build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 86>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #281 Posted: 03-Nov-2017 at 19:55

ако ова новата влада е навистиан реформска, ќе престанат да го субвенционираат авионскиот сообраќај, а за сметка на автобускиот и железничкиот локално, која е фората по дома локалниот превоз да е луксуз, а меѓународниот поезија ... мислам дека оние кои одат надвор авионски и баш не им менува многу цената на авиобилетите, колку што би им сменило на многумина дома јавниот превоз да им е бесплатен, а за сметка на што заштедените средства сами да одлучат да ги пренасочат во авионски, железнички и патен сообраќај, та зошто не и поморски ...

државава ваква кавка што е, никогаш нема да излезе од калта, доколку основните трошоци за живот не бидат растеретени озбилно ... на 250 евра просечна плата 30 евра месечно само за двосмерен секојдневен превоз се многу, а реално во просек одат 50-тина ... бар за социјалците, пензионерите и младите ова да е норма, иако ако не цело семејство бар еден во семејството е социјален случај, особено скопјани, кои за разлика од останатите градови освен урбана работа немаат некој екстра простор за самоодржливост ...

Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #282 Posted: 03-Nov-2017 at 17:55

најубаво цел јавен превоз, и автобуси и возови, да бидат бесплатни, и за гости и за домакини ... рентабилноста, како и кај секоја масовно искористена ил употребена работа, сама по себе би произлегла од маркетингот, кој преку наддавање ќе се наметне како самодржлив прилив, а дури и да рокне приватне, доколку државата средствата за социјален маркетинг т.е. национален инжинеринг ќе се избалансираат расходите и приходите ... евентуално каргото да се наплаќа, но чисто како регулација заради безбедносни ризици, но повторно и тука во некој пропишан обем за индивидуална неопходност, незнам, поклон, спортска опрема, алат ил намирници, пр. еден кубик максимум за кабаст товар во товарни вагони закачени на старите патнички композиции ... дополнителен приход би биле комерцијален транспорт на потрошувачка стока, доколку транспортниотн вагон не е целосно искористен, а регистрираните за ваква поволност правовремено се известени ... истово би важело доколку на селските минибуси и комбиња би се закачиле приколки, а зошто не и автобусите, што и сега е дозволено, иако неприменето ... зијан нема длколку се проба, но за да бидне тоа случај треба бар една година државно субвенционирање за една ваква реформа ...

~

во постојниве околности, мулти транспорт билети, можат да бидат корисни само доколку истите се термински флексибилни и ценовно поатрактивни, она баш да се привикне народ на самата новина ...

кога би се дало некому предност, а доколку истиот систем е нерентабилен или сложен, најдобро е да профункционира бар во однос образованието и здравството ... си утнал воз ето компензација автобус, и обратно, да не зборуваме за брз трансфер на загубен ил заборавен личен багаж ... конечно зошто да не е легализирана и брзата испорака на пакети и писма преку јавниот транспорт ... сега пример што се плаќа на рака, некаде и на каса пр. в Транскоп 100 ден., но нема никаква безбедносна мерка која би била гарант дека во автобусот без патник не патува непроверен багаж ...







Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #283 Posted: 03-Nov-2017 at 12:52
Можно ли е Скопје наскоро да добие интегриран тарифен систем во кој ќе бидат вклучени приватните автобуси, ЈСП-Скопје, издавањето велосипеди и Македонски железници. Системот „Скопска“ да се надополни, така што во него ќе влезе опцијата за купување на карта во Велес, на пример, која што би важела и за скопските автобуси.

Пример, јас сум од Велес, патувам за на лекар во Скопје, имам картичка „Скопска“ или железнички билет, со кој во рок од 90 минути би можел да отпатувам од Велес до мојата посакувана дестинација во Скопје.

Јавните транспортни претпријатија треба да размислат за оваа идеја, бидејќи може да им донесе многу нови патници.
Back to Top
borg111 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 28-Jun-2017
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote borg111 Quote  Post ReplyReply #284 Posted: 28-Jun-2017 at 12:33
JSP se edni pokvareni luge so koj nema nikakvo razbiranje,vozacite se najbezobrzni luge koj sto se naogaat na nekoe rabotno mesto vo cela Makedonija,odma se karaat so tebe,pocit kon klient nikakov, i vulgarno bezobrazno odnesuvanje do daska,i novoto plakanje e sram i kapak na site nivni gluposti sto gi imaat napraveno,so eden zvbor kazano firma so sobran i vraboten najdolen sljam,SRANOTA za cela drzava ste!!!
Blue Font
Na trojca Kodoshi,Eden Komita!
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #285 Posted: 12-May-2017 at 11:14
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #286 Posted: 20-Apr-2017 at 19:36
Еве нешто што се најавува во Скопје дека допрва ќе се купува. Мене ова ми изгледа како технологија во развој, која во Краков пробно се користи, а не е воведена во масовна употреба:







Edited by BOJAN - 20-Apr-2017 at 19:39
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #287 Posted: 28-Feb-2017 at 01:52
Куцањето на влегување и излегување се користи и во Бризбен, Мелбурн и Сиднеј. А тарифирањето е слично по зони. Во некој град има повеќе во некој помалку.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #288 Posted: 25-Feb-2017 at 13:44
Исто така и во Амстердам, се куцаш на влез и на излез, и ти наплаќа точно по километар (нема зони, туку баш по километража). А за Лондон, има 6 зони (и уште три приградски) и интегрирана е со сите форми на транспорт (метро, градска железница, жичара, автобус, водно такси-ферибот), а дури и такси возилата прифаќаат ојстер ако не се лажам.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #289 Posted: 25-Feb-2017 at 12:35
дали убаво разбрав од сајтов дека Oyster автоматски мери колкав пат и колку зони имаш поминато со тоа што треба да се куцнеш при влегување и излегување, и дека има комбинирани тарифи на една картичка? ...тоа е супер
и ми се допаѓа тоа што можеш да ја вратиш картичката кога ќе завршиш со неа и да ти ги вратат парите
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #290 Posted: 25-Feb-2017 at 07:12
RFID е технологија која се користи кај картичките кој ги имаме за откуцување на работа, отварање врати, а мислам дека новите скопски ја користат истата технологија.
Технологијава дава одлична можност за надополнување и преку интернет и на автоматизирана машина, само ако нашиве се нафатат да ја развијат соодветно.
Преку интернет се овозможува со тоа што секоја картичка со рфид има свој матичен број па не ти е потребен контакт со читач на сигналот ,а кај автоматизираните надополнувањето би било само со едноставно приближување на картичката до автоматот. Податоците за бројот на билети или пари на картичката се складираат на централен компјутер кој ги упатува до секој читач поставен во автобусите, кај контролите и на самите автомати за надополнување.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #291 Posted: 24-Feb-2017 at 23:43
RFID, или каква и да е таа технологија. Како безконтактно плаќање, иста технологија. Или уфрлаш кеш, или плаќаш со картичка. Најдобар пример е ојстер во Лондон.

https://oyster.tfl.gov.uk/oyster/entry.do/
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #292 Posted: 24-Feb-2017 at 18:29
Пак ќе кажам, не знам како би функционирала целосна автоматизација во услови на воведување на електричната картичка „Скопска“. Како би надополнил билет од автомат на мојата електронска картичка? Мене ова ми изгледа доста посложено од куцање на хартиен билет/жетон од автомат. Има луѓе што баратаат со софтвер и работат на вакви проекти на форумов, бујрум објаснете
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 893
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #293 Posted: 21-Feb-2017 at 21:58
Не не, реков не сум за апсолутна автоматизација. Инаку секако дека треба да има автомати, само не сум за тоа да биде единствениот начин.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #294 Posted: 21-Feb-2017 at 19:50
Originally posted by hcitrS

Јас не сум поборник на толку апсолутна автоматизација.
Прво одредена бројка луѓе би изгубиле работа. Второ, многу голем дел од корисниците на ЈСП се технолошки ненајписмени. Трето, културата кај нас не оди баш под рака со автомати, рачунај ако тој автомат биди некако оштетен од некого, или едноставно самиот се багни, сигурно ќе се извлечкаат многу со негова поправка а пример можеби е единствен во околината.
Тетка си е тетка - напиздена можда - ама барем секогаш функционира :P

Ете има два автомати за билети на железничка, ако некој ги користел нека сподели искуство.
тетка си е тетка ама тетка работи помалку од 10 часа во денот на многу малку, или на неадекватни локации... еве не знам по која логика новите продажни места на Скопска работат од 10 часот наутро, иако работното време на 80% од населението во земјава, започнува од 7 или 8
тоа што менаџментот на ЈСП е неодговорна стока што не знае што е тоа одржување не е изговор
или ќе има содветен број на места каде што можеш да платиш, или ќе има друг систем... дали ќе бидат тоа автомати или опција да дозволат картичката да се купува/надополнува на разни продажни места, сеедно

нема луѓе да изгубат работа, сеуште ќе си функционират билетарите, ама едноставно мора да имаме систем на наплата што ни е достапен 24/7

единствено мое искуство со наплата во јавен превоз во странство, беше со ЛРТ и систем на жетони... плаќаш на автомат, ти плука жетонче, со жетончето ти се отвара порта, и тераш

Edited by zabegan - 21-Feb-2017 at 19:52
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #295 Posted: 20-Feb-2017 at 14:22
Со воведувањето на „Скопска“, ние одбравме систем на наплата којшто не ми изгледа како логичен, а со тоа и соодветен за воведување на автомати за билети. Кај нас би требало да се воведат автомати за картички, кои што би можеле самите да ги отчукуваат билет и да им ја вратат картичката „Скопска“ на сопствениците. Ова е ми се чини многу комплексен систем којшто не сум го сретнал во многу градови.

По правило, имате хартиени билети што ги издаваат автомати, кои пак се валидираат во автобус. Ова го имаше Скопје до пред некој месец, со тоа што самите билети не се издаваа од автомат. Можеше многу лесно да се надогради ваквиот систем. Паралелно со тоа, во најголем број од градовите што ги знам, месечните или годишните билети сепак се надополнуваат во трафика.

Колку што знам, обичните неперсонализирани картички „Скопска“ немаат некаков идентификациски број за да се надополнуваат на Интернет.

И покрај сето ова, ние воведовме наплата со мобилен. Да заклучам, сменивме цел еден систем за наплата на друг, за кој не сум сигурен дека сум го сретнал во некој друг град досега.
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 893
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #296 Posted: 20-Feb-2017 at 13:44
Јас не сум поборник на толку апсолутна автоматизација.
Прво одредена бројка луѓе би изгубиле работа. Второ, многу голем дел од корисниците на ЈСП се технолошки ненајписмени. Трето, културата кај нас не оди баш под рака со автомати, рачунај ако тој автомат биди некако оштетен од некого, или едноставно самиот се багни, сигурно ќе се извлечкаат многу со негова поправка а пример можеби е единствен во околината.
Тетка си е тетка - напиздена можда - ама барем секогаш функционира :P

Ете има два автомати за билети на железничка, ако некој ги користел нека сподели искуство.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #297 Posted: 20-Feb-2017 at 12:52
Кaкви билетaри вo денешнo време не ми е јaснo.Oк е дa имa 5 дo 6 инфo центри кaде штo ќе мoжaт дa се зимaт персoнизирaни кaрти и сличнo нo билетaри нa стaниците ми се некaкo нaдвoр oд времетo вo кoе живееме. Зoштo дa не се инвестирa вo aвтoмaти зa билети нa пример
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #298 Posted: 20-Feb-2017 at 12:11
ДЕЛ од старите? од две билетари ќе реновираат една? []

и осовременување и следење на најновите технологии... умреф
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #299 Posted: 20-Feb-2017 at 11:19
Алелуја! (само да не ги направат барокни)

ЈСП ЌЕ ЗАМЕНИ ДЕЛ ОД СТАРИТЕ БИЛЕТАРНИЦИ-ТРАФИКИ


Јавното сообраќајно претпријатие годинава ќе започне со реализација на проект за самоодржливи билетарници. Идејата е да се заменат старите и дотраени трафики со нови, модерни, еколошки, трендовски. Од 30-ина стари објекти годинава ќе се заменат само неколку. Од ЈСП појаснуваат дека намерата е билетарниците да се осовременат со компјутери, а вработените да се служат со најновите технологии. Тие сега во објектите во кои работат не само што немаат компјутери, туку немаат ни тоалети. За осовременување на билетарниците ЈСП во својата инвестициска програма за 2017 година има предвидено 15 милиони денари.

Како ќе изгледаат новите монтажни објекти не може да се каже предвреме, бидејќи тие допрва ќе се проектираат. Директорот на ЈСП, Игор Јанушев, вели дека изгледот, нивната функционалност и цената ќе бидат одлучувачки при избор на идејниот проект. Како пример дава проект со објект што ќе користи сончева енергија која ќе биде доволна за компјутер, печатач и светилка, па тогаш ЈСП би одлучил за него, доколку проектот има прифатлива цена. Проектантите ќе работат на однапред добиени димензии за објектот како и големината на просторот на кој ќе се простираат. Изборот на проектите ќе зависи исклучиво од цената.

„Уште сме во почетна фаза и очекуваме постапката да почне во март. Целта е осовременување и следење на најновите технологии, како и подобрување на услугата на ЈСП. Вкупниот предвиден буџет за овој проект е 15 милиони денари. Планирано е реализацијата да стартува во август годинава. Самоодржливите билетарници треба да имаат самостојно производство на струја за самоодржливост и филтрирање на водата што ќе се користи во внатрешните тоалети“, објаснуваат од ЈСП.

http://utrinski.mk/?ItemID=C7A5FDF8D03F2443A61B9F7AC68F7A53
За сè има вторпат
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #300 Posted: 28-Jan-2017 at 00:55
Кога сме веќе кај 'недостатоци', имам впечаток дека бул. Илинден е помалку интересен за ЈСП.Можда од пред доста години, ама и сега некако не се трудат да сменат.
Зошто не им текнало воведување на некои побрзи линии од типот помалку постојки на поширок терен.Пример Запад - Исток/Север-Југ од Ѓорче Петров до Драчево или од Блаце (Волково) до Зелениково.
Или некаква линија преку обиколница, барем за проба нека видат каков би бил интересот.
Ете од Сарај/Ѓорче Петров до Петровец, со застанување на клучките кај Волково, раскрница со Качанички Пат, Шутка, Бутел, Смилковци, Стајковци, Ченто/Арачиново, Илинден, Бунарџик, Миладиновци.
Враќање назад преку Петровец, Мралино, Идризово, Трубарево и пак на обиколница кај Хиподром.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.484 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.