build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 26-Nov-2015 at 12:51
Nemora da znaci deka brzinata e golema. Novite vozila ednostavno taka se gradat pri sudar da ima pogolema deformacija na karoserijata za da ja prifati energijata od udarot. No kako i da e. Toa preteknuvanje i trkanje na avtobusi na nisto ne lici.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 26-Nov-2015 at 04:26

со колку голема брзина требало да се движи автобусот на ЈСП за да предизвика волкава штета?
баш ме интересира која била причината за сообраќајкава... инаку имам приметено дека често премногу брзо се возат двокатните автобуси
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 25-Nov-2015 at 10:38
Автобус на ЈСП се заби во приватен автобус, повредени десетина лица



http://www.telegraf.mk/aktuelno/hronika/324333-soobrakajka-avtobus-na-jsp-se-zabi-vo-privaten-avtobus-povredeni-desetina-lica-foto
За сè има вторпат
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 15-Jul-2015 at 15:50
Дали ќе дочекаме за неколку години вакви и во Скопје

Електрични double-decker автобуси во Лондон



Градоначалникот на Лондон Boris Johnson најави дека од октомври низ улиците на Лондон ќе се појават првите електрични double-decker автобуси. Тој истакна дека ова ќе бидат првите електрични double-decker автобуси во светот. Според неговите зборови, производител е кинеската компанија BYD која соработува со јавниот сервис „Transport for London“. Кинеската компанија развила доволно моќни батерии така што во иднина сите постоечки класични автобуси од овој тип ќе добијат електрични батерии.



Инаку, во Лондон уште во 2012-та се воведени хибридни double-decker автобуси, а во 2013-та електрични еднокатни автобуси. Лондончаните и понатаму верни на традицијата, но и на енергетската ефикасност и новите технологии. Извонреден спој.

http://www.porta3.mk/elektrichni-double-decker-avtobusi-vo-london/
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 13-Jul-2015 at 12:12


ова двокатниве излегоа далеку подобра инвестиција него тоа украинските нископодни, бар ова неколку шофери ми го посочија, дека украинските имале екстра проблеми со електрониката, та макар што делуваат поергономично и естетски се во тек со европските трендови, сепак тендерскиот пристап за најефтина понуда ко најдобра ето ни ја искилавил градската ергела

може ли некој да наброи некој озбилен проблем кај кинескиве машини, иако кому иде е муабетов, можеби бидејки прва ваква серија па кинезите и да се надминаа себе си како би оставиле добар впечаток кај евентуално заинтересирани клиенти во европа

навистина треба чоек да има среќа денеска - да со македонска инфраструктура и буџет ем тендерски табиет - да го стрефи долгорочно добра вожња!



Edited by Max - 13-Jul-2015 at 12:16
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 07-Jul-2015 at 01:53
У Охрид изгледа само за декор и реклама служат.



23ka.wordpress.com
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 23-Jan-2015 at 01:57
Previous
LOL "I forgot how to bus"
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 23-Jan-2015 at 01:41
23ka.wordpress.com
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 22-Jan-2015 at 22:41

дали и како се осигурани патниците во автобусиве, односно дали во цената од пола евро и вакво нешто влегува!?

друго што ме интересира е дали приватноста сардисана од камерите може и судски да се искористи во случај на несреќи и сл. или и овие мора да бидат судски баждарени за да имаат правна вредност!?

    
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 06-Jan-2015 at 13:12

како ги возат ова двокатниве добро е ако издржат и една година вака, и настрана зицерите сепак како и кај секоја кинеска направија што под тезга односно на тендер се пазари - како концепт двокатниве автобуси ме изненадија целосно, прво што воочив е колку лесно маневрираат сред шпицови и кај тесни грла, а воедно како лесно а брзо фаќаат кривини па и се поткачуваат на тротоари - случај со 9ка кај зоил пред Јасен

ко минус уште еднаш би ги посочил ситните прозори но кои се фора зошто се отвораат, идеално и за високи стрит-левел кадри, добро за горен ракурс и на спомениите што се попатно... друга негативна работа што ја воочив деновиве е никаквото одржување на каросеријата после првиот снег односно кал, ко да не чуле во јсп за компресор



Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 19-Dec-2014 at 21:02
Originally posted by martind

Баш прееска зборев со еден возач во ЈСП и меѓу другото ми кажа дека двокатните автобуси имале многу дефекти, 10тина веќе биле гаражирани подолго време, а и постоечките имаат одредени механички проблеми..


Јас пред некој ден видов една 3ка двокатна кај Капитол... беше расипана, смрдеше ко на нешто прегорено... многу лошо мирисаше... и тоа во радиус од некои 10 метри сигурно...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 19-Dec-2014 at 20:05
Еден doubledecker од Лондон,предниот дел ужас.Од страна кога го гледаш ми е посимпатичен од нашиве.Овој ако не се лажам им е најнов и пуштен пред година дена во сообраќај.



