build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железнички станици

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 41>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 18-Sep-2015 at 15:44
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 18-Sep-2015 at 15:38


Драстично ќе се намалат трошоците за одржување на објектите, а патниците ќе добијат современ простор за добивање превозни услуи. Веќе се работи на железничките станици во Велес и во Прилеп...





















За неколку месеци железничките станици во земјава ќе добијат сосема нов, модерен изглед. Се следи темпото на капиталните инвестициски зафати во железничкиот сообраќај, односно набавката на модерни транспортни вагони, современи патнички гарнитури, купувањето нови влечни средства. Од темел се реконструираат 11-те железнички станици, ќе добијат енергетски ефикасна надворешност. Драстично ќе се намалат трошоците за одржување на објектите, а патниците ќе добијат современ простор за добивање превозни услуи. Веќе се работи на железничките станици во Велес и во Прилеп.

„Отпочнати се градежните работи и на станиците во Градско и Демир Капија, а останатите ќе бидат воведени во градба веднаш по комплетирање на потребната документација и добивање одобренија за градење. Тоа се железничките станици во: Битола, Гевгелија, Богомила, Чашка, Табановце, Демир Капија, Градско и Неготино – Вардар. Во финална фаза е и реконструкцијата на железничката станица во Скопје и таа ќе биде комплетно завршена до ноември“, изјави владиниот портпарол Александар Ѓорѓиев.

Се реновираат билетарите и чекалните, санитарните јазли, се менува водоводната и електрична инсталација, осветлувањето и се воведува најсовремен систем на загревање. За информирање на патниците ќе се вградат модерни електронски табли. Се менуваат крововите и се градат рампи за пристап на лицата со намалена подвижност.

Вкупната цена на сите градежни зафати на 11– те станици изнесува 5 милиони евра. Половина од овој износ ќе се потроши за реконструкција на главната железничка станица во Скопје, а другиот дел за 10-те станици на коридорот 10 и кракот 10д.

Градежните интервенции на 10-те станици се први посериозни зафати на овие објекти по период од 70 години, од времето кога биле изградени. Нивната модернизација треба да биде целосно завршена во 2016-та.

Свето Николовски
http://mrt.com.mk/node/25929
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 08-Sep-2015 at 09:01
Нешто од 10 август...









фото: emzepe (flickr.com)
За сè има вторпат
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 29-Aug-2015 at 11:50
ЖС Овче Поле

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 26-Aug-2015 at 08:35
Фотографијата е од 5 август...

u8 by Dannys-Reisen, on Flickr
За сè има вторпат
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 01-Aug-2015 at 19:10
Најверојатно почнаа и со железничката во Велес..

Забрзано се реконструира железничката станица во Велес

Изминатиов период на Железничката станица во Велес се одвикаат интензивни градежни работи за нејзина реконструкција. Активностите се дел од проектот за обнова на 10 вакви објекти во Македонија долж железничкиот дел од Коридорот 10 и кракот 10 Д.



Со реализацијата на овој значаен проект железничката станица во Велес ќе стане подостапна за сите граѓани кои користат железнички сообраќај.

Проектот е на Министерството за транспорт и врски и опфаќа целосна реконструкција на сите главни елементи на станиците. Според планот, целосно ќе бидат заменети крововите и подовите, ќе се санираат фасадите и внатрешните ѕидови, ќе биде поставена нова термичка изолација и ќе се изградат нови тоалети.



Комплетно ќе се смени водоводната и електричната инсталација – вклучувајќи ги и внатрешното и надворешното осветлување, ќе се постават системи за греење и ладење, за противпожарна заштита, патнички информативен систем, како и подобрување на пристапноста за товарен транспорт и достапност и поврзување со патниот транспорт. Ќе се подобри и пристапноста за лицата со намалена подвижност.



Инаку, за многу скоро време граѓаните ќе имаат можност да се возат и во новите ултра модерни возови. Првиот од шесте вакви возови набавени за потребите на Македонски Железници ќе пристигне и ќе биден ставен во функција во текот на септември годинава.



Ова во Собранието на Република Македонија го изјави министерот за транспорт и врски Владо Мисајловски, на претходно прашање од пратеникот од Велес, Илија Димовски.

-Станува збор за набавка на 4 дизел гарнитури и 2 електро – моторни гарнитури произведени во Кина во вредност од 25 милиони евра. Новите возови ќе бидат според сите европски стандарди, со најсовремена опрема и со капацитет од 200 седишта, со што Република Македонија ќе може да се вброи во земјите со најдобра железничка инфраструктура не само во регионот туку и пошироко, рече министерот Мисајловски.

Пратнеикот Димовски воедно и упати благодарност до Министерството за транспорт и врски поради тоа што конечно после 35-40 се реализира вака голема инвестиција во железничкиот сообраќај од која што придобивка ќе имаат сите граѓани.

Според него доколку се земат во предвид податоците по бројот на патници кои пристигнуваат или заминуваат од Велес со воз, ќе може да се забележи дека железничката станица во Велес по степенот на искористеност е речиси идентична со железничката станица во Скопје, што ја прави оваа набавка на нови патнички гарнитури од голема важност и значење за жителите на Општина Велес и околните населени места.

За градот ова е огромна важност и поради тоа што токму во Велес уште пред 142 години дојде првиот воз во Македонија. На 9-ти април 1873 од Солун во Велес пристигна возот кој испиша нова страница во богато културно и историско минато на градот.

извор
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 28-Jul-2015 at 21:28
Vaka koga gi gledam zeleznicite od sliki mozam da kazam deka skoro site se dosta simpaticni objekti koi se nadevam deka so renoviranjeto ke bidat i funkcionalni. Edinstvena zamerka e sto skoro site se podaleku od gradskite jadra.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 28-Jul-2015 at 17:28
Одлична вест!

Сепак, едно нешто ми падна во очи - погледнете само колку ѓубре има на шините. Зарем никој не го чисти тоа? Срамота е на што изгледаат нашите железнички станици (и автобуски, итн.)! Никако не можам да се помирам со ваквите глетки. Како да сме некоја земја од Третиот свет.



Edited by Џоле - 28-Jul-2015 at 17:29
За сè има вторпат
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 28-Jul-2015 at 11:27











prilep.gov.mk
Back to Top
koki View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 25-Dec-2014
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote koki Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 28-Jul-2015 at 11:05
Во тек е реконструкцијата на железничката станица во Прилеп, која е дел од проектот за обнова на 10 вакви објекти во Македонија долж железничкиот дел од Коридорот 10 и кракот 10 Д.

Во изјава за медиумите градоначалникот Ристески истакна дека со реализацијата на овој капитален проект и со негово партерно поврзување со новата автобуска која пред една година беше ставена во функција Прилеп ќе добие еден современ транспортен центар.

Со реализацијата на овој проект железничката станица ќе стане подостапна за сите граѓани кои користат железнички сообраќај.



Проектот е на Министерството за транспорт и врски и опфаќа целосна реконструкција на сите главни елементи на станиците. Според најавите, целосно ќе бидат заменети крововите и подовите, ќе се санираат фасадите и внатрешните ѕидови, ќе биде поставена нова термичка изолација и ќе се изградат нови тоалети.


Комплетно ќе се смени водоводната и електричната инсталација – вклучувајќи ги и внатрешното и надворешното осветлување, ќе се постават системи за греење и ладење, за противпожарна заштита, патнички информативен систем, како и подобрување на пристапноста за товарен транспорт и достапност и поврзување со патниот транспорт. Ќе се подобри и пристапноста за лицата со намалена подвижност.




http://www.kurir.mk/republika/opstini/208454-FOTO-Se-rekonstruira-zeleznickata-stanica-vo-Prilep?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+kurir%2Frepublika+%28%D0%9A%D1%83%D1%80%D0%B8%D1%80+-+%D0%A0%D0%B5%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B0%29
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 21-Jul-2015 at 09:02
Со оглед на бројките за годишен сообраќај ваква реконструкција е сосема доволна. Повеќе ми се гади фактот што се изнададоа пари за секакви глупости, а за железничката нецели 3 милиони и тоа од ипа фондови. Тоа јасно го покажува колкав им е интересот за објектите кои навистина се од корист на обичните граѓани.

Инаку, ова е објект кој многу често сум го посетувал (посетувам) можам да заклучам дека негов главен проблем беше негрижата, а не дотраеността. Редовно е нечист и слободно може да се движи секој и да чкрта и уништува по ѕидовите.

Кој бил знае дека гранитниот под и мермерните облоги на ѕидовите се во одлична состојба само треба добро да се исчистат и исполираат. Евидентна беше потребата од промена на информативните дисплеји и реновирање на WC-ињата.

Со оваа реконструкција сето тоа се менува и сметам дека ќе е доволно. Но мора после тоа да се постави обезбедување кое претходно го немаше и ќе го чува објектот, инаку ништо не се направило.
Единствено што не се реконструира е зафатот за кровот кој сите тука го сакаме. Не само негово реновирање, туку и доизградба, според некогашниот план. Иако мислам дека тие колосеци кои не се покриени воопшто и не се користат.

Со купување на новите возови, да се надеваме дека бројот на превезени патници ќе порасне, ќе се искористи целосно капацитетот на објектот и за неколку години да очекуваме и реконструкција на кровот.

Јас би одел со прозирни панели слични како на кровот на трибините од стадионот.

Edited by stratus - 21-Jul-2015 at 09:07
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 20-Jul-2015 at 22:00
Me raduva sto za peronite upotrebuvat paver elementi koi gi gledam i vo Germanija. Se plasev deka i na zeleznickata ke BAPNAT bekaton
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 20-Jul-2015 at 20:25
Како што кажав и пред да започнат работиве на некаква си „обнова“ на железничкава станица, ова ќе биде СЕ само не целосна обнова на зградата на железничката станица. Со овие пари ништо нема да се направи, а и се гледа дека нема ништо да се направи.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 20-Jul-2015 at 17:39







mia.mk
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 20-Jul-2015 at 14:12
ЖС Скопје










Vlado Misajlovski
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 17-Jul-2015 at 00:09
ЖС "Велес"

Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 16-Jul-2015 at 15:16
15.07.2015
















23ka.wordpress.com
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 23-Jun-2015 at 10:16


убаво но за пред 50 години

туку, да им текнеше да стават по перониве и по некој голем екран за јавни кампањи, а зошто не и документарни филмови бар оние кои се со државни пари склепани, идеално да имаат диспечер служба која со ова би се бафтала потоа, та за соодветен месец да вртат и соодветна содржина дал ко празничен или институционално поврзан абер

претпоставувам вакво нешто ќе дадат за приватен маркетинг но на државен објект да се рекламираат приватни думи тоа е во најдобар случај дрско, та и сега железничката на ништо неличи со тоа приватните реклами, нив ајде на пешачки премини ко влајко или битпазарко и некако, иако и таму не им е место бидејки ја утепуваат визурата озбилно, ама на главна железничка станица бетер и од шутка излегува работава, а и така е параспур околината кај ново маало па ете зошто да не се донакинџури и железничката, ако веќе одат по овој рецепт нека опнат реклами и по оградите на мостовите, нели се за доброто на конзумеристичкото општество


Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 23-Jun-2015 at 09:05




Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 17-Jun-2015 at 21:18
Да, ама минимално 2 милиони би требало да се ,,шминка,, во ок состојба или да кажеме да се доврши тоа што беше ветено.
Јас пак ќе кажам, овде треба сериозна инвестиција за да се стави целата станица за употреба иако има малку патници. Да се покрива целата станица со стакла, да се воведе аутомати за билет, целата фасада да се реновира, капка по капка.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.219 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.