Print Page | Close Window

Електрични локомотиви

Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Железници
Forum Discription: Возен парк, инфраструктура, железнички станици...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=680
Printed Date: 04-Apr-2020 at 00:55


Topic: Електрични локомотиви
Posted By: Vladimir P
Subject: Електрични локомотиви
Date Posted: 11-Jul-2009 at 06:05
На 10-07-2007 после обновата двете локомотиви серија МЖ 462 се на пат кон Македонија




Фото: Portos, Загреб
Cheers


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/



Replies:
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 11-Jul-2009 at 15:22
Cheers

Тука има вкупно над 10000kW


Posted By: mitatos
Date Posted: 11-Jul-2009 at 16:06
Vladimir mozda ste kazale porano ama ne sum bas vo redovite na ovoj pod forum kazi mi ako znaes kolku e maximalna brzina na ovie dizel lokomotivi 140 km/h taka?

-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: zookisk
Date Posted: 11-Jul-2009 at 21:52
Originally posted by mitatos

Vladimir mozda ste kazale porano ama ne sum bas vo redovite na ovoj pod forum kazi mi ako znaes kolku e maximalna brzina na ovie dizel lokomotivi 140 km/h taka?
Taka e ama ke bese uste podobro ako prugite niz Makedonija dozvoluvaat tolkava brzina...


Posted By: zookisk
Date Posted: 11-Jul-2009 at 21:54
Inace 462-001 i 462-002 vecerva se naogaat vo Beograd...Utre go prodolzuvaat patot i se ocekuva da stignat vo MKD vo ponedelnik sabajle...Bas vo moja smena Big%20smileBig%20smileBig%20smileBig%20smileBig%20smile


Posted By: mitatos
Date Posted: 11-Jul-2009 at 21:59
fala na info poz


-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: BOJAN
Date Posted: 12-Jul-2009 at 00:32
Дали е предвидено свечено пуштање во употреба на двете локомотиви? Ка
ко што се сеќавам Владимир напомена и дека едниот дизел моторен воз во Колска е речиси готов.
Можеби ќе бидне некоја свеченост за лепотицивеThumbs%20Up.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 12-Jul-2009 at 02:09
Originally posted by mitatos

Vladimir mozda ste kazale porano ama ne sum bas vo redovite na ovoj pod forum kazi mi ako znaes kolku e maximalna brzina na ovie dizel lokomotivi 140 km/h taka?


Poke  Big%20smile


Posted By: zookisk
Date Posted: 12-Jul-2009 at 09:39
Originally posted by BOJAN

Дали е предвидено свечено пуштање во употреба на двете локомотиви? Ка
ко што се сеќавам Владимир напомена и дека едниот дизел моторен воз во Колска е речиси готов.
Можеби ќе бидне некоја свеченост за лепотицивеThumbs%20Up.
Pa Bojane ne mi se veruva deka ke ima nekoja svecenost inace vo pravo si spanecot vo kolska e recisi gotov a i uste 2 patnicki vagoni.Taka da malku po malku ke odime napred,ke se podnovuvame... Inace 462-001 i 462-002 momentalno se naogaat vo blizina na Belgrad...


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 12-Jul-2009 at 20:15
Efikasnošću naše železnice mašine iz Šida su do Makiša došle za "samo" 15 sati. Evo ih jutros oko 5 u Makišu kako čekaju da se uvrste u teretnjak za Makedoniju:...

Пишува еден возољубител денес од Белград.
* Иначе таа пруга е двоколосечна и е до 120 км., (Макиш е во Белград)


Jadni majstori iz pratnje morali su da se nekako snalaze.


Фото: vlada, Белград

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 07-Aug-2009 at 03:44
Добро, што бидна? Почнаа ли 462-ките да трчаат по нашите пруги?


Posted By: zookisk
Date Posted: 08-Aug-2009 at 21:02
Originally posted by Cloverstack

Добро, што бидна? Почнаа ли 462-ките да трчаат по нашите пруги?
462-001 трча од пред 2-3 недели а 462-002 денес го имаше првиот работен ден...Имам и слики од денеска ама незнам како се ставаат на оваа страна...


Posted By: mitatos
Date Posted: 08-Aug-2009 at 21:23
registriraj se na photobucket, pa uplodiraj gi tamu , posle kopiraj go IMG code i postiraj go tuka, i ke se pojavi fotkata, mislam deka ima vo niskava kako da se stava fotka dokolku se snajdes kazi da go briseme postovo

-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 08-Aug-2009 at 21:23

Упатство за постирање:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=181

Ако запне негде, пиши ми private message  Thumbs%20Up


Posted By: zookisk
Date Posted: 08-Aug-2009 at 22:15
Овде може да видите слики од МЖ 462-002 од денес...
http://www.railserbia.net/forum/viewtopic.php?f=1&t=2301&st=0&sk=t&sd=a&start=320 - http://www.railserbia.net/forum/viewtopic.php?f=1&t=2301&st=0&sk=t&sd=a&start=320


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 08-Aug-2009 at 23:19


1


2


3


4


5




И две убави фотки од странство, едната од Хрватска, другата од Србија

6


7




Cheers


Posted By: BOJAN
Date Posted: 09-Aug-2009 at 00:27
Посакувам овие локомотиви долго да издржат на нашиве пруги, да пренесат многу стока и патници, а со тоа да донесат поголеми плати на вработените во железница... и да бидат секогаш чисти како што се на сликивеCheers!


Posted By: zookisk
Date Posted: 09-Aug-2009 at 13:49

Фала Cloverstack за помошта...



Posted By: Cloverstack
Date Posted: 09-Aug-2009 at 13:54
Фала zookisk за убавите слики  Smile


Posted By: zookisk
Date Posted: 09-Aug-2009 at 14:04
Originally posted by Cloverstack

Фала zookisk за убавите слики  Smile
Вечер сум на работа па ќе направиме уште некоја слика од другата локомотива МЖ 462-001...


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 04-Sep-2009 at 22:33
Денеска на чело на Експресниот воз 336 МЖ 462-001




-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 04-Sep-2009 at 23:31
Конечно да ја видиме во акција!  Cheers

Прекрасна!
(иако малку извалкана Big%20smile)


А кој беше овој експресен 336?


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 05-Sep-2009 at 01:11
Originally posted by Cloverstack

Конечно да ја видиме во акција!  Cheers

Прекрасна!
(иако малку извалкана Big%20smile)


А кој беше овој експресен 336?

Истото го прокоментиравме, за валканоста. Ohno

Иначе тоа е возот Солун - Скопје - Белград


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: zookisk
Date Posted: 05-Sep-2009 at 15:15
МЖ 462-002 се враќа назад во Загреб во Раде Кончар...


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 05-Sep-2009 at 18:57
Question

Зошто?


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 05-Sep-2009 at 19:33
Originally posted by zookisk

МЖ 462-002 се враќа назад во Загреб во Раде Кончар...

Дали си сигурен дека се враќа, момците - инг. од Кончар не спомнава нешто такво, знам дека донесова некој делови за замена но ... се е можно, баш ќе ги прашам највероватно се веќе стигнати во Загреб па ќе имаме инфо.



Иначе првиот господин од лево има направена мала репортажа за МК (железничка) се надевам дека брго ќе ја видиме и пренесеме тука.


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 19-Sep-2009 at 17:31
Што бидна со 462-002

Замина за Загреб? Каков проблем се има јавено кај нејзе?


Posted By: BOJAN
Date Posted: 19-Sep-2009 at 17:33
Кога дојдоа во Скопје, кога почнаа проблемите со овие локомотивиDunno.


Posted By: zookisk
Date Posted: 19-Sep-2009 at 23:23
Originally posted by Cloverstack


Што бидна со 462-002Замина за Загреб? Каков проблем се има јавено кај нејзе?

Не замина за Загреб за среќа...462-002 е веќе во ред и крстари по пругите на МЖ...


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 20-Sep-2009 at 11:50
Thumbs%20Up

А нели се дозна што бил проблемот?


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 20-Sep-2009 at 13:23
Проблемот на 002 е трансворматорот кој е изработен во Србија !!?? и сега е испратен таму на „премотување“, се чека да пристигне, до тош 002 ќе ја причекаме да ја видиме на пругите по МК.

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: pbanks
Date Posted: 21-Sep-2009 at 14:06
Originally posted by Vladimir P





Иначе првиот господин од лево има направена мала репортажа за МК (железничка) се надевам дека брго ќе ја видиме и пренесеме тука.


Владимир да не излезе репортажава на Кончар екипата?


