build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 86>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 10-Jan-2019 at 16:47
ЈСП ја редизајнираше „Скопска“



ЈСП Скопје информира дека пушти во продажба електронски картички „Скопска“ со нов дизајн. Нов дизајн имаат и двата вида картички, персонализирани и неперсонализирани.

Цената и функционалноста на новите „Скопска“, останува иста како и на старите картички. Новите „Скопска“ имаат и холограмска заштита, која овозможува поголем степен на безбедност од злоупотреба.



„Идејата и одлуката за новиот дизајн на „Скопска“ е симболично врзанa со планираните новини кои ЈСП Скопје ќе ги реализира во текот на годинава како набавка на нови автобуси и корекции во системот за наплата. ЈСП Скопје планира во текот на месец април да воведе и електронски билет за едно возење, а од месец јуни да се имплементира и напредна апликација за смарт уреди со кои на граѓаните ќе им се овозможи максимална флексибилност при користење и купување на нашите услуги. Паралено ќе биде извршена и надоградба на системот за електронска локација на возилата кој ќе овозможи попрецизно и визуелно иформирање на граѓаните со цел полесно планирање на патувањето. Раководството на претпријатието е уверено дека сите овие новини ќе придонесат за значително зголемување на квалитетот на јавниот превоз во секој поглед“, се наведува во соопштението на ЈСП.

https://www.slobodenpecat.mk/metropola/jsp-ja-redizajnirashe-skopska-foto/
За сè има вторпат
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 21-Nov-2018 at 02:21

за ова имаме верглано во нишкава, но знае ли некој имаат ли абер во ЈСП да инсталираат автоматизирано перење на автобусите што би значело после целодневна маршута автобус да мора да оди на перење, кмотоно нека стават и по Транапортен еден бокс во ќош, просто заради маркетинг клиентите ако не заради Народ

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=501&PID=229441#229441

за Народ пак можат да се потрудат со Судот да склепаат сојуз и мандатните казни кои Народ не сака да ги плати да ги сервисира со кирби-пенали, во спротивно можат особено кај двокатните да стават увц антибактериски неонки во светло-лајсните, кои навечер ќе дезинфекцираат се' само треба предупредување навечер никој да не се приближува до автобусите бидејќи истото зрачење е канцерогено, само една 35w uvc неонка од долгите покрива 50м2 истата е 15 евр генерал електрик, таман би билепо две мали на спрат, и ето га хирушка чистота во јавен градски превоз, таман и бонус за чувари да одремат на сменабидејќи ретко кој вандал би рискирал во иднина графитлук ...

но треба да се дума и за климите, не значи дека ако се има дека истите се мелем лето и зима, бар еднаш годишно да ги стерилизираат, иако пожелно би било секој месец, а и нив можат со зрачање секојдневно да ги опремат та воздухот постојано да се филтрира, diy систем склепан на МФС ќе бидне и багатела, но нели треба тендер та да се плати мрсно негде оти нас не не' бива за македонско ноу-хау, ако и тоа нека биде како поинаку да очекуваме дека Народ масовно би шалтал на јавен превоз, што пополека се случува но далеку од неопходно ниво за да се намалат озбилно автомобилите по скопските улици!

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=485&PID=229057#229057
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 04-Oct-2018 at 15:45
Originally posted by hcitrS

За електрични тротинети е колку што разбрав јас...


ако ова е случај треба за нив да направат посебни стази, приметив електричните тротинети почнаа скопјани да ги возат ко скотјани та уште да се намножат и навистина движењето ќе ни биде скотски заглаено, прво се возат без кациги а брзи се ко веспа но стопати понебезбедни и за пешаците кога се на тротоар, и за велосипедистите кога се на вело-стаза, но и за автомобилите бидејќи онаму каде тротоари се ископани или ги нема ко што е случај во пола Скопје е-тротинетџиите влетуваат во макази брзо по улици и улички, уште по булевари што не скролаат

но не е страшно, и со еу-копи-пасте а сред индијанско-каубијски улични околности ќе не биде само треба да се навикнеме на повеќе амортизација стрес преку дофрлање и пцуење простор кој сеуште не е максимално искористен иако озбилно ко таков завозен ...
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 893
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 03-Oct-2018 at 13:26
За електрични тротинети е колку што разбрав јас...
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 03-Oct-2018 at 11:36

И мене ме интересира ова. денес искочи оглас за субвенции за електрични скутери од град скопје
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 03-Oct-2018 at 11:13
Moже некој да ми каже дали треба посебни дозволи и какви за 1)електричен скутер, 6)хавербоард, 8)сегвеј, 9)волкар?

Смеат ли да се возат по улица, велосипедски патеки или тротоари?

Имаат ли барем некои скромни off-road можности, или мора исклучиво по асфалт и бетон да се возат?

https://www.hobbr.com/types-of-electric-personal-transport-devices/

Плус, мислење за ракетскејт?

https://blog.actonglobal.com/product/rocketskates-r10/

Edited by phenomenon - 03-Oct-2018 at 11:20
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 24-Sep-2018 at 13:12
Јас ретко користам јавен превоз но од тоа што можам да видам е дека ЈСП имаат пуштено во употреба голем број стари автобуси особено откако почна учебната година.Под транспортен речиси секој трет авотбус е од старите,асфалтот е флекосан од моторно масло кое редовно си тече,којзнае колку губат масло годиншно.А уште полошо е тоа што и кинеските и украинските автобуси кои ги водиме за релативно нови(споредено со оние со по 20-30 години) се прилично уништени,речиси нема некој да не е со изгребан или нагмечен браник,кога кочат ствараат неподнослив звук итн.Единствено незнам како се двата нови што се на метан или што и да беше но како и да е во нив ретко има шанса некој да ги проба.

Еве во продолжение уште нешто околу ова


Старите автобуси на ЈСП им задаваат нови главоболки на скопјaни

Разочарувањето кај патниците на ЈСП „Скопје“ кога на нивната линија ќе се „појави“ стар, наместо некој од двокатните или нископодните автобуси кои што пред седум години беа набавени од Кина и од Украина, е секојдневна појава.
Старите и дотраени автобуси кои што ги превезувале скопјани пред 20 па и повеќе години, повторно се на скопските улици. Разочарувањето кај патниците на ЈСП „Скопје“ кога на нивната линија ќе се „појави“ стар, наместо некој од двокатните или нископодните автобуси кои што пред седум години беа набавени од Кина и од Украина, е секојдневна појава.

Кај ваквите автобуси од постарата генерација, проблемите се бројни. Така, кај некои од нив, дел од вратите не се отвараат, прозорците се заглавени и не се отвараат, па патниците додека се превезуваат со нив се принудени да „се гушат“ во прашина и мирис на чад, кој поради староста на возилото е неминовна појава. Лошата состојба на подот и оштетените столчиња, на старите автобуси се дополнителна причина за револтот кај патниците да биде уште поголем.

– Минатата недела на последната станица на автобусот со број 27 пристигна еден од постарите автобуси, но иако не е прв пат да се превезуваме со ваков автобус, овој се разликуваше од сите останати затоа што беше во очајна состојба. Која возачот проба да ги отвори вратите за да се качиме, забележавме дека, на предната врата се отвара само едниот дел, а средната и задната врата на автобусот не успеаа да се отворат. Најстрашно беше што тој ден пензионерите имаа бесплатен превоз, па настана вистинска турканица- раскажува жителка на Лисиче.

Таа објаснува дека, сите патници морале странично да влегуваат за да успеат да се протнат низ малиот просторот, поради тоа што предната врата само делумно се отварала.

– Кога конечно успеавме да се качиме „авантурите“ продолжија. Веќе на следната станица, се отвори и средната врата за излез од автобусот. Но, тука настана проблем. Истата подоцна не се затвараше па возачот стана и заедно со двајца други патници, со туркање некако ја затворија. До крај на возењето, сите патници моравме да слегуваме од предната врата, поради што се создаваше уште поголема мешаница – раскажува патничката од Лисиче.
И од Јавното Сообраќајно претпријатие “Скопје“, признаваат дека се почесто на линиите се пуштаат стари наместо нови автобуси.
Причината за пуштање во сообраќај постари возила се инцидентни дефекти. Подобро е во сообраќај да се пуштат функционални возила, макар и од постарата генерација, отколку одредена линија (поаѓања) да не се реализира. Сакаме да укажеме дека т.н. нови автобуси односно, кинеските двоспратни и украинските едноподни се далеку од нови, иако изминаа само 7 години од нивната набавка.Тие се расипуваат речиси секојдневно и покрај тоа што се платија премногу, се покажа дека се со многу лош квалитет – објаснуваат од ЈСП „Скопје“.

Од претпријатието, објаснуваат дека, автобусите набавени од Украина, односно нископодните автобуси, се во многу лоша состојба, со нив како што велат, едвај врзуваат крај со крај.

– Проблем постои и со кинеските пред се поради непостоење на нивен овластен застапник, па автоматски не постои можност за сервисна и техничка поддршка во секое време. Сепак, и покрај сите околности, ЈСП „Скопје“ со сите расположливи средства се труди да ги одржува возилата во возна состојба и редовно ги сервисира – информираат од претпријатието.
Инаку, постапката за набавка на нови автобуси е во тек.
Во моментов, ЈСП „ Скопје“ е во фаза на докомплетирање на документацијата за задолжување пред меѓународна кредитна институција.
Очекуваме, во последниот квартал од годинава да биде отпочната постапката за набавка на новите 30-40 автобуси (да се распише тендерот). Колку точно автобуси ќе се набават, ќе зависи од понудените цени на понудувачите – додаваат од ЈСП „Скопје“.

https://www.slobodenpecat.mk/metropola/starite-avtobusi-na-jsp-im-zadavaat-novi-glavobolki-na-skopjani/

Edited by stef4o - 24-Sep-2018 at 13:44
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 24-Aug-2018 at 11:07
Во првите шест месеци од 2018 година автобусите на Јавното сообраќајно претпријатие – Скопје превезле 22,6 милиони патници. Најголемиот дел од нив се возеле во март, а најмалку во јануари. На градските улици секојдневно сообраќале 277 возила на ЈСП, а 206 на приватните превозници. Во споредба со истиот период лани, годинава е регистриран зголемен број на возила во дневен сообраќај за 0,5 отсто во просек дневно.

Бројот на продадени персонализирани билети е зголемен за 2,6% во споредба со истиот период лани, односно продадени се речиси 20.000 билети повеќе. Значително е зголемувањето на продажбата на доплатни билети за возрасни, како и на годишните билети за градските линии. Токму посочените категории билети го сочинуваат и најголемиот број од продадени персонализирани билети.

Зголемен е и бројот на неперсонализирани билети за 25,9% или за речиси 825.000 билети. Статистиката на јавното претпријатие покажува дека значителен пораст во споредба со истиот период лани е забележан при плаќање на билет со мобилен телефон. Лани во периодот јануари/јуни биле платени 100.528 билети со мобилен телефон, а годинава во истиот период, дури 782.075 билети.

Во првите шест месеци од годинава преземени се конкретни мерки за долгорочно задолжување на ЈСП кон меѓународна кредитна институција во износ од 10 милиони евра за купување нови еколошки автобуси. Во зависност од понудената цена на понудувачите, се очекува да се набават 30-40 возила на гас. Согласно со планираната динамика на постапката, се очекува новите возила да бидат набавени идната пролет. Во таа насока, значајно е да се спомене дека во првото полугодие од годинава, дел од јавниот сообраќај беа три автобуси на гас и еден на струја. Нивните производители/дистрибутери ги отстапија на бесплатно користење, а тој период се искористи за да се добијат конкретни искуства и резултати од нивната примена во јавниот превоз, односно да се утврди кој тип на автобус би бил најповолно решение за јавниот автобуски превоз во градот.

Значајно е да се нагласи и дека во посочениот период со жичницата се превезени 132.035 патници. Најголем дел билети биле продадени на возрасни лица (83.884), а значителен е и бројот на продадени групни билети (7.804-возрасни и 3.416-деца).

Кон крајот на месец мај заврши договорот меѓу ЈСП Скопје и фирмата-мастер дилер за продажба на нивните услуги. ЈСП Скопје целосно ја презеде под своја надлежност дистрибуцијата на картичката „Скопска“. Оспособени за продажба и надополнување на „Скопска“ се 32 билетарници на ЈСП, како и деведесет локации од секундарната продажна мрежа (маркети,трафики), а нивниот број секојдневно расте.
https://faktor.mk/jsp-so-rekordni-brojki-se-povekje-se-plakja-i-so-mobilen-telefon

Edited by Мартин - 24-Aug-2018 at 11:08
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 14-Aug-2018 at 17:38
Се сеќавате на овие?





https://www.facebook.com/groups/logomak/
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 13-Aug-2018 at 15:19
За сè има вторпат
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 24-Jul-2018 at 12:21

може ако србите влезат во еу ќе се пишманат за ваква покриеност, нели опасно е навечер да се излегва а Полиција се однесува европски

инаку еден билет за сите возења треба мултимодално а не само за јавниот градски транспорт, т.е. треба можеби и за ЈСП но и вафла-карта од меѓуградски автобуски и железнички ем гратис ЈСП, оти да не е Железничка ниту ЈСП ќе имаат ценррален транспортен хаб, по која логика ако ти киднал воз би требало да можеш и со меѓуградскиот автобус да се докрцаш до метрополево ...

Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 23-Jul-2018 at 20:54
Moe прашање и одговор од ЈСП:

Кога планирате да бидете вистински јавен превоз, при што ќе може да се купи и билет за едно возење и ќе бидете достапни до сите подеднакво, и за скопјани и за провинцијалци и за странци, и за вработени и за студенти, а не да бидете пензионерски превоз кој е принуден да глуми јавен превоз? Догодина, за три години, за десет години или никогаш?

Добар ден. Билет за едно возење, надополнување на „Скопска“ преку веб апликација и други олеснителни околности и поволности за корисниците на ЈСП Скопје се дел од плановите за реализација на сегашното раководство на претпријатието, но, засега, поради наследени договорни обврски према одредени субјекти, не постои правна и техничка можност за интервенција. Услови за реализација на посочените планови ќе се создадат на почетокот на идната година. Ви благодариме на разбирањето.

Инаку, ми падна во очи приградскиот превоз во Ниш. Интересно е што таму дури и за помали, прилично оддалечени села, последниот автобус им е во 23:30 , додека градските линии почнуваат од 4:00, a завршуваат на полноќ.

http://www.jgpnis.com/red-voznje/
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 13-Jul-2018 at 16:30
Originally posted by Zelenikovo


само да не им се брза на шоферите кога ги ставаат олдскулерскиве за да не си криват глата постари сограѓани ...


Шофершајбната на Полјациве не им е под васер вага местена
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 13-Jul-2018 at 12:31

лук он д брајт сајд, како ќе фаќаше Народ сеир но еве мислеле може и на оние со ретро носталгија по вијуги та да не им дојдит многу се' одеднаш, она да не заборават дека живеат в Македонија ...

туку ќе одат ли на аукција стариве Линиски Таблички, бар нека ги поклонат ко музејски артефакт на Меани, она за помалку ваучери да се трошат а и да има Народ каде да се потсети некако како било некогаш ... иако добро би било бар кај централната ЈСП постојка под Железничка да направат нркое олдскул пано до то шалтерскиот автобус, можеби и по некоја каса за морковчинапопат да стават, а и од то кондуктерските пултови добро би дошол еден за контеолорите во иднина се присетат како некогаш нивните колеги седечки си терале професијата на задна врата ...

искрено за оние со послаб вид ваквите таблички имаат поубав контраст преку ден на Сонце него то лед таблите, само да не им се брза на шоферите кога ги ставаат олдскулерскиве за да не си криват глата постари сограѓани ...


Edited by Zelenikovo - 13-Jul-2018 at 12:33
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 13-Jul-2018 at 12:08
Е_ати македонскиот/фиромистанскиот/севернофиромистанскиот менталитет, ни НАТО, ни ЕУ, ни илјада нови автобуси не го оправаат ЈСП Скопје, картонските табли никако да заминат во историјата.
 

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 02-Feb-2018 at 11:40
Јас се сеќавам на Скопје од крајот на 80-те како мал и на возењето во Лејланд автобусите. Имаше премногу гужва, луѓето беа како сардини напикани внатре. Не знам дали имаме некакво архивско видео од YouTube за да го поткрепиме ова
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 02-Feb-2018 at 10:12


Мислам дека не е нереална бројка. Имаше многу помалку автомобили а јавниот превоз беше релативно ефикасен поради малите сообраќајни гужви.


Edited by pbanks - 02-Feb-2018 at 10:13
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 02-Feb-2018 at 09:57
Originally posted by BOJAN

1998 година и мене ми изгледа неверојатно дека се превезени 150 милиони патници. Сепак, вакви статистички бројки за 1989 година имаат и јас пронајдено за Скопје. Во историјата на јавниот превоз, најголем број на патници се регистрирани токму таа година. Да не заборавиме, во овој период владее криза во комунизмот, недостиг на гориво, мал број на автомобили, поголема стапка на вработеност наспроти финансиска криза и директно стимулирање на државата за јавниот превоз.

Во ред се тоа, но сепак изгледа голема. Доколку е реална, браво. Ако претпоставиме дека за викенди има 50% помала искористеност (а веројатно е и повеќе) излегува дека во работни денови има близу 500к патувања, или ~200к уникатни патници (под претпоставка дека сите се возеле 2 пати дневно, а некои врзувале повеќе линии). За град со вкупно население од 500к во тоа време, тоа е огромна бројка.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 01-Feb-2018 at 18:17
Па, општопознато е дека американските градови немаат добар јавен превоз
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 01-Feb-2018 at 18:11
Aмериканскиот Коламбус е поголем од сите овие посочени градови од Европа и има само автобуски превоз.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.469 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.