![]() |
![]() |
![]() |
Проширување на бул. Даме Груев |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <123> |
Author | ||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Нова епизода од шпанската серија „Проширување на Даме Груев“...
___________________________________________ „ДАМЕ ГРУЕВ“ ЌЕ СЕ ШИРИ В ГОДИНА Проширувањето на улицата „Даме Груев“ ќе почне дури в година. Градските власти се' уште ја обезбедуваат потребната документација, а допрва треба да одлучат и како ќе го решат проблемот со зградата на „Макотекс“, чии делови пречат за непречено ширење на улицата. Откако ќе се изработи основниот проект ќе се знае и како и колку ќе се урива од зградата која се наоѓа на трасата на булеварот. „За улицата ‘Даме Груев‘ се изработува инфраструктурен проект кој е веќе готов, па сега следува само добивање согласност за него. Сообраќајниот проект се' уште не е изготвен, а по неговото изготвување ќе се пристапи кон изработка на основен проект, по што ќе се знаат сите детали околу изградбата, чинењето и други архитектонски решенија“, информираат од Град Скопје. Оттаму пред половина година распишаа оглас за изработка на проект за инфраструктура со сите фази за улицата „Даме Груев“, од раскрсницата со улицата „Димитрија Чуповски“ и улицата „ВМРО“ до улицата „11 Октомври“ и улицата „Филип Втори Македонски“. Од Градот проценија дека за тој ангажман ќе платат околу 5.000 евра. Истовремено, надлежните во неколку наврати информираа дека Градот заедно со ИЗЗИС ја разгледува варијантата да бидат урнати само приземјето и првиот кат од крајната вертикала на зградата, па да се постават потпорни столбови и булеварот да минува под зградата. Но, потоа било утврдено дека зградата не е доволно цврста, па затоа сега постои и варијанта да се урнат сите четири ката. Независно што дилемата се' уште не е решена, по барање на градоначалникот Коце Трајановски, Советот на Град Скопје пред извесно време донесе одлука за размена на деловен простор со фирмата „Центро“. За деловниот простор во приземјето на зградата, каде што некогаш беше „Рубин кармин“ и првиот кат, сопственикот доби деловен простор во градската катна гаража „Тодор Александров“. Инаку, идејата за булеварско решение на улицата „Даме Груев“ е стара повеќе години. Тоа е едно од неопходните сообраќајни решенија за растоварување на сообраќајниот метеж во „Мал ринг“. Урбанистичкиот план предвидува булеварско решение за потегот од ТЦ „Палома бјанка“, па се' до Собрание. Неколку пати беше напоменато дека по ширењето на оваа улица, ќе се измени сообраќајниот режим во делови од централното подрачје. Во план е „Димитрие Чуповски“ да се претвори во пешачка зона. http://utrinski.mk/?ItemID=9DD8760984A740408F83C621B64A9867 |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Забеган ретко се случува да се согласиме во нешто но јас многу енергија вложив да обрнам внимание дека тотално е непотребно оваа улица да се проширува а со тоа се забива нож во грб на сите заложби скопје колку толку да прерасне во велосипедски град. |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
![]() упорно се бутка и оваа глупава идеја како да е феноменално решение зошто да биде едноставно и да се реши сообраќајот со други проекти, кога може да биде и комплицирано и да рушиме објекти за веќе постоечки улици |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
|
ЌЕ СЕ РУШИ ЗГРАДА ЗА „ДАМЕ ГРУЕВ“ ДА СТАНЕ БУЛЕВАР
![]() Според испитувањата на ИЗИИС, најверојатно нема да биде изводливо да се уриваат само приземјето и првиот кат од зградата Град Скопје се' уште нема донесено конечна одлука на кој начин ќе се проширува улицата „Даме Груев“, во централното градско јадро. Во моментов улицата има само една проодна коловозна лента, поради изградбата на катната гаража зад хотелот „Плаза“. Од Градот Скопје информираат дека во моментов ги разгледуваат сите можни технички аспекти за зградата на улицата „Даме Груев“. Градоначалникот на Скопје, Коце Трајановски, пред Советот на Градот, пред неколку месеци, информираше дека оваа улица мора да стане булевар, бидејќи новите објекти, Министерството за финансии и катната гаража ќе повлечат и поголем сообраќај. Проширувањето на „Даме Груев“ е препорачливо и поради намалување на фреквентноста на улицата „Димитрие Чуповски“, по која поминуваат речиси сите градски автобуси кои сообраќаат во центарот на градот и на која се наоѓаат централните автобуски станици. Градските власти идејата за проширување на „Даме Груев“ во булевар со 4 ленти ја отворија пред година и пол. Според Генералниот урбанистички план на Град Скопје, овој дел од Малиот ринг е предвидено да биде булевар. На потегот од трговскиот центар „Палома бјанка“ па се' до Собранието, има доволен простор за проширување. Во план е за тоа да се искористат постојните паркинзи за изведување на уште две ленти. Реализацијата во најголем дел се одложуваше поради зградата „Макетекс“, чиј еден дел лежи точно на трасата на булеварот. Градските власти тогаш го ангажираа Институтот за земјотресно инженерство, да направи испитување на стабилноста на објектот и анализа за тоа кои се можните решенија кои ќе дозволат градежни зафати на зградата. Првичната идеја која ја најави градоначалникот Трајановски предвидуваше рушење на приземјето и првиот кат, во висина од 6 метри, за да може сообраќајницата да поминува под зградата. Сепак, според испитувањата на ИЗИИС, најверојатно нема да биде изводливо да се уриваат само приземјето и првиот кат од зградата и со потпорни столбови да се зацврсти објектот, поради тоа што зградата не била доволно цврста и стабилна. Затоа градските власти ќе мора да се одлучат за други варијанти, меѓу кои е и рушење на сите четири ката, што ќе значи и обесштетување на сопствениците. Во тој дел на зградата нема станбен простор, туку тоа се деловни простории. Советот на Скопје во февруари годинава донесе одлука за размена на деловен простор со фирмата „Центро“ која е во стечај, за деловниот простор во приземјето на зградата каде што некогаш беше „Рубин кармин“ и за првиот кат. „Центро“, според договорот, ќе добие деловен простор во катната гаража „Тодор Александров“, која се наоѓа отспротива. http://utrinski.mk/default.asp?ItemID=EFF61FA066E47743A8A01FA7C97A6907 |
||
![]() |
||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
|
во 50-тите мислам дека е направена, барем вака гледано по слики од „Старо Скопје“.
|
||
![]() |
||
Staki ![]() Senior Member ![]() Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
![]() ![]() |
|
Ме интересира дали знае некој кога е изградена зградата „Макотекс“ или барем тој дел што треба да се урива?
|
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Uste go butkat ovoj proekt so koj definitivno ke se zakopa Nadezda Skopje vo skoro vreme da stane grad na velosipedite. Mesto tie pari nepotrebno da se frlaat za ovoj bulevar treba sto pobrzo da se napravi Juzen Bulevar a ovaa ulica kako i site drugi ulici vnatre vo golemiot ring da se koristat kako servisni za doaganje do parkinzi i za stanarite vo toj del. Kako i da e lugeto koi se povikani za ovaa problematika uste Ednas pokazuvat kolku nemat znaenje, vizija a so toa nitu namera za podrska na velosipedskiot soobrakaj. Mora da se razbere se dodeka se prosiruvat bulevari edinstveno sto se dobiva e uste pogolem broj na avtomobili a toa nema kraj. Zatoa vo sekade vo svetot se odi vo sprotivna nasoka potesni bulevari a poveke Javen Soobrakaj i pred se posiroki i poudobni velosipedski pateki.
Ќе се урива целата зграда Макотекс за Даме Груев да стане булевар? 15.04.2015 - 09:44:58 Проширувањето на улицата Даме Груев во булевар и уривањето на дел од зградата „Макотекс“ се уште е статус кво - градоначалникот Kоце Трајановски е на два ума кое решение да го прифати за реализација на овој проект од трите опции што му ги понуди Институтот за земјотресно инженерство (ИЗИИС). Зградата е стара и допрва ќе следуваат испитувања на кој начин и колку од неа ќе се урне, иако веќе е донесена одлука на Советот на сопственикот „Центро АД“ во стечај да му се надоместат два од четирите ката со деловен простор во катната гаража во изградба „Тодор Александров“. Како што пишува Дневник, уривањето на дел од оваа зграда е клучно за изградбата на новата сообраќајница. Таа се наоѓа на раскрсницата со улицата Македонија и лежи на трасата на идниот коловоз на булеварот. Беше најавено дека двете нови ленти ќе се оформат откако ќе се урнат првите два ката од зградата, а тежината од горните да ги превземе мост кој ќе се поврзе со зградата од спротивната страна на улицата, а возилата ќе минуваат под него. Дека работата е речиси готова за оваа варијанта говори и фактот што пред еден месец Советот на Град Скопје одлучи сопствениците да се обесштетат со 136 квадратни метри деловен простор во гаражата. Сега доколку се востанови дека е потребно да се избере друга од предложените варијанти, тоа ќе значи и повисока цена на целиот проект и допрва ќе се утврдува колку градската власт ќе треба да плати ако се урива целата вертикала. - Првично во студијата беше одредено дека може и врз таа основа да почна да се прави проект. Соработуваме со сегашниот сопственик за замена на просторот. Тука има и други сопственици. Пред склучување сме на договор, но тоа не се прави додека се не биде целосно, во смисла да сме сигурни во нашата одлука, а тоа ќе биде познато откако ќе биде изработен проектот. Тој требаше да се предаде некаде втората половина на март, но има проблеми со зградата и таа не е во таа состојба како што беше предложено во студијата - информира Трајановски пред Советот. Негов став е дека целата зграда треба статички да биде санирана, а тоа во студијата не е предвидено зашто се тргнало од претпоставката дека е во ред. - Треба да се руши целата вертикала - приземје и 4 ката. Порачана е процена за целата зграда, па потоа ќе се види што да се прави. Според процената од ИЗИИС, санацијата ќе чини повеќе отколку да се урне зградата - појасни скопскиот градоначалник, додавајќи дека според првичните сознанија откупувањето на целата зграда би чинело до 1,2 милион евра. - Булеварот е многу важен за градот, тој не е случајно проектиран и се трудиме да го реализираме - дециден е тој. Од одделението за односи со јавноста во Градот изјавија дека во наредниот период ќе следуваат прелиминарни испитувања со кои ќе се види дали ќе треба да се уриваат четири ката во вертикала или само два со изградба на мост. http://www.skopjeinfo.mk/gradot/1717906990/ke-se-uriva-celata-zgrada-makoteks-za-dame-gruev-da-stane-bulevar |
||
![]() |
||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
|
Руљата во вид на дебили на раководни функции и сега владее со нашиот свет. Нема потреба да се повторувам, има доволно коментари кои ја потенцираат нелогичноста на решението. Проширувањето на ДГ може било зацртано уште одамна, ама и многу други работи биле истотака. Значи ако се друго баталиш тоа не може да функционира само од себе. Поздрав. |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
истите проблеми кои сега ги имаш, ќе продолжиш да ги имаш... само ќе бидат преместени малку појужно... со оглед на тоа колку скапо го кошта градот да го изведе зафатот, треба да се руши објект и да се исече еден куп дрва, и да се жртвува пешачки простор и паркинзи како што рековме и претходно, единствено логично решение е да се направат двете сообраќајници еднонасочни и заеднички да функционираат како булевар... |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
one1 ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 13-Mar-2013 Online Status: Offline Posts: 416 |
![]() ![]() |
|
Ах море луѓе ова со Даме Груев е за чиста десетка. Онаа улица што требаше да понира и да тера под кеј и да се спојува кај најлошата раскрсница во Центар кај Веро ќе беше катастрофа од невидени размери. И закрчен град две години. Вака како така Рекорд ќе се ослободи со тек на време и другава ќе биде булеввар. Ако Јужен во центар ќе тера под земја и не го снајде слична судбината да се откажат и од него тогаш тоа е доволното што му треба на Скопје за следниве 10 години. Со тоа што СЕКАКО најдоброто решение и најскапо е спајање на Партизанска под плоштад со Кузан Јосифовски.
|
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Овој проект е уште една импровизација, всушност импровизација на неуспешната импровизација наречена подземна уличка која им се виде прескапо.
Овој ПРЕДЛОГ преку ноќ стана тоа што ти го нарекуваш проект, баш поради неуспешноста и немање волја на градските власти да го реализираат оригиналниот план за подземен коридор под плоштад. Ќе ми простиш, ама си имаме работа со малоумници... |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
Kid_A ![]() Senior Member ![]() Joined: 24-Nov-2014 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 452 |
![]() ![]() |
|
Да, следен пат кога ќе треба да се работи некој проект слободно ќе ги препратам кај тебе да се обратат за совет. Ако може маил, број или било што од тебе за да знам кај да ги препратам? Овој проект не е од вчера, туку е разработуван и разработуван со години и години, но најголем проблем беше зградата и неможноста да се реши тој дел од проектот. Ако оставевме руљата да владее со овој свет и да го слушавме нејзиното “демократско“ право да одлучува никаде немаше да стигнеме. Верувај има многу постручни лица од мене и тебе коишто работат на овој проект. |
||
![]() |
||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
|
Треба протест да се организира против ова епохално глупо решение.
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Јас сепак би сакал подземен пешачки кај зградата на Макоил, а коцката кај Бристол конечно да се затвори за сообраќај и да си стане пешачка зона. Таман со новите велелепни згради, ќе ја личи.
|
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
Staki ![]() Senior Member ![]() Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
![]() ![]() |
|
Ако целиот јавен превоз го префрлат преку Рекорд, нема да е загубена улицата како што викате. На овој начин предност би добил јавниот превоз, во однос на индивидуалниот. Пример наместо кога одиш до плоштад да ја паркираш колата 10 минути од местото, автобусот би те оставил многу поблиску. Исто така времетраењето на едно возење со автобус низ центарот би се скратило за некоја минута. Предност би добиле и таксистите, ако смеат да возат низ оваа улица. На Даме Груев би имало барем еден семафор помалку или два ако не се планираат семафори кај зградат на Макоил. Така возилата кои поминуваат низ оваа улица би се движеле побргу, бидејќи нема да има автобуси. Е сега тоа е предноста на пренасочувањето на сообраќајот и доколку се случи според овој модел. Сличен модел има Љубљана и колку што имам видено функционира успешно. Проблемот се јавува кај автомобилите, бидејќи би биле прилично демотивирани да возат по Даме Груев, улица која би те кружела низ центарот. Така возачите ќе се пренасочуваат кон побрзите булевари, како што се Гоце Делчев и Св. Кирил и Методиј. Овие булевари и сега се оптоварени многу, така што не знам уште колку возила можат да поднесат. Сеуште не можам да оценам дали е позитивно или негативна оваа промена за целиот сообраќај. Како и да е мислам дека треба детална анализа да направи градот да види дали е потребно сето ова да се направи и за тие пари.
|
||
![]() |
||
Petar Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Sep-2014 Online Status: Offline Posts: 271 |
![]() ![]() |
|
Дрвата за Коце никогаш не биле проблем.
|
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
За тоа зборувам. Па згора на тоа ќе правеле стратегија за велосипеди. Која стратегија жити се кога сите улици ги направија булевари, буквално со автомобил можеш да стигнеш кај сакаш. Стратегија на сите градови за зголемување на велоспедистите е токму блокирањето на централното градско подрачје за автомобили.
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Јас не знам што ќе се реши со ова. Ќе се инвестираат брдо пари во дислоцирање на истата улица на само стотина метри подолу. Ќе се исече дрворедот, ќе се укинат постоечките паркинг - места долж Даме Груев... Чекам барем едно разумно објаснување, освен она дека требало да се формира пешачка зона долж Димитрија Чуповски. Сакам да кажам, има многу ПОПРИОРИТЕТНИ сообраќајни проекти во Скопје од овој глупав проект.
|
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Според мене Даме Груев не треба да се роширува и треба да с остане повеќе како сервисна улица отколку како главна артерија. Главното проширување треба да се бара со јужен булевар. Инаку вака само злото фо преместуваме од една во друга улица. За загадувањео смешно е и да се коментира. За да се спречи тоа треба комплетн малиот ринг да биде ослободен со сообраќај. Да се дозволи само пристап до гаражи , дотур на роба , градски превоз и станарите се друго нека го врти рингот.
|
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Па аман бе, како ќе намалите загадување ако уништите дрворед од 600 ако не и поише метри за новиот булевар, а колите ќе ги бутнете баш под балкон на луѓето? Како ќе растеретите сообраќај кога уместо да идете со кола право према Аеродром/К.Вода, сеа ќе идете десно и ќе имате потенцијалност од тесно грло у 4-5 попладне, кога најмалце 10 коли континуирано проаѓаат на црвено. Какво растеретување на сообраќај кога од улица со 4 се префрлате пак на улица со 4 ленти. Ја знам зошто се прави ова, за да ја нацртаат Димитрија со барок, па после таму пешачка зона да направат и да глумат европска метропола, пустите комплекси не се излечени очигледно. Сите пари ќе ги потрошат само за да го сменат ликот на комунистичко Скопје. Вака шипак што ќе викате дека на Рекорд ќе се симнете, или на Ванила.
Најбоља идеја е реновирање на Даме, останување еднонасочна, правење на три еднонасочни ленти на Димитрија, а четвртата да биде за автобуси кои идат према Дром и К. Вода. Така ќе се добие 3х3 решение, кое сега е 2х4 и кое пак носи гужва. Не дека и мојов предлог 3х3 е добар, али барем не е погубен како градскиов! |
||
23ka.wordpress.com
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <123> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |