Print Page | Close Window

[А1] Табановце - Богородица

Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Патишта
Forum Discription: Автопатишта, магистрали, патарини, одморишта...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=689
Printed Date: 19-Apr-2024 at 23:54


Topic: [А1] Табановце - Богородица
Posted By: Cloverstack
Subject: [А1] Табановце - Богородица
Date Posted: 25-Jun-2008 at 08:00


- Посебна нишка за реконструкцијата на мостовите на М-1:  http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=26 - http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=26

- Посебна нишка за надградбата на делницата Куманово-Табановце:  http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=649 - http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=649

- Посебна нишка за изградба на делницата Демир Капија - Смоквица: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1235 - http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1235






Replies:
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 26-Jun-2008 at 08:00
Патниот правец М-1 се протега од границата со Србија кај преминот Табановце, покрај Куманово, Миладиновци, Петровец, Велес, Градско, Неготино, Демир Капија, Гевгелија, до границата со Грција кај преминот Богородица.
Моменталната должина изнесува 178km во правец кон југ и 173km кон север. Разликата од 5km произлегува од различните траси помеѓу Катланово и Велес. Со изградба на автопат на делницата од Д.Капија до Смоквица по десната страна од вардар, должината би се скратила за дополнителни ~5km. Значи некоја пожелна финална траса на М-1 би изнесувала околу 168km.

М-1 е дел од е-мрежата на патишта и по целата своја должина се поклопува со Е75. Исто така по целата своја должина се поклопува со пан-европскиот коридор 10.

М-1 би требало во блиска иднина да се докомплетира како автопат по целата должина. Моментално фалат делниците Куманово-Табановце која е во изградба и Д.Капија-Смоквица која повеќепати се одложуваше. Исто така М-1 нема да биде конечно готов се додека не се дуплира трасата Велес --> Катланово и таму да се добие класичен автопат, а сегашната траса Катланово --> Велес да се „додели“ на алтернативниот Р-103.




Posted By: Cloverstack
Date Posted: 02-Jul-2008 at 22:25
Две фотки од кај клисурата






Posted By: Cloverstack
Date Posted: 25-Oct-2008 at 00:06
Од mtc.gov.mk

Соопштение до јавноста - 24.10.2008

Почитувани,

 

Ве информираме дека заврши акцијата за хортикултурно облагородување на Коридорот 10 на патниот правец М-1, на потегот од надпатникот кај месноста Прдејци до граничниот премин „Богородица“ на границата со Република Грција, каде беа посадени вкупно 6.095 садници од олеандри во вкупна должина од 6.600 километри. Садниците од видот Nerium Oleander се поставени на средишниот зелен појас на патниот правец М-1. Исто така, изведени се и работите за поставување на систем за автоматско наводнување и заштита на растенијата.

 

Озеленувањето на патиштата со цел заштита на животната средина е во насока на доближување до стандардите на Европската Унија за неутрализирање на издувните гасови кои произлегуваат од возилата долж автопатите. Токму затоа, при поставувањето на олеандрите се искористени позитивните искуства на земјите членки во Европската Унија.


Она 6.600 километри ваљда треба да значи 6,6 километри Roll%20eyes


Posted By: lslcrew
Date Posted: 25-Oct-2008 at 00:35
Да бе Кловер јас прееска прочитав ама се брзав па си викам ај вечер ќе прекопирам, ама еве ти си завршил работа. Баш ми се свиѓаат леандрите како хортикултурно решение на автопатите. Имавме можност да ги видиме тие низ грција (сеуште имаме), еве сега и кај нас. Добро е што ќе се добие еден континуитет. Стварно се облагодорувачко решение за патиштата. Се надевам дека нема ова да биде уникатен случај и ќе продолжи во иднина.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 19-Feb-2009 at 00:21
Од Смоквица до Гевгелија ќе замирисаат олеандри


По примерот на автопатот од граничниот премин Евзони до Солун, каде по целата должина има заседено олеандри, Македонски шуми планира слично разубавување и на македонскиот дел од Коридорот 10


ЈП Македонски шуми ќе ни ја разубавува државата. Освен традиционалното масовно пошумување на голините, од ова ЈП најавуваат засадување на украсни садници на влезовите и излезите на сите градови, а зеленило ќе има и околу автопатиштата. Директорот на Македонски шуми, Владимир Бахчовановски, вели дека се во преговори со ЈП Македонија пат за реализација на оваа идеја.
- Кога патувате во градовите од соседните држави се забележува дека на влезот и на излезот има многу зеленило што е фина глетка за луѓето кои доаѓаат во градот. Со Македонија пат сме во преговори за слична акција за пошумување на местата во влезот и на излезот во секој македонски град. Пошумувањето ќе биде со различен вид на садници што би одговарале на конфигурацијата на теренот. Планираме пошумувањето да биде според системот "капка по капка" за да можат садниците да се зафатат - вели Бахчовановски.

По примерот на автопатот од граничниот премин Евзони до Солун, каде по целата должина има заседено олеандри, Македонски шуми планира слично разубавување и на македонскиот дел од Коридорот 10.
- Во преговори сме за потегот од Смоквица до Гевгелија да го пошумиме со олеандри. Таму каде што дозволува теренот, олеандрите ќе бидат засадени во средината на автопатот, а некаде и покрај патот - нагласува Бахчовановски.

Годинава ќе се пошумат и пределите каде не можат да виреат автохтони дрва, како чемпрес, црн и бел бор, бреза и слично. Такви предели има околу Неготино и Свети Николе и уште неколку места каде останале неуспешни неколкуте обиди да се зазеленат.
- Почвата и влажноста на воздухот на овие места не дозволуваат ваков тип на садници. Ќе се обидеме да ги пошумиме таквите предели со различни видови кактуси и со алое вера од Анталија. Освен што би изгледало убаво на таков терен, понатаму тие дрва би можеле и комерцијално да се искористат - додава Бахчовановски.

Тој најавува и за годинава успешно спроведување на акцијата Ден на дрвото.
- Владата зацрта стратегија да пошумуваме 10 милиони садници во март и исто толку во октомври. За сите овие потфати ни требаат многу садници. Инвестиравме во нашите расадници и го зголемивме процентот на произведени контејнерски садници. Отвораме три нови расадници и годинава планираме да произведеме од 20 до 30 милиони садници - вели Бахчовановски.

http://vecer.com.mk/?ItemID=73368E9FDA322548BAC4A3A286E5F83C


Posted By: гитардемон
Date Posted: 19-Feb-2009 at 18:57

Е ама олеандри има во Грција колку што има маслинки во Македонија!


-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: pbanks
Date Posted: 22-Jun-2009 at 10:00

репортажа од ударниот сообраЌаен коридор на македониЈа со славно име и неславен изглед

Александар Велики со дупки велики

Центарот на Балканот и крстосницата на овој дел од Европа е овде во Македонија... Така зборуваат нашите политичари и геостратези. Ако е така, дали ние тоа доволно го искористуваме и дали со нашата патна инфраструктура одговараме на тој предизвик? Со еднодневно возење по ударниот наш коридор со кој се гордееме, а сега има и ново име, автопат Александар Македонски, побаравме одговор на ова прашање.

Само што излеговме од Скопје веднаш грда слика: на кратко растојание неколку животни лежат на патот буквално распарчени. Заштитната мрежа што треба да нуди безбедно возење е испокината. Потоа и на сите патарини наидовме на кучиња-скитници. Веднаш по одминување на Куманово налетав на човек што го претрчуваше автопатот. За малку ќе излетав од патот обидувајќи се да го избегнам. Возев 130 километри на час - вели белграѓанец.Втората покрупна грда слика беше веќе кај Катланово. Убаво осмислениот ресторан „Македонија“ сместен на самиот раб од патот не само што не работи туку е уништен и обраснат со високи треви. Нем сведок за состојбата во државата, која засилено се рекламира како туристичка дестинација.

Уште пострашно е на средина од патот кон Велес, каде што е единствениот паркинг што се издвојува од коловозот. Раководството на „Македонијапат“ тука треба да остави мачети за намерникот (како во прашумите) да почне да ги сече високите треви и испреплетени стебла ако сака да стигне до клупите и масите за седење. За подобар имиџ, оваа организација, која со години собира патарини, треба да остави и неколку антиотровни серуми оти „врие“ од змии, но и по некоја штипка за нос оти ѓубрето смрди неиздржливо. Побегнавме што е можно побрзо, како што сигурно прават и сите други што застанале на ова место.

По долго возење по дупки и нерамнини, вистинско освежување е глетката по Велес, каде од височинка се гледа голем комплекс со мотел и други згради околу него. Ама и тука остануваме со стариот имиџ: се' е напуштено, нема ниту луѓе ниту автомобили. Единствениот човек, кога не' забележам со недоверица се оддалечуваше од нас. Го прашуваме дали е тука вработен, а тој забрза со чекорот. Од единствениот автомобил, кој имаше унгарски таблички излезе жена со одбранбен став. Тоа не' натера да сфатиме дека се исплашени. А како и не би биле кога толкав простор покрај најпрометната сообраќајница е сосема напуштен и без луѓе. Се преставивме.

- Што се случува овде, зошто ова е празно и запуштено - веднаш не' праша средовечната жена. Не стигнавме ниту да смислиме одговор со кој нема да ја „кодошиме“ нашата држава, таа ни поставува потпрашање: „Да не е ова последица од војната што ја имавте пред осум години?“. Некои прашања навистина не заслужуваат одговор. Објаснувавме, сепак, дека е транзицијата и слични приказни...

- Па како е можно, ова беше прекрасно место. Зошто не е приватно - не прашуваа двајцата повикувајќи не' да ни покажат каде во 1989 година кампувале зад мотелот. „Ве жалиме, навистина ве жалиме“, беа зборовите што цело време ги споменуваа додека евоцираа спомени. Жалевме и ние слушајки дека нашите патишта пред 20 години биле пример за Унгарците. Жалевме и од сознанието дека во тоа време за Грција тие оделе со „трабант“, а сега гледавме дека се со нов тип на „пасат“.

Со носталгија по младоста средовечниот пар остана уште малку да се потсетува на некоганите времиња, а ние поради нелагодноста побрзавме да заминеме. Во погледот им се гледаше дека со жалење не' отпоздравуваат. Како утеха, блиску до мотелот се прави царински терминал, а и бензинската пумпа е добро снабдена. Беше застанат грчки автобус со спортисти.

- Овде застанувам секогаш оти е единственото место каде што може да се купи сок или вода - вели возачот на грчки автобус.

Кај Демир Капија пак налетавме на напуштен комплекс и бензинска пумпа. Јасно видлива чешма и вода единствено има во клисурата помеѓу Скопје и Велес кај црквичето направено од верници. Дел од нив сега чека Бог да им се реваншира со по некој турист што ќе застане и ќе купи скромно сувенирче од скромните тезги. Земските богови од „Македонијапат“ местото ниту го обележале пристојно.

Обележувањето и знаците се уште една од многуте грди (но, пред се', ризични за живот) слики на нашиот автопат. Сообраќајните знаци што не се скриени од тревата се преполовени или турнати. Некои се нелогични или не се отстранети од времето кога пред две години поради поправки се возеше двонасочно. На многу места големите стрелки на асфалтот се недоизбришани.

- Возев по еднонасочен пат и наеднаш гледам стрелки за спротивен правец. Се скаменив и застанав, но потоа набљудувајки сфатив дека не сум јас грешка, туку други не си ја завршиле работата - иронично ни вели еден дански камионџија.

Ние налетавме на стрелките кои ако ги следиш насочуваат да се мавнеш во челичната ограда. На некои места тревата почнала да пробива дури и од под асфалтот и ги прекриваше автознаците. Позади еден таков џбун се беа скриле полицајци и мереа брзини на автомобилите со радарот.

По она што ние го искусивме, огромните дупки (длабоки и десетици сантиметри) по автопатот многу повеќе дејствуваат превентивно отколку самите сообраќајци.„Автопатот слободно може да се преименува од Александар Велики во ‘Дупки Велики’, вели во писмото до редакцијата револтиран читател, потпишан како Ангелко Ангелески. Вакви се забелешките на секој што го прашавме за тоа како го оценува автопатот. Никој не му даде повеќе од „двојка“.

- Ставаат многу неквалитетен асфалт, кој тешките камиони го набраздуваат за кратко време. Кој не го познава патот, а вози брзо може овде и живот да остави - вели скопјанец.А тешките камиони всушност и се најприсутни на патот. Неизбежен „декор“ се и долгите колони на воени дури и борбени возила на КФОР. И во двата правца сретнавме по еден конвој и тоа со развиорени грчки знамиња. Нормално, на патарина само пролетаа. За нас тоа е автопатот Алекесандар Македонски, за нив тоа е само патот Е-75 како што го обележуваат во Европа... Но, како и да е, се' додека имињата на патиштата ни се поважни од нивниот квалитет, многу, многу километри ќе не' делат од Европа.



http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=64FA52FFB102894D9719F930FA8E020A


Posted By: lslcrew
Date Posted: 15-Jul-2009 at 11:16
Тунелот кај Катланово пак во мрак

Тунелот на смртта кај Катланово е осветлен само до половина. Веќе неколку дена од влезот до средината на тунелот не свети ниту една светилка, а во ЈП "Македонија пат" кои се одговорни за негово одржување завчера прв пат слушнаа за дефектот, а вчера уште го немаа поправено.
"Во тунелот има проблем со еден дел од инсталацијата и дефектот ќе се поправи деновиве. За да работиме во тунелот потребна ни е асистенција од полиција, која деновиве не може да ни одговори на барањето поради ангажираност на други работни задачи. Се надевам дека до крајот на неделата сите светилки ќе засветат во тунелот. Но како и да е подобро е половина да свети, отколку воопшто да не свети", вели Борче Сарџовски, директор на подружницата автопатишта Скопје во ЈП "Македонија пат".
Катлановскиот тунел речиси секој втор ден е без светло. Надлежните од ЈП "Македонија пат" објаснуваат дека најчесто тунелот останува без светло поради чести прекини во снабдувањето со струја или проблеми со дотрајаната инсталација.

http://www.vest.com.mk/?ItemID=C9CF8607917C834A9D071D4A072804D2


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 15-Jul-2009 at 12:46
Колку опуштен пристап имаат надлежните за овој проблем...


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 28-Jul-2009 at 01:40
Еве една серија фотки од Велес кон Градско (август 2007)

1


2


3


4


5


6


7


8


9
Излезот за Р-106



Posted By: Cloverstack
Date Posted: 28-Jul-2009 at 01:46

Еве и во обратен правец, од Градско кон Велес (исто август 2007)



1


2


3


4


5


6


7
Ова е голем надвозник кај Вимчани под кој поминуваат автопатот, патот Р-103 и пругата


8


9


10



Posted By: Cloverstack
Date Posted: 28-Jul-2009 at 01:48
11


12


13


14


15


16


17



Posted By: lslcrew
Date Posted: 30-Jul-2009 at 00:44
Во иднина кога старата делница Катланово-Велес ќе се префрли да биде дел од Р-103 и кога ќе се изгради новата делница Катланово-Велес како одприлика би изгледала клучката кај Велес. Вероватно ќе остане една кратка "мртва делница". Кловер ќе можеш ли да направиш две скици, едната што ќе ги опфаќа поврзувањата во поширок план од Отовица до клучката после ридот Св. Илија ( 41°40'49.61"N 21°49'37.05"E), а другата скица директно од клучката. Ме бунат неколку поврзувања. Каква треба да биде клучката Отовица кога ќе се изгради цела?! Има еден пат од Велес до Велешко езеро, дали е тој пат дел од Р-ххх мрежата?!


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 30-Jul-2009 at 06:07

Тешко е прецизно да се предвиди како ќе изгледа целата ситуација, бидејќи во моментов има многу променливи. Ќе беше од корист барем да го имавме ГУП Велес... Но ајде да се обидеме.

Исто така тешко е да се изолира муабетот на М-1, па ќе ја земам цела околина на Велес.


За да нема забуни, условно ќе им дадам вакви имиња на овие клучки:

41°46'26.41"N  21°46'14.55"E  - клучка Отовица
41°45'31.43"N  21°45'54.80"E  - клучка Велес север   
41°43'43.28"N  21°47'31.30"E  - клучка Велес исток   
41°40'48.51"N  21°49'41.47"E  - клучка Велес југ   
41°42'29.29"N  21°44'34.56"E  - клучка Велес запад   
Исто така мислам дека обавезно ќе има уште една клучка во непосредна близина на Велес, веројатно некаде јужно од Горно Оризари, но да збориме за детали за нејзе би било тотално нагаѓање.


Клучката Отовица би била на некој начин централна точка во државава. Добро би дошол ваков Кловерстак (1/4 детелинка). Нормално ова е чисто груба шема од сообраќаен аспект, а за конечната форма на клучката, дури и ако е од овој тип, сепак има да се земат во предвид уште редица фактори.
1




Доколку по секоја цена се истурка нелогичната автопатска врска Миладиновци-Штип, тогаш Отовица ќе изгуби дел од своето значење и ќе може да се редуцира на 2/4 детелинка:
2


Клучката Отовица може и понатаму да се редуцира, но не би било пожелно.



Клучката Велес исток веројатно би претрпела мала модификација со изградба на нов излез од тогаш новиот автопат, а сегашнава траса би се интегрирала во велешката мрежа. Но веројатно би останала клучка од ист тип. Еве една опција:
3




Клучката Велес север очигледно ќе биде „труба“, а друг логичен избор не ни има. Важно е перформансите на рампите Скопје-Велес и обратно да бидат „на ниво“.

Клучката Велес запад ми се чини дека уште недоградена, а можеби веќе е надмината. Не сум сигурен дека ќе е прикладна за улогата која ќе треба да ја игра. Доколку не може да се носи со потребите, можни се повеќе опции за не премногу скапо надоградување.

Клучката Велес југ би останала непроменета.

Баш ме интересира како ќе се реши ситуацијата овде:   41°44'52.96"N  21°46'7.83"E
(тука ќе поминува главниот излез од автопатот од правец на Скопје, па не ќе може да се остави вака)
Вака на прв поглед ми изгледа дека доаѓа во предвид клучка со кружен тек, каде спомнатиот главен правец би бил денивелиран, а останатите би се сретнувале во кружниот тек.

Инаку клучката Велес исток и делниците кои ќе изгубат од значење сепак ќе останат како корисни конекции особено во полза на локалните потреби, а и поширокото значење не треба да се потценува поради стратешката сообраќајна положба на Велес, па и малку предимензионирана инфраструктура не ќе е на одмет. Исто така ќе овозможат подлога за изградба и развој во нивна близина и просторна и економска експанзија на Велес.



А патот што води до Велешко езеро понатака продолжува накај Катланово и моментално тој е класифициран како Р-103, но којзнае дали ќе остане дел од Р-мрежата кога Р-103 ќе се префрли на сегашната импровизирана автопатска делница Катланово --> Велес.



Posted By: Cloverstack
Date Posted: 01-Aug-2009 at 19:46
Петровец - Демир Капија (фотки на пбанкс од април 2007)


1


2


3


4


5


6


7


8


9


10




Posted By: Cloverstack
Date Posted: 01-Aug-2009 at 19:48
11


12


13


14


15


16


17


18


19


20



Posted By: Cloverstack
Date Posted: 01-Aug-2009 at 19:49
21


22


23


24


25


26


27


28


29


30



Posted By: Cloverstack
Date Posted: 01-Aug-2009 at 19:50
31


32


33


34


35



Posted By: lslcrew
Date Posted: 09-Aug-2009 at 04:06
Приметив нешто на клучката кај Велес. Погоре кога дискутиравме како во иднина ќе изгледа оваа клучка Кловер мислам дека направи некоја грешка со скиците. Сега кога ја приметив оваа работа дополнително ми е мутно како уствари во иднина треба да изгледа ова чудо.



Јасно се гледа дека тука на оваа клучка еден крак не е дограден, односно нема ни логика за негова изградба се додека делницата Катланово-Велес се користи како делница од автопат. Со нејзиното префрлување под регионалниот пат тогаш веќе има голема логика за овој неизграден крак (иден крак Штип --> Скопје). Но пак сега ми останува дилема, како комплетно ќе ја поврзене регионалната патна мрежа со автопатот, кога ќе фали дополнителен крак за исклучување доаѓајќи од правец на Скопје. Кловер погоре скицираше нешто доста "измасирано" за што се сомневам дека така ќе изгледа.

Највероватна ми е идејата дека тука во иднина ќе се формира некој de facto кружен тек, односно раскрница која барем така ќе функционира на тој приницип и во тој кружен тек ќе се вливаат пристапните краци од автопатот, регионалните и четири регионални патишта, односно регионалната патна мрежа од правецците Скопје, Велес, Градско и Штип. Голема е веројатноста тој de facto кружен тек на делови и да не биде кружен ток па да се вози двосмерно (правецот Штип-Велес).

Исто така со изградбата на оној предходно споменатиот крак што фали (на сликата) дополнително ќе се создаде конфликтна точка (точката од страна на Штип на горната слика).

И трета работа кога делницата Катланово-Велес ќе се предаде на регионалниот пат се повеќе ми изгледа дека всушност планирано е регионалниот пат да продолжи паралелно со автопатот некаде одприлика до после ридот Св. Илија (41°41'58.16"N 21°49'12.37"E), каде што од тука продолжува по долот (има ваљда некоја мала река) се до реката Вардар каде што со преку мост треба да се спои со вториот дел од истиот регионален пат и да се формира оваа засега нелогична раскрсница (41°40'58.39"N 21°49'22.23"E).

Сепак морам да заклучам дека во недостаток од матерјали принудени ме ете вака да се чудиме и да на нагаѓаме!


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 09-Aug-2009 at 04:51
Интересна работа си приметил. Не ми текнува некоја посигурна комбинација како би се вклопила... Како што кажав и во претходниот пост, можеме само да нагаѓаме.




И трета работа кога делницата Катланово-Велес ќе се предаде на регионалниот пат се повеќе ми изгледа дека всушност планирано е регионалниот пат да продолжи паралелно со автопатот некаде одприлика до после ридот Св. Илија (41°41'58.16"N 21°49'12.37"E), каде што од тука продолжува по долот (има ваљда некоја мала река) се до реката Вардар каде што со преку мост треба да се спои со вториот дел од истиот регионален пат и да се формира оваа засега нелогична раскрсница (41°40'58.39"N 21°49'22.23"E).

Ова не ми изгледа многу веројатно, бидејќи делницава што ја посочуваш не поврзува ништо значајно, а со оглед на топографијата би била скап зафат.

Дополнително, за Р-патиштата е нормално да поминуваат низ населени места, а не да се дуплираат со автопатски обиколници.

Конечно, крстосницата не е воопшто нелогична со оглед на тоа дека целиот сообраќаен јазол е направен за стариот пат да се прилагоди на новиот автопат. Да не забораваме дека „главен“ е М-1 и неговите клучки, а Р-103 е неспоредливо помалку важен и во голема мерка само алтернативен пат на М-1.
Плус тоа зошто тространо вкрстување ти изгледа нелогично и по секоја цена би му носел нов пат за да се направи четворострано?


Posted By: lslcrew
Date Posted: 09-Aug-2009 at 05:06
Воопшто не изгледа нелогично! Ај па еве колку села ќе поврзува идниот регионален пат Катланово-Велес. Пак не многу. Башка тие регионални патичка се не само за населени мести. Обично се двигател на економијата. Ниви, мали фабрики, па и поголеми, возила што не се баш за на автопат, па донекаде и алтернатива на автопатот. Топографијата е многу логична и нема воопшто големи интервенции. А за раскрснициата, дефинитивно нема да ми биде ништо нелогично да се работи за некоја друга раскрсница со три краци, но оваа конкретнава дефинитвно чека четврта страна.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 09-Aug-2009 at 06:39
lsl, ептен далеку забега и ги испомеша работите.

Катланово-Велес нема да се гради допрва, тој си постои и само ќе му биде сменета категоријата во Р-пат кога автопатот ќе се дооформи.
А ова што ти го замисли е сосема нова делница од околу 7 километри која има неколку моменти кои значително ќе ја поскапат цената:
- комплицирање на ситуацијата кај постојната клучка за Велес и потреба од поголема инвестиција кога ќе редизајнира клучката во функција на дооформениот автопат
- после тоа вијадукт долг околу 300 метри
- после треба да се справиш со ридот Св. Илија во должина од над 600 метри
- на крај ти треба мост преку долината на Вардар, а погледни ја топографијата за каде што си намислил да се прави спојка, таму премостувањето би било и поголемо отколку она на автопатот (ти треба премостување од над 400 метри)

И сето ова без некоја јасно изразена функција. За ниви си има што и како и е вон памет да се поврзуваат на ваков начин. За фабрики, во велешкиот регион има цел куп многу пологични локации, а ќе има и уште многу повеќе кога ќе се реализираат извесните планови за патната мрежа. Алтернатива на автопатот исто така не држи, бидејќи алтернатива на тој сегмент веќе има и е конзистентна со тоа како е постапувано во слични случаи. Не е ни логично алтернативите да се прават толку атрактивни за избегнување на патарина.


Конечно, зошто баш онаа конкретна крстосница дефинитивно чекала четврта страна  Question


Posted By: ovaj_stariov
Date Posted: 09-Aug-2009 at 11:03
Ги гледам сликиве од pbanks,како во некоја зона на самракот да се најдува,празно пусто како зомби да го изеле народов па нема никој.Big%20smile

Не знам во кој дел на денот е возено но не изгледа оптимистично,но како и да е од тогаш поминале две години се надевам дека сега е подобро и пораздвижено.


-------------
build.mk, гради форумска историја


Posted By: Andrej_LJ
Date Posted: 09-Aug-2009 at 17:49
Неколку лоши слики, сликани од автобус во движење од околината на Демир Капија.








Posted By: lslcrew
Date Posted: 16-Aug-2009 at 15:56
[tube]9d_Mhpo0Cs0[/tube]

Ова е типичен пример како не треба да изгледа репортажа за автопат! Ако е целта на "репортажава" да биде редовна невна доза плукање по државата тогаш ок, но ако е целта автопатот тогаш ни од далеку не е добра. Започнува со кафулињата на табановце кои наводно биле скапи и ништо друго од табановце нема! Како да тука само скапотија во кафулиња има, а граничниот премин ни под разно да го евидентира. Се градел автопат, ајде ок. Зашто не обрна ни малку внимание на делницата демир-капија смоквица и да напомене дека не е автопат?! Зашто освен дупките на Велес-Скопје не се потруди да каже дека и тука автопатот не тој што треба да биде?! Зашто катадневно а1 со дрва и камења мава по т.н. "антиквизација", а сега античкиот локалитет стоби и пристапот до него преку ноќ им стана врвен државен интерес?! Контрадикторност! И ако немаш што да кажеш прашај граќани и толку! Џабе ги возеле 400 километри! И на крајот репортажата завршува со тие фамозни "странци"-"златни рипки" што ние тука ги чекаме како со рибарска мрежа да ни фрлат по 3 евра!


Posted By: pbanks
Date Posted: 16-Aug-2009 at 17:21
@lsl

не дека не може да се направи и подобра репортажа но не знам што толку те испровоцирало.

- Дали по автопатот нема доволно содржини? Нема
- Дали автопатот е добро означен? Не е
- Дали автопатот е во лоша состојба? Е
- Дали ги користиме странците кои проаѓаат низ Македонија? Не


Мислам човек не треба да отиде подалеку од Србија да увиди во каква лоша состојба ни се патиштата по сите параметри.

Е сега. Кон кого треба да биде усмерена критиката тоа е веќе друга тема. Па не е владата магионичар. Неможе таа да гради бензински пумпи и одморишта. А кога ќе ги има сигурно ќе застануваат независно што низ Македонија имаат само 200км за транзит.

Токму кај Стоби треба да биде и главното одмориште спрема мене. Многу малку луѓе ќе се з'гнат да кочат и вртат само за да видат археологија. Ова е ако зборуваме за помасовен туризам. Тие што ја сакаат археологијата ќе застанат макар и немало знак и паркинг.

Зошто ете нема еден ресторан на устието меѓу Вардар и Црна? Веднаш тука има и железничка станица, сите ѕвезди за успешна приказна им се наклонети, само треба некој тоа да го изигра.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 16-Aug-2009 at 17:29
Све е тоа точно што наброја! Но постои многу подобар начин ада се опсервира состојбата на автопатот макар и во скратено време како да речеме 5 минути. Ова што е горе не е репортажа, тоа ми е муабетот, а во однос на содржините има милијарда идеи!


Е сега доколку конректно зборуваме за идеите, може многу повеќе да се направи на патов, а пред се да се олабави малку строгоста со тој заштитен појас околу автопатите што излага ндека е многу повеќе пречка одколку напредок. Идејата со Црна ти е добра, може и со Пчиња и донекаде со Брегалница.


Posted By: pbanks
Date Posted: 16-Aug-2009 at 17:59
За кој заштитен појас зборуваш околу автопатите?

Инаку не би се расфрлал со копи-пејст на идејата за устието Црна-Вардар од повеќе причини. Но главна е дека не треба да целиме да правиме повеќе генерички комплекси туку оние што ќе ги градиме да имат смисла. Смислата кај Стоби ја гледам во целиот пакет.

- големо одмориште (со сите нишани, бензински, ресторанче, продавниче итн...)
- евентуално автокамп, секако не голем
- Стоби кое е веќе тука и е релативно средено
- ресторанче на устието Црна-Вардар

За почеток, спрема мене полна капа.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 17-Aug-2009 at 05:04
Има некои заштитен појан мислам дека е 50 или 150 метри па за било какви активност не е доволен само ДУП и дозвола од општина туку и дополнитечни прецедури преку министерство за транспорт и врски!

Ја би додал и енотеки штандови или евентуално некои мали дуќани поради самата локација која меѓу другото е и центарот на повардарието!


Posted By: zabegan
Date Posted: 17-Aug-2009 at 23:28


1


2


3


4 пробував крпениците да ги фатам Big%20smile


5


6


7


8






Posted By: коцани
Date Posted: 22-Apr-2010 at 18:08
Здраво на сите !

Се со глацувам со Islcrew  за репортажата на А1 со тоа укажуваат на граганите да не возат на тој пат..


Posted By: axel
Date Posted: 26-May-2010 at 16:18

Од автопатот Александар Велики само името е велико

http://www.a1.com.mk/vesti/novinar-email.asp?NovinarID=117&VestID=123529 - Мишко Иванов http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=123529#komentari - Коментари (15)   javascript:otvoriVideoPrilog%2810/misko-25-05.wmv,%20123529%29">  
25.05.2010 19:17
 

 

Дупки и крпеници - ова е сликата со најголем дел од магистралните патишта низ земјата. Инвестиции во инфраструктурата речиси и да нема, иако беа најавени.

Автопатот Велес - Скопје, се наоѓа во очајна состојба.

„Гледај дупки, катастрофа, џабе пари ни земаат“, вели граѓанин.

Оваа магистарала, ја снимивме и во 2008 година. Денес затекнавме уште полоша слика. Дупките се претвораат во кратери.

За овој автопат граѓаните плаќаат патарина, но се револтирани велат како да возиме по црн пат.

„Катастрофа е, треба да се реновира, дупки има многу“,

- Никако ги искршивме возилата, а патарините скапи“,

- Ако се рачуна ова дека е автопат и што плаќаме патарини мислам дека е џабе што плаќаме“, рекоа граѓани.

5 нивоа имаат критериумите на Светска банка за состојбата на патиштата. Многу добра, ако на патиштата има од 0 до 1 ударна дупка на 1 км, добра од 1 до 3 дупки, средна од 3 - 4, лоша од 4 - 5 дупки и многу лоша, ако на патиштата има над 5 ударни дупки на 1км. Според овие критериуми автопатот Велес - Скопје е во многу лоша состојба.

Автопатот Велес - Скопје сепак е дел од коридорот 10, ја поврзува Македонија со Европа. Има големо име, Александар Велики. Но, изгледа на оваа магистрала само името е големо. Се друго, особено патот само што не заличел од времето на Александар Македонски.

На магистралата Битола - Ресен зимава, свлечиште овде однесе две коловозни ленти. Пропаднаа до еден метар длабочина.

„5 души да застанат за една недела ќе го направат“,

- Таму не е чепнато ништо, како што стоеше така и остана“, велат граѓани.

Делницата Битола - Ресен се уште не се користи, освен на сопствен ризик. Сега сообраќајот е пренасочен по стариот пат. Екипи на терен за да го санираат овој магистрален пат, не регистриравме. Во ваква состојба оваа делница стои уште од февруари.

http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=123529


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 30-Jun-2010 at 00:23
Еве еден годинешен српски „патепис“ за М-1

[tube]6f7L-AjCpvQ[/tube]


Posted By: pbanks
Date Posted: 30-Jun-2010 at 10:05
Супер им е репортажава секоја година ја прават, ако ги има и старите епизоди на ЈуТјуб може да се извадат доста интересни информации за оваа делница.

Неверојатно дека имаме најефтин бензин, изгледа сум се одвикнал од таква комбинација Cheers


Posted By: Plugger
Date Posted: 03-Jul-2010 at 10:24
 
Dobra emisija bese, samo cudno mi padna sto tolku spomnuvaa dali ima plin vo benzinskite kao demek edna imala a drugata nemala.
 
Vo Grcija sea go kacija gorivoto i plus ddv tamu e sega ogan i plamen.


Posted By: axel
Date Posted: 03-Jul-2010 at 14:42
za avtoplin spomnuvaa i minatite godini


Posted By: axel
Date Posted: 18-Jul-2010 at 05:52

Што нуди автопатот од Табановце до Богородица за транзит- туристите?

Македонија транзитна дестинација. Од Табановце на север, до Богородица на југ. Секое лето со години фреквенцијата на автопатот двојно се зголемува, но условите со децении остануваа исти. Минимални речиси никакви.

Екипата на Канал 5 извозе дел од автопатот од Куманово до Гевгелија. Нема јавни тоалети, нема пријатни места поред автопатот ако сте принудени да застанете. Нема ниту говорници, за да побарате помош.

Анкетиравме неколку македонските гастарбајтери.

- Нема каде да се застане по патот. Одиме за Струга и ќе застанаме на Стража, вели Македонец кој работи во странство.

- Ќе застанем да се напиеме кафе, ако има каде, вели друг нашинец.

- Патиштата во Македонија се речиси исти како во Швајцарија, вели уште еден Македонец што работи надвор.

Зголемената фреквенција не е изненадување, тоа е очекуван и пресметан прилив од патарини во земјата. Така е секоја година. Долж коридорот 10, дневно вообиаено минуваат околу 4000 возила во еден правец. Сега во екот на летото фрекфенцијата е двојна. По дури 8000 возила во еден правец возат по автопатот. Но она што се уште не е пресметано - како и каде да се направат постројки за одмор за принудно застанување. Турски државјани од печалба во Европа за лето заминуваат дома, преку Македонија. Не знаат англиски, затоа не успеавме ниту да се разбереме кога им поставивме прашање.

- Зборувате гремански или француски. Разбирате германски?, прашува еден патник кого сакавме да го анкетираме.

Се разбравме со српските туристи. Одмараа кај Куманово.

- Очигледно и вие како и ние имате порблеми со финансии, па модернизацијата на патиптата ја правите со забавена динамика, вели патник од Србија кој на патување за Грција застана да се одмори кај Куманово.

Речиси и да нема бензинска пумпа на која нема барем кафетерија, но странците не ги користат многу.

- Застанауваат за во WC, купуваат нешто сокче, благо полнат бенизн го фрлаат ѓубрето и си заминуваат, вели еден вработен на бензиска пумпа.

Коридорот 10 се уште не е целосно завршен. Уште 40-тина километри пат најмалку треба се направат. Економскиот заменик премиер на Србија во Скопје пред два месеца порача дека изградбата на овој коридор е клучна и за привлекување странски инвестиции во целиот регион.
17.07.2010, 15:05

http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=62851


Posted By: Andrej_LJ
Date Posted: 18-Jul-2010 at 10:56
Патиштата во Македонија се речиси исти како во Швајцарија, вели уште еден Македонец што работи надвор.


Или иронијата не е пренесена или нашинецов одлепил од многу возење.

Сега во екот на летото фрекфенцијата е двојна. По дури 8000 возила во еден правец возат по автопатот.


Ооооо ДУРИ 8000 возила?! Ќе се збогатиме од патарини!

-------------
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте


Posted By: Plugger
Date Posted: 18-Jul-2010 at 17:15

Andrej_LJ, Zar malce li se 8000 vozila dnevno da pominat po barem 2-3 patarini? Pa toa e preku 100 denari od edna kola puta 8000 toa se 800,000 denari dnevno.




Posted By: гитардемон
Date Posted: 18-Jul-2010 at 18:22
Од кои 790.000 дневно одат за плата на службеници во министерството за транспорт врски, како и во Македонија пат

Ама за тоа во друга тема.


-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: Andrej_LJ
Date Posted: 18-Jul-2010 at 18:29
Не само што е малку, туку си е направо смешно! Тоа е над 10000 евра, што за најоптоварен автопатски систем во една држава и тоа во текот на најголемиот летен шпиц е поразително. Впрочем погледни имаме нишка за статистики на сообраќајот и спореди ги нашите бројки со останатите во регионот. Далеку најзатапена во сообраќаен аспект држава сме.

-------------
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте


Posted By: gorco
Date Posted: 26-Sep-2010 at 12:21
Вчера се погоди да се возам по патов и ќе прокоментирам само колку е небезбеден во случај на дожд или олуја... секаде помеѓу с. Удово и Демир Капија имаше одрони на карпи, буквално на секој рид/ридче и никаде немаше заштитна ограда.

Имаше барем 4-5 автобуси и кампери со приколки кои стоеа буквално на патот со 4-жмигавци, зашто претпоставувам не беа во состојба да возат.

А најинтересното е се беше, кога ќе ми пројдеше камион од другата страна, кој поминуваше низ "пругите", кои се редовна појава на коловозот на скоро цел Е-75.


-------------


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 30-Dec-2011 at 19:51
Сликава ја извадив од една студија за повардарскиот регион. Дали некој може да го идентификува местово?



Posted By: Andrej_LJ
Date Posted: 30-Dec-2011 at 21:58
Србија, судејќи по банкината на десната страна. Тие имаат ваква остра, квадратна форма на банкините, додека ние имаме малку поблаги бранови на оградите. 

-------------
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте


Posted By: kultuzin
Date Posted: 03-Jan-2012 at 12:35
Со автомобил удрила крава и загинала



Скопјанка загина во сообраќајка, откако автомобилот во кој била удрил, во крава која се движела по автопат.

Алмина М. ( 36 год) трагично го загуби животот вчера попладне околу 16,30 часот на автопатот Велес – Скопје, во близина на приклучокот од Штип, откако автомобилот рено лагуна управувано од сопругот на починатата Е.М.(35) удрил во крава која ја минувала коловозната лента.
http://www.time.mk/read/a0094fcb66/3a9fe0b6c6/index.html

Незнаев каде да ја ставам веста , барав црна хроника на патиштата но ненајдов.
Како и да е и мене ми се има случено во тунелите помеѓу Скопје и Велес да налетам на Крави на сред автопат.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 03-Jan-2012 at 15:23


Пред малку ја слушнав веста на ТВ и нормално прва реакција ми беше - што бара крава на автопат?!? За жал по медиумиве кои ја пренеле веста не гледам забелешка околу тој факт. После долги години навикнување дека на автопат може да има и добиток, продавачи на лубеници и што ли уште не, очигледно станало редовна состојба каде што веќе не заљбележуваме аномалија.



Posted By: gjoko
Date Posted: 03-Jan-2012 at 15:32
па неразбирате бе луѓе,му потребало некому жица и си ја зел за дома,не е тој крив што му поставиле жица одма неговата нива.

шала на страна мислам дека сеуште нема тхнички прием на автопатот,кога се направи комисијата баш поради оваа забелешка за немање на жица по целата траса не го потпиша записникот(била поставувана,но одма мештаните ја ваделе).дали одпосле е направен технички прием,незнам,но ме си верува

пред 8-9 години и мене ќе ми се случеше истото кога големо куче ми излезе од банкина пред кола,и среќе со брзо реагирање(правев осмици на 100 км/ч) ја избегнав судбината на оваа жена


Posted By: gjoko
Date Posted: 17-Feb-2012 at 21:53
овој шлепер што возеше пред мене низ тунелот кај Демир Капија со неговата висина ги кршеше најголемите мранѕули низ тунелот така што паднатите парчина мраз беа голема опасност за тие што возат назад.крајно време е Македонија Пат да се погрижи редовно да се отстрануваат мранзулите од сводот на тунелот




Posted By: Dragan
Date Posted: 17-Feb-2012 at 23:10
Некаде прочитав дека појавата на мразлци доаѓа до недобра изградба на објектот и каде објектот не е добро изолиран , топлината се крева горе ги поти ѕидовите олуците немаат капацитет, температурата и ладниот воздух ги ладат и ги формираат. Колку е ова изведливо во тунел незнам, али за згради можно е 

-------------


Posted By: gjoko
Date Posted: 17-Feb-2012 at 23:28
кај овој тунел нема ништо од тоа,само карпа е како што е пробиена и толку,ни бетон ни изолација,ништо.само на влезовите има бетонска обвивка во должина од 2-3 метри


Posted By: Dragan
Date Posted: 17-Feb-2012 at 23:46
Нема вентилација нешто за гасови, трансформатор агрегатор за струја? некоја врата ? нешто...  али ипак пак гасовите од автомобилите колку толку го затоплуваат воздухот, ама како и да е ај сега не ќе се расправаме за тоа како се формираат мразулци 

-------------


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 01-Dec-2012 at 01:22

Еве едно одлично клипче (+ добра музика во позадина)    Cheers

Скопје - Велес за 4 минути 

Најголем дел се вози по М-1 па затоа го ставам во оваа нишка

[tube]iM0uUCJQvN8&fmt=22[/tube]


Posted By: Denko
Date Posted: 06-Dec-2012 at 13:42


Kolku neprofesionalno se obezbedeni mestata kade sto se izveduvaat nekoi sitni gtadezni zafati ili sanacii. Bez soodvetna i navremena signalizacija i ona najvaznoto bez znaci za ogranicuvanje na brzinata. Inaku od patarinata se primetuva znacitelno namaluvanje na soobrakajot. Pozitivno e toa sto sepak se samiraat dotraenite mesta i celosno se rekonstruira delnicata Katlanovo-Veles. Mene posebno me interesira konecniot izgled na tunelot, bidejki bese vo ocajna sostojba.
Toa sto ovaa delnica ne gi ispolnuva kriteriumite za da bide avtopat e druga tema koja e veke debatirana, no ete, sega barem ke bide vo top forma.


Posted By: zdravozivo
Date Posted: 06-Dec-2012 at 19:19
Вчера го возев Катланово-Велес,неможев да сликам но еве ќе ви кажам дека има нови странични стобчиња за сигнализација,на острите кривини има нови стрелки за насока на кривината веднаш над банкините (се изненадив дека им текнало да ги стават)
Пред тунелите на асфалтот пишува Тунел
Тунелите се фарбани бело-црвена боја на влезовите (не изгледа лошо)
Патарината кај Велес има нова светлосна сигнализација и е фарбана на некои делови со бело-црвени стрелки
Мислам дека има уште некои новини кој не ги забележав,но уште се работи на случајот како и да е


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 06-Dec-2012 at 22:33
Originally posted by zdravozivo

има нови странични стобчиња за сигнализација,на острите кривини има нови стрелки за насока на кривината веднаш над банкините (се изненадив дека им текнало да ги стават)
Пред тунелите на асфалтот пишува Тунел
Тунелите се фарбани бело-црвена боја на влезовите (не изгледа лошо)
Патарината кај Велес има нова светлосна сигнализација и е фарбана на некои делови со бело-црвени стрелки
Мислам дека има уште некои новини кој не ги забележав,но уште се работи на случајот како и да е
  Cheers


Originally posted by Denko


Toa sto ovaa delnica ne gi ispolnuva kriteriumite za da bide avtopat e druga tema koja e veke debatirana, no ete, sega barem ke bide vo top forma.
Се согласувам, најбитно е да биде во топ форма. Инаку неоспорен факт е дека не ги исполнува стандардите за автопат, но со оглед на ниското ниво на сообраќај, уште долго може задоволително да си ја врши работата и убеден сум дека многу поголем приоритет ни е да градиме нови автопатски делници (каде што имаме многу полоша сообраќајна поврзаност), отколку средствата да ги насочиме во докомплетирање на вториот коловоз по новата траса на овој автопат, барем во некоја догледна иднина.

За утеха, не сме единствени со ваква ситуација. Еден поекстремен пример има во Италија. Се работи за Autostrada A7 која ги поврзува Милано и Џенова и која во најголем дел е комбинација како нашата - во еден правец е современ вистински автопат, а во другиот правец е прилагоден стар пат.

Овој италијанскиов всушност во поглед на кривините стои и далеку полошо од нашиот, а поминува и низ населени места, кои секако се прописно одвоени и изолирани од коловозот. Она каде што А7 стои далеку подобро од нашиов Катланово-Велес е токму опсегот на ваквите мерки кои значително ја подигнуваат безбедноста. Да се надеваме дека после реконструкцијата и нашиов ќе биде значително подобар и побезбеден за возење. А ако во Италија (и тоа на пат со далеку погуст сообраќај од нашиот М-1) можеле вака да тераат со децении, можеме и ние да се помириме дека барем засега, инвестиција во дооформување на М-1 не би бил баш најрационален избор.

Еве го примерот од Италија:

[tube]lhbP_dHFKfo[/tube]



Posted By: Denko
Date Posted: 06-Dec-2012 at 22:48


Se soglasuvam. Inaku Italijancite se slicni so nas, taka sto ne me iznenaduva slicnoto resenie

Sakam da prasam, znae li nekoj koga e gradena sprotivnata delnica (Veles-Katlanovo). Prasuvam bidejki e vo ocajna sostojba a ne veruvam deka e postara od 25 godini?! Inaku mozele (zboruvam za Veles-Katlanovo) vo tunelot da dodadat i treta lenta, koja e od golemo znacanje za sigurnosta vo soobrakajot. Patem, koga se plarira pocnuvanje so rekonstrukcija na ovaa delnica?


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 06-Dec-2012 at 22:57
Originally posted by Denko


Sakam da prasam, znae li nekoj koga e gradena sprotivnata delnica (Veles-Katlanovo).
Според моите бледи сеќавања од детството, би требало да е некаде кон средината на 80-тите. Во секој случај постар е од 25 години барем малку, а можда има и 30-тина.


Posted By: Denko
Date Posted: 06-Dec-2012 at 23:03
Originally posted by Cloverstack


Originally posted by Denko

Sakam da prasam, znae li nekoj koga e gradena sprotivnata delnica (Veles-Katlanovo).
Според моите бледи сеќавања од детството, би требало да е некаде кон средината на 80-тите. Во секој случај постар е од 25 години барем малку, а можда има и 30-тина.
Fala.


Posted By: Denko
Date Posted: 12-Dec-2012 at 16:07
Ste go primetile li ovoj znak, nekade na 2-3km od pocetokot na Avtopatot kaj D.Kapija kon Tabanovce? Matematikata nesto ne mi izgleda tocna?!

http://img688.imageshack.us/img688/8712/skopjekumanovo.jpg


Posted By: Obedineta Makedonija
Date Posted: 12-Dec-2012 at 21:18
Originally posted by Denko

Ste go primetile li ovoj znak, nekade na 2-3km od pocetokot na Avtopatot kaj D.Kapija kon Tabanovce? Matematikata nesto ne mi izgleda tocna?!

http://img688.imageshack.us/img688/8712/skopjekumanovo.jpg



Петровец - Скопје 22km

Петровец - Куманово 27km

-------------
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!


Posted By: гитардемон
Date Posted: 07-Mar-2013 at 19:46
Снимив многу добар клип од целата реконструирана делница од катлановскиот тунел до излезот за Велес (исток), долг 13 минути, само сакам искуство дали да го качам забрзан и со музика во позадина (нема ниту говор ниту ништо на клипот само брмчење се слуша), или со нормална брзина?

P.S. Реконструираната делница, да не грешам душа да не ми фатите кусур, и покрај тоа што има samo 2 ленти, по мазноста на возењето конечно е достојна да се нарече автопат (барем денско време, ноќно малку се страшни кривините и провалиите).

Дајте ум за клипот, да го качам што можам побрзо.


Posted By: Andrej_LJ
Date Posted: 07-Mar-2013 at 19:49
Јас лично повеќе сакам да гледам клип со нормална брзина и оригинален звук.

-------------
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте


Posted By: zdravozivo
Date Posted: 07-Mar-2013 at 22:09
Можеш да ставиш некоја македонска музика
Имаше на форумов во нишка една по соодветна според мене
Од kultuzin последниот пост во нишката Музика


Posted By: Denko
Date Posted: 07-Mar-2013 at 22:57
Jas isto taka glasam za original


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 15-Apr-2013 at 00:50
Еве ја состојбата близу Миладиновци, доаѓајќи од Куманово. Се извинувам за квалитетот (светлоста беше слаба па во движење не можеше подобро...)

Конечно се буди некаква надеж дека можеби во догледна иднина ќе се реконструира делницата Миладиновци - Куманово (владата пред некој ден распишала оглас за изработна на проектна документација). Но дури и да бидне работата во разумен рок, ужасно задоцнето е! Во обата правци на оваа делница има навистина катастрофични делови кои меѓудругото се голема опасност по безбедноста!


1


2


3


4


5



Posted By: gorco
Date Posted: 25-Apr-2013 at 10:23
Здраво дечки,

јас спукав со кола нагоре минатиов период. Па фатив интересен кадар:



Еве како може да се реши и да се стави знак за Солун во Македонија, еве ви пример за знак во Унгарија ... и двојни имиња за Виена и Братислава.

-------------


Posted By: Џоле
Date Posted: 01-Aug-2013 at 17:21
Започна изградбата на натпатникот на автопатот кај граничниот премин Богородица, во непосредна близина на Гевгелија. Изградбата на натпатникот ќе чини 24 милиони денари, а инвеститор е Агенцијата за државни патишта.



Новиот натпатник е посебно значаен за јужниот тек на автопатот, во непосредна близина на македонско-грчката граница, каде што фрекфенцијата на возила е посебно голема. Покрај растоварувањето на сообраќајот, ќе го олесни и пристапот до околните хотели, но и населените места.
Изградбата на натпатникот ќе трае девет месеци.

Истовремено, општина Гевгелија ќе ја финансира изградбата на приклучните улици на овој дел од автопатот. Во тек е изработката на сообраќајното решение, по што ќе биде поведена постапка за изградба и асфалтирање на новите улици. Вкупната вредност на овој зафат изнесува 60 милиони денари, кои средства ќе бидат обезбедени од општинскиот буџет.

Изградбата на сообраќајната инфраструктура на овој дел од автопатот е посебно значајна имајќи ја предвид претстојната изградба на нов хотелски комплекс, како и на голем трговски центар кај Милци.

(преземено од ФБ профилот на градоначалникот на Гевгелија)

-------------
За сè има вторпат


Posted By: Teglarot
Date Posted: 01-Aug-2013 at 21:28
Originally posted by Џоле

Започна изградбата на натпатникот на автопатот кај граничниот премин Богородица, во непосредна близина на Гевгелија. Изградбата на натпатникот ќе чини 24 милиони денари, а инвеститор е Агенцијата за државни патишта.



Новиот натпатник е посебно значаен за јужниот тек на автопатот, во непосредна близина на македонско-грчката граница, каде што фрекфенцијата на возила е посебно голема. Покрај растоварувањето на сообраќајот, ќе го олесни и пристапот до околните хотели, но и населените места.
Изградбата на натпатникот ќе трае девет месеци.

Истовремено, општина Гевгелија ќе ја финансира изградбата на приклучните улици на овој дел од автопатот. Во тек е изработката на сообраќајното решение, по што ќе биде поведена постапка за изградба и асфалтирање на новите улици. Вкупната вредност на овој зафат изнесува 60 милиони денари, кои средства ќе бидат обезбедени од општинскиот буџет.

Изградбата на сообраќајната инфраструктура на овој дел од автопатот е посебно значајна имајќи ја предвид претстојната изградба на нов хотелски комплекс, како и на голем трговски центар кај Милци.

(преземено од ФБ профилот на градоначалникот на Гевгелија)



Државата им гради пристапен пат на казината, браво !




Posted By: gjoko
Date Posted: 01-Aug-2013 at 22:12
па колку пари носат од грците и треба да им направи.кога можи на центарци да им направи фасади а со ништо не допринеле за БДП-то,можи и на овие пат да им направи


Posted By: FoSsiL
Date Posted: 01-Aug-2013 at 22:29
хмм... има три работи... едната се вика... реална потреба... другата... регионален економски развој и движење на луѓе.... третата... комуналии... и нема никаква врска со центар и барокот... односно, со конкретниот пример на уличката во центар од Холидеј ин до новата зграда на Телеком...

-------------
Македонија - Земја на чудата!


Posted By: kultuzin
Date Posted: 12-Aug-2013 at 08:12
Геодетско снимање на патниот правец Миладиновци - Куманово





За потребите на проектна документација за рехалибитација на патниот правец А-1 делница Миладиновци - Куманово во двата правци од 16.07.2013 година започна геодетско снимање на споменатиот патен правец, поради што се препорачува внимателно управување со возилата поради присуство на работници на споменатиот патен правец.


http://www.sitel.com.mk/mk/geodetsko-snimanje-na-patniot-pravec-miladinovci-kumanovo-1



Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 30-Aug-2013 at 16:38

http://www.kurir.mk/makedonija/vesti/128340-Rekonstrukcija-na-avtopatot-Veles---Katlanovo-vo-dolzina-od-23-kilometri - Реконструкција на автопатот Велес - Катланово во должина од 23 километри

Петок, 30 Август 2013 11:37

На автопатската делница Велес-Катланово во должина од 23,5 километри ќе се спроведат активности за рехабилитација. Повикот  за градежните работи е објавен на официјалната интернет страница на Европската Унија, во рамки на ИПА компоненатата за регионален развој во делот транспорт.

avtopat

Рокот за поднесување на понудите е 2 декември годинава, а периодот за изведба на градежните работи една година.  Изведувачот што ќе биде избран треба да обезбеди рехабилитација согласно претходно подготвен основен проект, задоволувајќи ги техничките стандарди и барања за квалитет, како и критериумите од аспект на животната средина. Градежните работи ќе опфаќаат активности со кои ќе се рехабилитира и обнови коловозот и насипите, замена на сигнализацијата и обележувањето на патот, информираат од Министерството за транспорт.

Станува збор за целосна обнова на асфалтот по целата должина од делницата, поставување нови банкини и заштитници, поставена нова, современа хоризонтална и вертикална сигнализација, мрежи за заштита од одрони, како и рехабилитација на дренажите за атмосферска и подземна вода. Со тоа  треба да се овозможи зголемување на безбедноста при патување, скратување на времето на патување, како и намалување на трошоците за одржување на возилата кои поминуваат по таа делница.

Во следните денови ќе биде објавен јавен повик и за избор на компанија која ќе го врши надзорот на градежните работи.

Минатата година беше рехабилитиран автопатот на правецот Катланово – Велес. На таа делница се изврши реконструкција која опфати обновување на асфалтот, поставување современа хоризонтална сигнализација, изработка на целосно нови банкини, мрежа за заштита од одрони и поставување на повеќе од 230 знаци во вертикалната сигнализација по целата должина на делницата.

Со реализацијата на овој проект, изградбата на автопатот Табановце-Кумановож, но и со изградбата на новата автопатска делница Демир Kапија – Смоквица, која е во тек, во наредните години низ Македонија ќе се протега модерен автопат, кој е дел од меѓународниот Коридор 10 во согласност со европските и светските стандарди, истакнуваат од Министерството за транспорт и врски.

До јавниот повик за градежните работи за рехабилитацијата на автопатот Велес-Катланово може да се пристапи преку линкот: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED - http://ted.europa.eu/udl?uri=TED :NOTICE:289327-2013:TEXT:EN:HTML&src=0


http://www.kurir.mk/makedonija/vesti/128340-Rekonstrukcija-na-avtopatot-Veles---Katlanovo-vo-dolzina-od-23-kilometri



-------------


Posted By: Џоле
Date Posted: 30-Aug-2013 at 17:50
Конечно добри вести од областа на инфраструктурата. Ама, ајде да не избрзувам со радувањето

-------------
За сè има вторпат


Posted By: koska
Date Posted: 02-Sep-2013 at 14:47
Ubavi vesti ,ama nigde ne procitav so proektot deka od velesko ezero ke napravat izlez kon avtopatot i vlez kon ezeroto!Bash< ="text/" ="" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332/netdefender/hui/ndhui.js?0=0&0=0&0=0">


Posted By: alexsend
Date Posted: 02-Sep-2013 at 17:29
Технички патот постои но не е асфалтиран, прооден но не и препорачлив за ново возило. Еднаш го искористив но никогаш повеќе.

-------------
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.


Posted By: Џоле
Date Posted: 20-Oct-2013 at 18:35
Скопје-Катланово, денес





-------------
За сè има вторпат


Posted By: gjoko
Date Posted: 23-Oct-2013 at 23:24

Осветлена клучката на автопатот кај Градско

По осветлувањето на клучката кај Велес, Агенцијата за државни патишта постави 57 канделабри на клучката веднаш после наплатната рампа Градско на автопатот Александар Велики. Со осветлувањето, во ноќните часови на оваа делница значително е зголемена безбедноста на учесниците во сообраќајот. Од Агенцијата велат дека осветлувањето на клучките на автопатот и на другите магистрални патишта во Македонија ќе продолжи и во наредниот период. За еден до два месеца ќе биде осветлена и клучката кај Петровец.
- Осветлувањето на клучката кај Градско е прво осветлување кое е изведено со намалување на потрошувачката на електрична енергија. Меѓутоа, не како што досега беше пракса, со исклучување на секоја втора светилка, туку со снижување на влезниот напон. За неа вкупно се вложени 9,5 милиони денари. Се користат такви светилки кои јачината на светлината после полноќ ја намалуваат на 50%, а притоа без да се промени визуелниот дел. Со ова значително ќе се намалат трошоците за потрошената електрична енергија, а видливоста останува иста - рече директорот на Агенцијата за државни патишта, Љупчо Георгиевски.

Тој информираше дека покрај осветлување кај Градско, Агенцијата поставува светилки и на магистралниот пат Велес- Штип во населените места Лозово и Сарамзалино за кои ќе бидат потрошени 6,5 милиони денари. Агенцијата за државни патишта досега за осветлување на македонските патишта вкупно инвестирала околу 500 милиони евра. (С.А.)
http://www.vecer.com.mk/?ItemID=A7C8A079BB894F4080AED57A9486F674 - http://www.vecer.com.mk/?ItemID=A7C8A079BB894F4080AED57A9486F674


Posted By: Џоле
Date Posted: 24-Oct-2013 at 08:35
Originally posted by gjoko


Тој информираше дека покрај осветлување кај Градско, Агенцијата поставува светилки и на магистралниот пат Велес- Штип во населените места Лозово и Сарамзалино за кои ќе бидат потрошени 6,5 милиони денари. Агенцијата за државни патишта досега за осветлување на македонските патишта вкупно инвестирала околу 500 милиони евра.
http://www.vecer.com.mk/?ItemID=A7C8A079BB894F4080AED57A9486F674 - http://www.vecer.com.mk/?ItemID=A7C8A079BB894F4080AED57A9486F674


Некој нè ебе во здрав мозок или?

-------------
За сè има вторпат


Posted By: Andrej_LJ
Date Posted: 24-Oct-2013 at 10:23
Не, тие не ебат во мозок и низ око веќе 8 години со овие лаги и манипулации.
Него мене ме интересира дали пред да се објави некој текст на форумов тој се чита и дали воопшто се мисли дали еден текст е потребен или шири повеќе невистини отколку корисна информација?


-------------
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте


Posted By: gjoko
Date Posted: 24-Oct-2013 at 12:19
Јас дирекно ќе одговорам,а и ова веќе 2-3 пати го имам веќе кажано.

Долгите текстови ги читам само одпочеток,никогаш до крај(нека ми ивини Забеган,заради тоа неговите текстови скоро никогаш не ги читам-тие долгите).

И на крај несум јас рецензија па да тумачам дали е точно или не нештото.Кој излажал,на него нека оди вината


Posted By: gjoko
Date Posted: 24-Oct-2013 at 12:50
ги прегледав скоро сите портали,оваа бројка никаде не е наведена освен тука.вероватно новинарот си додал сам

http://duma.mk/gradsko/7413-kluckata-kaj-gradsko-dobi-osvetluvanje - http://duma.mk/gradsko/7413-kluckata-kaj-gradsko-dobi-osvetluvanje
http://kanal5.com.mk/vesti_detail.asp?ID=20578 - http://kanal5.com.mk/vesti_detail.asp?ID=20578
http://lider.mk/2013/10/23/se-osvetluvaat-crnite-tocki-na-patistata/ - http://lider.mk/2013/10/23/se-osvetluvaat-crnite-tocki-na-patistata/
http://makfax.com.mk/321209/svetnaa_57_te_kandelabri_postaveni_po_naplatnata_rampa_gradsko - http://makfax.com.mk/321209/svetnaa_57_te_kandelabri_postaveni_po_naplatnata_rampa_gradsko


Posted By: UrbanFreak
Date Posted: 24-Oct-2013 at 13:18
@gjoko не се мачи да објаснуваш, секако дека е за поздравување секаква активност за постирање на текстови на форумов кои имаат содржина релевантна на темите кои Билд.мк ги обработува. Грешките во самите текстови, македонското неизбалансирано и навивачко новинарство, аматеризмор и сл сме ги дискутирале милион пати. Во секој случај на оваа вест местото и е на формумот (со исклучок на цифрата мавната од ракав или очигледно згрешена).

-------------
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו


Posted By: Џоле
Date Posted: 24-Oct-2013 at 15:36
Мојот коментар не беше упатен кон Ѓоко, се надевам дека не го сфатил така...

Што се однесува до статијата/текстот, веројатно новинарот мислел на 500 милиони денари, што и во тој случај претставува огромен износ (околу 8,1 милион евра за осветлување?)

Но - од друга страна - весникот Вечер никогаш не ми бил пример за објективно или реално известување.

-------------
За сè има вторпат


Posted By: Џоле
Date Posted: 30-Oct-2013 at 14:16
преземено од ЅЅС

[tube]AsLB1Ze_Hgs[/tube]

[tube]J5vhFJ0Di4s#t=126[/tube]

-------------
За сè има вторпат


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 01-Nov-2013 at 02:05
Еве мал дел од убајните на делницата Велес - Катланово

1


2


3


4


5


6


7


8


9


10


11



Posted By: Џоле
Date Posted: 01-Nov-2013 at 08:20
Боже, каква мизерија со така величествено име

-------------
За сè има вторпат


Posted By: Џоле
Date Posted: 01-Nov-2013 at 13:01
[tube]T3N18lz-AFc[/tube]

[tube]Pbr_gq6W0PM[/tube]

-------------
За сè има вторпат


Posted By: phenomenon
Date Posted: 01-Nov-2013 at 13:41
Originally posted by Џоле

Боже, каква мизерија со така величествено име


Си играат мајтап со славниот војсководец. Ако беше денес жив и имаше апсолутна власт, не смеам да помислам како би си поминале "кумовите" на Автопатот. Веројатно како обилна гозба за мршојадците во Демиркаписката Клисура.

-------------
開始されていないだけの戦いが失われ、


Posted By: Denko
Date Posted: 01-Nov-2013 at 13:52
Ovaa mizerija trae veke petnaesetina godini...


Posted By: Џоле
Date Posted: 19-Nov-2013 at 16:56
[tube]d8OT5BWRee8[/tube]

-------------
За сè има вторпат


Posted By: Macedonicus
Date Posted: 19-Nov-2013 at 20:21
Ако е можно да се смени насловот на темава, M-1 веќе 2-3 години е А1. Новата номенклатура на патиштата влезена е во сила уште од тогаш.
http://www.mtc.gov.mk/new_site/images/storija_doc/115/1908/13-2010.pdf

-------------
ಠ_ಠ


Posted By: Џоле
Date Posted: 19-Nov-2013 at 20:28
Сменето.

-------------
За сè има вторпат


Posted By: gorco
Date Posted: 20-Nov-2013 at 14:28
Најважно од се, е дека патов се вика Александар Македонски

-------------


Posted By: phenomenon
Date Posted: 08-Dec-2013 at 20:54
Previous

Приклучок кај Агино Село на овој автопат со претенциозно име:




-------------
開始されていないだけの戦いが失われ、


Posted By: Џоле
Date Posted: 15-May-2014 at 07:06
По градот, падна и карпа на автопатот Скопје - Велес

Падна град, го отежна сообраќајот, а потоа се одрони и дел од карпа која заврши на автопатот Скопје - Велес.



Повредени нема, но има оштетени возила кои налетале на одронот. Во паднатата карпа прво удрило возило на итна медицинска помош, а по него и едно „југо“.



Тоа беше причина за делумен застој на сообраќајот на патот и создавање на подолга колона од возила, раскажаа граѓани од Велес кои секојдневно патуваат по автопатот.



http://www.mkd.mk/makedonija/po-gradot-padna-i-karpa-na-avtopatot-skopje-veles-foto#4 - http://www.mkd.mk/makedonija/po-gradot-padna-i-karpa-na-avtopatot-skopje-veles-foto#4

-------------
За сè има вторпат


Posted By: Denko
Date Posted: 04-Jul-2014 at 14:13
Na delnicata Vales-Katlanovo ima gradezni aktivnosti. Zasega se raboti na mostovite i na po nekoj del od ostanata delnica. Sepak mislam deka rekonstrukcijata treba da odi do Kumanovo.


Posted By: Teglarot
Date Posted: 04-Jul-2014 at 15:35
Originally posted by Denko

Na delnicata Vales-Katlanovo ima gradezni aktivnosti. Zasega se raboti na mostovite i na po nekoj del od ostanata delnica. Sepak mislam deka rekonstrukcijata treba da odi do Kumanovo.


Обележано со многу лоша сигнализација, кој и да вози нека внимава, посебно навечер.

А зошто мислам дека подолг (предолг) период трае санацијата на мостовите, мислам дека и пред неколку месеци се возеше по едната лента ?


Posted By: Denko
Date Posted: 05-Jul-2014 at 11:32
Originally posted by Teglarot

Originally posted by Denko

Na delnicata Vales-Katlanovo ima gradezni aktivnosti. Zasega se raboti na mostovite i na po nekoj del od ostanata delnica. Sepak mislam deka rekonstrukcijata treba da odi do Kumanovo.


Обележано со многу лоша сигнализација, кој и да вози нека внимава, посебно навечер.

А зошто мислам дека подолг (предолг) период трае санацијата на мостовите, мислам дека и пред неколку месеци се возеше по едната лента ?
Da. Signalizacijata generalno niz celata zemja e zanikade.


Posted By: Vasilij
Date Posted: 05-Jul-2014 at 19:10
Пред 3 месеци стартуваше реконструкцијата на петнаесетина мостови на автопатот Велес-Катланово(тоа всушност претставува трета фаза од реконструкцијата на мостовите на автопатите низ Македонија финансирана од Нато.Според најавите некаде околу средината на месец јули ќе стартува целосната долгоочекувана реконструкција на тој дел од коридорот 10.Покрај асфалтот ќе се менуваат и заштитните огради и ќе се поставува нова сигнализација по целата траса.



Print Page | Close Window