Print Page | Close Window

Надземни и подземни пешачки премини

Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Градска инфраструктура
Forum Discription: Улици, булевари, сигнализација, јавен превоз...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=53
Printed Date: 07-Jun-2024 at 11:02


Topic: Надземни и подземни пешачки премини
Posted By: pbanks
Subject: Надземни и подземни пешачки премини
Date Posted: 05-Oct-2007 at 23:13
...



Replies:
Posted By: pbanks
Date Posted: 05-Oct-2007 at 23:13
eve da pocneme i so ova
 

„Акцент медија“ ќе го финансира преминот кај „Лептокарија“

Ќе се гради обичен, но функционален премин, со скали и лифтови

Фирмата „Акцент медија“ ќе го финансира надземниот премин што општина Карпош уште пред две години најави дека ќе го гради во близина на ТЦ „Лептокарија“. Пешачкиот премин, кој од неодамна е предвиден со ДУП, ќе има скали и лифтови, ќе биде функционален и ни малку сличен на „Влајко“.Општината и инвеститорот допрва ќе го одберат идејното решение. Тие, при неодамнешното договарање на зделката дефинирале локалната власт само да учествува во обезбедување на потребната документација, а на товар на „Акцент медија“ да бидат финансиите потребни за изградба на преминот и неговото понатамошно одржување. Согласно со договорот, на инвеститорот на неопределено време за возврат ќе му биде отстапен рекламниот простор на преминот. Петар Ивановски, раководител на Секторот за комунални работи во Општина Карпош, вели дека засега не се утврдени роковите за почеток на изградбата на преминот, зашто се' уште не е избрано идејното решение.

„Имаме во опција две решенија, а и инвеститорот понуди едно по примерот на премини што веќе ги има финансирано и се изградени во државава. Наскоро ќе одлучиме како ќе го одбереме решението“, објасни Ивановски. Инаку, неодамна од Карпош информираа дека една од опциите е преминот да биде висечки, фиксиран на сајли врзани за столбови поставени од двете страни на булеварот. Истовремено, не беше отфрлена и можноста преминот да личи на неодамна поставениот кај ТЦ „Чаирчанка“. (Дс.Т.)



Posted By: Cloverstack
Date Posted: 15-Nov-2007 at 00:48
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=6436547F7DC5724FB407AC204A92B595 - http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=6436547F7DC5724FB407AC204A92B595

Во Карпош, дефинитивно, ќе се гради нов натпатник

Изградбата ќе ја финансира „Акцент медија“, а веќе е избран и идејниот проект

Општина Карпош, дефинитивно, ќе гради нов надземен премин на булеварот „Партизански одреди“, најави вчера градоначалникот Андреј Петров. Тој информираше дека 93 отсто од жителите на Тафталиџе 1 и Карпош 3 се изјасниле позитивно во анкетата, која имаше цел да ја испита волјата на граѓаните за идејата на Општината.

Заинтересираните можеа своето мислење да го остават и на општинската веб-страница на која резултатите посочуваат дека жителите се согласуваат со проектот. Петров вели дека Општината веќе договорила изградбата на преминот целосно да биде финансирана од „Акцент медија“, која за возврат ќе добие бесплатен рекламен простор на натпатникот.

„Финансиерите веќе ја започнаа процедурата за добивање градежна дозвола, односно, им дадовме извадок од урбанистичкиот план. Проценивме дека голема е веројатноста градежните работи да започнат пред Нова година, а крајниот рок за изградба ќе се дефинира допрва и во зависност од изведувачот“, изјави Петров и рече дека Општината наскоро ќе ја одбере и дефинитивната локација на натпатникот, кој според важечкиот урбанистички план е предвиден кај општинските бараки.

Инаку, општинарите веќе одлучиле натпатникот да се гради по идејниот проект на Доминика Бошкова и Владимир Петровски, кој во 2004 година учествувал на Биеналето на македонските архитекти. Начелно, новиот надземен премин ќе биде едноставен, но функционален. (Дс.Т.)


Значи прво решаваш дека ќе градиш надземен премин, па бираш идеен прект, а дури на крај решаваш за локацијата... интересен концепт Nuts
Исто така не е битно каков е постоечкиот урбанистички план, ако треба ќе си го смениме - бар тоа е лесно кај нас Bash




Posted By: Cloverstack
Date Posted: 15-Jan-2008 at 00:11
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=145BBA665803E140B886214E865E20B8 - http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=145BBA665803E140B886214E865E20B8

На Бит-пазар ќе се гради надземен пешачки премин

Преминот ќе има цилиндрична форма и ќе се изгради од лесна метална конструкција

Надземен пешачки премин ќе ги спојува Здравствениот дом „Бит пазар“ и новиот плоштад што ќе се изгради спроти аптеката „Зегин“. Надлежните од Општина Чаир го чекаат главниот проект, чие идејно решение веќе е изработено и се добиени локациските услови. Преминот ќе има цилиндрична форма и ќе се изгради од лесна метална конструкција, што ќе лежи на тврда градба која завршува со скали. Предвидени се и коси рампи за хендикепирани лица и лифтови за пренос на стоки.

„Со лифтовите од отворен тип ќе управуваат вработени лица. Под надвозникот на просторот каде што сега се наоѓа булеварската ограда ќе се изгради жардиниера со зеленило. На тој начин ќе се спречи дивото преминување на пешаците и ќе се користи преминот“, вели Изет Меџити, градоначалник на Чаир.

Во главниот проект ќе биде вклучено и осветлението на преминот, но и поплочувањето на тротоарите со павер-елементи од двете страни на булеварот „Крсте Мисирков“. Надлежните од Чаир засега не кажуваат колку ќе ги чини изградбата на надвозникот, а не го откриваат ниту инвеститорот, кој ќе менаџира со просторот што ќе се користи за поставување реклами. (Сн.К.)


Мој омилен дел:
ќе се изгради жардиниера со зеленило. На тој начин ќе се спречи дивото преминување на пешаците и ќе се користи преминот“, вели Изет Меџити, градоначалник на Чаир

Изет Меџити единствено заборави да ни каже дали мрморецот ја виткал чоколадата во фолија.



Posted By: pbanks
Date Posted: 15-Jan-2008 at 00:17
мене ми се свиѓа Thumbs%20Up. А ко за промена ми се свиѓа и идејата да се направи средишна жардинериа на тој булевар, таму навистина има потреба. Може пак ќе рипаат луѓе, ама барем нема да има толку диви премини со коли ниту пак паркирани коли и точаци со приколку во средишниот дел како што е сега.


Posted By: La Linea
Date Posted: 15-Jan-2008 at 00:33
    Од кај сега ова? Надвозникот на рендерот изгледа изненадувачки убаво и модерно, а фино да им текне дека постојат и хендикепирани лица во државава. А прв пат слушам за некаков плоштад кај Зегин, кој ќе биде поплочен со семоќните павер елементи.

    Ако ви текнува имаше најави за реновирање на фасадите на тие комиблоковите кај битпазар - маркетинг агенции би го финансирале тоа, а за возврат, а за возврат на неколку години на користење ќе им беше отстапен дел од зградата за рекламно пано. Не ме импресионираше идејата, ама е напредок.

( Јас само би предложил бодликава жица наместо жардиниера, навистина е единствен начин да се спречи оноа дивјаштво)

-------------
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!


Posted By: pbanks
Date Posted: 15-Jan-2008 at 00:41


Ла Линеа, изглеа си го утнал ова чим не знаеш за плоштадот... Или па не си го прочитал како што треба.

http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=13&PID=3230#3230 - http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=13&PID=3230#3230


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 15-Jan-2008 at 00:47
Originally posted by pbanks

мене ми се свиѓа Thumbs%20Up. А ко за промена ми се свиѓа и идејата да се направи средишна жардинериа на тој булевар, таму навистина има потреба. Може пак ќе рипаат луѓе, ама барем нема да има толку диви премини со коли ниту пак паркирани коли и точаци со приколку во средишниот дел како што е сега.


Абе и мене ми се свиѓа и сигурно ќе го користат луѓе преминот. Ама прашање е колку ќе се намалат тие што би рипале, затоа што нема да треба многу време додека се уништи препреката (зеленилото). Па после 100% ќе се постават некои даски, картони и сл. за да не се оди по земја... И така може на крај сето тоа пак да изгледа катастрофално.

Originally posted by La Linea


( Јас само би предложил бодликава жица наместо жардиниера, навистина е единствен начин да се спречи оноа дивјаштво)


За жал во право си. Плус ова важи за цело Скопје. Кај Бит-Пазар навистина владее најголемо безредие, ама воопшто сликата на целиот град на ова поле не е ни малку розова. Највеќе ме иритира намерно упорно отварање на дупки во металните огради, за да се направат вакви премини. Кога ќе ги поправат, не издржуваат ни еден ден. Веќе другот пак некој ја уништил оградата и направил премин. Bash


Posted By: pbanks
Date Posted: 15-Jan-2008 at 00:52


па затоа и реков дека проблемот би се намалил а не би се сузбил. Сепак е тоа ствар на култура, и канал да ископаш и со крокодили да го наполниш луѓе пак ќе рипаат, тоа им е во крв. Сепак некои работи кои веќе ги набројав трајно би биле решени.


Posted By: La Linea
Date Posted: 15-Jan-2008 at 00:55
Извинете малце оф-топик, ама морав да направам споредба
Се надевам дека ќе има уште пријатни изненадувања во иднина.

Влајко: Шит



Безимениот надземен премин : Thumbs%20Up



+ Филхармонијата + Зелс зградата(поради колекторите)
             Ова ми се малкуте светли точки, морам да ги напоменам за да не паднам во тешка депресија како вчера со Кнез Михајлова и плоштадот. Извинете ме Smile


-------------
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 15-Jan-2008 at 00:56
Влајко го сметаш за добра инвестиција?


Posted By: La Linea
Date Posted: 15-Jan-2008 at 00:58
Previous Сум закаснил со едитот Big%20smile

-------------
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 15-Jan-2008 at 01:01
LOL


Него само да нагласам дека воопшто не навлегував во изгледот на Влајко. Мене тука ме иритира фактот што е изграден надземен пешачки премин на обична крстосница, што не оди многу едно со друго. Големината на инвестицијата е дополнителен проблем.


Posted By: La Linea
Date Posted: 15-Jan-2008 at 01:07
    Влајко беше изграден како реакција на смртните случаи на тој дел од улицата - за тоа е оправдано, не беше поради некави провидни предизборни трикови.

Ама неговиот катастрофален изглед + непрегледноста што ја нуди во летни денови кога има одблесок од стаклата, тежината на инвестицијата и како тоа сега ја оптоварува Општина Карпош која сеуште го исплаќа овој израсток - ЦРН БУМБАР Thumbs%20Down


-------------
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!


Posted By: lslcrew
Date Posted: 15-Jan-2008 at 01:10
Џабе премин, го има подоле на јајапаша, па никој не го користи. Повеќе пректикуваат прескакање како зајци преку улица!!!


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 15-Jan-2008 at 01:18
Originally posted by La Linea

    Влајко беше изграден како реакција на смртните случаи на тој дел од улицата - за тоа е оправдано, не беше поради некави провидни предизборни трикови.

Ама неговиот катастрофален изглед + непрегледноста што ја нуди во летни денови кога има одблесок од стаклата, тежината на инвестицијата и како тоа сега ја оптоварува Општина Карпош која сеуште го исплаќа овој израсток - ЦРН БУМБАР Thumbs%20Down



Памтам кој беше мотивот и како се почна со Влајко. Ама не ми е јасно како настанале тие смртни случаи... Луѓе поминувале на црвено? Возила или пешаци?

Треба да се работи на сообраќајната култура и дисциплина. Не може тие проблеми да се решаваат со премини каде што не им е местото... На семафоризирана крстосница едноставно не е баш логично да се прават надземни премини. Ај да речеме дека во градов беа прво решени сите локации каде што треба логично и реално да има надземен/подземен премин (а има еден тон такво кои што плачат за такво решавање). Тогаш можеби и ќе имаше простор да се размислува дали треба или не треба да се гради Влајко.

Ама јебига. Веќе е изграден и сега нека гледаат барем да функционира како што треба. На пример проблемот што го спомнуваш со одблесокот не смее да остане нерешен. Тоа е очигледно е грешка на архитекто. Мислам дека тоа беше нашиот „омилен“ Јован Стефановски-Жан.


Posted By: волан
Date Posted: 15-Jan-2008 at 17:48
Не сум во тек со сите топици ... ако некаде е почнато со оваа тема - пренасочета ја дискусијата таму ...

Во еден од коментарите на мојот блог во врска со оваа тема дадов и едно вакво мислење:

Од ваков надвозник или подвозник - секако има потреба на тоа место ... Незнам зошто не се оди со подвозници за вакви случаи ... Подвозниците би требало да се побизнис решение каде би имало и простор за дуќани ... Во Скопје имаме само еден таков подвозник оној кај Континетал ... дуќанте таму функционираат ...

Шетајки по светот бројни се примерите каде подвозниците одлично функционираат - комбинирани со дуќани ... а да, го заборавив подвозникот кај Скопјанка ... кој функционира а и дуќаните до некаде работат ...

Сметам дека подвозниците се вистинското решение за Скопските френкфентни пешачки премини ... Или некој планира подземна железница Smiling.



-------------
волан


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 15-Jan-2008 at 17:56
Originally posted by волан

Во Скопје имаме само еден таков подвозник оној кај Континетал ... дуќанте таму функционираат ...


Има два подземни премини. Другиот е кај клучката Естекада, кај Сенич. Тој премин изгледа е ко создаден за во најмала рака да те ограбат ако пробаш да го користиш... Додуша одамна не сум го видел, можеби го средиле и осветлиле. Ама не би се кладел во таква опција.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 15-Jan-2008 at 18:30
Додека не сме се одалечиле премногу од муабетот за жардињерата, да ви кажам дека на Бул. ВМРО, кај Т-mobile, приметив некаква мрежа над некои од засадените растенијата. Веројатно се работи за обид да се спречат кражбите... Се надевам дека навистина ќе функционира. Без мрежа ќе беше подобро, ама кога во градов има толку многу никаквеци и никаквици, веројатно ќе треба и да се радуваме на вакви мерки. Во секој случај мрежата не е премногу нападна и не изгледа многу лошо. Подобро мрежа одколку опустошени жардињери. Roll%20eyes


Posted By: Supervisor
Date Posted: 29-Jan-2008 at 21:16
За Влајко стварно немам коментар. Еве ми сега шанса да се изјаснам. Мислам за толку пари стварно овој проект беше непотребен.
Прво на 5 метри од Влајко има раскрсница со пешачки премин
второ за тие пари и времето потрошено можеа да направат нешто многу покорисно
и трето навистина овој проект не е исплатлив со три дуканчиња во него...
На Скопје му се потребни многу повеќе надземни и подземни премини посебно во делот кај Лептокарија.
Исто така не е лоша идејата од порано кај рекорд да се направи подземен премин.


-------------
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje


Posted By: La Linea
Date Posted: 29-Jan-2008 at 21:26
Previous Не знам дали е паметно да се чепка тој дел(подвозник кај рекорд). Ми се допаѓа континуитетот улица македонија што би го имала ако не се чепка шеталиштето туку би се направил подвозник. Ама ако се направи подвозник тоа значи да се поместува автобуската и слични компликации. Највероватно чепкање на тој дел би предизвикал граѓанска војна, па да оставиме....

-------------
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 29-Jan-2008 at 21:32
Зашто бе да се поместува авобуската, луѓево имаат нозе, би можеле и да се симнат по некои скали до доле ако има подвозник Big%20smile

Во секој случај на станицата карши вегера ионака не и е местото таму. Таа порано беше кај онаа малата книжарница близу мекдоналдс. Али наводно ја преместиле по барање на овие од мекдоналдс Nuts


@ junkie

За пешачка зона околу рекорд е дискутирано овде:

http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=160 - http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=160


Posted By: Supervisor
Date Posted: 29-Jan-2008 at 21:47
Originally posted by La Linea

Previous Не знам дали е паметно да се чепка тој дел(подвозник кај рекорд). Ми се допаѓа континуитетот улица македонија што би го имала ако не се чепка шеталиштето туку би се направил подвозник. Ама ако се направи подвозник тоа значи да се поместува автобуската и слични компликации. Највероватно чепкање на тој дел би предизвикал граѓанска војна, па да оставиме....
 
Финтата е да се оди со подземен премин а не надземен. Автобуската нема да се преместува има доволно простор. Мислам ова е добар проект пред се да се тргнат семафорите и со тоа застојот ќе го снема и протокот на возила ке оди побрзо бидејќи знаеме како е тука во 3 или во 4 саат Nuts


-------------
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje


Posted By: mitatos
Date Posted: 29-Jan-2008 at 21:49
i mene mi se dopaga idejata, tuka e najgolemata guzva a dole moze da se iskoristi i za nekoj dukjan za buzeterija takvi stvari , i vo centar si , i postojano ima narod i promet

-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: La Linea
Date Posted: 29-Jan-2008 at 22:07
Previous Се сложувам дека за местото треба да се смисли конечно решение. Но, не сум сигурен што би било најдобро. Во иднина, ако патната мрежа дозволува, се надевам дека цела улица од Мекдоналдс до пелагонија итн ќе може да се направи пешачка зона, при тоа да се најде алтернативно решение за пристап кон разните станбени и деловни објекти.

    Ова би значело копање на истата улица под земја, бидејќи сепак се работи е важна сообраќајница.

Се разбира, далеку сме од остварување на вакво утопистичко решение, за сега единствен избор ни е подземен премин или ништо.


-------------
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!


Posted By: mitatos
Date Posted: 29-Jan-2008 at 22:09
za da stane pesacka zona treba kako prvo da se napravi tunel od kaj sto se iskaca od GTC pa se do mekdonalds , pa gore ke si ostane sepak pesacka zona toa e najubava varijanta i mislam deka imase takov proekt ama ne znam kako izgledalo pa ako ima nekoj nesto neka pusti da vidime

-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 29-Jan-2008 at 22:28
Originally posted by Junkie

Финтата е да се оди со подземен премин а не надземен. Автобуската нема да се преместува има доволно простор. Мислам ова е добар проект пред се да се тргнат семафорите и со тоа застојот ќе го снема и протокот на возила ке оди побрзо бидејќи знаеме како е тука во 3 или во 4 саат Nuts


Од една страна е сообраќајниот проблем, ама од друга страна е потребата улица македонија да биде континуирана. Ако се направи подземен пешачки премин, ќе се реши сообраќајниот проблем, ама ќе имаме расцепкана и лоша пешачка зона. Со спуштање на улицата димитрија чуповски во dig & cover тунел, би се решиле двата проблеми и плус би добиле уште поголема пешачка зона од пелагонија се до мекдоналдс.


Posted By: mitatos
Date Posted: 29-Jan-2008 at 22:35
da i ova mu e potrebna sto poskoro na gradot

-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: Supervisor
Date Posted: 29-Jan-2008 at 22:42
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by Junkie

Финтата е да се оди со подземен премин а не надземен. Автобуската нема да се преместува има доволно простор. Мислам ова е добар проект пред се да се тргнат семафорите и со тоа застојот ќе го снема и протокот на возила ке оди побрзо бидејќи знаеме како е тука во 3 или во 4 саат Nuts


Од една страна е сообраќајниот проблем, ама од друга страна е потребата улица македонија да биде континуирана. Ако се направи подземен пешачки премин, ќе се реши сообраќајниот проблем, ама ќе имаме расцепкана и лоша пешачка зона. Со спуштање на улицата димитрија чуповски во dig & cover тунел, би се решиле двата проблеми и плус би добиле уште поголема пешачка зона од пелагонија се до мекдоналдс.
 
хехе пријателе најмалку од се ама ова никогаш нема да се оствари. Идејата е совршена али ништо не правиме. И да има иницијатива за пешачки тунел 100% сум сигурен дека нема да се оствари Ohno


-------------
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje


Posted By: La Linea
Date Posted: 30-Jan-2008 at 15:24
CheersМи се допаѓа овој проект, зошто навистина е потребен кај тој премин. За разлика од Влајко, што беше обично аздисување, овој надвозник е сосема скромен а ќе биде функционален. Рекламите беа неизбежни.

СЕ БАРА ИНВЕСТИТОР ЗА НАДЗЕМНИОТ ПРЕМИН НА БИТ-ПАЗАР
Пешаците ќе ја минуваат улицата на своја патека Роза Петкова

Пешачки надземен премин од затворен тип, со лифтови од двете страни, наскоро ќе почне да се гради на булеварот Крсте Мисирков кај Бит-пазар, најавуваат од Општината Чаир. Преминот ќе ги поврзува влезот на пазарот пред аптеката „Зегин“ и Здравствениот дом. Според идејното решение, кое веќе е изработено, конструкцијата ќе биде од лесен метал, со заоблен покрив и со рекламен простор од надворешната и од внатрешната страна. Општината веќе бара инвеститор за проектот. - Горниот дел ќе биде наменет само за пешаци и нема да има продавници. Целата конструкција ќе биде осветлена и ќе има вентилација. Од двете страни се предвидени скали и лифтови, со кои ќе управуваат стручни лица. Се уште сме во преговори за тоа кој ќе биде инвеститор на проектот - вели Арбен Речица, раководител на Одделението за управување со градежно земјиште во Општината Чаир. Според идејното решение, под преминот ќе се постават жардиниери со зеленило, за пешаците да ја минуваат улицата на обележаното место. Од Општината велат дека проектот бил предвиден во Деталниот урбанистички план, а за неговата изградба е побарана и согласност од Министерството за внатрешни работи и од градските власти. - Пред да почнат градежните работи, ќе побараме дозвола од МВР, затоа што сообраќајот ќе биде сопрен одреден период, додека да се направи преминот. Ќе побараме согласност и од Градот затоа што надземниот премин се планира да се гради на булеварот Крсте Мисирков, кој е во нивна надлежност. Прекинот на сообраќајот нема да трае долго затоа што конструкцијата на надземниот премин е од монтажен карактер и сите делови ќе треба само да се склопат - објаснува Речица. Граѓаните, пак, што секојдневно минуваат преку булеварот, го поздравуваат потегот на Општината за изградба на надземен премин. -Секојдневно поминувам преку оваа улица затоа што имам тезга на Бит-пазар. Ретко кој е свесен колку е тешко да се помине сообраќајницата. Постојано е врвулица од луѓе и од автомобили, па некогаш ми требаат повеќе минути да поминам на спротивната страна. Затоа оваа идеја на градоначалникот на општина Чаир е за поздравување и треба да се реализира што поскоро - вели еден од сопствениците на тезга на Бит-пазар. Надлежните од Чаир одлучиле да го изградат надземниот премин затоа што таа сообраќајница е најфреквентна во општината, па се очекува да се решат проблемите на пешаците.

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=3&tabid=1&EditionID=1310&ArticleID=84266 - Време



-------------
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!


Posted By: Supervisor
Date Posted: 30-Jan-2008 at 15:28
Originally posted by La Linea

CheersМи се допаѓа овој проект, зошто навистина е потребен кај тој премин. За разлика од Влајко, што беше обично аздисување, овој надвозник е сосема скромен а ќе биде функционален. Рекламите беа неизбежни.

СЕ БАРА ИНВЕСТИТОР ЗА НАДЗЕМНИОТ ПРЕМИН НА БИТ-ПАЗАР
Пешаците ќе ја минуваат улицата на своја патека Роза Петкова

Пешачки надземен премин од затворен тип, со лифтови од двете страни, наскоро ќе почне да се гради на булеварот Крсте Мисирков кај Бит-пазар, најавуваат од Општината Чаир. Преминот ќе ги поврзува влезот на пазарот пред аптеката „Зегин“ и Здравствениот дом. Според идејното решение, кое веќе е изработено, конструкцијата ќе биде од лесен метал, со заоблен покрив и со рекламен простор од надворешната и од внатрешната страна. Општината веќе бара инвеститор за проектот. - Горниот дел ќе биде наменет само за пешаци и нема да има продавници. Целата конструкција ќе биде осветлена и ќе има вентилација. Од двете страни се предвидени скали и лифтови, со кои ќе управуваат стручни лица. Се уште сме во преговори за тоа кој ќе биде инвеститор на проектот - вели Арбен Речица, раководител на Одделението за управување со градежно земјиште во Општината Чаир. Според идејното решение, под преминот ќе се постават жардиниери со зеленило, за пешаците да ја минуваат улицата на обележаното место. Од Општината велат дека проектот бил предвиден во Деталниот урбанистички план, а за неговата изградба е побарана и согласност од Министерството за внатрешни работи и од градските власти. - Пред да почнат градежните работи, ќе побараме дозвола од МВР, затоа што сообраќајот ќе биде сопрен одреден период, додека да се направи преминот. Ќе побараме согласност и од Градот затоа што надземниот премин се планира да се гради на булеварот Крсте Мисирков, кој е во нивна надлежност. Прекинот на сообраќајот нема да трае долго затоа што конструкцијата на надземниот премин е од монтажен карактер и сите делови ќе треба само да се склопат - објаснува Речица. Граѓаните, пак, што секојдневно минуваат преку булеварот, го поздравуваат потегот на Општината за изградба на надземен премин. -Секојдневно поминувам преку оваа улица затоа што имам тезга на Бит-пазар. Ретко кој е свесен колку е тешко да се помине сообраќајницата. Постојано е врвулица од луѓе и од автомобили, па некогаш ми требаат повеќе минути да поминам на спротивната страна. Затоа оваа идеја на градоначалникот на општина Чаир е за поздравување и треба да се реализира што поскоро - вели еден од сопствениците на тезга на Бит-пазар. Надлежните од Чаир одлучиле да го изградат надземниот премин затоа што таа сообраќајница е најфреквентна во општината, па се очекува да се решат проблемите на пешаците.

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=3&tabid=1&EditionID=1310&ArticleID=84266 - Време

 
Одлична иницијатива, време е да се изгради надземен премин на тој дел, знаеме како е сите преминуваат преку улица, голем хаос е


-------------
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 24-Feb-2008 at 02:49
Извор: http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=A7CEED3B1D3C32478099ED318B824670 - Утрински Весник

Градот не дозволува општините да градат надвозници

Во завршна фаза е проектот за типизација и унификација на надвозниците

Деспина Трајковска

Проектот за изградба на нов надвозник во Карпош, на булеварот „Партизански одреди“ во близина на општинските бараки, е стопиран кај градските власти. Градот не издава сообраќајна согласност за објектот, повикувајќи се на Законот за Град Скопје, според кој изградбата и одржувањето на собирните и магистрални улици е во надлежност на Градот. Градоначалникот на Карпош, Андреј Петров, не се откажува од идејата за изградба на надвозник оти, како што вели, досега многу пати општината извела проекти што не се во нејзина надлежност, но за доброто на граѓаните се реализирале со амин од Градот.

„Не отстапувам од идејата. Ако има некаков проблем поради рекламниот простор што ќе се издаде на ‘Акцентмедија‘, која за возврат во целост ќе ја финансира изградбата, ќе понудам Градот да го склучи договорот и по десетгодишниот период тој да стопанисува со надвозникот. Во случајов, интересот е безбедноста на граѓаните, а не симболичните пари што по десет години ќе ги зема општината од издавање на просторот за реклами“, вели Петров, кој се надева на скорешна средба со надлежните градски власти и надминување на проблемот. Тој тврди дека случајот со „Влајко“ е чист, дека општината има сообраќајна согласност за него и дека бил извршен и технички прием.

Од Градот, пак, ги демантираат овие тврдења и додаваат дека, спротивно на законот, поставен е и надвозникот во Чаир. И за двата случаја не сакаат многу да коментираат, оти тоа веќе било завршена работа. Инаку, од Градот најавуваат скорешна презентација на проект со кој ќе се дефинира изгледот на надвозниците во Скопје, кои треба да се исклучиво градски проекти. Засега е познато дека генерално ќе бидат едноставни, но функционални, со простор предвиден за информативен материјал и без средишни столбови. Во зависност од ситуацијата на теренот, типизираните надвозници ќе можат да се приспособуваат на состојбите, односно, нивниот лик ќе може да се менува, но без да се изгубат генералните зацртани параметри. Проектот за типизација и унификација на надвозниците го изработуваат стручни лица од Град Скопје во соработка со колегите од Архитектонскиот и Градежниот факултет.



Posted By: La Linea
Date Posted: 28-Mar-2008 at 00:15

Новите надвозници ќе бидат без покрив и од лесна конструкција

Изведбата на еден типизиран надвозник би чинела околу 100.000 евра

Деспина Трајковска

Градските власти го изработија идејниот проект за унификација на надвозниците што во иднина ќе се градат на подрачјето на Скопје. Тој ќе претставува пример за изгледот на новите надвозници и во зависност од условите на теренот ќе може да трпи корекции. Генерално, надвозниците што ќе се градат ќе бидат едноставни и функционални, со два пара скали и лифтови од двете страни на преминот. Тоа ќе биде отворена конструкција, без средишни столбови и покрив. На објектот ќе има можност за поставување информативен или рекламен материјал. Според Влатко Петровски од Секторот за планирање и уредување на просторот во Град Скопје, кој заедно со тројца професори од Архитектонскиот и Градежниот факултет го работеа проектот, предвидено е надвозниците да се изведуваат од лесна челична конструкција склопена во фабрика, која само ќе се намонтира на предвидената локација.

„Во основа, проектот ги дава главните карактеристики на натпатниците кои во зависност од теренот ќе се приспособуваат. На пример, надвозниците во Карпош и во Ѓорче Петров ќе се разликуваат по должината, имајќи го предвид профилот на булеварот ‘Партизански одреди‘, односно на улицата ‘Ѓорче Петров‘“, вели Петровски, кој потенцираше дека надвозниците ќе може да ги гради исклучиво Градот Скопје, имајќи ги предвид законските норми, што не беше случај со изградбата на премините во Чаир и во Влае.

Инаку, градските власти посочуваат дека веќе се преземаат активности за изградба на пет надвозници и тоа по еден во Ѓорче Петров, Карпош, Чаир и два на подрачјето на општината Гази Баба. „Ниту за еден од нив финансиската конструкција не е затворена, но веќе се размислува за начинот на финансирање. Можно е пари целосно да обезбеди Градот, но не е исклучена можноста некои од натпатниците да ги изградат заинтересирани инвеститори на кои ќе им биде отстапен простор за рекламирање на преминот“, додава Петровски. Според процените, изведбата на еден натпатник би чинела околу 100.000 евра. Засега од Градот не сакаат да посочуваат термини за почеток на изградба на некој од планираните пет надвозници. Сепак, голема е веројатноста за нивна изведба во скоро време, имајќи предвид дека натпатниците пред дваесетина дена беа најавени како дел од градежната офанзива на Градот за оваа и за идната сезона.

 



http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=2867B20313514642BB9F02F163D1CC27 - Utrinski


-------------
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!


Posted By: ProMKD
Date Posted: 28-Mar-2008 at 00:26
Вакви пешачки мостови ми се допаѓаат. Лесна конструкција, евтина, и ефикасна. Нема голема филозофија а ја врши работата, и плус може реклами ова она.. Само имам прашање дали е тоа на сликата на Јане Сандански кај тоа секси шопот? 


Posted By: lslcrew
Date Posted: 28-Mar-2008 at 00:29
Мене ми изгледа како да е карши лептокарија према карпош. Позади таа кулата се познава, таа црвената кај што се Унет и Сонет провајдери!


Posted By: La Linea
Date Posted: 28-Mar-2008 at 00:30
Не. Партизанска е, некаде кај новиот факултет за туризам, кај Лептокарија. 

-------------
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!


Posted By: ProMKD
Date Posted: 28-Mar-2008 at 00:31
Ок по втор поглед и мене ми се чини партизанска. Не сум во Скопје моментално иначе би го видел сигурно


Posted By: UrbanFreak
Date Posted: 30-Mar-2008 at 01:57

Неможеш да го видиш ни во Скопје бидејќи ова е само рендер. Сеуште сме далеку од реализзација дури и за вакви навидум банални проекти. Сега ќе имаме симпозиуми и дебати околу тоа дали тебаат или не ваквите премини, дали со кров или без, дали да се гломазни како Влајко или ултра лесни. На крај ке фрлат 500-600.000 и ке направат 5-6 премина.



Posted By: blejdsk
Date Posted: 30-Mar-2008 at 03:59

Mene mi se dopaga ovoj vid na nadzemni prevoznik, pred se e eftin od lesna konstrukcija i mnogu brzo moze da se napravi i postavi na dadenta lokacija . Za nasi uslovi ova e super, bidejki znaeme kakvi teskotii se vo Skopje da pomines brzo i bezbedno da pogolema ulica ili bulevar kade sto ima golem protok na soobrakaj .....5+



Posted By: Cloverstack
Date Posted: 30-Mar-2008 at 11:38
Јас сум сепак за малку повеќе естетика, не за најминималистички мостови. Барем на поцентралните локации.


Posted By: pbanks
Date Posted: 29-Apr-2008 at 00:17


Како надоврзување на последниве неколку поста (и со закаснување од два месеци LOL). Јас се слагам со Кловер, јас сум за повеќе естетика, посебно на побитните сообраќајни артерии. Постарите форумаши од ССЦ го имаат видено ова бидејќи го имам постирано таму во една слична дискусија но еве и тука. Пешачкиот премин во Азриели комплексот во Тел Авив. Тоа би била мојата преференца. Нормално ова неможе да го трупне човек било каде, Азриели комплексот е бизнис центар со високи згради. Но сепак муабетот ми е дека треба да се размислува за убави модерни впечатливи премини.

1

2

3





Posted By: Supervisor
Date Posted: 29-May-2008 at 20:21
Само што тука се работи за четири траси на патот. И разликата е што кај нас луѓето немаат култура да ги користат.

-------------
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 29-May-2008 at 20:27
Originally posted by Junkie

И разликата е што кај нас луѓето немаат култура да ги користат.


Јас упорно си стојам на ставот дека таков тип на култура можеш да му натуриш и на најголем простак, едноставно со добра казнена политика и нејзино добро спроведување. Можда не моеш да натераш некого да иде у театар или опера или да биде не знам колку префинет, ама да не рипа ограда на сред булевар дефинитивно може да се изведе многу лесно!


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 23-Jul-2008 at 02:25
Влајко... Која промашена инвестиција... Ohno




Posted By: vardar
Date Posted: 08-Oct-2008 at 02:13

Градот и Чаир ќе градат натпатник на Бит-пазар

Изградба на натпатник на Бит-пазар, уредување на партерниот влез во Старата скопска чаршија кај Даут-пашиниот амам, партерно уредување на тротоарите на т.н. пластичарска улица се само дел од проектите што ги договориле Општина Чаир и Градот. Чаир деновиве ќе побара од Градот ново сообраќајно решение за Бит-пазар за да може непречено да започне изградбата на натпатникот на булеварот „Крсте Мисирков“ кон пазарот, со што ќе се реши безбедноста на пешаците. На средба претставници на Градот и градоначалникот на Чаир, Изет Меџити, било договорено веднаш да почнат и активностите за уредување на платото во Старата скопска чаршија со нови травертински плочки, кои подоцна со поставување хидроулични столпчиња ќе се заштитат од несовесните возачи.

Во рамките на сите овие зафати е испланирана и реконструкција на тротоарите на булеварот „Втора македонско-косовска бригада“, а градските власти ќе постават штедливи светилки. (Сн.К.)

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=405D2A430E5EBF4FB401E9271F66C900 - utrinski


Posted By: lslcrew
Date Posted: 13-Oct-2008 at 18:12
Натпатникот кај Бит-пазар ќе се финансира со реклами



Автор:  Радмила Заревска

За изградбата на пешачкиот мост што ќе биде поставен на булеварот Крсте Петков-Мисирков и ќе го поврзува Бит-пазар со поликлиниката, инвеститорите за возврат ќе бараат само поставување нивни рекламни табли, соопштуваат од општината Чаир. Одлуката за изградба на овој натпатник градоначалникот Изет Меџити ја донесе на последната средба со градските власти, кога се договорија и повеќе други проекти што треба да се реализираат во наредниве шест месеци. Паралелно градот ќе ја реконструира и клучката кај Бит-пазар, која треба да добие форма на детелинка.

ПОКРИЕН МОСТ СО ЛИФТОВИ

Од општината Чаир велат дека деновиве се подготвува привременото сообраќајно решение за да може да се направи пешачки мост кај Бит-пазар според проектите за натпатници што ги подготвувал градот. Со тоа, тие се надеваат дека ќе се реши проблемот со пешаците што го поминуваат булеварот Крсте Петков-Мисирков кон пазарот. Градските власти ќе го помогнат овој проект со идејно решение, а ќе направат и бетонски жардиниери меѓу двете сообраќајни ленти на булеварот и ќе го уредат просторот хортикултурно.

- Натпатникот ќе се изгради меѓу пазарот и поликлиниката, а ќе биде направен од бетонска и од железна конструкција. Тој ќе биде затворен, а од страните ќе поставиме лифтови со кои ќе им овозможиме на постарите и на болните полесно да се качат на мостот. Овој пешачки мост е предвиден во деталниот урбанистички план, а кога ќе биде готово сообраќајното решение веднаш ќе можеме да почнеме со изградбата. Инвеститорите што ќе го финансираат поставувањето на натпатникот за возврат ќе бараат поставување на нивните рекламни табли, кои ќе бидат најверојатно прикачени од страните на мостот - објасни Изет Меџити, градоначалникот на општината Чаир.

НЕПРООДЕН БУЛЕВАР

Додека профункционира клучката кај хотелот „Континентал“, овој булевар ќе остане единствен булевар што го спојува северниот дел на градот со центарот. Таму постојано има застој во сообраќајот, а граѓаните не можат безбедно да преминат од едната на другата страна, поради што се случуваат и голем број несреќи.

Граѓаните што живеат од двете страни на булеварот се жалат дека понекогаш се случува да не можат да ја преминат улицата поради големиот број возила, трите градски и приградски автобуски станици, како и заради големата раздвиженост на луѓето. Тие велат дека Бит-пазар е место каде што во текот на денот поминуваат луѓе од сите делови на градот и каде што автобуските линии се вкрстуваат, па затоа и метежот е преголем.

