build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопска обиколница [A2/A4]

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 24>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 23-Jun-2009 at 17:02
Originally posted by Cloverstack

Тракторот не го примети понатака?  Wallbash

Иначе од застанатите возила фала богу најголем број ми изгледаа како да се заради работите што се одвиваат.


Не заебавај? Го видов, ама мислев дека е од градежниците... Лом! Ај добро, можеби кога ќе почне да се вози со 120 и кога ќе има густ сообраќај, ќе им текне дека е страшно таму со трактор и велосипед. Инаку паметно е што е забрзан и што е со музика, да беше во нормално време и со бучава од моторот немаше да го гледам Мило ми е што го гледав, навистина е убава обиколницата. Да видиме само како ќе се покажи асфалтот.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 23-Jun-2009 at 16:50
конечно без премногу помпа да помине нешто вака сегментарно кај нас, можеби бидејќи грци беа изведувачи
Македон блиску си бил со шутка зошто главно потегот е познат како Шутка и Топаана, а тоа пластичарската улица е меѓу битпазар и серава а на нив се надоврзува Топаана
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 23-Jun-2009 at 16:38
Заборавив да спомнам - клипот е забрзан х3
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 23-Jun-2009 at 16:17
Тракторот не го примети понатака?  Wallbash

Иначе од застанатите возила фала богу најголем број ми изгледаа како да се заради работите што се одвиваат.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 23-Jun-2009 at 16:11
Велосипедистот на 0:46 Bash Сигурно не беше работник. И што е финтата со толку застанати возила во третата накај четвртата минутиа? Сите се работници, или? Супер клип инаку
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 23-Jun-2009 at 15:25
Обиколницата е пуштена за сообраќај, но за жал сеуште се работи на бројни локации Roll%20eyes

Највеќе ми избоде очи ова: пред да го снимам клипов, на одење накај Ѓорче кај Стопански Двор, на другата страна забележав беа затворени две ленти, се работеше нешто покрупно... После видов дека цел тој дел е изразито вдлабнат и дека ставале нов асфалт, но сепак не е решен проблемот - вдлабнатината останува прилично длабока и непријатна. Дури и на клипов се приметува (0:50), иако поминав по третата лента. Овој сегмент верувам знаете го градеше Терна.

Инаку кај Стенковец не се тргнати ни старите привремени знаци од времето кога другиот сегмент не беше отворен. Македонски јавашлук  Wallbash

Еве го клипот. Сообраќајот е мизерен, веројатно ќе треба недела-две за да живне работата.



Северна обиколница Скопје

Skopje Northern Bypass


Edited by Cloverstack - 25-Jun-2009 at 15:26
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 23-Jun-2009 at 11:34

Обиколницата отворена по седум години изградба

Вчера конечно завршија градежните работи на обиколниот автопат околу Скопје, дел од коридорот 8, со кој им се овозможува на возачите да не поминуваат низ густиот градски сообраќај за да патуваат од Тетово кон Куманово и обратно

%20
Скопската обиколница од вчера е целосно пуштена во функција, со што возачите кои патуваат до влезот на градот кај Петровец кон Тетово нема да мора да сообраќаат низ градските улици. Ова значи конечно завршување на градежните работи и крај на пробивањата на роковите за изградба. Откако во јуни 2002 година беше потпишан договорот со домашната фирма „Гранит“ за почеток на изградбата на првата делница од Хиподром до Оризари, конечно завршија градежните работи и пробивањата на роковите. За изградба на делницата од Оризари до Сарај во јуни 2005 година беше избрана грчката фирма „Терна“, која се обврза да ја заврши за 36 месеци.

Премиерот Никола Груевски, директорката на Агенцијата за државни патишта Наташа Валкановска и министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиевски вчера на клучката кај Хиподром ја пресекоа лентата на делницата од Хиподром до Оризари, со што се пушти во употреба целата обиколница долга 26,7 километри.

- Проектот скопска обиколница денес добива завршница, Скопје добива обиколница, а Македонија модерен автопат според сите европски стандарди. Ова е еден од најголемите капитални проекти и инвестиции во земјата. Проектот почна да се реализира пред седум години, поради разни причини имаше застој во работењето, но последните три години се заложивме да се интензивираат градежните работи. За изградбата на северната обиколница се потрошени вкупно 150 милиони евра - објасни Груевски.

Тој ги истакна и сите придобивки на граѓаните од обиколницата, а особено нагласи на растоварувањето и подобрувањето на сообраќајната комуникација.

За изградбата на првата фаза од делницата од Хиподром до Оризари, како што објасни директорката Валкановска, се потрошени 75 милиони евра, вградени се 2.700 тони арматура и 40 илјади квадратни метри асфалт, изградени се 22 моста и надвозници, како и пет клучки со кои се поврзуваат околните населени места.

