build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 60>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #261 Posted: 04-Oct-2012 at 16:31
споредбава само за со Битола,  а Скопје споредувај го со Хаг таму пак иако имаат трам глава ги боли што треба да се упдејтува мрежата [1]
Back to Top
shule View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote shule Quote  Post ReplyReply #262 Posted: 04-Oct-2012 at 15:42
Перспектива од страна... Моментално се дискутира за изградба на трамвај во Гронинген (и регионот) - град во северна Холандија. За повеќе информации клик овде.

Секако, има и противници на иницијативава (за жал страната е достапна само на Холандски јазик), главно поради цената, и дополнителното оданочување.

Гронинген има околу 200 000 жители (самиот град), споредба со Скопје е можна, но со соодветни модификации на плановите Smile
Back to Top
kara View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 19-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote kara Quote  Post ReplyReply #263 Posted: 04-Oct-2012 at 13:49
Браво момци, ви честитам за ентузијазмот, решителноста, храброста и пред се за ВРЕМЕТО кое го одвојувате за ова.....
Јас следам оваа нишка долго време и мислам дека во секој момент да можам би ги сменил овие од градската администрација и би ве поставил вас и мислам дека Скопје би станал многу пријатно место за живеење...
Честитки до вас и се јавувам доброволно за помош.....

Edited by kara - 04-Oct-2012 at 13:50
@LEK$
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #264 Posted: 23-Sep-2012 at 18:49
Си викам.... Why not.... (?)
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #265 Posted: 20-Sep-2012 at 21:57
Bravo momci
Vi cestitam na entuzijazmot i resilnosta da se odi do kraj. Samo se plasam (ako ne im odgovarada vakov proekt, a kako sto stojat rabotite ne im odgovara) ne vi/ni udrat nekoja etiketa deka zad ova stoi SOROS t.e. opozicijata
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #266 Posted: 20-Sep-2012 at 19:21

But there is something I forgot to mention...

Ко шо разбрав... Се произведуваат и се продаваат само во Америка.... Хмм... Па што... Ако сакаме да купиме... што не спречува... Кога можеме од Кина автобуси да купуваме... зошто да не можеме и од Америка...

А може тоа да им е и само маркетингшки трик и кампања за освојување на американскиот пазар....

Anyways...

Мене многу ми фаќаат око... А и плус супер би се вклопиле во замислениот систем: Градски ЛРТ + Градско-приградска железница + врска до аеродромот...

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #267 Posted: 20-Sep-2012 at 18:44

Станува збор за Bombardier Flexity Freedom....

Еве нешто за него:

FLEXITY Freedom: Riding the Winds of Change

The FLEXITY Freedom is the made-in-North America LRV of the future.

 

Whether as the mainstay of an urban transportation network, or complementing existing urban and suburban rail networks, FLEXITY Freedom offers sustainable mobility solutions to support Transit Oriented Development. The result: revitalization of urban areas, attraction of new business and transit users, and above all, improved quality of life.



Designed for passenger-friendly service
-100% low-floor, entirely step-free interior
-Extra-wide 2.65m (8’ 8½”) carbody
-Two-by-two seating and maximized aisle width
-Easy to configure interior layout

 

Designed for operational flexibility
-Adapted for urban and suburban rail networks
-Variation of 3 and 5 module configurations
-Trains can be either uni- or bi-directional
-Can be coupled to form trains of up to 4 cars, yielding an overall capacity of more than 30,000 passengers per hour, per direction

 

Key features
-Optional 100% catenary-free operation
-Energy efficient design and systems
-Combination of 100% low-floor technology and conventional
axle wheel-set bogies for a significantly smoother ride
-Modular design for easy access to components and systems

Еве уште нешто....

 

 

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #268 Posted: 20-Sep-2012 at 18:20

Anyways.... 

Мислам дека овој модел на Bombardier би бил одличен избор за Скопје... 

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #269 Posted: 20-Sep-2012 at 18:18

За да го видиш нематен.... така си мислев.... 

Како и да е... и јас го украв од нет.... xD



Edited by FoSsiL - 20-Sep-2012 at 18:19
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #270 Posted: 20-Sep-2012 at 18:15
Па зошто ти го побарав јас? LOL
Cheers
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #271 Posted: 20-Sep-2012 at 18:12
Еј....! Си ми го украл трамвајот.... xD 
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #272 Posted: 20-Sep-2012 at 18:00
Заедно со Декстер сме при крај со статијата наречена Брз трамвај во Скопје, која ќе содржи дел од предлозите споменати во нишкава и други интересни и информативни работи!

Инаку почнавме со Фосил да работиме и на дел од материјалот за ФБ и веб страницата. Не претендираме да сме добри графички дизајнери ниту пак полни со идеи. Затоа секоја ваша помош или идеја е добредојдена! Работевме на дел од информативниот материјал и еве го него:

Фосил:



Јас:

1) Главните наши барања:



2) Придобивки за градот и граѓаните 1;



3) Придобивки за градот и граѓаните 2:



4) Основни начела на брзиот трамвај:



Инаку името на иницијативата се разбира не е дефинитивно (туку она кое на анкетата моментално води), како и интернет адресата, каква што засега немаме! Доколку има некој слодобно време и сака да помогне, е повеќе од добредојден да се вклучи!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #273 Posted: 20-Sep-2012 at 11:25
Апсолутно тоа е одлична идеа. Ако неможе да се исконтактира Давор лично, може тоа да се строи преку проф. Никола Крстаноски (ТУ Битола) или проф. Зоран Кракутовски (ГФ Скопје), со кои билд веќе бил во контакт, а се дел од стручната комисија за одбраната на тезата. Ајде ќе ве молам сторете го тоа побрзо.

АНКЕТА ЗА ИМЕТО НА НАШАТА ИНИЦИЈАТИВА! Ве молиме учествувајте!

http://freeonlinesurveys.com/s.asp?sid=6olh4rx3xx25i7d115373


Edited by Andrej_LJ - 20-Sep-2012 at 11:32
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #274 Posted: 20-Sep-2012 at 11:20
Би било одлично од Билд да го контактираме Давор Петровски и да видиме дали би ни помогнал со своето стручно познавање во оваа област во иницијативата на Андреј. Можеби едно интервју со него, и со негова дозвола да објавиме дел од неговата магистерска на порталот?
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #275 Posted: 20-Sep-2012 at 10:02
Дали сте налетале на оваа нова (2012) магистарска работа на Универзитетот во Битола? Ова ти се вика проектиште, а не некакви квази анализи од сомнителни фирми (кои и покрај тоа што тврдат дека се престижни и имаат куп награди не се научиле да одговараат на меил). Страшно добра и исцрпна анализа, топло препорачувам секому да ја прочита!

РЕГИОНАЛЕН ТРАМВАЈ
ОДГОВОР НА ПОТРЕБИТЕ НА ПРЕВОЗ ВО СКОПСКО -
КУМАНОВСКИОТ РЕГИОН
Кандидат: Давор Петровски дипл. сооб. инг.
Ментор: Проф. др. сц. Никола Крстаноски

http://www.tfb.edu.mk/app/webroot/uploads/trudovi/magisterski/Magisterski%20trud%20Davor.pdf



Edited by Andrej_LJ - 20-Sep-2012 at 10:03
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #276 Posted: 20-Sep-2012 at 07:47
Имајќи малку слободно време и немајќи соодветен софтвер, изминативе недели подготвував одговор на предлозите кои се појавија во нишкава. Но, сега се чини дека актуелнава ситуација го бара целото можно внимание.

Би сакал да имам време и да помогнам, но.. Им посакувам успех на сите што учествуваат во оваа иницијатива. Јасно е како стојат работите, но токму од досегашните искуства може да се осмисли поинаков пристап. Од ова што го гледам, за мене лично најважни теми кои треба да се доближат до јавноста би биле: (не)транспарентноста во целиов процес, воведувањето на монопол во јавниот превоз, и секако - лошите решенија кои се нудат. За последново мислам дека се повеќе потребни конкретни примери во Ск, отколку гнерални објаснувања на поимите од шинскиот превоз (кои и самите се нејасно дефинирани). Но сепак, поимот „брз трамвај“ звучи како добро мото за целава иницијатива...

Ќе се обидам деновиве да напишам малку покорисен пост од овој   
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #277 Posted: 19-Sep-2012 at 00:11
Originally posted by Denko

Andrej,
gledam deka si frustriran (opravdano) od postojniot proekt ili ideja (ne znam do koja faza e stignato) da se gradi klasicen tramvaj na krajnata lenta od kolovozot i dislociranje na avtobuskite linii za da mu se ugodi na koncesionerot. Tvojata reakcija e sosema opravdana, inicijativata ti e vo red, no znaj deka nema da pomognat nitu pisma nitu telefoni. Ako resile da gradat tramvaj ke go izgradat onaka kako sto im odgovara nim a ne kako sto kazuva potrebata i nezavisnata strucna javnost. Toa ti go kazuvam od iskustvo. Do sega sum pratil edno cudo pisma (poslenoto pred ca. 5 godini po sto dignav race od se) a odgovorite ete se uste gi cekam. Nadleznite, za zal, voglavnom se nepismeni. Gi okupirale funkciite i delat um sto i samite go nemat. Nim najbiten im e licniot profit a jasnosta koj ja sisa. Sto da se kaze koga i univerzitetite ni se kako ringispil. Se vrti, se vrti, i op nedokvakani kadri stanuvaat docenti preku nok. Na toa dodaj i politicko-partiski interesi i nasite pisma ete ti gi vo korpata za otpadok.

Sepak ti pozeluvam uspeh vo ovaa, za mene, "Mission Inpossible".
Pozdrav
вреди да се обиде човек да смени нешто и тоа е за респект, сите знаеме каква е реалноста ама барем може на сосема цивилизиран начин да се покаже дека некој не се согласува со таквиот проект и да објасни зошто
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #278 Posted: 19-Sep-2012 at 00:05
Andrej,
gledam deka si frustriran (opravdano) od postojniot proekt ili ideja (ne znam do koja faza e stignato) da se gradi klasicen tramvaj na krajnata lenta od kolovozot i dislociranje na avtobuskite linii za da mu se ugodi na koncesionerot. Tvojata reakcija e sosema opravdana, inicijativata ti e vo red, no znaj deka nema da pomognat nitu pisma nitu telefoni. Ako resile da gradat tramvaj ke go izgradat onaka kako sto im odgovara nim a ne kako sto kazuva potrebata i nezavisnata strucna javnost. Toa ti go kazuvam od iskustvo. Do sega sum pratil edno cudo pisma (poslenoto pred ca. 5 godini po sto dignav race od se) a odgovorite ete se uste gi cekam. Nadleznite, za zal, voglavnom se nepismeni. Gi okupirale funkciite i delat um sto i samite go nemat. Nim najbiten im e licniot profit a jasnosta koj ja sisa. Sto da se kaze koga i univerzitetite ni se kako ringispil. Se vrti, se vrti, i op nedokvakani kadri stanuvaat docenti preku nok. Na toa dodaj i politicko-partiski interesi i nasite pisma ete ti gi vo korpata za otpadok.

Sepak ti pozeluvam uspeh vo ovaa, za mene, "Mission Inpossible".
Pozdrav
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #279 Posted: 18-Sep-2012 at 23:51
Originally posted by lion

Originally posted by Andrej_LJ

Што има прострасно и неверодостојно те молам посочи ми. Нема ниту една невистина, лага или манипулација, а ако треба вистината да излезе на јаве, тогаш нека да стане и да не се лажеме.
Статијата е напишана во стручен јазик без апсолутно никаква пристрасност (според мене), но ајде посочи ми кои делови би требало да ги сменам!

Пишував на википедија едно време (кратко),така да отприлика знам како функционира..настрана се друго,горе-доле е ОК,ама главна забелешка е тоа што не наведуваш никави извори,пр.. Критика..''Голем број домашни стручњаци од областа на сообраќајното инженерство се едногласни во својата оценка..".. тука веднаш се бара извор,кои се тие стручњаци,се бара линк до веста,дали пренесена од некој медиум или пишана лично од нив,веб-сајт,блог или сл.. исто така и со Коце и консултантските куќи..тука се бара извор до документот ако го има објавен и сл. Се тоа се наведува и доле се означува во фусноти..
 Веројатно ќе се прифати,али за да биде добра сатијата треба да се обрне внимание на овие фактори. Сепак и википедија не е некој релевантен точен извор на информација,поголема тежина би имало да се рашири по фејсбук и другите форуми за да се наметне некоја дискусија.


Да, се согласувам со овој дел од забелешките. Сепак како што напоменав претходно јас сум нов на Вики и не ја владеам сеуште во целост, туку се учам во ход. Инаку кодовите ги имам зачувано, па доколку се избрише ќе биде за брзо време вратена и надополнета. Сега ми е најважно информацијата во нив да е точна, а подоцна ќе ги наведам изворите.Не се секирај, стручњаците ги барав во нивни интервјуа и не се измислици се разбира.

Целта ми е за што покус рок да обезбедиме основна инфраструктура за нашава акција (Вики, Фејсбук и веб страна), а подоцна да ги дотеруваме деталите за да можеме да преминеме во акција што побрзо.

Се согласувам дека најголмо вниание треба да се посвети на Фејсбук и веб страницата, но текстовите што ги пишувам сега се целосно применливи и за тие страници покрај Википедија, така што сигурно ќе бидат искористени.


"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
lion View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 13-Sep-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote lion Quote  Post ReplyReply #280 Posted: 18-Sep-2012 at 23:44
Originally posted by Andrej_LJ

Што има прострасно и неверодостојно те молам посочи ми. Нема ниту една невистина, лага или манипулација, а ако треба вистината да излезе на јаве, тогаш нека да стане и да не се лажеме.
Статијата е напишана во стручен јазик без апсолутно никаква пристрасност (според мене), но ајде посочи ми кои делови би требало да ги сменам!

Пишував на википедија едно време (кратко),така да отприлика знам како функционира..настрана се друго,горе-доле е ОК,ама главна забелешка е тоа што не наведуваш никави извори,пр.. Критика..''Голем број домашни стручњаци од областа на сообраќајното инженерство се едногласни во својата оценка..".. тука веднаш се бара извор,кои се тие стручњаци,се бара линк до веста,дали пренесена од некој медиум или пишана лично од нив,веб-сајт,блог или сл.. исто така и со Коце и консултантските куќи..тука се бара извор до документот ако го има објавен и сл. Се тоа се наведува и доле се означува во фусноти..
 Веројатно ќе се прифати,али за да биде добра сатијата треба да се обрне внимание на овие фактори. Сепак и википедија не е некој релевантен точен извор на информација,поголема тежина би имало да се рашири по фејсбук и другите форуми за да се наметне некоја дискусија.


Edited by lion - 18-Sep-2012 at 23:45
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.369 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.