![]() |
![]() |
![]() |
Патна мрежа (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2425262728 84> |
Author | |
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Пред две години возевме од Хрватска преку Унгарија према Романија. Прв пат во Унгарија и тоа ноќно време, патиштата не беа навистина како што треба но затоа беа добро обележани и тоа многу помогна. Дури мислам дека квалитетот на асфалтот е помалку битен отколку доброто обележување. А за Романија што да кажам тип топ сигнализација особено онаа вертикалната. Да не зборувам за звучни ленти пред секој пешачки во градовите, осветлени и обележани пешачки, звучни ленти кои обележуваат зони 30 или пак светилки вградени во асфалтот пред пешачки а ние уште со поликолор и рачно обележуваме патишта.
|
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Тоа и сакав да го кажам , само не нагласив на странични столпчиња ,мора да биде пат обележан на било кој начин , и мора да се користи по квалитетен материјал , а не денеска фарбаат за 1 месец избледено е ништо не се познава , ваљда користат обичен поликолор штом толку брзо се губи ...Ако еден пат не е станично осветлен , хоризонтално и вертикално немаш никаква ориентација каде возиш , башка навечер или пак кога има магла линијата ти е единствено нешто по што треба да возиш .. Исто може и на нај фреквентните патишта да се постават ламбички на асвалтот , измеѓу секоја испрекината линија по една таква, тоа се ламбички кој што преку ден се полнат со сончева енергија а навечер светат , и се многу корисни и ефикасни , не се оштетуваат од газење на било какво возило , а се практикуваат во скоро секоја европска држава , ако најдам како се викаа ќе ги постирам.
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Нема странични столпчиња ти зборуваш за осветлување. Како и да е обележувањето на патиштата ни е на најмизерно можно ниво. Незнам зошто не се воведе пракса на вакви патишта да краевите да се обележани со полна линија, тоа многу го помага возењето особено во вечерните часови, а за звучни бели линии или топена пластика да не зборувам, кога уште се белажат патиштата со ваљак и некаква си боја како за белење ѕидови која излегува за помалку од месец дена. Според мене пат колку и да се добро направен ако не е квалитетно хоризонтално и вертикално обележан „тури му пепел„ што би се рекло.
|
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
На ваквите делници само уште осветлување фали и ќе биде супер , добро е и вака ,но осветлување ако не на цела делница барем на некои места да биде осветлено, ќе изгледа многу по удобно и по безбедно посебно вака за ноќна вожња ,како и да е одлично сработено
![]() Edited by WolfLeader - 20-Jun-2016 at 13:50 |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Патот Ресен-Охрид се обновува во еден дел, а еден дел е веќе обновен и во одлична состојба. Неколку фотки...
Овде е 2+1, само што не е обележан со хоризонтална сигнализација, иако има табла што укажува на тоа: ![]() ![]() Тука веќе мислам дека е 1+1: ![]() Овде пак е 2+1 (се гледа на таблата): ![]() ![]() ![]() Обележаниот дел (1+1): ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Патот за наши услови, освен Трстеник-Преод, особено по новиот автопатот е лош, но севкупно гледано патувањето до Свети Николе од Скопје преку Горно Коњаре е задоволитен.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Патот за Свети Николе, кога се доаѓа откај Кадрифаково...
![]() ![]() ![]() ![]() Ова веќе ми се чини е надвор од Свети Николе, кон блиските села (кон село Преод и другите села во близина) ![]() ![]() По некое време патот се стеснува на само 3,5 метри. Асфалтот солиден, има и прописна нова вертикална сигнализација. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ова е на враќање од Преод кон Свети Николе... ![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Обновениот дел за кој зборувап, завршува негде пред влезот на селото Старо Нагоричане, од каде започнува ужасот. И патот за Кокино не е во подобра положба, ама овој го „шие“ во секој поглед. Веќе реков, станува збор за пат кој води до граничен премин и до еден од најзначајните музеи во Македонија, а воедно и до манастирот „Св. Прохор Пчински“, кој нели се смета за темел на државава.
За преминот, исто така, не би сакал да коментирам. |
|
![]() |
|
ja_licno ![]() Senior Member ![]() Joined: 11-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 110 |
![]() ![]() |
Тој патен правец одамна плаче за реконструкција..Има мал дел кој беше саниран околу Пелинце тој дел мислам,али се на се во катастрофална состојба е.А и башка води кон граничен премин,иако не многу фрекфентен,ама сепак заслужува реконструкција.И поврзува многу села и убава природа.
|
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Никаде до сега не видов најава за реконструкција на тој пат , не сум го возел до сега ама од многу луѓе до сега ми рекле дека бил во катастрофална состојба , а и со ова што си го пишал можам да замислам каков е , незнам зошто сеуште никој не реагира за санирање ...
|
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Не најдов посебна нишка за делницата Старо Нагоричане-Пелинце-ГП „Прохор Пчински“, па еве тука да го опишам моето денешно искуство.
Ова е мислам дека најлошата делница од македонските патишта некогаш што сум ја возел било со велосипеди, било со автомобил, а самиот факт дека со велосипед ми беше мака (и тоа со планински велосипед) да ја извозам делницава, ќе ви ја долови сликата за тоа каков е патот, иако за жал не успеав да сликнам. Овој асфалт не е сменет сигурно од кога е поставен, со големи и огромни дупки, реално нема мазен дел на делница од 20 км, иако патот води до меѓународен граничен премин и до еден од најважните музеи во Македонија, Меморијалниот центар „АСНОМ“ во Пелинце. Просто бев и сум се уште запрепастен ![]() |
|
![]() |
|
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
kolku sto znam na toj pat pogolem problem e Ohrid Bukovo, dali tuka nesto ke se raboti?
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
До крајот на годината ќе биде готов патот Битола-Ресен-Буково, најави Мисајловски
Со инвестиција од шест милиони евра ќе бидат реконструирани 27 километри од регионалниот патен правец Битола – Ресен – Буково, рече денес министерот за транспорт и врски, Владо Мисајловски при увидот на градежните работи. Според него, се очекува првите седум километри да бидат завршени за еден месец до два и дел од патот Битола – Ресен да биде пуштен во употреба. Паралелно се работи на патот од Ресен кон Битола со што ќе се исполнат моите очекувања до крајот на годината комплетни да бидат рехабилитирани и санирани овие 27 километри, рече Мисајловски. За општините Битола и Ресен реконструкцијата на патот е од огромо значење бидејќи значително ќе ја подобри комуникацијата. Ќе се зголеми безбедноста и ќе придонесе за зголемување на туризмот во овој регион. http://setaliste.com.mk/194483/ |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Новоизградениот мост кај Пишица, инвестиција вредна 21 милион денари. Фото: МИА
![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
http://www.porta3.mk/infrastruktura/ Вреди да се прочита ...
![]() |
|
![]() |
|
hcitrS ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 893 |
![]() ![]() |
Ќе се гради комплетна инфраструктура на седум улици во златен рид (Битола)
Преку Меѓународен тендер финансиран од Светска банка, избран е најповолниот понудувач кој ќе изврши изградба на 7 улици во поранешната касарна. Вкупната должина на улиците кои ќе се изградат со овој проект изнесува 2км и 800 метри. Денес, општина Битола потпиша договор со најповолниот понудувач односно изведувачот ГП Гранит. „Старата касарна или Златен рид е еден од најзначајните наши проекти. Во изминатиов период таму општина Битола инвестираше и веќе големата инфраструктурна мрежа е скоро финализирана, но побаравме задолжување од Владата на Република Македонија, Светска банка, односно од Министерството за финансии. Задолжувањето е до 2,5 милиони евра. Имавме среќа во текот на тендерската постапка таа цена да се спушти. Постапката е завршена. Тендерот го доби ГП Гранит, а цената е над еден и пол милион евра и подразбира реализација на водоводна мрежа, атмосферска канализација, асфалтирање итн. Се работи за седум улици. Од профилот на крадоначалнико Edited by hcitrS - 08-Apr-2016 at 18:16 |
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
На патниот правец А1 автопат Велес – Скопје пред наплатната станица Отовица ќе се извршуваат градежни работи на пат – изградба на краци за приклучување и исклучување на автопатот. На самото место поставена е соодветна сообраќајна сигнализација и се препорачува крајно внимателно управување со возилата, почитување на сообраќајната сигнализација и прилагодување на брзината спрема условите на патот.
|
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Така и мислев дека се тиа двата
![]() |
|
![]() |
|
цилаков ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 09-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
тоа се двата мали тунели пред Велес
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2425262728 84> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |