build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Билборди

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 5>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 893
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 08-Oct-2016 at 22:22
http://www.build.mk/?p=52715

Конечно на некој да му текне! Сега дека ќе се спроведи - не вервам, ама барем се тргна. Тешки да се случи истото и во други градови. И најискрено му пожелувам вратоломен пад на бројот на билборди.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 18-Jul-2015 at 14:32
BRAVO uste na nekoj da mu tekne istoto da go napravi i vo OHRID na plostadot. Da se trgne onoj golemiot i GRD Monitor koj go unistuva celiot ambient.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 18-Jul-2015 at 10:05

ЗАБРАНЕТО: Нема да има рекламни билборди на плоштадите „Македонија“, „Филип Втори“ и „ВМРО“!

На дел од скопските плоштади ќе биде забрането да се поставуваат билборди, осветлени рекламни витрини и ЛЦД панели. Според Предлог одлуката на Градот Скопје, забраната ќе важи за плоштадите „Македонија“, „Филип Втори“ и „ВМРО“. Во образложението на Градот се посочува дека одлуката се носи за да не се оштетат површните на кои се лоцирани овие три плоштади.
-Со цел да се зачувуваат амбиенталните вредности на овие простори, да се спречат евентуалните непредвидени дополнителни оштетувања на новоизградените партерни површини и да се избегнат прекопи кои можат да доведат до оштетување на веќе поставените и вградени материјали, а поаѓајќи од фактот што во проектите за изградба и реконструкција на овие три плоштади не се предвидува поставување на билборди (мегалајти), осветлени рекламни витрини (сити лајти) и ЛЦД панели потребно е да се донесе Одлука со која ќе се забрани поставување на рекламни објекти, се наведува во образложението на Градот.
Градските власти информираат дека овие три плоштади се сеуште во фаза на реконструкција и уредување на јавните површини.Лани Градот донесе одлука за изградба на фонтана на Плоштадот Македонија.Во март годинава беше донесено одобрување за партерно уредување на Плоштадот „Филип Втори“. Минатото лето беше донесено одобрувањето за изградба на Плоштадот „ВМРО“, со кое се одобри изградбата на зградата на владејачката партија “ВМРО ДПМНЕ”
Според образложението од Градот, досегашните билборди, осветлени рекламни витрини и ЛЦД панели на овие плоштади ќе бидат дислоцирани на други локации во истата зона.
-Доделените локации за поставување на билборди (мегалајти), осветлени рекламни витрини (сити лајти) и ЛЦД панели што се утврдени со Програмата за поставување урбана опрема – рекламни паноа на подрачјето на Град Скопје за периодот 2012 – 2027 година, а кои се наоѓаат на подрачјето на Плоштад „Македонија“, Плоштад „Филип Втори“ и Плоштад „ВМРО“ ќе бидат заменети со други локации надвор од ова подрачје, а во рамките на иста зона.
Во 2012-та година Градот донесе Програмата за поставување урбана опрема-рекламни паноа на подрачјето на Град Скопје за периодот 2012-2027 година. Во таа програма на одреден број локации кои веќе се наоѓаат на овие плоштади беше предвидено поставување на рекламни паноа. Од Градот посочуваат дека програмата е донесена пред изградбата и реконструкцијата на трите плошатди и дека затоа се наметнува потребата од дислокација на билбордите со цел површината на трите новоизградени плоштади да се заштити од оштетување, евентуални прекопи и слично. Поради забраната за поставцување и дслоцирање на веќе постоечките билбори, Програмата за поставување урбана опрема-рекламни паноа на подрачјето на Град Скопје за периодот 2012-2027 годинаќе претрпи измени, а новите локации за преместување на билбордите допрва ќе се прецизираат.

Нови цени за поставување на натписи и рекламни табли

За поставување на натписи и рекламни табли во заштитниот појас на јавните патишта во Скопје, инсталации во трупот на патот и во патниот појас, за прекумерно користење на пат, за вонреден превоз и за штета сторена на патот и објектите на патот, Градот предлага нов ценовник. Еве колку ќе изнесува надоместокот четриите зони, утврдени по границите на градските четврти согласно Генералниот урбанистички план на Скопје 2012-2022:



Од Градот образложуваат дека поради промената на надоместоците дел од членовите во Законите за локална самоуправа и за јавни патишта ќе претрпат измени со цел да се направи усогласување со “Програмата за поставување урбана опрема – рекламни паноа на подрачјето на Град Скопје за периодот 2012 – 2027 година“.Така доколку натписите или рекламните табли се протегаат низ две зони истовремено, висината на надоместокот ќе се утврди согласно повисоката цена утврдена за една од зоните на која рекламните табли се протегаат.Доколку за натписот или рекламната табла е потребно напојување со електрична енергија, барателот е должен приклучокот за електрична енергија да го обезбеди самостојно од овластен економски оператор за снабдување со електрична енергија. За предлогот за измена на надоместоците градските советници ќе расправата следната недела на седница на Совет.
Ј.С.

faktor.mk
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 14-May-2013 at 00:42
место да ги расчистат и да се воведе контрола над поставувањето билборди, тие ги поставуваат и промовираат како нешто нормално и прифатливо... only in Skopje...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 13-May-2013 at 17:09
Скопје со нови рекламни паноа



Градоначалникот на Скопје Коце Трајановски денеска ги промовираше новите унифицирани рекламни паноа кои ќе бидат поставени на 1.100 локации низ градот, од кој 800 ќе бидат билборди, 252 сити лајт и 48 ЛЦД панели.

На двата јавни тендери што ги распиша градот, избрани се четири концесионери, „Акцент медиа“, „Скрин-медиа“, Кала плакат“ и „Медиа -С“, со кои се финализира постапката пред потпишување. Договорите со компаниите се склучуваат на 15 години.

Концесионерите, на претходно прецизираните локации, имаат обврска да ги постават рекламните паноа според добиениот пакет, 200 локации за билборди по 63 за сити лајт и 12 локации за ЛЦД панели.

- За поефикасно менаџирање со билбордите низ градот, одбравме повеќе компании со цел да се овозможи конкуренција во цените на рекламирање, поточно да нема монопол при изнајмувањето рекламен простор, изјави градоначалникот Трајановски.

Обликот и материјалот, рече тој, од кој што се изработени новите рекламни паноа се одредени во Студијата за рекламните паноа што за Градот Скопје ја изработи надворешен консултант избран на јавен повик.

Концесионерите се должни да плаќаат годишен надоместок од 302.000 евра во кои е вклучена и цената за струја што градот треба да ја надомести кон ЕВН. На годишно ниво по овој основ во касата на Градот Скопје ќе се слеат 1.208.000 евра.

http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=E117B66B358CE749A6C1CF5BF171FB5C
За сè има вторпат
Back to Top
Macedonian View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 25-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 78
  Quote Macedonian Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 24-Apr-2012 at 00:17
Овој билборд е стар неколку години веќе, само што сеа нема реклама...
МАКЕДОНЕЦ си кога кавал ќе ти ја распара душата кога зурла ќе ти го раскине срцето.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 23-Apr-2012 at 20:02
Во трка по ќеш за куќните совети, кои кубурат со пари од станари, ќе никне уште еден билборд на зграда во Скопје

23ka.wordpress.com
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 03-Apr-2012 at 01:51
НЕМА ПРОПИСИ, НЕМА БЕЗБЕДНОСТ

Ветер урна билборд врз пешачка патека



Лимената конструкција на еден мегабилборд во центарот на градот не го издржа силниот ветер кој дуваше во Скопје изминативе неколку дена при што попушти и се урна врз пешачка патека на улица 11 Октомври во близина на зградата „Даре Џамбаз“. Во тој момент немаше пешаци во непосредната околина, но оние што наидоа неколку минути подоцна изразија задоволство што задоцниле и што имале среќа да не се повредени.

- Цел град е со вакви лимени конструкции, кои не се знае кога ќе се урнат врз нечија глава. Чудо е како с` уште сме живи ако се земе предвид дека огромни табли висат скоро од секоја висока зграда - коментира граѓанин, кој се враќаше од Зелено пазарче.

Од одделението за односи со јавност изјавија дека се запознаени со случката, но се оградија од одговорност. Објаснија дека за статиката, безбедноста и за одржувањето на билбордите одговараат концесионерите кои имаат добиено одобрение за поставување на билбордите. Во моментов и години наназад, како што информираа надлежните, нема прописи за унификација на изгледот и за големината на рекламните паноа, како и за материјалот од кој е изработена конструкцијата.

- Доколку се случи нешто, одговорноста во целост е на сопственикот на билбордот - тврдат градските власти. На прашањето дали ваквите инциденти ги алармираат нешто да преземат, од Градот одговорија потврдно. Истовремено признаа дека во моментов владее хаос во метрополата со овој тип рекламирање, но тврдат дека сликата набргу ќе се измени со студијата за поставување рекламни паноа.

- Таа веќе е влезена во втората фаза на изработка на тендерска документација за концесионирање, по што ќе се отвори третата фаза. Студијата ги затвора сите правни и финансиски аспекти за поставување рекламни паноа, во согласност со урбанистичките, сообраќајните и со естетските параметри -објаснија надлежните.

Воведувањето ред сметаат дека ќе го постигнат со поделба на рекламирањето во четири зони, како и со воведување конкуренција меѓу операторите. Но исто така и со пропишување стандарди кои треба да овозможат поголема безбедност.

- Материјалите за изработка, како и стандардите за поставување ќе бидат внесени во студијата и новите концесионери ќе мора да се придржуваат кон нив - изјавија од Градот.

Вака се работи во Атина

Наспроти башибозукот со билбордите кој 15 години владее во Скопје, градските власти од Атина во изминативе години во неколку наврати му објавија војна на уличното рекламирање. Со неколку одлуки и акции ги отстрануваа билбордите од главните булевари, а и од други улици доколку ја загрозуваат безбедноста во сообраќајот, ги блокираат тротоарите, знаците, семафорите или, пак, со нивната содржина го одвлекуваат вниманието на возачите. И не само во Атина, туку и во други градови во земјата.

Kазните за сопствениците на згради и на плацови, кои одбија да ја почитуваат одлуката, се движеше од 1.500 до 30.000 евра по пано во зависност од неговата големина. Kако што известуваа медиумите, друга придобивка од ваквата акција и војна против рекламните агенции беше и отскривањето на голем број стари фасади, кои претходно биле покриени, а со тоа невидливи.

Јорданка Ивановска

http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=F1C166C076264846ACAD6CF55B2FB844
Back to Top
kenzo_fan View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote kenzo_fan Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 04-Jan-2012 at 08:59
Treba da se trgne reklamata na zgradata do Domot na Majka Tereza. So goleminata, sodržinata i silnata osvetlenost ušte samo taa fali pokraj onakov Dom. Denes e Bitolsko Mleko, zamisli utre ja zakupi Plejboj? 
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 04-Jan-2012 at 01:59
Несмее да се дозволи поставување нови билборди, мора да се намали нивниот број. Само го грдат градот. Малку а квалитетни, а не на секој чекор поставени по секоја цена!
Back to Top
bitolcanec View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 09-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote bitolcanec Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 09-Dec-2011 at 18:40

Повторно останува можноста за поставување на билборди на приватно земјиште. Дотолку што условите на тендерот ке бидат строги, компаниите ке бараат решение за поставување на билборди на приватно земјиште каде условите можат да ги договорат со сопственикот и кои сигурно ке им одговараат. Дотолку повеќе што во Законот за градба никаде не е забрането поставување на урбана опрема за приватно земјиште. Нити пак се бара некаква дозвола за такво поставување. Резултатот ке биде целосно пропаѓање на новиот концепт и вовед во нов хаос. И се ова поради аматеризмот во составувањето на Законот за градење.

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 06-Dec-2011 at 22:43

Коце ги шитка билбордите

  • Објавено: пред 8 часа |
  • Прочитано: 532 |
  • Печати |
Сподели со твоите пријатели!3
Споделете ја веста со Вашите пријатели
http://img.plusinfo.mk/large_pics/2011/12/06/bilbordi-Skopje-3.jpg

Градската власт одлучи рекламните билборди во градот, на магистралните и собирни улици, пешачки зони и зелени површини, да ги даде под концесија, и тоа на четири различни концесионери, за да се избегне монополска позиција во управувањето со рекламните површини.


Според нацрт студијата за уредување на оваа дејност, Градот ќе се  подели во четири зони, и во секоја од нив ќе може да се постави одреден и унифициран тип билборд. Четирите избрани концесионери ќе можат да стопанисуваат со билборди од сите четири зони, но, под точно утврдени стандарди и правила. Ќе треба да инвестираат во изработка на три типови билборди предвидени за зоните, но и да ги отстранат постоечките, каде што е потребно.
Во строгиот центар на градот, во „Мал ринг“, ќе бидат дозволени само „сити лајт“ билборди и дигитални ЛЦД дисплеи. Студијата предложува и паноа со димензии 4 на 3 метри, со унифициран дизајн и боја, како и билборди со средна големина. Дефинирани се и материјалите од кои ќе се изведуваат паноата,  конструкцијата и осветлувањето, како и точните локации.
Целта на проектот е да се зголемат приходите на градот и да се воведе ред во областа на рекламирањето на јавни простори. За разлика од сегашната состојба, бројот на билборди во центарот ќе се намали, а во третата зона, на реконструираните булевари, каде што постојат услови, нивниот број ќе се зголеми, особено на булеварите Србија, Теодосиј Гологанов, Илинден, Словенечка,  каде што речиси и нема билборди.
-Нацрт студијата за концесионерство е готова. Ќе се внимава компаниите кои ќе ги добијат тендерите да можат да стопанисуваат подеднакво со билборди од четирите зони во градот, но, и на тоа да не аплицираат ќерки фирми - вели градоначалникот Коце Трајановски.
Анализата на постоечката состојба покажува дека во градот има околу 500 билборди, кои од аспект на дизајнот се на многу ниско ниво. Не постојат утврдени стандарди за ваков тип на рекламирање, а локациите не се ажурирани. Нема ни пропишани норми за оваа област, освен дека билбордите треба да не ја нарушуваат сообраќајната безбедност.


Актуелните фирми кои беа на презентацијата на студијата за концесионерство се пожалија дека условите од тендерот се тешко исполнителни, бидејќи од идните концесионери се бара да извадат дел од постоечките билборди, да изработат нови, за што се потребни многу пари. Особено, што во овој период многу компании се двоумат дали воопшто да инвестираат во нешто следните неколку години. Фирмите заклучија дека проектот е бајковит, бидејќи Градот во основа на проектот бара начин да си го зголеми профитот, а фирмите треба да инвестираат во сѐ. Велат дека вложените пари нема да ги извадат ни за 24 години, а камо ли за 10.

http://www.plusinfo.mk/vest/25477/Koce-gi-shitka-bilbordite
Back to Top
antiuser View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote antiuser Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 19-Aug-2011 at 21:23
Originally posted by lslcrew

Оваа реклама веќе беше препознатлив landmark  за Скопје, некако стана дел од идентитеот на плоштадот, а и не е некој обичен билборд кајшто секојдневно се менуваат рекламите, него е нешто што е длабоко поврзано со Скопје. Ако се почнува од рекламите на плоштад, јас прво би ги избришал сите до една реклами на Метропол и цел тој хаос горе таму, вклучувајќи ги и натписите шарени на продавниците, и да ги заменат со некои еднобојни во склад со фасадата и ненападни. Ете го билбордот екранот нека идат тамо реклами. Може и да се менува со нова, зашто досега имаше неколку различни Скопско реклами, а може и во пресрет на прославата или па целосно.

И кога постирајте ве молам во соодветните нишки, зашто не се што се случува во скопје е Скопје 2014, имаме за се простор.


Можеби и Скопско рекламана беше на некој начин симбол на Ристичева,ама според мене треба да се тргне..премногу боде очи,наместо погледот да се насочи кон убавата фасада на Ристичева..
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 19-Aug-2011 at 21:06
Originally posted by lslcrew

Оваа реклама веќе беше препознатлив landmark  за Скопје, некако стана дел од идентитеот на плоштадот, а и не е некој обичен билборд кајшто секојдневно се менуваат рекламите, него е нешто што е длабоко поврзано со Скопје. Ако се почнува од рекламите на плоштад, јас прво би ги избришал сите до една реклами на Метропол и цел тој хаос горе таму, вклучувајќи ги и натписите шарени на продавниците, и да ги заменат со некои еднобојни во склад со фасадата и ненападни. Ете го билбордот екранот нека идат тамо реклами. Може и да се менува со нова, зашто досега имаше неколку различни Скопско реклами, а може и во пресрет на прославата или па целосно.

И кога постирајте ве молам во соодветните нишки, зашто не се што се случува во скопје е Скопје 2014, имаме за се простор.


потпис за целиот пост.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 19-Aug-2011 at 16:30
Оваа реклама веќе беше препознатлив landmark  за Скопје, некако стана дел од идентитеот на плоштадот, а и не е некој обичен билборд кајшто секојдневно се менуваат рекламите, него е нешто што е длабоко поврзано со Скопје. Ако се почнува од рекламите на плоштад, јас прво би ги избришал сите до една реклами на Метропол и цел тој хаос горе таму, вклучувајќи ги и натписите шарени на продавниците, и да ги заменат со некои еднобојни во склад со фасадата и ненападни. Ете го билбордот екранот нека идат тамо реклами. Може и да се менува со нова, зашто досега имаше неколку различни Скопско реклами, а може и во пресрет на прославата или па целосно.

И кога постирајте ве молам во соодветните нишки, зашто не се што се случува во скопје е Скопје 2014, имаме за се простор.


Edited by lslcrew - 19-Aug-2011 at 16:32
Back to Top
spaceman091 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 516
  Quote spaceman091 Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 19-Aug-2011 at 14:21
se trga reklamata ?

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 28-Jun-2011 at 22:56
КОНЕЧНО ГРАДСКИТЕ ВЛАСТИ ИЗБРАА ФИРМА
Консултант ќе го решава хаосот со билбордите

Роза Петкова


По повеќе од една година и два неуспешни тендера, градските власти конечно избраа консултант кој треба да им понуди најдобро решение за средување на хаосот со билбордите во Скопје. Прашањето за рекламните паноа од секаков тип, кои го преплавија градот и го окупираа секој слободен простор, од зелените појаси, пешачките патеки, канделабрите, па се до фасадите на зградите, повторно се отвори на последната седница во Градското собрание. Според раководителот на секторот за сообраќај во Градот, Зоран Дамјановски, тендерот за консултант е завршен и пред една недела е потпишан е договор со избраната фирма „Грант торнтон“ во здружение со „Поленак“ и со Завод за урбанизам на Град Загреб. Тие треба да изработат студија во рок од шест месеци, а за тоа ќе добијат околу 96 илјади евра од Градот. - Консултантот за билбордите за сметка на Град Скопје треба да изработи комплетна и издржана студија за правните, економските и за урбанистичките аспекти за регулирање на ова прашање. Тимот што ќе работи на студијата ќе треба да изработи план за локации, економска одржливост, спроведување тендерски постапки до склучување договори за изнајмување. Консултантот, во согласност со тендерски утврдената цена и потпишаниот договор, за успешно реализирање на програмската задача ќе добие 5,9 милиони денари со вклучени давачки - велат од одделението за односи со јавност.
За билбордите, а особено за паноата со огромни димензии што ги прекриваат зградите, или висечките светлечки реклами поставени од едниот до другиот крај на покривот од објектите, во последниот период во јавноста се дискутираше дека го претворија Скопје во една голема реклама. Архитектите се сложија дека градот го губи својот изглед, додека поставувањето реклами на станбени објекти се одвива стихијно и неконтролирано. По ова прашање, властите од Градот се прогласија за ненадлежни бидејќи немаат законски можности да интервенираат во одлуките на куќните совети, за кои билбордите се извор на финансирање за одржување на зградите.
Рекламниот простор кој може да го контролира Градот се јавните површини, тротоарите, уличните светилки и бандерите, што засега ги користат две до три фирми, кои станаа своевидни монополи во бизнисот. Тие имаа десетгодишни договори со Градот потпишани во мандатите на претходните градоначалници, а потоа се продолжуваа со анекси. Властите неодамна најавија дека планираат да ја сменат ваквата политика, но и да соберат повеќе пари во градската каса од рекламирањето. Така, при крајот на минатата година, на седница на Советот се усвои нов ценовник со кој цените за рекламирање се зголемија двојно.

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=2346&ArticleID=163035
Back to Top
leonid23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 30-Nov-2009
Location: Strumitza
Online Status: Offline
Posts: 579
  Quote leonid23 Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 27-Jun-2011 at 03:08
ГРИЖАТА ЗА АРХИТЕКТУРАТА ВО СТРОГИОТ ЦЕНТАР ФУНКЦИОНИРА САМО НА ХАРТИЈА

Два аршина за естетиката на старите фасади



Од Градот се оградуваат од надлежност околу окупираноста на зградите во строгиот центар со секакви билборди, но за петте фасади на плоштадот, чија обнова ја финансираат, нема да дозволат затворање на надворешноста со билборди

Старите згради во строгиот центар треба да го сочуваат својот автентичен изглед, а од нивните фасади да се отстранат сите билборди и рекламни паноа кои ги нагрдуваат, се вели во објаснувањата околу најновите измени на урбанистичкиот план „Мал ринг“, усвоен од Советот на Општина Центар. Тоа се однесува особено на објектите на плоштадот, како и околу него, на кои се извршени безброј интервенции, доградби, надградби, кои ја нарушуваат нивната првобитна архитектура: Ристиќева палата, зградата на стоковната куќа „Типо“, речиси сите куќи и згради на улицата Максим Горки, но и на улицата Македонија, кои се изградени пред земјотресот во 1963 година.
И не само ограничување околу рекламирањето, туку се налага, на посебни мерки за заштита да подлежат и секакви градежни интервенции.
-За објектите кои се третирани со посебен режим на заштита, при планирање на интервенции, постои обврска понудената проектна документација да ја достават на мислење до Управата за заштита на културното наследство - се вели во планот.
Проблемот е што оваа класификација од прва и втора категорија, и предлог на Општината за зачувување на постојните состојби и оригиналната надворешност на овие градби, функционира одлично, но само на хартија. Практиката е сосема поинаква. Години наназад градските власти се оградуваат од надлежност за окупацијата на фасадите од билборди и маркетинг паноа кои ги затскриваат фасадите. Со тоа хаосот се продлабочува, а архитектурата не е оставена да диши.
- Билбордите на зградите не се во надлежност на Град Скопје и тој не може да го регулира естетскиот дел затоа што нема законска основа за да реагира - е ставот на градската власт.
Ова прашање на неколку пати беше отворено и на Советот на Град Скопје, односно членовите на Советот инсистираа градоначалникот Коце Трајановски да се ангажира повеќе околу заштита на фасадите во строгиот центар и негувањето на старата архитектура од габаритни билборди. Но, тој и покрај критиките, не отстапи од ставот дека не е негова работа да се меша во одлуките на приватни сопственици, фирми или куќни совети.
Во моментов градската власт на плоштад Македонија изведува градежни зафати со цел изградба на сосема нова фасада на зградата „Пелистер“, а и таа до неа. За таа цел од касата издвоија 130.000 евра. Следната година Градот исто така ќе ги обнови надворешностите на зградата „Пелагонија“ и на уште два објекта на „Максим Горки“.
Трајановски, иако изјавува дека не е надлежен да се грижи за естетиката во строгиот центар, како и на околните згради на плоштадот, за овие кои се предмет на градска интервенција, ќе има друг аршин. Појасни дека Градот ќе им наложи на куќните совети да не ги затвораат фасадите со билборди.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=62D5789C046D254880408E65F3A089DF

Edited by leonid23 - 27-Jun-2011 at 03:15
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 11-Dec-2010 at 00:36
Ветрот кутна билборд


Силниот ветар што вчера достигна и до 100 километри на час кутна џиновски билборд на булеварот " Јане Сандански" во Општина Аеродром. За среќа, не повреди никого, ниту пак предизвика материјални штети. Сепак, треба да се потенцира дека при секое невреме се случува по некој сличен инцидент. Да не го споменуваме трагичниот настан во Битола, што се случи не толку одамна кога настрада еден жител. Тоа би требало да биде аларм за сите рекламни компании кои ги поставуваат билбордите, особено да внимаваат на сигурноста при поставување на големите рекламни паноа.

http://vecer.com.mk/?ItemID=5A9F42058D8B1640ADE85C80DEF7B7CB

Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 01-Nov-2010 at 14:50

Двоен скок на цените за изнајмување билборди


 

Зголемувањето на цените на рекламниот простор на јавните површини ќе обезбеди дополнителни средства, предвидени за одржување на улиците, со кои ќе се затвори „дупката“ во основниот буџет на градот

 
 
%20  
Со новите цени за рекламирање и поставување билборди, знамиња, паноа, рекламни платна на градежни скелиња и објекти, табли на мостови и надвозници, осветлени витрини, во градската каса ќе се слеваат речиси двојно повеќе пари. Досега за комерцијално користење на јавните површини на подрачјето на градот годишно се слеваа 46.000.000 денари.

Меѓутоа, со новиот ценовник, за реклама на билборд голем 12 квадратни метри, доколку е наменет за комерцијални цели, и доколку рекламата е поставена од двете страни и се наоѓа во центарот на градот, треба да се плати 12.800 денари месечно.

- Цената за квадратен метар се зголемува од година во година. Од 50 денари, колку што чинеше квадратот пред неколку години, сега е 200 денари, ако е за комерцијални цели. Ова е премногу, како да сме во Њујорк, Париз. За разлика од комерцијалните огласи преку рекламна агенција, далеку поевтино е доколку билбордот се користи за сопствени потреби. Под истиве услови, но за сопствена реклама на билборд ќе треба да издвоите само 3.600 денари месечно. А ако на ова се додаде и комуналната такса, што башка се плаќа, излегува дека ќарот на градот од овој бизнис е огромен - нé известија од компаниите задолжени за рекламирање.

Доколку некој сака рекламата да му се постави во осветлените рекламни витрини во центарот, познати како „ситилајт“, тоа задоволство ќе го чини 2.100 денари месечно. И во овој случај цената е двојно поевтина кога се работи за рекламирањето за сопствени потреби, затоа што месечниот износ за „ситилајт“ изнесува 850 денари.

Поставувањето знамиња и јарболи од шест и 12 квадратни метри, ќе се наплаќа по 150 денари од квадрат месечно. Покрај намената, многу зависи и тоа на која локација ќе се наоѓа рекламниот материјал. Па така, доколку знамињата или јарболите се во строгиот градски центар, рекламата ќе е 400 денари, а ако се подалеку, цените се намалуваат на 300, 200 и на 100 денари месечно.

Советот на градот е оној што одлучува кому ќе му даде дозвола за користење на местата за огласување на јавните површини. Ова особено се однесува на рекламите што се поставуваат на поголемите трговски центри, бензински пумпи, културни институции, како и за заштитниот појас на јавните патишта во градот. А парите се трошат за средување на урбаниот изглед.

- При изградбата, уредувањето и одржувањето на јавните површини и добрата од општ интерес, се користат и пари на скопјани. Поради тоа сите оние што ги користат јавните површини за комерцијални цели, мора и да платат. А, пак, со парите што по оваа основа ќе се влеат во буџетот на градот, не само што ќе се одржуваат постојните, туку и ќе се изградат и уредат нови јавни површини - вели градоначалникот Коце Трајановски.

Од градот додаваат дека со промената на цената на рекламирањето ќе се обезбедат дополнителни средства, предвидени за одржување на патната инфраструктура на подрачјето на главниот град, со кои ќе се затвори „дупката“ во основниот буџет.
 
 http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=11110101473&id=14&setIzdanie=22121  
Автор: Биљана Стојановска   Фотографија: Маја Јаневска - Илиева
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.117 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.