build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти > Станбени
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

ЗСФ КОМ

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Skopje 1982 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 13-Nov-2016
Online Status: Offline
Posts: 27
  Quote Skopje 1982 Quote  Post ReplyReply #281 Posted: 21-May-2020 at 14:10
Доволно е да се погледне околината на градилиштето на оваа зграда монструм и станува појасно за каков инвеститор станува збор. Овде закон не важи, џабе постои на папир.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #282 Posted: 19-May-2020 at 14:52
Originally posted by zabegan

Originally posted by skopskodete

Не треба да се заборави и културолошкиот аспект за „вредноста“ која му ја дава автомобилот на една личност во Македонија, бидејќи нели, појако е да возиш автомобил непотребно отколку да користиш велосипед или јавен превоз.
„менталитетот“ за кој што збориш е многу мал дел од популацијата, многумина користат автомобил поради тоа што јавниот превоз ни е крајно непрактичен, а велосипед можеш да возиш само за рекреација

ова не се однесува на жители на центарот каде практично не ти е потребен никаков превоз, ама чисто еве да обрнеме внимание на генералниот проблем наместо народот за све да е крив

Многу мал дел од популацијата? Не ме зезај.
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #283 Posted: 19-May-2020 at 03:15
Originally posted by zabegan

[QUOTE=skopskodete] многумина користат автомобил поради тоа што јавниот превоз ни е крајно непрактичен


Всушност Скопје има еден од најевтините градски превози можеби во Европа, да не збориме дека се дава бесплатна неограничена услуга на средношколци,студенти и возрасни лица. Со таква поставеност и состојба на услогите како и обрт на средства,супер е што е и вакво ЈСП.

Ако ова се има во предвид, како и густината на автобуските стојалишта, возниот парк (релативно нов но погрешна инвестиција во марки на возила)...никако не може да кажеме дека луѓето користат коли затоа што јавниот превоз бил непрактичен.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #284 Posted: 19-May-2020 at 00:33
Originally posted by skopskodete

Не треба да се заборави и културолошкиот аспект за „вредноста“ која му ја дава автомобилот на една личност во Македонија, бидејќи нели, појако е да возиш автомобил непотребно отколку да користиш велосипед или јавен превоз.
„менталитетот“ за кој што збориш е многу мал дел од популацијата, многумина користат автомобил поради тоа што јавниот превоз ни е крајно непрактичен, а велосипед можеш да возиш само за рекреација

ова не се однесува на жители на центарот каде практично не ти е потребен никаков превоз, ама чисто еве да обрнеме внимание на генералниот проблем наместо народот за све да е крив
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #285 Posted: 19-May-2020 at 00:29
Originally posted by kiriOK

Originally posted by Cloverstack


@ nikolatriki

Добредојде на форумот и не се замарај со испадот на kiriOK. Типот се однесува како да може да го докаже своето „благородно“ скопско потекло 10 генерации наназад, и како да тоа би имало некакво знањече дури и во тој случај.



Реално има разлика помеѓу некој роден и растен во Стар Аеродром и некој роден и растен во Василево и дојден во Скопје пред 5 години...разликите се во менталитетот,навиките,целиот однос кон градот и урбаното живеење.

Така да изреченија од типот ''не е важно од кај си, важно каков си'' е точен но тоа е случај само до степен на индивидуалци,генералната слика друго зборува.
како жител на Аеродром 29 години ти кажувам дека нема разлика помеѓу тоа кој кога е доселен... да ми ги видиш само комшиите во зграда коса да ти се крене, а 80% од нив со станови дадени од предци на кои им се практично подарени тие станови во бивша Југославија
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #286 Posted: 19-May-2020 at 00:29
Не треба да се заборави и културолошкиот аспект за „вредноста“ која му ја дава автомобилот на една личност во Македонија, бидејќи нели, појако е да возиш автомобил непотребно отколку да користиш велосипед или јавен превоз.
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 893
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #287 Posted: 18-May-2020 at 23:53
Ако нешто чини во зградав тоа се балконите, баш фино делуваат однадвор (а гледам и купците се задоволни). Барем толку да се трудеа градителите на монструонзните кутивчиња низ Аеродром за фасадата - веќе ќе беше доста подобро. Најтажното е шо овие тераси се у ствари најкестремното нешто што може да се види во 99% од новата станбена архитектура, вистинска авангарда...

А инаку, ич не се сложувам со идејата дека не биле криви тие што купиле стан, туку градоначалникот и изведувачот. Истото оправдување го користи пола популација кога после првомајскиот излет цело ѓубре си го остава на ливада оти „не се тие криви дека нема корпа, да имаше - ќе го фрлеа“. Најчесто има минимум 2 коли по стан, често и 3 и повеќе. И пак градоначалниците и урбаната мафија се криви. Свесно купуваш стан во центар на град, и свесно носиш автоплац со тебе пред зграда и никако користење велосипед или јавен транспорт. Додека свеста не се развие, џабе и 5 паркинг места по стан, и тие нема да се доволни.
(Не претендирам да посочувам во постот кон никого од луѓето кои си купиле стан во зградата, зборувам генерално за градот, ама ете тука се отвори темата).

Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #288 Posted: 18-May-2020 at 23:13
Originally posted by Cloverstack


@ nikolatriki

Добредојде на форумот и не се замарај со испадот на kiriOK. Типот се однесува како да може да го докаже своето „благородно“ скопско потекло 10 генерации наназад, и како да тоа би имало некакво знањече дури и во тој случај.



Реално има разлика помеѓу некој роден и растен во Стар Аеродром и некој роден и растен во Василево и дојден во Скопје пред 5 години...разликите се во менталитетот,навиките,целиот однос кон градот и урбаното живеење.

Така да изреченија од типот ''не е важно од кај си, важно каков си'' е точен но тоа е случај само до степен на индивидуалци,генералната слика друго зборува.
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #289 Posted: 18-May-2020 at 17:19

Originally posted by ironm

Луѓе не знам што се замарате да се објаснувате и да се оправдувате за тоа каде сте се одлучиле да си купите дом и каде сте се родиле и израснале.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #290 Posted: 18-May-2020 at 14:55
Луѓе не знам што се замарате да се објаснувате и да се оправдувате за тоа каде сте се одлучиле да си купите дом и каде сте се родиле и израснале.
Back to Top
bambi View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2
  Quote bambi Quote  Post ReplyReply #291 Posted: 18-May-2020 at 12:05
Ајде и јас да си дадам мислење на темава . Веќе некое време го следам форумов зошто и јас имам купено стан во оваа зграда па да образложам зошто луѓето земаат станови тука.

На темата прогрес на зградава:

- Пред 3 месеци влегов во „станот“ (Влез А) и нормално ништо посебно немаше, ѕидови, електрична инсталација и цевки за вода + прозори.
- Последно кога се јавив пред месец дена ми кажаа дека се се одвива како што било планирано. Дека влезовите В и Г веќе бираат плочки. Влез Г имал плочки на 1 и 2 спрат. Влез А најверојатно за месец дена ќе бирал плочки.
Моментално не давале да се видат од безбедносни причини (така беше минатата недела).
- Како што гледам од прозорите внатре ѕидовите се бели, не знам дали се искречени и што значи тоа која фаза е. Исто така поставени се „струјните кутии“ (не знам како се викаат правилно ) во влезовите.

На темата паркинг:

Уште кога го земавме станот (значи лани летото), имаше останато уште само 20 паркинг места и покрај тоа што цената е ненормално скапа (верувам дека брзо се потрошиле и тие).
Нема да пишувам за тоа дали има доволно паркинг места во зградата или нема, меѓутоа колку паркинг места и да се направат, пак ќе бидат малце.
За споредба ќе го дадам бесплатниот паркинг кај ОУ. Љубен Лапе кој што пред година дена беше полу празен, се додека не го научија и почнаа да паркираат секакви канти (служи ко депонија) и службени возила, а денеска веќе и нема место.
Не може една станбена единица во која има 5 возрасни луѓе да има 4 или 5 возила (знам многу такви случаи). Аеродром како населба има најмногу паркинг места, земете за споредба Центар, Карпош каде што нема тротоари. Исто така во Козле каде што има повеќе куќи никој не паркира у двор туку сите на тротоар иако нема 250 станбени единици, туку се поединечни куќи со дворови.

На темата зошто баш оваа зграда:

Бевме во потрага по стан година дена, независно од тоа дали е нов стан или стар стан. Ќе наобројам неколку причини зошто е тешко да купиш стар стан во добра состојба.
До 50 квадрати речиси и да нема, а тие што се на лагер се стари, преградувани со некои без врска ѕидови, па нема вентилација во ВЦ-то или во кујната и + ако се нафатиш да реновираш треба да се мафташ со мајстори (кој реновирал знае како е - освен ако немаш кеш да дадеш и да ти го средат цел стан да не се замараш со ништо). Продавачите се крајно несериозни, не креваат, ќе стигнеш го влез ти викаат се премисливме не го продаваме, агенциите ти викаат ќе ти пратат понуда и не ти праќаат итн.
Од новите згради, многу е важно што повеќето гледаат една во друга, тротоарот е продаден како надворешен паркинг и треба да си одиш на улица (која што е со една лента) и исто така варира и квалитетот на градбата како и распоредот.
Израснав во Карпош во „руските згради“ и становите сами по себе се без никаква изолација (очекувано), на приземје се се слуша, дали некој се движи, гази по лисја или зборува. Комшиите обавезно ги слушаш, во зима е многу студено, па ако се нафатиш да реновираш и од надвор цената ќе ти испадне иста. Исто така влезовите се нечисти, смрдат, лифтовите се стари.


Поздрав од уште една „бабуш(ка)“ што купила стан у зградава

Edited by bambi - 18-May-2020 at 12:15
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #292 Posted: 18-May-2020 at 07:49
Ako nemase dovolno parkinzi nikogas nemase da dobie odobrenie za gradba, bar toa e sigurno.
Back to Top
nikolatriki View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 15-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 6
  Quote nikolatriki Quote  Post ReplyReply #293 Posted: 17-May-2020 at 23:23
Originally posted by <Fresno>

Не знам каков е законот и дали воопшто е дефинирана прецизна бројка по стан, или па тоа е оставено на секој ДУП поединечно, но 0.5 ми личи на апла криминал. Во ваков случај треба прво одговорност од секој поврзан со проектов во општината, а потоа и пренамена на првите 3 ката на пример за гаража. Ако не, рушење.

Сфаќам некој да купи стан без паркинг ако околината има доволен број надземни места и ако го погледнал ДУП-от и знае што да очекува во следни 10-15 години. Идење со глава во ѕид и после плачење за паркинг не ми е јасно, а добар дел од станарите тука ќе прават баш тоа и ќе бараат монтажни гаражи. Одговорноста е и кај купувачите кои прифаќаат компромиси од секаков тип, најчесто заради локација, што е нон-сенс.

За воља на вистината тука и нема проблем со паркинг како во останатиот дел- не од Аеродром, туку од Скопје. И јас го знам тоа.
Јас проблемот го гледам во тоа што, ете, го објави @Graditelot дека станбенава зграда треба да обезбеди на 80 м2 станбен простор 1 паркинг место. Направив пресметка со податоците од веб стр.на ЗСФ и тие треба да имаат на оваа вкупна станбена површина од 13.788 м2- 172 паркинг места. Имаат 122 и тоа го напишале дури! Тоа е без деловните простории на приземје. Значи само треба да прочиташ, си го пишува криминалот, ама неписмени луѓе во инспекторати па не гледаат. Настрана што законот не е добар, барем така мислам. Во зградава од 250 стана само 40 се со квадратура од 80 и нагоре, над 200 се по 40-тина квадрати. И наместо законот да перцепира 250 различни фамилии со потреба од паркинг место, тој е напишан на некаква квадратура.

Исто, да земев ДУП и видам дека ќе градат болница, не е аргумент. Да земев ГУП и видев дека ќе градат мост кон Ќерамидница у 1965 год. уште ќе чекав да ја поминам реката.
Инаку, се преброивме дома и после 1 месец од уплатата за стан се договоривме да му платиме и подземен паркинг.
Муабетот ми беше немање некаков base line, барем нешто закон да функционира. Во некои станови видовме нема прозор во спалната соба и не ти го кажуват тоа додека не видиш, и не ти сметаат по коефициент за логија итн. Овде немаат паркинг, па тоа ти е.
Back to Top
nikolatriki View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 15-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 6
  Quote nikolatriki Quote  Post ReplyReply #294 Posted: 17-May-2020 at 22:18
Originally posted by stef4o

@nikolatriki

Добредојде на форумот.Бидејќи спомена дека имаш земено стан во зградава па ме интересира дали е во делот со разиграните тераси каде добар дел од фасадата е веќе завршена или е во овој другиот дел со стандардните вовлечени тераси...и патем до која фаза се во внатрешноста бидејќи се работи за голем објект а вака надворешно може да се види дека активно работат само на фасадата.

Благодарам и тебе и на другите. Да, во делот со тие тераси. Во останатите 3 ламели нема трособни станови, освен по 1 на секој кат (кај паркингот кон 7-ца), кои беа продадени (вкупно се 8 стана), а јас барам трособен.
Прочитав за мислењето дека терасите се нефункционални, но еве го мојот впечаток кога се излегува на тераса од станот: терасата од дневна е 6.7 м2, има ѕид до плафон со соседната тераса и гледа кон терасата од мојата спална, што е ОК. Широка е, навистина не осеќаш дека си на тераса. Висока е и оградата. Мислам дека е една од најдобрите страни на станот. Имам искуство со разгледување во Импексел 2, станот гледа на Иво Лола, значи исто ко овде на булевар, го гледаш сообраќајот, тераса од дневната долга, но широка помалце од 1 м- не смееш да излезеш од страв.
Другата тераса, од спалната е 2 м2 и баш поради тоа шо го пишав со Импексел, што е мој субјективен впечаток- е супер шо ја пуштиле малтене цела плоштина во ширина. На терасата има место за четворица луѓе -гарантирам. Приватност со соседната тераса нема. По проект- треба да ја одвојат соседната со оваа, со жардињера со дрво. Жардињери не изѕидаа ко на рендерот, а одвод на ѕиданите огради поврзан со системот за одвод на терасата и климата има. Очекувам дека ќе направат импровизација со саксии ќе закачат на надворешната страна од терасите.
Внатре во тој влез е завршено со кошулица до горе и се залепени плочки во купатилата и кујните и на терасите.
Back to Top
Graditelot View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 17-May-2016
Online Status: Offline
Posts: 77
  Quote Graditelot Quote  Post ReplyReply #295 Posted: 17-May-2020 at 16:00
Закон во РСМ не постои, без оглед што пишува во книфчињата. Многу поголем проблем ќе биде паркирањето позади тобако 2, кај што ретко кој купил паркинг плац, а десеткатниците се на 10 метарски растојание една од друга и главната улица руди чајевац е потесна од сервисната уличка кај мајчин дом.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #296 Posted: 17-May-2020 at 15:39
ПРАВИЛНИК ЗА СТАНДАРДИ И НОРМАТИВИ ЗА УРБАНИСТИЧКО
ПЛАНИРАЊЕ


Член 59
(1) Минималниот број на паркинг места за планираните намени на земјиштето и
градбите се определува на следниот начин:
1. А - ДОМУВАЊЕ
А0, А1 и А2 - Домување во станбени куќи и згради
-за станбени куќи со посебен режим на користење и заштита потребниот број на
паркинг места се утврдува со проектна документација во зависност од потребите на
градбата.
-за станбени куќи по едно паркинг место на една станбена единици;
-за станбени згради во центарални градски подрачја едно паркинг место по станбена
единица, а вон центарални градски подрачја на 80 м2 од вкупно изградената станбена
површина по едно паркинг место и
-за станбени згради со станови за лица со социјален ризик и други ранливи групи кои се
градат по програма на Владата на Република Македонија, програма на советите на
општините, програма на советите на општините во град Скопје и програма на советот на
град Скопје:
0.25 паркинг места за секои 45м2 станбена површина.
А3 - Групно домување
-за домовите за стари лица, незгрижени деца и ученици:
1 паркинг место на 200 м2 од вкупно изградената површина.
- за студентски домови:
1 паркинг место на 200 м2 од вкупно изградената површина.
А4 - Времено сместување
-Потребниот број паркинг места се утврдува со проектна документација во зависност
од потребите за градбата и специфичните услови кои произлегуваат од нејзината
намена;
2. Б - КОМЕРЦИЈАЛНИ И ДЕЛОВНИ НАМЕНИ
Б1 - Мали комерцијални и деловни дејности
- за продавници, дуќани и сл.:
- 1 паркинг место на секои 60 м2 од вкупно изградената површина
Б2 - Големи трговски единици
- 1 паркинг место на секои 70 м2 од вкупно изградената површина.
Б3 - Големи угостителски единици
-1 паркинг место на секои 20 м2 од вкупно изградената површина.
Б4 -Деловни дејности
- 1 паркинг место на секои 60 м2 од вкупната површина.
Б5 - Хотелски комплекси
Потребниот број паркинг места се утврдува со проектна документација во зависност од
потребите за градбата и специфичните услови кои произлегуваат од нејзината намена
програмските барања;
Б6 - Простори за собири
- 1 паркинг место на 20 гледачи.

e-urbanizam.mk
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Graditelot View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 17-May-2016
Online Status: Offline
Posts: 77
  Quote Graditelot Quote  Post ReplyReply #297 Posted: 17-May-2020 at 15:30
Досега беше најлабаво за паркинг во цел аеродром, тек пред некое време воведоа зонско тука. Од кога ќе се изгради зградата и овој дел ќе стане како и остатокот од аеродром.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #298 Posted: 17-May-2020 at 15:26
Не знам каков е законот и дали воопшто е дефинирана прецизна бројка по стан, или па тоа е оставено на секој ДУП поединечно, но 0.5 ми личи на апла криминал. Во ваков случај треба прво одговорност од секој поврзан со проектов во општината, а потоа и пренамена на првите 3 ката на пример за гаража. Ако не, рушење.

Сфаќам некој да купи стан без паркинг ако околината има доволен број надземни места и ако го погледнал ДУП-от и знае што да очекува во следни 10-15 години. Идење со глава во ѕид и после плачење за паркинг не ми е јасно, а добар дел од станарите тука ќе прават баш тоа и ќе бараат монтажни гаражи. Одговорноста е и кај купувачите кои прифаќаат компромиси од секаков тип, најчесто заради локација, што е нон-сенс.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #299 Posted: 17-May-2020 at 11:26
@nikolatriki

Добредојде на форумот.Бидејќи спомена дека имаш земено стан во зградава па ме интересира дали е во делот со разиграните тераси каде добар дел од фасадата е веќе завршена или е во овој другиот дел со стандардните вовлечени тераси...и патем до која фаза се во внатрешноста бидејќи се работи за голем објект а вака надворешно може да се види дека активно работат само на фасадата.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #300 Posted: 16-May-2020 at 23:51

@ nikolatriki

Добредојде на форумот и не се замарај со испадот на kiriOK. Типот се однесува како да може да го докаже своето „благородно“ скопско потекло 10 генерации наназад, и како да тоа би имало некакво знањече дури и во тој случај.

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.322 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.