Print Page | Close Window

Железница низ филмови

Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Железници
Forum Discription: Возен парк, инфраструктура, железнички станици...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=877
Printed Date: 20-Apr-2024 at 01:31


Topic: Железница низ филмови
Posted By: Vladimir P
Subject: Железница низ филмови
Date Posted: 13-Mar-2010 at 13:15
Железница низ македонските филмови

Табакрата, 1972 год., парна локомотива серија ЈЖ 01,
режија Душан Наумовски, Македонска телевизија.

[TUBE]AgH7uESWkPg[/TUBE]

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/



Replies:
Posted By: Vladimir P
Date Posted: 13-Mar-2010 at 13:18
Црвениот коњ, 1980 год., парна локомотива серија ЈЖ 01,
режија Столе Попов, Вардар филм.

[TUBE]7FLtz-OgaQo[/TUBE]

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 13-Mar-2010 at 13:20
Среќна Нова `49, 1986 год., парна локомотива серија ЈЖ 33,
режија Столе Попов, Вардар филм.

[TUBE]RbdGQnf5ogk[/TUBE]

[TUBE]JfP0y11EDL0[/TUBE]

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 13-Mar-2010 at 22:26
Сонце зад решетки, 1957 год., парна локомотива ЈЖ 61
сценарио и режија Славко Јаневски, Вардар филм.

[TUBE]fpPOkhGdTp8[/TUBE]

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 26-Dec-2010 at 19:40
Деновиве во Битола се снима краток игран филм за митот за француската глумица и поетеса Сара Бернар на Македонија во режија на Саша Станишиќ











И спојот на старото и новото Битола 1917 год. и во позадина Битола во 2010 год.

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: ovaj_stariov
Date Posted: 26-Dec-2010 at 19:53
Па не им било многу тешко да го доловат времето кога живеела поетесава,станиците кај нас не се чепнати од изградбата

-------------
build.mk, гради форумска историја


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 26-Dec-2010 at 20:01
Originally posted by ovaj_stariov

Па не им било многу тешко да го доловат времето кога живеела поетесава,станиците кај нас не се чепнати од изградбата

Точно станицата во Битола е потполно аутентична од самата изградба, но за жал не е ставена под „Управата за заштита на културното наследство“

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: ovaj_stariov
Date Posted: 26-Dec-2010 at 20:05
Некаде читав некоја статија дека железничките станици низ Македонија требало да се урнат бидејќи биле многу стари,јас сум со спротивно мислење,да се модернизираат но да се зачуваат во овој облик.

-------------
build.mk, гради форумска историја


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 26-Dec-2010 at 20:22

Потполно се слагам, има неколку станици низ Македонија кој би требало да се заштитат и обноват нарочно фасадите кој се прекрасни а внатрешноста да се прилагоди за новите потреби.

П.С. освен станицата во Гевгелија која е поз заштита (иако знаеме што значи тоа - ништо), другите станици се оставени на забот на времето или во неколку случаи од желбата на неколку луѓе кој самостојно ги крпат.

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: lslcrew
Date Posted: 27-Dec-2010 at 06:07
Сцените од тетовирање молам да не бидат изоставени!

Булки покрај шините може да има некој добар кадар!


Posted By: polval
Date Posted: 27-Dec-2010 at 07:58
Зошто го ставиле натписот  „Монастир - ..........“ на магацинот а не на станицата кога станицата е апсолутно автентична !? По таа логика можеле и на било кој магацин да стават натпис и да снимаат. 


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 27-Dec-2010 at 08:21
Originally posted by polval

Зошто го ставиле натписот  „Монастир - ..........“ на магацинот а не на
станицата кога станицата е апсолутно автентична !? По таа логика можеле и
на било кој магацин да стават натпис и да снимаат. 

Во 1917 год. со влезот на французите во Битола дел од станицате бил вон употреба дали од бомбардирање дали од ... (ова е од извори од Битола) но ја мислам дека станицата не била бомбардирана освен неколку околни придружни железнички објекти и неколку колосека кој биле уништени-разрушени.

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: ovaj_stariov
Date Posted: 27-Dec-2010 at 17:43
Еве нешто повеќе за филмот што погоре го спомна Владимир

Краток филм се снима во Мариово

Краткометражен игран филм посветен на славната француска актерка Сара Бернар, која во 1917 година ги посетила француските војници на фронтот околу Кајмакчалан, деновиве се снима во Мариово. Режијата е на Саша Станишиќ, а улогите ги толкуваат Јоана Поповска и Александар Копања.

Бернар е позната и како првата актерка што го играла ликот на Хамлет во почетокот од 20 век. Освен во мариовското село Маково, делови од филмот ќе се снимаат и во Скопје. Сценариото е на актерката и театролог Кристина Христова- Николова.

- Филмот ќе се обиде да ја долови атмосферата на воена Битола од 1917 година, што мислам дека за македонски продукциски услови е предизвик. Речиси целиот филм ќе се снима во црно-бела техника - изјави Станишиќ.


http://dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=C5B662F8EEA5DF41854353B8E3506061 - http://dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=C5B662F8EEA5DF41854353B8E3506061

-------------
build.mk, гради форумска историја


Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 28-Dec-2010 at 17:20
Објектот каде се снимаше филмот, но од другата страна...






-------------


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 03-Jan-2011 at 21:15
Снимање на филмот Митот за Сара на локација во Скопје





-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: mladen_s
Date Posted: 04-Jan-2011 at 01:33
Значи Сара стигнала во 1917 со воз кој дошол од северната страна, а? Јас пак сум чул дека цела станица била затворена и надвор од употреба заради постојано бомбардирање... Добро, ионака филмот е за мит, па што подобро од симнување од воз.. Можела и да сврати до „Путник“ да запее


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 04-Jan-2011 at 14:07

Сара Бернар дошла од Солун во Битола за да ги посети француските војници на тогашниот Македонски фронт (многу подоцна наречен солунски фронт)

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: mladen_s
Date Posted: 07-Jan-2011 at 15:38
Ама не се знае точно дали дошла во Битола, дали станицата функционирала воопшто, а сигурно не можела да стигне како што е прикажано во филмов - од север..

Во секој случај, интересна приказна!


Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 16-Aug-2011 at 16:26
Првата клапа на „Трето полувреме“ во Битола

Во битолскиот монопол ќе се снимаат сцени од собирањето на Евреите и нивната депортација во концентрационите логори и доаѓањето на возот во железничката станица

 
 
%20  

Дарко Митревски

Во септември се очекува во Битола да бидат снимени делови од филмот „Трето полувреме“ на режисерот Дарко Митревски. Во Битола веќе се разгледуваат локациите за снимањата. Снимањето би требало да заврши во октомври, а ќе се снима на локации во Скопје, Битола и во Охрид.

Во битолскиот монопол ќе се снимаат сцени од собирањето на Евреите и нивната депортација во концентрационите логори и доаѓањето на возот во железничката станица.

Долгонајавуваниот филм на Митревски „Трето полувреме“ комплетно ќе се снима на локации во Македонија. Станува збор за американско-германско-македонска копродукција, кој со вкупниот буџет од 3 милиони евра влегува во групата на високобуџетни филмови. Од Филмскиот фонд на Македонија ја доби максималната поддршка од 500 илјади евра, како и еден милион евра директно од македонската влада, а милион и половина евра се обезбедени од странски продуценти.

Постпродукцијата, која делумно ќе се работи во Германија, а делумно во Канада, се очекува да биде завршена до крајот на годинава, што значи дека филмот комплетно би бил завршен во почетокот на 2012-та. Плановите за понатамошниот живот на филмот се големи и, доколку сé оди според планот, филмот има амбиции да се прикаже и на Берлинскиот филмски фестивал.

Дејството на „Трето полувреме“ се случува во 1942 година и е базирано на автентична приказна за фудбалскиот клуб Македонија, кој бил воден од тренер Евреин, со чија помош тимот успева да го освои шампионатот на тогашната фудбалска лига на фашистичка Бугарија. По казна, тренерот е испратен во концентрационен логор, а фудбалерите од тимот успеваат да го спасат од возот што го носел за „Треблинка“ и го препраќаат во Албанија, каде што се крие неколку години.


Извор: Нова Македонија


-------------


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 12-Sep-2011 at 22:52
Во МЖ-Транспорт се припремаат вагоните за филмот „Трето полувреме“



-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: gjoko
Date Posted: 12-Sep-2011 at 23:30
во петокот околу пладне кај с,Колари-Кичево на маг.пат Скопје-Кичево изгоре камионот со вграден агрегат што тргнал за Охрид каде требало да се снима филмот `Трето полувреме` .помина целата техничка екипа таму и беа доста вознемирени.се недевам дека ќе најдат резервен агрегат и ќе настават со снимање на филмот


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 12-Sep-2011 at 23:37

За агрегат ќе најдат но што пропагат денови и што нервоза ја преокупира екипата.

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 20-Sep-2011 at 19:59
Од денешното снимање од филмот „Трето полувреме“ на Дарко Митревски на железничката станица Овце Поле

















-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: gjoko
Date Posted: 20-Sep-2011 at 20:27
црвениве вагони изгледаат некако пластично, но сепак е супер,и кај нас да се направи реставрација на нешто старо,а обично завршуваат каде што нетреба


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 20-Sep-2011 at 21:50

Вагоните се донесени од Србија од нивниот туристички воз „Романтика“

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 22-Sep-2011 at 21:47
После три дена на гостувањето на вагоните од „Романтика“ во Македонија за потребите на филмот дојде и разделбата.

Се појави несекојдневна композиција на станицата во Скопје.

на чело дизелка MZ 661-236,
вагони од Романтика:



парна локомотива MZ 33-090
дизел маневарска лок MZ 642-006



Само што се заустави композицијата еве ја и електрицната локомотива.



Почнува откачувањето на парната



Која се одалечува кон депото во Лисиче



-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 22-Sep-2011 at 21:51
Последен преглед на вагоните



МЖ 462-001 веќе е прикопчана



Папирите се спремни



И догледање



До некој следен филм, бидејки за жал во Македонија немаме сочувано оваков тип на патнички вагони.




-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: BOJAN
Date Posted: 22-Sep-2011 at 22:00
Владимир да не си ти нема да дознаеме за ниту еден настан поврзан со железницата кај нас, убави фотки си извлекол .

Вакви вагони мислам дека имаме во земјава, ама потребно е да ги модернизираме... ама претходно ќе треба да ги модернизираме патничките вагони што во моментов сообраќаат.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 22-Sep-2011 at 22:10
Толку години се беше заборавено или искасирано во железницата така да сега мора да плаќаме на други држави за нивните услуги.

А патнички вагони се се прават, да бидеме реални погледајте по постовите и да не заборавиме дека преку ноќ неможе се одеднаш.

П.С. Во следните неколку дена ќе имаме и фотоси од тоа.

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: BOJAN
Date Posted: 23-Sep-2011 at 17:41
Originally posted by Vladimir P

Од денешното снимање од филмот „Трето полувреме“ на Дарко Митревски на железничката станица Овце Поле





















Од која причина железничката станица Овче Поле се избира за снимање на филмови? Имаме и други филмови снимено на таа станица, дали можеби е слична со изгледот на првобитната станица во Скопје, на онаа изградена пред Старата железничка станица?


Posted By: lslcrew
Date Posted: 23-Sep-2011 at 18:17
Ама ако дејството е во втора светска војна тогаш зашто оваа желензичка станица кога ни од далеку неможе да ја долови стара железничка од Скопје. Или може би монополот треба да го долови. За тоа може да се сними во Прилеп на желеничката одлична локација е.


Posted By: mitatos
Date Posted: 23-Sep-2011 at 19:10
Сигурно филмот е приказна пред 1930-та година ,пошто некаде 1929 е градена сегашната стара железничка станица ,порано имало друга,па таа изгледа ја земале за пример и личат на оваа во овче поле.

-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 23-Sep-2011 at 20:48
Да ги разјасниме фактите,

Транспортот на евреите се случува од 22-29 март 1943 година. Околу 7000 скопски евреи се однесени со 5 воза од Државниот монопол каде биле прибирани а до кој идела директна пруга од железничката станицата. Денеска тоа е Тутунскиот комбинат кај рампа.

Тогашната железничка станица (денешен Музеј на град Скопје) е почната со градба 1937 а е завршена 1940 год.

Сето друго е УМЕТНИЧКО ИЗРАЗУВАЊЕ како сакат да речат филмаџиите т.е. уметниците.

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: mon
Date Posted: 23-Sep-2011 at 23:01
Sekoja cest za filmadziite i za tebe Vladimir!
Da ne bea tie i Ti, nikogas nemase da se vidi edna 33-ka i Baat-vagoni vo MKD (za zal)!
ApplauseApplauseApplause


-------------
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net


Posted By: BOJAN
Date Posted: 23-Sep-2011 at 23:07
Originally posted by mon



Sekoja cest za filmadziite i za tebe Vladimir!
Da ne bea tie i Ti, nikogas nemase da se vidi edna 33-ka i Baat-vagoni vo MKD (za zal)!
ApplauseApplauseApplause


Се сложувам!


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 17-Nov-2011 at 13:55
Вечерва скопска премиера на филмот „Митот за Сара“ на СИНЕДЕЈС



-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Zelenikovo
Date Posted: 30-Jul-2020 at 01:31

да не отворам нова нишка за страначка, еве ќе помине ситен абер и во оваа
чуди зошто ко лајв спешл ефектс не зеле некој од расходованите кајнас
ко за карамбол сцени, може така попиларноста на МЖ ќе се зголемеше ")

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_films_set_on_trains - https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_films_set_on_trains [ https://www.imdb.com/search/keyword/?keywords=train-crash - 1 ]

од наведениве има и метро упади ко https://www.youtube.com/watch?v=PMydyJvuBzE - Money Train
https://www.youtube.com/watch?v=MGo18g3NeC4 - кусур за поубавио одјавен фон !
има ли Абер некој, во кој Воз си ги возат парите наште удбалитичари!?

https://filmschoolrejects.com/the-8-coolest-in-camera-movie-train-crashes-7d38464e87d9/ - https://filmschoolrejects.com/the-8-coolest-in-camera-movie-train-crashes-7d38464e87d9/

[tube]JNy9N3i6y-w[/tube]



Posted By: Max
Date Posted: 17-Mar-2024 at 22:55


https://web.archive.org/web/20200207082143/https://www.youtube.com/watch?v=JNy9N3i6y-w - https://www.youtube.com/watch?v=JNy9N3i6y-w

https://filmschoolrejects.com/?s=trains - https://filmschoolrejects.com/?s=trains

[tube]M0NgKiB_DZQ[/tube]



Print Page | Close Window