build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2425262728 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #501 Posted: 21-Jun-2016 at 10:47
Пред две години возевме од Хрватска преку Унгарија према Романија. Прв пат во Унгарија и тоа ноќно време, патиштата не беа навистина како што треба но затоа беа добро обележани и тоа многу помогна. Дури мислам дека квалитетот на асфалтот е помалку битен отколку доброто обележување. А за Романија што да кажам тип топ сигнализација особено онаа вертикалната. Да не зборувам за звучни ленти пред секој пешачки во градовите, осветлени и обележани пешачки, звучни ленти кои обележуваат зони 30 или пак светилки вградени во асфалтот пред пешачки а ние уште со поликолор и рачно обележуваме патишта.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #502 Posted: 21-Jun-2016 at 00:42
Тоа и сакав да го кажам , само не нагласив на странични столпчиња ,мора да биде пат обележан на било кој начин , и мора да се користи по квалитетен материјал , а не денеска фарбаат за 1 месец избледено е ништо не се познава , ваљда користат обичен поликолор штом толку брзо се губи ...Ако еден пат не е станично осветлен , хоризонтално и вертикално немаш никаква ориентација каде возиш , башка навечер или пак кога има магла линијата ти е единствено нешто по што треба да возиш .. Исто може и на нај фреквентните патишта да се постават ламбички на асвалтот , измеѓу секоја испрекината линија по една таква, тоа се ламбички кој што преку ден се полнат со сончева енергија а навечер светат , и се многу корисни и ефикасни , не се оштетуваат од газење на било какво возило , а се практикуваат во скоро секоја европска држава , ако најдам како се викаа ќе ги постирам.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #503 Posted: 20-Jun-2016 at 14:05
Нема странични столпчиња ти зборуваш за осветлување. Како и да е обележувањето на патиштата ни е на најмизерно можно ниво. Незнам зошто не се воведе пракса на вакви патишта да краевите да се обележани со полна линија, тоа многу го помага возењето особено во вечерните часови, а за звучни бели линии или топена пластика да не зборувам, кога уште се белажат патиштата со ваљак и некаква си боја како за белење ѕидови која излегува за помалку од месец дена. Според мене пат колку и да се добро направен ако не е квалитетно хоризонтално и вертикално обележан „тури му пепел„ што би се рекло.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #504 Posted: 20-Jun-2016 at 13:48
На ваквите делници само уште осветлување фали и ќе биде супер , добро е и вака ,но осветлување ако не на цела делница барем на некои места да биде осветлено, ќе изгледа многу по удобно и по безбедно посебно вака за ноќна вожња ,како и да е одлично сработено

Edited by WolfLeader - 20-Jun-2016 at 13:50
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #505 Posted: 20-Jun-2016 at 11:37
Патот Ресен-Охрид се обновува во еден дел, а еден дел е веќе обновен и во одлична состојба. Неколку фотки...

Овде е 2+1, само што не е обележан со хоризонтална сигнализација, иако има табла што укажува на тоа:





Тука веќе мислам дека е 1+1:



Овде пак е 2+1 (се гледа на таблата):







Обележаниот дел (1+1):









За сè има вторпат
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #506 Posted: 05-Jun-2016 at 21:50
Патот за наши услови, освен Трстеник-Преод, особено по новиот автопатот е лош, но севкупно гледано патувањето до Свети Николе од Скопје преку Горно Коњаре е задоволитен.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #507 Posted: 05-Jun-2016 at 13:44
Патот за Свети Николе, кога се доаѓа откај Кадрифаково...









Ова веќе ми се чини е надвор од Свети Николе, кон блиските села (кон село Преод и другите села во близина)





По некое време патот се стеснува на само 3,5 метри. Асфалтот солиден, има и прописна нова вертикална сигнализација.











Ова е на враќање од Преод кон Свети Николе...





За сè има вторпат
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #508 Posted: 30-May-2016 at 23:32
Обновениот дел за кој зборувап, завршува негде пред влезот на селото Старо Нагоричане, од каде започнува ужасот. И патот за Кокино не е во подобра положба, ама овој го „шие“ во секој поглед. Веќе реков, станува збор за пат кој води до граничен премин и до еден од најзначајните музеи во Македонија, а воедно и до манастирот „Св. Прохор Пчински“, кој нели се смета за темел на државава.

За преминот, исто така, не би сакал да коментирам.
Back to Top
ja_licno View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 110
  Quote ja_licno Quote  Post ReplyReply #509 Posted: 30-May-2016 at 22:19
Тој патен правец одамна плаче за реконструкција..Има мал дел кој беше саниран околу Пелинце тој дел мислам,али се на се во катастрофална состојба е.А и башка води кон граничен премин,иако не многу фрекфентен,ама сепак заслужува реконструкција.И поврзува многу села и убава природа.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #510 Posted: 30-May-2016 at 15:24
Никаде до сега не видов најава за реконструкција на тој пат , не сум го возел до сега ама од многу луѓе до сега ми рекле дека бил во катастрофална состојба , а и со ова што си го пишал можам да замислам каков е , незнам зошто сеуште никој не реагира за санирање ...
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #511 Posted: 29-May-2016 at 23:34
Не најдов посебна нишка за делницата Старо Нагоричане-Пелинце-ГП „Прохор Пчински“, па еве тука да го опишам моето денешно искуство.

Ова е мислам дека најлошата делница од македонските патишта некогаш што сум ја возел било со велосипеди, било со автомобил, а самиот факт дека со велосипед ми беше мака (и тоа со планински велосипед) да ја извозам делницава, ќе ви ја долови сликата за тоа каков е патот, иако за жал не успеав да сликнам. Овој асфалт не е сменет сигурно од кога е поставен, со големи и огромни дупки, реално нема мазен дел на делница од 20 км, иако патот води до меѓународен граничен премин и до еден од најважните музеи во Македонија, Меморијалниот центар „АСНОМ“ во Пелинце.

Просто бев и сум се уште запрепастен
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #512 Posted: 06-May-2016 at 09:24
Не е планирано засега. А во што е проблемот со таа делница?
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #513 Posted: 06-May-2016 at 08:48
kolku sto znam na toj pat pogolem problem e Ohrid Bukovo, dali tuka nesto ke se raboti?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #514 Posted: 06-May-2016 at 06:56
До крајот на годината ќе биде готов патот Битола-Ресен-Буково, најави Мисајловски

Со инвестиција од шест милиони евра ќе бидат реконструирани 27 километри од регионалниот патен правец Битола – Ресен – Буково, рече денес министерот за транспорт и врски, Владо Мисајловски при увидот на градежните работи.

Според него, се очекува првите седум километри да бидат завршени за еден месец до два и дел од патот Битола – Ресен да биде пуштен во употреба.

Паралелно се работи на патот од Ресен кон Битола со што ќе се исполнат моите очекувања до крајот на годината комплетни да бидат рехабилитирани и санирани овие 27 километри, рече Мисајловски.

За општините Битола и Ресен реконструкцијата на патот е од огромо значење бидејќи значително ќе ја подобри комуникацијата. Ќе се зголеми безбедноста и ќе придонесе за зголемување на туризмот во овој регион.

http://setaliste.com.mk/194483/
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #515 Posted: 22-Apr-2016 at 01:04
Новоизградениот мост кај Пишица, инвестиција вредна 21 милион денари. Фото: МИА

За сè има вторпат
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #516 Posted: 14-Apr-2016 at 00:04
http://www.porta3.mk/infrastruktura/ Вреди да се прочита ...
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 893
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #517 Posted: 08-Apr-2016 at 18:09
Ќе се гради комплетна инфраструктура на седум улици во златен рид (Битола)

Преку Меѓународен тендер финансиран од Светска банка, избран е најповолниот понудувач кој ќе изврши изградба на 7 улици во поранешната касарна. Вкупната должина на улиците кои ќе се изградат со овој проект изнесува 2км и 800 метри. Денес, општина Битола потпиша договор со најповолниот понудувач односно изведувачот ГП Гранит.
„Старата касарна или Златен рид е еден од најзначајните наши проекти. Во изминатиов период таму општина Битола инвестираше и веќе големата инфраструктурна мрежа е скоро финализирана, но побаравме задолжување од Владата на Република Македонија, Светска банка, односно од Министерството за финансии. Задолжувањето е до 2,5 милиони евра. Имавме среќа во текот на тендерската постапка таа цена да се спушти. Постапката е завршена. Тендерот го доби ГП Гранит, а цената е над еден и пол милион евра и подразбира реализација на водоводна мрежа, атмосферска канализација, асфалтирање итн. Се работи за седум улици.

Од профилот на крадоначалнико

Edited by hcitrS - 08-Apr-2016 at 18:16
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #518 Posted: 22-Mar-2016 at 14:43
На патниот правец А1 автопат Велес – Скопје пред наплатната станица Отовица ќе се извршуваат градежни работи на пат – изградба на краци за приклучување и исклучување на автопатот. На самото место поставена е соодветна сообраќајна сигнализација и се препорачува крајно внимателно управување со возилата, почитување на сообраќајната сигнализација и прилагодување на брзината спрема условите на патот.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #519 Posted: 21-Mar-2016 at 15:37
Така и мислев дека се тиа двата
Back to Top
цилаков View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 09-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote цилаков Quote  Post ReplyReply #520 Posted: 20-Mar-2016 at 18:18
тоа се двата мали тунели пред Велес
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2425262728 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.508 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.