build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 86>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 01-Mar-2023 at 17:55
СЕ ДОГОВОРИВМЕ СО АРСОВСКА, ПАК ЌЕ ВОЗИМЕ НА ИСТИТЕ ЛИНИИ И ЌЕ НИ СЕ ИСПЛАТИ ДОЛГОТ, ВЕЛАТ ПРИВАТНИТЕ ПРЕВОЗНИЦИ

Приватните превозници повторно ќе бидат дел од јавниот превоз, откако денеска постигнале договор со Град Скопје. Четврти месец тие не се дел од јавниот превоз оти Градот ги раскина договорите со нив. Велат дека сега нивните барања се исполнети. Најдоцна до понеделник ќе биде распишан нов оглас за сите линии кои досега ги одржуваа и во наредниот период ЈСП „Скопје“ ќе им го исплати долгот, за кој Арсовска велеше дека не постои.

„Сега линиите ќе бидат поделени во три пакети односно ќе настапуваме преку три нови фирми, а не преку ‘Слобода превоз‘ и ‘Макекспрес‘. Веруваме и дека ќе ни се исплати долгот затоа што откако настапивме со нови фирми сите барања ни се прифатени. Кон крајот на март очекуваме да се вратиме на улиците во Скопје“, вели Јовица Зафировски од приватните превозници.

Зафировски додава дека Градот ќе им дава субвенции на превозници за да можат да набават нови еколошки автобуси кои ќе ги задоволат еколошките стандарди, бидејќи кај дел од превозниците возниот парк е застарен.

Градоначалкничката Данела Арсовска изминативе изминативе месеци додека скопјани се соочуваат недостиг на автобуси сметаше дека не постои проблем. Постојано тврдеше дека има доволно автобуси на улиците, не признава дека автобусите се редуцирани туку дека ЈСП соодветно ги надополнувал приватните автобуси. Велеше дека новинарите шпекулираат и дека се бранеле приватните интереси наместо да се штити јавниот интерес. Таа три месеци одбиваше да се сретни со приватните превозници.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/se-dogovorivme-so-arsovska-pak-ke-vozime-na-istite-linii-i-ke-ni-se-isplati-dolgot-velat-privatnite-prevoznitsi/
Carpe diem
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 28-Feb-2023 at 06:47
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 29-Jan-2023 at 15:45
ПРОБЛЕМОТ СЕ РАЗВЛЕКУВА, ПРЕВОЗНИЦИТЕ ПОВТОРНО ЌЕ ПРОТЕСТИРААТ - утре нови блокади пред ЈСП

Нови протести најавуваат приватните превозници кои ќе се одржат утре од девет часот наутро пред седиштето на ЈСП во Автокоманда.

Исен Халили од „Макекспрес“ посочува оти се одржал состанок на лица од двете компании, на кој е одлучено да се протестира во текот на утрешниот ден. Како што нагласи Халили, целата работа околу решавањето на нивниот проблем се одоговлекува, а тие се без работа, со трошоци, но без приливи.

На протестот ќе се бара средба со директорот на ЈСП, а се подготвуваат и барања за прием до Град Скопје и до Владата.

И Милоград Димитриевски, еден од сопствениците на „Макеспрес“ потврди дека таков состанок е одржан.

- Превозници од „Макекспрес“ и „Слобода превоз“ сами одржале состанок и се договориле утре од девет часот да одржат протест пред седиштето на ЈСП во Автокоманда. Јас не бев присутен на тој состанок, но ја добив информацијата од колегите кои биле присутни, дека така е договорено. Има информации во јавноста дека 5.000 денари биле исплатени на „Слобода превоз“, по кој основ, не знам. Кај нас немаат префрлено ништо од 2 ноември наваму - вели Димитриевски.

Ленин Јовановски од „Слобода превоз“ кажа дека тој лично не е информиран за протест што ќе се одржи утре пред седиштето на ЈСП во Автокоманда

https://faktor.mk/problemot-se-razvlekuva-prevoznicite-povtorno-kje-protestiraat---utre-novi-blokadi-pred-jsp
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 26-Jan-2023 at 14:02
Што бидна со приватните превозници?
Речиси месец и половина по протестите и блокадите колку што знам ниту им се исплати долгот,ниту можат да се пријават на повиците од градот за линиите,немаа средба со премиерот.
ЈСП не може соодветно да ги покрие и опслужи линиите без дополнување или со нови автобуси или повторно со приватници бидејќи вака ЈСП дополнително ги уништува автобусите со тоа што се константно претоварени со патници.
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 26-Jan-2023 at 13:57
КАЈ НЕМА АВТОБУС 40 МИНУТИ, УШТЕ И ВРАТИ НИ ЗАТВАРААТ ДОДЕКА СЕ КАЧУВАМЕ, бројни поплаки од граѓаните за јавниот превоз во Скопје

Јавниот превоз во главниот град никако да се стабилизира. По повлекувањето на автобусите на приватнтие превозници, иако се зголеми бројот на автобуси од страна на Јавното сообраќајно претпријатие маките на скопјани останаа.

Автобуски на постојките се чекаат долг период, дел од граѓаните велат дека деновиве чекале автобус со број 24 цели четириесет минути, но потенцираат дека секој ден се чека над 20 - тина минути автобус со овој број.

- Деновиве чекам автобус во попладневните часови, после пет часот, и секој ден чекам над 20-тина минути. Едне ден чекавме цели 40 минути автобус, да тргнев пешки ќе стигнев многу побрзо. Што беше уште полошо на толку чекање шоферот сакаше да не остави на автобуската станица. Буквално ги затвораше вратите од автубусот иако луѓе се качуваа, и стоеа на вратите. Моравме да се буткаме со вратата за да се качиме, тоа беше страшно и трауматично искуство. Дополнително кога се качивме беше многу загушливо одвај дишевме од преголемиот број на патници, а плус прозорците не се отвараат - вели скопјанката Радмила Д. и додава дека јавниот превоз во главниот град и претходно бил во лоша состојба, но сега ситуацијата е многу полоша и потешка за патниците.

Слични поплаки има и од жители од населбата Ново Лисиче кои велат дека во попладневните часови кога завршува шпицот исто така чекале многу долг период автобус, иако кон центар има дури четири автобуски линии.

- Иако има дури четири линии кои возат од Ново Лисиче до Центар, а ние на станица чекавме автобус цели 35 минути. Лошо е што секој ден, ако помине пет часот се чека над 20 минути. Иако следиме кога тргнуваат автобусите, проверуваме распоред за да не чекаме, секој ден се чека долго време. Тука поминуваат дури пет автобуси 3, 5 15 и 23 возат до центар, плус 35ка кон Битпазар, а сепак се чека автобус по пола саат и повеќе. Разбираме дека автобусите се оретчени, но овде е проблем што никој не внимавна на возниот ред. Се чека долго, а потоа доаѓаат три автобуси заедно на постојка и сите три се бркаат по булеварот – вели повозрасна жителка на главниот град која посочи обврските за чување на внуци ја натереле да патува секој ден, и дека патувањето со јавниот превоз сега и делува најлош

Да биде проблемот уште поголем, не само што доцнат автобусите и што ги има во намален број, гужвите во нив се големи, поради што голем број граѓани некогаш не можат ниту да се качат во автобус иако долго време чекале на постојка.

- Неколку пати извисувам на станица поради тоа што е преполн автобусот. Чекам на Југодрво, но таму автобусите се секогаш препполни, иако трчам да се качам, шоферите ми затвораат врата иако имам нога ставено на прагот. Не е нормално некој да затвара врата кога луѓе се качуваат. И ова не е еднашка, туку веќе станува редовно, бидејќи немаат трпение за волку патници – вели триесетгодишната Татјана.

Фактор се обрати до вработените во Јавното сообраќајно претпријатие за многубројните поплаки на граѓаните околу намалениот број на автобуси на терен, но и за однесувањето на шоферите кои им затвараат врата на патниците кои се качуваат. Од таму велат нема намалени линии, ниту пак поплаки за однесувањето на возачите.

Јавниот превоз сообраќа по комбиниран зимен возен ред и истиот е „покриен“ со соодветен број на возила, односно се реализираат сите утврдени поаѓања согласно возниот ред. Немаме недостиг од возила, ниту пак намалување/скратување на линиите. Се случува доцнење на автобусите, но во некој разумен рок, со оглед на тоа дека во функционирањето на сообраќајот и јавниот превоз влијаат повеќе фактори (сообраќаен метеж во утринските и попладневните часови, застои поради сообраќајна незгода, пренасочен сообраќај поради градежни активности на дел од трасите и слично), па логично е и автобусите да задоцнат – посочуваат од ЈСП.

Од Јавното претпријатие дополнуваат дека корисниците на јавниот превоз имаат можност да пријават несоодветно однесување на возач/контролор/службено лице во Внатрешна контрола на ЈСП (vkontrola@jsp.com.mk) или да достават пријава во архивата на ЈСП Скопје во Автокоманда (од понеделник до петок од 7.30 - 15.30 часот).

- Во пријавата треба да се наведат детали за случајот, односно да се напише еден вид изјава (пример. ден/време/линија/гаражен број на возило, што се случило, каков проблем настанал...). Пријавата се проследува до соодветните служи по натамошно постапување. Во случај да се утврди вина од страна на службеното лице, против него се покренува соодветна дисциплинска постапка. Во зависност од тежината на престапот можни последици по пријавениот се писмена опомена, распределување на друго работно место, парична казна, суспнезија, отказ... Инаку, до овој момент на горенаведената е-маил адреса нема пристигнати жалби/пријави за однесувањето на вработените – појаснуваат од ЈСП.

https://faktor.mk/kaj-nema-avtobus-40-minuti-ushte-i-vrati-ni-zatvaraat-dodeka-se-kachuvame-brojni-poplaki-od-gragjanite-za-javniot-prevoz-vo-skopje
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 26-Jan-2023 at 13:53
Арсовска остана без нови автобуси, Советот не даде дозвола да се купат со заем од банка

Советот на Град Скопје не го прифати предлогот на градоначалничката Данела Арсовска за купување нови еколошки автобуси преку долгорочено кредитно задолжување во некоја од домашните банки за сума од 620 милиони денари, односно околу 10 милиони евра. За предлогот гласаа 15 советници, еден беше против, а 18 воздржани, што не беше доволно за изгласување таква одлука.

Арсовска бараше согласност од Советот за набавка на еко-автобуси со кредит кој би се отплаќал со пари од градскиот буџет, но условите и начинот на користење на заемот би биле познати дури откако ќе стигнат понудите од банките и откако би се избрала таа што нуди најдобри услови.

Не беше прецизирано ниту колку автобуси би можеле да се купат со тој кредит, ниту од кој производител, што за многумина од советниците беше причина да се воздржат од давање поддршка на предложената одлука.

https://www.slobodenpecat.mk/arsovska-ostana-bez-novi-avtobusi-sovetot-ne-dade-dozvola-da-se-kupat-so-zaem-od-banka/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 20-Jan-2023 at 18:12
АРСОВСКА БАРА СОВЕТОТ НА ГРАД СКОПЈА ДА Ѝ ОДОБРИ КРЕДИТ ОД 10 МИЛИОНИ ЕВРА ЗА КУПУВАЊЕ 50 АВТОБУСИ

Град Скопје ќе земе кредит во висина од 10 милиони евра за да се набават 50 автобуси. На седницата на Советот на Град Скопје закажана за 26 јануари, како точка на дневен ред по барање на градоначалничката Данела Арсовска е задолжување кај домашна банка за набавка на еколошки автобуси.

„Со цел дополнително да се поттикне визијата за модерно Скопје, овозможувајки лесно достапен и современ јавен превоз, притоа водејќи грижа за квалитетот на живеење и животната средина, наша обврска и приоритет во работењето е да инвестираме во еко автобуси со цел поефикасно извршување на јавниот превоз. Со донесување на оваа одлука ќе се овозможи Град Скопје преку домашно долгорочно задолжување да изврши набавка на еко автобуси“, се вели во обраложението од градоначалничката Арсовска.

За да може да се спроведе оваа одлука на Арсовска, треба советнициите со мнозинство гласови да ја изгласаат одлуката за задолжување.

Арсовска во изборната кампања вети 250 нови автобуси, а задолжувањето од 10 милиони евра е само за 50 возила. Ако се изгласа точката, новите автобуси би се набавиле за година и пол, бидејќи толку трае процедурата и постапката. Прво треба да се распише тендер кој со повикот, изборот и периодот на жалба трае неколку месеци, а потоа фирмата која ќе биде избрана ќе треба да ги произведе автобусите.

Град Скопје, односно ЈСП „Скопје“, веќе исплаќа кредит од 10 милиони евра за набавка на 33 автобуси на гас купени во времето на ексградоначалникот Петре Шилегов. Државата има земено кредит од 70 милиони евра за проектот Бас рапид транзит (БРТ) или автобуско метро кој Арсовска не го прави па затоа годишно се плаќаат 350.000 евра пенали.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/arsovska-ke-zema-kredit-od-10-milioni-evra-za-da-se-kupat-50-avtobusi/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 11-Jan-2023 at 17:49
ШТИП ЌЕ НАБАВИ ШЕСТ АВТОБУСИ ЗА ДА ИМА ЈАВЕН ПРЕВОЗ

Oпштина Штип покрена постапка Советот да донесе одлука за додавање дејност на ЈП „Стипион“ за организирање на јавен градски превоз. За таа цел, наредниот месец ќе биде распишан тендер за набавка на шест нови автобуси.

„Се работи за модерни нископрофилни автобуси кои ќе бидат во функција на новата дејност на ЈП ‘Стипион’. Автобусите ќе имаат шест општински релации со што ќе бидат опфатени сите населби во општината. Граѓаните во текот на денот ќе можат да ги користат автобусите во осум термини од кои најударни ќе бидат претпладневните и попладневните линии“, вели градоначалникот Иван Јорданов.

Тој рече дека намерата е автобусите да бидат набавени на лизинг, па со одложено плаќање Општината ќе може секоја година да предвидува средства за таа намена, ама важно е што граѓаните по мошне поволни услови и цени од 20 до 30 денари, во зависност од релациите, ќе имаат навремен и квалитетен јавен градски превоз.

Општина Штип и лани имаше обиди да обезбеди јавен градски превоз, но на распишаните два тендера не се јави ниту една превозна компанија, па сега на овој начин со набавка на општински автобуси се прави обид да се воведе јавен превоз каков што имаше пред триесет и повеќе години.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/shtip-ke-nabavi-shest-avtobusi-za-da-ima-javen-prevoz/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 08-Jan-2023 at 17:20
СТРУМИЦА ГОДИНАВА ЌЕ ВОВЕДЕ ЈАВЕН ПРЕВОЗ СО ЕЛЕКТРИЧНИ АВТОБУСИ СО КОЈ ЌЕ СЕ ОПФАТИ И ПРЕВОЗОТ НА УЧЕНИЦИ

Општина Струмица годинава ја почнува постапката за воведување јавен градски превоз со електрични автобуси. Стручните служби го изработуваат сообраќајниот проект со можните линии, постојки, модел на наплата, а до крајот на годинава се планира да се набават и десетина електрични автобуси. Возилата ќе се купат на лизинг, за што советниците изгласаа 12 милиони денари (околу 195.000 евра) од буџетот за оваа година да бидат наменети токму за овој проект.

Проекциите се да бидат воведени неколку линии во градот, но и за превоз на учениците од населените места до училишта во Струмица. Како што рече градоначалникот Костадин Костадинов, отплатата на автобусите се планира да се врши како од сопствениот буџет така и од блок дотациите за превоз на учениците во Општина Струмица.

„Целиот концепт е што ратата за лизингот со каматите би се покривале од блок дотациите кои ги добиваме од Министерството за образование за превоз на ученици. 148 милиони денари издвојува Министерството годишно за превоз на ученици во Струмица и тоа ни дава за право да воведеме јавен превоз и тоа еколошки. Секако дека нема да го преземеме превозот на сите ученици, туку само за децата од населените места од Општина Струмица. Во моментов се изработува целата потребна документација за која стручните служби од поодамна работат. Се разгледуваат опциите на кои релации ќе се воведе јавен превоз, каде ќе има постојки, кои се ќе бидат ослободени од плаќање итн. Целата постапка ја тераме паралелено. Се надевам дека до крајот на годинава би требало по струмичките улици да почнат да сообраќаат електрични автобуси“, вели Костадинов.

Засега не се размислува отворање ново јавно претпријатие чија основна дејност ќе биде јавниот превоз. Целиот процес го води ЈП „Струмица гас“ кое најверојатно и ќе стопанисува со електричните автобуси, бидејки на една од последните седници на Советот доби ингеренции и за таа намена.

„Анализите покажаа дека најисплатливо е јавниот превоз да биде со електрични автобуси. Ситуацијата е повеќе од созреана за да се реализира ваков проект во Струмица. Се планира да бидат опфатени сите населени места и јавниот превоз ќе биде можност да се намали користењето патнички возила, но и миграцијата од село во град“, кажа Благој Милановиќ, директор на „Струмица гас“.

Воведувањето јавен превоз со електрични автобуси е една од мерките кои Општината ги предвидува за да го намали аерозагадувањето во Струмица, со оглед дека секоја година во зимскиот период мерните станици во градот покажуваат високо ниво на ПМ10 честички.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/strumitsa-godinava-ke-vovede-javen-prevoz-so-elektrichni-avtobusi-so-koj-ke-se-opfati-i-prevozot-na-uchenitsi/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 30-Dec-2022 at 17:58
Кавадарци доби четири нови и модерни автобуси за градски превоз



Покрај четирите автобуси кои ги има Општина Кавадарци, вчера пристигнаа уште четири нови и модерни автобуси, со кои ќе се извршува градски и приградски превоз.

Јавниот превоз започнува кон средината на месец јануари, а патувањето ќе биде со ниски цени, бидејќи половина од цената на билетот ќе биде субвенционирана од општинската каса. Новите автобуси имаат по 69 седишта и по едно место за лица кои користат помагало за движење. Превоз ќе има секој ден во неделата.

https://fokus.mk/kavadartsi-dobi-chetiri-novi-i-moderni-avtobusi-za-gradski-prevoz/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 29-Dec-2022 at 08:10
ОД 1 ЈАНУАРИ СКОПЈЕ ЌЕ ОСТАНЕ БЕЗ ЈАВЕН ПРЕВОЗ, СОВЕТНИЦИТЕ НЕ ИЗГЛАСАА ДА СЕ ДАДАТ СУБВЕНЦИИ НА ЈСП ОД 12 МИЛИОНИ ЕВРА

Советот на Град Скопје денеска не ја усвои одлуката за доделување субвенции на ЈСП „Скопје“ од 12 милиони евра и со тоа од први јануари ќе нема пари за да може да возат автобусите.

На денешната седница, како точка на дневен ред предложена од градоначалничката Данела Арсовска беше доделување субвенции на ЈСП во висина од 12 милиони евра за да може претпријатието нормално да работи. Се предвидуваа 130 милиони денари или 2,1 милион евра за бесплатен превоз на пензионери и студенти, 550 милиони денари или 8,9 милиони евра за нормално работење и надминување на потешкотиите во работењето и еден милоион евра за системот за интелигентна наплата. Но, оваа одлука не беше изгласана, бидејќи советниците од ВМРО-ДПМНЕ кои го имаат мнозинството и вчера го изгласаа буџетот сега не гласаа „за“. Со тоа, од први јануари ќе нема пари за Скопје да има автобуски превоз, ќе нема пари да се плати гориво и да се поделат плати на вработените.

Советниците од ВМРО-ДПМНЕ рекоа дека станува збор за голема сума пари, а тие немаат никакви информации како се трошат.

„Никој не знае каде и како ќе се потрошат овие пари. Сите гледаме дека кај трите најголеми добавувачи два месеца не се исплатени пари, па кај кого одат парите кои ги добива претпријатието? Затоа ние предлагаме да се намалат парите односно да се дадат субвенции потребни за месец јануари. Па откако ќе добиеме дополнителни информации, ќе знаеме дали им се потребни навистина толку пари односно над 10 милиони евра. ЈСП станува буре без дно, а никој не ни кажува ништо, не се почитува Советот, се навредуваат советниците, возниот ред не се почитува, граѓаните се незадоволни од јавниот превоз. Оттука се поставува прашање зошто ние би дале толку пари?“, рече советникот од ВМРО-ДПМНЕ Стефан Андоновски.

Советниците од СДСМ рекоа дека тие како опозиција во Советот ќе гласаат воздржано како и досега, бидејќи цела година ниту од градоначалничката Данела Арсовска ниту од претпријатието и директорот немаат добиено ниту еден одговор во врска со јавниот превоз и состојбата во претпријатието.

Градоначалничката Арсовска кажа дека ако советниците не ја усвојат оваа одлука за субвенционирање, Скопје ќе остане без јавен превоз и ги молеше да ја гласаат одлуката.

„По неизгласувањето на оваа одлука, од 1 јануари нема да има бесплатен превоз за пензионери и за студенти. Нема да има пари за надминување на потешкотиите во работењето предизвикани од економската и енергетската криза и зголемените трошоците за гориво кое е основно средство за да работи претпријатието. Ако не се изгласа одлуката се доведува во прашање дали ќе има јавен превоз. Да не се чудат граѓаните, од први јануари може да немаме трајно јавен превоз оти овие советници за првпат не дадоа поддршка за субвенционирање на ЈСП. Ве молат, треба да размислиме малку подалеку од меѓусебните кавги, политички препукување и тоа што не ви се допаѓа директорот. Да не ги оставиме граѓаните без превоз, ве замолувам да гласате. Понатаму оставам на вашата совест, а граѓаните ќе проценат кој ги оставил без автобуски превоз“, рече Арсовска.

На крајот оваа одлука не беше прифатена, бидејќи за неа гласаа само 18 советници, што не беше доволно за да помине

https://sdk.mk/index.php/naslovna/od-1-januari-skopje-ke-ostane-bez-javen-prevoz-sovetnitsite-ne-izglasaa-da-se-dadat-subventsii-na-jsp-od-12-milioni-evra/
Carpe diem
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 07-Dec-2022 at 17:57
Украдена фотка од фејсбук профилот на еден пријател

За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 06-Dec-2022 at 12:07
(ВИДЕО) Додека во Скопје се протестира и блокира, го тестиравме јавниот превоз во Тетово и Прилеп

Јавниот превоз во Тетово сè уште е новина во градот, па за него сè уште учат и надлежните и граѓаните. Најголем проблем, во моментов, се чини, дека се нелегално паркираните возила по автобуските станици кои дополнително го отежнуваат и онака тешкото движење низ тетовскиот сообраќаен хаос.

Граѓаните на Прилеп се генерално задоволни од јавниот превоз во нивните град, иако некои се жалат на редовноста на автобусите и промени во возниот ред.



https://360stepeni.mk/video-dodeka-vo-skopje-se-protestira-i-blokira-go-testiravme-javniot-prevoz-vo-tetovo-i-prilep/
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 02-Dec-2022 at 18:07
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 01-Dec-2022 at 18:05
Град Скопје го раскина договорот со „Слобода Превоз“

Во случајов, се работи за обврската за континуирано и непрекинато давање на јавната услуга за превоз на патници. За жал „Слобода Превоз“ повеќе од два дена во континуитет не ја извршуваше оваа договорна обврска со што поради непочитување на договорот истиот е раскинат.

Ги повикуваме сите приватни превозници да се јават на јавниот повик кој ќе биде објавен во текот на следната недела.

Сметаме дека со овој модел, склучување на директни договори за јавен градски превоз со индивидуални превозници ќе придонесе за поголема транспарентност на процесот и полесно разрешување на потенцијални проблеми.

Градскиот јавен превоз функционира непрекинато, а ЈСП Скопје во овој момент има доволно капацитети да ги задоволи потребите на скопјани.

Апелираме до „Слобода Превоз“ да ја ревидираат одлуката за блокирање на главниот град, бидејќи на тој начин нема да постигнат разрешување на проблемот, напротив, на овој начин проблемот се продлабочува. Скопјани не се должни да бидат колатерална штета, поради нерационалните барања на „Слобода Превоз“. Со уцени, нема договор, соопштуваат од Град Скиопје.

https://kanal5.com.mk/grad-skopje-go-raskina-dogovorot-so-sloboda-prevoz/a558198
Carpe diem
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 893
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 30-Nov-2022 at 10:37
Браво Пуцко! Само напред
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 30-Nov-2022 at 08:45
ЈСП СКОПЈЕ СКЛУЧИ ДВЕГОДИШЕН ДОГОВОР ЗА ГОРИВО СО ФИКСНА ЦЕНА ОД 100 ДЕНАРИ ПЛУС ДДВ ЗА ЛИТАР, А ДЕНЕС ДИЗЕЛОТ НА ПУМПИТЕ Е 86,5 ДЕНАРИ

ЈСП „Скопје“ на 25 октомври годинава склучило договор со фирмата „Пуцко петрол“ за набавка на гориво со фиксна цена од 100 денари за литар плус ДДВ. Вкупната сума на договорот кој може да се најде на страната на Бирото за јавни набавки е 26 милиони евра, за период од две години. Тоа значи дека колку и да е цената на горивото на пазарот, ЈСП во наредните две години ќе плаќа цена од 100 денари плус 18 отсто ДДВ, односно 118 денари. Денеска, цената на литар еуродизел БС е 86,5 денари, што значи дека јавното сообраќајно претпријатие на Град Скопје плаќа 31,5 денари повеќе за горивото од цената на пазарот.

На вчерашната седница на Советот на Град Скопје за советнички прашања, советникот од СДСМ Зоран Георгиевски го праша директорот на ЈСП Александар Стојковски зошто новиот договор за набавка на гориво е со фиксна цена од 100 денари плус ДДВ за 2 години.

На прашањето не беше одговорено. Директорот Стојковски кој го потпишал договорот не излезе на говорницата да ги образложи одредбите. Наместо него, секретарот на Град Скопје Зоран Глигоров само кажа дека писмено ќе биде одговорено на прашањето. Советниците во Градот од почетокот на мандатот на Арсовска до сега постојано кажуваат дека не добиваат писмени одговори на прашањата.

Поранешниот директор на ЈСП Кристијан Чушков вели дека во неговиот мандат договорот за набавка на гориво не бил со фиксна цена, туку по цена на горивата на бензински пумпи утврдена од Регулаторна комисија плус 6 денари рабат.

Васко Кичевски, претседател на Градската организација на СДСМ, вели дека со ваквиот договор јавното претпријатие месечно е во загуба од пола милион евра.

„ЈСП денеска плаќа 100 денари литар нафта плус 18% ДДВ или 118 денари за литар. Во моментов, еден литар нафта чини 86,5 денари, а дневната потрошувачка на нафта на ЈСП е помеѓу 25 и 28 тони. За да станат работите појасни, ЈСП дневно прави загуби од 1.000.000 денари или месечно 500.000 евра. Е па извинете, ама со вакво крадење сигурно ќе го банкротирате градот“, напиша Кичевски на својот Фејсбук профил.

ЈСП „Скопје“ постојано има потешкотии во работењето па Град Скопје им дава субвенции. Само минатиот месец им беа префрлени 2 милиони евра оти немаа пари за да поделат плати, поради што протестираа шоферите и еден ден Скопје беше без јавен превоз.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/jsp-skopje-skluchi-dvegodishen-dogovor-za-gorivo-so-fiksna-tsena-od-100-denari-plus-ddv-za-litar-a-denes-dizelot-na-pumpite-e-86-5-denari/
Carpe diem
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 28-Nov-2022 at 12:32
Originally posted by phenomenon

<div ="x11i5rnm xat24cr x1mh8g0r x1vvkbs xdj266r x126k92a" style="margin: 0px; white-space: pre-wrap; overflow-wrap: break-word; font-family: "Segoe UI Historic", "Segoe UI", Helvetica, Arial, sans-serif; color: rgb5, 5, 5; font-size: 15px; font-style: normal; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; font-weight: 400; letter-spacing: normal; orphans: 2; text-align: left; text-indent: 0px; text-trans: none; widows: 2; word-spacing: 0px; -webkit-text-stroke-width: 0px; : rgb255, 255, 255; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;"><div dir="auto" style="font-family: inherit; text-align: start;">Почитувани сограѓани, во тек се интензивни разговори и координации со Советот и фирмите вршители на јавниот превоз во градот за можност од воведување на целосно бесплатен јавен превоз во градот за сите граѓани на сите 26 градски линии.<div ="x11i5rnm xat24cr x1mh8g0r x1vvkbs xtlvy1s x126k92a" style="margin: 0.5em 0px 0px; white-space: pre-wrap; overflow-wrap: break-word; font-family: "Segoe UI Historic", "Segoe UI", Helvetica, Arial, sans-serif; color: rgb5, 5, 5; font-size: 15px; font-style: normal; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; font-weight: 400; letter-spacing: normal; orphans: 2; text-align: left; text-indent: 0px; text-trans: none; widows: 2; word-spacing: 0px; -webkit-text-stroke-width: 0px; : rgb255, 255, 255; text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial;"><div dir="auto" style="font-family: inherit; text-align: start;">Ваквата услуга би се субвенционирала од општинскиот буџет за 2023 година.<div dir="auto" style="font-family: inherit; text-align: start;"><div dir="auto" style="font-family: inherit; text-align: start;">https://mk-mk.facebook.com/MaksimDimitrievskiOfficial/



Имаше башка нишка за Куманово.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 28-Nov-2022 at 11:25
Почитувани сограѓани, во тек се интензивни разговори и координации со Советот и фирмите вршители на јавниот превоз во градот за можност од воведување на целосно бесплатен јавен превоз во градот за сите граѓани на сите 26 градски линии.
Ваквата услуга би се субвенционирала од општинскиот буџет за 2023 година.

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 27-Nov-2022 at 11:12
НЕОФИЦИЈАЛНО: МАЛКУ ГОРИВО, МНОГУ ДЕФЕКТИ, ЈСП ПРЕД КОЛАПС! Можно е утре скопјани да останат без јавен градски превоз!

Градскиот автобуски превоз на Јавното сообраќајно претпријатие Скопје е пред колап, така што постои опасност утрешниот ден да почне со многу проблеми за скопјани кои на работа патуваат со автобус, алармираат возачи и вработени во јавното претпријатие со кои конктактираше Плусинфо.

– Од петокот од 17 часот нема нафта во гаражите во Автокоманда и во Ѓорче Петров. Денеска 3-4 автобуси на ЈСП останаа на улиците без нафта. Во моментов десетина автобуси се принудени да се повлечат во гаражите. Секој момент може да се случи кинеските двокатни и украинските автобуси да немаат повеќе нафта за возење. Единствено во функција ќе останат автобусите МАН, што беа купени за време на мандатот на Петре Шилегов. Тие автобуси ги има вкупно 33, и тие можат да возат на гас. Доколку не добиеме нафта денеска или утре, најдоцна до 4.30 сабајлето, пред да почне возењето, Скопје може да остане без никаков јавен превоз – велат изворите на Плусинфо од ЈСП.

Се обидовме да стапиме во контакт со официјални претставници на ЈСП и покрај тоа што е неработен ден, но до објавувањето на оваа вест, не добивме одговор.

https://plusinfo.mk/neofici-alno-malku-gorivo-mnogu-defekti-sp-pred-kolaps-mozhno-e-utre-skop-ani-da-ostanat-bez-aven-gradski-prevoz/
Carpe diem
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.551 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.