Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
Post Reply | Page <1 2728293031 60> |
Author | ||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #561 Posted: 08-Jul-2011 at 20:58 | |
|
||
Superman
Senior Member Joined: 08-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 154 |
Quote Reply #562 Posted: 08-Jul-2011 at 23:01 | |
Општинска обврзница + дотација од буџет + ИПА фондови + приватен инвеститор кој би имал одреден процент од новата компанија. |
||
The One Whose Name Cannot Be Spoken...
|
||
nylon
Senior Member Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
Quote Reply #563 Posted: 08-Jul-2011 at 23:22 | |
Kakvo metro? Nema potreba od metro. Prvo Skopje ne e gusto naselen, odnosno nema nabieni naselbi, pa duri nema takvi mesta ni vo centarot. Ima dovolno zeleni i neiskoristeni povrsini, mnogu siroki bulevari vo sporedba so brojot na zitelite, sto znaci deka ima mesto za trasa na zemja ili nad zemja. Monorail mislam deka e mnogu skapo, ako ne i poskapo od metro, no LRT ili nekoja modifikacija koja na delovi ke bide na emja, na delovi nad zemja na stolbovi, a vo centarot pod zemja mislam deka bi bilo idealno, sekako spored moite laicki i 'od oko' razmisluvanja. Ima mnogu modifikacii pomegju ttramvaj i voz, taka sto moze da se odbere najdobrata. Mislam deka ne e potrebna brzina pogolena od 90km/h i rastojanie pomegju stanicite od 500-700 metri.
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #564 Posted: 08-Jul-2011 at 23:26 | |
"Superman", najdobronamerno ti velam da se simnes od oblacite. Ova zvuci mnogu ubavo na hartija, no znaj deka e nevozmozno da stane realnost... Ednostavno, nema pari. Toa e isto kako da zboruvas za makedonska prosecna plata od 1.500 evra!
|
||
vlatko.mk
Senior Member Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
Quote Reply #565 Posted: 10-Jul-2011 at 00:59 | |
Според мене наместо да се занесувавме со трамваи и некакви си двокатни ретро згора на тоа и уникатни автобуси (чија цена и одржување се надвор од здрав разум) требаше да си направиме тролебуска мрежа и да набавиме одреден број тролебуси за централното градско подрачје и линиите кои се движат по главние сообраќајници - зошто тролејбуси:
- многукратно ПОЕФТИНО - НЕМА ЗАГАДУВАЊЕ - НЕМА БУЧАВА - НЕМА ПОТРЕБА ОД КОПАЊЕ Наместо 200 двокатни двеста ЛАЗ тролебуси Edited by vlatko.mk - 10-Jul-2011 at 01:00 |
||
Tuvok
Senior Member Joined: 20-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 173 |
Quote Reply #566 Posted: 10-Jul-2011 at 15:02 | |
Што се расфрлате со бројки паушално кога никој навистина не знае колку би чинело да се изгарди метро или монораил низ Скопје. Како прво терените во сите граодви не се исти (особено тоа е важно за изградба на метро). Друга работа и да имаме да дадееме и 200 милиони евра дали е воопшто економски исплатливо тоа да се изгради. За колку време ќе се врати таа инвестиција ? Да на Скопје му треба можеби алтернативен јавен превоз но сепак далеку сме од тоа тоа да биде метро. Можеби само еден минимален дела подземен, сепак LRT ни е најблиската варијанта.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #567 Posted: 13-Jul-2011 at 23:41 | |
@ vlatko.mk
За глупоста што ја направивме со ретро-двокатните автобуси потполно ќе се сложам со тебе. Но не и за тролејбусот. Потребите на овој град не може да се подмират само со тролејбус. Тролејбусот во однос на капацитетот е на исто рамниште со автобусите, а во градов има линии кои изискуваат шински јавен превоз. Табелите подолу беа веќе постирани на форумов, но нема штета да се потсетиме. Скопје мора да го направи следниот чекор. ЛРТ, брз трамвај, лесна железница, не е битно како ќе го крстиме, знаеме сите отприлика како треба да изгледа. За ЛРТ мора да се најдат пари во блиска иднина, се надевам дека нашиве недоделкани власти ќе го сфатат барем тоа, бидејќи е јасно како ден! А тролејбусот може да биде комплементарен и на одредени линии внатре во градот да ги замени автобусите. Но во догледно време сигурно ќе влезат во широка употреба електрични возила и автобуси, па дали е исплатливо сега во 2011 допрва да размислуваме за тролејбус, којзнае. А пруга си е пруга... |
||
vlatko.mk
Senior Member Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
Quote Reply #568 Posted: 14-Jul-2011 at 23:32 | |
И јас мислам дека неопходна е побрза изградба на ЛРТ и тоа многу наскоро - бидејќи така може да се забрза и подобри јавниот превоз.
Идејата за тролејбусот ми беше само како замена за дел од двокатните автобуси со цел да се заштеди на финансии и да се овозможи намалување на штетните издувни гасови барем во централното градско подрачје. Секако тролејбуска линија е изводлива само на некои сообраќајници - а во однос на новите (електрични) возила сметам дека ќе поминат минимум 20 години до нивнаа економска оправданост за користење. Тие пред се неможат да се користат за јавен превоз поради лимитираноста на километражата. Од табеливе што ги гледам можам да се уверам дека дури и Градско Приградска железница за Скопје е оправдан проект - за ова потребни се само неколку современи шински возила и волја на надлежните Еве 3 линии кои се економски исплатливи и оправдани (особено 1 и 2) 1. Драчево/Долно лисиче , лисиче , киселавода/аеродром, транспортен центар 2. Миладиновци, Аеродром Скопје*, Илинден, Хиподром, Автокоманда, Транспортен центар 3. Ѓорче, Бардовци, Визбегово, Бутел, Железара, Автокоманда, Транспортен центар * Потребно е да се поврзе Аероромот со желзница - или алтернатива би била (до изградбата) превоз на патниците со градски автобус до железничката станица (која би се изградила). Edited by vlatko.mk - 14-Jul-2011 at 23:33 |
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #569 Posted: 22-Jul-2011 at 21:45 | |
Мало потсетување:
Цела 2011 година треба да се прави студија за изградбата на трамвајската мрежа, како и за концесија на истата, што навистина не им го разбирам, изработување на студија за концесија на нешто што сеуште не е изградено, што во моментов не постои. Монораил ќе биде изводливо кога буџетот на град Скопје ќе изнесува барем половина милијарда евра, а во моментов буџетот на цела Република Македонија изнесува речиси 3 милијарди евра, така да монораил во моментов не доаѓа во предвид. Тролејбус, дефинитивно треба, не може низ цел град, тоа е факт, но таму каде што може, особено таму каде што се најголемите гужви, како Рекорд и Битпазар, дефинитивно треба да има тролејбус. А за LRT и да сакам не можам да коментирам бидејќи ништо не е претставено пред јавноста за да коментирање. |
||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3651 |
Quote Reply #570 Posted: 22-Aug-2011 at 00:40 | |
|
||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3651 |
Quote Reply #571 Posted: 22-Aug-2011 at 13:41 | |
ако во блиска иднина поскапува горивото, Скопје се шири кон скопско поле, а ТИРЗ и Аеродромот го зголемат обемот на проток на луѓе (иако во моментов нема потреба) од градот можеле да нарачаат компаративна анализа и за оформување односно докомплетирање на брза градска железница[1] најверојатно пред нарачката за студија на Коце, Трифун размислувал за ваква комбинација класичен трамвај+лрт[2] Edited by Max - 26-Aug-2011 at 21:11 |
||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3651 |
Quote Reply #572 Posted: 22-Aug-2011 at 22:54 | |
Tram-train#Europe јапонска варијанта[1][2][3] максимална брзина 88, на видеово 65 km/h лесна железница во метрополава може да се адаптира и булеварски, но дефинитивно не е ефтин избор! евентуално доколку не е исплатлив или нема простор за LRT-то по средишниот дел од булеварите, може да се размислува за LRT по насипите на вардар[1][2]... во предвид треба да се земе можност и за точаци[1][2][3][4][5]...
Edited by Max - 26-Aug-2011 at 21:35 |
||
mr bombastic
Senior Member Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
Quote Reply #573 Posted: 23-Aug-2011 at 02:45 | |
|
||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3651 |
Quote Reply #574 Posted: 27-Aug-2011 at 00:21 | |
How to Review a Rail Project - http://www.ti.org/howtoreviewrail.html There is no “cheap fix” - http://www.lrta.org/lrtasub.html#calcback според линковиве, за скопје не е LRT, освен ако таквиот систем ја користи постојната градска пруга(која би се докомплетирала) а и истиот би бил конекција и до аеродромот... наместо булеварско лрт, поисплатливо е парите да се фрлат за клучки по раскрсниците во голем ринг[1] и заокружување на урбаните автопати[2], но за наш стандард најлогично е по булеварите да се трасираат експресни автобуски ленти[3]... LRT vs BRT http://www.lightrailnow.org/facts/fa_brt_2006-08a.htm |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #575 Posted: 27-Aug-2011 at 02:11 | |
А она со клучките во Голем Ринг... Клучки се супер работа, ама освен оние кои горе-доле се предвидени во ГУП-от, клучки во центар многу тешко и неспретно се сместуваат и многу поскапо чинат доколку ад-хок се вметнуваат. Исто така, некаква опсежна конверзија крстосници->клучки во Голем Ринг (а вон предвиденото во ГУП-от), дури и да беше реално изводлива, пре би го поткопале јавниот превоз отколку што би решила проблеми. Дали сакаме акцент да ставиме на развиен и одржлив јавен превоз или сакаме амерички концепт со екстремно хипертрофирана патна мрежа? Вториов концепт се покажа како промашување дури и во Америка, а тие имаат неспоредливо повеќе простор и пари од нас. Edited by Cloverstack - 27-Aug-2011 at 02:13 |
||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3651 |
Quote Reply #576 Posted: 27-Aug-2011 at 04:18 | |
линкот lrt vs brt е повеќе иронија за тоа колку можат да бидат пристрастни промоторите (лоби групите), реално освен визуелна атрактивност, која чини многу за нивни а не па за наши услови, lrt во однос brt опцијата нема особени транспортни предности... кој и систем да се имплементира чини пари, тука не врши работа сама локалната власт, тука е потребно сеопфатна студија за ГУПот зад која ќе застане цела научна јавност во земјава, а финансиски ваквиот проект во голем дел би паднал на товар на централната власт како регионален а не локален проект... концесионер тешко се наоѓа за автопатите, за лрт уште потешко, можеби трамвај да но не и лрт, така да булеварски шински сообраќај може да имаме но со сите тие раскрсници попат тоа ќе биде класичен трамвај... |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #577 Posted: 27-Aug-2011 at 05:01 | |
|
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #578 Posted: 29-Aug-2011 at 00:00 | |
BRT како алтернатива на LRT ???
Може BRT како усовршување на сегашниот автобуски превоз во Скопје, но LRT е повеќе од неопходен. BRT како алтернатива на LRT ќе можевме да го разгледуваме пред моментот кога бројот на жители на Скопје надмина 500.000, до тогаш беше изводливо BRT да биде искористен како алтернатива на LRT, но сега кога ги имаме над 800.000 жители, а тука не спаѓаат студентите, средношколците, како и привремените работници кои доаѓаат надвор од градот, LRT е повеќе од потреба, со ненормалното и пред се неприродното растење на бројот на жители на Скопје, прашање на време е додека да LRT од потреба премине во услов не за нормален, туку за речиси нормален сообраќај во Скопје. Edited by Dexter26 - 29-Aug-2011 at 15:44 |
||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3651 |
Quote Reply #579 Posted: 30-Aug-2011 at 19:51 | |
како што напоменав, булеварското LRT за нас е визуелна атрактивност која ќе чини многу, во идеални услови дупло во однос на BRT систем http://en.wikipedia.org/wiki/Bus_rapid_transit#Cost по инерција, lrt-то би имало дупло поскапи билети во однос на brt-то, така да освен за брза градска железница(лрт во кое ќе вложи средства државата заради тирз и аеродромот) како град немаме ни потреба ни економски капацитет за изолирано булеварско решение[1][2] патем еве дополнително добра поента http://www.youtube.com/watch?v=UZl1N6bTp_M&t=2m50s покрај горивото можеби единствен изговор според мене е одржувањето, делува поскапо кај brt-то, но можат да се најдат и други[3] сепак сите предности кои во западниот свет се истакнуваат про lrt-то кај нас неможат да наидат на ист сооднос заради реалната економија, но особено што градот немајќи средства за ваков проект верува дека надворешен инвеститор би се нафатил на концесиски договор Edited by Max - 31-Aug-2011 at 00:14 |
||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3651 |
Quote Reply #580 Posted: 31-Aug-2011 at 19:30 | |
но има и друг пристап освен концесискиот, оној кој го тераше Трифун за неповратен или поволен заем од еу фондовите[1][2] најверојатно во постојната физибилитка и ваква опција би се разгледувала, но и на поклон да ни дадат lrt сметам дека интеграција на таквиот систем како двонасочно булеварско решение е непрактична опција... доколку се обезбедат средства или инвеститор, можеби најпрактична комбинација е lrt-то да оди булеварски како еднонасочно во правец исток-запад (фактор густина на население), а назад запад-исток по јужниот насип на вардар, со што би се поврзале сите спортски терени и комерцијални објекти кои гравитираат околу вардар, единствено правците би се поврзале двонасочно под плоштад... со ваква комбинација би се ослободил простор и за реактивирање на жолтата лента која би служела како булеварско brt но на трета а не на прва лента[1][2]
|
||
Post Reply | Page <1 2728293031 60> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |