Print Page | Close Window

Сообраќајни статистики

Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Патишта
Forum Discription: Автопатишта, магистрали, патарини, одморишта...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=687
Printed Date: 17-Apr-2024 at 00:31


Topic: Сообраќајни статистики
Posted By: Cloverstack
Subject: Сообраќајни статистики
Date Posted: 26-Jul-2009 at 17:07
ПГДС (AADT), просечен годишен дневен сообраќај во јужниот дел на Србија што особено не тангира нас:

1
За 2008 година



За жал немаат податоци за Косово, па еве посебно и од таму
2
За 2006 година


3
Проекции за во иднина.
Упаѓа во очи дека Скопје-Приштина дури и во 2031 се предвидува да има поголема „тежина“ од Тирана-Приштина (дури и доколку се работи за грешка па веројатно треба да стои 23700 наместо 33700).
Економската и сообраќајната логика налагаат под итно да се почне со проект за автопатско поврзување на Скопје и Приштина. Факт е дека и во моментов Скопје-Блаце е една од најфреквентните македонски делници, а плус тоа моменталниот ПДГС е токму на идеалниот преод кога еден обичен пат треба да се надгради во автопат. Да не чекаме да порасне прекумерно, да се закрчи и дури тогаш да се сетиме дека требало да се гради...




Replies:
Posted By: pbanks
Date Posted: 26-Jul-2009 at 19:53
Какви прекрасни мапи од Косово. Алал да им е. Баш пред некој ден барав вакви информации за Македонија, нормално нема никакви нови податоци.

Приштина очигледно функционира како вистински центар на Косово ПГДСите се навистина импресивни во сите правци. Исто така паѓа во очи дека на трасата кон Македонија огромен дел од сообраќајот е интерен а е сепак помалк кон Македонија. Од Урошевац (Ferizaj на мапата) до македонска граница ПГДС се преполовува. Сепак и ваков каков што е е прилично добар.

Српската мапа е доста поконфузна. Колку што можам да приметам бројките за јужна србија се прилично скромни. Ја имам видено мапата од каде што си го кропувал тоа, бројките доста има растат од Ниш кон Белград а околу Белград се прилично јаки.

Штета што нема ништо свежо за кај нас за да видиме како стоиме.


Posted By: pbanks
Date Posted: 27-Jul-2009 at 20:24
Нема врска со нашиот регион ниту е нешто кон што реално може да се стремиме воопшто со оглед на тоа дека се работи за еден од најбитните европски градови.

Но мене барем податоциве ме фасцинираа.

Превземено од ССЦ, ПГДС на шесте главни правци кои излегуваат/влегуваат од/во Мадрид со одделни мерења за ПГДС на различни раздалечини од градот. Бројкиве се лудачки

A1
14km: 122,500
22km: 104,000
41km: 55,000
76km: 28,000
88km: 29,000

A2
13km: 121,000
19km: 150,000
29km: 73,000
38km: 4?,000

A3
13km: 135,000
16km: 58,000
47km: 35,000

A4
No data?

A5
24km: 75,500
32km: 61,000

A6
21km: 101,500
28km: 89,000
38km: 87,000
45km: 44,000


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 27-Jul-2009 at 21:22


Импресивно


Originally posted by pbanks

Баш пред некој ден барав вакви информации за Македонија, нормално нема никакви нови податоци.
Верувам ги имаш видено старите податоци кои ги имам видено и јас. Еве сепак да ги документираме тука.

Имам наидено на две мапи и на две табели. Првата мапа е прилично бескорисна бидејќи е од 1998. Втората е прилично бескорисна бидејќи направиле тотален хаос со боите, а не ни знаеме од кога е. Табелите се од 2005 и 2006.

Дополнително, ако се споредат меѓусебно податоците, може да се најдат големи нелогичности од документ до документ, па очигледно имаат грешки или во податоците или во презентацијата!

Во меѓувреме сајтот на агенцијата за патишта не е ажуриран од 2006. Тогаш направија екстремно лоша копија на хрватскиот www.hac.hr и ставија трошки материјали колку да се рече и го баталија...
Одсекогаш формата ни била побитна отколку суштината, ама ова веќе ги надминува сите граници!
Bash  Bash  Bash


Енивеј, еве ги податоците до кои може да се дојде на нет:

1. Табела за 2005 во .doc формат:
http://www.build.mk/docs/users/cloverstack/PATISTA/PDGS%202005.doc - ПДГС 2005

2. Табела за 2006 во .xls формат:
http://www.build.mk/docs/users/cloverstack/PATISTA/PDGS%202006.xls - ПДГС 2006

3. Мапа од нафталин, за 1998


4. Мапа од непозната година. Иди разбери ги боите, повеќе од пола ги нема во легендата...



Posted By: pbanks
Date Posted: 27-Jul-2009 at 21:38
Ау па јас прв пат ги гледам овие Ексели кои ги постираше а и прв пат гледам проекции за иднината и ова е страшно разочарувачки (иако некои предвидувања ми се во најмала рака чудни).

Па зар е можно Гостивар-Тетово со ~16.000 ПГДС да биде наш највисок дострел до 2021 година а повеќето делници да имаат минимални придвижувања од моменталната состојба?

Со вакви проекции не само што е сулудо да се занесуваме дека цела Македонија треба да има автопатишта туку треба да се запрашаме зошто автопатишта воопшто постојат на некои делници.

Автопатиштата за помалите места и ненаселените подрачја најчесто генерираат напредок, раст на населението итн... Некои делници во Македонија и после толку години опстојување не даваат такви резултати.


Posted By: pbanks
Date Posted: 27-Jul-2009 at 21:42
Еве нешо што најдов за Егнација Одос во Грција. Делот од Солун накај Александропулис изгледа добар, но во правец кон Игуменица проекциите се мизерни.




Posted By: Cloverstack
Date Posted: 27-Jul-2009 at 21:47
Originally posted by pbanks

Ау па јас прв пат ги гледам овие Ексели кои ги постираше а и прв пат гледам проекции за иднината и ова е страшно разочарувачки (иако некои предвидувања ми се во најмала рака чудни).

Па зар е можно Гостивар-Тетово со ~16.000 ПГДС да биде наш највисок дострел до 2021 година а повеќето делници да имаат минимални придвижувања од моменталната состојба?


Со оглед на кредибилноста на изворот и квалитетот со кој ги врши другите должности, не би земал ништо здраво за готово.


Posted By: Andrej_LJ
Date Posted: 22-Sep-2009 at 22:01
Дојдов до една многу интересна и информативна табела. Просечно дневно оптоварување на главните патишта во Словенија.

Obremenjenost slovenskih cest v letu 2008




Posted By: pbanks
Date Posted: 23-Sep-2009 at 10:56
Интересна и поразителна секако за нас статистика андреј... фактички во Словенија ПГДСто на најслабата делнице е поголем од оној на најдобрата во Македонија.

Бројките во првите 5-6 делници кои претпоставувам се однесуваат на љубљнската обиколница пред се се пак феноменални. Но во ред кај нив дневната миграција е навистина огромна бидејќи пола луѓе што работат во Љубљана живеат надвор.


Posted By: Max
Date Posted: 23-Sep-2009 at 11:33

сметај дека и многу хрвати крстосуваат низ словенија, а тука се и австријците, србите и унгарците, па и сите останати кои ги користат во тој дел К5 и К10 било тоа да е од европа или азија...

исто тука е фактор и јакиот авто лизинг пазар, но и стандардот! еве една интересна статистика каде е наведено дека авто превозот на патници од 1995 до 2001 им е намален речиси дупло, што укажува дека сите оние патници кои изостануваат во јавниот патничкиот транспорт сега тераат со сопствен превоз, статистиката е на страна 5 табела 2 http://zgds.zrc-sazu.si/glasgow/23.pdf - http://zgds.zrc-sazu.si/glasgow/23.pdf  

кај нас дури и да се комплетираат целосно и современо и К10 и К8 никогаш нема ни приближно да ја стигнеме Словенија статистички, сепак во вакви услови и на инфраструктурна, екосномска, но и политичка изолација, статистиките кај нас можам да кажам дека се и надпросечни!



Posted By: Max
Date Posted: 23-Sep-2009 at 12:04

ги заборавив таљаните, не е мал и нивниот број на возила кои преку Словенија се упатуваат на исток, но не верувам дека особено влијаат на вкупната статистика!

патем, незнам како е во Љубљана, но во останатите градови па и малите ко Порторош, неретко секое семејство има по една кола за секој член! бар ваков абер имам од пријатели во Словенија...



Posted By: Andrej_LJ
Date Posted: 23-Sep-2009 at 12:04
@ pbanks

Да, првите 9 податоци се однесуваат за Љубљанскиот регион, иако не само за обиколницата, туку и од автопатите (5 на број правци) кои се сливаат во неа. Имаш во првиот столб вид на патот и тоа:

AC- автопат (highway)
HC -  expressway (хитра цеста)
G- државен (магистрален) пат
R - регионален пат
Како и во 6ти столб, име но и локација на бројното место со соодветните појаснувања:
AP - патарина
Obvoznica - обиколница и соодветните страни на светот, според обиколницата:
S -север , V- исток, Z-запад,  J-југ

@Max
Макс би те надополнил во се што напиша. Ако зборуваме за патнички возила, тогаш покрај домашните најголем дел имаат италијанските, средноевропските (Унгарија, Австрија, Чешка, Словачка и Полска) па Хрватска, заедно со Бугарија, Романија, Босна и Германија. Доколку станува збор за товарни возила, тогаш дефинитивно први се Бугарија, Романија, Словачка и Полска, проследени со Хрватска и Босна.

Потоа би рекол дека овој податок е од годините на транзиција во Словенија, кога ниту се градеа патишта интензивно нити превозните претпријатија инвестираа во нови возила и инфраструктура. Верувам дека од тогаш до сега (а има огромен прогрес), патничкиот превоз е драстично зголемен, особено во средините околу големите градови. Инаку се сложувам дека стандардот игра голема улога во патничката раздвиженост, дотолку што за мене е главен показател за развиеноста на една земја.


Posted By: Andrej_LJ
Date Posted: 23-Sep-2009 at 12:07
Да, имаат доста коли, но имаат и свест да се чуваат тие коли во гаража и да се употребува претежно јавниот транспорт и велосипеди. Дури има 4 автопати (не се завршени) за велосипеди LOL А ние што немаме статистики, сум без коментар....


Posted By: Max
Date Posted: 23-Sep-2009 at 15:00

еве нешто статистика, не дека нема само треба да се побара...

1. http://roads.org.mk/images/MK%20KARTA%20golema.jpg - 2. http://roads.org.mk/prosek_na_soobrakaj.html -

~

од следниов елаборат кој се однесува на транспортната инфраструктура на Преспанско- Охридскиот регион, на 21 страна има статистика за ПГДС во тој регион... http://www.kristibombol.com/uploads/proekti/Eksp.elaborat.pdf -

а еве и подетална табела за обемот по категории. истата е извадена од скрипта за предметот Интегрален Транспорт од ТФБ. скриптава е прилично сеопфатна со корисни информации и анализи во однос на цел сообраќајен систем во Македонија http://www.tfb.edu.mk/files/rezultati/integralentransport.pdf -




Posted By: Andrej_LJ
Date Posted: 23-Sep-2009 at 15:17
Ама Макс, зарем ти викаш дека има како нема, за карти од пред 5-10 години? Па од кога знам за себе ја гледам оваа карта што ја има на страната на ФМРП. Белки би требало ова да се прави секоја година. Може и се прави, ама треба да се објавува и приказно и модерно да се претстави.


Posted By: Max
Date Posted: 23-Sep-2009 at 15:43

е сега и ти преку леб погача Thumbs%20Up и ја би да институциите ни бидат педантни и професионални околу достапноста на информациите, но и на ова ниво на развој на институциитеза во однос на е-влада задоволен сум од достапните информации! во основа големи флуктуации на годишно ниво нема, приближно таа е бројката во период од пет години, освен ако не се пушти нешто ново пример ко К8 или пак балканскиот регион се стабилизира и интегрира во еу... 



Posted By: pbanks
Date Posted: 23-Sep-2009 at 17:03
Би било убаво да видиме колкав процент отпаѓа на странски возила на словенечките патишта но ода она што јас го имам видено таму словенечките таблици апсолутно доминираат и верувам дека тие самите го генерираат најголемиот дел од ПГДСто.

Овие информации кои ги извади Макс спрема мене не се информации. Апсолутно има динамика во ПГДСто и неможе а да не претпоставиме дека имало значаен напредок од 2004-2005 година навака но за жал неможе да знаеме за колку.

Доволно е човек да се потсети какве беа последиците на конфликтот 2001 пред се на патот Скопје-Охрид а особено на патот Скопје-Гостивар, и како сето тоа денеска изгледа за да е јасно како бел ден дека особено во изминатите неколку години има напредок на тоа поле. Можеби пројките кон Бугарија се немаат претерано изместено од тоа време но сите други делници иако мизерни верувам дека имале значаен раст.

Најчудно за мене е тоа што и на влезовите на Скопје автопатите вклучувајќи ја и обиколницата се прилично комотни, нешто што не сум видел во ниеден друг град од 200.000 жители па нагоре каде влезовите во градовите се секогаш претрупани со возила. Како доаѓа таа силна дневна миграција до/од Скопје не ми е јасно.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 23-Sep-2009 at 17:23
Originally posted by Max

еве нешто статистика, не дека нема само треба да се побара...

1. http://roads.org.mk/images/MK%20KARTA%20golema.jpg - 2. http://roads.org.mk/prosek_na_soobrakaj.html -


Не дека не е побарана и регистрирана, само треба да се прочита нишката, ионака не е голема. Пост #4

Материјалите се прилично бескорисни, причините ги имам веќе искоментирано.



Originally posted by Max

е сега и ти преку леб погача Thumbs%20Up и ја би да институциите ни бидат педантни и професионални околу достапноста на информациите, но и на ова ниво на развој на институциитеза во однос на е-влада задоволен сум од достапните информации!

Aко нивото на развој на институциите ни е под косовското и го прифаќаме тоа, тогаш еве и јас сум задоволен.




Posted By: Max
Date Posted: 23-Sep-2009 at 19:50

Previous

точките се наведени во контекст на нашата нетранспарентна статистика по нет, во спротивно сигурно ќе постирав фотката, додека поентата ми е за табелата затоа и истата ја постирав како слика!

инаку косово ја имаат ажурирано статистиката благодарение на кфор не дека нивните институции се опасно напредни Smile туку и кај нас може да се крене прагот на информираност, но некој треба да ги потпритисне со некој допис, може и официјално од форумов а може и преку медиуми да се пушти патка, па евентуално од срам да си ги оправат навиките! но се додека по институциите нема задолжително работно место информатичар, а не само канцеларија за односи со јавност, се до тогаш ќе чекаме некој да се смилува па заради некоја интерна потреба и да потпушти некој извештај...

во случајов најбитно е дека постои систем за евиденција и дека до податоци од истиот може да се дојде! а зошто истите не се ажурираат на нет редовно тоа е битна, но сосем друга работа! во случајов доколку стават rfid чипови по регистарските таблички (како што е по личните документи) ќе може и дневни листи да добиваме и тоа од секоја раскрсница во секој град, но ако јавноста не притиска околу транспарентноста, повикувајќи се на законот за слободно информирање, раководителите по службите и понатака ќе си клацкаат фотељите во празно... 



Posted By: Cloverstack
Date Posted: 23-Sep-2009 at 20:22
Originally posted by Max

инаку косово ја имаат ажурирано статистиката благодарение на кфор не дека нивните институции се опасно напредни Smile
Ние сме шампиони во оправдувања и релативизирање на работите. Ама сепак факт е дека за Косово можам да најдам употребливи статистики, а за Македонија не можам, од тоа нема бегање.



Originally posted by Max


туку и кај нас може да се крене прагот на информираност, но некој треба да ги потпритисне со некој допис, може и официјално од форумов а може и преку медиуми да се пушти патка, па евентуално од срам да си ги оправат навиките!
Со допис тешко богами  ...лично искуство за слични работи. Со медиумски притисок можеби (само можеби), но каде се медиумите?
А дека по институциите од срам ќе си ги оправеле навиките, тоа е шега?



Originally posted by Max

во случајов најбитно е дека постои систем за евиденција и дека до податоци од истиот може да се дојде! а зошто истите не се ажурираат на нет редовно тоа е битна, но сосем друга работа! во случајов доколку стават rfid чипови по регистарските таблички (како што е по личните документи) ќе може и дневни листи да добиваме и тоа од секоја раскрсница во секој град, но ако јавноста не притиска околу транспарентноста, повикувајќи се на законот за слободно информирање, раководителите по службите и понатака ќе си клацкаат фотељите во празно... 
Не мора веднаш да одиме на технологија која за нашиве дебелоглавци е вселенска технологија. Опсежно и прецизно мерење на сообраќај може да се изведе и со други поедноставни технологии. А со оглед на некои нелогичности и во она малку што ни е презентирано, се прашувам колку квалитетно го прават и тоа малку.


Posted By: pbanks
Date Posted: 27-Sep-2009 at 21:50
Сакам само да пријавам вонсериска (барем споредено со моите претходни искуства) раздвиженост денеска на патот Скопје-Гевгелија. Особено беше густо Велес-Скопје каде скоро цело време двете ленти беа полни и имаше коли на растојание од 5-6м во просек. И тоа претежно македонски таблици, веројатно >75%. Навистина е штета што немаме понов инфо за ПГДС за да не мора вака да изигруваме гатачи и да пренесуваме банални вести од ракав.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 27-Sep-2009 at 22:35
Требало да спукаш по некоја фотка  Yes


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 09-Jan-2010 at 16:37
Податоци и проекции за бројот на лесни и тешки возила поединечно, за делницата Куманово-Табановце



Извор:
http://mtc.gov.mk/new_site/images/storija_doc/1350/EIA_20rider.pdf


Posted By: pbanks
Date Posted: 09-Jan-2010 at 16:38
Eeek

Па ова е мизерија, зборуваме за толку извиканиот коридор 10.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 09-Jan-2010 at 16:46
Сепак подобро од овој податок:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=649&PID=50525#50525 - http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=649&PID=50525#50525

Stern%20Smile



Инаку треба да се земе во предвид дека се работи за „погранична“ делница, каде што по правило сообраќајот паѓа. Сигурно бројките за Миладиновци-Куманово или Петровец-Велес се значително поголеми.

Не дека статискитава не е мизерија, тука си сосема во право, но ај да речеме помала мизерија...







Posted By: Мартин
Date Posted: 09-Jan-2010 at 16:52
На што се должи малиот број на патници? Очекував проекциите да бидат многу повисоки во наредните години барем по должина на Коридор 10, како последица од либерализацијата на визниот режим за Македонија и Србија.Dunno


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 09-Jan-2010 at 16:57
За проекциите особено имам резерви, уште повеќе ако се производ на нашите институции. Едноставно, нивната неспособност била демонстрирана толку уверливо во толку многу наврати, што засега навистина не би се потпирал премногу на нив.


Posted By: Max
Date Posted: 08-Jul-2011 at 12:32

Коридор X 

Во Република Македонија, соодветниот дел од коридорот X се поклопува со националниот пат M-1 (меѓународна ознака E-75), кој минува низ територијата во насока север-југ. На територијата на Македонија, обемот на сообраќај на пан-европскиот коридор X изнесува просечно околу 5.065 возила дневно. За 2007 се предвидува намалување на обемот за 7% (прогнозата на AADT е 4.744 возила дневно). Во периодот од 2008-2012 се предвидува годишно зголемување на обемот на сообраќај за 5%, со достигнување до 6.315 возила дневно во 2012. Од 2013 до 2019 се предвидува годишен пораст на обемот за 4% (прогнозата за 2019 е 8.387 возила дневно), а од 2020 до 2025 предвидената годишна стапка на развој на обемот на сообраќај е 3% годишно, со што ќе се дојде до бројка од 10.164 возила дневно.

 

http://www.amerit.org.mk/images/stories/proekti/operativna_programa_skratena.doc - http://www.amerit.org.mk/images/stories/proekti/operativna_programa_skratena.doc

од страна 19 до 69 се табеларни  анекси... 

Corridor X

Present average annual daily traffic of 15,000 is set to increase at 6% per annum to over 20,000 and to 40,000 by 2020. The E-75 is mostly four lane motorway, tolled in Croatia, Serbia and Macedonia. A high proportion (25%) of it is regional or international [ http://www.seetoint.org/index.php?option=com_rubberdoc&view=doc&id=5&format=raw - 15 ]

In the Republic of Macedonia, the relevant part of the Corridor X is in concordance with National road M-1 (international mark E-75), which crosses the territory in direction North-South. Within the territory of Macedonia, the traffic volume on the Pan-European Corridor X is encountered at average of 5.065 vehicles per day [ http://www.mtc.gov.mk/new_site/images/storija_doc/1410/STRATEGY%20ON%20TRANSPORTATION%20SYSTEM%20final.pdf - 16 ]

For the 2007 is foreseen decrease in traffic volume of 7% (foreseen AADT is 4.744 vehicles per day. In the period 2008-2012 is foreseen increase in traffic volume of 5% per annum, reaching AADT of 6.315 vehicles per day for year 2012. Since year 2013 up to year 2019 the increase is foreseen to be of 4% per annum (AADT for year 2019 is 8.387 vehicles per day), and from year 2020 up to year 2025 the foreseen annual rate of traffic volume progress is 3% per annum, reaching the value of AADT-10.164 vehicles per day. 

http://www.moepp.gov.mk/WBStorage/Files/OPRD%20First%20Official%20Draft.pdf - http://www.moepp.gov.mk/WBStorage/Files/OPRD%20First%20Official%20Draft.pdf

од страна 133  до 152  се табеларни анекси... 



Posted By: Max
Date Posted: 08-Jul-2011 at 12:45
страна 15 и 16 http://www.ohrid.gov.mk/Ekologija/Proekti/Ekologija%20arhiva/Bucava%20%20final%2018.03.2011.pdf - http://www.ohrid.gov.mk/Ekologija/Proekti/Ekologija%20arhiva/Bucava%20%20final%2018.03.2011.pdf    


Posted By: Max
Date Posted: 01-Aug-2011 at 22:23

мислам фали уште   една варијабила,   цена на гориво LOL но можеби со К-8 бројките драстично ќе се сменат заради скопскиот аеродром и карго транспортот од албанија кон исток... 

The forecast of road traffic in Republic of Macedonia is very limited by deficiency of viable data concerning traffic in road network, and very limited availability of data about transport traffic. It could be judicious to refer a traffic forecast in the http://ec.europa.eu/enlargement/archives/seerecon/infrastructure/sectors/transport/documents/REBIS/ - REBIS (Regional Balkans 
Infrastructure Study - Transport)
final report. In this report, the forecasts are based on data of current traffic levels obtained from local authorities, and on the GDP and demographic 
forecasts to year 2025.

According to GDP forecast growth, three scenarios are considered for the period 2006-2025:

- high scenario with 6,00% GDP growth,
- moderate scenario with 4,25% GDP growth, and
- low scenario with 2,50% GDP growth.

In the same period population should be increased for 0,5% for all scenarios. Two models are considered to forecast road freight transport and passenger cars transport express by AADT (Average Annual Daily Traffic). The model for forecasts of traffic is based of elasticity between traffic, GDP, population and level of car ownership growth. The results of forecast models give follower previsions: the growth of road passenger cars traffic (AADT) in the moderate scenario is 207% and for the trucks and busses is 222% for the period 2001-2025 http://www.wbc-inco.net/attach/national_report_FYRofMacedonia.pdf - http://www.wbc-inco.net/attach/national_report_FYRofMacedonia.pdf



Posted By: Max
Date Posted: 03-Aug-2011 at 17:30


Posted By: Max
Date Posted: 05-Aug-2011 at 01:56
Skopje Bypass Traffic load: over 12.000 vehicles AADT http://aa.ecn.cz/img_upload/8b4cb37fba47da1c76cf3e44aa940cd2/technicalexplanation_12_02.pdf - http://aa.ecn.cz/img_upload/8b4cb37fba47da1c76cf3e44aa940cd2/technicalexplanation_12_02.pdf
по највисоко сценарио 12.000 е предвидувањето и за К-10 до 2020 [ http://www.vlada.mk/files/doc/studija_zs/PREVOD_EIA_Demir_Kapija_Smokvica_UPDATED_03072009.pdf - 1 ]   


Posted By: Max
Date Posted: 16-Aug-2011 at 18:31

 
Road Traffic Data: Collection Methods and Applications

...

Methods for calculating AADT are generally based on data information resulting from two types of counts: permanent automatic traffic counts and short-period traffic counts. A combination of these two measurements is generally employed to obtain an AADT estimate over a larger road network as described below: 

• First, permanent automatic traffic recording stations provide continuous counting of the traffic on selected roads (mostly on highways) for the entire year. The advantage is to offer traffic counts that are typically recorded in 15 minute or hourly intervals, 7 days a week and 365 days a year intervals. It thus enables a finer level of analysis and a more accurate annual average than short-term counts. Permanent automatic traffic recorder is the only way to provide exact AADT values (when used under perfect conditions). 

• Secondly, short-term traffic counts (also called seasonal, portable or coverage counts) provide roadway segment-specific traffic count information on a cyclical basis for a large number of road segments. The collection data period typically ranges from 1 to 7 days where data are recorded in 15 min or hourly intervals. Due to differences in day-to-day variation in the traffic flow, the count duration is dependant on the road on which it is located e.g. rural or urban. In order to minimize this variation, the minimum requirements could be fixed for instance at 48-hours of continuous data for rural counts and 24-hours of continuous data for urban counts. Furthermore, special attention must be paid to count sites locations so as to improve the data accuracy.

...

In Europe, the UNECE [UNECE05] conducts road traffic censuses every five years. The methodology recommended for the 2005 census is available on the UNECE website
They recommend three types of methods for providing AADT (for the year 2005): 

• Continuous traffic counts for the entire year;
• Short-term traffic counts;
• A combination of both measurements (sampling methods).

It was also mentioned that "in certain exceptional cases, AADT may be determined without
counting, based on previous counts or on counts on adjoining sections of the same road."

...

2 Road traffic data collection methods: an overview 
2.1 Conventional "in-situ" technologies http://www.youtube.com/watch?v=j3CfU-f0JpI - http://www.youtube.com/watch?v=j3CfU-f0JpI

Broadly speaking, "in-situ" technologies refer to traffic data measured by the means of detectors located along the roadside. Generally, traffic count technologies can be split into two categories: the intrusive and non-intrusive methods. The intrusive methods basically consist of a data recorder and a sensor placing on or in the road. They have been employed for many years and the most important ones are briefly described hereafter: 

Pneumatic road tubes: rubber tubes are placed across the road lanes to detect vehicles from pressure changes that are produced when a vehicle tyre passes over the tube. The pulse of air that is created is recorded and processed by a counter located on the side of the road. The main drawback of this technology is that it has limited lane coverage and its efficiency is subject to weather, temperature and traffic conditions. This system may also not be efficient in measuring low speed flows. 
Piezoelectric sensors: the sensors are placed in a groove along roadway surface of the lane(s) monitored. The principle is to convert mechanical energy into electrical energy. Indeed, mechanical deformation of the piezoelectric material modifies the surface charge density of the material so that a potential difference appears between the electrodes. The amplitude and frequency of the signal is directly proportional to the degree of deformation. This system can be used to measure weight and speed. 
Magnetic loops: it is the most conventional technology used to collect traffic data. The loops are embedded in roadways in a square formation that generates a magnetic field. The information is then transmitted to a counting device placed on the side of the road. This has a generally short life expectancy because it can be damaged by heavy vehicles, but is not affected by bad weather conditions. This technology has been widely deployed in Europe (and elsewhere) over the last decades. However, the implementation and maintenance costs can be expensive. 
Non-intrusive techniques are based on remote observations. Even if manual counting is the most used method, new technologies have recently emerged which seem very promising:

Manual counts: it is the most traditional method. In this case trained observers gather traffic data that cannot be efficiently obtained through automated counts e.g. vehicle occupancy rate, pedestrians and vehicle classifications. The most common equipments used are tally sheet, mechanical count boards and electronic count board systems. 
Passive and active infra-red: the presence, speed and type of vehicles are detected based on the infrared energy radiating from the detection area. The main drawbacks are the performance during bad weather, and limited lane coverage.  
Passive magnetic: magnetic sensors are fixed under or on top of the roadbed. They count the number of vehicles, their type and speed. However, in operating conditions the sensors have difficulty differentiating between closely spaced vehicles.  
Microwave radar: this technology can detect moving vehicles and speed (Doppler radar). It records count data, speed and simple vehicle classification and is not affected by weather conditions.
Ultrasonic and passive acoustic: these devices emit sound waves to detect vehicles by measuring the time for the signal to return to the device. The ultrasonic sensors are placed over the lane and can be affected by temperature or bad weather. The passive acoustic devices are placed alongside the road and can collect vehicle counts, speed and classification data. They can also be affected by bad weather conditions (e.g. low temperatures, snow). 
Video image detection: video cameras record vehicle numbers, type and speed by means of different video techniques e.g. trip line and tracking. The system can be sensitive to meteorological conditions. 

http://ftp.jrc.es/EURdoc/JRC47967.TN.pdf - http://ftp.jrc.es/EURdoc/JRC47967.TN.pdf

[tube]4i3yDNEpwro[/tube]

[tube]7uEWaidAI_0[/tube]

[tube]MvPY1CBapE4[/tube]  



Posted By: Max
Date Posted: 22-Aug-2011 at 00:02

ако неофицијалнава информација е точна, 1.4м. евра отишле  за проста проценка на AADT, но поверојатно е дека таа сума отишла за повеќе инфраструктурни стдии од консултантот http://www.bergergroup.com/?p=open_work&type=work&id=1&t=Developing_a_Multimodal_Network_for_the_Balkans_ - http://www.bergergroup.com/?p=open_work&type=work&id=1&t=Developing_a_Multimodal_Network_for_the_Balkans_  

А што се случи со фамозната студија што ја изработи француската консултантска куќа Луј Берже за економската оправданост на проектот “Концесија на патишта“? Владата плати 1,4 милиони евра за оваа студија, а јавноста никогаш официјално не дозна, всушност, што советувале Французите. Неофицијално пак, се шпекулира дека препораките за концесијата на патиштата биле дека тој модел нема да оди баш најмазно поради недоволниот проток на возила, што на евентуалните концесионери ќе им обезбеди профит од патарините. http://kapital.com.mk/mk/dneven_vesnik.aspx/72333/skapi_konsultanti_za_badijala.aspx?iId=2311 - http://kapital.com.mk/mk/dneven_vesnik.aspx/72333/skapi_konsultanti_za_badijala.aspx?iId=2311




Posted By: Max
Date Posted: 22-Aug-2011 at 17:16

ПДГС е варијабилна работа особено по сезони, па така хрватите мерат и ПДЛС (просечен дневен летен сообраќај односно) ASDT ( http://www.hrvatske-ceste.hr/WEB%20-%20Legislativa/brojenje-prometa/CroDig2010.pdf - стр.26 ) http://www.hrvatske-ceste.hr/brojenje-prometa.htm - http://www.hrvatske-ceste.hr/brojenje-prometa.htm така во Хрватска на К-10 во лето имаат и до 50% поголем дневен сообраќај во однос на останатите сезони http://en.wikipedia.org/wiki/A3_%28Croatia%29#Traffic_volume - http://en.wikipedia.org/wiki/A3_(Croatia)#Traffic_volume  




Posted By: Cloverstack
Date Posted: 22-Aug-2011 at 22:47
Да, кај некои од хрватските автопати вообичаениот летен наплив е навистина импресивен, ама си земал погрешен автопат за пример  Smile
Еве на пример на некои делници од главната туристичка артерија А1 е многу поизразен:
Substantial variations observed between AADT and ASDT are normally attributed to the fact that the motorway carries significant tourist traffic. The seasonal increase traffic volume variations ranges 69% on the busiest, Lučko–Jastrebarsko section to 160% as measured on Sveti Rok–Maslenica section. The summer season traffic volume increase on the motorway is 120%


Ваквите големи варијации се прилично незгодни и се практично нерешлив проблем за правилно димензионирање на автопатот и пропратната инфраструктура. Во зима слаб сообраќај кој на некои делници воопшто не оправдува изградба на автопат, а во лето збиени колони на истите тие делници.


Posted By: OCB
Date Posted: 09-Sep-2011 at 17:07




Извор: Државен завод за статистика
Публикација: http://www.stat.gov.mk/Publikacii/20GodiniRM.pdf - 20 години независна Македонија


Posted By: jyvation
Date Posted: 12-Jan-2015 at 13:15


Ова е извадок од правилник на Србија.



извор:Комора на овластени архитекти и овластени инженери на Република Македонија
списание Пресинг


Posted By: jyvation
Date Posted: 12-Jan-2015 at 13:21


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 30-May-2018 at 12:55

Бројките не секаде се гледаат точно, но и само боите даваат добра слика за обемот на сообраќај по македонските патишта.




Posted By: ironm
Date Posted: 14-Feb-2020 at 10:25
Автопатот Тетово – Гостивар е најфреквентниот пат во земјава

Девет од десетте најфреквентни патишта во 2019 година во земјава се изградени во профил на автопат, а најмногу возила лани биле регистрирани на автопатот Тетово – Гостивар. Просечниот годишен дневен сообраќај (ПГДС) е еден од главните индикатори во развиените земји за донесување на одлуки за инвестиции во нови патишта или за реконструкција и надградба на постојната инфраструктура.



Според податоците на Јавното претпријатие за државни патишта, ПГДС на автопатот Тетово – Гостивар лани изнесувал 16.300 возила. Веднаш по него следуваат автопатските делници на источните влезови на Скопје: Хиподром – Кадино – Петровец со 15.887 и Миладиновци – Хиподром со 15.836 возила во просек дневно. Воедно, автопатите Скопје – Тетово, Миладиновци – Куманово, Петровец – Велес и скопската обиколница останале и минатата година високо на листата на патишта со највисока фреквенција на возила.

За одбележување е фактот дека една патна делница лани била преоптоварена со сообраќај, иако не станува збор за траса што е изградена на ниво на автопат. Станува збор за патот Струмица – Дабиље – Ново Село, којшто во 2019 година имал ПГДС од 12.297 возила.

Наспроти ова, бројките на ЈП за државни патишта покажуваат дека кај одредени проекти во кои се инвестираше во изминатиов период нема доволна фреквенција на возила преку која би се „исплатила“ инвестицијата. Па така, на автопатот Миладиновци – Штип, на потегот од клучка Миладиновци до клучка Кадрифаково, лани автоматските бројачи регистрирале ПГДС од 6.421 возила. На патниот правец Страцин – Крива Паланка, каде што во моментов се гради новиот експресен пат од Ранковце до Крива Паланка, во 2019 година бил измерен ПГДС од само 2.808 возила.

Покрај тоа што претставува индикатор при определувањето на идни инвестиции во патната инфраструктура, мерењето на фреквенцијата со автоматски бројачи го дава вкупниот број на возила што минуваат по одредени патишта, а со тоа и можноста да се осознае рокот во кој би се извршил поврат на вложените средства при изградба на нова делница на која би се наплаќала патарина.

https://meta.mk/avtopatot-tetovo-gostivar-e-na%d1%98frekventniot-pat-vo-zem%d1%98ava-infografik/ - https://meta.mk/avtopatot-tetovo-gostivar-e-na%d1%98frekventniot-pat-vo-zem%d1%98ava-infografik/


Posted By: Théoden
Date Posted: 14-Feb-2020 at 15:52
Да нема некоја промена во начинот на мерење или обработување на податоците? Многу се разликуваат споредено со оние од 2015. Кај некои делници е зголемен и за 2-3 пати сообраќајот, а некаде пак е намален.




Posted By: ehrlich
Date Posted: 14-Feb-2020 at 20:45
Па сега се мери врз основа на поставените индуктивни јамки, кои во 2015 година не постоеја.


Posted By: ironm
Date Posted: 15-Feb-2020 at 00:11
Да, мислам дека сега се многу порелевантни бројките отколку пред 5 години бидејќи изминативе 2-3 години се поставија јамки на многу делници. Во 2015 повеќето делници беа мерени со лист и пенкало.


Posted By: Théoden
Date Posted: 15-Feb-2020 at 01:51
На поважните делници и во 2015 имало автоматско мерење на сообраќајот, но не можам да најдам како се вршело.



Posted By: ironm
Date Posted: 15-Feb-2020 at 12:28
Кој е изворот на мапава? Од каде се податоциве? Можеби се мисли на оние уреди што ги поставуваат по неколку дена во годината во различни периоди на оптеретеност, па извлекуваат некаков просек од тоа. Јамките се супериорни во однос на таквото мерење.


Posted By: Théoden
Date Posted: 15-Feb-2020 at 16:34
И двете мапи се од Националната транспортна стратегија 2018-2020, а како извор се наведува Извештајот за јавни расходи и фискална политика 2015, кој не можев да го најдам.
Несомнено дека поновите податоци понатаму ќе се земаат како порелевантни, но без појаснување јас би оставил простор за резерва.


Posted By: Џоле
Date Posted: 18-Feb-2020 at 19:22
[tube]cgEeHuHnBtw[/tube]

Инаку, интересен податок се споменува во видеово, а тоа е дека лани, само во септември, на скопската обиколница поминале 443 000 возила. Ѕирнете после 6:40 минута.

-------------
За сè има вторпат


Posted By: ironm
Date Posted: 19-Feb-2020 at 11:11
Тоа ги потврдува бројките на Мета.мк од 14.415 возила ПГДС на скопската обиколница.


Posted By: Denko
Date Posted: 08-Mar-2020 at 23:16
Originally posted by Џоле

[tube]cgEeHuHnBtw[/tube]

Инаку, интересен податок се споменува во видеово, а тоа е дека лани, само во септември, на скопската обиколница поминале 443 000 возила. Ѕирнете после 6:40 минута.
Nema sansi, brojkata e preoptimisticna...
Inaku fali promena na svesta kaj site i zakonsko podiganje na bezbednosnote standardi.
Eve eden primer: Pred 7-8 godini koga vidov kako makedonskata policija zastanuva vozila na avtopat se shokirav. Reagirav na ovaa opasna praksa na MVR, me napravija budala. Jas ke sum i kazuval kako se zastanuvaat avtomobili na avtopat. Nivnoto neznaenje odnese dva mladi zivoti pa sega se setija deka treba da se promeni nacinot zastanuvanje avtomobili na avtopat.
Vaka otprilika e vo site sferi vo oblasta na bezbednosta vo soobrakajot!


Posted By: ironm
Date Posted: 09-Mar-2020 at 10:02
Зошто сметаш дека бројката е преоптимистична?


Posted By: Denko
Date Posted: 09-Mar-2020 at 12:27
Originally posted by ironm

Зошто сметаш дека бројката е преоптимистична?

Zatoa sto toa se 15.000 na den a toa spored mene e premnogu.


Posted By: ironm
Date Posted: 09-Mar-2020 at 13:17
Бројката од ЈПДП е мерена со индуктивна јамка, твојот заклучок со што е мерен?


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 09-Mar-2020 at 22:10
Податоците од ЈПДП треба да бидат попрецизни, со наведување на точниот сегмент за кој се однесува бројот на возила.

На обиколницата моментално има 10 клучки и сигурно има значајни разлики во обемот на сообраќај помеѓу некои сегметни.


Posted By: stef4o
Date Posted: 09-Feb-2021 at 14:23


https://twitter.com/meta_agency


Posted By: user8642
Date Posted: 09-Feb-2021 at 15:17
Маџари-Катланово мора да се направи нешто и тој крајно небезбеден пат да се олабави. Затоа треба сите можни надвозници/подвозници на автопатот да бидат трансформирани во клучки и да се одвлече сообраќајот натаму.


Posted By: The Wild Boy
Date Posted: 11-Feb-2021 at 01:20
Originally posted by user8642

Маџари-Катланово мора да се направи нешто и тој крајно небезбеден пат да се олабави. Затоа треба сите можни надвозници/подвозници на автопатот да бидат трансформирани во клучки и да се одвлече сообраќајот натаму.


И да ја тргнат патарината кај Петровец, да видиш како сите камиони ќе возат по Автопатот Cool



Print Page | Close Window