![]() |
![]() |
![]() |
Возен ред |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2627282930 36> |
Author | |
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Сепак, мислам дека тој број на патници што би станале во 3 часот наутро за да стигнат во Скопје е мал. Таков случај е со граѓаните од Велес и Азотскиот регион, но општо речено, вака поставениот воз има далеку помал број на патници од Битола и Прилеп, отколку дневните возови.
Доколку има потреба сигурно дека и автобуси ќе возеле од 3 часот наутро ![]() |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
И на мене ми е ова логично. Ни требаат побрзи пруги а не нов распоред на возење (барем за конкретнава линија) |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Највероватно основната идеја е за пристигање во Скопје во почеток на работно време и почеток на факултет. Возот од Битола до Скопје иде за 3:11 тоа би било дека во најдобар случај ќе пристигне во 6:30 време за повеќето кој идат на работа. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Има ли некакво објаснување зошто се форсира ваков возен ред?
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Cloverstack, мислам дека проблемот би можело да се реши за 30-тина минути доколку се сака.
Од Битола наместо да поаѓа возот во 3:09 часот во ноќта, би го ставил со време на поаѓање од 7:30 часот. Во 19:30 часот од Скопје и понатаму би имало воз за Велес, овој пат би одел до Богомила. Возот назад би се враќал околу 4 и пол часот од Богомила и во Скопје би бил околу 6 и пол часот. На тој начин ќе има патници и за двата воза. За Кичево наместо во 2:50 наутро возот би тргнувал околу 19 часот навечер, а назад би се враќал наредниот ден наутро. За Кочани возот би одел 9 и 15:30 часот од Скопје и околу 6 и 16 часот од Кочани. Инаку вишок возови нема, има нерационално користење на одредени возови. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Кои од овие се „вишок“, а каде и во кои термини требаат дополнителни возови? Има ли некој идеја за некаква quick-fix претумбација за подобар возен ред? |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
ВОЗЕН РЕД НА МАКЕДОНСКИ ЖЕЛЕЗНИЦИ СО ВАЖНОСТ ОД 13.12.2009 до 11.12.2010 година
СКОПЈЕ-ГЕВГЕЛИЈА: 6:05(ИР), 7:40(Е), 16:54(ИР), 17:30(ИЦ); ГЕВГЕЛИЈА-СКОПЈЕ: 4:49(ИР), 6:35(ИЦ), 16:00(ИР), 18:04(Е); СКОПЈЕ-БИТОЛА: 7:02(ИР), 14:30(ИР), 18:35(ИР); БИТОЛА-СКОПЈЕ: 3:09(ИР), 13:40(ИР), 19:13(ИР); СКОПЈЕ-КОЧАНИ: 2:20(ИР), 15:40(ИР); КОЧАНИ-СКОПЈЕ: 5:40(ИР), 18:50(ИР); СКОПЈЕ-КИЧЕВО: 2:50(ИР), 6:55(ИР), 16:50(ИР); КИЧЕВО-СКОПЈЕ: 5:33(ИР), 12:18(ИР), 19:15(ИР); СКОПЈЕ-КУМАНОВО-ТАБАНОВЦИ: 6:25(ИР), 9:00(ИЦ), 14:35(Б)*, 16:00(Р), 19:20(ИР), 20:45(Е), 23:00(Р); СКОПЈЕ-ВЕЛЕС: 2:20(ИР), 6:05(ИР), 7:02(ИР), 7:40(Е), 9:10(ИР), 13:20(Р), 14:30(ИР), 15:40(ИР), 16:54(ИР), 17:30(ИЦ), 18:35(ИР), 22:40(Р); СКОПЈЕ-ВОЛКОВО-ПРИШТИНА: 16:25(Б); СКОПЈЕ-БЕЛГРАД: 9:00(ИЦ), 20:45(Е); СКОПЈЕ-СОЛУН: 7:40(Е), 17:30(ИЦ); СКОПЈЕ-НИШ-БАР: 14:35(Б)-ТУРИСТИЧКИ ВОЗ ВО ЛЕТОТО СКОПЈЕ-НИШ-ВАРНА: 20:45(Е)- СЕКОЈ ПЕТОК ВО ЛЕТОТО СКОПЈЕ-ПРАГА: 20:45(Е)-ПРЕКУ ЛЕТО СЕКОЈ ДЕН СКОПЈЕ-БУДИМПЕШТА: 20:45(Е)- ПРЕКУ ЛЕТО СЕКОЈ ДЕН СКОПЈЕ-БРАТИСЛАВА: 20:45(Е)- СЕКОЈ ВТОРНИК ВО ЛЕТОТО СКОПЈЕ-МОСКВА: 20:45(Е)- СЕКОЈ ПЕТОК ВО ЛЕТОТО Поделбата на патнички, брзи и експресни возови се укинува. Се воведуваат регионални(за Велес и Куманово), интеррегионални(за Гевгелија, Битола, Кичево и Кочани), брзи(Приштина и Ниш), експресни(за Белград) и Интер сити(за Белград) возови; Се надевам дека ваквата промена нема да ја зголеми цената на картите ![]() Со новиот возен ред се укинува нашиот единствен експресен воз Кочо Рацин. Со тоа и официјално нашите вагони сообраќаат само во земјава, односно не можеме да организираме асален меѓународен сообраќај. За жал, и со новиот возен ред останаа да возат ноќните возови, едноставно некои луѓе од МЖ за џабе земаат плата ![]() |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Иако имаме доста застарен возен парк, тој е способен да иде со брзини до 120 км/час, со што би се скратило времето на патување, но основен проблем е инфрастуктурата која неможе да поднесе поголема брзина од 80-100 км/час. Со намалување на буџетот, уште повеќе ќе се намалуват брзините бидејќи ќе има пари само за крпење на трасата. Што се однесува за бројот на вагоните има разлика во кој период се во промет, на пример од 6-9 месец се со најголем број на вагани. А во другите месци се намалуват но никако со два вагона !!?? Еве и пример: |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Јас пак имам дијаметрално спротивно искуство. Возот никогаш немал повеќе од 20 луѓе, а освен тоа, последните два пати кога бев со возот (и девојка ми 3 пати) имаше точно 5 вагони! Еден прва класа, два втора класа купе, и два вагони со легла. А кога и да го начекам на железничка тука таа е композицијата. Значи џабе се жалат. Возот никогаш не касни од Солун кон Скопје, ама од Белград кон Скопје е скоро редовно 3 сати закаснат. Така што дека некој како сардина бил згмечен во овај воз воопшто не е вистина, освен веројатно кога сите патуваат до Гевгелија (бидејќи сакаат експресен воз).
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Можам само да потврдам дека брзите возови се преполни, барем до Гевгелија, а и разликата помеѓу вагоните е мноооогу голема. Треба да се запрашаме какви вагони пуштаме во меѓународниот сообраќај Edited by Cloverstack - 20-Nov-2009 at 23:16 |
|
![]() |
|
UrbanGuerrilla ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 15-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Благодарам на двајцата. Информацииве ми се од голема корист
![]() |
|
By striving to do the impossible we have always achieved what is possible.
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
@ UrbanGuerrilla
Еве несто и повеќе, тргнување од Грција (времето е + 1 час - грчко) поваѓа Атина 10:51 Солун 15:50 Солун 17:09 Скопје 20:14 поваѓа Атина 23:59 Солун 06:53 Солун 09:44 Скопје 12:45 Но рачунај на каснење од мин 15-30 минути во Ск |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() Еве го тековниот возен ред ![]() http://mz.com.mk/uploads/vozen_red.pdf |
|
![]() |
|
UrbanGuerrilla ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 15-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Ја прочешлав нишкава но не најдов информација кога поаѓаат возовите од Солун за Скопје (освен тој во 17.41). Доколку некој знае би го замолил да ми помогне каде можам да ги најдам тие податоци бидејќи на интернет бајаги се изнамачив но не пронајдов ништо. Поздрав!
|
|
By striving to do the impossible we have always achieved what is possible.
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Мислам дека србите вршат реконструкција на пругата околу Краљево. Целата пруга низ Косово па се до Краљево и од Краљево до Лапово е во исправна состјба и можат да се движат возови, но не знам кои се брзините на оваа пруга. На овој начин, на релацијата Скопје-Белград би се патувало преку Краљево, Косовска Митровица и Приштина. Мислам дека ексресниот воз Акрополис на релација Скопје-Минхен ја има користено токму оваа пруга во 80-тите години, што значи дека била во добра кондиција.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Тешко дека ќе видиме Интерсити возови во Македонија за брзо време. Според мене, железница треба да воспостави директна врска со Интерсити возови на релација Скопје-Солун и Скопје-Приштина. Брзината на патување е солидна кон овие релации, а со поголема промотивна активност и со квалитетна услуга може да тргне на позитивно. Возови за Љубљана и Загреб се повеќе од потребни, но додека не се среди пругата до Белград ништо нема да бидне. Поради очајната состојба, мислам дека треба дури да се размислува користење на пругата преку Косово за врска кон Белград, Загреб и Љубљана, доколку е тоа политички возможно.
|
|
![]() |
|
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
проблемот е кај грците, тие не го пуштаат хеленик експрес како меѓународен, обично на него сетне сите закачуваа вагони и јасно локомотивите правеа на секоја граница примопредавање!
можеби сега со визнава либерализација потребата т.е. притисокот за повторно воведување меѓународна линија по К10 сигурно ќе се зголеми, а воедно може да очекуваме за година две и дополнителни линии бар една кон германија ако ништо друго... поен плус е и обновата на пругата во србија, но и теоретската можност за ретрасирање на К10 кај нас заради вардарска долина, па за едно пет години ако се забрзаат работите може ќе видиме и посовремени возови!?! незнам дали приватизацијата на МЖ ова ќе го донесе сама по себе, но ако се либерализира пазарот ништо чудно и со постојнава инфраструктура да видиме раздвижување на ICE-а |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Како претставник на емиграцијата
![]() |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Max, во моментов ниту еден воз не сообраќа до Љубљана и Загреб. Возот за којшто ти говориш е укинат пред 2 години, но се говори дека повторно ќе се воведе во текот на 2010 година. Преседување само дополнително го зголемува времетраењето на патувањето за неколку саати. Тоа е причината зошто никој не ја користи оваа алтернатива. Да патуваш до Љубљана повеќе од еден ден навистина не е нормално
![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2627282930 36> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |