build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од светот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 08-Jun-2009 at 23:13
За крај, Виена Сити Бајк и дел од Рингот на градот:






Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 08-Jun-2009 at 23:10
Навистина не само што се надевам но и ОЧЕКУВАМ И ИНСИСТИРАМ да видам нешто вакво во Скопје. Сега нормално јас импровизирав, но мислам дека е најпаметно да се ископира овој систем на сигнализација од Виена. Тоа е наш огромен проблем-сигнализацијата. Дури читам на ССЦ како впечатокот на странците за скопската обиколница е нарушен единствено од лошата сигнализација. Нема потреба ние сега на ново да измислуваме топла вода, доволно е паметно да се примени стратегијата што се покажала како функционална на други места. Инаку тоа знакчето, до знакчето на МЖ е мој предлога за логото на МетроСкопје (всушност ЛРТ, но во голем дел подземно, барем според моите замисли):




Edited by Andrej_LJ - 08-Jun-2009 at 23:11
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 08-Jun-2009 at 23:07
Потоа доаѓаме до нивниот С-Бан, кој искрено многу не го користев затоа што бев сместен одма до метростаницата на 6 линија. Полу-подземна станица под еден плоштад (мислам дека е Фолкстеатер):



Друга подземна станица:



Зудбанхоф (Јужна Жел. Ст.), е најголемата Жел. Станица во Виена, која моментално е под тешка реконструкција. Еве како изгледа делот каде се движи ЛРТ-то:



Токму тој дел се реконстуира сега. Во Виена не им пречи да се реновираат со години станиците по методот на отворен коп, затоа што знаат какви бенефиции и олеснувања би им донело тоа подоцна. Така што јас не гледам причина нашите сељачини да не ја градат станицата под плоштад Македонија на овој, најефтин начин. Синки ќе им го уништи погледот кон упропастениот и темен Камен Мост или пак залимениот Кеј 13 Ноември!



Инаку станицата внатре е благо кажано во комунистички стил, но тоа не смета да биде функционална:








Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 08-Jun-2009 at 22:59
И јас нормално направив нешто слично за Скопје, поточно станицата под пл. Македонија (малку на криво е сликано, така што паралелност неможев да постигнам со Паинт): 


Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 08-Jun-2009 at 22:57
Ознаките во Виена се апсолутно фантастични! Нема човек што би можел да се загуби во овој инаку многу густ и комплициран систем. Секоја линија си има своја боја. Станиците по кој минува сооднетната линија исто така се офарбани во соодветната боја.





Со бело на црно се означени различните влезови/излези на соодветната станица. Дури на Карлсплац (најголемата станица каде што се сечат 3 линии и ред други чуда) јас изброив дури 12 излези.



Многу ми се допаѓа следниот начин на означување на линјата. Големо табло е поставено карши платформата за патниците, на страната на колосекот:





Еве и како изгледа табелата која го означува името на станицата, поставена пероните. Ги има на секои 10 метри на станицата:

 
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 08-Jun-2009 at 22:50
Еве и некои други слики, од рандом станици низ системот на Виена:









Интересно е што огромен дел од системот е граден надземно, или најмалку сосема плитко под земјата. Дури голем дел од мрежата не е ни покриена. Еве едно интересно решение на линијата 4, на станицата Шонбрун.






Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 08-Jun-2009 at 22:48
Поглед од станица Шпителау (У6) кон највисоката зграда во Виена:

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 08-Jun-2009 at 22:46
Потоа, скоро целата линија, која инаку е доста долга и се протега во правец север-југ, е надземна, освен во деловите под центарот, јужно од Вестбанхоф (Западна Жел. Ст.).

Ној Донау (Нов Дунав, бизнисцентарот на Виена):





Таму се наоѓа централата на ОББ:



И еден многу интересен начин, како да направиш уметничко дело од ругло како градска топлана:


Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 08-Jun-2009 at 22:41
Еве и како изгледаат тие возови, кои возат само по линијата 6:
Надворешно:



Внатрешно:






Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 08-Jun-2009 at 22:36
Wiener Linien
Јавен транспорт во Виена, Австрија:

Минатата седмица имав прекрасна можност да појдам до Виена. Поради фактот што бев импресиониран од нивната организација на јавниот превоз, се скинав од сликање на метростаници што резултираше со повеќе слики за Билд, отколку за лична утпотреба... Нејсе Big%20smile

Виена релативно мал град со околу 1,6 односно 2,2 милиони жители во урбаната, односно метор зоната на градот. Тоа би му дошло малку помал од Белград или Софија.
Скоро целиот јавен транспорт во градот (или по моја слободна проценка повеќе од 90%) е шински. Тоа е многу видно забележливо. Јас не видов 3 цифрена бројка на автобус во град каков штто е Виена. Но, шинскиот ситем е неверојатно богат и раширен. Се состои од У-Бан (МЕТРО), С-Бан (ЛРТ), Штадбан (класичен трамвај). Сето тоа е поврзано со ОBB (Остерајше Бундест Бан или националната железничка компанија на Австија), LokalZug (или регионалниот ситем на возови), CAT City Airport Train (или возот кој го поврзува центарот на Виена со Аеродромот ВИА и WLB (возот кој ја поврзува Виена со St. Ploten-најголем град до Виена).

U-BAHN Подземна Железница:

Системот има 5 линии со 84 станици кои постојано се шири. Секоја линија е во различна боја, притоа линијата U6 е градена уште кон крајот на 19тиот век и е скоро целосно надземна. Токму староста на оваа линија налага користење на некласичен тип на возови со различна од стандардната широчина и повеќе потсеќа на ЛРТ. Јас бев токму сместен на едниот крај на линијата, станицата Floridsdorf која е голем транспортен јазол. Тоа подразбира голем Парк енд Рајд паркинг, метро, класична железница, С-Бан, Штрасбан, автобуси (Региобус и градски) и приградска железница:














Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.254 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.