build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 232233234235236 244>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #4661 Posted: 22-Mar-2010 at 01:05
Во Европа преку Виена и Истанбул
 
 

Повеќе од половина патници што лани патувале од „Александар Велики“ ги искористиле редовните линии за да стигнат до друг аеродром, каде што фаќале лет до други европските градови

Најголемиот дел од европските метрополи како Париз, Лондон, Мадрид, Стокхолм, и со авион се' уште се многу далечни за македонските патници. Според најновите статистички податоци, повеќе од половина патници што лани патувале од „Александар Велики“ ги искористиле редовните линии за да стигнат до друг аеродром, од каде што има директни врски до европските градови. Македонците најчесто патуваат до Виена и Истанбул, од каде што фаќаат авион за скандинавските земји, Велика Британија, Италија, Франција, Германија, Шпанија, Америка, Австралија, Блискиот Исток. На ниво на научна фантастика е воведувањето директна линија до Њујорк, како што има од Тирана и од Приштина.

Годишната статистика за сообраќајот на скопскиот аеродром покажува дека минатата година биле превезени 599.519 патници, што е за 8,1 отсто помалку од 2008 година. Од вкупно превезените патници дури 53,8 отсто го продолжиле летот од друг аеродром до крајната дестинација. Тоа се 6,3 отсто повеќе трансфер-патници од 2008 година.

- Зголемувањето на индиректниот авионски сообраќај во земјава се должи на намалувањето на некои од директните маршрути, а делумно и на престанокот на оперирање на домашниот авиопревозник МАТ - објаснуваат од „Александар Велики“.

Сепак, на домашните патници летово ќе им бидат достапни неколку нови директни линии до Брисел, Хамбург, Верона, Берлин и до Копенхаген. Но, ќе останат и без авионски врски со Сараево и со Келн, кои беа укинати уште во зимскиот ред на летање. Летниот ред на летање од скопскиот и од охридскиот аеродром, кој трае од 28 март до 30 октомври, годинава ќе го дополнат две нови не многу звучни компании. Едната е италијанската „Меридијана“, која ќе лета до Верона и Рим, а швајцарската „Еделвајс ер“ ќе оперира со многу фреквентната линија до Цирих.

Речиси на сите нови линии ќе летаат чартер-компании кои планираат да оперираат со нив само во екот на летната сезона, кога има и најмногу патници. Според летниот ред на летање, дел од редовните превозници кои летаат на дестинациите кои се актуелни во текот на летото, имаат по еден до два лета повеќе неделно. Но, има и такви кои ги скратиле бројот на неделни летови, знаејќи дека од март до октомври им се намалува бројот на патници.

- Најфреквентни дестинации лани, според бројот на патници, беа Виена и Истанбул. Зголемување на бројот на патници има и на линиите за Будимпешта, Прага, Загреб, Истанбул и Диселдорф. Сепак, најголем подем во 2009 година имаше на новите дестинации Подгорица и Тиват, преку кои трансферираат голем број патници за Рим. Помалку патници летале за Цирих, Рим, Љубљана, сите германски дестинации, Софија, Тирана и Сараево- велат во скопскиот аеродром.

Во компанијата „Скај вингс“, која работи како чартер-компанија, најавуваат дека ќе го зголемат бројот на летови и на нови дестинации во екот на летната сезона. Освен воведување дополнителни летови за Цирих, Диселдорф, Брисел, Хамбург, Берлин, Рим, Виена и Истанбул, раководството најавува и воведување на две нови директни линии.

- Ќе се воведе директна линија за Копенхаген од 15 јуни до 15 септември, два пати неделно, поради големиот интерес за дестинацијата во тој период. Исто така, од 1 јули до 31 август ќе има директна линија од Охрид до Амстердам. Со туристичките агенции договорени се и над сто чартер-летови до туристичките места во Турција и Египет - вели Ајан Џафероски, претседател на бордот на директори на „Скај вингс“.

И покрај лошата состојба во авиосообраќајот, скапите билети и непостоењето директни врски, Македонија и натаму ќе остане без национален авиопревозник што ќе сообраќа на повеќе линии и би требало да придонесе за пад на цените. Иако менаџерите на новиот концесионер на аеродромите во Скопје и Охрид, турската компанија ТАВ, сугерираа дека националниот авиопревозник е клучен за поевтинување на летовите, Владата засега нема интерес да формира државна авиокомпанија. Наместо тоа, државата ќе субвенционира одредени линии за кои смета дека се во интерес на македонските патници. Според најавите од Владата, веќе се прават проценки за тоа кои линии би биле од најголем интерес за патниците од земјава.

Лето без изненадувања
 
И во летниот ред на летање отсуствуваат имињата на нискотарифни компании, кои со години ја заобиколуваат Македонија. Од позвучните имиња како и досега, „Малев“ ќе лета за Будимпешта секој ден, Чех ерлајнс за Прага, Аустријан ерлајнс за Виена и Туркиш ерлајнс за Истанбул. Продолжуваат и секојдневните летови на ЈАТ за Белград, Кроација ерлајнс за Загреб, Адрија ервејс за Љубљана и „Монтенегро“ за Подгорица. Најголем интерес има за линијата за Цирих на која ќе летаат Хелветик ервејс шест пати неделно и „Еделвајс ер“ четири пати. Според најавите, од 15 јуни на оваа релација ќе оперира и „Скај вингс“ со 16 лета во текот на неделата. „Бугарија ер“ ќе лета за Софија трипати неделно, а „Меридијана ер“ за Верона и Рим.
 


Edited by SkyBoy - 22-Mar-2010 at 01:10
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #4662 Posted: 21-Mar-2010 at 15:28

Стара опрема го контролира македонското небо

Уре­ди­те на Контрола на летање се застарени, финансиската состојба во која се на­о­ѓа компанијата М-НАВ е лоша и постојано се појавува по некој нововработен. Син­ди­ка­тот и Здружението на воздухопловните техничари, вчера на евроамбасадорот Ер­ван Фуере му ја презентирале состојбата на институцијата која го контролира воз­душ­ни­от сообраќај.
"Се­кој патник што лета од македонските аеродроми, мора да има гаранција дека е без­бе­ден. Тоа го овозможуваат контролорите на летање кои, како што видов, ов­де не работат во идеални услови", изјави евроамбасадорот Фуере.
На средбата биле повикани и претставници на Управниот одбор на М-НАВ, но не дош­ле.
"И властите знаат дека системите на Контрола на летање се пред крај на ре­сур­си­те и на раб на стабилно работење. Ова го кажуваме како воздухопловни тех­ни­ча­ри. Дали со тоа е загрозена безбедноста на летање, процена треба да направат над­леж­ни­те органи. Неопходни се 6 милиони евра за набавка на нови системи и уш­те 5 милиони евра за тековни инвестиции. На средбата на синдикатите на М-НАВ со Управниот одбор на компанијата не добивме оптимистички изјави дека има па­ри", изјави Милорад Милановиќ, претседател на Синдикатот на воздухопловни тех­ни­ча­ри на М-НАВ.
Син­ди­ка­тот покажа процена на финансиската состојба за годинава, направена од Уп­рав­ни­от одбор, според која македонската навигација ќе ја заврши тековната го­ди­на со 1,3 милиони евра минус.
"Син­ди­ка­тот не може да ја провери партиската припадност на оние што се вра­бо­ту­ва­ат во компанијата ниту, пак, добива информации колкав е нивниот број, но факт е дека има нелогични вработувања, и тоа во време кога Владата, од една страна, ба­ра намалување на платите на вработените", изјави Милановиќ. Според Фуере, пар­ти­и­те треба да се тргнат од ваков тип институции, посебно што се работи за без­бед­ност на летање.

http://vest.com.mk/?ItemID=1A380DC691ED6548AA6BAC4F67CB1A61
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #4663 Posted: 20-Mar-2010 at 16:46
Нам така ни изгледаше, ама не џабе западњаците кажуваа дека JAT = joke about time
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
micko_v View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Jun-2009
Location: Firenze, Italia
Online Status: Offline
Posts: 123
  Quote micko_v Quote  Post ReplyReply #4664 Posted: 20-Mar-2010 at 16:26


Златни времиња...
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #4665 Posted: 16-Mar-2010 at 21:21
....демек да не пукнеме ич од среќа поради оваа вест... МИЗЕРИЈА!!!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #4666 Posted: 16-Mar-2010 at 21:10
Може ова да ти помогне:

http://exyuaviation.blogspot.com/2009/10/skywings-spreads-its-wings.html

Или да скратам, skywings е компанијата на тур-операторот airlift service, ама во еден од коментарите подолу го пишува обратното. Како и да е, едно та исто веројатно се, иако јас имам видено еден небесно син авион со пропелери за кој пишуваше дека е на airlift service, а skywings имаат само млазни авиони.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #4667 Posted: 16-Mar-2010 at 21:00
А кои се тие Еирлифт? Зошто неможам од прва да ги најдам на интернет? Или се работи за поредната македонска НАЦИОНАЛНА компанија?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #4668 Posted: 16-Mar-2010 at 18:02
Ерлифт ќе лета два пати неделно за Виена
Автор: Маја Поповска     17:38 | 16 март 2010



Авиокомпанијата Ерлифт ја промовираше својата нова дестинација Виена која почнувајќи од април ќе биде на располагање на патниците два пати неделно и тоа секој понеделник и четврток.

Ерлифт редовно сообраќа од Скопје за Брисел, Рим, Дизелдорф, Цирих и Истанбул.

Компанијата соопшти дека  во понеделникот потпиша договор за уште еден патнички авион од типот Боинг  737, кој треба да се вклучи на редовните дестинации на Ерлифт за еден месец.
http://makfax.com.mk/#_tools/article/102013/view

Edited by Мартин - 16-Mar-2010 at 18:02
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #4669 Posted: 09-Mar-2010 at 12:57

ДОЦ­НЕА ПОЛЕТУВАЊАТА ОД СКОПСКИОТ АЕРОДРОМ

Снегот го изненади ТАВ

Патниците во авионите на речиси сите авиокомпании со часови че­ка­ле да полетаат, оти Скопскиот аеродром имал проблем со недостиг на сред­ство за одмрзнување на воздухопловите

Сне­гот вчера направи хаос на Скопскиот аеродром "Александар Велики". Ави­о­ни­те доцнеа со полетување по неколку часа. Најдолго чекаа пат­ни­ци­те во авионот на "Аустрија ерлајнс", кој во 14,20 часот требаше да полета за Виена, но и до затворањето на весникот не беше полетан.
"Ве­ќе два часа сме во авион. Капетанот нe информираше дека, нај­ве­ро­јат­но, ќе полетаме околу 17 часот, ако времето се подобри", ни се јави една пат­нич­ка од авионот на "Аустријан".
Со полетување доцнеа и авионите на "Малев", "Чех" и на "Туркиш".
Од аеродромските служби информираа дека доцнењето на "Аустријан" би­ло одлука на пилотот на авионот.
"Ави­о­нот беше третиран по процедура. Го испрскавме со соодветни сред­ства за вакви услови, но пилотот, поради големиот снег, одлучи да не по­ле­та", објаснија од Аеродромот.
Но меѓу патниците се раширила информацијата дека има проблеми со средс­тво­то за одмрзнување на воздухопловите. Наводно, во текот на вче­раш­ни­от ден се користеле последните резерви од одмрзнувачот.
Не­о­фи­ци­јал­но, периодот на примопредавање на управувањето на турски ТАВ направил вакуум во набавките, па залихите на средството за од­мрз­ну­ва­ње не само за авионите туку и за пистата, дошле на резерва.
"'Ма­лев' полета во 16,30. 'Аустриан' одлучи да чека да се подобри времето, тоа е одлука на пилотот според компаниската политика. Средство за од­мрз­ну­ва­ње има за денеска и за утре. Потребните количина на одмрзнувач ве­ќе се нарачани и очекуваме да пристигнат", ни изјави вчера заменикот на глав­ни­от менаџер на ТАВ за Скопскиот аеродром Алпер Ерсој.
Но во 17 часот не беше полетан ниту "Малев" ни "Кроација", а "Адрија" се от­ка­жа­ла од полетување.
"Си­те чекаме. Има едно возило за одмрзнување, кај кој авион побрзо да оти­де. А и немало средство за одмрзнување, како што ми јавува оперејшн ме­на­џе­рот од Аеродром. Сега требало да чекаме пистата да се прска, па за авионот, кога ќе стигнеме на ред", реагираа вчера од една од стран­ски­те авиокомпании.

http://vest.com.mk/?ItemID=FE3DBF7564C5A0449CFBA7E232EB517E
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #4670 Posted: 02-Mar-2010 at 23:08

Нови авиокомпании само ако државата има национален авиопревозник - канал5 - 02.03.2010 - http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&eventId=58189  

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4671 Posted: 27-Feb-2010 at 13:03
Во врска со претпоследната вест... За амбициите на Скајвингс...

Од компанијата негираат дека сакаат да станат втор МАТ. „Нема да станеме МАТ, ќе станеме сериозна авиокомпанија, која нема да прави никакви турбуленции, туку редовно ќе ги одржува авиолиниите“
Нели Скајвингс имаше цела низа скандали и еден тон извисени патници?


Првите луѓе на „Скај вингс“ велат дека за да ја остварат целта да станат редовен авиопревозник, работат подолго време, инвестирајќи во нови авиони. Тие моментно поседуваат еден, а веќе купиле и втор воздухоплов „боинг 737- 300“, кој треба да пристигне кон крајот на март
Со „нови“ авиони како Боинг 737 серија 300, иднината не е баш светла  Roll%20eyes

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4672 Posted: 27-Feb-2010 at 12:07

Државното субвенционирање на одредени авиолинии се практикува и во другите европски земји. Тоа се прави за да се подобрат врските со некои аеродроми што не се привлечни за авиокомпаниите

 
 
%20  
Македонската влада ќе го поттикнува домашниот авиосообраќај со покривање на дел од трошоците за линиите до поважните европски дестинации. Право на користење на овие поволности ќе имаат сите авиокомпании што се подготвени да одржуваат директни авионски линии од земјава, а за кои Владата ќе одлучи дека се од големо значење за македонските патници и луѓето од бизнис-заедницата. Како што дознаваме, владините служби работат на изборот на линиите и на подготвување на регулативата, која ќе овозможи профункционирање на т.н. јавно приватно партнерство во авиосообраќајот. Целата работа се очекува да заврши за три до четири месеци.

Оваа мерка би била во рамките на националната стратегија за развој и подобрување на авионските врски на Македонија. По пропаѓањето на единствениот национален превозник МАТ, нашите граѓани се принудени да плаќаат поскапи билети, а до главните европски метрополи да патуваат преку аеродромите во регионот. Државното субвенционирање на одредени авиолинии се практикува и во другите европски земји. Тоа се прави со цел да се подобрат врските со некои аеродроми кои не се привлечни за авиокомпаниите. Таков пример е со летовите до аеродромот во Стразбур, што се покриваат и со средства од француската влада.

На потребата од постоење на домашна авиокомпанија која би влијаела на намалување на цените на билетите кај останатите странски компании кои летаат од Скопје посочи и новиот сопственик на македонските аеродроми. Мурат Орнекол, извршниот директор на турски ТАВ изјави дека преговарале со 300 авиопревозници да отворат свои компании во Македонија. Претставници од македонскиот авиобизнис велат дека досега, такви обиди кои завршиле неуспешно, имало со две турски компании, а иницијални разговори има(ло) и со „Туркиш ерлајнс“.

Моментално до Агенцијата за цивилно воздухопловство има барања за добивање дозвола за летање од две компании. Едната е „Мат ервејз“ (која е со српски капитал) и „Монтер“ со македонско - бугарски капитал. „Мат ервејз“ по преземањето од белградски „Кон-тики“ е заинтересиран за туристички летови. За двете компании се води постапка за проверка на документите и се пред одобрување на дозволите. Единствената компанија што сега лета е „Ер лифт“, која одржува чартер-летови.

- Македонија е потписник на европската спогодба за „отворено небо“. По нејзината ратификација дозволите за полетувања и авионските линии ќе ги издаваат аеродромите. Сите авиокомпании се добредојдени и влегувањето на ТАВ во земјава е добар сигнал за да дојдат и реномирани авиокомпании. До нас има доставено барање од две авиокомпании и тие се во процесот на проверка и одобрување - ни изјави Зоран Крстевски, директор на АЦВ.

Модернизирањето на аеродромите „Александар Велики“ во Скопје и на „Св. Апостол Павле“ во Охрид и претворањето во регионални воздушни пристаништа, со функционирањето на редовна домашна компанија ќе влијае на подобрувањето на авионските услуги и на намалување на авионските билети, велат воздухопловните експерти.

- Постоењето на домашен превозник ќе ја подобри конкуренцијата во авиобизнисот. Сега некоја странска компанија што лета за Виена нема намера да ги намали цените, зашто е единствена на оваа релација. Истата, нема намера да и конкурира на некоја друга што лета за Будимпешта. Добро е што влезе ТАВ, кој ќе работи на зголемување на прометот на патници и секако на намалување на цените. Во соработка со домашната компанија ќе се намалат и цените. Во крајна линија не е важно кој ќе биде домашен превозник, важно е цените да паднат и граѓаните да можат да патуваат поевтино - вели Кире Каевски, експерт во авиосообраќајот.
 
 http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=22710947409&id=10&prilog=0&setIzdanie=21921
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4673 Posted: 27-Feb-2010 at 09:14

„Скај вингс“ бара да биде редовен авиопревозник

Од АЦВ велат дека до средината на март ќе се знае дали оваа авиокомпанија ги исполнува условите

Соња Маџовска

Авиокомпанијата „Скај вингс“ вчера доставила барање до Агенцијата за цивилно воздухопловство да биде редовен авиопревозник. Ова е прво вакво барање доставено до АЦВ откако МАТ ја изгуби функцијата на редовен авиопревозник во земјава. „Скај вингс“ засега лета на повеќе редовни чартер- линии, но сега бара да добие одобрување од АЦВ да биде редовен авиопревозник. Ова ни го потврдија и од „Скај вингс“ и од АЦВ.

Од авиокомпанијата, која е во сопственост на семејството Џафероски, очекуваат позитивна одлука, а од АЦВ, пак, велат дека до средината на март ќе се знае дали оваа авиокомпанија ќе добие одобрение, во согласност со тоа дали ги исполнува условите да биде редовен авиопревозник.

Оваа информација доаѓа еден ден по повикот на турски ТАВ дека на земјава и' е неопходен национален, односно редовен авиопревозник за да има поевтини и повеќе летови. Првиот човек на „ТАВ Македонија“, Мурат Орнелек, завчера отворено порача дека со модернизацијата на македонските аеродроми, ќе обезбедат услови, но дека зголемувањето на бројот на летовите зависи токму од интересот на авиокомпаниите. Тие и самите веќе преговараат да донесат авиокомпанија, бидејќи сметаат дека само така земјава ќе може да се бори со конкуренцијата во регионот, а патниците да добијат поевтини авиобилети.

Првите луѓе на „Скај вингс“ велат дека за да ја остварат целта да станат редовен авиопревозник, работат подолго време, инвестирајќи во нови авиони. Тие моментно поседуваат еден, а веќе купиле и втор воздухоплов „боинг 737- 300“, кој треба да пристигне кон крајот на март, со македонска регистрација и македонско знаме.

Од компанијата негираат дека сакаат да станат втор МАТ. „Нема да станеме МАТ, ќе станеме сериозна авиокомпанија, која нема да прави никакви турбуленции, туку редовно ќе ги одржува авиолиниите“, изјави вчера за „Утрински весник“, еден од сопствениците на „Скај вингс“, Алил Џаферовски и поранешен пратеник. Тој е уверен дека кога станува збор за бизнисот, нема да има влијание политиката.

Оваа авиокомпанија моментно лета на повеќе чартер-линии кон Дизелдорф, Цирих, Рим, Брисел, Истанбул. Овие линии сега може, но и не мора да ги одржува, но кога би го добиле одобрувањето за редовен авиопревозник, тогаш, имале-немале патници, ќе мора да летаат.

Од АЦВ потврдуваат дека ќе го разгледаат барањето на „Скај вингс“, за што очекуваат одлуката да падне до средината на март. Оттаму велат дека досега неколку компании побарале да станат редовни авиопревозници, но само на одредени линии, кои можат да ги добијат согласно со билатералните договори, но, главно, биле одбиени. „Досега имало 4-5 вакви апликации, две се одбиени, а две се во процедура. Има и две апликации за одобрувања чартер-летови на ’МАТ ервејс‘ и ’Монтер“, кои допрва ќе бидат разгледани. Секоја компанија треба да достави бизнис-план за кои летови аплицира и како ќе ги работи. Имаме европски пристап, а наша крајна цел е либерализација на авиосообраќајот“, вели директорот на АЦВ, Зоран Крстевски. Според него, од годинава се отворила можноста за одобрување редовни авиопревозници.

Крстевски најави дека веќе доставиле до Владата и нов закон со кој државата ќе може да одреди приоритетни линии, кои може да ги субвенционира, доколку се од интерес за државата.

Вчера контактиравме и со првите луѓе на „МАТ ервејс“, чии сопственици се српски „Контики“. Според нив, тие се' уште чекаат да добијат дозвола за летање, а аплицирале со бизнис-план за отворање чартер-линии, за дестинации за кои е заинтересирана компанијата „Контики“.

Инаку, Крстевски е уверен дека со модернизацијата на македонските аеродроми, ТАВ ќе создадат услови за побрз развој на авиосообраќајот во Македонија. Тој смета дека секаде во светот се напушта концептот на национални авиопревозници, каде што државата е сопственик, а тоа го барала и ЕУ. Инаку, речиси сите европски земји имаат вакви државни, национални авиопревозници и, иако секоја година прават огромни загуби, државите упорно им ги покриваат.                                                                                                                                           http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=BF01BDE7397F5249A5BFCB01C500C34F  

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #4674 Posted: 02-Feb-2010 at 14:53

Од 29 април нови чартер летови меѓу Македонија и Холандија

Нови чартер летови на релација Холандија - Македонија ќе се воведат од 29 април годинава. Летовите ќе ги спроведува Трансавиа, фирма - ќерка на холандскиот превозник КЛМ.

Како резултат на договорот меѓу Трансавиа, холандско - македонскиот тур-оператор Каратанова - турс и аеродромот Шипхол во Амстердам, летовите ќе се реализираат од Амстердам до Скопје и Охрид најмалку еднаш во неделата во периодот од април до октомври годинава. 
 
Со ова Македонија ќе биде на двоиполчасовно растојание од Шипхол како еден од најголемите транзитни аеродроми во светот.
 
Од Амбасадата на Кралството Холандија, од каде информираат за оваа иницијатива, истакнуваат дека покрај збогатувањето на понудата на одмори за холандските туристи, еден од главните пропратни ефекти на иницијативата ќе биде и зголемувањето на македонскиот туристички потенцијал и зајакнувањето на конкурентноста на Македонија на меѓународниот туристички пазар.
 
Амбасадата најавува дека група од 30 холандски туристички оператори и новинари ќе ја посетат Македонија наредниот месец со цел поблиску да се запознаат со нејзините убавини и да ги претстават на холандските туристи.
 
Според информациите од Државниот завод за статистика и Народната банка на Македонија во 2008 година се реализирани 587,447 ноќевања од странски туристи, со што е остварен приход од 166,9 милиони евра.
 
Проценетата бројка на ноќевања од холандски туристи во 2008 година е околу 15.000 и бележи тренд на постојано зголемување.                                                                                                                                 http://www.sitel.com.mk/dnevnik/biznis/od-29-april-novi-charter-letovi-megju-makedonija-i-holandija   
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #4675 Posted: 22-Jan-2010 at 20:21

Toa za Viktor Mizo, slabo e zastapen vo mediumite taka da neznam kolku e uspesen ili ne vo negovata agencija, sepak jas samo spomnav oti doslo do razgovori so direktorite na taa avstraliska kompanija. Se razbira oti od 100 razgovori samo 10 mozebi ke vrodat so plod a samo edna od niv ke bide realizirana. Bitno e kako makedonci da se trudime site da ja promovirame makedonia i moznostite koj taa gi nudi, no do pred malce koj moznosti mozevne da mu gi ponudime na stranskite aviokompanii? avtobuskata stanica vo skopje e poubava i pomoderna od aerodromot. So TAV barem nie vo dijasporata ke imame sto da im ponudime na aviokompaniite kako moznosti za letanje do makedonija.
Back to Top
Firko View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Firko Quote  Post ReplyReply #4676 Posted: 22-Jan-2010 at 13:03
Да се согласувам дека требало да изработат подобра клаузула за бројот на вработените, но сепак мислам дека кога ке видат каков персонал има таму ке смислат разни ничини да се отргнат од тие вработени.
Според мене треба да се направи замена на 80% од персоналот!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #4677 Posted: 22-Jan-2010 at 06:55
Може би требало да смислат некаква подобра клаузула дека бројот на вработени 7 години ќе остане иста па тaв да си најде ист број само професионалци, а не токму овие истите што не знаат два плус два да соберат. За ова со диригирање број на вработени на личи на методата на Чавез што со војска диктраше цени по продавници, треба воопшто да нема таков тип обврски. Така не се лечи невработеност. Малку ни е искуството со акциите за вработување од Југославија што се направи попара и по фирми и по администрација. Што дека ќе седат 7 години, ког апосле тоа кога ќе престане обврската одма ќе ги отпуштат во пакет.


Edited by lslcrew - 22-Jan-2010 at 07:07
Back to Top
Firko View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Firko Quote  Post ReplyReply #4678 Posted: 21-Jan-2010 at 23:38
Здраво на сите.
Со однос на договорот на 2-ри Март Tav почнува со преземање на аеродромите во целост него работава со договорот со владата дека вработените ке останат да работат уште 7 години, јасна ми е сликата колку се се имаат изповработено на аеродромот, луге од секакви профили највекето имбицили кој немаат никаква основна култура (невикам за сите ако некој воопшто се навреди) но работите да тргнат на подобро ке мора најпрвин да се започне со вработените.

Сево ова го велам од лично искуство, повеке пати летам од Скопје и многу ми е непријатна сликата со вработените кој имаат бар допир со партниците колку се само непрофесионални во секој поглед а камо ли до нивото на (real customer care)

мислам дека мора Тав да најде начини да се отргне од партиските војници и да вработи вистински професионалци
 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4679 Posted: 21-Jan-2010 at 20:02
@ SaleSK

Не велам дека е невозможно, ама мој личен впечаток е дека е малку веројатно. Работите се отидени предалеку, во игра се стратешки државни интереси и којзнае што друго, а правните аргументи сепак се во една друга димензија (ова на нас во Македонија би требало да ни е особено јасно)

Не зум запознаен до која инстанца може Hochtief да поднесат тужба и кои се механизмите за целава работа да се врати назад. Ако имаш сознанија сподели.


Што се однесува до тоа дека помило би ти било аеродромите да ги добијат германците (Hochtief) или австриците (Виенски аеродром), за првите немам изградено некое мислење, ама вториве според мене ќе беа колосално промашување. Претпоставувам тие во соработка со Austrian Airlines така „фино“ ќе ги средеа работите за скопскиот аеродром да му слугува на виенскиот хаб, што ќе уништеа голем дел од потенцијалот за суштински развој на нашиот аеродром. Интересот на Austrian Airlines во овој правец беше веќе демонстриран.


А за превработеноста и небројните паразити по аеродромите, не мораш да ми ја кажеш бројката, и без тоа ми се крева косата LOL
Но сепак не гледам како тоа суштински ја менува ситуацијата околу тендерот, сега отпосле.


Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #4680 Posted: 21-Jan-2010 at 14:55
Земи во предвид сепак дека државата нема да има никаков удел во управувањето и ТАВ ќе може низ низа сплетки во договорот (кои верувам се намерно оставени) да унапредува и уназадува, а со тоа воедно и да ја менува платата на вработените. Кој вика дека менаџерите и директорите не може да станат одненадеж чистачи, или пак на сувишните чистачи и вработени на фришопот да им се намали работното време двојно, а со тоа и платата? Можеби изгледаат глупави што се нафатиле да градат аеродром во Штип, но знаеја нешто од претходно, ама сигурно не се глупави 7 години да ги носат на грб сите тие партиски полтрони.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 232233234235236 244>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.758 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.