Print Page | Close Window

Возен парк (приватни превозници)

Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Јавен превоз
Forum Discription: Автобуски, трамвај, ЛРТ, метро, тролејбус...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=927
Printed Date: 28-Mar-2024 at 10:20


Topic: Возен парк (приватни превозници)
Posted By: La Linea
Subject: Возен парк (приватни превозници)
Date Posted: 21-Feb-2008 at 00:43
Добро, се надевам дека ќе испадне нешто од ова и се надевам во рокот што го имаат напишано. Штета што требаше да помине толку долго време, хаварии и случајот кога жена доби изгореници од 1 степен од скинато црево од автобусот, за да им текне дека можеби и ни требаат нови автобуси.

Приватниците од јануари идната година ќе возат нови автобуси!?

Трифун Костовски побарал приватните превозници да го обноват возниот парк


Хаваријата што се случи во центарот на Скопје, кога приватен автобус по целата улица „Димитрие Чуповски“ разлеа моторно масло и нафта, е последна опомена за надлежните дека повеќе не смеат да дозволат да возат по градските улици стари возила

Снежана Калабакова

Хаваријата што се случи неодамна во центарот на Скопје, кога од приватен автобус истече моторно масло и нафта по целата улица „Димитрие Чуповски“, е последна опомена за надлежните дека повеќе не смеат да дозволат по градските улици да возат стари возила, бидејќи тие не само што го загрозуваат сообраќајот и животот на патниците туку предизвикуваат и еколошка катастрофа. Од Секторот за сообраќај во Градот велат дека интенцијата на скопскиот градоначалник Трифун Костовски е приватниците комплетно да го обноват возниот парк и до почетокот на идната година да имаат нови автобуси.

Дотраените автобуси на „Слобода превоз“ кои нудат крајно лош и неквалитетен превоз, се стари и по 25 години и многу често се расипуваат, а патниците остануваат на половина пат. Во повеќето од нив скопјани зимава се возеа без парно, со врати и прозорци што не дихтуваат, а во текот на патувањето голтаа чад. Граѓаните се едногласни дека е крајно време надлежните да преземат интервентни мерки и строго да дејствуваат кога е во прашање јавниот превоз. На оваа тема градоначалникот Костовски деновиве разговарал со претставниците од „Слобода превоз“, кои велат дека ќе побараат кредити само ако Градот застане зад нив, за што тие веќе се распрашале кај банките. Во разговорите било истакнато новите автобусите да се појават на скопските улици од 1 јануари идната година. Приватните превозници тврдат дека се многу сериозни во намерата ова да им успее, зашто признаваат, крајно време е да ги снема дотраените возила од улиците. Со градските власти се согласиле дека, конечно, треба да се утврдат нивните обврски, но и права.

„Од градските власти побаравме да добиеме приоритет на жолтата линија и дозвола доделените линии да ги користиме најмалку осум години. Побаравме да се разграничи на кои линии ќе возиме ние, таму да не возат автобусите на ЈСП. Притоа, инсистираме градските власти да го решат и проблемот со дивите превозници. Откако ќе потпишеме спогодба со Градот, ќе имаме обврска најдоцна во јуни да нарачаме автобуси, а испораката од фирмата што ќе ја договориме, треба да биде извршена најдоцна за шест месеци. Оние кои не ќе можат да купат нови автобуси, ќе си одат од претпријатието“, вели Ленин Јовановски, директор на „Слобода превоз“.

Јован Христовски, раководител во Секторот за сообраќај, потврди дека деновиве градоначалникот Костовски се состанал со претставници на приватните превозници и се правеле планови за обновување на возниот парк. Се дефинирале условите под кои треба да се врши јавен превоз на патници, што значи дека не ќе може секој да излезе на улица и да ја извршува оваа дејност. Замената на старите автобуси веројатно ќе оди со одредена динамика во наредниве три години.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=AB19C02E6C4ECE40A8F1E110E7D1D448 - Utrinski vesnik

Статијата е прочитана 26 пати.


-------------
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!



Replies:
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 21-Feb-2008 at 01:00


Да, крајно време е... Ни останува да се надеваме дека пристапот е сериозен.


Posted By: ProMKD
Date Posted: 04-Apr-2008 at 05:35
Нови вести од слобода превоз, мада искрено не им верувам....

До крајот на годината приватниот превозник „Слобода превоз“ ќе го обнови својот возен парк со 20 нови автобуси, а во наредните три години бројката на нови приватни автобуси на скопските улици ќе достигне до 140..................За да им ја доделат дозволата на приватниците, градските власти бараат до 1 јануари 2009 година 20 отсто од нивните автобуси да не бидат постари од 15 години. За возврат градските власти треба да обезбедат подобрување на условите во градскиот превоз, поделба на линиите меѓу приватниците и ЈСП „Скопје“, елиминација на нелојалната конкуренција, ослободување на автобуските постројки и обезбедување на жолтата линија........................Јовановски вели дека нема да се купуваат најскапите модерни автобуси од типот на „ман“ или „мерцедес“, туку размислуваат да купат возила од руско-украинско или белоруско производство.За разлика од автобусите „ман“ и „мерцедес“, кои чинат над 200.000 евра, руските и белоруските чинат од 100 до 120.000 евра - вели Јовановски...................
http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=BFD9FCC3683729478EDDB72171C0D2F5

На лизинг.. најголемата утка. Кога веќе зимаат евтини автобуси повеќе им се исплати да земат кредити и така да исплаќаат него ли на лизинг


Posted By: гитардемон
Date Posted: 08-Apr-2008 at 14:18
WTF??? ova e sanos ist kako na www.sanos.com.mk a dali nekoj znaj koja firma go vozi i dali navistina ima vakvi vo skopje (so tabla gore) ili ova e samo test vozenje na tie sho gi pushtija vo belgrad togash (ama ima linija gore napishano, da ne ti se verva pa i na kirilica e neshto sho najmnogu me radva)

http://imageshack.us/">

od http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=395393 - http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=395393

P.S. dali go imame toj user REALEK na forumot nash?


-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 08-Apr-2008 at 14:23
Тој е приватник, изгледа е единствен со нов автобус...

Реалек е тука, не се секирај Big%20smile


@ La Linea - не заборавај на парите што ги одвои градот. Со нив сигурно ќе има повеќе од 50 нови автобуси за ЈСП.


Posted By: гитардемон
Date Posted: 08-Apr-2008 at 14:29
a privatnikot ima eden avtobus? jako

btw, dali se imate vozeno vo vakov REJZ na sanos me interesira dali imat invalidska rampa, dali se niski ili ima skali so treba da gi iskacis za da vlezis, i dali se drveni stolcinjata

po slikata licat drveni stolcinja, nizok pod i nema rampa... ama ne sum expert


-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 08-Apr-2008 at 14:31
Столчињата се пластични (веќе одамна е така, исто и на постарите саноси со МАN мотори), а за другото си во право.


Posted By: гитардемон
Date Posted: 08-Apr-2008 at 14:45
kako sho primetvash se izradvav mnogu so ova ne ochekuvav takvo da ima... barem na televizija ovde da se pogodeshe ovaj avtobus da go pokazhat ko go pokazhvat skopje (fala bogu imat edna ista sliki stalno pokazhva avtobus cel ispishan "vero" kaj sho pominva). a ova linija 45 salam (gradska) linija e, ili odi negde uspich?

a neznam dali znajte za kontroverznata emisija za bitola na MEGA TV vo grcija (bitola e progrchki grad na kurvi i t n) nema vrska, ta e emisija kajsho obichno gi vozat vo gradski avtobus na tura niz gradot, i nie skudnite od sho nemavme vo sho (gradskite se LOM) go kachinja vo avtobus sho nosi rabotnici vo REK Bitola (ama e podobra varijanta...) a pazi ni gradski ne beshe avtobusot... ne e za komentiranje muabetot


-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 27-Oct-2008 at 01:02

Приватниците заинтересирани за нископодниот автобус

Автобуските превозници од „Слобода превоз“ се заинтересирани да го подноват својот возен парк со нископодните автобуси на „Мерцедес“. Оваа одлука тие ја донеле вчера откако викендов нископодниот автобус, по еднонеделно промотивно возење на линијата „15“, се префрли да сообраќа на приватните линии „23“ и „55“.

„Два дена го возевме автобусот и заклучивме дека дефинитивно тој ги исполнува сите критериуми, почнувајќи од техничките до естетските предиспозиции. До крајот на годинава планираме да ја посетиме германската фабрика и со тамошното раководство да преговараме за набавка на неколку автобуси“, рекоа накусо вчера од „Слобода превоз“, кои веќе подолг период најавуваат оти планираат да го подноват возниот парк. (Дс.Т.)

http://utrinski.com.mk/?ItemID=880D0BF7B1D6B74A802C1DF6DC9285F0




Posted By: гитардемон
Date Posted: 27-Oct-2008 at 01:26

особено се гледа убавината со она картонското бројче хахахаха значи резили, има дисплеј автобусот горе, а тие ставиле вакво картонче (додуша минијатурен е тој дисплејот ама го има)

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: zabegan
Date Posted: 27-Oct-2008 at 23:07
дисплејот не се користи и на старите автобуси, кај нив не е електронски но сепак, ако е на толкав простор напишано не се мачиш да го читаш
јас не знам зошто ги практикуваат толку картончињава Dunno

инаку ако приватните фирми купат било какви автобуси ќе бидам среќен, стално се возам со 23 и можам да кажам дека автобусите им се во многу полоша состојба од државните (се распаѓаат)


Posted By: BOJAN
Date Posted: 08-Nov-2008 at 20:05
Сакам да прашам што станува со приватните автопревозници. Дали некој размислувал за укинување на сите автобуси кои не ги почитуваат европските стандарди за загадување, старост на автобусите, еколошки мотори, безбедност во сообраќајот?


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 08-Nov-2008 at 20:13


За жал сеуште ништо конкретно. Јас се прашувам како тие воопшто поминуваат на технички преглед, а камо ли да добијат дозволи за вршење на јавен превоз. Проблемов го имаме допрено неколку пати на форумов... Но да се надеваме дека во најскора иднина ќе им наметнат некои разумни минимални критериуми. Ова со што моментално оперираат приватниците одамна веќе не може да помине никаде освен во Африка.


Posted By: гитардемон
Date Posted: 10-Nov-2008 at 21:00
инаку исто поврзано со еден претходен пост, за како поминуваат технички. читав негде ама го загубив линкот, дека ќе има технички на шест месеци за автобусите (ако не било и досега така) ама ќе биди за сите строго... ај да видиме


Posted By: Andrej_LJ
Date Posted: 11-Nov-2008 at 00:12
По воведувањето на 300те нови автобуси на ЈСП плус сегашните 100 на Јавното Претпритатие кои се во задоволителна состојба, би требало приватниците со декрет да се забранат! Неколкуте нивни возила кои се во задоволителна форма да се спојат со ЈСП и крај. Доста укриваа даноци, возат со флота стара по 40-50 години, никаква стандардизација, етика, култура... Нема град каде што има неколку превозници за едалва дејност (освен Белград, каде што имаат еднакви проблеми како кај нас). Тоа само по себе носи несогласувања и проблеми...


Posted By: evolutionary
Date Posted: 11-Nov-2008 at 05:04
Originally posted by Andrej_LJ

По воведувањето на 300те нови автобуси на ЈСП плус сегашните 100 на Јавното Претпритатие кои се во задоволителна состојба, би требало приватниците со декрет да се забранат! Неколкуте нивни возила кои се во задоволителна форма да се спојат со ЈСП и крај. Доста укриваа даноци, возат со флота стара по 40-50 години, никаква стандардизација, етика, култура... Нема град каде што има неколку превозници за едалва дејност (освен Белград, каде што имаат еднакви проблеми како кај нас). Тоа само по себе носи несогласувања и проблеми...


I jas sum za, samo sum i za toa JSP da vovede novi linii bidejki na nekoi, kako sto e 23, soobrakaat samo privatni avtobusi.


-------------
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone


Posted By: lslcrew
Date Posted: 11-Nov-2008 at 13:21
Ве читам и незнам дали да смеам или да се смеам! Пак се враќаме на истиот муабет, "декрет", "забранат", "јсп", "приватњаци се богатат". 


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 11-Nov-2008 at 14:15
Со два збора треба: ПРАВИЛА на игра и СТАНДАРДИ


Со овие нигдека не стигаме


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Supervisor
Date Posted: 11-Nov-2008 at 17:04
Можам слободно да кажам дека ситуацијата во јавниот автобуски превоз е превриена веќе до немај каде.
Освен што далеку пошироко и од Балканот имаме најлоши субстандардни автобуси, кои што ниту се компактни што е и најлошо сликата за градот ја симнуваат под нула.
Мислам сите го знаете ова не откривам ништо.
Сега проблемот лежи во администрацијата. Тука се тие неспособни кадри кои што не можат да направат плански буџет за да ги сменат сите со понови.
Што се однесува до приватниот сектор и таму казните и прописите мора да бидат на највисоко ниво.
Во Загреб се возат трамваи со средства од кои што боли глава, да не зборуваме за автобуси.
Многу сме назад Ohno


-------------
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje


Posted By: BOJAN
Date Posted: 14-Nov-2008 at 12:27
И јас сум за забрана на приватните превозници, ама не за друго туку само поради автобусите. Нека се донесе еден правилник дека автобуси постари од 10 години не смеат да се возат и точка. Кој може да го задоволи правилникот нека вози, кој не може нека му се забрани да вози. Истото додуша важи и за ЈСП. Хаос ни е автобускиот превоз, не сакам да кобам, ама изгледа дека ќе треба да откажи некоја кочница на автобус и да се случи тешка несреќа, па некој да почне да си ја лупа главата од надлежниве!!!


Posted By: pbanks
Date Posted: 08-Dec-2008 at 21:20
Еве го оној пробниот автобус на Санос кој се шуња по улиците веќе со години




Posted By: гитардемон
Date Posted: 08-Dec-2008 at 22:19
na izgled e super samo bojata me buni malku, no taa e fabrickata. ima duri i na vikipedija makedonskata statija za ovaj s-213 (jas ja napisav) vnatre e okej, vo sekoj slucaj mnogu podobar od ostanatoto gjubre niz gradot

niskopoden e, ne se drveni stolcinjata ama mislam deka nema rampa za pristap za invalidski kolicki. drugoto sepak e na mesto. ima eve i tabla gore informativna (koja se vmetnuva na bilo koj avtobus ako sakaat)

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: Б.Ѓ.Т
Date Posted: 09-Dec-2008 at 01:13
e vakvo nesto neka zemat ne dvokatni,nesto ednostavno i obicno a fino onaka na izgled.


Posted By: Andrej_LJ
Date Posted: 09-Dec-2008 at 01:30
A овој автобус, не е ли ист како оние што отидоа за Белград? Иначе е приватна 45ка вози Ченто-Транспортен Центар. 


Posted By: Andrej_LJ
Date Posted: 09-Aug-2009 at 16:10
Пријатно изненадување од Струга. Нивните приградски автобуси се многу добри, веројатно купени на старо од некоја европска земја, но изгледаат многу подобро од се груго што сум видел во Македонија.









Posted By: La Linea
Date Posted: 01-Feb-2010 at 00:33
Со половни автобуси ќе го обноват стариот возен парк на приватниците

Шеесетина германски автобуси од пролет ќе сообраќаат по скопските улици

Околу шеесет половни германски автобуси што не се многу користени напролет ќе го освежат возниот парк на приватното претпријатие „Макекспрес“. Тогаш од скопските улици ќе се тргнат раскантаните автобуси, кои имаат врати што не дихтуваат и мотори што ги задушуваат патниците со издувните гасови што се шират во возилата.

За купување на автобусите претпријатието ќе користи кредитни линии од Прокредит банка и од Тутунска банка, а возилата би требало да чинат околу 53.000 евра. Одговорните од „Макекспрес“ велат дека квалитетни германски автобуси произведени во 2004 и 2005 година со поминати 180 до 250 илјади километри ќе добиеле и сега, во јануари, но единствен проблем бил што возилата имале две врати.

„Овие германски нископодни автобуси ќе ги имавме по улиците доколку немаа само по две врати. Станува збор за возила на ’Мерцедес‘, но за жал, не беа во согласност со одлуките на Градот за тоа како треба да изгледаат возилата во јавниот превоз. Сега повторно преговараме со две германски фирми, но не сакаме да набавиме возила од различни производители. Сакаме автобуси со еуро 3 мотори, кои ги задоволуваат предвидените стандарди. Така ќе создадеме унифициран возен парк. А, тоа ќе го олесни и нивното одржување, како и набавката на резервни делови“, вели Милорад Димитриевски, еден од основачите на „Макекспрес“.

Од претпријатието додаваат дека со новите возила на сопствениците на автобусите ќе им се намалат трошоците за одржување што, пак, ќе придонесе и за подобар квалитет на услугите кон патниците. Претпријатието сега располага со околу 95 возила, од кои една третина се навистина многу стари. (Сн.К.)

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=08DFF646820C5C43B5A357F4E723413E

Статијата е прочитана 53 пати.


-------------
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!


Posted By: гитардемон
Date Posted: 01-Feb-2010 at 01:08
Се надевам дека не се празни ветувања бидејќи ги имаме слушнато неколку пати. Сега ги фати страв дека ЈСП ќе има нови автобуси и одма да се припремат, исто како кога Трифун го донесе цитарото на некој ден прошетка низ Скопје.

Инаку ме буни еден дел, каде што вика дека не смееле со две врати да бидат... Па добро кога е толку ретардирана процедурата и мора да се влегува само низ предната врата која е разликата дали имал две или 100 врати, застојот на постојки е поради влегувањето не поради излегувањето.

Инаку фирмата има и сајт (значи мора да е legit ) а богами ми се допадна и каква политика и примарни цели имаат (се надевам не е само декларативно).

Еден од најпримарните цели на МАКЕКСПРЕС е да постигне потполно задоволство на своите корисници, преку дефинирање и реализирање на следните цели на квалитет

- Обновување на возниот парк со нови и современи автобуси
- Воведување на современи информатички технологии, во продажбата и напалтата на превозот, одбележување и пратење на правецот на движење на автобусите
- Поедноставување на процесот и елиминирање на активности кои не создаваат доход, за да може во следниов период да бидат помалку од 20 %
- Смалување на грешките во текот на процесот кои создаваат зголемување на трошоците
- Зголемување на задоволството на патниците за 5 % секоја година
- Намалување на времето на циклусот за 10 % во однос на претходната


http://www.makekspres.mk/zanas.php - http://www.makekspres.mk/zanas.php

Ретко која наша компанија воопшто се нафаќа да ги наведе целите и политиката на својот сајт (некои воопшто не ни знаат кон што целат, освен профит се разбира). Јас како менаџер да ви кажам

Викаат пуштаат 100 автобуси на ден, значи не е малку. Ама во галеријата освен крнтии ништо не видов, не ми е јасно од каде 18 години просечна старост?



-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: Andrej_LJ
Date Posted: 01-Feb-2010 at 01:57
Previous
На сликите прво стои само еден автобус, те. моделот кој им е најнов и можеби најпретставителен а имено СК 227 РВ. Ич нека не лажат дека им била 18 годишна просечната старост, можеби немаат ни најмлад автобус 18 годишен, затоа што јас незнам ниту еден нов приватен автобус во Скопје во последниве 2 децении (освен едниот единствен САНОС со ел. дисплеј). Јас сум неверојатен приврзаник за идејата едно сообраќајно претпријатие за Скопје, без приватници!


-------------
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте


Posted By: гитардемон
Date Posted: 01-Feb-2010 at 03:05
Проверив, два се, го има и SK 795 SU Него шала на страна, и јас не љубам да има секакви будали, ама:

Во моментот е подобро да има и вакви бидејќи очигледно ЈСП не може да ги опслужи сите линии, кога на пола линии им се расипува автобус на секои 10 минути (не дека овие апашите се подобри ама не е исто).

А инаку на долгорочен план, пазарната економија ќе си го направи своето. Ако добие ЈСП нови автобуси, автоматски овие апаши ќе испаднат од игра бидејќи никој нема да сака да се вози со нив на линиите кои ги делат со ЈСП. А линиите каде што возат само приватници (1-2 линии колку што видов на сајтот на ЈСП) ќе опстојат уште некое време ако не си го обновуваат возниот парк, и после тоа ќе ги земе ЈСП.

Ако пак, купат нови автобуси бидејќи конкуренцијата ги притиска, тогаш може да испадне дури и подобро отколку една градска компанија, бидејќи ќе има причини за континуирана обнова на возниот парк (макар што ете 10-тина години има приватници па никој не посакал да го обнови паркот).

Сето тоа погоре, заедно со фактот дека по правило јавниот превоз сака субвенции и обично губи пари ме тера да се прашам од каде овие приватници без државна субвенција вадат толку профит за да им се исплаќа уште да возат по улици. Тоа не ми е јасно. Нема врска стар/нов автобус, за да вади некој пари од јавен транспорт треба сериозно да краде/лаже/пере пари, особено кога скоро никој не го користи.

Тек да го користи 50% од населението, овие ќе отворат и превоз со хеликоптери од толку пари што ќе имаат.

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: Andrej_LJ
Date Posted: 01-Feb-2010 at 03:24
Previous Прво не е така како што велиш 1-2 линии. Тие ги држат едни од најфрекфрентните линии во градов. Еве неколку јас што ги знам (од градските, по редослед): 12(во целост), 19, 20, 21, 22, 23(во целост), да не зборуваме што на тие линиите кон 40, 50 и 60, приватниците скоро се држат. Сега незнам кои посебно, но 45ка што е исклучително фрекфрентна се само крнтии приватни. И знаеш како им се исплати? Влегуваат во промет само кога знаат дека има патници, инаку не есапат ни возен ред ни некое правило. Второ (барем според мене) автобусите на приватниците се далеку под нивото на ЈСП. Сепак ЈСП има околу 60 автобуси кои се на по 13 години и сеуште реално векот не им е поминат (Мислам на оние автобуси кои ги купи ЈСП како дел од одбележувањето на 50 годишнината од претпријатието).

Сума сумарум и едните и другите се за машала, но барем ЈСП колку-толку спазува некаков стандард на возилата и распоредот на линиите. Другиот товар (под дифолт како јавно претпријатие) на ЈСП му е што е приморан да држи и нерентабилни линии, нешто што приватниците немораат.

Решението го гледам во комплетна реформација на ЈСП, комплетно нов возен парк и распоред на линиите, воведување на друг примарен шински превоз во Скопје и забрана за приватниците (и да имаат најмодерни автобуси, некако да се интегрираат во ЈСП, затоа што вака настануваат проблеми во координација, договарање и исполнување на зацртаното).


-------------
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 01-Feb-2010 at 03:49
Originally posted by гитардемон

Инаку ме буни еден дел, каде што вика дека не смееле со две врати да бидат... Па добро кога е толку ретардирана процедурата и мора да се влегува само низ предната врата која е разликата дали имал две или 100 врати, застојот на постојки е поради влегувањето не поради излегувањето.
Доколку се земе во предвид колку може да е преполн еден просечен скопски автобус за време на шпиц, тогаш воопшто не е за потценување дали се две или три врати... не е само времето на симнување, туку треба и пробивање до врата. Плус целата таа гужва си има има свои закономерности во движењето како целина, па ќе стане уште погусто доколку се наруши
Претпоставувам дека во гужва, бројот на врати е и битен безбедносен фактор.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 01-Feb-2010 at 10:31
Па не сум против приватници ама доколку работат некоја полу приватно-државна работа. Нека биде со свој автобус, ама под капа на ЈСП и ЈСП директно да го контролира. Или нешто слично како да ЈСП му го рента автобусот, а воедно и го има вработено, така нешто. Очигледно сегашниов систем е неприменлив.

А за оној проблемот што возат само кога има промет, тоа може да се реши само од себе со зголемување на процентот на користеност јавен превоз. Ако некогаш градот реши дека ќе му даде предност на јавниот превоз во сообраќајот, односно ако решпи дека на неговите граѓани би им направил подобори услови за јавен превоз, а полоши за со кола, и еве хипотетички да претпоставиме дека се зголемила користеноста. Автоматски јсп ќе може да пушти згуснати линии што па може да повлече уште нешто повеќе патници. Тука се губи приватникот меѓу десетина јсп автобуси во кои можам и со слободно да се качам или слично.

Друга работа што не ми се допаќа е што има целосно приватни линии, и ЈСП мора баем на тие такви линии да се држи со барем 3-4 автобуси дневно.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 01-Feb-2010 at 11:03
Originally posted by lslcrew

А за оној проблемот што возат само кога има промет, тоа може да се реши само од себе со зголемување на процентот на користеност јавен превоз. Ако некогаш градот реши дека ќе му даде предност на јавниот превоз во сообраќајот, односно ако решпи дека на неговите граѓани би им направил подобори услови за јавен превоз, а полоши за со кола, и еве хипотетички да претпоставиме дека се зголемила користеноста. Автоматски јсп ќе може да пушти згуснати линии што па може да повлече уште нешто повеќе патници. Тука се губи приватникот меѓу десетина јсп автобуси во кои можам и со слободно да се качам или слично.

Не, тоа може да се реши со еден инспектор и дебели казни, вклучувајќи и одземање на дозволата за вршење на дејноста. Всушност тоа мораше и до сега да биде решено. Возен ред е пресериозна работа за некој да се измотава со него. Всушност ако направиме некоја глобална анализа во кои држави се почитуваат такви работи, а во кои владее „систем “ како нашиот („кога ќе ми прдне“), ќе се најдеме во многу непосакувано друштво.


Posted By: гитардемон
Date Posted: 01-Feb-2010 at 12:58
Еве што вика сајтот на ЈСП за линиите:


Вид                                 Вк.        Само ЈСП   Само прив.   Мешано
Градски линии             34              27                   3                 4
Приградски линии      41              35                   1                 5
Вк.бр. на линии            75              62                   4                 9

Учество во %               100           82,66             5,34             12


http://jsp.com.mk/kapaciteti.php?idJazik=1 - http://jsp.com.mk/kapaciteti.php?idJazik=1

Инаку, да бидам јасен, јас сум целосно за да ги истребат приватниците, ама во нашата држава секогаш има некаков основ за штрајк, за расна и верска дискриминација и каде што ја нема, или што и да е, па нормално не може да им се забрани да работат бидејќи ќе штрајкуваат.

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: axel
Date Posted: 07-Apr-2010 at 10:04
ПРИВАТНИТЕ ПРЕВОЗНИЦИ СО ПОВЕЌЕ ВОЗИЛА
Со половни автобуси се обновува возниот парк Со околу четириесет половни автобуси делумно треба да се обнови возниот парк на приватното сообраќајно претпријатие „Слобода превоз“. Директорот на претпријатието, Ленин Јовановски, најавува дека новонабавените автобуси наскоро ќе почнат да ги превезуваат патниците. - До крајот на неделава очекуваме да пристигнат во Скопје првите 10 автобуси. Возилата ги набавуваме од земјите на Европската унија во согласност со препораката за полиберален увоз на половни возила во земјата - вели Јовановски. И од приватното сообраќајно претпријатие „Мак експрес“ велат дека веќе почнале да увезуваат половни автобуси од Германија, со кои ќе го обновуваат нивниот возен парк, без притоа да прецизираат колкав број автобуси планираат да купат. - Финалната бројка во врска со тоа колку автобуси ќе купиме ќе можеме да ја соопштиме во почетокот на мај кога се очекува да завршат сите активности во врска со нивната набавка. Дел од автобусите кои имаме намера да ги купиме се веќе на царина, а за дополнителен број се уште преговараат два наши тима, кои во моментот се наоѓаат во Минхен и во Хановер - велат од „Мак експрес“.                                                                                                                                                                http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=1987&ArticleID=137856


Posted By: axel
Date Posted: 07-Apr-2010 at 13:54
da ne mislat na cetirinaesetina avtobusi a ne cetirieset.da ne se greska ?


Posted By: axel
Date Posted: 07-Apr-2010 at 23:17

Приватниците купуваат половни автобуси од Данска

Возилата имаат современ изглед и еуро 2 мотори, а се производство на „Даф“, „Сканија“ и „Волво“

Приватните превозници ќе го подноват учесници во јавниот градски превоз возниот парк со 60 едноподни автобуси. Данска фирма со претставништво во Скопје веќе има увезено десет автобуси кои моментално се наоѓаат на царинските терминали, а уште десет патуваат кон Македонија.

Автобусите биле експлоатирани во јавниот превоз во Данска, но тие не се постари од 10 до најмногу 13 години. Приватниците велат дека станува збор за возила со современ изглед и еуро 2 мотори, кои се производство на познатите фабрики „Даф“, „Сканија“ и „Волво“. Сите возила имаат рампи за инвалиди и места за инвалидски колички, односно се градени според европски стандарди и ќе бидат одлична замена за старите и сосема дотраени возила кои сега ги возат приватните.

Од превозничкото претпријатие „Слобода превоз“ велат дека данската компанија ќе го понесе ризикот за хомологација на возилата, односно за нивната техничката исправност, па во таа смисла и има обезбедено сервис и резервни делови. Членовите на превозничките претпријатија што ќе решат да купат од увезените возила, ќе добијат поволни услови на кредитирање. Во „Слобода превоз“ досега петнаесетина членови се интересирале да купат од увезените автобуси. За нив ќе треба да издвојат од 20 до 25 илјади евра, да уплатат учество од 5 илјади евра, а останатиот дел ќе треба да го отплаќаат на пет години.

„Данската лизинг-компанија ги донесе автобусите, а купувачите ќе добијат технички исправни автобуси и гаранција од шест месеци со обезбеден сервис и резервни делови. Штом автобусите ја поминат хомологацијата, веднаш можат и да се најдат на улиците“, објасни Ленин Јовановски, директор на „Слобода превоз“. (Сн.К.)                                                                                                                                                  http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=6C421CB4F95C5D4AAFB47DDEB3ED3765  



Posted By: Cloverstack
Date Posted: 09-Apr-2010 at 03:08
Со децениско доцнење, приватниците конечно решија да се подноват (макар со стари автобуси, дури и тоа е огромен чекор напред во однос на постојната мизерија). Не дека досега немаше 300 празни најави за слични набавки, ама чим викаат дека веќе се увезуваат автобуси, нема веќе простор за креативни толкувања.

Причината за ваквиот чекор веројатно лежи во новите автобуси на ЈСП кои наскоро ќе се појават на нашите улици. А не би се изненадил ни доколку приватниците конечно ги испразниле европските отпади од модели на Мерцедес и МАН од 60-тите, па еве решиле да направат крупен напредок кон 90-тите години на минатиот век.

Огорчен сум од досегашната бизнис логика на овие превозници, па додека не видам со свои очи дека се набавуваат пристојни возила, ќе останам резервиран. Исто така, тоа што се имаме навикнато на канти стари по 50 години, не значи дека сега треба да им аплаудираме за овој реално голем помак, бидејќи помакот е голем единствено затоа што се трга од екстремно спуштени очекувања.


Posted By: axel
Date Posted: 09-Apr-2010 at 07:06
vcera slucajno ja nacekav skopska programa i pokazaa del od 10 te avtobusi so se veke uvezeni.ne izgledaat voopsto loso za ovie sto sega se vozat po skopskite ulici se izmisleni


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 27-Apr-2010 at 18:28
pbanks, што ја постираше сликата на автобусот со германска регистрација. (во нишката станбени)


Веќе е во промет на линијата бр 22

Прекрасен автобус иако е купен на старо, каде се гледаат траги и на германските вандали.
Иначе внатре има дисплеј кој се надевам дека ќе проработи, сега работи само исписот за кочење, има прекрасна вентилација и највероватно климетизација, тастери на сите страни за стоп, внатрешни камери, и што е најважно НИСКОПОДЕН мерак за качување.




27-04-2010

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: axel
Date Posted: 27-Apr-2010 at 18:35
znaci e pusten vo funkcija Applausea ima uste vakvi sto vozat vo skopje ili sega za sega samo ovoj e?


Posted By: pbanks
Date Posted: 27-Apr-2010 at 18:36
@Vladimir. Се работи за приватен автобус така? 


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 27-Apr-2010 at 18:45
Прекрасен приватен автобус, за жал само еден.
Иначе забравив дека натписите внатре сеуште се на германски, подобро него на досегашните на словенски

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: pbanks
Date Posted: 27-Apr-2010 at 19:11
Една ластовичка не носи пролет, но се надевам дека е ова почеток на ревитализација на флотата на приватници. Ако земат автобуси од ваков калибар би бил презадоволен


Posted By: zokidac
Date Posted: 27-Apr-2010 at 19:29
dobro avtobuvche e ova , bravo za slikite Vlado. konecno da se mrdne od mrtva tocka vo ovaa sfera. me interesira dali postoi nekakov standard za oboenost na avtobusite kaj privatnicite ili ke bidat raznocvetni kako taksistite


Posted By: 46&2
Date Posted: 27-Apr-2010 at 19:31
Originally posted by Vladimir P

Прекрасен приватен автобус, за жал само еден. 
Што ако ти кажам дека веќе недела дена стојат дваесетина други автобуси на плацот на Дени Шпедиција на влезот во Скопје од кај Куманово. Сите нископодни и отприлика ова годиште главно во жолта боја и некои во бела боја.Smile Cheers


-------------
I use public toilets and I piss on the seat.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 27-Apr-2010 at 19:33
Повеќе ластовички изгледа, но за жал во сите природни бои

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: zokidac
Date Posted: 27-Apr-2010 at 19:33
egidiiiiii !!


Posted By: axel
Date Posted: 27-Apr-2010 at 19:34
sekoja cest za skopjani konecno da se otarasite od krsot vo koj se vozite.nasive u kumanovo ama podobri se od ovie so sega se vozat po skopje


Posted By: 46&2
Date Posted: 27-Apr-2010 at 19:35
две бои се Yes, само никако немам време да пројдам да ги сликам а секој ден проаѓам од таму.

-------------
I use public toilets and I piss on the seat.


Posted By: pbanks
Date Posted: 27-Apr-2010 at 19:35
Originally posted by Vladimir P

Повеќе ластовички изгледа, но за жал во сите природни бои


Нека дојдат ластовичките, па ќе ја преболиме разнобојноста, барем на почетокот

Дали последните владини мерки за увоз на стари автомобили сменија нешто и за автобусите? На што би се должел ваков мини бум доколку навистина автобусите за кои говори 46&2 се наменети за јавен превоз?


Posted By: гитардемон
Date Posted: 27-Apr-2010 at 19:37
Ете кој се жртвува за форумот Плати 25 денари само за да го слика автобусот и да ни го покаже! Или да не ти побараа 40 денари, дека нов? Poke

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: axel
Date Posted: 27-Apr-2010 at 19:40

Дали последните владини мерки за увоз на стари автомобили сменија нешто и за автобусите? На што би се должел ваков мини бум доколку навистина автобусите за кои говори 46&2 се наменети за јавен превоз?


delumno toa sto go navede ti pbanks i mislam deka nabavkata na novi 300 avtobusi ima golemo vlijanie.posto sega koga jsp kje se podnovi so novi avtobusi privatnite prevoznici kje izgubat mn so vakvi stari avtobusi.normalno sekoj ke saka da se vozi vo nov avtobus a ne vo krs


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 27-Apr-2010 at 19:50
Originally posted by гитардемон

Ете кој се жртвува за форумот Плати 25 денари само за да го слика автобусот и да ни го покаже! Или да не ти побараа 40 денари, дека нов? Poke

Мерак да платиш , но малце незгодно беше за сликање, сите нешто те гледаат, автобусот стварно има многу интерасантни детали, баш ме интересира дали внатрешните камери се во функција, за нашите улични креатори да ги евидентираат.
Но има денови а се надевам дека и 46&2 не ни поклони некоја слика.

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: гитардемон
Date Posted: 27-Apr-2010 at 20:02
А стоп копчето го користеше некој, или?

Додуша не ни мислам дека некогаш ќе има примена копчето, и онака вечно на сите постојки има барем по еден патник (бидејќи постојките по мое мислење се премалку и преоддалечени), па сакал неќел шоферот мора да застане на сите постојки, иако поентата на стоп копчето е баш да не застанува на определена постојка ако никој не сака да слезе, а нема ни луѓе на постојка кои би се качиле (објаснување за тие што не знаат). Друга употреба е да знае која врата да ја отвори за слегување, но и без тоа ги отвараат сите.

P.S. Дисплејот сигурно не прикажува кирилица па затоа не го пуштиле, или пак евентуално да сакаат да го продадат


-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: BOJAN
Date Posted: 27-Apr-2010 at 20:57
Не знам дали за истите автобуси збориме, ама денес низ центар на градот поминаа 4 мерцедес бели половни автобуси, се гледаше дека се користени, ама ипак се прекрасни. Не возеа патници, ама вајда и тоа ќе бидне наскоро.

Знам дека ќе ме карате што нема фотографии!


Posted By: mirakuliks
Date Posted: 27-Apr-2010 at 21:15
Од кај знаеме, може како одговор на двокатните нарачани од владата да донесат некој ваков половен автобус:

http://i91.photobucket.com/albums/k320/snooker68/blogging/berlin_bus.jpg -


Posted By: SkyBoy
Date Posted: 27-Apr-2010 at 21:35
богами, би била јака заебанција ако приватистиве донесат двокатни ама не ретро (бар не до толку ретро, иако половни)


Posted By: zokidac
Date Posted: 27-Apr-2010 at 21:41
Originally posted by BOJAN

Не знам дали за истите автобуси збориме, ама денес низ центар на градот поминаа 4 мерцедес бели половни автобуси, се гледаше дека се користени, ама ипак се прекрасни. Не возеа патници, ама вајда и тоа ќе бидне наскоро.

Знам дека ќе ме карате што нема фотографии!



nesto vakvo da ne vide



Mercedes Benz 1999 - 0405 NH Euro 2


ili uste podobro Mercedes-Benz Citaro (or O530)


na net sigurno ima slika ako ne e vakov tip...pa ako ne te mrzi prebaraj malku



Posted By: ел_ченто
Date Posted: 28-Apr-2010 at 19:30


Денес видов 3 примероци од ова, ама се уште не се пуштени на линија. Здогледав еден паркиран, го скенирав накратко и побарав некои податоци за него. DAF SB250 e моделот, почнал со производство во `97 и е нископоден. Ај на здравје нека ни се!


Posted By: pbanks
Date Posted: 28-Apr-2010 at 21:16
DAF беа во игра за набавка на автобуси за Скопје пред да почне целата лакрдија со двокатните.

Инаку феноменални вести, изгледа потсвесно сум мислел дека приватниците никогаш нема да се откажат од своите канти и ова ми доаѓа како многу пријатно изненадување


Posted By: BOJAN
Date Posted: 28-Apr-2010 at 22:39


Серијата на автобусите ја видов и ја заборавив...ќе се изедам живOhno. Инаку ја би рекол дека беа нешто помеѓу оние Citaro нови автобуси и овој прикажан на фоткава.
Не беа нови, од око им давам старост од бар 10 години, ама не повеќе од 20 годиниBig%20smile!




Posted By: pbanks
Date Posted: 28-Apr-2010 at 22:41
Чекајте сега луѓе. Сакате да кажете дека видовте и ДАФови и Мерцедеси? Banana


Posted By: BOJAN
Date Posted: 28-Apr-2010 at 22:43
Да, да со свои очи видов 3 автобуси, одеа заедно, се гледаше дека ги носат некаде и имаа машини за куцање како автобусов на сликава, изгледаат користено, али се Мерцедес.

Се надевам дека не се за некој друг град.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 28-Apr-2010 at 23:03
Очигледно дека мерката за увоз на возила доста позитивно ќе се одрази на јавниот превоз, а кога се воведуваше пред некој месец не ни помислувавме дека и тука ќе има ефект туку повеќе се насочи јавноста кон автомобилите. Всушност ниеден приватник не е будала да вози стар автобус неколку децении што троши дупло него овие десетгодишњаците и што захтева сервис секој ден. Е сега веќе ЈСП треба сериозно да се замисли зашто веќе приватниците го поместуваат прагот.

п.с. Нели во април требаше да дојде првиот од Украина?!


Posted By: pbanks
Date Posted: 28-Apr-2010 at 23:08
И официјално Banana

„Макекспрес“ со автобуси „мерцедес“


Претпријатието не е заинтересирано за автобусите што ги увезува „Слобода превоз“

Приватните превозници од „Макекспрес“, учесници во јавниот градски превоз, ќе го обноват возниот парк со триесетина германски автобуси од познатите производители „Мерцедес“ и „Неоплан“. Тие не биле заинтересирани за автобусите на „Даф“, „Сканија“ и „Волво“ што ги увезува данска фирма за превозниците од „Слобода превоз“ . 

За своите потреби „Макекспрес“ набавува автобуси кои не се возени повеќе од десетина години во неколку германски градови. Дваесет автобуси веќе се пристигнати, а уште десетина во конвој ќе тргнат од Минхен до крајов на неделава. Дел од пристигнатите се' уште се на Царина, а дел чекаат регистарски таблички. Еден автобус веќе сообраќа на линијата број „52“ од Транспортен центар до селото ‘Ржаничино. Неделава би требало да биде вклучен во сообраќај уште еден автобус и тоа на линијата број „19“. Германски автобуси ќе сообраќаат и на линиите „9“, „22“ и на „23“ откако ќе бидат повлечени старите возила. 

„Нашите членови повеќе беа за германски автобуси отколку за оние што ги набавува ’Слобода превоз‘. Овие автобуси не се постари од една деценија и извадени се дирекно од линиите на градскиот превоз на неколку германски градови, Хановер, Келн, Минхен. Имаат мотори ’еуро 2’, ’еуро 3‘ и ’еуро 4‘. Германците не ги сакаат поради електрониката, бидејќи слабо ја познаваат, а изработена е од полски ’Соларис‘. Кога им се појавува проблем, тие не сакаат да губат време, чекајќи мајстори од Полска, па ги продаваат возилата“, вели Војо Велевски, еден од основачите на „Макекспрес“.

Автобусите чинат помеѓу 15 и 30 илјади евра, а нивното купување „Макекспрес“ ќе го реализира преку кредитна линија од Прокредит банка со отплата на пет години.



http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=F9A9EE41E19E6042A01261E58F024380 - http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=F9A9EE41E19E6042A01261E58F024380


Posted By: Supervisor
Date Posted: 28-Apr-2010 at 23:13
Супер вести. Редно е кантиве полека да се менуваат. Па уште како се стопли времево чадот од крнтииве веднаш се осеќа.

-------------
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje


Posted By: lslcrew
Date Posted: 28-Apr-2010 at 23:16
Значи ќе изначекаме мајстори од Полска. LOL


Posted By: zokidac
Date Posted: 28-Apr-2010 at 23:19
Originally posted by lslcrew

Значи ќе изначекаме мајстори од Полска. LOL



haha si imame nie majstori za se i seshto taka da i da ne se bash struchni vo ova pole za kratko vreme ke se "ostruchat"


Posted By: Andrej_LJ
Date Posted: 28-Apr-2010 at 23:43
Факт е дека ова е круциален чекор напред за нас. Обнова на возниот парк од западни производители и модели произведени околу почетокот на 2000 година (значи нископодни, може и климатизирани, иако во Скопје и да ја има не верувам дека би ја пуштиле, електронски табли, како внатре, така и надвор). Мислам штом ги имаат овие автобуси, овие екстри, навистина жалосно и некадарно ќе биде да не се употребуваат.

Факт според мене е исто така, дека споредбено со западните земји, ние сепак ќе добиеме доста стари, иако одржани возила. Ова беше трендот во Словенија и Бугарија од 2000 година, до пред 3-4 години, откога почнаа да купуваат сосема нови возила од највисока категорија. Се надевам дека нашиот следен круциален чекор, после 4-5 години ќе биде купување на сосема нови најдобри можни возила. Не треба да забораваме, дека овие возила се користени веќе една декада и многу брзо ќе остарат, особено со нашиот начин на одржување! Сеедно, засега ова е навистина голем чекор напред за Скопје! Дури мислам дека ЈСП пак остана малку зафркнато, затоа што нивните автобуси иако нови, ќе бидат со послаб квалитет сопред мене (како ЛАЗовите, така и Чајните).

СЕГА Е НАЈВАЖНО ДА ГИ ПАЗИМЕ И ЧУВАМЕ! ОТИ И НАЈНОВОТО И НАЈУБАВО СО НАШИОТ ОДНОС МНОГУ БРЗО ПРОГРЕСИРА КОН БУНИШТЕ!

-------------
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте


Posted By: lslcrew
Date Posted: 28-Apr-2010 at 23:57
Како што еве со овој потег се покажува дека возниот парк е минлива категорија и не е вечно тој истиот така се реформира и односот и оддржувањето.


Posted By: Andrej_LJ
Date Posted: 29-Apr-2010 at 00:18
Ама од еднаш не станува традиција, нели знаеш? Мене лично многу ме плаши дека следната генерална поднова ќе биде за повеќе од 10 години. Иако засега треба да сме задоволни со подновата, сепак треба да се бара уште многу. Второ мене овие возила ми личат повеќе на МАН НЛ 202 или на Мерцедес Бенц О405. И двата многу личат на неквалитетните САНОСи кои ги добивме во рамките на 50 години ЈСП. Првите престануваат да се произведуваат во 1998, а вторите во 2001 година. Значи и да се од последните серии произведени во фабриките, со сигурност ќе бидат барем 10 години стари, со што се објаснува цената од 15-10 илјади евра на парче. Нели се сеќавате дека причината што ја дава Војо, а имено: Германците не ги сакаат поради електрониката, бидејќи слабо ја познаваат, а изработена е од полски ’Соларис‘ - не е баш сосема или единствено точна...

МАН НЛ 202:





Mercedes Benz )405:



-------------
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте


Posted By: lslcrew
Date Posted: 29-Apr-2010 at 02:09
Па јас лично очекувам дека и ЈСП меѓудругите јавни претпријатија ќе се одлепат од рецидивната матрица инвестирањето да им биде со инекции и со импровизации и дека веќе конечно ќе воведат систем на тековна обнова на возниот парк. Воопшто не ми изгледа до толку да е битна унификација во однос на моделите што ќе се развозуваат, но сепак да не биде некое шаренило во интерес за кога ќе подостарат да има голема флексибилност и маневарски простор за санација и сервис на автобусите. На кратко, очекувам дека ќе биде некоја редовна пракса на максимум 3,4,5 години да се набавуваат по дваесетина-триесетина автобуси и дека конечно некој ќе почне да размислува и пазарно и воедно сервисерски према граќаните во тоа јавно претпријатие. Сигурен неможам да кажам дека сум, но сега за сега ми изгледа дека оваа за набавка нема будала во влада што така ќе му ги остави на претпријатие што е црна дупка по сите параметри.


Posted By: BOJAN
Date Posted: 29-Apr-2010 at 09:50
Проблем е што кај нас нема одлучно градско раководство, кое што ќе ги укине сите оние превозници чиишто автобуси не ги задоволуваат минималните услови за еколошки и безбеден превоз, а тоа се пред се, приватните превозници.

Истиве превозници почнаа да работат со автобуси стари 15-20 години и сега продолжуваат со истата работа.

Инаку, помеѓу стар Мерцедел или ДАФ и нов ЛАЗ, сигурно би го одбрал ЛАЗ! Џабе се лажеме, ново си е ново, а тоа посебно ќе го почуствуваат вработените во ЈСП!

Во однос на загубите на ЈСП, нормално е да се случуваат, поради тоа што ЈСП со овие цени прави загуби. Причина за тоа е што има нормална автобаза, сербисен центар, вработени за заштита при работа, синдикат... наспроти приватниците коишто имаат два шофери-мајстори на еден автобус и ништо друго!!!

Тоа е причината зошто ЈСП работи со загуби, а да сме нормална држава вакви приватници не би ни имале.


Posted By: Djole88
Date Posted: 29-Apr-2010 at 11:33
само едно прашање, не ми е јасен делот од текстов

„Приватните превозници од „Макекспрес“, учесници во јавниот градски превоз, ќе го обноват возниот парк со триесетина германски автобуси од познатите производители „Мерцедес“ и „Неоплан“. Тие не биле заинтересирани за автобусите на „Даф“, „Сканија“ и „Волво“ што ги увезува данска фирма за превозниците од „Слобода превоз“ “

Макекспрес и Слобода превоз? првите Германски, вторите Дански? Што е разликата меѓу овие две фирми? Не сум баш информиран за организирањето на приватниците. Имаат две посебни компании и двете се подновуваат?


Posted By: ел_ченто
Date Posted: 29-Apr-2010 at 13:52
Originally posted by pbanks

Чекајте сега луѓе. Сакате да кажете дека видовте и ДАФови и Мерцедеси? Banana

И MAN неколку парчиња. Еден е пуштен во употреба на линија 52, го гледам низ градов недела дена веќе.


Posted By: Cifra
Date Posted: 01-May-2010 at 08:20
@ djole88

da dvete se podnovuvaat. inace na vremeto kolku sto pamtam bea i tri a sega ne znam. i ne znam dali se kompanii ili zdruzenija bas ama najbitno se podnovuvaat redno bese Banana


Posted By: Cifra
Date Posted: 01-May-2010 at 08:22

zaboraviv da kazam, zavcera vidov eden prilicno socuvan dvoen avtobus MAN (zolt) kako shiba kaj skopjanka


Posted By: axel
Date Posted: 02-May-2010 at 17:23
i vo kumanovo treba da stignat 3 mercedes avtobusi vo najbrzo vreme.koga kje sliknam i kje postiram da vidite za so se raboti


Posted By: SkyBoy
Date Posted: 05-May-2010 at 01:01
ВЛАДАТА ГО УДОВОЛИ БАРАЊЕТО НА ТРАНСПОРТЕРИТЕ И ПРЕВОЗНИЦИТЕ

Увоз на стари автобуси и камиони до крајот на септември

Првобитно дадениот рок од само три месеци истече вчера, а тој беше оценет од транспортерите како прекраток за реализација на планираните набавки на вакви возила, поради што тие бараа негово продолжување. Од Царинската управа велат дека од 13 март до 30 април годинава во земјава биле увезени 529 возила за превоз на стоки и 151 автобус за превоз на над 10 патници.



Транспортерите што имаат намера да увезат половни автобуси и камиони, можат тоа да го сторат до 30 септември годинава. На барање на транспортните фирми, Владата го задолжи Министерството за економија да го продолжи овој рок за уште пет месеци, кој, онака како што беше даден во почетокот на годината, од страна на транспортерите беше оценет како прекраток за реализација на планираните набавки на вакви возила. Првобитно дадениот рок од три месеци за увоз на половни автобуси и камиони истекува денеска.
Со Правилникот за единечно одобрување на возило, освен патничките се опфатени и возилата од категориите: М (за превоз на патници), Н (за превоз на стоки) и О (приколки), што значи тука се и автобусите и камионите. Кога станува збор за старосната граница за увоз на половни автобуси и камиони, таа е дозволена од 1995 година наваму, и тоа за возила со ЕУРО 2 стандарди. Притоа, за увоз на камиони и автобуси не се наплаќа акциза, туку само ДДВ и царина. Од Царинската управа велат дека од 13 март до 30 април годинава во земјава биле увезени 529 возила за превоз на стоки и 151 автобус за превоз на над 10 патници.
Во почетокот на годинава, кога се носеа овие прописи, немаше корекција кај царината за товарни возила, зашто таа и онака е ниска, при што за увоз на камиони и автобуси од ЕУ се движи од 1,5 до 2 проценти, а од следната година оваа стапка ќе се сведе на 0, според Договорот за стабилизација и асоцијација.
Златко Кочовски, управител на СИЗ "Македонија сообраќај" АМЕРИТ, вели дека зашто во земјава има многу товарни возила, набавени уште од периодот на ембаргото од меѓународната заедница кон Србија, кога беше дозволен нивен интервентен увоз. Оттогаш се внесени дури 800 возила со највисоки Еуро 4 и 5 стандарди.
За автобусите, пак, е друга приказната, затоа што тука имаме многу стар возен парк, поради што се смета дека кај нив уредбата на Владата за увоз на половни возила ќе биде од полза. Особено, кај оние за внатрешниот сообраќај, за домашните меѓуградски линии, како и за потребите на образованието и одбраната, односно за превози на ученици, или на воени лица, каде што едноставно превозниците не можат да им излезат во пресрет на барањата за превоз со квалитетни превозни средства.

Светлана БЛАЖЕВСКА
 
http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=B7C2C3A6E6140B43BB39DFD63146E239 - http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=B7C2C3A6E6140B43BB39DFD63146E239


Posted By: гитардемон
Date Posted: 05-May-2010 at 01:17

Приватниците увезоа половни автобуси

Можноста за увоз на стари возила ја искористија приватните превозници во Скопје и го збогатија возниот парк со половни автобуси од европските земји. Приватното претпријатие за јавен градски превоз „Мак експрес“ набави 20 половни автобуси, а уште 10 се очекува да пристигнат деновиве. Тие што пристигнаа веќе се пуштени во сообраќај и возат на линиите 9, 22, 23, 52 и 54.

- Станува збор за возила увезени од Германија, а се од марката „ман“, „мерцедес“ и „неоплан“, со просечна старост од 10 до 13 години. Со ова ние го зголемивме возниот парк за 30 отсто - вели Милорад Димитриевски, еден од основачите на претпријатието.

Според Димитриевски, доколку се продолжи рокот за увоз на стари возила, ова претпријатие ќе го зголеми бројот на автобуси за уште 30 отсто.

Тој тврди дека увезените возила се солидни и имаат мотори евро 2, евро 3 и евро 4. На некои од нив има рампи за пристап на лица со инвалидски колички и на мајки со колички за деца. Едно возило ги чини од 15.000 до 24.000 евра, во зависност од староста и од видот на моторот.

Досега ова претпријатие располагаше со 96 автобуси, чија просечна старост е 24 години.

И второто приватно претпријатие за јавен градски превоз, „Слобода превоз“, најавува дека ќе го обнови возниот парк за 60 отсто, со половни возила од марките „дав“, „сканија“, „волво“ и „мерцедес“, стари од 11 до 14 години. Најголем дел од нив се увезени од Данска, дел од нив од Германија, а два се од Холандија.

- Со стапување во сила на Законот за увозот на половни возила поведовме постапка за увоз на 60 возила. Голем дел од нив се' уште се во постапка на хомологизација - изјави Ленин Стојановски, директор на „Слобода превоз“.

Тој информира дека поголем дел од автобусите би требало да се појават на улиците на Скопје за 15 дена, а пет веќе се пуштени на пробно возење.

Цената на едно возило, според Јовановски, изнесува од 18.000 до 25.000 евра.

Тој истакна и дека преговараат со англиска компанија за набавка на нови автобуси, но додава дека ваква набавка можат да реализираат само ако им се зголеми обемот на работа, односно доколку им се дадат поголем број на линии.

- Во услови какви што се сега, невозможно е да се вложува. Доколку се реши позитивно и се зголеми нашиот обем на работа, што зависи од Градот, тогаш би можеле да набавиме и до 100 нови возила - вели Стојановски.


http://dnevnik.mk/?ItemID=1EABFD1EB772AB45ABAD538E419F0A6E - http://dnevnik.mk/?ItemID=1EABFD1EB772AB45ABAD538E419F0A6E


-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: mitatos
Date Posted: 05-May-2010 at 01:38
Што не направија некој закон за возови, барем и таму да се подновевме со старо-нови возови и употребени патнички вагони.

-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: lslcrew
Date Posted: 05-May-2010 at 01:53
Па незнам колку следиш во железница подфорумот веќе има одпочнато процес на либерализација.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 12-May-2010 at 07:12
Нископоден Мерцедес





-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: axel
Date Posted: 12-May-2010 at 23:39

Приватниците од „Слобода превоз“ со обновен возен парк

Повеќе од четириесетина речиси нови автобуси ќе пушти „Слобода превоз“ на линиите број „9“, „12“, „22“,„23“ и „45“

Повеќе од четириесетина речиси нови автобуси на приватното претпријатие „Слобода превоз“ набрзо ќе се најдат низ скопските улици и ќе сообраќаат на линиите број „9“, „12“, „22“,„23“ и „45“. Десетина од нив ќе бидат климатизирани, а останатите имаат софистицирани вентилациски системи. Увезените возила, кои биле возени само десетина години, во повеќе европски градови ќе ги заменат старите и дотраени автобуси на приватниците од „Слобода превоз“, со што 40 отсто од возниот парк на претпријатието ќе биде обновен. Одговорните велат дека на ваков чекор морале да се решат со оглед на тоа дека наскоро ќе стигнат и новите автобуси на ЈСП „Скопје“ и затоа и тие мора да бидат конкурентни во јавниот градски превоз. Додаваат дека возниот парк навистина им е доста стар и е редно да го обноват и на скопјани да им понудат поудобен градски превоз.

„Четириесетина автобуси се пристигнати, а очекуваме да бидат увезени уште дваесетина. Во тек е тестирање на пристигнатите возила и завршување на административна постапка, а потоа тие ќе бидат распоредени по линии и пуштени во сообраќај. Летово граѓаните ќе имаат можност да се возат во климатизирани автобуси и во возила со одлична вентилација. Автобусите се од различни производители, но, важно е дека ги исполнуваат еколошките стандарди, вели Ленин Јовановски, директор на „Слобода превоз“.

Приватниците објаснуваат дека станува збор за возила со современ изглед и еуро 2 мотора, кои се производство на познатите фабрики „Даф“, „Сканија“ и „Волво“. Сите возила имаат рампи за инвалиди и места за инвалидски колички, односно се градени според европски стандарди и ќе бидат одлична замена за старите и сосема дотраени автобуси. (Сн.К.)

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=3E29A8E0EB1DC247B660DEE3CA0D40DE


Posted By: lslcrew
Date Posted: 13-May-2010 at 14:28
Од септември и едноподни приватни автобуси

Додека Министерството за транспорт и врски чека да им пристигнат првите едноподни и двокатни автобуси и додека чекаат да заврши тендерот за набавка на 16 нови минибуси, ниту приватните превозници не седат со скрстени раце. Претпријатието „Слобода превоз“, пред еден месец ја почна постапката за набавка на едноподни автобуси, со што значително ќе се обнови нивниот возен парк. Најавено е дека ќе се набават 60 едноподни автобуси од Данска, кои се употребувани од 10 до 13 години, но се уште во добра и во возна состојба. Од „Слобода превоз“, велат и дека автобусите пред да бидат пуштени во употреба ќе се унифицираат и ако има потреба ќе се прави промена и во нивата внатрешност. Новите возила ќе почнат да сообраќаат по скопските улици најдоцна од септември, најави директорот на претпријатието Ленин Јовановски. За унифицирањето на возилата, Јовановски истакна дека ќе се консултираат и со градот, за да го слушнат нивното мислење.

- Автобусите имаат жолто-портокалова боја. Не знаеме во каква боја ќе ги пребојосаме, но сакаме да ги унифицираме за сите да се исти. Освен надворешниот изглед, онаму каде што е потребно ќе се направат промени и во внатрешноста - објасни тој.

Возилата, иако се стари од 10 до 13 години, за да се намали евентуалниот ризик за нивната техничка исправност данската компанија дава гаранција за нив, а по шест месеци од употребата ќе одат и на сервис. Автобусите имаат современ изглед и еуро 2-мотори, плус рампи и места за инвалидски колички. Членовите на превозничките претпријатија што ќе сакаат да купат од новите автобуси ќе треба да платат од 20 до 25.000 евра. Пет илјади е само учеството, а останатите пари ќе можат да ги платат на рати.

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=513101033585&id=14&prilog=0&setIzdanie=21982


Posted By: DamjanS
Date Posted: 13-May-2010 at 15:20
http://www.makekspres.mk/xmlGalleryThumbs.html   има слики од тазе увезените бусови ))


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 13-May-2010 at 17:55
Од септември и едноподни приватни автобуси

Додека Министерството за транспорт и врски чека да им пристигнат првите едноподни и двокатни автобуси и ...


ЕДНОПОДНИ зар има и двоподни

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: mirakuliks
Date Posted: 13-May-2010 at 17:59
Најверојатно писателот заборавил дека се нископодни па од двоспратни по логица си напишал едноподни автобуси. Не му замеравај најверојатно не е он крив, туку тоа така му дошло.


Posted By: Max
Date Posted: 13-May-2010 at 18:02

нископодните станаа едноподни хехе, ако разноликоста во изразувањето не е на одмет!

~

туку ако веќе тераат унифицирање мислам најдорбо е градот сите уште веднаш да ги унифицира, а само со амблем да се разликуваат приватните од државните! не смее сега пак да се протне на мала врата нов компромис! 



Posted By: lslcrew
Date Posted: 13-May-2010 at 18:48
Еве ги од Макекспрес сликите од нивниот сајт...

01.


02.


03.


04.


05.


06.


07.


08.


09.


10.



Posted By: axel
Date Posted: 14-May-2010 at 10:13
vcera zboruvase zoran damjanovski gradonacalnikot na kumanovo i najavi deka od septemvri kje pocnat so rabota 15 niskopodni avtobusi kako ovie vo sk sto stignaa sega Cheers


Posted By: Djole88
Date Posted: 14-May-2010 at 16:15
Дали јас добро сфаќам или нешто не е во ред со мене Мак-експрес увезле 30 автобуси(40% од нивни возен парк). Сега гледам имаат линии на 9, 12, 19, 20, 22, 23, 52 и 54

Од друга страна Слобода превоз увезла 40 автобуси, а за нив ништо не знам. Колку е нивниот возен парк, како изгледаат нивните нови автобуси и на кои линии сообраќаат?


Posted By: axel
Date Posted: 14-May-2010 at 16:23
tuka pisuva deka se 20 a ne 15 kako so pisav ja pogore..

http://www.kumanovonews.com/vesti/ekonomija/nikako-da-se-resi-haosot-vo-gradskiot-prevoz.html - Никако да се реши хаосот во градскиот превоз

 Здружението на приватни авто-превозници од Куманово денеска одржа состанок со градоначалникот, локалната администрација и претставниците од полицијата за да изнајдат решение на повеќегодишниот проблем со нелојалната конкуренција во превозот на патници.

http://www.kumanovonews.com/vesti/ekonomija/nikako-da-se-resi-haosot-vo-gradskiot-prevoz.html"> Никако%20да%20се%20реши%20хаосот%20во%20градскиот%20превоз

 Сопствениците на „Јоцо-турс„, „Оли-Травел„, „Штуз„ и останите присутни се пожалија дека најголем проблем за нивното работење претставува одлевањето на патниците кај нерегистрираните таксисти, кои немаат никакви обврска кон државата.

Имплементација на Законите за превоз на патници  е единствениот начин со кој може да се реши ова прашање. Доколку сообраќајната инспекција и полицијата си го завршат нивниот дел од работата и го казнуваат недозволено паркирање на постројка и земање на патници, луѓето нема да се осмелат така лесно да ги кршат законите- вели претседателот Борис Трајковски, сопственик на „Штуз„.   

Сопствениците се пожалија дека полицијата и сообраќајните инспектори не се ефикасни во својата работа и имаат селективен пристап при казнувањето на прекршителите на законот. Тие не се оптимисти дека брзо ќе се реши проблемот и затоа предложија во согласност со законската регулатива сами да се организираат во справување со нелојната конкуренција.

Ако дозволува законот ние ќе ангажираме и ќе плаќаме агенција која ќе ги обезбедува постројќите и ќе ги контролира превозниците. Подготвени сме да финасираме издржан проектот, само да дојдеме до резултати - едногласни се превозниците.

Од полицијата се правдаат дека нивни патроли се постојано на терен и ги покриваат ударните термнини, но поради малиот број на вработени и други сообраќајни активности што ги имаат во текот на денот немаат контрола на целата ситуација. Инспекторот тврди дека тие поднесуваат пријави, но судските постпки трајат долго и не ги даваат очекуваните резултати. Затоа предложи Општината да ангажира сообраќајни редари што е со закон дозволено.

Градоначалникот Зоран Дамјановска им даде целосна подршка на превозниците и вети финансиска помош за инсталирање на систем за видео надзор за средување на хаосот и квалитетно одвивање на градскиот сообраќај.

 Според неофицијални податоци во градот работат над 100 диви превозници и околу 80 меѓуградски, кои секојдневно им ја земаат работа на легалните превозници, кои инвестирале за набавка на нови 20 возила што наскоро треба да ги пшуштат во сообраќајот.

http://www.kumanovonews.com/vesti/ekonomija/nikako-da-se-resi-haosot-vo-gradskiot-prevoz.html


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 17-May-2010 at 03:57
Случајно ги уловив овие, изгледа чекаат да поминат низ потребните процедури

1


2



Posted By: гитардемон
Date Posted: 17-May-2010 at 22:31


E нели не смееше со 2 врати? Dunno


-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: zabegan
Date Posted: 18-May-2010 at 22:06
инаку еден DAF и еден MAN се пуштени на линијата 23, јас се возев во даф-от и е пријатен морам да кажам, нема вибрации, поубаво реагира на шоферот и се разбира, нископоден е со рампа
само не знам дали се работи за навики, ама има многу работи кои ме збунуваат
- се е високо и недофатливо, има рачки, но се во мал број за толкав број на патници
- има малку држачи за кои можеш да се држиш (сметајќи дека сеуште возат компири, а не луѓе)
- има малку простор за седење и седиштата се некако чудно распоредени, а зафаќаат простор и тркалата и има безпотребно огромен простор за инвалиди
- не е климатизирано, а има многу мали отвори на прозорите за проток на воздух, а капаците се вон дофат, внатре е како во печка, топло и загушливо


Posted By: Supervisor
Date Posted: 18-May-2010 at 22:34
Originally posted by zabegan

инаку еден DAF и еден MAN се пуштени на линијата 23, јас се возев во даф-от и е пријатен морам да кажам, нема вибрации, поубаво реагира на шоферот и се разбира, нископоден е со рампа
само не знам дали се работи за навики, ама има многу работи кои ме збунуваат
- се е високо и недофатливо, има рачки, но се во мал број за толкав број на патници
- има малку држачи за кои можеш да се држиш (сметајќи дека сеуште возат компири, а не луѓе)
- има малку простор за седење и седиштата се некако чудно распоредени, а зафаќаат простор и тркалата и има безпотребно огромен простор за инвалиди
- не е климатизирано, а има многу мали отвори на прозорите за проток на воздух, а капаците се вон дофат, внатре е како во печка, топло и загушливо


Би одговорил тоа се западните стандарди во споредба со балканските навики. Овие автобуси се преевидени да бидат климатизирани а не да се отвораат сите можни прозорци. Исто сметам дека токму просторот за инвалиди е сосема прикладен па кај нас овие лица не ни можат да се качат во автобус.
Треба да се сменат некои навики и да се внесат нови но очигледно тој процес бавно оди.


-------------
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje


Posted By: La Linea
Date Posted: 18-May-2010 at 23:17
Забеган дали беше овој ДАФ?

 

А за тоа што ти било недофатливо, тоа можеби зошто е холандски автобус, а холанѓаните се во просек највисок народ во свет.


-------------
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!


Posted By: zabegan
Date Posted: 23-May-2010 at 23:53
@supervisor
нормално дека се работи за различни навики, едноставно автобусот е создаден за друг народ и друго место
забелешката ми беше баш дека има клима уред, а не беше климатизирано сред пеколен ден, а сепак треба да биде отворено од некаде, па и кога е ладно, да има проток на воздух, сепак таму се возат 20 луѓе кои дишат и се потат
а за инвалидите што и да искоментирам не би било вредно, и тие се луѓе, ама верувам, кај нас дали три пати годишно ќе влезе некој со количка или други помагала во автобус, а простор има за две колички
@La Linea
тој даф беше, а холанѓаните колку и да се високи, сигурно не се преку два метра, јас сум 190 висок, имам дофат, ама џабе ми е кога се истегнувам, а така потешко се држи рамнотежа, има додатни кожни рачки и рачки на седиштата, ама се малку за бројот на луѓе што се возат во автобус

file:///C:%5CDOCUME%7E1%5Cuser%5CLOCALS%7E1%5CTemp%5Cmsohtml1%5C01%5Cclip_filelist.xml -

file:///C:%5CDOCUME%7E1%5Cuser%5CLOCALS%7E1%5CTemp%5Cmsohtml1%5C01%5Cclip_filelist.xml -




Print Page | Close Window