- Јас сум постара жена и постојано одам на прегледи во поликлиниката Бит-пазар. Но ми треба половина час за да стигнам дотаму. Кога ќе излезам од зградата има многу диви продавачи и треба да се пробијам меѓу нив и импровизираните тезгиња за да стигнам до улицата. А таму, пак, сообраќајот е толку густ што ми претставува напор и ми треба многу време за да поминам.

Се случува да застане еден автомобил, но тој зад него е нестрплив и веднаш го престигнува, па затоа треба да се внимава. Не знам зошто досега општината не направи некое решение за да можеме ние постарите и децата да поминуваме безбедно. Се надевам дека со изградбата на натпатникот ќе се решат овие проблеми - вели скопјанката Славица Илиевска.

http://novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=206&ArticleID=9069



Posted By: evolutionary
Date Posted: 13-Oct-2008 at 19:19
Ne e dovolen eden nadzemen premin ama podobro toa otkolku nisto.

-------------
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 13-Oct-2008 at 19:29


Да, се слагам потребен е уште еден помеѓу пазарот и Мавровка, но чекор по чекор...


Posted By: lslcrew
Date Posted: 18-Oct-2008 at 01:24


Ова е кај мене пред зграда. Инаку тука не дека толку има потреба од премин, него граѓаните ги мрзи да идат до пешачкиот кој е 10 метри подолу, па си проаѓаат како овци. Не верувам дека овој надвозник ќе заживее. Инаку многу е лошо за возење навечер. Освелењето некако од страна паѓа, па така од едната страна не се гледаат баш убаво луќето што проаќаат и често се случува да настрада некој пешак поради непрописно преминување.


Posted By: beTon
Date Posted: 18-Oct-2008 at 16:01

знам дека ќе звучи смешно, но мислам дека СК има потреба од нешто како мапа за возачите од СК за тоа кои се се критични точки по населбите, каде има најмногу индијански навики како “прелтување на улица од заседа“ од страна на пешаците или ќори места каде има голема употреба на диви пешачки дијагонали, мислам дека како леер најдобро е вакво нешто да има по јавните карти како skopje.on.net.mk Naughty ! ова се наметнува како потреба бидејќи секогаш возачот е крив па макар и на пешачки му истрчал некој па вака бар ќе се знае каде сите четири треба да ги има ширум отворени иако тоа треба да постојано бидејќи во СК  оваа индијанскиве  навики  секаде се веќе нормална појава, а за тоа дека оваа состојба нема уште долго да се надмине доказ е парцијалното спроведување на законот кога се пазат улиците и се пишуваат казни само доколку има некаква кампања или тазе воведен закон...

инаку ова со премините ми наметнува прилично голема дилема за тоа како инвалидите или старите изнемоштени лица би требало да ги користат премините кои во повеќето случаи се адаптирани само за climber-и и акробати,  исто и за слепите треба некаква сигнализација да има, незнам како е по светот но доколку има некој од надворешните членови некаква фотка или муабет за оваа дилема нека пушти абер... мислам дека ози-те и канаѓаните предничат на ова поле како по социјални средини, но сигурно и европските градови имаат некои практични решенија од овој аспект.        



Posted By: lslcrew
Date Posted: 18-Oct-2008 at 16:25
Еве една слика од тераса сликана. Да видите каде е пашачкиот, а каде е автобуската.



Доле-лево е пешачкиот, горедесно во ќошот се гледа автобуската - местото каде се случува масовното преоѓање улица. Прекопат автобуската е Тинекс, ама не се гледа поради формата на мојата зграда.

Инаку има и една куќа што се гледа у кадаров. Таа куќа незнам како опстоила тука и во радиус од 1 км нема друга куќа, све се згради. Сигурно била некое урбано дивјаштво у свое време.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 22-Oct-2008 at 02:04
КИСЕЛА ВОДА ЌЕ ГО РЕГУЛИРА СООБРАЌАЈНИОТ ХАОС
Натпатници на Првомајска и Сава Ковачевиќ

Општината одлучи сообраќајот на двете најфреквентни сообраќајници да го регулира со натпатници за да ги заштити пешаците кои за да поминат преку улиците, велат тие, се случувало да чекаат и по десетина минути.

За одлуката за изградба на надвозниците, Кисела Вода ги информирала и градските власти. Од таму велат дека го чекаат проектот од општинарите за да одлучат дали ќе им дадат одобрение.
" Доколку проектот кој ќе ни го достават биде во согласност со проектот за типизација и унификација на надвозниците во Градот, бидејќи сите треба да имаат унифициран изглед, Кисела Вода веднаш ќе ја добие дозволата", велат од Одделението за односи со јавност на Град Скопје.
Од "Акцент медија" потврдија дека ќе дадат донација за изградбата, но не можеа да кажат колку ќе изнесува таа.

http://www.vest.com.mk/default.asp?id=158621&idg=8&idb=2505&rubrika=Skopje


Поздрав до ова со типизацијава.



Posted By: Cloverstack
Date Posted: 22-Oct-2008 at 02:30
Добро е да се оди со унификација, но не тотална. На локации кои се поатрактивни, нека има неколку поимпресивни и уникатни премини низ градов.


Posted By: pbanks
Date Posted: 10-Nov-2008 at 11:21

Подземна гаража под Бит-Пазар

Изет Меџити, градоначалникот на општината Чаир, најави дека за неколку дена очекуваат да почне изградбата на натпатникот меѓу Бит-пазар и поликлиниката. Тој додаде дека според деталниот урбанистички план е предвидено под пазарот да се изгради подземна гаража, која би ги решила проблемите со паркирањето.

- Празниот простор пред пазарот кај Портата на влезот во Старата чаршија е предвиден за плоштад, но тоа е мал дел, кој не може посебно да се уреди. Пазарот треба да биде затворен, но тоа е приватно земјиште на компанијата „Скопски пазар“. Кога тие ќе одлучат да го средуваат, ние ќе издадеме градежна дозвола. Станува збор за голем проект чија финансиска конструкција се движи од 20 до 25 милиони евра - објасни Меџити.


http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=227&ArticleID=10759



Posted By: Supervisor
Date Posted: 10-Nov-2008 at 19:17
Добро што бидна со надземниот на Бит-Пазар? Дефинитивно тој дел мора што побргу да се среди бидејќи е рурален и претворен во хаос. Од асфалтот на булеварот и зеленилото до осветлувањето премините и клучката.

-------------
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje


Posted By: Andrej_LJ
Date Posted: 11-Nov-2008 at 00:32
Апсолутно сумпротив надземните премини особено во централниот дел на градот. Огромни, ефтини кострукции облепени со 300 реклами, накинџурени, никаков посебен дизајн. катастрофа. Да не збориме што не се поставуваат таму каде што треба. Подземните премини (пасажи) се веке нешто друго. Прво не се гледаат и не го отежнуваат целиот простор. Второ има можност за поубаво уредување (продавници, ескалатори, убаво осветлување, може и ѕидовите да бидат украсени со антички остатоци од Скупи, мали скверчиња со фонтани...). Нпр под Рекорд треба еден таков мал, но исклучително естетски пасаж. Замислете таму еден метален мост, колку грдо би изгледало. Потоа кај Сообрание (Гр. Болница) еден поголем. Би предложил сите 4 тунела да се вкрстуваат во Х-форма точно во центарот на раскрсницата, каде би имало плоштад со продавници. Таму има огромна фрекфренција на луѓе кои заедно со колите создаваат хаос. Премини би требало да има и кај Буњаковец, Соборна Црква, Црвен Крст, Нова Македонија... Особено е убаво доколку некаде направиме голем сообраќааен кружен тек. Под него би имало плоштад со трговски центар, без кров со огромна фонтана во средината чијшто слап вода би го надвишувал нивотона улицата. Ама далеку сме од тоа...



Posted By: Cloverstack
Date Posted: 11-Nov-2008 at 00:43
Originally posted by Andrej_LJ

Нпр под Рекорд треба еден таков мал, но исклучително естетски пасаж. Замислете таму еден метален мост, колку грдо би изгледало.


Кај Рекорд според целата логика на ГУП-от во иднина не би требало да има сообраќај (со тунелот под плоштад и проширувањето на тесните грла во малиот сообраќаен прстен). Така да долгорочно (ако сме ажурни и среднорочно) тоа ќе биде пешачка зона и премин нема да ни треба, па се прашувам колку е паметно сега да се зафаќаме со таква работа.

За другото се слагам со две забелешки:
1. Не дека не ни требаат премини под крстосниците, но како што спомнав мислам најургентни ни се премините на проблематични места подалеку од крстосниците, а за крстосниците може и малку да се стрпиме додека се реализираат најпотребните од другава група.
2. На места каде што околината дозволува, немам ништо против надземни премини - доколку се изведе како што треба, не само што нема да ја нагрдуваат, туку ќе ја разубават...


Posted By: Andrej_LJ
Date Posted: 11-Nov-2008 at 00:47
Да но за модерен надземен премин треба мнооогу простор, големи, убави булевари и модерни згради. Точно како во примерот со Израел. каде би ставил екстравагантен надземен во Скопје? Мене не ми текнува правилно место. Не збориме за гадна ИСКРА-Куманово конструкција залепена со Хотел Бистра 100 метарска фолија. 


