![]() |
![]() |
![]() |
Од светот |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Author | |
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
За крај, Виена Сити Бајк и дел од Рингот на градот:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Навистина не само што се надевам но и ОЧЕКУВАМ И ИНСИСТИРАМ да видам нешто вакво во Скопје. Сега нормално јас импровизирав, но мислам дека е најпаметно да се ископира овој систем на сигнализација од Виена. Тоа е наш огромен проблем-сигнализацијата. Дури читам на ССЦ како впечатокот на странците за скопската обиколница е нарушен единствено од лошата сигнализација. Нема потреба ние сега на ново да измислуваме топла вода, доволно е паметно да се примени стратегијата што се покажала како функционална на други места. Инаку тоа знакчето, до знакчето на МЖ е мој предлога за логото на МетроСкопје (всушност ЛРТ, но во голем дел подземно, барем според моите замисли):
![]() Edited by Andrej_LJ - 08-Jun-2009 at 23:11 |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Потоа доаѓаме до нивниот С-Бан, кој искрено многу не го користев затоа што бев сместен одма до метростаницата на 6 линија. Полу-подземна станица под еден плоштад (мислам дека е Фолкстеатер):
![]() Друга подземна станица: ![]() Зудбанхоф (Јужна Жел. Ст.), е најголемата Жел. Станица во Виена, која моментално е под тешка реконструкција. Еве како изгледа делот каде се движи ЛРТ-то: ![]() Токму тој дел се реконстуира сега. Во Виена не им пречи да се реновираат со години станиците по методот на отворен коп, затоа што знаат какви бенефиции и олеснувања би им донело тоа подоцна. Така што јас не гледам причина нашите сељачини да не ја градат станицата под плоштад Македонија на овој, најефтин начин. Синки ќе им го уништи погледот кон упропастениот и темен Камен Мост или пак залимениот Кеј 13 Ноември! ![]() Инаку станицата внатре е благо кажано во комунистички стил, но тоа не смета да биде функционална: ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
И јас нормално направив нешто слично за Скопје, поточно станицата под пл. Македонија (малку на криво е сликано, така што паралелност неможев да постигнам со Паинт):
![]() |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Ознаките во Виена се апсолутно фантастични! Нема човек што би можел да се загуби во овој инаку многу густ и комплициран систем. Секоја линија си има своја боја. Станиците по кој минува сооднетната линија исто така се офарбани во соодветната боја.
![]() ![]() Со бело на црно се означени различните влезови/излези на соодветната станица. Дури на Карлсплац (најголемата станица каде што се сечат 3 линии и ред други чуда) јас изброив дури 12 излези. ![]() Многу ми се допаѓа следниот начин на означување на линјата. Големо табло е поставено карши платформата за патниците, на страната на колосекот: ![]() ![]() Еве и како изгледа табелата која го означува името на станицата, поставена пероните. Ги има на секои 10 метри на станицата: ![]() |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Еве и некои други слики, од рандом станици низ системот на Виена:
![]() ![]() ![]() ![]() Интересно е што огромен дел од системот е граден надземно, или најмалку сосема плитко под земјата. Дури голем дел од мрежата не е ни покриена. Еве едно интересно решение на линијата 4, на станицата Шонбрун. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Поглед од станица Шпителау (У6) кон највисоката зграда во Виена:
![]() |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Потоа, скоро целата линија, која инаку е доста долга и се протега во правец север-југ, е надземна, освен во деловите под центарот, јужно од Вестбанхоф (Западна Жел. Ст.).
Ној Донау (Нов Дунав, бизнисцентарот на Виена): ![]() ![]() Таму се наоѓа централата на ОББ: ![]() И еден многу интересен начин, како да направиш уметничко дело од ругло како градска топлана: ![]() |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Еве и како изгледаат тие возови, кои возат само по линијата 6:
Надворешно: ![]() Внатрешно: ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Wiener Linien
Јавен транспорт во Виена, Австрија: Минатата седмица имав прекрасна можност да појдам до Виена. Поради фактот што бев импресиониран од нивната организација на јавниот превоз, се скинав од сликање на метростаници што резултираше со повеќе слики за Билд, отколку за лична утпотреба... Нејсе ![]() Виена релативно мал град со околу 1,6 односно 2,2 милиони жители во урбаната, односно метор зоната на градот. Тоа би му дошло малку помал од Белград или Софија. Скоро целиот јавен транспорт во градот (или по моја слободна проценка повеќе од 90%) е шински. Тоа е многу видно забележливо. Јас не видов 3 цифрена бројка на автобус во град каков штто е Виена. Но, шинскиот ситем е неверојатно богат и раширен. Се состои од У-Бан (МЕТРО), С-Бан (ЛРТ), Штадбан (класичен трамвај). Сето тоа е поврзано со ОBB (Остерајше Бундест Бан или националната железничка компанија на Австија), LokalZug (или регионалниот ситем на возови), CAT City Airport Train (или возот кој го поврзува центарот на Виена со Аеродромот ВИА и WLB (возот кој ја поврзува Виена со St. Ploten-најголем град до Виена). U-BAHN Подземна Железница: Системот има 5 линии со 84 станици кои постојано се шири. Секоја линија е во различна боја, притоа линијата U6 е градена уште кон крајот на 19тиот век и е скоро целосно надземна. Токму староста на оваа линија налага користење на некласичен тип на возови со различна од стандардната широчина и повеќе потсеќа на ЛРТ. Јас бев токму сместен на едниот крај на линијата, станицата Floridsdorf која е голем транспортен јазол. Тоа подразбира голем Парк енд Рајд паркинг, метро, класична железница, С-Бан, Штрасбан, автобуси (Региобус и градски) и приградска железница: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |