погледај некој сајтови во окружувањето, па кажи дали нашиот е баш добар LOL

http://www.zeleznicesrbije.com/ - http://www.zeleznicesrbije.com/
http://www.bdz.bg - http://www.bdz.bg
http://www.osenet.gr/ose/content/Home.aspx?d=39&rd=16685622&f=-1&rf=-1&m=-1&rm=-1&l=1 - http://www.osenet.gr/ose/content/Home.aspx?d=39&rd=16685622&f=-1&rf=-1&m=-1&rm=-1&l=1
http://www.hsh.com.al/eng/default.htm# - http://www.hsh.com.al/eng/default.htm#
http://www.hznet.hr/ - http://www.hznet.hr/
http://www.zeljeznica.cg.yu - http://www.zeljeznica.cg.yu
http://www.hznet.hr/ - http://www.hznet.hr/
http://www.slo-zeleznice.si/ - http://www.slo-zeleznice.si/
http://www.mav.hu/english/index.php - http://www.mav.hu/english/index.php
http://www.oebb.at/en/index.jsp - http://www.oebb.at/en/index.jsp
http://www.sbb.ch/en/ - http://www.sbb.ch/en/
http://www.bahn.de/international/view/en/index.shtml - http://www.bahn.de/international/view/en/index.shtml

Originally posted by гитардемон

... а се изнабарав на грчки немаше нигде за солун скопје... дури и на сајтот на грчки железници сите дестинации ги пиши само скопје не

А што мислиш зашто?


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: гитардемон
Date Posted: 03-May-2008 at 19:55
нема врска то... туку има врска шо треба да се наведи македонски железници па за да нема проблеми не е наведено... а инаку немат проблем со СКОПЈЕ

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 14-May-2008 at 17:38
Владимир, сега увидов дека целиот наш регион користи електрификација 25kV 50Hz. Најблиска земја со друг систем ни е Словенија. Дали може да се заклучи дека ние можеме да поминеме многу подобро кога ќе дојде време за набавка на нови електрични локомотиви? Од некаде ми е врежан податок дека разликата во цена помеѓу едносистемски и дво, тро и четворосистемски е прилично голема (а претпоставувам се одразува и на перформансите). Словенија поради опкружувањето на пример мораше да набавува тро-системски Тауруси... Ние и доколку би набавувале повеќесистемски, тие би биле во мал процент... Дали сум во право за ова?

И друга работа. Дали Bo'Bo' локомотиви се прикладни за совладување на нагибот на пругата Велес-Прилеп, затоа што кај модерниве локомотиви скоро да не сум видел Co'Co' конфигурација.

И уште нешто... Дали знаеш нешто повеќе за разликите помеѓу EuroSprinter на Siemens и Traxx на Bombardier?


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 15-May-2008 at 00:23
Originally posted by Cloverstack

Владимир, сега увидов дека целиот наш регион користи електрификација 25kV 50Hz. Најблиска земја со друг систем ни е Словенија. Дали може да се заклучи дека ние можеме да поминеме многу подобро кога ќе дојде време за набавка на нови електрични локомотиви? Од некаде ми е врежан податок дека разликата во цена помеѓу едносистемски и дво, тро и четворосистемски е прилично голема (а претпоставувам се одразува и на перформансите). Словенија поради опкружувањето на пример мораше да набавува тро-системски Тауруси... Ние и доколку би набавувале повеќесистемски, тие би биле во мал процент... Дали сум во право за ова?

Да целиот ех-ЈУ е 25kV 50Hz

На пример познатата наша МЖ 461 едносистемска чини ~ 3 мил. ЕУР а четирисистемската ~ 3,8 мил. ЕУР
За нас нема потреба за набавка на повеке системски лок. (мозда подоцкан 1-2 за недај биже)

Originally posted by Cloverstack

И друга работа. Дали Bo'Bo' локомотиви се прикладни за совладување на нагибот на пругата Велес-Прилеп, затоа што кај модерниве локомотиви скоро да не сум видел Co'Co' конфигурација.

Бројот на тркалата не играат таква улога за успони.

Originally posted by Cloverstack

И уште нешто... Дали знаеш нешто повеќе за разликите помеѓу EuroSprinter на Siemens и Traxx на Bombardier?

Го имам негде снимено тестиранјето на тие лок. но треба да го пронајдам па да ти кажам, вака ... небизнаел точно


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 15-May-2008 at 00:25
Originally posted by Cloverstack

Значи утре пак нема да е добар ден да се отиде да се сликаат и снимаат возови...

 Wallbash
ке гледам да тре известам

Smile

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 15-May-2008 at 00:37
Фала на одговорите  Cheers


Само ова ме буни малку


Бројот на тркалата не играат таква улога за успони.


Сега знам дека преку Богомила не одат којзнае колку тешки композиции, ама исто така знам за факт дека кенедиевките истураат песок дури и за патнички возови, што ме наведува на заклучок дека дополнителни погонски тркала воопшто не се на одмет. Кај ми е гршката во рачуницава?


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 15-May-2008 at 00:45
Контролирана снага и тонажа

Ај и за предходното прашање, мислам дека Таурусите излегова најдобри (без да проверам - мислам).
Како податок, Аустрија купи 382 ком. Словенија има (но колку незнам точно), Хрватска тестира на нејзини пруги, така да излага дека тоа е тоа.


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 15-May-2008 at 00:50
Originally posted by Vladimir P

Контролирана снага и тонажа


Дај објасни малце, ништо не ми е јасно Big%20smile


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 15-May-2008 at 00:55
За контролирана снага му доаѓа ко новиве коли со АБС, рдј, дхф Smile да не проклизуе, а тонажата ти е на тркало 6 тона на 6 тркала = 1 тон по тркало, 6 тона на 4 тркала =  1,5 па ...

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 15-May-2008 at 01:01
А ок Smile

Значи испаѓа дека Co'Co' имаат некои минимални и застарени предности во однос на Bo'Bo', што се компензираат на други начини, па денеска скоро све живо е Bo'Bo'


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 15-May-2008 at 01:15
Јасно,
Кенеди е 112 t / 6 осовини = 18,6 t по осовина
Таурус e 86 t / 4 осовини = 21,5 t по осовина

Кенеди е 1433 kW
Таурус e 6.400 kW и поважно снага на тргнување 300 kN

Техника и технологија гази напред, а што е најважно и производителите штедат со овие новитети


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 20-May-2008 at 18:28
Уште фотки, но не се мои Smile

1. Прво оваа пошто Џуро ми замери зашто сум ја стаил на ССЦ а на Билд не LOL


2. Ова колку што знам е канадска верзија на 661 (кенедиевките) и вакви имаме две


3. Моторен воз 712 (дизел-хидрауличен)  - Macosa


4. Ова се 442-ките тазе после пристигнувањето од третманот во Кончар


5. Повторно 442


6. Оваа не е многу тешко да се претпостави чива е Big%20smile
Владимир, каква е таа помалата дизел локомотива?






Posted By: Vladimir P
Date Posted: 20-May-2008 at 18:59
Originally posted by Cloverstack

... стаил на ССЦ а на Билд не LOL

Што е ССЦ ?

Originally posted by Cloverstack

Ова колку што знам е канадска верзија на 661 (кенедиевките) и вакви имаме две

Тоа е серија 661-400  (имаме серии 661-100; 661-200 и 661-400)
И не се две ги имам повеќе

Originally posted by Cloverstack

Ова се 442-ките

Такви од серијата 442-000 имаме 3 комада
Originally posted by Cloverstack

каква е таа помалата дизел локомотива?

Toa e 643-005 (најубава маневарка за мене)


Чак ја имаам истата со истите броеви ко модел во N skala Big%20smile






-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 20-May-2008 at 19:22
Originally posted by Vladimir P


Што е ССЦ ?

http://www.skyscrapercity.com/ - http://www.skyscrapercity.com/




Тоа е серија 661-400  (имаме серии 661-100; 661-200 и 661-400)
И не се две ги имам повеќе


Да, конкретно на подсерија 661-4 и мислев дека имаме само две... Податокот го најдов овде:

http://www.railfaneurope.net - http://www.railfaneurope.net




Toa e 643-005 (најубава маневарка за мене)

Чак ја имаам истата со истите броеви ко модел во N skala Big%20smile



Big%20smile Thumbs%20Up


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 20-May-2008 at 20:32
Од серијата 661-400 работите стојат овака

