build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 893
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #541 Posted: 07-Jan-2016 at 00:18
автопат на Галичица?? втф?? Кај треба да врви?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #542 Posted: 06-Jan-2016 at 23:56
Од твитер ( ‏@nikolovskaelena):

Нелегално се трасира планираниот автопат во НП Галичица! Шумата сосечена- гола. Споделете. Алармирајте.




https://twitter.com/nikolovskaelena/status/684779616729481216
За сè има вторпат
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #543 Posted: 04-Jan-2016 at 11:51


Edited by kultuzin - 04-Jan-2016 at 11:52
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #544 Posted: 05-Dec-2015 at 00:32
Деновиве се отпочна со работа на реконструкција на вертикална и хоризонтална сигнализација, поставување на сообраќајна опрема – насочници и еластична ограда и тоа на: Регионален пат Р1305, делница Другово – Битола, регионален пат Р1109, делница Гевгелија – Фурка, регионален пат Р1107 Дреново – Градско, регионален пат Росоман – Кавадарци и регионален пат Р2131, делница Драчево – Таор. Работите се предвидени да траат до 31.12.2015 година.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #545 Posted: 05-Nov-2015 at 11:15
Originally posted by Џоле

Не се разбирам многу во категоризации на патишта, но веројатно ги мешаат поимите „брз пат“ и „ексресен пат“. На пример, кога летово бев во Унгарија, патував низ патишта кои имаат по само две (по една за секој правец) ленти, но беа сместени во рамничарски предел, беа без остри кривини и дозволената брзина изнесуваше 90 км/ч.Тие унгарски патишта се сметаат за „брз пат“.



Член 6.
Експресните патиштата е потребно да ги исполнуваат најмалку следните критериуми:
-    да обезбедат слободно движење на возилата (без застој) на брзина од 100 km/h, и не помалку од 60 km/h;
-    во попречниот пресек,да има, најмалку 1 лента за сообраќај во секоја насока и лента за застанување, со исклучок за мостови, тунели и други посебни места;
-    широчината на сообраќајните ленти треба да изнесува најмалку 3.5m, со можно намалување на 3 m;
-    дозволеното осовинско оптоварување да биде 11.5 t;
-    останатите елементи на патот треба да бидат во согласност со правилникот на техничките елементи за избраната проектирана брзина.

http://www.mare.org.mk/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=63&Itemid=76
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #546 Posted: 05-Nov-2015 at 08:22
Не се разбирам многу во категоризации на патишта, но веројатно ги мешаат поимите „брз пат“ и „ексресен пат“. На пример, кога летово бев во Унгарија, патував низ патишта кои имаат по само две (по една за секој правец) ленти, но беа сместени во рамничарски предел, беа без остри кривини и дозволената брзина изнесуваше 90 км/ч.Тие унгарски патишта се сметаат за „брз пат“.
За сè има вторпат
Back to Top
shrink View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 23-Oct-2014
Online Status: Offline
Posts: 24
  Quote shrink Quote  Post ReplyReply #547 Posted: 05-Nov-2015 at 02:20
Добро една работа само не ми е јасна. Што нашиве подразбираат под експресен пат. Бидејќи и оние со две ленти по правец и оние со една лента по правец и помошна за запирање по правец ги рачунаат за експресни.
Некако логично ми е експресен пат да е оној со две ленти по правец, места за запирање нормално на одредени растојанија.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #548 Posted: 04-Nov-2015 at 22:05
Originally posted by avijacijamk

Према Косово ништо...


Се наоѓа решение за приватен концесионер , ако не се изнајде до кај средината на новата година некој приватен што ќе го изгради и ќе го одржува , ќе се распише тендер за градба како и сите останати што се градат сега.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #549 Posted: 04-Nov-2015 at 16:53
Originally posted by kultuzin

Eve sto se planira za 2016
http://vecer.mk/ekonomija/petkratno-povekje-za-investicii-za-patishta-vo-2016-godina


Каков е овој патен правец Опае-Бељаковце-Станчиќ?

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #550 Posted: 04-Nov-2015 at 14:11
Према Косово ништо...
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #551 Posted: 04-Nov-2015 at 13:57
Денеска се отпочна рехабилитација на регионалниот пат Клепач-Новаци, патен правец кој ги поврзува општините Могила и Новаци.Патот е долг 19 километри и треба да биде завршено за брзо време , ќе се постави нов асвалтен слој , ново обележување на линија и сообраќајни знаци.Исто така да напоменам деновиве имаше санирање на по оштетениот дел од граничниот премин Богородица ,се асвалтираше таму каде што асвалтот беше нај излитен на влез и излез во државата кај што се редиците за коли и автобуси има поставено нов асвалт.

Edited by WolfLeader - 04-Nov-2015 at 14:03
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #552 Posted: 04-Nov-2015 at 13:51
Originally posted by kultuzin

Eve sto se planira za 2016
http://vecer.mk/ekonomija/petkratno-povekje-za-investicii-za-patishta-vo-2016-godina


Отприлика тоа е што и го кажав пред некое време што треба да се гради наредната година, но има уште многу голема програма за 2016, ова е само еден мал дел.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #553 Posted: 04-Nov-2015 at 12:03
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #554 Posted: 01-Nov-2015 at 15:00
‘Реконструкција‘ на делот Ново Село - Струмица.Ама само 2 километри.Од планираните дури 10.Кои не се ни пола од километражата меѓу НС и Ср.Оти проектот бил повеќегодишен

НОВ СЛОЈ АСФАЛТ НА МЕЃУНАРОДНИОТ ПАТ КОН ГРАНИЦАТА СО БУГАРИЈА



Почнаа градежните работи за надградба на регионалниот пат Струмица - Ново Село - граница Бугарија. Директорот на ЈП за државни патишта, Александар Стојанов, и градоначалникот на општината Ново Село, Блажо Велков, направија увид во градежните работи на делницата што минува низ ова населено место.Меѓународниот пат се надградува во должина од два километра, во населеното место Ново Село, каде што беше најмногу и уништен, а инвестицијата во вредност од 15 милиони денари е од ЈП за државни патишта.
Активностите за надградба на овој пат почнаа минатата година, а проектот е повеќегодишен и треба да се реконструира во должина од 10 километри, со средства од Програмата за одржување на патишта на Владата на РМ. Вкупно ќе бидат инвестирани околу 60 милиони денари за неколку години за надградба на овој пат.      
       
Автор: С.Џ.

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=103015196342&id=9&prilog=0&setIzdanie=23602

Edited by Тркало - 01-Nov-2015 at 15:01
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #555 Posted: 23-Oct-2015 at 18:10
Некаде пред Стража (на патот Гостивар-Кичево)















фото: HoverProduction (фејсбук)
За сè има вторпат
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #556 Posted: 21-Oct-2015 at 02:04
Ќе се изготвува проект за патот од Крива Паланка до Деве Баир

Јавното претпријатие за државни патишта допрва ќе ја оформува проектната документација за реконструкција и надградба на патната делница од Крива Паланка до граничниот премин Деве Баир. За изготвување на проектот за овој сегмент од патниот Коридор 8 ќе бидат неопходни 15 месеци. Јавното претпријатие денеска го распиша огласот за пронаоѓање проектантско биро што ќе ја изработи документацијата, која е со проценета вредност од 22.880.000 денари, односно околу 370.000 евра без вклучен ДДВ. Заинтересираните субјекти треба да ги достават своите понуди за учество на огласот најдоцна до 9 декември.

Наместо автопатска делница, делницата од Крива Паланка кон границата со Бугарија ќе се доведе единствено на ниво на експресен пат. За овој патен правец, кој минува низ сложен планински предел, допрва ќе се трага по финансиски средства од меѓународни институции. Пред неколку дена, македонските власти потпишаа договор со Светска банка за заем од 83 милиони евра, средства наменети за изградба на експресниот пат Ранковце – Крива Паланка.

http://www.build.mk/?p=46823
Back to Top
Kid_A View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 24-Nov-2014
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 452
  Quote Kid_A Quote  Post ReplyReply #557 Posted: 17-Oct-2015 at 00:07
Originally posted by Vasilij


Точен си освен што не си спомнал или си заборавил да спомнеш за скандалите со автопатските делници за кои веќе се водат меѓународни истраги а има и луѓе во притвор.Во поглед на рекунструкцијата на магистрални патишта според сите европски закони и стандарди ,,експресен,, пат е пат со две ленти за возење во секој правец со иста широчина и двојна неиспрекината линија на средина или физичко разграничување.Според тоа Велес - Кадрифаково и магистралите за кои е најавено дека ќе има реконструкција Штип - Кочани и Куманово - Деве Баир не спаѓаат во групата експресни патишта.Покрај тоа постои и полемики и дебати за форматот односно две брзи ленти за возење и ленти за бавно возење кои се широки 2 метри, односно автобус или камион не би можел да се движи со целата своја широчина во ваква лента што пак доведува до намалување на безбедноста.Кога веќе се реконструира од 7 на 11 метри широчина, зошто не се идеше на 12 метри и да се добијат целосни 2x2 ленти односно класичен експресен пат по европски стандарди во кој безбедноста ќе беше поголема. Некои ќе кажат подобро и ваков формат отколку до сега, се согласувам во голем дел меѓутоа кога веќе нешто се прави требе истото и квалитетно да се направи т.е сработи...Искрено барем според мене постот не е целосн објективен затоа што за ваквата ситуација денес не е виновна само предходната влада,, која пак ги изгради делниците Тетово-Гостивар и Градско-Демир Капија туку и ,,моменталната влада'' за која требаше да поминат добри7-8 години за да се сетат дека инфраструктурата е во катастрофална ситуација...За нас граѓаните најбитно е да добиеме инфраструктура која ќе биде пристојна и многу подобра од сегашната и увид во трошењето на нашите пари...


Јас комплетно те разбираш што сакаш да кажем, но ти треба да сфатиш дека нема сиромашен политичар, туку сите се екстремно богати. Политиката е најслатка професија на лесен начин со народни пари да станеш богат и да имаш огромни привилегии и бенефиции. Затоа и таа крволочна битка кој да дојде на власт.

Нема политичар што не крадел и што нема да краде, што не земал провизии и што нема да зема провизии и тенедери. Во Македонија за 20 години ниту еден политичар не падна за криминал и корупција што доволно кажува колку си го штитат газот едните на другите.

Разликата е тоа што сите сме свесни дека оваа гарнитура пере големи пари преку се, но барем народните пари ги гледаш преку многу проекти коишто се реализирани или се реализираат. Порано парите не ги гледавме никаде.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #558 Posted: 16-Oct-2015 at 23:39
кај повеќето што го подржуваат проектот ск2014 е застапено мислењето дека овие работи се вишок, ама изгледа ги фаќа инатот што на другите све им смета. и што чини и што нечини
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #559 Posted: 16-Oct-2015 at 22:56
Originally posted by gjoko

Тракалата, бродовите и вртелешките можи да ги спречат само подржувачите на оваа влада и пастирот, а никако противниците.

само тогаш пастирот ќе свати дека е тоа грешка


А пази најако е што сите викаат а бе тркала, бродови ,глупости се тоа , а утре ги гледаш кога одат у скопје обавезно селфие прават на нив , тука е ударот
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #560 Posted: 16-Oct-2015 at 22:32
Originally posted by Vasilij


Точен си освен што не си спомнал или си заборавил да спомнеш за скандалите со автопатските делници за кои веќе се водат меѓународни истраги а има и луѓе во притвор.Во поглед на рекунструкцијата на магистрални патишта според сите европски закони и стандарди ,,експресен,, пат е пат со две ленти за возење во секој правец со иста широчина и двојна неиспрекината линија на средина или физичко разграничување.Според тоа Велес - Кадрифаково и магистралите за кои е најавено дека ќе има реконструкција Штип - Кочани и Куманово - Деве Баир не спаѓаат во групата експресни патишта.Покрај тоа постои и полемики и дебати за форматот односно две брзи ленти за возење и ленти за бавно возење кои се широки 2 метри, односно автобус или камион не би можел да се движи со целата своја широчина во ваква лента што пак доведува до намалување на безбедноста.Кога веќе се реконструира од 7 на 11 метри широчина, зошто не се идеше на 12 метри и да се добијат целосни 2x2 ленти односно класичен експресен пат по европски стандарди во кој безбедноста ќе беше поголема. Некои ќе кажат подобро и ваков формат отколку до сега, се согласувам во голем дел меѓутоа кога веќе нешто се прави требе истото и квалитетно да се направи т.е сработи...Искрено барем според мене постот не е целосн објективен затоа што за ваквата ситуација денес не е виновна само предходната влада,, која пак ги изгради делниците Тетово-Гостивар и Градско-Демир Капија туку и ,,моменталната влада'' за која требаше да поминат добри7-8 години за да се сетат дека инфраструктурата е во катастрофална ситуација...За нас граѓаните најбитно е да добиеме инфраструктура која ќе биде пристојна и многу подобра од сегашната и увид во трошењето на нашите пари...

Океј за тие малверзации не сум баш запознаен и нема да навлегувам во нешто што не сум сигурен а да коментирам без врска стварно не доаѓа во обзир ,иначе такви скандали има колку што ти душа сака и низ бугарија , низ босна еве сега моментално некоја словенска фирма направила некакви глупости со парите па им откажале проект и што уште не, така да како и да гледаш низ секоја држава се случуваат такви работи кога се работи за големи суми на пари ,верувам дека тоа не е само кај нас , Да нормално кога веќе нешто се прави треба да се направи да биде квалитетно потполно се согласувам ,да таа влада можеби ги изгради тие неколку делници што на прсти се бројат , и не направи кој знае што ,во патната инфраструктура од 2006 година до сега изградени, реконструирани и рехабилитирани се повеќе од 1.000 километри патишта. Како никогаш досега, во моментов се градат околу 150 километри нова автопатска мрежа , а од 2016 ќе почнат и уште да се прават , еве кажими кога во нашата држава се инвестирало толку многу и се градело истовремено ,патна , железничка и воздухопловна мрежа , никогаш ама никогаш , Една милијарда и 300 милиони евра е вкупната инвестиција во патната и железничката инфраструктура , е сега единствено е тоа што сите овие работи се одвиваат споро или пак се касно почнати , и да како што и јас кажав единствена лоша мана е што на владава и текна многу касно да се инвестира во инфраструктурата од тоа нема бегање и нема изговор , тоа е факт , но како и да гледаш моментално сега и порано има голема разлика , така да тоа е тоа , да се надеваме на уште по добро времиња.Јас верувам ако се ова што е сега ветено да се исполни граѓаните ќе добијат модерна и убава инфраструктура.А таа влада буквално нас како граѓани не ни остави ама ништо посебно што можеме да бидеме благодарни барем според мене , сега нормално нивните подржувачи ќе речат еј не е така но тоа е што е се ни е на слика гледаме сите и знаеме како било и како ќе биде,јас сум секогаш реален и не бегам од вистината кажувам тоа што е така не измислувам ништо ако некој мисле дека сум грешка слободно нека ме исправи , мислам дека се разбираме ..А ако таа влада тогаш оставеше нешто убаво јас со цело срце ќе кажев браво за тоа и алав да им е што го направиле , но за жал што и да кажеш е сувишно ,Каде се железниците низ државата да ги реновирале , па железничките страв ти е да влезеш во нив кровот ќе ти падне врз глава ,а сега еве се поправаат сите низ државата ,каде беше реновирање на аеродромот ,и да и срамота е да се каже дека една влада што владеела 6 години (од 2001 па до 2006) успеале да изгради 2 автопати ,а каде се сали , стадиони , аеродроми , железници , да не набројувам уште што не ,мислам дека е понижувачки срамота и греота да се каже дека во тоа време биле на власт ,али тоа е биче боље да се надеваме )

Edited by WolfLeader - 16-Oct-2015 at 22:44
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 3.000 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.