Print Page | Close Window

Композиции

Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Железници
Forum Discription: Возен парк, инфраструктура, железнички станици...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=959
Printed Date: 25-Apr-2024 at 06:40


Topic: Композиции
Posted By: Vladimir P
Subject: Композиции
Date Posted: 17-Jun-2010 at 12:16
Состав на возот број 334 D Hellas Expres

16-06-2010, пристига на 4 колосек во 22:05 (треба во 20:17)



Српски вагон ZS Bcm 50 72 50 10 700-4 кола со легла



Грчки вагон OSE XX XX 2 класа отворен



Српски вагон ZS B 51 72 20-80 565-2 од 2 класа



Српски вагон ZS B 51 72 20-80 563-7 од 2 класа



Македонски вагон MZ Bcm 51 65 50-80 003-6 кола со легла



Српски вагон ZS WLBl 51 72 70-10 619-1 кола за спиење



Унгарски вагон H-START AcBc 51 55 43-80 010-3 од 1/2 класа



Чешки вагон CD Bc 51 54 55-80 009-1 od 2 klasa



Српски вагон JZ DDam 51 72 97-00 657-2 вагон за автомобили (со стара ознака на JZ)



Воз 334 ја напушта станицата Скопје во 22:31

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/



Replies:
Posted By: BOJAN
Date Posted: 17-Jun-2010 at 21:33
Како дополнение, во одредени денови сообраќаат дополнително и словачки, украински и руски спални вагони.
Од Скопје редовно додаваат спален и кушет вагон, а понекогаш и обичен патнички вагон.
И да, преку лето возот редовно касни, проверено неколку пати од моја страна, ако треба да фатите воз од Белград, сигурно израчунајте си 2-3 саати каснење!


Posted By: BOJAN
Date Posted: 30-Jun-2010 at 01:05
Штета што не го усликав бидејќи немам апарат, но морам да признам дека експресниот воз Скопје-Бар е предизвик за патување, барем според денешниот распоред на вагони.
Модернизиран македонски вагон со легла+ модернизиран македонски патнички вагон 2 класа+модернизиран српски вагон 2 класа. Вагоните изгледаат како нови. За изненадување возот беше и добро пополнет. Ако сообраќаат секој ден вакви вагони, тогаш овој туристички воз за кратко може да стекне углед меѓу патниците. 


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 30-Jun-2010 at 13:06
Кога е на перон на скопската станица?


Posted By: BOJAN
Date Posted: 03-Jul-2010 at 19:17
Clover, возот од Скопје за Бар поаѓа во 14:35 часот, а од Бар за Скопје пристигнува околу 13:30 часот. Мислам дека тргнувањето е од перон 4.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 07-Jul-2010 at 20:42
Скопје-Бар-Скопје
Воз број 1192/1193

05-07-2010, пеколно жежок ден на железничката станица Скопје, воз број 1193 од Бар треба да пристигне на 4 колосек во 13:30



13:55, со 25 минути закаснување пристигнува возот а напред МЖ 462-001 која во далечината не ја препознав од силната наслага.




Застанува локомотивата точно испред мене



На чело еден стар вагон од прва класа MЖ A 50 65 19-10 002-4



Позади него декоративно украсен српски вагон од втора класа ЖС Bm 50 72 22-55 702-1



Потоа една македонска кушет кола MЖ Bcm 51 65 50-80 004-4



И на моја жалост, тоа е се



Но за среќа имаше доста други нешта околу овој воз, лево воз i-R 8903 за Битола напред воден од локомотивата МЖ 661-223 и десно воз i-R 6903 од Кичево so МЖ 661-238.



Кои тргнаа по својот пат бегајќи од врелиот воздух.



Локомотивата во меѓувреме го промени правецот а хигиеничарките ја завршива својата работа.



Без никаква најава мојот воз тргна назат кон Бар но сега како број 1192



Остана само отправникот на возови на празниот ужарен перон.



-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: BOJAN
Date Posted: 08-Jul-2010 at 09:12
Прекрасни фотографии, Владимир!
Штета што во оваа композиција не ги гледам прекрасните нови вагони од пред некој ден кога го видов истиов воз.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 08-Jul-2010 at 11:07
Поради каснење на возот, беше одлучено да не оди во депо и да се прераспореди, очисти, ... т.е. створи композиција, а од друга страна по патниците кој беа во многу мал број верувам дека и немаше потреба.

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 17-Jul-2010 at 19:16
Фестивал на пивото 2010 - Прилеп
Станица скопје, перон 4, 17-07-2010 година



Постепено се собира се поголем број на претежно млади луге.



Пристига вондредниот воз Куманово - Скопје - Велес -Прилеп или специален воз по повод Фестивал на пивото 2010 - Прилеп



Точно на време во 10:50 локомотивата МЖ 661-146 застанува



Со невероватна брзина 100-тината патници веќе се најдова во вагоните нестрпливи да тргнат кон ладните кригли пиво




-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 17-Jul-2010 at 19:19
Но да видиме во кој состав беше композицијата, еден МЖ B 50 65 20-10 020-3



Зад него уште еден вагон од втора класа МЖ Bl 50 65 20-10 003-9



И еве го моето изнедадување - вагон со легла МЖ Bcll 51 65 59-80 014-4.
Но брзо ми станува јасно, единиот бифе вагон му е пројдена ревизијата и е повлечен од промет, а ладен пиалок мора да има.



И тука е и еден вагон од прва класа МЖ Alm 51 65 10-10 001-4, жештината се подига.



И на краj на композицијата „најстариот“ вагон 2 класа МЖ Bl 51 65 20-10 017-8




-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 17-Jul-2010 at 19:28
Младите веќе нестрпливи прашуваат кога ќе тргне возот



Возната администрацијата веќе е завршена



Кондукторот се осврнува наназад на задна проверка



Помошникот на нашата дизелка е завршува проверката



Мажиновозачот е на своето место и ја чека дозволата за тргнување веќе забревтаната дизелка.



Нашиот отправник со свиреж и пријатна насмевка ни дава дозвола да тргнеме и ни пожелува добар пат.




-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 17-Jul-2010 at 19:30
П.С. Штета што во оваа композиција го немаше и бифе вагонот и што организаторот не се потрудил да овој специален воз го означи и многу порано го промовират



Но, се надевам дека следниот „Пивофест“ и МЖ ќе го надминат и овој дел што е и разбирливо

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 19-Dec-2010 at 11:52
Некогашната Пелагонија Експрес повторно вози

воз i-RX 190 Битола - Скопје





















Највероватно бидејќи е недела композицијата се состоеше само од еден вагон од прва класа и еден од втора класа, обновени прошлиот месец и за сега идеално чисти.

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: my Macedonia
Date Posted: 19-Dec-2010 at 12:08
Fala vladimir P
Bas mi interesirase kakov e, od nadvor OK, a od vnatre epten star lik sepak, gledam positivni cekori vo zeleznicata!Sega kje dobi MZ i 50 milioni evra, daj gospode da si kupat mnogu moderni motorni garnituri!

PS: kolku vagoni imase pelagonija ekspres?


Posted By: BOJAN
Date Posted: 19-Dec-2010 at 12:29
Владимир, дали сите вагони на Пелагонија експрес се новоизлезени од Колска или се додаваат и постари вагони?


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 19-Dec-2010 at 14:34
Originally posted by my Macedonia


Fala vladimir P Bas mi interesirase kakov e, od nadvor OK, a od vnatre epten star lik sepak, gledam positivni cekori vo zeleznicata!Sega kje dobi MZ i 50 milioni evra, daj gospode da si kupat mnogu moderni motorni garnituri!PS: kolku vagoni imase pelagonija ekspres?

Потполно се слагам со тебе за изгледот на ентериерот на вагоните, очигледно дека е дојдено време да се ангажира еден дизајнер да обликува нов стил на репарираните вагони.
Иначе Пелагонија обично има по три вагона, но по потреба во спицови се додаваат.
Originally posted by BOJAN

Владимир, дали сите вагони на Пелагонија експрес се новоизлезени од Колска или се додаваат и постари вагони?

Да сите се со месец два разлика репарирани на истеков на годината



-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: гитардемон
Date Posted: 19-Dec-2010 at 17:08
А дозна некој колку чини картата за прва класа? Впрочем, дали има некоја значајна разлика во седиштата (и просторот во купето) меѓу прва и втора класа, бидејќи Владимир не ни го сликал ентериерот на вагонот од прва класа, кој е толкава реткост, како што сам ни има кажано.

Баш сакав да видам како изгледа.

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: BOJAN
Date Posted: 20-Dec-2010 at 10:56
Гитар, кај нас нема да ја забележиш разликата помеѓу прва и втора класаBig%20smile. Инаку разликите најчесто се во бројот на седишта во купето и во целиот вагон, големината и удобноста на седиштето... ако има некој може и да ме надополни.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 20-Dec-2010 at 11:14
Наедноставно распознавање на вагоните од 1 и 2 класа е по прозорците на вагонот.

1 класа има 9 прозорци, не рачунајќи ги прозорците од вецеата.
2 класа има 10 прозорци, не рачунајќи ги прозорците од вецеата.

Со тоа е автоматски е условена и ширината на купињата. Но за жал има и исклучоци.

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: гитардемон
Date Posted: 20-Dec-2010 at 18:17
Имав шанса да се возам со прва класа три четири пати до сега, кога до пред година и пол грчките железници пуштаа вагон од прва класа на линијата Солун-Белград. Мислам дека е најудобното патување што сум го имал досега! (Пуштаат и на Солун-Атина, ама тоа е изгор скапо, како авионски билет).

Добрата страна беше што порано не бараа карта за прва класа (секогаш грчкиот кондуктер викаше „абе ај нека купи некој колку за пример карта за прва класа“, а македонскиот не ни обрнуваше внимание), а беа обврзани на меѓународен воз да има вагон од прва класа (ако не се лажам дека им е обврска). А богами вагонот беше сон. Многу многу нов, и многу многу простран.

Е сега со Олимпус и Хелас експрес се искурназија, пуштаат прастари вагон од отворен тип (распоред на седиштата како автобус, иако навистина удобни) од втора класа, со една мала секција од прва класа со некои удобни фотељи (неисчистени со години). Грците не пуштаат да се седи таму ако немате карта, а после Гевгелија нема проблем, вози шефе!

Значи да резимирам, прва класа е прекрасна работа, за која вреди да се дадат пари (кому му се даваат уште 300-400 денари, барем по мојот замислен ценовник БТ-СК), само треба за парите да се добие нешто назад, не како во случајов. Затоа си го кажав скромното искуство со прва класа, би сакал да го видам тоа и кај нас.

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: polval
Date Posted: 23-Dec-2010 at 20:03
„Пелагонија Експрес“ изгледа убаво, чисто и репрезентативно. Се надевам дека долго така ќе остане. Ако се цените повисоки, вреди. Што се однесува до дизајнот мене ми се бендисува вака како што е, но тоа е прашање на вкус а за вкусовите не се дискутира. Од друга страна чистотата и репрезентативноста се по сечиј вкус


Posted By: Goce
Date Posted: 04-Jan-2011 at 12:35
Dali nekoj znae kolku vagoni imala najdolgata kompozicija koja krstarela po makedonskite prugi!


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 04-Jan-2011 at 13:33

Па некаде од 10-12 патнички вагони. Еве една фотографија на воз 410 Hellas - Express



-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Goce
Date Posted: 04-Jan-2011 at 13:37
Ova kolku sto znam e avstriska lokomotiva.
Ova e slikano vo mk


Posted By: BOJAN
Date Posted: 04-Jan-2011 at 13:41
Друже, пред 2 години Хелас експрес имаше 14 вагони преку лето во одредени денови. Прекрасно е чувството кога се возиш во таков воз. Генерално, преку лето Хелас експрес има 10-тина вагони, но со воведувањето на Меридиен во новиот возен ред, ќе добиеме два експресни воза со по 7-8 вагони во летните месеци.
 


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 04-Jan-2011 at 14:03
Originally posted by Goce

Ova kolku sto znam e avstriska lokomotiva.
Ova e slikano vo mk

Во право си австриска.
(за жал не е сликано кај нас - или никој не сликал тогаш или некаде по тавани стојат тие слики.

А еве ти и германска на истиот воз Hellas Express




За среќа го имаме Rolf Wiemann кој тоа го документирал во далечната 1978-79

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: zookisk
Date Posted: 04-Jan-2011 at 15:17
Најдолг воз беше лани возот бр. 4904 кој сообраќа на релација Битола-Скопје и тоа со дури 13 вагони и 3 локомотиви...661-223 и 661-238 на чело а 661-235 на крај на возот...


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 04-Jan-2011 at 15:49
Originally posted by zookisk

Најдолг воз беше лани возот бр. 4904 кој сообраќа на релација Битола-Скопје и тоа со дури 13 вагони и 3 локомотиви...661-223 и 661-238 на чело а 661-235 на крај на возот...

Мислиш патнички или кој ???

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: zookisk
Date Posted: 04-Jan-2011 at 18:29
Originally posted by Vladimir P

Originally posted by zookisk

Најдолг воз беше лани возот бр. 4904 кој сообраќа на релација Битола-Скопје и тоа со дури 13 вагони и 3 локомотиви...661-223 и 661-238 на чело а 661-235 на крај на возот...

Мислиш патнички или кој ???


Да да...патничкиот 4904...661-223 беше на чело, 661-238 беше дефект уште пред тргнување на пладневниот 4902 (поради тоа го немаше 4902 тој ден и се собраа и вагони од овој воз кои останаа за 4904) и на крај на возот беше 661-235 која го донесе товарниот воз бр. 99331 кој пристигна во Битола точно пред тргнување на патничкиот 4904 и само ја заквачија на крај на воз и така цела таа долга композиција тргна за Скопје...


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 04-Jan-2011 at 20:01

Штета што тоа го немаме документирано

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 04-Jan-2011 at 21:31
Претходнава дискусија за најдолга композиција ја префрлив во оваа нишка.

Инаку не знам зошто ги скокнавте товарните композиции, Гоце не прецизираше дека прашува за патничка

Еве неколку долги товарни композиции што ги имам уловено на видео. Сигурно не се рекордни, но со 24-31 вагон се прилично солидни:


1
[tube]IKdaD_Zspxg[/tube]

2
[tube]vCQ23Fw9_So[/tube]

3
[tube]qblsnq9zuMo[/tube]


Posted By: Max
Date Posted: 04-Jan-2011 at 23:04
Владимир во пост #23 погоре, вагоните в среде не се малку пренавалени или само така ми се чини т.е. до кој агол и колкава композиција може да дозволи вакво навалување а тоа да не е опасно...


Posted By: BOJAN
Date Posted: 04-Jan-2011 at 23:06
Originally posted by zookisk

Originally posted by Vladimir P

Originally posted by zookisk

Најдолг воз беше лани возот бр. 4904 кој сообраќа на релација Битола-Скопје и тоа со дури 13 вагони и 3 локомотиви...661-223 и 661-238 на чело а 661-235 на крај на возот...

Мислиш патнички или кој ???


Да да...патничкиот 4904...661-223 беше на чело, 661-238 беше дефект уште пред тргнување на пладневниот 4902 (поради тоа го немаше 4902 тој ден и се собраа и вагони од овој воз кои останаа за 4904) и на крај на возот беше 661-235 која го донесе товарниот воз бр. 99331 кој пристигна во Битола точно пред тргнување на патничкиот 4904 и само ја заквачија на крај на воз и така цела таа долга композиција тргна за Скопје...


Пу, пу, ова не се важиBig%20smile! Хелас Експрес е сепак победник во бројот на вагони.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 04-Jan-2011 at 23:21
Originally posted by Max

Владимир во пост #23 погоре, вагоните в среде не се малку пренавалени или само така ми се чини т.е. до кој агол и колкава композиција може да дозволи вакво навалување а тоа да не е опасно...

Нема ништо опасно, баш напротив. Вагоните се навалени затоа што пругата е изградена „навалена“, се разбира свесно и пресметано, за делумно да се неутрализира центрифугалната сила при совладување на кривината, а со тоа да се овозможи поголема дозволена брзина на таа делница и поголем комфор на патниците.


Posted By: Max
Date Posted: 04-Jan-2011 at 23:27
логика, фала, не претпоставив за нагиб на пругата


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 04-Jan-2011 at 23:29
Originally posted by Max



Владимир во пост #23 погоре, вагоните в среде не се малку пренавалени или само така ми се чини т.е. до кој агол и колкава композиција може да дозволи вакво навалување а тоа да не е опасно...

Од многу фактори зависи, брзина, радиус, надморска висина, товар, .... но отприлике максимум 12 %

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: BullDoG
Date Posted: 07-Jan-2011 at 15:42
Dali ima nekoj informacija za kompozicijata na OLYMPUS EXPRESS, dali ima nekoja promena po nova godina ili pak se standarnite 3 vagoni, srpski, grcki i makedonski?!?


Posted By: BOJAN
Date Posted: 07-Jan-2011 at 19:09
Моите очи еднаш го видоа Олимпус со стапувањето на новиот возен ред и на него сеуште имаше по еден грчки, еден српски и еден македонски вагон. Овој воз треба да има и бифе вагон, но со години не се почитува договореното меѓу српските и македонските железници.


Posted By: BullDoG
Date Posted: 08-Jan-2011 at 20:44
Kako bea raporedeni??
ako gledas od levo:
grcki makednoski i srpski??


Posted By: BOJAN
Date Posted: 09-Jan-2011 at 01:41
Аууу, друже тешко прашање за одговор. Нашиот вагон обично е во средина на композицијата, е сеа, српскиот вагон е најчесто бел или портокалов, додека грчкиот е бело-црвен, иако најчесто се премногу искрштани што не може ниту да се забележат грчките. Грчкиот се распознава по тоа што нема купиња, туку седиштата се распоредени како во автобус.


Posted By: BullDoG
Date Posted: 09-Jan-2011 at 12:47
Ok, fala


Posted By: BullDoG
Date Posted: 09-Jan-2011 at 13:09
A dali Olympus express sto trga okolu 9 saatot od Skopje, se spojuva so vozot Sofija-Belgrade vo NIS???


Posted By: гитардемон
Date Posted: 09-Jan-2011 at 16:57
Не се спојува во смисла вагони од едниот да ставаат на другиот и да продолжат со него, но го прочитав возниот ред и испаѓа дека тој што трга околу 20:30 часот од Скопје (ако добро памтам) тргнува од Ниш во 01:55 после полноќ, а тој за Софија во 02:25. Значи имаш доволно време да се прекачиш, дури и да подзадоцни возот.

http://www.srbrail.rs/redvoznje1/Stanicni.aspx - http://www.srbrail.rs/redvoznje1/Stanicni.aspx

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: BullDoG
Date Posted: 09-Jan-2011 at 17:02
Mislev na Olympus expres, ne na Hellas express.


Posted By: гитардемон
Date Posted: 09-Jan-2011 at 17:33
А, не прочитав Па воз за Софија има само еден, така што одговорот би дека со него не се ни среќава.

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: BOJAN
Date Posted: 09-Jan-2011 at 20:01
Од Белград за Софија има два воза дневно, од кој едниот продолжува за Истанбул. И двата поаѓаат од Белград заедно со возот за Скопје и Солун. Така што тука си во право, BullDog. Е сега, не знам дали се спојуваат во насоката од Солун и Скопје кон Белград заедно со тој од Софија. Мислам дека не би требало, поради тоа што знаат и двата да доцнат. Во секој случај, не е некоја долга композиција, бидејќи возовите за Софија одат со 2 или 3 вагони.

Друго прашањеBig%20smile?


Posted By: BullDoG
Date Posted: 09-Jan-2011 at 21:36
Vsusnost i imam
Dali ima pak promena vo Hellas express so vagoni se razbira ?


Posted By: BOJAN
Date Posted: 10-Jan-2011 at 14:53
Хелас експрес на релација Солун-Скопје и Скопје-Солун треба да има два патнички вагона на српските железници, еден патнички вагон на грчките железници, еден кушет-вагон на македонските железници и еден спален вагон на српските железници. На релација Скопје-Белград и Белград-Скопје дополнително се додаваат по 1 спален вагон на српските или македонските железници и 1 кушет-вагон на македонските железници. Минатата година српските железници пуштаа и дополнителен патнички вагон на релација Белград-Скопје-Белград, но не знам дали сеуште сообраќа истиот.

Значи, 5 вагони на релација Скопје-Солун-Скопје и 6-8 вагони на релација Скопје-Белград-Скопје, тоа би требало да е составот на Хелас Експрес.


Posted By: BullDoG
Date Posted: 10-Jan-2011 at 15:07
Fala


Posted By: BOJAN
Date Posted: 16-Jan-2011 at 01:14
Дали има некој информација што се случи со бифе-вагонот кој се реконструира во Колска? Дали е завршен, бидејќи на форумов беше пишано дека од јануари треба да почне да сообраќа во Пелагонија експрес за Битола.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 16-Jan-2011 at 02:01
Сеуште не е,
наскоро се надевам и фотоси од Колска

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: zookisk
Date Posted: 17-Jan-2011 at 08:18
Од денес 17-01-2011 за секој патник кој ќе патува со Пелагонија Експрес на релација Битола-Скопје или Скопје-Битола ќе има бесплатно кафе и минерална вода...Ќе послужува вработен од Македонски Железници кој ќе поминува со количка низ вагоните...А ресторан вагонот сеуште се наоѓа во Колска во Велес и штом биде готов ќе го има во составот на Пелагонија Експрес...


Posted By: гитардемон
Date Posted: 17-Jan-2011 at 12:48
Супер вест, мислам дека вака можеби и на патниците им се исплати целосно цената од 515 денари, и со тоа ќе се зголеми на бројот на патници. Јас верувам дека цена од 490 денари многу поинаку би била перцепирана психолошки, но тоа е ценовната политика на МЖ, нема солење памет

Знае некој како помина првиот месец во однос на патници? Задоволително?

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: гитардемон
Date Posted: 17-Jan-2011 at 12:50
И на сосем друга линија, една слика од германскиот форум Drehscheibe (кој ни го посочи Бојан во патешествија), слика од возот 6904, влечен од маневарката 642-401. Интересна слика за мене, па реков да ја споделам композицијата од локомотива и два вагони.



-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: my Macedonia
Date Posted: 17-Jan-2011 at 12:53
Ova e vo kicevoBig%20smile
Koga vidov prv pat abe mnogu smesno bese haha kako kebap


-------------


Posted By: гитардемон
Date Posted: 17-Jan-2011 at 13:12
Го погоди баш!

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: BOJAN
Date Posted: 17-Jan-2011 at 14:41
Originally posted by гитардемон

И на сосем друга линија, една слика од германскиот форум Drehscheibe (кој ни го посочи Бојан во патешествија), слика од возот 6904, влечен од маневарката 642-401. Интересна слика за мене, па реков да ја споделам композицијата од локомотива и два вагони.



Можеби делува смешно, но дизел маневарките трошат помалку гориво од дизел локомотивите. Надвор од грејната сезона, дизел маневарките можат комплетно да го заменат Кенеди на предвидените линии кон Кичево и Приштина, со што паралелно со користењето на Шпанците се заштедува гориво.

Zookisk, дали значи дека со реконструкцијата бифе вагонот ќе постане ресторан вагон или и понатаму е предвидено да си биде бифе-вагон?

Инаку и јас се придружувам на поздравот за потегот во експресниот воз за Битола да се нудат кафе и минерална вода. Сметам дека овој потег треба да се соопшти и на медиумите, а за понатаму истото да се применува и во експресните возови за Солун и Белград. Тоа би било добар маркетиншки трик кој би можел да привлече поголем број патници.


Posted By: mitatos
Date Posted: 17-Jan-2011 at 14:45
Изгледа како нов ( знам дека скоро е репариран ) одлична фотка, се надевам сите наши локомотиви ке изгледаат вака убаво фино и чисто. Исто и вагоните заедно со бифе вагонто =)

-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: zookisk
Date Posted: 17-Jan-2011 at 16:17
[/QUOTE]Zookisk, дали значи дека со реконструкцијата бифе вагонот ќе постане ресторан вагон или и понатаму е предвидено да си биде бифе-вагон?Инаку и јас се придружувам на поздравот за потегот во експресниот воз за Битола да се нудат кафе и минерална вода. Сметам дека овој потег треба да се соопшти и на медиумите, а за понатаму истото да се применува и во експресните возови за Солун и Белград. Тоа би било добар маркетиншки трик кој би можел да привлече поголем број патници.[/QUOTE]

Не сум сигурен сеуште бидејќи немам добиено слики а не би било лошо да постане ресторан вагон а не само бифе...Како и да е ќе бидете благовремено известени или од мене или од Владимир...


Posted By: zookisk
Date Posted: 17-Jan-2011 at 16:23
Originally posted by гитардемон

Супер вест, мислам дека вака можеби и на патниците им се исплати целосно цената од 515 денари, и со тоа ќе се зголеми на бројот на патници. Јас верувам дека цена од 490 денари многу поинаку би била перцепирана психолошки, но тоа е ценовната политика на МЖ, нема солење памет

Знае некој како помина првиот месец во однос на патници? Задоволително?


Како што имам информации првиот месец помина одлично што значи доволен број патници...Инаку пред 3-4 дена патував со Пелагонија Експрес за Битола и на благајна имаше голема гужва за билети со резервација или пак само за резервација за оние кои веќе имале извадено билет...А внатре топло и чисто и во Битола пристигнавме 2 минути предвреме...На чело беше тазе реконструираната дизелка 661-234...


Posted By: гитардемон
Date Posted: 17-Jan-2011 at 16:36


Веројатно (ре)воведувањето на овој воз е најдоброто нешто што им се случило на МЖ, па и на патниците.

Баш ми е мило, само дефинитивно недостига уште тој бифе/ресторан вагон... По можност со порепрезентативна и поквалитетна понуда, а не со нескафе во http://www.webstaurantstore.com/dart-12sn-12-oz-translucent-plastic-cup-50-pk/dart-12sn-12-oz-translucent-plastic-cup-50-pk.jpg - обична бела пластична чаша од 0,2 денари Ама има време и за тоа.

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: BullDoG
Date Posted: 17-Jan-2011 at 17:43
Bi sakal da napomenam za kompozicijata na hellas i na oplympus express. Bev vo belgrad so hellas expres i ocekuvajki da dojdat 5 vagoni standartni, dojdoa 4 od koj edna srpska za sedenje, edna grcka(rasporedot na sedistata i bea kako vo avtobus), couchett kola od mz i eden srpski schalfwagen wagon. Zacuduvacki ili ne toa bese celata kompozicija samo 4 vagoni!!!, od Skopje imase i eden kuset koj bese rezerven za sekoj slucaj. Toj deneska definitivno ke se upotrebi poradi toa sto koga se vrakav od Belgrad makedonskiot kuset nemase greenje taka da se pokiravme so po dve kebinja. Ova e sramota za Mz, docekavme i kuset vo koj sto se plaka po 6 evra od krevet da nema greenje!!! Inace na vrakanje se pravese manevra vo Belgrad bidejki edniot vagon za sedenje srpski ne greese, taka da za Sofija pustija samo eden vagon, a sprskiot vagon sto bese namenet za Solun go otkacija, taka da od Nis do Solun imase samo 3 vagoni, od tie 12 do 15 sto gi postavivte prethodno na forumov vo minatatoto denes se obrakaat samo 3 do 4.Ohno
Olympus express si ostana na svoite standardni 3 vagoni.


Posted By: BullDoG
Date Posted: 17-Jan-2011 at 17:55
Zaedno so Hellas express go spomnav i vozot koj se obraka za Sofija, za tie sto neznaat, od Belgad zaedno se spoeni vo eden voz se do Nis kade sto se razdeluvaat.


Posted By: BOJAN
Date Posted: 17-Jan-2011 at 23:17
BullDog, можеби било расипано греењето во кушет вагонот, си можел да не земеш кушет и да пробаш со спалниот вагон или можеби немало парно во целиот воз? Во секој случај, во зима кушет и спалните вагони не се премногу поуздани, можеби не било нешто во ред со електричната локомотиваBig%20smile.

Инаку, во српскиот весник „Пруга“ баш во новото издание пишуваше дека сообраќаат кушет и спални вагони без греење, расипани и има недостиг на вакви вагони кон Скопје, Солун, Белград, Венеција...

Во зима би требало да сообраќаат 6 вагони, во летниот период сообраќаат 10-тина вагони на овој експресен воз, веројатно нема премногу патници кон Солун и Белград во зимските месеци.


Posted By: BullDoG
Date Posted: 17-Jan-2011 at 23:23
Ke otidev vo spalnata , no veke bese kasno poradi toa sto kondukterot kaza deka ke ugree, ali toa ne se sluci.
Inace greenje nemase samo vo kusetot, tuku nemase i spalnata, a vo vagonot koj bese najlos vo izlged i vnatresnost od ovaa kompozicija imase, toa bese grckiot.


Posted By: BullDoG
Date Posted: 17-Jan-2011 at 23:39
Eve go rezervniot kuse koj, se nadevam deka e na pat kon Belgrad, a ne ladniot i raspian.



Posted By: гитардемон
Date Posted: 20-Feb-2011 at 21:08
Во саботата, возот за Битола што поаѓа во 19:20 беше Шпанец (затоа беа сите збунети на перонот кога го видоа), а кога пристигнавме Битола имаше четири патнички вагони на другиот колосек. Претпоставувам имало некаков дефект на кенедиевка.

На прозорецот каде што се седев свежо се имаше потпишано некој дечко од Делчево, па претпоставувам Шпанецот од регуларната рута за Кочани веднаш бил пуштен на замена за Битола.

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: BOJAN
Date Posted: 20-Feb-2011 at 21:28
Originally posted by гитардемон

Во саботата, возот за Битола што поаѓа во 19:20 беше Шпанец (затоа беа сите збунети на перонот кога го видоа), а кога пристигнавме Битола имаше четири патнички вагони на другиот колосек. Претпоставувам имало некаков дефект на кенедиевка.

На прозорецот каде што се седев свежо се имаше потпишано некој дечко од Делчево, па претпоставувам Шпанецот од регуларната рута за Кочани веднаш бил пуштен на замена за Битола.


Гитар, тоа што си го видел во Битола бил експресниот воз кој поаѓа од Скопје во 17 часот, а од Битола се враќа рано наутроBig%20smile. Затоа истите биле стационирани во Битола!

Сепак, вистинско изненадување е возењето на Шпанецот кон Битола! И тоа не би значело дека бил скратен од Кочани, туку од Кичево. Кон Кочани мора да вози некој друг Шпанец. Хм, можеби некој во железница се сетил дека Шпанците се „сензитивни“ на барикадите од пругата кон Кичево, па се решил кон Кичево да пушта исклучително дизел локомотиви со патнички вагони, а кон Битола да сообраќа Шпанецот. Има и друга логика во ова, Шпанецот е поекономичен во потрошувачката на гориво, па на подолга релација би заштедил повеќе гориво од Кенеди.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 20-Feb-2011 at 21:34
Бојане, ја погоди идејата ... шпанецот е далеку поекономичен ... , но по мене ако продолжи да вози на таа релација брзо ќе му го видиме крајот.
Успонот кај Богомила досега за многу возови бил смртоносен.

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 20-Feb-2011 at 21:36
Можно е повторно да пуштат шпанец, бидејќи сега штотуку се расипа една кенедиевка кај Прилеп (релација Бт-Ск) , поточно возот 4904. Се разбира, доколку нема друга за замена...


-------------


Posted By: BOJAN
Date Posted: 20-Feb-2011 at 21:39
Originally posted by Vladimir P

Бојане, ја погоди идејата ... шпанецот е далеку поекономичен ... , но по мене ако продолжи да вози на таа релација брзо ќе му го видиме крајот.
Успонот кај Богомила досега за многу возови бил смртоносен.


Владимир, како и да е кутрата Макоса ќе настрада, или од препреките од железо и камења кон Кичево или од успонот кај БогомилаNaughty.

Претпоставувам дека кон Битола сообраќа 712-101/102, ќе заштеди доста гориво кон оваа релација, а претпоставувам дека штом ќе заврши грејната сезона кон Кичево веднаш ќе ги пуштат и дизел-маневарките за да се заштеди гориво. Ако е ова конечна одлука, тогаш ќе ми фали Шпанецот кон Кичево.


Posted By: гитардемон
Date Posted: 20-Feb-2011 at 22:21
Originally posted by BOJAN

Гитар, тоа што си го видел во Битола бил експресниот воз кој поаѓа од Скопје во 17 часот, а од Битола се враќа рано наутроBig%20smile. Затоа истите биле стационирани во Битола!


Ич не ми текна! Но повторно имаше син вагон (значи кушет или со легла), што за жал значи дека повторно имало недостиг од вагони Барем за единствениот експресен воз во земјава можат да припазат малку на тоа


Originally posted by BOJAN

Сепак, вистинско изненадување е возењето на Шпанецот кон Битола! И тоа не би значело дека бил скратен од Кочани, туку од Кичево. Кон Кочани мора да вози некој друг Шпанец.


Јас реков дека беше тој од Кочани бидејќи Šute Delčevo не би се потпишал на прозорец на возот кон Кичево Како и да е, имајќи предвид колку „често“ се мијат однадвор не ме чуди потписот да бил ставен и пред месеци.

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 24-Mar-2011 at 01:01
Воз Пелагонија Експрес - RX-190/191, Битола - Скопје - Битола



















Наскоро и кушетот ќе биде заменет со нов вагон

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 24-Mar-2011 at 01:08
Е ова е за пофалба Applause

-------------


Posted By: Goce
Date Posted: 24-Mar-2011 at 06:41
Дачи мекогаш ќе им текне да ја поправат пералната во депо.Што е ова Пелагонија експрес со нов вагон од 120 илјади евра но локомотивата е многу валкана навистина не е убаво не би требало да е голема инвестиција.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 24-Mar-2011 at 14:16
Originally posted by Goce

... локомотивата е многу валкана навистина не е убаво не би требало да е голема инвестиција.

За жал не е голема инвестиција, но изгледа не и дошол редот

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: my Macedonia
Date Posted: 24-Mar-2011 at 15:48
Originally posted by Vladimir P

Originally posted by Goce

... локомотивата е многу валкана навистина не е убаво не би требало да е голема инвестиција.

За жал не е голема инвестиција, но изгледа не и дошол редот


Aj da kazeme vaka:Vo momentov nema direktorot volja za vakvo nesto!Roll%20eyes


-------------


Posted By: juventino
Date Posted: 24-Mar-2011 at 16:19
И вагонот за неколку месеци ќе биде како локомотивата...Suicide


Posted By: N23
Date Posted: 24-Mar-2011 at 16:22
Не е до директорите. Напишав и на друг пост, од МЖ бараат пари, државата не дава. А со нерентабилноста на МЖ не можеме да очекуваме дека ќе фрлат неколку иљади евра за поправка на пералната.


Posted By: BOJAN
Date Posted: 24-Jun-2011 at 10:15
Вечерниот воз на релација Скопје-Белград спадна на мизерно ниво од 3 вагони, еден македонски кушет вагон и два српски патнички вагони, барем така вчера сообраќаше. Српскиот спален вагон го немаше, а да потсетам минатата година во овој период истиот воз сообраќаше со 8 до 10 вагони.


Posted By: N23
Date Posted: 26-Jun-2011 at 09:15

На 24.06.2011 беа 4 вагони, една спална кола (српска), еден кушет (наш) и по еден обичен вагон македонски и српски. Она што ме изненади кај кушетот беше што и од надвор беше поприлично чист, као да бил перен у скоро време. На враќање ипак беа само 3, србите ја имаа повлечено спалната кола, иако возот беше преполн, очигледно немало побарувачка за спалната кола. Бојан коа имаше по 8-10 вагони ако не се лажам беше поради унгарските и чешките вагони кои продужуваа накај Грција.
Иначе, нз дали е ова од скоро, но синоќа на возот за Скопје беа додадени по еден турски и српски вагон кои се одделија кај Ниш за да продужат према Софија и Истанбуч. Нешто што последниве години не беше пракса.


Posted By: BOJAN
Date Posted: 26-Jun-2011 at 09:35
N23, со новиот возен ред возовите од Белград за Солун(т.е. веќе Скопје) и оние за Софија и Истанбул поаѓаат како еден воз до Ниш, а од таму се одделуваат секој во своја насока. Причина за ова е малиот број на вагони, особено на оние кои одат кон Софија.

Вистина во летниот период имаше унгарски и чешки вагони, но составот на македонски, грчки и српски вагони кон Солун беше: 1 српски спален, 1 македонски кушет, 2 српски патнички и 1 грчки патнички вагон плус во Скопје се додаваа редовно 1 српски спален и 1 српски патнички вагон и по потреба 1 македонски кушет вагон. Значи, редовниот број на вагони кон Белград беше минимум 6 вагони.

Е сега, со толкав број вагони во летните месеци кога патував беше голема гужва, не знам како сега луѓето патуваат во 3 или 4 вагони.


Posted By: N23
Date Posted: 26-Jun-2011 at 10:06
Originally posted by BOJAN

N23, со новиот возен ред возовите од Белград за Солун(т.е. веќе Скопје) и оние за Софија и Истанбул поаѓаат како еден воз до Ниш, а од таму се одделуваат секој во своја насока. Причина за ова е малиот број на вагони, особено на оние кои одат кон Софија.

Вистина во летниот период имаше унгарски и чешки вагони, но составот на македонски, грчки и српски вагони кон Солун беше: 1 српски спален, 1 македонски кушет, 2 српски патнички и 1 грчки патнички вагон плус во Скопје се додаваа редовно 1 српски спален и 1 српски патнички вагон и по потреба 1 македонски кушет вагон. Значи, редовниот број на вагони кон Белград беше минимум 6 вагони.

Е сега, со толкав број вагони во летните месеци кога патував беше голема гужва, не знам како сега луѓето патуваат во 3 или 4 вагони.


Јас го изумив грчкиот вагон. Лани ова време кога патував мислам дека беа 6-7 максимум, но ништо чудно 1-2 да ми избегале од видот. Ја бев поприлично изненаден вчера кога видов дека целиот кушет беше полн, некои беа однапред резервирани, патничките вагони исто така беа исполнети, па некаде во Србија почна со импровизации и луѓе се сместуваа во спалната кола.


Posted By: BOJAN
Date Posted: 26-Jun-2011 at 22:42
Originally posted by N23

[QUOTE=BOJAN] N23, со новиот возен ред возовите од Белград за Солун(т.е. веќе Скопје) и оние за Софија и Истанбул поаѓаат како еден воз до Ниш, а од таму се одделуваат секој во своја насока. Причина за ова е малиот број на вагони, особено на оние кои одат кон Софија.

Вистина во летниот период имаше унгарски и чешки вагони, но составот на македонски, грчки и српски вагони кон Солун беше: 1 српски спален, 1 македонски кушет, 2 српски патнички и 1 грчки патнички вагон плус во Скопје се додаваа редовно 1 српски спален и 1 српски патнички вагон и по потреба 1 македонски кушет вагон. Значи, редовниот број на вагони кон Белград беше минимум 6 вагони.

Е сега, со толкав број вагони во летните месеци кога патував беше голема гужва, не знам како сега луѓето патуваат во 3 или 4 вагони.[/Q

Јас го изумив грчкиот вагон. Лани ова време кога патував мислам дека беа 6-7 максимум, но ништо чудно 1-2 да ми избегале од видот. Ја бев поприлично изненаден вчера кога видов дека целиот кушет беше полн, некои беа однапред резервирани, патничките вагони исто така беа исполнети, па некаде во Србија почна со импровизации и луѓе се сместуваа во спалната кола.



А замислете што ќе биде во јули и во август кога е шпиц на сезоната, двете соседни железници треба да си го решат проблемот за да не се случи на оваа долга релација патници да стојат во возот.


Posted By: BullDoG
Date Posted: 27-Jun-2011 at 01:26
A sto se slucuva so OLYMPUS???
Dali ima seuste 3 vagoni, i kakov e nivniot raspored???


Posted By: BOJAN
Date Posted: 27-Jun-2011 at 10:36
OLYMPUS оди со само 2 српски патнички вагони, но не знам каква е неговата пополнетост бидејќи е дневен воз, а до Белград има многу за клацкање со него. На српскиот форум за железница се нагласува дека понекогаш овој воз сообраќа и со 1 вагон!


Posted By: ovaj_stariov
Date Posted: 25-Jul-2011 at 17:51
Во петокот додека го чекав возот во 19:15 за Скопје,кој поради "тешкиот" терен од Битола каснеше 30 мин ,го сликав Пелагонија експрес што тогаш пристигна со два вагони од Скопје.

А еве го и денешниот утрински воз од Скопје што навреме ме донесе во Прилеп,кој патем беше полн,дури имаше и луѓе што стојат.

заминува кон Битола




-------------
build.mk, гради форумска историја


Posted By: BOJAN
Date Posted: 25-Jul-2011 at 22:36
Браво за фотките, инаку често има луѓе што стојат дури и во летните месеци, затоа што се гледа дека за Битола се праќаат 2-3 вагони. Нема да ме чуди во иднина и по 1 вагон да оди.


Posted By: Тркало
Date Posted: 26-Jul-2011 at 01:22
Фирма се!Џабе на било кој начин да се правдаат,не можат постојано со вакви пропусти.Не им е првпат од Битола (ПОЧЕТНА СТАНИЦА) да каснат.Пред неколку месеци требаше да патувам од Битола во 18.50 (по стариот возен ред) ,стигна од Скопје дури во 19.35,па дури ја префрлија локомотивата од др.страна и тие ситници...без коментар.И редовна пракса им е ,не им е првпат.
И 223 уште не ја средиле од излетувањето кај Гостивар.


Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 26-Jul-2011 at 01:45
Originally posted by Тркало


И 223 уште не ја средиле од излетувањето кај Гостивар.

Мислам дека 661-146 излета од пругата, а не 223


-------------


Posted By: BullDoG
Date Posted: 30-Jul-2011 at 16:27
223 е жива и здрава Smile
Сликана во Јегуновце, носеше товарни вагони највероватно од фабриката што е тукаBig%20smile



Posted By: Vladimir P
Date Posted: 30-Jul-2011 at 19:23
Одличен фотос.
Штета што не си ја усликал целата товарна композиција, многу малку имаме такви слики.

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 30-Jul-2011 at 20:53
Една огромна теретна копозиција по коридор 10, но за жал неможев да ја усликам целата.



-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: mon
Date Posted: 13-Aug-2011 at 16:43
Bez gajle Vladimir, eve go videoto od istata. Big%20smile
http://www.youtube.com/watch?v=6Y1FIXiyAUI - http://www.youtube.com/watch?v=6Y1FIXiyAUI


-------------
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 13-Aug-2011 at 17:47
Originally posted by mon



Bez gajle Vladimir, eve go videoto od istata. Big%20smile

[TUBE]6Y1FIXiyAUI[/TUBE]

Браво mon не видов дека камерата ти бесе на готовс

Композиција од 30 вагони.

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: BOJAN
Date Posted: 23-May-2012 at 18:04
За разлика од претходните години, ноќниот воз на релација Скопје-Белград-Скопје сообраќа со три вагони, еден српски патнички вагон, еден македонски патнички вагон и еден кушет или спален вагон кој се менува секојдневно.За жал, четириесетината патници што поаѓаат од Скопје со овој воз можат да се сместат и во само еден вагон:

[/IMG]


Posted By: Gox
Date Posted: 08-Oct-2015 at 20:53
https://www.youtube.com/watch?v=R8ydQ3YyVss

Tovarna kompozicija


Posted By: Gox
Date Posted: 08-Oct-2015 at 20:55
https://www.youtube.com/watch?v=b6iTn6-kRjg

Tovarna kompozicija


Posted By: ViktorMKD
Date Posted: 10-Jan-2016 at 11:11
Една необична и несекојдневна глетка. На чеко е вагон за спиење?!

https://www.youtube.com/watch?v=AIVBNPCE3iU


Posted By: Џоле
Date Posted: 10-Jan-2016 at 18:59
Има еден хорор филм The Human Centipede. Ова ми личи на The Train Centipede

-------------
За сè има вторпат



Print Page | Close Window