MЖ 661-402 неисправна

МЖ 661-403 неисправна

МЖ 661-404

МЖ 661-405 неисправна моменталнио

МЖ 661-406 неисправна моменталнио

МЖ 661-407 неисправна

МЖ 661-408

МЖ 661-409 неисправна

МЖ 661-410

МЖ 661-411 неисправна

МЖ 661-412 неисправна

МЖ 661-413 неисправна

П.С. Го погледав форумот „ССЦ“ интересантно
Наидов и за теснолинејката во МК тоа имам нешто ставено на http://www.freewebs.com/locomotiva/ - http://www.freewebs.com/locomotiva/

А иначе тоа е точно дека во Европа само  MK, Албанија и Хрватска (има железнички музиј и се спрема)  немаат парна атракција  (например Србија има  Романтика, Плави воз и најголемата атракција теснолинејката Шарганска осмица, а спрема и нова) за другите Европски земји да не спомнуват имаат минимум 5 а некој и до 15 парни атракции, кој се страшен моден тренд што стварно носи големи пари.

Ние имаме можност (имаме лок и вагони) но изгледа немаможеме да насетиме сто е тренд и каде да се уложат пари за да се заработи а и да се чуе за МК

На пример сега не заобиколи несто како Ориент експрес (од германија до Босвор-Истанбул) бидејки немавме парна влеча, за кој се земаат фини пари и се промовира туризам


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: vardar
Date Posted: 29-May-2008 at 15:14
nekolku sliki od flickr
 
 
 
 


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 29-May-2008 at 15:23
Овој франкенштајнов 412, што очигледно го склапале од две неисправни гарнитури да направат една исправна, можеле бар да го офарбаат во една боја... И без тоа нова фарба му треба очајно...


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 29-May-2008 at 23:38
Проблемот е во тоа сто едната 412-054 се запали - па кога се нема пари се скрпува она што има.


P.S. Мислам барем едно добро перенје пре би му требало
Но тоа е болка на наша железница некако никој не гледа како ни изгледаат лок, и возовите, стварно се гнасни


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 30-May-2008 at 00:12
Од што се запалила побогу Question


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 30-May-2008 at 17:01
Како сто напоменав предходно, најповеќе се палат од не редовно перење-чистење, штета не го сликав вчера имаше мал пожар на една електро, од наталожено уље и нафта помешано со прашина на еден од резервоарите кој е во близина на тркалата, и за време на нагли кочења од искрите се запали, само присебноста на особјето спречи нешто поголемо.

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 06-Jun-2008 at 16:09
Еве како нашите мајстори се снаоѓаат и ги репарираат дизелките
Репарација на МЖ 661-404 со главниот мајстор-гение Ангеле

[TUBE]JrwTOBvEa9Y[/TUBE]
Со музика на Бодан Арсовски - Last Train


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 06-Jun-2008 at 16:53
Rock



Туку што стана со блокадата... Уште ли трае?


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 06-Jun-2008 at 18:34
Сега за сега железничкиот тече нормално (се натрупа во Србија и Унгарија, па на некој начин мораа)

* Имаат нова играчка - авио и камионски сообраѓај  Ohno

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 06-Jun-2008 at 19:12
Се нормализираше железницава?

Срам да ти е што не ме извести... Bash Big%20smile

Мада реално гледано, за жал најверојатно нема да помине долго додека не се повтори целата ситуација со некаков друг штрајк или којзнае што ќе измислат... Mad


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 15-Jun-2008 at 12:58
Originally posted by Cloverstac

Срам да ти е што не ме извести... Bash Big%20smile


Извини, ако е за утеха ни јас не снимив ни една „змија“ - композиција

Еве за извинување, еден клип од сервис на електрична локомотива МЖ 441-109

[TUBE]yQ3J15sEXb0[/TUBE]


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 19-Jun-2008 at 18:36
ВЕСТ: Естонска железница се интересира за купување на нашиот железнички транспорт

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: pbanks
Date Posted: 19-Jun-2008 at 19:30


Еве

Скинест Реил е заинтересирана за инвестиции во Македонски железници

Балтичкиот гигант во железничкиот сообраќај, Скинест Реил сака да инвестира во македонските пруги. Естонската компанија е заинтересирана да се вклучи во изградба на коридорите 8 и 10 како и модернизација на железничкиот парк. Ова на министерот за транспорт му го пренесе претседателот на бордот на Скинест Реил, Олег Осиновскиј:

 

- Таму каде што има транспорт на стоки секогаш има потенцијал за бизнис. Разбравме дека на железничкиот превоз овде му се потребни многу инвестиции. Ние ќе доставиме наша понуда кога ќе утврдиме што точно се бара од нас.

 

Вагони стари три декади, недоизградени пруги, милионски долгови, ова е македонската железница денес. Статистика покажува дека и во вакви услови бројот на патници се зголемува. Лани Македонски железници се подели на две претпријатија акционерско друштво транспорт и јавна инфраструктура. Владата ќе бара странски инвеститор само за транспортот.

 
Скинест Реил се занимава со градење, ремонт на пруги и производство на вагони. Застапена е во балтичките земји, Украина, Полска и Русија.


http://www.kanal5.com.mk/ShowNews.aspx?ItemID=34587&mid=1500&tabId=1&tabindex=0 - http://www.kanal5.com.mk/ShowNews.aspx?ItemID=34587&mid=1500&tabId=1&tabindex=0

Но и уште една вест... јас навивам за првата

Грчки железници заинтересирани за купување на Македонски железници, но и на Фершпед

http://www.netpress.com.mk/vestiimages/32831/zeleznic-grcki-logo.jpg">

Грчките железници се заинтересирани за влез во Македонски железници, дознава Нетпрес. Според нашите извори, грчките железници пројавиле интерес за транспортниот дел на железницата во Македонија.

Во македонските железнички компании досега за ваква опција ниту е разговарано, ниту пак стигнала некаква информација од грчка страна, објаснуваат од раководствата на двете компании од Македонски железници.

Но, освен за ова претпријатие, имало интерес и за купување на македонската шпедитерска компанија “Фершпед“, фирма која е добро позиционирана на Балканот со претставништва во речиси сите земји во регионов, но и пошироко како Бугарија, Србија, Германија и на Косово. Оваа шпедитерска компанија ја зајакнува својата позиција со зголемување на возниот парк.

Сепак, првиот човек на “Фершпед“, Штерјо Наков, во изјава за Нетпрес ги негираше ваквите информации и вели дека досега никој до нив не се обратил со ваква намера.

Во меѓувреме, во Грција под концесија се дава атинското пристаниште Пиреа. Концесијата е на 35 години на кинеска бродска компанија, што треба да изврши модернизација.

Кинеските оператори се во фаза на отворање на големата врата преку Атина-Скопје-Белград со цел да навлезат на европскиот пазар. Токму поради тоа кај кинеските оператори се јавува интерес за транзитниот транспорт на Македонија, а според информациите на Нетпрес веќе имало и состанок на инволвираните и заинтересираните страни во Солун, за да се разгледа ваквата опција.



http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=32831&kategorija=2 - http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=32831&kategorija=2


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 19-Jun-2008 at 20:54


Многу помило ќе ми беше некоја помоќна компанија сериозно да се заинтересира, но и ова со Естонциве е добар сигнал...


А ова со јужните соседи, нема што да се ставаат у рачуница, треба одма да им се покаже среден прст (со елегантни методи). Тоа не е само ради некаков инает, туку така налага здравиот разум. Веќе премногу се навлезени во стратешки гранки на нашата економија и ја компромитираат (што не е ништо друго освен предавство од разноразни пијавици од минатото). А тоа токму сега кога јасно ставија до знаење дека ќе ги применат апсолутно сите методи што им се на располагање за да ни наштетат, еве ги се јавија да ги купеле МЖ и Фершпед...
Nuts
Веројатно е наша вина, до сега веројатно сме оставиле впечаток на безмозочници и без'рбетници кои стојат и гледаат како неколку души стануваат тешки милионери, продавајќи ги нашите национални интереси токму на нашиот најголем душман.







Во секој случај, кога веќе железницата ја продаваме на странец, треба барем да ја дадеме на некој мултинационален гигант, или од некоја моќна земја, па нека пробаат јужните соседи нив да им „штрајкуваат“ секој втор ден...


Posted By: pbanks
Date Posted: 19-Jun-2008 at 21:39


Треба да бидеме реални. Иако имаше неколку големи утки како ОКТА или Жито Лукс некои од грките инвестиции излегоа доста квалитетни (Космофон, Титан итн).

Сепак за ваква стратешка гранка се сложувам дека треба добро да се оградиме не за друго туку бидејќи баш тука не удриле кога ни било најтешко.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 19-Jun-2008 at 22:05
Мислам дека ке се јават и други земји кој знаат дека железничкиот транспортот е вносен бизнис, би требало да се почека ако не друго цената ќе расте ако темпото кој сега го почна МЖ.
Што се однесува за заинересираноста на FMGrece нема таква графичка емоција на форумов која би ја ставил о()о


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: GreatMakedon
Date Posted: 20-Jun-2008 at 11:35
dali so privatna investicija konecno ke vidime novi vozovi na MZ?


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 20-Jun-2008 at 12:06
Originally posted by GreatMakedon

dali so privatna investicija konecno ke vidime novi vozovi na MZ?

Зависи на што мислиш, секој кој би го купил транспорт сигурно прво би вложил во товарен сообраќај каде се и парите, па многу подоцна во патнички каде секако има пари но нема „брза“ заработувачка.
Тоа и сега го прави МЗ - Транспорт, обновува локомотиви, маневарки, и товарни вагони, а подоцна планира со тие пари во развој на патничкиот транспорт.


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 20-Jun-2008 at 12:42
Eве и потврда на тоа како насата локомотива MZ 461-117 се реновира и теристоризира во Кончар.
Мора прво влечниот парк да се обнови, каде имаме најтесно грло, за раст на железницата.




Фотосите ми се испратени благодарение на г. Братиќ кој е вработен во Кончар


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: vardar
Date Posted: 20-Jun-2008 at 12:52

Odlicni fotki vladimir Cheers

Fala za site objasnuvanja so prishtanishtata ali da te prasham ushte neshto Big%20smile 
Shto tochno se sluchuva na slikive, kako da e samo shkolka mi izgleda Dunno
Isto da ne znaesh sluchajno dali so renoviranjeto predniot del (staklata/farovite) ke dobie nov izgled (neznam dali ubavo objasniv)
Fala odnapred pa koga ke imash vreme.....
 


Posted By: lslcrew
Date Posted: 20-Jun-2008 at 14:34
Што бе Кончар нема пруга, па да мора со камион да ја донесат?!


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 21-Jun-2008 at 00:59
Долниот трап - постоље или шасија е одвоена од кабината и таа веќе е на пескорење
(за оние што не го знаат  изразот - многу ситен кварцен песок под голем притисок  се шпица и се доваѓа до гол чист метал а со тоа се гледа и состојната на конструкцијата нејзината евентуална оштетеност) за да се темелно заштити и потоа офарба.
А ова на сликите е оголена љуска - кабина без ништо во неја за и таа да се обнови а потоа се монтира се од ново мотори е новата современа електроника.

Ова е слика како е испративме нашата МЖ 461-117

Иначе еве како стгна во Концар


А имала и една згода да по пат да помогне на една друга запалена лок. па изворно ви го истакам текстот од самиот машиновозач кој ми го испрати.
vozeći voz 591 negde 15-16.7.91 iza moje 441-421 bila je uvrštena sveže modifikovana 461-117 (kao naše114,124,129...139) .između st. Oriovac i Sibinj zapali se prigušnica na 421 i da ne dužim od Sibinja do Šida dovezem voz sa 461-117 koja je odlično vukla i el. kočila voz.
drago mi je da će opet biti obnovljena u Končaru


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 07-Jul-2008 at 12:01
Нис кањонот на Вардар од трасата Велес - Скопје
со МЖ 661-236



[TUBE]ARTHzvzhqQI[/TUBE]


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 07-Jul-2008 at 18:05
Одлично клипче!

 Cheers


Posted By: lslcrew
Date Posted: 07-Jul-2008 at 18:27
На оваа делница се гледа еден висечки мост над вардар. Да не знаете случајно за кое место се работи?!


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 08-Jul-2008 at 21:53
Originally posted by lslcrew

На оваа делница се гледа еден висечки мост над вардар. Да не знаете случајно за кое место се работи?!

Не би знаел точно каде е бидејќи пристап до пругата скоро не постои со возило, за да се пројде трасата,
а од автопатот и не се гледа, бар ја не сум го видел.

Можда е овој - Google Earth
 41°46'53.32"N
 21°42'26.41"E


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: pbanks
Date Posted: 29-Jul-2008 at 10:03

Полска нуди 20 милиона евра за модернизација на Железничка

Полска сака да ја модернизира „Македонската Железница“. Нуди нови патнички, товарни вагони, шини и опрема во вредност од 20 милиони евра.

Станува збор за стоковен кредит кој Владата на Полска го нуди како одговор на апелот за помош за обнова на железницата, испратен од Македонија пред неколку месеци.

Кредитната понуда стасала денеска и неа треба да ја одобри Министерството за финансии. Во „Македонски Железници“ велат дека се работи за поволен кредит кој е со два до три пати пониски каматни стапки од комерцијалните кредити.

Тврдат дека новото задолжување ќе помогнело да се поднови инфраструктурата и машинеријата на железницата. Ќе се намалел недостигот на товарни вагони, а ќе се подобрела и сликата со застарените патнички вагони.

Во возниот парк и во инфраструктурата на „Македонската Железница“ не се вложува со децении, дефектите на пругите се честа појава, состојбите во овој сектор се далеку зад европското ниво.

Во МЖ велат дека освен до Полска, барања за техничка помош за модернизација се испратени и до железниците на други европски држави.



http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=95759 - http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=95759


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 08-Aug-2008 at 21:36
Кога сме кај модернизација
И втората локомотива МЖ 461-116 сигна во Кончар да биде модернизирана.

Пред тргнување од Скопје
[TUBE]aU9hVJtHuJA[/TUBE]
Има грешка на бројот во насловот на клипот

И пристигање во Кончар

Сликата добиена благодарение на возољубител од Загреб


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: vardar
Date Posted: 09-Aug-2008 at 12:32

Фала за клипчево, него вторава некако ептен скапана ми делува....

 
Иначе што бидна со првата??? Имаш инфо или фотки???


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 09-Aug-2008 at 13:36
Првата после пескарењето е офарбана, и сега ги склапаат деловите, така ако се иде како треба брзо ќе ја дочекаме и исфоткаме како сија

А за сликите немам дозвола за јавно објавување бидејки е во самата фабрика (тоа е на некој начин документација)

Еве усте некоја од пред да влезе во фабрика



Точно вторава е доста по руинирана



-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: pbanks
Date Posted: 21-Sep-2008 at 18:16

Катастрофална состојба на возовите

Купеа уништени со графити, вагони без парно греење со смет, тоалети без струја, запустени, нечисти, со изгубен лик. Ова е слика од возовите што се движат по македонските пруги.

„Би требало да се чистат повеќе, оти народ патува. Вагоните изгледаат како да се за стока, за животни. Дури не се ни опишува од што е мизерно. Во ходниците се пуши, немаше место каде да седиме, не можеш да дишеш“, рекоа граѓаните.

Возот е основно средство за превоз во Европа. Кај нас со воз патува оној што мора. Туристи, деловни луѓе - нема.

„Мора со воз, немам пари за автобус“, рече еден граѓанин.

Засега пак, власта нема намера да го обнови возниот парк за патниците. Ќе купи нови 100 вагони, но само за превоз на стока.

„За патничкиот сообраќај ќе видиме, потребно е она што е зацртано во програмата, тоа мора прво да го оствариме, а сето она друго тековно ќе го решаваме“, изјави Косана Мазнова, ВМРО -ДПМНЕ.

Во '90-тата со воз во Македонија патуваа пет милиони луѓе годишно. Пред три години бројот на патници бил пет пати помал.

Во последно време има благ раст, но патниците се жалат на катастрофалните услови кои се пресудни за бројот на патници.

За разлика од кај нас, светски тренд е премин од автомобилски на железнички транспорт, особено сега по поскапувањето на горивата.



http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=97905


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 21-Sep-2008 at 18:23


Овој проблем има две страни. Од една страна патниците се во право за состојбата во патничките возов, но не смее да се заборави дека и дел од патниците придонесуваат за таквата лоша состојба. Ако сакаме да одиме напред, мора да си го дигнеме и нивото на култура и одговорност. Убаво ќе биде и што поскоро темелно да се подновиме на железнички план, вклучувајќи го и патничкиот сообраќај, но ако тоа не се чува, бргу ќе се доведе во иста ситуација како тоа што моментално го имаме, не е некоја голема филозофија да се дојде до тој заклучок.


Posted By: mitatos
Date Posted: 21-Sep-2008 at 18:53
Јас мислам дека да имаше прав човек во мак железници ,и да се спроведеше правилно приватизацијата, сигурен сум дека ке беше до сега со нови побрзи возови, нови вагони , и повеке патници нормално , но како и секогаш кај нас не водат сељаци ,што за него побитно е да има асални вагони за стока, него за луге, оти он лугето не ги смета за луге , туку стоката .
Сепак проблемот е на почетокот, тогаш ја украдоа на старт, јас како што знам порано во железница имале многу високи плати, жална е сегашната состојба.


-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 21-Sep-2008 at 19:19
Originally posted by mitatos

Јас мислам дека да имаше прав човек во мак железници ,и да се спроведеше правилно приватизацијата, сигурен сум дека ке беше до сега со нови побрзи возови, нови вагони , и повеке патници нормално , но како и секогаш кај нас не водат сељаци ,што за него побитно е да има асални вагони за стока, него за луге, оти он лугето не ги смета за луге , туку стоката .
Сепак проблемот е на почетокот, тогаш ја украдоа на старт, јас како што знам порано во железница имале многу високи плати, жална е сегашната состојба.


Митатос, не се тревожи, тоа не се буквално вагони за „стока“, туку се мисли на карго вагони, што за Миле Јанакиевски у слободен поетски превод се вагони за стока LOL
Ако добро памтам, конкретно се работи за "flat bed" вагони, кои се користат пред се за транспорт на контењери. А нормално е во овој момент да се инвестира во товарниот дел од железницата, затоа што токму тој дел е најпрофитабилен и ако ја задоволуваме растечката побарувачка, тој профит ќе може со време комплетно да ја повлече целата железница напред.

Инаку во однос на твојот оптимизам за тоа што би се случило доколку се инвестирало во нови и брзи возови... За тоа прво некои работи треба да се доведат во ред. Што ќе стане со тие брзи возови кога ќе се забијат во некоја камена барикада, или кога некој ќе украде нешто од инфраструктурата, или кога ќе ги каменуваат битанги за забава, или кога внатре патниците неодговорно ќе се однесуваат... Џабе ни се инвестиции од таков тип, ако прво не инвестираме во закон, ред и одговорност во оваа држава. Инаку и се друго стално ќе се сведува на промашена инвестиција.


Posted By: BOJAN
Date Posted: 21-Sep-2008 at 19:31
DunnoЖална слика навистина! Владата треба да размислува на итно купување на неколку патнички гарнитури, а раководството на железницата паралелно со тоа да ја зголеми цената на возните билети за 70 до 90%. Така билетите би биле 20-тина проценти поевтини од автобуските, но би биле доволно големи за да се одржуваат возовите. Во сегашната ситуација, ние патниците не знаеме што сакаме, прљави возови и 2-3 пати поевтин превоз или модерни возови но и реални цени на картите кои ќе го покриваат превозот!


Posted By: lslcrew
Date Posted: 21-Sep-2008 at 21:13
Ова го имаме дискутирано во неколку наврати овде на фомувов.

Приватизацијата незнам до каде е, амам не ми е логично ако е приватизиран транспортот, тој инвеститор да дозволи вагоните да бидат во ваква состојба. Очигледно чим владата купува вагони, значи сеуште не е спроведена приватизација.

Најпрофитабилна патничка дестинација е пруга до Охрид. Ниедна друга неможе да извади толку пари како оваа пруга. Во летниот период дури може и повеќе пари да се прават од патници него од товар. Ваква пруга може да мавне од земја и пролетер и сите останати квази превозници со комбиња кај што се седи и у ѓепек.


