![]() |
![]() |
![]() |
Македонски железници низ слика и видео |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2324252627 35> |
Author | |
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
![]() Возила са попреавка-обнова на инфраструктурата (оранжот за поправка на контактна мрежа, останатите за траса |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Црвеното и жолтото чудо прв пат ги гледам . Има некој повеќе инфо за нив?
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Немањето на железнички музеј(како и многу други музеи) е доказ дека Скопје е сеуште град во развој, а не метропола. Железничките музеи во светот се некаков стандард не само за главните градови, туку и за помалите градски средини. Во Македонија изградбата на ваков музеј се подразбира како некој огромен ексклузивитет и непоимлив напредок.
|
|
![]() |
|
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
Па јас мислам дека нема потреба да идеме во музеј да гледаме стари локомотиви ![]() |
|
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
требас да отвориме еден транспортен музеј каде ќе спаѓа и железницата
![]() |
|
![]() |
|
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
добро зависи на кои се врати си тропнал, јас кога би барал чаре тоа е сигурно некоја фирма како пиварарите, винарите или банкарите, ова државните институции да дадат одобрување за репарација на експонативе а потоа другото ќе тера, иако мислам дека и без тоа ние имаме уникатни експонати кои може да се користат во туристички цели, пример дури вака порустикални далеку пооригинално изгледаат локомотививе
Edited by Max - 15-Oct-2009 at 16:59 |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Е мој Max, чукам и молам по многу врати да се реализира таа идеја за историски воз.
Буквално цела Европа има од 2-10 вакви возови кој во задно време се права туристичка атракција (Србија на пример брзо реагираше и има три воза; Плави воз (возот на Тито), Романтика и Шарганска осмица, од кој одлични пари собираат) |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
тоа сакав сега дополнително да прашам, ајде аирлија нека е! конечно профи пристап! едноставно и прецизно, без многу шминка и галама... она туристичката секција е интересна, па ние незнам што чекаме околу репарација на овие вагони и локомотиви, од ова убава пара може да се вади, а и смите подвижни експонато со тоа би се одрувале во живот!
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
![]() |
|
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Сметам дека моделов треба да се менува. ЕМГ возовите дефинитивно ги заменуваат класичните композиции од локомотива и вагони. Треба и во балканските земји да се поработи на ова прашање, на пример, доколку Македонија дозволи движење на странски железничките возила по нашите пруги, од Солун за Скопје би се возеле со Siemens Desiro, што не е лоша работа
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Сликата на 661-404 е од `70-сетите години во Југословенската слободна зона во Солун која почнала со работа уште од 1923, формално 1929 година со Женевскиот протокол со концесија на 50 години, на 95,000 м2 на самото пристаниште. Така да нашите локомотиви идева транзит до и од Солун. Зоната престанува да работи во 1974 година. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Владимир оваа сликава последнава од 661404 кога е сликана. Дали се работи за постара слика или за некоја локомотива заглавена со децении во депо во Солун?!
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Веќе неаде имам напишано, локомотиви од друга држава неможе да сообраќа во домицилната, едино домицилна локомотива може да је влече страната локомотива - воз.
Но почнуват исклучоци, како на пример Франција и Германија со нивните TGV и ICE ![]() Да, точно е тоа дека порано во екс-Југославија нашите машиновозачи идева во Србија и обратно. А што се однесува за Грција и таму идева наши локомотви во „југословенската пристанишна зона“ која е имавме во Солун. ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() И кај нас и кај нив е истиот систем на напојување - со контактна мрежа на 25kV AC 50Hz http://en.wikipedia.org/wiki/Railway_electrification_system Не дека не се можни дополнителни проблеми, но тоа е неспоредливо помал фактор. |
|
![]() |
|
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
бне дека не е изводливо вакво нешто, но мислам Владимир има некаде наведено дека најчест проблем е некомпатибилноста на мрежите за напојување со соседите! освен ако имаат локомотиви со променлива компатибилност, вакво нешто е дискутабилно бар за сега, но и безбедносно засега најдобро е секој да си вози восвое маало!?!
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Едно време милсам дека вакво нешто функционираше по распадот на СФРЈ, ако не функционира и денеска. знам декаи машиновозачите се движеа со посебна легитимација и не им требаше дури ни пасош. Нашите идеа до Ниш, а србите до Куманово или така нешто слично. Со Грција ова би било доста практично, макар што уште у насловот на спогодбата би заглавиле и ништо од такво нешто. Неможеме една пруга со Лерин да ја регулираме со децении, а не па уште да треба да се организираме и во вакви дополнителни олеснувања. Башка да ја земеме каква е ситуацијата со нашиопт железнички сообраќај, па делумно и со грчиот секој втор ден штрајкови така да има доста пошустински работи кои вероватно кај надлежните добиваат приеорите, ана вакви спогодби не ни се мисли.
Edited by lslcrew - 18-Sep-2009 at 02:21 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Дали би можело да се потпише меѓудржавен договор со кој локомотивите на грчките железници би сообраќале на македонска територија, а македонските локомотиви би оделе до Солун. На овој начин времетраењето на релацијата Скопје-Солун би било многу пократко за поминување.
|
|
![]() |
|
MAPJAH ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
![]() ![]() |
GEVGELIJA RAIL STATION
ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА ГЕВГЕЛИЈА |
|
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2324252627 35> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |