build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Фото/Видео
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Македонски железници низ слика и видео

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 35>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #481 Posted: 17-Oct-2009 at 12:16
Previous
Возила са попреавка-обнова на инфраструктурата (оранжот за поправка на контактна мрежа, останатите за траса
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #482 Posted: 16-Oct-2009 at 23:40
Црвеното и жолтото чудо прв пат ги гледам . Има некој повеќе инфо за нив?

Originally posted by Max

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #483 Posted: 16-Oct-2009 at 10:09
Немањето на железнички музеј(како и многу други музеи) е доказ дека Скопје е сеуште град во развој, а не метропола. Железничките музеи во светот се некаков стандард не само за главните градови, туку и за помалите градски средини. Во Македонија изградбата на ваков музеј се подразбира како некој огромен ексклузивитет и непоимлив напредок.
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #484 Posted: 16-Oct-2009 at 08:55
Originally posted by zabegan

требас да отвориме еден транспортен музеј каде ќе спаѓа и железницата Smile

Па јас мислам дека нема потреба да идеме во музеј да гледаме стари локомотиви ..мала шала...инаку идејата е добра, 100 пати пофраерски се такви музеи, него со восочни фигури со сомнително потекло и квалитет, а сигурно може да се собере квалитетна колекција од сите форми на транспорт...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #485 Posted: 15-Oct-2009 at 17:24
требас да отвориме еден транспортен музеј каде ќе спаѓа и железницата Smile
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #486 Posted: 15-Oct-2009 at 16:53

добро зависи на кои се врати си тропнал, јас кога би барал чаре тоа е сигурно некоја фирма како пиварарите, винарите или банкарите, ова државните институции да дадат одобрување за репарација на експонативе а потоа другото ќе тера, иако мислам дека и без тоа ние имаме уникатни експонати кои може да се користат во туристички цели, пример

дури вака порустикални далеку пооригинално изгледаат локомотививе

   



Edited by Max - 15-Oct-2009 at 16:59
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #487 Posted: 13-Oct-2009 at 14:49
Е мој Max, чукам и молам по многу врати да се реализира таа идеја за историски воз.

Буквално цела Европа има од 2-10 вакви возови кој во задно време се права туристичка атракција (Србија на пример брзо реагираше и има три воза; Плави воз (возот на Тито), Романтика и Шарганска осмица, од кој одлични пари собираат)
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #488 Posted: 13-Oct-2009 at 14:35
тоа сакав сега дополнително да прашам, ајде аирлија нека е! конечно профи пристап! едноставно и прецизно, без многу шминка и галама... она туристичката секција е интересна, па ние незнам што чекаме околу репарација на овие вагони и локомотиви, од ова убава пара може да се вади, а и смите подвижни експонато со тоа би се одрувале во живот!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #489 Posted: 13-Oct-2009 at 14:31
Благодарам Max на промоција на страната Big%20smile



http://mz-transport.uuuq.com/Index.html
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #490 Posted: 13-Oct-2009 at 14:31
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #491 Posted: 13-Oct-2009 at 14:15
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #492 Posted: 23-Sep-2009 at 23:40
Сметам дека моделов треба да се менува. ЕМГ возовите дефинитивно ги заменуваат класичните композиции од локомотива и вагони. Треба и во балканските земји да се поработи на ова прашање, на пример, доколку Македонија дозволи движење на странски железничките возила по нашите пруги, од Солун за Скопје би се возеле со Siemens Desiro, што не е лоша работаRoll%20eyesBig%20smile!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #493 Posted: 22-Sep-2009 at 21:58
Originally posted by lslcrew

Владимир оваа сликава последнава од 661404 кога е сликана. Дали се работи за постара слика или за некоја локомотива заглавена со децении во депо во Солун?!

Сликата на 661-404 е од `70-сетите години во Југословенската слободна зона во Солун која  почнала со работа уште од 1923, формално 1929 година со Женевскиот протокол со концесија на 50 години, на 95,000 м2 на самото пристаниште. Така да нашите локомотиви идева транзит до и од Солун. Зоната престанува да работи во 1974 година.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #494 Posted: 22-Sep-2009 at 21:09
Владимир оваа сликава последнава од 661404 кога е сликана. Дали се работи за постара слика или за некоја локомотива заглавена со децении во депо во Солун?!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #495 Posted: 20-Sep-2009 at 13:46
Веќе неаде имам напишано, локомотиви од друга држава неможе да сообраќа во домицилната, едино домицилна локомотива може да је влече страната локомотива - воз.

Но почнуват исклучоци, како на пример Франција и Германија со нивните TGV и ICE



Да, точно е тоа дека порано во екс-Југославија нашите машиновозачи идева во Србија и обратно.
А што се однесува за Грција и таму идева наши локомотви во „југословенската пристанишна зона“ која е имавме во Солун.


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #496 Posted: 18-Sep-2009 at 10:38


И кај нас и кај нив е истиот систем на напојување -  со контактна мрежа на 25kV AC 50Hz

http://en.wikipedia.org/wiki/Railway_electrification_system

Не дека не се можни дополнителни проблеми, но тоа е неспоредливо помал фактор.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #497 Posted: 18-Sep-2009 at 02:38
бне дека не е изводливо вакво нешто, но мислам Владимир има некаде наведено дека најчест проблем е некомпатибилноста на мрежите за напојување со соседите! освен ако имаат локомотиви со променлива компатибилност, вакво нешто е дискутабилно бар за сега, но и безбедносно засега најдобро е секој да си вози восвое маало!?!



Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #498 Posted: 18-Sep-2009 at 02:18
Едно време милсам дека вакво нешто функционираше по распадот на СФРЈ, ако не функционира и денеска. знам декаи машиновозачите се движеа со посебна легитимација и не им требаше дури ни пасош. Нашите идеа до Ниш, а србите до Куманово или така нешто слично. Со Грција ова би било доста практично, макар што уште у насловот на спогодбата би заглавиле и ништо од такво нешто. Неможеме една пруга со Лерин да ја регулираме со децении, а не па уште да треба да се организираме и во вакви дополнителни олеснувања. Башка да ја земеме каква е ситуацијата со нашиопт железнички сообраќај, па делумно и со грчиот секој втор ден штрајкови така да има доста пошустински работи кои вероватно кај надлежните добиваат приеорите, ана вакви спогодби не ни се мисли.


Edited by lslcrew - 18-Sep-2009 at 02:21
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #499 Posted: 18-Sep-2009 at 02:15
Дали би можело да се потпише меѓудржавен договор со кој локомотивите на грчките железници би сообраќале на македонска територија, а македонските локомотиви би оделе до Солун. На овој начин времетраењето на релацијата Скопје-Солун би било многу пократко за поминување.
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #500 Posted: 17-Sep-2009 at 13:58
GEVGELIJA RAIL STATION
 

ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА ГЕВГЕЛИЈА



ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 35>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.240 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.