Author |
Topic Search Topic Options
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#2121 Posted: 18-Dec-2009 at 22:38 |
10 милиони евра за ТАВ од ИК банка
10 милиони евра кредит за турски ТАВ одобри ИК банка. Сопственикот од Холандија, Демир халк банка дава 8 милиони евра, раководството тука уште два милиони евра. Кредитот е одобрен за старт на инвестицијата во Македонија. Турската компанија пред една година го доби тендерот за модернизација на аеродромите во Скопје и Охрид, треба да гради и нов аеродром во Штип. Турски ТАВ во два наврати ја одложуваше инвестицијата во Македонија. Дел од причините се и финансиските проблеми, иако раководството тврдеше дека ако до догодина не најде пари, за аеродромите во Македонија ќе троши од сопствените средства. Уште не стартувана инвестицијата почна со одложувања, но Владата не го раскина договорот. Последен рок е ТАВ да почне да гради до 1 март 2010. Договорот тежи 200 милиони евра, во него е вклучено комплетно реконструирање на двата аеродроми и изградба на карго во Штип. Таму турските инвеститори имаа проблеми и со земјиштето, теренот сеуште не е чист.
18.12.2009, 17:20
|
http://kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&eventId=56214
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#2122 Posted: 04-Nov-2009 at 18:53 |
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#2123 Posted: 04-Nov-2009 at 17:43 |
Англиската корпорација Темпларс е заинтересирана за македонските аеродроми
Англиската
корпорација Темпларс е заинтересирана за македонските аеродроми,
посебно за изградба на карго аеродромот во источна Македонија, тврди
денеска за Канал 5 екс градоначалникот на Свети Николе, Слободан
Даневски.
Англиските инвеститори ќе ги купат македонските
аеродроми само во случај доколку турскиот концерн ТАВ, кој потпиша
договор со Владата за користење и реконструкција на аеродромите, и се
обврза да изгради карго аеродром помеѓу Штип и Свети Николе, се откаже
од намерата за инвестирање, појаснува некогашниот градоначалник. По две
пролонгирања за старт на најавуваната инвестиција тешка 220 милиони
евра, во декември лани и Септември годинава, турските инвеститори од
Владата добија уште еден рок Март 2010. Доколку и тогаш нема ништо, во
тој случај како што информираат од Министерството за транспорт и врски
ќе ја активираат банкарската гаранција од шест милиони евра,
овозможувајќи на британскиот инвеститор да ја реализира идејата за
вложување во македонската економија. Темпларс е сериозен купец кој за
релативно краток временски период би ги реализирал обврските кои ги
преземаа нивните колеги од ТАВ смета Даневски. Тоа е реконструкција на
скопскиот аеродром за 20 месеци со зголемување на бројот на патници, од
сегашните 600 илјади годишно на три милиони.
Реконструкција на охридскиот за 12 и изградба на карго аеродром за помалку од три години.
Од
Источниот плански регион очекуваат позитивни ефекти од најавата на
можните инвеститори од островот за скратување на временските рокови до
старт на капиталната инвестиција за градба на карго аеродромот.
Според
првичните најави заинтересираните инвеститори од Британија ќе дојдат во
Македонија на почетокот од идниот месец. Очекуваат средба со Премиерот
Груевски.
http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=54996 |
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#2124 Posted: 15-Oct-2009 at 14:28 |
Консултантот за аеродромите што го избра владата, холандска фирма.
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#2125 Posted: 15-Oct-2009 at 08:52 |
А кои се овие Naco?!
Edited by lslcrew - 15-Oct-2009 at 08:52
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#2126 Posted: 14-Oct-2009 at 20:30 |
Еве го планот на Naco превземен од нивната страница. За прв пат ако не се лажам во нишкава ни дава претстава каде што треба да стои. Комплетно нов терминал, нова клучка со автопатот итн итн... 
Edited by pbanks - 14-Oct-2009 at 20:30
|
 |
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
|
Quote Reply
#2127 Posted: 03-Oct-2009 at 12:48 |
^znaci ako ne se lazam, vaka treba da izgleda aerodromot na skopje
|
 |
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
|
Quote Reply
#2128 Posted: 03-Oct-2009 at 12:34 |
najdov uste nesto za aerodromot vo skopje
sto pisuva dol, eve najdov recnik i eve sto pisuva za aerodromot:
HERBRICH Консулт победи на тендерот за аеродромот во Скопје (Македонија)
Во соработка со М + В Бјала риба како холдинг генералниот Изведувач Консулт HERBRICH договорот за изградба на аеродромот добиени во Скопје (Македонија).

|
HERBRICH CONSULT erhält Zuschlag für Flughafen in Skopje (Mazedonien)
 In Zusammenarbeit mit der M+W Zander-Holding als Generalübernehmer hat HERBRICH CONSULT den Zuschlag für den Neubau des Flughafens in Skopje (Mazedonien) erhalten |
Edited by pbanks - 14-Oct-2009 at 20:29
|
 |
vardar
Senior Member
Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
|
Quote Reply
#2129 Posted: 22-Sep-2009 at 03:19 |
ТАВ не го изневерува Скопје со Приштина

Турската компанија истакнува дека нема да се пријави на тендерот во Косово, но извори на „Дневник“ од Приштина тврдат дека две делегации на ТАВ деновиве престојувале таму разгледувајќи ги можностите за инвестирање
Турската компанија „ТАВ холдинг“, која треба да ги модернизира двата македонски аеродрома, нема да се пријави на јавниот повик за реконструкција и доградба на аеродромот во Приштина, потврдија од компанијата. Сепак, извори на „Дневник“ од Приштина тврдат дека две делегации на турската компанија деновиве престојувале на Косово на средби со тамошните владини претставници, разгледувајќи ги можностите за инвестирање.
Од ТАВ не ги коментираат неофицијалните информации на приштинските власти, само истакнуваат дека нема да се пријават на косовскиот тендер.
- ТАВ веќе ги информира властите на Косово дека нема да учествува на тендерот за модернизација и развој на Меѓународниот аеродром во Приштина. Целосно сме посветени на модернизацијата на аеродромите во Македонија, која треба да почне некаде во првата половина на следната година - изјавија од турската компанија за „Дневник“.
Минатата недела турскиот министер за транспорт, Бинал Јилдирим, допатува во Приштина на средба со косовскиот министер за економија и финансии, Ахмет Шала. Како што јавуваат косовските медиуми, двајцата министри разговарале за можностите за соработка помеѓу двете земји во секторите на инфраструктурата, железницата и авиотранспортот.
- Разговаравме за соработка помеѓу двете пријателски земји што делат заедничка визија за европската иднина. Ја користам можноста преку министерот да ги охрабрам турските компании да го испитам секоја можност за да финансираат и инвестираат во големи проекти на Косово - изјави по средбата косовскиот министер.
Турскиот министер нагласи дека Турција е подготвена да ги подели со Косово искуствата од областа на инфраструктурата, железничкиот и авионскиот сообраќај.
- Подготвени сме да соработуваме со Косово во овие области - истакна турскиот министер.
Сепак, познавачите тврдат дека и да е заинтересиран да инвестира во аеродромот во Приштина, ТАВ нема да може поради законски пречки. Во косовскиот Закон за приватизација постои член што го спречува ТАВ да конкурира на тендерот за концесија на аеродромот со оглед на тоа дека веќе има склучено договор за концесија во Македонија. Имено, во тој член е наведено дека компанија која оперира со друг аеродром оддалечен помалу од 400 километри од приштинскиот, не може да биде дел од приватизацијата на аеродромот на Косово. Нашите извори тврдат дека доколку ТАВ сака да инвестира во Приштина, ќе мора прво да лобира да се смени тој член од Законот.
Јавниот повик за избор на фирма која ќе го модернизира аеродромот во Приштина и во следните 20 години ќе оперира со него завршува задутре. Според условите наведени во тендерот, фирмата ќе треба да изгради и нов терминал, нова контролна кула и придружни објекти, платформи, граници на пистите за маневрирање, чекалници и друго. Заинтересираните компании мора да инвестираат најмалку 85 милиони евра во постојните граници на аеродромот.
Според пишувањата на косовските медиуми, локалните власти се надеваат дека концесијата на приштинскиот на земјата ќе и донесе 400 милиони евра во следните 20 години.
За проектот за модернизација на македонските аеродроми ТАВ побара поволни кредити од 125 милиони евра од меѓународните финансиски институции. Од Европската банка за обнова и развој очекува 45 милиони евра и уште 80 милиони од Европската инвестициска банка. Двете банки треба наскоро да одлучат дали ќе ги одобрат кредитите.
Турски ТАВ до сега два пати го одложи стартот на инвестицијата во Македонија вредна 200 милиони евра. Освен реновирање на постојните аеродроми, компанијата треба да изгради уште еден нов карго аеродром во Штип. Градежните работи требаше да почнат од почетокот на годинава. Но, поради светската финансиска криза и неможноста да дојде до кредити, ТАВ прво го одложи почетокот за септември годинава, па потоа за март 2010 година. По последното одложување, од централата на ТАВ објаснија дека причините се чисто технички и инвестицијата со сигурност ќе се реализира.
Даница Тунтевска Горан Ризаов
Десет милиони евра годишен профит
Приштинскиот аеродром продолжува да урива рекорди во остварениот профит, откако во првите осум месеци од годинава заработи 7,6 милиони евра, што е за 600.000 евра повеќе од остварениот профит за цела 2008 година.
Низ аеродромот на Косово, кој последниве години молскавично станува еден од водечките во регионот, до крајот на август поминале 827.000 патници, односно околу 40.000 повеќе отколку лани. Менаџментот на аеродромот вели дека остварениот профит ги надминал сите можни предвидувања за годинава и оти се надева дека до Нова година аеродромот ќе има нето-профит од најмалку 10 милиони евра.
|
|
 |
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
|
Quote Reply
#2130 Posted: 13-Sep-2009 at 13:40 |
Originally posted by Max
а за документите бара регистрација! MM ако можеш да им пратиш меил за да ти достават тоа проектитете, ова очигледно е фирма која ја избрале турците за идејно решение !?! |
se obidov da mu pisam no ne mozam da ja pratam(kojznae ima nekoj problem  )
Ako moze nekoj drug da probira da kontaktirat, ke bese ubo 
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#2131 Posted: 13-Sep-2009 at 01:28 |
Ама луѓе ова се материјали за Аеродромот Виена кој учествуваше во конкурсот за Скопски. Не за Турците. Не дека не би сакал да ги разгледаме материјалите, ама чисто да нема забуни
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#2132 Posted: 13-Sep-2009 at 01:13 |
Max, ја тоа не го рачунам за слика, пре за аватар
|
 |
Max
Senior Member
Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
|
Quote Reply
#2133 Posted: 13-Sep-2009 at 01:05 |
Да Да!  Види битно ги откривме архитектите! Сега може и да изгребиме нешто официјални рендери или пак пристап до проектите, бар тие документи што им се качени на сајт!
Edited by Max - 13-Sep-2009 at 01:05
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#2134 Posted: 13-Sep-2009 at 00:39 |
Кои слики? Оние 130х185 ?
|
 |
Max
Senior Member
Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
|
Quote Reply
#2135 Posted: 13-Sep-2009 at 00:10 |
сликите си се на место http://www.e-bpd.ch/track-record/development?set_language=de-de
а за документите бара регистрација! MM ако можеш да им пратиш меил за да ти достават тоа проектитете, ова очигледно е фирма која ја избрале турците за идејно решение !?!
Edited by Max - 13-Sep-2009 at 00:12
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#2136 Posted: 12-Sep-2009 at 23:37 |
my Macedonia, за кои слики викаш?
Acrobat-ов не ми ги отвара тие pdf-ите
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#2137 Posted: 12-Sep-2009 at 22:34 |
Интересно myMacedonia  Успеа да извлечеш некоја слика или пак некој од овие ПДФи? ОВа се некои студии на Виенскиот аеродром во врска со Скопскиот, Охридскиот и Штипскиот.
|
 |
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
|
Quote Reply
#2138 Posted: 12-Sep-2009 at 22:08 |
iskopav nesto od internet:
poveke mi e poradi slikive
STIP!!!:
International Airport Shtip / MAZEDONIEN
Services:
- Future Concept of Use
- Master Plan
- Cost Estimates
- Functional Concept
- Phasing Concept
- Business Modell & Plan
Partner:
Customer:
- VIE Vienna International Airport
Skopje:
International Airport Skopje / MAZEDONIEN
Services:
- Future Concept of Use
- Master Plan
- Cost Estimates
- Functional Concept
- Phasing Concept
- Business Modell & Plan
Partner:
Customer:
- VIE Vienna International Airport
Ohrid:
International Airport Ohrid / MAZEDONIEN
Services:
- Future Concept of Use
- Master Plan
- Cost Estimates
- Functional Concept
- Phasing Concept
- Business Modell & Plan
Partner:
Customer:
- VIE Vienna International Airport
|
 |
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
|
Quote Reply
#2139 Posted: 07-Sep-2009 at 14:43 |
Повторно wanna be ситуација. Директорот зборува за идно време, коешто најверојатно никогаш нема да се оствари. Аеродромот во Скопје ќе биде истиснат од аеродромот во Приштина, при што во тоа сум сосема сигурен, следејќи го текот на развојот на двата аеродроми. А ако го додадеме и аеродромот во Ниш, и оние во Грција, модернизираните аеродроми во Белград и Тирана, тогаш можам да кажам дека овие текстови се само владина пропаганда и пуста, но неостварлива желба.
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#2140 Posted: 07-Sep-2009 at 00:43 |
Скопскиот аеродром - мост на Европејците за Блискиот Исток
Аеродромот
во Скопје е идеално поставен помеѓу Европа и Блискиот и Средниот Исток
и по модернизацијата би можел да стане главен регионален центар за
транзитните туристи, смета Зоран Крстевски, директор на Агенцијата за
цивилно воздухопловство
Профилирање
на двата македонски аеродроми како регионални центри е најдоброто
решение за помрднување од сегашната агонија во која се наоѓаат
домашните авиопристаништа. Со постоење на четири директни авиоврски до
десетте најголеми трговски партнери на Македонија, а до другите шест
лета само по една авиокомпанија, доволно говори за атрактивноста на
нашите авиопристаништа. Според експертите, пречка за доаѓање на нови
авиокомпании и за зголемување на авиоврските е немодернизацијата на
аеродромите кои, пак, реално и не можеа да се модернизираат бидејќи во
претходните години постојано работеа со загуба. Според груби проценки,
во авиобизнисот во земјава годишно се вртат околу 100 милиони евра, но
од тие пари многу малку се искористуваа за подобрување на
инфраструктурата на двете авиопристаништа, на условите и
функционирањето на авиосообраќајот.
Експертите, но и аеродромските власти многу очекуваат од турски ТАВ
кој треба да инвестира 200 милиони евра во скопскиот, охридскиот и во
новиот карго-аеродром во Штип. Зоран Крстевски, директор на Агенцијата
за цивилно воздухопловство, смета дека е добро што Владата имаше слух и
донесе одлука за второ пролонгирање на рокот за влез на ТАВ во
аеродромите. - Приликите во авиобизнисот и економијата во светот се
лоши и добро е што Владата одлучи да го задржи овој сериозен
инвеститор. Од ТАВ се постојано на терен и ги подготвуваат проектите во
очекување банките во октомври да им го одобрат кредитот за реализација
на инвестицијата во Македонија која ќе ни овозможи да бидеме чекор пред
другите во регионот - вели Крстевски. Според него, од сите аеродроми
во регионот, пред нас е само аеродромот во Софија каде годишно
поминуваат над два милиони патници и секоја вложена инвестиција во
негова модернизација е исплатлива. - Другите аеродроми ништо
посебно не напреднале.Мислам на белградскиот, нишкиот и приштинскиот, а
особено последниот кој за време на кризата имаше пораст на бројот на
патници што дава лажна слика за неговиот развој - вели Крстевски.
Аеродромот во Скопје е идеално поставен помеѓу Европа и Блискиот и
Средниот Исток и по модернизацијата би можел да стане главен регионален
центар за транзитните туристи. Така ќе се привлечат авиокомпании што
нудат евтини авиобилети. За скопскиот аеродром да стане интересен за
потенцијалните патници од Косово, Јужна Србија, па и пошироко,
експертите сметаат дека треба да се работи на промоција на аеродромот
кај локалните туроператори во тие земји. За нив уште понеопходно е да
се отворат редовни автобуски линии од поголемите градови на Косово и
Јужна Србија до скопскиот аеродром кои ќе бидат врзани со тајминзите на
полетување и слетување. Ваков успешен пристап со години има аеродромот
во Франкфурт кој има редовни автобуски линии од повеќе градови во
Германија, како и оној во Стразбур кои носат илјадници патници на овој
аеродром.
За Охридскиот аеродром тие сметаат дека треба да се развива не само
како алтернативен на скопскиот во случај на магла и за повремени чартер
летови во време на туристичката сезона, туку како пограничен аеродром. -
Треба да се работи на привлекување на патници од југоисточна и источна
Албанија како и од северозападна Грција. Добар пример за развој на
пограничен аеродром како регионален е аеродромот во Батуми во Грузија,
кој е исто така под концесија и го менаџира турски ТАВ. Благодарение на
одлуката на грузиската и турската влада за воспоставување на слободен
малограничен појас, Батуми прерасна во практично главен аеродром на
североисточна Турција - сметаат експерти.
Со неодамнешната одлука да се овозможи влез во Македонија на сите
државјани на земјите-членки на ЕУ само со лична карта и со укинувањето
на визите за влез во Македонија за државјаните на Албанија, се отвораат
големи перспективи за охридскиот аеродром да привлече low-cost компании
како Рајан Ер, Езиџет, Визар и други, кои од Охрид би го покривале
македонскиот, јужноалбанскиот и северозападниот пазар на Грција.
http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=57BC3CFD0DF7A34D8D21BE04CAD31B26 |
|
 |