build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 86>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 893
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #361 Posted: 29-Sep-2016 at 20:25
Originally posted by Robbi-MKD


Question Какви згради „факе„, фасади „факе„ и каков е тој  „факе„ трамвај!!!??? NutsАко мислиш на “факе„  Електричните автобуси кои се користат моментално во Јапонија, Канада, Англија, Франција и се модерно јавно превозно средство на денешницата, се многу поекономски, поевтини во набавка а имат идентична функција и капацитет плус имаат 0% СО2 емисии !!!

Коемнтарот ти е смешен колку што се вистинити исповедите на „анонимниот монах“ во Курир.мк
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #362 Posted: 29-Sep-2016 at 19:47
Дечко трамвај треба не автобус. Не ми глуми мајка тереза
Back to Top
Robbi-MKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Oct-2008
Location: GER, Dortmund
Online Status: Offline
Posts: 100
  Quote Robbi-MKD Quote  Post ReplyReply #363 Posted: 29-Sep-2016 at 19:40
Originally posted by my Macedonia

Не знам зошто секогаш се импровизира. Фасади fake, згради fake, автобуси fake се fake сега пак и трамвај fake хаха. Личиме се повеќе на fake и ромска држава. Per hajr!


Question Какви згради „факе„, фасади „факе„ и каков е тој  „факе„ трамвај!!!??? Nuts
Ако мислиш на “факе„  Електричните автобуси кои се користат моментално во Јапонија, Канада, Англија, Франција и се модерно јавно превозно средство на денешницата, се многу поекономски, поевтини во набавка а имат идентична функција и капацитет плус имаат 0% СО2 емисии !!!
Тогаш мојата констатација е дека единствениот „факе„ се твоите коментари  Big%20smile
Не си глуп кога нешто незнаеш, туку кога се правиш дека знаеш сe´!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #364 Posted: 29-Sep-2016 at 19:28
Originally posted by my Macedonia

Не знам зошто секогаш се импровизира. Фасади fake, згради fake, автобуси fake се fake сега пак и трамвај fake хаха. Личиме се повеќе на fake и ромска држава. Per hajr!


електрични автобуси не се лоша работа, само е спорно темата да биде електрични автобуси против шински превоз
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #365 Posted: 29-Sep-2016 at 19:20
Не знам зошто секогаш се импровизира. Фасади fake, згради fake, автобуси fake се fake сега пак и трамвај fake хаха. Личиме се повеќе на fake и ромска држава. Per hajr!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #366 Posted: 29-Sep-2016 at 10:56
@kultuzin

нишкава има 68 страници. Испишани се не мислења или аргументи, туку цели анализи за развојот на јавниот транспорт на Скопје.

Andrej_Lj, кој за жал (но со право) не е веќе активен на форумов подолго време направи цел проект на темава

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=794

Проектот е секако аматерски, но нивото на детали (траси, транспортни јазли, денивелација, демографски движења) e далеку над нивото „дали автобусите биле со дизајн на трамвај или не“.

Фокусот на формата а игнорирањето на суштинта, како стандард на делување во овие 10 години на власта, и во нашиот случај на сите нејзини подржувачи на форумот, ја убива поентата за озбилни и аргументирани дискусии.

На крајот, која е поентата на аргументирање кога резултатот никогаш не придонесува за еден подобар, порафиниран поглед на нештата, туку и по 10 години постоење на форумот, се препелкаме во своите ровови и дискутираме за базичните нешта? А како за споредба, додека ние сеуште се убедуваме за базичните нешта, соседна Софија во истиот овој 10 годишен период отвори дури 27 нови станици во својата метро мрежа. Секоја чест на нив.

А јас барем немам во план да учествувам во онакви малоумни дискусии од типот „а у ваше време што се правеше, да не беше подобро“, „барем се гради“ и слично.

Инаку на линија сум со Забеган за ова, нема ништо лошо во оваа набавка, но секако не може да биде замена за еден озбилен градски транспортен систем.


Edited by pbanks - 29-Sep-2016 at 10:56
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #367 Posted: 29-Sep-2016 at 10:09
Вика вака:

- Автобусите не можат да разиваат повисоки брзини бидејќи не се закачени на шини кои ги држат право, наместо тоа треба возачот цело време да држи волан.
- тие автобуси што ги предлагаат не се системско решение, а се ад-хок, миле ми текна решение... Што значи ова... дека не се гради целосна посебна инфраструктура за таканаречени БРТ системи, а само се додаваат возила во веќе постоечки „систем“, односно во општиот сообраќај.
- капацитетот не е најглавна карактеристика на еден систем за превоз на патници, тука игра улога брзината, одвоеноста од другиот сообраќај, дали целосна дали делумна (а тоа не подразбира бус ленти/тука нема одвоеност), потоа растојание помеѓу станици, и поврзаност и системско функционирање со други форми на јавен превоз.
- автобусите многу побрзо застаруваат од трамваите. Трамваите се поиздржливи и во споредба со автобуси поефтино одржување.


- друга работа... никој не вика дека треба баш трамвај. Јас сум за една лесно метро линија (Исток - Запад), тоа подразбира целосна одвоеност, затворен систем, некое средно растојание помеѓу станици од 700-800 метри, доволно подземни и надземни делови од трасата кај што е потребно. И дополнителни 6 трамвајски линии за остатокот од градот. Автобускиот превоз ќе биде дополниение на системот од лесно метро и трамваи, и повеќето ќе бидат приградски, освен некои градски-конектори.

- исто така, автобусите не носат патници колку што носат шинските возила, во смисол, не се „привлечни“ за користење на јавен превоз, не на изглед... а во поглед на брзина, комфор (се потесни и збиени, за разлика од шински возила кои знаат да бидат и до 3,2 метри широки, баш поради тоа што шините им овозможуваат права линија на движење и нема лево десно, знаеш дека ќе помине) и сл.

Има уште сигурно „милион“ аргументи зошто овој предлог е лош и зошто има подобри решенија... и дека постојатно се прават само импровизации и дека оваа е баш тоа... а не системско решение...

Мислам дека треба да престанете да скокате по све што ќе каже Грујо и малку да се информирате и да почнете да мислите со своја глава... а не да ви се допаѓа само зашто некој ви го испрал мозокот претходно. Зашто така некој ден ќе дојдеме у ситуација кога гомна да се јадат (буквално) ќе биде нормална работа... само зашто пастирот кажал така.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #368 Posted: 29-Sep-2016 at 09:40
Tramvajot e nadminata rabota spored meine. Gradovite koi imat tramvajska infrastruktura ke si go terat i natamu. No gradenje novi tramvajski linii e spored mene nepotrebno. Osobeno vo vreme koga razvojot na baterii e enormen. Se zgolemuva kapacitetot i brzinata na polnenje. Dovolno e samo da se predvidat posebni trasi za ovie avtobusi i brzi polnaci. Patem jas ne vidov dosega nekoj argument protuv avtobusite ili za tramvaite. Ako sakate da zboruvate dali nesto e dobro ili loso stavete argumenti na masa.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #369 Posted: 29-Sep-2016 at 00:10
идејата за обичен трамвај е само пропаганда која се шири за луѓето кои не виделе како изгледа јавниот превоз низ разни други градови... ЛРТ линија е нешто сосема друго и е нешто што му е можеби потребно на градов и е изводливо со мали чекори додека да се среди инфраструктурата во глобала (што е тешко да се случи)

од електрични (или хибридни?) автобуси, немаме ниедна друга придобивка освен што се поеколошки, а ние во екологијата имаме далеку поголем проблем со грејната сезона, немањето на стандарди за емисија на гасови и фабричките погони... така да, инвестиција во празно
треба да се разгледа што навистина му е потребно на Скопје и да се ревидира јавниот сообраќај комплетно... како прво ЈСП сеуште вози со линии од времето на Тито, со возен парк кој не го распределува соодветно и не се грижи за него, и во моментов трагично долго време воведува нов систем на наплата кој е еднаков на кражба
...електрични автобсуси се само пропагандна бомба за помалку упатените... исто како што на пример купија нови гарнитури за МЖ... не е дека е нешто лошѓо, баш напротив, ама не е да паѓаме во несвест и не е чекор кон напред туку само мачкање на очи
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Robbi-MKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Oct-2008
Location: GER, Dortmund
Online Status: Offline
Posts: 100
  Quote Robbi-MKD Quote  Post ReplyReply #370 Posted: 28-Sep-2016 at 16:00
Originally posted by phenomenon

Originally posted by Navigator

И јазикот и односот кон другите членови соодветен на докторанд. Да не навлегувам во интима, само ќе претпоставам дека Фрчко да ти е ментор.


Лесно со таквите.

Еве јас го прашувам, доколку не му се допаѓа идејата околу автобусите на Груевски, која идеја неговиот фаворит кој претендира на премиерското место ќе ја имплементира?

Дали се сеќава (можеби е помлад од мене) кога владееја нивните и кога Скопје немаше ниту една градска автобуска линија помеѓу Меѓународната автобуска станица на Пролетер и Железничката Станица и кога немаше автобуска линија до Аеродромот Петровец, иако имаше готова инфракстура? Нивно беше само да воведат линии. Можеби единствен случај во Европа, ако не и пошироко, главниот град на една земја, кој воедно е и најголем, во исто време да нема автобуска врска со аеродромот и автобуска враска помеѓу главната Железничка и главната Автобуска станица.

Цела една општина Кисела Вода ја оставија без автобуска линија (и сè уште не е поврзана) со комплексот факултети кај Бит-Пазар (ни населбата Кисела Вода, ни Драчево).

Пуленот на неговиот претендент за премиер во Куманово, не само што не имплементира никакви подобрувања во јавниот превоз, туку на автобуските постојки, не само што нема натстрешници, туку нема ни клупи. Море, нема ни најобична 'рѓосана канта за ѓубре, нема каде кеса од смоки и гризини да фрлиш или марамче за нос, да не правиме муабет за современи пластични корпи за отпадоци. Истиот тој пресметал дека една постојка ќе чинела помеѓу пет и шест илјади евра, и тоа само за реконструкција на веќе постоечките колку-толку принаправени.

http://kumanovskimuabeti.mk/opshtinata-nema-pari-za-novi-avtobuski-postojki/.

Што ја дига толку цената? Натстрешница од плексиглас, неколку заварени профили, две клупи со букови летви и работна рака?

Истиот тој за една третина ја скрати најоптоварената постојка во градот, каде поминуваат десетина линии (покрај стеснувањето на тротоарот и давањето на паркиралиште) заради изградба на бензинска пумпа.

https://www.google.com/maps/@42.132897,21.7141223,3a,75.1y,312.65h,69.59t/data=!3m6!1e1!3m4!1sYBDPbAcyA63h3pGAYnWJyw!2e0!7i13312!8i6656

Истиот тој, како градски татко, издаде дозвола на неодговорни превозници да возат на градски и приградски линии во Општината со крнтии од автобуси и комбиња, кои секојдневно можат да се видат на линиите за Карпош, Проевце, Режановце, Клечовце, Орашац, Мургаш...

Имаше случај пред неколку години, кога крнтија Iveco Daily, удрена и набиена во долниот дел отстрана, а неиспеглана, како таква возеше деца од основно училиште (демек училиштен автобус).

Таква ли имплементација ќе им ја понудат и на скопјани?

Само немој да се налути, па повеќе да не доаѓа на форумов.


Друже ни јас не би можел да го формулирам ова подобро од тебе!!! Thumbs%20Up
Некои едноставно сега нашле па зашле, преку леб погача! Да беше „старата гарда„ на власт се сомневам дека ќе имаше и некаква потреба од ваком (БУИЛД) форум, прибидејќи гарант ќе немаше оваков обем на проекти!

Иначе разбирам да има нормална критика, полемики и дискусија, и да имаш несогласувања со иститите...незнам за Вас, ама мое чувство е дека некои членови, можеби бидејќи се политички обоени, критикуваат се‘ и сешто без врска и основа само поради тоа што идеата потекнува од другата политичка номенклатура (непријател) која тиа не ја обожаваат, наместо да се објективни и дадат конструктивни критики пљукаат и вреџаат! Ohno
Страшно колку слепа омраза имаат некои луѓе во себе! Позз и убав ден Smile
Не си глуп кога нешто незнаеш, туку кога се правиш дека знаеш сe´!
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #371 Posted: 28-Sep-2016 at 09:48
Originally posted by Navigator

И јазикот и односот кон другите членови соодветен на докторанд. Да не навлегувам во интима, само ќе претпоставам дека Фрчко да ти е ментор.


Лесно со таквите.

Еве јас го прашувам, доколку не му се допаѓа идејата околу автобусите на Груевски, која идеја неговиот фаворит кој претендира на премиерското место ќе ја имплементира?

Дали се сеќава (можеби е помлад од мене) кога владееја нивните и кога Скопје немаше ниту една градска автобуска линија помеѓу Меѓународната автобуска станица на Пролетер и Железничката Станица и кога немаше автобуска линија до Аеродромот Петровец, иако имаше готова инфракстура? Нивно беше само да воведат линии. Можеби единствен случај во Европа, ако не и пошироко, главниот град на една земја, кој воедно е и најголем, во исто време да нема автобуска врска со аеродромот и автобуска враска помеѓу главната Железничка и главната Автобуска станица.

Цела една општина Кисела Вода ја оставија без автобуска линија (и сè уште не е поврзана) со комплексот факултети кај Бит-Пазар (ни населбата Кисела Вода, ни Драчево).

Пуленот на неговиот претендент за премиер во Куманово, не само што не имплементира никакви подобрувања во јавниот превоз, туку на автобуските постојки, не само што нема натстрешници, туку нема ни клупи. Море, нема ни најобична 'рѓосана канта за ѓубре, нема каде кеса од смоки и гризини да фрлиш или марамче за нос, да не правиме муабет за современи пластични корпи за отпадоци. Истиот тој пресметал дека една постојка ќе чинела помеѓу пет и шест илјади евра, и тоа само за реконструкција на веќе постоечките колку-толку принаправени.

http://kumanovskimuabeti.mk/opshtinata-nema-pari-za-novi-avtobuski-postojki/.

Што ја дига толку цената? Натстрешница од плексиглас, неколку заварени профили, две клупи со букови летви и работна рака?

Истиот тој за една третина ја скрати најоптоварената постојка во градот, каде поминуваат десетина линии (покрај стеснувањето на тротоарот и давањето на паркиралиште) заради изградба на бензинска пумпа.

https://www.google.com/maps/@42.132897,21.7141223,3a,75.1y,312.65h,69.59t/data=!3m6!1e1!3m4!1sYBDPbAcyA63h3pGAYnWJyw!2e0!7i13312!8i6656

Истиот тој, како градски татко, издаде дозвола на неодговорни превозници да возат на градски и приградски линии во Општината со крнтии од автобуси и комбиња, кои секојдневно можат да се видат на линиите за Карпош, Проевце, Режановце, Клечовце, Орашац, Мургаш...

Имаше случај пред неколку години, кога крнтија Iveco Daily, удрена и набиена во долниот дел отстрана, а неиспеглана, како таква возеше деца од основно училиште (демек училиштен автобус).

Таква ли имплементација ќе им ја понудат и на скопјани?

Само немој да се налути, па повеќе да не доаѓа на форумов.

Edited by phenomenon - 28-Sep-2016 at 10:18
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #372 Posted: 28-Sep-2016 at 09:46
Originally posted by Navigator

И јазикот и односот кон другите членови соодветен на докторанд. Да не навлегувам во интима, само ќе претпоставам дека Фрчко да ти е ментор.


Да не грешиме душа може и Најчевска да е. Жално какви кадри се печатат на правниот факултет. Јас одамна зборам дека таа установа е штетна за општеството и како таква заслужува Клуч. Не само поради Бокица, Најчевска или Фрчко туку и поради такви како Каракамишева.
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #373 Posted: 28-Sep-2016 at 08:52
И јазикот и односот кон другите членови соодветен на докторанд. Да не навлегувам во интима, само ќе претпоставам дека Фрчко да ти е ментор.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #374 Posted: 27-Sep-2016 at 20:19
ТАКАЕКЕКЕЕКЕЕЕКЕЕЕЕЕЕ!!?!?!?
Back to Top
Robbi-MKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Oct-2008
Location: GER, Dortmund
Online Status: Offline
Posts: 100
  Quote Robbi-MKD Quote  Post ReplyReply #375 Posted: 27-Sep-2016 at 15:44
Originally posted by BOJAN

Овие налудничави идеи на поранешниот премиер може да се реализираат во неговиот стан. Нека си купи вакви играчки и нека ги постави. На Скопје му треба вистинска алтернатива за автобускиот превоз. Тоа значи одвојување на транспортот од постоечката патна мрежа на:
1. посебна трамвајска мрежа;
2. постоечката железничка инфраструктура

Сите овие глупости, како што е: автобуси со дизајн на трамвај, тризглобни автобуси, двокатни автобуси, се производ на личните преференции на Груевски. Се работи за хиерархиска грешка. Позади трамвајот во Скопје стои цела една документација од бројни странски консултантски куќи и експерти, позади градската железница стои цела низа на експерти кои го работеа Мастер планот за Град Скопје по земјотресот, додека позади автобускиот трамвај стои само сулудата идеја на поранешниот премиер.


Јас баш би ја поздравил новата идеа т.е план на наредниот премиер Никола Груевски за воведување на оваа нова инновативна технологија и кај нас во Македонија и незнам зошто затебе се‘ се тоа „само глупости„?????.....од 1963 до сега има над 50 години и незначи дека ако тогаш нешто се планирало дека и во денешно време мора да се експлоатира и да се држиш  стриктно за некои скапи и неисплатливи решениа само затоа што некој некогаш нешто планирал, а кога било по изводливо ради помаалиот обен на сообраќај и градби, не го направил !!!
Поготово знаејќи го менталитетот на возачите кај нас, трамвајот е опасна работа (барем такво мислење имаа повеќето форумџии на оваа тема),  а и хаосот кој би се створил за време на неговата изградба а и после тоа.
Од финансиски аспект е мноогу поевтино и плус еколошко без СО2 емисии, впрочем за овие три точки (1.модерно, 2.економичност, 3.екологија т.е животна средина) и се бориме цело време нели!?!?!? Cheers Thumbs%20Up

Не си глуп кога нешто незнаеш, туку кога се правиш дека знаеш сe´!
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #376 Posted: 26-Sep-2016 at 18:17
Originally posted by BOJAN

Овие налудничави идеи на поранешниот премиер може да се реализираат во неговиот стан. Нека си купи вакви играчки и нека ги постави. На Скопје му треба вистинска алтернатива за автобускиот превоз. Тоа значи одвојување на транспортот од постоечката патна мрежа на:
1. посебна трамвајска мрежа;
2. постоечката железничка инфраструктура

Сите овие глупости, како што е: автобуси со дизајн на трамвај, тризглобни автобуси, двокатни автобуси, се производ на личните преференции на Груевски. Се работи за хиерархиска грешка. Позади трамвајот во Скопје стои цела една документација од бројни странски консултантски куќи и експерти, позади градската железница стои цела низа на експерти кои го работеа Мастер планот за Град Скопје по земјотресот, додека позади автобускиот трамвај стои само сулудата идеја на поранешниот премиер.


Двозглобни автобуси без посебно наменети ленти за нив во Скопје многу лесно може да предизвикуваат и застои, посебно во сообраќајниот шпиц, особено кога не ќе можат да завртат на рскрсници.

Но, ако се инкорпорират во БРТ системот, тоа би бил полн погодок за Скопје.

Во линкот имаш по две слики од сообраќајната гужва на улиците во Гуангжу пред да се воведе БРТ и две слики од улиците на Гуангжу по воведувањето на БРТ.

http://regionalities.hhh.umn.edu/2010_03_01_archive.html
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 893
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #377 Posted: 26-Sep-2016 at 17:55
Добро бе луѓе аман со тој трамвајот, кај општеството, архтикетурата, идеологијата, светогледот ни се на ниво на средина на 19-ти век, па уште и транспортот таму да го вратиме. Не сте виделе никогаш како изгледа една просечна шахта во Македонија? На ниво на цела држава има 17 (седумнаесет) нормални, правилни шахти. Останатите неколку десетици илјади се или 10 цм под нивото или над нивото на асфалтот, ако не се и реални вулкански кратери. Епа, кога веќе си ги замисливте шахтите, замислете „линеарна шахта“ од на пр. 6 км по Партизанска. Има партали да ги напрајме гумите на сите коли, точаци, патики, колички. Непребродливи канали по должината на најбинтите булевари, да не прајме муабет за сообраќајки.

Најостварлива работа во СК спорд мене е една од лентите на Партизанска, за почеток од Влае, па до Бит Пазар физички да се оддели и да возат двозглобни автобуси (штелдиви, еко итн.), со афреквенција во раш аур на секоја 1-2 мин. А во Аеродром можи да се изведи истото, само веќе со електричен погон, има повеќе простор по булеварите.

Edited by hcitrS - 26-Sep-2016 at 17:57
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #378 Posted: 26-Sep-2016 at 17:02
Овие налудничави идеи на поранешниот премиер може да се реализираат во неговиот стан. Нека си купи вакви играчки и нека ги постави. На Скопје му треба вистинска алтернатива за автобускиот превоз. Тоа значи одвојување на транспортот од постоечката патна мрежа на:
1. посебна трамвајска мрежа;
2. постоечката железничка инфраструктура

Сите овие глупости, како што е: автобуси со дизајн на трамвај, тризглобни автобуси, двокатни автобуси, се производ на личните преференции на Груевски. Се работи за хиерархиска грешка. Позади трамвајот во Скопје стои цела една документација од бројни странски консултантски куќи и експерти, позади градската железница стои цела низа на експерти кои го работеа Мастер планот за Град Скопје по земјотресот, додека позади автобускиот трамвај стои само сулудата идеја на поранешниот премиер.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #379 Posted: 26-Sep-2016 at 15:19
Originally posted by phenomenon

Originally posted by kultuzin

Ќе се набавуваат 20 електрични двозглобни автобуси со дизајн на трамвај. Тоа што јас го предлагав уште пред неколку години.

Eve primer za vakvo vozilo.



Дали се работи за хибридни трам-буси како во Малме:

https://www.vanhool.be/ENG/actua/vanhooldeliversf.html


Јас се надевам. Кога зборев за ова пред некоја година токму на Van Hool и мислев. Особено затоа што сега веројатно е многу практично со нив да се оствари соработка.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #380 Posted: 26-Sep-2016 at 15:09
Originally posted by kultuzin

Ќе се набавуваат 20 електрични двозглобни автобуси со дизајн на трамвај. Тоа што јас го предлагав уште пред неколку години.

Eve primer za vakvo vozilo.



Дали се работи за хибридни трам-буси како во Малме:

https://www.vanhool.be/ENG/actua/vanhooldeliversf.html
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.414 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.