![]() |
![]() |
![]() |
Патна мрежа (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2526272829 84> |
Author | ||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Од Понеделник 21.03. 2016 ќе биде воведена времена измена на режим на сообраќај на делницата Катланово – Велес заради изведување на градежни работи, осветлување на тунелите Солиште и Бел Камен. Сообраќајот ќе се одвива наизменично по една коловозна лента за што е поставена соодветна сигнализација. Само некој по упатен тунел Солиште е тој од Скопје накај Велес , а овој Бел камен кој е ?
|
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Sepak cudno deka ke se restavrira 18 meseci. Malku mnogu za 10 km rekonstrukcija. No ajde barem neka go napravat uzas bese delnicata.
|
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Убави вести пристигнаа денеска.Иако беше најавено за во 2017 година , сепак денеска и официјално се објави дека Јавното претпријатие за државни патишта објави тендер и ќе трае до 29 март годинава за реконструкција на делницата Неготино - Деми Карпија во должина од 10 километри и се предвидува да се започне со работа летото.Инвестицијата за овој проект е околу 8 милиони евра.
![]() |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Доаѓа светло за темните тунели на македонските патишта
Тунелите долж македонските патишта ќе бидат реконструирани и осветлени. Јавното претпријатие за државни патишта денеска објави оглас за пронаоѓање на компанија што ќе изврши нивна санација, соодветно обележување и поставување на нова сигнализација. Зафатот подразбира безбедносно средување на тунелите со комплетна промена на осветлувањето, белење на ѕидовите и обележување со флуоресцентни бои. Тунелите треба да се осветлат на самиот влез и излез. Проценетата вредност на проектот изнесува 380.000 евра. Целосно средување на тунелите на македонските патишта беше најавено уште од септември 2012 година, но до денешен ден единствено се реконструирани тунелите на автопатот помеѓу Скопје и Велес. Според податоците од Бирото за јавни набавки, времетраењето на претстојниот договор со најповолниот понудувач ќе изнесува 36 месеци. Компаниите заинтересирани за учество на тендерот треба да ги поднесат своите понуди најдоцна до 4 март. http://www.build.mk/?p=48478 |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
goranmitev ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 29-Jan-2015 Online Status: Offline Posts: 12 |
![]() ![]() |
|
Според мене, подобро решение за оваа клучка би бил еден кружен тек, како во повеќето западноевропски држави.
Инаку, не знам дали е спомнато до сега, од оваа клучка (село Калуѓерица) до селото Подареш е започната изградбата на нов пат од 4 километри. http://radovis.gov.mk/portfolio_page/%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%BD%D1%83%D0%B2%D0%B0-%D1%81%D0%BE-%D0%B8%D0%B7%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B1%D0%B0-%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%82-%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D1%80%D0%B5%D1%88-%D0%BA/ Edited by goranmitev - 02-Feb-2016 at 20:05 |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Клучката меѓу патот за ПОдареш и Штип/Радовиш. Преземена е од фејсбук профилот на Сашко Николов, градоначалник на Општина Радовиш.