Edited by jyvation - 19-Dec-2014 at 20:12
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 17-Dec-2014 at 23:21
Originally posted by Cloverstack

Бојан, една исправка:
Originally posted by BOJAN

Од моето возење со нив, само знам дека секогаш има гужви и стоење во автобусите, поради помалиот капацитет на патници од зглобните автобуси обичните единечни автобуси.


Ама важно е дека поради двокатните навалија милиони туристи во Скопје, баш како што со цел памет очекуваа некои, а исто така се отворија нови можности за outdoor рекламирање, што исто така беше наведено како сериозен аргумент поназад во нишкава. Зарем можеш да посакаш нешто повеќе од тоа?
и духот, не го заборавај духот жити све, најбитен елемент е во трагичнава приказна
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
martind View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote martind Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 17-Dec-2014 at 18:32
Баш прееска зборев со еден возач во ЈСП и меѓу другото ми кажа дека двокатните автобуси имале многу дефекти, 10тина веќе биле гаражирани подолго време, а и постоечките имаат одредени механички проблеми..
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 17-Dec-2014 at 16:51
Бојан, една исправка:
Originally posted by BOJAN

Од моето возење со нив, само знам дека секогаш има гужви и стоење во автобусите, поради помалиот капацитет на патници од зглобните автобуси обичните единечни автобуси.


Ама важно е дека поради двокатните навалија милиони туристи во Скопје, баш како што со цел памет очекуваа некои, а исто така се отворија нови можности за outdoor рекламирање, што исто така беше наведено како сериозен аргумент поназад во нишкава. Зарем можеш да посакаш нешто повеќе од тоа?
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 16-Dec-2014 at 16:40
Previous
а нема ни којзнае каква удобност во нив и со климата... нормално висок човек си има проблеми и на двата спрата, за да влезеш низ врата се наведнуваш, за да платиш треба да се разминеш со луѓе во многу тесен простор, а ако седиш и возачот малце пожестоко кочи, ќе си имаш проблем со колената
низ прозорите нема никаква прегледност затоа што се минијатурни и освен ако не седиш, го гледаш асфалтот на улицата само, а ни тоа не го гледаш ако автобусот не е редовно перен
ќе речеш дека и бучавата треба да биде драстично намалена, ама кај голем дел од свтобусите има многу силни вибрации кога автобусот стои

всушност, клима-уредот е единствената добра страна на автобусиве што може да ја најдам
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 16-Dec-2014 at 09:56
Ако ја исклучиме климата во автобусите и тоа што се атрактивни за фотографирање, двокатните автобуси не донесоа ништо ново во јавниот превоз во Скопје. Од моето возење со нив, само знам дека секогаш има гужви и стоење во автобусите, поради помалиот капацитет на патници од зглобните автобусите. Во шпицовите се пуштаати зглобни стари автобуси, за да се одговори на потребите на патниците. Апсолутна лага е дека целосно е обновен возниот парк. На крајот на краиштата, на ЈСП му треба многу повеќе гориво и возачи за да го одржат возниот ред со новите автобуси, па се случува платите таму да доцнат или од Град Скопје да се бараат огромни средства за субвенционирање на превозот.

Сето ова се случува само поради сеќавањето на она „старо“ Скопје од пред некоја деценија и многу големата емотивност на оној што нив се одлучи да ги купи.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 16-Dec-2014 at 00:00

Skopjani airlija dvokatnite, denes prv pat se vozev vo eden, i toa 3ka do drzavna, ona prilika da go vidam od tro povisoko vo dvizenje i centarot a eto i podnozjeto na Vodno ustvari malku me iznenadi shto kinezite shtedele na staklo bar malku od malku da potpushtele bar prednite stakla na gorniot sprat ili da staele iscelo edna shajbna, no i vaka se jade, plus so ova novogodishnoto kitenje panoramata beshe i polichna ko za prvpat, interesno mislev kapijata kje im izvadi ochi ama ne e do tolku bosh vpechatokot ko shto toa e po sliki, bar ko pojava vo prelet presretnata od vtor sprat, vo sekoj sluchaj dvokatnive definitivno go promenile likot na gradov, eto ko autsajder toa i mozam da go potvrdam, samo shto ova e vecheren vpechatok, no kje videme utre denski vo shpicot kako stojat rabotite
Back to Top
Danndy View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 410
  Quote Danndy Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 23-Jul-2014 at 09:55
Колку двокатни автобуси останаа? 3?
Traveling.
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 22-Jul-2014 at 20:12
можам само едно да потврдам. Автобусов одпозади е на МВР. и ТИпот секое сабајле буквално го брка максимално и ептен брзо го вози. Очекував дека еден ден ова ке се деси за жал
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.414 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.