Print Page | Close Window

Блокади на железничкиот сообраќај

Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Железници
Forum Discription: Возен парк, инфраструктура, железнички станици...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=967
Printed Date: 28-Apr-2024 at 21:43


Topic: Блокади на железничкиот сообраќај
Posted By: Vladimir P
Subject: Блокади на железничкиот сообраќај
Date Posted: 08-May-2008 at 23:05

310 вагони од Македонија чекаат на влез во Грција

... Според информациите од „Македонски железници“, уште 200 товарни македонски вагони во Солун чекаат да тргнат кон Македонија ...
... Од 1 јануари годинава до денеска 73 дена периодично бил блокиран железничкиот транспортен сообраќај од страна на Грција кон Македонија ...

[TUBE]NGJE7TWHgEw[/TUBE]
A1 TV
http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=92654 - http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=92654


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/



Replies:
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 09-May-2008 at 04:27
Треба конечно да се опаметиме и оние работи кои се од од легален карактер и каде грците не можат да се бранат со политички аргументи да ги вадиме пред надлежните меѓународни институции и судови. Државата секако треба да ги координира активностите и да се осигура да сме стручно максимално добро екипирани за една таква офанзива.


Posted By: vardar
Date Posted: 14-May-2008 at 11:53

ЗАПРЕН ТРАНСПОРТОТ КОН ПРИСТАНИШТЕТО ВО СОЛУН

Грци блокираат македонски, а пуштаат српски вагони

Дури510товарни вагони на „Македонски железници“ веќе шест дена се заглавени во земјава поради штрајкот на грчките железничари

Грците ги блокираат македонските товарни вагони, а пуштаат српски. Раководството на грчката железница вчера дозволи влез за три српски вагони со шеќер, чие крајно одредиште е градот Лариса, додека 510 товарни вагони на „Македонски железници“ веќе шест дена се заглавени во земјава поради штрајкот на грчките железничари.  Грците ни најавија дека ќе ги примат овие вагони на своја територија и поради тоа треба да им овозможиме транзит низ Македонија - изјави Благоја Крстевски, директор на „Македонски железници-транспорт“.Ова не е првпат годинава железничкиот транспорт кон Грција да биде блокиран. Според Крстевски, од 132 работни дена годинава, 74 дена имало застој во товарниот сообраќај на железницата поради блокада од грчка страна. Финансиската штета може да се мери со стотина илјади евра. Во просек дневно превезуваме по два милиона нето-тонски километри, а последниве денови паднавме на само 300.000. Со Грците никогаш не се знае. Некогаш штрајкуваат железничарите, пристанишните работници или камионџиите. Постојано имаат оправдување, а штетите паѓаат на наш товар - вели тој.Во следните денови се очекува да заглави и камионскиот транспорт поради најавените штрајкови на работниците од пристаништата во Солун и во Пиреја.

ШТЕТАТА ЗА МАКЕДОНИЈА

На македонска територија се заглавени и стотина вагони на австриската и на српската железница, а трошоците ги плаќа нашата железница. Минатонеделниот состанок во „Македонски железници“ со грчките и со српските колеги резултира само со најава дека возовите ќе почнат да сообраќаат кон грчките пристаништа. МЖ ја извести Европската асоцијација на железници за прекинот на сообраќајот.Во македонските фирми ги пресметуваат загубите од неколкудневниот застој во транспортот. Челичарницата „Макстил“ е еден од најголемите корисници на железничкиот транспорт, со годишен превоз на 600.000 тони. Поради блокадата, во складиштата им стојат околу 25.000 тони лимови, кои треба да се превезат до солунското пристаниште. Уште 170 вагони со 5.300 тони лимови стојат натоварени на македонските пруги. Во солунското пристаниште за товарање чекаат 10.000 тони челични слапови. Во пат-позиција сме. Наместо да се намалуваат количините, постојано се трупаат нови. Вообичаено, четири дена се потребни за товарање еден вагон, превоз и за истовар во Солун. Сега вагоните стојат по 10 дена на македонска територија - изјави Јане Адамчевски, раководител за транспорт во „Макстил“.

АЛТЕРНАТИВЕН ПАТ

Тој вели дека мора долгорочно да се најдат алтернативни пристаништа за македонските фирми.Сега не можеме да извезуваме преку други пристаништа. Тие веќе си имаат договорени зделки, па бараат повисока цена или треба да чекаме предолго - истакнува Адамчевски.Според Илија Гечев, сопственик на „ИГМ Трејд“, пристаништето во Солун е тесно грло за Македонија. Мора да се има алтернативни патишта кон Бургас и кон Драч. Ние најчесто користиме камионски превоз, но поради честите блокади на грчките пристаништата секој транспорт е поскап. Сега чекаме нова технолошка опрема од САД, а има најава за нов штрајк во Солун и во Пиреја поради приватизацијата на грчките пристаништа. Тоа е голема пречка - вели Гечев.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=C438878F5681BB4BB3C65F343DCBD658 - http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=C438878F5681BB4BB3C65F343DCBD658
 


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 15-May-2008 at 00:02
Инфо од Нова Македонија
Конечно профункционира сообраќајот кон Грција



Нема везе, тек можда утре по нивиот допис, во што неверувам



-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 15-May-2008 at 00:08


Значи утре пак нема да е добар ден да се отиде да се сликаат и снимаат возови... Јас па баш мислев да одам утре на некоја „стратешка“ локација и дека ќе имам можност да регистрирам голема фреквенција разноразни возови поради тоа што закрчените станици конечно ќе почнат да се празнат со забрзано темпо. Ајде те молам ако можеш извести ме кога навистина ќе почнат да се движат возовите максимално.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 15-May-2008 at 20:45
На полноќ би требало да престане блокадата ???!!!
(за фотканје лошо Ohno ако се деси)

Иначе работата била (непотврдено) приватизација на пристанистето во Солун и бунт на вработените.


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 16-May-2008 at 20:40
Ништо од слободен проток

Грчките железници испратиа уште едно транспортно ограничување 36-то по ред, дека нема да примаат товарни вагони на грчка територија.

Ова решение важи до 18 мај 2008 до 24 часот.

Се, се сомневам дека многу брзо ќе добиеме ново


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 16-May-2008 at 20:42
Mad


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 18-May-2008 at 23:05
Една компзиција пуштена према Солун Question

[TUBE]ucgsvLeHkLE[/TUBE]

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 24-Oct-2008 at 14:07
Од 21 повторно штрајк на грчките железници.

Денеска 24, ново соопштение,
Пристаништето Солун Б ќе биде затворено за железнички сообраќај до 28 октомври до 24 ч.

Иначе ова се однесува за стоки од Србија, Бугарија и секако Македонија.
Но истото не важи за грчките вагони-пратки.

[TUBE]1P0DMTg6VFI[/TUBE]
Алфа ТВ


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 24-Oct-2008 at 14:15
Originally posted by Vladimir P


Но истото не важи за грчките вагони-пратки.

Овие нивни штрајкови се очигледно многу „специфични“. Се прашувам дали на пример врз база на ваков еден податок може да се бара правда по меѓународни судови (без разлика колку траат тие процедури, за било кога да добиеме обештетување некогаш мораме и да ги покренеме тие работи - што поскоро толку подобро)


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 02-Apr-2009 at 11:37
Железничкиот сообраќај кон Грција во прекин http://www.mrt.com.mk//index2.php?option=com_content&task=view&id=18187&pop=1&page=0&Itemid=27 -
http://www.mrt.com.mk//index2.php?option=com_content&task=emailform&id=18187&itemid=27 -
четврток, 02 април 2009

zeleznicaMеѓународниот железнички сообраќај кон Грција денеска е во прекин поради 24-часовниот генерален штрајк во кој учествуваат и грчките железничари.

Како што информираат од „Македонски железници - Транспорт АД Скопје, на територијата на Грција нема да бидат примени патничките возови што сообраќаат на релација Белград-Скопје-Солун и обратно. Возовите 334/335 и 336/337 кои сообраќаат на реалција Солун-Белград-Солун своето патување ќе го завршуваат и почнуваат во Гевгелија, наместо на железничката станица Солун, а патниците ќе бидат превезени со автобус до Солун. 

Се најавува дека железничкиот меѓународен сообраќај од и до Грција ќе се нормализира утре.

Главните синдикални организации во Грција, денеска организираат 24-часовен штрајк во кој учествуваат вработените во државниот и приватниот сектор, во банките, транспортот и новинарите.

Штрајкот е организиран како израз на незадоволство од бранот отпуштања, што произлезе од светската финансиска криза и владините реформи, од промените во системот за пензиско осигурување и од политиката на кабинетот на премиерот Костас Караманлис.

http://www.mrt.com.mk/ - http://www.mrt.com.mk/


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 06-May-2009 at 17:35
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=550&PID=37759#37759 - http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=550&PID=37759#37759

Грчките железници годишно имаат 230 дена штрајковни ограничувања
Не, ова не е нормално! Дали ние барем се обидуваме да истераме правда за ова, затоа што не верувам дека било која меѓународна инстанца би поверувала во вакви штрајкови...


Како што дознаваме, токму доизградбата на пругата кон Бугарија е клучниот проект на „МЖ-инфраструктура“, кој треба да се официјализира до крајот на неделава.


Eeek2

Ова вистина ли е? Дали е можно дека конечно го дочекавме тој ден???



Posted By: lslcrew
Date Posted: 06-May-2009 at 17:40
Originally posted by Cloverstack

Грчките железници годишно имаат 230 дена штрајковни ограничувања
Не, ова не е нормално! Дали ние барем се обидуваме да истераме правда за ова, затоа што не верувам дека било која меѓународна инстанца би поверувала во вакви штрајкови...


Правда дефинитфно треба да се тера! И тоа не сами, него заедно со другите загрозени железници од регионов (на пример ЖС или некои други) пошто вака големи загуби за нанесуваат и на стопанставата и на железниците. Но секаков дополнителен судски процес би значел политички потрес и покрај онака ладните односи. А од друга страна ситуацијава остава простор да се протолкува како едно тивко ембарго. Него на страна политикиве, мене ме занима како воопшто грчките железници успеваат да опстојат и како досега не банкротирале со толку неработење?!


Posted By: гитардемон
Date Posted: 06-May-2009 at 17:52
Originally posted by Cloverstack

Грчките железници годишно имаат 230 дена штрајковни ограничувања

Не, ова не е нормално! Дали ние барем се обидуваме да истераме правда за ова, затоа што не верувам дека било која меѓународна инстанца би поверувала во вакви штрајкови...


Луѓе, верувајте ме и мене, едноставно си ги бараат секој втор ден правата LOL Од лично искуство ви кажувам нема никаква врска со нас ова. Нема транспорт ни кон другите градови во Грција, и не работат пристаништата. Истото важи и да е бугарски возот, и да е турски и било каков.



-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 06-May-2009 at 23:30
@ lslcrew
Ние се глупираме со тотално бесполезни и непотребни работи кои во овој момент сите освен нас ги толкуваат како провокации, а ваму викаш треба да се воздржиме и да молчиме за нешто што ни нанесува огромна штета, а за што имаме целосен легитимитет да бараме правда??? Не верувам дека било кој освен грците тоа би го протолкувал како провокација, а грчките толкувања ионака не менуваат ништо - што и да правиме тие исто ќе си толкуваат и ако не превземеме нешто исто ќе си тераат и понатака. Ако веќе изигруваме дипломати, воздржаност и тактичност требаше да покажеме за други работи, никако за ова!


@ гитардемон
230 дена човече... тоа не е ни секој втор туку на секои 3 дена да има 2 дена штрајк. Чудни некои штрајкови... не знам како не пропаднаа до сега, освен ако не се тоа селективни штрајкови.
Да не се залажуваме, колку и да штрајкуваат грците (а точно е дека многу штрајкуваат), но вакви бројки за гинис откриваат и друга агенда. Па еве дури и да немало никаква друга агенда мислам дека брзо мора да превземеме нешто (подолгорочно се знае - К8), од алармирање на меѓународни субјекти до тужби и барања за обештетување, затоа што нашата неактивност само оди во прилог на ова тивко ембарго кое не гуши. Уствари кога не сум запознаен со детали ај да не солам памет кои точно чекори треба да се превземат... кој е надлежен нека си брка работа и нека наоѓа начини, ама некако мораме да се избориме против оваа грчка пракса, па макар нивната мотивација и да немала врска со нас! Со скрстени раце не смее да стоиме!


Posted By: lslcrew
Date Posted: 07-May-2009 at 01:59
Тужба за закочувањето на транспортот ќе биде потполно легитимна, без разлика кај каго ќе се протолкува. А би била поиздржана доколку неколку држави во пакет застанат зад нејзе, а така остава и помалку простор да биде намерно погрешно протолкувана, а воедно и добива на тежина.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 07-May-2009 at 02:44
Да се надополнам. Во конкретниов случај не ја познавам баш ситуацијата во Грција и кое уствари од претпријатијата штрајкува. дали сите трабспортни?! Дали инфраструктура или па што знам каква им е нив организацијата. Но јас колку што се знам, секоја држава без излез на море има право по меѓународно право да добие бесплатен излез на море и пристаниште до 10000 метри квадратни на најблиското море. Ова ми е енкој податок останат, мислам дека по географија уште у основно гоп имам чуено, дали е шпекулација или не незнам. Но доколку е така незнам зашто Македонија не го користи ваквото право и доколку го користи зашто Македонија не би исоновала фирма во Грција доколкуГрција има либерализиран транспорт па да се јави транспортно претпријатие во сопственост на ПГДМ (Roll%20eyesфиром (РМ)) кое нема да ги почитува штрајковите на нивните колеги од другите транспортни претпријатија и да оперира слободно. Кој е позапознаен со грчкото законодавство ако може да ми каже колку реално постои ваква можност?!


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 07-May-2009 at 03:38
Originally posted by lslcrew

Но јас колку што се знам, секоја држава без излез на море има право по меѓународно право да добие бесплатен излез на море и пристаниште до 10000 метри квадратни на најблиското море.

Нормално не бесплатен туку не смеат да ти наметнуваат дополнителни давачки вон оние комерцијалните. А за она со пристаниште до 10000m^2 не најдов ништо, а и малце нелогично звучи. Има оставено можност да се договориш за слободни зони и слично ама нема обврска.

Но членот 130 е прилично интересен од аспект на муабетот со „штрајковите“

United Nations Convention on the Law of the Sea
http://www.un.org/Depts/los/convention_agreements/texts/unclos/closindx.htm - http://www.un.org/Depts/los/convention_agreements/texts/unclos/closindx.htm

PART X

RIGHT OF ACCESS OF LAND-LOCKED

STATES TO AND FROM THE SEA

AND FREEDOM OF TRANSIT


Article124

Use of terms

1. For the purposes of this Convention:

(a) "land-locked State" means a State which has no sea-coast;

(b) "transit State" means a State, with or without a sea-coast, situated between a land-locked State and the sea, through whose territory traffic in transit passes;

(c) "traffic in transit" means transit of persons, baggage, goods and means of transport across the territory of one or more transit States, when the passage across such territory, with or without trans-shipment, warehousing, breaking bulk or change in the mode of transport, is only a portion of a complete journey which begins or terminates within the territory of the land-locked State;

(d) "means of transport" means:

(i) railway rolling stock, sea, lake and river craft and road vehicles;

(ii) where local conditions so require, porters and pack animals.

2. Land-locked States and transit States may, by agreement between them, include as means of transport pipelines and gas lines and means of transport other than those included in paragraph 1.

Article125

Right of access to and from the sea and freedom of transit

1. Land-locked States shall have the right of access to and from the sea for the purpose of exercising the rights provided for in this Convention including those relating to the freedom of the high seas and the common heritage of mankind. To this end, land-locked States shall enjoy freedom of transit through the territory of transit States by all means of transport.

2. The terms and modalities for exercising freedom of transit shall be agreed between the land-locked States and transit States concerned through bilateral, subregional or regional agreements.

3. Transit States, in the exercise of their full sovereignty over their territory, shall have the right to take all measures necessary to ensure that the rights and facilities provided for in this Part for land-locked States shall in no way infringe their legitimate interests.

Article126

Exclusion of application of the most-favoured-nation clause

The provisions of this Convention, as well as special agreements relating to the exercise of the right of access to and from the sea, establishing rights and facilities on account of the special geographical position of land-locked States, are excluded from the application of the most-favoured-nation clause.

Article127

Customs duties, taxes and other charges

1. Traffic in transit shall not be subject to any customs duties, taxes or other charges except charges levied for specific services rendered in connection with such traffic.

2. Means of transport in transit and other facilities provided for and used by land-locked States shall not be subject to taxes or charges higher than those levied for the use of means of transport of the transit State.

Article128

Free zones and other customs facilities

For the convenience of traffic in transit, free zones or other customs facilities may be provided at the ports of entry and exit in the transit States, by agreement between those States and the land-locked States.

Article129

Cooperation in the construction and improvement of means of transport

Where there are no means of transport in transit States to give effect to the freedom of transit or where the existing means, including the port installations and equipment, are inadequate in any respect, the transit States and land-locked States concerned may cooperate in constructing or improving them.

Article130

Measures to avoid or eliminate delays

or other difficulties of a technical nature in traffic in transit

1. Transit States shall take all appropriate measures to avoid delays or other difficulties of a technical nature in traffic in transit.

2. Should such delays or difficulties occur, the competent authorities of the transit States and land-locked States concerned shall cooperate towards their expeditious elimination.

Article131

Equal treatment in maritime ports

Ships flying the flag of land-locked States shall enjoy treatment equal to that accorded to other foreign ships in maritime ports.

Article132

Grant of greater transit facilities

This Convention does not entail in any way the withdrawal of transit facilities which are greater than those provided for in this Convention and which are agreed between States Parties to this Convention or granted by a State Party. This Convention also does not preclude such grant of greater facilities in the future.




Posted By: lslcrew
Date Posted: 07-May-2009 at 10:16
Е сега колку ние ги користиме овие бенефиции е прашање?! Вероватно со онаа флота наша што се најави, вероватно ќе се заангажираме повеќе околу ова прашање.

Е сега поставив погоре прашање околу грчкиот модел на отганизација на железницата и колкава е можноста Македонија да се јави како основач на претпријатие во соседна Грција?!


Posted By: BOJAN
Date Posted: 07-May-2009 at 10:23
Мислам дека не се работи само за штрајк на грчките железничари, туку и за вработените во солунското пристаниште, па и за вработените од царината и граничната служба. Кој и да штрајкува, товарниот сообраќај кон Македонија се блокира, така што овие 230 денови треба внимателно да се испитаат дали се единствено од грчките железничари.
Исто така, треба да се има на ум дека во Грција се мноооогу силни синдикатите, а штрајковите се буквално секојдневна ситуација во сите делови од земјата. Во тој поглед Грција е понапред дури и од Франција и Италија!


Posted By: гитардемон
Date Posted: 29-May-2009 at 18:38

Блокада на железничкиот сообраќај во Македонија

http://a1.com.mk/vesti/novinar-email.asp?NovinarID=96&VestID=109297 - Александар Момировски http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=109297#komentari - Коментари (0)    
29.05.2009 19:11
 

 

Попладнево возовите престанаа да сообраќаат, откако дел од вработените во јавното претпријатие за инфраструктура запреа со работа лути оти им доцнат априлските плати.

Според информации на А1, до блокадата дошло откако вработените во инфраструктура дознале дека за нивните колеги од претпријатието за транспорт ќе има плата, но не и за нив.

Директорот на инфраструктура за А1 објасни дека до ваквата ситуација дошло поради револтот на вработените во неговиот оддел, но ситуацијата се решила по половина час, сообраќајот бил одблокиран откако во координација со Министерството за транспорт и врски е донесена одлука платата за април да биде исплатена за вработените во двете компании.

Според информациите на А1, блокадата почнала на двете главни железнички крстосници Скопје и Трубарево, каде вработените во инфраструктура не ги пропуштаа возовите.

Нема информации колку возови беа под блокада. Во Македонски железници во секторите транспорт и инфраструктура работат околу 3.000 лица.

Тензичната состојба се појави откако претпријатието се подели на две фирми, а се интензивираше по падот на сообраќајот предизвикан од светската финансиска криза.


http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=109297

Не сфатив што чекале досега?


-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 29-May-2009 at 21:06
[TUBE]ntZ56PfWmZg[/TUBE]

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 26-Jun-2009 at 21:54
БЛОКИРАН ЖЕЛЕЗНИЧКИОТ СООБРАЌАЈ ВО МАКЕДОНИЈА

[TUBE]F7FoK0M4e9Q[/TUBE]


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 26-Jun-2009 at 23:15

Штрајкуваат Железници - сообраќајот блокиран

http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=110615#komentari -   
26.06.2009 22:55
 

 

Блокада на железничкиот сообраќај. Доцна вечерва вработените во железницата го блокираат сообраќајот - лути оти им доцнат платите. Се пропуштаат само меѓународните возови. Останатите се блокирани.

„И покрај тоа што беше ветено дека ќе биде земена до 15-ти или до 20-ти, помина и тој рок и како што гледате, вработените не работат“, велат железничарите.

„Моментално, колку што имаме информација, само експресните, само експресните возови одат, а другите се стопирани“, додаваат.

Блокадите на железничкиот сообраќај се случуваат за кратко време едно по друго. Железничарите велат оти за да си ги земат платите што ги сработиле мора тоа да го сторат на овој начин оти веќе со месеци им доцни исплатата.

„Јас сум дошол овде за парче леб. Веќе сум задолжен во банката, 28.500 денари сум влегол во минус. И ете, доаѓам, без леб, со празни раце. Гладен човек не може да работи“, вели еден од железничарите.

„Да дојде некој претставник од Владата, лично некој министер, дали ќе биде од транспорт и врски или од финансии... инаку нема да престанеме затоа што овој проблем се влече веќе неколку месеци наназад“, бараат железничарите.

„Без пари не може да се работи. Никој не работи. Дома ни бараат децата“, протестираат.

Претставници на двете фирми во железницата беа на преговори со вработените во железничката станица Трубарево. Но не беа расположени за изјава за да објаснат зошто се случуваат ваквите проблеми во компанијата

Раководството тврди дека плата ќе земат во вторник, а причина за ситуацијата е поради намалениот обем на работа. И за нив, велат, важи законот до 15-ти во месецот да се исплатат платите, но ако треба ќе платата казна бидејќи се во незавидна ситуација. Нема доволно пари поради кризата.

Извор: А1 ТВ




-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/



Posted By: Vladimir P
Date Posted: 27-Jun-2009 at 15:59
Доцкан синојка постигнат договор, плата до вторник - ШТРАЈКОТ ПРЕКИНАТ

http://www.youtube.com/watch?v=xyxd22nLSxw">


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: lslcrew
Date Posted: 11-Mar-2010 at 12:59

Денес блокада на железничкиот сообраќај кон Грција

Железничкиот сообраќај кон Грцијан и од Грција денес ќе биде блокиран поради генерален штрајк на грчките железничари. „Македонски железници“ информираат дека меѓународните патнички возови денес ќе сообраќаат само до Гевгелија, без обезбеден трансфер за патниците до Солун.

Утре возот 336 Солун - Скопје - Белград ќе тргне од Гевгелија. За патниците од Солун до Гевгелија ќе биде обезбеден трансфер со автобус.

Најавениот грчки штрајк го парализира целиот меѓународен сообраќај. Ниту патничкиот ниту железничкиот транспорт нема да функционира кон Грција поради протестот на грчките железничари. Блокадата ги стопираше и меѓународните транспортери. Ниту бугарските ниту српските железнички транспортни компании нема да возат. Од МЖ велат дека загубите се големи. Поради исти вакви протести во последниве две години имало застој околу седум месеци или загуби од над 200 илјади евра. Оваа година досега има пет транспортни ограничувања или дваесетина дена блокирани возови.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=A2484F96E5B71C4194FB3E80FC5043E6


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 11-Mar-2010 at 14:47
Од предходната прекин на железничкиот сообрраќај 10-03-2010

[TUBE]792Pc0g4jQc[/TUBE]

Или досега за овие три години една ЕУ земја има

2008 прекин 63 пати од 213 дена
2009 прекин 13 пати од 30 дена
2010 прекин 06 пати од 16 дена товатни возови
2010 прекин 04 пати од 04 дена патнички возови

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 11-Mar-2010 at 21:15
Тони македонска роба остана блокирана во Солунското пристаниште

Блокадата на железничкиот сообраќај кон Грција македонските компании ги чини илјадници евра, што преставува дополнителен товар во услови на криза. Тони роба во 100-тици контејнери стои блокирана во пристаништето во Солун. За еден контејнер се плаќа по плус 6 евра дневно. Најголема штета трпат металните компании кои масовно ја користат железницата. Оние кои превозот го прават со камиони, се пренасочуваат кон пристаништата во Бар и Драч.
“Поради непредвидливите штрајкови добар дел од клиентите што носеа осмо мартовска роба задоцнија затоа што во февруари Грците штрајкуваа секоја недела“, вели Стевица Чарапиќ, член на групацијата на шпедитери
Шпедитерите велат и во 2009-тата 50% од компаниите се пренасочија кон Албанија и Црна гора поради тогашните протести во пристаништето во Солун, но повторно се вратиле кон Грција. Предноста е близината, што го чини транспортот многу поевтин и подобрата инфраструктура. Според пресметките грчката варијанти е поевтина од Драч и Бар за околу 150 евра по контејнер. Уште помали им се трошоците на компаниите што ја користат Железницата.
Поради грчките штрајкови само во изминатите две години македонскиот железничкиот транспорт претрпел загуба од 200 илјади евра. Железницата не работеше дури 7 месеци
11.03.2010,
http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=58446 - http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=58446

[TUBE]aiARnXmt8fA[/TUBE]

Повторно се актуелизира потребата за Коридор VIII со неговите пристаништа, а со тоа и резвој на МК а не загуба

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 19-May-2010 at 18:56
и повторно ....   

УТРЕ БЛОКАДА НА ЖЕЛЕЗНИЧКИОТ СООБРАЌАЈ КОН ГРЦИЈА
19.05.2010
Поради штрајк на Панхелистичкиот сојуз на железничарите во Грција утре меѓународните патнички возови ќе сообраќаат само до Гевгелија, од каде и ќе тргнуваат, соопшти денеска МЖ Транспорт АД Скопје. За патниците не е обезбден трансфер до и од Солун.

http://www.telma.com.mk/index.php?task=content&cat=1&rub=7&item=1207%20 - http://www.telma.com.mk/index.php?task=content&cat=1&rub=7&item=1207


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 17-Jun-2010 at 10:20
Штрајк на грчките железничари

17 јуни 2010, 09:43
Извор: Макфакс

Атина
Грчките железничари денеска одржуваат петчасовен штрајк, кој ќе влијае и на меѓународниот превоз, јавија атинските гласила.

Меѓународниот воз Скопје-Солун ќе сообраќа само до Гевгелија, а од таму патниците до Солун ќе бидат префрлени со автобуси, изјавија за Макфакс од Македонски железници.

Според возниот ред денеска има два воза за Солун. Првиот тргнува од Скопје, околу девет часот, со мало доцнење, а вториот попладне во 17 часот и 30 минути.

Освен железничарите, денеска од 11 до 15 часот работата ќе ја прекинат и вработените во градскиот транспорт, во знак на протест поради намалување на платите и планираните промени во работните односи.

Работниците во подземната железница во Грција се во 24-часовен штрајк во знак на солидарност со нивните 285 колеги, чии договори не се обновени.

http://www.makfax.com.mk/_home/home#110078 - http://www.makfax.com.mk/_home/home#110078

Веќе дигнав раце да ги бројам прекините во железничкиот сообраќај на коридор X и тоа од страна на членка на ЕУ.


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: BOJAN
Date Posted: 22-Jun-2010 at 11:06
Мислам дека е најдобро да отвориме посебна нишка за блокирањето на сообраќајот кон Грција. МЖ наместо да молчи, треба да излезе во јавност и да каже колку штета трпи од ваквите блокади и самата да не прима странски вагони додека грчките железници се во штрајк за да не плаќа пенали.
 
Блокиран железничкиот сообраќај со Грција, возовите повторно ќе стојат во Гевгелија

Скопје, 21 јуни 2010 (МИА) - Поради генерален штрајк на Панхеленистичкиот сојуз на железничарите на 22,23 и 24 јуни годинава ќе биде во прекин патничкиот сообраќај кон и од Грција, соопшти Македонски железници - Транспорт АД Скопје.

Токму затоа во овие денови меѓународните патнички возови ќе сообраќаат само до Гевгелија и ќе тргнуваат од Гевгелија.

Во овие денови, според информациите на Грчките железници, за патниците кои патуваат од Гевгелија за Солун и обратно ќе биде обезбеден трансфер со автобус.

Izvor: http://www.mia.com.mk/default.aspx?mId=34&vId=74893110&lId=1&title=%d0%9c%d0%90%d0%9a%d0%95%d0%94%d0%9e%d0%9d%d0%98%d0%88%d0%90+-+%d0%a1%d0%9e%d0%9e%d0%91%d0%a0%d0%90%d0%8c%d0%90%d0%88+%d0%98+%d0%92%d0%a0%d0%a1%d0%9a%d0%98 - http://www.mia.com.mk/default.aspx?mId=34&vId=74893110&lId=1&title=%d0%9c%d0%90%d0%9a%d0%95%d0%94%d0%9e%d0%9d%d0%98%d0%88%d0%90+-+%d0%a1%d0%9e%d0%9e%d0%91%d0%a0%d0%90%d0%8c%d0%90%d0%88+%d0%98+%d0%92%d0%a0%d0%a1%d0%9a%d0%98


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 22-Jun-2010 at 13:21
Вечерва колку знам ќе има изјава на ТВ за сталните блокади на членка на ЕУ на железничкиот сообраќај на коридор X, но за штетата тоа е веќе многу поголема анализа и статистика така да неверувам дека сега ќе искочат со бројка.

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 23-Jun-2010 at 00:16
Каменување, блокада, каменување, блок... имаш право ова веќе е премногу

Еве ја и видео веста за повторно блокада на коридор X

[TUBE]Bk1k6ba9Eu4[/TUBE]

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 24-Jun-2010 at 02:28
Originally posted by BOJAN

Мислам дека е најдобро да отвориме посебна нишка за блокирањето на сообраќајот кон Грција.

Еве издвоив нишка, за сите блокади на железничкиот сообраќај.

Некои постови се префрлени, некои копирани, а некои иако се однесуваат на темава мораше да останат во оргиналните нишки бидејќи беа премногу заплеткани во други дискусии. Во секој случај материјалов во нишкава е добар сублимат на случувањата на ова поле во изминатите повеќе од две години.

Се надевам дека новости за нишкава ќе секнат во што поскора иднина


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 24-Jun-2010 at 09:19
Одлична идеа

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 08-Jul-2010 at 11:15
Генерален штрајк во Грција
Автор: Маја Поповска
08 јули 2010, 07:51
Извор: Макфакс


Атина
Грција денеска ја очекува целосна блокада на сообраќајот поради заедничкиот штрајк на двата најголеми синдикати, против ригорозните мерки на штедење на владата.

Штрајкот ќе го прекине железничкиот сообраќај, а возовите Македонија кон Грција, ќе сообраќаат само до Гевгелија, а патниците натаму ќе се превезуваат со автобуси, соопштија од Македонски железници.

Штрајкот на вработените во државниот и приватниот сектор, се очекува да создаде големи проблеми во сообраќајот, особено во Атина, како и во авиосообраќајот, поради најавата за прекин на работата на контролорите на летање од 10 до 14 часот.

Во 24-часовниот штрајк ќе учествува и федерацијата на докерите, што ќе го блокира поморскиот сообраќај

http://www.makfax.com.mk/_home/home#111680 - http://www.makfax.com.mk/_home/home#111680


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 08-Jul-2010 at 11:23

Една вест поврзана со предходната

Солунското пристаниште се бори за македонската стока
Автор: Катарина Стојанова
07 јули 2010, 14:41
Извор: Макфакс


Скопје
Солунското пристаниште од почетокот на оваа година го зазема приоритетот кај македонските компании кои се занимаваат со бродски транспорт на стока.
И покрај бројните штрајкови и проблеми со кои се соочува Грција, во изминативе месеци трговската размена меѓу Македонија и Грција бележи нагорна линија, сметаат меѓународните шпедитeри.
Стевица Чарапиќ, претседател на групацијата на меѓународните шпедитери при Стопанската комора на денешната презентација на Солунското пристаниште пред македонските бизнисмени рече дека потребна е презентација на солунското пристаниште, бидејќи веќе неколку пристаништа конкурираат за да добијат поголем дел од македонската роба, токму поради тоа што само пред две недели беше презентирано пристаништето во Бар како можност за македонските компании за бродски транспорт на роба,
„Ниту едно регионално пристаниште нема капацитет да ја опслужи комплетно македонската роба, а да не предизвика турбуленции во поглед на навремена испорака на робата“, рече Чарапиќ
Кусото работно време на царинарниците на пристаништето, како и долгите чекања на граничните премини, бавноста и неефикасноста на царината, санитарните инспекции и останатите служби, се едни од најголемите проблеми со кои се соочуваат нашите бизнисмени.
„Она што го нуди Солунското пристаниште и што е предност е блискоста. Природниот пат на робата е секогаш најкраткиот пат, така да солунското пристаниште е во голема предност. Проблемите се штрајковите, како и кусото работно време на царинските служби. Исто така голем проблем се граничните премини“ вели Методија Сачмаровски, кој се занимава со поморски транспорт.
Македонските компании очекуваат од Солунското пристаниште ефикасна услуга и намалување на цените на услугите.
Според менаџерот на пристаништето Агелудис Стилијанос се очекува до крајот на неделава да се прецизираат попустите за одредени услуги, како што се користење на контејнерите и намалување на таксата на туристичките бродови до 20 отсто.
Според Стилијанос, она што главно го нуди пристаништето е стратегиското место и поврзаноста со европската железничка мрежа, поевтини услуги од пристаништата во регионот и безбедноста.

Тој очекува во скоро време да бидат надминати проблемите со бројните штрајкови на синдикатите и доцнењето при тргнувањето и пристигнувањето на товарните бродови.

„Имаме недостаток од персонал и затоа одредени служби не работат за време на викендите. Изгубивме една и пол година за развој на пристаништето, бидејќи го подготвувавме докот за големите бродови“ рече Стилијанос.
Тој најави и дека до крајот на годината во пристаништето ќе се отвори логистички центар со што ќе се развие трговијата и движењето на стоката.
„Солунското пристаниште треба да биде корисно за вас и да ги прифаќате неговите услуги“ - им порача Стилијанос на македонските бизнисмени.
Бизнисменот Штерјо Наков смета дека Царинските органи од двете земји треба да најдат начин да им олеснат на камионџиите при долгите чекања, особено во намалување на трошоците на чекање

http://www.makfax.com.mk/_home/home#111642 - http://www.makfax.com.mk/_home/home#111642


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 08-Jul-2010 at 14:27
Требаше да ги поклопи тешка криза за да им текне дека треба да се мисли на клиентите и дека не баш мали пари им оставаме. Ама сепак убеден сум дека ни од далеку нема да има суштински промени какви што треба да има. Влечкањето со коридорот 8 скапо го плаќаме.


Posted By: гитардемон
Date Posted: 08-Jul-2010 at 15:56
Мислам дека многу лошо ја восприемате целата ситуација. Штрајкувачите кога штрајкуваат не го прават тоа поради нас, и за наш инает, туку го прават за своите права.

Како што знаеме, Грција ги има највлијателните синдикати во Европа, па секој нивен штрајк завршува со целосна парализа те на сообраќајот, те на банкарскиот систем, те на многу други витални работи, а никој ништо не им може. Значи иако се сложувам дека навистина ни прават голема штета, мора да бидеме објективни и да прифатиме дека работниците тоа го прават од мака, не од ќеф, а ние да си користиме меѓународни инстанци за да се справуваме со тие проблеми.

Имајте исто така предвид дека станува збор за државни претпријатија (како железницата, така и пристаништата), па на вработените баш и не им е гајле дали губела пари фирмата или не. Кога ќе се приватизираат пристаништата и железниците (и откако ќе ги угаснат подметнатите пожари низ цела Грција како резултат на тоа), тогаш може да очекуваме некоја разумност.


-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 08-Jul-2010 at 17:10


Се слагам, ама згора на сите штрајкови дефинитивно имаме и дополнителни опструкции и селективност на секој ќош. Но без разлика на причините, ние треба да бидеме многу посериозни во делот каде можеме да влијаеме на работите - коридор 8. Немам зборови да ја опишам нашата несериозност...


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 08-Jul-2010 at 18:28
@гитар,
Проблемите кој ги имаат во соседната земје е ниви проблем, наш проблем е дека од тоа трпи стопанството а со тоа и секој граганин на оваја држава.

Така да имаш право

- Мислам дека многу лошо ја восприемате целата ситуација

Затоа треба да ги оспособиме нашите алтернативи, денес има најава за обнава на коридор X и доизградба на VIII, а со тоа и достап до други пристаништа.

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: гитардемон
Date Posted: 08-Jul-2010 at 19:18
Originally posted by Vladimir P

@гитар,
Проблемите кој ги имаат во соседната земје е ниви проблем, наш проблем е дека од тоа трпи стопанството а со тоа и секој граганин на оваја држава.

Така да имаш право

- Мислам дека многу лошо ја восприемате целата ситуација

Затоа треба да ги оспособиме нашите алтернативи, денес има најава за обнава на коридор X и доизградба на VIII, а со тоа и достап до други пристаништа.


Токму така. Проблемите на Грција во државните фирми си се нејзини проблеми, а ние треба да ги засукаме ракавите и да си бараме алтернатива кога гледаме дека не оди со нив, а нема ни да тргне во блиска иднина.


-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: BOJAN
Date Posted: 09-Jul-2010 at 12:06
Ние сме држава без алтернатива и држава во која не сфаќаме дека коридорите што поминуваат низ нашата држава не се без алтернатива. Коридорот 10 со ова темпо ќе остане зад Коридорот 4, а Коридорот 8 има закана од Коридорот 11 кој почнува во Темишвар а завршува во Бар и Бари.  


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 12-Sep-2010 at 17:44
Да го регистрираме и оваја штура вест во нашите весници

Штрајк во грчката железница

Во Грција втор ден штрајкуваат вработените во железницата и во градскиот транспорт поради владината програма за економски реформи и предвидената програма за приватизација на транспортните компании. Учесниците во штрајкот планираат и митинг пред Министерството за транспорт во Атина.

Синдикатите протестираат против намалувањето на државните средства доделени за јавниот транспорт, како дел од владината програма за заздравување на државната железничка компанија, чиј долг изнесува 10 милијарди евра.

Предлог-законот за реформа на грчката железничка компанија, изработен во согласност со договорот со ЕУ и со ММФ, ќе биде разгледан на седница на новиот состав на Владата. Тој предвидува значително намалување на платите и бонусите на вработените и намалување на персоналот од 6.000 на 3.600 лица.
http://www.dnevnik.com.mk/?itemID=8560F15B1A894F43966C88A08B0834EF&arc=1 - http://www.dnevnik.com.mk/?itemID=8560F15B1A894F43966C88A08B0834EF&arc=1

Štrajk Grčkih železnica skratio trasu "Hellas Express"-a
Sreda, 08. Septembar 2010.

Zbog štrajka Grčkih železnica, najavljenog za danas 8. i sutra 9. septembra od 11 do 16 časova, međunarodni voz "Hellas Express", privremeno saobraća skraćenom trasom.

"Hellas Express" koji večeras polazi iz Beograda u 21 sat i 50 minuta, saobraćaće samo do stanice Đevđelija(Gevgelija), a izostaće na deonici Đevđelija-Solun.

U povratku, ovaj međunarodni voz, koji po redu vožnje kreće iz Soluna za Beograd u 17.05 sati, neće saobraćati na relaciji Solun-Đevđelija, već će polaziti iz Đevđelije u 18.04 sati.

Putnicima ovih međunarodnih vozova biće obezbeđen autobuski prevoz na relaciji Đevđelija-Solun-Đevđelija.

http://www.zeleznicesrbije.com/system/sr-latin/home/newsplus/viewsingle/_params/newsplus_news_id/25795.html - http://www.zeleznicesrbije.com/system/sr-latin/home/newsplus/viewsingle/_params/newsplus_news_id/25795.html


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 13-Sep-2010 at 15:42
Нов штрајк на грчките железничари

понеделник, 13 септември 2010
 
Вработените во грчката државна железница ОСЕ вечерва на полноќ почнуваат 24-часовен штрајк, во знак на незадоволство поради мерките на штедење што ги најави Министерството за транспорт и инфраструктура на Грција
 

 
 
Грчките железничари штрајкуваа и минатата недела, што предизвика прекини и проблеми во одвивањето на домашниот и меѓународниот железнички транспорт.

Незадоволни од владините мерки за штедење минатата недела штрајкуваа и вработените во метрото и во градскиот автобуски превоз во грчкиот главен град. Вработените во атинскиот јавен превоз се незадоволни и од рестриктивните планови на Владата за решавање на проблемите во овој сектор кој со години работи со загуби.

Нови протести против предвидената либерализација на товарниот транспорт денеска започнаа и сопствениците на камиони и цистерни во Грција.

Стотици товарни возила се упатгија кон Атина, со намера да им ги предадат клучевите од превозните средства на органите на државната администрација. Демонстрантите сепак се согласија да не го блокираат градскиот сообраќај и своите возила да ги паркираат на места одредени од полицијата.

Претседателот на Сегрчката федерација на меѓународните превозници Апостолос Кенанидис изјави дека организацијата бара отфрлање на нацрт-законот за либерализација на транспортниот сектор.

Владата на премиерот Јоргос Папандреу соопшти дека е решена целосно да го отвори секторот на товарните превози за конкуренцијата за три години. Грчкиот министер за инфраструктура и транспорт Димитрис Репас минатата недела изјави дека нема да го прифати барањето на превозниците за воведување на 10-годишен преоден период до целосна либерализација во издавањето лиценци за товарен превози.

Мерките за либерализација на секторот се во рамките на планот за финансиско заздравување на земјата.



-------------


Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 21-Sep-2010 at 22:05
пак блокада....Thumbs%20Down


Поради блокада на железниците со Грција возовите ќе сообраќаат до Гевгелија

Поради генерален штрајк на Грчките железничари утре и задутре ќе биде во прекин железничкиот патнички сообраќај кон и од Грција.

Меѓународните патнички возови, како што соопштија Македонски железници - Tранспорт, ќе сообраќаат само до Гевгелија и ќе тргнуваат од Гевгелија.

За време на штрајкот, според информациите на Грчките железници, за патниците кои патуваат од Гевгелија за Солун и обратно ќе биде обезбеден локален трансфер.




-------------


Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 27-Sep-2010 at 21:37

Грчките штрајкови предизвикуваат штети во Македонија

понеделник, 27 септември 2010, 19:33

Грчките железничари денеска стапија во нов штрајк поради кој до среда ќе биде блокиран железничкиот сообраќај меѓу Македонија и Грција.

Железничарите се противат на плановите на грчката Влада за отпуштање на вработените во железничкиот транспорт. Од Македонски Железници - Транспорт се уште вршат анализи колкави ќе бидат загубите од честите протести на грчките железничари.

„Заради штрајкот нашиот сообраќај се одвива со потешкотии, како патничкиот, така и товарниот сообраќај. Патниците се принудени да се симнат кај граничниот премин кај Февгелија, па оттаму со автобус да продолжат кон Грција. Товарниот сообраќај ни досега не одел добро, а и сега се одвива со намален интензитет. Сето ова негативно ќе влијае на финансиската ситуација на Македонски железници“ - вели Оливер Дерковски од - МЖ - Транспорт.

Дерковски вели дека ако протестите во Грција продолжат, размислуваат да отвараат посебен центар на граничниот премин Богородица, во кој стоката што оди кон Грција ќе се претовара во камиони.


-------------


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 15-Oct-2010 at 08:12
Веќе оваја „ЕУ земја“ го претера, ќе престане ли некогаш ова !!!???

Штрајкуваат грчките железничари
14 октомври 2010
Извор: Бета

Атина
Грчките железничари денеска почнуваат еднодневен штрајк поради најавената приватизација на државната железничка компанија OSE, во рамки на владините мерки за намалување на дефицитот во државниот буџет.

Пред една седмица цела Грција беше блокирана од штрајк на администрацијата.
Службениците бараа да се повлечат мерките за штедење со кои владата сака да ја извади земјата од должничката криза.

Грција одвај избегна целосна пропаст во мај годинава под товарот на нејзините долгови. ММФ и ЕУ ја спасија земјата со финансиска помош во висина од 110 милијарди евра . За возврат, Грција мора да го намали огромниот буџетски дефицит од 13,6 проценти, поради што воведе сурови мерки за штедење, меѓу кои е намалувањето на платите на јавната администрација на пензиите и зголемување на даноците.
http://www.makfax.com.mk/#118600 - http://www.makfax.com.mk/#118600


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: lslcrew
Date Posted: 15-Oct-2010 at 14:17
Од ОСЕ (грчка железница) наместо да не замараат редовно со вакви соопштенија подобро нека пуштаат соопштенија кога не штрајкуваат, па да не фаќаат џабе простор по медиуми!


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 15-Oct-2010 at 21:12
Originally posted by lslcrew

Од ОСЕ (грчка железница) наместо да не замараат редовно со вакви соопштенија подобро нека пуштаат соопштенија кога не штрајкуваат, па да не фаќаат џабе простор по медиуми!

Одличен коментар

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: lslcrew
Date Posted: 24-Oct-2010 at 13:39
Железничкиот сообраќај кон Грција од утре во прекин

http://www.netpress.com.mk/vestiimages/78413/voz-2.jpg">

Железничкиот штрајк кон Грција од утре па до 29-ти октомври ќе биде во прекин поради генералниот штрајк на Панхеленистичкиот сојуз на железничари во Грција.

Од Македонски железници соопштуваат дека возовите ќе сообраќаат до и ќе тргнуват од Гевгелија. За време на штрајкот, за патниците од Гевгелија до Солун и во спротивниот правец ќе биде обезбеден превоз со автобуси.

http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=78413&kategorija=1


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 26-Oct-2010 at 21:28
Резултат од штрајкот на Панхеленистичкиот сојуз на железничарите

Гевгелија загушена, денес 26-10-2010





-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 28-Oct-2010 at 13:27
Четврток, 28 Октомври 2010 12:13

Откако Панхеленистичкиот сојуз на железничарите денеска го прекина генералниот штрајк што почна во понеделникот, вратен е во нормала железничкиот сообраќај од и кон Грција.

zeleznice500

Од Македонски железници АД Транспорт информираат дека возовите се движат со важечкиот меѓународен возен ред.

Поради штрајкот на грчките железничари, возовите се движеа до и тргнуваа од Гевгелија, а оттаму патниците до Солун и обратно беа транспортирани со соодветни превозни средства, односно беше обезбеден трансфер со автобус.

Штрајкот на Панхеленистичкиот сојуз на железничарите почна во понеделникот и се очекуваше да се нормализира ноќта меѓу 29 и 30 октомври.


Извор: http://www.kurir.mk/makedonija/vesti/5762-Stabilen-zeleznickiot-soobrakaj-kon-Grcija



-------------


Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 13-Dec-2010 at 14:17

Во прекин железничкиот патнички сообраќај кон и од Грција

понеделник, 13 декември 2010, 12:42

Од денеска до четврток ќе биде во прекин железничкиот патнички сообраќај кон и од Грција поради генерален штрајк на Панхеленистичкиот сојуз на железничарите.

Во овие денови, како што информираат од МЖ Транспорт, меѓународните патнички возови ќе сообраќаат до Гевгелија и ќе тргнуваат оттаму.

Во овој временски период, Грчките железници ќе обезбедат трансфер на патниците од Гевгелија до Солун и обратно.



http://vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=36&eventId=31343


-------------


Posted By: гитардемон
Date Posted: 13-Dec-2010 at 17:54
Со автобус до Солун би рекол дека е дури побрзо, потопло, и поудобно, а и многу помалку малтретирање на граничниот премин.

Значи штрајков е подобар за патничкиот сообраќај , ама за товарниот

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 13-Dec-2010 at 23:25
Владимир твоја ли беше сликава?
Во прекин железничкиот сообраќај кон и од Грција
До четврток ќе биде во прекин железничкиот патнички сообраќај кон и од Грција поради генерален штрајк на Панхеленистичкиот сојуз на железничарите. Во овие денови, како што информираат од МЖ Транспорт, меѓународните патнички возови ќе сообраќаат до Гевгелија и ќе тргнуваат оттаму. Во овој временски период Грчките железници ќе обезбедат трансфер на патниците од Гевгелија до Солун и обратно. http://vecer.com.mk/?ItemID=E64B210631B7BF429C376E152709CC85



Posted By: Vladimir P
Date Posted: 14-Dec-2010 at 09:44
Originally posted by lslcrew

Владимир твоја ли беше сликава?

Да, има земени слики и во неколку други вести, но подобро да се илустрира со овие слики неголи со некој „индиски“ возови.

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 22-Dec-2010 at 12:59
И повторно ......

22-11-2010 Железничкиот сообраќај кон Грција блокиран поради штрајк

Поради генералниот штрајк на грчките железничари, денес ќе биде блокиран меѓународниот железнички сообраќај кон Грција.

Меѓународните возови поради штрајкот ќе сообраќаат до Гевгелија и ќе тргнуваат од Гевгелија. Грчките железници ќе обезбедат трансфер на патниците од Гевгелија до Солун и обратно.

И маката на патниците





-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: гитардемон
Date Posted: 22-Dec-2010 at 15:35
Originally posted by Vladimir P


И маката на патниците


Искрено, најискрено, не е баш и мака Автобусот е навистина подобар за таа релација. Ако ништо друго патиштата врват низ поинтересна средина отколку пругата. А и јас сум љубител на патување со воз, меѓутоа за оваа делница би го претпочитал автобусот.

Башка поеколошки е, нема потреба за 30 патници цела локомотива со три вагони.

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: Goce
Date Posted: 22-Dec-2010 at 19:35
A ovoj avtobus vo cija sopstvenost e.Dali e na grckite zeleznici?


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 23-Dec-2010 at 00:05

На OSE - грчки железници

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Goce
Date Posted: 09-Jan-2011 at 16:54
Тутунарите со блокада на железничкиот сообраќај кај Гостиражни
Пеце Стефановски     Коментари (0)    


09.01.2011 16:36



Железничката пруга е под блокада веќе седум часа и туку е заглавен патничкиот воз од Скопје за Битола, кој во раните утрински часови остана тука бидејќи тутунарите од долненскиот крај, искажувајќи го своето незадоволство ја поставија блокадата, сакајќи да покажат дека немаат предадено ниту два отсто од тутунот од годинашната реколта и дека апсолутно се незадоволни од ниските цени.

Тие единствено што бараат да се постигне ланската цена и велат дека врз нивниот труд и мака и квалитетот што успеаја оваа година да го постигнат, сето тоа се девалвира и токму затоа спремни се да истрајат.

Патниците што се наоѓаа во возот, околу 14 часот го напуштија и со организиран превоз се однесени во Прилеп, меѓутоа тутунарите претходно им обезбедија вода и оброк и срдечно ги испратија.


http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=132775


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 10-Jan-2011 at 13:56
Блокада на возот i-R 4901 Скопје - Битола во станицата Гостиражни

[TUBE]UL96W_dn7c4[/TUBE]

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 19-Jan-2011 at 16:01

Меѓународните возови од и кон Солун ќе сообраќат до Гевгелија поради штрајк на грчките железници

Македонски железници Транспорт АД - Скопје денеска соопшти дека поради штрајк на грчките железници односно на Панхеленистичкиот сојуз на железничарите од 19 до 20 јануари 2011 година, ќе биде во прекин железничкиот сообраќај со Грција.

Меѓународните возови од Солун и кон Солун овие денови ќе се движат само до железничката станица Гевгелија. Грчките железници, во деновите на штрајкот, ќе обезбедат трансфер на патниците од Гевгелија до Солун и обратно.

Извор: http://sitel.com.mk/dnevnik/makedonija/megjunarodnite-vozovi-od-i-kon-solun-ke-soobrakat-do-gevgelija-poradi-shtrajk-na- - Сител


-------------


Posted By: гитардемон
Date Posted: 19-Jan-2011 at 17:36
Значи вистина е дека не го укинале возов! Ми кажаа луѓе од Гевгелија дека одат до Скопје со возот од Солун.

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 25-Jan-2011 at 20:11

http://www.kurir.mk/makedonija/vesti/16450-Zeleznickiot-soobrakaj-kon-Grcija-vo-prekin-utre-i-zadutre - Железничкиот сообраќај кон Грција во прекин утре и задутре

Вторник, 25 Јануари 2011 
http://www.facebook.com/sharer.php?u=http%3A%2F%2Fwww.kurir.mk%2Fmakedonija%2Fvesti%2F16450-Zeleznickiot-soobrakaj-kon-Grcija-vo-prekin-utre-i-zadutre&t=%D0%96%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B8%D0%BE%D1%82%20%D1%81%D0%BE%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D1%9C%D0%B0%D1%98%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%20%D0%93%D1%80%D1%86%D0%B8%D1%98%D0%B0%20%D0%B2%D0%BE%20%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%B8%D0%BD%20%D1%83%D1%82%D1%80%D0%B5%20%D0%B8%20%D0%B7%D0%B0%D0%B4%D1%83%D1%82%D1%80%D0%B5&src=sp - - -
- -

Железничкиот патнички сообраќај кон и од Грција, поради генерален штрајк на Панхеленистичкиот сојуз на железничарите, утре и задутре ќе биде во прекин.

el-soobr-240Во овие два дена меѓународните патнички возови ќе сообраќаат само до Гевгелија и ќе тргнуваат од Гевгелија, а грчките железници, во овој временски период, ќе обезбедат трансфер на патниците од Гевгелија до Солун и обратно.


Извор: http://www.kurir.mk/makedonija/vesti/16450-Zeleznickiot-soobrakaj-kon-Grcija-vo-prekin-utre-i-zadutre - Курир



-------------


Posted By: гитардемон
Date Posted: 25-Jan-2011 at 20:39
Епа моќта на синдикатите во една држава е нож со две острици. Кај нас немаат синдикатите никаков глас, им се сере кој ќе стигне на глава на работниците, додека пак овие од толку права не знаат што да направат.

Најчесто штрајковите во железницата се поради тоа што штрајкува ΓΣΕΕ - генерален сојуз на работниците на Грција, па и железничарите како членови на тој сојуз штрајкуваат. После имаат сојуз на вработените во јавниот сектор, кој исто така кога штрајкува прави генерален штрајк, а железниците се нормално државни - јавен сектор. После имаат сојуз на железничарите, кој си организира посебни штрајкови, па секој отсек од железницата си има сојуз - ете сега ќе штрајкувале тие од отсекот за влеча - додека пред некој ден беа општо сите железничари. Пред тоа беа сите вработени во јавниот сектор. Секој дел посебен синдикат, посебен штрајк, случајно или не сите компании имаат работници во барем 3 синдикати.

Јас само се прашувам кога нашите ќе соберат храброст да си побараат макар и најосновни права, за разлика од Грците што се бунат зошто им ги укинале бонусите за „познавање на работа со компјутер“, „носење плик во друга канцеларија“ и „навремено доаѓање на работа“ (ова се вистински бонуси што ги добиваат), и зошто 14-тата плата е укината, и не добиваат по 300 евра бонус за Божиќ и Велигден.

А нашите, само да се молат дека нема специјалистот по хидромелиорација кој е во даден момент директор на МЖ нема да ги избрка бидејќи немаат CV како онаа што аплицираше за градинка: „сум присуствувала на 15 партиски собири, 10 години имам партиска книшка, се имам сретнато со премиерот два пати, итн.“

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: Andrej_LJ
Date Posted: 25-Jan-2011 at 21:11
Тоа си е нивен внатрешен проблем, како и наш. Секоја држава си ги решава проблемите околу социалната политика според свој споствен модел. Не велам дека ние процветавме, кај нас во железниците е нужна итна реорганизација од корен, но тоа не значи дека заради нивната внатрешна одлука треба да нанесуваат директни штети на соседите. Претераа, ова се случува многу често и на многу долг рок. Ние и Бугарија треба заедно да ги скапеме од судови и оштети, но навистина не ми е јасно зошто не го правиме?! И сето ова ја истакнува потребата за што поскорешно завршување на линијата кон Девебарир/Гјуешево!

-------------
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте


Posted By: гитардемон
Date Posted: 25-Jan-2011 at 22:31
Муабетот ми беше додека грчките железничари се тепаат зошто им укинале секакви бесмислени додатоци, нашите железничари не смеат ни да зуцнат зошто ни основните работи не им се обезбедени. Баш затоа ни треба реорганизација, ама не само на железниците, на цела држава. Ама нема врска, ќе дојде и на тоа редот.

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 14-Oct-2011 at 19:54
Целосен застој на железничкиот товарниот сообраќај кон Грција.

... Целосен застој настапи и во железничкиот транспорт. Грчката железница во дописот до Македонска железница го најавила застојот на прием на возови од Македонија за периодот од 18 до 24 октомври, поради штрајк на царинските работници, но оставила простор за прием на возови кои ќе бидат соодветно картирани до 21 октомври.

- Наспроти најавите денеска воз со 19 вагони натоварен со лим од „Мак стил“, со регулирани превозни документи за картирање на стоката два дена пред да настапи штрајкот, утрово иако замина до Идомени, беше вратен назад, изјави раководителот на Железничката станица во Гевгелија Драган Младеновски.

извор: MIA http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=87608702&lId=1 - http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=87608702&lId=1


Дефинитивно дојде време државата да го почне коридор 8,
со оваја јужна квази држава веќе неможеме да рачунаме ни трговија со семки


-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 28-Jul-2012 at 18:59

Грција ненајавено го прекина железничкиот сообраќај со Македонија

Следните 10 дена во прекин ќе биде железничкиот сообраќај меѓу Македонија и Грција, известија Грчките Железници.

илустрација



Известување од Грција добиле и македонските гранични служби дека меѓудржавниот железнички сообраќај ќе биде во прекин, но не е соопштена причината за прекинот.


Сезонската линија Скопје- Солун- Скопје е единствената патничка линија, а денешната композиција била сопрена на границата додека патниците биле префрлени со автобус до Солун.



-------------


Posted By: stef4o
Date Posted: 01-Nov-2021 at 18:14
Возовите стојат, машиновозачите никој не ги викнал на разговор?!

Од утрово, во целосен прекин е патничкиот и товарен железнички сообраќај. Машинскиот персонал бојкотира, а досега никој, ниту од раководството на МЖ – Транспорт, ниту од Министерството за транспорт и врски не ги повикал на средба. Вработените во МЖ Транспорт ги запреа возовите затоа што не го земале вториот дел од септемвриската плата.

– Ниту некој не повика, ниту пак сакаме средба. Ние си ги сакаме парите за сработеното. Додека платата не ни легне на сметка, ние не возиме. Кога ќе ги добиеме парите веднаш, за 30 минути, возовите ќе тргнат согласно возниот ред –изјави за „Слободен печат Душко Чакаровски,претставник на машинскиот пероснал.

Тој потенцираше дека наредниот месец, уште од сега информираат дека ако плата за октомври не добијат до 25 ноември, на 26 ноември во 7 часот ќе го запрат железничкиот сообраќај.

Ние тука сме дојдени за работа и за плата. Се друго е прашање на менаџмент, компанијата си има менаџери и тие нека се грижат за тоа во каква состојба е машинскиот парк, дали има локомотиви и тие се одговрни да ни обезбедат работа – револтирано вели Чакаровски.

https://www.slobodenpecat.mk/vozovite-stojat-mashinovozachite-nikoj-ne-gi-viknal-na-razgovor/ - https://www.slobodenpecat.mk/vozovite-stojat-mashinovozachite-nikoj-ne-gi-viknal-na-razgovor/



Print Page | Close Window