![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Асфалтот на добар дел е доста зачуван, посебно од некој километар пред локалитетот Корита до пред спуштањето кон Отешево.Делот од Трпејца кон Корита и пред Отешево е со дупки и чести одрони поради неодржување. Патот е тесен и тешко е две поголеми возила да се разминат и полн со нагли кривини за да ја пробијат висината, ама право уживање е возењето по него, без разлика дали лето или зима. ![]() ![]() ![]() ![]() Патот веројатно е непрооден (како и години наназад во зимски период), бидејќи господата од Македонија Пат (зборувам за раководители и директори, не на возачите) се прогласиле ненадлежни за чистење на тој пат, по основа цитирам: ‘‘Од Македонија пат објаснуваат дека не постојат технички услови за одржување на овој патен правец, а според надлежните нема ниту економска оправданост за тоа, затоа што *на Галичица не постоле туристички содржини кои масовно се користат*‘‘ . http://www.ohridnews.com/vesti/29257 За среќа во лето имаме hiking тури, планински велосипедизам, параглајдерство, па и не е страшно.А во зима дел од овие редовни посетители скоро секојдневно одат до врвот Магаро или нешто подолу, на пешачење, скијање (или комбинација од двете). https://www.youtube.com/watch?v=W7GanJWwhZA ![]() ![]() Во почетните минути и патот во зима https://www.youtube.com/watch?v=KArK2BxjA9Y Edited by Тркало - 18-Jan-2016 at 10:41 |
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
http://www.unikalno.net/gledajte-kak-se-pravyat-patishta-v-holandiya-ami-tochno-kakto-i-v-balgariya-az-razlika-ne-vizhdam-video/ Чисто онака само да видите како се прават патишта во Холандија , асвалтот спие рамен е како на хартија да а правено
![]() |
||
![]() |
||
krisp ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 25-Feb-2014 Location: Ресен Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Моментално од Ресен се гледа снег на галичица. Најверојатно има мала подлога снег на патот бидејки никогаш не го чистат.И како дополнителна информација се плаќа 50ден од човек при влез/излез од охридската страна. |
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Незнам каква е сега состојбата поради времето. Но оваа лето го возевме и можам да кажам дека од страната на Охрид патот е добар нема многу дупки и не е многу оштетен. Од страна на Ресен состојбата е полоша но со малку повеќе внимание се вози не е проблем. Јас искрено очекував овој пат да биде многу полош. |
||
![]() |
||
Antonov ![]() Groupie ![]() Joined: 10-Jan-2016 Online Status: Offline Posts: 72 |
![]() ![]() |
|
Има некој информации за патот Отешево - Трпејца преку Галичица? Дали е прооден? Каква е состојбата? кога е граден? Каде можам да најдам фотки?
|
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
2016-Година на капитални инвестиции
Македонија / недела, 10 јануари 2016, 15:45 . . Градежниците годинава со полни раце работа. Во буџетот е предвидена рекордна сума пари за капитални инвестиции, 408 милиони евра, што претставува за 12,9 проценти повеќе средства од лани, пишува Лидер. kapitalni-investicii Интензивно ќе се вложува и ќе се работи на автопатското поврзување на земјава, со 42 милиона евра се очекува целосно да заврши изградбата на делницата Демир Капија – Смоквица и Коридорот 10 да се комплетира на ниво на автопат. Ќе се инвестира во железницата, во гасификацијата на земјава, во изградба на друга патна инфраструктура, со што земјава ќе ја зајакне својата конкурентност, ќе се обезбеди раст и развој. -Капиталните инвестиции претставуваат развојна компонента на буџетот и преку нив директно ќе се помогне за динамизирање на економската активност во 2016-та година. Инвестициите претставуваат значајни проекти во делот на патната инфраструктура, каде се планирани 250 милиони евра за патишта, за железничка инфраструктура, за енергетика, здравство, образование, за поддршка на општините, вели вицепремиерот Ставрески. Во Министерството за финансии очекуваат градежништвото годинава да остварка стапка на раст од 5,6 проценти на реална основа, токму како резултат на реализацијата на планираните крупни инфраструктурни проекти, но и инвестициите во слободните и во индустриските зони, бидејќи ќе биде ангажирана домашната градежна оператива. -За бизнис- заедницата е значаен развојниот сегмент, пред сè реализацијата на капиталните инвестиции, изградбата на автопатите, на регионални и локални патни правци, модернизацијата на железничкиот транспорт, инфраструктурното средување на слободните економски зони за привлекување нови инвеститори, објаснува претседателката на ССК, Данела Арсовска. Нови и модерни патишта – приоритет за годинава Годинава ќе се вложи рекордна сума пари за подобрување на патната инфраструктура. Продолжува работата на автопатите Миладиновци – Штип и Кичево – Охрид, проекти од огромно значење за земјава. Преку првиот, главниот град се поврзува со економскиот центар на истокот, преку вториот проект конечно се реализира автопатско поврзување со најголемиот туристички центар во земјава. Автопатите се градат со кинески пари. Миладиновци – Штип треба да биде готов до септември 2017-та година, а со него од Скопје до Штип ќе се стигнува за половина час. Инвестицијата е вредна 204 милиони евра. Нешто подоцна треба да се заврши и делницата Кичево – Охрид, проект вреден 375 милиони евра, најголема инвестиција во патната инфраструктура во последните 50 години. -Планот е до крајот на годинава дел од автопатот да биде завршен. 18 километри ќе бидат пуштени во употреба, а останатиот дел ќе заврши во предвидениот рок од четири години, вели премиерот Никола Груевски. Македонија годинава треба целосно да го комлетира Коридорот 10 на ниво на автопат. Градежните работи на Демир Капија – Смоквица треба да завршат до септември, со што целосно ќе се затвори инвестицијата од 270 милиони евра. Автопати, регионални и експресни патишта на агендата Освен изградбата на новите, се вложува и во рехабилитација на постојната автопатска мрежа. -Годинава активно ќе се работи на 24 регионални патишта и на седум автопати со вкупна должина од околу 600 километри. Ова досега се нема случено во Република Македонија, истовремено да се работни на толку голема патна мрежа, вели министерот за транспорт и врски, Владо Мисајловски. Во првиот квартал од годинава почнува изградбата на експресниот пат од Штип до Кочани, проект вреден 53 милиони евра. 28 километарската делница ќе биде со четири ленти и значително треба да ја подобри безбедноста во сообраќајот. Во исто време треба да почне и изградбата на експресниот пат Штип – Радовиш, проект вреден 64 милиони евра, финансиран од ЕБОР. Владата се избори за исклучително поволни услови за заемот, со кој значително ќе се подобри транспортната мрежа во овој дел на Македонија. -Досега вкупните средства кои ги даваме во форма на заеми за транспортната мрежа изнесуваат приближно 660 милиони евра. Оваа импресивна бројка е резултат на одличниот однос којшто го имаме со Владата, вели директорката за транспорт при ЕБОР, Сју Барет. -На агендата на Владата е интензивна изградба на регионални патишта. ЕБОР ја поддржува и изградбата на патот од Раец до Дреново, Охрид – Пештани и Требеништа – Струга. Соработуваме и во делот на железничката инфраструктура, за изградбата на пругата кон Бугарија, а очекуваме и поддршка во енергетскиот сектор. Со крупните транспортни проекти се подобрува конкурентноста на македонската економија, вели првиот финансиер Ставрески. http://denesen.mk/web/?p=391763 |
||
![]() |
||
elnino ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
![]() ![]() |
|
а твитерџиите се такви незнајковци, косата ми се крева од нив, одамна од таму избегав
|
||
![]() |
||
elnino ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
![]() ![]() |
|
перење пари е, а секако е НП посечено, само ако е бука, со вршење чиста сеча, значи редум нека заборават на букова шума таму веќе, многу не знаење многу корупција многу неуки инспектори имаме и кај нас во наша општина има слични глупости, траса каде минува далекувод од 10кв, опустошено е две височини во ширина на трасата а доволно е 10-12м, а таму е унаказено едно 45-50м. Ах бре стручњаци само
|
||
![]() |
||
King ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 654 |
![]() ![]() |
|
Откако се откри Фабриката за лаги, се повеќе се пласираат смешни дезинформации, очигледно Фабрика број 2 сеуште не е доволно уиграна.
|
||
![]() |
||
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Добро де, еве, ја побивте веста, ништо страшно. Затоа ја објавив овде, за некој да каже дали е вистина или не. А под „автопат“ веројатно се мисли на експресниот пат што треба да се гради таму некаде.
|
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
hcitrS ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 893 |
![]() ![]() |
|
![]() Можеби ќе се копа широк тунел ![]() |
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Kakva banalna i mizerna laga ako e toa jas sto go znam. Ova si nema vrska so planiraniot pat zatoa sto e vo blizina na albanskata granica. Se rasprasav letoto i mi kazaa deka se raboti za nekoja bolest na drvata poradi koja morale da bidat seceni od sumarskata sluzba. Neli gledate deka se raboti za povrsina koja e vo oblik na kocka?
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2526272829 84> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |