build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Фото/Видео
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Македонски железници низ слика и видео

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324 35>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #421 Posted: 07-Jun-2010 at 22:48
Секоја чест за сликите и храброста... Јас кога бев да сликам во мојата репортажа, во раната пролет, кога немаше трева барем пругата малку се гледаше... 
Back to Top
S.P.Q.R. View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 212
  Quote S.P.Q.R. Quote  Post ReplyReply #422 Posted: 07-Jun-2010 at 22:34
Одлична репортажа Владимир.Thumbs%20Up
Се надевам со обновувањето на пругата, ќе можеш истата траса да ја поминиш и со воз.
Yes
Македонија е во дилема дали да одбере ужас без крај или ужасен крај
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #423 Posted: 07-Jun-2010 at 22:25
На повидок некој објект со препознатливи архитектонски детали.



Железничи објект од некогашното стојалиште во селото Кравари.



Прекрасно сочуван објект во која околина сега е некаква работилница за поправка на трактори, малку иронично кога селото Кравари е полно со трактори.



Прекрасен поглед на Ниџе од лево кое се протега се до Лерин и Баба Планина од десно, но идилата и моето патешествие мора да заврши, време за враќање.



Во последен момент пристигам, возот веќе е поставен и се чека свирежот на отправникот.



Се надевам дека следниот пат ќе го пројдам и остатокот од трасата која некогаш била крвоток на оваја област
низ кој иделе возовите број 4930/4931 или од далечното минато 5231/5233, 5233/5234 и 5211/5212

До следното патешесвие „Со железница низ Македонија
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #424 Posted: 07-Jun-2010 at 22:20
Нем сведок на едно време кога големи државници, председници, конзули, патописци и обични луѓе поминувале низ оваа пруга.



И цвеќе кое е свиено ко венец за некогашната пруга које е некаде тука.



Тишината која ме прати често ја прекинуват голем број на препелици кој нашле мирен заклон на пругата.



Птиците ми го скренуват погледот во далечината, некаков чад ?



Да, тоа е РЕК - Битола која почнала со работа во 1982 година и една од првите десет термоелектрични централи во Европа.



Глуварка на пруга, еден момент ја има а следниот ветерот е разнесе, исто ко нашата пруга.


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #425 Posted: 07-Jun-2010 at 22:15
Застанувам за момент и треба внимателно преко мостот, старите дрвени праговите се од далечната 1962 година.



Но, дрвените прагови ги снемува и се појавуват метални прагови од времето на градбата.



Но штом човек го тргне погледот од правецот кој го прати, природата ја голта неговата орјентација.



И далеку на перифиријата од градот царинска испостава Битола и некој вид на средена урбана средина за разлика од пругата.



Моја среќа се железничките знаци кој сеуште стојат така да правецот на пругата може да се одреди.



Пешачењето станува заморно но знаците се тие кој ме тераат понатаму.


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #426 Posted: 07-Jun-2010 at 22:10
Рампата останала ко нем сведок дека овде некогаш поминувале возови.



Помеѓу другото и вагони полни со жито од прекрасното здание на фабриката „Жито Битола“ кое заедно со пругата полека пропаѓа.

.

Ги поминувам празните силоси, празниот сигнал и ми пролетува мислата дека тука почнува моето може да се нарече истражување, барајќи ја со поглед пругата во обраснатото зеленило.



И повторно нешто тажно, пропаднатата ф-ка „Фринко“ или некогашниот гигант Раде Кончар фрижидери.



Но да се вратам на нашата пруга која како да е во празен недоглед.



Но на моја среќа не е таква монотонија, се појавува мост над еден мал поток кој допринел зеленилото во неговата околија да ја промени тажната слика.


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #427 Posted: 07-Jun-2010 at 22:05
Но, доаѓа судната 1984 година за оваја пруга кога се укинува и се остава на времето на забот.

Денешен изглед на станицата Битола од главниот влез



Поглед на железничката станицата од страна на пероните



Се упатувам кон граничниот премин Меџитлија т.е. селото Кременица железничи одалечен од Битола само 16,70 км низ Коридорот Xd по завршните колосеци во станицата Битола.



Еден крак води кон некогашната лозилница која денес е претворена во сервис



И го одминувам последниот сигнал кој сеуште е во функција на оваа делница а со тоа и активниот дел на пругата.



Наидувам на некогашен премин.


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #428 Posted: 07-Jun-2010 at 22:03

Со железница низ Македонија

Битола Кременица

Еден мал вовед за историјата на линијата Солун - Лерин - Битола или како некој ја нарекуваат Via Egnatia

Планови за врска со железница од Солун до Битола почнува со планирање во 1890 година од страна на Alfred Kaoulla, германски банкар и брокер, со финансиска поддршка од Deutsche Bank кој успева да добие од турските власти дозвола за градба на истата и нејзина експлатација на 99 години.

Компанија ја оформуват на 5 февруари 1891 година во Истанбул под назив Société du Chemin de Fer ottoman Salonique-Monastir, почнувајќи во јуни 1891 год. да ја градат трасата во должина од 219 км. Главен инженер е француз Phillipe Vitalli и неговиот супервизор Renaudin.



На трасата се изградени вкупно 15 типски станици, со посебн магацин во линија на станицата (11 на кат и 4 приземни):

Текелиево (Sindos),
Крџалиево (Adendro)
Гида (Aleksandria)
Бер (Верија, Karaferye),
Негуш (Nausa, Agostos),
Вартокоп (Skidra),
Воден (Edesa),
Владово (Agra),
Острово (O Arnissa),
Суровичево (Aminteo)
Кисела вода (Eksisou)
Баница (Vevi)
Лерин (Florina)
Флорина (Mesonisio),
Кременица (Kenali),
Жабљани *
Кравари *
Битола (Манастир).

* мали постројки

По многу одложувања, линијата е отворена за сообраќај на 15 јуни 1894 година, по која тргнува првата локомотива од Солун кон Битола.



Султан Мехмед V Рашад пристигнува со воз од Солун преку Воден на железничката станица во Битола во 1911 година.



Железничка станица Битола од А класа во 1931 година.


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #429 Posted: 27-Apr-2010 at 23:12
Мостови видени од воз





Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #430 Posted: 01-Apr-2010 at 18:57
Originally posted by Vladimir P

Clov, мислеше источниот излез од депото Лисиче
Да источниот, грешка  Doh
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #431 Posted: 01-Apr-2010 at 17:30
Clov, мислеше источниот излез од депото Лисиче,

а еве го западниот излез од депото Лисиче, со контролната куќа


2009-12-21
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #432 Posted: 01-Apr-2010 at 14:37
712-107 кај источниот излез од депото Лисиче

1


2



Edited by Cloverstack - 08-Apr-2010 at 19:51
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #433 Posted: 08-Mar-2010 at 02:08
Originally posted by Danielbtmk

Слика од 661-238... Ѓубре



Само за информација МЖ 661-235 и МЖ 661-238 се најснажни и најбрзи од македонските серија 661...а посебно задоволство е да се вози 661-235 па да видите какво забрзување и каква редовна брзина има...Applause Инаку 661-238 е ваква каква што е од предната страна после ударот на трактор и полна приколка со зелки кај скопското село Бардовци од пред година дена...


Edited by zookisk - 08-Mar-2010 at 02:11
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #434 Posted: 07-Mar-2010 at 11:33
Ќе изгледа вака кога има собрано току камења, стени ... попат во некој делови на нашатани држава
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #435 Posted: 07-Mar-2010 at 02:04
Не е злато сè што сјае. Ама пак ако не сјае не значи дека не е злато Може да е мат боја Ако била ѓубре немало да издржи толку години. За изгледот се согласуваме дека е срамота, ама дека работи, работи. Впрочем само овие локомотиви можат да ја искачат Бабуна колку што знам.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #436 Posted: 07-Mar-2010 at 01:25

Слика од 661-238... Ѓубре

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #437 Posted: 05-Mar-2010 at 15:01

Извадени делови

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #438 Posted: 05-Mar-2010 at 04:51

туку ако оди некој во кинотека да проба да го ископа ова за да го качиме на нет!

Скопски железнички јазол

Филм од 1974 година , во времетрање од 44 минути.
Филмот е снимен во стандард техника, со звук, во црно бела техника и 35мм.

Производство Вардар филм - Скопје

Содржина - Хронологија на изградбата на скопскиот железнички јазол.

Автори 

Режија: Петровски Мето
Сценарио: Петровски Мето
Снимател: Михајловски Бранко
Монтажа: Лукова Дончиќ Олга
Тон: Паковски Глигор

http://www.maccinema.com.mk/filmovi_detali.asp?IDMAKFILM=327

Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #439 Posted: 29-Jan-2010 at 21:49

Да.  Smile



Edited by Danielbtmk - 30-Jan-2010 at 00:43
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #440 Posted: 29-Jan-2010 at 21:24


Битола?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324 35>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.227 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.