build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Метробус Скопје (Bus rapid transit / BRT)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 22>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 07-Aug-2022 at 13:47
Скопје има такви булевари да може НАД средината на нив да се постави шински превоз и на тој начин да не се загуби ни зеленило ни две сообраќајни ленти. И ако треба нека се гради ваков проект 15-20 години отколку да се изгубат по две ленти од булеварите (во град кој за 50 години најверојатно би пораснал за 100.000-150.000 жители).

Edited by skopskodete - 08-Aug-2022 at 12:02
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 07-Aug-2022 at 13:10
Skopje ima javen soobrakaj od vremeto na socijalizmot. Ovoj model na javen prevoz svojot maksimum go dostigna vo prvata polovina na 80-tite, zatoa bese i proektot za tramvaj no skopjani go odbija poradi samopridonesot. Pominaa 40 godini a vo sustina nisto ne e napraveno, se si stoi kako da sme 1984g. Inaku parite od proektot Metrobus ne mozat da se iskoristat za nesto drugo!
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 07-Aug-2022 at 12:46
Сараево има трамвај и тролејбус.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Vire View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Aug-2021
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote Vire Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 07-Aug-2022 at 12:35
Е како не баш кога Атина имат трамвај и метро,Софија имат трамвај и метро,Белград имат трамвај и почна да градит метро...
На то ниво е главнио град,Тирана,Приштина со тенденција и тие да ве поминат.

Ако сакаш спореба да прајш само за згради,во скопје се граделе после земјотресот и сеуште се градат најгрдите и налошо распоредени згради во цел регион,без конкуренција и преувеличување. Еве во Тирана се градат неколку 60 катници а во скопје се градит што карши Холидеј ин,заебанција и лично богатење на државно земјиште.

Проектов беше продаван ко "трамвај на тркала" немало ништо потпишано,то само по себе кажва колку бил во план за реализација.
А за друг проект,дефинитивно требит,само да биди одвоен од улица,пак ќе кажам монореил или метро. Нека почнат па за пари ќе се најдет,ко ќе видиш за какви глупости се трошат до сега па синкир за ова немало да се најдет.
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 893
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 07-Aug-2022 at 11:41
Pa ne bash. "Blagodarenie" na zemjotresot SK ima relativno dobra infrastruktura vo pogled na broj i raspored na glavni ulici, fapat ushte nekolku delnici za seto toa da bidi skroz spoeno. Problem e shto nieden grad vo Evropa ne e planiran da ima broj na koli po zhitel kako Amerika, pa taka da bez kakov bilo brz javen transport ne mozhi golem grad da funkcionira. Ogromna shteta e stopiranjeto na proekt koj vekje beshe gotov. Nemam problem so sproveduvanje na neahto drugo, no vo sluchajov neshto drugo ne e ni razmisleno a kamo ispalnirano ili pa pari obezbedeni.

Patem, znae li nekoj kako odi toa so EBOR? Kje mozhat parite da se iskoristat za neshto drugo povrzano so transport i infrastruktura ili mora toptan da se vratat? Ako se vrakjaat toa e ushte dopolnitelen idiotizam, bidejki toa se pari obezbedeni vo popovolni vreminja so znatno pomali troshoci i kamati.
Back to Top
Aowek View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 22-Sep-2021
Online Status: Offline
Posts: 53
  Quote Aowek Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 07-Aug-2022 at 10:31
Скопје е на ниво на Приштина и Тирана со инфраструктура сите останати околу нас се неколкукратно подобри од нас..

Дно дна.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 06-Aug-2022 at 01:54
Originally posted by skopskodete

Дали сериозно во 1980тите имало референдум за шински јавен превоз и граѓаните се изјасниле против?
Da, no problemot bese sto tramvajot trebase da se gradi so samodoprinos, zatoa Skopjani glasaa protiv!
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 06-Aug-2022 at 01:14
Дали сериозно во 1980тите имало референдум за шински јавен превоз и граѓаните се изјасниле против?
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 05-Aug-2022 at 15:09
Originally posted by Vire

Ретко паметна одлука. Се надевам се планират нешто поквалитетно за во блиска иднина како на пример Monorail или Метро.


Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vire View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Aug-2021
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote Vire Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 05-Aug-2022 at 15:06
Ретко паметна одлука. Се надевам се планират нешто поквалитетно за во блиска иднина како на пример Monorail или Метро.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 05-Aug-2022 at 14:59
Град Скопје одби да гради брз автобуски транспорт, со ребалансот повлечени парите за нов јавен превоз

Скопјани нема да добијат брз автобуски транспорт (БРТ) во Скопје оти градските власти одбиваат да го реализираат проектот вреден 70 милиони евра, за кој веќе се обезбедени средства преку заемот од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР). Инаку, претходното градско раководство во октомври лани го распиша меѓународниот тендер за изведба на првата БРТ линија од Ново Лисиче до Ѓорче Петров, со должина од 12,81 километри.

Планирано беше овој вид на транспорт да стане алтернативен, побрз и покапацитетен јавен превоз во Скопје, кој требаше да има одвоена траса на движење по скопските булевари. Исто така, со проектот требаше да се купат нови, еколошки автобуси долги 18 метри, да се изведат 21 автобуска постојка за патниците долж целата траса, како и 2 терминала во Ѓорче Петров и Ново Лисиче. Со имплементацијата на БРТ, се очекуваше времето на патување со јавниот превоз во Скопје од сегашните 70 минути, да се преполови на 35 минути.

Од Министерството за транспорт и врски за Мета.мк информираат дека Градот Скопје на чело со градоначалничката Данела Арсовска, одбило да го реализира проектот за брз автобуски транспорт во Скопје, од нејасни причини, без да образложи зошто одбива да воведе нов транспортен систем со кој ќе се намалеа гужвите низ градот.

„Средствата предвидени во буџетот на Министерството за транспорт и врски се повлечени со ребалансот на буџетот кој пратениците го изгласаа во Собранието. Сè уште нејасно е зошто Град Скопје одби неповратни средства од 70 милиони евра од Владата за проект кој ќе значеше брз, безбеден и поекономичен транспортен систем за Скопјани“, велат од Министерството за транспорт и врски.

Мета.мк, изминатиов петок испрати прашања и до Градот Скопје во врска со реализацијата на брзиот автобуски транспорт, но до денеска не добивме одговори на поставените прашања. Меѓу останатото, ги прашавме градските власти, што е договорено во преговорите со Европската банка за обнова и развој, за која самата градоначалничка Арсовска во јуни годинава рече дека се воделе во изминатиов период.

Градоначалничката Арсовска во изјава за медиуми во јуни годинава рече дека се водат преговори и кога тие ќе завршат ќе ја информира јавноста. Таа не кажа за што се тие преговори и дали тоа значи дека ќе го продолжи проектот за изведба на првата БРТ линија во Скопје.

„Ние активно работиме на сето она што е во интерес на граѓаните и во интерес на тоа да се реформира автобускиот систем и јавниот превоз во Скопје. Во овој момент сме во разговори и преговори, во првиот момент кога ќе имаме што да ѝ соопштиме на јавност ќе го направиме тоа“, рече Арсовска одговарајќи на новинарско прашање во јуни.

Мета.мк праша и дали и кога ќе се одржи замислениот референдум што го најави градоначалничката, како опција откако стапи на функцијата на крајот од минатата година, на кој граѓаните на Скопје би се определиле околу изградбата на брзиот автобуски транспорт. И на ова прашање не добивме одговор.

Инаку, откако беше распишан меѓународниот тендер во октомври лани, на 14 декември 2021, година заврши првата фаза од тендерската постапка за изградба на првата линија од брзиот автобуски превоз – БРТ од Ново Лисиче до Ѓорче Петров. Тендерската постапка која што беше објавена на веб-страницата на ЕБОР предвидуваше заинтересираните компании за учество на тендерот до Градот Скопје да ги достават своите претквалификациски понуди.

Но, од Градот Скопје во декември лани информираа дека тендерската постапка е стопирана и поради тоа не биле пристигнати понуди од заинтересирани компании за учество во изградбата на проектот.

Тендерот следуваше откако во април 2021 година беше потпишан договорот со Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) за земање кредит од 70 милиони евра за изведба на двете БРТ линии во Скопје. Проектот за БРТ беше разгледан и позитивно оценет од ЕБОР за неговата реализација, а задолжувањето на земјава помина на гласање и кај пратениците во Собранието на РСМ.

https://meta.mk/grad-skopje-odbi-da-gradi-brz-avtobuski-transport-so-rebalansot-povlecheni-parite-za-nov-javen-prevoz/
Carpe diem
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 29-Dec-2021 at 09:55
Originally posted by Phiko

Originally posted by fichot

Не гледам што е толку проблем мостот ОН.
... Со БРТ на него би било од 2 на една.
Со мостот на Љубљанска исто би се олеснил протокот до негде.


Може не поминуваш тука редовно, па затоа, ама целиот западен дел од градот, и сите што доаѓаат во Скопје од Запад, за спој со остатокот на градот моментално имаат само 4 ленти, 2 на мостот, 1 на мостот во хром и една низ Злокуќани.

Мостот на Љубљанска (кој нема да е готов со години, не е ни почнат) нема да смени апсолутно ништо, посто пак има само една лента низ Злокукјани кој запад.




Добро, вака ќе имаат една лента помалку. И баш во близина живеам и секидневно го проаѓам мостот. Сум приметил кога одам со кола дека има гужва ако излезам во 7:30-8:00 но веќе во 8:15 гужвата ја нема. Веројатно ќе има гужва како на времето што имаше пред да се пробие улицата/мостот низ Влае/Нерези до Гоце, али ако се земе да се сработи Словенија-Илинденска-новата Ацо Шопов и + мостот таа би можела да се ублажи.
Back to Top
Phiko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 24-Aug-2020
Online Status: Offline
Posts: 209
  Quote Phiko Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 29-Dec-2021 at 07:50
Originally posted by fichot

Не гледам што е толку проблем мостот ОН.
... Со БРТ на него би било од 2 на една.
Со мостот на Љубљанска исто би се олеснил протокот до негде.


Може не поминуваш тука редовно, па затоа, ама целиот западен дел од градот, и сите што доаѓаат во Скопје од Запад, за спој со остатокот на градот моментално имаат само 4 ленти, 2 на мостот, 1 на мостот во хром и една низ Злокуќани.

Мостот на Љубљанска (кој нема да е готов со години, не е ни почнат) нема да смени апсолутно ништо, посто пак има само една лента низ Злокукјани кој запад.


Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 29-Dec-2021 at 00:51
Не гледам што е толку проблем мостот ОН.
Поголем проблем на кој би требало СкУпјани да се навикнат е тоа што на 2 главни булевари ќе имаат една лента помалку за возење на своите префинети задници.
На мостот секако има сега стеснување од 3 на 2 ленти, и најчесто нема никакво затнување ради тоа. Со БРТ на него би било од 2 на една.
Со мостот на Љубљанска исто би се олеснил протокот до негде.
Back to Top
Vire View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Aug-2021
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote Vire Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 27-Dec-2021 at 08:38
Убо шо го прекинала,исто така безцелно е да се држи референдум за:чиј автобуси ги сакате,нашите или нивните....

Во најмала рака требит скопје за трамвај модерен да размисли,ако и то воопшто можи да поможи,според мене само Метро е решение за сообраќаен метеж а со самото то и загадувањто.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 26-Dec-2021 at 17:45
БРТ Стандард:

http://mexico.itdp.org/wp-content/uploads/BRT_Standard_ENGLISH.pdf

Edited by phenomenon - 26-Dec-2021 at 17:46
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 26-Dec-2021 at 16:16
Добро и лошо планирани БРТ системи:

https://www.fareast.mobi/en/brt/risks/BRT-Project-Risks-What-Could-Go-Wrong?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 25-Dec-2021 at 21:05

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 25-Dec-2021 at 17:57
АРСОВКА: „БРТ“ ЌЕ НАШТЕТИ НА ЖИВОТНАТА СРЕДИНА



За развој на транспортен систем потребни се стандарди кои ќе ги запазат потребите на граѓаните а не на политичарите брифираат дел од познавачите на сообраќајната инфраструктура. Градот Скопје се уште нема алтернативен сообраќај кој ќе го олесни сообраќајниот хаос - единствена опција се автобусите на ЈСП.

Како алтернатива се постави прашањето за БРТ системот но тој наиде на оспорување од страна на новата градска администрација за што од СДСМ остро реагираа. Денеска од СДСМ со став дека проектот Бас рапид транзит е разгледан од Европската банка за обнова и развој а оценката за неговиот импакт е оценета со 70, на скала од 0 до 100, со што тој е на граница помеѓу добри и силни проекти оценети од Банката.

Од опозициската ВМРО-ДПМНЕ реагираат на изјавите на портпаролката на СДСМ, Богданка Кузеска, тврдa дека БРТ на поранешниот градоначалник на Скопје,Петре Шилегов ќе го загрози водоснабдувањето на Скопје и може да предизвика сериозна хаварија.

Но, пред неколку денови, градоначалничката на Град Скопје, Данела Арсовска рече дека нема да се спроведува БРТ системот оти постоеле бројни недостатоци и ризици врз животната средина.

Сегашниот јавен транспорт е концепт стар повеќе од 40 години и е правен за потребите на тогашно Скопје за да ги задоволува потреби на Скопје до 1984 година.

Кон крајот на 1980-тите години, во Скопје се организирал референдум околу изградба на шински јавен превоз во градот. На референдумот сепак граѓаните на Скопје се изјасниле против.

Околу сегашниот БРТ систем, градоначалничката Данела Арсовска појасни дека нема потреба од референдум бидејќи проектот бил неспроведлив.

https://www.24.mk/details/arsovka-brt-kje-nashteti-na-zhivotnata-sredina
Back to Top
Aowek View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 22-Sep-2021
Online Status: Offline
Posts: 53
  Quote Aowek Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 20-Dec-2021 at 14:13
Нит ќе има брт нит ќе се подобри нешто во Градот Скопје.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 22>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.195 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.