Posted By: mitatos
Date Posted: 21-Sep-2008 at 22:22
Clover @ aj vlezi niz mediumite i proveri kolku pati do sega se prodade , i vidi kolku pati se smenija direktorite, i na kraj ja podelija ,za da ima za 2jca kradci pari, i posle kazaa deka ne ja biva, pa ne ja biva, jas ne mislev za takvi EXPRESNI vozovi od tipot na 500 na saat ,nego pobrzi od ovie sto gi imame sega max 200km/h ,jas ne mislam deka toa e promasena investicija vo nikoj slucaj, se slozuvam so lslcrew @ , ubav primer dade za Ohrid, taman falat uste nekolku kilometri pa neka se fatat za rabota

-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 21-Sep-2008 at 23:17

И таман кај Радуша да лупне у камена барикада, кај Гостивар да го каменуваат, а на влез во Охрид конечно да излета зашто некои ја опустошиле инфраструктурата со крадење...

Патем, за 200 km/h, не ти треба само брз воз, туку и пруга со технички карактеристики за да може да се постигне таа брзина. Тоа би значело не само да се догради до Охрид, туку скоро од нула да се почне и за она што веќе го имаме изградено.

Не ме разбирај погрешно, не сум против модернизација на патничкиот железнички транспорт, ама работата треба да се фати од корен, а не наопкау. Што подразбирам под тоа да се фати од корен:
- пошто транспортниот дел од железницата уиште не е приватизиран, прво да се инвестира во тоа што ќе има најбрз поврат, конкретно ова со стоте вагони е добар почеток, исто така ни фалат маневарски локомотиви и така натаму...
- да завладее контрола и ред по пругите а и внатре во возовите, затоа што во вакви услови и најубавата патничка гарнитура да ја донесеме, таа бргу ќе биде уништена...


Posted By: mitatos
Date Posted: 21-Sep-2008 at 23:23
Clover@ ne be man uzivaj jas ne te svakam pogresno ,ova e samo razmenuvanje na mislenja, malku poveke treba analiza ,jas samo se navrativ malku vo minatoto , i sakav da kazam deka dokolku bese sprovedeno se kako sto treba vo vrska so mak zeleznici dosega mozebi zeleznicata sama ke ja finansirase taa izgradba, dosega mislam deka vo nasite prugi max moze da se dostigne brzina do 140 km na cas, znaci deka 200 ne e koj znae kolku mnogu, a toa so kamenjata e najmal problem ,a red i kontrola sekako deka treba, ne samo tamu tuku sekade

-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 21-Sep-2008 at 23:37


Во Македонија нема ниту една делница спремна за брзини до 140, а и не е мал скокот од 140 до 200... За железницата генерално мислам треба да се посветиме на ургентните проблеми и приоритетите како изградба на коридорот 8 по реалистични стандарди, а не да сонуваме за нешто што во догледна иднина нема да го дочекаме како 200 km/h.
Но се сложувам за две работи - дека ако не се упропастеше до оваа мерка железницата со лошо работење и крадење, ќе бевме во многу подобра ситуација и второ дека ред и контрола треба секаде нормално.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 10-Oct-2008 at 20:33
Еве и несто убаво за гледање МЖ 642-001 (добиена нова серија)
Едната од двете лок во Кончар спремна за склапанје,во нов дизајн и нови бои



-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: beTon
Date Posted: 10-Oct-2008 at 20:46
 оп екстра шминка но многу грдо ќе стои на цела композиција, за да се изедначи со постојните вагони ќе треба малку да ја заборават околу чистењето како не би парала очи, Big%20smile ианаку добро ја имаат завршено хрватите работата однадвор,  подоцна уште и од внатре да е како што треба и ќе можеме да ќариме нешто повеќе кога ќе се продава МЖ .е колска. требало можеби амблемот нешто поголем да го направат но и вака е добро, само нека обновуваат.    


Posted By: lslcrew
Date Posted: 10-Oct-2008 at 20:48
Немаше да ми биде чудно и доколку го видев старото знаме нацртано!

Инаку, добар потег на мж, ставрно изгледа супер. Владимир ај ако можеш кажи што точно се санира кај една локомотива. Пошто како што можам да видам тркалата уште некако рѓави изгледаат.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 10-Oct-2008 at 21:01
Гледам дека се сменети „фаровите“ како и кај 442... Не е лошо вака, но искрено ќе ми недостасува стариот изглед. Мислам дека естетски оние големи округли фарови во комбинација со старата ЈЖ шема на фарбање изгледаа феноменално.


Сепак и најновиов изглед е прилично добар Cheers



Print Page | Close Window