build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Фото/Видео
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Промоција на Македонија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 19>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 25-Mar-2010 at 15:42
Originally posted by pbanks

@SkyBoy

мислам дека погрешно ги перципираш моите ставови околу спотот со Косово и споредбите со Македонија.

Она што се обидувам да го кажам е дека во очите на нашите таргет туристи Македонија е многу поблиску до Косово  {не би рекол дека не ставаат во ист кош со Косово, ама и да е така спотовите ја вршат својата работа и не приближуваат до Хрватска и до Грција (ако така сакаш да звучи, иако реално не е така заради различноста во туристичката понуда). Ама од тоа позитивен/негативен имиџ, стварно не разбирам зошто сме поблису до Косово отколку до Хрватска.} отколку што е до Хрватска или Грција а не па подалеку. Треба да сме реални за тоа бидејќи на крајот на краиштата не е битно како самите се доживуваме себе туку како не доживуваат оние на кои се обидуваме да им продадеме туризам.

Од тој аспект Македонија многу лошо котира а оние кои знаат повеќе за нас, кои знаат дека сме сепак понапред од Косово и да ја прават дистинкцијата всушност не им ни треба спот за да дојдат тука. Не мислам така, маркетиншкиот спот може да има функција на информирање, ама и на убедување. И познати дестинации како Хрватска и Грција се рекламираат за да привлечат што поголем број на туристи, пошто они фураат масовен туризам.

Не би можел вака од ракав да кажам кои методи треба да ги искористиме да се промовираме пред се како нормална земја а и самиот горе нагласив дека немора да значи дека тоа би било спот кој што ете велиш дека може да е и чекор назад за нас. Па тоа и би било чекор назад за нас и џабе фрлање пари, кога нашата цел може да се постигне (позитивен имиџ) низ туристичките спотови. Незнам зошто толку негативно мислење имаш за нашата позиција (друга работа се поединечни нефункционални сегменти и несериозен пристап, заради кои и јас не сум среќен) Но битно е да ја поместиме перцепцијата за нашата земја која не е позитивна па баш во случајов кристално се прави разлика помеѓу "не е позитивна" и "е негативна" во споредбата меѓу МК и КС. Косово има негативна, Македонија нема негативна. Косово нема позитивна (освен некое жалење и солидаризирање), Македонија делумно има/нема позитивна и на тоа се работи соодветно. (повторно ако зборуваме пред се за туризам) а не да ја држиме главата во песок по тоа прашање.

За другото се разбираме. И самиот реков дека она што недостасува во Охрид е додадена вредност, но фактот дека долги години каскаме на тоа поле ме прави песимист дека работата бргу ќе се смени. Инаку се сложувам и јас мислам дека Охрид е одлична дестинација можеби не за елитен но дефинитивно за повисок туризам од овој што моментално се практикува и во секој случај подоходовен. За другото Thumbs%20Up




Edited by SkyBoy - 25-Mar-2010 at 16:15
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 25-Mar-2010 at 15:11
@SkyBoy

мислам дека погрешно ги перципираш моите ставови околу спотот со Косово и споредбите со Македонија.

Она што се обидувам да го кажам е дека во очите на нашите таргет туристи Македонија е многу поблиску до Косово отколку што е до Хрватска или Грција а не па подалеку. Треба да сме реални за тоа бидејќи на крајот на краиштата не е битно како самите се доживуваме себе туку како не доживуваат оние на кои се обидуваме да им продадеме туризам.

Од тој аспект Македонија многу лошо котира а оние кои знаат повеќе за нас, кои знаат дека сме сепак понапред од Косово и да ја прават дистинкцијата всушност не им ни треба спот за да дојдат тука.

Не би можел вака од ракав да кажам кои методи треба да ги искористиме да се промовираме пред се како нормална земја а и самиот горе нагласив дека немора да значи дека тоа би било спот кој што ете велиш дека може да е и чекор назад за нас. Но битно е да ја поместиме перцепцијата за нашата земја која не е позитивна (повторно ако зборуваме пред се за туризам) а не да ја држиме главата во песок по тоа прашање.

За другото се разбираме. И самиот реков дека она што недостасува во Охрид е додадена вредност, но фактот дека долги години каскаме на тоа поле ме прави песимист дека работата бргу ќе се смени. Инаку се сложувам и јас мислам дека Охрид е одлична дестинација можеби не за елитен но дефинитивно за повисок туризам од овој што моментално се практикува и во секој случај подоходовен.




Edited by pbanks - 25-Mar-2010 at 15:13
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 25-Mar-2010 at 14:19
Originally posted by pbanks

@SkyBoy

Прво за косовскиот спот. Во право си кога велиш дека тој има друга намена (градење позитивен имиџ а не туристичка промоција), но мислам дека токму од таа точка треба да тргнеме и ние. Ретко која земја има толку лоша репутација како Косово веројатно, но никако не смее да се лажеме дека во очите на еден западно европеец па дури и поголемиот дел источно европејци Македонија има специјално подобар имиџ. Реално да не беше спорот со името многу луѓе и немаше да знаат дека постоиме.
 
Па јас не сум чул дека Косово имало туризам некогаш. За разлика од него ние уште во југословенско време сме фигурирале како каква-таква туристичка дестинација, значи имаме искуство од некои.. пола век до сега (барем). При тоа Косово е нова држава и истото го стекна на многу специфичен начин (додуше карактеристичен за источна европа, ама не толку и за 21 век), во секој случај, немам проблем со нивната PR поставеност. Ти некако ми ги изедначуваш МК и КС иако и сам споменуваш (многу суптилно) дека има огромна разлика. Не, нам не ни треба посебен спот за да се претставиме како европска држава и народ, и градење на позитивиен имиџ од таков калибар (екстремна промена на перцепцијата) туку ни беше неопходно да се претставиме како туристичка дестинација во која промоција само по себе се подразбира стабилноста, безбедноста, благодетите итн на државата. Сигурно дека
неможе пост-воена област да биде веднаш туристички активна.
 
Затоа мислам дека и ние треба да се зафатиме прво со позитивниот имиџ (не велам дека треба да правиме спотови како Косовскиот ниту пак велам дека тоа треба да биде (исклучиво) со спотови) пред да рекламираме вина, археологија, традиции итн.
Ние не сме имале толку негативен имиџ за да се зафаќаме со таков (екстремен) начин на градење на позитивен имиџ. Се работи за дозирање. Нашиот позитивен имиџ може да пројде преку дотичните спотови, т.е. да биде вкалкулиран во нив. Кај косово на пример тоа не е случај. Сеуште е рано. Незнам зашто толку напињаш кога истото е мерливо и во пракса е воочливо. Ако допрва одиме на спотови за позитивен имиџ, би било контраефект, значи дополнителни години на некаква стаблизација која тек косово ќе ги има, па додека да почне некаков туризам. Мислиш дека така треба? Јас не.

Дополнително мојата критика за македонските спотови (кои сами по себе се помалку или повеќе одлично изработени) е нивната предвидливост. На CNN се вртат дузина спотови од вакви "традиционално модерни" претенденти како Македонија. Толку многу ги има што мене ми се веќе досадни и го менувам каналот. А кога го гледам спотот за Азерјбеџан или Ерменија кои се подеднакво квалитетни и убави како македонските предрасудите кои ги имам (или немам) остануваат и не добивам порив веднаш да се качам на авион и да ги посетам тие земји.
Што се однесува до предвидливоста, а и некој друг претходно спомена нешто слично. Па на CNN не се рекламира САД, АНГЛИЈА, ИТАЛИЈА, ШПАНИЈА, ФРАНЦИЈА, ГЕРМАНИЈА ИТН ИТН. Можда нешто ситно се провлекло. Западно-северниот дел на Европа важи за емитивен дел, а Јужниот и во последно време југоисточниот за рецептивен. Така да тоа се се нови дестинации кои започнуваат со туризам. Не знам во што е проблемот. Одбран е најскапиот, ама и најмоќниот и најефективниот начин за промоција. Туристички спот е туристички спот. Го промовира туристичкиот потенцијал и капацитет на земјата. Доколку не ги поседува тие содржини тогаш нема да биде туристички, ќе биде незнам... invest in macedonia. Big%20smile Можеби мислиш на поуникатна понуда, па со тоа и содржински поуникатен спот, ама тоа е веќе друга работа.
 

За твојот втор пост.

Се тоа звучи прекрасно на хартија но елитниот туризам е мисловна именка за нас. Ние имаме дури проблем да направиме и масовен туризам каде позитивните амплитуди се најчесто манифестирани со наплив на средна накај социјална класа на гости од соседните земји и тоа најчесто во некоја комбинација каде Охрид бил последната варијанта (на пример Бугарите вовеле визи за Србите или пак Србите се лути на црногорците дека прогласиле независност). Со визната либерализација во регионот овој моментум и понатаму ќе го губиме (нека се потсети некој колку многу Бугари имаше во Охрид во 90те пред визната либерализација со ЕУ за нив).
Покомплеска е работата. Прво охриѓани сакаат елитен туризам, ама за елитен туризам треба V-A-L-U-E што они никако неможат да разберат. Они мислат дека така како што е, е одлично и само мислат на M-O-N-E-Y. И од тука натаму се е искривено. Значи имаме во старт погрешна поставеност. Елитен туризам не се развива на тој начин и со бабички да те чекаат по станици. Ама нели за пари - све. И втора ствар, самата поставеност на Охрид одговара за елитен туризам заради неговите карактеристики природни реткости, културни знаменитости итн, а е мало место. Неможе да прими голема маса на луѓе - се гуши, се девастира. И ако е елитно место неможе да се градат транзициски згради и се и сешто кај ќе им текне.  По мое требало повеќе да се посветат на вили и помали хотели, какво што и има донекаде, ама со подобар квалитет, а не фуш па давај на средношколци за ефтини пари. Поентата ми е не постои организиран развоен процес, туку некои фураат масовен, некои као елитен и на крај тоа на ништо не личи и никој не е задоволен. Ко што кажа - веројатно елитен е SF за нас, ама зашто така сме (се) се однесувале и сме влечеле (-ме) лоши потези.
 

Патиштата, патоказите, тоалетите се предуслов за елементарен туризам. (Така е, затоа и ме излудува нивното непостоење) За елитен туризам треба и многу повеќе од тоа. Услуги, хотели, содржини. Не само трчаница од црква до црква и прикаски која е постара, туку содржајна програма каде што конзументите во секој момент ќе имаат квалитетен избор на располагање секако со многу додадена вредност. Да не зборуваме и за туристичкиот кадар кој готово и го немаме. (за кадарот посебно - големите не дозволуваат стручен кадар да пристапи, а и стручноста на кадарот понекогаш е релативна, со оглед на  поединечните интереси). Тука за се си во право.

Не викам дека немаме потенцијал да направиме нешто, секако сме убава земја но мислам дека копнеењето по некаков елитен туризам е во моментот утопија. Исто како што е утопија дека аеродромот во Скопје ќе бил регионален центар или пак дека ротирачката реклама на зградата на Пелагонија (која btw не ротира барем 7 години) е најголема на балканот. Уморен сум од тој наш комплекс дека сме "посебни".
Со тоа погоре све објаснив, се слагам, само од поинаков аспект перципирам.

Повторно како одличен пример за нас би ги посочил "досадните словенци" кои без некоја претенциозност дека ќе бидат следната ТОП дестинација, трпеливо изградија една релативно обична но разновидна туристичка понуда која им носи и по неколку милиони туристи годишно.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 25-Mar-2010 at 12:08
@SkyBoy

Прво за косовскиот спот. Во право си кога велиш дека тој има друга намена (градење позитивен имиџ а не туристичка промоција), но мислам дека токму од таа точка треба да тргнеме и ние. Ретко која земја има толку лоша репутација како Косово веројатно, но никако не смее да се лажеме дека во очите на еден западно европеец па дури и поголемиот дел источно европејци Македонија има специјално подобар имиџ. Реално да не беше спорот со името многу луѓе и немаше да знаат дека постоиме.

Затоа мислам дека и ние треба да се зафатиме прво со позитивниот имиџ (не велам дека треба да правиме спотови како Косовскиот ниту пак велам дека тоа треба да биде (исклучиво) со спотови) пред да рекламираме вина, археологија, традиции итн.

Дополнително мојата критика за македонските спотови (кои сами по себе се помалку или повеќе одлично изработени) е нивната предвидливост. На CNN се вртат дузина спотови од вакви "традиционално модерни" претенденти како Македонија. Толку многу ги има што мене ми се веќе досадни и го менувам каналот. А кога го гледам спотот за Азерјбеџан или Ерменија кои се подеднакво квалитетни и убави како македонските предрасудите кои ги имам (или немам) остануваат и не добивам порив веднаш да се качам на авион и да ги посетам тие земји.

За твојот втор пост.

Се тоа звучи прекрасно на хартија но елитниот туризам е мисловна именка за нас. Ние имаме дури проблем да направиме и масовен туризам каде позитивните амплитуди се најчесто манифестирани со наплив на средна накај социјална класа на гости од соседните земји и тоа најчесто во некоја комбинација каде Охрид бил последната варијанта (на пример Бугарите вовеле визи за Србите или пак Србите се лути на црногорците дека прогласиле независност). Со визната либерализација во регионот овој моментум и понатаму ќе го губиме (нека се потсети некој колку многу Бугари имаше во Охрид во 90те пред визната либерализација со ЕУ за нив).

Патиштата, патоказите, тоалетите се предуслов за елементарен туризам. За елитен туризам треба и многу повеќе од тоа. Услуги, хотели, содржини. Не само трчаница од црква до црква и прикаски која е постара, туку содржајна програма каде што конзументите во секој момент ќе имаат квалитетен избор на располагање секако со многу додадена вредност. Да не зборуваме и за туристичкиот кадар кој готово и го немаме.

Не викам дека немаме потенцијал да направиме нешто, секако сме убава земја но мислам дека копнеењето по некаков елитен туризам е во моментот утопија. Исто како што е утопија дека аеродромот во Скопје ќе бил регионален центар или пак дека ротирачката реклама на зградата на Пелагонија (која btw не ротира барем 7 години) е најголема на балканот. Уморен сум од тој наш комплекс дека сме "посебни".

Повторно како одличен пример за нас би ги посочил "досадните словенци" кои без некоја претенциозност дека ќе бидат следната ТОП дестинација, трпеливо изградија една релативно обична но разновидна туристичка понуда која им носи и по неколку милиони туристи годишно.


Edited by pbanks - 25-Mar-2010 at 12:09
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 24-Mar-2010 at 19:36
Originally posted by Max

наше е само да не дозволиме да се уништат природниот, културниот и селскиот амбиент, а народ сам ќе не промовира по свет, уживајте во кадриве Travel to Macedonia, the hidden gem of Balkans  

 
Баш така, затоа што масовноста на туризмот (масовниот туризам) е оној кој доведува до девастација и уништување и спротивно од него елитниот овозможува зачувување и одржување на ретките природни и антрополошки добра. Затоа Македонија треба да се нуди како дестинација, а не Охрид (поединечно). Охрид треба да биде сегмент (што да не и прв или најдобар или водечки сеедно) во понудата на Македонија. За ова ни треба ОДЛИЧНА инфраструктура (пред се мислам на патна, мада све ни е за жалење), т.е. да можеш да ја раскрстиш цела држава за некои 2 саати возење. Пр. седиш на Охридско езеро и ти се оди на Смоларски водопади. Па од таму на друго место, па на друго. Да имаш некои 10-15 дена колку што вообичаено трае еден одмор, постојана возбуда и анимација. Потенцијалот го имаме. Патиштата, патоказите, тоалетите..... ги немаме.


Edited by SkyBoy - 24-Mar-2010 at 19:46
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 24-Mar-2010 at 19:23
Originally posted by pbanks

Не е за Македонија но еден навистина освежувачки промотивен спот за земја кој деновиве се врти по светските медиуми.



Додека секоја до една европска земја (вклучувајќи ја и Македонија) труе со веќе предвидливите памфлети со природни убавини, народни носии и танци, кујна, религиски објекти, урбани пејсажи и сл, во една трка да се докаже кој е постар и потрадиционален (а истовремено модерен и современ), Косово реши да ја промовира својата младост, потенцијал и иднина. Одлично направено.

П.С. Само да предупредам дека незгодни коментари на сметка на Косово ќе бидат инстант санкционирани. Зборуваме исклучиво за спотот и за идејата зад него.


 
Добар е спотот. Јас истиот не го перципирам како туристички, а и не верувам дека и тоа му целта. Повеќе е како запознавање на европјаните со косово, од тоа каде се наоѓаат, па до градење на позитивен имиџ, после сите дешавки со новава држава. Ако треба една суптилна критика од технички аспект, мислам дека некако пре-европски е преставено, т.е. малце излегува од автентичноста на КС, т.е. не гледам ништо лошо ако вметнеле некој оригинален албански или веќе каков детаљ, ама добро.. како за почеток и ширење позитивна енергија Applause
 
некој погоре спомена као, еве гледате можело и вака, демек ние пукаме у празно т.е. ја промашуваме целта. Тоа - врска нема, се работи за комплетно различен производ, намена, сегмент на кој му се испраќа пораката и нормално има различна содржина самата промоција.
 
Инаку, нишкава случајно ја најдов барајќи нешто за туризам на google... па.. знаете, да не тупам со апели и молби.. Thumbs%20Up
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 17-Feb-2010 at 17:03
Aman be odma so teorija na zagovor. Ova beshe na on.net ushte pred 9 meseci i im pishale 2000 lugje na guardian ushte istiot den i odma go smenaa po dva dena, a ova e verojatno nekoja stranica kade shto zaboravile da go promenat. inaku vo stranicata so profilot e smenata mapata
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 17-Feb-2010 at 01:09
дополнителен мотив за кампањи како Македонија Вечна или Инвестирајте во Македонија! не би сакал да шпекулирам зошто ваква "заврзлама" но не е далеку од памет некој да направил намерен превид заради родбински врски!?! како и да е не е мала работа да излезе ваква статија во гардијан! без разлика што писаниево од нет има грешен мапа линк, што од друга страна на оние кои знаат или пак сакаат нешто повеќе да дознаат дополнително би им привлекло внимание! ниедна реклама не е лоша реклама, особено кога битно ти е да привлечеш какво такво вимание!
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 16-Feb-2010 at 13:56
Nesto mi e cudno tuka sto Makedonija e promovirana megutoa i samiot guardian.co.uk ne znae kade tocno e makedonija, bash zalno sto tuka na toj sajt primetiv kako stoi edna mapa PROFILE MACEDONIA a na nea stoi Romania ,i koga ke kliknes imas mapa od Makedonija , znaci toa e totalna katastrofa .
Eve videte i sami.

"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 16-Feb-2010 at 05:02

постојано има текстови наоколу но мислам никој не води евиденција за тоа!?

A dive into Macedonia’s past at Lake Ohrid

http://www.guardian.co.uk/travel/2010/jan/30/macedonia-kapka-kassabova-lake-ohrid

http://turkeymacedonia.wordpress.com/2010/02/02/a-dive-into-macedonias-past-at-lake-ohrid/

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 07-Dec-2009 at 14:41

Премиера на документарец за Плаошник

Филмот е на Петар Џурoвски, а стручни консултанти се Мишко Тутковски и Паско Кузман

Вечерва ( 20 ч.), во киното "Фросина" во МКЦ, ќе се одржи премиера на документарниот филм "Волшебниот рид" од Петар Џурoвски. Филмот е приказна , како што вели авторот, за светиот рид Плаошник и неговата историја. Стручни соработници се Мишко Тутковски и Паско Кузман, кој се појавува во филмот раскажувајќи ја вековната историја на локалитетот. Во 25 - минутниот документарец посебно внимание е посветено на дејноста на св. Климент на формирањето на најстариот словенски универзитет, востановувањето на глаголицата и ширењето на христијанството.
"Не сакав да го оптоварувам филмот со многу информации, и особено внимание посветив на визуелниот аспект во кој се користени голем број документи, артефакти, архивски снимки и фотографии", ни рече Џурoвски. Тој вели дека појдовна идеја му била да направи филм што ќе говори за идентитетот на македонскиот народ и традиција, уште повеќе што филм токму за Плаошник досега не е направен. Директор на фотографија е Бранд Феро, а музиката е на Дејан Спасеновиќ. Филмот е финансиран од Филмскиот фонд на Македонија.

http://vest.com.mk/?ItemID=0506660BC0AB2D42957DA99E6304D922


Edited by pbanks - 07-Dec-2009 at 16:58
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 27-Nov-2009 at 23:28
Добра емисија, особено што истата продолжува дебатно во студио во вториот дел... само можеле да поработат малку на диги шминка на тоа снимките, сепак ако сакаме ова утре да се продаде на некого како локален дигитално-туристички водич треба да се оди профи до крај... најблиску до профи документарна емисија од поновиве кај нас е мокош на алфа http://www.alfatv.com.mk/default.aspx?mId=71&articleId=35 но па тие ептен ја имаат затерано експериментално, всушност се е ок но тоа фонот е во аут, сепак битно се прави по некој блиску до профи материјал...
коктелијада
Објавено на 30.09.2009, од шоком

емисијата е ок, профи пристап во реализацијата, а со дигиталната опрема т.е. видео квалитет отскокнувате од останатите документаристи во МКД, но експериментот околу музиката и коктелите на аудио-видео атмосфера во репортажите на моменти е какафоничен спектакл од звуци и бои, особено кога станува збор за репортажите за црковни храмови, каде сето тоа кога ќе се зачини со расоблечена водителка во таков објект, неминовно е човек да остане збунет (сензационализам на квадрат) и јасно се си е кога е цело, нели, па на коктелијадата кога ќе се надоврзат картографските претопите помеѓу сцените во фон со лори андерсон, навистина документарциве се само за во циркуски музеј! ќе речам оригинално, но со оглед дека сме во дефицит со нешто поозбилни но продукциски квалитетни докоментарци по јавниве тв сервиси, ова навистина е штета што утре не би можело да се искористи во некоја повисока цел како презентација на МКД која би можело да оди и како англиска верзија, евентуално на некое мултимедијално издание
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 25-Nov-2009 at 01:25
Срцето на Македонија на АБ Канал


Осмиот дел од серијалот "Чудесна земја" премиерно ќе се емитува денеска (20,30 ч.) на фрекфенцијата на телевизијата АБ Канал. Филмот "Срцето на Македонија" е посветен на срцевината на нашата земја и нејзиниот центар, селото Крива Круша. Приказната започнува од легендата со којашто се гордее селото, а на којашто се надоврзува и науката, токму околу податокот за географскиот центар на политичките граници на Македонија. Потоа, приказната се шири опфаќајќи го селективно она што е фасцинантно и интересно, а ротира околу оваа централна и појдовна точка. Така, географијата се претопува во убавините, секојдневието, историјата и археологијата кои прават една комплементарна, суптилна приказна за регионот на Општината Чашка.

Филмот, чекор по чекор, низ колоритната есенска природа патува по минатото преку интересните артефакти пронајдени во утробата на ова парче земја и го демистифицира минатото на нашите предци поврзувајќи ги најрепрезентативните локации и села што се упоришта на македонскиот непокор, верни сведоштва и мали рурални богатства што ја прават уникатна нашата земја.

http://vecer.com.mk/?ItemID=EED2A83224C96649B303076B808F0A50
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 23-Nov-2009 at 15:40
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 23-Nov-2009 at 15:23
Еве го спотот за виното

Добар  Cheers

Знае некој која е типката на крајот од спотот? Big%20smile





Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 23-Nov-2009 at 09:19

Не ми беше целта да го критикувам серијалот на спотови за МК кој го коментираме во нишкава. Во голема мерка тие спотови си се професионално одработени и тука нема дилема.

Едноставно ми беше освежувачки косовскиов концепт (спотот е инаку на израелскиот сачи и сачи) па мислев да го прокоментираме. Јас барем сум презаситен од шаблионскиот пристап кој го употребуваат европските (а особено источно европските земји).

Да се ставиме во кожа на еден западно европеец кој е генерално игнорантен за источна европа и сакаме на некој начин да го заинтересираме за нас. Кога ќе му се наредат 2-3 спота за Србија, Хрватска, Македонија, Ерменија, Грузија, Бугарија итн едно по друго исти како јајце на јајце... Дали мислиш дека нешто ќе успее да запамти од тој куп?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 22-Nov-2009 at 23:10
Се слагам со Cloverstack, било каква споредба е потполно промашување, различен таргет се спотовите
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 22-Nov-2009 at 22:49
@ pbanks

Различни спотови имаат различна намена и цел. Не се слагам дека спотови „со природни убавини, народни носии и танци, кујна, религиски објекти, урбани пејсажи и сл“ се по дифолт лоши. Тоа се во најголема мерка спотови сконцентрирани на туристичка промоција и за таа цел мислам дека се сосема прикладни. Нормално, во тој опсег има и лоши и добри спотови, но тоа е индивидуално од спот до спот и зависи од редица фактори.

Спотов за Косово секако би го оценил со висока оценка, но од разбирливи причини тој е насочен кон поинаква промоција, па директни споредби се погрешни.


Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 22-Nov-2009 at 21:53
Originally posted by lslcrew

Па добро ипак секој што мука си иа тамо удира. Еве ние непто со идентитет. Косово е сеуште млада држава и се промовира како "новите европјани". А спотов ми е малку некако празен. Ипак и тука со мостот некако има историја, со реката природа. Но сепак преовладува моментот дека заедно луѓево лансирале нова земја.


Мост, река ова она се дискретно вметнати и не се лајт мотив во спотот. Дополнително, пораката е дека е нов почеток, парчињата на слагалицата ги чистат, им  ставаат нова боја... И сето тоа го прават младите европјани (не новите). Мислам дека спотот е полн погодок.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 22-Nov-2009 at 19:40
Па добро ипак секој што мука си иа тамо удира. Еве ние непто со идентитет. Косово е сеуште млада држава и се промовира како "новите европјани". А спотов ми е малку некако празен. Ипак и тука со мостот некако има историја, со реката природа. Но сепак преовладува моментот дека заедно луѓево лансирале нова земја.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 19>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.207 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.