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 21-Sep-2009 at 19:25
Се надевам дека репортажата за македонските пруги брзо ќе биде, бидејќи надимакот на едниот е „ловац на пруге“,
а од труга страна научива и купива се за тавче гравче и пинџур Big%20smile


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 22-Dec-2009 at 23:54

Впрегнати МЖ 441-108 и МЖ 442-002

 
Превид, корегирано Зоки   Yes


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: zookisk
Date Posted: 23-Dec-2009 at 14:46

Мислиш впрегнати 441-108 и 442-002 а не 462-002...



Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 02-Feb-2010 at 13:25
Треба да се вложи повеќе во електричните локомотиви и пруги, на пример да се електрифицира пругата до Битола и да се обнови кон Лерин (grcijaShifty)... Мислам дека тоа позитивно ќе влијае од економски аспект...


Posted By: janakija
Date Posted: 01-Apr-2010 at 09:13
Здраво дечки, знае ли некој што се случува со двете маневарски локомотиви од серии 642/643?


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 01-Apr-2010 at 10:06
Здраво и добродојде janakija, инфо за тоа имаш во нишката Дизел локомотиви

http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=561&PN=3 - http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=561&PN=3

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: zookisk
Date Posted: 06-Apr-2010 at 18:03
После долгата обнова повторно се враќа МЖ 441-754 на македонските пруги...Слика од денес...





Posted By: BOJAN
Date Posted: 06-Apr-2010 at 18:57
Каде се врши обновата на оваа локомотива, според позадината на ентериерот, мене ми изгледа дека е во депото ЛисичеBig%20smile!

Дали се работи само за надворешно фарбање и помал ремонт или се работи за детална обнова како што се правеше за локомотивите 462-001 и 002?

Ќе излезам малку од темава, многу се вложува во ремонт на електричните локомотиви, а дизел локомотивите Кенеди се запуштени.




Posted By: zookisk
Date Posted: 06-Apr-2010 at 20:01
Точно така,обновата се врши во депото Лисиче инаку се работи за помал ремонт и фарбање...



Posted By: zookisk
Date Posted: 06-Apr-2010 at 20:10
Originally posted by BOJAN

Ќе излезам малку од темава, многу се вложува во ремонт на електричните локомотиви, а дизел локомотивите Кенеди се запуштени.


Ајде и јас малку ќе излезам од темава...Не се баш запуштени и Кенедиевките..Обновени се неколку локомотиви во изминативе две-три години...Инаку баш денес бев во депо Лисиче и баш се изненадив кога видов дека МЖ 661-219 повторно е на нозе после 2 и пол години...Активно се работеше и на поправка на МЖ 661-146 која настрада кај Лакавица...Се вршеше редовен сервис на МЖ 661-223 а пред халата спремно чекаше МЖ 661-236 која беше планирана за 4903 за Битола...Наредни за обнова се МЖ 661-234 и МЖ 661-241 кои од пред две-три години се вон сообраќај...


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 06-Apr-2010 at 21:56
Зоки, не ми делува дека е готова, гледам куката ја нема исто е и со приклучните црева, дали само моторот е пробан ???

Бојане, да генералките на локомотивите се прават во депото во Лисиче. А за констатацијата дека повеке се електрични него дизел, мислам дека најголемиот проблем се резервните делови за дизелките, а верувам дека би сакале да имаат барем по две резерва од двата вида но тоа е реалноста

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 15-Sep-2010 at 18:19
Денеска после главниот ремонт електро локомотивата МЖ 441-754 е изнесена на сонце, се надевам брзо ќе ја видиме по нашите пруги.



-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 17-Sep-2010 at 02:25
Може ли една стандардна листа, со кои електрични локомотиви располагаат МЖ во моментов?


Posted By: BOJAN
Date Posted: 17-Sep-2010 at 09:30
Clover,  еве дел од електричките:

Најновите од Кончар:
462-001
462-002
Реконструираните ексхрватски лок. во 2001 год. во Кончар:
442-001
442-002
442-003
Понатаму:
441-028
441-044
441-107
441-108
441-109
441-506
441-754(горната од фотката)
441-755
Чаушеску локомотиви што не ги виде Кончар:
461-119
461-121

Мислам дека треба да има уште 2-3 локомотиви во оваа бројка, и тоа од серијата 441, ама на нив не можам да се сетам.

Инаку конечно што по година и пол е завршена и 441-754. Годинава има доста голема обнова на возниот паркApplause.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 17-Sep-2010 at 18:57
Ја забрави и МЖ 461-120 која 2008 год. беше на генерална оправка во МЖ Транспорт





П.С. Листата не ја погледат целосно, но отом потом

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: BullDoG
Date Posted: 15-Nov-2010 at 17:57
еве ја преправената локовмотива во акција

[tube]EADwxVmqdM4[/tube]


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 06-Dec-2010 at 18:28
441-506 на главната станица во Скопје


442-002 на станица Драчево



Posted By: BullDoG
Date Posted: 17-Jan-2011 at 23:45




Posted By: zookisk
Date Posted: 18-Jan-2011 at 00:40
441-107


Posted By: MIKI1
Date Posted: 18-Jan-2011 at 11:58
На одредени форуми, наменети за возољубците, постојат негативни критики за моделите од АСЕА, кај нас познати како 441, но и за 461. На што се должат тие критики?


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 18-Jan-2011 at 15:05
Originally posted by MIKI1

На одредени форуми, наменети за возољубците, постојат негативни критики за моделите од АСЕА, кај нас познати како 441, но и за 461. На што се должат тие критики?

Не верувам дека се такви !!?? (не би се произведувале сеуште), но тука е zookisk па нека ни каже.

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: MIKI1
Date Posted: 18-Jan-2011 at 15:27
Не сум познавач на нивната механика и електрика, (не сум ни машинец ни електричар...) но критиките се во стилот: проблеми со електро-моторите при висока ампеража, преголема јачина на електро-моторите во однос на масата од локомотивите (што значи, мала фрикција на тркала на шините, а јаки/неискористени мотори...), изразено абење на шините, кое е посочено кај 461, поради 6-те осовини и сл...

Да, тие се модели кои се произведуваат од доцни ‘60-ти, а сеуште се користат и од швеѓаните, кои ги имаат конструирано, а се користат и во Австрија, Романија, Бугарија, бившите ЈУ-републики, изнајмени се од Турција, така да не би било логично дека се толку лоши. Има и некоја „теорија„ дека бившата ЈУ, заедно со Романија, како соработник, ги има превземено како прототипови од Шведска, , без сите потребни проби и испитувања за локомитивите.




Posted By: Vladimir P
Date Posted: 14-Feb-2011 at 23:46
Непотврдена вест - Таурус на проба во МЖ

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: N23
Date Posted: 14-Feb-2011 at 23:59
Сименс Таурус??? Немој срце ќе ме стегне


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 15-Feb-2011 at 01:34
Originally posted by Vladimir P

Непотврдена вест - Таурус на проба во МЖ

Ваква вест и само толку? 


Posted By: polval
Date Posted: 15-Feb-2011 at 08:13
Конечно потег во вистинска насока.


Posted By: ovaj_stariov
Date Posted: 15-Feb-2011 at 10:39
@Vladimir,koga moze da ocekuvame potvrduvanje/demantiranje na vesta?

-------------
build.mk, гради форумска историја


Posted By: гитардемон
Date Posted: 15-Feb-2011 at 10:53
Половни или нови? Како и да е, супер супер вест.

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: toasumjas
Date Posted: 15-Feb-2011 at 14:50
Не ме зезај Владимир . Виз ер, Сименс Таурус.... Многу ќе ни дојде од еднаш ))


Posted By: my Macedonia
Date Posted: 15-Feb-2011 at 17:06
Vakvi ima mnogu vo svajcarija i avstria, a ne se losi i spored izgledot!
Sto znaci ova so drugi zborovi?Kje se proba dali e dobra a potoa kje se kupe????


-------------


Posted By: BullDoG
Date Posted: 15-Feb-2011 at 19:37
Ako e ova vistina togas prethodnite izjavi najverovatno ne bile zaludni, vistina zeleznicava odi kon podobro


Posted By: polval
Date Posted: 15-Feb-2011 at 19:37
Тоа е стандардна процедура пред да се купи локомотива од нова серија. Најпрво се врши тестирање дали задоволува за нашите пруги и услови на влеча. Ако задоволува тогаш се прави муабет за купување.


Posted By: mitatos
Date Posted: 15-Feb-2011 at 19:58
а знае ли некој колку чини една таква локомотива?

-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: N23
Date Posted: 15-Feb-2011 at 20:30
Од сигурни извори во железница после подолго барање (неколку години) од владата се одобрени тие фамозни 50 милиони евра, меѓутоа колку што разбрав треба да се набавуваат со тендер. Затоа и ме изненади ова. Ама ако јас се прашувам не мора тендер ако се мисли озбилно таурус да се купуе.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 15-Feb-2011 at 20:30
@ mitatos

Еве Словенија набави 12 за вкупна цена од 47,7 милиони евра, значи околу 4 милиони за парче.

Siemens to sell locomotives to Slovenia

The Slovene railway agency Slovenske zeleznice has ordered 12 locomotives of type "Taurus 3" worth 47.7 million Euros from Siemens Austria. The contract that was signed last Friday provides for their delivery between April and September, 2009. The contract also has an option for the purchase of an additional 20 locomotives. The agency said that the new locomotives would replace current ones 30-to-40 years old that were proving unable to cope with increasing freight traffic. The agency will finance five per cent of the purchase price out of its own funds and use credit to pay the remainder.

http://austriantimes.at/?id=2821&print=1-newentry - http://austriantimes.at/?id=2821&print=1-newentry



Ама словенските Тауруси колку што знам се тросистемски и тоа е логично со оглед на нивното соседство, но значително ја зголемува цената. Е сега прашање е за колкусистемски локомотиви се интересираме ние. Претпоставувам дека наскоро наши локомотиви ќе почнат да се движат низ други земји и обратно, но со оглед на тоа што во поширокиот регион е имплементиран исклучиво еден систем на напојување, претпоставувам голема е веројатноста да набавуваме едносистемски локомотиви и да поминеме поевтино:






------------------------------------------


Владимир ајде каде си, сите чекаме да чуеме нешто повеќе за Таурусот 


Posted By: N23
Date Posted: 15-Feb-2011 at 20:39

                     
Словенскиве со сигурност не патуваат накај Хрватска, затоа што памтам дека чекав некои пола саат додека сменат локомотива со хрватите. Можда ако ги користат за Австрија или Италија. Како и да е имаат доволно голем број на линии за да ги користат и низ Словенија а и за теретни композиции. Одвај чекам да е вистина ова!


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 15-Feb-2011 at 20:45


Со Италија имаат ист систем, според она што пишува на railfaneurope.net Таурусите засега им се за Австрија и за Унгарија:

Triple-voltage locomotives by Siemens, also suited for operation in Italy and Hungary
3kV=+15+25kV


Posted By: N23
Date Posted: 15-Feb-2011 at 21:21

Да да, за Унгарија и Австрија. Меѓутоа не верувам дека нашиве би ги возеле низ Србија, со оглед на уште покатастрофалната состојба со српските железници, каде на делови се вози и по 10 км/час. Ајде прво Владимир да ни ја потврди шпекулацијата.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 15-Feb-2011 at 22:10
Добро секако збориме за подолгорочен развој на настаните, ни Србите не стојат во место, а ние додека добиеме Тауруси или нешто друго (на нероден Петко веќе капа му скроивме ) фо флотата на МЖ, сигурно ќе има значително подобрување на железничката инфраструктура на север, за тоа веќе има сериозна поткрепа. А низ Србија веќе транзитира една ES 64 локомотива (и Таурус е иста фамилија ES 64, уствари мислам дека „народски“ името Таурус е раширено за сите ES 64 со заоблен изглед) на Bosphorus Express, така да моменталната состојба на пругите таму веројатно не се рачуна како пресудна пречка за да возат странски локомотиви:





Posted By: Vladimir P
Date Posted: 15-Feb-2011 at 22:59
Еве повеќе за таа вест, ексклузивно во Build.mk на кратко

Словенски Железници во оквир на РЕ Товарен Промет, во Македонија регистрира предприатие д.о.о. Подружница Алпе Балкан Карго Скопје кое во почетокот ќе вози со еден Таусусот или серија 541 по македонските пруги.

Веќе еден машиновозач од МК е обучен за таа локомотива и наскоро како се надеваат ќе ја донесе таја локомотива.



-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 15-Feb-2011 at 23:15


Помислив на можноста да се работи за друг оператор или чисто за транзит како низ Србија, ама го препрочитав твојот пост - „Таурус на проба во МЖ“ и не сакав веќе да мислам на други варијанти 

Во секој случај многу позитивна вест  Cheers
Ваљда конкуренцијата ќе биде иницијална каписла за вистински да се реализира поголем инвестициски циклус во МЖ Транспорт и вистински да почне развојот на таа компанија, а не со ова да дозаглави.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 15-Feb-2011 at 23:29
Ова ќе биде соработка во рамки на мжт или ќе си биде посебна фирма. Ќе биде ли либерализација со тоа што сериозна ваква компанија ќе стане конкурент на транспорт и ќе почне да нуди поквалитетни услуги или ќе биде сепак купување од страна на транспорт. Понормално е да се обезбеди услови за фирми дса се регистрираат одколку една компанија по секоја цена да се оддржува како да е министерство. Го правевме муабетов еднаш да не го повторувам, но сеуште не е јасно што е конечно исходот. Кои се односите на транспорт со новата фирма.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 15-Feb-2011 at 23:51
Еве на кратко,

Во МК постои „Регулаторна агенција за железници на Република Македонија“
http://www.arpz.mk/ - http://www.arpz.mk/

Или, инфраструктурата е државна а посебни транспортни претпријатија може да има повеќе.

Така да ова претприатие е конкуренција во карго транспортот на МЖ Транспорт.

П.С. Но прво нека дојде, а потоа да видиме како ќе се одвиваат работите.

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: lslcrew
Date Posted: 16-Feb-2011 at 00:08
E sega e pochisto. Da znam koi se odnosite so transport. Sekako deka se probuvaat na teren na infrastruktura. Nego dali samo vo tovaren ili vo patnichki tranziten ili pa eventualno nekoja linija domashna.

Или, инфраструктурата е државна а посебни транспортни претпријатија може да има повеќе.
Ova e jasno i vo toj konteks prashav. Da nema zabuni deka transport kupuva lokomotiva taurus.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 16-Feb-2011 at 00:09
Името кажува се - Алпе Балкан Карго Скопје

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: lslcrew
Date Posted: 16-Feb-2011 at 00:11
E sega imash li soznanija kakvi se odnosite so onaa edna kompanija shto sakashe predhodno da se registrira ili se raboti za odvoeni raboti.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 16-Feb-2011 at 00:21
Originally posted by lslcrew

E sega imash li soznanija kakvi se odnosite so onaa edna kompanija shto sakashe predhodno da se registrira ili se raboti za odvoeni raboti.

Таа компанија може да се нарече „квази“, или по мое мислење покушај на „некој бизнисмени“ дали можат да се урнат до толку цените и да се завладее со тој пазар - БАЛОН

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 16-Feb-2011 at 00:24
- Овде се насобраа толку постови за кратко да можда е добро да овој дел влезе во нова нишка како Трансопрти компании или нешто слично !

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: juventino
Date Posted: 16-Feb-2011 at 00:27
Само идат компании никако да проработат имате ли информации со ''Rail kargo'' што се случи?


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 16-Feb-2011 at 00:33
Originally posted by juventino

Само идат компании никако да проработат имате ли информации со ''Rail kargo'' што се случи?

За тоа зборувавме со lslcrew во предходниот пост

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: BOJAN
Date Posted: 16-Feb-2011 at 10:36
Владимир, како и секогаш благодарам на веститеBig%20smile и од мое име. Мислам дека словенците посериозно ќе се нафатат со приватен бизнис во однос на товарниот транспорт. Искрено, мене ми е криво што прв не е Шенкер, поради тоа што има претставништво во Скопје подолго време, ама тоа е тоа.

Инаку во врска со купување на нови локомотиви од Србија, морам да кажам дека Србија отиде значително понапред во последниве година-две. Веќе во јуни ќе почнат да пристигнуваат првите гарнитури од купените 12 дизелмоторни гарнитури, веќе е распишан тендер и во моментов се одлучува која компанија ќе ги снабди српските железници со нови 25 електромоторни гарнитури, а финансиски средства се обезбедени и за нови електрични локомотиви, за кои веќе се говори дека ќе бидат купени Сименс Таурус.

Инаку Сименс развива нови модели, следна генерација на Таурусите, па додека ние купиме моделот Таурус ќе биде застаренOhno.


Posted By: N23
Date Posted: 26-Jun-2011 at 09:09
Еве две фотки од 462-001.

http://imageshack.us/photo/my-images/804/dsc04408i.jpg/">

http://imageshack.us/photo/my-images/192/dsc04410wg.jpg/">



Posted By: Vladimir P
Date Posted: 02-Oct-2011 at 19:15
Вечна намигуша MЖ 441-108 и нејзини небрижни фанови



Превзема од MЖ 642-178 патничка композиција



-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: zookisk
Date Posted: 03-Oct-2011 at 13:00
Намигуша ама најбрза и најснажна локомотива од серииите 441 на МЖ...


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 15-Oct-2011 at 23:37
Дали некој има фотка од 441-109 ?

И што се случи со 441-754 ?  Ја немам видено...

Originally posted by Vladimir P

Денеска после главниот ремонт електро локомотивата МЖ 441-754 е изнесена на сонце, се надевам брзо ќе ја видиме по нашите пруги.




Posted By: Vladimir P
Date Posted: 16-Oct-2011 at 01:39
Ова е фотографија од пред некој ден

MЖ 441-109



А за МЖ 441-754 треба да потражам некоја свежа

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 22-Oct-2011 at 20:06


Мислев дека е во употреба
Во каква состојба е, има ли надеж за нејзе? Воопшто, колку има и во каква состојба се напуштените 441-ки на МЖ? Какви се можностите да бидат репарирани и ставени во функција, или темелно надградени како 442-ките?

Всушност каква е моменталната состојба со електрични локомотиви? Има доволно или МЖ кубури како и со останатиот возен парк?


--------------------------------------------------------------------------------------


Досега во нишкава немавме организиран фото-преглед на електричните локомотиви на МЖ, како што има за дизелките во нивната нишка. Па еве решив да склопам нешто...

Се трудев да користам слики кои досега не беа постирани во нишкава. Се надевам ги опфатив најголем број од локомотивите што се во функција, ве молам дополнете ме за оние кои сум ги пропуштил. Знам дека ми фалат 441-754, 461-120, 461-121, а за други не знам...

Имам прашање за 461-116 и 461-117. Дали тие сега се 462-001 и 462-002? И дали постои 461-118?


--------------------------------------------------------------------------------------


Серија 441

1


2


3


4


5


6


7



Posted By: Cloverstack
Date Posted: 22-Oct-2011 at 20:09
Серија 442


8


9


10


11



Posted By: Cloverstack
Date Posted: 22-Oct-2011 at 20:14
Серија 461


12


13



Posted By: Cloverstack
Date Posted: 22-Oct-2011 at 20:17
Серија 462


14


15


16


17



Posted By: zookisk
Date Posted: 30-Oct-2011 at 11:57
Зимско утро во станица Табановци...(некогашната локомотива 461-117...)

http://imageshack.us/photo/my-images/291/461117.jpg/">

Uploaded with http://imageshack.us - ImageShack.us


Posted By: zookisk
Date Posted: 30-Oct-2011 at 12:10
Зимско утро во станица Маџари...локомотива 462-002

http://imageshack.us/photo/my-images/805/462002.jpg/">

Uploaded with http://imageshack.us - ImageShack.us


Posted By: zookisk
Date Posted: 30-Oct-2011 at 12:16
Станица Трубарево отпремна...локомотива 461-119 на воз за Гевгелија...

http://imageshack.us/photo/my-images/651/461119.jpg/">

Uploaded with http://imageshack.us - ImageShack.us


Posted By: zookisk
Date Posted: 30-Oct-2011 at 12:24
Станица Куманово...чекање на излезен сигнал према станица Табановци...вкрстување...локомотива 461-121 и локомотива 462-002...

http://imageshack.us/photo/my-images/528/stkumanovo.jpg/">

Uploaded with http://imageshack.us - ImageShack.us


Posted By: zookisk
Date Posted: 30-Oct-2011 at 12:26
Станица Романовци...транзитен воз...локомотива 462-001...

http://imageshack.us/photo/my-images/841/462001.jpg/">

Uploaded with http://imageshack.us - ImageShack.us


Posted By: zookisk
Date Posted: 30-Oct-2011 at 12:36
Станица Трубарево...воз за Гевгелија...локомотива 441-108...

http://imageshack.us/photo/my-images/220/441108.jpg/">

Uploaded with http://imageshack.us - ImageShack.us


Posted By: zookisk
Date Posted: 30-Oct-2011 at 12:38
Станица Градско...локомотива 661-234 и воз за Гевгелија на чело со 441-506...

http://imageshack.us/photo/my-images/525/661234i441506.jpg/">

Uploaded with http://imageshack.us - ImageShack.us


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 05-Nov-2011 at 16:52
Некаде налетав на податок дека 461-118 на времето била уништена во пожар. Дали некој знае нешто повеќе?





Print Page | Close Window