Иако делницата од Хиподром до Оризари која е долга 14, 9 километри почна прва да се гради, нејзиното одложување од Агенцијата за патишта, поранешен Фонд за магистрални и регионални патишта го правдаа со тешкиот процес на експропријација на земјиштето, како и со нерешливите имотно-правни односи. Делницата од Оризари до Сарај е долга 12 километри, а беше пуштена во употреба во јули минатата година. За нејзината изградба биле потрошени околу 70 милиони евра. Проблем за одложување на изградбата на целата обиколница беше и поместувањето на трасата кон север и протестите на населението од некои околни села, особено од Волково до Стајковци, кои ги попречувале градежните работи, бидејќи сметале дека патот поминува во близина на нивните куќи и со тоа се намалува нивната безбедност.

Обиколницата има шест сообраќајни ленти, четири за возење и две за застанување, а поминува низ општините Гази Баба, Бутел и Ѓорче Петров, кои имаат слаба поврзаност со остатокот од градот. Населбите со обиколницата ќе се поврзат преку девет клучки, како што се Хиподром, Стајковци, Синѓелиќ, Бутел, Оризари, Волково, Стенковец, Стопански двор и Сарај. На делницата се наоѓа и најдолгиот мост во земјата долг 630 метри.




 Обиколницата низ годините
 
1965 година             Северната обиколница околу Скопје е предвидена со Основниот урбанистички план на главниот град
 1985 година  Потврдена потребата од изградба на обиколен пат
август 2002 година Градежното претпријатие „Гранит“, по потпишувањето на договорот, почна да го гради првиот дел од обиколницата, потегот од Хиподром до Оризари
 2002 -2004 година Жителите на Волково, Орман и на други села протестираат против изградбата на автопатот, кој, според нив, поминува преблиску до населените места и ја загрозува нивната безбедност
 јуни 2003 година  Владата одлучи обиколниот пат да се гради според првичниот проект, и покрај протестите на жите лите на Волково и на Орман
 2004-2006 година  Фондот за патишта ги решаваше многубројните имотноправни проблеми во делот од Оризари до Сарај
26 мај2004 година  Шест жители на Стајковци се приведени поради попречување на градежните работи за изградба на обиколницата. Се јавува незадоволство и кај селаните од овој дел, кои сметаат дека трасат на автопатот е премногу блиску до куќите
 29 јуни 2005 година  Потпишан е договорот со грчката фирма „Терна“ за изградба на вториот дел од обиколницата, потегот од Оризари до Сарај
2 јули 2007 година  со полициска придружба продолжија градежните работи на првиот дел од обиколницата, за да се спречат блокадите од жителите на Стајковци
 24 јули 2008 година Пуштен е во употреба вториот дел од автопатот, потегот од Оризари до Сарај, долг 14 километри
22 јули 2009 година  Отворен е за употреба првиот дел од обиколницата, со што конечно е овозможено да се патува од Тетово кон Велес или кон Куманово и во обратна насока без да се поминува низ улиците на Скопје
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=62391048466&id=14&prilog=0&setIzdanie=21719


Edited by lslcrew - 23-Jun-2009 at 11:35
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 22-Jun-2009 at 13:27




МИА-ФОТО www.mia.com.mk


Edited by lslcrew - 22-Jun-2009 at 13:48
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 22-Jun-2009 at 11:36
ПУШТЕНА ВО УПОТРЕБА ВТОРАТА ДЕЛНИЦА ОД СКОПСКАТА ОБИКОЛНИЦА

Премиерот Никола Груевски денеска го пушти во употреба вториот дел од северната обиколница на Скопје што се простира на 14,9 километри од Хиподром до Оризари.

-  Проектот Скопска обиколница денеска добива завршница, Скопје добива обиколница, а Македонија модерен автопат според сите европски стандарди, истакна во обраќањето на свеченоста премиерот Груевски.

Тој посочи дека Скопската обиколница која се комплетира со пуштањето на денешниот дел, е еден од најголемите капитални проекти и инвестиции за државата. Проектот е почнат пред седум години, но поради разни причини имаше прекини во работењето, потсети Груевски, посочувајќи дека во изминатите три години актуелната Влада со максимални напори и во соработка со надлежните институции ги интензивирала активностите.

Истакнувајќи ги придобивките од пуштањето во употреба на Скопската обиколница, Груевски наведе дека со неа се растоварува сообраќајот, се подобрува сообраќајната комуникација, се намалува времетраењето на патувањето и се заштитува животната средина.

Првиот дел од Скопската обиколница беше пуштен во јули минатата година кога почна да функционира делницата од Оризари до Сарај во должина од 11,8 километри. Вкупната должина на обиколницата е 26,7 километри. Таа е дел од Коридорот 8 што ја поврзува Македонија со Албанија и со Бугарија. Обиколницата е изведена како автопат со четири ленти со широчина од 27,5 метри. Во изградбата на Скопската обиколница се вложени 150 милиони евра. Парите се обезбедени од државниот Буџет, како и преку кредити од Европската банка за обнова и развој и од Европската инвестициска банка.

http://sitel.com.mk/?ItemID=3B8195F75387E44C97C4E9B35509211F
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 21-Jun-2009 at 18:22
Обиколницава дефинитивно злато вреди, но она со сигнализацијата мора да се корегира. Да не рушам славеничка атмосфера после утрешното сечење лента (а верувам дека сите сме презадоволни што конечно се заокружи овој проект и покрај сите фалинки и одолговлекувања) еве денеска повторно го актуелизирав проблемот, колку да не се заборави, бидејќи навистина треба под итно да се среди тој циркус:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=338&PID=41218#41218


Исто така боде очи шареноликоста на сигнализацијата. Не само што е различна на двата сегменти, туку и во двата одделни сегменти посебно има шареноликост. Стандарди очигледно имаме колку што имаме „стручњаци“ на ова поле, помножено со нивните моментални видувања и расположенија.


Освен сигнализацијата, упаѓа во очи и шареноликоста на звучните огради. На западниот сегмент има 3 видови. Претпоставував дека имаат различна намена:
- нетранспарентните чисто да обезбедат звучна заштита
- транспарентните за да овозможат и видик каде што се пружа убав поглед
- големите транспарентни на вијадуктот Орман се сомневав дека имаат улога и за заштита од ветар

Но сега кога на источниот сегмент видов два нови типа не знам што веќе да мислам.

Уште повеќе боде очи што во Македонија практично сите звучни бариери се лоцирани на периферијата на Скопје (обиколницава + таа првата од цигли на источниот влез на градот = 6 видови).
Како само успеавме на околу 30 километри да сместиме 6 различни видови, а се работи за вкупно десетина огради, тоа навистина не ми е јасно.

Оваа екстремна неунифицираност не е трошок само при набавката, туку особено при одржувањето. Ваљда нема да дочекаме оштетени панели да се заменуваат и прикрпуваат со што ќе им дојде под рака...

1


2


3


4


5




Edited by Cloverstack - 21-Jun-2009 at 18:23
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 21-Jun-2009 at 15:23
Груевски ќе го пушти вториот дел од обиколницата над Скопје

Премиерот Никола Груевски, утре, понеделник, свечено ќе го пушти во употреба вториот дел од обиколницата над Скопје, информираат од владината прес служба.
 
Свеченото пуштање во употреба на вториот дел од скопската обиколница ќе се случи во близина на клучката Хиподром.


http://netpress.com.mk/vest.asp?id=57872&kategorija=1

Cheers


Edited by lslcrew - 21-Jun-2009 at 15:23
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 19-Jun-2009 at 15:40
Па досега цело време што се збореше, се збореше за пристапните клучки. Имаше преивирања дали треба да ги гради државата како дел од автопатот или па општините како сопствен интерес. За пристапни патишта досега ништо се нема ниту пуштено водичка по медиуми, а камо ли па да размилсуваме за реализација. Моментално клучките иако изградени да поврзуваат булевари сепак имаме ситуации од автопат да се приклучуваме на некое локално патчче што било најблиску па се искористило за пристап. Единствено имаше некоја најава лани дека ќе се догради булеварот Х.Т. Карпош од Бутел2 до обиколница како една многу битна врска на градот со обиколницата, но досега е останато само на една единствена најава и толку.
Back to Top
micko_v View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Jun-2009
Location: Firenze, Italia
Online Status: Offline
Posts: 123
  Quote micko_v Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 19-Jun-2009 at 14:11
Жално ќе биде ако не и трагично ако не може да се користат добар дел од пристапните патишта, затоа што реално и не постојат. Годинава градот скрати пари за да ја прошират Илинденска, а не пак да ја пробијат до спојот со обиколницата.
Има ли некој информации дали има валидни проекти и рокови за завршување на пристапните патишта ?
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 17-Jun-2009 at 14:21
haha na niv mislev, jas mislev vo sutka spagaat no ne go poznavam severniot del na skopje... voopsto skopje malku go znam samo od ova sto vie go postirate uspeav da go naucam vo centralnoto podracje, kade pocnuvaat odredeni naselbi pojma nemam.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 17-Jun-2009 at 14:20
Реално сега ќе бидат доста поблиску до Шутка
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 17-Jun-2009 at 14:10
Big%20smile

Никогаш не ни транзитирале низ Шутка, туку проблемот беше кај „пластичарската улица“ и покрај Топаана, ама сепак не е премногу различна атмосферата.
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 17-Jun-2009 at 14:05
konecno
idam vo MK za tri nedeli pa ke imam moznost niz celata obikolnica da se vozam posto od aerodrom odam direktno za ohrid. Poveke me raduva sto turistite koj tranzitiraat pokraj skopje nema da imat "cest" da se vozat niz sutka.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 17-Jun-2009 at 13:16
Богами
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 17-Jun-2009 at 00:41
CheersCheersCheers
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 16-Jun-2009 at 23:37
Конечно!

Ќе врши голема работа   Cheers
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.219 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.