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 11-Nov-2008 at 00:57


Па не се слагам дека обавезно треба „мнооогу“ простор, се зависи од ситуација до ситуација. Можеби во моментов нема место каде што би „легнал“ некој премин како оној од Израел, но и такви места ќе се створат. А сега за сега не мора да летаме толку високо - не мора да биде баш таков и толку голем за да биде убав. Иаку секако не мислев на некои грозни конструкции скраја да е Smile


Posted By: pbanks
Date Posted: 11-Nov-2008 at 11:08
Од локациите кои ги наброја Андреј во моментов единствена оправдана ми е раскрсницата Нова Македонија. Единствено таму бројот на луѓе толку ќе нарасне што не сме ни свесни каква гужва ќе се направи.

За другите апсолутно може да се почека.

За Рекорд Кловер веќе кажа, за тоа имаме дискутирано и порано. Најдобро решение е да се претвори целата улица во пешачка зона.

Доколку тоа не се случи сепак не сум сиурен дека подземен премин е вистинското решение (не викам дека надземен премин е тоа отпаѓа од игра дефинитивно во тој дел).

Улицата е премала и на луѓето, знаејќи ги какви се "не би им се исплатело" да се симнуваат за само 4 сообраќајни ленти.

Е сега ако се прави некое поголемо подземје по должината на ул. Македонија можеби и ќе има некаква логика но повторно не верувам дека експлоатацијата ќе биде голема со оглед на тоа што освен во неколкуте зимски месеци кои ги има Скопје а кои се се помалку не гледам кој нормален би одел под земја наместо по ул. Македонија.

Инаку надземните премини немора да се воопшто грди. Немора да се гломазни како тој во Израел, има и многу други начини да се направи убав грациозен премин кој ќе биде убав и за око а ќе ја врши функционалноста.

Конкретно со најавениов премин на бит пазар немам некој проблем но се сомневам дека ќе го реши проблемот. Дури и да се користи, масата на луѓе која го препѓа тој булевар постојано е толку голема и е малтене по целата должина да еден ваков премин нема да реши ништо. Веројатно решението и тука требаше да биде во подземен премин со тоа што ќе се решаваше во пакет со изградбата на објектот на бит пазар кој е во најава.


Posted By: Supervisor
Date Posted: 11-Nov-2008 at 13:11
Не се согласувам дека кај Нова Македонија е потребен подземен премин. Иако многу згради изникнаа за брзо време сепак сеуште не е решен ниту Јужен булевар ниту Климент Охридски. Подземен премин е потребен кај судска палата и кај Собрание. На буњаковец, лептокарија и бит-пазар што побрзо надземни премини.

-------------
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje


Posted By: pbanks
Date Posted: 11-Nov-2008 at 13:19
Originally posted by Junkie

Не се согласувам дека кај Нова Македонија е потребен подземен премин. Иако многу згради изникнаа за брзо време сепак сеуште не е решен ниту Јужен булевар ниту Климент Охридски. Подземен премин е потребен кај судска палата и кај Собрание. На буњаковец, лептокарија и бит-пазар што побрзо надземни премини.


Види спрема мене подземен премин е потребен онаму каде има голема циркулација на пешаци. Мислам дека кај Нова Македонија таа циркулација ќе има експлозија по отварањето на новиве згради.

Кај Судска палата и има и нема циркулација. Сепак тежиштето е понатака кај бит пазар. Генерално се сложувам дека и таму треба подземен премин но не би го ставил како најприоритетен.

Кај собрание се сложувам таму се условите веќе исполнети.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 11-Nov-2008 at 13:33
Originally posted by pbanks

Originally posted by Junkie

...  Подземен премин е потребен кај судска палата и кај Собрание. На буњаковец, лептокарија и бит-пазар што побрзо надземни премини.
... Сепак тежиштето е понатака кај бит пазар. Генерално се сложувам дека и таму треба подземен премин но не би го ставил како најприоритетен...

Дали сте помислиле што ќе биде во тој дел подземен премин - ПОДЗЕМЈЕ Ohno


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: pbanks
Date Posted: 11-Nov-2008 at 13:41


Јас не сакам да идам со предрасуди кон ниеден дел од градот. Секој дел заслужува да биде урбанизиран како што треба. Навиките и (не)културата на луѓето нема да се сменат преку ноќ но мора да се работи на тоа.

Мора да се земе во предвид дека една од клучните причини (која што ретко ја земаме во предвид) а можеби и главна причина зошто Бит Пазар, Јаја Паша, Чаир се такви какви што се е густината на населението.

Ако сакаш насели го тој кварт и со Скандинавци, но кога имаш 18.400 жители на квадратен километар хаосот е неминовен (Општина Чаир има 3.52км2 плоштина а 64.773 жители)


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 11-Nov-2008 at 14:31
Previous
Ни на крај памет не е предрасуда, да ја гледаме старноста, која е концентрирана во тој дел, шверц, дрога, проституција ....
Во овој момент таков премин тамо ќе биде .... хорор со нашиот начин на појмување на јавни но „скриени“ објекти.

Се слагам за потребата но надземен, на виделина.

П.С. Дали некој некогаш влегол во преминот кај Континентал - узас, слично е со подземните гаражи, за нас секој пролаз е проблем.
Осим оние на виделина на сите


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: pbanks
Date Posted: 11-Nov-2008 at 14:34
Originally posted by Vladimir P

Previous
Ни на крај памет не е предрасуда, да ја гледаме старноста, која е концентрирана во тој дел, шверц, дрога, проституција ....
Во овој момент таков премин тамо ќе биде .... хорор со нашиот начин на појмување на јавни но „скриени“ објекти.

Се слагам за потребата но надземен, на виделина.

П.С. Дали некој некогаш влегол во преминот кај Континентал - узас, слично е со подземните гаражи, за нас секој пролаз е проблем.
Осим оние на виделина на сите


Види Владимир тука дискусијата Андреј ја поведе малку во друг правец. За градење на онакви пространи подземни премини каде ќе има простор за убави продавници, простор за брзи ресторани итн. Значи за простор кој ќе има потенцијал да прерасне во мини трговски центар а не за безвезни пролази како тој кај Континентал каде единствено може да егзистира фотокопирница и слични глупости.

Во овој случај мислам дека тоа немора да биде дувлно па криминал. Па што и фали на Мавровка која е на два чекори? Дуќаните таму нормално си работат.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 11-Nov-2008 at 15:30
Незнам дали, следниве 10-15 години гадов (бидејќи во негова ингеренција е тоа) ќе има доволно пари за сепак еден таков голем проект, за нас со овој развој што моментално го имаме, еден Металец или сл. со една надземна метална конструкција (но не влајкоманија) е изводливо.

Една идеја ми се свиде кај богатите арапски градови, скоро сите имаат надземни премини (иако логиката вели подземни, поради температурата) но тија пролазот секаде го врзуват со некој мол или поголем објект + уличната комуникација, со прекрасна илуминација и површини на истиот


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: lslcrew
Date Posted: 20-Nov-2008 at 13:25
ИНИЦИЈАТИВА ОД СОВЕТОТ НА ОПШТИНА КАРПОШ
"Влајко" да се продаде како старо железо
Советничката Наташа Стојановиќ-Тоскоска предложи "Влајко" да се урне, бидејќи граѓаните не го користат, а Општината уште издвојува пари за да се намири долгот за неговата изградба

Надвозникот "Влајко" треба да се урне и да се продаде како старо железо, бидејќи граѓаните воопшто не го користат, а Општина Карпош се уште издвојува пари од буџетот за да се намират долговите за неговата изградба. Ова на последната седница на Советот на Општина Карпош на в.д. градоначалникот Сашо Димиќ му го предложи советничката Наташа Стојановиќ-Тоскоска, откако беа информирани дека од буџетот за 2009 година ќе треба да се одвојат 9,5 милиони денари, за да се намират долговите кон ГП"Гранит" .
"Јас сметам дека треба да се урне овој меморијален споменик и така никој од граѓаните не го користи, а дуќаните се празни и да се продаде како старо железо. Со тоа ќе се покријат и трошоците за неговата изградба. Па до кога средства од буџетот ќе одат за 'Влајко' наместо да се искористат за други проекти", праша советничката Стојановиќ- Тоскоска.
Градоначалникот Димиќ објасни дека имаат склучено договор со ГП"Гранит" секој месец до крајот на 2010 година Општината да им плаќа по 785 000 денари, бидејќи кога се градел 'Влајко' не биле во можност веднаш да се исплатат побарувањата. Тој најави дека внимателно ќе го разгледаат предлогот на советничката.
Надвозникот "Влајко" почна да се гради во времето на градоначалникот Стевчо Јакимовски, а беше завршен во мандатот на градоначалникот Андреј Петров. Распонот на надземниот премин е 35 метри, а висината 5,4 метри. Архитект на проектот е Јован Стефановски-Жан. Тој претставува најскапа инвестиција на Општина Карпош, бидејќи за него се потрошени 900 илјади евра. Дуќаните пак од чија продажба градоначалникот Петров најави дека ќе се вратат дел од парите вложени во "Влајко", никој не сакаше да ги купи. Па затоа беа доделени бесплатно на млади уметници и невладини организации. Но и тие не ги разработија дуќаните, па на надвозникот покрај тоа што не минува жив човек, не работи ниту еден уметник или невладина организација.

http://www.vest.com.mk/default.asp?id=159877&idg=8&idb=2529&rubrika=Skopje



Posted By: pbanks
Date Posted: 20-Nov-2008 at 13:27
Колку и да звучи луда ова е добра иницијатива...


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 20-Nov-2008 at 13:41
А четирите кули ?
За нив пари неможе да се земе Big%20smile или да останат ко споменици на глупоста


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: pbanks
Date Posted: 20-Nov-2008 at 13:59
Originally posted by Vladimir P

А четирите кули ?
За нив пари неможе да се земе Big%20smile или да останат ко споменици на глупоста


Да имавме способност да учиме од сопствените глупости добро е да го оставиме целиот надпатник како сведоштво. Само што ја немаме таа способност...


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 20-Nov-2008 at 14:43
Извини Cloverstack но морам на твојата фотографија да интервенирам



-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 31-Jan-2009 at 00:43
Еве го реновираниот подземен премин кај Континентал. И овде ја завлечкале работата, не е уште готово.

Инаку многу ме копка какви се оние држачи кои ги имам зумирано на сликата бр.3
Има ли некој идеја што би се прикачило тука? Ваљда нема така да останат...

1


2


3



Posted By: dacito
Date Posted: 31-Jan-2009 at 01:05
Во досегашната обнова на подземниот кај Континентал само се извадија старите покриви(настрешници) и на нивно место беа поставени сегашните, веројотано е ова некаков плексиглас одозгора. Инаку столбовите што се гледаат сега и за кои прашуваш се стари, само се префарбани. Значи стари се и тоа држачите. Инаку мислам дека овде нема ништо повеќе да менуваат, мислам дека само ова е предвидено.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 31-Jan-2009 at 01:22
Не ни помислив дека носачите се тие старите...


Posted By: zabegan
Date Posted: 31-Jan-2009 at 01:31
добро само кровчето е сменето? а внатре како е?


Posted By: dacito
Date Posted: 31-Jan-2009 at 01:33
Ај настрешниците проаѓаат ама ова плочкиве?!? КАТАСТРОФА. И не најдоа за сходно да ги прооменат. Ако, веројатно му се убави на Трифке а и на Коце, тука под нос. ЖАЛОСНО


Posted By: lslcrew
Date Posted: 28-Feb-2009 at 15:18
Нема пари за натпатник на опасната улица Ѓорче Петров

Автор:  Бојана Стојчевска
Скопје
Натпатникот кој бараат жителите на општината Ѓорче Петров да се изгради на истоимената улица, заглави кај градската управа бидејќи таа немала доволно пари за да го реализира овој проект. Од општината велат дека неколку пати се обратиле кај градските власти, бидејќи таа улица им припаѓала ним и тие немале никаква надлежност. Жителите, пак се жалат дека годишно на локацијата пред општинската зграда страдаат по неколку деца, бидејќи несовесните возачи не ги почитувале поставените семафори.

Зоран К., жител на населбата, ни раскажа дека апелирале до сите институции за да ја зголемат безбедноста на своите деца.

- Се соочуваме со долгогодишен проблем, многу мали деца загинале на ова место, кое за жал се наоѓа пред општинската зграда, па и самите општинари се свесни за овој проблем. Познавам многу семејства чии чеда настрадале враќајќи се од училиште. Полицијата не презема ништо, нив им е битно само да ги паркираат автомобилите пред најблиското кафеанче, а не да се погрижат барем еден дел од денот кога децата се враќаат од училиште да го контролираат движењето на возилата. Никој не ги почитува поставените семафори, секој поминува на црвено и така гинат нашите деца. Потребно е да се изгради натпатник за да се зголеми нивната безбедност. Бараме да се постават и камери за полесно да можат да се фатат сторителите кои предизвикуваат вакви трагични дејства - изјави Зоран К.

Момо Николовски, портпаролот на општината Ѓорче Петров, вели дека тие биле запознаени со проблемот, но тие самите не можеле на никој начин да го решат бидејќи станувало збор за градска улица.
- Ние немаме никаква надлежност за улицата Ѓорче Петров, но имаме упатено барање до градската управа. Тие поставија семафори, знак „стоп“ и знак за ограничување на брзината. Иако местото е означено, сепак жителите од западниот дел на Македонија не ги почитуваат ниту знаците, ниту семафорите. Пред неколку дена бевме сведоци на немил настан кога мало дете беше прегазено, но не можеме да го решиме овој проблем бидејќи немаме никакви ингеренции - истакна Николовски.

Од градската управа информираат дека бидејќи не располагаат со доволно пари, не можат да дозволат изградба на натпатник во населбата.

- Немаме финансии и затоа не можеме да им помогнеме на жителите. Во иднина ако се реши финансискиот проблем, натпатник ќе се изгради. Ние поставивме семафори, знаци за ограничување на брзината со најниски параметри, односно со 30 до 40 километри на час и тоа е се што можеме да направиме. Овој проблем можеби ќе се реши и со проектот за проширување на булеварите, а полицијата треба да врши поголема контрола на ова место на кое ни е познато дека често се случуваат немили настани - објаснија градските власти.

http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=329&ArticleID=19192


Posted By: La Linea
Date Posted: 02-Apr-2009 at 23:34

Ќе се гради надвозникот на Бит-пазар

За десетина дена на Бит-пазар ќе започне изградбата на надвозникот што го планираше подолг период Општина Чаир. Стартот на градежните зафати го одложија проблеми со подземниот катастар, кои се и причина за ревидирање на проектот што го изработи фабриката за монтажни елементи „Карпош“. Надвозникот треба да се протега од аптеката на „Зегин“ на другата страна од булеварот „Крсте Мисирков“ до продавницата за грнчарски производи. Должината на надвозникот ќе биде 75 метри со висина од 4,5 метри и уште три до врвот.

Од Општина Чаир велат дека поради опасноста од оштетување на подземните инсталации биле разгледувани две варијанти според кои би можело да се изгради овој надвозник. Едната е темелите да влезат под водоводните цевки за да не дојде до нивно оштетување, а другата странично да се постават и да се поврзат со греда.

„Инвеститор на надвозникот е ’Акцент медија‘, која ќе го добие на користење од десет години за поставување реклами. Фабриката ’Карпош‘ многу брзо ќе ги постави монтажните елементи. Временските услови ќе бидат битен фактор само околу бетонирањето на темелите на надвозникот. Општина Чаир веќе има издадено дозвола за градба“, вели Омер Фејзи, раководител на Одделението за урбанизам во Чаир. (Сн.К.)


http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=F7917C5398887C4BB4B5ED376439A2EB


Поправете ме ако грешам, но нели надвозник(возат коли) е една работа, а натпатник(преминуваат пешаци) друга? За тие што не знаат, кај Бит-пазар ќе се гради натпатник за кој што пишува во статијава.



-------------
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!


Posted By: Supervisor
Date Posted: 02-Apr-2009 at 23:47
Амин!

-------------
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 02-Apr-2009 at 23:58
Originally posted by La Linea

Поправете ме ако грешам, но нели надвозник(возат коли) е една работа, а натпатник(преминуваат пешаци) друга? За тие што не знаат, кај Бит-пазар ќе се гради натпатник за кој што пишува во статијава.
не знам дали натпатник би било правилно, но надвозник сигурно не е.
Се сомневам дека воопшто имаме официјална стандардизирана терминологија за овие работи.


Posted By: vardar
Date Posted: 15-Apr-2009 at 05:49
http://www.cair.gov.mk - www.cair.gov.mk
 
 


Posted By: vardar
Date Posted: 15-Apr-2009 at 05:57
нема превод на општинската страница али скопчав дека чини 160.000 евра
 
хмммм акцент медиа донатор  Roll%20eyes  крајниот резултат да не биде влајко v2.0 ....еве на што мислам (слика на кловер)
 
 
 
 
 
 
 


Posted By: my Macedonia
Date Posted: 15-Apr-2009 at 12:50
kade e tocno lokacijata?


Posted By: lslcrew
Date Posted: 15-Apr-2009 at 14:34
Колку што се гледа на булевар е, а чим е во општина чаир, тогаш е бит-пазар локацијава.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 15-Apr-2009 at 16:47
Ама буни тоа што булеварот е 2х2,  мада јасно е дека кај нас сигурно ретко кој би се претргнал рендерите да бидат верни на тоа што ќе се гради...

@ Vardar
Ја делам твојата сомничавост во врска со „донаторот“


Posted By: lslcrew
Date Posted: 15-Apr-2009 at 16:56
Да нема забуни сигурно се работи за бит-пазар...
http://www.cair.gov.mk/newsadmin/preview.php?id=203 - http://www.cair.gov.mk/newsadmin/preview.php?id=203


Posted By: Andrej_LJ
Date Posted: 15-Apr-2009 at 19:07
Неколку забележки имам кон овој проект:
1) Оваа локација е скоро центар на градот, со огромна фрекфренција на луѓе - зарем подземен пешачки премин нема да е и естетски и функционално поприфатливо и соодветно решение. Бит Пазар не е отворен простор во предградие како во Влае да го истрпи ова чудо.
2)Второ јасно се гледа на рендерот дека цевката е замислена да биде во цилиндричен вид и ПРОЗИРНА - според мене чиста лага и манипулација доколку се има в предвид чива "донација" е истиот.
3) Кој е прв официјален јазик во Република Македонија прашувам јас??? Немам ништо против двојазичноста и правата на малцинствата но Мкедонците се мнозинство во Македонија како и нивниот јазик е најшироко употребуван од страна на СИТЕ!!!


Posted By: lslcrew
Date Posted: 21-Apr-2009 at 00:56

Надвозник на Бит-пазар

За десетина дена на Бит-пазар ќе започне изградбата на надвозникот што го планираше подолг период Општина Чаир. Стартот на градежните зафати го одложија проблеми со подземниот катастар, кои се и причина за ревидирање на проектот што го изработи фабриката за монтажни елементи „Карпош“. Надвозникот треба да се протега од аптеката на „Зегин“ на другата страна од булеварот „Крсте Мисирков“ до продавницата за грнчарски производи. Должината на надвозникот ќе биде 75 метри со висина од 4,5 метри и уште три до врвот.

Од Општина Чаир велат дека поради опасноста од оштетување на подземните инсталации биле разгледувани две варијанти според кои би можело да се изгради овој надвозник. Едната е темелите да влезат под водоводните цевки за да не дојде до нивно оштетување, а другата странично да се постават и да се поврзат со греда.

„Инвеститор на надвозникот е ’Акцент медија‘, која ќе го добие на користење од десет години за поставување реклами. Фабриката ’Карпош‘ многу брзо ќе ги постави монтажните елементи. Временските услови ќе бидат битен фактор само околу бетонирањето на темелите на надвозникот. Општина Чаир веќе има издадено дозвола за градба“, вели Омер Фејзи, раководител на Одделението за урбанизам во Чаир.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=E720C30E00E2E041A15A9A70ECD5E2FC


Posted By: vardar
Date Posted: 21-Apr-2009 at 03:28
„Инвеститор на надвозникот е ’Акцент медија‘, која ќе го добие на користење од десет години за поставување реклами
 
 
Инвеститор, концесионер, донатор ... сеедно Roll%20eyes Bash  (само за џабе им го дале, една од најпрометните локации а испаѓа акцент дава само 16,000 евра годишно)


Posted By: lslcrew
Date Posted: 21-Apr-2009 at 03:47
Вардар како ги израчуна 16000 евра годишно?! Како и да е, не е битно зашто ионака ќе прејде во сопственост на општината за десет години. Ако мислиш дека се многу десет години, тогаш ОК, јас не се слагам, мислам дека е прикладен временски период.


Posted By: vardar
Date Posted: 21-Apr-2009 at 08:24
@lsl  
 
Сеуште нема превод на општинската страна Roll%20eyes али ако разбрав убаво се работи за инвестиција од 160,000 евра / 10 год. користење рекламен простор ... му доаѓа како 16,000 годишно. Инаку ако веќе се решиле да залепат еден куп реклами на надвозникот барем општината да добиеше некој денар во џеб и да поправи некоја улица итн. ( сигурно некој си ги наполнил џебовите ама ај да не шпекулираме)  Не сум експерт ама http://www.akzentmedia.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=48 - види колку наплаќа акцент медиа
 
 
еве и еден аматерски пример.  билборд 5мх2.4м за 4 недели е 250-1250 евра (незнам колку би добиле на битпазар али се работи за доста прометна локација)  должината на надвозникот е 75метри (толку пишувашњ во статијата на утрински), ако сакаат максимално да го искористат просторот можат да закачат 30 вакви билборди  (заедно од двете страни) што значи месечно од 7500 до 37500, а годишно од 90,000 до 450,000 евра. Да добиваше општината одреден процент од овие приходи ај, ама вака изгледа ко чиста кражба.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 21-Apr-2009 at 09:11
vardar, ама на општинската страна никаде не сретнав информација дека ова ќе биде десет години, него едноставно пишува само дека проектот вреди 160000 евра и другото само онака набројано безбедност на патници, нема да пречи на возилата околу висината и тоа.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 21-Apr-2009 at 09:16

„Инвеститор на надвозникот е ’Акцент медија‘, која ќе го добие на користење од десет години за поставување реклами.
http://utrinski.com.mk/?ItemID=E720C30E00E2E041A15A9A70ECD5E2FC


Posted By: lslcrew
Date Posted: 21-Apr-2009 at 09:25
ShiftyRunaway


Posted By: Supervisor
Date Posted: 21-Apr-2009 at 15:59
Бравос ајде почнете да заличи тој дел малку и да се осигураат пешаците во тој дел.
Само сепак не знам дали ќе го користат како што треба, поточно дали ќе го користат или уште на диво ќе поминуваат.


-------------
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje


Posted By: gko
Date Posted: 22-Apr-2009 at 22:48
За жал, очигледно е и во овој случај надвозникот ке се направи за џабе. Средишното зеленило е веќе поставено, и сега пешаците повторно си проагаат без проблем, дури не ни имаат ограда за прескокнување. Единствен начин да функционира ова во тој дел од градот, беше да се постави и ограда во средината на жардињерите, но кај нас не е важна функционалноста на проектите. И да, надвозникот нема да изгледа вака бидејки ќе биде покриен со реклами.
Се молам да грешам, ама ....
Ме теши само фактот што барем прават нешто таму


Posted By: lslcrew
Date Posted: 23-Apr-2009 at 08:50
РИЗИЧНО Е МИНУВАЊЕТО НИЗ ПОДЗЕМНИКОТ КАЈ „КОНТИНЕНТАЛ“
Таванот на преминот пред уривање

Испукани ѕидови, пропаднат таван и голем број вирчиња од водата што постојано капе од таванот, е состојбата во која се наоѓа подземниот премин во близина на хотелот „Континентал“. Опасноста од негово попуштање секој ден е се пореална, а за решавање на проблемот надлежните институции се уште не преземаат ништо. Овој премин се смета за еден од најкористените во Скопје. Низ него секојдневно поминуваат стотици граѓани и студенти поради тоа што во непосредна близина се наоѓаат студентскиот дом „Стив Наумов“ и неколку факултети. Во подземниот премин работат и десетина дуќани, чиишто сопственици се жалат дека поради состојбата во која се наоѓа луѓето се повеќе го одбегнуваат, па тоа влијае и врз нивната работа. - Секојдневно поминувам низ преминот и тој се повеќе и повеќе се распаѓа. Иако станува збор за прометно место каде што секогаш има луѓе, јас, сепак, последните неколку дена избегнувам да поминувам низ него затоа што се плашам да не ми падне таванот врз глава “ вели Кристина, студентка на Природно-математичкиот факултет. Таа објаснува дека поради тоа што се плаши да ризикува и да поминува оттука за да го скрати патот, принудена е да пешачи или од кај Бит-пазар или, пак, да влегува од Автокоманда за да стигне до Факултетот. Од Општина Гази Баба тврдат дека не знаат дека тој е во многу лоша состојба, иако подземниот премин се наоѓа само на десетина метри оддалеченост од општинската зграда. Од Секторот за сообраќај на Град Скопје велат дека се запознаени со тој проблем и во моментов се уште се испитуваат причините што довеле до таквата лоша состојба. - Најверојатно водата што прокапува е последица на обилните врнежи кои го зафатија градот во изминатиот период, затоа што после направените проверки се покажа дека водоводната мрежа која поминува низ преминот е сосема во ред “ велат од Град Скопје. Оттаму објаснуваат дека најпрвин екипите што се на терен и ја следат состојбата со подвозникот треба да подготват документација за состојбата во која се наоѓа преминот и истата да се поткрепи со фотографии. - Со вака изготвената документација потоа доколку е потребно ќе се подготви проект за санација на подвозникот “ додаваат од Секторот за сообраќај на Град Скопје.

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=3&tabid=1&EditionID=1683&ArticleID=112198


Posted By: lslcrew
Date Posted: 08-Jun-2009 at 13:14
Со глава у Влајко...уствари ѕид!!!

„Влајко“ ќе се спасува со странски донации


Градоначалникот Јакимовски има намера да го заврши проектот што го почна, а пари ќе обезбеди од донации, преку јавноприватно партнерство, како и од општинскиот буџет

%20
Донации од странски институции и организации, финансирање преку јавноприватно партнерство и повторно одвојување пари од буџетот на општината Карпош ќе му помогнат на натпатникот „Влајко“ да заживее онака како што било предвидено. Од кабинетот на градоначалникот Стевчо Јакимовски истакнаа дека натпатникот „Влајко“ сам по себе бил атракција, но тој сé уште не бил довршен.

- Потребно е да се направи градежно доекипирање. Најпрво е предвидено во најскоро време да се активираат лифтовите, да се изградат ескалаторите, да се отстранат проблемите со прокиснувањето, како и да се завршат работите околу климатизацијата и вентилацијата. Сето ова ќе се плати од буџетот на општината, преку јавноприватно партнерство, а најголемиот дел пари ќе бидат донации од странски организации и институции што го поддржуваат завршувањето на натпатникот „Влајко“ - изјавија од кабинетот на Јакимовски.

Според идејата на градоначалникот, натпатникот „Влајко“ ќе заживее откако во неговите простории ќе се вселат одредени општински делови на месните заедници Влае 1 и 2, Карпош 4, Долно Нерези, Злокуќани и Бардовци.

- Одредни поднесоци што граѓаните на Влае 1 и 2, Карпош 4, Долно Нерези, Злокуќани и Бардовци ги доставуваат во општината Карпош ќе можат да се примаат во „Влајко“, односно од овие месни заедници и населби жителите да можат од поблиску да комуницираат со администрацијата, а не да одат дури до општинските простории. Како резултат на овие активности, очекуваме зголемен интерес за закупување деловен простор од комерцијалниот сектор во делот на услугите, како и од невладините организации - велат од општината.

Изградбата на натпатникот „Влајко“ траеше од 2002 до 2006 година, а општината ја чини 1,2 милион евра. Донација од УСАИД беа лифтовите и нивната монтажа. Идејата за изградба на „Влајко“ потекна по повеќегодишните барања на жителите од Влае 1 и 2. Прво требало да се направи подземен премин, но тоа не било можно затоа што на тоа место поминува главниот цевковод за водоснабдување од изворот во Рашче. Градежните работи ги изведуваше фирмата „Гранит“, а челичната конструкција ја направи фирмата „Металец“ од Прилеп. На натпатникот има вкупно 16 деловни простории. Проектот го изработил Јован Стефановски-Жан, поранешен главен градски архитект.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=68944639261&id=14&prilog=0&setIzdanie=21706


Posted By: pbanks
Date Posted: 08-Jun-2009 at 13:46
Најдобро што може да се направи е да се соберат странски донации и да се сруши ова чудо со тие пари.

Уствари... доколку собираат донации за таа цел и самиот ќе дадам пари.



Print Page | Close Window